TALPA'dan otopark açıklaması

    Çok beğenilenler

  • A321 27 Ağustos 2016, Cumartesi 11:15:27 Üyelerini korsan taksicilik gibi yasa dışı faaliyetle suçluyorsan , üyenin kartıını iptal etmen , üyelikten çıkarman , savcılığa suç duyurusunda bulunman gerekir. Niye hepimizi zan altında bırakıyorsun bu açıklamayla? 3
    • Korsanabi 27 Ağustos 2016, Cumartesi 19:40:02 Niye üstüne alındın? Sen de mi korsansın yoksa? 2
    • Vizyoner 27 Ağustos 2016, Cumartesi 19:48:01 Hala anlamadınız mı , olay otopark meselesi değil...Mantalite meselesi, çap meselesi, bilgi-birikim meselesi, vizyon meselesi. Ayhan Günal ve saz arkadaşlarında bunlar var mı ? YOK. Neyi tartışıyoruz Allasen? 0
    • Yönetim İSTİFA! 27 Ağustos 2016, Cumartesi 20:14:50 Yahu Ayhan kaptan, istifa diye birşey var.Sen ve ekibinden birkaç tane aklı başında kişi çıkıp niye istifa etmiyorsunuz?Koltuk tatlı mı geldi? Yeter 6 ayda yaptığınız rezillikler, çekin gidin yahu. Mantı'yı arıyoruz vallahi. 0
  • yazık 27 Ağustos 2016, Cumartesi 10:38:40 Artık talpa çaresiz kalıp çirkinleşmiş. Ayhan Günal da güzel şeyler yapıcam derken bundan bahsetmemişti. Talpanın sonu gelir bu agresif tavırlar devam ederse 3
    • Len 27 Ağustos 2016, Cumartesi 11:14:53 Yuru git steward 12
    • DERS 27 Ağustos 2016, Cumartesi 19:41:55 Sendika seçimlerinde herkesi satışa getirdi, sendikayı Tatlıbal'a altın tepside verdi, akıllanmadınız. Ne bekliyordunuz ki? Ayhan aynı Ayhan ! 0
    • Komisyoncu 27 Ağustos 2016, Cumartesi 19:43:23 Ayhan Günal'ın en önemli seçim vaadi bir sürü komisyon kurmaktı. Bunun için de bi komisyon kurar artık... 0
    • Çare sizsiniz 27 Ağustos 2016, Cumartesi 20:11:31 Arkadaşlar niye büyütüyorsunuz bu kadar? Derneğimizin zeki ve becerikli yönetimi çareyi de gösteriyor size. Ya bir başka ülkenin vatandaşlığına geçin yabancı pilot olarak otoparkı kapın ya da pilotluğu bırakın kabin memuru olun. 0
  • Tüm yorumlar

  • Terbiyesizlik yapmayın!! 28 Ağustos 2016, Pazar 20:48:53 Siz kime posta koyuyosunuz!!! Hiç birinizin yatacak yeri yok.. Düşün artık uçucuların yakasından, çekin ellerinizi uçucuların cebinden. Fazladan aldığınız paralar haram olsun..danışıklı dövüşle bu tezgahın başını aldınız, yazıklar olsun.. Utanmadan bi de cevap veriyorsunuz hadsizler.. 3
  • Kot 28 Ağustos 2016, Pazar 20:30:30 Otopark yetkilileri ile konustum, kartla 1 arac giris yaptiginda ayni plaka o kartla cikis yapmadan, kart baska bir arac icin kullanilamiyor. Yani 1 aractan fazlasi otoparki ayni kart ile isgal edemiyor. TAV 1 karta 3 plakaya kadar izin veriyoruz, TAV ile ilgili bir sikinti yok diyor. TALPA nin tek plaka israrini anlamak mumkun degil. Hicbir pilotun kartini bir baskasina oyle veya boyle vermesi mumkun degil cunku bu durumda kendi ucusa giderken kullanamaz. 8 bosta otoparkin kullanilmasindan bahsedilmis, kardesim insanlar para oduyor aylik abonelik icin, ister bosta isterse gorevde istedigi kadar kullanir otoparki. TALPA 10,000 kisiden para toplayip TAV a 1500 kisilik para oderse adamlarda normal olarak TALPA dolu der. Sonra da yazin zarar ediyoruz manuel kartlardan diye agliyorlar. Astari yuzunden pahaliya gelmeye basladi tabi, kardan zarari da gecti manuel giris maliyetleri. Adabina ve kuralina uygun olmayan kullanimlari TAV ile birlikte tespit edersiniz geregini yaparsiniz. Otoparkin teknolojik donanimi ile bunu yapmak cok da kolay biraz arastirirsaniz. Beceriksizliginizi insanlari karaliyarak ve dogru kullanan uyeleri magdur ederek kapatmaya calismak en kolay yol tabi. Yakisir TALPA ya... 2
  • .............. 28 Ağustos 2016, Pazar 15:07:34 Talpa nin otopark vermek disinda ne ise yaradığını bilen var mı? 3
  • Pilot 28 Ağustos 2016, Pazar 14:44:28 Bu pilotlar neden böyle? Derneklerinde bile problem! Anlamsız tartışmalar, anlamsız kendini kaf dağında görmeler...garip... 0
