PİLOTLAR NASIL YETİŞTİRİLİYOR?

    Çok beğenilenler

  • cpt. 31 Aralık 2012, Pazartesi 16:54:50 Buraya yorum yazan bazı kişilerin Türklüğü'nden şüphe ediyorum. İnsan kendi askerine bu kadar düşman olabilir mi anlamıyorum, yazıklar olsun... 12
    • ... 31 Aralık 2012, Pazartesi 17:05:49 ne ekersen onu bicersin lafi cuk diye oturuyor.. maalesef kurunun yaninda yas da yaniyor! 63
    • cpt. 31 Aralık 2012, Pazartesi 17:22:21 ne ekmiş te ne biçiyor be, hadi işinize nankör insanlar.. 10
    • Turkluk karti 31 Aralık 2012, Pazartesi 17:36:43 Turkluk karti bu gibe durumlarda parasut ya da can simidi gibi kullanilabilir. 60
    • cpt. 31 Aralık 2012, Pazartesi 17:58:46 Söyleyecek söz bulamayanlar da senin kurduğun cümleyi can simidi olarak kullanırlar.. 7
    • yoook 04 Ocak 2013, Cuma 14:38:19 Yok öle Türklük felan.. Kimse askeri küçümsemiyor. Airline da başarılı olmadıklarını , yanlış işler yaptıklarından bahsediyor.. 36
    • cpt. 06 Ocak 2013, Pazar 23:04:31 senin o askerlerin seviyesine gelebilmen için kırk fırın ekmek yemen lazım...asker lafını ağzına alırken ağzını yıka öyle konuş... 1
  • ... 31 Aralık 2012, Pazartesi 10:19:06 Hersey iyi güzel de, öyle bir resim pozu vermislerki, makaleyi okumadan önce 'bizimkiler Top Gun a, Tom Cruise u devirmeye gidiyorlar' sandim! 53
    • abiii 31 Aralık 2012, Pazartesi 13:59:41 helal be hiç güleceğim yoktu. tam yakıştırmışsın. 50
    • zırt 16 Ocak 2013, Çarşamba 19:46:03 süper poz vermişler, helal olsun.. 4
  • Tüm yorumlar

  • Mert 21 Haziran 2018, Perşembe 10:41:22 Hava lisesi kapandı mı? kapanmadı mı? Lütfen cevap verin 2
  • Isa koc 05 Aralık 2017, Salı 23:25:00 Ben 14 yasindayim almanyada yasiyorum gönlümü hava kuvetlerine Verdim 16 yasinda türkiye de okumak istiyorum nerde okuyabilirim 1
  • Kemal 09 Ekim 2017, Pazartesi 23:57:30 ya bu pilotlar komutanların yardımı ile ekranda uçus yapıyolar siminör denmiyomu 1
  • Çiğdem 19 Şubat 2017, Pazar 14:21:56 Bende miyopluk var acaba ameliyat olsam girme şansım var mı? 1
  • Baran 02 Aralık 2016, Cuma 00:23:28 Hocam sağ ayak dizden aşağısı doğuştan yok. Protez kullanıyorum pilot olabilirmiyim 1
  • isimsiz 22 Temmuz 2016, Cuma 10:41:27 acaba orada namaz kıldırıyorlar mı 3
  • Ahmet 22 Kasım 2015, Pazar 15:14:50 Parmaklari olmayan savas pilotu olabilirmi 2
    • Baran 02 Aralık 2016, Cuma 00:22:23 Olamaz hocam. Parmakların yoksa nasıl kumandayı kontrol edeceksin? 1
  • ahmet 22 Kasım 2015, Pazar 12:42:22 Bilegi olan ama parmaklari olmayan savas pilotu olabilirmi 2
    • Baran 02 Aralık 2016, Cuma 00:22:49 Olamaz hocam. 1
  • misafir 16 Mayıs 2014, Cuma 15:13:09 3 5 seferfsizle basa cikamamak degil o akilli herif o 3 5 dediginin arkasinda devletler var bilde Türk ordusuna yatin kalkin dua edin o iğrenç hirslarinizdan kurtulmaniz dilegiyle saglicakla. 2
  • misafir 16 Mayıs 2014, Cuma 15:10:03 Gerçekten açık bir şekilde burada cekemezlik görüyorum nasıl bir hirs bürümüş ki gözünüzü yıllarca vatan topraklarini cani pahasina koruyan bu vatanaaşığı insanlara bu sözleri soyluyorsunuz demek bunlari ditecek kadar iyisiniz gelin o zaman sizleri yolcu tasimak indirmek yerine hava harekatlarinda gorelim. Ayrıca hava kuvvetlerin de o kadat görev yaptiktan sonra ayrilmalarinda hiç bir yanlışlık göremiyorum ben ve gene thynin öncelikli olarak onlari secmesi demek ki sizden daha iyi olmalari. Ben sizin kadar cirkef kiskanc bir topluluk daha gormedim acikcasi 1
  • sabor 03 Şubat 2013, Pazar 09:01:33 oğlum bak git. 1
    • ... 07 Şubat 2013, Perşembe 20:31:37 FB den yazacak kadar materiyalin yok demek, he yusufum? :)) 1
  • sabor 24 Ocak 2013, Perşembe 12:05:03 madalyacı koçis senin kaç saat uçuşun var bakeem.. 5
    • .... 29 Ocak 2013, Salı 21:29:22 cocugum, sendemi madalya vericen? Senin gibi sanal alemde ucmuyoruz biz. Hade biraz daha büyü kücügüm, sonra gel, belki ozaman ciddiye alirim seni... oldumu bakiiimm? :) 7
    • sabor 02 Şubat 2013, Cumartesi 07:33:53 evladım sen kimsin ki burdan pilotlara saldırıyorsun, ezik insan...sana madalya değil de gazoz kapağı daha uygun olur...bu arada üslubuna dikkat et koç.. 1
    • .... 02 Şubat 2013, Cumartesi 15:04:19 kücügüm, o gazoz kapagini sonralari sana bröve diye takip ucurtmim seni... hade yavrum..nas 5
    • saborcuk 02 Şubat 2013, Cumartesi 15:09:17 bak yukarda facebooktan yorum yazma olanagin var. bosuna esip gürlemek yerine ordan giripte yorum gönderde cevabini güzelce verebilelim, he cocugum? 5
    • sabor 03 Şubat 2013, Pazar 00:21:52 oğlum burdan cevap veremiyor musun? yemiyo mu? benim brövem var, senin gibi para verip almadık, sen o bröveyle ancak uçurtma uçurursun, yaylan bakeemm. 5
  • ### 11 Ocak 2013, Cuma 18:21:20 Filo Komutanı Yarbay Hamdi Bozkurt, “Savaşmaktan korkan savaş pilotu olamaz. Bizde korku yok” dedi...... Yaw savastan korkmayan insan olamaz ki 31
    • cpt. 12 Ocak 2013, Cumartesi 10:22:42 ne diyecekti? "savaşmaktan çok korkuyoruz" mu? komiklik yapmayın burada... 11
    • .... 12 Ocak 2013, Cumartesi 12:51:44 Savas hakkinda illaki yorum yapmasi sart degildi. Biraz beyin hücrelerini zorla 30
    • cpt 14 Ocak 2013, Pazartesi 21:42:27 savaş pilotu ne yorumu yapacaktı? sen hücrelerini daha fazla zorlama bence, fazla hücre kalmadığı yaptığın saçma yorumlardan belli.. 11
    • cpt ye 15 Ocak 2013, Salı 11:02:05 yazdigin cevaptan cikan sonuc: Asker kökenlisin ve birisi birsey sorguladiginda mantigini kaybediyorsun ve cevap vermekte eksik kaldigin icin hakarete basvuruyorsun. Sen gibiler yüzünden bu cekismeler bitmiyor zaten. Bazen dinlemesini ögrenip karsindakine verecek pozitif birseylerin yoksa en azindan yorumsuz kalmayi ögren. Fazlada öyle internet sayfalarinda 'yaparim, keserim' mantigi uygulamaya calisma cünkü herkes bilir, böyle insanlar, gercek hayatlarinda pek birsey elde edemeyip komplekslerini buraya tasiyanlardan olustugunu.Milleyetcilik duygularin cok uclardaysa, bunu buralarda yazarak degil, gercek hayat felsefesinde sergile. Söyleyerek degil, göstererek.. 26
    • cpt 15 Ocak 2013, Salı 17:02:53 o zaman buraya insan gibi yorum yazın, cevap hakkı doğuran mesajlar yazmayın. kimse durup dururken senin gibilere cevap vermiyor. nasıl yorum yazarsan aynı şekilde cevap alırsın. haberin başlığını ve ardından yazılan saçma yorumları oku. adam haberin içinden bir cümleye takılmış ''savaşmaktan korkmuyoruz'' demiş ne var bunda? mantığınızı kaybetmeden yorum yapın o zaman, kıskançlığınızı hemen belli etmeyin, ayrıca milliyetçiliğimi sorgulamak kimsenin haddine değil..herkes kendi işine baksın, vatanını, milletini sevmeyen gitsin sevdiği yerde yaşasın..bu kadar kendinden emin konuştuğuna göre eminim vatanın,milletin için çok emek vermişsin...ne yaptığını söyle de biz de öğrenelim..ve son olarak artık askere saldırmaktan vazgeçin... 14
    • .....'ya 15 Ocak 2013, Salı 19:55:34 sen neden yorum yapıyorsun anlamadığın şeyler hakkında? 10
    • cesur pilotlara 15 Ocak 2013, Salı 19:58:02 herkes savaş pilotu olamaz, zor iş başarıyorsunuz, sizleri kıskananlara aldırmayın, rahat uyuyorsak sizler sayesindedir...sizlerle gurur duyyoruz. 3
