"Stajyer gelse de uçağa dokunamıyor"

    Çok beğenilenler

  • İstatistikçi öztürk 12 Mayıs 2018, Cumartesi 21:24:51 Yolcu başına uçuş eğitim saati ne alaka ben anlamadım! Varmı anlayan? 10
    • Görmezden gelmek 13 Mayıs 2018, Pazar 16:40:10 Hayatımda bu kadar kolektif bir anlamak istememe/işine gelmeme/üstünü kapatmaya çalışma olayına rastlamamıştım. 300 saat tecrübeyle o kokpitte olunmaması gerektiğine değinmiş? 2
    • Cingöz recai 14 Mayıs 2018, Pazartesi 02:48:16 Sen herşeyi süper anlamışsın demekki cingöz recai, aferim 10 puan sana. Otur 0
  • Yolcu başına düşen eğitim saati 13 Mayıs 2018, Pazar 00:43:36 İsmet pilotumun yaptığı bu hesabın mantığını anlamadım. Yolcu sayısı azaldıkça daha mı emniyetli oluyor. 13
    • Anlamamışsın 13 Mayıs 2018, Pazar 15:53:10 Hiç yolsu olmasa bu hesaba göre yine toplam 300 saat tecrübe ile 737 uçağı emniyetle nasıl uçurulur ? Dikkat çekilmek istenen bu nokta ama sen anlamamışsın. 2
    • Cihat 13 Mayıs 2018, Pazar 16:30:22 Maksat eleştiri olsun 300 saat uçuş için en az 40 uçuş gerekli her uçuşta en az 100 yolcu olsa 4000 ile - 10000 arası yolcu demektir. Matematiği malca hesaplamayin 1
  • Tüm yorumlar

  • Öztürk ‘e 14 Mayıs 2018, Pazartesi 10:53:31 Sanırım kendisinden ve kızından başka kimse pilot değil bu beyefendiye göre.Böyle olunca da bu yorumları yapması normal. 2
    • Standart 14 Mayıs 2018, Pazartesi 12:25:28 Standart cahil yorumu. Olayı kişiselleştirip yörüngesinden çıkartma taktikleri. Kimin ne dediği belli, senin gibilerinde ne olmadığı belli. Ben hava yollarında 1000 saati doldurduktan sonra anladım durumu. 1
    • Nokta 14 Mayıs 2018, Pazartesi 15:10:31 Gayet isabetli bir yorum kesinlikle 2
    • STANDART a 15 Mayıs 2018, Salı 01:49:20 1000 saati doldurunca mı anladın.Bence sen hiçbir şeyi anlamamışsın,aslında Öztürk ün bahsettiği işte senin gibi baba parasıyla pilot olanlar. 0
  • Aha 14 Mayıs 2018, Pazartesi 09:38:32 Demek ki acemi ve yetersiz sayısı o kadar fazlaymış ki bu kadar çok tepki gelmiş ! Zira söylenen doğru bu ülkede genel havacılık olmadığı için emniyetsizlik en yüksek seviyede. 1
  • Hanımlar 14 Mayıs 2018, Pazartesi 07:35:06 Kaptanları anladık da, diğer hanımlar ne iş yapar acaba ? Hangi konuda profesyoneller veya tecrübe sahibiler. Önünüze geleni bu çocukların karşısına çıkarmayın. Daha kendileri amatörken başkalarına neyi aktaracaklar. Sektörde deneyimli bir sürü insan var. Bırakın onlar bu tip konferans veya panellere katılsın. 1
    • Hanım 14 Mayıs 2018, Pazartesi 14:53:24 Ayıp olmasın diye iki de hanım koymuşlar belki 1
  • Haha 13 Mayıs 2018, Pazar 23:09:07 Yanında oturan kaptana sorsaysın sen nasıl kaptan oldun 300 saatle gelip:)) Tecrübe uçtukça olmuyormu? Veya neden bunun için ne yapabilirz konuşması yapmıyorsunuz da hep eleştirisel olarak bakıyosunuz.Konuşmacılar saçmalamş bence...evet arkdş tecrübe şart ama nasıl nasıl nasıl??? Kaptan arkadaşlarının çocukları nasıl girdiyse o işe bizlerde çalışıp torpilsiz alın terimizle girdik. 2
  • ... 13 Mayıs 2018, Pazar 23:02:22 Ali bey yanında oturan kaptan 3000 saatlemi girmiş havayoluna? Keşke orda kendisine sorsaydın.Herkes sizin imkanlarınıza sahip değilki...O konuma boş boş gelinmiyor direkt olarak seni alıp sağ koltuğa oturtmuyolar.Bu ülkede neden kimse kimseyi çekemiyor kaçasım geliyor gidesm geliyor herkes birbirini yeme peşnde 2
