SOLOTÜRK ESKİ PİLOTU SESSİZLİĞİNİ BOZDU

    Çok beğenilenler

  • airman 11 Nisan 2014, Cuma 10:41:49 Pilotumuzun yolu açık olsun, kazasız belasız inşallah.Yıllarca görevini yapmış, teşekkür etmek lazım, asker birinden duyduğum zaten 2 yıl sonra en geç masa başı olucakmış diğerlerine olduğu gibi bence isabet olmuş kariyerini planlamış, kurumlar sistemini gözden geçirmeli ayrılmadan rahatsızsa.. 7
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 10:36:47 YENI UÇUŞ HAYATIN HAYIRLI OLSUN.İYİ UÇUŞLAR. 9
  • Tüm yorumlar

  • murat liman 10 Haziran 2016, Cuma 09:34:22 Kendisi ile tanısma frsatm oldu ..bambaska insanlar..hakikaten özel insanlar.. 0
  • ferdi 01 Ekim 2015, Perşembe 23:06:28 sen görevini yapmışsın.hayat senin kardeşim sevgilerimle 0
  • Insan olun azicik 02 Haziran 2014, Pazartesi 13:48:49 Bu adami kötüleyenleri anlamiyorum sizler nasil insanlarsiniz bir jet pilotunun belli bir sınırı vardir o kadar g ve basınç yuzunden ileride sağlık sorunlari cikabilir istifa etmesi gayet normal ayrica pilotumuzunda dedigi gibi bir jet asla para yüzünden terk edilemez dunyalari alsa f16 kullabirken hissedilen duyguyla kiyaslanamaz bu konuda laf atmayin herkesi kendiniz sanmayin bu adamlar vatana gorevlerini en guzel sekilde hizmet etmis adamlar. Ayrıca thynin onlari secmelerinide kiskanmaya hic luzum yok ADAMLAR SIZDEN DAHA IYI kabul edin bunu o sismis igrenc egolarinizi birakip şükredin vatan topraklarinda rahatca ucus yapabildiginize pilot olmak ile f16 pilotu olmak arasinda büyük fark vardir arkadaslar YÜREK ISTER savas ucagi kullanmak 0
  • 104tuna 14 Nisan 2014, Pazartesi 02:52:15 SEVGİ DOLU ALİ İSMET ÖZTÜRK , YİNE KENDİNE YAKIŞAN BİR DEĞERLENDİRME YAPMIŞSIN . SİZLERİ TANIMIŞ OLMAKTAN VE BİRLİKTE YAŞADIKLARIMIZDAN SONSUZ ONUR DUYUYORUM. İLETİNDEN DE NASIL BİR HAVACILIK SEVDALISI OLDUĞUNU TEKRAR KANITLAMIŞSIN. SANA DA DEĞERLİ KARDEŞİME DE BAŞARILAR DİLİYORUM . KPT.TUNA GÜREL 2
  • Ne solosu 12 Nisan 2014, Cumartesi 23:40:57 Havayollarındaki uçuşlarda uçakta 1 tane kaptan oluyor, maşallah 200 adet te pilot oluyor. 50 TL'ye bilet alanların hepsi kendini değil pilot, şirketin sahibi sanıyor. Ne solosundan bahsediyorsunuz siz:) 1
  • Kavga 12 Nisan 2014, Cumartesi 23:36:51 Bir vatandaş olarak şunu söyleyeyim.Sivil asker kökenli kavgasının nedeni ben daha iyi pilotum,daha bilekliyim,bulunmaz hint kumaşıyım kavgası.Bir de en önemli işin ucunda tatlı para var.Şunu söyleyeyim sivilden pilot olmak için ciddi para gerekir.İşin ucunda sorumluluk var.Askeri pilotluk içinde cesaret ve sağlık gerektirir.Bazı jet pilotları ne yazıkki sivilleri küçümseyici davranışlarda bulunurlar.Kendilerinin özel olduğunu zanneder fakat gerçek olan şu ki çoğu aile çocuğunun askeri pilot olmasını istemez.Sınavlara girmesine izin vermez.O yüzden de pilotlar sanıldığı gibi el becerileri süper insanlarda değildir.Her şey çalışmayla olur.Yoksa en yetenekli pilotların vinç ,dozer oparatörlerinin olması gerekirdi.Onlardada joystick,lövye var.Amerikada taşeron havayollarında pilotlar 1000-2000 dolarla maaşa çalışıyorlar.Bulmuşsunuz fıstık gibi ülkeyi kavga ediyorsunuz 1
  • Arkadaş 12 Nisan 2014, Cumartesi 22:49:46 İ phone appl. Tebrik ediyorum bir line pilotu "line pilotluğunu" ancak bu kadar kanıksamış ve sorumluluğunu üstlenmiş olabilir. Can taşımak bambaşka bir dünyadır evet eller titrer hatta yürekliysen yürek de titrer F 16 uçuculuğu için belki bir çoğumuz yorum yapamayız zira herhangi bir zor durumda line pilotları olarak arkadaki 150 kişinin altında birer ejection seat olmadığının da gayet bilincindeyiz değil mi???? ki Yalın Abimiz kendi de söylemiştir o farklı bu farklı diye :) biz f16yı anlamıyoruz da siz a320 yi anlıyor musunuz tartışmasına da havacılar olarak ne gerek var ki sonuçta hepimizin işin ucunda "can meselesi" olduğunu en temel eğitimlerimiz sırasında Öğrenmiş!!!! Olmamız gerekir değil mi? Yalın abime başarılar diliyorum gerçek havacılara da selam ederim . Abi ne büyük adamsın ya iki cümle kurdun.... 0
