'SÖZLERİNDE DURMAZLARSA BEN NE YAPABİLİRİM?'

    Çok beğenilenler

  • GREVE GİTMEYENLER 17 Mayıs 2013, Cuma 14:25:37 BU SAATTEN SONRA ASLA ÇEVRENİZDEKİLERE '' BİZİ ÇOK FAZLA ÇALIŞTIRIYORLAR, MAKYAJIMIZA, ÜNİFORMALARIMIZA, ÖZLÜK HAKLARIMIZA YENİ KURALLAR GETİRİYORLAR, YÖNETİM ŞÖYLE BÖYLE DİYE'' BİR DAHA SAKIN ŞİKAYETÇİ OLMAYIN. MADEM ÇOĞUNLUK OLARAK TERCİHİNİZİ GREVE GİTMEMEKTE KULLANDINIZ, O ZAMAN YÖNETİM NE DERSE, NE İSTERSE İTİRAZ ETMEDEN KUZU KUZU YAPACAKSINIZ.ÇÜNKÜ BUNA LAYIKSINIZ. 1
    • sana ne.. 17 Mayıs 2013, Cuma 15:06:18 Sende kına yak 111
  • Thy çalışanı 17 Mayıs 2013, Cuma 10:24:40 Ya atila Ayçin git işine. Senin yüzünden 305 kişi atıldı. onları gaza getirmeseydin bunlar olmayacaktı. Kendi yaptığın hatalarını örtbas etmeye çalısıyorsun. Söylesene be adam senin yüzünden olmadı mı? Milleti galeyana getirdin rapor al bilmem ne. Sen gideceksin Herkes seni istemiyor. Anket yap bakim kaç kişi seni istiyor. 305 Kişi Hukuki sürece girdi. geri alınması için süreci beklemen lazımdı. Şirket Halka açık, o kadar kolay mı hemen bi anda hepsinin geri alınması.. Elinize vicdanınıza koyun. 305 diyorsun baska da bişey demiyorsun 16 bin çalışanın hakkı ne olcak. Biz istemezmiyiz arkadaslar dönsün. ama yanlış politikalarla nelere sürükledin. Sen de biliyorsun bunları ama milleti galeyana getiriyorsun. ATİLAY AYÇİN İSTİFA ETMELİ... DİKTATÖR olma ,.. 9
    • ... 17 Mayıs 2013, Cuma 10:39:21 ayçini falan tanımam da objektif yorum yapsana, o kadar insana atmak kolay almak mı zor... atarken halka açık değilde alırken mi halka açık? arkdşlarının dönmesi için greve katılsaydın dönebilirler di... bundan sonraki rev3 leri 4ler 5 ler kovalayacak ozaman görcem ben sizi... 14
    • Thy çalışanı 17 Mayıs 2013, Cuma 11:26:09 Objektif yorum mu, Gayet dürüstçe yaptım açıklamayı. Bunların hepsi yalan mı? Merak etme Bize bişey olmaz. Herkes Aklı selim insanlardır. neyin dogru neyin yanlış oldugunu onlarda biliyorlar. Ha bu arada Ayçin efendi işçiler katılıcaktı anket yaptık demiş, ben böyle bir anket görmedim. koca bir yalan. 305 işçinin atılmasından sorumlu Adam için objektif yorum yapmıyorsun deme. onu savunmana gerek yok 0
    • ... 17 Mayıs 2013, Cuma 11:35:37 Kimseyi savunmuyorum, sadece hepinizi bundan sonraki süreçte görecem uçuş saatlerinizden, dinlenme sürelerinizden şikayet ederken, bunlar için ağlarken... 8
  • Tüm yorumlar

  • TYLER 18 Mayıs 2013, Cumartesi 13:00:27 YORUMLARIN SAATİNE VE İÇERİĞİNE BAKIN 1 İLE 2 DAKİKA ARA İLE SADECE SENDİKA KARŞITI YORUMLAR. SANKİ BİRİLERİ ÖZELLİKLE HABERLERE YORUM YAZIYOR ARD ARDA? SANKİ BİRİLERİ "HER ZAMAN Kİ GİBİ" DEZENFORMASYON YAPIYOR. SANKİ SENDİKA DÜŞÜRÜLÜP YA LAĞV EDİLSİN YADA YİNE SENDİKA DÜŞSÜN SARISI KURULSUN DERDİNDELER. THY ÇALIŞANLARI, BU KRİTİK SÜREÇTE BELKİDE SON KEZ DE OLSA, SENDİKASINA SAHİP ÇIKMALI. GREV KIRILMAMALI. SENDİKA SEÇİMİNDE SENDİKAYA MUHALEFET EDERSİN İNDİRİRSİN AMA HAKLARINI SAVUNACAĞIN SON KURSUNU SIKACAGIN GREVI KIRARSAN YARIN BELINI KIRACAKLAR. PISMAN OLACAKSINIZ. 0
  • cahillik diz boyu 18 Mayıs 2013, Cumartesi 01:29:55 Sayın Ayçin ister beğenin ister beğenmeyin bu işi alnının akı ile 15 yıldır yapan biri.Eğer bir lokma ekmek fazla geçiyor ise boğazınızdan bu onun sayesindedir.bende tanımazdım bilmezdim ama uzaktan bosuna yorum yapmayınçok biliyorsanız siz olsaydınız sendıka başında.çekemeyenler hep olacaktır ama boşuna yorulmayın.THY SENDİKALI BİR İŞ YERİ OLMAYA DEVAM EDECEK! istemeyen gider. 2
  • İsim / Rumuz 17 Mayıs 2013, Cuma 21:44:57 Ama öyle ama böyle thy yönetiminde olsam bütün dizginler bende olduğu için sıfır zam ve hakların çoğunu geri alırdım... 1
  • duyan da 17 Mayıs 2013, Cuma 20:02:14 Alço gazoz içirdi sanacak 0
  • Neden seçtiniz 17 Mayıs 2013, Cuma 19:33:10 Sendika başındaki adamı değiştirmek kolay mı? Baştaki adamı delegeler seçiyor. Sen istediğini yap. Delegeler kimi istiyorsa onu seçiyor. Aslında en güzeli yeni bir sendika kurmak diğerini de dava edip devlet eliyle hesaplarına el koydurmak... 0
  • KISA VE NET 17 Mayıs 2013, Cuma 16:51:47 305 VAKASI TABİKİ ÜZÜCÜ FAKAT O BİR GREV DEĞİL PROPAGANDAYDI RESMİ OLMAYAN Bİ HAREKETTİ VE BUNUN FARKINA VARILMASI GEREKİYORDU. FAKAT 16000 KİŞİ SADECE BU MADDEDEN DOLAYI SÖZLEŞMEYİ BEKLEYİP GREVE GİTMEK GİBİ BİR ZORUNLULUĞA SOKULAMAZ AYNI ŞEKİLDE BÖYLE BÜÝÜMEKTE VE MİLLİ SERVETİMİZ OLAN ŞİRKETİMİZDE. 305 KİŞİYİ AMATÖRCE GAZA GETİREN VE YAKAN BU SENDİKA SORUMLULUĞU ÜZERİNDEN ATMAK İÇİN 16000 KİŞİYİ VE KOSKOCA ŞİRKETİ ATEŞE SÜRÜKLEMEYE KALKMIŞTIR VE ÜYELERİNE HİÇ BİR ŞEKİLDE DANIŞMAMIŞTIR ÇÜNKÜ GREVE HAYIR ÇIKICAĞİNI ADI GİBİ BİLİYORLARDI. ŞİMDİ HİÇ UTANMADAN BEN KANDIRILDIM ÇALIŞAN GREVE ÇIKICAKTI DENMESİN HİÇ SORULMADI BİLE. BU GREVE KATİLIM OLMAMASI TAMAMEN SENDİKAYA BİR TEPKİDİR. OPERASYON ŞİRKETİN BEYAN ETTİĞİ GİBİ SORUNSUZ DEVAM ETMEKTEDİR. KATILIMCILAR ASIL ŞİRKETLERİNE VE EKMEKLERİNE SAHİP ÇIKSINLAR GEÇ OLMADAN. 0
  • Ne Haliniz Varsa 17 Mayıs 2013, Cuma 15:38:10 ''Ne haliniz varsa görün'' dersin. Bırakır gidersin. İnsanların belki de sana güveni kalmadı. Birde madem adamın arkasında durmayacaksınız neden seçtiniz. Yoksa bu başkanı da mı RTE atadı.... 2
  • Nuri Alço 17 Mayıs 2013, Cuma 15:38:06 Valla ben kandırmadım....... 1
  • ONUR 17 Mayıs 2013, Cuma 15:21:36 Yani şimdi bir avuç insan onurlu 14 küsur bin kişi onursuz, bir avuç insan akıllı bu kadar insan akıllsız? kaybedince kızmayacaksın... 4
  • kaos 17 Mayıs 2013, Cuma 14:38:53 daha fazla inat etme otur masaya imzala adamı hasta etme 3
  • bye bye 17 Mayıs 2013, Cuma 14:05:20 utanmak gerek, atilay bey sizin yüzünüzden kimse greve katilmiyor! Siz daha da 70li yilardaki kafalan bizi kaniramazsin. 23 senedir sendikanin basindasin adamlarla, yediginiz paranin hesabini ille de bir gün vereceksiniz. o gün ki siz mahkemede savcinin önünde ifade verdiginizde icim rahat olucaktir. Eski devir gecti, herkez bilincli, kimin ne niyetle nerede yola kendini attigini iyi biliyor. Siz yalanci avukatlarinla, kime sordunuz greve gidelim mi diye? Gün gelicek, bunun hesabini vericeksiniz! Yalanlarinizi birakin ve gidin, biz toparlariz sendikayi.... kimse size ve yalanci yöneticilerinze güvenmiyor. 2
