"SAW'dan her uçuşumda içim acıyor!"

    Çok beğenilenler

  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 09:01:53 kürtlerde her kullandiğinda o havallanını acı hissedecekler.. ulkenin butunlugune karşi kafasini her kaldirana bin ton bomba yagacak sonrada aci çektire çektire gideceksin o ulkeye hizmet edeceksin.. bu ulkede Turkler vardir birde hizmetçiler.. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 09:08:22 Kullanma o zaman, alla allaaaa. Ülkede başka gündem yok da bir de bu tartışılacak. Hayret valla 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 21 Kasım 2009, Cumartesi 16:32:47 Bu yazıyı bebiş'e ithaf ediyorum.Ötekini boşverin,onlar hep sallar sonra kucağı bulurlar.Bebiş'i takip edin.Hadi kolay gelsin. 0
  • Misafir 21 Kasım 2009, Cumartesi 06:55:10 bizim her tarafımız sızlıyor.isg den onu bekle bunu bekle bel kalmadı bizde. 0
  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 15:06:33 Savaş yeni bitmiş, ülke yeni kurtulmuş, sen isyan ediyorsun,bir sürü askeri öldürüyorsun,ne yapsalardı, kafana çiçek mi atsalardı, tabii ki bomba atacaklardı, ülke bütünlüğünü bozmak isteyen sen,ben,o hiç farketmez bu sonuca katlanır.Sabiha Gkçen in ismini duyunca için acıyor da isyan ederken neden için acımıyor? 0
  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 13:14:25 Benimde içim sızlıyor ama SAW daki verilen hizmetlere... 0
  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 13:14:23 Benimde içim sızlıyor ama SAW daki verilen hizmetlere... 0
  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 11:04:14 kilicdarogluda bir sansimi deneyim dedi rozetini taktigi partinin icinde ama Ataturk inklaplari herzaman var olacagi icin bugun gerekli cevap verildi,cumhuriyete ya sevgi ile yada itaat etmek yakisir... 0
  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 10:54:14 Beyler yılanın başı küçükken ezilir, şimdi kimse Dersim tersim diye ortaya çıkmasın. Devlete baş kaldıranın sonu bellidir. Şimdi PKK'dan yüz bulan herkes konuşuyor neredeyse ŞeyhSaid'i vatanperver ilan edecekler. Yuh diyorum bu arsızlar takımına 0
  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 10:20:25 Bu mantık ve mentalite ile Kandil dağını bombalayan kahraman pilotlarımız için gelecekte ne derler acaba. O zaman da vatan hainlerinin şer yuvalarını mezara dönüştüren pilotlarımız için katil mi bağıracaklar. Ayrıca olay bir katliam değil, aksine isyandır ve bu isyan bastırılmıştır. Operasyonda savaş uçakları da kullanılmıştır. 0
  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 00:38:54 Bu yazıdan sonra tüm uçuşlarımı SAW'dan yapıcam Sabiha Gökçen'hanım efendinin adının verildiği havalimanında uçmak şereftir. Haydi millet sahip çıkın havalimanınıza, sahip çıkın milli değerinize. 0
