TALPA'dan otopark düzenlemesi

    Çok beğenilenler

  • TALPA' ya Zor Sorular 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:31:17 1. TALPA olarak üyelerinizden otopark için 70 TL toplarken bizden neden 105 TL topluyorsunuz, üyelerinizin üyelik aidatlarının 35 TL' lik bölümünü neden üyeniz olmayan bizlerden tahsil ediyorsunuz? 2. Dörtte biriniz kadar maaş alan kabin memurlarının ve DOCO' nun aidatlarından 35 TL kesinti yapmak size yakışıyor mu? Nerede kaldı ekip ruhunuz! 3. Kabin personeli kendi otopark aboneliklerini TASSA üzerinde organize ederlerse kısıtlı üye sayınız ile bu fiyat avantajını TAV' dan sağlayabileceğinizi mi düşünüyorsunuz? Diğer otopark üyelerinin sayısı sayesinde sağladığınız fiyat avantajını onlara karşı suistimal etmek nasıl bir duygu? 4. Hepimiz sizler gibi zaman zaman yurt içi ve yurt dışı gezilere gidiyor ve aracımızı uzun süre otoparkta bırakıyoruz. Siz TALPA yönetimi olarak bizi hiç tatile çıkmaz mı sanırsınız, tatile çıkıp aracı otoparka 10 gün ve hatta daha uzun süreyle bırakma hakkı neden sadece TALPA üyesi pilotlara veriliyor? 5. Bizlerin de sizler gibi iki aracımız olabileceğini, bizlerin aracının da zaman zaman arıza veya kaza yapabileceğini ve diğer aracımızla otoparka gelmek zorunda kalabileceğimizi düşünmez misiniz? 6. Meslektaşınız olan TALPA üyesi olmayan pilotları AÇIK otoparka taşıyarak kazanılmış haklarını neden gasp ediyorsunuz? Üyeniz olmayan pilotlara duyduğunuz bu ekstra ayrımcılığın sebebi nedir? 7. Ektiğiniz ayrımcılık tohumlarının bir gün yeşereceğini ve zehirli meyveler üreteceğini görmez misiniz? 8. TALPA olarak otopark konusu dışında diğer faydalı konularla anıldığınız eski günleri hiç özlemediniz mi? 2
    • K/a 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:59:00 Çok guzel yazmışsında talpadan kimse okumıycak bunu 1
    • Başka işleri mi var? 28 Ocak 2017, Cumartesi 15:14:17 Başka işlerinin olmadığını bildiğimize göre tam kadro okuyorlardır :)) 0
    • sergio 28 Ocak 2017, Cumartesi 17:19:13 ekip ruhu mu o ne ya, biz uzun zamandir ne ekip ne de ruh goruyoruz tk'da. 1
    • sergio 28 Ocak 2017, Cumartesi 17:24:38 uye olanla olmayanin arasinda fark olmasi gayet normal, herseye itiraz etmek nasil bir duygu acaba, hem de hicbirseye yakin bir bilgiyle, gidin bi ara sorun neyi neden yapamadiklarini, yapmadiklarini, ne yapabildiklerini, dernek ne demek, ne is yapar? Neden sormuyorsunuz, cunku sicak evinizden atip tutmak isinize geliyor, hem canim cennette olsun hem de yogurdum eksimesin durumu bizim insanimizin ki! Toplumun en kaymak tabakasi boyleyken sokaktan medeniyet beklemek uzak hayal hem de cok uzak, yazik memleketime 5
    • Oldu paşam 28 Ocak 2017, Cumartesi 19:58:01 Hem üye olma hemde üyelerin haklarından faydalan, ne içiyorsan soyle bizde ondan içelim 4
    • Gayet basit 29 Ocak 2017, Pazar 00:31:41 Anlaşmayı bizzat Talpa yapıyor. Üye olmayanlara da bakın biz böyle bir anlaşma yaptık isterseniz siz de faydalanın diyor. İstemese demez sadece üyelerine yapar bunu kimse de bişey diyemez. Üyeler zaten Talpaya otopark haricinde aidat ödüyor. Sadece üyelerine özel yaptığı, üye olmayanlara da sirf kıyak olsun diye yaptığı bir uygulamada fiyat farkı uygulaması da gayet normal çünkü üyelerinden zaten bi de aidat alıyor. Bence Tassa'nin da oturup sadece bizler için ayri bir anlaşma yapması gerekir. 1
