TALPA'nın kararı büyük tepki çekti

    Çok beğenilenler

  • Vatandaş 25 Ağustos 2016, Perşembe 16:57:40 30 bin lira maaş alan adam aylık 50 liralık otopark ücretine sitem ediyor. Asgari ücretle geçinmeye çalışan vatandaş ne desin? Nereden başlayayım saymaya? 48
    • Cox 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:52:26 Ozaman sen de pilot ol hakkınla 30bini al kardeşim.engelleyen varsa mahkemeye git. 3
    • Tamer 25 Ağustos 2016, Perşembe 18:21:11 Aklı evvel vatandaş adam orda 50 tl nin derdinde değil. Okuduğunu anlama sorunun mu var? İşe yarayacağını bilsem 250 vereyim diyor. 4
    • 50 TL 25 Ağustos 2016, Perşembe 19:13:54 50 TL niye 35 TL olmuyor diye 3 ay uğraştıklarını biliyorum. Günlük 1 TL gelsin diye.... 7
  • :) 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:06:14 Kaptanların derdi 30 binden 50 lira para vermemek değil,Talpa nın terbiyesizliğine daha fazla göz yumamamak.Biz hostesler artık 1 serisinden bıktık,yurtdışından vergi ödeyip almaya başladık.Adını bile bilmediğiniz arabalara biniyoruz.Daha çok çatlayın 14
    • Rumuzsuz Pilot 25 Ağustos 2016, Perşembe 18:11:54 Bu mesaj benim onceki meaajlarimi teyit etmistir. Kmlere yuksek maas odeniyor. Hakkiniz 1300tl + harcirahtir. Dunyadaki standart km maaslarina bakin. Air chinada km 2700 yuan aliyor. Karsiligi 1100 tl.. Sonra su kadar zarar ettik diye aglamasin sirketler.. 1
    • Gurbetci 25 Ağustos 2016, Perşembe 21:09:56 Acaba kimlerin torpilile girdiniz oraya?ve kimlerin parasila binionuz o arabalara,alin teri demeyin komik duruma dusersiniz ulkede hakkila degil kimin kimi tanidigina gore is as ekmek var,herkes gibi sizde acik otoparklari kullanin yoksa engellimisiniz? 2
    • MR.X 25 Ağustos 2016, Perşembe 21:17:25 Bence bu arkadaslarin tepkisine kulak veren olmaz arkalarina yabanci,sirp,avusturyali,yunan vs vs yabanci pilotlari almalari lazim cunku onlarin nede olsa itibari var. 1
    • Kemal 26 Ağustos 2016, Cuma 09:58:56 O arabaları nasıl aldığınızı çok iyi biliyoruz! Yemezler 3
    • Rumuzlu pilot 26 Ağustos 2016, Cuma 14:18:41 Cindeki asgari ücretten tl ile 250 TL'yi geçmiyor ona ne diyeceksin :) 1
  • Tüm yorumlar

  • Talpa Golü 31 Ağustos 2016, Çarşamba 23:45:48 Pilottan 65tl kabinden 90 tl. Paranın miktarına değil ama her iki lafın birinde , brifinglerde kader birliği yapıyoruz diyen Kaptanlarımıza bu 'gol' hiç yakışmadı. Üstelik tüzüğünde sadece bir pilotun üye olabilmesi mümkün bir derneğin 20 yaşında %55 maaşla girmiş bir kader arkadaşından 90 30 bin tl alan pilottan 65tl alması takdirlik. Bu şirkette en alttan en üste tüm çalışanlar saygıyı ve iş hariç eşitliği hakediyor. Eğer pilotsan otopark kartını al kabindensen ne kadar beklersen bekle istersen 20 yıl bu şirkete hizmet et kart yok. Talpa bu sana yakışmadı! 1
  • Ey Talpa Yönetimi 28 Ağustos 2016, Pazar 07:47:06 Otopark İçerisinde bir araba varken ve o araba çıkış yapmamış iken içeriye ikinci arabayı sokamazsınız. Denemesi bedava. Neye istinaden böyle saçma bir karar aldınız anlamak mümkün değil. Gerekçesi nedir acaba açıklar mısınız lütfen? 0
  • Bir otopark icin.. 27 Ağustos 2016, Cumartesi 13:19:09 Bir otopark durumu icin yuzlerce yorum ve herkes karsi tarafi ankamadan yargiliyor. Surda bir ucak kaza kirim gecirmis bir habere bir tane teknik veya teknik olmayan doldurucu tartisma yapmiyoruz. Fakat hicbir degeri olmayan bir konu hakkinda yuzlercesine.. Oncelikle iki tarafi dusunerek, hem pilot olarak kendimize, hemde dernek olarak Talpa ya cuvaldiz batirabiliriz. Talpa ne otopark dernegi, nede dunyanin en iyi pilot orgutudur. Talpa niye otopark kullanarak, uye artirma ihtiyacina gidiyor, cunku ulke ve topluluk olarak dernek uye olma kulturumuz yok. Eger otopark olmasa eminim uye olan yariniz uyelikten cikar, cunku Talpa bize ne yapiyorki diye dusunuyoruz. Bir dernegin guclu olmasi onun nitelikli uye sayisina ve gorev alma bilincinde baglidir. Talpa da kurum olarak, dunya derneklerine gore tabiki cok geridedir. Gelismis ulkelerdeki pilot dernekleri cok daha girdi yapabilen sadece politik guc olarak degil, ayrica meslek egitimi olarak ta cok ust duzeyde is yapan derneklerdir. Talpa buraya ulasmasi cok zaman alacak bir istir. Ozelikle sivil havaciligi son 10 yilda 3 e katlanmis bir sistem icinde. Sonuc olarak herksin iki tarafada bakabilmesi, hemen her yapilanin bize uymadigi icin yalnis oldugunu dusunmek yerine, onerilerimiz neler, nasil olmali yorumlari benim gibi ne oldugundan bi haber arkadaslara daha yararli olacaktir. 0
