PİLOTLARI UÇURACAK KARAR

    Çok beğenilenler

  • Misafir 25 Mart 2010, Perşembe 17:21:26 neymıs bu haber acaba..Heyecanla beklıyoruz... 0
  • Misafir 25 Mart 2010, Perşembe 17:29:52 Yaklasık 40 dk'dır bu haberın yayınlanmasını beklıyoruz...Ne uzun ısmıs bu :)) merakta bırakmayın bızı..Saygılar.. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 16 Nisan 2010, Cuma 18:37:27 NEDEN OLMASIN. ACIK ÖGRETİM MEZUNLARI OLUYORDA İLKOKUL MEZUNU NEDEN OLMASIN. BELKİSEN ONDAN DAHA ZEKİSİN. 0
  • Misafir 15 Nisan 2010, Perşembe 08:13:27 ilk okul terkim bende pilot olmak istiyorum.. he he he 0
  • Misafir 15 Nisan 2010, Perşembe 06:52:00 Emin olmalisin ki, ABD de de binlerce bu ise para icin baslayan ve pilot olmaya calisan insan vardir. Bunu eleyecek olan havayoludur. Amerikanin bir ucus okulu pazari oldugu gercektir. Ama buraya gelen herkesi FAA sizi para makinasi olarak mi goruyor Amerikada is bulamiyorsunuz yaklasimi bence biraz ucuz bir yaklasimdir. Ayrica tekrar yazinizi okursaniz, Amerikada is bulamamizi FAA bizi para makinasi olarak gormesine baglamissin. Amerikada havayoluna pilot alimlari FAA yapmamaktadir. Orda sanirsam bir anlam karismasi yapmissin. Sonuc olarak sunu soylemek istiyorum. Eger durumun var ise gel misafirim ol burada ve bilgilerimizi paylasalim ve burda ucus yapalim. Sadece genelleme yaparken cok acimasiz davranmamalisin bence... 0
  • Misafir 15 Nisan 2010, Perşembe 06:42:31 Ben sizin orneginize cok uyan biriyim. Amerikada pilot lisanslarimi tamamlamaya calisiyorum. Turkiye den ucuz oldugu kesin. Simdi sorunuza gelelim. Neden Amerika da is bulamiyorsunuz? FAA sizi sadece bir para makinasi olarak gorup pilotaja yetersiz buldugu icin olmasin!!!---nerden baslasam nasil anlatsam bilemedim. FAA den ATPL aldiktan sonra Amerika da da calisma izniniz var ise neden olmasin burda da calisilabilir. Ama burda pilotaj egitimi alan Turk veya diger milletten arkadaslarin %99 unun calisma izni olmadigindan onlerine ilk cikan engeldir. Kaldi ki TSK da yillarini bu ise vermis- bilgi ve tecrubelerinden hic suphem yoktur ki- pilotlarimiz bile Amerikada is bulmakta zorlanmaktadirlar. Belki hic bulamamaktadirlar. 0
  • Misafir 15 Nisan 2010, Perşembe 05:13:31 TÜM İŞSİZ PİLOTLAR OLARAK SİZİ ZİYARETE GELMEK İSTİYORUZ.... 0
  • Misafir 15 Nisan 2010, Perşembe 01:14:03 Siz havacaılıga aşkla yaklaşan sivil pilotlara,gençlere bu ithamlarda bulunamazsınız! Türkiyedeki uçak kazalarına bakın, çoğu asker kökenli bu işe sizin dediginiz üzere yıllarını vermiş pilotların hataları yüzünden traji komik kırımlara ugruyor. Çok uzun geçmiş değil, Diyarbakır, Amsterdam,Isparta... Büyük ölçüde pilotaj hatasıyla yaşanmış kazalar... 0
  • Misafir 15 Nisan 2010, Perşembe 00:55:21 Bir zamanlar 400 saat uygulamasi elestiriliyordu.Simdi bu alinan karar elestiriliyor.Bir babayigit ciksinda soylesin.Ne yapsin bu THY.Artik elestirilerde yapici degil yikici oluyor.Ne kadar cok bilmis insanimiz ve bu cokbilmislik konusunda uzmanlarimiz varmista haberimiz yokmus.Insaf arkadaslar.THY dogru yolda.Allah yollarini acik etsin ama bazi sartlanmislar bakar kor sanirim.Bir turlu gercekleri goremiyorlar.Kotu bir haber gelmesi icin ellerini ovusturanlarin sayisi hicde az degil.Allah kotulere firsat vermesin ve THY yolun acik Allah yardimcin olsun. 0
  • Misafir 15 Nisan 2010, Perşembe 00:50:20 Kardeşim kendinize gelin daha okuduğunuzu anlamıyorsunuz birde o kadar emek vermiş ATPL almış insanları hiçbir yetkinliğiniz olmadan yerden yere vuruyorsunuz.THY göster 210 saati otur FO koltuğuna demiyor sadece başvuru koşulunu 210 saate indiriyor,yani gel seçmelerime katıl diyor bu farkı anlayacak zekaya sahip olmayanların bu ülkenin şartlarında kendini yetiştirmiş pilotları eleştirmeye hakkı yoktur. 0