  • Aa 13 Mayıs 2018, Pazar 20:11:58 Eskiden “DEVLETE KAPAĞI ATMAK” diye bir tabir vardı. Şimdi ise “HAVA YOLUNA KAPAĞI ATMAK” söylemi var. Bu sebeptendir ki 250-300 saati doldurmak ve hemen kapağı atıp, sağ koltukta falanca filanca maaşla işe başlayıp arkasındaki insanların canının sorumluluğunu hiçe sayıp bu düşünceye karşı çıkanlar matemetik hesabına kafayı takmış durumdalar. Tabi 1000 saate kadar Africa’da aslan taşıyıp, zorluklar içinde kendilerini geliştirmek, tecrübe edinmek isteyecek değiller ya... Sorumluluk kaptanda nasılsa !!! 0
  • Pilot 13 Mayıs 2018, Pazar 18:32:19 Lisans sahibi olmak ile pilot olmak arasındaki farkı henüz anlama yaşı ve uçuş saatinde olmayan, bir ton parayla uçuş okulunu ihya ettikten sonra nerdedeyse sıfır tecrübe ile yolu uçağının sağ koltuğuna oturup para vurma hesabında olanların hepsini çok fena bozmuş Ali İsmet Öztürk.. Oh be bir doğru söyleyen çıktı sonunda. Hepsi astronot bunların içlerinde gerçekten havacı olanlar o kadar azki. Ali İsmet Öztürk doğruyu yüzlerine vurunca ki bunu bugüne kadar hiçkimse yapmamıştı G olmuşlar . Olay bu . 1
  • ??? 13 Mayıs 2018, Pazar 15:54:28 300 saat toplam uçuşla bu uçak uçurulmaz diyo adam. Anlamayacak ne var ??? 6
    • haha 13 Mayıs 2018, Pazar 16:10:29 aşırı komik değil mi ya da traji komik. nesini anlamamışlar ben de anlamadım. ilkokul terk olmak lazım anlamamak için. bi gülme geliyor. 2
    • Egoy 13 Mayıs 2018, Pazar 18:36:28 O egoyla derler bosver 0
    • Çekemeyen gülsün sırıtsın. 14 Mayıs 2018, Pazartesi 08:52:37 Oluyor abicim 300 saatle oluyor. Gerçeklere bakın. Uçan uçuyor. Emniyetsiz diyen gitsin havayollarını mahkemeye versin. İnsan hayatını riske atıyorlar diye;))) Kervan yürüyor fazla gürültü yapmayın. 4
    • Kervan yürüyor... 14 Mayıs 2018, Pazartesi 08:54:47 Emniyetsiz buluyorsan, ver havayollarını mahkemeye insan hayatıyla oynuyorlar diye. 4
  • M.C 13 Mayıs 2018, Pazar 14:07:32 Staj için MC havacılık a muracaat edin B.D sizi hemen kabul eder hangar temizliği size ait boş kaldıkça temizle canını sikarsaniz staj iniz yakar sizlere ettiği hakaretler cabasi. MC den B.D gidecek şirket huzura erecek bu böyle biline gitmesine veya gönderilmesine az kaldı mevcut durumda içersi kaynıyor, isyanlar başladı. 0
    • M.C CEVAP 13 Mayıs 2018, Pazar 19:44:08 Güzel gerçek bir yorum olmuş yazanın klavyesi ne saglık. B.D hırçınlıklarına Referans olarak son çalışmıs oldugu şirket lerde çalışanlara ve onun yanından ayrılanlara sora bilirsiniz ( MNGJET, TARKİM HAVACILIK, GENEL HAVACILIK ) B.D olduğu yerde yani MC ye staj için müracaat ederek hayatınızı karartmayın meslekden sogursunuz uzak durun . 0
  • Sorsan hepsi uzman 13 Mayıs 2018, Pazar 12:49:41 Konuşmacılar ne demiş acaba diye bir baktım, birisi derneğinin üye sayısından girmiş Türkiye'deki sivil toplum örgütlerinden çıkmış, sanki karşındaki toplulugun umurunda senin derneğinde kaç üye olduğu, bu çocuklar nasıl iş buluruz meslek sahibi oluruz diye gelmiş, ona göre konuşsana.Bir diğeri kendisi dışında kimsenin anlamadığı bir uçuş saati hesabı yapmış ki evlere şenlik.Teknisyen derneğinin başında olan ancak kendisi teknisyen olmayan bir başka adam çıkmış stajyer uçağa dokunamıyor demiş, güzel kardeşim stajın mantığı is öğrenmek değil işleyişi öğrenmek ortamı görmektir bir uçak teknisyeni ise başladıktan kaç yıl sonra iş yapar hale gelir sen bunu zaten bilmiyor musun, hem uçağa dokunmaktan kastın ne senin, adama dikme yada motor mu söktürsünler başka bir abla kabin memuru olmaktan bahsetmiş ki, zaten çok fazla da ilgi çekmemiş, yani öyle oturup çoluk çocuğun moralini bozmuşlar. 6