  • Emekli kaptan 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:11:08 Yazık bu arkadaşlara vakfın,derneğin ve talpa nın ne olduğunu ne iş yaptığını ve nasıl çalıştığını bilmeden incelemeden öğrenmeden yazıyor çiziyor. 1
    • Anlatin 27 Ağustos 2016, Cumartesi 13:09:26 Onyargili olmayin anlatin, biz de öğrenmiş oluruz talpa nın ne yaptiğini, ne yapiyor ki pilotlar üye olsun, otopark konusunda sevimsiz olacaklarina yaptiklarini anlatin da millet üye olsun 0
    • Sende 27 Ağustos 2016, Cumartesi 18:32:53 Anlamadan emekli olmuşsun. Aidat ödemek anlamak değildir. 0
  • Fikrim geldi 27 Ağustos 2016, Cumartesi 01:21:27 Yahu zaten havalimanina giris cikis bir dert, girdin yer bulamadin bir dert, dolu dedi kartla giremedin yukari ciktin islem yaptirdin ayri dert. Bence şöyle yapalım Tassa gitsin talpa demiyorum tassa, wow otelle anlassin wow otelin kapali devasa otoparki var, wow otelden de ring arac kaldirsin 10 dakikada bir, hem havalimani girisi yogunlugu azalmis olur sonucta sayica fazlayiz kabul edelim, hem de tassa wowla cuzi bir miktara anlasir, hatta cani isteyen ring araca binmez metroya biner, ben metroyla geliyorum artik ise ne kapidaki kuyrugu cekecek enerjim var ne de ust kata cikip islem yaptiracak gucum var yoruldum artik, metroya binmeye basladigimdan beri rahatim 1
  • kokpit 26 Ağustos 2016, Cuma 19:39:13 Keşke hepimiz Talpaya üye olsak , keşke Talpa bir işe yarasa. Uye değilim ve hiç olmayacam. Bu saatten sonra üye olursam " bak 100 tl için üye oldu" derler. 250 tl verir TAVdan alrım. Ayda 150 tl için mi korkutacaksınız bizi ? 1
    • yalancının 27 Ağustos 2016, Cumartesi 20:58:12 ..........mumu yatsıya kadar 0
  • Tek araba koyacaksınız!!!!! 26 Ağustos 2016, Cuma 19:37:47 Biz hala sıra beklerken kaptanın iki araba koyamıyor olması umrumda değil ikinci arabasını biletle soksun umrumda değil bize sıra gelsin boşa her girişte 22 tl veriyoruz şimdi de gelmiş gazel okumayın. 0
    • Anlamadın galiba 27 Ağustos 2016, Cumartesi 10:50:57 Adam zaten aynı anda 2 araç sokmaktan bahsetmiyor.2 arabası var iki arabasında da giriş kartı var.Sabah isterse A aracına binip geliyor isterse B aracına binip geliyor.Yeni kural diyor ki bir tanesini seç işe sadece onunla gidip gel diğerine kart tanımlayamazsın artık. 0
  • Teklif 26 Ağustos 2016, Cuma 16:25:14 TALPA'nın adını Türkiye Havayolları Otopark Değnekçisi pardon Derneği olarak değiştirsek en azından ne iş yaptığı belli olur. Değnekçi TALPA. 1
  • Talpa 26 Ağustos 2016, Cuma 15:32:59 Bir talpa yoneticisi neden talpa'ya üye olmak gerektiğini açıklayabilir mi? Otopark hariç bir sebep sunabilir mi lütfen? 0
    • stk 27 Ağustos 2016, Cumartesi 20:59:37 stk larla daha güclü daha gür daha iyi hakkını aramak için olabilir mi 0
  • Thy 26 Ağustos 2016, Cuma 15:30:58 Thy kendi personeli için tav la neden anlaşmıyor? Talpa pilot vakfı, kabin memurlariyla ne alakası var? Thy Tav la anlaşıp otopark ücretini maaştan kessin? Thy gibi kurumsal bir şirketin çalışanlarını neidugu belirsiz dernek vakıfların insafına bırakması cok garip. 0
  • O gemi gelecek 26 Ağustos 2016, Cuma 14:02:29 Pegasusta uçuyorsanız benzininiz ve otoparkınız şirket tarafından karşılanır, örnek olmalı bu durum diğer şirketlere 0
  • Gül 26 Ağustos 2016, Cuma 13:48:02 İki arabanızda olsa kayıtlı aynı anda ikisiylede girilmiyor. Hariçten gazel okumayın adam sonuna kadar haklı 1
  • Yolcu 26 Ağustos 2016, Cuma 13:31:12 Bir sene sabrediverin arkadaş. Yeni liman yapılyor, bol bol yer bulunur otoparkta 0
  • Misafir 26 Ağustos 2016, Cuma 12:10:10 Talpa THY boyunduruğundan ve baskısından kurtulamadığı sürece ki kurtulması söz konusu değil, oraya seçilip gelenler kendi ikballerini kurtatır görev süreleri dolunca yenileri gelir onlar da ikballeri için çalışır ve bu kısır döngü böyle devam ederken Talpa üyelerinin de başka konularda derneği eleştirme fırsatlar bu tür saçmalıklarla engellenir olur biter ..... Konuşmaya gerek yok yapabiliyorsanız hepiniz TALPA'dan ayrılın ben öyle yaptım tavsiye ederim .... 0
  • Kabin 26 Ağustos 2016, Cuma 11:55:14 Arkadaş okduğunuzumu anlamıyorsunuz?Adamın derdi paramı yani bu yazı da şimdi?Para olsa tavdan aylık üyelik alırım der mi?Ortalama hesap çıkarmış ve aylık 500.000 tl yi bizim için ne yaparak kullanıyorsun otopark işinden başka ne iş yaparsın diye soruyor.Saygıyı hak et diyor.Yerden taa arşın zirvesine kadar haklı.Genel anlamda okumayan bir toplum olduğumuz için okuduğumuzu da anlamamamız çok normal.İkisi doğru orantılıdır.Bende aylık 90 TL yi TALPA ya ödemektense,aylık 100 TL olsun TAV'a ödiyeyim isterim.Bir defa TALPA nın nesini savunuyorsunuz?Neden savunuyorsunuz ki.. 0