    • Kaptan 29 Ocak 2017, Pazar 02:27:55 Sektörün ve pilotların bu kadar sorunu varken, otoparkçılık başarısının (!) sunulması nasıl bir olaydır acaba? Pilotların şirket değiştirmesine SHGM'lüğü tarafından kısıtlama getirilmesinin hukuki temeli, havacılık kanununun 18 yıldır sümen altında bekletilmesi, pilotlar dahil sektör çalışanlarının işten çıkarılması / ücretsiz izine gönderilmesi / part time uygulaması / USD ve EUR'un sabitlenmesi gibi uygulamalar (hepsinin bir arada uygulanması), böbrek satan doktor gibi pilotluğun /kabin memurluğunun/ dispatchliğin/ operasyonculuğun/vb. parası olup, yeterliliği olmayanlara (olanları tenzi ederim) sunulması, yeni çalışma şartlarının girenlerin kabulü, ancak kısıtlamaların ötelenmesi,... Yani beyler, uçuş emniyeti. THY ve ÖHY patronları yalamaktan vazgeçip temsilcisi olduğunuzu söylediğiniz insanların hak ve menfaatlerini ne zaman koruyacaksınız. Şapka öne, düşünün 2
    • Gayet basit'e 29 Ocak 2017, Pazar 13:18:25 Bilgin eksik, geçmişte bu işi üyeleri adına değil tüm uçucular adına üstlenmiş. Şimdi nedense söylem böyle oldu. Otopark anlaşmasını TAV sadece TALPA ile yapacak diye anayasa mahkemesi kararı mı var. Komik oluyorsunuz. TALPA mevcut üye sayısı ile anlaşma yapsa alacağı fiyat 200 TL den az olmaz. 1
    • Nedir yahu 29 Ocak 2017, Pazar 22:56:52 Benim otopark paramı şirket ödüyor. Makul bir ücret ödemesini tabi ki isterim ama "bana girmiyor". Diğer şirketlerdeki arkadaşlar kendileri ödüyorsa (!); sözleşmelerine bunu ilave ettirebilirler. "İşveren çalışanına işi ile ilgili techizat, doküman, eğitim ve KOLAYLIKLARI karşılamak zorundadır" maddesi. 0
  • Talpa üyesi olmayan pilot 28 Ocak 2017, Cumartesi 11:05:00 Arkadaşlar , Talpa'yı acımasızca eleştirmeyin lütfen. Adamların otopark sorunundan başka sorunu yok ki. Bakın onu da çözmüşler işte. 4
    • Kaptan 28 Ocak 2017, Cumartesi 11:12:10 Pilot adam önce kendi kuruluşuna derneğine sahip çıkar.sen ofis memurumusun? 9
    • Yok mu? 28 Ocak 2017, Cumartesi 12:37:21 Türk ikinci pilotlar işsiz yabancı ikinci oilotlar cirit atıyor.Talpa neyapıyor belki yabancı ikinci pilotlara koktyl verir. 3
    • f/o 28 Ocak 2017, Cumartesi 13:53:14 Talpa bugüne kadar ne yaptı rant kavgası vermekten başka. O topladığınız aidatlarla şarap içmekten başka ne iş yaparsınız. Benim derneğin olsa pilotların sorunlarına eğilir bize ayrı bir sendikanın yolunu açacak kanununi düzenlemeleri çıkartmaya çalışır. Varsa yoksa otopark değnekçiliği. Canınız cehenneme 3
    • Kaptan'a 28 Ocak 2017, Cumartesi 13:57:14 Sen giderken , beğenmediğin pilot geliyordu Koç'um. Hadi bakalım , biraz da sen oyalan. 3
    • Kpt 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:00:46 İnsanları bu şekilde üye yapamazsınız. Bir kişinin üye olması için onu ikna etmeniz gerekir. 1
    • Cpt 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:03:19 THY bu imkanı zamanında TALPA'ya devretmiştir. Bu hakkı tekrar alıp personeline kendisi vermelidir. 1
    • Kpt 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:04:28 Üye olmayacağım. Anladınız mı? 1
    • Lgb 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:05:42 Bu uygulamadan sonra TALPA sıfırın altında artık. Hatta yok hükmünde. Yuh bu kadar mı basitsiniz? 1
    • Cpt ye 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:58:10 Cpt kardesim ,kesinlikle katiliyorum.Bu abuk subuk uygulamalari ,Talpanin kendini bitirmesinin yolunu acmistir.Boyle negatif ayrimcilik olmaz...yuh size 2