  • Size de bu yakisirdi 28 Ağustos 2016, Pazar 12:04:07 Bir birlik olsak da herkes istifa etse su dernekten. Belki o zaman biz ne yaptik derler. Cok cirkin aciklamalar mahalle dedikoduculari gibi yok korsan taksi yapan pilot, yok kartini satan pilot. Resmen kendi meslekdaslarini utanmadan ahlaksizlikla sucluyorsun. Kabin ekibi, DOCO, ya da yabanci pilotlar da kullaniyor bu karti ama sen direk bahane bulmak icin biz Turk pilotlarini ahlaksiz isler yapmakla sucluyorsun. Keske daha inandirici bir bahane bulsaydiniz. Yazik TALPA... Kendi meslekdaslarini karalayan bir yonetim. Tebrikler Ayhan... Bu yazilanlarin hepsini okudugunu da biliyorum. Belki bir defa daha dusunursunuz yaptiginiz terbiyesizligi... 1
    • Katılıyorum 28 Ağustos 2016, Pazar 13:46:25 Kesinlikle size katılıyorum ve biraz önce gidip TAV'dan üyelik aldım ve TALPA ile ilişkimi sonlandırdım. TAV'dan fazla paraya üyelik alırım ama kendi pilotuna iftira atan bu dernekle işim olmaz, herkese de aynı şeyi yapmasını tavsiye ederim. 1
    • km 28 Ağustos 2016, Pazar 15:02:45 kendilerini aklamak için kabin memurlarını, doco çalışanları ve yabancı meslektaşları ahlaksızlıkla suçlayan kaptanımız. saygılarımızı sunuyoruz sizlere 3
  • Neden anlamiyorsunuzzzzzz. 28 Ağustos 2016, Pazar 11:10:51 Gençler istersen bir karta 10 arac kayıtlı ettir sonuç olarak o kart ile sadece 1 araçlık yer meşgul ediyorsun bu kavga niye BİR KART İLE SADECE BİR ARAÇLIK YER MEŞGULİYETİ YAPILABİLİR neyin kafası anlamadım isterse 100 araba olsun cahil cahil yorum yazmayın birde bilen duyan varsa değnekci Talpa nin icraatini yazsin 0
  • Boş Gezenin Boş Kalfası 28 Ağustos 2016, Pazar 10:28:45 TALPA'daki harflerin yerini değiştirin bakın ne çıkıyor. 1
    • aferim 28 Ağustos 2016, Pazar 11:22:59 iyi bulmuşsun boş zamanlarında boşsun galiba 1
  • fo 28 Ağustos 2016, Pazar 07:49:07 once sunu sormak lazim thy kadar buyuk olcekli bir kurumun calisanlarinin otopark konusu neden bir dernek tarafindan isletiliyor.Bu anlasmayi THY nin kendisinin yapmasi daha dogru degil mi? 0
    • hesabi 28 Ağustos 2016, Pazar 14:18:20 Yapmaz arkadaşım. Yaparsa ortalama 100 TLden 13.000 personel, yılda 15 milyon TL ekstra yük gelir. 0
  • Çok ayıp 28 Ağustos 2016, Pazar 00:23:08 Bu açıklama gerçekten çok ayıp. Madem korsan taksici üyeniz vardı ihraç ettiniz mi? İnsan bu açıklamayı yapmaya utanır. Yarın ilk işim TAV'dan kaç paraysa otopark üyeliği almak ve bu TALPA denen yerle ilişiğimi sonlandırmak olacak, tüm meslektaşlarıma da aynısını tavsiye ederim, bir kez olsun birlik olalım. TALPA da anlasın neyin ne olduğunu, bizim sayemizde var olduğunu. 1
    • . 28 Ağustos 2016, Pazar 14:14:51 Merak ettim acaba tava kaca uyelik yaptirdiniz yarin uyelik yaptiricam yazmissinizda 0
  • Talpa dernek 27 Ağustos 2016, Cumartesi 23:13:45 Talp sen bir derneksin havayolu pilotlarını temsil ediyorsun,sana ne otoparktan ondan bundan, sen pilot kazanmaya çalış, Ayhan sana bunun için mi destek olduk. Saçmalamayı kesin asıl işinize odaklanın, şirketler pilotlarına otopark bulur,sen çık aradan. Bunu ben mi söyleyeyim size ! 0
  • 6. Madde 27 Ağustos 2016, Cumartesi 22:33:14 Yanlış mı anlıyorum yoksa "01.01.2017 tarihi itibariyle sadece pilot olan üyelerimize hizmet verilmesine" derken harici herkesin otopark hizmeti alamayacağından mı bashediyor. Iyi oyleyse sivil havaciliktan aldiğım drone pilotu sertifikamla üye olayim, sonucta drone kullanana da, parasüt kullanana da pilot diyorlar kimlik veriyorlar. Sıkıntı yok cok egleneceguk. 0
