SUNEXPRESS VE ANADOLUJET BİRLEŞİYOR

    Çok beğenilenler

  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 17:24:21 önümüzdeki günlerde sxsden pegasus'a kafileler halinde geçişleride hesaba katmak lazım. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 11:49:59 Bütün piyasada biliniyor ki SunExpress Teknik, çalışılmak istenmeyen şirket oldu çıktı. 3 kuruş kar etmek adına base bakımda yapılacak taskları line'a yığarsanız, tekniğin emeğinin karşılığını vermezseniz, tekniğin başına olduk olmadık 3 sene havacılık tecrübesi olan kişileri sırf ağızları laf yapıyor, yönetimle araları iyi, komşu çocuğu, memleketlim diye şef olarak atarsanız onlar da bilmedikleri işi yürütemez, ekipte huzursuzluk çıkarırlar elbet. Önce tekniğini düzelt, sonra büyü. Eski Sunexpress gibi ol da herkes sırada beklesin girebilmek için. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 04 Mart 2012, Pazar 11:30:52 Bir de yer hizmetleri tek olursa mesela TGS daha iyi olacaktır. 0
  • Misafir 03 Şubat 2012, Cuma 19:28:44 NE diyeyim ki.... calıs senin de olur..... Rekabet kaliteyi dogurur.Siz de adam gibi isinizi yapın ,az konusup cok uçun ,sizlerde THY nın atık ucuslarını alın:))) Acaba Sun EX. personeline sorsanız kim istiyorki 4- 5 bacak ucus, kim isterki THY nın istemedigi ucusları yapmak... Biz emekciler adalet istiyoruz.Artık uçucularında bir kanunu kitabı olsun istiyoruz...Airport haber lutfen sesimizi duyur... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 13:50:44 Arkadaş senin gibi adamlar yüzünden yurt dışından pilot geliyor bu ülkeye. Sırf para kazanmak için pilot olamayacak kişileri pilot okullarına yazdırırlar, İngilizceyi bırak Türkçeyi zor konuşan adamları pilot ederler. Ondan sonra da niye yabancı pilot var diye ağlar, Ulaştırma Bakanına, SHGM ve havayolu şirketlerine laf atarsınız. Önce çalışın hak edin sonra konuşun. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 19:38:57 Devam edeyim. Boyle bir durum icin o kadar uygun bir zamanlama ve imkan vardi ve onu bir kac sirketin kucuk hesabina ve SHGM deki bazi insanlarin Vizyon eksikligine kurban ediyoruz ki, yazik gercekten yazik. Hem insanimizi en ust duzeyde istihdam etmek ve dunya havaciliginda Marka haline gelme sansini kullanamiyoruz ki aklim almiyor. Dusmusler bir gunu kurtarma derdine, sanki somurgeymisiz gibi avrupa nin butun batan sirketlerinin issiz pilotlarina is e yerlestirmeyi boylece bir kac ay az maas verme hesabina kendi memleketinde ki yeni yetisecek pilotlari issiz birakmayi yoneticilik zannediyorlar. Birde nereden geldigini ve zamaninda nasil uctugunu bildigim ve kendi evlatlarimizi begenmeyen anasindan astronot doganlar yokmu, yazik... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 18:26:13 ortada daha hıc bısey yok bırıncı el agızlardan hem sun experssden hem thyden haberlerım saglamdır kararlar kesınlesmeden yapılan yorumlar anlamsızdır senın dunyadan haberın yok dıyen arkadasım ben bunu netten takıp etmıyorum agzın var konusma ınsanları tanımadan yorum yapma istersen biz TÜRKLER birbirimizle kavgadan başka yapacak içraatlarımızında olması gerektıgi bir bayragın altında yaşıyoruz 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 12:13:46 Bilenin uzun zamandir bildigi bir senaryo basladi. Birlesmeden sonra da ben Calik grubu diye biliyorum (ki Sabah ve ATV nin satisi sadece borctan degil herhalde) ama Ulker inde adi geciyor ; bulardan birine Ozellestirilecek oldu da bitti. Benim en cok kizdigim ise Havacilik sektorunun cok uzerinde neredeyse Ingilizce ogretmeni seviyesinde Ingilizce isteyerekortaya cikacak o kadar pilot ihtiyacini yurt disindan karsilayacak sekilde simdiden on almalari. Buna canak tutan tum TC pasaportu tasiyan Sunex PILOT ve YONETICILERI ile her konuda herseye karisip bu konu da ses cikaramayan SHGM ye ve cok basarili oldugunu dusundugum ama Pilot egitim ussu olacagimizi mujdeleyenULASTIRMA BAKANIM, Yaziklar olsun demekten baskasi yalan. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 02:40:12 ben anlamıyorum neden bu thy bukadar batırılmaya çalışılıyor.. batmayacak arkadaşlar bi rahat olun :) anlıyorum sizi personelinin şartları hakkatten çok iyi dışardan gıpta ile seyrediliyor hiç mi yok thyde çalışan yakınınız bırakın kazanmaya devam etsinler nazarınız değicek ama yakında ayıptır yahu... hem biraz milliyetçi olun o sizin milli havayolunuz. ama yok ille de be n atıp tutarım diyorsanız bkz.sabiha gökçen ısg harekatçılar. onlara sorun kim boş kim full çekti diye. bırakın ankaradakiler düzenlerinden olmasın hem vapur değil bu UÇAK ankaraya da yetişir yeri gelir parise de yetişir... siz burda esenlikle kalın ama 0
  • Misafir 27 Ocak 2012, Cuma 20:52:06 ``SunExpress Türk havacılığının gururudur``.Eyvallah, oyle olsun.Madem ekibin diger sirketlerdekinden daha kaliteli, neden onlara digerlerinden daha fazla kazandirmiyorsun diye sorarlar adama??????Zor meydanlarda, zor sartlarda, limitlere yakin rakamlarla, gel o ekiplerin yaninda uc, yer hizmetlerinin senin para kazanma hirsin yuzunden yolcuyla bogaz bogaza gelmesine ragmen maasini azalt, sana huzuru gostersinler. Masa basindan sallamakla olmaz o isler.E diyorsan ki bu onlarin gorevi, bunun icin para aliyorlar, ona da eyvallah da, be birader sen de herkesin verdigini ver, neden hep azina kanaat etmesini istiyorsun, neden maasini aldigina sukret diyorsun bu kadar guvendigin calisanina??? Sozde degil ozde kurumsal misin onu sor kendine once? 0
  • Misafir 27 Ocak 2012, Cuma 18:03:07 SunExpress Türk havacılığının gururudur.Patron firmasında yarın ne olacağını bilmeden yaptığın bir hatada kapı dışına konacağını bilerek,sağında oturan yetersiz adamların kimin torpili ile orada oturduğunu düşünüp her an tetikte uçarak o yıllar o kokpitte geçmez.SunExpress in yıllardır pilot aramasının sebebi devamlı büyümesi ve maalesef piyasada istedikleri kriterleri karşılayacak adam bulamamalarıdır.Para huzurdan önemli değildir... 0
  • Misafir 27 Ocak 2012, Cuma 17:20:14 ''önümüzdeki günler neler gösterir'' adlı yorumcu sen nerde yaşıyorsun kardeş bana bir söylesene...adamlar ekip ilanı bile verdi kariyere hem kokpit hem kabin...sen ankardan sun expresın baemı varda ankardan sun expres ekıp ılanı verıyor. şirket çoktan verıldı bunu bız 1 seen onceden sopyledık nıye soyledık bıldıgmız ıxın soyledık yonetımden cıkan kararı aynen ılettık ama gunaydın sızın gıbı ınsanlaar her ısınız boyle ıste thy ye laf kondurmuyorsunzu ama yakında onun ıcınde soyleyegım solzerım var...ha bundna 1 yıl once onuda soylemıstım onuda yortumlara bak arastır nerde yasıyorsan... 0
  • Misafir 27 Ocak 2012, Cuma 15:06:07 Ağzı olan konuşmuş. 0
  • Misafir 27 Ocak 2012, Cuma 14:25:56 ANADOLU JET THY'nın iyi bir markasıdır ucaklar hep full gıder ve rotarlar hava şartları musaıt degılse yaşanır,35 dk ucakları cevıren ıyı persolene sahıp yolcu kapasıtesıde dolu olan bır sırkette sahip olan THY ANADOLU JETTI kolay teslim edebilecegini sanmıyorum 1 sene öncede aynen buna benzer haberler cıkmıstır ,ANADOLU JET daha uzun mudet ankaradan ucmaya devam edecektir . 0
  • Misafir 27 Ocak 2012, Cuma 09:31:32 bu işe sendika ne diyecek acaba?? 0