    • Fo 29 Ocak 2017, Pazar 00:37:18 Katılıyorum , siyasilere baskı yapın aviation ile ilgili kanunlar gelsin. Sendikamız olsun pilotlara ait . 1
  • Tüm yorumlar

  • HERKESİ BİRBİRİNE DÜŞÜRÜYORSUNUZ! 31 Ocak 2017, Salı 19:45:19 TALPA yönetimi TALPA üyesi pilotu üye olmayana, kokpiti kabine, kabini kokpite düşman ettin. Madem bu otopark işini personele kazanç amacı gütmeden amme hizmeti olarak veriyorsun, o zaman yarın bırak bu işi, su aksın yolunu bulsun. Altı ayda bir durup durup otopark ile ilgili milleti birbirine düşürecek mesajlar atmandan ve bu mesajlarındaki tutarsızlıklarından bıktık artık. Ruh halinize göre birilerine kızıyorsunuz, ona göre düşünmeden mesaj kaleme alıyorsunuz, ciddiyetten uzak yaklaşımlar sergiliyorsunuz. 0
  • İnsan 31 Ocak 2017, Salı 10:51:07 Hukuken yapamazsın başınız ağrır rezil olursunuz millete 1
  • KOKPİTE NEGATİF AYRIM YAPAMAZSIN!!! 30 Ocak 2017, Pazartesi 20:08:01 Kapalı otoparkı kullanmak için eğer TALPA üyesi olmak şartsa, sadece TALPA üyesi olmayan pilotları açık otoparka sürgün edip TALPA üyesi olmayan Kabini, DOCO' yu kapalı otoparkta BIRAKAMAZSIN. Tutarsızsın TALPA yönetimi. Hukuken bunu yapamazsın. Bakalım konu yargıya gittiğinde SAVUNMAN ne olacak? NOT: Kabin, Doco sizin hakkınızla ilgili problem yok TALPA'nın tutarsızlığını anlatmak için örnek verdim. Otopark kullanımı "First COME first SERVED" hizmetidir, kokpit, kabin, Doco vs mensubu olmak kimseye öncelik sağlamaz. 1
    • Pilot 31 Ocak 2017, Salı 09:47:00 Görüşlerinize aynen katılıyorum. TALPA otopark değnekçisı hakkında gelmiş bir kurum artık. Başka hiç bir işi yok. Başka hiç bir konuda yorumu, çözümü, desteği yok üyelerine. Yeni mesai talimatı hakkında, Yabacı pilotlar hakkında, şirketlerin kriz bahanesi ile çalışanların haklarını gasp etmesi hakkında hiç bir görüşü, tavrı, tepkisi yok. Ben TALPA üyesi değilim artık sırf bu sebeple ve TALPA ile aynı ücrete aracımı park ediyorum.Bu kadar basit bir konuyu TALPA'nın asli işi gibi gösterenlere de YUH diyorum. 0
  • TALPA üyesi CPT. 29 Ocak 2017, Pazar 18:04:42 Değneğcilik yaparak, insanları tehdit ederek kimseyi zorla üye yapamazsın. Eğer insanları üye yapmak istiyorsan önce bu insanların mesleki yaşamlarını kolaylaştıran birşeyler yapacaksın. 26 Nisanlarda kokteyl düzenlemekten başka olumlu bir tane başarı söyleyebilir mi TALPA? Bu gidişle ben de üyeliğimi bitireceğim zaten. 1
  • Ağlamayın 29 Ocak 2017, Pazar 16:24:50 talpaya bizde kızardık ama başkanla konuştuktan sonra hak veriyoruz. biz yönetsek bizim de başka çaremiz yok. şirket ödesin tassa ödesin demişler. haklılar ama ne şirket ne tassa o işe el atmadığı için böyle kalıyor. doğal olarak da kendi üyesine, ve kokpite öncelik vermek ister pilotların kurumu. kabinin doconun veya diğerlerinin, ekip ruhuymuş, maaşları azmışmış mağdurları oynaması saflık değilse, nedir?? söyleyin bana kokpit olmazsa hanginiz olursunuz? hanginiz kokpit üzerinden kazanmıyor ekmeğini, hanginiz kendi hakkını kendi aradı? kokpit olmazsa hiçsiniz. bunu anlayıp gerçekçi davranmak lazım. kimse kusura bakmasın. ekip ruhuymuş. kaptan krvatsız tuvalete gitti diye ispiyonlayanlarda mı var ekip ruhu? ortalık karışınca, ucaga bir şey olunca, yolcu problemi olunca, teknik sıkıntıda, yerde havada her zaman sıkışınca kaptanım da kaptanım kurtarın bizi, ingilizce konuşamayınca kaptandan yardım istersiniz. maaşınızı da veriyor musunuz kaptana? ingilizce bilmeden maaş almayı biliyorsun 6