  • Saat Hesabı 13 Mayıs 2018, Pazar 10:43:55 Ali İsmet Öztürk bu hesapla dikkatleri bu konuya çekmek istemiş. Rakamsal gerçeklik hiçbir zaman tartışılamaz. Bu dururm karşısında ortaya çıkan tablodan hoşlanmayanlar olmuş, verip veriştirmişler. Bu hesabı anlamadıklarını söyleyerek görmezden gelmek istemişler. Ancak, hesap görece olsada doğru ve düşündürücü. 6
  • sghbkç 13 Mayıs 2018, Pazar 10:26:29 Nerede bi kaza olsa haberin altına yorum düşüyorsunuz demek ki bilgileri azdı, yok efendim tecrübenin önemi bir kez daha ortaya çıktı, yok insan taşıyor bu pilotlar torpilin sonu bu, yok iyi bir eleme sisteminden geçirilmeli, torpille gelirsen olacağı bu vs. Bir de torpile bağlama var konuyu nasıl torpille pilot olunabiliyorsa artık. Şimdi burada asıl problemin ne olduğundan bahsediliyor, genel havacılığın önemi anlatılıyor tecrübe ve insan hayatının önemi için. Gelmiş ahkam kesiyorsunuz. Vallahi bizden adam olmaz. İşiniz gücünüz geyik. 4
  • goosebump 13 Mayıs 2018, Pazar 10:06:43 Herkes her şeyi anlamak istediği gibi, işine geldiği gibi anlamış (ya da işine gelmediği için anlamamış) Benim çıkardığım öyle bir uçağın pilot koltuğuna oturup o kadar canın, insan hayatının sorumluluğunun verilebilmesi için daha fazla uçuş deneyimine sahip olunması gerektiği. Ne kadar az olduğu anlaşılsın diye de o uçaktaki ortalama yolcu başına bölmüş. Bir yolcu olarak hiç bu açıdan bakmamıştım olaya. Aslında oldukça tedirgin edici. 2
  • İsmet abim ??? 13 Mayıs 2018, Pazar 08:28:48 Lan rüyama girdi. Çapıyorum, bölüyorum, topluyorum, çıkarıyorum işin içinden çıkamadım bir türlü. Kan ter içinde fırladım yataktan. Nasıl bir mantık abicim bu yolcu başına düşen eğitim saati. A380 ler o zaman en emniyetsiz uçaklar mı oluyor??? İsmet hocam az kes sen şu takla tomnalağı, cayrolar bi align olsun kendine gelsin. Mantık çizgin kırılmış senin. 9
    • ??? 13 Mayıs 2018, Pazar 19:18:55 Sen rüyanda uçmaya devam et zira bu kafayla gerçek uçuş yaparsan bizler kabus yaşayacağız o belli oldu. 3
    • Tabi 13 Mayıs 2018, Pazar 20:50:17 Tabi tabi, Bilmem kaç bin saat uçuşu olan sivil havacılığımızı bilmem kaç ülkede başarıyla temsil eden ve inanılmaz bir hava gösterisi yapabilen birinin mantık çizgisi kırılmış , öyle mi ? Hadi ordan. Belli ki senin mantıksızlık çizgine gelmiş iş o sebeple böyle yazıyorsun. O kadar belli ki bu. 2
  • Yolcu başına eğitim??? 13 Mayıs 2018, Pazar 00:38:24 Ne alakası var anlamadım. İyi ki uçaktaki perçin başına düşen eğitim saatini hesaplamaya kalkışmamış. Öyle yapsaydı uçak kalkmazdı;)) 8
    • boş 13 Mayıs 2018, Pazar 10:29:23 Tecrübesi az pilotların kullandığı yolcu uçaklarıyla uçacağımıza, o uçaklar hiç kalkmasın daha iyi sayın perçinci başı;)) 3