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 20:16:35 Arkadaş sırf muhalefet olmak için yorum yazma ! Bi dünya yazı yazdım oraya tutup buna mı takıldın ? Evet 150 kişi taşımak daha zor ve stresli . F -16 ya kolay mı dedim . Ama f16 da stres varsa line da stresten erirsin ! İşin zorluğu mu yoksa insan canı sorumluluğunu ağır basar bu soruyu sor kendine ? İkiside ağır ama can taşımak önemlidir ve sorumluluk ister . Görecez bakalım Allah utandırmasın ! İniş rulesinde şaşırıp tono atmaya kalkmasın da :))) 0
  • sergio 12 Nisan 2014, Cumartesi 18:56:23 Arkadas harbiden yurdum insani buyuse de ergen, konusur ama o da internet sitelerinde kerhen, ee daha vakit de varken calis sen de gec be kardes istedigin yere, al paraciklari ye catir catir orda burda gezerken ::)) 1
  • flp pt 12 Nisan 2014, Cumartesi 18:45:22 önce sağ koltuktan başlayacaksın..yanlış koltuktasın 3
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 18:19:49 OLUMSUZ YORUMCULARIN "KEDİ-CİĞER" HESABI HİÇ BİTMİYOR. KİM KOYDU LAN , BU "CİĞERİ" BU KADAR YUKARI ? 3
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 17:38:01 Sorumlu yazan arkadaşım havacılar olmasa bu kadar pilot yetişirmiydi 1
  • suç 12 Nisan 2014, Cumartesi 17:17:11 bu ülkede işini iyi yapsan suç,yapmasan yine suç...neyin kafasını yaşıyorsunuz ey olumsuz(!) yorumcular?adam çalışmış,başarmış,haketmiş,şimdi kendini geliştiriyor?ne yapmasını beklerdiniz?gidip dükkan mı açsın?adamın hayatı uçmak.sağlığı yerinde,kabiliyetini zaten ispatlamış?sektörün ihtiyacı olan bir yerde bu kabiliyet ve başarısını kullanarak bir yerlere gelmesi sizi neden bu kadar rahatsız ediyor?sizin hakkınızı yiyerek gelmiyor ki oralara?havacılıkla ilgisi olmayan klavier'ler,çatlasanız da patlasanız da bu ve bu gibi BİLEKLİ adamlar sayesinde güvendesiniz bu ülkede...aklınızdan çıkarmayın canlarım! 1
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 14:58:58 Yahu abicim in artık manşetlerden hem kendi imajına hem de hava kuvvetleri pilotlarına zarar veriyorsun. 1
  • Sorumlu 12 Nisan 2014, Cumartesi 14:14:40 Turkiyede Havaciligin yeterince gelismemesinden Sektoru devamli elinin altinda bulundurmak isteyen Hv cilardir, herkese mani olmuslardir 1
  • Yurru 12 Nisan 2014, Cumartesi 14:09:43 Baslatma f ine 16 na 3
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 13:13:10 Yüksek lisanslı, elektronik mühendisi, TK da uçan, müstafi helikopter pilotu binbaşıyım. Yorumlar ilginç. 3
  • Solo 12 Nisan 2014, Cumartesi 11:42:12 Solo zihniyetiyle yetiştiği için CRM sıkıntıları yaşayabilir. Büyük ihtimalle Freebird'e girmiştir. Yabancılık çekmez. 0
  • Direk Kaptan 12 Nisan 2014, Cumartesi 11:35:45 Niye hemen kaptan yapmadilar?? 0
  • Terazinin kefesi 12 Nisan 2014, Cumartesi 11:30:23 Yalın beye tebriklerimi sunmak isterim. Allah kazasız belasız uçuşlar nasip etsin. Videoları izlerken gurur duyup göğsümüz kabarıyor bir vatandaş olarak. Bende ergenlik yıllarımda Hava Harp okuluna katılma isteği duymuş biriyim. Başarılı ve hakeden bir insan olduğunu düşünüyorum lakin şu yorumada birşey diyemedim. Terazinin iki kefesi var çünki --- iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 00:06:08 2
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 10:59:35 F16 kullanmak 150 yolcu taşımaya benzemez diyen arkadaş sen f16 da uçtunmu?? Uçmadıysan bunu karşılaştırman İMKANSIZ parayı veren çoğu kişi sivil pilot oluyor be kardeşim hadi sen ol bakalım jet pilotu bir uç bakalım haaa sonra bir daha yorum yaz olurmu ancak o zaman eşit olarak değerlendirebilirsin canım 5
