REZALET... NE SİS DİNLEDİLER, NE LAF!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:01:17 işte Agrı,Sivas,Van,Konya burdan gelenlerin hepsi aynı.. hep rötar olsun onların ucuslarında insallah.. 0
  • Misafir 19 Aralık 2011, Pazartesi 01:18:23 2003 yılında d bakıra düşen uçak kötü hava koşulları neticesinde pilotun yönünü tayin edememesinden dolayı düştü.Özellikle kış aylarında hava koşullarının uçuş için uygun olmaması gayet doğal bu sebeple ağrıya seferin yapılmaması biletli yolcularla beraber mürettebatında hayatını tehlikye atmamak adına alınmış bir karar ve bencede doğru herkesin işi acil kendine göre sebep ne olursa olsun geç gitmek hiç gidememekten iyidir Bence bu yolculara yaşanabilecek risklerin anlatılması ve bilhassa yasanılan olayların anlatılması gerekir 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 03:21:11 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 19 Aralık 2011, Pazartesi 22:07:48 ILS Cat I Ağrıda faaldir. Işıklandırma tamamlanmadığından limitleri yüksektir. Zannediliyor ki ILS televizyon gibi alınıp fişe takınca çalışan, uçağı her koşulda otomatik indiren bir sistem. Her uçak yolcusu bu bilgiyi bilmek zorunda değil. Önemli olan bilen birinin anlayacakları şekilde anlatması. Koşullar el vermedikten sonra Temel Kotil de gelse o uçak kalkamaz kalksa da inemez. Cumartesi,pazar ve pazartesi yoğun sis nedeniyle tüm seferler iptal oldu Ağrı'da. Doğuda 100 liraya bilet alıp uçağı satın almış gibi davranan yolcuya alıştık. THY gerekli bilgilendirmeyi yolcuya yapmamış. Tepkiler abartılı ama haksız değil. Ama asıl tepkiyi seçim öncesi siyasi baskıyla tamamlanmadan meydanı trafiğe açtıranlara verin. Allaha emanet bu kadar yürü 0
  • Misafir 19 Aralık 2011, Pazartesi 17:08:51 Kendisi çok afedersiniz Tuvaletde 6cm.den deliği tutturamayan,yurdum insanı,saatde 250km hızla,2600 metre boyunda ve havadan görünmeyen bir piste yaklaşık 120 kişiyle iniş yapılamıyor diye tepki gösteriyor,resimdeki tiplerin hepsi,allah vermesin bir kaza anında ''Madem hava böyleydi,neden inmeyi denediniz''çıkışı yapacak potansiyelde.Rabbim herkese tahammül nasip etsin. 0
  • Misafir 19 Aralık 2011, Pazartesi 12:47:51 standart tipler: Van ve Ağrı.. en ufak bir gecikme olsa "dogulıyız diye bize beyle yapirsiz he miii" derler hepsi birden.. bu kadar kompleks ve bu kadar kötü niyet pes yahu... siz paşa paşa gidin kardeşim 24 saatte "otoboz"la.. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 23:58:33 size küçük harflerle yazıyorum. etkili iletişimin birinci kuralı alıcının kapasitesini dikkate almaktır. bazen alıcının kapasitesi okuduğunu bile anlamama seviyesindedir ki, iletişim mümkün değildir. (kendime ve insanların lisanlarına duyduğum saygımdan küçük harfle adını yazmadığım) ülkemin resmi dilinde; ağrıya ile ağrıda farklı anlamlara gelir. okuma yazmayı 15 nisan ilkokulunda öğrendim, ancak bu kadar anlatabileceğim. artık yermisin yemezmisin sen bilirsin. çakma değil çakan pilot. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 22:57:07 her turlu ucaga yine binerler, yuzsuzluk yapip ekibin acigini ararlar, sikayet yazarlar ustune bedava bilet bile alirlar. hem de ekonomi olarak binip ucusta sampanya icebilecek kadar terbiyesizligi de goze alirlar.. kara liste gelsin artik. ak koyun kara koyun ayrilsin birbirinden.. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 22:38:42 Evet arkadaşlar az önce nedemek istediğimi anladığınızı uyuyorum orda annesinin cenazesine yetişmek isteyen bir evlat,akşam nöbetine yetişmek isteyen bir doktor ve niceleri siz bu insanları yerinde olsaydınız ne yapardınız acaba taktir sizin 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 22:32:58 Arkadaşlar atılan başlığa ve 2.23 saniyelik görüntüye bakarak yorum yapmayın ve lütfen biraz tarafsız olaya bakarak sevyeli eleştirirseniz bu sizi küçültmez aksine yüceltir hakarete varıncaya kadar yapılan eleştiriler sadece kötü söz sahibinindir demekten başka söyleyecek sözüm yok.