SKY AIRLINES YİNE 'AVRUPA'NIN EN İYİ CHARTER HAVAYOLU' OLDU

    Çok beğenilenler

  • İsim / Rumuz 23 Ekim 2012, Salı 22:55:19 TAHİR BEY yazılardan okuduğum kadarıyla rahatsızmışsınız allah en kısa sağlık sıhhat versin.şirketinizde çalışan akrabalarınızdan bir tanesi sürekli dedikodu halinde akşama kadar size güvenerek masa masa gezmekte bana bişey olmaz diyerek insanlara bağırması otelcilere küfürler etmesi yanlış hesaplara para göndermesi şirketinizden böyle insanları temizlyin personelin güvnini kazanın.kimsenin sizde maaşı kalmaz.akşama kadar dedikodu yapan akrabanızı bir an evvel uzklaştırmanız dileğiyle 9
    • :) 02 Kasım 2012, Cuma 14:07:02 işte sıkıntıların temel sebebi.. yanlış tercihler yanlış kişiler 12
    • İsim / Rumuz 01 Aralık 2012, Cumartesi 21:33:33 valla tahir bey yerinizde olsam tüm akrabalarımı kovardım unutmayın akraba,,AKREPTİR,,, 1
  • İsim / Rumuz 23 Ekim 2012, Salı 14:41:54 tahir bey çok geçmiş olsun sizlerin sayesinde bir çok kişi ekmek yemekte sizlere minnettarlar.lütfen bazı akrablarınız akşama kadar dedi kodu yapmakta size güvenerek bana bişey olmaz mantığıyla insanlara iftira atmakta lütfen takip edin inanın masalarda dedikoduyla maaş almaktalar.b.y,b.ü ismlerini takip edin 9
    • SKY 30 Ekim 2012, Salı 11:03:24 MADEM BÖYLE AKRABALAR VAR AÇIK EDİYORSUN SEN KİMSİN BİRDE SEN KENDİNİ AÇIK ETSENE BU KADAR KORKAK OLMAYIN 6
    • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 22:05:47 şirketin her yerinde kameralar var inşallah tahir beye allah şifa verdiğinde sizleri izleyecektir. 3
  • Tüm yorumlar

  • skylı 19 Mayıs 2013, Pazar 16:46:34 şirketin zor günlerinde, şirketten apar topar ihtarname çekerek kaçarak giden sky personellerinin hangi nedenle geri alındığını bilmek istiyoruz.yönetimin ihtarname çekenlere ne derece kızgın olduğu söyelenirken. 0
  • işten ayrılan 04 Mart 2013, Pazartesi 09:48:48 Bugün Mart 5 ve haala ekim (5 ay Geçti) ve Ocak maaşlarını bekliyoruz...İçerideki çalışanlar ise EKİM-OCAK-ŞUBAT maaşlarını bekliyorlar...Herkese yalancı cıkarttın beni...Bişi demiyorum ALLAH bilir ne yapacağını... 0
  • işten ayrılan 24 Şubat 2013, Pazar 13:49:44 Kardesim kimsenin umrunda degil...Haala müdürler aylıgı 600 € olan lüks arabalara binsinler aylık ödemesinler...Kurban olduğum ALLAH ım kimsenin hakkını kimsede koymaz...Bu arada Ocak maaşı da ödenmedi.... 0
  • işten ayrılan 16 Şubat 2013, Cumartesi 18:02:09 Elektriğim kesik cuma gününden beri..Bişi demiyorum ALLAH bildiği gibi yapsın. bu arad airporthaber e tessekürler sadece buraadan güncel olarak şikayetlerimiz yazabiliyoruz..Teşekkürler.... 0
    • Mağdur 22 Şubat 2013, Cuma 19:19:50 2 gün önce kıramı ödeyemediğim İcin ev sahibi evden çıkardı eşyalarımla beraber kaldım ortada hala Ekim Eylül maaşı yok hicmi vicdanınız yok ... 0
  • işten ayrılan 15 Şubat 2013, Cuma 09:49:47 yorumlarım niye yayımlanmıyor? bugün ayın 15 ve haala Ekim (üzerinden 4 ay geçti) ve ocak maaşlarını bekliyoruz....yorumlarımızı yayımladıgınız için tesekkürler 0
  • işten ayrılan 07 Şubat 2013, Perşembe 16:03:52 İşten ayrılalı olmus 4 ay haala maaş bekliyoruz.İllaki hukuki yollara mı basvuralım bizde... Diyoruz ekmegini yedik iyi kötü ama bu kadarı da ayıp be kardesim...utanır insan AZZZZ da olsa UTANIR. 0
    • mağdur 11 Şubat 2013, Pazartesi 21:42:59 hala utanmadan insan kaynaklarını takip edin diyorlar insan kaynaklarını arıyoruz yukarıdan haber bekliyoruz diyorlar utanma falan yok bunlarda allah ıslah etsin...kaybettikleri hiçbişey değil dahada kaybederler bu kadar ah almak iyi değil .... 0
  • Bir de... 19 Ocak 2013, Cumartesi 20:47:09 Ne kadar iyi anlatmaya çalışsam da karşımdakinin anlayabileceği kadar anlatmışşım. 26
    • SKY ÇALIŞANI 20 Ocak 2013, Pazar 08:51:57 KARDEŞİM BİZ SENİ ANLIYORUZDA SEN BİZİ ANLAMIYOSUN SANKİ BURASI RESMİ DEVLET DAİRESİ GİBİ YOK YAZIM KURALI DİYORSUN YOK ÖYLE YAZILMAZ BÖYLE YAZILIR DİYORSUN İNSANLAR BUNLARI GEÇTİ SENDE BUNU ANLA NERDE GÖREVLİSİN BİLMİYORUM HERHALDE SENİN ÇALIŞTIGIN YERDE BUNLARA DİKKAT EDİLİYOR AMA MİLLET EKMEK DERDİNDE YAZIM KURALI DERDİNDE DEGİL SEN BUNU ANLA YETER GERİSİNİ BOŞ VER OTUR SEN ANLADIN MI ŞİMDİ 0
  • Bir de... 16 Ocak 2013, Çarşamba 21:24:45 1000 karakter ile insanın kendini ifade edebilmesi elbette kolay değil. Benim de bir çok imla ve ya ifade hatam olabilir. Hataların en büyüğü de 1000 karakter imkanımız varken tek bir yorumda birbirimize SAYGISIZ DAVRANMAYA ÇALIŞMAMIZDIR. Umarım anlatmaya çalıştıklarımı, duygularımı birkaç yorumumda anlatabilmişşimdir. Halen de anlaşılmayan bir şey varsa yorumlarımda. İlkokul çocukları gibi laf sokmak zedelemek değil benim niyetim. Sizden de böyle bir şey beklemiyorum ikinci kez. "SKY ÇALIŞANI" başlığı ile yorum yollamışsınız. Eğer çalışan iseniz bindiğiniz dalı kesmeye çalışan ama kesemeyecek birisiniz benim görüşümce. Ad ve soyad yazın ben size ulaşayım ya da site adminine ulaşın telefon numarası bırakın ben de ulaşayım admine ve telefonunuzu alıp anlatayım yazdıklarımdan anlatamadığım kısımları ( Adıma kayıtlı numaram görünür olarak arayacağım). Yeter ki yorumlarınızla sanki ben milletin çoluğunun çocuğunun hakkını yemeye çalışıyormuşşum gibi davranmayın. Saygılar! 25
    • SKY ÇALIŞANI 18 Ocak 2013, Cuma 09:41:21 ARKADAŞIM SEN TAKMIŞSIN YAZIM KURALINA SEN EDEBİYAT ÖGRETMENİ FALANMISIN ANLAMADIM BEN BEN DİYORUM SANA İNSANLAR İŞTEN ÇIKARILDI NE MAAŞ ALDILAR NE TAZMİNATLARI AYLAR GEÇMESİNE RAGMEN EVİNE İCRA GELİYO MİLLETİN BORÇ İÇİNDE YÜZÜYORLAR SEN HALA BURDA YAZIM KURALINDA BAHSEDİYOSUN İNSANLARA YOK İSİM VER YOK CEP TELEFONU NUMARASI VER VERSEK NE OLACAK MİLLETİN MAAŞINI TAZMİNATINIMI ÖDEYECEKSİN MİLLETİN BORCUNU MU ÖDEYECEKSİN KONUŞUPTA SENLE O YÜZDEN BOŞ VER YAZIM KURALINI FALAN MİLLET BORÇTAN YÖNÜNÜ ŞAŞIRMIŞ ZATEN O YÜZDEN MİLLETİN YAZIM KURALINA DEGİL BORÇUNU ÖDEMEK İÇİN PARAYA İHTİYACI VAR ARKADAŞIM ANLADIN MI ŞİMDİ. 0
  • bir de... 16 Ocak 2013, Çarşamba 21:04:27 Yorumunuzu ilk etapta okuduğum an gözüme çarpan bazı sıkıntılar gördüm. Bu yorumda "SEN" demişsiniz, ben olsam siz derdim. "YAZIM KURALI" demişsiniz ya, ben olsam "yazım kurallarından" derdim. "YAZIM KURALIMI" demişsiniz, ben olsam "yazım kuralı mı" derdim. Umarım müşteriyle yazılı ilişkiye giren bir personel değilsinizdir diyorum. Beni anlamadılar demem kenara çekilmem. Biliyorum ki bu yazdıklarımı durumu çok zor olan ve yazdıklarımı okuyan çoğu insan anlamıştır. Üç günlük dünyayı birbirimize bu kadar çekilmez hale getirmeye gerek yok. Bu tip yazışmalarda elbet büyük harfin yeri vardır. Fakat en büyük harfler düşüncelerini en iyi ifade eden kişilerin harfleridir. Yorumların bir kısmı gayet acımasız önyargılı ve hatta biraz daha deşince kalleşçe bana göre. Türkiye Cumhuriyeti'ndeKimse kimseyi zorla çalıştıramaz. Çoluk çocuk diyorsunuz haklısınız. Fakat zamanında bu şirket sayesinde çoluk çocuk süt içti. Binilen dalı kesmeye çalışmamalı, ekmek yenilen tabağa tükürmemeli... Saygılar! 24
  • Bir de... 16 Ocak 2013, Çarşamba 20:35:45 Kolay kolay büyük harfle yazmam. Adabına aykırıdır yazışmaların. Gene de yazmayacağım. Fakat herkes için söylemedim bu lafı. Müşteri ile yazışmaya giren çalışanlar için söyledim. Burada bir yanlış anlaşılma olmuş olabilir. Saygı duyuyorum. Diğer taraftan bahsettiğim konuda da sizin bana hak vereceğinizi düşünüyorum. Türkçe iletişim kurduğumuz ortak bir dil burada yazışmalarımız bile bu dille yapılıyor. Anlamlar farklı yere kayabilir bir virgül yeri dahi değişince. Örneğin, "ADAM OL BABAN GİBİ, EŞEK OLMA!" ve "ADAM OL, BABAN GİBİ EŞEK OLMA!" cümlelerinde sadece virgülün yeri değiştiğinde komple cümlenin anlamı da değişiyor. Müşteriyle yazışmaya giren ve Türkçe'yi tam anlamıyla kullanamayan insanlar maaşlarını benim kanaatimde tam olarak hak etmemiştir. Bu güne kadar şirkette idare edilmiştir. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişşimdir. Bu benim yazdığım kadar kolay bir durum değil elbette. Fakat hiç bir başarıya dikensiz yollardan gidilmez. Hayırlısı diyorum. Saygılar! 22
  • Bir de... 10 Ocak 2013, Perşembe 19:49:47 Turizm ile uzun süredir ilgilendiğimden dolayı turizm şirketinin kış aylarında bazen maaş geciktirdiğini gördüm. Maaş da maaş diyen insanların Türkçe'de "de" yazım kurallarını bile bilmediğini gördüm yorumları okuyunca. Bazı çalışanların geçmişte aldıkları maaşların bir kısmını hak etmediklerini düşünüyorum. 8
    • SKY ÇALIŞANI 15 Ocak 2013, Salı 11:54:03 ARKADAŞIM MİLLET AÇ SEN YAZIM KURALINDAN BAHSEDİYOSUN BANKADAN İCRAYA GELDİKLERİ ZAMAN DA YAZIM KURALIMI DİYELİM MİLLETİN ÇOLUK ÇOCUGU VAR KARDEŞİM BAKMAK ZORUNDA OLDUKLARI EVLERİ VAR KİRASI VAR ANLADIN MI ARKADAŞIM ŞİMDİ 0
  • eski calisan 06 Ocak 2013, Pazar 19:06:16 Haram olsun diyorum, isleri gucleri adam oyalamak, anca kendi karinlarini doyursunlar... Isten ayrilanlar kimin umrunda 0
  • eski skycı 05 Ocak 2013, Cumartesi 12:31:26 şirket içerdeki personele maaş yatırmış dün.ayrılanların içerde kalan paraları ne zaman yatacak ya....yeter artık...çalışan yine iyi kötü prim alıyor.ya ayrılan ne yapsın...ihbar tazminatıda içerde yıllık izin parasıda içerde oh beee....bu kadar zorda bırakılmaz ki insan...... 0
  • LaFontaine'den masallar 09 Aralık 2012, Pazar 22:01:57 TRTO demek , gariban first officer adaylarindan 30.000 euro para alacaklar demek Sonra , 6-7 maassiz onlari ucurmadan "base-training" icin bekletecekler .. Sonra 3-4 ayda line training sirasinda maas vermeyecekler .. Etti mi 9 ay .. Sonra line bitmeden yuzde 70 ini eleyecekler ... Hatta mesela 94 saat ucmus adami release etmemek icin sirketten ayiracaklar ... Ha bu arada SİRKETİN EGİTİM MUDURU DE , ASAGİDA ALAKART YEMEK YİYEN PERSONELİNE DİYECEK Kİ (YEMEK PARASİ VERİN ARKADASLAR) sanki her ogun iskender kunefe veriyorlar ya ... QRH'ler fotokopi olarak verilecek ve 35 liracik talep edecekler .. SKY , SİVİL PİLOTLARİ MAASSİZLİKLA TERBİYE ETMEYİ COK İYİ BİLİR ... ONLARDAN TRTO İCİN PARA ALİR , SONRA ONLARİ 8-9 ay maassiz bekletir , ucmaya basladi mi da 10 ay YARİM MAAS VERİR .. tam o gariban first officer 18-19 ay sonra tam maasa gecer , kis ayinda da MAAS ALAMAZ :)) ASKER ARKADASLARİ DA KAPİİİİİ GİBİ SENETLE 3 sene baglarlar ... ONLARA DA MAASSİZLİGİN NE OLDUGUNU BU KİS OGRETTİLER ... 0
    • ... 11 Aralık 2012, Salı 16:28:47 Ona bile başvuran yok kim TRTO yu küçülen şirketten alır ki? 1