  • Misafir 20 Kasım 2009, Cuma 00:37:34 hah bee ,bir bu eksikti,içi acıyormuş,acımasın kardeşim, acıtma,yayan git,otobüsle git,at var eşşek var.zaten sen ne anlarsın havacılık tarihinden.önce bir araştırda sonra için yansın.böyle saçma sapan haberlere yer vermeyin lütfen.ne biçim bir görüştür bu yaa,adam adını beğenmiyormuş havaalanının.söyleseydin baştan keşke senin adını koyarlardı.. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 23:11:07 dersim katliamı değil dersim isyanı dır, o olayın adı. ama 7 sene öncesine kadar dersim demeye korkan insanlar şimdi buna katliam diyebiliyorlar. SAYIN SABİHA GÖKCEN TÜRKİYE CUMHURİYETİ devletinin pilotuydu ve kendine verilen görevi yerine getirdi. biz TÜRK evlatları olarak SABİHA GÖKCEN VE ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK gibi kişiler sayesinde burada rahat yaşadığımız için onlara ne kadar dua etsek azdır 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 22:55:54 Yüzbaşı Kemalin,Sait denilen kişiye,onun karısı Besi ye,Munzur deresi kenarında toplanan ve Fransızların uşağı haline gelen VATAN HAİNLERİ ne yaptıklarıyla gurur duyuyorum. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 21:51:51 sen git ulkene isyan et.. 6000 bası bozuk git askeri birliği bas butun askerleri şehit et sonra devlet senin tepene binince dersim katliami de. adiler bu ulke bizim size birakmayacagiz. bu basimizdakiler gidince yine elimize kalacaksiniz. hizmet edeceksiniz 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 20:28:06 O isyancılar gencecik askerleri katlederken iyi,isyandan başka ne denebilir bu olaylara.Senin için cız ediyor olabilir,ama biz SAW ile Sabiha Gökçen ile gurur duyuyoruz.Kardeşce yaşamaya devam edeceğinize ille de araya nifak tohumları atıyorsunuz.Yazık çok yazık 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 15:51:01 "bu ülkede türkler var bir de hizmetçiler diyen iğrenç provakatörün o adi yorumunu yayınlayıp da, benim o adiliğe tepki verdiğim yorumumu yayınlamamanıza teessüflerimi bildiriyorum.. Kriterleriniz nedir, nasıl böyle bir yorumu yayınlarsınız, bunu da anlayamıyorum... 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 15:04:38 Ülkemiz bölünmez bir bütündür ve yönetim şekli Cumhuriyettir. Bunu değiştirmek isteyenler vatan hainidir ve gereği yapılmalıdır. Dersim İsyanı ya da Dersim Ayaklanması, şu anki adıyla Tunceli ili'nde 1937 yılında meydana gelen geniş kapsamlı isyandır. Bu isyanı bastırmak için Türkiye Cumhuriyeti tarafından düzenlenen harekât ise Dersim Harekâtı'dır. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 14:45:00 Sn.Ali Kenanoğlu,ben de aleviyim ama hiç içim sızlamıyor,nedeni de ordan gelip geçen yolcular acısıyla-tatlısıyla birbirlerine kavuşmak için anadolu yakasının tek olan havalimanını kullanıyorlar.keşke rahmetli gökçen yaşasaydı bu günleri görseydi .yapılan bi hata varsa hesabını zaten veriyorndur.Ama bizler herşeye rağmen sevelim Yaradan dan ötürü.Ne hikmetse birileri hala bazı kavramları basın yoluyla kaşımaya çalışıyor.Acaba nasıl çıkarları var ki bu yıpratma kampanyası devam ediyor.Yaratıcı herkesin kalbine göre versin... 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 14:10:10 demekki soykırım tam başarılamamış diyosun yani? 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 13:50:46 Dur diyelim başılığını yazan arkadaşımıza son derece katılıyorum.Başkalarının uzantısı ve emellerine kendimizi satmayalım...Gelecekte çocuklarımız bu cağrafyada hep birlikte yaşasınlar..... 