Şunuda eklemeden geçemiyeceğim thy ist-ağrı uçuşları olarak internete girdiğinizde sadece 9.12.11 tarihli uçuşun iptal olduğu görülüyor.Ama bu bir gerçektirki 9u ile 17si arası benim bildiğim 4 defa uçuş iptal edilmiş.Şimdi İstanbulda yaşayan biri olarak sorarım size şehir içerisinde bir yerden bir yere gitmenin nekadar güç olduğunu üstelik sen tlfyle arıyorsun sorun yok deniliyor gidiyorsun uçağada bindiriliyorsun 2saat sonra tahliye uçuş iptal hava muhalefeti. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 19:40:40 arkadaşım: o resimde gözükenlerden bir farkın var mı merak ediyorum. benim nezaket ve medeniyet öğrenmem gerektiğini söylüyorsunuz. baş üstüne. benim kusurumu görmüşsünüz teşekkürler. benim kusurlarım çoktur. düzeltmek için gayret edeceğim. ya siz. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 19:34:21 o ilk uçuşunu ağrıya yapan arkadaş eskiden şöyle bir kanun vardı bilmem hatırlar mısın? thk nereye uçarsa thy de ertesi gün sefer koyardı... :) 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 19:30:59 türkçeme dikkat etmemi ve imla kurallarına uymamı söyleyen arkadaş: burda yorum yazılıyor. MEB' e dilekçe yazmıyoruz. herkes nasıl rahat ediyorsa öyle yazsın. kendimizi kasmayalım. kime hava atıyoruz.... 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 18:19:00 Merak ediyorum yorumcu arkadaşlar, tepkiler haklı diyenler falan. Düşünme kapasitenizde sıkıntı mı var yoksa kasıtlı bir şey mi arıyorsunuz olayda. Uçak keyfinden mi kalkmadı düşünceniz nedir? İki tane soytarı çıkmış amacına ulaşmış, pis pis sırıtarak izlemişlerdir kendilerini zaten. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 17:54:16 KARA LİSTE YÜRÜRLÜĞE GİRMELİ. Pislik yapanlar, 2, 3 yıl uçaklara bindirilmemeli. Tail commender. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 15:41:09 "Bu insanlar uçmaktan yoksun bırakıldı" derken ben hayatımdaki ilk uçuşumu 1965 yılında Ağrı'da yapmıştım. Beğenmediğiniz THK halkı uçurmuştu, annemin kucağında Karaköse üzerinde bir tur atmıştım. O gün pilot olma kararı almıştım. Ağrılılara laf söyletmem, ama tasavvurlarınızla, ön yargılarınızla değil; gerçeklerle konuşup, yorumlayınız. Kırmızı kazaklı ile, yularlı arkadaşın Ağrı halkını temsil etmedikleri; kendi terbiyelerini ortaya koydukları çok açık. Kara Liste önerisini destekliyorum. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 15:38:52 "Faşizm, insanlar arasındaki dilde başlar...” 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 15:36:31 yorumlarında, herşeyin en iyisini EĞİTİMLİ oldukları için kendine hak sayan zavallılar; ırkçılıkta sınır tanımayan anlayışınızın bir üst modeli Nazi Almanyasında yahudileri sabun yaptı. ama sorun sizde değil, sorun bu habercilik anlayışında. bir grup hakkında "ölsün hepsi" şeklinde yaptığınız yorumlar birçok ülkede suç kabul edilir. burada rahat rahat yazıyorsanız sorun sizde olduğu kadar buna göz yumanlardadır. insan olmak zor değil, hatta sizler için bile, bir deneyin bence yapabilirsiniz 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 12:27:41 arkadaşalar ağrılılar koyun değil..aynı hava Erzurumdada var ;neden Erzurum'a uçak iniyoda ağrıya inmiyo..:)) istanbul Ağrı uçağının Erzurum' a inmesi sonucu ağrılı yolcunun feryadı... 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 11:56:21 bunların hepsi böyle işte dayılanırlar boyle gecende ucakta biri yine boyle dayılanıyordu ki kaptan bir cıktı kokpitten indirin bunu asagı dedi adam pıs pıs gitti kösesine sindi kedi gibi hahaha cok komikti yaa 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 11:39:16 Adam işi çözmüş beyler digiturk'kurulumu gibi kolay birşey sanıyor ILS'i :D 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 11:38:26 mali musaviri thy ceosu, tarikatciyi ,akp liyi havacilikla alakasi olmayanlari yagli balli maas ve sosyal haklarla thy na yonetici yaparsan olacagi bu normaldir...ayrica 19 tl ye bilet var diyen arkadas uykuda ustu acik kalmis galiba...nerdeymis 19 tl ye bilet??? 