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 09:52:38 Ya arkadas ne ezik insanlar var , hoş geldin abi kazasız belasız emniyetli uçuşlar.Sonradan devşirme a/p koymak icin feetleri sayan mühendis fo ))) 3
  • Yalin abi, 12 Nisan 2014, Cumartesi 08:46:09 abi senide celik kanatlari havada öttürmüs diger pilot abilerimizide seviyoruz.bu olumsuz mesaj yazanlara bakma.bunlar Klavier pilotlari,Tek uctuklari yer burasi. Celik kanatlara selam 6
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 02:04:23 Saygıdeğer abilerim kardeşlerim ! Askerlerimize saygımız sonsuzdur . Onları seviyoruz , onları destekliyoruz . Fakat askeri pilot heryerde süperdir , herşeyi yapar , aslandır kaplandır gibi yorumlar yanlıştır ! Airline pilotluğu farklı beceri ve özveriler gerektirir . Bilekten çok teori önplandadır ! Ekip ile iletişimin , stres yükünü göğüsleyip azaltman , işleri yolunda yürütmen , egon varsa bunu ayarlaman gerekir . Bunlar line da başarılı ve saygı gören bir pilot olmak isteyenlerin olmazsa olmazıdır ! Gelelim bilmiş arkadaşlara cevap verme konusuna : Elleri titreyerek feet sayan kaptan ? Bak kardeş ; genç bi kaptan gelir oturur yanına , ister tono ister parende atmış ol jette , sana öyle bir ayar verir ki , titremeyi bırak , ağlaya ağlaya sayarsın o feetleri . Ayrıca f16 yla takılmak , arkanda 150 can taşımaya benzemez ! Adamı titretir ! Lafını bil de konuuş . Acemiliğin alemi yok herkes yerini bilecek! Kahramanlık yeri değil orası !!!! 1
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 01:19:11 İnsallah birgun Ahbab ın kullandigi A320 ile ucarim :) 2
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 00:06:08 Arkadaş , sen askeriye şartlarını bilerek girmedinmi ? Evet girdin ! Milli duyguların ağır basıyormuydu ? Evet basıyordu ! F-16 sesi ninni gibi geliyormu sana ? Evet geliyor ! Sen bu f-16 yı para için satarmısın ? Hayır kesinlikle satmazsın ! Havacı her Türk gencinin hayali solotürk ve Yıldızlarda uçmakmıdır ? Evet ! Yılın Sorusu : Bir jet pilotu neden havayollarına geçer ? Bak , sen şimdi sağ koltuğa oturursun , gelir yanına 27 yaşında genç bir kaptan , kalbini kırar , hevesin kaçar !! Başını vurcak duvar ararsın ! Ayakların geri gider . Ordudaki günlerini mumla ararsın !Bırak bizim önümüzü kesme ! Zaten altında f16 var . Ordunun en prestijli yerindesin . Bırak sivil sektör ihtitacını kendi içinden karşılasın ! Ekmeğimizi yeme , sen zaten en prestijli noktadaydın ! Tuzun kuruydu. Ayıptır .önümüzü kesme . Bak sen dlr ı tak diye atladın millet in hayatı kaydı hayalleri yıkıldı ! Hakkın varmı bunu yapmaya ? Maaşını alıyordun , prestijin vardı ! Para için değil de ne ? Beni senin kalktığın o f 16 koktuğuna oturtsalar seve seve geçerim !!!! Elini vicdanına koy ! Yüzlerce sivil işsiz pilot varken , bu kadar yabancı ve askeri kökenli pilotun çalıştığı bu şirkete , hiçbir mecburiyet ve zorunluluğun yokken girip , bu gençlerin önüne geçmek , senin vicdanına sığıyormu ? Sığıyorsa devam et ! Ama unutma , Allah büyüktür ... 2
  • Android Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 23:15:54 A/B kol kalkışı, havada yakıt ikmali ve bulut içi kolda inişi standart yapacağız dedikten sonra 40-50 uçaklık paket gõrevlerini planlayıp icra eden kartallara, kalkıştan sonra otopilotu devreye koymak için feetleri sayıp elleri titreyen pilotların yaptıkları yorumları üzülerek okudum. Başarısı sadece Türkiye'de değil tüm dünyada takdir toplayan SOLOTÜRK'e başarılar dilerim. "Kudret ve kabiliyetten yoksun olanlara iltifat olunmaz. K.ATATÜRK" Anadolu Kartalından Selam Olsun. 7