  • TRTO 09 Aralık 2012, Pazar 12:35:15 TRTO eğitimi için pilot alınacakmış. Yeni gündemler yaratmak ne güzel. İyi ama tip eğitimi vermek için hangi nedeniniz var? İnsanların maaşını ödeyemezken simülatör olsun base egitimi olsun bu paraları nasıl karşılayacaksınız? Yoksa Bon Air gibi yeni mağdurlar mı yaratılacak? Siz lafla peynir gemisi yürümez bilmiyor musunuz? Bırakın TRTO yu da maaşları ödeyin. Hadi ödeyemiyorsunuz çıkıp bir tarih verin. Yönetici olarak personelinize davranışlarınız mükemmel, size belki ulaşmak için kapınızda saatlerce beklemek gerekiyor. Dua edin de Sky kapanmasın yoksa başka bir şirkete gitmeniz biraz zor olacak. SHGM maas ödeyememe bulgusunu nasıl yanitlayacaksınız? Çıkın biraz yürekli olun ve gerçekleri çalışanlarınızla paylaşın. 2
  • İsim / Rumuz 06 Aralık 2012, Perşembe 20:40:16 artık bi acıklama yapılsın yeter artık! cıdden yeter .! ınsanlar ac gezmek zorundamı sızın yzunuzden..para vermıosunuz bıde ustune ınsanları ucretsıze cıkartıyorsunuz..o kadar ınsanın ahı uzerınızde .maasları verınde ınsanların dılınden kurtulun artık..gercı bı anlam ıfade etmıo demekkı sızın ıcın yazılanlar..yazık 0
  • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 01:57:10 Sen once hangi haberin altina nasil bir yorum yaptigina bak bence. Kisi kendinden bilir isi. Eger biz salla basini al maasini yapiyorsak bu oduller senin kendi ferdi cabandan mi kaynaklaniyor bi hesapla bence. 0
    • SKY CI 28 Kasım 2012, Çarşamba 15:42:19 merak etme senin de kendi çabandan kaynaklanmıyordur...paranın gücü!!! sen olmasanda bu ödüller alınacak.aşağıdaki yoruma bakarsan aile kavramını unutmuş'duyduk duymadık demeyin'denen bir şirket ferdi aile sırlarını deşifre etme hakkını nasıl kendinde buluyorsa bende bu başlığın altında yorum yapma hakkımı kendimde buluyorum... 3
    • üzgün 28 Kasım 2012, Çarşamba 23:18:12 şirket zor durumda, tamam, insanları ayırıyorsunuz tamam,ayrılan ya da ayırdığınız personelin maaşlarını ne zaman ödeyeceksiniz? Başarı varsa çaycıdan pilota kadar herkesin emeğiyle kazanılır. Maaşların ödenmemesinin sorumlusu çalışanlar mı? Lütfen çalışanlarınıza doğru düzgün bir açıklama yapın. Bankalar bile Sky çalışanlarına kredi açmıyorlar. Sivil havacılık Gn Müdürlüğü bu kadar şikayeti muhakkak görüyordur ki sesini çıkartmıyor, şirket çalışanlarının maaşını garanti ediyordur. Sky hv yollarının SHGM'de teminatı var mı? üye olun diye çağrı yapan TALPA'ya soruyorum; ne yaptınız? Hiç sesiniz çıkmıyor! 3 aydır maaş veremeyen bir şirkette uçuş emniyetinden bahsedilebilir mi? Yönetici olup sesini çıkartmayan pilotlar; pilot musunuz yoksa orada başka amaçla mı oturuyorsunuz? lütfen hiç olmazsa onurunuzla istifa edin. 0
  • :( 27 Kasım 2012, Salı 23:59:41 rezil olduk artık!!! 0
  • SKY CI 27 Kasım 2012, Salı 15:09:18 arkadaşlar hepinize yazıklar olsunnn. bende bir sky çalışanıyım ama bukadarına da insaf diyorum. işçi milleti nankördür derler ya evet nankördür ve bende işçiyim bende nankörüm. herkes şikayet ediyor yok şöyledir yok böyledir ama kimse gitmiyor neden? işten çıkartıyorlar, çıkartılanlar beni niye çıkarttılar diye soruyorlar!!! yıllardır düzenli maaş alırız ama aksadığı zaman en kötü şirket bizim şirket olur. a be kardeşim madem kötü şirket daha iyi bildiğin başka şirkete git ozaman...neden hala bekleyip konuşursun.varsa kapasiten yatmak istersen gir kpss ye git devlete. çalışma o zaman özel bir şirkette. bu şirketler neden böyle biliyormusun? biz çalışmadığımız için sürekli kaytardığımız yan gelip yattığımız, 1 kişinin işini 3 kişi yapıyor diye batıyor. bu ülkede bu yüzden kalkınmıyor. o gün sorduğumda arkadaşlara neden çalışmıyorsun diye: maaşlar ödenmiyor niye çalışayım diyor. başındaki S.'de çalışmayan adamlarına destek çıkıyor. sanki düzenli maaş ödenirken çok çalışıyorduk ya... 16
    • İsim / Rumuz 27 Kasım 2012, Salı 20:01:03 yazıklar olsun insanlar bu haldeyken sen hala boyle bir yorum yazabiliyorsun. 2
    • çalışmıyorsan..... 28 Kasım 2012, Çarşamba 09:29:19 Yaaa arkadaşım madem sen burdan çalışmıyoruz diye yakınıyorsun. Yani kendini de işin içine katıyorsun madem sen çıksana işten. Neden bu kadar nankörsün? Hem çalışmadığını itiraf ediyorsun hem de başkalarına laf ediyorsun önerilerde bulunuyorsun. Önce sen hakkını ver bakalım bas istifanı da görelim. Toplantıda deseydin ya bunları o kadar kişi içinde. Neden burdan yazıyorsun? 0
    • İsim / Rumuz 28 Kasım 2012, Çarşamba 11:05:37 çok haklısın git bunları yeni işte çıkartılan adamlara söyle 160 kişiyi cıkartacaklar 3 aydır para almıyorlar ve sonunda teşşekür olarak işten çıkartılıyorlar...allah bilir tazminatlarını ne zaman alırlar 0
    • 15:09 11 Aralık 2012, Salı 16:33:25 ihtiyacın olmayan maaşını bana eft yaparsın o zaman 0
  • Duyduk Duymadık Demeyin 25 Kasım 2012, Pazar 16:30:30 Cuma günü itibaren Kayı Grup ve şirketleri Merkez Bankası kara listesine girmiştir. Yaklaşık 60 adet çekten hepsi karşılıksız çıkmasından ötürü bankalar tarafından ihbar çekilmiş; Merkez bankasına bildirilmiş ve şirket 26-30 Kasım arası ödeme tahüt etmiş. Kısacası gelecek hafta maaş yatar mı yatmaz mı bilinmez ama buralara yazıp keserim, bicerim diyenler, bekliyorum ne yapacaklarını dört gözle... Bakalım uçaklar kalkar mı kalmak mı? Benim görüşümü sorarsanız kalkar hemde hiç gecikmemiz. Bu şirketten de kimse gitmez. Herkese hayırlısı olsun. 0
  • serefli 24 Kasım 2012, Cumartesi 14:14:05 yönetici kaptanlar maaslarini aldi.... 0
    • Aaaaa lutfen ... 24 Kasım 2012, Cumartesi 21:05:28 3. Katta , konusabilmek icin sira bekledigin , seni umursamayan , begenmeyen gitsin diyen , cani istediginde airbus cani istediginde boeing kullanan insanlar mi . A lutfen haksizlik etmeyin . Onlar da sizinle ayni sikintiyi cekiyorlar . Gormediniz mi pilotlara bilgilendirme toplantisinda nasil size bilgi verdiler , nasil size 500 tl ' cik bahsis verdiler aylik , iki aylik 1000 tl ... Hani maaslar yatacak dediler 1000 tl verdiler bak sozlerinde durmuslar !!! Simdi de yok 20 is gunu yok aralik 10 vs . Onlar hic maas alir mi .. İste herkes okusun . Patronla pilotlar arasinda kopru vazifesi kurmasi gereken insanlar , sadece patrona yaranmaya calisirsa , 3 ay da maassiz kalinir , 3 yil da ... SİZİN ANLATTİKLARİNİZ , ZANNEDİYORMUSUNUZ Kİ YONETİME İLETİLİYOR ... PATRONA "HERSEY DORT DORTLUK , KİMSE SİKAYET ETMİYOR , UCUSLAR YAPİLİYOR , PARA SİKİNTİSİ ONEMLİ DEGİL , ASKERLERİN EMEKLİ MAASİ VAR , SİVİLLER DE ZATEN ZENGİN 50000 euro PİLOTAJA VEREN ADAM AC KALMAZ" DİYEN birinden ne bekliyorsunuz 1
  • eger dogruysa 23 Kasım 2012, Cuma 22:37:15 3-5 kaptanin herkeslerden once maaslarini aldigi konusuluyor var mi asli astari? KIM BUNLAR? kesin paramiz yok diye agliyorlardir bir de ortalikta! bilen bir serefli insan cevap versin dogru mu bu? 1
  • YAZIKLAR OLSUN SKY HAVAYOLLARINA 22 Kasım 2012, Perşembe 16:31:31 3 AY OLACAK NERDEYSE YAA MAAS YATIRIN ARTIK ,BIN TL ILE KREDI ODESEN KIRAN ACIKTA,KIRANI ODESEN KREDIN ACIKTA TUP BITTI KARANLIKTA OTURUYOM YETER ARTIK YAA YETER YETER BU KADAR ACI CEKTIRTMEYE AC VE MADUR BIRAKTIRTMAYA NE HAKKINIZ VAR SORUYORUM SIZE 0
  • maas 21 Kasım 2012, Çarşamba 13:40:17 halen maaş bekliyoruz.............. 1
    • İsim / Rumuz 22 Kasım 2012, Perşembe 17:11:36 çok bekleriz daha biz bu maaşları 0
  • pılot 18 Kasım 2012, Pazar 20:00:48 Arkadaşlar çok yakın zamanda içerdeki pilot arkadaşımdan aldığım habere göre çoğu çalışan pilot air berlin ve pegasusla anlaşmış ocak ayında SKY da uçaçak pilot kalmıyacak kimi uçuracak o zaman bakalımmm 0
  • yazıklar olsun 13 Kasım 2012, Salı 10:03:12 Kimileri ücretsiz izine çıkartıldı,kimileri işten çıkartıldı yazık Ya 0
  • İsim / Rumuz 11 Kasım 2012, Pazar 00:46:48 arkadaslar kabinden gelen mesajların anlamı ne işten cıkarmalar ucretsizler mi olacak durum bu halde iken işten cıkarma olmasın zaten 2 aydır maas yok ya da ucretsiz olursa Allah korusun bir de işten cıkarma olursa halimizi dusunemiyorum.net bilgi bilen var mi lutfen bildirsin. 0
  • Yaziklar olsun 10 Kasım 2012, Cumartesi 17:17:34 Yeter ama yeter durdurun ucuslari. Birlik olup ucmayin zaten alamiyacaksiniz paranizi.Birazda o magdur olsun.Sizi düsünmeyeni siz niye düsünüyorsunuz anlamadim 4
    • kına 12 Kasım 2012, Pazartesi 08:54:26 uçuşları durdurunca ne olacak söylesene? ne geçecek eline? insanlar bir şekilde şirketi kurtarmaya binlerce insanan ekmek vermeye çalışıyor? sen ne yapıyorsun gereksiz yorumların dışında?bu kadar kolay mı bir şirketi karalamak batırmak? kuruluna kadar neler çekildi sen biliyor musun? 0
    • İsim / Rumuz 12 Kasım 2012, Pazartesi 18:01:04 boyle dusunen insanların olması da kotu iyi veya kotu bu sirket bir gun duzelecek ama şimdi boyle yapmamak lazım ........ 0
  • dilenci 10 Kasım 2012, Cumartesi 16:09:18 ne alirsan kar bunlardan 1000 tl iyi para :-) 8
    • İsim / Rumuz 12 Kasım 2012, Pazartesi 18:01:36 gereksiz bir yorum ... 0
  • KAYI GRUP 10 Kasım 2012, Cumartesi 14:33:16 Sayin Gorgulu ailesi; Bir sikinti varsa hepimizin ortak sikintisidir,sizden ricamiz bu ortak sikintimizin nasil ve ne zaman asilacagi konusunda net bilgiler vermeniz bu sekilde suskun kalarak en cok zarari siz ve sirketleriniz goruyor. Madem bu sikinti ortak kaderimiz bedaber asicaz ama kapali kapilar yada 3yada4. agizlardan soylenenler sizin adinizi lekeliyor sanirim bunu istemek hakkimiz. Sn Tahir beye acil sifalar. 0
  • madur 10 Kasım 2012, Cumartesi 12:55:57 BU NE YA BİRDE DALGA GEÇER GİBİ 1.000 TL PARA YATIRMIŞLAR.UTANMADAN YAZIKLAR OLSUN SİZLER GİBİ YÖNETİCİLERE.TUZUNUZ KURU TABİKİ ..TOK AÇIN HALİNDEN ANLAMAZ BU OLUYOR SANIRIM..KİMSE SİZDEN HAK ETTMEDİĞİ BİR PARAYI TALEP ETMİYOR .HERKEZİN HAKKINI VERİN..... 2
    • YİNE AYLARDAN KASIM............ 10 Kasım 2012, Cumartesi 16:34:26 KASIM AYINDA DAHA 1.000 TL.İSE GELECEK AYLARI HİÇ DÜŞÜNEMİYORUM,RESMEN İNSANLARI DİLENDİRİYORSUNUZ YAZIKLAR OLSUN SİZE,HAKKIMIZ OLANI VERİN 1