59 tl ye bilet aldim 64 tl vergi odedim...nasil guzel degil mi??? dunyada nerde bilet parasindan fazla vergi var???haftasonlari ve yazlari bilet fiyatlari kaca cikiyor haberi vardir herhalde...ayrica dogudaki insanlar ki ben de doguluyum 20 sene oncede ucaga biniyordu daha evvelde...bilmeden sallama...oralarin insanlari maalesef egitimsizlikten, herseyi kaba kuvvet ve kufur kafirle cozmeyi benimsediklerinden boyle seyler oluyor....sonucta kendilerine kotuluk yapiyorlar... 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 11:06:47 Ağrı myd nını bilmiyorum ancak yeterli iniş sistemlerinin olmamasıda o insanların hatası değil(yolcuların) burada sorun yine bir devlet kurumu tarafından çözülebilir(dhmi). 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 11:05:04 Başrolde ki dayı ile mavi gömlekli yağveri şovunu yapmış onlara yeter :D hey allahım yarattın bari takpi et şunlar Temel Kotil gelecekmiş :D 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 10:44:03 Kendinizi birazcık o insanların yerine koyun ve kaç sefer uçuş iptalinizi yaşadıgınızı düşünün uçak 2.5 saat boyunca bekleyin ondan sonrada tmm biz bekliyoruz ne zaman hazırsanız bineriz dersin.Birde ILS olsaydı iner denen arkadaşa önce video linkini doğru at (atsanda kopyalanmıyor ya)sonrada bilmediğin konulara karışma.Karlıbir havada ankaradan dönerken pilot uçağı ILS 11 pistine indirmedi nedense döndürdü ve 29 pistine indirdi sebebide neymiş biliyormusun pistin ilk 280metresindeki 16 tane ışığn yanmaması yani ne oldu o pistteede buzlanma vardı trabzonda da pilot bile anons etti ne oldu şimdi ILS varda türk pilotlar her eğitimi alıyorlar bu konuda bilip bilmediginiz yer bos bos konusmayın... 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 10:41:17 bende almanyada yasadım ve çok rötar gördüm kardesim en basiti yogun sis ILS olan bir havalimanından uçaklar sis kalkana kadar kalkamadı Lufthansa yolcusuydum bu arada.Almanyayı yada başka bir avrupa ülkesini savunma.Türkiyede yaşayan insanlar Havacılık kurallarını öğrenece başka çıkarı yok.Bu konularda bilinçlenmeleri lazım 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 10:37:22 Ucak kalksinda hepsi olsun, ozaman akillari baslarina geliyrmu gorururz... Gerci pekde sanmiyorum ama.... 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 10:33:21 arkadaşlara katılıyorum thy önceleri biraz daha doğuya uçsaydı ordaki insanlarda rötar nedir bilirlerdi bence eğitim seviyesiyle falan ilgisi yok her insan anlayabilir o uçağın inemeyceğini falan ama adamlar uça kgörmemişki doğru dürüst o yüzden suçlu thy dir 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 10:23:45 Burada tek sorumlu hiç bir eğitim almadan yolcuların karşısına çıkarılan personeldir. Kriz yönetimi nedir bilmeyen bir şirkette bunların olması doğaldır. Çünkü belediyeciler kriz falan bilmez. Allahın işi der bitirir konuyu. Ne yazık ki tüm şirket bu durumda. Yolculardan önce biraz kendinizi eğitin. Vizyonsuz eğitimisiz insanlar ordusu. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 03:37:41 rötardan önce nezaket öğren, medeniyet öğren:)şu görüntüdekileri kırsan ne olur kırmasan ne olur?minibüse binmiyorsun, havada bir sorunun olsa sağa çekip bakamazsın.ne tür bir iş olduğunun farkında değilsin.kendini öldürmek istiyorsan bunu git başka yerde yap! 