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 23:03:42 Turkyildizlari filo komutanında yalin beyle beraber ayrılıp tk da tip eğitimi alan askeri pilotlardan ama onun hiç haberi yok arka planda kalmışlar. 1
  • Gercek 11 Nisan 2014, Cuma 22:29:02 Ayrilmasam doguya yollayacaklardi o yuzden ayrildim desene arkadas.... madem seviyodun niye ayrildin.... 2
  • sinan akerman 11 Nisan 2014, Cuma 19:33:29 1957 hv.hrb.ok.mezunu T-6, F86, F104 ve enson F5 pilotu olarak hv.kuvvetlerinden ayrilan bir turk subayinin oglu olarak hava kuvvetlerimize ve asker kokenli pilotlarimiza yapilan tum seviyesiz yorumlari kiniyorum. 14
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 19:15:51 Abartılıcak hic bisey yok adam yapmasi gerekeni yapmis bosa konusmaya gerek yok herkesin kendi hayati 7
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 18:41:58 Haberleri gözleriyle okumayan arkadaşlar; Yalın 21 yıldır uçuyorum dememiş, 21 yıllık yuvamdan ayrılıyorum derken 21 yıllık askerlik hayatından bahsetmiş. 5000 saat uçuşu nerede gördünüz o da enteresan :) ayrıca tk'ya girerken asker/sivil ayrımı yapılmaksızın tüm şartlar aranıyor. Yani giremedim diye çamur atanlar önce kendilerine baksınlar lütfen. Hakkı olan kişinin istifa etmesi ne zaman vatan hainliği oldu? Ben de istifa ettim ve şu an güzel bir arabaya biniyorsam, güzel bir evde oturuyorsam ve çocuklarım özel okula gidebiliyorsa bu sayede. Bunda saklanacak da bir şey yok utanılacak da... Herkes hakettiğini yaşar, ne bir eksik ne bir fazla... 4
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 18:28:06 Kendisi ile Atlantik ucus Akademisi'nde tanıştık gayet bey efendi bir insan hayatinda basarilar. AMA neden sürekli bir sivil asker atışması var anlamadım gitti. Ya askeri pilotların bitmek tükenmek bitmeyen egolarından Yada...... 5
    • havacı 11 Nisan 2014, Cuma 20:10:09 sankı ılk defa askerıyeden thyna gecer gıbı, ne bu dedıkodular.bır cok askerı kokenlı pılot boyle yapıyor.ustelık soloturkun katıldıgım bır semınerınde bunu yalın bey acıklamıstı.''bundan sonra thy ıle butunlesırız'' demıstı.en ıyısını yaptı kıskanmanın anlamı yok anlının terıyle oturdu o koltuga!!! 2
  • sivilöğrencipilot 11 Nisan 2014, Cuma 18:05:31 Tebrikler başarılı uçuşlar! Burada atıp tutanlar sanki siz parası için yapmıyorsunuz örnek vereyim mi? şu çakma havacılar yok mu mühendisler hani onların tutturduğu bölümleri bizlerde tutturduk ama onlar gibi sonradan bir şey olamayıp pilotluğa maaşı yüksek diye yönelmedik başından beri burayla başladık! şu askerlere laf atanlara demek isterim '' BU ZAMANA KADAR BU ÜLKEDE HAVACILIĞIN GELİŞMESİ %95 ASKERLERİN SAYESİNDE OLMUŞTUR!'' Şu küstahlık eden müh F/O lar siz kendinize pilot diyorsunuz? evet thy ye torpille giren devşirmeler! özel uçuş akademilerindeki insanları aşağılamayı bırakın ama gerçi kaptanınıza bile saygınız yok sizin gördük.kaptan pilotun silahla rehin alma olayındaki insanlık dışı yorumlarınızı ilk başta sizin solunuzda oturan asker kökenli de olsa kaptanınıza burada isminizi saklayarak terbiyesizlik etmeyi bırakın adam olamamışsınız pilot olduğunuzu sanıyorsunuz.Çoğunluğu parası için,kimi hem uçmayı sevdiği için hem de parası için gerçekçi olmak lazım emniyetli uçuşlar 4
  • Ali 11 Nisan 2014, Cuma 18:00:21 Yalın hocam emekli maaşı bildiğim kadar alamaz şu anda..Mecburi hizmeti doldurup,para için sivil havacılığa geçmiştir..Çünkü HvKK de 5000 alırken THY de enaz 15000 alacaktır..Bu onun kanuni yasal hakkıdır.. 6
    • aliye cevap 11 Nisan 2014, Cuma 19:55:35 sanane kardesım sen baksana ısıne gucune adam en ıyısını yaptı. nerden bılıyorsun para ıcın thyye gectıgını cakma havacı!!! 6