  • Pilotlar ve TALPA 27 Ağustos 2016, Cumartesi 21:12:36 Bütün özel şirketler kendi pilotlarının otopark kartını kendileri TAV'dan alıp personellerine ücretsiz veriyor. TALPA'ya gelir oluşturmak adına THY personelleri için TALPA zorunluluğu yıllar önce çıkarılmış. Açıklamadan da anlaşılacağı gibi aslında son yıllardaki aşırı talep olmasa TALPA için kârlı bir anlaşma.TALPA bundan faydalanarak THY personeline şantaj yapıyor. Bunu görün.Neden Onur veya Atlas personeli için sorun yok. Çünkü onların şirketi veriyor kartı. Bize de THY vermeli. Çalıştığı yere otopark ücreti ödeyerek işe giden var mı? Biz niye veriyoruz. Personelinin işe geliş gidiş sorunlarını bir şekilde şirket çözmeli.TALPA yöneticileri pilotlar için değil kendileri için çalışmayı bırakmalılar. Pilotlar bunun gibi başka terbiyesizliklere tepki olarak üye olmuyor. Bunu lütfen buraya yorum yapan herkes anlasın. 0
  • havaci 27 Ağustos 2016, Cumartesi 21:12:30 kaptanlar dan "190 tl lik fark icin mi bu karmasa, veriveririz olur biter ne ezdirecem kendimi" diyenler, sonradan kazandiklari maas zenginliginin etkisi ile konusuyor, bu eminlik ve tarz ustune olmayan gomlek gibi duruyor zaten bir cok kaptanimda malesef... bu kaptanlar kaderin oyunu ile oturduklari koltuktan yine kaderin bir oyunu ile kalkmak zorunda kalirsa, hemen saga sola "napacagiz" derken talpa nin adresini ogrenmek zorunda kalmazlar umarim... talpa ise yaramiyormus, bir tane ornek goster pilotlar icin ne yaptigi icin mis, uye bile olmadigin, konuyla ilgili en kucuk bir arastirma yapmadigin acikken nasil bu kadar acik ve net konusabiliyorsun... bunu sadece ya hic birsey bilmediginin farkinda olmayan ancak cok bildigini zannedip , bir de bilip bilmedigi onemli olmadan her konuda yuksek perdeden yorum yapan kahve kulturundeki kisiler yapabilir... talpa otopark degnekcisi degil... kartlarla ilgili durum talpa tarafindan koz olarak kullaniliyor diyen kisilerin talpaya gidip neden diye sormasi onemli, cunku baska sekilde ogrenemez... bizdeki aliskanlik da hemen, bilip bilmeden camur atmak ve lafin onunu arkasini dusunmeden konusuvermektir ya, bir de elestirirken hemen katiliveririz ya, iyiyi hic soylemez kotuye hemen katiliriz ya ... napalim bizim huyumuz bu... sendikalar, sivil toplum orgutleri demokrasinin olmazsa olmazlari, bunlari degersizlestirmek ve yok etmek kimseye fayda getirmez, keske hepimiz bunun farkinda olabilsek ,ama ne mumkun.. turkiyede kisi basina kitap okuma orani 3 sayfa, bu da herkes uc sayfa okudugu icin degil kitap kurtlari bu orani yukseltiyor... kitap okumayi ve gerekliligini dahi anlamadan bir sivil toplum orgutu ile ilgili nasil olumlu yorum yapilabilir ki bu ortamda... cebimde param var, her turlu sigortayi yaptirmisim, tecrube, hasbel kader bir iki tanidik, abi komutan devre falan var etrafta, neden yuksek perdeden konusmayayim ki her konuda, neden yukardan bakmayayim ki etrafa, neden olmasin ki, nasolsa bisey olmuyor... 3
    • Eee yani? 28 Ağustos 2016, Pazar 22:18:33 Sen ne anlatıyon hocam? Yazmışsın yazmışsın ukela şukela. Eee yani? 2
  • SkanTALPA 27 Ağustos 2016, Cumartesi 20:06:38 TALPAmızın 7 aylık icraatları 1- 15 yıldır bedava olan Pilotlar Gecesini önce paralı yapıp kimse bilet almayınca parasıza çevirmek, 2- Tüm sivil havacılık dernekleri olarak Terörü kınayacağız diye açıklama yapıp 30 kişiyle çiçek bırakmak, bu anmaya kendi yönetim kurulu üyelerini bile getirememek, 3- İçinde darbecilerin resmi ve ismi var deyip binlerce basılmış dergiyi imha edip yeniden basmak, 4- Dil sınavından geçemeyen birkaç kişi için sınavı yapacak Özyeğin Üniversitesinden parayla ders alma işini organize etmek, bastır parayı al sertifikayı dönemini başlatmak, 5- Aldıkları kararlarla otopark işini kördüğüm haline getirmek. Nerdeyse her ay bir skandal.Yandık arkadaşlar daha bunlar 2,5 sene daha orada, umarım devredecekleri bir dernek kalır 2019 yılında. 0
  • Pişman Pilot 27 Ağustos 2016, Cumartesi 19:56:21 Bu karmaşa, yıllardır öyle ya da böyle belli bir düzende giden bir işin, Talpanın herşeyi çok iyi bilen(!) yeni yönetimince nasıl çomak sokularak berbat edildiğinin açık bir kanıtı. Adamlar yürüyen işi bile bozdular. hay size oy veren elime tüküreyim. 0
