PİLOT YANLIŞ PROSEDÜR UYGULAYINCA!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 16:25:12 Tc-JKF 737-800 degil 737-700 olmali:):): 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 16:46:11 tabiki yine ayjet'li kaptan.... yeter artık bu kaçıncı... 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 14 Şubat 2012, Salı 11:11:26 belki dediklerini çoğu insan yapamayacak ama senin gibide aciz yaşamayacaklar...harbiden acınacak haldesiniz :)) 0
  • Misafir 14 Şubat 2012, Salı 10:12:32 Amma çok ezik varmış be. Ömrünüz boyunca o muhteşem jetlere binemeyeceksiniz, sesi geçemeyeceksiniz, 50-60000 feetlere çıkamayacaksınız, dünyanın yuvarlaklığını göremeyeceksiniz, 9G çekemeyeceksiniz, uçağınızı 30 dereceden fazla yatıramayacaksınız. Bu köşelerde saçma sapan yorumlar yazacaksınız... he he hee 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 20:11:29 Sayın yorumcular sizi saygıya ve sevgiye davet ediyorum, bende sülalesini pilot yapan, parayla pilot olanlara karşıyım, adam olamayan pilot oluyor bu devirde, davranış bozukluğu her meslek grubunda vardır. Lütfen gruplaşma yaratmayın emin olun sorun asker polis sivil olmakta değil insan olmakta iyi eğitilmiş olmakta. Maalesef güzel ülkemde bu az, saygı ve sevgilerime. THY da asker kökenli bir kaptan.. 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 18:51:55 Madem yabancı pilotlardan çok memnunsunuz, asker kaptan su isterse vermezsiniz; yabancı kaptana istemeden verirsiniz olur biter. Ortada asker kaptan falan kalmadı zaten, THY'nin personel politikaları sayesinde. Hatta Kaptan bile kalmadı, uçak sürücüleri var sadece. Mesleğine ihanet etmek, vatana ihanetle eşdeğerdir. Böbrek satan doktor gibi, uyuşturucu satan eczacı gibi, yediği kaba pisleyen köpek gibi... 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 18:07:40 yorumcuları tehdit etmek senin haddine mi düşmüş? sen kim oluyorsun??? 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 15:41:51 BU İKTİDAR DEĞİŞSİN SİZ ASIL O ZAMAN GÖRECEKSİNİZ ASKERLERE KEPÇE ATMAYI .HEPİNİZİN "IP"LERİ VE AÇIK KİMLİKLERİ BELİRLENMİŞ DURUMDA.BAKALIM O ZAMAN DA AYNI "DELİKANLILIK"DEVAM EDECEKMİ? 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 09:45:25 o karısı hariç,oğlu,kızı,öbür oğlu ,damadı..vs si pilot olanlar ve kek,su vs alanların askerle falan ilgisi yok..bu karakter meselesidir..bunları yapan sivil de vardır,yabancı da...burada askere go home diyenle bunlar aynı karaktere sahiptirler...içten pazarlıklı,açgözlü,bencil,hep banacı,arkadan iş çeviren,çakal,utanmaz... 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 09:38:05 valla çok doğru thy dibe doğru batıyor...şirket artık bu asker kökenlilerin çiftliğine döndü..adamlar utanmasa dedesini bile pilot yapacak...bu ne yaa aile şirketine çevirdiler güzelim şirketi bu asker pilotçuklar...bakalım thy ne zaman dur diyecek bu rezalete yoksa dibe vurması yakındır 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 09:35:01 çok yabacı kaptanla uçtum gerçekten insan gibi insanlar...adamlarda eğonun e si yok..hata yaparsın insan gibi izah eder seni bizim nuh nebiden kalma kaptanlar gibi azarlamaz..kibar ve görğülü insanlar hepsi...keşke daha çok yabancı kaptan alsalar...hele şu asker kökenli ego hastası kaptanlar var yaaa valla canımızdan bezdirdiler 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 08:34:48 yok ses hızını 2 kat uçmuşta,yok 4g çekmişte,yok bilmem ne kadar uçmuşta bu masalları geçeceksin...önemli olan boyutu değil işlevidir...yarım yamalak inğilizce ile elin danimarkalısının bile ağzına sakız oldunuz yaaaa...havacılık tarihine kara sayfalar açtınız hala bu ne pişkinlik... 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 07:10:41 THY de isler iyi gitmiyor ekip kalitesi gittikce dusuyor adam asker, karisi haric kizi oglu ve akrabalari pilot, asker cocuklarinin hemen hepsi thy de fo ve otomatik wide body de ucuyorlar,siviller tabiki her basit olayi abartir cirkinlestirirler .kim sorumlu askerler, beyler,kaptan A.B nin personeli tehditten baska yayinladigi bildiri varmi,ingiltere hv sahasindaki kurallari aciklayan dokumanlarin ozetini yayinlasada bir ise yaramis olur ,personeli kurula cikarmakla tehdit edecegine birlik beraberlik icin calissin bicak kemige dayandi kaza her an geliyor diye sinyal veriyor,,uyanalim beyler kek su yemek basitliklerimden siyrilalim 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 00:02:10 şu ana kadar yabancı kaptan haric bütün kaptanlar yatılarda otellere giderken su almak icin yırtınmıslardır 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 00:01:26 açılmamıs sandviç varsa bana paket yapda eve götüreyim :)) 0