  • Sergio 11 Nisan 2014, Cuma 17:13:16 DLR , HTA yoksa ve siz bundan rahatsızsanız verin mahkemeye sevgili yurdum insanı, ne diye buralarda atıp tutuyorsunuz, şahsen kişilik olarak da mesleki özgüven olarak da taktir ettiğimiz bir kardeşimizin TK A320 filosuna katılmasından mutluluk duydum, Allah hepimize olduğu gibi ona da kazasız belasız uçuşlar versin diyelim, diğer vasıfsız, hazımsız, tatminsiz, beceriksiz geyiklere de hiç girmeyelim 4
    • evet 11 Nisan 2014, Cuma 21:56:13 DLR VE HTA yoksa evet mahkemeye verilmedir çünkü askerlerde bu aşamalara katılmak durumundadır.. böyle olup olmadığını bilmiyorum varsayım üzerinden konuşuyorum.. bu aşamalara katılan pilotların ki katılan f16 pilotlarını biliyorum ben biliyorum bunun üzerine gitmelidirler.. not: girdiyse zaten problem yoktur 1
  • emeklilik 11 Nisan 2014, Cuma 16:58:56 Öncelikle arkadaşa başarılar dilerim.Askeriyede emeklilik hakkında şunu merak etmiştim.Bilgisi olan varsa sevinirim.Bu arkadaş emekli olma hakkınımı kullandı yoksa emekliliğimi geldi?Yani demek istediğim emekli maaşı bağlıyorlarmı?Şuda bir gerçekki 15 yılı doldurup ayrılmış.Yani yasal hakkını kullanmış.Bir şey diyemeyiz.15 yılını doldurmadan Amerikaya eğitime gönderilip daha 13 yıl kendi kurumuna hizmet etmesi gerekirken orada büyük havayollarında pilotluk yapıp buradakilere hava atanlarda var.Hiç olmazsa 15 yılını doldurmuş.Bunada şükür 4
  • gdkl 11 Nisan 2014, Cuma 16:53:42 harabiye marşıyla girerler para için kaçarlar....kimse yemez bu basit lafları...mecburi hizmeti 20 yıl yapacaksın...o kadar para dök eğitim ver sonrada hadi eyvallah line a...size bu imkanı verenlerde suç...vatan size minnettar falan değil bunu bilesiniz 4
    • aaa 11 Nisan 2014, Cuma 19:12:41 havayollarında kazandığın ananın ak sütü gibi helal devam et 9
    • Maint.. 11 Nisan 2014, Cuma 21:17:06 Kardesim tamami ile katiliyorum sana,cigerini bilirim ben bunlarin,Para icin herseyi yaparlar,vatan matan hikaye ... 3
  • mürted 11 Nisan 2014, Cuma 16:40:05 eski f-16 pilotuyum, pek çok eski f-16 pilotu gibi para için f-16'ya geçtim, hikayeye gerek yok. bunda ayıp da yok. ne var yani, görevimi yerine getirdim, sanki f-16 type alıp hiç uçmadan sivilde mi f-16 kullandım ? boş konuşuyor herkes. 5
  • Mehmet 11 Nisan 2014, Cuma 16:32:12 Normal bir işçi çalıştığı fabrikadan çıkarken kıdem tazminatı ne kadar hakkıysa, Askeri kökenli pilotlarinda askeriyeden emekli olmalarını ve thy vb. kurumlara gecmeleride o kadar haktır. 6
  • HARBİYE MARŞI 11 Nisan 2014, Cuma 15:34:49 Vatanı sonuna kadar savunacağız diye yemin edip para için THY ye kaçan sizi gidi sizi vatanseverciklerrr.... 11
    • Teşhis 11 Nisan 2014, Cuma 17:10:07 Senden iyilerdir canım. Hiç olmazsa bu vatan için bir tuğla koymuşlardır. Kıskançlığa ve terbiyesizliğe gerek yok. 5
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 15:21:08 Kardesim kadar sevdiğim biri var HAVA HARP OKULUNU Türkiye 3. Sü olarak kazandı fakat mülakatlarda annesinin bası örtülü oldugu için elediler. Üniv okudu gitti pilot oldu ve su anda kaptanlık yapıyor THY de. Bu binbaşı kardesimizin hocaları komutanları almadı Hava Harp Okuluna arkadasımızı.simdi kendisinin yanında F O olarak ucacak binbaşımız.kendisi cok askerle uctugunu ,içinde en ufak bir kin hissi olmadıgını soyledi. Takdir ettim saygı duydum.o yüzden sevgili asker pilotlarımız kendinizi sakın büyük görmeyin size sunulan imkanlar baskalarının elinden zorla ve sacma sapan bahanelerle alınmıs olabilir.yani küçük gördüğünüz bir sivil pilot sizden cok ama cok daha YETENEKLİ olabilir.ne oldum demeyelim ne olacagım diyelim 8
    • tecrübe 11 Nisan 2014, Cuma 17:11:00 Bakın kendisi için nasıl da hayırlı olmuş. Bunun sadece uçuşu yok, dağı var, bağı var, nöbeti var, parasızlığı var,... Yüksek yeteneklerini Yüksekova'da harcamamış işte. Pilotluk ne oldum diyenlerin değil, ne olacağım diyenlerin mesleğidir. Yıllarca uçarsın, bir kuyruk sürtersin işin biter, ya da taksi yoluna inersin... 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 15:07:42 Yalın sana tavsiyem bi daha bu toplara girme kafaya çıkan çok oluyor haberin olsun. 2