  • karakalem 10 Kasım 2012, Cumartesi 10:55:55 sayın yöneticiler...şirket personelinin içinde bulunduğu durum malum..personelin mutfağında tencere yeniden kaynamaya başlayıncaya kadar bazı davranışlarınızda biraz daha özenli olabilirsiniz diye düşünüyorum...örneğin, bir süre o heyula ciplerinizle şirkete gelmeseniz. gelirseniz de kapı önüne par etmeseniz..ofisteki sınırlı sayıdaki .....mutluya.....personelin onlara taktığı sıfatı yazmaya utanıyorum.....söyleseniz de insanların içi kan ağlarken onlar koridorlarda mutluluk kahkahaları atmasalar.. bu ve bunun gibi umarsız davranışlar gönüllerde maaş alamamaktan daha derin ve onulmaz yaralar açıyor. çok şanslısınız farkında değilsiniz..bu personel maaş almasa da işini en iyi şekilde yapar. o ödüller personelindir. gönülleri kırarsanız personeli kaybedersiniz.....siz bilirsiniz..... 0
  • yolcu 09 Kasım 2012, Cuma 14:04:16 Boşuna yazmayın, vaktinizi harcamayın. Kanunlar buna izin verdiği sürece patronlar maaşları istediği zaman öder. Almanya'da bu olmaz çünkü Alaman otorite gerekirse sirkete el koyar. Kendi yöneticilerimiz Amerikada. Şirkette muhatap alacak kimse yok. Olsa da fark etmiyor. beğenmeyen çıkar gider dendi. Kimse köstek olmadı ama herşey bir yere kadar. 0
  • İsim / Rumuz 08 Kasım 2012, Perşembe 22:42:28 millet üç kuruş parayla ev geçindirmeye çalışıyor,ama ne eylül ne ekim çalıştığının karşılığını alamıyor..sadece sky değil adam eve de aynı durumda.. tazminatı içeride olan arkadaşlar için bir önerim olacak,sgk ya gidip şirkete ihtar çekip hem tazminatınızı hemde içerdeki tüm maaşlarınızı alarak iş akdinizi sonlandırabilirsiniz.. hepimiz zor durumdayız,söylenecek başka bir şey yok.. 3
  • Meraktan soruyorum 08 Kasım 2012, Perşembe 20:37:00 1- neden pilotlara bilgilendirme toplantisi yapilirken YONETİM KURULUNDAN 1 KİSİ ASAGİ İNİP YUZLESEMEDi CALİSANLARİYLA (finans departmanindan bir arkadas kurban secilmis aciklama yapilsin diye) 2- neden Almanya'da German Sky calisanlarinin maaslari her ayin 1 inde yatarken Turkiyede bu gecikme var ( hani almanya ornegi veren bir kisi yorum yazmis ya ona istinaden soruyorum) Alman hukumeti , eger calisanlarin maaslari 1 indehatmazsa sirkete cok ciddi yaptirimlar yapiyor o yuzden German Sky calisanlari maaslarini tarihinde tikir tikir aliyor 3- neden kokpitte esip gurleyen , maas yatmiyor diye bagirip cagiran kaptanlarin 1 tanesi bile elini kaldirip "neden maas yatmiyor" diye soramadi herkesin icinde ... 2 tane first officer'in sesi cikti o kadar 1
    • merakını gidereyim 12 Kasım 2012, Pazartesi 08:51:10 kendini hiç başkalarının yerine koymaya çalışıyor musun sen? sen büyük ihtimalle kendini akıllı sanan şirket çalışanlarından birisin, sen neden kaldırmadın elini aşağıda? sorsaydın ya finans departmanından arkadaşa? bence gerekli açıklamayı yaptı ve kimsenin soru sormasına gerek kalmadı. sen ne diye ortalığı karıştırıyorsun ki? aferim sana almanyadaki kuralları çok iyi biliyorsun!! 4
  • İsim / Rumuz 08 Kasım 2012, Perşembe 01:03:34 smile ın the sky degıl not SALARY ın th sky 0
  • xxx Dost XXX 07 Kasım 2012, Çarşamba 18:24:25 SANKI KEYFINDENMI VERMIYORLAR KRIZ VAR BIRAZ SABREDIN ; KESINLIKLE YAKINDA ÖDERLER BU KADAR BÜYÜMEK KOLAYMI ; SIZ TAHMIN EDIYORMUSUNUZ BU DURUMDAN YÖNETICILER MEMNUNDUR; KIM ISTER MAASLARI ÖDIYEMEMEK; EGER YAPAMIYORSANIZ; BEDDUA EDECEKSENIZ; VERIN ISTIFANIZI GIDIN; HAA YOK BIZ SIRKETI AYAKTA TUTMAK ISTIYORUZ DERSENIZ; HEPINIZI BIR YERDEN ELINIZLE TUTUN VE KALDIRIN BU SIRKETI; SU AN AVRUPADA KALAN TEK TÜRK HAVAYOLU; (ARKASINDA GÜC OLMADAN) SIZ ALMANYADA NE OYUNLAR CEVIRIYOR ALMAN SIRKETLERI HABERINIZ VARMI; BU BAYRAGIDA TESLIM EDERSEK; ZATEN ISSIZ KALACAKSINIZ; ZATEN O SAATTEN SONRADA BÜTÜN KALELER ZAPTETILMIS OLACAK; SONRA TURIZMDE KURTULUS SAVASINI BASLATACAK HAVAYOLUDA YOK; ZATEN HOTELCILERI ELE GECIRDILER ; TEK KALE BURA KALDI; KOCA ALMANYADA KALAN YAZ TUR OPERATÖRÜ TÜRK 2 TANE VE 1 TANE KIS OPERATÖRÜ KALDI ; ONUN ICIN IYI DÜSÜNÜN YAZARKEN ARKADASLAR 15
    • İsim / Rumuz 08 Kasım 2012, Perşembe 01:05:00 kımsen cok haklısın en azından suan bıgun yatacak bu maaslar sırket batarsa tamamn ıssız kalcaz 3
    • yanlış 08 Kasım 2012, Perşembe 11:50:51 1. kriz yok plansızlık var, beceriksizlik var. 2. Almanya'da işletme maliyetleri daha yüksek gene de Alman şirketleri para kazanıyor. 3. Maaş ödeyememe Sky'da kronik hastalık oldu ancak su sefer kriz çok ciddi. 4. Verin istifanızı gidin diye Mayıs Haziran ayında söylenir. 5. Havayolunda pilot, teknisyen, hostes dışında bir çok çalışan var. 6. insanlar zaten destek oluyor sadece tünelin ucunu görmek istiyorlar. Ocak, Şubat, Mart maaşları yatacak mı yada ne zaman yatacak? 0
    • İsim / Rumuz 09 Kasım 2012, Cuma 02:31:43 Arkadas fedakarlik tek tarafli olmaz ben cocuguma bayramda kiyafet alamayipta sen gardrop duzersen, ben kahvaltida yumurta yediremezken sen bilmem nerden peynir getirtirsen, ben kirami elektrigimi odeyemezken sen butun ailenle kendi otelinde bayramda keyif catarsan kim neyi nasil ayaga kaldiracak bi deyiver bakalim. istifa edeceksiniz demissin ya bu sirket kesin sen ve senin gibi insanlarin somurmesi yuzunden bu haldedir dusun gorgulu ailesinin yakasindan sadece zarar veriyorsunuz 0
    • merhaba 10 Kasım 2012, Cumartesi 13:02:35 HAYIRLI OLSUN MAAŞLAR YATTI ATRIK EV KİRASI KREDİ BORCU ELEKTİRİK SU TELEFON ÇOCUKLARINIZ OKUL HARÇLIKARINI BOL BOL ÖDERSİNİZ UTANMADAN DALGA GEÇER GİBİ 1,000 TL YATIRMIŞLAR.. ALLAHA HAVALE EDİYORUM O ÇIKARACAĞI YERİ İYİ BİLİR... 0
  • Yeni karar ... 07 Kasım 2012, Çarşamba 11:42:29 Dun yapilan toplantida alinan yeni karar ne biliyormusunuz .. 2 ucak daha filodan cikarilacak ... Zaten sozlesmeleri bitiyordu ucaklarin artik yenilenmeyecek Cozum bu ... Bir ucak basina 4 kaptan 4 first officer dusuyor , 2 ucaktan 8 kaptan 8 first officer gider Zaten milyon dolarlik sirkette ilk "ekonomik yaptirim" personel giderlerinden kisarak olur !!! Haaa bu arada bugun 7 kasim , eylul ve ekim maaslari yatmadi Calisanlar odeyemedikleri kredilerinden dolayi evlerini satmaya , arabalarini satmaya , kirada oturanlar iki kisi ev tutmaya basladilar Maaslarin tamamini veremiyorsun bari "minimumlarini" yatir . Hani kredi karti borcu geldiginde minimum odeme tutari vardir ya , personeline de maasinin yuzde 20 sini yatir bari insanlar borclarinin minimumunu odesin BU ARADA NE KADAR ONURLU İNSANLARLA CALİSTİGİNİ DA UNUTMA . YOLCULAR MAGDUR OLMASİN , TURK TURİZMİNE BALTA VURULMASİN DİYE İNSANLAR BU ŞARTLARDA UCUYOR . Hani "çapsiz insanlarla çalisiyoruz" diyen kendini bilmezler var BİLSİNLER 2
  • ama yeter 07 Kasım 2012, Çarşamba 11:00:00 ne çalışanların ders alması ne aile şirketi olması artık, gülünç olmayalım. elemanların bu kadar zor durumdayken sen onları insan yerine koyup çıkıp bi açıklama yapmazsan sonra işine yarayan adam bulamazsın bundan sonra kimsenin kimseye güveni olmaz ve hepimiz bi kolayını bulduğumz an çeker gideriz tek iyiilik yapacak enayi bizmi kaldık 1
    • İsim / Rumuz 10 Kasım 2012, Cumartesi 16:39:07 kesinlikle katılıyorum herkes bir gün yolunu buldumu çekip gidecek,enayimişiz ki kaldık bu zamana kadar 0
  • kredi 07 Kasım 2012, Çarşamba 10:38:54 Avrupadaki bir kamu bankasından Sn. çok önemli bir siyasetçimizin ısrarı ile bankanın itirazına rağmen teminat alınamadan 10 mil € kredi onaylanmıştır. Tabii bu kadar miktar tek seferde gelmez gelsede hemen personele verilmez ancak biraz sabrederseniz ay sonunda en az yarım maaş yatabilir. Operasyonun sürmesi açısından bu para çok önemli. Maaş akmasa bile damlayacak diye düşünüyorum. Zor günler geçse de kalpler yaralı kalacak. Sky ve çalışanları umarım bundan ders çıkarır ve gene bir aile şirketi ruhuyla devam eder. 4
    • İsim / Rumuz 07 Kasım 2012, Çarşamba 12:55:13 ohaa sımdıde utanmadan yarım maasmı dıyosunuz yazık yaa 1
    • İsim / Rumuz 10 Kasım 2012, Cumartesi 16:22:44 operarasyonun sürmesiymiş bu saatten sonrada sürmesin zaten,yazın uçaklar deli gibi uçarken bol bol paralar kazanılırken maaşlarımız yınede gecikmeli yattı.maaşlarımızı işletip yatlar katlar 3 tekerli motorlor alınacağına kış sezonuna maaşlar ayrılsaydı.1yıldır düzensiz maaş ödeniyor kaçan kaçtı şirketi düşünenler düzelir düşüncesiyle kaldı destek oldu ortada bırakmadı seni, kalanlara bari sahip çıkılsaydı değer verilseydi oda olmadı bu en büyük hayal kırıklığı bu saatten sonrada kımse durmaz artık SKY'da 0
  • İsim / Rumuz 07 Kasım 2012, Çarşamba 09:53:42 2 ay oldu halaaa maas yok,ne zaman yatircaksiniz bu paralari bankalarla ev sahipleriyle insanlar birbirine girdi yaa ne kadar rahatsiniz maasin ne zaman yatacagina dair bir bilgi verin 1
  • İsim / Rumuz 05 Kasım 2012, Pazartesi 22:14:04 Maaş yatırın maaaaaşşş uçaklar vızır vızır uçuyor nereye gidiyor bu paralar, çalışanların hakkını verin artık verin hasta oldum kanser olucam yakında parasızlıktan sıkıntıdan yeter artık yaa yeter yeter 0
    • kredi ödeyemıyorummm 06 Kasım 2012, Salı 23:30:56 aynen kardes katılıyorum bız bunlardan bankalar bızden yaa yeter yaa hacız gelcek dıe korkuyorum sızın yuzunuzde adımı kara lısteye alcaklar 0
  • Ne bekliyorsunuz ki? 05 Kasım 2012, Pazartesi 19:04:58 Kendisine sadece eleştiri yapan bir kişiye hasta yatağından beddua eden bir kişiden manevi olarak ne bekliyorsunuz ki? Size biraz olsun değer verdiğini gösterip açıklama yapmasını mı? Güldürmeyin insanı... Maddi olarak alın terinizi, HAKKINIZ olanı versin önce, ondan sonra maneviyattan söz etsin. Açıklamayla falan karın doymaz, ama bunu da yukarınızdaki anlamaz. Büyük başın büyük derdi olur, sizinkiler ne ki, umrunda mı? Ev sahibiniz gelsin dayansın kapınıza, meçhul zamanda alacağınız maaşın yarısından fazlası faizlere gitsin, yine aynı tas aynı hamam olsun... Umrunda mı? Değil elbet... Agresif tavırlarla sağa sola saldırsın beddua etsin. Ama siz yine metanetinizi koruyup beddua falan etmiyorsunuz ya, hepinize helal olsun gerçekten... Allah hepinize sabır versin... 5
  • İsim / Rumuz 05 Kasım 2012, Pazartesi 15:26:53 2013 sezonun uçuşları bile hazır,soruyorum size uçurabilecek adamınız kalacakmı acaba? herkes mutsuz herkes gidecek bunu biliyorsunuz ve halaa bir açıklama yapmıyorsunuz. 1