  • Misafir 13 Şubat 2012, Pazartesi 00:00:50 onemli olan 200 saat fazla ucması degildir, adam gibi ucabilmesidir.yolcu ucagı savas ucagına benzemez. hep hata hep hata dil bilgisi eksik, ego dersen had safhada, ahlak desen o da yok, en büyük kaptan sivil kaptan! o akadar 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 23:52:40 canım açılmamış bir su verirmisin otele götürücem.suya para vermek gücüme gidiyor.gerçi harcırah alıyorum ama param bitmesin.hadi bakalım delikanlı kaptanlar böyle yapmıyoruz diyinde görelim... 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 22:34:55 Sevgili genç havacı, havacılığın ilk kuralı mütevazı olmak, kendini bilmektir. Sadece İngilizce bilmekle havacı olunmaz. simülatör dahil toplam 200 saat uçuşunla 4-5.000 saat uçmuş asker kökenli pilotlara "go home" diyebilmen için en azından hayatında 1 kez bile bulut içerisinde olup vertigo olman gerekir. Sen daha vitaminken o "go home" dediğin askerler loop tepesinde 4G çekiyordu. Haa bunlar şimdi ne işe yarıyor diyeceksin, onuda söyliyeyim: her meslekte tecrübe iş ile ilgili deneyimdir. Yani havacılık sektöründe toplam uçuş saatidir. Senin beğenmediğin o asker kökenli senin 200 katın fazla uçuş yapmışsa terbiyesizlik etmeyip saygı göstereceksin. Sen Cesna 172 ile maximum 90 mil yaparken o sesi 2 kez geçti. Dolayısıyla da senden 100 k 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 21:36:35 bu olayı yıldızlar mı yaptı?daha öncekileri yıldızlar mı yaptı?eleştiriyi eleştirmek gibi acayip bir huy edinmişsiniz!hep aynı hata, hep aynı hikaye!sizin o "ben bunu çoook yaptım" dediğiniz yıllardaki MKRlerinizin kopyala yapıştır versiyonlarını görmek zorunda değiliz!heleki arkada yüzlerce masum insan varken!aklınızı başınıza almadınız yabancıları getirdiler ağladınız.hala ağlıyorsunuz.yetiştirin kendinizi en iyisini siz yapın! 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 20:20:31 napsın gariban karısı konken partilerinde gezince bu garibanlar da aç kalıyor :) 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 20:15:58 vay görgüsüz pilotçuklar vay...yaaa bu adamcıklarda gerçeten karekter sorunu var...iki kaşık beleş yemeğe bile tenezzül ediyorlarsa resmen yuhhhh yani 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 16:51:50 landing for take off bu bizim turk pilotlar varyaa adami öldürür :)) 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 16:24:36 uçaktan kek almak birşey mi? Bazıları ısıtılmayan ekip yemeklerinden alıp evine götürüyor.Buna ne demeli?? :) 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 15:37:37 valla bence dil sorunundn önce görğü,karekter,insanlık sorunları var gibi geliyor bana...dil nasılsa öğrenilir ama ya diğerleri?????????????????????? 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 15:29:32 hadi karaktersiz dil sorunu yasayanlar hemen acil bir dil kursuna hadi goçççuum 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 15:29:05 CRM de en kötü ve tehlikeli olan personality macho olandır ve bizim elimizde bunlardan malesef cok var, hiç bir kurala uymazlar, kendilerini Allah sanarlar, ona göre en iyi pilot o dur halbuki en kötüsü odur, keske daha cok yabancı kaptan gelse... 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 15:21:15 Yorum yazıp duruyorsunuz? Kaptanlarımızın "yabancı dil sorunu" yok mu? 