    • Bravo 26 Ağustos 2016, Cuma 14:01:33 Çok doğru bir yorum millet konuyu saptırsın sürekli, siz anlamışsınız sadece 1
  • Adam hakli 26 Ağustos 2016, Cuma 11:44:34 Ne guzel yazmis. Helal olsun. Gercektn aciklasinlar o parayi her ay nereye yatirip ne yaptiklarini. 2
  • Küsme 26 Ağustos 2016, Cuma 11:34:39 2 araba kaydı olanların eşi ya da çocuğu tatile giderken arabasını otoparka koyup gitmiyor mu? Yatan araba çok orda. aynı anda iki araba koyulur mu diye safa yatmayın, iyi yapmışlar bu uygulamada, ama zorla üye yapılması son derece yanlış. Tamamen zorba zihniyeti. 1
    • fo 26 Ağustos 2016, Cuma 23:04:30 arabanın biri içerideyken ötekine kapı açılıyormu ki? yer dolu ikazı aldığımızda giriş çıkış saatlerini hesaplayıp talpaya fatura ediyorlar.içeride aynı barkodla araba varken açılmaz o kapı. açılırsa bu tavın hatasıdır. bi yazılımcı çağırıp düzelttirsinler 0
  • Kaidu737 26 Ağustos 2016, Cuma 10:48:26 Hem bir işe yaramıyorlar hem de haraç kesmeye devam ediyorlar. Ben hiç üye olmadım olmam da. Üye olanlar da ayrılsın fakir fukaraya versinler o paraları bence. 3
  • yorumlara bakinca 26 Ağustos 2016, Cuma 08:57:19 inanilmaz yorumlar...derdimiz 3-5lira degil. kafaniz basmiyor galiba sizi zorla bir yere uye yapmaya calisiyorlar. buna alet olmamak icin gidip tavdan abonelik alacagiz. bu da normal talpa ucretinin neredeyse 5 kati! ya uzun diye okumuyorsunuz ya da okudugunuzu anlamiyorsunuz. bu kadar pilot dusmani olmayin kardesim... 0
  • Bende uye degilim 26 Ağustos 2016, Cuma 07:24:17 O beni zorla uye yapamayacagi gibi , bende onu edebi mektuplarla beni otopark aboneliginde tutmaya mecbur edemem. Guzel bir deneme yazisi olmus ama karsindaki insanlarda senin bu ucuz numarani yiyecek adamlar degiller, hani siz simdi otopark kartini almayin ben guzel icraat gorursem uye olurum filan, guzel deneme ama, tekrar dene adamim. 6
  • Kpt sunex 26 Ağustos 2016, Cuma 05:23:39 Turkiye deki en buyuk pilot derneginin ana fonksiyonunun degnekcilik olmasi uzuntu verici. 1
  • kak 26 Ağustos 2016, Cuma 03:29:18 ingilizce Türkiye Pilots ass v.s. once ingilzce Türkiyenin anlamini bulmali bence 1
    • Bye bye Türkçe 26 Ağustos 2016, Cuma 19:57:33 Sen git bir Oktay Sinanoğlu kitabı al neden Türkiye denildiğini o zaman anlarsın 0
  • talpa 26 Ağustos 2016, Cuma 01:53:49 Bu TALPA ne üretir arkadaş.Hangi vasıfla otoparkı kiralar? Otopark TAV ın malı.Kiralayan benim.TALPA ne oluyor.KOMİSYONCU. Ben arabamı koyuyorum.Parayı ben veriyorum.Mal sahibi ile anlaşma yapıyorum.Sen ne ürettin de aracılık yapıyormuş gibi,kendi kendine gelin güveyi oluyorsun TALPA? Ne gereksiz bi şeysin sen? Emlakçı mısın? Kiralık ev mi buldun bana? Ne hizmeti verdin bana ki benden komisyon istiyorsun? THY yönetimi,uçuş işletme ,bizi koruyun lütfen.Kurtarın bizi bu TALPA dan,yeter artık..TALPA üyesi olmak mecburiyeti ne demek? Hukuk yok mu bu ülkede? İster olurum ister olmam.Ona ben karar vermeliyim.Sendika sen ne yaparsın? Benim Hakkı'mı ,hukukumu kim koruyacak? Dağ başı mı burası? 2
  • Dernek kültürü 26 Ağustos 2016, Cuma 01:46:39 Talpa'ya kendince haddini bildiren kaptan;üyesi olmadığı bir derneğin imkanlarından faydalansın ama elini taşın altına koymaya gelince oturduğu yerden ahkam kessin..Yok iş kanunuymuş,yok şuymuş,yok buymuş,kardeşim çok biliyorsan gel sen yap,Oturduğun yerden sallamak ile olmuyor bu işler.Okuduğunu bile anlamayan biir kabin amirinin yazısını kopyala yapıştır ile gönderirken 9
    • İmkan? 26 Ağustos 2016, Cuma 12:37:52 Üyesi olmadığı bir derneğin imkanlarından faydalansın derken??? Otopark TALPA imkanı mı? Sizin gibi sığ zihniyetler yüzünden ülkemiz bugün bu hallerde.. 1
    • Cevap 26 Ağustos 2016, Cuma 13:19:47 Üye olduğunda kaç liraya kullanıyorsun 65TL,bu büyük bir imkan,bunu kim yapıyor Talpa..adamlar son derece haklı sen hem bundan yararlanacaksın hemde üyeliğe ne gerek var diyeceksin.. Ben üyeliğe zorladıklarını düşünmüyorum verirsin 240 TL'ni gider girersin otoparkına ama sorun bu da değil bu zihniyetler için,Adamda birlik beraberlik ruhu yok,ama başına bir şey geldiğinde en önce bunlar koşarak gider ağlamaya.. 3
    • Cevaba cevap 26 Ağustos 2016, Cuma 15:06:02 Bunu TALPA sağlamıyor, bunu TAV sağlıyor, yarın TAV derse ki ben TALPA ile anlaşmamı yenilemiyorum, o zaman ne olacak? Ya da THY yönetimi TAV'a dese ki ben kendi personelim için anlaşma yapmak istiyorum. O zaman TALPA dernek kültürü sadece baloyla sınırlı kalır. Uzun lafın kısası komiksiniz :)) 4