    • cpt ye 18 Ocak 2013, Cuma 11:22:07 cpt 15 Ocak 2013, Salı 17:02:53 (o zaman buraya insan gibi yorum yazın): Emredersiniz. Insan gibi yorum yazmayi biraz daha aciklarsan bizde ögrenmis oluruz.. (kimse durup dururken senin gibilere cevap vermiyor): Nedense heryerde sen gibiler var cevapsiz kalamayan.. (kıskançlığınızı hemen belli etmeyin): Kiskanclikla alakasi yok, mantiksizlik. Tipki senin yazdiklarin gibi..(vatanını, milletini sevmeyen gitsin sevdiği yerde yaşasın): Bu durumda yurt disinda yasayan 6 milyon kadar Türk, vatanini sevmemis oluyor?? (bu kadar kendinden emin konuştuğuna göre eminim vatanın,milletin için çok emek vermişsin...ne yaptığını söyle de biz de öğrenelim): Madalyami vericeksin? Sen gibi internet köselerinde böbürlenmek icin yapmadim yaptiklarimi..(ve son olarak artık askere saldırmaktan vazgeçin): Askere saldiran yok. Askerin sivil hayatta uygulamaya calistigi mantiksiz zihniyeti sorguluyorum. Demokratik bir ülkede yasamanin en dogal hakki sanirim 19
    • ssb 22 Ocak 2013, Salı 13:29:01 yukarda yorum yapan mantıklı arkadaş, madalyamı istiyorsun, bence madalyaya yazık olur...sana altın klavye vermek lazım...yada 2 leğen, bir çift çorap falan filan.. 1
    • ssb 22 Ocak 2013, Salı 13:31:32 ayrıca bende kıskançlık seziyorum...kıskançlığınızı heryerde belli etmeyin çalışıp sizde savaş pilotu olsaydınız (tabii ki kabiliyette önemli). 3
    • ssb (cik) 22 Ocak 2013, Salı 18:10:22 sen büyüklerinden izin aliptami geldin bakim bu siteye? :) biraz büyü, sonra pilot ol, sonrada gel madalyami kendi ellerinle ver, emi canim benim? :) 19
    • sabor 23 Ocak 2013, Çarşamba 09:41:04 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • ssb 24 Ocak 2013, Perşembe 12:40:27 koç, senden mi izin alcaktım, herşeye maydanoz oluyorsun.. 1
    • cpt 24 Ocak 2013, Perşembe 22:41:33 herşeyi bilen adam, bu haberde veya yorumlarımda ne mantıksızlık gördün anlat bakayım...ayrıca sadece senin fikrini söyleme özgürlüğün yok, anlaşıldı mı? 1
  • ... 06 Ocak 2013, Pazar 22:15:05 ya hiç takılmayın buradaki yorumlara sevgili pilotlar,torpili olmadığı için işe girememiş, 1 cm boy eksik 5 kilo ağırlık fazla diye hava harp okulunu kaçırmış,karısına kızmış,flight simulator'de üç beş landing becerip pilot havalarına girmiş ve iş olsun diye yorum yazan kardeşlerimle empati yapın,bence asıl ciddiye alıp siz buraya hiç yorum yazmayın 6
  • Siviller Yapmayın! 06 Ocak 2013, Pazar 20:55:35 Kendinize yazık ediyorsunuz....Yapmayın kıymayın kendinize...Küçültmeyin kendinizi...Daha 100 yıl geçmez bu sivil havacılık sizin elinize...Siz birbirinizi yemekten daha geçemezsiniz bu işin başına....Düşman etmeyin bizi kendinize...Eminim çok yetenekli bilgili ve tecrübeli cpt larımız fo larımızda var ama genelleme yapmayın zararı büyük olur. Ben kendim denk getirdiklerimle çok pis uğraşırım yapmayın..... 7
    • hade leyn 06 Ocak 2013, Pazar 23:33:43 Sen artik kimseyle ugrasamazsin. Ancak buralara bosalirsin. Darbe mi yapcaksin findik beyninle? Cok korktum. 17
    • ... 08 Ocak 2013, Salı 22:37:47 isiracak ... dis göstermez 11
  • Alidesidero 06 Ocak 2013, Pazar 15:00:36 Bırakın birbirinizi yemeyi, kenetlenin. Asker abilerde az sakin olsunlar. İyot durumları. Bozulmasın CRm ler. Hv kuvvetlerine ve Harp okuluna laf atılmaz. Laf atan ya büyük bir gaf içindedir, ya da kurum ve kişileri karıştırmıştır. Bu sebeple kişi bazında olay değişebilir. O da her meslekte olur. Ne demiş Ata'mız, "Türkiye Cumhuriyeti, şeyhler, dervişler, müritler ve mensuplar memleketi olamaz" O sebeple akıllı olalım. Haydi hayırlı traşlar. 2
    • geçmiş olsun 06 Ocak 2013, Pazar 19:16:48 "Türkiye Cumhuriyeti, şeyhler, dervişler, müritler ve mensuplar memleketi oldu bile" 2
  • d 04 Ocak 2013, Cuma 22:56:58 'dunyanin en iyi pilotu ne demek' ? kime gore iyi neye gore iyi? kistas nedir? bizde en ustun mevcut platforma gore f-16 pilotu var, amerikada f-16 lari insansiz yaptilar fuze atisinda, radar ayarlamada kullaniyorlar o kadar eski teknoloji oldu. bir kere ucak gemisi yok, ona gore savas pilotumuz da dogal olarak yok. amerika ile rusya yarim asir soguk savas yasadi, alaskada birbirlerini vurdularmi? bizde yunan f-16 vurdu suriye f-5 vurdu. biryerlerde yalnislik var ama nerde bilemiyorum. ben iyi demekle olmuyor belkide. 1
  • sivil pilot 04 Ocak 2013, Cuma 22:17:16 Asker kokenli bir pilot degilim ama burada silahlı kuvvetlerimizin pilotları ve harbiyeliler hakkında menfi yazılar yazanlara birkac lafım ama burda soylenmez...ister sivil pilot ol ister baska meslekten herseyden once bu ulkenin evladısın ve o pilotlar olmasa ucagını ucuramassın Turk hava sahasında.Havacılık konusuna gelincede burdan ona buna laf atana kadar once kendını gelistir oku,ogren bu isin raconunu ogren sonra havacıyım de, burdan pilotculuk oynamayın.Tum Silahlı Kuvvetlerimizin Kahraman pilotlarına saygılar,sizinle gurur duyuyoruz. 9
  • Gazi 04 Ocak 2013, Cuma 21:54:15 Beni kanlar içinde tunceli alibogazinda gecenin karanliginda mermiler yağarken bir Kartal gibi süzülerek gelip çekip çıkartan sıkorsky pilotu kardeşim , beni sıkorsky alırken teröristleri mermileriyle darmadağın eden kobracı kardeşim selam olsun sizlere selam olsun sizi dünyaya getiren analara selam olsun vakur duruşunuza selam olsun gizli kahramanlara.hakkınız ödenmez 3
    • bende 06 Ocak 2013, Pazar 23:35:28 bende askerde epey savastim. Helikopterden helikoptere halatla gecerken sarjor degistiriyordum karanlikta epey tehlikeli. 3
  • Baba Parası Yemeyen 04 Ocak 2013, Cuma 21:18:04 Yoook diye başlamış ya adamın biri lafına....Belli ki zamanında atari dediği oyunlardan, yalandan psikomotor testlerinden dahi geçememiş kendisi....(gittim, gördüm demiş, oradan belli) Kuyruk acısı var yani....Ve de belli ki baba parasıyla pilot yapmışlar bu gereksiz şahsiyeti....Yapmışlar diyorum, çünkü Hava Harp Okulu mezunları pilot OLUR....Kimse onları parası ya da kara kaşı kara gözü için pilot yapmaz....Utanmazlarla dolmuş burası....Yazık 13
    • bilinen 05 Ocak 2013, Cumartesi 06:45:32 herkes kimin ne oldugunu biliyor zaten.. Görüyoruz merak etme.. Baba parasıymış.. Sen baya utanıyorsun yazarken maşallah.. Ya sanki bilmesek işin içinde olmasak yiyeceğiz 4
  • helal olsun 04 Ocak 2013, Cuma 20:36:33 burda her farklı pilot hakkında bıdı bıdı yapılabilir ama askerde gercekten birebir gormus biri olarak guneydoguda özel harekatın helikoptercileri olsun kobracılar olsun asker sevkiyatı yada operasyon bolgesine indirenler hakkaten bu ülkenin tapusu ustlerine yapılsa azdır. helal olsun sizlere. oyle jetcilerin boyle dalardık boyle cıkardık boyle zorlu egitimlerimiz hikayeleri yanında sessiz kalan ama herkesin gerceklerini bildikleri o gizli kahramanlara hakkım sonuna kadar helal olsun onlarda insallah haklarını helal ederler bizlere...! 1
    • r 06 Ocak 2013, Pazar 11:46:37 sonuna kadar katılıyorum,parasının hakkını verenler onlar 1