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 13:41:41 10 kasım ,kurşun asker derken bir de bu çıktı ,tesadüfün bu kadarı yani 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 13:35:41 Dersim bir isyan değildir. Katliamdır. Belgeleri bugünden itibaren sabah gazetesinde yayınlanmaya başladı. o tarihde dersimlilerde ağır makinalı tüfekler, uçaksvarlar ve benzeri ağır silahlar mı vardı da Sabiha Gökçen e görev verilerek sivil halkın üzerine bomba yağdırıldı. Sabiha Gökçen görevlendirilmiş olabilir. Alevilerin de bu isimden rahatsızlık duyması kadar doğal bişey yok. İsim kaldırılsın diyen de yok. Kenanoğlu böyle demiyor. İçimiz acıyor diyor. Bu da gayet insani bir duygudur. Ama insan olanlar anlayabilir bunu 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 13:09:26 Yaşasın herkes kendilerine verilen görevi başarı ile yerine getiriyor.Kürtler bu işi başarı ile yerine getirdiler.Şimdi sıra Alevilerde.Onlarda başarınca sıra kimde ?? Yabancı emperyalist güçler bizi sonunda çözdüler.Yıllar önce sağ-sol,sonra Alevi-Sünni, sonra dinli-dinsiz, bunlarda başarılı olamadılar.Şimdi böyle olmayacagını anladılar bu grupları tek başlarına provake edip memlekete başına bela ediyorlar. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 13:00:08 Diğer avrpa Ülkelerine hiç baktınız mı hiç bir ülke geçmiş tarihi gün yüzüne çıkarıp tartışma konusu yapıyor mu sadece bizim ülkemizde var bu konu. Yani kısacası eğer bu ülkenin kimliğini taşıyor ve burada yaşıyor isen sen TÜRKsün ama bi irtirazı olan var ise lütfen ülkeyi terketsin bu tür konuşmalara bile gerek yok. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 12:51:22 NE OLUR ARTIK AKKILI OLUN BASKALARININ YAZDIGI SENARYOLARDA ROL ALMAYI BIRAKIN ARTIK KENDI SENARYOMUZU KENDIMIZ YAZALIM , DUNYA BIZI IMRENE IMRENE SEYRETSIN. UC KURUSLUK CIKAR ICIN BIRBIRIMIZI PARCAMAKTAN VAZGECELIM. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 12:35:17 BEN KIMIM ACABA BU ÜLKEDE ? TÜRKIYEDE DOGDUM VE TÜRKÜM.. GECMISIM NE OLURSA OLSUN.. BU ÜLKE BAZI KESIMLERE AZINLIK MUAMELESI YAPMADI.. BÖLE RAHAT BIR ULKE BELKIDE BAZILARINA BATTI..... 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 12:33:23 Bu Ali Kenanoğlu'nun beyanatı, kendisinin askerlik yapmadığına dair bir izlenim uyandırdı bende. Sabiha Gökçen bir askeri pilottu. Her ne olursa olsun verilen emri başarılı bir şekilde yerine getirmiştir. Emir verilir ve uygulanır, yorumlanmaz, tartışılmaz. Askerlik yapmış biri olsaydı böyle talihsiz bir beyanat vermezdi. Yazık ki ülkemizde böylelerinin bu şekildeki şuursuz beyanatlarına kıymet verilip yayınlanıyor. --Volvo-- 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 12:08:33 bu ifadeden de anlaşılacağı gibi rahmetli Sabiha GÖKÇEN görevini tam olarak yerine getirememiş.eğer tam olarak gereğini yapabilseydi bu alçakların tamamı yokedilir bugün de bu tür alçakça açıklamaları duymak zorunda kalmazdık. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 11:50:05 Atatürk havalimanin dan ucunca icin acimiyormu??pes yani ucma o zaman hatta Ülkemisi Terk et ... 