    • NO WAY TALPA 30 Ocak 2017, Pazartesi 01:34:26 Bu savunduğunuz kuruluşun açık adını bir yere yazın ve tekrar okuyun lütfen.Sonrada soruyorum : TASSA ve DOCO bunların o adını biryere yazdığınız yer ile negibi bir ilişkisi olabilir.? Lütfen biraz düşünün ve sonra yorumunuzu yapın. Ayrıca pilot olarak Türkiye Standartlarında iyide para alıyoruz.Allah gözünüzü doyursun.Buraya üye olmadan ayda 280 YTL veremiyormusun.Sonra birde şirket ödesin demişsin.Hangi şirket ? İşte sen ve senin savunduğun o yerde yönetici olan kişiler o derneği sadece THY nın bir alt kuruluşu olarak görüyorlar.Halbuki adı Türkiye Hava Yolu Pilotları Derneği.Bu vizyonla........ 1
    • sergio 30 Ocak 2017, Pazartesi 10:54:00 sapla samani karistirmayin derkeb iyice bulamac yapmissin "no way" arkadasim, senin zihniyetle "280 lira ver uye olmadan park et" " garanti pas hakkina ne gerek var onca para kazaniyorsub git satin al bi tane" "manhattan'in gobegindeki otelde kamaya ne gerek var, kendi paranla da kalirsin" " butun calisanlara servise ne gerek var, binsinler taksiye gelsinler" " kres yardimina ne gerek var versinler parasini baktirsinlar cocuklarina" "ucretsiz izin de neymis, onca para kazanmissin bi de ustune sirkete para ver" gibi uzatmak mumkun ancak bunlara "sosyal hak" deniyor ve buyuk sirketler (hatta kucukleri de) calisanlarina bunlari vermek zorunda, yoksa sirket babasinin hayrina gisad'da, genel mudurlukte otopark yapmiyor, ucus ekibine de park yeri gostermek zorunda bu vesileyle a benim bencil arkadasim, buraya talpa aleyhine atip tutan kaptan arkadaslara da bir zahmet kalkip sikayetlerini yerinde iletmelerini tavsiye ediyorum, hak boyle aranmaz, medeni cesareti olmayan ya da gidip iki kelime edemeyecek kadar usengec olanlarin aglamaya da sizlanmaya da hakki yok, is yapmak istiyorsaniz dernekler, vakiflar yasasi belli, acik anlasilir, acin okuyun, ya da kurun bir pilotlar sendikasi o kokpiti begenmeyen kabin memurlari kendi baslarina ne kadar maas alabilecekler gorelim denemesi bedava, belli de olmaz ha birlik olabilirlerse daha iyi bile olabilir 0
    • MR.sergio ' ya 30 Ocak 2017, Pazartesi 13:25:46 Önyargısız okursanız Talpa nın gerçek işlevini yerine getirmeyip,senden benden otopark kartı için zorunlu üyelik isterken pilotların dışındaki gruptan bunu istememesi olduğunu ve buna tepki olduğunu anlarsınız 2
    • Bilmiyorsan sus 31 Ocak 2017, Salı 09:58:57 TALPA pilotlara ayrım yapıyor.Üyesi olmayana yer vermiyor. Üyesi olmayan kim? THY pilotu. Çünkü diğer havayolu pilotlarının otopark ücretinin tamamını şirketleri veriyor zaten. Çarpıklık burada. Hangi çalışan iş yerinde otopark ücreti veriyor. Saçmalık burada. Eğer TALPA başkanının söylediği yalanlara inandıysan, söyle ona TALPA bıraksın bu işi. Bir görelim bakalım ne oluyor. Bıraksınlar ve pilotların gerçek sıkıntıları ile ilgilensinler.THY çalışanları da park sıkıntılarını kendileri çözsün. 0
  • Ka 29 Ocak 2017, Pazar 16:24:48 Bir kabin amiri olarak bu maili anlayamayan kabin ekibi arkadaşlarımın zekasını kutluyorum. 0