  • Misafir 27 Ocak 2012, Cuma 08:56:15 AJ zarar ediyor diyen arkadaşların elinde AJ nin bilançosu var sanırım..Herkes işine geldiği gibi konuşuyor.Kimse buradan ekmek yiyen insanları ve onların ailelerini düşünmüyor.AJ uçakları hep rötarlı kalkarmış,zarar edermiş falan filan,AJ uçakları her bacağı hemen hemen full kalkıyor ve bilet fiyatlarıda TK ya hemen hemen yakın neyin zararından bahsediyorsunuz..Lütfen yorum yapmadan önce düşünerek yorum yapsın...THY çok büyük bir firmadır.Personelini mağdur edeceğini düşünmüyorum.Ankara Base personelin kırmızı kuyrukla Ankara Base olarak devam edeceğini düşünüyorum.. 0
  • Misafir 27 Ocak 2012, Cuma 01:25:08 steybıl aproç'ta-seyfiti'de lufthansa'dan bile iyi durumdayım..yılda 1000 saat-ayda 19 gün 4 bacak piyasanın yarısına uçuyorum..kullanamasamda luftahansadan - swiss'ten pas bilet hakkım var...hala ayaktayım diyen varsa SonKerxless'e gitsin. 0
  • Misafir 27 Ocak 2012, Cuma 00:48:25 Bence iki seçenek var; birincisi line check olarak uygulanan c-check tasklarının hat bakım tarafından yapılmasından ve sonucunda 3-5 milyon euro tasarruftan vaz geçip elindeki adamlarla sadece hat bakım yaparak adam-saat ihtiyacını azaltacak ya da mevcut maaş ve çalışma şartlarını geliştirip 300-500 bin euro civarında bir maliyeti göze alıp piyasadan tecrübeli teknisyen işe alacak sonucu hep beraber göreceğiz 0
  • Misafir 27 Ocak 2012, Cuma 00:46:22 SUNEXPRESS'İN BİR TÜRLÜ UYANAMAYAN YÖNETİCİLERİNE BÜYÜK HARFLE YAZIYORUM: VERDİĞİNİZ PARALARA ASLA AMA ASLA HİÇBİR TÜRK KAPTAN İLGİ GÖSTERMEYECEKTİR. TAM 6 YILDIR WEBSİTENİZDE HER BASE'E KAPTAN VE F/O ARIYORSUNUZ AMA BİR TÜRLÜ BU AÇIĞI KAPATAMADINIZ. KAPATAMADIĞINIZ GİBİ DEVAMLIDA ADAM KAYBEDİYORSUNUZ.İSTEDİĞİNİZ KADAR İLAN VERİN KARDEŞİM: DİĞER ŞİRKETLERLE ARANIZDA MAAŞ OLARAK BİNLERCE DOLAR FARK VAR. BU DURUMU DÜZELTMEDİĞİNİZ SÜRECE ASLA YERLİ KAPTAN BULAMAZSINIZ. AVRUPA'NIN SON KALAN ÇÖPLERİYLE İDARE EDERSİNİZ.ONLARDAN BİRİDE BİRGÜN BİR YERDE PATLAYANA KADAR.. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 23:56:45 işsiz atpl sahibi arkadaşlara derman olmaz bu iş,elin lise mezunu hollandalı,alman sabilerine sormadıkları diplomaları,dil belgelerini Türk çocuklardan istedikleri sürece.Bir de şu var,artık yaklaşık 30000 euro tip parası her halükarda ödenecekse pgs daha mantıklı seçim.pgs un başlangıçta ödediği base maaşa erişmek için sxs te 2000 saat uçmak gerekiyor. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 23:48:05 Birde bu uçakların bakımı var düşük maaş ve sabahlara kadar süren bakımları ile nam salmış mevcut operasyon için bile aylardır lisanslı teknisyen bulamayan sunexpress bu extra yük için nasıl bir adam planlaması yapıyor acaba 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 22:35:35 thy ye bağlı olan anadolu jetin mali durumu çok iyi olmadığı ve diğer şirketlerle rekabette zorlandığı için sun ile birleştirip tek şirket haline getiriyorlar.ama bu da çare olmayacak. yapılan çok fazla hata sebebiyle artık thy yolun sonuna geldi.tatlı rüya bitti..... 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 22:01:07 bunun adı küçülmedir.bu da işlerin iyi olmadıgını gösterir. hadi hayırlısı. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 20:34:35 Her uçuşu en az 1 buçuk saat gecikmeli kalkan Anadolu Jet in bu işe ne kadar önem verdiği zaten ortada. Bunu bu saatten sonra ne SXS düzeltebilir ne THY ne de Avrupa Devi LH, plansızlıktan geberen bir şirketi tekrar düzenli hale getirmek yenisini kurmaktan daha zor. İş konusunda da SXS den PGS ye geçen onlarca pilot olur, SXS bulgar, hollandalı, ispanyolları bünyesine doldurur bizim ülkemizdeki yeni atpl sahibi pilotlar da yine ağzı açık bakar. Her yeni haber de seviniyorlar garibim yine hevesleri kursaklarında kalmaktan öteye malesef geçemeyecekler, PGS hayali kuruyosa en fazla bunu unutacak... 