  • Misafir 15 Nisan 2010, Perşembe 00:05:54 uygun eğitimi verdikten sonra tabiki güzel olmuş... ancak 3000-4000 saat uçuş tecrübesiyle gelen insanlarada hala pilot adayı muamelesi yapılması da çok ayıp. DLR denen , aday pilotlara uygulanmasında hemfikir olduğum , testi bu tecrübedeki insanlara uygulayarak ne elde ettğini açıklayabilir mi acaba THY. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 23:03:21 bundan sonra içinde onlarca yolcunun olduğu uçaklar, inişlerde gümbür gümbür indirilerek , eksik eğitim alan pilotların açığı kaptılmış olacak.bu uçaklarda can taşınıyor.acıyın biraz.pilotluk, kestirme yoldan zengin olma yolu değildir.Amerikadan ucuza pilot lisansı alanlara soruyorum:Neden Amerikada iş bulamıyorsunuz? FAA sizi sadece bir para makinası olarak görüp pilotaja yetersiz bulduğu için olmasın?TSK da yıllarını bu işe vermiş pilotlarla, pilotajı bir hobi ve kolay kazanç kapısı olarak görenler belli oluyor..Hardlanding yapacak,kaza-kırım geçirecek uçaklara şimdiden geçmiş olsun..Sektörün büyümesi ile istihdamın artması kalite ölçekli olmalıdır.Değilse pilot olarak paraşütçü de uçurulabilir.O da havacı sonuçta.. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 22:34:18 sırf birileri para kazansın diye nişantaşında bir ofiste saçma sapan sınavlara giriliyor..birde thy için herkes mecburmuş gibi ofise tekrar çağırıyorlar "1 sınavdan kaldınız gelin birdaha x ücret karşılığında girin, belgelerinizi thy ye öyle gönderelim" diyorlar...ayıp valla +2000 saat uçuşu olan adama yapılan bir ayıptır ...saçmalık... rezalet...bu kadar kontrolsüz büyüğümenin MEYVELERİNİ yıllar sonra alacaklar...ama aldıkları zaman gülen olmayacak... SXS DLR usatsı... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 21:17:42 Thy her zamanki gibi yine bir ilke imza attı. Ve çok güzel bir uygulama ben şahsen pilot değilim ama havacılığın içinde olan biri olarak kendi imkanları ile havacılık tutkusuna kavuşmak isteyen onca pilotumuz için çok güzel bir uygulama yorumlarda yazanlar gibi bir endişem yok çünkü bunun DLR teti olacak ÜNİ. mezunu olacak psikomototru olacak. Daha fazlasıda astronot olur heralde. Gerçekten yürekten tebrik ediyorum THY. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 21:13:14 yine yandaşlara çekilen kıyaklar...vah halimize...sen büyüksün thy....fliğht simülatörde manyak uçuyorum benide alırsınız degil mi :)) 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 20:38:39 bundan sonra 200 saat uçan pilot ları aldıktan sonra 100 saat uçmasan bile gel kampanyası başlıyacak 100 saat lik kasap,bakkal,manav,terzi gibi iş dallarından pilot yapılacak,corendonun atpl siz kaptanına karşılık okuma yazma bilmeyen işsizlerdende pilot alımları olucak herhaldeeee :) 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 20:13:37 Bu adamlar zaten Pilot,haberde aday denmiş ama yanlış olmamış mı sizce???Sadece tek farkı ATP frozen lisansının olması değil mi???Pilot adayı denmesi yanlış olmuş haberde....Hayırlı olsun ama kimlere orası muamma her zamanki gibi??? 