  • ÖZET 05 Kasım 2012, Pazartesi 09:25:09 Çok yazıldı,çizildi, ÖZETLEMEK gerekirse: ...Tahir Beye acil şifalar dileriz..onun hastalığını konuya dahil edenler VİCDANSIZ 2-3 kişiyi geçmez.. ...Yönetim çalışana büyük AYIP etmiştir. ....Çalışanlar HAKKI olanı istiyor, ADAM yerine konmak, SAYGI görmek istiyor, AÇIKLAMA bekliyor."Sendikamız olsaydı, işveren bunları yapabilir miydi?" diye soruyor. ....Bir yorumcu çalışanların yorumları yüzünden Tahir Beyin onlara artık nasıl güveneceğini soruyor..Çalışanlar nasıl GÜVENECEK..her ay böyle mi olacak, hep diken üzerinde mi oturacak insanlar? ...Çalışanın zararının karşılanması için maaşların yanı sıra borçlarına gelen faizler nedeniyle EKSTRA ÖDEME yapılması gerekir. ...Bundan sonra da aksama olmaması için GARANTİ verilmesi gerekir.İşveren MERTÇE sözleşmeye sadık kalmalıdır. ...Şirket PROFESYONELCE yönetilmelidir. ...Son söz: "Günü kurtarsa bile MALESEF şirkette erezyon başlamıştır. Artık TÜM HAVACILIK ve TURİZM camiası herşeyi bilmektedir.Burada sadece SEÇENEĞİ olmayanlar kalacaktır. 0
  • İsim / Rumuz 04 Kasım 2012, Pazar 19:43:42 arkadaslar sirketimizin , calısanlarımızın sorunlar yasadıgı asikardır sorun yok diyen de yalan soylemiş olur ama burdan yorum yapmak , kişilerin birbirine hakeret duzeyinde cevaplar vermesi hos degil gercekten. burdan artık herkese ricam daha fazla iyi ya da kotu yorum yapmamanızdır cunku cok yorum yapılınca maaslarımız daha once yatmayacaktır. eminim ki hersey hayırlısıyla duzelecektir. bir de tahir beyi sever ya da sevmezsiniz ama zor bir hastalık gecirmiş galiba hastalıgından nemalanmak cok hos degil ve kimseye yakısmaz hele ki bir calısanına hic yakısmaz. içimizi ferah tutalım; kimseyi, birbirimizi hiç kırmayalım! 0
  • İsim / Rumuz 04 Kasım 2012, Pazar 13:37:23 böyle bir büyük şirketi yönetmek kolaymı sanıyorsunuz,oteli satıp 2 uçak satıp maaşları yatırmak çözüm deil tüm herkesin maaşı yatıcak ama o kadar insan işsiz kalıcak böyle olması dahamı iyi?bu insanlar finansal destek bekliyor inşallah o destek gelince herkesin maaşı yatacak yüzü gülecek ama bu insanlar ozaman sizlere nsıl güvenecek devir düşene bir tekmede sen vur devri deil alamadığın maaşa üzül ama insanların sağlığına laf edip terbiyesilik yapma allah sağlık versinki benimde maaşımı ödesin benden sonraki nesillerede bu grup ekmek kapısı açıp ekmek versin,bu terbiyesizce düşük kalitede yorumlar yapanları sayın tahir bey bizzat kim olduğunu bilmez fakat bu yazanlar yarın birgün sağlıkla ilgili kötü bir duruma düşerse herkesten önce o yardım eder peki ozaman hiçmi utanmıcak ve vicdanın sızlamıcak? patronlarımızda çok mutlu deiller bu durumdan onlarda çok mahcup ben ne patronlar tanıyorum açıklama bekleyen personeline maaşları yatıramıyorum kardeşim yolunuz açık olsun diyen .. 4
    • İsim / Rumuz 04 Kasım 2012, Pazar 15:29:17 Sky'ın kendi uçağı var mı ki satacak? 0
    • İsim / Rumuz 04 Kasım 2012, Pazar 16:40:33 yazdiklarinizdan anladigim kadariyla yukariya yakin birisiniz..ancak bir ayrintiyi kaciriyorsunuz-bir yetkili cikip da dese ki "sayin calisanlar,cesitli kosullar dolayisiyla 3ay-5ay-10ay ne ise maas odeyemeyecegiz ancak ugrasiyoruz ve herkesin hakkini yavas yavas odeyecegiz""tarzi iyi niyetli bir yaklasimda bulunsa o kadar eminim ki tum calisanlar ellerinden gelenin en ust seviyesne cikarir performaslarini,hergun kosarak gelir isine-mesailere kalir yeter ki sirketim,ekmek yedigim kapi ayakta dursun diye..ancak sizler herseyiniz olan personelinize bir acikla yapmadiginiz surece de burada mevcut durumla ilgili yorum yapan kimseye soz soylememelisiniz..patronlarimizin kisiligiyle-hastaligiyla ilgili olumsuz yorum yapan herkesi sonuna kadar kiniyorum.ancak bende bankalar aradiginda-kapiya ev sahibi geldiginde-cocugum harclik istediginde onlara verecek bir cevabim olsun istiyorum..inanin insanlar sizin yazdiginiz gibi"para yok kardesim yolunuz acik olsun"denmesine bile razi sizler sustukca. 0
    • terbiyeli olun 05 Kasım 2012, Pazartesi 09:47:01 6 aydır bu şirkette çalışan birisiyim yukarıya hiçbir yakınlığım yok sadece maaşlı çalışan bir personelim,benimde ev sahibim kapıma gelip kirayı soruyor bizde bu durumdan rahatsızız benim söylemek istediğim bu kadar saçma sapan yorumlar fazla olmuş ve adamın sağlığı ile yazılanlara asıl tepkim.. 1
  • yönetici 04 Kasım 2012, Pazar 00:10:25 o yazıyı şirketimizin itabarını daha fazla düşürmemeniz için yazdım.hepimiz aynı kapıdan ekmek yiyoruz...insan ekmek yediği yeri bukadar düşürür mü? burdaki yorumları herkes okuyor sorunu içimizde çözmeliyiz burada değil. bu arada ben kayı groupda yöneticiyim demedim. saygılar... 3
    • kim 04 Kasım 2012, Pazar 11:44:43 sayın yönetici siz kimsiniz? bizden isim istiyorsunuz, aba altından sopa gösteriyorsunuz. buyrun isminizi lütfedin. maaşlarımızı sorduğumuzda çok çirkin cevaplar veren siz değil misiniz? 0
    • yorgun 04 Kasım 2012, Pazar 11:58:15 madem bu düşüncedeydiniz bir açıklama yapardınız konu kapanırdı. kriz yönetimi diye birşey var. Maaşını soranlara ben ne bileyim patrona sorun diyorsanız lütfen çekip gidin. Yoksa size kaptan sıfatı yerine bay sıfatı koyarlar. 0
  • "yonetici" devam 03 Kasım 2012, Cumartesi 12:36:44 Televizyonlarda esip gurlemek kolaydi "biz suyu parayla satmiyacagiz , biz kalite getirecegiz, biz Avrupa'nin en iyi charter havayoluyuz" Simdi cikin bakalim hangi televizyon kanali sizi dikkate alip yayina cikartir Ey yonetici Hadi memorandum gondersene bize Fuel check yapmayi unuttugumuzda gonderiyorsun , flight plan'da eksik oldugunda afmr da bos satir oldu mu aslan gibi yoneticisin sen buyuksun altinda imzan kalin puntolarla ismin Sen bize maaslar yatmayacak ya da 3 ay gec yatacak diye memo gonderme cesaretini goster , altina adini yazmasan da olur ... Ahhh ahh ... Merak etme herkes gidecek , kis donemi geliyor 3-5 yonetici zaten hepiniz hem boeing hem airbus kullanma yetenegine sahipsiniz , ucar ucar durursunuz siz kurtaracaksiniz sirketi ... Ama adim gibi eminim Cok gecmeyecek yine buradan sky ile ilgili bir odul haberi diye duyacagiz , adam eve yine en seksi otel secilecek , yine tessa toplantisinda ocakbasinda mutluluk fotolari yayinlanacak Yine herkes uyutulacak 1
  • "yonetici" 03 Kasım 2012, Cumartesi 12:24:57 Yonetici cok cesur davranmışsin tebrikler !!! Bu kadar cesur oldugun icin kimseye kapini acamiyorsun kimsenin derdini dinleyemiyorsun kimsenin karsinina cikip yuzlesemiyorsun Lider savaslarda en önde yer alandir , en arkada saklanan degil Madem cok iyi bir yoneticisin , al sana platform al sana ozgur medya Cık delikanli gibi "sky calisanlarindan biraz anlayis bekliyor, sıkıntı icindeyiz de" , "maaslari odeyemiyoruz ama en kisa zamanda hersey eskisi gibi olacak" de SEN BU KADAR SAKLANDİKCA , herkes agzina geleni yazacak SEN BU KADAR KASİLDİKCA , Sky personeli olsun olmasin herkes yazmaya devam edecek İSİM VERMEK , POZ VERMEK , ODUL ALİRKEN GUZELDİR BUNU HERKES BİLİR Hani fotograf cektiremedin hani roportaj veremedin , bari yazili bir aciklama yap , kamuoyunu aydinlat Eksik bilgi oldukca herkes yazmaya devam edecek Yeterince rezil oldunuz en azindan onurlu bir sekilde yuzlesin İc hatlardan cekildikten sonra , maaşlari da odeyememeniz zaten dip yaptiginizin gostergesidir 0
  • yoneticiye 03 Kasım 2012, Cumartesi 12:02:17 isim vermeye gerek varmı ki.... Madem ki sen yöneticisin personelinin ne durumda oldugunu senin bilmen ve takip etmen gerekiyor... isim verdiğinde kesik elektriğini suyunu mu actıracaksın... okula harclıksız giden cocuguna harclık mı vereceksin... onun icin isim vermesini bekliyorsan bir an once o koltugu terk et... Yonetimi acık acık elestirebilecegin tek yer Pegasus havayollarıdır... 0
  • İsim / Rumuz 03 Kasım 2012, Cumartesi 09:36:25 Ocaga kadar maas yokmus arkadaslar haberniz olsun 1
  • madur 03 Kasım 2012, Cumartesi 09:33:54 Ya hala utanmadan yok isim ver sunu ver bunu ver nasil bir mantik seninki ya sen once bizim hakkimizi ver tum hakkim haram olsun sana bu kadar kul hakkiyla nasil yasayacaksin acaba 0
  • yönetici 03 Kasım 2012, Cumartesi 00:00:57 Evet sevgili arkadaşlar, Günlerdir burda yazıp çizmektesiniz.Hadi bakalım artık isim verme sırası geldi.Hadi cesaretli olun söyleyin adlarınızı ben şu kişiyim deyin.İsimlerinizi verin ki karşınızda muhatap bulun.İsminizi yazacak cesareti ve gücü gururu kendinizde bulamıyorsanız lütfen buralara yorum yazmayınız. SAYGILAR... 14
    • H.Nalbantoğlu 03 Kasım 2012, Cumartesi 10:04:40 Bu siteye ilk kez yorum yazıyorum.Şimdiye kadar yazmamış olmamın nedeni; genel olarak seviye düşüklüğü,Türkçe berbatlığı ve insanların yazdıklarının arkasında durabilecek cesaretlerinin olmamasıydı.Ama yukarıdaki yorumu okuyunca dayanamadım doğrusu.İnsanları isim vererek cesaretli olmaya,güçlü olmaya,gururlu olmaya davet eden bir yorumda sadece rumuz kullanılmış.Komiklik için yapıldıysa başarılı doğrusu.Saygılar. 0
    • İsim / Rumuz 03 Kasım 2012, Cumartesi 11:05:41 hala bunca madur insanin yuregine su serpecek bir aciklama yapmaktan ziyade utanmadan tehdit kokan bir yaklasim icindesiniz.sizlerin bu kafayla yonettiginiz sirkette degil 2 ay 12ay maas odemese sasirmamak lazim,hadi bakalim sayin yonetici once biz seni taniyalim madem insanlari cesarete davet ediyorsun once sen kim oldugunu aciklada bizde bu maduriyetimizin muhattabin kim oldugunu bilelim de hergun kapinizi asindiralim maaslarimiz ne zaman yatacak diye.. 0
    • İsim / Rumuz 03 Kasım 2012, Cumartesi 12:37:26 Evet sayın yöneticimiz, burada yazılanlar doğru olduğuna göre siz kimsiniz? 0
    • Asistan 03 Kasım 2012, Cumartesi 13:39:09 Evet Sayın Yönetici; "Sizin yönetici olarak vermiş olduğunuz rumuzunuz sizi çok açığa vurmuş. Kim olduğunuzu anlamak hiç de zor değil. İnanın şimdi herkes şirkete gelerek sizin kapınızı aşındıracak ve tüm dertlerini sizlerle paylaşacak." Hiç mi görmüyorsunuz şirkette olup bitenleri sayın yönetici? İnsanların maduriyetini bir kenara koyalım şirket içindeki insanların yavaş yavaş birbirine düştüğünü şu yapılan yorumlardan hiç mi anlayamıyorsunuz? Artık maduriyetlerini bir kenara koymuş insanların birbirine şüphe ile baktığını hiç mi görmüyorsunuz? İsim verince ne yapacaksınız acaba? Buyrun size benim ismim sizin yazdığınız gibi yazımın başında duruyor. Asistanım ben. Bildiniz mi kim olduğumu? Maduriyetler bir şekilde giderilir. Kalp kırıklıkları baki kalacak. Dışarıda Sky hakkında konuşulanları silemeyeceksiniz. Şu ana kadar yorum yazmaktan kaçınan birisi olarak sizin bu yazdıklarınıza bir yorumda bulunmak istedim. Saygılarımla Sayın Yönetici. 0
    • İsim / Rumuz 03 Kasım 2012, Cumartesi 21:01:41 Bu nasıl bir durumdur yönetici diye bir rumuzla çıkıp tehdit ediliyor insanlar anlam vermek çok güç ... 1