    • İmkana cevap 26 Ağustos 2016, Cuma 20:20:43 Kardeşim kesin anlamada bir sıkıntın var senin.Şimdi şöyle izah edeyim.Sana işletilmek üzere verilen bir otopark var sen üyelere 65TL,üye olmayanlara 90 TL'ye satıyorsun,Üye olandan da 50 TL aidat bedeli alıyorsun.Şimdi derneğe üye olanlara keriz diyebilirmiyiz o zaman çünkü Adamın cebinden 115 TL çıkıyor,sende üye olmadan 90 TL'ye yan gelip yanpala kullanıyorsun oh ne ala iş.O Zaman git Tav'dan 240 TL'ye satın al,Adam niye bunu sana 90 TL'ye versin,zoru ne.Sen hiç bir aidiyet gösterme camiana karşı ama her türlü kıyaktanda yararlan.Ben olsam Talpa'nın yerinde üye olmayanları 1 dakika tutmam otoparkta.Adamlar sana bir hizmet sunuyor ve imkanlarından üyelerin istifade etmesini istiyor.Bence diğer derneklerinde Tassa,Uted, harekete geçip Talpayla konuşup kendi üyelerinede bir kısıtlama getirmesi lazım. 0
  • Yer yok 26 Ağustos 2016, Cuma 00:37:20 Zaten bir araçla giriyorsunuz yeter sülaleniz de girmeyiversin. O otoparka su an aylık tav ücretleri ile kullananlar var. Sen ikinci arabanla benim Hakkı'mı calisiyorsun. Kesinlikle Talpa haklı guzel uygulama. 4
    • BEYİN YOK 26 Ağustos 2016, Cuma 09:33:23 Okuduğunu anlamıyor otopark sistemi hakkında hiçbir şey bilmiyorsun. 5 ARAÇ TA KAYDETTİRSEN EŞ ZAMANLI GİRİŞ YOK. Sadece 1 araç girer. IQ yoksunu 2
    • Cinlik var :) 26 Ağustos 2016, Cuma 10:25:47 Pilot gidiosa o 5 farkli arabadan biriyle ucusa sikinti yok ama pilot tatilde akrabalari kaydettigi bir arabayla otaparki isgal ediyor ve ucusa giden pilotlar yer ariyorsa ayip. Once medeniyete ulasmamiz sonrada saygiyi ogrenmemiz lazim. 1
  • Kaptan haklı 26 Ağustos 2016, Cuma 00:33:57 Konuşmaya gerek bile yok kaptan sonuna kadar haklı. TALPA yönetimi değişti, seçime giderken onca vaatler vs vs. Ne oldu, değişen ne var, yönetime geldiğinizden beri önceki yönetimlerden farklı ne yaptınız? Tek araç, iki araç mevzusu yapmanın ne anlamı var, zaten aynı anda iki araçla giremiyorsunuz, aracınızı bakıma verdiniz, kaza yaptınız vs durumlarında eşinizin aracıyla geliyorsunuz ne var bunda? TAV üyelerine 5 araca müsade ediyor, bizim hakkımız 2, aynı anda da giremiyorsunuz zaten, her zamanki saçma TALPA hareketleri başka bir şey değil yapılan. Kaptanın dediği gibi Pilotlarla ilgili bir dernekseniz iş kanunu mevzusuyla ilgilenin, otoparkla, baloyla değil. 0
  • KANUNİ 26 Ağustos 2016, Cuma 00:15:26 MEDENİ KANUN Madde 63: Hiç kimse, bir derneğe üye olmaya ve hiçbir dernek de üye kabul etmeye zorlanamaz. Madde 66: Hiç kimse, dernekte üye kalmaya zorlanamaz. NOKTA 1
  • Examiner 25 Ağustos 2016, Perşembe 23:55:33 Eyyy Talpa, elinde olan bir hakkı kötüye kullanamazsın. Herkese otoparkı açarsın, üyeyse 3 kuruşa, üye olmak istemeyene 5 kuruşa verirsin. İnsanları üye olmaya zorlarsan bu Dernekler Kanununa ve Anayasaya göre de suç olur. 1
  • Üyem benim 25 Ağustos 2016, Perşembe 23:52:51 Kardeşim, kabin TALPA üyesi değil, olamıyor ama onlar otoparkı alıyor. Pilotsan üye olmazsan sana otopark yok. Bu nasıl mantık? 0
    • Tassa 26 Ağustos 2016, Cuma 15:20:52 Kabinde de tassa zorunlulugu var. Ha bide kabinin maaşı kokpitten fazla olduğu için otopark ücretleri de daha fazla 0
  • SUCU 25 Ağustos 2016, Perşembe 23:51:06 İyi ki bunların elinde su kaynağı/çeşme falan yok. Yoksa ya üye olun ya da size su yok derlerdi. 0
  • AYIP 25 Ağustos 2016, Perşembe 23:49:39 Pilot kardeşim haklı. Sen elindeki otopark kozunu kullanıp insanları zorla dernek üyesi yapmaya çalışırsan STK olmaktan çıkarsın. TALPA'nın düştüğü içler acısı duruma gel de üzülme. Kimse üye olmuyor, 'üye olmazsanız otopark vermem' diyor. En basit tabirle AYIP ! 1
  • Bir hesap yapin 25 Ağustos 2016, Perşembe 23:00:18 Her uyenin ayni anda park edemiyeceginden talpa (sayilar ornek olarak yazilmistir) 2000 tane yeri aylik 250 tlden alsa 500.000 tl oder. 10000 aboneye 90 tl den satarsa 900.000 tl kazanc saglar. Arada 400.000 gibi bir kar olusuyor.bubunlada yer yok ibaresi oldugunda hem farki oder hemde bu sistem ile para kazanmaya devam eder. Ozaman aciklasin yil sonunda karmi ettiler zararmi ettiler. Ne oldu bukadar abonman parasi 0