  • Yalın Ahbap 11 Nisan 2014, Cuma 14:37:22 Turk havacılığı adına teşekkürler.!Bu gurur hepimizin. Sivil/ Asker, Karaci/ Havaci, Jetci/ Nakliyeci, Sabit kanat/ Doner Kanat, Kurmay/ Düz...... ANLAYANA!! 5
  • güzel 11 Nisan 2014, Cuma 14:07:31 f-16 nın çıkardığı o ses.. anlayamazsınız !!! 7
    • Anlayamazsınız!! 12 Nisan 2014, Cumartesi 01:05:36 Motorun çıkardığı o ses ve köpükler :) 1
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 13:41:05 Para icin birakmadida ne icin birakti allah askina, attilarda mi geldi, her hava kuvvetlerindeki pilot ayrilacagi gune kadar vatan der sonra ise hangi havayolu daha cok verir diye dusunur 8
    • BJV 11 Nisan 2014, Cuma 14:40:55 seninde dünyadan haberinin olmadığı anlaşılıyor birde bilip bilmeden herşeye yorum yapılıyor ya insana en çok o koyuyor hayatında canlı kaç kere izledin acaba solo Türk ü ,Tüylerin ürpererek..... 6
    • Cehalet zor 11 Nisan 2014, Cuma 17:23:34 Bilmeyen nasıl üfürüyor hayret ediyorum. Zaten kendisi demiş tayin olacaktım diye. Daha sonrada masa başına alınacaktı. Bu iş futbolculuk gibidir. Belli bir yaştan sonra bünye o G kuvvetlerine dayanamaz. Havayolunda da yaş sınırı vardır. Neyse anlayana. 4
    • tamamen duygusal 11 Nisan 2014, Cuma 18:00:58 daha once bu nedenden gelenler veya ilerde geleceklerde belli oldu sanki 1
  • LÜTFEN DİKKAT! 11 Nisan 2014, Cuma 13:38:53 DLR SINAVINA GİRMEDEN THY'YE ALINMIŞTIR.TOEFL BELGESİ YOKTUR. 4
    • dıkkat dıyene 11 Nisan 2014, Cuma 20:17:50 DIKKAT EDILMESI GEREKEN SENSIN. YANINDA MIYDIN DA DLR SINAVINA GIRMEDEN ALINMISTIR DIYORSUN ? BILIP BILMEDEN BU SEKILDE KONUSMAN HIC DOGRU DEGIL. USTELIK BU DOGRUYSA NE DIYE SOYLUYORSUN BUNU? ISIN GUCUN FESATLIK!!!!!! 7
    • NASIL YA??? 12 Nisan 2014, Cumartesi 01:07:19 DLR sınavı askeri kökenli pilotlarımızada mecburi bir aşama ise, o halde herkeze uygulanmalıdır!!! Arkadaşım sen iddianı kanıtlayabilirmisin? Az bur şey değil ithamın. Doğru isede haksızlık bu. 0
    • doğru mu 12 Nisan 2014, Cumartesi 01:32:04 bu çok ciddi bir ithamdır doğruysa eğer skandaldır.. 0
  • Android Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 13:27:50 Ya ekip herkesin hakkında Allah hayirlisini nasip etsin deseniz ne olur burda birbirinize giriyorsunuz. Herkes hakkını kullanıyor. Asker olan sivil olmak istiyor, sivil de asker. Ortaya dönem dönem ayni haberler ortaya atılıyor, siz birbirinizi yiyiyorsunuz haberi yapanlar da yorumlardan prim. :( 2
  • F-16 11 Nisan 2014, Cuma 13:11:08 bizi her zaman gururlandirdiniz.türk pilotlarinin yeteneklerini ve yapabileceklerini gösterdiniz.gökyüzünün celik kanatlari Butler sizleri seviyoruz.gereksizleri ve yorumlari bos verirsen,yolunuz ve ufkunuz acik olsun. 4
  • Hakikat 11 Nisan 2014, Cuma 12:52:24 Hani vatan millet sakarya diyordunuz. Yok efendim görev süresi bitmişmis. Kimi kandırıyor bu insanlar. Mantıklı bir yalan bulda hepimiz inanalım. 9
  • Kediler 11 Nisan 2014, Cuma 12:46:34 Kediler, bakın yukarda ciğer var. 6
    • cilek 13 Nisan 2014, Pazar 09:20:23 asagida da pasta var ama kremasi az kaldi.elini cabuk tut,ABleri patlaf F16 nin sinirlarini zorla,acele istifa et.bak kalmaz kekini yersin sonra.o da kalirsa, 0
  • Uçuş İşletme 11 Nisan 2014, Cuma 12:40:21 Çok mütevazi ve samimi ifade etmiş kendini. THY olarak aramıza hoşgeldin diyoruz :) 10
    • İş 11 Nisan 2014, Cuma 13:12:57 Canım benim, Beni de aranıza alsanıza. İşsiz Yerli Pilot MSc. Muhittin 5
    • 11 Nisan 2014, Cuma 15:06:47 Canım benim. Beni de aranıza alsanıza. Sivil İşsiz Yerli Pilot Muhittin 5