  • Maaş 02 Kasım 2012, Cuma 22:55:01 Çalışanlardan maaşların ne zaman yatacağını bilen varsa , bu konuda duyum alan varsa bari buradan paylaşsın , insanların haberi olsun.Lütfen iyi veya kötü birileri haber versin... 1
  • İsim / Rumuz 02 Kasım 2012, Cuma 15:55:08 uçaktaki bütün bir numaralarda amir maaşallah önüne gelene amirlik sözü verilmiş. 1
  • Adalet 02 Kasım 2012, Cuma 12:48:30 Yazıktır,günahtır....herkes gecesini gündüzüne katarak çalışıyor,işini yapıyor...."iş yapmayalım" demiyor, "işi yavaşlatalım" demiyor, zam istemiyor ve sadece HAKKINI istiyor....hakkını vermeyecekseniz bunu açık sözlülükle açıklamanızı bekliyor..... insanlar bir yıl sonrasını görmekten vazgeçti sadece yarını görmek istiyor....Insanların çaresizliğinden faydalanarak,şark kurnazlığı yaparak "burası böyle kardeşim,biz böyleyiz,istemeyen çeker gider" demek dürüstlükle, erkeklikle bağdaşmıyor...yapılana sadece "belden aşağıya vurmak" denir..... 0
  • Xxxx 02 Kasım 2012, Cuma 11:31:38 Bence yıldırma politikası uygulayarak istifaya zorluyorlar tazminatımızı yakalım vereceklerinden değil ama yeterki basları ağrımasın zaten uçaklar gidince personel fazlalığı olacak bu sekilde kendilerini düşünüyorlar. Ama yazık bu şirket için gecesini gündüzüne katan insanların emegine .... 0
  • Ticaret 01 Kasım 2012, Perşembe 20:31:15 Bu kışda uçaklarımız yerdemi? Ses yok. 0
  • Sky Kabin Memuru 01 Kasım 2012, Perşembe 19:18:43 Tahir Görgülü ye acil şifalar dilerim. Arkadaşlar yazılanlar hiç hoş şeyler değil. Sağlıkğa beddua etmekte nedemek? Herşeyden önce o bir insan bir baba ve bir eş! Daha sonrada yüzlerce kişiye iş aş veren ekmek kapısı. Bunu yalakalık olarak dillendireceğinizden adım gibi eminim ve umrumda değil. Yaşananlar hoş değil evet ama düzeleceğini umuyorum. Böyle bir günde ekmek teknemizin karşısında değil yanında olmalıyız. Sayılarımla... 7
    • İsim / Rumuz 02 Kasım 2012, Cuma 12:55:37 bu yazıya insan olan herkes katılır. Bunca yazı içinde bir iki kişi böyle düşünüyor diye bunu genele mal edemezsiniz. Ayrıca umut gerçekten çok önemli. insanlar umutla bekliyor ancak biz gerçek durumu bilemeyiz. herkes mutlu olsun. 0
  • İsim / Rumuz 01 Kasım 2012, Perşembe 09:12:37 bu kafayla uçuş yapan kaptana, F/O ya, kabine, tekniğe, dispeçe güvenilmez. Uçuş emniyeti azalır. uçuş disiplini azalır. Kaza geliyorum der. SHGM uyur, TALPA uyur. Sonra olay olunca herkes şahin kesilir. Ülkede daha havacılık yasası yokken uçak yapmaya kalkılır. Geçiniz. Sezon bitince beğenmeyen çeker gider denilir de o gidenin yeri nasıl dolar, kimle dolar? 2
    • İsim / Rumuz 01 Kasım 2012, Perşembe 19:16:34 size katılıyorum ama orda çalışanlara güvenilmez kısmında katılmıyorum.insan canı var ortada,oyuncak değil,orda çalışan insanlarda bununla oyun olmayacağını bilecek kapasitededir.herkes işini gerektirdiği gibi yapıyordur eminim. 0
  • Gözlemci 2 31 Ekim 2012, Çarşamba 23:35:02 5. Bazı kişiler şirketin ekonomi yönetimini pas geçerek çalışanların ev ekonomisini nasıl idare edecekleri, hangi yaşam standardında yaşayacakları konusunda yorum yapma hakkını kendinde görmüşler ve onların düşüncesine göre idare edemeyenleri akılsızlıkla ithaf etmişlerdir (haddini bilmeyen veya dalkavukluk yapmak isteyen bazı kişiler). 6. Muhtemelen şirket yönetimindeki bazı kişiler "istemeyen gider" tarzında yorumlar yaparak tamamen yalnızlaşmak ve kalitesiz kodro oluşturmak konusunda emin adımlar atmaktadırlar. 7. Bazı kendini bilmezler ise şirket yönetimindeki bazı kişileri hedef göstermekten ve alaksı olmamasına rağmen maaş ödeme sıkıntısını bu kişilere bağlayarak, muhtemelen kendi sebepleriyle, intikam almakta sakınca görmemektedir. Sonuç olarak; çalışanların önünü görmesini sağlayacak bilgilendirmenin yapılması, burada yapılan çoğu yorumu engelleyebilecekken, bu bilgilendirmenin yapılarak şirketin negativ reklamının neden engellenmediğini anlayabilmiş değilim. Saygılar... 1
    • İsim / Rumuz 01 Kasım 2012, Perşembe 10:16:18 Gözlemci çok güzel bir analiz yapmış. Tebrikler. 1
  • Gözlemci 1 31 Ekim 2012, Çarşamba 22:51:58 Öncelikle Sky'ın bu duruma düşmesinden büyük üzüntü duyduğumu belirtmek isterim. Ne var ki bunca zamandır yapılan yorumlara baktığımda edindiğim izlenim şudur: 1. Tahir bey veya rahatsızlığı nedeniyle yerine bakan kişi, istekleri dikkate almayarak, herhangi bir açıklama yapmamış ve çalışanlarına verdiği değeri göstermiştir (değer vermediğini). 2. Tahir bey sadece yorumunda rahatsızlığına negativ gönderme yapanlara cevap vermiş, diğerlerini dikkate almamıştır. 3. Çalışanlar aldıkları/alamadıkları maaş miktarına göre kutuplaşmış, az maaşla çalışanlar daha fazla maaşla çalışanların niteliklerini dikkate almadan yorumlar yapmışlar ve aile birliği yani farklı meslek gruplarının birlikte ahenkle çalışması bu şekilde de bozulmaya başlamıştır. 4. Şirket ofis çalışanları tarafından yapılan yorumlar şirketteki farklı bilgisayarlardan giriş yapılarak beğenilmiş ve beğeni sayısı arttırılmıştır (ne işe yarayacaksa). 1
  • allah akıl versin diyen şahsa 31 Ekim 2012, Çarşamba 14:22:21 allah sizede vicdan versin.belliki sizin tuzunuz kuru ki böyle konuşuyorsunuz.tamam orda çalışanlar ekonomiden anlamıyor peki şirket çok mu anlıyorda insanları parasız bırakıyor.asıl siz beceremiyorsunuz bırakacaksınız bu işi!!!insanları madur etmeyeceksiniz...kimse keyiften beklemiyor o şirkette,şirket açıklama yapmadığı için bekliyor orda insanlar belki bugün belki yarın yatar diye...1 ay maaş demek kira demek elektrik su faturaları yiyecek demek.ev sahibinin kapıya sürekli dayanması demek...siz bunları bilmezsiniz ama. 1
    • Allah akıl versin 31 Ekim 2012, Çarşamba 16:02:59 Arkadaşım sanırım yazdıklarımı anlamadın, SKY bu sektörde zor anlar yaşayan ne ilk ne de son şirket, bu tarz sıkıntılar her şirkette ve ülkede olmakta. Patronların paraları kasıtlı mı ödemediğini sanıyorsun sen? Adamlar ufak bir köy nüfusu kadar insana ekmek veriyor. Sen eminim kendi ev ekonominde yanlışlar yaptın veya yapıyorsun. Beklemek zorunda değil kimse , isteyen istediği yerde başka bir iş bulabilir. Eminim herkesin parası imkan olunca ödenecektir. 13
    • allah akıl versin diyen şahsa 31 Ekim 2012, Çarşamba 18:36:10 ben buraya ne yazarsam yazayım sen tek kelimesini bile anlamayacaksın.o yüzden kendimi yormayacağım. 4
    • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 19:33:39 iyi ya işte, ne zaman ödenecek onu soruyoruz. 0
  • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 13:40:27 Maaş ver önce maaş insanlar mağdur bankalar kredi kartları gecikmiş kiralar yatacak yeriniz yok sizin Allah sorsun sizden tüm bunların hesabını hakkımız haram zıkkım olsun !!! 1
  • takipçi 31 Ekim 2012, Çarşamba 13:24:16 Patronların ve yöneticilerinde okuduğu anlaşılan tüm bu uzun yorum trafiğinden anlaşılacağı üzere bir personel toplantısı yapılarak çeşitli birimlerdeki personelin sıkıntıları dinlenmeli ve maaşlar konusunda bir açıklama yapılmalı ki bu da çalışanın hakkıdır. Görülen o ki yönetim ve personelin arasında derin uçurumlar oluşmaktadır, şirketin geleceği adına bir an önce tedbir alınmalıdır. 0
  • allah akıl versin 31 Ekim 2012, Çarşamba 09:39:32 Anladık maaşlar yatmıyor, sıkıntılar diz boyu. belli ki şirkette para yok, burada 2 seçenek var, ya yasal haklarını kullanır işten ayrılırsın ya da paşa paşa çalışır konuşmazsın. 1000TL maaş ile ailesini geçindirmek zorunda olan arkadaşlar vardır eminim, ama onlarda durumlarını açıklayıp avans isterlerse eminim ki şirket yardımcı olacaktır. Kaptanlara gelince, eminim sizin de kendinize göre masraflarınız var fakat iyi bir maaş alıp kötü günler için bir köşede paranız yok ise, allah size akıl versin diyorum. Şirkette sıkıntı olduğunu anlamanız için daha ne kadar süre lazım size? Belli ki maaşlar bir süre düzensiz olacak, ona göre ayağınızı denk alın ya da bırakın işi gidin arkadaşım, patron sizi silah zoruyla mı çalıştırıyor? Herkes için geçerli bu yazdıklarım, sadece hassas pilot arkadaşlarım değil. Siz maaş almazken patronların yan gelip yattığını paraları yatlarda karılarla yediğini mi sanıyorsunuz? Çalıştığınız şirketi bu kadar ifşa edip, rezil etmenin ne alemi var... 16
    • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 14:53:58 ne kadar güzel oturduğun yerden bunları yazmak. Birincisi insanlar maaşlarının ne zaman ödeneceğini bilmek istiyor ki bu onların en doğal hakkı. İkincisi çalışanları kaptan, hostes vs diye bölüp paranızı ayırın bir köşeye diye akıl vereceğine aynı aklı şirkete ver de kış için maaşları ayırsın. he üçüncüsü yaz başında artık finansal sorun kalmadı diye beyanat veren yöneticileriniz var. Şimdi sezon bitmiş istemeyen çeker gider demek ne demek? Nereden baksanız oradan batıyorsunuz. Çalışanlarınız zaten size destek oluyor. Tek istedikleri bu kış maaşları ne zaman yatacak? 1
    • allah akıl versin 31 Ekim 2012, Çarşamba 16:09:18 Haklısınız yazdıklarınızda...ben kaptan, hostes, vs diye ayırmadım. Kaptanlar ve diğerleri diye ayırdım. sebebi de kaptanların havayolların da en fazla maaşı alıp en fazla şikayet edenler olduğu için. Düşünsene ayda 10BinUSD para alıyorsun ve köşede zor günler için hiç paran yok, sence bu insan akıllı birisi mi? tabii ki şirketin maaşları ödememesi doğru değil, fakat bu tarz şeyler her sektörde oluyor. Yaz başındaki ön görüleri tutmamış olabilir, bu son derece normal, bizim otel sektöründe de hiç kimse bütçesini tutturamadı. Maaşların ne zaman yatacağının açıklanmasına sizce gerek var mı? Her şey ortada değil mi? Yaz boyunca belli ki sıkıntı çekmişsiniz, bunun kış aylarında normale döneceğini mi bekliyorsunuz? Adamların elinde olsa size yatırmaz mı maaşlarınızı. Ben size söylüyorum maaşlarınızı normal olarak en iyi ihtimal nisan da alırsınız, Antalya'ya herkesi doyuracak kadar turist gelmeye başladığında... 12
    • :) 02 Kasım 2012, Cuma 13:51:02 evet yan gelip yattılar paralarıda yediler ve tehditle de essek gibi çalıştırdılar. hosteslerin attıgı her adım tehdit.yaka kartını yanlış takarsın işten çıkartırım,çorabını farklı giyersin işten çıkartırım,ufacık her hatanda işten çıkartırım bu ne bee sezon başında isifa etmek isteyenler oldu çıkardılar mı ? yok biz senden çok memnunuzda vs amanda gitme. ne bu yaa sen kimsinde burda abuk subuk konuşuyosun tuzun kuru belli. 0