    • Akrobasi pilotunu otorite olabileceğine inandırırsan... 13 Mayıs 2018, Pazar 18:32:48 Otorite yetki vermiş arkadaşlar da şirketlerin sınavlarına girmiş ve başarmışlar, üzerine eğitimi de başarıyla bitirmişler ve uçağı uçuruyorlar. Emniyetle de uçuruyorlar. Sektör ciddi bir büyüme dönemi geçirdi dolayısıyla pilot ihtiyacı arttı. Sektör büyüklük bakımından stabil olunca, pilotların da tecrübesi zamanla artacak. Evet şu an emniyetle uçuyorlar, zamanla tecrübeye binaen daha da emniyetli olacaklar. Ali İsmet Öztürk havayolunda uçan genç arkadaşları hafife aldığı, kendince pilotluğa yakıştıramadığı için böyle saçma bir yorumda bulunmuş. 5
    • Saat hesabı 13 Mayıs 2018, Pazar 18:42:21 Hesaplamalarda sonuca etki eden faktörler kullanılır. Yolcu sayısının uçuş emniyetine olan etkisi nedir. Bu mantığa göre yolcu sayısı arttıkça uçuş emniyeti azalır. Yani 20.000 saatlik pilot 737 yi emniyetle uçururken, A380 i 737 ye göre daha emniyetsiz uçurur öyle mi? 4
  • Uted başkanı 12 Mayıs 2018, Cumartesi 21:52:07 Sayın başkan ‘Lisans sahibi olmayan hiç kimse uçaklara teknik anlamda müdahale edemez.‘ demiş. Lisans sahibi olmayan kişiler de bazı işler için eğitim alıp kalifiye mekanik olarak yetkilendirilebilir unuttuysanız hatırlatalım.. haa doğru siz bayağıdır teknisyenlik yapmıyordunuz değilmi unutmanız da normal yani. 5
    • Uted Başkanının Yaptıklarını Kıskanmayın 13 Mayıs 2018, Pazar 20:54:39 Necdet Başkan 2015'te seçilmiş ve ekibiyle derneklerin yapamadığını yapmış ve gerçekleri gündeme taşımış ve taşın altına elini kolunu koymuştur. Necdet Başkan mevzuat ve bakım ve lisans prosedür bilgisine hakim olduğu hepimiz tarafından bilinmektedir. Necdet Başkana çamur atmayın. Tutmaz 1
  • ... 12 Mayıs 2018, Cumartesi 21:22:05 Keşke herkesin Siz ve kızınız gibi imkanı olabilse.Malesef ülkemizde herşey çok zor ve pahalı brakın uçak kiralamayı,satın almayı,yolcu olarak bile uçamıyoruz yaz dönemlerinde.Avrupa ve Amerika'da bu işler daha iyi...Bizim sivil havavılık genel Müdürlüğü fetö davasında kapanan okulun öğrencileri arkasında durmadı.Yani al birini vur ötekine bu ülkede hiçbrşey ilerlemez.Boşuna uğraşmayın beyin yok kimsede!!! Bazı uçuş okullarında para ödedikten sonra uçmamak moda olmuş uçaktar ve hocalar yerde yatıyor bizleri havacılıktan soğutuyor. Uçak kiralayıp uçma şansımız yok herşey uçuk ve ulaşılmaz...Mezun oluyoruz işe giremiyoruz iş alanı kısıtlı..Eğer sizin dediğiniz gibi olsaydı yolcu başına 3 saat muhabbeti bu ülkede pilot olmazdı... 2
  • Turkiye’nin hali 12 Mayıs 2018, Cumartesi 20:48:24 Havaciliktan anlamayan bir suru insan toplanmis, herkes kendini konusunun uzmani saniyor. Amerika bu isi bitirmis biz 50 yil gerisinden geliyoruz. Oncelikle DHM’yi kapatip SH GM’ndeki tum personeli sutlamak gerekiyor. 3
  • Teşekkürler 12 Mayıs 2018, Cumartesi 20:40:53 3 yıldır her ortamda ifade etmeye çalıştığım bu meseleyi birilerinin hoşuna gitmeyeceğini bile bile çekinmeden bütün gerçekliğiyle ortaya koyan Sayın Necdet AKSAÇ' a teşekkür ederim. Pek ümidim olmasa da umulur ki bu problemin çözülmesine vesile olur. Tek çözüm halihazırda okuyan öğrenciler mezun edildikten sonra yerlerine 2 lise ve 2 üniversite dışında hiçbir okulun öğrenci almasına müsaade etmemek (uçak teknisyenliği için). 0