  • CPT 25 Ağustos 2016, Perşembe 22:44:01 Simdi maddiyata tapan bir toplum oldugunuz ve sıg dusundugunuz icin bu pilotun neye itiraz ettigini anlamanız zor,kapasitenizin ustunde. 1- Pilotlar alana keyif icin gitmiyor gorev icin gidiyor.Neden otopark ucreti oduyoruz ki?bunu sirket karsılamalı en basta 2- Bu talpa denen dernek hic bir iş yapmadıgı hic bisi yapmadıgı halde seni ücretli uye yapmaya zorlamaya ne hakkı var? 3- Hostesler talpa uyesi olmadan bu tav otopark kartını alıyor onlara bu zorlamayı yapamıyorsun da neden kaptanlara yapıyorsun? 4- kimin ne maas aldıgı kimseyi ilgilendirmez,paraya tapmaktan surekli bos konusmaktan vazgecin. isinizi sevin ve iyi yapın. 1
    • Abx 26 Ağustos 2016, Cuma 10:38:03 Arabayla gitmek zorunda değilsin.. Gidersen şirketten onun parasını çatır çatır alan sensin. Hatta arabayla gidiyrm geliyem deyip akşam otobüslerle eve giden metrobüsle eve gidenlere ne demeli sizce ? Bu şirketin kalan kısmı da keyif için gelmiyor işe ama nerede otopark?.. 0
    • Talpa mı zulüm mü? 26 Ağustos 2016, Cuma 10:43:13 Otopark kartının talpa tarafından sağlanması kadar saçma bi mantık olamaz. Nerde kaldı şirketlerin kurumsallığı? Şirketler çalışanlarına tavdan bi otopark kartı sağlayamıosa yuh yani. Kimin ne maaş aldığı önemli değil bunun maaşla zaten alakası yok bunun duruşla alakası var. Sonuçta şirket çalışanlarının tamamı limana işini yapmaya geliyor ve otopark için para ödüyorsa bu şirketin ayıbıdır talpanın da fırsatçılığıdır. Pilot arkadaşlarımızı destekliyorum sonuna kadar haklılar talpa şimdiye dek hangi mağdur edilmiş pilotun hakkını korumuş ki bundan sona yararlı bişi yapsın? 0
  • :) 25 Ağustos 2016, Perşembe 22:43:27 50x10000= 500 000 üyelik geliri demişsiniz Talpanın otopark gideri olmasın o. Ayrıca amaç para değil pilotların yararına çalışması demişsiniz ama para ağırlıklı konuşmuşsunuz. Üyelik aylık 500 olsa otapark ücretsiz olsa bu sefer talpaya niye üye olayım otaparka aylık abone olurum daha ucuz dersiniz eminim. 0
  • angry 25 Ağustos 2016, Perşembe 21:51:18 Gaptan eyi yazmış 0
  • Pilot adayı 25 Ağustos 2016, Perşembe 21:41:31 Talpaya üye olmadan da otopark kartı alınabiliyor mu ki? Nasıl bir yol izlenmeli? 0
  • Yazılımcı 25 Ağustos 2016, Perşembe 20:38:26 Yahu her kart içeriye ister 1 araba soksun ister 20 Aynı anda aynı kart üzerindeki tek araba giriş yapabilse sorun bitecek Bi yazılımcı bulun yahu ufak bi kod yazacak sisteme aynı anda tek katta iliskin kaç araba olursa olsun tek 1 araç girebilecek Akıllılık yapanlar yanı iceride bir araba varken bir tane daha sokmaya çalışanlar ikinci kartla gelince açılmayacak bariyer "araç zaten iceride" Yazacak O zaman kapasite desirmi yahu kart sayısı kadar araba iceride olur o kadar 1
  • Anlamadım 25 Ağustos 2016, Perşembe 20:36:05 Şimdi talpa aylık 500000tl ile hangi projeleri yapacak.tam anlamadım ben.Yani otoparkmı işletecek 0
  • otopark ucreti 25 Ağustos 2016, Perşembe 20:20:38 kaptanlar ne kadar ödüyor otoparka? 50 TL diye yazılanlar doğrumudur acaba? keza diğer talpadan kayitli kullanıcılar daha fazla ödüyor... 0
    • no subject 26 Ağustos 2016, Cuma 09:28:10 50 tl TAV'a otopark ucreti, 55 tl TALPA uyelik, total 105 tl aylik. 0
    • +55 27 Ağustos 2016, Cumartesi 22:50:08 Talpa üyeliğinden bize ne ? 0
  • Yeni TALPA 25 Ağustos 2016, Perşembe 20:06:18 Yeni bir dernek kuralım ben varım. Bu işe yaramaz Dernek'ten de kurtuluruz. 0
    • bunlar yarın 27 Ağustos 2016, Cumartesi 21:02:52 sanada ne iş yapıyo bu öz talpa der değişen bişey olmaz kendini kasma 0
  • Hey süper zekalar 25 Ağustos 2016, Perşembe 19:20:49 10 arac olsa ne olur bir kartla sadece bir araba girebiliyor 2 arac kayıtlı ise iki araçta aynı anda giremez giren çıkan ne anlamadım ben millete burada park dolu ise Talpa ödemiyor sadece ayrılan kontenjan dolu demek 0
  • ıhsan yuce 25 Ağustos 2016, Perşembe 19:20:10 Bence önce içinizdeki fetoculari temizleyin 0
  • Thy yonetimi,lutfen rl atin 25 Ağustos 2016, Perşembe 19:11:18 Metazori olarak cifte standart uygulayan(kendi camiasina bile hayri olamayan)bu olusumun elinden biz calisanlari kurtarin artik...uyesine 50tl ,uye olmayana 90tl ye sattiklari otopark abonman bedelinden kurtarin...bakalim kaynaklaro kesilince boyle kulhan beyligi kaliyor mu! 0
  • Cehalet kotu sey 25 Ağustos 2016, Perşembe 18:22:14 Kaptanimizin eline saglik. Cok hakli ve medeni bir yazi. Yorumlarin bir kismi ise tam tersi cehalet ve kiskanclik kokuyor. Yazik. 2
  • Yeralti 25 Ağustos 2016, Perşembe 18:20:50 Yeraltina otopark yapmayan zihniyetin ibretlik sonuclaridir bunlar. Gerci binalarin bile altina otopark yapmayanlarin yeraltina otopark yapmasini beklemek de beyhude ama insan yurtdisindaki alti otopark olan sehirleri gordugunden isyan etmekten kendini alamiyor. 0