  • Atlasjet 31 Ekim 2012, Çarşamba 09:23:36 Objektif rumuzlu arkadaş TSK da ortalığı karıştırdığın yetmedi şimdide Sky da mı başladın bu işlere.Bu davranışların yüzünden Sky dan ayrıldığında girecek kapı bulamayacaksın haberin olsun. 0
  • SKY lı 31 Ekim 2012, Çarşamba 08:08:56 Boeing tip müdürü hakkında karalama ve iftira mekanizmasını çalıştıran şahsiyet, biz onuda biliyoruz seni de biliyoruz. 1
  • Kaptan 31 Ekim 2012, Çarşamba 08:03:28 Objektif rumuzuyla içindeki kini kusan kardeşim,bahse konu olan kişinin çapının çeyreği olabilir misin acaba?TSK dan ayrılalı bilmem kaç yıl olmuş hala havacı karacı muhabbeti yapan vasıfsız ,yeteneksiz,bilgisiz olan sizlerin elindeki tek silah. Sizlerden , bir zamanlar mensubu olduğum kuvvet adına utanç duyuyorum.Ayrıca bahse konu şahsın sevilmediğini nereden çıkardın sen?.Ona buna pislik atmak yerine işinizi adam gibi yapın.Yaptığınız alçakça iftiralar ile bizleri rezil ediyorsunuz.SKY havayollarının da bu sıkıntılı durumdan bir an önce kurtulmasını temenni ediyorum. 1
  • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 23:34:01 lsg bile maassızlıktan bahsederken sureklı ucan hostesler kaptanlar napsın yaa 0
  • black 30 Ekim 2012, Salı 18:45:05 METELİĞE KURŞUN ATAMIYORUZ BİZ, KURŞUN ALACAK BİLE PARAMIZ YOK... 0
  • objektif gözle..2 30 Ekim 2012, Salı 17:56:16 Anlayacağınız,bu yönetim kadrosunun elden geçirilmesi lazım.Esas şirketten uzaklaştırılması gerekenler hala şirketteyken niye yönetim birşey diyemiyor.Durum bu kadar mı aciz.Adam hatalı karar verip uçağı kırıyor,şirketin O yüzden prestijini sarşmış,yalan üstüne yalan...ve hala şirkette...anlamadık gitti...şirket zor bir dönemden geçiyor.herkes buna destek vermeli ama kimse maaş peşinde koşturuyor diye küçümsenmemeli.ZAten bunun için çalışmıyor muyuz.o yüzden birbinizi yemeyin destekleyin.. 11
    • bir pilot 31 Ekim 2012, Çarşamba 09:29:45 nasil bir iftiradir bu, yazıklar olsun. simulatörde aynı sartlari denedik. hiç kolay degil. sallamak kolay ama. 1
    • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 09:39:18 ilk başta sen başkasını yemeye kalkmışsın! Millet maaş alamıyoruz diyor, sen neler diyorsun. 0
    • Adalet 31 Ekim 2012, Çarşamba 16:27:47 İçeriği tamamen subjektif düşüncelerinle dolduruyorsun...sonra da utanmadan objectif göz başlığını atıyorsun......senin neren objektif...milletin derdi ne senin ki ne...sağa sola iftira atıp günah alıyorsun...o kadar istiyorsan git aynaya bak kendinle kavga et...ne zaman uslanacaksın sen... 1
    • bizde denedik... 31 Ekim 2012, Çarşamba 22:55:25 kardeşim simülatörde bizde denedik,FO lara bile uygulattık,indiler.Anormal birşey olmadı ki burada abartmışsınız"kolay değil" diye.kimi kandırıyorsunuz.objektif e katılıyorum.bizimde duyumlarımız ayni.bu camia küçüktür.herkes herşeyi duyar.ama bazıları sağır kalır.sonuçta bir olay olmuş,herkesin başına gelebilir normaldir.yöneticilerinizi kandırabilirsiniz ama biz uçucuları biraz zor kandırırsınız.ben hayatımda hiç duymadım,flapsız inişte,yumuşak inişten dolayı uçak kırım yaptı diye.ben olaya değil bunu denedik zor birşey diyenlere kızıyorum.arkadaşlar ne dediğiniz farkında mısınız siz?bu uçak flapsız her şartta iner.kısacası kimse burada masal yazmasın.onu uçmayanlara anlatın.en azından bende yemedim. 6
  • objektif gözle..1 30 Ekim 2012, Salı 17:39:49 Daha önceleri SKY da çalışan ve şimdiki durumuda yakından takip eden biriyim.Bana göre SKY Türkiye de ki en güzel şirketti.Şu an ki hali ise berbat görünümünde.Şirket yöneticisi olarak Görgülü ailesinin radikal kararlar alması lazım.Eğer bu işi devam ettirmek istiyorlarsa öncelikle kendi kadrolarını yenilemeleri lazım.Personel müdüründen,ticaretten,uçuş işletmeden...her birimi yenilemeleri gözden geçirmeleri gerekiyor.Şirketin en ağır işçileri olan pilot,kabin ekibi arasında güven sağlayıcı yöneticiler seçmeleri lazım.Mesela tip şefi olarak görev yapan kaptan orada karacı pilotları kaptan yapma uğruna simülatörü bir silah gibi kullanıp,istediğini kadro dışı bırakacak şekilde çuvallatan bir yapıya sahip olduğunu,yukarıya karşı çok yalan konuştuğunu ve pilotlar arasında hiç sevilmediğini biz biliyoruz ama yukarısı bilmiyor.bundan kuvvet alan karacı Fo larda devamlı kaptanlar hakkında rapor yazıp kendilerine yer açma girişimi hiç hoş değil.....devamı var 13
  • KAYITUR 30 Ekim 2012, Salı 12:28:35 Ne kadar kapasitesiz ve çapsız insanlarla çalışıyormuşuz .Gerçekten ihtiyacı olan insanlar büyük bir sabırla ve metanetle zor günleri aşmayı beklerken şirketten en çok maaş alan siz kaptanlar ilk fırsatta ağlamaya başlıyorsunuz .Size söylenilebilecek çok laf var ama tarz meselesi .Siz kendi seviyenizle ve aç gözlülüğünüzle kalın . 30
    • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 18:12:35 biz sadece bir açıklama bekliyoruz. kışın maaşlar ne zaman yatacak? her sene aynı seyler. lütfen bize bir açıklama yapın ve maaşlar ne zaman ve nasıl ödenecek bilgi verin. 0
  • Mizmizlanmayin'a cevap 30 Ekim 2012, Salı 12:21:25 Cok iyi hatirliyorum İc hatlara girildikten sonra asagida toplanti salonunda kokpite bir sunum yapilmisti sene 2011 kış Orada şu denmisti kasim kasim kasilarak ; "Tailwind kisin maaslari odeyemiyor , Turkuaz batti , bakin biz size maaslari oduyoruz ... Biz maas oduyoruz zamaninda " Gun oldu devran dondu Sene 2012 kış Maaşlar yatmiyor ... İroniye bakin Bir tane kendini bilmez yazmis "ya isinizi tam yapin ya da maas yok diye mizmizlanmayin" Sen herhalde elektrik faturani şekerle , kredi karti borcunu öpucukle , aidatlarini da gulerek oduyorsun Kimse babasinin hayrina calismiyor Siz calisanlara deger verseniz Maaslar iki ay yatmayacak diye onceden haber verirsiniz Herkes onlemini alir Ama hersey yolundaymis gibi davranip kimseye haber vermeden maaslari yatirmazsaniz millet isyan bayragini ceker 1
    • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 23:31:28 kişi kendınden bilir işi sen öyle yapıyosan daha maas derdine ne dıye dusuyosun? 6
  • sky 30 Ekim 2012, Salı 11:14:11 madem bu kadar şikayetçisiniz çalışmayın öyle bir imaj yaratmaya çalışıyorsunuz ki sanki kasada para taşıyor ama patronlar kimseye maaş yatırmıyor emin olun bu para mevcut olsa çoktan yatardı. ama bunu anlayacak kapasitede insanlarla çalışmıyoruz. insanların hastalıkları ile mutlu olana insanlara diyorum ki bin beteri başınıza gelsin inş. emin olun maaşlar yatmadığın için patronlarımız sizden daha üzgün daha sıkıntılı durumda :( 17
    • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 23:24:03 aynen calısmasın sıkayetcı olan. ıstemeyen ceker gıder. acıklama yapın ne demek yaa ılla patronun cıkıp soyle boylemı demesı gerek adam zaten hasta yenı ıyılesmıs emınım kısa zamanda yapacaktır bunu.sebebı bellı ıste sırket zor durumda ortada nakıt yok demekkı.hele su sureklı mızmızlanan amırler yokmu cekın gıdın madem sırada amırlik bekleyen cok ınsan var sız bekleme yapmayın! 7
    • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 09:36:09 A dan Z ye bizlerin görevi ister dispec olsun, ister istasyon görevlisi, teknik veya kabin memuru ya da Kaptan, hepimizin görevi uçağı emniyetle bir yerden alıp bir yere götürmek. sizlerinde görevi hak edilen maaşları ödemek. Sezon sonu çıkıp istemeyen çeker gider demek değil. Burada işini yapamayan uçağı götürenler mi, yoksa maaşları ödeyemeyenler mi? kimse kimseye birşey demesin, sadeçe çıkın ve bir ödeme planı yapın ki bizde destek olalım. 0
    • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 22:29:11 sen bu türkçenle bu şirkette amir kalmasa dahi amir olarak uçabileceğinimi sanıyorsun.Sen önce türkçeni düzelt,tecrübe edin ve takipçinin yorumunu oku ondan sonra konuş. 0
  • zaaa 30 Ekim 2012, Salı 09:21:06 maaşlar yattı uyuyo rahatsız etmeyin lütfen 1
  • İsim / Rumuz 29 Ekim 2012, Pazartesi 21:01:45 arkadaşlar 2 maaş birden yatıcakmış,,, 0
    • hostes 30 Ekim 2012, Salı 23:24:49 hadi ya kesın bılgımı? bosuna umıtlenmeyelım 1
    • selam 10 Kasım 2012, Cumartesi 12:59:35 ne oldu 2 maaşı aldınızmı ? hayırlı olsun 1.000 tl 0
  • İsim / Rumuz 28 Ekim 2012, Pazar 20:35:27 bide su herseyı rapor etme olayı yokmu?? hem maas vermıolar dıe işinizi dogru duzgun yapmıyosunuz hem mılletı catır catır rapor edıyosunuz..bende cıkıp yazım o zaman maaslar yook dıe ekıplerın yolcuya mallarmıs gbı davrandıklarını tersledıklerını vs.. madem herseyı rapor etmeye cok meraklısınız o zaman maası bu kadar fazla dusunmeyıp ısınıze odaklanın herseyı olması gerektıgı gıbı yapın hem maas yok dıyosunuz hemde daha bırılenın bıseylerın gozune gırmeye calısıyosunuz.böyle yapınca maasınız artmıcak artsada sızın dılınızde maaslar zaten yatmıcak!! 2
    • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 01:56:12 aynen herkımsen sana katılıyorum.ya işinizi tam yapın yada maas yok dıe mızmızlanmayın 6
  • İsim / Rumuz 27 Ekim 2012, Cumartesi 10:41:05 sayın patronlar çıkın da 2 maaş birden yatırıp utandırın bizi yawww 1
    • İsim / Rumuz 27 Ekim 2012, Cumartesi 18:40:36 gökten para yagsın desen bu daha olası bı ıhtımal 0
  • Az kaldi 27 Ekim 2012, Cumartesi 02:44:06 Az kaldi ... Neye mi ... Ucaklarin ground olmasina ... Su anda 30 kaptan ve 40 first officer kaldi .. Maaslarinj yatirmadiginiz pilotlarinizin sayisi Kis donemi yarisi AirBerlin ve Thy'ye gidecekler ... Ama siz sampiyonsunuz Tahiti'li 200 saatlik adamlari SID nedir bilmeyen yunanlilari ise alirsiniz Sosyal medyada pozlar verirsiniz Az kaldi az Kul hakki yiyen kuldan dilenir elbet birgun Bu arada airporthaber neden bu yazilanlarin gercek olup olmadigini sampiyon havayollarinin calisanlarina sormuyorsunuz 1 kisi sky binasina gitse ve 3 farkli departmandan calisanlara sorsa Kac aydir maaslar gec yatiyor Kac aydir maaslar yatmiyor diye Cooook merak ediyorum ne cevaplar alirdiniz Bu arada coooook gelismis intranet ve sms teknolojisi sahibi sky havayollari coook tesekkur ederz bayram mesajiniz icin ... Elinizde calisanlara mesaj atabilecek teknoloji mumkunmus Bir gun de maaslar şu tarihte yatacak diye mesaj bekliyoruz 1
  • İsim / Rumuz 26 Ekim 2012, Cuma 16:45:30 bu saatten sonra ne alınan paranın hayrı olur insanlara,nede bir önemi.herkesin artık ayağının geri geri gittiği, istemeyerek çalıştığı sabrının kalmadığı ortam yaratanlara sesleniyorum.sizi anlamak artık bize göre birşey değil..Şu bayram gün çok ah aldınız bu iş çığrından çıktı gitti..yazıklar olsun.. 0