  • TALPA açıklasın 29 Ocak 2017, Pazar 12:22:46 TALPA otopark aboneleri üzerinden geçen yıllarda ne kadar para kazanmıştır? Açıklasın. Her fırsatta bu işi kar için yapmıyoruz diyorlar. Peki kar için yapmıyorsanız nedir bu abudik gubudikler TALPA? Ne olur bir OK gibi dümdüz olsan! Sadece TALPA üyelerinden oluşmayan bu otopark üyeliği işinde üye/üye olmayan herkese eşit haklar sağlasan, üyelerine faydalarını asli faaliyet alanlarında göstersen, o zaman işte üye sayın katlanırdı. Ama böyle ucuz mahalle siyasetçisi politikalarınla işin zor. 2
    • Cpt. 30 Ocak 2017, Pazartesi 11:22:22 Otopark olmadan üye bulamayacağını talpa da biliyor... gerçekçi olalım... 2
  • tav 266 lira 29 Ocak 2017, Pazar 11:28:12 tav aylık abonman 266 lira, "talpa dolu" yok, 10 gün limiti yok, kafa rahat. 0
    • Denizbank 31 Ocak 2017, Salı 10:00:17 Kredi kartı çıkarın ℅50 indirimli 0
  • TASSA göreve, THY göreve 29 Ocak 2017, Pazar 11:24:37 Sayıca üstünlüğe sahip kabini temsil eden TASSA, TALPA' ya " ya üyelerine tanıdığın tüm hakların aynısını benim üyelerime de sağlarsın ya da otopark ilişkimiz burada biter" demelidir. Bir yanda On binlik TASSA bir yanda Binlik TALPA sizce TAV' ın karşısına oturduklarında kim daha iyi fiyat kopartır. En güzel çözüm ise THY'nin bu hakkı değnekçileri aradan çıkartarak ücretsiz olarak tüm personeline vermesidir. Neticede bu kriz ortamında THY personeli gereken fedakarlığı yaptı şimdi sıra THY'de. 3
    • Deynekçi 29 Ocak 2017, Pazar 14:38:49 TALPA ya deynekçi diyorsun.Hem işinizi yapsın .. 0
    • Yanlış mı? 29 Ocak 2017, Pazar 16:49:55 Dernekçilik yapsın deynekçilik yapmasın diyor. Yanlış mı? Otopark işi TALPA' nın işi mi? TDK ya göre değnekçi kelimesinin manası: Motorlu taşıtların çalıştığı yerlerde yolcuların binişi ve taşıtların sıra düzenini sağlayan kimse, kâhya. 2. Parklarda düzeni sağlamaya çalışan kişi. 0
  • Yabancı pilotlar nereye park edecek? 29 Ocak 2017, Pazar 10:54:52 Bir yabancı pilot olarak ben de TALPA ya üye olup kapalı otoparkta kalmak istiyorum. 1
    • Yorgo ucundan azıcık kestiricen gari! 29 Ocak 2017, Pazar 12:45:52 Ucundan azıcık kestiricen, bir de Turkish yenge alacan o zaman Turkish vatandaş olacan, TALPA seni üye alacak, nihayetinde kapalıya park edicen arabanı! 1
    • Yorgo 30 Ocak 2017, Pazartesi 13:24:52 Komşu eve gönderdiğin parandan tav a 280tl vercen gari 0
    • Cpt 30 Ocak 2017, Pazartesi 13:29:17 Sayın başkan ayhan bey seçim kampanyanda şeffaf yönetimden bahsediyordun şunları bir açıklada öğrenelim neler oluyor .yoksa ilk olaganüstüngenel kurulda cıddi ter dökersin .sorular çok birikti. 0
  • Kirmizi 29 Ocak 2017, Pazar 02:32:03 hanimlar beyler herkes hem fikir ! Talpa 3. Havalimani acilana kadar degnekcilik oynicak.... Varmisin ? Yokmusun ? Var mi alternatifi olan ?????? 0
    • Aylik 29 Ocak 2017, Pazar 10:08:45 Var! Gidin aylik 35 tl fazladan verin, ve otoparktan anlasin! Yok tatile 15 gün cikmak istedignizde email yazin falan.. Kim ugrasir boyle islerle?;) 0
  • Rto 29 Ocak 2017, Pazar 02:12:53 Kabin ekibi TALPA'ya üye olamıyor. Üye olmayan pilotlar açık alana park edecek, kabin ekibi kapalıya mı park edecek? Şaka mısınız ya? 3
    • Magish 29 Ocak 2017, Pazar 07:31:04 Kendin demissin kabin ekibi uye olamiyor yani istesede uye olamiyor. Kendini kabinle kiyaslayip durumu sacma bulacagina talpaya uye olmakla kapalinin ne alakasi var diye sor. Kurtul su kiyaslama kafasindan desemde kendini ustun gormeye devam et ver 250 park et benim arabanin yanina aslan 2