  • Uçuş saati hesabı 12 Mayıs 2018, Cumartesi 20:24:28 Yolcu başına düşen saat hesabı efsaneymiş. Bu go-around 12C’de oturan sarışın kıza gelsin. Şimdi benim 3bin saatim var, 200 yolcu var B737’de; yolcu başına 15 aaat. Uygun mudur kaptan olmam, yoksa biraz daha cessna ile uçup saat mi toplamalıyım? Peki ticari pilot lisansı olmadan yolcudan para almak caiz midir? 10
    • ............ 13 Mayıs 2018, Pazar 12:02:54 Bu mentalite mi uçuruyor bizi şimdi? Tecrübe önemli denmiş nesi yanlış anlamadım. Neyi savunuyorsunuz tam olarak bu sektörü takip eden bir yolcu olarak merak ettim. Eğer komik bir durum görüyorsanız bu işte, kaptan olmamanızı ümit ederim. 3bin saat yaptıysanız ve havacılığın hiçbir sektöre benzemediğini yaşayarak öğrenmişseniz bu yorumu yapamıyor olmanız gerekirdi diye düşünüyorum. Garip. 5
    • Cpt 13 Mayıs 2018, Pazar 23:58:54 Genel havacılıkta yaptığın saatlerin ne kadar önemi olabilir diye soruyorum. Tabi ki genel havacılık gelişmeli, insanlar araba kullanabildiği gibi uçak da kullanabilmeli, boş vaktimizde gidip iki saat crosscountry uçabilmeliyiz. Ancak bunun yolcu uçağı kaptanlığıyla çok büyük alakası yok. Ayriyetten tecrübesiz FO olarak başladığımız işte solumuzda tecrübeli kaptanlarımız oturuyor; yolcu uçakları tek pilotla uçurulmuyor; bu hesap o açıdan da yanlış. Belki genel havacılık olarak planörle, süzülerek uçmak bikaç saat zorunlu hale getirilebilir, ki öyle bir durumda daha rahat hareket edebilelim. Bir gün Türkiye de Amerika gibi havacılık ülkesi olursa, her yüz kişiden biri pilot olursa o zaman havayolu pilotu olmak için binlerce saat uçmak gerekebilir, ama o vakte kadar kişi başı 1 saatlik tecrübeyle sağ koltuğa oturmaya devam edeceğiz. 0
  • Anadolu havacilik 2 12 Mayıs 2018, Cumartesi 20:11:27 Biz anadoluya 20 bin 30 bin siralamayla giriyoruz yani yüzde 2 yüzde 3 luk dilimlere giriyoruz burda ego yada kibir kasma filan degil olay diger taraftan liseler 2 yillik ucak teknolojileri bilmem neler falan filan baraji gecemeyen arkadaslar.. 6 silindirli turbuprop boksör motoru hangarda komple biz parcalayip biz toparliyoruz liseliler 2 yilliklar ve digerleri gidip RC ucak ucursunlar Akilli olun nokta 4
    • Haha 13 Mayıs 2018, Pazar 13:08:58 6 SİLİNDİRLİ TURBUPROP BOKSÖR MOTOR ??? hahahaha 0
  • Anadolu uni. havacilik 12 Mayıs 2018, Cumartesi 20:06:25 Havacilik liseleri kapatilsin coluk cocugun o yaş dönemlerinde kavrayacagi ciddiye alacagi seyler degil ayrica altyapilari ucaklari havalimanlari hangarlari teknik malzemeleri yok sektörü rezil hale getirmeden yetkililerin önlem almasi gerekiyo her okulun ögrencisine de ayni muamele olmamali biz anadolu havaciligiz ! Sektörde koltuk sahipleri kaptanlar sorumli kisiler bizden cikiyo herkes aklini başina devşirsin Nerden geldiginizi bilin.! 0
    • Anadolu havacılığa 13 Mayıs 2018, Pazar 03:52:11 Güzel dostum eski meslekdaşım derdini çok iyi anlıyorum. Ama maalesef kapatılması gereken yer tam olarak Anadolu üni deki teknisyen yetiştiren bölümler. Ben havacılık elektrik elektroniği mezunuyum. Okulumun hiç bir faydasını görmedim. Tamam eğitim güzel ancak sektörde arkamızda hiç durulmadı. 5 sene önce typler çıktığında gidip dekanla konuştuk bize verdiği yanıt: bana kalsa o bölümleri komple kapatırım oldu. Dolayısıyla bu bölümlere girmeyi düşünenlere sesleniyorum başka bölüm seçin. Hayatınızı heba etmeyin. Artık sektör doyuma ulaştı. Eskisi kadar ihtiyaç yok. Anadolu ünideki teknik bölümlere girmeyin. 1