    • İsim / Rumuz 27 Ekim 2012, Cumartesi 18:44:22 bunları yazan herkes sky calısanı ekipten kokpıtten vs..neden ucmaya devam edıyoruz pekı arkadaslar?? tahır bey okuyor calısanlarının boyle yorumlar yazdıgını madem cıkalım karsısına soralım sebebını yada toplu ıstıfa edelımkı onlar bızı kovmadan fazla calısmıs olmayalım katılan varmı?? 0
  • İsim / Rumuz 25 Ekim 2012, Perşembe 00:30:10 Damas, patrona ve kaptana koymaz maaşların yatmaması,onların tuzu kuru, olan garibanlara ev geçindirenlere oluyor,sezon bitti seninle işim bitti ,giden gitsin diyen, personeline değer vermeyen bayram gelmiş ay sonu gelmiş maaş yatırmamış senin umrundamı o kadar insan darda sıkıntıda çaresiz,ÇARESİZ sosyal medyada eglenecegine cıkta bir açıklama yap bari insanlara 0
  • İsim / Rumuz 24 Ekim 2012, Çarşamba 22:06:48 BU ŞİRKETTEN DAHA ÇOOOK DENEYİMLİ TECRÜBELİ İNSAN GİDER BU YIL GİTTİĞİ GİBİ.DOLDUR BOŞALT DOLDUR BOŞALT ANI GÜNÜ KURTARMAYA ÇALIŞAN ŞİRKET,AMAN UÇAKLAR UÇSUNDA EKİPLER SLİDE PATLATMASINDA NASIL UÇARSA UÇSUN.KALİTE SIFIR.HİZMET KALİTELİ İNSANLARLA YÜKSELİR.ODA BURDA KALMADI ARTIK. 0
  • FEDAKARLIK 24 Ekim 2012, Çarşamba 21:32:36 BİZDEN FEDAKARLIK BEKLEYEN KİŞİYE; BU ŞİRKETİN KABİN EKİBİ ŞİRKETTEN SEZON BAŞINDA 70 KİŞİ İSTİFA ETTİĞİNDE TÜM UÇUŞ KURALLARINI HİÇE SAYIP YOĞUN BİR ŞEKİLDE UÇUŞA GİDEREK,İNSANLARIN TÜM OLUMSUZ ŞARTLARA RAĞMEN BU ŞİRKETTEN SENİ ORTA YERDE BIRAKMAYARAK VE HEP DÜZELME ÜMİDİYLE AYRILMAYARAK VE KABİN HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN YERLİ YERSİZ KAPRİSLERİNİ ÇEKEREK YETERİNCE FEDAKARLIK YAPMIŞTIR.SEN VE SENİN GİBİLER MASA BAŞINDA OTURARAK FEDAKARLIKDAN BAHSEDEMEZ. 0
  • İsim / Rumuz 24 Ekim 2012, Çarşamba 21:23:42 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • İsim / Rumuz 24 Ekim 2012, Çarşamba 21:16:31 Sayın Görgülü; Madem Rabbinize bukadar güveniyorsunuz ve inanıyorsunuz o zaman kul hakkı yemenin ve insanları madur bırakmanın ne kadar günah olduğunu söylememe gerek yok.Sosyal medyada bıyıklarınız ve mülklerinizle boy göstericeğinize Bir CEO olarak çalışan işçilerinizin ferah ve mutluluk içinde yaşadığını gösterin.Mevlana Hazretlerinin sözü gibi İYİ İNSAN OL'Kİ İYİ ANIL!!! 0
  • İsim / Rumuz 24 Ekim 2012, Çarşamba 20:21:11 SKY da bir yönetici çıkıp bu kış ne olacak? Maaşlar ne zaman ödenecek? Bu devran hep böyle mi gidecek? bir açıklama bekliyoruz, yoksa dalga geçer gibi bayram mesajı atmanızı değil. yoksa bazıları maaş alıyor da onden mı susuyor? İnsanın aklına bin türlü düşünce geliyor. Yazık ettiniz bayramı, zehir ettiniz. 0
  • gariban personel 24 Ekim 2012, Çarşamba 20:12:56 Kiramı ödeyemedim,elektrik kesildi,tüp bitti,bayram geldi,çocuğuma ne bayramlık alabildim nede evime bayram geldi..HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER... 1
  • Kaptan 24 Ekim 2012, Çarşamba 17:15:12 Sky havayollarında çalışan kaptan ve yardımcı pilotların yüzde 80 ini maaşlar verilmese de ayrılmazlar.çünkü Sky havayolları döküntü kaptan ve çaresiz yardımcı pilot şirketidir.Bunu bilen yöneticiler bu yüzden çoookkkk rahatlar emin olun.... 2
  • İsim / Rumuz 24 Ekim 2012, Çarşamba 15:42:14 UÇAKTAKİ SATIŞLARDAN MEDET UMMAMIZI BEKLEYE HANFENDİYE; KABİN EKİBİNİN SATIŞ PİRİMLERİNİN DÜŞÜP, ÇEREZ PARASI HALİNE GELDİĞİNDEN HABERİN YOKMU SENİN.MASA BAŞINDA OTURUP ETRAFA TEHTİT SAVURACAĞINA PİRİMLERİN ORANINI ÖNÜNE KOYUP O PARAYLA NELER YAPILACAĞINI BİR DÜŞÜN ÖYLE KONUŞ.BU İNSANLAR ZAMANI GELDİĞİNDE ZATEN AYRILMAYI BİLİYOR HİÇ TASALANMA SEN.GÜN GELİP ANSIZIN UÇURACAK EKİP BULAMADIĞIN ZAMAN BAKALIM KİME DERDİNİ NASIL ANLATACAKSIN. 2
    • İsim / Rumuz 28 Ekim 2012, Pazar 17:04:02 Uçak içi satışlardan en fazla primi sky ın aldıgını herkes biliyor millet %10 alırken sky parça başı 50 cent veriyor . 0
  • sky-kayı 24 Ekim 2012, Çarşamba 15:34:49 ÇOLUĞUMUZA ÇOCUĞUMUZA BAYRAM SEVİNCİ YAŞATAMAYACAĞIZ SAYENİZDE.ÇOK TEŞEKKÜRLER. PERSONELE SORSALAR KEŞKE KALİTEYİ ÖNEMİ.KİMSE MAAŞINI ALAMADI NE SKY, NE ADAM&EVE NEDE KAYI PERSONELİ. BAYRAMI PARASIZ PULSUZ KARŞILIYORUZ. 0
  • İsim / Rumuz 24 Ekim 2012, Çarşamba 14:28:19 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • İsim / Rumuz 24 Ekim 2012, Çarşamba 10:44:39 yorumların bazılarını yayınlamıyosunuz bunda art niyet arıyoruz. 0
  • neden 24 Ekim 2012, Çarşamba 01:59:38 bu şirket neden her kış maaşları veremez? neden sivil havacılık ilgilenmez? neden Talpa kamuoyuna durumu anlatmaz? neden bu şirkette yöneticiler hemde pilot yöneticiler bana ne der? neden? neden? neden? sonra da kaliteli pilot bulamayınca Gaziantep e CAVOK havada inemeyen kaptan bulursunuz. en sonunda da Anadolu Jet sizinle bir daha çalışmaya tövbe eder. 1
  • İsim / Rumuz 24 Ekim 2012, Çarşamba 01:01:33 Primler maaslarimiz kadarmis,eğer öyle olsaydı kimsenin sesi çıkmazdı insanlar kiralarini kredilerini oderlerdi uçak içi satışlardan,primmis eskidendi o,ne kazaniyoruz, BAYRAM GELDI BE EL INSAF,INSANLAR KAN AĞLIYOR KAN YAZIK COK YAZIK 0
  • İsim / Rumuz 23 Ekim 2012, Salı 23:56:21 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • İsim / Rumuz 23 Ekim 2012, Salı 23:12:23 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • İsim / Rumuz 23 Ekim 2012, Salı 23:06:03 yazılanların bazıları yayınlanmıyor yayınlarmısınız 0
  • İsim / Rumuz 23 Ekim 2012, Salı 22:55:17 TAHİR BEY yazılardan okuduğum kadarıyla rahatsızmışsınız allah en kısa sağlık sıhhat versin.şirketinizde çalışan akrabalarınızdan bir tanesi sürekli dedikodu halinde akşama kadar size güvenerek masa masa gezmekte bana bişey olmaz diyerek insanlara bağırması otelcilere küfürler etmesi yanlış hesaplara para göndermesi şirketinizden böyle insanları temizlyin personelin güvnini kazanın.kimsenin sizde maaşı kalmaz.akşama kadar dedikodu yapan akrabanızı bir an evvel uzklaştırmanız dileğiyle 4
  • kayı group 23 Ekim 2012, Salı 20:05:36 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • İsim / Rumuz 23 Ekim 2012, Salı 18:18:59 Yorumunuz 0
  • SKYtir 23 Ekim 2012, Salı 16:07:49 Rabbine güvenecek, inançla bağlanacak yüreği ve yüzü nerden buluyorsun?!.. Şu halinde bile rabbinin tüm insanlara sunduğu vicdandan ve insanlıktan bir habersin ya sen yaptıklarına, yediğin kul hakkına bakarak bu konuşmalarınla kendini ne kadar biliyorsun acaba? Sonun çok kötü olacak yazık!!! 16
    • Tg 31 Ekim 2012, Çarşamba 12:28:11 allah imsallah sanada bunu yasatirda ozaman anlarsin 1
    • İsim / Rumuz 01 Kasım 2012, Perşembe 18:18:19 tahir bey gibiler olmasa nereden ekmek kazanacak insanlar düşünmeden bel altından vuruyorsunuz onlar gibi insanlara beddua edilmez dua edilir.thy iş teklif ediyoda gitmedinizmi 3
    • terbiyeli olun 04 Kasım 2012, Pazar 13:21:08 ayıptır,günahtır be kardeşim maaş alamıyorsak alamıyacaksın diye birşey yok,ben bu insanları en yakından tanıdığım için bu yazılanların hiç birisini hak etmediklerini düşünüyorum,2 aydır maaş alamıyorsan 3. ay hepsini alırsın peki ozaman için rahat edecekmi utanmıcakmısın bu yazdıklarından dolayı,kimse kimseyı bedavaya çalıştırmıyor durumları düzelince illaki ödeyecekler illaki her yöneticinin yanlışları vardır ufacık 1 köfteci dükkanı bile yeri geliyor hesaplarını tutturamıyor bu şirket 10 yıldır 10 binlerce insana ekmek verdi ve bir 100 yıldaha vercek gücü ve kuvveti var maaş ile sıkıntın var ise ona isyan et adamların sağlığına laf edipte karaktersiz olma,benimde paraya ihtiyacım var benimde kiram ielektirik borcum su borcum kredi kartı borcum vs var ama halen aktif halde çalışıyorum çünkü bu insanlara güveniyorum illaki maaşların geç yatması iyi birşey deil fakat daha çok insana ekmek verebilmek için farklı yatırımlara girip hesapları tutturamamış olabilirler günahtır biraz vijdan 1
  • Zikayli 22 Ekim 2012, Pazartesi 19:57:01 Organize olalim Maas yolksa ucmak da yok 2
    • organize 23 Ekim 2012, Salı 18:27:08 sen organize ol, sonra tek başına kalır atılırsın. 1
    • İsim / Rumuz 23 Ekim 2012, Salı 21:47:19 BAYRAM GELDİ MAAŞ YOK!ALLAHINIZDAN BULUN.BİYERLERDEN KARŞILIĞINI BULURSUNUZ. 2
  • Tahir Gorgulu 19 Ekim 2012, Cuma 11:57:52 Yukarida Seda kod adi ile yorum yapan arkadas Allah Bana verdiginin daha kotusunu insallah sana verir.Sunu bilinki hastalikla iftar olunmaz.Ayrica snin gibi kendini bilmez herkimsen duanada ihtiyacim yok.Ben Rabbime guveniyorum 25
  • Seda 16 Ekim 2012, Salı 20:36:40 İyi ki boyle bir odul aldin Sky, Sayin Tahir Gorgulu sen ucucu ekiplerinin neler cektigini neler yasadigini bilmiyor olabilirsin. Yaninda calisan idari personelin de k. Memurlarinin neler yasadigini da iletmiyor ? Ama su an bolca vaktin var ! Bunlari oku , elini vicdanina koy, hayat cok kisa ! Hayir duasi al bu zor gunlerin de ! 9
    • İsim / Rumuz 21 Ekim 2012, Pazar 17:13:26 madem böyle rezıllık cekıyosunuz sızı kımse zorunlu tutmuyo sırkette thır bey sızın ne yasadınızı anlamak zorunda degıl. sımdıye kadar maaslarını takır takır alırken hıc sesınız cıkmıodu sız bu sırketın calısanıysanız fedakarlık etmek zorundasınız yoksa cıkabılırsınız!! ayrıca ucak ıcı satıstan aldıgınız pirimler emınım maasınız kadar vardır!! 18
    • İsim / Rumuz 22 Ekim 2012, Pazartesi 13:57:27 Maaşları tıkır tıkır alırken ne demek? bedava mı para dağıtıyor Sky? Tabiki maaşları tıkır tıkır ödenecek. bak bayram geldi maaş yok. yalanın biri bin para. 2
  • pilot 15 Ekim 2012, Pazartesi 08:03:39 Az kaldi tk ve digerleri pilot alimina baslasin o zaman goreceksiniz sky daki rezilligi. 5
  • havacı 14 Ekim 2012, Pazar 16:01:40 Sky Havayollarını ödüller sebebiyle tebrik ederiz.Ancak koskoca Havayolu şirketi çalışanlarına 2 yıldır zam vermeden, maaşlarını vaktinde yatırmadan çalışanını hiç önemsemeden ne kadar daha başarılı olabilir.Bence Talha Görgülü bu işin başına oturmazsa bu şirketin batışı çok yakın gibi geliyor.Bu şirketin Ticaret kısmının başındakiler sanırım hep tatil modunda..Şu bir gerçek ki Türkiye de hiç bir havayolu şirketi uçarak batmaz kişilerin egosuyla batar.Şu Antalya piyasasında airline batırmak amatörlüğün dibidir. 2
    • İsim / Rumuz 14 Ekim 2012, Pazar 18:09:27 Acaba su antalya piyasasında kac sirket yonettin merak ettim... 23
    • Kimsin sen, o musun? 17 Ekim 2012, Çarşamba 06:35:13 "Acaba su antalya piyasasında kac sirket yonettin merak ettim..." diyen zat. Sen kimsin ya? Neyi savunuyorsun? 4