  • Mavi bereli 04 Ocak 2013, Cuma 17:13:19 Kobra pilotu kardeşlerim hepinizi o tertemiz pak alınlarınızdan öpüyorum.sizin ne yaptığınızı biz biliriz bir de Allah.allah 2 cihanda sizlerden razı olsun 2
  • Kobra 04 Ocak 2013, Cuma 12:08:11 Kobra pilotlarını bu ortamda kimse eleştiremez. Onlar ölüme gözü kapalı olarak giden pilotlardır. Güneydoğu'da kahramanlıkları dillerden dillere dolaşırken, F-16 pilotları Yurdumuzun diğer bölgelerinde rahat rahat uçabilirler. Hakkari-Şırnak-Van-Diyarbakır-Bingöl ve Tunceli de uçan tüm Kahraman Kobra pilotlarını saygıyla selamlıyorum. Onların ne THY ne havayolu gibi düşünceleri yoktur. Kanascı arkadaşıma teşekkürler 5
    • eleştirlirler 04 Ocak 2013, Cuma 14:45:34 eleştirilcekleri yer tam da burasıdır , burası askerlerin değil sivil pilotların , airline calışanlarının oldugu yerdir. Dağlarda helikopter ucurup senelerce , airline da sıkıntı yasayan abilerimizin yeridir. 3
  • Kanas... 04 Ocak 2013, Cuma 12:05:17 Diger pilot abilerimizde sakin alinmasinlar,onlarda canlarimiz ,cigerlerimiz. Buradaki kata küllle yazilarin coguda sizi kizdirmak icin.. Sizi sevmeyen ölsün. 5 milyon haini saymazsak 70 milyon sizlerle gurur duyuyor.70 milyonda alninizdan öpüyor. Aldiginiz her nefesin her ,paranin her kurusunuz helal sizin. Kimi gögsünde bröve tasir kimide teneke. Hava Harp Okulu önemsiz bir okul olsaydi .Oraya ihtisamli kartal degil,karga koyarlardi. Ne yapalim, Bu düzen bazen böyle,Kargalarin ucamadigi yerde hep Kartallar ucuyor..Kartallar giitigi zamanda kargalar istila ediyor.. Emin olun bunuda herkes biliyor.. Özel timci kardesiniz ,Sizlerinde alinlarindan öpüyor.(F..ciler). Özel Timci 6
    • konu? 04 Ocak 2013, Cuma 14:43:18 Burası bir sivil havacılık platformu , askeriyeden zihniyetinden vesayetinden kopamamışların yeri değil.. Tartışılan konu bunun üzerinden yürüyor aslında.. Airline bambaşka bir sektör , kuralları farklı , özünde iletişim ve insan yönetimi yatıyor.. Kimsenin ucmadığı yerlerde ucan kartallarda , kalabalık içine girince adapde olamıyor yıllar sonra.. 2
  • Kanas.. 04 Ocak 2013, Cuma 11:37:26 Burada birazda Kobra pilotlarindan bahsetsek. Adamlara komando desen az,özel tim desen az,cilgin desen az,Aslan parcasi desen az. Bu adamlar gögüs gögüse ,burun buruna carpisiyorlar. Yarinlari belli degil. Bunlarin uctuklari yerde ben 5 dakika oturup yemek yerim diyenin alnini karislarim. Su T-129 lar bir gelsin .Ondan sonra seyredin bunlari. Bunlarin yaptiklarinin yaninda Hollywood filmleri b.k yemis.Pilot bunlar arkadas. Özel Timci olarak hepsinin alinlarindan öpüyorum.. 1
  • COK YAZIK 03 Ocak 2013, Perşembe 21:57:46 iste tam bir turk kazani ornegi daha. herkes birbirini dibe cekmeye calisiyor. hadi biz askerler sabit fikirliyiz de o acik fikirli sivillerin intikam duygusunu anlamak mumkun degil. daha iyi oldugunu mu dusunuyorsun hodri meydan tum sanslar esit. sagla butun sartlari tum havayollari size de acik. kimse bizim 3000 saatimize bakip ta gel yarin basla demiyor tum asamalari 300 saatlik sivillerle aynen yasiyoruz.biz bundan gocunmazken genc dimaglarin koprualti diliyle yazdigi yorumlara sadece aciyorum 6
  • askerler 03 Ocak 2013, Perşembe 18:57:52 Görüyoruz havaharp okulu özene bezene seçişmişleri. %1 miş.. Okulun kapasitesi ve başvuru için istenen özelliklerin düşük olması bunun sebebi. İyi üniversitelerin iyi bölümlerine girmek için 1000de 1 lik başarı gerekir. THY yetiştirmek üzere aldıgı adaylara ne testler yapıor haberiniz var mı ? Kriter o da değil.. ilk iki dönem yetiştirenlere hava harp okulunda psikomotor testi yapıldı.. Gördük ne testlerden geçtiginizi.. Atari oyunu , yalandan hafıza soruları.. Daha sonra THY için gelen F16 pilotlarının DLR testinden 40 da 16 gibi bir üstün başarı gösterdiklerinide gördük. THY de üstün havacıların hangi pozisyonlarda olduklarını da görüyüyoruz mesela.. Kaç tanesi yönetimde , kaç tanesi öğretmen ?? Yalandan nominated çoğuu.. Hadii utanın.. 5
    • HPM900 04 Ocak 2013, Cuma 09:47:54 Bilmeden yazmışsınız buralara. Çok yazık. Başka bir derdiniz varsa onu da yazın anlayalım. Atari oyunuymuş! Bu dediklerinize kargalar gülmez bile kusura bakmayın. HvKK Savaş pilotları eğitimi ile THY eğitimini bu şekilde, kahvehane sohbeti seviyesinde kıyaslamak kadar manasız bir şey olamaz. 8
  • TEKNOLOJİ 'ye : 03 Ocak 2013, Perşembe 02:43:42 Zeki Müren de bizi görecek mi :) 4
  • TEKNOLOJİ 02 Ocak 2013, Çarşamba 20:27:34 Alayınızın köküne kezabı teknoloji dökecek:5 sene içinde ABD'de avcı filoları insansız uçaklarla donatılacak.F35 de son pozlarınızı verin beyler.Sivil hava taşımacılığında önce tek pilotlu sonra da pilotsuz yolcu uçaklarının tasarımına artık başlandı.Bu konuda bayrak Ryanair'de.Asker-sivil gider artık kahvede havacılık anılarınızı birbirinize anlatır durursunuz.Devir bundan sonra sanal pilotların olacak. 8
    • birde merak ediyorum 02 Ocak 2013, Çarşamba 22:10:37 hala sana kabinde kahve dağıttırırlarmı yoksa onlarada sanal çaycı bulurlarmı :))))) 2
    • F35 03 Ocak 2013, Perşembe 21:37:05 Neredeymis f35, o resimdeki eski f16. Daha iyi pilotlara f35'leri veriyorlar bugunlerde. 1
    • psikoloji 06 Ocak 2013, Pazar 11:55:36 en sonunda da pilotsuz,yolcusuz yolcu uçakları mı olucak hedef te , ben mesela kargosuz kargo uçagında uçtum en son :B 1
  • Kartal 02 Ocak 2013, Çarşamba 14:11:05 yazan bazı gereksizlere şunu söylemek istiyorum.Sizler değil hava harp okuluna girip pilot olmayı muhtemelen kapısından bile içeri giremezsiniz.Neden mi?Hemen açıklayayım: Hava Harp Okuluna girmek için türkiyede %1-2 gibi bir dilimde olmanız pek çok aşamadan geçmeniz pilotluk ve mühendislik eğitimi dahil toplam 6 yıl eğitim alıp başarıyla tamamlamanız gerekir.O yüzden sizin gibi kapasitesi olmayan beceriksizleri oraya almıyorlar.Sizin başaramadığınız şeyleri başaran insanlara çamur atmak ancak onları daha da yüceltir.Asker pilotlar hakkında yorum yazan kendini pilot ve uçucu zannedenlere sesleniyorum.Bir emercensi yaşandığında kitlenip ağlayan çok sivil kaynaklı pilot gördüm ama tabi ki çok iyi olanlarda var.Ben onları kastetmiyorum.Sadece buraya birşeyler yazıp asker kökenli pilotlara çamur atmaya çalışan tiplere sesleniyorum.Kumanda tekniğiymiş sen ne anlarsın kumanda tekniğinden be arkadaş.Havacı olmak bir gurur,Hava Harp Okullu olmak bir onurdur.Bu onuru sadece yaşayan bilir. 16
    • zihniyetini seviyim 02 Ocak 2013, Çarşamba 15:51:02 tabii sizede gaz lazım sizide boyle kandırıyolar =)) yuzde 1 miş =)) yaa tamam bişey demiyorum ama nolur elitler elit oldukları yerde kalırlarsa egolarıyla birlikte daha mutlu oluruz =)) zihniyetini sevdiklerim =) 13
    • GÜNÜ 02 Ocak 2013, Çarşamba 16:01:10 Günü geldiğinde sadece askeri pilot olarak kalacak ve sivil havacılığı ancak rüyanızda göreceksiniz.O gün yarından bile yakın.O yetmeyecek sivil havacılıktan da tek tek temizleneceksiniz.Yani ektiğinizi biçeceksiniz.Bekle ve gör. 14