  • Thy 25 Ağustos 2016, Perşembe 18:01:29 İki araç kaydedince kapasite dolmuyor kardeşim. zaten sadece tek araba ile girilebiliyor. iki arabasini ayna sokmak isteyen yoktur herhalde. Talpaya Uye olanla olmayan zaten ayni ucreti odemiyor. yaniliyor muyum. Talpaya uye olmaya zorlamak otoparktaki kapasite sorununu cozuyor mu? Yoksa ise yaramaz bir kurumun kasasini mi doldurmaya yariyor? 1
  • Paşazade 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:57:42 Efendım neymıs talpa işlevsızmıs, sen yan gel yat dısardan salla kazanım oluncada atla, oldu paşam başüstüne... 1
    • Soru 26 Ağustos 2016, Cuma 16:20:52 TALPA'NIN tek jazanımını yazarsan seviniriz. Haksız yere atılan bir pilotunu mu savundu veya kaybettiğimiz haklarda bile laf etti mi. Varsa bir başarı paylaşırsanız seviniriz. 1
    • fo 26 Ağustos 2016, Cuma 23:13:32 talpa nın sağladığı bir kazanım örneği verebilirmisiniz 0
  • Thy 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:52:11 THY kendi personeline sahip çıkmalı ve başka bir kuruma devrettiği indirim hakkını kendisi idare etmelidir. Kendi personelinin park sorununu THY çözmelidir. 3
  • SAW OTOPARK ÜCRETİ 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:51:49 SAW OTOPARK ÜCRETİNE DE 25 TL İKEN 90 TL YAPARAK ÜSULSÜZ BİR ZAM ORANI UYGULAYAN SAYIN TALPA. TOPLAMDA 2 HAVALİMANINA 180 TL ÜCRET ÖDÜYORUZ. NEREDE ADALETİNİZ ? SAWDAN UCAN PİLOT VE KABİN MEMURU ARKADASLARIMIZ ÇOGU ZAMAN HAVALİMANINA ARACLA GİTMEK ZORUNDA . SİZLERDE BUNU FIRSAT BİLİP % 260 ZAM İLE FIRSATA ÇEVİRDİNİZ TEBRİKLER... 0
  • Haha 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:42:19 Yav su adamlar aklı gidiyor iki kuruş bir yere fazla para verecem diye :) 2
  • Hayret birsey 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:36:46 ARKADAŞ ! TEKNİSYENLER NE YAPSİN ? Haktan hukuktan dernek isinden bahsediyonuz. Adamlar hem sizden çok biliyor hem siz kadar para almıyor. Hic bana aynı is aynı kulvar degil deme işin kebap arkadaş ! Fazla cırlamayın bence şükür edin ! 4
    • Tamer 27 Ağustos 2016, Cumartesi 01:27:04 Ben yüksek lisans yapmış uçak mühendisi bir kaptanım, buyur kardeş kebap var yer misin? Olm biz her zaman şükrediyoruz. Allah'a şükür. Sen de dır dır yapacağına şükret ya da şükredeceğin konuma çıkmaya çalış. 0
  • Kaptan hakli 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:27:06 Bakin oncelikle uc tane sorun var 1- otoparka uyelikleri TALPA, TAV dan aldigi yetkiyle yapiyor ve bunun karsiliginda TALPA'ya uyel olma zorunlulugu getiremez. 2- pilot -KM ayrimi yapilamaz. Kimin sirasi gelirse o alir karti. 3- bazi arkadaslar yazmislar bir kartla bir araba girebilisin. ZATEN OYLE YAPİLİYOR. Bizim istegimiz bizim kartimiza iki tane plaka islenerek eslerimizin arabasiyla da gelebilme hakkidir. Yani yine tek araba sokabilecegiz. AİRPORTHABER duyarli tavriniz icin tesekkurler. 2
  • Saygınlık mı 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:26:23 Madem saygınlığın talep edilen değil, arz edilen bir olgu olduğunu bu kadar biliyorsunuz o zaman bi zahmet bunu icraate dökün, o zaman belki kabin ekibi de size gerçekten saygı gösterir, yada boş verin siz ve şimdiki durumu saygı olarak görüp kendi sığ dünyanızda yaşamaya devam edin. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:24:29 İnin artık Talpa üyelerinin sırtından.Ver üyelik aidatını koy otoparka kardeşim. 0
  • chf 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:21:33 beter olun aç gözlü cimriler 1
  • talpa 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:12:38 otoparkı sadece pilotlar değil kabin ekibi arkadaşlarımızda kullanıyor. Bildiğim kadarıyla sınırlı sayıda yer var ve her geçen gün artan sayımız dolayısı ile mevcut yerler yetersiz kalıyor, ve içeri girildiğinde yer doluysa bunun ücreti talpa tarafından işletmeciye ödeniyor. ve ödenen bu meblağların artık talpa tarafından tolere edilemeyecek hale geldiğini düşünüyorum. Bizim tarafımızdan(üye olanlar) ile üye olmayanların bu ücretlerinin ödenmesinin de adil olmayacağını düşünüyorum. Eğer Kaptanımız söylediği gibi dışardan direk işletmeci vasıtası ile park yeri almak istiyorsa bu söylediğim durumuda değerlendirerek kararını verebilir. Ayrıca elini hiç taşın altına koymadan dışardan konuşarak birileri yapsın bizde nemalanalım tarzı bir düşünceyide tasvip etmiyorum.çıkacak kanun için hepimizin çalışmasını, emeğini ve bilgisini ortaya koyması gerektiğine inanıyorum bunuda şahsi olarak yapamayacağımıza göre nekadar beğenirsek yada beğenmezsek bakmadan TALPA ya PİLOTLAR VAKFINA ,TASSA ya ve UTED e destek vererek bunları yapabileceğimizi değerlendiriyorum. 12