  • Kd. FO 27 Ağustos 2016, Cumartesi 19:53:00 Tek araç kararı doğru bir karar. Galerici misin kardeşim, hergün bir arabayla geliyorsun? Ancak üye olmazsan sana otopark yok demek tamamen hukuk dışı ve mantık dışı.Eğer kabine, yabancı pilota, Doco şefine vermemiş olsan kabul edilebilir. Önüne gelene vereceksin, pilota gelince üyeliği dayatacaksın . yok böyle bir mantıksızlık. 0
    • tek araba 29 Ağustos 2016, Pazartesi 00:22:56 bilader arabayı servise verdin evde eşinin arabası var gelemiycekmisin şimdi o arabaya. zaten 3 tane kaydettirip bir tanesini kullanabiliyorsun sen neyin kafasını yaşıyorsun galerici malerici... 0
    • Yanpala 29 Ağustos 2016, Pazartesi 01:29:31 Taksiyle,metroyla,otobüs ile gel.Bu ne bohem hayat 0
    • km 29 Ağustos 2016, Pazartesi 03:59:47 Sisst fo senin derdin ne km ? Hemen satın bizi.. işiniz gücünüz fitne fesat 0
  • iPhone Uygulaması 27 Ağustos 2016, Cumartesi 19:40:24 Talpa haklı. 2
  • Utanmazlar 27 Ağustos 2016, Cumartesi 18:44:40 Utanmaz , ahlaksız , dünyanın en aşağılık yaratığı. Bir de pilot olmuş. Eşşek yüküyle para alır namussuz. Sen mutlaka bunu okuyorsun. Tüm sülalene saygı ve selamlarımı gönderiyorum. 0
    • Senin dw 28 Ağustos 2016, Pazar 12:25:23 Biz de tum camia olarak en sevdiklerini hatirliyoruz 0
  • Ne diyeyim 27 Ağustos 2016, Cumartesi 18:39:54 Ben de bir pilotum. Talpa'ya üye değilim. Yapılan ahlaksızlıklar bizleri de zan altında bırakmaktadır. Ne diyeyim. Allah bu şerefsizlerin çocuklarından çıkartsın inşallah. Oturup düşünsünler sonra , ben ne yaptım da bu başıma geldi diye. 0
  • Güle güle Talpa 27 Ağustos 2016, Cumartesi 18:12:22 Senin de sonun geldi. Uzun uzun yazmışsınız ama içi boş. Oturup okudum. Akla mantığa uymuyor. Usülsüzlük varsa yapanlara aç davanı, tespit et. Kağıda değil bilgisayara giriliyor hepsinin kaydı. İlkel yöntemlerle problemleri çözüyoruz biz de ilkeliz diyorsun. Ayrıca verilen hakkı alamazsın. Dernek tüzüğü vs... Yakında TALPA üyesi olmayan yıllardır otopark için TALPA'ya para verenleri de açık otoparka alırsan şaşırmam. Sivil toplum nere sizin derneğiniz nere... Başım sıkışınca ilk başvuracağım yer TALPA'ymış. Buna kargalar güler. Sosyal medyada tespit ettiklerini cezalandırırsan bir daha kimse yapmaz. Günlerce tatildeyken otoparkı işgal edenleri cezalandırırsan bir daha yapmazlar. 1 sayfa bahane üretmişsin ama çözüm yok. Yok amir yazmış kopyalamış yapıştırmış bilmemne... Bu yönetim utanılacak uygulamalarla hatırlanacak umarım birlikte uçarız yüzünüze de söylerim. Telefonla ulaşılamayan yönetim! Başım sıkışınca üreteceğiniz çözümler de bunun gibi olur beni TALPA'dan atarsınız falan :) 0
  • Magish 27 Ağustos 2016, Cumartesi 17:46:41 6. Maddeye bakilirsa 2017 basindan itibaren sadece dernek uyesi olanlara hizmet verme karari almis Talpa bu durumda otopark karti icin toplam talebin yuzde 70 ini olusturan kalan cogunlugun mevcut kartlari iptal edilecek bu maddeye bakilirsa . Halihazirda uye olmayanlar bu cogunluk aylik olarak kart basina yuzde 50 daha cok odeme yapiyor yani toplanan tum paranin belkide yuzde 90 i uye olmayan /olamayan otopark kullanicilarindan elde ediliyor . Eger bu sekilde bir ayrimciliga gitmeye karar verecek mentalitede oldugunuzu , zamani gelince daha cok uye aidati icin bu oyunlara gireceginizi THY yonetimi bu isi derneklere vermek istediginde belirtseydiniz size bu isi vermezlerdi. Elde ettiginiz gelirde bildigim kadariyla bir hayli fazla. Yeni havalimaninda otopark isini kesinlikle her bolum kendi anlasma yapmali TASSA elindeki 10 bin kabin ekibi potansiyelinin farkinda degilmisin ? Buradan elde edecegin gelirle faydali seyler yapabilirsin. 0
  • TALPA DOLU 27 Ağustos 2016, Cumartesi 17:36:01 Kapatin şu ufak otopark mafyasını! Ciddi ciddi tehdit ediyor uye olmassammis.. sana uye olup 90+50 =140 vericegime 200 veririm normal abonmanlik alirim hic olmassa kapida TALPA DOLU diye beklemem ..Sizin gereksizliğinize katlanmam.. Havacilik adina kafa yormayan bos adamlarsiniz kusura bakin lutfen 0