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 19:49:00 Bizim ulkemizde 300 den fazla yabanci pilot calisiyor ve bunlara yilda 18 milyon euro odeniyor!!!! yazik bu paraya, milli servet e Capt.GV yazik, oysaki ulkemizde birsuru issiz pilot var az saatlari oldugundan ise alinamiyorlar, ben burdan butun Turkiyedeki hava yollari sirketlerine sesleniyorum, bu genclerin onunu acin, onlar bizimsivil havaciligimizin gelecegi, bu arkadaslarimizi ise alinki onlarda birkac sene icinde gerekli deneyimi kazanip leftseat e aday olsunlar ve boylece yilda 18 milyon euroyu Turkiyede tutalim ve kendi halkimiz 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 19:21:39 eee dedigime geldiniz mi? rant rant rant mantar gibi uçuş okulları,kalitesiz eğitim,eş dost baba dede ve torpil muhabbetleri...sonrada gelçakma deme bakalım...bekleyin görün bununda altından neler çıkacak neler..izlemeye devammm edin daha çoookkk devam edeceksiniz 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 19:05:10 Doğru bildiğin mücadelede geç pilotlar için yapayalnız ve kahramanca yaptığın mücadeleyi hep beraber izledik. İnşallah bu karar uygulanır ve bu genç pilotlar yeterli bir şekilde hazırlanarak büyük jetlerin sağ koltuğunda en kısa zamanda göreve başlar. Havacılıkta hiç kimse anasından kaptan doğmamıştır, şu anda bu gençlerin ellerindeki lisanslar onların havacılığı bildiklerini değil havacılığı öğrenmeleri için yeterli olduklarını göstermektedir. Ü. Başusta 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 18:59:17 bu işin arkasında para amacı var gibi,önce 600 pilot alacaz açıklaması ardından 200 saate indirdik iddiası,şimdi mantar gibi yayılacak uçuş okullarını ve arkadaki sermayedarları takip edin.olan memleketim insanına olacak.yazık.buraya işsizim diye mail atan insan sayısında patlama olacak anlaşılan. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 18:26:44 MEZUN OLANLAR 400 VEYE 200 SAAT UÇUŞU NEREDE TAMAMLAYACAK YOKSA ONLARDA EŞİTLİK BOZULUP HEMEN UÇUŞAMI BAŞLAYACAK. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 18:06:07 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 17:54:17 400 saat zaten çok şaçma sapan bir limitti .400 veya 1000 saatlik birini de emniyetle yeni bir kaptanın yanına koyamazsınız 200 saatin 400 saatten hiç bir farkı yok . Aksine 400 satle gelen (parasıyla tip eğitimi almış ) taze pilot eğitimi aldığı yerin tüm kötü alışkanlıklarını kapmış olarak gelir. Kapıdaki slayt ta slot der. Onu eğitmesi çok daha zordur. Ben iki yüz saatle gelip kendi standart tip eğitimimi almış 300 saatlik bir ikinci pilotla uçmayı tercih ederim. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 17:51:56 sayıca fazla olmamıza rağmen hiçbir düzenleme yapılmıyor.5 sene anadolu teknik uçak bakım teknisyenliği okuyan biriyle düz liseden gelmiş biri EŞİT sayılıyor.AYNI MODÜLLER'den sınava sokuluyor.SEFA BEY bu konuyu önümüzdeki yazınızda tekrar gündeme getirirseniz çok iyi oluR.SHYO mezunu ile uçak bakım anadolu teknik lisesi mezunu EŞİT olmamalıdır.aynı şekilde herhangi bir meslek lisesi ya da düz lise mezunu ile de 5 SENE UÇAK BAKIM okumuş yazını kışını stajda geçirmiş birini EŞİT sayıp aynı modüllerden sınava sokmak HAKSIZLIKTIR. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 17:41:14 bu uygulamaya 2011 yilinda baslanacak. basvuranlardan biri.... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 17:35:14 Arkadaşalar THY ve diğer kazalarının istatistiğine baktığınız zaman asker kökenli pilotların olduğunu görürsünüz.Ama hiç kimse bunu dile getirmiyor komutanımmm 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 17:34:24 Ne kadar utanc verici konusmalar. Biri birisine laf atiyor biri birisine. En aciklisi da havacilik sektorunde egitimi ile donanimiyla -fikirleriyle en 'ust level' olarak adlandirilan - herkese ornek olmasi gereken kisilerin girdigi bu konusma tarzi bu uslup..sektor kimlere emanet...utaniyorum...lutfen biraz sagduyulu olalim...dun tartismiyor muyduk yabancilar hakkimizi aliyor diye- simdi neyi tartisiyoruz- yine neden birbirimizi yiyoruz-yine neden neyi paylasamiyoruz? nedir bu dusmanligimiz ? 