    • Konu "Kabin de açığa park etsin" değil 29 Ocak 2017, Pazar 11:40:55 Burada Rtb TALPA' nın üye olmayan pilotlara duyduğu deve kininden dem vurmuş, yoksa kabin memurları elbette en güzel yer neresiyse oraya park etmeli. Konu o değil. Konu bu ayrılıkçı mesajları yazan zihniyet. Pilotları birleştirecek TALPA' ya bakın hele! 0
    • Rto 29 Ocak 2017, Pazar 17:50:42 Aslanlı maslanlı konuşma tepemi attırma 0
    • Rto 29 Ocak 2017, Pazar 18:03:04 Bak zekası olan nasıl anlıyor bir de başka yerinden anlayana bak olum siz ne içiyorsunuz ya? 0
    • Fhj 29 Ocak 2017, Pazar 18:04:56 Adam ayrımcılık yapmamış ki sen garsonluğun ezikliğini yaşıyorsun 0
    • Rto'ya 30 Ocak 2017, Pazartesi 00:25:58 Senin kabinden bir farkın olmadığı için sende önce açığa gidicen,kapalı otopark için sende sıraya giricen,sıra gelirse,kapalıdan faydalanırsın. 1
  • TALPARK 29 Ocak 2017, Pazar 00:26:30 DHMİ personeliyim. TALPARK abonesi olabilirmiyim. Yurtdışında da abonelik geçerlimi. teşekkür eder bolparklar dilerim. 1
  • NO WAY TALPA 28 Ocak 2017, Cumartesi 23:33:51 Sn. Talpa yöneticileri.Türk Sivil Havacılığı otopark konusunda Türk Sivil Havacılığına yapmış olduğunuz katkılardan dolayı sizin ile GURUR DUYUYOR. Talpa ,pilotların beklediği türden sivil havacılığa katkı yapmak istiyorsa,Talpa Yönetiminin AKTİF OLMAYAN pilotlardan oluşması getekir ki cesur kararlar alabilsin.Yoksa bu şekilde fügüranlıktan öte gidemezler. 1
    • Bravo 29 Ocak 2017, Pazar 11:21:30 Aklın yolu bir 1
  • ucus ekibi 28 Ocak 2017, Cumartesi 23:09:11 Yaziklar olsun diyorum boyle sacmalik gormedim. Pilotlari üye yapmak icin boyle bir yola gitmek kadar ayip bir sey yok. Kabin ekibi bu durumda ne olacak !!! isterlerse onlari da mi uye yapacaksiniz?? 1
  • TALPA ya 28 Ocak 2017, Cumartesi 19:42:33 Otoparkçılıktan otopark deynekçiliğine terfi ettiniz,elinde tornavida otopark parası bekleyenler gibisiniz. 0
  • TALPA 28 Ocak 2017, Cumartesi 18:42:25 Bir kere de sektörün sorunlari, pilotların hakları ile ilgili bir konuda haber olun. Size biraz ipucu vereyim: Havacılık kanunu, işsiz Türk pilotlar varken yabancı pilotların uçması, yeni ucus ve görev saati yönetmeliği, yaz sezonunda şirket değiştirmenin yasak olması, vs. Bırakın otopark degnekciligi oynamayı. 1
  • Darphane 28 Ocak 2017, Cumartesi 17:47:24 Tav otoparkları resmen para basıyor .. 2
  • Kpt 28 Ocak 2017, Cumartesi 17:07:16 Pazartesi TALPA'dan ayrılıyorum. Zaten üye değilim. 4
  • Sdfh 28 Ocak 2017, Cumartesi 17:06:10 Aidatları nereye harcadığınızı açıklayın önce 0
    • ar it metik 29 Ocak 2017, Pazar 23:19:11 Yılda 1.5 milyon TL aidat nereye gidiyor Ayhan bey? 0
  • Haksızlığa sessiz kalan ona ortak olur. 28 Ocak 2017, Cumartesi 16:52:32 Üyelerine bazı avantajlar sağlamak istiyorsan bunu bizim alın terimiz üzerinden yapma TALPA. "Emanet ata binen tez inermiş" unutma TALPA. TALPA üyelerine: Biz TALPA' yı hizaya çekmeden, siz bunu yapın. Farkındamısınız bilmiyorum ama TALPA sizin adınıza yapıyor bu işleri. 35 TL az ödemeye muhtaç mısınız? Değilsiniz elbette! Ama unutmayın! Haksızlığa sessiz kalan ona ortak olur... 10 değerli TALPA üyesi pilot bu yazıma destek versin, yazı yazsın. TALPA üyesi pilotlar arayın yarın TALPA' yı, santralı kilitleyin. Birlik beraberlik içinde olmamız gereken bu günlerde, DOCO mensupları bir bir işten atılırken, herkes iş güvencesi ile ilgili kaygılar yaşarken, Pilotlarımızdan beklenen asil duruşu cümle aleme gösterin. 2