  • Bu 12 Mayıs 2018, Cumartesi 19:17:11 Ülkede dernekler birilerinin tekelinde olduğu sürece asla ve asla hic birşey ileri gitmez iki kelimeyi yan yana getiremeyen insanlar başı çeker gençlerin cahilliğinden faydalanırsa ki zaten yıllar yılı gecerli üye sayısı yakalanamamış ama dernek siz para verin siz karar verin ne kadar insan için çalıştıklarını!!! 0
  • şef 12 Mayıs 2018, Cumartesi 18:45:30 Çok şükür thy teknik shyoluların önemi anladı.Şuan senede 2 kere alım yapılıyor ve hat bakım,revizyon,aviyonik departmanlarına shyolu dışında teknisyen alınmıyor.onlarda gerek ingilizceleriyle gerek bilgi birikimleriyle onlara güvenenlerin yüzünü kara çıkarmıyorlar.Yönetim çok memnun ve shyolu alımına devam edicekleri belirtmişlerdi geçen günkü toplantıda.Tek bi eksiğimiz kaldı o da yapısal ve kabin içine teknik destek personeli olarak alınanların neredeyse yarısı uçak lisesi ve uçak teknolojisi mezunu.diğer yarısı bu sektörle alakası olmayan 2 yıllık okul mezunları.bu kadar uçak lisesi ve uçak teknolojisi mezunu varken alakasız bölümlerden personel almanın bi anlamı yok.bi tarafta gerek stajıyla gerek 2-4 sene boyunca aldıkları havacılık kültürü varken diğer tarafta uçak hakkında hiç bir teknik bilgi bilmeyen kişiler var.bunlar çok yanlış.illa ki istihdam edilmek isteniyorsa offwing atelyelere alınabilirler ama onwingde hakedenler çalışsın. 1
    • Hakeden 13 Mayıs 2018, Pazar 12:48:34 Hakedenlerden derseniz daha sağlıklı olur sanırım.Ben de uçak lisesi okumadım ama teknik lise ve teknik üniversite bitiririm teknik olduğumuz için adaptasyon sıkıntısı yaşamadık ve ayrıca inanıyorumki sizin yaşınızdan fazla uçağa Alnımızın akıyla , kendimize olan güven ve bilgimizle Uçaklarımıza CRS veriyoruz şükürler olsun ayrıca unutmayın bu iş gönül işi her okuyanın kendi mesleğini yapacağı bir ülkede yaşarsanız ancak bu yorumunuz değerli olurdu saygılar... 0
  • Torpil 12 Mayıs 2018, Cumartesi 18:17:15 Kizini pilot yapmis torpilli baba. Bu is baban neyse sen de o olacaksin isi degil. Pilotluk 10
    • ??? 13 Mayıs 2018, Pazar 10:47:15 Dünyada torpili olmayan TEK meslek hava akrobasisidir. 2
    • neler olmuş neler 13 Mayıs 2018, Pazar 11:28:55 Öyle anneler babalar isteyince pilot olunabiliyor mu ya? Nasıl oluyor eğitim alacağın yere gidiyorsun benim annem/babam pilot ben de olacağım diyorsun şak diye eline lisansı veriyorlar mı? Vay be işler değişmiş biz görmeyeli. Hele torpilli olanını hiç duymamıştım. Torpille mevkilere gelen insanları duyuyorduk da torpille hava aracı kullanma becerisi olan bir harikaymış dostum. 1
    • Torpilmi 13 Mayıs 2018, Pazar 14:05:33 Aynen dediğin gibi bu işte torpil olmaz. Yetenek işi dememki varki yapabiliyor kızı. Biraz erkek olsanda sende yapabilsen ama nerde o taklaları atarken, g leri yerken heralde korkudan bayılırsın. 1
  • no subject 12 Mayıs 2018, Cumartesi 17:52:21 Eyyy Talpa, o uye sayilarinizin artarak katlanmasinin sebebinin otopark uyeligi yuzunden oldugunuzu siz de biliyorsunuz. 3.havalimani gelince gorecegiz kac uyeniz kalacak. 0