  • grev elde patladı 17 Mayıs 2013, Cuma 13:34:34 Ali Tezel'in geçen seneki yazısını okumuştum, yazdığına göre grev yasağı olsa dahi sendika grev kararı aldığında grev yapılabilir. Türkiye'nin imza attığı uluslararası anlaşmalar, demokratik özgürlükler de bunu gerektirir. 305 kişinin hepsi eninde sonunda haklarına kavuşacak alamazlarsa da AİHM'e başvurma yolu bile açık sonunda TC devleti yüklü tazminat ödeyecektir. Ama bunu bile bile, yanlış politikalarla süreci böyle çıkmaza sokmak Havaİş in beceriksizliği. Haklıyken haksız duruma düştü. İnsanların, özellikle grev kırıcıların, hakları da heba oldu, şirket onları tazminatsız çıkarabilir. Diğer yandan İçin kendini kurtarmak için akıllı bir yol seçti: Oylama yapmamak! Böylece çalışanlar güvenle greve katılamadı hem ortada geçen sene örneği de varken. Şimdi de topu çalışanlara atarak bu işin içinden çıkacak ve 305 karşısında onu kimse suçlayamayacak, arkadaşlarınız size sahip çıkmadı ben ne yapabilirim, demezse şaşırırım. Bu sendikanın bir düzlüğe çıkması için İSTİFA şart! İÇin İSTİFA! 0
  • 305 in sorumlusu 17 Mayıs 2013, Cuma 13:31:56 305 kişinin işten atılmasına sebep oldu şimdide benzer şekilde yaptığı grevde fiyaskoyla sonuçlandı insanların işten atılmasına sebep oldu bence biran önce istifa etmeli daha kötü ne yapabilirki 1
  • ati'den 17 Mayıs 2013, Cuma 13:24:18 ecel kapımı çalana kadar buradayım, azıcık sabır ve anlayış bekliyorum.... 2
  • km 17 Mayıs 2013, Cuma 13:07:12 Sendika başarısız, lider vasfı taşımıyor,70 lerin kafasındalar, blablabla SİZ haklarınızı kaybediyorsunuz sadece konuşan köle olmaya mahkum varlıklar. 2
  • ALLAH LA KANDIRILMA! 17 Mayıs 2013, Cuma 13:04:55 BU MİLLET BAŞINA YÖNETİCİ OLARAK FİRAVUN GELSE(YADA OY ÇOĞUNLUĞUYLA SEÇİLSE) YILLARCA SESSİZ KALIR,SONRADA ARKASINDAN BEDDUA EDER. MAALESEF TÜRK MİLLETİNİN GELDİĞİ NOKTA BU. 0
  • resim 17 Mayıs 2013, Cuma 12:51:52 herşey aynen devam edecekse ne anladım ben bu işten. Resim çok güzel olmuş, gazetecilere hayranım nasıl bu fotoyu yakalayabiliyorlar :) 0
  • komedi 17 Mayıs 2013, Cuma 12:44:46 bu durum çok komedi, hala direniyorlar, personel deli gibi çalışıyor, hava-iş komedi filmi çeviriyor. 0
  • BELKİ 17 Mayıs 2013, Cuma 12:43:45 SENDİKA ŞİRKETİN UĞRADIĞI ZARARI ÖDESİN . ŞİRKET 305 İ GERİ ALSIN. 1
  • Cevap Ver 17 Mayıs 2013, Cuma 12:43:32 Ben onu bunu bilmem aga...! Temsilcin teknik personele, siz TOPLAMDA %5 'siniz greve GELMESENİZDE OLUR,KATILMAYIN DEDİMİ DEMEDİMİ ? 0
  • havaci 17 Mayıs 2013, Cuma 12:43:04 Yapilacak çok basit,ben beni kandiranlara baskanlik etmem deyip istifa edeceksin. 0
  • koltuk sevdası 17 Mayıs 2013, Cuma 12:40:42 Lider değilsin, , güven vermiyorsun,üyelerine Sormadan grev kararı aliyorsun ilk önce mevcut çalışanın hakkini savunmuyorsun sonrada üyeler sözünde durmadı diyorsun.. AGA sana nasil insansın bu insanlar. Git artık.. 0
  • Deprem Sonrası 17 Mayıs 2013, Cuma 12:35:11 Eski bir haber: Kobe belediye başkanı depremin üzerinden 3 gün geçmesine rağmen kente su sağlayamadığı için harakiri yapmıştır. İstifa kültürümüz olmasada, başarısız olduğunun farkında olan yönetici/çalışan/birey, yerini daha iyisine bırakmak için istifa etmeli. not:Aziz Yıldırım gibi olmasın bi zahmet. 0
  • bir_zenci 17 Mayıs 2013, Cuma 12:23:48 bu olayların aynısı ''ARAP BAHARI'' hareketinde yaşanmıştı.muhtemelen burda da bir THY BAHARI şart. 0
    • bir_japon 17 Mayıs 2013, Cuma 12:33:57 ''hava-iş baharını'' kastettiniz sanırım sayın zenci? 2
  • gercek yüz.!!! 17 Mayıs 2013, Cuma 12:23:29 sn aycin gercek güzünü gösterdi istifa etmemekle koltuk sevdalısı sendikacı işciyi zerre kadar düşünmeyen tüm kadrosu ile işciden gecinen(av.abdi pesok dahil)sendikacı.Bunların arkasından gitmediği icin tüm calışanlara teşekkürler bu bir yönetim ve calışan başarısıdır kutlarım tüm calışan ve yönetim kurulu kadrosunu yeter aycin elini THY den cek ve git bu sektör ideolojik düşüncelerle sendikacılık yapılacak yer değil burası sıradan bir fabrika hic degil git artık sn aycin..... 0
  • KOLTUK 17 Mayıs 2013, Cuma 12:23:02 SAYIN AYCIN LUFTEN ANLA ARTIK. SENDIKA UYELERININ SANA NE GUVENI NEDE SAYGISI KALDI.305 KISI SENIN YANLIS YONLENDIRMELERIN YUZUNDEN EKMEKLERINDEN OLDU.ORTADA THY NIN 29 MAYISTA SACMA BIR UYGULAMA ILE UGRADIGI CIDDI ZARARLAR VARKEN ISVEREN BU 305 KISIYI TEKRAR ISE ALMAZ. 0
  • Emek istismarcısı 17 Mayıs 2013, Cuma 12:09:08 Emek istismarcısı Ayçinnn,24.yıldır istediğin gibi at koşturdun,3-5 hak kazanıldığında hep ön planda şov yaptın.. Gelelim bugüne işler tersine döndüartık arka planda kalıp çalışanları birbirine düşürmeye çalışıyorsun ve eleştirileri inkar ediyorsun, asıl emek sömürücüsü sensin, türlü yalanlarla ayak oyunlarıyla saf kardeşlerimizin gözlerini boyayıp uzatmaları oynuyorsun.. Emek sömürüsü yapıp servetine Servet kattın,onurun varsa derhal istifa edersin aksi takdirde indirmesini bilirler.. 0
  • GREV 17 Mayıs 2013, Cuma 11:58:47 komunizm parayi feminizm kocayi thy kabinin grevi BI lari bitinceye kadarmis 4
  • BAŞKANA CEVABEN 17 Mayıs 2013, Cuma 11:54:57 Başkan kendisi söylüyor katılım 500 kişi civarında diye ve bununda 305 kişi daha önce işten çıkarılanlar geri kalanıda her ne kadar itiraz etsede kiralık eyleyci. THY pesonelinden katılım hiç yok denecek kadar az sayın editör. Utanmadan bir de dün beyanat vermiş eksik ekiple uçuluyor diye. Külliyen yalan. En son kaddafi çadır açmıştı inşallah akibeti onun gibi olmadan onuruyla istifa edip gider. Bir de utanmadan greve herkes evet dedi diyor. kime sordun greve çıkalım mı diye kendi hatanızı 16000 çalışana ödetmeye çalışıyorsunuz. Tarih sizi affetmeyecek AYÇİNNNNNNNN. 1
  • 24.TİS 17 Mayıs 2013, Cuma 11:54:27 Grevci arkadaşlar çıkarın artık şu at gözlüğünüzü.. Ayçin öyle ya da böyle gidecek ve yeni yönetim gelecek. Bu demek oluyor ki 24.TİS imzalanacak ve herkes eskiden olduğu gibi TİS kapsamında olacak !!! Ayrıca yeni bir TİS imzalanana kadar eski TİS hükümleri geçerlidir ve tüm üyeleri kapsar.. Azınlık olarak çekin şu desteğinizi artık.. 1