  • Gereksiz 28 Ocak 2017, Cumartesi 16:40:47 Talpa otopark deynekciliginden baska ise mi yariyor!! Otoparka az para vermek icin uye olaninda aklina sasarim. Kokpitten uye toplayamayinca kabinden para koparmaya calisan vakfin kime ne yarari olur!!! 1
  • TALPA' ya 28 Ocak 2017, Cumartesi 15:57:13 OLUM BAK GİT ! 2
  • Deli Dumrul... TALPA 28 Ocak 2017, Cumartesi 15:44:30 Deli Dumrul derlerdi bir er var idi. Bir kuru çayın üzerine bir köprü yaptırmıştı. Geçeninden otuz üç akçe alırdı, geçmeyeninden döve döve kırk akçe alırdı. 2
    • Benim köprüm kuru çaylar üstünde 28 Ocak 2017, Cumartesi 16:21:21 Deli Dumrul derler adıma. Bir köprü kurdum işte yeryüzünde eşi benzeri olmayan bir köprü: Herkesin köprüsü çaylar ırmaklar üstünde benim köprüm kuru çaylar üstünde. 1
  • Salak Değiliz 28 Ocak 2017, Cumartesi 15:12:03 Sayıları onbinleri geçen TALPA üyesi olmayan otopark aboneleri üzerinden üyelerine haksız avantajllar sağlayan TALPA yönetimine rest çekme zamanı geldi de geçiyor. Sevgili TALPA üyeleri yönetime karşı öncelikle sizin tepkiniz çok değerli. Oradan çok mu salak görünüyoruz TALPA yönetimi!!! 1
  • Yyyy 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:57:17 Bu kararları önce bir kaç kişiye okutun ondan sonra yayınlayın. 2
    • Evet 28 Ocak 2017, Cumartesi 15:37:37 Evet ya yazdığını bir oku! Ağustos ayında da otopark ile ilgili saçma sapan bir şeyler yazmışlardı, üye olmayan pilotların kartları 31 Aralık' ta iptal olacaktı. Ne oldu? Uygulanamadı. Biraz ciddiyet yahu. Bu hesap Bağdat'tan döner! 1
  • İnch 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:56:52 Ben pilot olsam utanırım ya buna tenezzül etmeye nedir bu haber mi ? Burda kaç dır bunun haberi yapılıyor . Demekki pilotlar buna bu kadar önem veriyor vah diyorum . 3
    • Pilotlar tenezzül etmez 28 Ocak 2017, Cumartesi 15:26:34 Pilotlardan hiç biri ben kabinden 35 TL az vereyim demez, bu üye sayısının artırılmasını sağlamak isteyen TALPA yöneticilerinin sığ düşünce yapısının ürünü olan bir uygulama. Üyesi olmayan pilotlarla uğraşırken dolaylı olarak herkesi mağdur ediyorlar. Pilotları bu işe bulaştırmayın. Sakın ha! 3
    • Kaptan 28 Ocak 2017, Cumartesi 16:19:02 Olayı iyi anla. Biz zoraki üyeliğe karşıyız. TAV'a abone olcam TALPA'ya yine de üye olmayacağım. 1
  • Km 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:53:21 Kabin de mi üye olacak? 0
  • Jojokklşlşgffhhjkj 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:48:30 Yeni yönetim istifa 3
  • TEHDİT VE ŞANTAJ 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:46:58 Otopark üzerinden tehdit ederek üye KAZANAMAZSINIZ ! Bu işler icraatle olur. Thy yönetimi de bir an evvel bu otopark olayına müdahele etmelidir. 1
    • Kaptan 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:58:23 Aynen 3
  • tk 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:03:05 bedava valla kim 55 tl'ye ayda 20-25 gün aracını istanbul gibi bir yerde otoparka bırakabilir?? buna da bıdı bıdı etmesin kimse. 3
    • Hyytgff 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:48:55 Sen ne mezunusun? 4
    • Ortakmısın 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:50:16 Şu anda uçanlar az park boş kalmasın .Tava ortakmısın. 4