  • Android Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 12:30:54 Geçenlerde de yine emekli bir ablayla ayni muhabbet olmuştu. O da yolcu uçağını f-16 gibi kullanmak istiyorum diyordu. :-D 5
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 12:23:13 Hadi ya ! F16 da su mu çıktıda geldin THY ya ? Kalsaydın ya niye geldin ? 7
    • sen 11 Nisan 2014, Cuma 16:55:56 Sen sorasın güzel çeneni yorasın diye. 4
  • gösteriyedevam 11 Nisan 2014, Cuma 12:20:53 arkadaşlar burda abartı yalan çok askeri pilot yılda 180 saat uçar arkadaş 37 yaşında ordudan ayrılmış para için ayrılmadım dıyor kendısı olmadı yakışmadı yaşına göre istifa etmiş.thy istifa edenleri almıyordu.nasıl olduda aldı.tüm aşamaları geçmesi flaş biri olmasından mı yoksa başka nedenlerdenmı reklamın güzeli işte .ordudakı tum pilotlardan bır farkı yok hepsı aynı bu arkadaşın bir özelliği yok.sadece yalanla gerçekleri süslemiş.kendını kandırır sadece.. 5
  • REKLAM KOKUYOR 11 Nisan 2014, Cuma 12:14:32 Zorunlu emeklilik yaşınız gelmeden neden ayrıldınız o zaman? Yani hava kuvvetlerinde ki her pilot SOLOTÜRK te mi uçuyor? Yine Hava kuvvetlerinde başka bir görevde devam etseydiniz.Para için değil mişte miş miş te miş... Sizin F16 pilotu olma maliyetinizi bu halk cebinden ödüyor.Sonrada parayı seçip Özel'e geçiyorsunuz.Bana bir tane emekli olupta sivile geçmemiş bir pilot gösterin ondan sonra söylemlerinize hak verelim.Sivil havacılıkta Askere HAYIR! 6
    • reklam kokuyora 12 Nisan 2014, Cumartesi 22:01:21 yorumlara bakarsan artık Hv.K.lerinde masa başına geçecek diyor... nedir bu sivil kaynaklı pilotların askeri kaynaklı pilotları çekememezliği be kardeşim pehh.. Hava Harp Okulunun kapısı herkese açıktı ... 1
  • kamyoncu 11 Nisan 2014, Cuma 12:09:22 klasik jet pilotu muhabbeti, anladık en iyi uçan sizlersiniz ,en çok kaza yapan da sizlersiniz. Sayıca üstün olduğunuz için mi yoksa niteliklerinize sivil uçuşlarda da uyarlamak istediğiniz için mi ? Bu ne yaman çelişkidir böyle ? 6
  • işsizpilot 11 Nisan 2014, Cuma 12:04:20 hani ayrımcılık yoktu.thy nın adam kayırmacılığına en buyuk ispat.ordudan ayrılır ayrılmaz kendi işi yeri gibi girebiliyor bizlerde yok tofel yok dlr yok hta mülakat elemek için sorgusuz istediğini geçirip çaktırdığı dil sınavı .yabancılarada yapılan ılanlardanda görülüyor zaten nedir bü alım aşaması .sonuçta giren birçok kişiyide biliyoruz .nasıl uçtuklarınıda görüyoruz.duyuyoruz.hem pilotta ıhtıyacım var dıyorsunuz hem uluslar arası kuralları çiğneyerek yabancı pilotları ve ülkede adamcılık sistemını çalıştırıyorsunuz .bumu ülke insanına saygı sahip çıkma .bizden taraf olmayan bertaraftır.sözünden başka bir şey aklıma gelmiyor.malesef.yazık onca lisanslı işsiz ınsana . 5
    • bahane arama 11 Nisan 2014, Cuma 16:54:07 Ben de F-16 piltouydum.Ben de DLR a girdim.Kaldım.1 yıl giremedim THY na. Sonra tekrar girdim sınava.Ardından ingilizce.Ardından HTA . Şİmdi burdayaım. Torpil bunun neresinde güzel kardeşim.Biraz aynaya bak . 4
    • Bahane arama'ya 12 Nisan 2014, Cumartesi 10:56:47 En sonunda torpili buldun da girdin itiraf et !! 0
  • Cadet 11 Nisan 2014, Cuma 11:38:21 Kendisi bu ülkenin görebileceği havacılığı ve yaptığı işi gerçekten seven sevdirmeye çalışan ve genç arkadaşlarını da havacılığa teşvik eden en iyi uçuculardan biridir belki de. Konuşurken kendi egosunu ayakları altına alan küçüğü büyüğü herkese saygı duyan işini yaparken gerçekten ne yaptığının farkında olan işinin karizmasını da yansıtan çok cici kişilikli bir insandır. Reklamsa bu da güzel reklam olsun. Ayrıca iphone uygulama, kendisini biraz tanıyan bir uçucu olarak söyeleyebilirm ki küçümser tavır ile değil sorumluluğunun bilincinde bir yorum yapmış sanırsam. Zira ikisi de pilot ama farklı şu demek, F-16da sadece kendi bir A320' de ise 150+ candan sorumlusunuzdur. Bir pilotun vizyonu burada belli olur ;) kendisine uçuş hayatında kaza kırımsız uçuşlar ve başarılarının devamını dilerim. Saygılar 4