  • atılacakların 17 Mayıs 2013, Cuma 11:49:31 alacağı tazminatın % 10 nu hesabına geçince neşen yerine gelir.. 1
  • Grevcik 17 Mayıs 2013, Cuma 11:49:15 Böylesine bir grevi ilk defa gördüm, duydum. Lufthansa, vs. büyük havayolu şirketlerinde örgütlenme ve hak arama yöntemleri bu denli başarılı iken THY'de şaka gibi bir grev yapıldı/yapılıyor. Sendika şart, doğru söyleniyor, ama bu aşamada bu sendika maalesef sınıfta kaldı. Sayın Ayçın üyeleri hiç suçlamasın. İyiken hep ön planda olmasını seviyor, şimdi bu zamanda da bu eleştirilere göğüs gerecek. Ya da erdemli bir şekilde istifa edecek. 0
  • çıngıraklı 17 Mayıs 2013, Cuma 11:49:03 Atilla ayçin devri kapanalı yıllar oldu ama o koltuk sevdası onda olduğu sürece hayatının sonuna kadar orda duracak gibi...Yazık günah binlerce havacılık çalışanına kimsenin sendikasal hakkı kalmadı bu sektördeki pilotundan yerdeki işçisine hepsi artık yöneticilerin birer kuklası...Avrupada sendikasız işçi çalıştırılamazken bizim ülkemizde sendikaya üye olanı işten çıkartıyorlar ve sendika ağzını açıp tek kelime hakkınızı savunamıyor...Atila Ayçin bir an önce istifa et 0
  • saw 17 Mayıs 2013, Cuma 11:47:35 ISG de 1000 kişiyi işsiz bıraktın. Sendikacılıktan anladığın insanları galyana getirip emeklerini sömürmek. Sendikacılığıda ayaklar altına aldın. rezil ettin. 24 yıllık çaldığın emek istismarı karşılığındaki servetinle çek git. Böyle rezillik olmaz yaa...Allahından bulursun inşallah. 0
  • ... 17 Mayıs 2013, Cuma 11:45:23 bu grev ile Lufthansa ile hakkıyla rekabet eden dünya markası olmuş 16.000 çalışanı olan kurumunuzun işçi temsilcisini hepimizin tanımasını sağladınız. Buyrun bu arkadaş da Lufthansa'nın bağlı olduğu ulaştırmanın temsilcisi, http://www.verdi.de/presse/downloads/personen/++co++cfeae448-e2c6-11e0-7e11-0019b9e321cd 0
  • MSH 17 Mayıs 2013, Cuma 11:40:07 size nerden ulaşacağız.nereye imza atacağız. abi böyle bişey yok daha neyi bekliyoruz. MSH ve desteleyenler toplansın gitsin alana atilayı uollasın eve. 0
  • trakyalı 17 Mayıs 2013, Cuma 11:37:26 ali veli hasan mehmet cesur kudret kerim fenasi hakan kemal sinan aytekin ömer hasan burak ugur batuhan cemal kemal hasan mehmet melek selin selen leyla ceyla nerdesiniz atın bu adamı dışarı 0
  • sendika 17 Mayıs 2013, Cuma 11:37:12 Sendikadakiler 29 mayıs günü herkesi arayarak görevinize gitmeyin dedi, gideni zorla durdurdu vs. sonrasında 3500 e yakın personel eylem yaparken o gün eylemde olan ya da olmayan ama herkesin işine gelen 305 kişi çıkarıldı. Sendikaysa örgütlediği eylemin arkasında durmadı ve ''işe gitmeme hakkını kullanan 305 kişi '' gibi saçma sapan şeylerin arkasına sığınarak bu güne olayları getirdi. Ne 0 305 kişinin arkasında durdu alana gelene yardım etti her yerde arkadaşlarınıza yardım ediyorum demeye devam etti. Soruyorum şimdi bırakın yardımı! Bu insanlardan avukatlık ücretini almayacağını söyledi bakalım önümüzdeki günler ne gösterecek. ''Avukatlık ücretini de istediler'' diye haber yapılırsa inanın hiç şarşırmayacağım! 0
  • Nebhan Aydin 17 Mayıs 2013, Cuma 11:36:36 Thy çalışanı olarak muhterem zatın verdiği demeçlerin doğru olmadığını, doğru olmayan iddalarda bulunduğunu ve koltuğun hem finansal ve hemde siyasi gücünden asla vaz geçmek istemeyeceğini belirtmek isterim. 0
  • burayı degil 17 Mayıs 2013, Cuma 11:34:43 ülkeyi TERK ET !!!!! 1
  • olağanüstü 17 Mayıs 2013, Cuma 11:32:49 Arkadaşlar atilay ağanın istifa etmesi için imza kampanyası başlatalım.Oda olmadı kongreye gidilsin.Bunda bu surat olduğu sürece o koltuğu bırakmaz.Bizler bu sendikanın gerçek patronlarıyız biz bu adamı istemiyoruz destekleyelim bu yönetimi bir şekilde düşürelim. 1
  • Peeeess 17 Mayıs 2013, Cuma 11:27:02 Bnm yasım kdr olmuş oraya çıkalı yönetimi değil seni ordan indirmek lazım asıl.bu ne koltuk sevdasıdır arkadas.işçinin emekçinin yanındayım demek sadece öle yeşil Yelek giymekle bıyık bırakmakla olmuo önce makam arabanla şöförünü bırakacaksın sonra aldığın maaşı emekçi kardeslerinle paylaşacaksın hep bana hep bana nereye böle ayciiiinn istifa et 1
  • KAB in 17 Mayıs 2013, Cuma 11:25:39 Olaganüstü genel kurul yapılsın acilen.. 2
  • Back33rhytme 17 Mayıs 2013, Cuma 11:25:36 Uyanın artık arkadaşlar,hala 305 diye diretip uzatabildiği kadar uzatmak istiyor nedeni çok açık; sendikanın kasasında olan trilyonları boşaltmak istiyor, bakınız sendika kanununa : Grev kararı alındıktan sonra para harcamasında her türlü yetki veriliyor sendika yönetimine!! Greve katılan arkadaşlar şu boş direnişe desteği kesin artık,o kasadaki para bizim paramız !!! Size güya hakkımızı savunuyor görüntüsü verip sendikaya hortumu bağlamışlar,kanmayın bu adama! Biz sendikamızı seviyoruz ama Ayçin ve yöntemini değil.. Çek git artık, pılını partını topla TUNCELİNİN yolunu tut artık !!! Bizi grev kırıcı olarak nitelendirdiniz aşağıladınız ama İnan doğru yolda olan biziz ve hepimiz kader arkadaşıyız... Bizden aldığı güç ile yıllarca at koşusturdu şimdi ise bize TİS dışına bırakırım diye tehdit ediyor utanmadan... Doğru yolu bulun arkadaşlar.. 3
  • Yazık 17 Mayıs 2013, Cuma 11:25:16 Al işte yine işin içinden çıkıverdi, olan yine ona güvenene oldu 305 için bir çıkış arıyordu, buldu.. Oylamasız greve gidersen kimse karanlığa seninle birlikte gelmek istemez, bunu yaparken de haklıdır da. Oylama olmadığı, resmi bir rakam olmadığı için böyle ayıp tutarsın şimdi, yazık sana inananlara ..derhal istifa et!!etmezsen ettirmesini bilirler ! 1
  • Aday 17 Mayıs 2013, Cuma 11:25:11 Arkadaşlar kabin amiri olarak sendika başkanlığına ADAY olacam herkesin hakkı korunacak ve sabit kalacak her yıl usandık artık sendika uyuşmazlığından 1
  • MSH DUYURUSU 17 Mayıs 2013, Cuma 11:22:47 Bulmuş böyle yağlı böreği, hiç gider mi? Hakettikten sonra maaşına laf edilmemeli ama, mesai yok, 2 yılda bir TİS zamanında ortaya çıkar, 3-5 beş tane ÖDP'ci, TKP'ci, TİP'çi tipi takar peşine, hesap yok.. Hiç kendi gider mi? Kendi gitmez ama MAVİ SENDİKA HAREKETİ götürür. Sabredin arkadaşlar, birlik olun sendikamızı kendimiz yöneteceğiz. MSH açıklamalarını bekleyin. 1