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 02:05:39 Milletin Türkçesine laf ederken, kendinin Türkçesine dikkat etmen gerekir. Cümle başlangıcı ve özel isimler BÜYÜK HARFLE yazılır; afkanistan değil Afganistan; Afganistan'da birçok ortak ya da benzer kelime olsa da Türkçe değil Afganca (Peştuca) ve bir çeşit Farsça resmi dil olarak konuşulur; türkhavayollrı (ki bunu bile yazamamışsın) 3 ayrı kelimedir Türk Hava Yolları (kısaltmasından aklında kalsın THY). Kendi Web sayfalarında Türkçe seçseniz Bile Turkish Airlines yazsa da; milli olduğunu idda eden şirketimiz THY yerine Turkish'i kullanıyor. Dolayısı ile "afkanistan türkçesine" sahip olanlar ortada. Biraz daha dikkat. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 01:59:49 Havamuhalefeti yaşanabilir.rötar olabilir,sefer iptal olabilir.Burada önemli olan yolcuya bunun iyi anlatılması,bir yetkilinin (butür önemli durumlarda Müdür etkili olur)havaalanında bulunması ve yolculara durumu açıklaması gerekir.Ve ayrıca yolcuya alternatif önerilmelidir,ücret iade,seyahatini gerçekleştirecek en yakın noktaya kara yolu ile transfer,tabii ki otel konaklaması.Yolcuya eğer şefin üzerinde bir yetkili tüm bu imkanları sunmuş ve yolcular hala ikna olmamışsa aziz yesin haklı::)))) 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 01:41:38 Bunlar "Unruly passangers" dedikleri şahıslar olmalı. Aslında hepsi neyin ne olduğunu biliyorlar. Bu tür insanları SHGM'nün koordinesinde hazırlanacak bir "kara liste" uygulamasına almalı. Öncelikle olay çıkardıkları şirkette; diğer şirketlerde de sorun çıkarırsa tüm şirketlerde belirli veya süresiz hava yoluyla seyahat etmeleri yasaklanmalı. Bakın o zaman kuzu gibi oluyorlar. Bunungibi kişilere "psikolojinizin uçakla seyahat etmeye uygun olamayabileceğini düşünüyorum" dediğinizde çok çabuk sakinleşiveriyorlar. Demek ki, başlarına geleceği biliyorlar. Cehaletle değil, aile terbiyesi ile ilgisi var bunun. Bu yaştan sonra da eğitemezsin zaten. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 01:30:20 Bazen sis oyle olur ki siz inersiniz, 5 dakika arkanızdan gelen uçak inemez. Bu işin kuralları var. Hiçbir firma yolcusunu uçurmamak, seferini iptal etmek istemez. Ama limitler izin vermiyorsa, meydana gidip geri dönme şansı yüksekse (burada o havaalanı için verilen hava durumunun doğruluğu ve hassasiyeti yüksek bir faktör) boşuna risk alıp uçmaz. Ne yazık ki TR'de verilen hava raporları ve tahminleri her zaman gerçekleri göstermiyor. Hava tahmininde açık hava denirken gidip limitlerden daha düşük bir hava olduğu için geri dönme durumlarını yaşadığım için söylüyorum. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 00:29:30 netice-i kelam: doğudaki insanlar maalesef yıllarca bu imkanlardan mahrum bırakıldılar(kasıtlı) sonra şükürler olsun ki insaflı birileri başa geldi de hava yolu gerçekten de halkın yolu oldu. biletler 19 dan başlıyor neredeyse. her neyse son sözüm durmak yok uçmaya devam. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 00:23:39 aslında sorun belli. yıllarca thy tekelinde olan uçaklar batıdan başka biryere uçsaydı: belki insanlar rötarın ne olduğunu daha çabuk öğrenebilirlerdi. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 00:20:56 hem bu tarz yazışmalar yapılırken daha kibar olunabilir kanaatindeyim. insanları kırmak rencide etmek doğru değil. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 00:20:05 havacilikta gayet normal bir olay olan rotar ulkemizde , en basta calisanlarin ve yetkililerin sorumsuzlugu,ilgisizligi ve insanlarimizin da egitim seviyesinin oldukca dusuk olmasi nedeniyle boyle rezaletliklerin yasanmasina sebep olabiliyor....sebep her ne olursa olsun insanlarin calisanlara saldirmasi kabul edilemez..firmaya sikayet mektubu yazarsin veya olmadi verirsin mahkemeye medenice cozersin sorunu..cok kati kurallar getirilmesi ve uygulanmasi ucus kulturunun oturmasi acisindan faydali olur mu bilemem ama almanya da lufthansa personeli ile fazla bagaj nedeniyle tartisan amcam (kufur yok,itme vs yok kesinlikle )senelerce lufthansa nin kara listesine alindigindan bilet alamadi...sonucta amcam simdi daha kibar daha bilgili.... 