    • Cevap 29 Ağustos 2016, Pazartesi 01:34:57 65+50 vereceksin,bir daha düşün.140 sana fazla gelir.Hele 240 hiç yanından geçme 0
  • Gerekszizzz 27 Ağustos 2016, Cumartesi 16:57:01 Gereksiz icraatte Talpa nin 35 tl den 60 tl E çıkan ahl acik otopark mı dersin , 2 kattan fazlası fiyat artısına giden SaW mi dersin hangisine baksan is degil. Gereksiz insanların gereksiz icraatleri... Kapalının durumunu konusmaya gerek yok, giriş yapıyorsun 20 dk yer ara. İs bilmez yöneticilerin is bilmez hareketleri. Yazıklar olsun 1
  • Kapatın 27 Ağustos 2016, Cumartesi 16:11:44 Kapatın talpayı. Siz de kurtulun biz de kurtulalım. 3
    • Kaptan 27 Ağustos 2016, Cumartesi 17:29:26 Siz kimsiniz.neye göre kapatılacak derneğimiz.başınız sıkınca TALPA nerede dersiniz.yıllardır etkili olması için çalışılan,geliştirilmeye çalışılan derneğimiz siz üye olmayanların isteğiyle kapatılmaz. TALPA doğru yolda doğru bir karar almıştır.siz de üye olunuz eğer pilot iseniz.değilseniz zaten elestiremezsiniz bile. 5
  • Problem dernek ismi ve faaliyetlerinde 27 Ağustos 2016, Cumartesi 15:32:38 Bütün şirketlerde çalışan pilotların derneği olması gereken talpa thy değnekçiliği yaptığı sürece daha çok tartışılacak konu çılar ortaya.bu memlekette tek Atatürk Havalimanı ve park yeri sorunumu var ey talpa ve sevgili yönetimi. Diğer havayollarından yönetime dahil olan sevgili kardeşlerim sizlerde halinizi görün Hadi size kolay gelsin 2
    • Kaptan 27 Ağustos 2016, Cumartesi 17:31:44 Her dernek üyelerinin hayatını kolaylaştırmak için benzer organizasyonları yapar beyler ve hanımefendiler. 2
    • Kaptan a 29 Ağustos 2016, Pazartesi 00:29:02 Bu otopark organizasyonunu siz mi yaptınız ki böyle konuşuyorsunuz. Böyle giderse alırlar bu işi sizden bilesiniz. 0
  • Sürücü 27 Ağustos 2016, Cumartesi 14:59:29 Pilot veya havacılıkla ilgili bir işte çalışan biri değilim. Dışarıdan bir göz olarak şunu diyebilirim: Neden pilotların (ve anladığım kadarıyla kabin memuru, uçan aşçı, vb.. diğerlerinin) arabalarına park yerini bir sendika ayarlıyor ? Sendikanın işi üyeleri adına bunu işverenden talep etmek, gerekirse toplu iş sözleşmesine çalışanları için işverene park yeri zorunluluğunu getirtmek olmalı. Olmadı, işverenden, maaşlara ilave bir abonelik parası kadar ek para koydurmalı. Bu sendika doğru dürüst bir sendika olsa, çatır çatır mücadele eder, bu hakkı işverenden kopartır. Bırak, TAV'la THY, Onur, Atlas anlaşsın ve çalışanlarına park yerini onlar ayarlasın. Sen bu hakkı toplu sözleşmeye yazdırmaya bak. Bu teknoloji çağında, 2 araba tartışması da ne kadar gereksiz. Üyeler otoparka parmak iziyle girer, çıkar, Araç çıkışı yapmayan yeniden giriş yapamaz. İsterse komşusunun arabasıyla gelsin, parmak izi kayıtlıysa girer. Kişinin plakası parmak izidir. Saygılar 1
    • Park yeri ayarlama degil 27 Ağustos 2016, Cumartesi 16:14:04 Park yeri ayarlama durumu yok. Herkes gidip kendi park yerini ayarlayabilir. Tartisilan konu baska. Talpa uyelerine toplu bir sekilde Tav ile anlasma yaptigi icin, indirim sagliyor. Olay aslinda bu kadar. Ama yer sikintisi oldugu icin ve zamanunda farkli uygulamalar oldugu icin isin ozunden cikmis, olay karismis durumda.. Yoksa park yeri ayarlama Talpa ya felan verilmis degil.. 1
    • Sürücüye cevap 27 Ağustos 2016, Cumartesi 20:17:50 Kardeşim ilk satırlarından sonra devamını okumadım takıldığım bise oldu cunku havacılıkla ilgin yoksa ne ısın var AirPort haberde ? 2