  • ......... 17 Mayıs 2013, Cuma 11:18:53 bide utanmadan çalışanlara sucu atıyosun dimi senin çoktan istifa edip ülkeyi tekretmen gerekirken utanmasan Hamdi Topçudan iş isticeksin 305 kişinin vebali boynunda artık defol git buralardan gururunla 3
  • dikkat 17 Mayıs 2013, Cuma 11:18:02 Arkadaşlar kimse üyeliğiyle sendikaya birşeyler bahşetmiyor.Unutmayın sendika yoksa hepiniz tamda şirket yöneticilerinin söylediği gibi portakal suyu servis eden çok pahalı garsonlar olursunuz takunyacıların gazına gelmeyin.Sendika da grev de hak demektir.... 7
    • ....! 17 Mayıs 2013, Cuma 11:34:49 dikkat: Arkadaşım sendika yok olsun diyen yok.Sendika olsun yine Hava İş olsun. fakat, bu üyelere yakışan (Her Yönüyle)bir yönetim kadrosu olsun siyasi ve ideolojik görüşleri için üyelerini kullanmayan tam tersine üyelerinden aldığı güçle siyaseti yönlendiren sendika yönetimi olsun, Sırf İktidara muhalefet olsun diye üyelerini 305'te olduğu gibi kanunsuz greve götürmesin, böyle bir eylem yapılacaksa Federasyonunun'da desteğini alarak geniş katılımlı ses getiren eylem yapsınki üyeleri mağdur olmasın vs. vb. ....... 0
  • YSF 17 Mayıs 2013, Cuma 11:17:32 HAK ETTİĞİN YERDESİN SN.AYÇİN 2
  • vasfiye 17 Mayıs 2013, Cuma 11:16:30 et artık istifa bitir şu grevi.senin yüzünden senelik izin ve mazeret kullanamıyoruz ortada kaldık! 2
  • reşit 17 Mayıs 2013, Cuma 11:15:57 Hala utanmadan istifa etmeyeceğim diyorsun.....sanada bu yakışır atilay ağa'''''''''' 2
  • İsim / Rumuz 17 Mayıs 2013, Cuma 11:15:48 Su adama nasil inanilir ya,bakkala bile gidilmez bununla!!!! 2
  • Şapkalar öne! 17 Mayıs 2013, Cuma 11:15:23 Degerli meslektaşlarım,okuyucular ve tum ilgililer Bu grev reellik anlamında herseyi ortaya koymustur.öncesiyle ve sonrasıyla farklı senaryoların ve entrikaların döndügü fiyaskolarla dolu hayal kırıklıklarıyla iç içe bir süreç yasıyoruz. 1) greve katılım tum uye sayısının 1/30 u kadar olmustur.hedeflenen ise en az 4/30 du.(15000 uye dersek) sebepleri bence korku guvensizlik iyi ve profesyonel organize olamamaktır.surec ıyı yonetılemedi.sms yagmuruna tutulan calısanlar hayal kırıklıgı yasadı.grev silahı sms olmamalıydı.tereddutte kalanlar safını calışmak olarak sectı. 2) thy yonetımı herseyı ayArlamış hem psikolojik hem maddi yonden bu savasa bılınçli girmiştir.varsa bile kurAl ıhlali ya da hileler bunları kitabına uydurmayı bilmiştir. İster hükümet ve medya destegini arkasına aldı ister katakuli yaptı denilsin ama zafer için ; dogru ve yanlıslarıyla , gunahı ve sevabıyla GEREKENİ yapan olmustur! 3)sendikacılık degil ama AGALIK düzeni yara almıştır.taze kan sart artık.bu cok net. 0
  • 00012 17 Mayıs 2013, Cuma 11:15:01 Dün benim aiadatlar ilgili yaptığım daha vermeyecem çıkıyorum lafıma,herkes 20 tl nin hesabını yapma dedi.Atilay ağamız greve katılamayanların haklardan yararlanamayacağını söylediya,Ufak bir hesapla 14,000 üyeden 500 kişi katıldı.Geri kalan 13,500 kişiye erkeklik gösterip atsın sendikadan,daha sonra da aylık 500 kişiden gelen toplam 1-2 Bin tl ile sendikayı yönetsin))işte ozaman derim adamda mangal gibi yürek varmış.Öyle boş laflarla konuşmasın,biz olmasak sendika mendika olmaz.Orada oturuyosa bizim paralarla oturuyo.Maaşını ve mal varlığınıda çıkıp erkekçe açıklasın 22 yılda ne kazanmış.Ben kaç yıldır çalışıyorum bir araba aldım onunda taksitlerini ödüyorum hala..Yok öyle artık ne olduklarını cümle alem gördü.Eski sendikacılık okumuş eğitimli insanlara sökmez.Herkes hakkını arayabilir,Sendikacılık eskidendi.Zaten şimdi sendikalıyım demeyede çekiniyorum beni bu insanlarla aynı marjinal görüntüde olmaktan bile tiksiniyorum artık.Benim dünya görüşümü zerre temsil etmiyorlar. 1
  • KANDIRILDIM 17 Mayıs 2013, Cuma 11:14:00 Bende KANDIRILDIM; Hamdi Topçu için Uçucular Allahtan belalarını istiyolar dedin; CHP Milletvekili öyle bir şey söylenmedi dedi-- KANDIRILDIM Uluslararası uçuşlarda standartlara uygun uçuş yapılmıyor dedin ;SHGM yalanladı--KANDIRILDIM Genel Müdürlük önünde çadır kurup Hergün etkinlik yapacağız dedin ; Ne çadır var ne etkinlik--KANDIRILDIM Kaya Sayın 218 sefer iptal edildi dedi ; O iptal edilen seferleri göremedik--KANDIRILDIM Zaten Ben 22 Senedir KANDIRILIYORMUŞUM Yani KANDIRILAN sadece sen değilsin ATİLAY..... Daha ne kadar KANDIRILACAĞIM.......................................... 1
  • ucusuma gidiyorum 17 Mayıs 2013, Cuma 11:13:03 eger oncelikle benim haklarimi savunsaydin, 305 diye diiretmekten vazgecip once calisanda anlasalim imzalayalim daha sonra 305 icin goruselim deseydin, kendini baskanligini kurtarmak icin beni piyon yapmaya calismasaydin bende greve katilirdim. sen kendini dusunuyosan aycin aga kusura bakma bende kendimi dusunurum. hamdi topcu 23.donem aynen gecerli olucak dediinde sen calisani dusunseydin atilan suan sirket personeli olmayan insanlari diretmezdin. benim basim dik ucuslarima gidiyorum. hic de pisman degilim. aynaya cok rahat bakiyorum. benim cikarlarimi hice sayan birinin arkasindan koru korune gitmedigim icin cok da mutluyum. bn 306. olmak istemiyorum senin koltuk hirsin yuzunden!!! 0
  • YALANCINI MUMU 17 Mayıs 2013, Cuma 11:12:40 SENDE AYNISIN YÖNETİCİLERDE AYNI İŞÇİLERİNİZİN BÜYÜK ÇOĞUNLUĞUDA ÖYLE,TORPİLLE ,RÜŞVETLE İŞE GİRİYOR YANİ TÜRK HAVA YOLLARINDA HERKES BİRBİRİNİ KANDIRIYOR. 2
  • Pesss 17 Mayıs 2013, Cuma 11:12:00 Pesss doğrusu............... 0
  • ağaya 17 Mayıs 2013, Cuma 11:11:30 Ağa sen 305 arkadaşımızıda yaktın.Bundanda bahsetsene sende hiç utanma yokmu hala istifa etmem diyorsun.Yazıklar olsun sana hakkımızı helal etmiyoruz. 1
    • ? 17 Mayıs 2013, Cuma 11:28:48 305=metin külünk,hamdi topçu:sonuç yargısız infaz 0
  • Fatih UMAY 17 Mayıs 2013, Cuma 11:10:13 Arkadaşlar sendika yönetimi tarafından anketler yapıldı üyelere soruldu şartlar ne olmalı ne yapalım diye. O zaman greve gideriz diyenler verdikleri sözün arkasında durmadıysa buna ne denir. Bir arkadaşınız bir konuda size söz verse sonra da tam tersini yapsa ne hissedersiniz. İşini kaybetme korkusu yüzünden uçuşlara gitmek zorunda olduğunu söyleyen arkadaşlarımız ağlayarak gidiyorlar. Lütfen sataşmayı bırakıp biraz bu onurlu insanları takdir edelim. 3