    • SİVİL KAPTAN 02 Ocak 2013, Çarşamba 16:10:36 Sivil havacılıkta Kendini kaf dağında görenlere değil , ekip çalışmasına yatkın ve en önemlisi hiç kimseyi hor görmeyen ve önce adam gibi adam pilotlara ihtiyacımız var.Herkese önce aynaya bakmalarını tavsiye ederim. 9
    • 14:11 02 Ocak 2013, Çarşamba 16:27:24 Suriye'de casusluktan tutuklanan devrelerinin de selamı var.Daha düz yolda kendini belli etmeden yürümeyi öğrenememişsin , bir de uçak uçuracağım diye ortaya atlıyorsun.Şu baktığın dev aynasını arada sırada bize de ver de biz de bakalım kendimize azıcık, topukçu paşanın yiğidoları sizi. 11
    • Boş 02 Ocak 2013, Çarşamba 17:22:21 14:11seninde arkadaşlarının selamı var nereden olduklarını sen bilirsin.sen aynaya baksan birşey göremezsin çünkü sen yoksun 6
    • bluedeath 02 Ocak 2013, Çarşamba 18:12:28 Havacılık havacılıktır arkadaş. yetiştirin kendinizi sizde. 50bin euro verince çok biliyormuş çok bilimselmiş edalarına girmeyin. Şirketlere ayak oyunları+ispiyonculuk+adam seçme+ihtiras sizlerle geldi.Ya askerlere .ok atan arkadaşlar. Size uçmayı kim öğretti. Hezarfen Ahmet Çelebi ile akrabağlığınız mı var??? Yoksa uçarak mı doğdunuz. O jöleli saçlarınızı Galata kulesinden ilk uçuş denemesi yaparken mi rüzgarda dalgalandırdınız yoksa. Yoksa manikürleriniz bozulur diyemi kumandaya geçmekten korktunuz. Ben anlamıyorum. Hem uçmayı bilmiyorsunuz. Hem de ...lik yapıyorsunuz. Ne ayaksınız siz?? 10
    • kartal a 03 Ocak 2013, Perşembe 19:27:51 hava harap haaa ..çok komik yaaaa 7
    • cisim 06 Ocak 2013, Pazar 12:01:46 yav boeing te hava harb lı birini öğretmen yapmışlar,bu kahraman yosef yan rüzgar olunca ögrenciden kumandayı alıyor sen inemezsin diye bu % kac dilime giriyor ? 5
  • Ecdat 02 Ocak 2013, Çarşamba 12:50:08 Babası Yunan ve Ermeni olan ne çok pilotcuk varmış... 8
    • Annelerimiz 02 Ocak 2013, Çarşamba 17:37:20 Anne tarafindan hepimiz ermeni'yiz, rum'uz, kurt'uz, gurcu'yuz, arap'iz... Hic dusunmeden konusmuyalim. Eger Turk'ler anadoluya Malazgirt savasi ile geldilerse, karilarini ve cocuklarini yanlarinda getirmediler. Ne dedigimi anladiniz herhalde. Buyuk ihtimal o annelerimiz bizi emzirdi ve yetistirdi, babalarimiz degil. 6
    • Ecdat 02 Ocak 2013, Çarşamba 22:11:37 Ben anne ve baba tarafından Türk'üm... 3
    • Ecdat'a 03 Ocak 2013, Perşembe 20:24:36 Sen oyle zannet... 4
  • Deli Yürek 02 Ocak 2013, Çarşamba 10:43:41 Helal olsun size, Sizin gibi Aslanlara sahibiz. Sizin gibilerin botunun bagi olmaktan bile seref duyarim. Yolunuz acik olsun.. 5
    • bu kafayla 06 Ocak 2013, Pazar 23:41:10 o botu cok yalarsin 6
  • bluedeath 02 Ocak 2013, Çarşamba 01:16:00 Buraya yazan tüm arkadaşlara sesleniyorum!!! İş bulamayan, kuyruk acısından inleyen, kendine bir günah keçisi arayan arkadaşlar. Türk milleti sivili askeri ile bir bütündür. Şerefli bir ordusu ve şerefli bir milleti vardır. 3 kuruşluk menfaatiniz, kendi becerisizliğiniz veya karşılaştığınız bir haksızlık yüzünden bizim gibi ailesini ve kendi canını hiçe sayarak zor şartlar altında görev yapan ve buraya çeşitli yorum ve karalamalarla yazı yazanlar dahil sadece bir sözle ölüme giden ve de analarının arkasından sadece vatan sağolsun bir evladım olsa onuda gönderirim dediği bu aziz vatanın evlatlarına hayasızca ve pervasızca saldırmaktan vazgeçin. Yaptığınız şey kendi kanınızdan ve canınızdan olan insanlara düşmanlıktan başka birşey değildir. Bizler seve seve bu vatan için canımızı vermek için yemin etmiş insanlarız. (50 Euro değil) Her toplumda iyiler ve kötüler vardır. Ama yapılan bir hata yada yanlış tüm kurumu veya zumreye genellenemez. HADDİNİZİ BİLİN!!! 5
    • gec bunlari 02 Ocak 2013, Çarşamba 13:09:12 bedavaya mi calisiyorsun? acaba ömrünüz boyunca askerligin getridigi avantajlardan yararlanmiyor olsaniz da böyle damardan verir misiniz! 10
    • cevap 02 Ocak 2013, Çarşamba 17:46:35 bluedeath,bravo size. ''geç bunları'' rumuzlu zavallı.Öyle kolay pilot olunmuyor,çok fırın ekmek yemen lazım,biraz da kafa lazım,yürüü anca gidersin. 3
    • bluedeath 02 Ocak 2013, Çarşamba 18:02:47 geç bunları yazan tosun. Bizler sizin gibi dispatch ofislerde büyümüyoruz. Uçuş hazırlıklarını yada ihtiyacımız olan şeyleri kendi bilgi becerimizle bulup yapıyoruz. memur maaşı ile uçacak bana 10 tane kaptan bulsana. Kendi şirketinizi yakarsınız size o kadar maaş verseler. Sen g.tün sıcacık rahat uçakta uçtuğunu mu zannediyorsun. Süt parası da versin size şirket. Bizler memur maaşının biraz üzerinde maaş alıyoruz. Bu arada yüksek dereceli memur maaşı da diil. imkan dediğin lojman kiraları ile dışarıdada aynı paraya oturuyoruz, neymiş benim 19 yıldır göremediğim de senin gördüğün imkan ne. İşte sizin zihniyetiniz bu hemen imkan hemen para. Bizlerin şartları ve imkanları ile 10 tane uçacak adam bulsana sivilden. Ben bu işi bırakırım. Sen hiç karınla çocuğunla ankaranın doğusuna geçebildinmi arabanlar yada otobüsle. Yermi??? gidebildinmi diyarbakıra muş a batmana hakkariye. Konuşssana. Uzaktan davulun sesi hoş geliyor diil mi. Karakter zaafiyetli insan. Karının yolunu kestilermi hiç??? 5
    • dev aynası 02 Ocak 2013, Çarşamba 18:04:07 yaa yıllardır insanları bu vatan millet sakarya hikayeleriyle kandırdınız yetmedimi artık merak etme bizde yemin etmeden kanımızı doktuk artisligini git bunlara inanlara yap kendinizi dev aynasında gormekten bir vazgecseniz hersey yoluna girecek ve size biriken nefrette bitecek ama siz hep herzaman kendinizi ustun gordunuz insan olun insan önce sonra komutan olursunuz bugun tsk bu haldeyse dusunun nedeni ne...! 6
    • bluedeath e 02 Ocak 2013, Çarşamba 22:31:03 cok guzel yazıyosun edebiyat parcalıyosun acıyoruz cok uzuluyoruz kahroluyoruz halinizede o kadar asıp kesiyosunuz boyleyiz soyleyiz diyede simdide acındırıyosun arkadasım bu kimin gorevi ya gorevinizi yapmıyosunuz bunlar 30 yıldır oluyosa yada siz kendinizi abartıyosunuz genel olarak konusuyorum tsk olarak hangisi acaba? sizin goreviniz degilmi ne için ordasınız ben neden gideyim oraya benim gorevimmi benim işimmi? zorlamı soktular sizi oraya? neyin edebiyatını yapıyosun fırtınalarda ucuyoruz masalları anlatıyosanız bunlarıda yasıcaksınız bunları tek sizmi yasıyosunuz ögretmenlerden tutunda doktoruna kadar olanlar bunları yasamıyomu onleri kesilmiyomu evlerine ziyarete gelmiyolarmı...! acındırma kendini herkes gidiyo oraya ve herkes orda zorluklar yasıyo ben gitmiyorum benim işim yok orayla ama senin işinse gideceksinde yapacaksında hikaye anlattıgın kadarda hizmet yapacaksın....! 3
    • gec bunlari 02 Ocak 2013, Çarşamba 22:50:15 cümleleri kurus seklinizden de, seviyeniz de ortaya cikmis oldu..bari susun da kendi kendinize daha fazla zarar vermeyin. 1
  • foggy 01 Ocak 2013, Salı 21:58:56 harap okulu ve yeteniksizler ...buyur burdan yak 6
    • Hava Harp Okulu 02 Ocak 2013, Çarşamba 00:09:39 O yeteneksiz insanlar sayesinde şu an baban Türk :) Bunu da bir düşün. Yeteneksiz dediğin insanlar dünya sıralamasında bir çok konuda. Tüm dünya imrenerek bakarken senin ceddine ve varlığına olan saygısızlığın ve küstahlığın belliki asker düşmanlığından yada kuyruk acısından kaynaklanıyor :) 4