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 15:13:35 Sayın arkadaşlarım. Sizlere basit bir soru sormak istiyorum: Bu yorum platformunda dahi, yapılan bir hatanın kökünü bulmaya ve tekrar yapılmasına engel olmaya yönelik tartışmaları yapmak yerine, CRM kurallarının aksine birbirinizi çekememenizi ve sürekli karalamaya çalışmanızı hayretle izliyorum. Burada bile anlaşamıyorken siz Kaptan-Copilot ya da Asker-Sivil olan pilotlar kokpitte nasıl anlaşabiliyorsunuz??? Birbirinize çamur atmak ve böyle yersiz-haddi aşan yorumlar yapmak yerine kıçınızı kırıp biraz ders çalışsanız veya dil öğrenseniz bu memleketin imajına ve de kendinize daha çok fayda sağlamış olmaz mısınız? Bence artık karşılıklı egolarınızı bırakın ve bir takım olmayı öğrenin ya da şikayet etmeyi kesin! 35 sayfa yorum olmuş. YAZIK 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:56:22 MIT pilotlarının hepsi asker kökenlidir. MİT kökenliymiş diyerek MİT'e çamur atmayalım lütfen!!!! 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:48:26 tüüü sizin gibi biilgisiz cahil pilotcuklara 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:46:04 tek kelime ile rezillik, yabancılar gibi biraz kaliteli olun yaa 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:32:49 sadece rezillik diyorum şu kek alma işine ve ucaktan su alma işine herkesin dilindeler dünyaya da rezil oldular ben olsam utanc içinde yaşarım 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:31:53 ulan valla şok oldum şu astronotların cahilligine karakter sorunlarına, laflara bak! bencede daha cok yabancı alınsın kendi sirketinde ki Türk pilotlarına bile laf ediyor adamlar ırkcılıkları bir tarafa sivillere de düsmanlar boyle insanların derhal bu dunyandan göç etmesini diliyorum 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:30:39 yuhh ucaktan kek demi alıyorlar eve giderken :)))) ee işte napsın insan parayı sonradan görünce bitecek diye tırsıyor gariban napsın, anasının evinde kek mi görmüş ki 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:29:57 askeriyeden gelmiş bir adam var nerdeyse ölcek yaşlılıktan hala ucucam diye parçalıyor kendini, sürekli tuvalette bagırsak problemi yüzünden defolup gitmiyor da 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:29:07 şu askeriyeden gelenleri temizlesinler de bizimde önümüz açılsın, evet uçuş okulundan mezun oldum ve hakkederek bu mertebeye eriştim sizin en iyi ucagı ben kullanırım diyeninizden bile daha başarılıyım! 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:28:02 işte böyle insanlar bunlar, yabancılara düşmanlıgı bırak ordudan gelenleri de sivilden gelenlere düsman, biliyormusunuz aslında simülatörde en çok hatayı askeriyeden gelenlerin yaptıgını, tek tek isim vercem simdi rezil olacaksınız! 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:12:17 ya uçaktan su kek alıp buna tenezzül eden bu yerli mallarının karekterinden şüphe ederim vallaa...daha neler yapıyordur bunlar neler bizim duymadığımız....hepsini temizleyip yabancı alacaksın gerisi hikaye 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:11:39 Gerçekten burda ki yorumları okuyunca hayrete düştüm bu ne yaa, hadi pilotlar hakkında konusanlar neyse de ya pilotlara ne demeli hepsi cevap verme yarışında, gerçekten küçük beyinli bu insanlar 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:10:35 yabancı pilotun elinden kumandayı almısda bilmemne, iyiki yabancı pilot kumanda yerine eline baska birşey vermedi.. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:10:32 Yazılan yorumlara bakınız. Hemen hemen tamamının THY'de uçan sivil kaynaklı FO'lar tarafından yazıldığı ne kadar açık. THY hem yabancılar tarafından, hem de içerisinden yapılan bu tür eleştirilerin tamamını hak ediyor....Emek harcayıp, bu mesleğe gönül verip işlerini yapmaya çalışan arkadaşlarım mutlaka vardır. Önce ahlaklı olmak uçuş terbiyesi almak lazım. Parasıyla bakkaldan ehliyet alır gibi pilot olan, uçuculuk nosyonunun ne olduğunu bilmeden kendilerini pilot sanan, doğru yalnış bakmadan ekmek yedikleri kapıyı yerlere vurmaktan çekinmeyen bu zavallıların THY'de işi ne.... sorgulamak lazım.... 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:09:27 gerçekten bizim pilotlar karaktersiz, burda yabancı düsmanlıgı yapar yabancılar olmasa kendi araların da asker sivil dusmanlıgı yapar onlar da yetmez kabin ekibi dusmanlıgı yaparlar hepsi böyle bunların yabancı kaptanlar kadar insan adam görmedim....... 