    • x 17 Mayıs 2013, Cuma 11:44:43 Buna sendikal başarısızlık denir. Bir grev nasıl aptalca rezil edilir görüldü. bU KADAR TEKNİK HATA YAPILIRMI. Demeki sendika yönetimi ne üyesini tanıyor ne de şartları doğru okuyabiliyor. Sen insanları tehdit et suçla bulundukları baskı ları anlama . Sonra beni sattılar de .Aklıma iki tane seçenek geliyor ya bunca sene başkanın beynine bir hayli hasar yapmış yada başkan patron ile anlaşmış emekli ikramiyesini alıp sakin bir emeklilik planlıyor. 0
  • Atilay' a 17 Mayıs 2013, Cuma 11:08:55 Grev kiriciyim ama greve destek olmayi gerektirecek somut deliller bana sunulmadigi icin.Gizli kapakli grev yapildi.Seffaf bir grev yoktu ortada.Demokratik bir grev kararida degildi.Kimseye net sebepler bildirmeden fevri bir karar aldiniz.Yok ER ucuslari, yok 36 saat dinlenme.Ya bende bu sirkette memurum ama ucmuyorum kardesim.Sen yerdeki adamlari hic sayip hesaba katmadin tamam.Eeee, kokpittekileride ikna etmeyi denememissin belli.Daha aylar once kabindeki arkadaslarimizin basini yemissin ve asil destegide onlardan bekliyorsun. Yahu binbir zorlukla girmis insanlar sirkete,binbir zorluklada para kazaniyorlar.Senin temelsiz grevine, keyfi hareketlerine itibar ederlermi hic.Bu sabah eve donerken yalnizliga terk edilmis grev pankartlarini gorunce hem kendim hem sirketim hemde greve destek olanlar adina icim burkulmustu.Hemcinsim oldugun icin gurur yaptigini bu yuzden geri adim atamadiginida dusunerek dustugun yalnizliktan dolayi sanada uzulmustum. Ama bu hezimet gercekten sana mustahakmis 2
    • Aynen 17 Mayıs 2013, Cuma 13:20:50 Kesinlikle katiliyorum sana.doğru söze bir şey eklemeyede gerek yok. 0
  • ? 17 Mayıs 2013, Cuma 11:08:34 haberin kaynağı basın kuruluşu bu haber karşılığında thy yönetiminden grev bitiminden sonra biletlerde dahil bu gazete yöneticilerini tatile gönderecek.tıpkı geçmişte amerika tatili yapanlar gibi. 0
  • Nuri Abi 17 Mayıs 2013, Cuma 11:07:48 La bunun gazozunadamı ilaç atmışlar:-) 0
  • AYÇN İSTİFA 17 Mayıs 2013, Cuma 11:07:06 Uçanları ,Yönetimi mutlu et.primleri. ,fazla uçuşparasını ,pazar parasını kaldıran bir anlaşmaya imza atsonra sendikadan ayrıl ki bu hakların nasıl alındıgınıögrensinler. 1
  • km 17 Mayıs 2013, Cuma 11:07:06 bizim fikrimizi kimse sormadi grev oylamasida yapilmadi.herkez artilari eksileri onune koydu kimi katilma karari verdi kimi katilmama bu durumda arkadaslarimizla kutuplasmak zorunda kalmak bize odetilen en agir bedel.305 dediler 305in icinde bende olabilirdim sendika burnunuz bile kanamiycak bu son sansimiz direnmezsek grev hakkimizi kaybedicez dedi burnu kanamayan insanlara ne oldu hepimiz gorduk simdi ben nasil inanipta greve katiliyim kime inanicam.iki tarafada soruyorum 0
  • civan 17 Mayıs 2013, Cuma 11:06:22 Arkadaslar AYcinin gecmisinde 7 mayis eylemi attirdigi kullandigi 100 ler var 1991 e bakin enerjiyi bitiren tam isvernin istedigi oten yendiren adam 0
  • EKSİK SÖYLEDİN 17 Mayıs 2013, Cuma 11:02:48 BEN 305 i KANDIRDIM DE eksik söyledin 0
  • PilotK 17 Mayıs 2013, Cuma 11:01:35 Hayır grev başarılı, 218 uçuş iptal olmuştu muahahahha 1
  • KABİN MEMURU 17 Mayıs 2013, Cuma 11:01:15 sevgili ayçin,bana kimse gelip greve cıkalim mi diye sormadi.bende yıllarımı bu şirkete verdim.bizim icimizde bir oylama yapsaydn cvbi alrdin. 29mayista binlerce kisiyi galeyana getirip 305 kisinin ekmegine sebep oldun.bizler 29 mayistaki destegmzi ve sendikaya olan inancmzi zaten gistermistik ama sen ve ekibin bu eylemi yaparken en az bir kisinin bile olsa caninin yanacgni biliyordun.bizi once sen sattin! Emin olun hic birimiz rev 3 ve diger uygulamalardan memnun degiliz ama greve katilmama durumumuz aslinda size bir cvp.BİZ SİZE ARTIK GÜVENMİYORUZ. 14 unde er ucusna giden ekipler,48 saat er bosunuda kullanip 20-21 mayista goreve baslayacak.asil tablo o zaman cikar ama bu kisilerin toplami asla 8 bin kisi yapmaz!!!!! Siz bizim ne istedgmzi bilmeden kendinize gore adm attnz cvbi da aldnz!!!! 0
  • istifa 17 Mayıs 2013, Cuma 11:00:43 hangi personelden teyit aldınız? personele sormadınız bile. bırakın personeli sendika temsilcilerine dahi hiçbir şey sorulmadı. Bu güne kadar yapılan hiç bir TİS öncesi personelin talebi ne diye, ne personel ne de sendika temsilcisinden görüş alındı. Siz bizlerden daha zeki olduğunuz için bizim yerimize de düşünüyor ve adımıza kararlar alıyorsunuz. Çuvallayınca da sizi satan biz oluyoruz. 0
  • Oglum bak git 17 Mayıs 2013, Cuma 11:00:23 Ogluuum bak giiit 0
  • civan 17 Mayıs 2013, Cuma 11:00:03 Aycin aga 24 yildir degirmen gibi adam gibi adamlari yedin birtek sen hakli nasil oluyorsan .sen yonetimi kaybetmemek icin bir zamanlarda isten atilan 500 kisiyi ve eski DISK baskanini da kullanmistin 1991.Sana yakisir sen ot insanlar befel odesin 24 YILDA NE YAPTIN ELINDEKI DEGER NEREYE GELDI VE SEN DUCSUZSUN TEBRIKLER BORAZAN.Sen ot YAGCI PES OK un is bitirsn PES ettirsin devam fevrimci devam adamsin sen devam gotur 0
  • Sn Aycin e 17 Mayıs 2013, Cuma 10:57:03 Sendika durum değerlendirmesi yaptı ve greve destek olduklarını cogunluk personel beyan etti. Sn aycin doğru söylüyor, fakat Hamdi ve işveren olarak nitelendirilen müdürler personeli tehdit etti greve katılmamaları için . Bunu niye kimse kabul etmiyor? Müdürleriniz toplantı yapmadimi birebir greve katılmayacağınızın sözünü almadimi? Sendikanın daha önce aldığı haklarla aldığınız paraları yerken sendikanın yanindaydiniz, simdi ne oldu ? Hamdi eminim şefkatli davranır greve katılmayanlara .. Yarın basınıza gelenleri gördükçe aycin i cok ararsınız ... Gecmis olsun , kabın sizide taşere edecekler zaten görevlendirdikleri yere gitmiycek isten kendiniz ayrılacaksınız hemde tazminatsiz ... Tıpkı yere yaptıklarını size yapacaklar Son pişmanlık fayda etmez hepinize gecmis olsun, birlik olamadınız. Korku baski kazandı . 1
  • Kabin Amiri 17 Mayıs 2013, Cuma 10:56:26 Atilla Ayçin istifa olmasaydı çoktan hakkımızı almıştık.Kişisel kaprislerini bıraksaydı,uzlaşarsak imzalardı ve herkes desteklerdi.Kimse Ayçine inanmıyor.Seçim gelsede adam gibi birini seçsek... 1