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 19:57:57 Bu birleşmeden bizim işsiz pilotlara fayda geleceğini zanneden arkadaş sen galiba bu firmanın sitesinde istediği özellikleri okumadın galiba ya da şaka yapıyorsun.TOEFL dan o notları alacak açıkta adam bir elin parmaklarını geçmez.Geçebilenlerin yarısı da İngilizce mülakatta ya da Molymawk da eleniyor.Bu yarasa yarasa Stellacı Hollandalılara yarar.Başka bir firmada başaka bir bahara kalır umutlar... 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 19:45:25 Bu kadar pilota ihtiyacı olan firma toeic reading:385 listening :430. Bir de yetmezmiş gibi writing:150 speaking:160 ister mi?bu şartları sağlayabilecek pilot biraz zor bulurlar.sanki Ankara-Van seferi icin native speaker ihtiyacı var?.. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 19:45:03 İstanbula gidemeyecek evli AnkaRa base çalışanları Thy'den istifa etmek durumunda kalicak anlaşılan .. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 19:09:50 SXS ile THY Kaptan maaşlarında 4000 dollar fark varmı yahu..??? 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 18:45:29 artik aklimiz ermez oldu bu islere bir oyunlar oynaniyor dolaplar donuyor tabelalar degisiyor falan. Hadi hayirlisi. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 18:23:12 Bu sekilde atpl sahibi issiz pilotlarimiza is bulma sansi ortaya cikar. Diger taraftan THY bunyesindeki yabanci pilotlari gonderebilir. Ancak thy bir sure kabin icin eleman alma ihtiyaci duymaz. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 18:19:42 Cok mantikli. Her 2 firma icin de kazancli olacagini dusunuyorum. Ucaklarin karsilikli kiralanmasindan herhangi bir kar elde edilmeyecegini dusunursek bu ucaklarin gerekli ekipleri ortalama 100 kaptan, 100 fo ve 350 kabin gorevlisi istihdami ortaya cikmakta. Sx in personel maaslari ile thy nin personel maaslari arasinda kaptan icin 4000$, fo icin 2500$, kabin gorevlisi icin 750$ gibi bir fark oldugunu dusunursek (rakamlar tahminidir) 1 yil icin 12 milyon $ gibi bir rakam ortaya cikiyor. Soz konusu rakam 2 sirket arasinda paylasilirsa AJ yillik 6 milyon $ masraflarini dusurmus olur, SX de karini artirmis olur. SX elde edecegi bu geliri ilk yil yeni personelin egitimine harcayabilir. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 17:43:01 Hocam,ya yüksek lisansın için bir tez hazırlıyosun ya da bir şirket kurcan da o yüzden bu kadar soru soruyosun??!!Biri Avrupa'nın en iyi havayolu seçilmiş TK nın sadece alt markası (yani ayrı bir şirket bile değil), diğeri gene Avrupa'nın en büyük şirketlerinden biriyle( LH) TK ortaklığı,XQ, bu bünyede bir işbirliği yapılıyorsa emin ol bu sorular çoktan sorulmuş ve cevaplanmıştır. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 17:19:22 5- SXS ve AJ, bu kadar ucagi operasyonel yonden yonetebilecek, donanim, bilgi, egitilmis (yer ve hava) personel, tecrube ve destinasyon genisligine/esnekligine/pazarlama /reklam yetenegine sahip midir?. 6- Yeni olusturulacak kadroda THY nin veya LH nin etkinligi ne derecede olacaktir, yoksa LH ve THY aslinda planlanan bir yol ayriminda midir? Sirketlerin gelecegi yorumlanirken bu sorulari sormak gerekir, mantikli olmasi, pegasusla rekabeti aslinda ikinci plandadir.SXS ve AJ once kendi imkan ve kabiliyetlerini, artan maaliyetler ve sisirilmis buyume potansiyeli cercevesinde tekrar gozden gecirmeli midir? 