  • Cpt 27 Ağustos 2016, Cumartesi 14:53:21 Talpa'nın düştüğü duruma bakar mısınız! Bir yanlışı başka bir yanlışla, -akılla mantıkla gerilimi azaltarak çözeceğine-, polemiğe girip tırmandırarak çözmeye çalışıyor. Eleştirilere cevap verme hakkınız elbette var. Ama bir kurumsal açıklama kendi içinde bu kadar çelişir mi? Aldıkları kararın doğruluğunu savunmak için, " dernek üyesi olmayanların derneğin imkanlarından da faydalanamaması doğaldır" derken, dernek üyesi olamayan yabancı pilotların, kabin ekibi arkadaşlarımızın ve şeflerimizin bu imkandan faydalanmalarını kendi kendilerine nasıl açıklıyorlar merak ediyorum doğrusu. Kanunu yönetmeliği bir yana bırakın, bunun açık seçik bir ayrımcılık olduğunu farketmemeleri inanılmaz. Meslektaşlarının neredeyse tamamını zan altında bırakaran bir gerekçe arkasına saklanıp yaptıkları düzenleme, kartın usulsüz kullanımına yönelik olmaktan uzak, sebebi herkesçe malum ve daha önceki yönetimlerin de denediği ucuz ve bir o kadar çirkin bir manevradır.Umarım aralarında aklı selim birileri çıkar da, kendilerini ekip odalarında meslektaşlarının yüzüne bakamayacak duruma getirmekten kurtarırlar. 1
  • YASAL MI 27 Ağustos 2016, Cumartesi 14:02:38 GUYA üyesine ayrıcalıktan hukuki gerekçe çıkartmış talpa:)))) kabin ekibi üyen değil, hak kaybına uğramıyor, pilot olanlar uğruyor:). sizin avukatınız da vardır, bi sorsanıza bakalım oluyor mu öyle! Biri bi baroya şikayet etse, size bir dava açılsa, bi de haber bültenlerine çıkıp rezil ettireceksiniz kendinizi. Ülkenin pilot stk sı işte bu halde diye. Bi şey yapmadan önce ayıp mı değil mi diye bakmadıgınız belli, bari YASAL mı diye bir baksanız zahmet olmazsa 3
    • Abey 27 Ağustos 2016, Cumartesi 14:34:06 Kabini ucan şefi loadmaster I da talpa'ya üye yapmaya zorlarlar olur biter, nasılsa su an hukuken bi pilot tanımı yok:) 2
  • Talpa-otopark-dernek kulturu 27 Ağustos 2016, Cumartesi 13:30:18 Iki tarafdan da bakarsak daha iyi olur bence. Talpa ne otopark dernegidir, nede dunyanin en iyi pilot dernegidir. Bizim dernek uyelik kulturumuz olmadigi icin, otopark kayit yoluyla uye toplama durumunda kalmis bir dernek. Bunun nedeni sadece Talpa degil, biziz de. Eger Otopark olmasa yarimizdan fazlasi Talpa ya uye olmayacaktir. Bu gerceklik maalesef bizim Talpa ne is yapiyor ki sorumuzdan bellidir. Ben burda kendimizde de suc bulmamis grektigini, meslek hayatimizda ne zaman bir dernegin faaliyetlerine gonullu yardimci oldugumuzu sorgulayarak, neden Talpa nin uyelerini otopark yolu ile toplamak zorunda kaldiginids irdelemeliyiz. Talpa tabiki cok geridedir. Fakat bazen dernegin orda olmasi, olmamasindan cok iyidir. Gelismis ulkelerdeki pilot dernekleri cok daha girdi yapabilen sadece politik guc olarak degil, ayrica meslek egitimi olarak ta cok ust duzeyde is yapan derneklerdir. Talpa buraya ulasmasi cok zaman alacak bir istir. Ozelikle sivil havaciligi son 10 yilda 3 e katlanmis bir sistem icinde. Sonuc olarak herksin iki tarafada bakabilmesi, hemen her yapilanin bize uymadigi icin yalnis oldugunu dusunmek yerine, onerilerimiz neler, nasil olmali yorumlari benim gibi ne oldugundan bi haber arkadaslara daha yararli olacaktir. 0
    • Uye 27 Ağustos 2016, Cumartesi 14:24:59 Sivil toplum kuruluşu neden var, üyeler maddi ve sayica destek verecek, bu maddi destek veren üyeler sayesinde maaş ve yetki alan dernek yönetimi üyelerinin taleplerini gerçekleştirecek, üye derneğe gidip çalışmaz, o kendi işini(bu durumda pilotluk) daha iyi yapmak için hak talep eder. Misal eğer şirketler fatique reportluk durum yaratıyorsa dernek şirketler nezdinde olmadı shgm kapsamında faaliyette bulunur ve temsil ettiği meslek grubunun çalışma şartlarını düzeltir. haksızlık etmeyelim sadece talpa değil konu, sendikalar da aynı sınıfta. Üye yetki verir, kendi her işi kovalamaz, dünyada da böyledir bu. Ne yapsin üye, 8 boşunda gidip aidat ödediği dernekte bi de çalışsın mı, nerede böyle bi uygulama var 2
  • Talpa üyesi 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:47:28 Helal!! 0
  • Cpt 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:43:39 Aklıma Jules Verne nin İNATÇI romanı geliyor. Yeni havalimanı açılınca hangi borunuz ötecek bilmiyorum. Aylık 282 ₺ TAV a vericem size 90₺ vermeyeceğim . 2