  • KM ye 17 Mayıs 2013, Cuma 10:55:30 SEnin yaptıgın işi çıkışta oturan yolcu,servisi uçan aşçı yapıyor hemde bedava,5000 tl yi kaybetmek istemiyorsun diye düşünüYorum 3
    • ciddimisin? 17 Mayıs 2013, Cuma 11:11:27 o zaman bir gün gelde bir 4 bacak yap.(gerçi sen şimdi onuda bilmezsin)..arkada türbülansta yemek diz...tam o esnada biri hastalansın ilk yardım müdahelesi yap...uçak alana fırtınadan inemesin...başka meydana in...birde bu gece uçuşu olsun...ve bu uçuşu 3 4 gün yap...hemde bir haftada değil....yıllarca....tahminin sen şu elinde ipad olup....angry bird oynayan c koltuğunda oturan...evindeki buz dolabında...domates suyu olmamasına rağmen dünyaları kurtaran biri gibi kasıla kasıla domates suyu isteyenlerdensin....yada sütlü kahve isterken önce kahve deyip kahveyide aldıktan sonra sütde istiyorum diyen insana zaman kaybettirensin... mış muş mış...önce insanlara işine bir saygı duy...sonra yorup yap...yolcu yapıyorumuş...en ufak bir türbülansta yusuf yusuf nameleri...uçakta ahenkle dans ediyor... 0
  • Güle güle atilay! 17 Mayıs 2013, Cuma 10:55:21 Kimse grev istemediği için katılmamazlık yapmadı greve,herkes Atilay Ayçin e güvenmediği için katılmadı.Bunu gör artık Atilay!!!!!! Yeni başkan istiyoruz,yeni başkanımıza güvenmek istiyoruz.Görün bakın o zaman neler olacak...... 29 Mayıs saçmalığı da neydi ki? Kaç yıllık başkan böyle bir hatayı nasıl yapar? Çalışanlarını nasıl kalkan olarak kullanır? Atilay istifaaaa!!!!!!!! 0
  • Dava Adamı Ayçin 17 Mayıs 2013, Cuma 10:55:09 Madem ki THY çalışanlarının haklarını savunmak için ordasın, madem ki kendin için birşey istiyorsan namertsin, madem ki haklarını savunduğun insanların söz verdikleri halde seni sattığını iddia ediyorsun o halde son sözün ''haklarının arkasında durmayan, adam satan bu toplulukla yolumu ayırıyorum, ne halleri varsa görsünler'' olmalıydı! 305 kişiyi bahane ederek yüzsüzce ''istifa etmiyorum'' demek değil. Onur ve Haysiyet bunu gerektirir. Şuna '' kavun tatlı ben ne yapayım'' desene... 0
  • bırak git 17 Mayıs 2013, Cuma 10:53:13 Biraz gurur biraz hassiyet varsa istifa edersin ayçin ağam 1
  • KM 17 Mayıs 2013, Cuma 10:50:46 Sen istifa etmezsen biz istifa ettirmesini biliriz ayçin ağa. 1
    • ARKANDAYIZ 17 Mayıs 2013, Cuma 10:57:05 İSTİFA ETME. SÖZ VERDİĞİN GİBİ GREVE KATILMAYANLARI SENDİKADAN AT. AİDATSIZ KAL. MAAŞSIZ KAL. SINIF İÇİN FEDAKARCA ÇALIŞ. 0
    • yenı önerı 17 Mayıs 2013, Cuma 11:06:09 Tamam aycını ıstıfa ettırdık Yerıne Sn.Hamdı topcuyu getırelım hukumet arkamızda olur ıstedıgımızı alırız boyle grevle flan ugrasmayız.ne dersınız 0
    • cok dogru 17 Mayıs 2013, Cuma 11:20:27 agızına saglık cok mantılı ama bu ıse yurek gerekir..... 0
  • Tecrübe 17 Mayıs 2013, Cuma 10:50:41 THY ya da ha iş kolu çalışanı değilim, ama yaşadığım tecrübeden yola çıkarak THY çalışanlarına tavsiyem. Evet görünen o ki, çalışanı temsil etmeyen bir sendika yönetimi var, ama grevi sonlandırmak için sakın ola sendikadan istifa etmeyin. Onun yerine sendika tüzüğünde yer alan hükümler doğrultusunda olağanüstü genel kurul çağrısı yapın. Delege dengesini de gözeterek uzun bir takvim olsa da gerekiyorsa şubelerden başlayın işe. Ama sakın bu sendikadan istifa edelim demeyin, sendika Ayçin veya başka başkanların değil sizin sendikanız. Grevi de artık dert etmeyin yapılmayan grev grev değildir. Bir de nolur yeni 305ler olmasın, greve katılanlara kapınızı açın. Ayçin siz istemezseniz er ya da geç gider. Ama sendikalılığı, yetkili sendikalılığı kaybederseniz onu isteseniz de bir daha çok zor elde edersiniz. 1
  • mervei 17 Mayıs 2013, Cuma 10:50:00 Standart Atilay Ayçin tarzı, yine topu tac'a atmış. İnsanları sözlerinde durmamakla itham etmeden dön de kendine bir bak! Bu başarısızlığın yegane sebebi sensin. Yıllardır aynı sözler, aynı tavır, aynı bayatlamış ajitatif çıkışlar. Yanında seninle birlikte yürümüş insanları bozuk para gibi harcamış adamsın sen, yüzünü görmediğin, adını bilmediğin 14.000 kişinin derdine ne zaman düştün, ne zaman bu vicdana sahip oldun. "Gitmeliyim" demek de bir erdemdir, bir defa olsun bu duruşu göster de arkandan teneke çalmayalım! 0
  • istifa ayçin 17 Mayıs 2013, Cuma 10:49:00 ayçin efendi sen THY ile görüşmende bizim hangi hakkımızı dile getirdin??? senin derdin 305'i işe aldırıp kendini kahraman yapmak. Sonra'da hemşerinin partisinden meclise gireceksin. Ama tutmadı hesapların, çünkü THY'de çalışan 16000 kişi senden kat ve kat daha akıllı ve kaliteli insanlar. Eğitim düzeyi, sosyal hayatı, kılık kıyafeti... bi kendine bak bi de THY çalışanlarındaki kaliteye bak. Sen kendine piyon arıyorsun. Yemezler atilla bey. Hadi şimdi bırak yakamızı istenmiyorsun. istenmediğin yerde durmak hangi insanların işi bunları burdan yazmayayım. 0
  • grev 17 Mayıs 2013, Cuma 10:47:50 Bu kadar basıtce bır acıklama oldugunamı ınanıyormusunuz, THY yonetımı resmen tehtıt ettı ısten cıkartmalarla goz dagı verdı, tum ucusa gıtmeyen ekıp evlerınde beklıyor, grev ıllakı thy onunde olmuyor., cunku hepsı ısten cıkarılcak dıye korkuyorlar oraya gelmıyorlar.,herseyı arastıran basın nıye ucusları arastırmıyor ıptallerı yazmıyor ,basın ozgur olsun ıstıyorlar ya mustahaktır ozaman ıcerde olmanız sız de hukumetten korkuyorsunuz., gerceklerı yazmıyorsunuz , ozaman hamdı topcu neden ekıplerı gerı cagırıyor sorun yoksa., 0
  • AYRIL ARTIK 17 Mayıs 2013, Cuma 10:47:38 YÖNETİMLE ANLAŞ ARTIK.ÜÇ AYLIK PRİMLERİ , FAZLA UÇUŞ PARASINI. ,PAZAR PARASINI KALDIRAN. ,haftalık 36. SAST UÇUŞU KAPSAYAN BİA ANLAŞMA YAP UÇANLAR. DA YÖNETIM DE MUTLU OLSUN HERKESİ MUTLU EDEREK AYRIL ARTIK.BU KÖYE BİR FİL AZ GELİYOR 3 FİLLERİ OLSUN 0
  • defol git 17 Mayıs 2013, Cuma 10:46:52 ARKADAŞLAR BU ADAMI BİR ŞEKİLDE GÖNDERMEMİZ LAZIM.NE YAPILMASI GEREKİYORSA ORTAK HAREKET EDELİM.BU ADAM BU KOLTUĞA YAKIŞMIYOR.SENDİKAMIZ ZARAR GÖRÜYOR.BU ADAMDA HİÇ Mİ GURUR YOK BİRİ BANA SÖYLESİN.!!!!!!!!!!!!!!UTANMAZSAN İSTİFA ETME 4