    • .... 02 Ocak 2013, Çarşamba 13:12:21 o yüzden güzel ülkemdeki terör de yillardir devam ediyor dimi! kimse aptal degil beyler, 21. yüzyil, bilgi cagi artik, öyle biz söyleyiz biz böyleyiz diyerek kimse kahraman olmuyor. "little less conversation, little more action" 4
  • Asker pilotlar 01 Ocak 2013, Salı 20:52:40 THY'larinda calisan asker pilotlar okadar cok ucak dusurup Turk oldurdu ki, bu kadar Turk'u hic bir Yunan ya da yabanci pilot oldurmedi. Birakin su Turk'luk sarkisini. 11
    • :)) 02 Ocak 2013, Çarşamba 00:07:44 O zaman paccar motoru + baba parası ile pilot olan arkadaşların sayıları artsaydı biraz tabii + torpil kokpite buyursalardı yıllardır. Haddini ve boyunu aşan ithamlarda bulunmadan önce atalarını ve dedelerini düşün. 1000 kere düşün 1 kere cevap ver :)) 3
  • Vatandaş a 01 Ocak 2013, Salı 19:57:17 Hala takip ediyor musun bilmiyorum ama ediyorsan sana cevap vermeden duramayacağım. 1. İstifa edip sivile geçiyorsunuz demişsin ama, zaten devlet verdigi eğitimin karşılığı olarak mecburi bir hizmet süresi belirliyor ve bu borcu ödedikten sonra sivili tercih etmek "kaçmak" olmuyor. Senin ne hakkın kalıyor bu durumdaki, helal etmiyorsun. 2. Merak etme yılbaşında herkes sevdikleriyle eğlenirken, şu anda yurdun dört bir yanında görev yapan, ülkenin güvenliği için nöbet tutan pilotlar var. Bloglara yorum yazmak için mi maaş alıyorsunuz ibaresi çok komik. sizler gibiler atıp tutacak, insanlara yanlış, abartılı şeylerle asker pilotları kötüleyecek, biz de öyle bakıp izleyecek miydik? İlk defa buradaki yorumları ve asker pilot düşmanlığını gördüğüm için de kendimi tutamadım. Gerçi asker pilot düşmanlığının sebebinin şirketler tarafından tercih edilmeleri olduğu da aşikar. Keşke sivil arkadaşlar parayı bastırıp pilot olmasan önce bu konuyu araştırıp öyle girişselerdi bu işe. 6
    • adalet 01 Ocak 2013, Salı 20:18:30 bravo,doğru söze ne denir,THY sınavla pilot alıyor neden girmiyorlar acaba,maçaları yemiyor herhalde.. 1
    • insider 01 Ocak 2013, Salı 22:11:48 Ben vatandas adli kisi degilim ama bende birsey demeden gecemeyecegim. Aslinda polemik yapmak amacinda da degilim, ama dediginiz birsey var; asker pilotlarin sivillere tercih edildigi hk. bunun sebebini hepimiz biliyoruz! Eger selection'larda herkes esit sartlar altinda degerlendirilmis olsaydi sizin dediginiz gibi olmazdi grafik. Insanlar sivil diye assessment'lara bile cagrilmiyor bu ülkede. bknz: Freebird'ün son alimlari. Durum böyle olunca, pilotlar arasindaki asker kökenli meslekdaslarimiza karsi olan bu tavir bence normal karsilanmali. Sizler devrecilik yaparak veya sizlerden önce sivil hayata gecmis arkadaslarinizin, üstlerinizin ön ayak olmasiyla sivillere karsi imtiyazli durumda oldugunuz sürece sizlere karsi bu antipati büyüyerek devam edecek bence. 2
  • ... 01 Ocak 2013, Salı 17:02:30 sizlerle gurur duyuyoruz.. 1
  • Vatandas 01 Ocak 2013, Salı 14:55:13 Size ne egitimi verdiler anlamıyorum.Yazıklar olsun size ! Hakkımı size helal etmiyorum.Size derken buradaki arkadaşlardan bahsediyorum...Sizi onca sene gidip bloklarda yorum yazasınız diye mi egittiler.Sizin kendinizi herseyden soyutlayıp işinizi yapmanız lazım.ne pilotum ne pilot adayıyım...Zaten alayınız istifa edip sivile gecmiyor mu?.Ne yapayım kardesim ben boyle pilotu... 8
    • Pilot 01 Ocak 2013, Salı 18:23:48 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • acıyorum garibime 01 Ocak 2013, Salı 20:20:29 vah zavallı,sen de yetersizlikten pilot olamayanlardansın büyük ihtimalle 0
  • Komando 01 Ocak 2013, Salı 09:12:55 Hava kuvvetleri ne zaman savaşmış ki bu ahkamlar kesiliyor.işiniz gücünüz takla dümen.şu helikoptercilere kurban olun siz.hele kobracıların gidin ayaklarını öpün 13
    • kobra 01 Ocak 2013, Salı 15:01:13 kralsın komando ! Antin kuntin işlerden başka yaptıkları birşey yok...Gelsinlerde gorsunler burayı 9
    • bahriyeli 01 Ocak 2013, Salı 16:09:39 Aaa savaşmazlar mı savaştılar tabii,bkz.TCG KOCATEPE. 10
    • cisim 06 Ocak 2013, Pazar 12:10:57 he valla 100 yılda bir bomba attılar oda bizim gemicige denk geldi ! 2
  • Isin gerceği 01 Ocak 2013, Salı 07:04:45 Sivil kaynaklıyım. Sivil kaynaklı pilotlara önyargılı yaklaşılmasının en büyük sebebi parayı basan herkesin pilot olmasıdır. uçuş okullarında ticari kaygılar ön planda olduğu içinpilot olmayı haketmeyen bir çok arkadaşımız mezun oldu. bir de uçuş okullarında yok pilot açığı var iş garantisi var denilerek sürekli umut pompalandık. Şimdi acı gerçeklerle yüzleşince başkalarına kızmadan once kendimizle yüzleşelim. 2
  • Misafir 01 Ocak 2013, Salı 04:57:10 Kedi uzanmadınız ciğere mundar dermiş. Şimdiki moda askere saldırmak. Her fırsatı değerlendirin Damat Ferit'in torunları. 5
    • isim 06 Ocak 2013, Pazar 12:12:55 ordumuzu getirdiğiniz hale bakın,hala hava civa , dünyaya rezil olduk sayenizde, içini bomboş bırakmışssınız ! 3
  • Türk olamazsın.. 01 Ocak 2013, Salı 04:25:45 Sen vatandaş değil sivil kökenli uçuş okulunu yeni bitirmiş ve şirketlere giremeyen birisisin sanırım.Bence sen çalış.Bak belki asker kökenli pilotların önünü kesersin.Sen verdiğin vergilerle bu ülkenin vatandaşı bile olmayan onbinlerce mülteci denen suriyelileri beslenirken sesin çıkmıyorda bu pilotların aldığı maaş mı battı sana.Yazıklar olsun demiyorum.Zira sen başarısız bir pilot değilsen bu ülkenin vatandaşı bile değilsindir. 2
    • doğru 01 Ocak 2013, Salı 13:24:35 En büyük vatandaşlık(!) , Ege'de dogfighta tutuştuğun adamı, sırf sivil diye kendi vatandaşına tercih etmektir. 7
    • rumuz 06 Ocak 2013, Pazar 12:14:22 ögretmen bilem yaparsın belkide 2
  • Ferhat Berlin 01 Ocak 2013, Salı 04:18:21 Hayırdır nedir bu Asker düşmanlığı onlar Dünyanın En iyi Pilotlarıdır askeri karalamayı bırakın artık gün gelir o askerleri mumla ararsınız ..!! İstikbal Göklerdedir Mustafa Kemal Atatürk 2
  • hiç kürt kökenli 01 Ocak 2013, Salı 01:02:05 f/16 pilotu görmedim duymadım acep nedendir... 3
    • cevap basit 02 Ocak 2013, Çarşamba 00:13:29 TÜRK Silahlı Kuvvetleri :) 0
    • cevap 06 Ocak 2013, Pazar 12:17:06 kürt kökenli milletvekili de görmemişsindir , öyle diyorlar ya bu ulkede herşeyimize engel oluyorlar diye 0
  • Haddinizi bilin 01 Ocak 2013, Salı 00:44:31 Kahraman Türk Savaş Pilotlarına laf atan densizlere yazıyorum.Savaş pilotlarımız zorlu bir sınavdan sonra Hava Harp Okulunda 4 sene mühendislik okurlar ve başarılı olanlar inanılmaz zor bir uçuş eğitimi neticesinde pilot olarak ana jet üslerine tayin olurlar ve yine çok meşakkatli bir harp eğitiminden sonra harbe hazır olurlar ve filolarda bulundukları sürece bu eğitimler kesintisiz şekilde devam eder.Bu kahraman pilotlarımıza ucuz laflar atmak çok acımasız.Ben bunlara zavallı diyorum.Bu aşamaları kat etmek her babayiğidin harcı değildir, hele kompleksler içinde karalamaya çalışmak kimsenin haddine değildir. 2
    • .. 01 Ocak 2013, Salı 15:09:48 bizimde birsey dedigimiz yok. siz cok üstün nitelikli pilotlarsiniz! sivil hayata gelip de yanimiza oturup kendinizi köreltmeyin. 9