  • TALPA üyesi olmayan Uçuculara Negataif Ayrımcılık 28 Ocak 2017, Cumartesi 13:56:44 TALPA zamanında tüm uçucuların (Pilot+Kabin+Load Master+Doco) otopark ile ilgili koordinasyonunu üstlenmiş ve yıllarca bu işi layıkıyla becermiş. Bu yönetim ile beraber otopark üyeliğini kendi üye sayısını artırmak için bir koz olarak kullanma kolaylığına saparak tüm uçucuların tepkisini çekmiş. Öncelikle otopark üyeliği üzerinden sadece TALPA üyelerine ayrıcalıklar tanınması tam bir haksızlık. Sapla samanı neden birbirine karıştırıyorsunuz, otopark işi ayrı üyelik işi ayrı. Zamanında size koordinasyon için verilen bu yetkinin çok yakın bir zamanda elinizden alınacağını göremeyecek kadar gözleriniz kör mü? Bir de TALPA üyesi olmayan pilotları açık otoparka alıyorlarmış, TALPA'nın üyesi olmayan pilotlara karşı takındığı bu ekstra olumsuz tavırın sebebi nedir? 5
    • FO 29 Ocak 2017, Pazar 13:51:10 Süper...İşte işin özeti bu. 1
  • birkaç kuruş!! 28 Ocak 2017, Cumartesi 12:55:09 Kopardiginiz gurultu 30.-tl için mi! Ayip ya... 2
    • Crew 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:21:50 Zorla üye olmaz kimse insanlık gururu daha önemli gidip TAV'dan aylık abonman alırım ama yine de üye olmam anladın mı? 2
  • KABİN 28 Ocak 2017, Cumartesi 11:20:09 ARKADAŞLAR YENİ HAVAALANI (RTE AIRPORT) TALPA YOK, SABREDİN 11 AY KALDI. TASSA NEDEN HİÇBİR ŞEY YAPMIYOR, RTE İÇİN ŞİMDİDEN ANLAŞMA YAPMALILAR. 14
    • Komiksiniz 28 Ocak 2017, Cumartesi 13:35:11 Evet olmicak orada tarlaya park edersin 0
    • Komiksin 28 Ocak 2017, Cumartesi 14:55:35 Hic heveslenmeyin,5yildizli,ucretsiz,dayatmasiz en guzel yere park ederiz!Memleket bu kafa yapisi yuzunden bir zumreye bu kadar oy veriyor senelerdir!siz devam edin hala 0
    • Kabine 28 Ocak 2017, Cumartesi 18:46:53 Maşallah yeni havalimanının adını koymuşsun ama çok beklersin açamıyacaklar o havalimanını 0
    • Köprü için de aynısı demişlerdi 29 Ocak 2017, Pazar 08:21:14 Sizin tayfa morardıkça hırslanıyor. Ama o havaalanı da açılıcak ! Bugüne kadar YAPICAZ deyip yapmadıkları bi açılış oldu mu ! 2
  • (!) 28 Ocak 2017, Cumartesi 10:46:02 Boyle bir donemde yapilabilecek cok onemli bir is.. tebrikler(!) 4
  • Bırakın talpayı 28 Ocak 2017, Cumartesi 10:45:52 Gidin tav'a aylık abonman olun bosverin talpa'yı. Insan gibi hizmet alırsınız 4
  • Efes pilotu 28 Ocak 2017, Cumartesi 10:39:33 Ne otoparkmış arkadaş 1
  • Tek işimiz otopark 28 Ocak 2017, Cumartesi 10:30:55 THY nin otopark konusunda personeline yardımcı olması lazım. TAV ile anlaşması lazım. 2
  • ben mi anlamadim 28 Ocak 2017, Cumartesi 10:21:57 yanlis mi anladim, 10-15 senedir otoparka para veren ve uyesi olan kabin ekipleri 'talpa' uyesi olmadiklari gerekcesiyle kapali otoparktan cikarilip yerine yeni mezun fo lar onlarin haklarina mi konacak? oyleyse efsane haksizlik olur. 7
    • Sen anlamadın 28 Ocak 2017, Cumartesi 10:46:15 Bi daha oku istersen, Talpa üyesi olmayan pilotlar diyor.. Sen üzerine alınma kabindensen. 4
  • Lanet olsun size 28 Ocak 2017, Cumartesi 10:00:54 Mecburiyetten ,sizin araciliginiz ile otopark aboneligi yapmak yapmis binlerce insani ,sadece kendi zumrenizi kayirmak icin sacma sapan uygulamalara maruz birakiyorsunuz!Neyseki yeni havaalaninda avcunuzu yalayacaksiniz!sonunuz yakin.Bakalim ondan sonra kim Talpa nin suratina bakacak! 5
    • kaptan 28 Ocak 2017, Cumartesi 11:14:22 valenin veya bankaların yerlerine park edebilirmisin.TALPA da özeldir 4
  • güzel 28 Ocak 2017, Cumartesi 09:51:01 bu da bir merdiven kadar önemli bir konu! 1