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 00:18:58 ben rötarın ne olduğunu pek ala biliyorum bunu yazarken: bu tarz şeylerin yaşanabileceğini ima etmiştim. yoksa alim olduğumu söylemiyorum.bir de allaha şükür türkiyede yaşayanların yüzde yetmişi uçağa artık binebiliyor ve rötarı da biliyorlar. 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 00:15:45 3-5 sene once, yer ıchatlar. yolcuya dıyoruz kı "pıstte buzlanma var, frenleme zayıf, sefer ıptal". yolcunun cevabı "zıncır takın sız de tekere" 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 00:13:12 Bence vatandaşa yeterli güvenilir açıklama yapılmadığı için oluyor bu öfke durumu..oysaki gidilecek meydandaki "hava durumu raporu" resmi internet sitesinden çıktı alınarak verilse kendilerine ve izah edilse ikna olurlar kolayca ... sadece "hava muhalefeti nedeniyle " demek yetmiyor demekki".... 0
  • Misafir 18 Aralık 2011, Pazar 00:08:37 sen burda ahkam kesiyorsun oma onların yaşamış olduklarını yaşasaydın sen onlardan daha çok bağırırdın onların tek suçu haklarını savunmak ağrıda bugün gayet güzel ve parçalı bulutlu bir hava vardı bilip bilneden kimselere cahil demeyin çünkü siz onlardan daha cahilsiniz iki kişinin bağırmasıyla ordaki bütün insanları zan altında bırakamasınız 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 23:54:35 sen rötarın ne anlama geldiğini biliyormusun,gerçi türkçe bir kelime değil ama bu üstün bilginle bilmen lazım ne olduğunu baksana bir sürü rötar yaşamışsın,bi kafayı çalıştır bakalım hangi şirket bilerek ve istiyerek rötar yapar ve zarar eder... 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 23:54:11 insanların canına tak edince işte böle manzaralarla karşılaşmak mümkün sen bir hafta içerisinde dört sefer biletini değiştir her seferindede üçafın iptal olsun ama son yaşananlarada bakılırsa uçağa alındıktan iki saat bekletilip ondan sonrada olumsuz hava şartları dersen buda yanlış herkes kendince yorum yapıyor ama hiç kimse kendini o insanların yerine koymuyor ve o insanlara cahillikle suçlayanlar aslında kendilerinin nekadar kör cahil olmadıklarını görmemekteler ha bağırmakla çağırmakla değilde konuşarakta hal edile bilecek işler var mesela ben ne ne konuştum nede mahkemeye gittim biletimi iptal ettim başka bir firmayla ağrıya yakın başka bir şehire gideceğim onun için büyük lokma yut ama büyük söz söyleme hani mahkeme anında yok oldular 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 23:09:15 Yolcular cok yanlis davranmis hic süphesiz ama sunu bilmeliyizki havaalanlarimizin cogu yetersiz donanimlarda eger agri havaalanin da bir ILS Sistemi olsa idi ucakalr pek ala havalanip en önemlisi o havaalanina inebilirlerdi... Alin size bir kesit Youtube den nasil iniyor enternasyonal pilotlar havalanlarina... Benim yasadigim ülkede (Almanya) yok böyle isler umarim bir gün kendi ülkemde her evrensel degerlere uyar... Almanyadan saygilar... http://youtu.be/TXJCHUmuUyw 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 23:05:37 Besyuzevler minibusunde bile boyle olay olmazdi. Biraz medeniyet ogrenin. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 23:04:06 Her kafadan ses var evet yolcuya yeterince yükleninde bu Şirketlerin yöneticileri nerede orada adam Temel gelsin beni göndersin diyorda nerede THY Müdürleri şefleri TGS müdürleri şefleri bu yolcuya yeterli bilgiyi verselerdi belkide bu durum olmazdı yolcunun karşısına polisi dikersen bu tepkiyide alırsın. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 23:04:02 yaww kardeşim dışarda sis var , yürüyerek pistin sonuna gidmezsin , uçak o süretle emniyetli olarak nasıl gidecek dendiği zaman acaba ne cevap verdiler ? " .... çoluk çocuk perişan oldular .... Temel Kotil gelecek..." bu tip insanların kimlşiklerinin sisteme girip hiçbir firmaya yolcu olmamaları gerekir, kanımca. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 22:56:54 içler acısı bir durum bu...bu cehaletin okulla kitapla bir alakası yok bu insanlar kültürel olarak kendilerini geliştirmemiş cehalette olan araştırmayan okumayan her şeye bön bön bakan insanlar bir doğa olayı sonucu yaşadıkları rötarda ortalığı birbirine katıyorlarsa vah vah vah bunlar tam anlamıyla cahil bilgisiz ve komik 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 22:52:47 allahın lütufları arasında yer alan , yağmur-sis... gibi olayları bile hafife alanlar nasıl UÇAK YOLCUSU !! olabiliyorlar ? Bir firma diyor ya havacılığı biz değiştirdik diye , işte değişen bu. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 22:22:34 faşistlikten bahseden arkadaşlar!!bu insanların savunulacak tek bir yönünü söyler misiniz?insan olmak sadece canlı olmak mıdır?evet bunlar sadece canlı sadece ama..nefes alan DİĞER canlılar gibi..önüne gelen her yöne hat açan abuk sabuk fiyatlara bilet satan kar yapmayan üzerine bu insanların cahillikleriyle uğraşan firmalar!!ne olsa mustahaktır!ne uçağı ya bu zihniyetteki insanlar uçağı sadece havada görsünler.!!yeter artık ya!! 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 22:09:21 fakat taşkınlık yapmamak şartıyla. ama bazı arkadaşlar cehennem kuşlarından bahsetmişler. azapları bol olsun. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 22:07:19 akşama kadar bilgisayarın başında oturup kendini her habere yorup yapmak noktasında mecbur bilen cahil kafatasçılara cevap olmaz fakat yine de yazmadan edemedim. gerçi yazılanlara yorum denilmez ama neyse. afkanistan türkçesiyle ahırdan ancak bu kadar yazabililyorlar.daha önce türkhavayollrının rötarlarını çok yaşayan biri olarak: ağrılı vatandaşlarımızın duygularını aynen paylaşıyorum. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 22:04:24 VAN'DA HAVA KOTU UCAKLAR GIDEMEDI DENIYOR AMA BEN PEGASUS'UN 14:30 UCAGI ILE SABIHA GOKCEN HAVA ALANINDAN KALKIP, 16:30 DA VAN'A INDIM. THY VE ANADOLU JET YOLCULARINA DUYRULUR.. TESEKKURLER PEGASUS.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 21:49:39 Arkadaslar benim anlamadigim Temel Kotil ve THY calisanlarinin sucu ne simdi? Havanin kotu olmasini hic bir THY gorevlisi istemez ve yolcularin tam vaktinde gideceyi yere ulasmasini hepimiz isteriz. Bu insanlarin boyle bos bos mantiksiz yere konusmalarini onlarin bilgi, akil sahibi zayif olmasindandir. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 20:37:15 adamlar bildiğin tarzan verceksin bunları eski otobüslere sigara içmekte mecbur diceksin çoluk çocuk içe içe gelsinler eski otobüslerde bak o zaman nasıl oluyor..Memleketin yüz karaları.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 20:34:40 Bunu yapan insanlar memleketine göre ayrılmıyor haberde uçağın nereye gideceğinden bahsediliyor bunu anlayamayan ve kendince yorumlayıp ırkçı düşünen kişidir asıl bu yorumları yapan...Sis doğal bir olaydır ve insan müdahale edemez önce o arkadaşların bunu anlaması gerek... hadi bunu anlamadın THY'den bile olmayan insanlara saldırmak ne cehalettir, ne sinirdir sadece ve sadece işini kavgayla, taş ve sopayla halletmeye çalışan insanların göstergesidir...aynı kaldırım taşlarını söküp polisefırlattıkları gibi.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 19:50:25 yorumları okurken van depreminde sosyal medyanın çanaklık ettiği faşistlikler'i anımsadım. bu yorumlar da açıkça ifade edilen ayrımcılıktan midem bulandı. başınıza gelse alasını yapacağınız malumken bu iki yüzlü tavırlarınızı gülerek ve size acıyarak okuyorum. eğitim önce karşındakine saygı duymak ve herkesi eşit olarak görmekle başlar. klavyeden esip gürleyince eğitimli olmuyorsunuz, bu yorumlarla ırkçı oluyorsunuz. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 19:45:01 yabancı pilot olsa giderdi..pilotlar kesin ingilizce bilmiyordur..atacaksın bunların hepsini.