    • Rumuzsuz Pilot 25 Ağustos 2016, Perşembe 18:10:00 Elini tasin altina koymayip disaridan elestirmekten bahsetmissin. Iyi de o adamlar elini tasin altina sokmaya aday olup oy istiyorlar. Bu yuzden seciliyorlar. Secilincede bisey yapmiyorlar. Isyan buna. Anlamamissin. 1
    • Rakun 25 Ağustos 2016, Perşembe 19:06:31 Kesinlikle katılıyorum. 0
    • V 25 Ağustos 2016, Perşembe 19:50:36 TALPA ya her ay 50 TL aidat vermekten kac, ama 2 arabana birden otopark karti al. Yok oyle yagma. Ya uye olurlar, ya da kendi baslarinin caresine bakarlar. 2
    • TALPA ödeme yapıyor 26 Ağustos 2016, Cuma 00:37:54 Demişsiniz de tabii ki ödeyecek, sen TAV'dan atıyorum 1000 araçlık yer kirala ama 5000 tane üyene otopark kartı sat, her gelene de satmaya devam et, TAV'a verdiğin para aynı ama senin otopark gelirin sürekli artsın, yok öyle bir dünya. 0
    • anladığım kadarıyla 26 Ağustos 2016, Cuma 18:02:50 siz anlamamışsınız ben üye olan seçimine katılıp yönetimini seçen ve elini taşın altına koyan kişilerden bahsetmedim bu kişiler sonuna kadar eleştiri ve sorgulama hakkına sahiptir. benim bahsetiğim hiç üye olmamış bir toplantısına katılmamış deyim yerinde ise elini hiç taşın altına koymamış arkadaşlarımız dışardan gazel okuyorlar yok ne yapmışlar ne yapacaklar falan filan sonrada havacılık yasasını soruyorlar sen ne yaptınki hesabını soruyorsun armut piş ağzıma düş diyenleri tenkit ediyorum.Ayrıca bu söylediklerimizi dişe getirmek için üye olmak zorunlu değil gidin üye olmadan da fikir verin emek verin. ama 50 liralık aidat için ne yaptılar ne yapacaklar mazeretinin altına sığınmayın. 0
    • sanırım 26 Ağustos 2016, Cuma 18:07:16 dışarıya 240 talpaya 50 tl aradaki fark bahsettiğin 4000 le ödeniyor 0
  • Ayinesi iştir kişinin 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:12:30 Talpaya üye olmayı düşünüyordum ama olmayacağım 0
  • Ah şu pilotlar 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:11:38 Klasik pilot ukalalığı herşeyi en iyi ben bilirim kafası. 60
    • hayırdır 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:58:45 zoruna mı gitti ? 0
    • Jack 25 Ağustos 2016, Perşembe 20:51:17 Hayir okadar maas aliyolar TAV a abonman olsunlar niye 3-5 icin ugrasiyorlar ki:) 3
  • Kaptan 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:10:43 Parayi biz kazaniyoruz sizin ceneniz dusuyor. Size ne arkadasim vermiyorum 50 tl zorla.. 0
  • :) 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:06:13 Kaptanların derdi 30 binden 50 lira para vermemek değil,Talpa nın terbiyesizliğine daha fazla göz yumamamak.Biz hostesler artık 1 serisinden bıktık,yurtdışından vergi ödeyip almaya başladık.Adını bile bilmediğiniz arabalara biniyoruz.Daha çok çatlayın 13
  • Yaşa TALPA ! 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:01:40 5-6 tane plaka tek isme kayıtlı olmasındansa; açık otoparkta eziyet çeken arkadaşlarımızı kaydetmeleri daha insaflı olacaktır. 12
    • iyide 25 Ağustos 2016, Perşembe 18:03:08 aynı anda 5-6 aracı içerimi sokuyor? neticede insanın birden fazla aracı olabilir ve o anda bir tanesini kullanır . pilotun aracı arızalı ve bakımda olsun gece 3 te uçuştan gelsin amacınız taksicilere yaranmakmı. ne komik bir uygulama bu sanki eski sscb 1
    • Ne alaka 25 Ağustos 2016, Perşembe 19:20:35 Aynı anda bir araba sokabiliyorsunuz. Bir daha düşünün dediğinizi. 0
  • Oh olsun! 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:00:04 10 tane plaka kaydettirmenin ne mantığı var? Herkes gb tek plakayla gelebilirsin pekala Kaptanım?! 15
    • plakayla alakasi yok 26 Ağustos 2016, Cuma 00:11:10 istersen 10 plaka kaydettir iceriye zaten tek arabayla girebiliyorsun uygulamada mantik hatasi var Kaldiki evinde iki arabasi olanlar diger araba servisteyken vs kullanabilmeli ha onu park etmis ha digerini ne fark eder ki 0
  • TK 25 Ağustos 2016, Perşembe 16:49:15 Hosteslere dikkat ettim de bmw 1 serisi, a3 ve golf 7 E biniyor çoğu maaşları biraz kısılmalı bence 33
    • Brugge 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:08:23 Her airport haberin altinda " hosteslerin maaslari cok ,ezilsinler ! Sürunsunler ! Asgari ücrete calissinlar ! Niye cok aliyorlar ? " gibi sorulari ve sitemleri yapmak zorunda misiniz ? Zorunuza mi gidiyor ? Kuyruk aciniz mi var ?? Hostes ister BMW'ye ister TOFAŞ'a biner sanae be kardesim ! 11