    • savas pilotlari 02 Ocak 2013, Çarşamba 19:36:22 Sizin dunyaniz o f16 cockpit'i ne sikismis kalmis. Belki helmet'te sikistiriyor. 6
  • gercek 01 Ocak 2013, Salı 00:32:58 Arkadaslar Yigidin hakkini yigide verelim. F16 pilotlarımız gercekten iyi olabilirler. Ama sorarım. Dağlıca da ve Aktütün dene kadar F16 uçmuş, kac hedef vurulmuş.......koskoca bir SIFIR. Araştırılsa ortaya çikacaktir. F16 geri dönüp kobralara kakaladıkları görevler tarihe karabir lekedir 6
    • SİVİL PİLOT 01 Ocak 2013, Salı 13:21:14 "Muhabere olmadan muharebe olmaz"'ın en büyük ispatıdır Uludere.Askeri istihbaratın elindeki tüm tesisler MİT'e devredildiğine göre ABD'den gelen istihbaratı değerlendirmekle mükellef olan TSK değil MİT'tir ve MİT'e Kenan Evren'in , emniyet md.lerin , emekli generaller ile son dönmede tamamı cemaatten olan alımların yapıldığı ortada iken ve CIA ile MOSSAD ile kol kola girmiş hali ile çok da bir şey beklemek yanlış olur.Alınan istihbarat kadar milli menfaatler çerçevesinde onun işlenmesi, doğruluğunun saptanması ve olası sonuçlarının hesaplanabilmesi derin bir analitik düşünme ile keskin bir önsezi gerektirir.Uludere'de bombardımanı yapan pilotlar sadece emri uygulamış ve istihbarat açısından tespit edilmiş "TERÖRİST HEDEFLERİ" vurmuşlardır.Filmi geri sayarsak bölgede bildiğim kadarı ile bir terörist topluluğunun olması ve/veya hareket ediyor istihbaratı ile savaş filoları harekete geçer.İstihbarat yoksa veya yanlış ise veya gerekli emir verilmiyor ise , savaş pilotları napsın? 0
  • Asker olmayanlar 31 Aralık 2012, Pazartesi 23:49:07 Arkadaslar vatani milleti biraz da siz kurtarin. Biz yeterince kurtardik. Yan gelip yatmayin, hadi askere, simdiden hayirli tezkereler 0
    • asker olanlar 06 Ocak 2013, Pazar 12:21:52 nerden kurtardınız ? 3
  • vatandas 31 Aralık 2012, Pazartesi 22:22:22 Benim cebimden çıkan parayla uçuyorsunuz,Benim verdigim vergiden maaşınızı alıyorsunuz...Ülkenin en fakir insanının cebinden çıkan para sizinkine giriyor asker beyler.Gören de daha dün ülkeyi kurtarmışsıınız sanacak.Askerde agaca selam verdiren zihniyete sahipsiniz...Daha neyi ovuyorsunuz kendınızı...Sonra da sivillerin önunu kesiyorsunuz,yatılı uçuşlarda yıllardır sadece erkek gormenın verdıgı sıkıntıyla ona buna sarkıyorsunuz...Ki iyi pilot oldugunuz konusu tartışılır...Ingilizce desen diz boyu...keşke diz boyu olsa...Ikıncı yabancı dil yok...Biz bunları artık tartışmıyoruz...siz neleri tartışıyorsunuz ? Gözgore gore indirdiler jeti akdenizde...Nerede sizin pilotajınız,nerede savunmanız yazık gençlerimize yazık...En başta baştakilere yazık...askeriyeyi agalık sistemine donusturdukleri icin 18
    • utanmaz 31 Aralık 2012, Pazartesi 23:12:15 ''vatandaş'' mış,senin gibi vatandaşa yazıklar olsun.Senin kuyruk acın belli.Sivillerin önünü kesiyorlarmış.Belli ki bir baltaya sap olamamışsın,sağa sola çamur atıyorsun.Utanır insan biraz bunları yazmaya. 4
    • yazık 01 Ocak 2013, Salı 12:43:33 senin cebinden çıkan parayla asker maaş alıyormuş:) askerin maaşından kesilen vergiler nereye gidiyor peki?kardeşim sen bu ülkede gece rahat uyuyorsan,dinini özgürce yaşayabiliyorsan havacı,karacı,denizci farketmez o askere dua et.Ayrıca senin verdiğin 3 kuruş vergiyle askerin maaşı veriliyor diye düşünüyorsan senin verdiğinden daha çoğu askerin maaşından kesiliyordur.Aynı vergiyi asker de veriyor merak etme. 4
    • 23:12 01 Ocak 2013, Salı 12:52:25 Esas TSK'da bir baltaya sap olamayan istifa ederek hava yoluna geçiyor ve parayı gören şımarır hesabı ilk işleri yaşayamadıkları gençliklerini, yıllarca yollarını gözleyen çocuklarının analarını boşayarak yaşamaya çalışıyorlar.Nasıl uçtuğunuzu bildiğimiz gibi ciğerinizi sizden daha iyi biliriz , merak etme. 11
    • vatandaş haklı 06 Ocak 2013, Pazar 12:23:55 asıl size YAZIKLAAAR olsun 1
  • SOLOTÜRK'e de laf attınız ya yazıklar olsun... 31 Aralık 2012, Pazartesi 22:06:04 SOLOTÜRK ü ortaya çıkaran Murat Keleş'in bileğine kurban olun siz. Türkiye'nin tanıtımına yaptığı katkıyı tahmin bile edemezsiniz. İlaveten, Murat Keleş'in hava kuvvetlerinde misyonu tamamlanmıştı ve rütbe itibariyle kurmay olmaması nedeniyle faydalı olabileceği bir yer yoktu. Müsaade edin de bunca yıl memleketi için çalışmış bir insan artık kendisini düşünmeye başlasın. Çoluğu çocuğu var o insanın da. Sivil pilot düşmanlığı yapıyor gibi olmayayım ama, asker pilotun 15 yılda memleketine yaptığı hizmetin ne kadarını yapıyorlar ki bu hizmeti beğenmiyorlar. 2
  • Cpt.Aziz ADALI 31 Aralık 2012, Pazartesi 20:44:11 Bizler seçilmişlerin en özeliyiz herkes Harbiyeli olamaz ne mutlu Harbiyeli olabilene.Ne mutlu Türküm diye 9
    • uydurma 31 Aralık 2012, Pazartesi 21:43:50 Herkes iste bir sey uyduruyor ogunmek icin... 16
    • zico 01 Ocak 2013, Salı 13:11:48 harap okulu haaa çok komik..harapiyeli buda çok komik 15
    • adanalı 06 Ocak 2013, Pazar 12:26:46 bizde seçilmiş lerin en özeliyiz herkes Adanalı olamaz ne mutlu Adana lı olabilene, ha bu arada ' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ' 1
    • Kibar feyzo 06 Ocak 2013, Pazar 12:28:54 -ben niye eksik para alıyorum -onlar sendikalı -e bende Harranlıyam :) 1
  • Bırakın pozları 31 Aralık 2012, Pazartesi 20:04:18 4 yıl kabinde çalıştım ot gibi bakarlar hosteslere yatılarda hangisine kapağı atsam diye hayıflanırlar,ulan vatan millet sakarya diyorsunuz sivile geçinde neden ayrımcılık yapıyorsunuz daha durun bu daha başlangıç hükümet sizi yavaş yavaş gıdıklamaya başlicak az kaldı inşallah, şu ana kadar odunu hep kendine yonttunuz artık sıra sivillerde f16 uçuruyordunuz bitti gitti line geliyorsunuz kendi devrelerinizi alıyorsunuz,genel havacılığa gidelim orda uçalım diyoruz orasınida karacılar parsellemiş nedir lan sizlerden çektiğimiz askerlikte askere hizmetci gibi davranırsınız ASKER DÜŞMANI YAPTINIZ LAN BENİ ASKER 17
    • ASKER ÇOCUĞU 01 Ocak 2013, Salı 12:37:59 Dost acı söyler , yüzde yüz katılıyorum.Doğruya doğru. 8
  • cpt'a 31 Aralık 2012, Pazartesi 19:33:51 Buraya yorum yazanlarin Turklugunden suphe eden kaptanim. Bak THK'nin basina. O arkadas nereden geliyor? Pilot degil mi? Ayni zirvalari 20 sene once onun icinde soylediler. Bugun uzay mekigi yapiyorum diye dolasiyor. Bunlar hep ayni. Hepsinin hayali bir an evvel bir kurumun yonetim kuruluna girip emekli olup rahatina bakmak. Turkce konusuyoruz ama anlamiyorsun milliyetcilige getiriyorsun isi. Anlarsin bir gun. Hani nerde anli sanli soloturk? Fiydi. F16 test ediyor simdi. Eminim senede 100 saat ucuyordur. Nerde o gosterilerde benim bu vatana canim feda olsun sloganlari? Para tatli. Havaciligi bu kadar seven arkadaslar bu ustun nitelikli arkadaslar acaba bir ucak alip ucar mi? ve ucabilir mi? Ancak emekli olup bir yerlerde havadan para kazanmaya bakarlar. Jet uretirler, uzay mekigi uretirler, helikopter uretirler. 17
    • kedi -ciğer 31 Aralık 2012, Pazartesi 23:18:54 kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş.zavallı acıyorum senin gbilere 6