    • 6$... 27 Ağustos 2016, Cumartesi 13:10:53 Bu kadar tantana 190.-tl ićinmi hocam? 2
    • Hala 27 Ağustos 2016, Cumartesi 13:48:36 Anlamadın mı olay para meselesi değil 0
    • yenisini bekleme 27 Ağustos 2016, Cumartesi 15:18:08 hemen kibar feyzodaki şener şen gibi koşarak tavdan al otopark kartını koş koş koş 3
  • KOKPİT 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:41:13 Pilotlar günü gecesini üyelerine kişi başı 250 TL'den bilet satarak yapmaya çalışıp tepki alınca tekrar ücretsiz hale getiren bir yönetimden de bu beklenirdi zaten. Hava-İş Sendikası yönetimi gibi TALPA Yönetimi de bizleri hiç şaşırtmıyor maşallah! Üyelerin lehine çalışmak yerine her gün yeni bir şey icat ediyorlar. Binlerce kişi içinden her zaman bir kaç kötü niyetli çıkar ama bunun acısını binlerce kişiden çıkarmazsın. O kişilere tüzük gereği yaptırım uygular ve diğerlerine de örnek olmasını sağlarsın. Bu uygulama işin kolayına kaçmaktır. Pilot arkadaşımızın mailde belirttiği üzere iş kanunumuzda tanımımızın yapılması gibi daha hayati ve işlevsel konularla uğraşsalar, eminim insanları üye olmaya zorlamak gibi gayri etik mecburiyetlere de gerek kalmaz. 0
  • Rt 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:37:01 Eyyy Talta :) birak bu isleri , birak bu otopark isini komple. Senin isin pilotlarin haklari. Otoparka birak 3 5 fazla versinler.. Sen de asil isin olan dernekcilik yapmaya firsat bulursun.. 2
  • Üzgünüm 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:28:18 Bu açıklama ile ne yazık ki Türkiye’nin sığ sosyal ve politik ortamının aynası olmuşsunuz. Umarım aklıselim bir yönetici bu açıklamayı tekzip eder. Ama umudum yok. 3
  • Üslub 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:28:18 Çok yanlış , üye olmayanın kartını iptal ediyorum demek yerine şu nedenlerle sadece üyelerimize imkan tanıyabiliyoruz demeli.Ali kıran başkesenmisin sen, derneğin yazdığı yazıya bak aşağılama var , tehdit var , tek delikanlı sen misin 4
  • 330 pilot 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:12:58 Okudukça midem bulanıyor şu açıklamaları. TALPA kusura bakma sen bir OTOPARK DEĞNEKÇİSİSİN. Az biraz saygınlığın varsa daha da çirkinleşmeden bu işi devret. Senin bu ayrımcı tavrın yüzünden kabin kokpit birbirinden daha da çok kopuyor. 2
  • A330 27 Ağustos 2016, Cumartesi 11:57:43 Talpa pilotlar dernegi mi, otopark dernegi mi? Pilotlara otopark hizmetini bir nebze anlayabiliriz de kabin memuru, loadmaster, ascilara kart dagitmak neyin nesi? Dernegin ana unsuru otopark olmus.. 4
    • Uçağın gerisi 28 Ağustos 2016, Pazar 23:08:26 Doğru haklısınız talpa bu işin tekeli olmaktan vazgeçse otopark gelirinin yüzde 60-70 ini sağlayan diğer uçucu personel otopark hizmeti almaz ve talpa dımdızlak kalır ortada. Kaç tane pilot üye derneğe bir bak bakalım istersen. Dernek gelirinin çoğunluğunu otopark hizmeti karşılar duruma gelmiş. Boş konuşmaktan başka birşey olmamış senin yorumunda. 2
    • Kabin memuresi 29 Ağustos 2016, Pazartesi 04:12:45 Bi senin araban var zaten.. sen kaptansin ya herşey en çok senin hakkım! !! Bi yürü git allah aşkına. . Komutanlık bitti uyandiriyim 0
  • System 27 Ağustos 2016, Cumartesi 11:57:41 TALPA DOĞAL OLARAK ÜYELERİNİN DERNEĞİDİR. ÜYELERİNİN HAKLARINI KORUMAYA ELBETTE DEVAM EDECEKTİR. ÜYE OLMAYAN TALPA HAKKINDA YORUM BİLE YAPAMAZ. ANCAK BİZ ÜYELERİN BİR ŞİKAYETİ VARSA ONUDA DERNEĞİMİZE YAPARIZ. SİZDE ÜYE OLUN SİZİN HAKLARINIZ DA OLSUN. 6
    • Cpt 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:47:35 Biz sizin üyeliğinize birşey demiyoruz beyefendi. Bizim mecburen gelmem gereken bir yere dikilmiş deli dumrulluk yapmana kızıyoruz. Pilotlar dışındakilere otopark kartı vericen pilotlarınkini iptal edeceksin. Size bu hakkı verenin .... 0
    • Pilot 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:50:29 Sadece uyelere hizmet versin o zaman.. Pilotsan hizmet yok, kabin, loadmaster ve asci isen hizmet var. Sistem de neyin sistemi? 1