  • Bizide kandirdilar 17 Mayıs 2013, Cuma 10:45:16 305 kisinin atilmasindaki tek suclu sendika yonetiminin basiretsiz ve out of date ideolojileridir. Yeter artik neyi devam ettiriyorsun. Gemi su almya basladi batiyor ama kaptan Aycin devam ediyor. Bitir artik lutfen su ortam rahatlasin. Amacin nedir sadece siyasi... yazik oldu 305 arkadasimiza Baskan ve Kaya 'nin yuzunden...Lutfen bizi, kendinizive 305 arkadasimizi kandirmayi bırakın. 4
  • Aycın ve 305 kisi 17 Mayıs 2013, Cuma 10:44:28 EY SENDIKACI YONETICILER BUNDAN BES YILÖNCE CALISANLARI AILELERINDEN AYIRIP SAGA SOLA SURGUN YAPARKEN HIC KIMSENIN SESİ CIKMADI SURULEN KISILERE ARKALAYI BIYIK ALTINDAN SIRITANLAR SIMDI TUTTURMUSLAR 305 KISIYI SAVUNUYORLAR O 305 KISI DENILEN GURUP O GUNDE SAGA SOLA SURULEN LERE SENDIKA DAHIL SAHIP CIKSA IDI BUGUN HEM SENDIKA VE HEM 305 OLAYI OLMAYACAKTI.NOT.Ben bır surguncu olarak ne gereve ve nede 305 kesınlıkle art ustune masımın on katı parada verseler katılmamamamamam. 0
  • km 17 Mayıs 2013, Cuma 10:43:52 YA BIRAKIN BU İŞLERİ.HABERTÜRK ONU DEMİŞ ÖBÜRÜ BUNU DEMİŞ,ADAMLAR KHB'DEKİ MÜDÜRLERİNİ UÇUŞA YOLLUYOLAR MİLLET PERİŞAN OLMUŞ İSYAN BAYRAĞINI ÇEKMİŞ,KHB NİN BAŞKANI SABAHA KADAR EKİP ODASINDA MİLLETİ İKNA ETMEYE ÇALIŞIYO BİZZAT TELEFON AÇIYO UÇUŞA GİDİN DİYE,3 GÜNLÜK PARTLAR SERTİFİKASIZ UÇURULUYO SİZDE BURDA HALA BOŞA KONUŞUYONUZ :)) AMA BOŞUNA UĞRAŞMAYIN ARTIK SİZLE KİMSE İLGİLENMİYO GENÇLER :)) GREVDEYİZ :)) 1
    • amr 17 Mayıs 2013, Cuma 17:59:55 açıköğretim sınavı olduğunda bile oda daha fazla karışıyodu,siz kendi kendinize grev yapın,zavallılar 0
  • şeref 17 Mayıs 2013, Cuma 10:43:44 Gururun varsa istifa edersin ayçin ağa 3
  • YEŞİL ELBİSE 17 Mayıs 2013, Cuma 10:43:28 Senin yeşil giydigini gördükce daha da uyuz oluyorum sırf yesılsın dıye greve hayır dedım 2
  • Ne oldu ya 17 Mayıs 2013, Cuma 10:43:22 Hani 48 saat sonra patlıyordu ER personeli yoktu Thy önlem almıştı. Yok bilet satmıyordu, ikiyüz bilmem kaç uçuş iptaldi, Thy part timelarla kuralsız uçuyordu? Hem yalan konuş hem personele suç at. Personel bir yana sen vatandaşı bile kandırdın Thy ile uçmasınlar diye. 305 arkadaşda senin yüzünden işsiz kaldı bunuda kabul et. Yoksa vicdanmı yaptın o yüzdenmi 305 için 16000 personelin haklarını hiçe saydın. Açıkla herşeyi artık. Ayrıca burada süpekülatif yorumlar yazan sendikanın paralı askerlerini saygı ve sevgi ile selamlıyorum. 0
  • PİŞKİNLİK 17 Mayıs 2013, Cuma 10:42:41 BEN KİMSEYE SÖZ VERMEDİM. SORSALARDI YAPMAYIN DERDİM. HATTA DAHA ÖNCEKİ YASAL OLMAYAN EYLEMİ DE SORSALARDI YİNE YAPMAYIN DERDİM. BU HALLERE DÜŞMEZLERDİ . AKILLI İNSAN DANIŞIR . DAHA AKILLISI BİR DAHA DANIŞIR... 1
  • 1 dk bile durma.. 17 Mayıs 2013, Cuma 10:41:49 tüm thy, sevgili! başkanlarını nasıl sattılar hep beraber gördük.. 1
  • Ayçin'e 17 Mayıs 2013, Cuma 10:41:22 Sayin Ayçin, Lutfen ivedi bir sekilde istifa ediniz ve gidiniz. 305 kisi sizin yuzunuzden disarida simdi. Sendika uyeleri size inanmadigi icin greve katilmiyor. Gercekten Hamdi Topcu'ya "305'i geri alin ne anlasma isterseniz imzalarim" diye soylediniz mi? Eger boyle bir sey soylediyseniz size yaziklar olsun. Kendi hataniz icin bizi de zor durumda biraktiniz. Eger boyle birsey soylemediyseniz Hamdi Topcu'yu derhal mahkemeye veriniz. 0
  • kem küm 17 Mayıs 2013, Cuma 10:40:28 Sayın sendika başkanı, kandırıldığını söylüyorsun...Grevin ilk günü 218 uçuş yapılamadığını söyleyen sen değilmiydin..THY yönetim kurulu başkanının çalışanları için ... daha belalarını mı arıyorlar....dediğini söyleyen sen değilmiydin....Burada kandıran 1 kişi var. O da sensin. Boşuna ekmeği peşinde koşan üyelerini suçlama...Yakışmıyor...Adam gibi bırak bu işi de layıkı ile yapacaklar gelsin... 0
  • Debreli 17 Mayıs 2013, Cuma 10:40:26 Hem bizi rezil ettin, hem sendikayı rezil ettin, hem de kendini rezil ettin. Senin gibi koltuk sevdalısı bir adam daha görmedim. Şu greve bakın ki ilk öne sürülenler teknikte çalışanlar ve onlarda sana gerekli cevabı verdiler. Sen tekniği unutursan teknikde seni unutur. Sen kulak arkası yaparsan teknikte seni kulak arkası yapar. Bizler seni istemiyoruz, Kaya'yı istemiyoruz. Bizler bizim halimizden anlayan ağzından doğru sözler çıkan birilerini istiyoruz. 0
  • istifa 17 Mayıs 2013, Cuma 10:39:58 Atilay Ayçin kendi kendini kandırmış olabilir misin? THY sadece uçucu personelden oluşmuyor. Neden sadece çalışma koşullarının zorluğundan bahsediliyor da çuvalla alınan paradan bahsedilmiyor, emeğinin karşılığını tam ve zamanında almıyorlar mı? Bu işe başlarken arkadaşlardan iş koşulları saklanarak mı işe başlatılmışlar? Hastalandıklarında işe gelmeye mecbur mu bırakılıyorlar? Yıllık izinlerini kullanamıyorlar mı? Çok daha ağır koşullarda asgari maaşla çalışan insanlar var. Ülke gerçeklerini göremiyorsunuz sanırım! Siz de haklısınız her ay tıkır tıkır Sendika ödeneğini alıyorsunuz, kim olsa o koltuğu bırakmak istemez! 0
  • çalışan 17 Mayıs 2013, Cuma 10:39:28 thy çalışanı biri olrak kurum olarak sorunumuz yok. ama başkanın derdi başka hükümete nasıl mualif olabilirm ve ona nasıl darbe vurum derdi bu. yoksa thy çalışanlarının hükümetle sorunu yok 1
  • sendika üyeliği 17 Mayıs 2013, Cuma 10:36:07 ya tüm üyelerini kapsayacak şekilde makul bir sözleşme imzalarsın ya da üyelerini tek tek kaybeder erir gidersin ey sendika. ben 2 gün sonra üyeliğimi bitiriyorum bu sendikaya. 0
    • saçmalamayın 17 Mayıs 2013, Cuma 11:23:20 arkadaşlar saçmalamayın.sorun ayçin sorunu sendika sorunu değil. eğer çok fazla istifa olursa sendika 1buçuk yıl sonra yetki belgesi alamaz ve zaten otomatik lav edilir. bu pos bıyık birbuçuk yıl sonra olmayacak ki??? birdaha örgütlenebileceğini mi sanıyorsun? sendikamız bizimdir ayçin defol gitttttttttt.... 0
  • .... 17 Mayıs 2013, Cuma 10:35:42 eğer 305 arkadasımız böyle sonucları hesaplanmadan yapılan bir hareket yüzünden isten çıkarılma durumunda kalmasalardi bugun katılım cok daha fazla olurdu ama görüldüğü üzere arkadaslarimizin kariyerleri bu plânsiz hareket yüzünden bitti ısını seven çalışkan profesyonel arkadaslar sırf sana inandığı icin bunlara maruz kaldı . suan hepsi mağdur hukuki destek icin bile para istiyorsun .. söylenmeyen sözü söylenmiş gibi aktarıp bizi yönlendirmeye çalışıyorsun hala neyseki artık senden birsey olmayacağını biliyoruz biZ haklarımızı korumak istiyoruz sayende goz gore gore kaybediyoruz cahilce inat yuzunden asil olaya giremiyorsun. 0