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 19:44:09 Cahillikte gercekten sınır tanımayan kendını esenler otogarında zanneden bır suru sıg dusuncelı boyle ınsanlar mevcut oldugu muddetce havacılıkta bu tıp olaylar yasanacaktır.Acıklaması mevcut SIS var gıdemıyoruz..bu saatten sonra Thy senın haklarını korumuyor gereken ılgıyı gostermıyorsa o zaman sesın yukselır derdınıde o meshur MAHKEMEDE anlatırsın..Temel gelecek ufleyecek sıs gıdecek yanı o Vatandasta tıpe bak soyledıgı lafa bak..Yazık....Al belırlı bır sure black list'e bak nasıl arastırıp bır daha aynı hatayı yapmıyor avrupada orneklerı var..Belkı akıllanırlar..Bu kadar konustular neden mahkemeye gıtmeyıpte daha sonra pasa pasa o ucaga bındıler???aaah ıc hat yolcum aah..Cahillikler serisi...Rahat uyu Aziz Nesin iste bir Agrı seferi and 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 19:37:38 bu görüntüler Ağrı'da oluyor da İzmir de olmuyor mu? Çok tanık oldum, herkes olmuştur. şimdi kalkıp bölge işaret ederek insanları eğitimsizlikle kategorize etmek ve hatta açıktan ırkçılık yapmak nasıl bir vicdandır, nasıl bir "eğitimli" olmak halidir? ayrıca bu yorumların, haberin başlığı, veriliş şeklinden azade olmadığını görmemek mümkün değil. bu nasıl habercilik anlayışıdır? 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 19:28:21 aslında bu laftan anlamayan medeniyet ile sonradan tanışan kroları uçağa koyup ağrı yerine afkanistana götürüp indiriceksin anca orda yaşar bunlar... 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 19:25:28 işte kültür farkı ortada, şimdi yok sivaslıya laf etmeyin yok agrılıya laf etmeyin denmesin, herkes biliyor bunların ne oldugunu, ahırdan cıkma insanlar işte.. coluk cocuk perısan olmus da bilmemne, orda kavga cıkartınca cocuklar etkilenmiyor ama ucak kalkmayınca perisan mı oluyolar, hepsinden nefret ediyorum.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 19:12:05 Hava şartlarından dolayı uçulamıyorsa söylenecek-yapılacak hiçbirşey yoktur. Bu insanları anlamak mümkün değil. Bu kadar cahillik-bilgisizlik olmaz ki?Hem cahil hem de agresifler.Adam Temel Kotil gelecek,bizi yollayacak diyor.Temel Kotil gelse de uçağı yollayamaz bilmiyor cahil. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 18:59:58 Bu adamlar zaten uçağa binmesin. Bunlar Mercedes O304 döneminde kalmışlar. Bunlara fazla uçak. Bi insan eğer anlamıyorsa uçuş yapılamamasının nedenini ve riskini insanlığından şüphelenirim. Çoluk çocuk perişanmış. Ulan gebertecen çoluğu çocuğu haberin yok zır cahil cüheyla. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 18:44:25 bu problem dhmi nin problemi bu insanların suçu yok eğerki bu havalimanında ILS olsaydı bu uçak rahatlıkla meydana inerdi bu kadar.bu insanlar derken resimdekileri kasdetmedim resimde gözükmeyen bunu anlayacak kapasitede olup durumun farkına varanlar insandır. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 18:19:57 ayip birader ya, bu nasil goruntu, adamlar sanki, ucagin sahibi saniyorlar, 5 saat rotarlar oluyor, avrupada, rusyada, sibiryada kimsenin giki cikmaz, egitim, egitim ,egitim 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 18:04:15 Doğu ve Güneydoğuda herşeye tepki gösteren bir güruh türedi. Bunları devlet şımarttı. Adamların isimlerini al, iki yıl uçağa bindirme, muma dönerler. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:54:18 her yere havalanı acarlarsa olacagı bu..dolmuş otobüs yolcusu ucaga biner oldu..fiyatlar yükselmeliki herkes binemesin ucaga özellikle anadolujet denen otobüs dolmuşcu firmasına duyrulur.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:41:23 herşeyden şikayet ederler, herşeye saldırırlar!dünya üzerinde yaşayabilecekleri en rahat ülke içinde yaşıdıklarının farkına varmazlar! 