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 11:05:06 21 yolda 1500 saat sivilde olsa 20.000 saatin vardı :) 1
    • Tatlı-Acı hayat 11 Nisan 2014, Cuma 11:34:22 Aynen tabi birde F16'lar 40.000ft. uçmuyorlar şimdiye kadar hava kuvvetlerinde tatlı bir hayatı olmuş binbaşımızın ama sivilde işler biraz farklı tabi 2 yılda 21 yıldan çok daha fazla yıpranır belki üst tipe geçerse biraz daha rahat eder bu işin kaymağı üst tip pilotluk gerisi büyük fedakarlık istiyor ve çok şey götürüyor gerçek bu ne diyim kolay gelsin binbaşım.. 1
    • Performans 11 Nisan 2014, Cuma 13:41:37 Savaş uçaklarının tavanı çok daha yukarılardadır. Örneğin F-4'ün 100.000 feet olarak yazılmıştır. Ancak 50.000 feet üzerinde özel koruyucu elbise gereklidir. Bu irtifanın üzerine ihtiyaç duyulmadığından 45.000 feet üzerinde eğitim yapılmaz. Ancak çok daha üzeri irtifa -kontrollü olarak- denenmiştir. Hava sahasının etkin, ekonomik kullanılması maksadıyla Hv.K. uçakları genellikle 28.000 feet altında uçuyorlar. Sürat 720 KIAS+;2.4M+, tavan 100.000 feet. Unutmayalım, KARTALLAR YÜKSEK UÇAR. 3
    • f4 13 Nisan 2014, Pazar 09:31:38 f4 100000 ft?kontrollu olarak gecilmistir?arkadasim sen f4 u de u2 yide sr71 i ve hatta uzay mekigi discovery i bile gecmisin.yercekimsiz ortam nasil?alooo sesim geliyo mu? 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 11:01:49 Eeee ne demişler reklamın iyisi kötüsü olmaz. Yine reklamını yapmış. 9
  • koltuk 11 Nisan 2014, Cuma 11:01:03 Hemen oturtmuşsunuz gösteri pilotunu SOL koltuğa. Peter Besenyei gelse baş pilot yapıcaklar desenize. Kendisini tanımam ama bu güne kadar yaptığı hiçbir uçuş Havayolu Taşımacılığıyla alakalı değil kolay adapte olabiliceğinide sanmam, alışkanlıklar kolay gitmez. hayırlısı olsun (bu arada adam binbaşılığa kadar gelmiş diğer yorum yapacaklara lafım ediceği kadar hizmet etmiş havakuvvetlerine isterse istifa eder kimse karışamaz.) 3
  • 67 11 Nisan 2014, Cuma 10:49:06 Sivil bir pilotum, beni de Hava Kuvvetlerine alsalar tereddüt etmeden giderdim. 9
  • Duygusal 11 Nisan 2014, Cuma 10:40:58 Evet çok duygusal bir yazı olmuş, biz de inandık:))) 8
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 10:37:49 Acaba neden sürekli küçümser tavırlar ile konuşuyorsunuz ? Ikiside pilot ama farklı ne demek ? Yapılan ise saygı lütfen 8
    • Kaptan 11 Nisan 2014, Cuma 12:20:25 O farkı gördü, biliyor, senin ise hiç şansın yok... Bilemiyorsan saygı duyacaksın... Yazıda da küçümseme yok, saygı var. Adam farklı bir pilotluğa geçtim diyor. Bunu bile anlayamamışsınız. 4
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 10:34:20 Yorumlarda Nasıl bir tartışma çıkacak cok merak ediyorum :) 1
  • İsim / Rumuz 11 Nisan 2014, Cuma 10:30:43 21 yilin 8 senesi okul zaten. Edebiyat yapmis 7
    • yalan 11 Nisan 2014, Cuma 12:12:54 21 sene uçtum dıyor 5000 saat dıyor yaşı 37 oluyor okul4 yıl eğitim 18 yaşındabile girse 22 eder 15 yıl çalışmış olur.emekli değil istifa etmiş burda edebiyat yapmayalım.para için değilse neden onca asker pilot ayrılıyor geçelım bunları.dürüst olması gerekti bu kadarda sallama yakışması gösteri uçuşu alışkanlık yapmış gösteriş yapmaya .uçuş saatınıde sallamışsın arkadaş. 2
    • Acaba 11 Nisan 2014, Cuma 17:01:12 Yahu tip eğitimi alıp 3 yıllık sözleşme yapanlar, release olur olmaz, 3 yıllık sözleşmeyi bırakıp, 1 yılı bile doldurmadan THY'ye kaçıyorlar. Acaba bu yorumları yapanlar O arkadaşlar mı? Bu insanlar yüzünden yeni katılanlar kendi parasıyla tip eğitimi almaya başladılar. Yediği tabağa pisleyenler aslında bunlar değil mi? 0