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 11:28:07 İlk defa adam gibi yorumlar yapan yorumculara tamamen katılıyorum. Özellikle de " ATATÜRK " başlıklı yourmcu çok güzel azmış. Alevi efendiye bir tavsiyem var. Önce tarih öğrensin, sonra da böyle abuk sabuk demeçler vermesin. Sabiha Gökçen hanımefendi Türkiye'nin ilk kadın pilotudur. ATATÜRK'ümüzn emri ile yetişmiştir. Eğer Tunceli2de aleviler rahat dursalardı sopayı yemezlerdi. Cumhuriyetimiz çok genç ve korunmaya çok muhtaç idi. Dolayısı ile yazılacak çok şeyler var ama gerek yok. Bu arada bu alevi derneği başkanımıdır nedir kendisine tavsiyem böyle saçamalmasın ve tarihi gerçekleri kabul etsin. Eğer istemiyorsa gitsin köyünde otursun. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 11:07:02 YETER ARTIK YAPMAYIN RAHMETLİ SABİHA GÖKÇEN EĞER BÖYLE BİR ŞEY YAPTI İSE O EMİR KULUDUR.BİR ZAHMET 18.11 DEKİ HÜRRİYETTE YILMAZ ÖZDİL'İ OKUYUN VE LÜTFEN ARTIK SIKINTI YARATMAYIN.SİZLER BİZSİNİZ ALEVİ,SUNNİ BİZ BİR BÜTÜNÜZ NE OLUR BAŞKA AYRIMCILIĞA TAHAMMÜLÜMÜZ YOK ARTIK.SEVGİ VE SAYGILARIMLA.G.O 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 11:05:58 kullanma o zaman havalimanını, sana zorla kullandıran mı var? dersimde devlete karşı isyan olmuştur. bu isyanda bastırılmıştır. bu ülkede yaşıyorsanız hizmet edeceksiniz.Bu ülkede sadece tek millet vardır o da TÜRK MİLLETİ'dir. Bütün alt kimlikler kürt,laz, çerkez vs.. bu milletin içindedir. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 10:52:57 ATATÜRK'ten uçunca için acımıyomu o zaman baş komutan ATATÜRK'tü emri o verdi. (türk halkı türk parasına benzer ışığa tut içinde ATATÜRK yoksa sahtedir) 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 10:40:18 Yorumlardan goruldugu kadariyla turkiye asla bir avrupa devleti gibi cok uluslu sekilde yasayamayacaktir... Her zaman alevi sunni kurt turk catismasi olacaktir.. hic bir zamanda cozulmez bu problem...Bu kafadan insanlar oldugu surece.. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 10:17:38 arkadaş yaşayabileceginiz başka ülkelerde var niçin bu ülkede kalmakta ısrar ediyorsunuz bölgenizin bütün dertlerini türk insanı çekiyor yeter dimi daha fazla yük olmayın bu milletinde sabrını fazlada zorlamayın atam yaşasaydı gereken cevabı layıkıyla alırdınız sizin muhatabınız açılımcılar (nemçeriler) onlarda bizi temsil etmiyorlar ne yaparsınızki seçilmişler. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 10:11:03 için kopsun 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 09:39:39 TARIHTE BU KADAR ONEMLI BIR OLAYI TARIH KITAPLARINDA BAHSETMEYIP GECERSEK OLACAGI BU TARIH GERCEKLERI ILE ANLATILMALI KALDIKI O TARIHTEN KIMSE KALMADI FIKIRLER ISE MALASEF ATAM MENFAATE KARISTI,SABIHA GOKCEN HAVALIMANI ISMIYLE YASAMALI,GEREKIRSE TUNCELI HAVALIMANININ ADI SEYIT RIZA OLSUN,AMA TARIH BILINSIN 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 09:21:35 Sabiha Gokcen zamanin gerektirdigini ve hukumetinin emrini yerini getirerek bir gorev ifa etmistir. Muhterem zat Sabiha Gokcen'in isminden rahatsizlik duyuyorsa o zaman Ataturk'un ismindende rahatsizlik duyacak. Bence bu iki havalimanini hic kullanmasin. Demek istedigim cok ince olupta gecmisi kurcalamaya devam edersek memleketi bolmus oluruz.Amac ileriye bakip beraberce gecmisten ogrendiklerimizle "fazla ince" olmadan yasamaktir. 0
  • Misafir 19 Kasım 2009, Perşembe 09:18:29 Nasıl yani? Dersim de Türkiye Cumhuriyetine karşı isyan yapılmadı mı ki? O zaman bu havaalanına Türkiye Cumhuriyeti ile alakalı hangi adı koysalar gene beğenmeyecekler. 0