  • ... 27 Ağustos 2016, Cumartesi 11:54:35 'son derece riskli bir mesleği icra ederken karşılaştıkları her türlü olumsuzlukta başvurabilecekleri tek adresin TALPA olduğu' yazının şu cümlesi hariç haklı olabilir , bu güne kadar hangi pilotun karşılaştığı olumsuzluğa çare buldunuz !!! 2
    • Talpa 27 Ağustos 2016, Cumartesi 18:40:07 Shgm de DIL Sinav randevusu alamadik, level 4 suresi dolup ucus yapamayan ucretsiz izinde olan kaptanlar var. Ne yaptiniz? Ozyeginle anlasip hemen ingilizce kursu cikarttiniz. Bizim dil kursuna ihtiyacimiz yok. Bizi dusunuyorsaniz sinav kontenjani actirin SHGMde. 0
  • tailwind 27 Ağustos 2016, Cumartesi 11:50:36 talpa'nın kendi hakkı olan otopark hakkını sadece kendi üyelerine kullandırma isteğine hak veriyorum. otoparka giriş için çift araba seçeneğinin kaldırılmasının sebebini ise bazı usulsüzlüklere dayandırması ise çok büyük bir yanlış. eğer usulsüzlük yapan varsa bu usulsüzlüğü yapanlara karşı tedbir alacaksın. otoparka girişte kameradan yüz tanıma, bu usulsüzlüğü yapanları tek tek takip ederek savcılığa suçüstü olarak şikayet etme gibi. ama başka üyelerin de çift araba (aynı anda tek araba olması gerektiği gerçeği de bir kenarda dursun)hakkını kaldırmak yanlış. zahmetli olandan kaçıp kolaycılık yapacaksanız o görevi iade edin. 1
    • Otopark 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:49:16 Neden sadece Talpa nın onu da anlamış değilim. Thy yi anlamıyorum niye bunların eline bırakıyor pilotları. 1
    • Eee 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:50:40 Ne var bunda . Gayet normal. 0
    • Pilot 27 Ağustos 2016, Cumartesi 12:53:16 Yazilanlari dikkatlice okursaniz, talpa'nin mevcut sartlarda sadece uyelerine otapark karti vermiyor. Uye olmayan kabin, loadmaster ve ascilar da hizmet aliyor. 0
  • Handsome A320 F/O 27 Ağustos 2016, Cumartesi 11:20:47 Sosyal medya üzerinden kartını devretmeye çalışan kim? :) Öldüm gülmekten. 2
  • Helal 27 Ağustos 2016, Cumartesi 11:06:15 İşte bu! 8
  • Hakli 27 Ağustos 2016, Cumartesi 11:05:06 Talpa HAKLI,DIR 10
  • TALPA 27 Ağustos 2016, Cumartesi 11:05:02 Düştüğünüz hale bakın sayın TALPA. Şimdi de polemikçi oldunuz. Dernek dediğin dik durur. Yakışıyor mu hiç size? 2
  • Pilot 27 Ağustos 2016, Cumartesi 10:57:14 Talimatin 1 ve 2.maddesi tutarsizligin ve ayirimin gostergesidir. Pilot olarak gorev yapmak ve Turk olmak suc mu? Zaten uye olmayanlar otoparka fazla para veriyor. UYELIK DAYATMASI HUKUK KURALLARINA AYKIRIDIR. 1- TALPA üyeleri, THY çalışanı uçucu personel (yabancı pilot, Loadmaster, Kabin Memuru) ve Do&Co.İkram Şirketinde görevli Uçan Şef unvanını taşıyan çalışanlar TALPA’ya otopark tahsisi için başvurabilirler. 2- Bu Talimatın yürürlüğe girmesinden sonra, Pilot olarak görev yapan tüm çalışanların otopark başvurusunda bulunabilmeleri ve kendilerine park yeri tahsis edilebilmesi için TALPA üyesi olmaları zorunludur. Dernek Tüzüğü gereği yabancı uyruklu pilotlar üyeliğe kabul edilmedikleri için bu kapsam ve sınırlamanın dışında değerlendirilecek, otoparklara başvuru ve yer tahsisi işlemlerinde TALPA üyesi pilotlardan sonra işlem göreceklerdir. 1
  • Barış Ozan kişi kozan 27 Ağustos 2016, Cumartesi 10:56:18 Dernek haklı bence 6
  • Pilot 27 Ağustos 2016, Cumartesi 10:47:16 Talpa uye olanlarla olmayanlara ayri fiyat politikasi uyguluyor. Madem oyle kabin memurlarinin otopark islemlerini niye talpa yapiyor? Onlar uye mi olacak bundan sonra? Hayir, uye olmayanlarin fiyatindan islem gormeye devam edecekler. O zaman pilotlar niye uye olmak zorunda? 5
  • deşifre 27 Ağustos 2016, Cumartesi 10:40:14 O zaman Talpa böyle böyle birileri var diyecegine deşifre etsinde bilelim. Boyle kendini haklı göstermek için yapılan suçlamalar ispat edilip ifşa edilsin. Örnek olsun herkese 3
  • ??? 27 Ağustos 2016, Cumartesi 10:05:27 Neden böyle talpa 2