    • civacı 18 Ekim 2012, Perşembe 13:42:58 Kim oldugun degil sadece kac sirket yonwrriğin soruldu oysa... demekki cok sotu sıkısmıssın koseye de agresiflesmissin... Antalya piyasasında en taze batan sirket Inter ve kısmen Turkuaz idi... onlarda senin gibi cok bildiğini zannedenler yuzunden battı... 0
  • komik 11 Ekim 2012, Perşembe 09:51:55 uydur kaydır uçak uçur çalışanların maaşını eziyetle ver sonra ödül al bir kaç kaprisli yöneticinin kişisel takıntılarıyla günahsız insanları işten at çalışanına hoyrat davran sonra ödül aldım idye sevinin o kadar insanın elleri yakanızdayken ödül alsanız ne olur.. 0
  • SAMI YAVUZ 10 Ekim 2012, Çarşamba 16:49:02 HER ONUNE GELENE ODUL MASAALLAH YAZIK TAMAM CALISSINLARDA TEMENIMIZ SADN ISMINI MEDYADAN DUYUYORUZ YIGIDI OLDURMEDEN HAKKINI VERMEK LAZIM ARKADASIM THY ODUL BASARI HELAL SANA GORDUK GORECEGIMIZ KADAR IKRAMIDA GULERYUZU DE YINEDE KUTLAmak lazim calisirda emegine saygi gostermek lazim saygilarimla. 1
  • fısıltı gazetesi 10 Ekim 2012, Çarşamba 15:18:12 boeing filosu birkaç ay içinde büyük kayıp verebilirmiş. pegasus ve tk dağılacaklarmış. demedi demeyin, haber sağlam yerden. 0
  • odul 10 Ekim 2012, Çarşamba 14:47:21 neyin kalitesi,neyin odulu...bugune kadar calısanlarınıza hicmi jest yapmazsınız yaa.surekli diken ustundeyiz.o ucak gidecek bu ucak gidecek,o yatı baslıycak bu olacak..karsımıza birisi cıksında anlatsın neler olup bitecegini..cıkarılan kısıler adına cok uzuluyorum.yakında bızıde cıkarırlar hop dıye sebebsız yere. 3
  • sky 10 Ekim 2012, Çarşamba 12:31:21 sozlesmede maaslar ayin 20 sinde yatar diyen arkadas...ve tebrik eden digerleri... maaslar ayin 5 inde yatar arkadasim bu yillardir boyle insanlar butun odemelerini buna gore ayarlar.. aylardir ne yati parasi var ne de maaslarin zamaninda aldindigi var. insanlar iceriden yemekten kredi kartlari vs aldi basini gitti. Odulmus o bile torpille olmustur. yolcularin hepsi sikayetci ama k.memurlarindan degil ucaklarinizin rezilliginden. defalarca ariza veren kelle koltuk gittigimiz o ucaklardan. ic hatlara ucak veriyosunuz ve bir cok sirkete de ucak veriyosunuz para akiyo peki kimin cebine... siz durun bekleyin sizin ipinizi cekecek olan k.memurlari pilotlar olacak.bakin bakalim sezon baslayinca elinizde adam kalacak mi... sen pilotlarini 4 ay ucretsiz izne cikartiyorsun yazikkk,k.memurlarinin hakkini vermiyosun yazikk, ordan burdan uc kurus alacak olanlarin hesaplari bombos, butun uykusuz gecirdigimiz gunler sizden defalarca cikacak hic birsey cezasiz kalmaz... 0
  • reklama ne gerek var 10 Ekim 2012, Çarşamba 11:38:32 bu kadar sıkıntı olduğu yorumlardan belli, bunları bile bile ne diye halen basın açıklaması yapıyorlar anlam vermek mümkün değil. bu şirketin başındakiler bu yorumları istiyor anladığım kadarı ile. Türk sermayeli bir şirket bu sebepten dolayı umarım bir sıkıntı yaşamazlar, sonuçta şirket sayesinde ekmek yiyen binlerce kişi var. 0
  • eskı sky 10 Ekim 2012, Çarşamba 11:01:26 ben eskı sky calısanı olarak bazı seylerı burda ıcerde calısmadan yorum yapanlara anlatabılırım...evet sky bu yaz etraftan parasını tıkır tıkır alırken ekıplerının maaşını bır ay dısında hıc zamanında yatırmadı....daha gecen senenın sonunda gıdılen yatı paraları bıle verılmedı...evet kısları sırf patronlar rahat tatıllerını yapıp etrafa hava atsınlar dıye bır ıkı ay ucretsıze cıkartıldık...hıc kımse yedıgı kaba pıslemez orası dogru ama bu kabın dolmasındakı baslıca sebep ekıpler... hıc kımse babasının hayrına calısmıyor herkes hak ettıgını ıstıyr....ıstıyen calısır ıstemeyen kapı orda dıyen bır kurumda calısmak nekadr ...!!!!! boslugu sız doldurun...bu sırket akıllanmaz allah ıcerde calısan dıger arkadaslarımızı kurtarsın....ben calısıpta hakkımı alamadıgım ıcın hakkımı helal etmıyorum.... 0
  • STN 10 Ekim 2012, Çarşamba 10:30:35 Avrupamın birincileri. breh breh breh. Çalışanlarına değer versin ondan sonra ödülüyle boy göstersin! 1
  • maaş 10 Ekim 2012, Çarşamba 10:17:03 1. Yönetici olarak herkesin sözleşmesinde 20 si yazıyor diye bakıyorsanız yapmayın bu işi. Olmadı 30 u yapın. Zaten 20 sinden sonra yatırsanızda size ne yapıyorsun diyecek bir kanun var mı? 2. Aynı şekilde kardeş Germensky da maaşlar ne zaman yatıyor? 3. İsteyen ayrılır diyorsanız çıkın senetlerinizi iptal ettim diyin. 4. Kimsenin çalışanının sırtından haram para kazanmaya hakkı yok. 5. Yukarıdakilerin hepsi yalan. Burası Türkiye. Maaşı ayın birinde yatırsan ne olur hiç yatırmasan ne olur. 6. Sivil havacılık genel Md sadece seyreder. Bir adı da seyrüsefer olduğu için. 7. Bu hikaye her yıl devam eder. 8. Gidebilen gidiyor, son 10 yılda kaç pilot gelmiş geçmiş. Gidenlerin yerine Avrupanın iş bulamamış alkolik, yeteneksiz pilotları geliyor. 9. neden biz maaşları ayın birinde ödeyemiyoruz diye kendinize sormuyorsunuz? 1
  • Tebrikler... 10 Ekim 2012, Çarşamba 10:15:24 Çok tebrik ediyorum. THY'den sonra bir başka gurur kaynağı. Ülkemizin adını uluslararası arenada böyle güzel iltifatlar ile birlikte andıran her firmaya teşekkürü borç bilmek lazım. Not: Yahu her güzel şey yapanın arkasında mutlaka ağlayan oluyor. Dedikleri kadar varız. Başkalarının bizle uğraşmasına gerek yok, biz birbirimizi dibe kendimiz çekeriz!... 12
  • Antalyalı 10 Ekim 2012, Çarşamba 10:12:39 Antalya'da tüm havacılık camiasında doğru ya da yanlış konuşulan şudur. Sky havayolları doğru dürüst maaş vermez, kışları yarım maaşa çalıştırır, hatta uçucu ekibe 3-4 ay maaş vermediği de olur.Bu yüzden Sky havayollarınına diğer havayolu şirketlerinden geçişlerin aksine sky'dan diğer havayollarına fazla sayıda geçiş söz konusudur. Ödül alması çok güzel tebrik ederim de... Kurumsallaşamayan patron şirketlerinden biridir benim gözümde Sky havayolları.Umarım bu eksiğini de telafi eder. Ödülü çalışanlarının gözünde de hak eder. 0
  • ödülmüş 10 Ekim 2012, Çarşamba 09:37:14 ayyy çalışanlarına üzülüyorum..artık ödüllerini satıp paralarını öderler.. merk etme zaten yeteri kadar ıstıfa eden oldu zamanında :))) 0
  • Maaş mı? 10 Ekim 2012, Çarşamba 01:43:16 Kardeşim ne maaşı? Herkesin sözleşmesinde ayın 20 si yazıyor. Onlarda 5 i yerine yirmisinde ödüyorlar. Kim maaş almamış anlamadım gitti. Ne dedikoducu bir ortamdır bu havayolları camiası. Beğenmeyen çalışmaz arkadaş verir istifayı ayrılır. Böyle çamur atmaya, ekmek yediğin kaba tükürmenin bir anlamı yok. 11
    • İsim / Rumuz 22 Ekim 2012, Pazartesi 14:01:12 bugün ayın 22 si. Maaşlar yattı ama yan yattı :) 0
  • İsim / Rumuz 10 Ekim 2012, Çarşamba 00:58:08 Batıyor diyorlar doğru mu? 0
  • satılık kupa 10 Ekim 2012, Çarşamba 00:57:56 Artık ödülleri satıp maaş ödersiniz 0
  • zık-ay lı 09 Ekim 2012, Salı 23:58:36 maaş almadan bu ödülleri alıyorsak bi de maaş alsak kim bilir neler olacak =) 0
  • hikayeler vol.2 09 Ekim 2012, Salı 23:14:07 Doğru düzgün maaş ödemeyen , çalışanlarına nette iş ilanları vererek göz dağı veren , elinde doğru düzgün kendi uçağı bulunmayan , kimsenin çalışmak istemediği ama işsizlikten zorla çalıştığı Sky Havayolları'nı bu başarısından dolayı tebrik eder başarılarının devamını dilerim. 1
  • MAAŞLARMI??? 09 Ekim 2012, Salı 23:09:55 BİLMEDİĞİM İÇİN SORUYORUM ÇALIŞANLARIN MAAŞLARI ÖDENMİYORMU? NİYE HERKES MAAŞ YAZMIŞ? 0
  • anlayamiyorum 09 Ekim 2012, Salı 22:17:40 kis mevsimi geldiginde personel, emek, su diyetine hazir. bu is yillardir boyle sure geliyor. (tamam sozumuz yok sonunda paralarini aliyorlar)(yavuz abi mantalitesi yok o sirkette). peki bu sirketin planlamacilari vesairesi yokmudur arkadas. para akarken uc bes kurus kis mevsiminde personele para ayiralim diyen?? odulleri cebe toplayin. ama her sene personelden feragat bekleyin. allah daha cok versin, yolunuzu acik etsin...insanlar size guvenip, ne bileyim kredi cekiyor, evine esya aliyor vs..kis gelince yan gel yat kazim...para akarken uc bes ayirin su calisanlariniza hocam yahu... 0
    • the end 22 Aralık 2012, Cumartesi 02:31:55 öncelikle tahir beye geçmiş.acil şifalar.gelelim anlayamıyorum rumuzlu arkadaşa.güzel kardeşim bu sona gidişi hala anlayamadınmı? iş verenler bazı özel durumlarda (ki; burada yıllardır kışları yaşanan maaş sorunlarını,ve şu an içinde bulunulan durumu kastediyorm.) fedakarlık yapmak durumundadırlar.ama maalesef bu şirkette fedakarlık yapacak patronları göremiyorum.hoş bu saatten sonra yapmaya kalksalar bile gemi su almaya başladı.acı son kaçınılmaz hale geldi.deneyimlerime dayanarak işletmeler bir kez kredi ile döndürülmeye başladıysa yani krediye bulaştıysa sonuç tıkanmaya gider.şu an yaşananlar bunun sonucudur.şirket sahiplerine ( hala sahipleri denilebilirse;çünkü artık şirket sahipleri bankalar ve finans guruplarıdır)bu saatten sonra evlerinden,arabalarından,vs. varlıklarından fedakarlık yap denilemeyeceğini düşünüyorum. artık önlerinde tek seçenek kalmıştır.ya havacılığa,yada otelciliğe devam etmek zorundalar.ve ben yinede işin içinden çıkabileceklerine inanmıyorum.girdap devasa 0
  • maas odemelerinde sampiyon sky 09 Ekim 2012, Salı 20:44:25 Ocak ayindan beri maaslar sadece 1 kere zamaninda yatti ... Onun disinda ayin sonunda yatiyor (ve onca intranet ve sms teknolijisine ragmen kimseye maaslarin gec yatirilacagi haber bile verilmiyor) ... Kokpitten kis donemi icin ucretsiz izne cikarilmalar basladi.. Hersey ipotekli Oteller ipotekli Maaslar gec yatar Yati paralarindan bahsetmiyorum bile Yasasin sampiyon !!!! 0
  • nasıl oluyor??? 09 Ekim 2012, Salı 20:37:58 maaş yok odul var. herhalde odulleri -para eden, ciddi bir odulse eger- satıp maaş neyim verirler çalışanlarına artık. koca koca hummerlar, escalade ler suyla çalışmıyor di mi ama... 0
  • maaş 09 Ekim 2012, Salı 20:36:47 bir de personel maaşlarını verseler 0
  • H.T 09 Ekim 2012, Salı 20:22:08 Bugunlerde Genel Mudurun agir bir hastalik gecirdiginden bahsediliyor.Gecmis olsun dileklerimle.Acil Sifalar Tahir Beye 0
  • Helal olsun. 09 Ekim 2012, Salı 20:01:19 Tebrikler... 0
  • TA 09 Ekim 2012, Salı 19:59:20 Ekiplerinizi kutluyoruz maas almadan sizin gibileri bu mertebeye yukseltecek özveriyi kaybetmeden calısmaya devam ediyorlar. 0
  • TEBRİKLER SKY 09 Ekim 2012, Salı 18:31:24 HELAL OLSUN...! 0
  • oleey 09 Ekim 2012, Salı 18:29:12 yaşasın! tüm ödüller bizim. ya maaşlar? :D 0