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:40:01 hadi yolcularin yaptiklari ayri bir terbiyesizlik ornegi peki ya burada yorum yapanlara ne demeli? "ucak senin neyine, ahira git" mantiginin ne farki kaliyor bu durumdan? terbiyesizlik her iki sekilde de diz boyu hakikaten.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:37:17 Olay çıkarmak için bahane ararlar.Tek başlarınayken süklüm püklüm, sürü olunca her türlü pisliği yaparlar. Eşşek (2ş ile yazdım ) arabasından başka ulaşım aracını tanımayanların uçak neyine? 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:32:11 düşünbsenize biz avrupa birliğine girmişiz bizim millet avrupayı işgal etmiş her yerde,paristen berline ucacaklar ve berlinde sis var,çak kalkamıyor bizimkiler başkaldırmış bu uçak kalkacak yoksa dağıtırız parisi,daha sabah inmiş uçak berline biz niye inemiyoruz ,sizce bizi medeniyete alırlarmı,avrupa birliği önemli değil medeniyete girebilirmiyiz... 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:29:11 Temel Kotil gelse sisi dağıtacak sanki ayıptır ya bu kadar kepazelik olmaz 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:23:00 insanlar cahil olunca böyle oluyor. hır gür. oooo ben seni döverim bıçaklarım öldürürüm hadi mahkemeye. uçakta 150 kişiye birden bişey olması daha iyi zannediyorlar. bende sivaslıyım ama aşağıdaki yorumu yazan arkadaş haklı. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:21:06 sen sivaslıya nasıl laf edersin ya.ağzını yıkadınmı 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:12:00 arkadas her zaman aynı haltı yiyorsunuz size insan demek bile çok , bu kadar gerici geride kalmış bir zihniyet olamaz 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:06:56 kravaat takınca kendini bir şey sanan cahil 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:05:51 işte bir insan keko olmayıversin:) bunlara uçak cok fazla, öküzlerle seyahet etmeliler.. :) 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:05:13 bunları izlerken Türklügümden utanıyorum nerde pislik bizim milletde.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:04:44 tiplere bak bunların hepsine copu dayayacaksın.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:04:16 işte Türkler ve yabancıların farklarını burda görüyoruz.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:03:49 bunlara otobus bile fazla, yayn gitsinler :) 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 17:03:23 bunların hepsi aynı, ucak sizin neyinize, gidin siz ahırınızda inek koyun otlatın.. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 16:58:22 Ic hat yolcusuna bılet satısı oncesınde ayrı bır brıfıng sart artı bu tıp ıslere kalkısanlar hangı fırmadan bılet alıyorsa black list olusturulmalı..Orası esenler otogarıda degıl ayrıca bu manzaranın yasanması hususunda kım sorumluya ust yonetımden artık bır duzenleme yapın cezaları arttırın yolcuları bılgılendırın boyle rezil maganda yolculardan bıktık artık...oradakı yer personelinede yazık be kardesım acımıyormusunuz utanın be... 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 16:27:32 uçak sizin neyinize, siz otobüs kullanmaya devam edin bence. 1
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 16:18:07 imkanın olacak,bunları uçağa bindirip yola koyulacaksın.sonra siste inemeyip 3 4 defa pas geçeceksin.uçak sallanacak.ama pilot ısrar edecek.ya inecez ya ölecez başka yolu yok diye anons yapacaksın.yolcular artık korkudan ağlamaya başlayacak.sonra inmeyip geri döneceksin istanbula.bak o zaman bir daha yapıyorlar mı bu cahilliği.sanki thy çok meraklıydı uçuşu iptal edip birsürü zarar etmeye.şirket yolcunun hayatını yolcudan daha fazla düşünüyor.inanılır gibi değil. 0
  • Misafir 17 Aralık 2011, Cumartesi 16:13:31 Bu adamlar ne anlantsan faydasız. Anlatamazsın ki görüş minima Ils vs... Bunlara Değil uçak Otobüs bile fazla... Bırakın yürüsünler... 0