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 17:25:09 Bence THY Corendon un lisanssız pilotunu da işe almalı. Daha uçak, daha fazla destinasyon vb. Sonumuz hayırlı olur inşallah.. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 17:16:12 Amsterdam kazasını her fırsatta gündeme getirip içten içe sevinen arkadaşlar,uçuş okullarına güvenmeyen ömründe uçak görmemiş fakat pilot edasıyla konuşan insancıklar,işin mektebini okumuş otobüs firmaları sizi bekler,güvenli yolculuklar dilerim. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 17:04:45 O laf attığınız kaptan bebeleride DLR sınavıyla şirkete kabul ediliyor! Babası pilot olmayan pilot adaylarından ne isteniyorsa kaptan bebesi dediğiniz adaylarında da DLR sınavından geçmesi isteniyor. Babası pilot olmayanlardan istenipte kaptan bebesi dediklerinizden ne istenmiyor acaba sorarım sizin gibi küçük düşünenlere! Sizin babanızda kaptan olsaydı babanızın yakasına yapışmayacakmıydınız baba bişeyler yap diye! Yok baba sen hiç bişeye karışma ben kendim tek başıma girmeye çalışıcammı dicektiniz!!! Şunu unutmayınki başvuran herkesten aynı şeyler isteniyor. Fakat işveren seçim yapmak durumunda kaldığında tabiki kaptan çocuklarına öncelik tanıyacak, neden zorunuza gidiyoki bu? Bu her sektörde böyledir. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:58:14 boşuna dememişler Türkün Türkten başka düşmanı yoktur diye . yazık . senin gibi kafa yapısındaki insanlar var olduğu sürece bu ülke bir adım daha ileriye gitmez. lafa bak ''çakma pilotlar'' ne demek şimdi bu? hangi duygularını sözüm ona tatmin ediyorsun? 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:55:13 Öyle bir sınır zaten yoktu ki...kandırmayın insanları... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:51:21 sayın sefa inan f/o pilotları için vermiş olduğunuz mücadeleden dolayı sizi kutlarım dini bütün bir insan olmasamda sizin cennetlik olduğunuza inanıyorum allah sizden ve airport ailesinden razı olsun 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:36:42 THY kendi eğitimlerinde atpl için kaç saat uçuruyor? yine 200 saatte atpl verip, sonra tip, sonra line şeklinde uygulamıyor mu? şimdiye kadar uçtuğunu uçakların pilotları hep asker kökenli, 30 yıllık pilotlar mı sanıyorsunuz? bu kafadaki zavallılar bayan pilotun uçağına da binmez sanırım. malum, mantık çarpık olunca... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:34:53 tebrikler tesbitleriniz yok yerinde olmuş...böyle giderse daha çookkk ıspartalar,amsterdamlar,diyarbakırlar görürüz alim allah... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:32:51 uçuculukla alakası sadece Play Station olup ta burda ahkam kesen arkadaşlara; o 2nci pilotlar THY'ye adım atar atmaz kokpitte yer almıyorlar. çok ağır bir eğitim sonunda başarılı görülürse 2nci pilot olma hakkını kazanıyor. yoksa 'FAIL' edilip şirketten göderiliyor. ha yok güvenmiyorsanız da binmeyin kardeşim. gidin otobüs firmalarının ultra eğitimli kaptanlarıyla seyahat edin... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:31:22 DLR da bu çakma pilotların %90 nı çöker valla...200 saat malum kişilerin çocuklarına yarar ancak... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:27:59 siz diğer tüm havayolları pilot alırken 10bin saat uçuşu olanları mı alıyor sanıyorsunuz? heleki pegasus'taki, sun express'teki yurtdışından ne idüğü belirsiz eğitimlerle sırf saat doldurmak için, 500-600 euro'ya uçanların süper tecrübeli pilotlar olduğunu mu sanıyorsunuz? bunu o havayollarını kötülemek için söylemiyorum, ama durum bu ne yazıkki. dünyadaki kabul görmüş eğitim buysa ve yeni pilotlar bir şekilde yetişmek zorundaysa bu iş böyle olmak zorunda. her iş arayışında "abicim herkes tecrübeli eleman arıyor. e o zaman yeniler nasıl yetişecek?" diye ahkam kesenler bu tip konularda saçmalıyorlar. ayrıca 210 saat azımsanacak bir süre de değil. üstüne line'daki safetyli uçuşlarda yeterince pişer yeni bir f/o. güvenmeyen binmez y 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:22:56 thy genc pilotları cok sevdıgınden degılde ucuracak adam olmadıgından 200 saate dusmustur elinde adam olsa 1500 saat altına bile bakmaz bırakın 400 saatı ayrıca bi dialar sınavına soksun bakalım bu 200 saatlık adamları kac tanesı gecebilecek :))) 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:22:03 bu ve bunun gibi kisilerin pilot olmadigi apacik ortada.(aksini iddia ediyorsa koysun lisansini adini ortaya,oyle klavye delikanliligi yapmak kolaydir her zaman). Hatta ben adim gibi eminim ki asker sivil pilot atismalarini yazanlarda boyle kisilerdir yani klavye arkasina saklanip cingar ciksinda bizde eglenelim mentalitesine sahip olanlar. Bir karar alinmis evet ama emin olunki o elemeleri testleri hakkiyla gecmeden kimseyi o kokpit kapsindan iceri sokmazlar. Basarili olanlar girer giremeyenler kendilerini biraz daha gelistirme yoluna gider. Digerlerinede boyle cekememezlik edalari icerisinde sacma sapan yorum yazmak kalir. Yorumlara bakiyorumda hep yurdum insani manzarasi. Cekememezlik,al asagi yapmalar ve KLAVYE DELIKANLILIGI. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:06:50 dogru tabiki pilot açığı kalmayacak şayet uçacak uçak kalırsa... he he he 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 16:04:10 thy dolmuş olma yolunda sanırım..kalite falan hak getire...artık insanlar uçaga binerken 10 defa düşünecekler..tabiki yerse binecekler 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:57:50 teknisyenler hala boşta varsa yoksa pilot(astronot) lar...alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste...adım atayım derken düşüpte kafa göz yarma 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:57:46 Lütfen uçak bakım teknisyenliği eğitimi veren okullardan mezun olanların karşılaştığı ve uygulanan prosedürü ele alınız.Bizler diğer meslek gruplarından mezun olanlarla asla bir tutulamayız.Kesinlikle şirketlerimiz bize daha çok değer vermelidir. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:54:02 Uçak bakım okullarından mezun olan gençlerin havacılık sektörüne katılımını kolaylaştırma adımlarını da değerli şirketlerimizden bekliyoruz.5 yıl bu mesleği okuyorsunuz ve hala kursa tabi tutmaya çalışıyorsunuz.Diğer meslek gruplarından mezunlarla bizi aynı değerde tutuyorsunuz.Üstelik ingilizce hazırlık farkını gözetmeksizin...Şirketlerimiz bu konuyu tekrar gözden geçirmeli. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:53:00 ulaaa sanki hepiniz thy na girdiniz ...hayal kurmak iyidir ..namık kemal de öyle demiş :))..bu uygulama kimler için çıkarıldı basmıyor mu :)) 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:44:10 tüm pilot adayı arkadaşlarımıza hayırlı olsun, mali özellikle sana ;) 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:41:48 Kimse havacılığı bilmeden PC başından ahkam kesmesin.Hiçbir okul 50 saat uçmuş adamı 200 saat uçtu diye gösteremez çünkü 50 saatlik eğitim ile bırak sınavı,kontrol uçuşunu similatöre bile girilemez.Ayrıca sorumlu kim olursa olsun,ne kökenli olursa olsun,vatandaşlarımızın hayatını kaybettiği her kaza her Türk havacısının acısıdır.Kimsenin acılarımızı ağzına sakız yapmaya hakkı yoktur. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:41:11 eeh be kardeşim en sonunda bir dogru yazan çıktı...valla çok haklısın bazı astronot arkadaşlarda bunu biranlayabilseler...ben bunlara fason pilot diyorum yani çin malı çakma pilot :)) :)) :)) 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:36:26 Bu karar kaliteyi düşürür 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:33:45 yaa ammaa sevindiniz degil mi? torpilli kaptan bebelerinden size sıramı gelecek zannediyorsunuz? uçuş okullarına iyi reklam oluyor herkes koşsun uçuş okuluna ...önüne gelen pilot...ver parayı avcunu yalaaa :)) 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:29:32 200saat degil 50saat bile ucmayan bir pilot adayini istanbulda bir ucus okulu seri bir sekilde 200 saat uctu yazip lisans verip yolluyor bunlarin sayisi okafar fazla ki allaha emanet THY ye binmek yurek istiyecek 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:23:04 nedir bu thy düşmanlığı anlamak zor.pilot alsa kabahat,almasa kabahat."ben de şöförüm beni de al diyenlere" bazı belediyeler de çöp kamyonu için şöför arıyor sizide onlar alsın. pilot adayları için sevindim. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:20:55 Tüm AirportHaber ekibine tüm Airport TV çalışanlarına emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. Airporthaber ve Airport TV bugüne kadar hep kıskanıldınız, hep eleştirildiniz. İşte emeğiniz ortada. Yolumuza ışık tuttunuz, artık gökyüzünde uçarken hep sizi hatırlayacağız. Sevgiler Saygılar, Allah sizlerden razı olsun 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:12:03 tebrik eder başarılar dilerim allah sonumuzu hayır eylesin 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:04:59 Sayin THY yoneticilerini bu kararindan dolayi kutluyor, tum pilot ve pilot adayi arkadaslarima basarilar diliyorum. Pilot Akin Tunca Eyuboglu 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:03:58 Emeği geçen tüm değerli kadro üyelerine sonsuz teşekkürler. Son zamanlarda patlak veren kaptan açığı, ancak altyapıdan yetiştirilecek, sözleşmeyle uzun süre kendine bağalayabileceği ATPL Frozen sahibi pilotlarla olurdu. Yabancı pilotlar hiçbir zaman kalıcı değildir. 210 saat zaten Airline Transport Pilot License (Frozen) almak için yetkili otoriteler tarafından yeterli görülmüştür. Polemiğe girmeye gerek yok. Bu kadar saat yeterli görülmeseydi, zaten ATPL almak için uçuş saati artırılırdı. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 15:03:54 siz ancak kendinizi kandırırsınız herkes neyin ne oldugunu gayet iyi biliyor sanırım bir siz hariç...biz lambalı ile başladık fakat siz onu bile bulamayacaksınız bu gidişle :))...sizii gidii çakma pilotlar sizi :)) 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:56:07 allah yolculara yardım etsin diyelim fazla büyümenin sonuda patlamadır...b sınıfı ehliyetimvar acaba thy benide alır mı? 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:54:58 oyle degil iste.... senin zamanında oyle olmus olabilir.. ama artık degil.. demekki sen az ucup cok yazdın.. kendi derdine yan 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:53:53 arkadaşım sen lambalı radyo devrinde kalmışsın.kendine gel lütfen gençleri küçümseme hem hiç merak etme kimseyi uçmadığı halde uçtu göstermezler. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:53:22 sana acıdım hoşuna gidiyor değilmi ams ve diğer kazalar kınalar alıyorsun mısır çarsısından cahil bile olamazsın sen 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:50:50 tabii tabii aynen dedigin gibidir :))...