    • cpt. 01 Ocak 2013, Salı 16:02:49 ne yapacaktı insanlar ömür boyu hava kuvvetlerinde mi uçacaklardı? herkes misyonunu tamamlayıp hayatının geri kalan kısmını istediği gibi yönlendirir. sana mı soracaktık ne yapacağımızı? vatana canımız tabii ki feda, biz bu düsturla görev yaptık, inanmazsan git şehitliklere, biraz vicdanın sızlar belki,sapla samanı birbirine karıştırma, sizin vatan için neler yaptığınızı çok merak ediyorum, vatanseverliğiniz ancak klavye üzerinden askerlere saldırmak, bizim canlarımız çok feda oldu, biraz da sizin canınız feda olsun vatana.. 3
    • ? 06 Ocak 2013, Pazar 12:36:34 Konu nun Türklükle ne alakası var konu ben asker im ,ben kayseriliyim,ben milletvekillerinden şunu tanıyorum la kendinize öncelik tanınmasını sağlamanız kendinize hep avantaj,avanta vb saglamaya çalışmak için askerliği öne sürmeniz ha bu arada askerler içinde de yok karacı deniz ci havacı, havacılıgın içindede nakliyeci jetçi ayrımlarını ortaya koyan siz siniz şimdi kendinize avantaj saglayan durumlar soruşturulmaya başlanınca feryat figan ediyorsunuz, Kendi çıkarlarınız için milli degerleri kullanmayın ,en büyük hakareti o zaman suratınıza haykırırım ! 13
    • cpt 08 Ocak 2013, Salı 14:49:59 hakaret haykıracakmış, o adam anasından doğmadı daha.. 0
  • bitti 31 Aralık 2012, Pazartesi 19:16:22 Artik askeri vesayet donemi kapandi kapaniyor. Herkes isine baksin. Darbe marbede yok artik. Kuru gurultu ulkeyi ileri goturmuyor. Askeri rejimler ve askeri diktatorler halklarina sadece eziyet ederler. Bakin Kore'de adam olmus, zorla meydanlara cikartip halki aglattilar gecen yila damgasina vurdu o fotograflar. Asker ustunlugu olmayacak bundan sonra bu ulkede. Alissaniz iyi olur. Geri kalmis bir orduyuda super guc gostermeyin. 3-5 ucak varsa var. Askerlik yapan herkes bilir tum techizat sapir sapir dokuluyor. Subaylar zir cahil. Okuduklari bildikleri tek sey kendi iclerinde yayinlanan kitaplar. Dunyadan haberleri yok. Koca koca tumenlerde kac kisi Ingilizce bilir? Ya 3 tur ya 5. Asker zaten kiriliyor bakimsizliktan. Ne dus var, ne tuvalet nede modern bir giysi. Yamuk yumuk postalla geziyor asker. Karni zaten doymuyor hep cepten yiyiyor. Her haliyle dokuluyoruz. Dost aci soyler. Askerlik yapan bilir. Askerlik vatani gorevden cikmis artik. Profesyonel ordu sart. 9
    • ! 06 Ocak 2013, Pazar 12:40:33 ya hakikaten şuna cevap verirmisiniz memleketimizin gençlerini en verimli çaglarında alıp orduevlerinde ailenize çocuklarınıza garsonluga zorluyorsunuz bu arada da hakaret ediyorsunuz ve buna VATAN GÖREVİ DİYORSUNUZ sizin vatan görevi anlayışınız milletimizin size hizmet etmesi mi ? siz bu ülke insanlarından üst sınıf mısınız ??? 3
    • Torpilli 06 Ocak 2013, Pazar 20:49:41 Oğlum yeğeneim kuzenim kardeşim orduevinde sıcacık askerlik yapsın diye torpil aramıyorsunuz dimi...Tanıdık bi komutan bulalımda çocuğumuzun askerliği orduevinde olsun diye... Geç kardeşim işinize gelince vatan millet işinize gelince askere çamur at işine gelmeyince ordu evi askerlik..... 0
  • ASKER PİLOT 31 Aralık 2012, Pazartesi 18:53:20 Asker pilotlar olarak mecburi hizmetimizi tamamladıktan sonra sivil havacılığa geçtimizi belirtmek isterim. Yani bazı arkadaşların dediği gibi vatan haini ilan edilmenin ne derece doğru olduğuna yorum yapmak istemiyorum. Ayrıca, anadolu üniversitesi mezunu arkadaşlar dışında parayı bastırıp %100 e yakın başarıyla (!) mezun olan sivil pilot arkadaşların 200 saatlik tecrübeyle asker pilotların 3000-4000 saatlik tecrübelerini karşılaştırmaya çalışmalarını, iş bulmada güçlük çekiyor olmalarına veriyorum. Boşanma oranını %80 diyerek abartan arkadaş da bunun uçuculukla ne alakası olduğunu söylerse memnun olurum. 3
    • .. 01 Ocak 2013, Salı 00:39:12 3000-4000 saat biraz abarti olmus. 20 yilda tas catlasa 2000-2500 saat ucuyorsunuz, saatlerin nasil abartili yazildigini da saymazsak! neyse ya fazla konusmaya da gerek yok. Hepimiz hepinizi, hepiniz de hepimizi cok iyi taniyorsunuz! 7
    • rumuz 06 Ocak 2013, Pazar 12:42:10 allahtan orduda 3 motorlu 4 motorlu uçaklar yoktu iki motorlu uçakla uçtuk diye 2 katı uçuş yazdıklarına göre :) 1
  • İLGİNÇ 31 Aralık 2012, Pazartesi 18:09:57 YUKARIDA BAHSİ GEÇEN HABER MALUM; ASKERİ HAVACILIK İLE İLGİLİ AMA BAKIYORUM TÜM YORUMLAR ORADAN YETİŞMEYEN DAHA DOĞRUSU O YA DA BU SEBEPTEN ORADAN YETİŞEMEYEN KİŞİLERDEN GELİYOR ..NİÇİN ACABA 3
    • ilginçç 06 Ocak 2013, Pazar 12:43:15 anlatabilecekleri birşey olmadığı için olmasın :) 1
  • Gurur Duyuyoruz 31 Aralık 2012, Pazartesi 17:45:15 Memleketin yetiştirdiği, görevini çok iyi yapan her Türk insanıyla olduğu gibi, sizlerle de büyük gurur duyuyoruz. Yapılan yorumların hiçbirinde sizinle gurur duymuyoruz diyen yok. Kötü yorumların hepsi, geçmişte problemli kişileri görmüşler. 0
  • Acaba 31 Aralık 2012, Pazartesi 17:39:26 Yunan'li pilotlardan daha iyiler mi? Sanmiyorum. 29
    • cpt. 31 Aralık 2012, Pazartesi 17:53:34 evet, her konuda daha iyilerdir merak etme.. 1
    • cpt. 31 Aralık 2012, Pazartesi 19:02:12 her konuda..:) 1
    • to cpt. 31 Aralık 2012, Pazartesi 21:34:12 "her konuda daha iyiler". Attiginiz burdan belli. 13
    • VAY BE 01 Ocak 2013, Salı 12:30:11 Ege de bingoya düşerken kilit attığınız Yunanlı pilotu , sivil hayatta hava yolunda sağ koltukta,sırf sivil olduğu için kendi vatandaşınıza tercih kadar "iyi pilot" ve "vatansever"(!)dir kendileri... 11
    • cpt. 01 Ocak 2013, Salı 16:12:42 biz egede yunanlılarla dogfight yaparken, sizinle aynı zihniyette olanlar eski asker yunanlı pilotları doldurdunuz T.H.Y'ye., sonra da çıkıp burdan saçma sapan laflar edersiniz, yunanlı pilotlardan daha mı iyiler diye, lafa bak, yunanlılarla bir akrabalığın var galiba.. 1
    • To cpt. 01 Ocak 2013, Salı 20:37:52 Demek ki THY gozunde Turkiye'de yetismis pilotlardan daha iyi Yunan'li pilotlar. Yunan'li pilotlarin daha iyi oldugu benim gozlemim. Yunan'li degilim. Israil'li pilotlarda daha iyi. Turkiye'de kendinizi abartmayin. Nereyde ise suriye'li ler tasla dusurdu ucagimizi. 12
    • to cpt yazan.... 06 Ocak 2013, Pazar 20:51:31 Sen otorite misin...Sen mi karar veriyorsun 3 kuruşluk bilgi beceri tecrubenle... Zaten yaptığın yorumdan havacılıktan anlamdığın kamyoncu olduğun belli oluyor..... 0
  • memleketin ... a 31 Aralık 2012, Pazartesi 17:14:38 koyulmuş beş yüz tane savaş pilotun olsa ne yazar? birisi de demiş ki otobüs firman var direksiyon sallamış birini mi alırsın tecrübesiz birini mi diye? hey allahım ne insanlar var şu dünyada. 19
  • Seyirci... 31 Aralık 2012, Pazartesi 16:48:24 İlk olarak şaşırdım. Sayısı bu kadar az olan, stratejik meslek grubu neden insanları kendine küstürdü acaba? Halbuki biz biliyoruz tatbikatlarda yabancı pilotları nasıl da şamaroğlanına çevirdiklerini. Veya Bosna'da, tek başına 3 sırp uçağını haklayan pilotumuzu da biliyoruz. (Apar topar Amerika'ya eğitmen olarak yollandığını duymuştum) Personel kalitesi açısından hâlâ dünya çapında tek geçerim. Ama yine söylüyorum; sizin size yaptığınızı hiç kimse yapamaz. Sivil havacılıkta sevilmiyor iseniz durun bir düşünün... 4