  • AFAROZ 17 Mayıs 2013, Cuma 10:34:58 Arkadaşlar bunu görevden azletmenin yollarını bilen varmı? İmzamı toplayacağız dilekçemi vereceğiz bilen bi söylesin lütfen yoksa bize rahat yokkk 3
    • ....! 17 Mayıs 2013, Cuma 10:41:43 AFAROZ : Arkadaşım Disk Gn.Başk. Kani BEO'ya bütün arkadaşlar bu konuda meil atmalı ve bu sendika Olağan Üstü Kongreye gitmeli.. 0
    • ....! 17 Mayıs 2013, Cuma 10:51:34 Ayçin Bırakacaksın Başkanlığı, Bırakmazsan 13800 Adet İhbarname gelecek noter kanalıyla sendikana. Olağanüstü Genel Kurul Yapılmadı taktirde bu ihbarnameler noter kanalıyla İstifa mektubuna dönüşecek. Akıllı ol ve istifa et Ayçin... 0
  • ....! 17 Mayıs 2013, Cuma 10:33:44 Bak Ayçin bu açıklama bile olumlu bir adımdır. İkinci adımın Gn.Sek.Mustafa Yağcı ' ya olmalı insanları hala baskı ve tehdit altında tutmaya çalışmaktan vazgeçmelidir. Bu üyeler sendikalı olmadan önce hepsi iş akdi imzalamış insanlar ve bu Ülkede Çalışma hayatını düzenleyen kanunlar hala yürürlükte. insanları İhbar ve Kıdem tazminatı bile alamzsınız diye kandırmaya çalışmayın, Sendikalı olsa bile Haklı nedenlerle İş akdi Fesh edilenler zaten İhbar ve Kıdem tazminatı alamazlar. Kıdem Tazminatı'da Yeni Hazırlanan Kıdem Tazminatı fonu ile zaten garanti altına alınıyor. Bırakın bu Korkutma söylemlerini ve ideoloji sendikacılığını artık. Çalışanlara ve Üyelere yönelik sendika olun.... 0
  • Time is up 17 Mayıs 2013, Cuma 10:33:31 Sadece sendika temsilcilerine mi sordun greve gidelim diye.Koltuk merakın yerine vicdana gel.Gaza getirdiğin 305 kişinin yerinde olsam senin yüzüne bakmam.Hala ders çıkarmak yerine koltuğumdan kalkmam diyorsun.işine ve ekmeğine sahip çıkanlardan ders çıkar ve bitsin bu huzursuzluk ve de cep telefonlarına attığınız mesajları kimse okumuyor gereksiz masraf yapmayın 0
  • anket 17 Mayıs 2013, Cuma 10:33:28 anket yapabilirsin ankettt bak şirket nasıl link gönderip yaptı? sen de yapaydın. 0
  • YineYALANYineAYÇİN 17 Mayıs 2013, Cuma 10:32:26 Sen kime sordun da greve çıktın bana ve etrafımdaki yüzlerce kişiden birine bile sormadın şimdi herzamanki gibi kaçacak yalan kuytusu arıyosun ama bulamazsın gel imzala şunu belki insanlar azıcıkta olsa bizi düşündüğünü düşünsün. 0
  • :) 17 Mayıs 2013, Cuma 10:31:59 Kimse gelipte grev yapalım mı demedi. Zaten sorulsaydı yapılmazdı. O 305 arkadaşta sendika yöneticilerinin yanlış karaları yüzünden atıldı. Kendi hatanızı bizden çıkarmayın. 1
  • sasirmadim 17 Mayıs 2013, Cuma 10:31:39 Siz tek atimlik kursununuzu 29 mayis ta kullandiniz , kabini hayal kirikligina ugrattiniz hem 305'i magdur ettiniz hem de geri kalan calisanlari. Aylardir greve ciktim , cikacam , geldim , geliyorum naralari atarken Thy yonetimi greve karsi butun onlemlerini almis ,sizin adiminizi bekliyordu. Peki bugune gelene kadar ne yaptiniz? Mesajla ,grev yapildigi nerede gorulmus? Daha cok hayal kirikligi yaratmamak adina Thy ile anlasin. Savundugunuz ideolojinin gercek bir neferiysenizde istifa edin. Kabin icin sendika bitmistir. 0
  • MERTLİK 17 Mayıs 2013, Cuma 10:31:33 mertlik greve giderek olmaz bu adamı atarak olur .Kapı dışarı hadi . OGLUM BAK GİT!!!! 0
  • Atilay 17 Mayıs 2013, Cuma 10:30:57 Atilay Alcin ve yonetimi bence bu fiyaskoyla bitmistir. Gecmis olsun. 1
  • komedi Ayçin 17 Mayıs 2013, Cuma 10:30:51 Tabi ki istifa etmeyi düşünmez. bizi sömürdüğü gibi başka kimi sömürebilir ki! insanda karakter olacak utanma olacak. herşeyi geçtim gurur olacak. yazık her ay size ödediğimiz paralara! 1
  • İsim / Rumuz 17 Mayıs 2013, Cuma 10:30:39 ayçin şuanda yapmaya çalıştığı sendikayı tamamen bitirmek eğer istifa ederse yeni yönetim eskisinin pisliklerini ortaya çıkaracak.bu işin sorumlusu ayçin ve yönetimdir.yazıklar olsun. 0
  • yahuuuuuuuuuuuu 17 Mayıs 2013, Cuma 10:29:00 bu adamı atacak adam yok mu??????????? 7
    • kazım kartal 17 Mayıs 2013, Cuma 11:22:08 geldimmmmmmmmm 2
    • bende geldim 17 Mayıs 2013, Cuma 11:26:06 coşkun:))))))) 2
    • ? 17 Mayıs 2013, Cuma 15:17:07 seçileni atamazlar seçimle gider.atananları atarlar.kapı dışarı yani. 1
  • ayçin'e 17 Mayıs 2013, Cuma 10:28:21 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • adam ol akıllı ol 17 Mayıs 2013, Cuma 10:27:34 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Lider 17 Mayıs 2013, Cuma 10:27:19 Yaklaşık 25 yıl boyunca liderlik koltuğunda insanlardan bi haber otur, sen sonra beni de kandırdılar de. Sizin liderlik anlayışınız işte bu kadar. Yeri geldiğinde Mustafa Kemal Atatürk ü sizden çok tanıyan ve seven yok fakat Atatürk ün liderlik anlayışını anlamamışsınız. Sizi kimse kandırmamış siz kendinizi kandırmışsınız. 1
  • Thy Çalışanı 17 Mayıs 2013, Cuma 10:26:28 Hiç bana sormadı greve katılıyormusun katılmıyormusun diye. Ulen ne kadar yalancısın bee.. Ayıp yaa Ayıp.. Pesssssss diyorum sana.. Göz göre göre yalan söylüyorsun.. 1
    • yolcu 17 Mayıs 2013, Cuma 10:52:51 şakşakçılarına sormuş:))) 0
  • Sen istifa etme 17 Mayıs 2013, Cuma 10:26:13 Nasılsa istifa etmediğin sürece sendika lav edilecek. Kendi kendinize oturup çay içersiniz orada. Bu saatten sonra sendika sizin için güzel bir kahvehane olur. 1
  • u 17 Mayıs 2013, Cuma 10:23:43 simdi biyiklarini kes ve istifa et 3
  • km 17 Mayıs 2013, Cuma 10:21:59 thy zalim.işçiler yalancı.bir tek sendika yönetimi sütten çıkmış ak kaşık.üç gün yalanla idare et sonra çık suçu işçiye at. istifa etmiyorum de yüzsüzlüğün buladarıma pessss. etrafındaki pislikleri temizle ayçin kabine bi git sor bakalım kaya hakkında ne dicekler sana.seni kandıran yönetiminn 3
  • utanmaz!! 17 Mayıs 2013, Cuma 10:20:43 istifa yok, hiç utanma da mı yok? kaç tane üyeye sordunuz greve giderken? 3
  • ATİLAYLAYLOM 17 Mayıs 2013, Cuma 10:18:37 BU KADARINA DA PES:) REZİLLİĞİNİ BAŞKA BİR REZİLLİKLE ÖRTMEYE ÇALIŞIYOR. KİME SORMUŞ Kİ GREVE KATILCAZ CEVABI ALMIŞ? 4
  • Şeref 17 Mayıs 2013, Cuma 10:18:28 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0