şirket isimlerini yazdırma bana şimdi..ben neyin ne oldugunu senden iyi biliyorum...sen daha ilk basamaktasın..ben basamakları bitirdim anladın sanırım 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:42:04 bunun yanında lütfen bizim aldıgımız egitimi oyle kucumsemeyin... 14 adet sınavı gecmek oyle kolay degil... nice eski pilotlar ATPL lisansını almak için ter dokuyorlar bu sınavları gecmeye ancak okadar cok basaramayan tecrubeli pilot varki... ne kendi canımızı neden baskasının canı ucuz degil bukadar para ve emek veriyoruz lütfen biraz ciddiyet 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:39:46 belliki kotu niyetlisin hic bir ucus okulu onu yapamaz.. bende ogrenciyim. cunku SHGM ucusları hava alanı kayıtları ile kontrol ediyor. oyle yapanı tesbit ederlerse okul biter.. ayrıca biz parasını veriyoruz az parada degil.. ben izin vermem.. bunun yanında SHGM artık ATPL ogrencilerinin time building zamanlarında yanlız ucmaları sartını kosuyor 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:35:19 yandıkta ne yandık...uçuş okullarında bir uçaga 3-4 ögrenci bindiripte 30 dk uçurup hadi uçtunuz yaz deftere gitsin mantıgı ile 200 saat haaa...akıllı ol thy....amsterdamı ne çabuk unuttun bakimmm :)) 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:33:35 THY nın almış olduğu bu kararı birçok genç pilot adayı adına sevinçle karşılıyorum. Belki de THY zaman zaman haklı olarak eleştiriyor olsak da bu konuya duyarsız kalmaması gerçekten çok sevindirici. Avrupa daki havayolları da pilot okullarından 200 - 220 saat ile mezun olmuş pilot adalarını birtakım seçmelerle alır ve tip sertifikası eğitimi verir. Bu genç pilotlarımızın da bu tip seçmelerden ve başarılı bir tip eğitimlerinden sonra Avrupalı meslekdaşları kadar başarılı olacaklarına hiç kimsenin şüphesi olmasın! THY burda işin doğrusunu ve yapılması gerekeni yapıyor. THY nin eleştirdiğimiz diğer konularda da duyarlılık göstermesi dileklerimle... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:24:19 yandık desenize... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:18:23 sanki uçuş okunda verilen egitimden ve uçulan saatleden haberimiz yok degilmi? sanırım thy bu kararından döner bence...200 saate ben bırakın uçagı rabayı bile düşünürüm...en iyi yol karayolu devaammm....thy şaka yapıyor her halde.... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:15:31 bazı yorumcular pilot olmadıgı belli 210 saat temel ATPL sonucu elde edilen saat. problem su ki 400 saat sartında geri kalan 180 saati siz kendi cebinizden ucmak zorunda ididniz ki kimsenin buna gucu yok ucus emniyeti acısından bir problem teskil etmez cunku zaten 400 saate gelene kadar hiçbir hava yolu ucagını teslim etmez hep ogrenci olarak safety pilotunun gozetiminde ucar. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:09:42 Bu sitenin yorumlar kısmı ciddi anlamda Türkiye nin IQ seviyesinin yansıması. 150 saatlik fark mı THY yi seçmenizde ana sebep oluyor da" aaaa bundan sonra THY ye binilmez" .diyorsunuz..150 saatlik fark mı Canınızı emanet ettiğiniz pilotu "tecrubeli" kılıyor..Arkadaşlar 150 saat lik uçuış demek aşağı yukarı 60 bacak iç hatlar uçuşu demek .Yani normal şartlara 2 ay gibi bi sürede tamamlanacak bir süre.Lütfen biraz düşünerek konuşunun..Bunun haricine bu sevindirici haberi almamıza emeği geçen kişilere sonsuz teşekkürler. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:01:56 artık thy da binmem valla..yakında ismini kelle koltuk hava yoları diye degiştirirse hiç şasırmayın...karayoluna devammmmm :)) 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:00:18 ATPL Forozen pilotlar bu 210 saatlerini mutlaka girdikleri şirkette ve simulatörlerde istenilen saate ulaştıracaklardır. Kesinlikle korkulacak bir durum yoktur. THY nin bu karardan dönmesi sanırım bakan tarafından istenmiştir. Yoksa bir karar lınmışken pardon denip başka kararı kendi başlarına almazlar. Sonuç olarak, Çok doğru bir karar.Şimdi bu işi ticarete dökerek işi yokuşa süren şirketlerimiz düşünsün. Bu uygualam mutlaka özel havayollarımızcada desteklenmeli ve önce kendi iç kaynaklarımız kullanılmalıdır. Her kimin ne emeği ve katkısı geçtiyse teşekkür ederiz. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 14:00:05 Ben ve bircok iş bekleyen yeni mezun arkadaşımlarım cok sevindik. Devamının gelmesini istiyoruz! THY yede teşekkürler gönderiyorum cagrımıza sessiz kalmadılar ve bizide işin içine dahil ettiler. Teşekkürler Sayın Bakan, Temel Kotil ve Hamdi Topcu! Ama en büyük teşekkür Sefa inana ve Ali Kıdık a tabiykide...Duyarlı insanlar, ülkelerinin geleceğini ilgilerndiren olaya sırtlarını cevirmediler ve bizimle cok ilgilendiler. zamanı geldi Kendilerinden telefon geldi ve meselelerin doğruluğunu bizim ağzımızdan öğrendiler...Ve duyarlı yayıncılık nedir sorumluluk nedir herkeze gosterdiler!!!!!!!!!!!Serkan 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 13:59:59 Ben ve bircok iş bekleyen yeni mezun arkadaşımlarım cok sevindik. Devamının gelmesini istiyoruz! THY yede teşekkürler gönderiyorum cagrımıza sessiz kalmadılar ve bizide işin içine dahil ettiler. Teşekkürler Sayın Bakan, Temel Kotil ve Hamdi Topcu! Ama en büyük teşekkür Sefa inana ve Ali Kıdık a tabiykide...Duyarlı insanlar, ülkelerinin geleceğini ilgilerndiren olaya sırtlarını cevirmediler ve bizimle cok ilgilendiler. zamanı geldi Kendilerinden telefon geldi ve meselelerin doğruluğunu bizim ağzımızdan öğrendiler...Ve duyarlı yayıncılık nedir sorumluluk nedir herkeze gosterdiler!!!!!!!!!!!Serkan 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 13:57:51 thy bende uzun yol tır şöförüyüm ve aayip tecrübem var..200 saat ne demek yüzlerce saat yol tecrübem var...belki DLR da istemezsin valla ben sizin şartlarınıza çok uygunum 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 13:57:36 THY de bu islerin sonu nereye dogru gidecek??? hep beraber gorecegiz....Insallah hayirli olur... 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 13:53:45 Thy den şimdi korktum.Yeterli tecrübe sahibi olmayan pilotlara emanet uçmayız inşallah büyüyeceğim diye bu risk alınmaz 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 13:45:42 AirportHaber'in gücü. Sefa Inan'ın desteği olmasa biz ne yapardık HELAL OLSUN ! 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 13:43:04 Tabii canım hatta eğitimini bitirmeyenleri bile alsınlar dimi GURBAN... Allah aşkına kendinize de bir bakın sektör ne istiyor diye. Sakın hepiniz gireceğiz diye umuda kapılmayın mesele lisans almak değil mesele oraya oturacak lisans gereklililerini gösterebilmekte... yoksa çoktan birçoğu iş sahibi olmuştu. 0
  • Misafir 14 Nisan 2010, Çarşamba 13:33:17 GURBAN ÇOK YAŞA HEMI :) ALLAH RAZI OLSUN.. BIRDE DLR SARTINI KALDIRSALAR 0
  • Misafir 25 Mart 2010, Perşembe 17:40:49 heyecandan nefesimi tuttum birazdan bogulucam lutfen aciklayin cabuk!!! 0
  • Misafir 25 Mart 2010, Perşembe 17:32:29 Bu kadar abartmayın.. herkes Ali Arıduru gorevden alındı zannedecek :) Ataturk hava limanında askeri bolum tasınıyor... ne var bunda abartacak? milleti bosuna heyecanlandırmayın... 0