    • acaba 01 Ocak 2013, Salı 12:52:37 sivil havacılıkta kim tarafından sevilmiyorlar?birçok şirketin işe alımlarda önce askerleri tercih etmelerinden dolayımı sevilimiyorlar acaba? 2
    • 12:52 02 Ocak 2013, Çarşamba 01:13:21 Alımları yapan kim?TSK'dan devreleri.Sivil havacılık bir tam olarak sivilleşsin göreceğiz kimin kimi almadığını... 3
  • Ftr ye 31 Aralık 2012, Pazartesi 16:32:11 Baris zamaninda ucak ve egitimli personel kaybediyoruz! Bunun ovunulecek bir tarafi yok ! Horoz dovusunun kimseyi koruduguda yok sadece ortami geriyorsunuz o kadar. Geride kalan ailenize yazik bir okadarda ulkemize ! Sizin gibi egitimli insanlara canli ihtiyacimiz var. Kendinize ailenize ulkemize yazik etmeyin ve hayatta kalip bizlere gurur verin . 2
  • airline 31 Aralık 2012, Pazartesi 16:17:08 airline a gelenler ilk 30 dakikada f16 cı oldugunu anlayabilirsin.. Pimpirikdir , korkakdır , kendini beyenmiştir , detaycıdır , kumandasi zayıfıtr 16
    • airlinecık'a 31 Aralık 2012, Pazartesi 17:28:26 bu ülkenin senin gibi cesur, mütevazi, profesyonel, bilekli airline MEMURlarına ihtiyacı var.......kıskandığını çok belli ediyorsun...... iyi seneler iyi uçuşlar airlineCIK 0
    • f16 31 Aralık 2012, Pazartesi 21:36:18 b777'yi f16 gibi kullaninca butun problemler ortaya cikiyor. 6
  • ... 31 Aralık 2012, Pazartesi 16:12:35 iste bu kadar zor sartlari ve egitimleri gögüsleyerek, bizim verdigimiz vergilerle pilot olup ülkemizin birlik ve beraberligi icin 7/24 görev basinda olmalarina ihtiyacimiz olan saygideger asker pilotlar, sivil havaciligi artik sivillere birakin, figter'larinizla oynayip, fotograf cektirmeye devam edin. Biktik sizlerin devrenizden de, komutanizdan da. Yeter artik! 15
  • Ftr 31 Aralık 2012, Pazartesi 15:59:09 Alingan saldirgan ve komiksin :) soru basitti sadece nezaman aktif bir savasta bulundunuz diye ? Merak o kadar. Hava kuvvetlerimiz gercek hava-hava savasi en son ne zaman yasadi ? Bilen var mi? İnsanlara hakaret etmemeyi ogrenmeden nasil mezun oluyorsun akademiden cok merak ediyorum. 12
  • Bosanmaya.... 31 Aralık 2012, Pazartesi 15:31:52 Yesilden baska renk gormeyen gozler farkli renkleri gorunce cesitliligin cazibesine kapilip icinde kayboluyor... Normal... Komik olansa karsi tarafin boyle bir acliga cevap vercek kadar basit olmasi ! 10
  • özel bir soru 31 Aralık 2012, Pazartesi 14:33:17 cok merak ettiğim için soruyorum havayollarına gecen askeri pilotların neden yuzde 80 i eşlerinden boşanmakta? 18
    • yuh 31 Aralık 2012, Pazartesi 15:19:26 Çok mu bilimsel çalışma yaptın,desteksiz atmayalım 3
    • Özel Hayat 31 Aralık 2012, Pazartesi 19:14:56 Özel Hayat kimseyi ilgilendirmez 0
  • F16 mi 31 Aralık 2012, Pazartesi 13:54:53 O ne ola ki ? Saka bir yana ucmanin ve ucus zevkinin sadece F serisinde olan arkadaslar neden hava kuvvetlerinden ayrilip havayollarina geciyorlar ? Madem okadar gurur duyuyorsunuz madem toz kondurmuyorsunuz neden havakuvvetlerin de kalmiyorsunuz? Bir sey ile bukada ovunup ve savunup ta bukadar cabuk arkasini donen bir insan grubu yoktur herhalde. Demek ki para Vatan ve Onur dan daha onemli yoksa niye ayrilip o guzel F serinizi ya da mukemmelligi birakirsiniz ki? Lafim emekli abilerimize degil saygiyle ellerinden operim onlarin. Vatana verdikleri hizmetleri hic bir sey ile geri odeyemeyiz. Onlar olmazsaydi bizler olmazdik. 4
  • ... 31 Aralık 2012, Pazartesi 12:53:34 Uçup uçabileceğiniz , G çekebileceğiniz son uçak artık F35 olacak.Sonra bayrak sanal pilotlara geçecek , konteyner içinden K.Irak'a harekat yapacak yeni nesil... 1
  • Harbiden... 31 Aralık 2012, Pazartesi 11:21:43 Pilot olupta F-16 ile uçmayı hayal etmeyen varmıdır acaba çok merak ediyorum(hayal etmiyorsa ya korkuyordur yada uçmak nedir haberi yoktur) ... burada yazılanları kedi ciğer olayına bağlıyorum he he he he .....bahtınız ve yolunuz açık olsun genç kartallar...(Diğer fighter'cı kardeşlerim alınmasın mevzu F-16 olduğu için böyle yazdım...) 5
  • Ho ho hoy 31 Aralık 2012, Pazartesi 10:53:10 sanırım bir çekememezlik durumu söz konusu :))) 6
  • o muhendislik 31 Aralık 2012, Pazartesi 10:18:21 valla gorduklerimiz pekte oyle zeki gorunmuyorlar, o kadar egitime milyon tane genc bulursun yapacak 16
  • İsim / Rumuz 31 Aralık 2012, Pazartesi 10:11:59 Sesli guldurdun 10 yil sonra thy :) bide seyi anlamadim bulutun icinde saga bakip ne guzel bulut diye bakar geceriz diye. Biz napiyoruz ? 10
  • mantıklı ol 31 Aralık 2012, Pazartesi 09:59:45 diyelim ki bir otobüs firman var...şoför işe alacaksın.Yolcu emnaet edeceksin.yeni ehliyet almış birini mi işe almak istersin yoksa yıllarca trafikte direksiyon sallamış tecrübeli bir dolmuş şoförünü mü ? adamlar iyi kardeşim doğruya doğru..sen de çalış sen de iyi ol !... 7
    • guestin 01 Ocak 2013, Salı 03:44:05 Bu kadar sig bakma olaya arkadasim,is sadece bilek degil sivilde. 3
  • En son 31 Aralık 2012, Pazartesi 09:40:30 Havakuvvetleri ne zaman aktif olarak savasti ? 17
    • savaş pilotu 31 Aralık 2012, Pazartesi 11:15:18 bilip bilmeden atmayın,savaş pilotu her an için gerçek harp şartlarına göre eğitim yapar.onlarla gurur duyuyoruz. 5
    • ftr 31 Aralık 2012, Pazartesi 15:35:46 Savaş sürekli vardır açık ya da gizli...sen uyurken bile onlarca çatışma olur egede, akdenizde, karadenizde, haberin bile olmaz zaten onun için rahat uyursun ve böyle yerlerde laf atarsın...yüreksiz 4
    • Beyin 31 Aralık 2012, Pazartesi 19:16:57 Peki sen beynini en son ne zaman aktif olarak kullandın? MÖ yıllarda mı? 1
    • ftr'ye 31 Aralık 2012, Pazartesi 19:58:41 o yüzden 30 küsür yildir terör devam ediyor güzel ülkemde dimi! dünya'da en cok askere ve askeri malzemeye para harcayan ülkelerden biriyiz ama 3-5 tane serefsizle basa cikamiyoruz! 6
  • İsim / Rumuz 31 Aralık 2012, Pazartesi 09:39:56 Sonra da 10 yılı tamamlayip THY nda F/O olmaya çalisirlar... 23
    • Haklısın..ammaa.. 31 Aralık 2012, Pazartesi 13:29:37 Evett..sonrada kısa sürede intibak edip güvenilir,her hava şartında tırsmadan uçuşa giden birer airline cı oluyorlar.Yan rüzgar,karla kaplı pistler vs... de ayakları geri geri gidenleri görünce aklıma geldi de.Burada yazmak kolay.Uygulamaya gel.Farkı göreceksin.Üstelik tabii ki F/o olarak başlayacaklar.Anormalmiş gibi yazmışsın da... 10
    • geciniz 31 Aralık 2012, Pazartesi 16:13:36 yıllardır görüyüyoruz korkusuz fighterları , 3 5 tanesi haric ödleri patlıyor bişi olucak diye.. 22
    • geçiniz'e 31 Aralık 2012, Pazartesi 19:07:59 senin gibi adamla uçunca korkuyor olmasınlar :) 3
    • geciniz diyen... 31 Aralık 2012, Pazartesi 19:19:04 yalancının ..... 1
    • korku 02 Ocak 2013, Çarşamba 00:11:38 Cesaret cehaletten gelir yada çok iyi bildiğinden. Yazdıklarından bişi bilmediğin sonucunu çıkartırsak korku iyidir insanı hayata bağlar :))) 0
    • . 06 Ocak 2013, Pazar 13:04:12 e hadi o kadar iyisiniz Kaptan olarak başlayın airline a 2