    • Corsali Kaptan 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:14:57 Oturdun kimin hangi arabaya bindigini mi not aldin benim guzel vatandasim. Sana kalsa yuruyerek gelsin herkes. Bu arada ben hala 2001 corsaya biniyorum. Uyarmi. Isteyen istedigine binsin. Neyin cekememezligi. Hem olay otoparkta yer olmamasi ferrari ile corsa ayni yer tutuyor.ayrica kazansaniz siz hangisine binerdiniz sevgili vatandas. Ayip diyorum 1
    • Rauf 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:21:14 ya nasıl bir eziklik yaşıyorsun da tutuyorsun milletin maaşlarından bahsediyorsun. ezik kelimesi direkt sen ve senin gibiler söylenebilecek bir kavram. bir de gelmiş oraya TK yazmışsın. ferrari maranello da alırım porsche gt 3 de alırım gallardo da alırım sana mı kaldı villada da otururum residanceda da. adama bak ya. senin gibi tarladan kopmaları dağdan inmeleri yoldan çıkmalara eziklikte nobel ödülü almış olanları bit gibi ezmek gerek. sen ve senin gibiler ayak olur ancak. bir türlü bir yere gelemeyen hiç bir gelişime açıklık göstermeyen insanımsı tek hücreli varlık olmaktan başka bir şey olamaz. haddini bileceksin. paran kadar lokman olacak paran kadar konuşacaksın. yetmiyorsa da dangalaklık yapıp onun bunu malına parasına dil uzatmayacaksın adam olacaksın. haddsiz varlık... 1
    • hayırdır 25 Ağustos 2016, Perşembe 18:05:24 senin hostes olamadığını anladık pilot zaten olamazsın. dostum başkasına o gözle bakacağına hayırlı olsun allah daha fazla versin dersen allah sanada yardım eder. 0
    • Rumuzsuz Pilot 25 Ağustos 2016, Perşembe 18:14:08 Katiliyorum kardes. Ben cin de ucuyorum. Air chinada hostesler 2700 yuan aliyor. Tl karsiligi 1100 tl.. Sirkete cok agir ciddi kulfiyet getiriyor gereginden fazla km maaslari. 1
    • Q sınıfı 25 Ağustos 2016, Perşembe 18:38:38 7 senedir çalışıyorum TK da bu yıl ucu ucuna A1 aldım kendime istwest de 1+1 de kirada kalıyorum Bumudur çok maaş geri kalan paraylada ay sonunu zor görüyoruz 0
    • Tk yazan kazanç hedaplayıcısına 25 Ağustos 2016, Perşembe 20:38:51 Bakacağına sende çalış.Çalış sırtından ter aksın.Ozaman sende binersin.Çalışmıyorsun bari milletin malına kazancına laf atıp durma. 0
    • Bre arkadas 25 Ağustos 2016, Perşembe 20:55:52 Azıcık mantıklı konus.cift univ.mezunuyum iki dil konuşabiliyorum tofasa binecek olsam niye THY de calisayim.bu iş dışardan göründüğü gibi kolay bir iş değildir dünyada maaşları yuksektir.sende gir sende kazan 0
    • sorun 25 Ağustos 2016, Perşembe 21:27:44 Ülkemizdeki insanların sorunu bu işte. Ben bir kaptan olarak diyorum ki, kabindeki arkadaşlarım daha iyi maaş alsın. Sizlerde neden onlar bu kadar alıyor diyeceğinize, biz neden bu kadar almıyoruz diye mücadele edin. İnsanları aşağı çekerek siz yükselemezsiniz. Her alanda da aynı şeyi yaptığınız için size hiç tanımadan söyleyeyim arkadaşım. Sizden bir halt olmaz. 0
  • Off 25 Ağustos 2016, Perşembe 16:45:56 Gereksiz bir yazi, otopark olayinda Talpa hakli 28
    • Kaptan 25 Ağustos 2016, Perşembe 19:21:29 Haksızdır. Zorla üye yapmaya çalışmaktadır. Yanlıştır. Kanıtlı yoktur. 1
  • Arkadaşım 25 Ağustos 2016, Perşembe 16:45:23 Anlamadığım koca koca pilotlar yeri geldiğinde ahkam kesmesini bilenler...kala kala otopark parasınamı kaldınız..Kardeşim paranız bu kadar mı kıymetli...pes yani 33
    • Konu. 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:03:23 Konu para değil, pilotları koruması, pilotlar için çalışması gereken bir derneğin buna tam aykırı uygulaması. TALPA, lüzumsuz ve pilotlara faydası olmayan bir dernektir. Aksi bir tek başarıları varsa öğrenmek isterim. Kokteyl düzenlemeyle ugrasacaklarina havacılık kanunu çıkarılması için çaba sarf etsinler. 6
    • Yorumlar 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:04:59 Yorumlardaki mantığı görünce ülkenin durumunun sebebi net anlaşılıyor. 10
    • Helal olsun 25 Ağustos 2016, Perşembe 17:38:04 Bravo kardeşim ellerine sağlık ! 0
    • Uçucu 25 Ağustos 2016, Perşembe 19:26:39 Otoparkı kullanan pilot hostes fark etmez ki. Netice itibariyle bir araba işte. Öyleyse neden tüm otoparkı kullanan çalışanlar birleşip kendimiz pazarlık yapmıyoruz? Talpanın tek kurşunu otopark zaten. O da olmasa kimse hatırlamayacak bile. Özetle budur. Otopark olayı olmasa kimse TALPA malpa tanımaz. 0
    • Pilot 26 Ağustos 2016, Cuma 03:03:56 Korunmak isteyen pilot önce derneğine sahip çıkmak için üye olur.bu işe araci TALPA ise sadece üyelerine hizmet etmeli.üye olmayanlara da hizmet edecekse farklı tarife uygulanmalı.emeksiz hizmet alınamaz sayın beyler ve hanımefendiler. 1