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 17:13:24 1-Madem SXS AnadoluJet operasyonunu yonetecek, bu kadar ucagi ucuracak personeli nereden bulacak? 2-Bir personelin bir sirketten digerine gecmesi icin en onemli kosul para ve is standartlaridir, SXS mevcut maas ve calisma standartlarinda diger rakiplerinin zaten gerisinde kalmistir.Hangi ozellikleriyle diger sirketlerden personel alacaktir veya almak icin ne tur tavizler verecektir, bu tavizleri eski calisanlarina da saglayacak midir? 3-Gerekli sayidaki personeli saglayamadigi anda, sifirdan alacagi (ozellikle cabin) personelin egitim ve iase masraflarini zaten zarar ve masraf ettigi bir senenin ardindan nasil karsilayacaktir 4- Gerekli personeli saglasa bile, bu mevcut SXS ve AJ kalite ve guvenlik standarlarini etkileyecek midir? 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 16:53:08 Anladığım kadarı ile sunexpress çalışanları'nın bu birleşmeden tek nasipleri : 2 x İŞYÜKÜ = AYNI MAAŞ 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 16:42:13 şimdi 22 uçaklık ekibi thy kaydırılıkcaksa neden thy pilot alım ilanı veriyor.. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 16:32:39 İNternetten flıght radar yazın uçuş trafiğini görün 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 16:31:21 BENCE AJ, ALİ SABANCI İLE ANLAŞMALIYDI:) ONDAN BAŞKASI BU İŞTEN BAŞARILI BİR ŞEKİLDE VERİMLİLİK ELDE EDEMEZ. NOT: Birde İzmir Base olacakmış bu doğrumu? 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 15:32:29 Pegasus sayesinde ucuz bilet gördün unutma bunu 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 14:40:55 AJ'nin kabin ekibi ne olacak bilinmez ancak SXS Ankara base için gönüllü aramaya başladı şirkette. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 14:38:51 İz Air in Pegasus tarafından kullanılması gibi olacak. Anadolu Jet in yazısının oralarda bir yerde " Operated by SunExpress" yazacak. Ve kendi kurallarını uygulayacak. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 14:27:02 Bu haber gerçekse: 1- Peki AJ'nin Ankara Base personeli ne olacak? Haberde THY'ye geçeceği yazıyor peki THY Ankara Base olarak mı devam edecekler yoksa aileleri, hayatları Ankara'da olan bu insanlardan her şeylerini bırakıp İstanbul'a gitmeleri mi istenecek? 2-AJ Kabin ekibinden SunExpress'e kabin memuru mu kaydırılacak? Bu gerçekleşirse hakları THY'deki hakları ile aynı mı olacak, yoksa ne tür değişiklikler yaşanacak? 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 14:19:01 Pegasus karşısında yine duramazlar. Pegasus un marka bilinirliği daha yüksek.Fiyat esnekliği daha geniş. Bir acentacı olarak yolcularımıza alternatif sunduğumuzda hep pegasus seçiyorlar. özellikle Anadolujet thy bağlı kaldıkça bu hantallıktan kurtulmaz 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 14:08:09 HAVACILIK SEKTÖRÜNDE İSTİHDAM YARATAN BU ADIM İÇİN THY VE SUNEXPRESS'İ KUTLUYORUM... 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 14:03:36 kaptan arıyorlarmış.yok ya kimi kandırıyorsunuz siz aleni "keriz" arıyorsunuz.millet enayiydi o paraya o işi yapacak enayiyi zor bulursunuz. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 13:09:14 yaklaşık bundan 1 yılı geçkin süredir hep söyeldik anadolujet zarar ediyor ve anadolujetin açılması taammen çıkar amaçlı bırılerı cebine para koydu. yakında aynı şey thy içinde olacak haberınız olsun thy batıyor zararda ama bızımkıler işine gelınce devlet der devletten zararı karşılatır merak etmeyın. bu şirket neden kuruldu bırı baan soylesın anadolujet neden kuruldu o yıllarda sun express yokmuydu acaba? şimdi zarar edıyoruz yok şirketleri birleştirdik demleri çok ılgınc demekkı sız bırakın havacılıgı işletmeden de anlamıyorsunuz nasıl bır aklı selim mantıkdır.aam unutmayın tarik sizi lanetle anacak tarihin derinliklerien kötü insanlar diye geçeceksiniz . bana söyleyebilirmisiniz bu mnatıkla tarihte yer alan bir insanı? 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 12:42:07 her geçen gün dahada saldırgan olan sermaye biriktirme heveslileri, birkez daha nasıl olurda emek sömürüsü yaparım diye uğraşıyor. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 12:41:21 iyi de lufthansa hiçbirşey yapmadan cebine para koyacak.bu nasıl bir iş anlamadım.thy anadolujeti ayrı bir şirket olarak kurup neden yola kendi başına devam etmiyorki? 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 12:16:25 bence de çok doğru bir hamle sunexpressle beraber artık Ankara'ya kıymet verilir inşallah ve esenboğa hak ettiği yere gelir dış hatlarda 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 12:14:51 Yönetim nihayet doğru bir karar vermiş thy nı zarardan kurtarmak için doğru bir plan ama yetmez maliyetleri düşürmek için uçuş işletmenin ayrı bir şirket haline getirlmesi şart. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 12:13:19 anadolujetin pegasusla yarışamamasının en önemli sebebi thy uçucu personelini kullanması ve bu personelin maliyetiydi.sunexpress daha düşük personel giderlerine sahip olduğu için ilk bakışta isabetli bir karar gibi görünüyor. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 12:12:18 Bu işlemin Sunexpress, Anadolujet arasında olabilmesi için Anadolujet'in AOC alması gerekmiyor mu? Bildiğim kadarıyla Anadolujet'te uçan ekiplerin tamamının maaş vs sosal hakları gibi şeyler THY'de ki haklarla aynı... Yani Anadolujet THY'den farklı bir şirket değil ki... Yoksa Anadolujet AOC'mi alacak??? 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 11:50:48 çok mantıklı 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 11:35:15 Harika olur, boylece Anadolu Jet yani THY Ataturk disinda pek cok yerden yurt disina baglanti saglamis olur, mukemmel bir proje. Boylece Pegasus ic hat dis hat SAW baglanti avantaji ile yurt disina ucuslarda fahis fiyatla bilet satamaz 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 11:29:28 thy bu kabin ekibinin maliyetlerini aynı seviyede tutmaya çalışıyor belli ki. bu yıl belki de kabin memuru alımını minimum seviyelerde tutmak istiyor. anadolu jet'te çalışan ekibin maaşlarından kısamayacakları için onları thy'ye kaydırdılar ve böylece anadolu jet için ucuz emek yaratılmış oldu. 1
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 11:22:24 Pek güzel olmuş ama Anadolu Jet'te AOC yok. Yani bu bir havayolu değil sadece bir "marka". Nihayetinde THY uçağını SunEx'e kiralıyor, wet lease olarak geri alıyor. SunEx'in %50'si zaten THY. Bu durumda ala-verenin içine sadece Lufthansa katılmış oluyor. Hikmeti kandinde mechul bir operasyon... 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 11:14:02 Hayırlısı olsun. 0
  • Misafir 26 Ocak 2012, Perşembe 10:59:54 Yıllar öce Uzanların yapmış olduğu taktiğe benziyor.Sen bana ben sana fatura keseyim..giderleri arttıralım...gelirden düşelim...vergiden kurtulalım...Maliyeti böylece düşürmüş oluruz..Peki Transfer fiyatlandırması ne olacak???? 0