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:08:20 yabancı pilot anılarını anlatacagına sizinkilerin simülatörde nasıl gectiklerini anlat :) 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:07:43 yabancı pilot hayranı herkes cünkü adamlarda bilgi var yabancı dil zaten var :) bizimkiler gibi hödük de degil ayrıca hiç şimdiye kadar bir yanlıslarını gormedim ama bizimkiler masallah her türlü alavere dalavere cahil kafa cok 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:06:31 yabancı kaptanlar daha bilgili bence bunlar anca yes yes okey okey demeyi bilir, gecende yer görevlisi ile bile konusamadı kaptan ben utandım sahsen 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 14:05:37 Kuleyi anlamayan adama yazık diyorum egitimsizmiş demekki ya da torpille gelenlerden.... 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 13:39:25 Yabancı pilot hayranlarına anlatabileceğim en az 10 tane anım var. Kumandayı nasıl aldım nasıl yanlışlarını düzelttim siz bilemezsiniz tabi. Eminim birçok meslektaşım da yaşamıştır bu tür şeyler. Siz ancak pc başında yorum yapın. O kahraman sandığınız yabancıların neler yaptığını, kokpitte neler yaşandığını siz bilmiyorsunuz. First officerların hocam hocam diyerek yalakalık yaptığını iddia eden arkadaş terbiye yoksunu olduğun belli. Yanındaki insanın yaşına tecrübesine ve mevcudiyetine saygı duymayan kişi en başta aile terbiyesinden yoksundur. Yeri geliyor babam yaşında kaptanla uçuyorum. İnsandır neticede hata yapabilir elbet. Saygılı olmam hatasını ifade etmeyeceğim anlamına gelmez.. Ama siz bunları anlayamazsınız klavye kahramanları... 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 13:26:49 Karaktersizin biri var, ne zaman Türk pilotlarla ilgili bir haber olsa, arka arkaya farklı başlıklar atarak, sanki farklı kişiler yazıyormuş gibi, sırf saldırma amaçlı yorumlar yazıyor. Pilot olamamış veya pilotlar tarafından bi kuyruk acısı olan bu tek hücreli yaratığın uçuş namına bir yorum yaptığını daha görmedim. Kaptanların yanlarına su alması, giyimi kuşamı gibi saçma sapan konularda çamur atarak değersizleştirme yoluna gitmekte. Kaptan düzgün giyinince SID ihlalleri olmayacak mı? Sana ne bize ne bunlardan şuursuz! Bulmuşsun bi keko kelimesi kullanıp duruyosun, seviyen bile belli yazı dilinden. O koltuga asla oturamayacaksın sende anlamışsın belli ki, çünkü havacılık nosyonundan mahrumsun. Ben bir k/m yim taraflısın dersin diye hani 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 12:23:49 L 4 yapılsa nolcak ki kesin yine hocası devresi kankası olanlar kalıcak bizim ülkede bu işler torpille işler yazık yine bir gün bir ucak düşecek.. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 12:23:04 kuleyi anlamayan kaptana ve ortalıkta ben kaptanım diye gezinen bilgisizlere,yabancı dil bilmeyenlere kocaman bir yuhhh, bu işin şakası olmaz sizin yanlıs yapma gibi bir lüksünüz yok. Bakın Ams kazasına da örnek alın kendinizi geliştirin... Bir sürü insan daha ölmesin artık, bu işi yapamıyorsanız da gidin de yeni dinamik bilgili gencler gelsin.. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 12:12:02 Kuleyi anlayamamıs mı yuh yani bunlar nasıl ucuyor ya canımız Allaha emanet valla, Level 4 sınavı yapılsında temizlensin curuk domatesler grubu. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 12:11:08 inanamıyorum pilotların seviyelerine bak! Ego problemi olanların heğsi buraya dökülmüş, bu kadar millet yalan mı soyluyor bu kadar milletin mi kuyruk acısı var şaşıyorum kendinize bu kadar olan güveninize, yabancılar haklıymıs dil bilmiyorlar dedikleri zaman..Dil bilmemeyi bırak ahlaktan şereften de yoksunmussunuz 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 12:09:28 Evet arkadas kesinlikle sana katılıyorum sürekli hocam hocam aynen böyleler, hocaları yanlıs yapsalar bile uyaramazlar cunku korkudan ölürler, karaktersizlik örneği bence. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 12:08:18 işte ego böyle bir şey gercekler yazılınca kuyruk acıları varmıs deniyor :) artis artis ortalıkta gezeceginize oturun ders calısın ama biraz ahlak görgü üzerine de lütfen 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 12:07:24 kesin bu kuleyi anlamayan adam askeriden gelmedir cunku bütük bir cogunlugu ingilizce bilmiyor ve bir sürü sorunlar yaşıyor, operation la mesela 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 12:06:19 Ben de şahsen yabancı kaptanlarla uctugumda daha rahat ucuyorum ne azarlama var ne karısma var, bir hatam oldugunda bile insan gibi uyarıyorlar. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 12:05:28 millet dogruları soylemiş bencede, nedense gercekler konusulunca hemen kuyruk acıları var oluyor, yabancılar da gazeteye herşeyi acıkladıgında bizi kıskanıyorlar cekemiyorlar gibi sacma sapan cirkefleşmeler olmustu ama herşey ortada bence takkenizi onunuze mı alıyosunuz üstüne mi oturuyounuz napıyosanız yapın ama düşünün.. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 12:04:35 Gidin aviationherald'a bakın da yorum nasıl yapılırmış öğrenin. Çok beğendiğiniz yabancı kaptanlar neler yazmış öğrenin. O daha fazla gelsin dediğiniz yabancı pilotlardan az insanlık öğrenin. Adamlar kendileri hak vermişler bizim arkadaşlarımıza. Havacı ahlakı böyledir işte hasetinizden kurtulun da havacılığın bir meslek değil mezhep olduğunu öğrenin 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 11:48:26 Burada saçmalayan zaten sorunlu, ciddiye alıp cevap yazan daha bir sorunlu. Sevgili abilerim kardeşlerim utanmıyor musunuz şunlarla aynı seviyede ağız dalaşı yapmaya? 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 11:40:19 bunlar sadece yatılara gittiklerinde ucaktan beleş su sandviç almayı bilirler gerisi hikaye :) 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 11:39:51 İngilizce bilmezler kurallara uymazlar artis artis gezerler.Ben en çok yanlarında ucan zavallı fo ya acıyorum hocam kulunuz olayım hocam köpeginiz olayım diye etrafında dört dönüyorlar,bunların da egoları şiştikçe şişiyor, ne kadr karaktersiz adam cok! 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 11:38:19 Ne kadar komik su cahil pilot takımı, keske daha cok yabancı gelse, bizimkiler cok vasıfsız ya, hocam hocam diye yalakalık yapmaktan baska birşey bilmezler burdada artislik taslarlar :) 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 11:37:06 inanamıyorum kuleyi anlamamıs mı yuhhh gercekten, cogunluk zaten ingilizce dili eksikligi yuzunden bir suru problem yasamakta, ucuslarda yolculara rezil oluyorlar anons yaparken, kayseri sivesiyle ingilizce konusanlar var millet kopuyor gulmekten , ama yabancı kaptanlarla ucarken hiç bir problem olmuyor.. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 11:35:21 gecende kaptan anons yaparken Hungary cevirmesine macaria dedi :)) bunların olması cok normal bence de, birde yabancılara çamur atarlar adamlar sizlerden daha bilgili gorgulu namuslu:) 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 11:34:12 yaaa yabancı kaptanların dedikleri cıkıyor işte bunların cogu booyle birşeyden haberleri yok cahil cuhela takımları anca artislik yapmayı bilirler kolunda altın zincir ucunda altın ucak :)) yatılarda kapri pantolon beyaz corap ve sandalet uclusuyle gezinirler :)) giyinmeyi bile bilmiyorlar ki yabancı dil bilsin garibanlar 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 11:31:23 Böyle birşey'in olma ihtimali çok düşük.Readback diye birşey var.Yani pilot kule nin verdiği her talimatı geri okuma yaparak doğrulamak zorundadır.Airporthaber biraz da abartıyor hani. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 11:23:59 dün bakmıştım sayfaya sadece 2 sayfa yorum vardı,şimdi 24-25 lerde, amma çok kuyruk acısı olan varmış, saldırmaya hazır vaziyette 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 10:52:04 Biz kendimizi yiyip duralim ortam karisip bir anda TC yem olarak Suriyeye saldirip kendimizi savas ortaminda bulup yabancilar ucmaya devam edip TKda bizde onlarin zionist savaslarina hizmet icin cepheye gidelim. Yabancilara bunun icin ihtiyacimiz var, ayrica biz carpisirken coluk cocugumuzu ,ailemizi gecmisimizide korumalari icin onlara ihtiyacimiz olacak. Her toplum hak ettigi gibi yonetilir, turklerin bu statikodaki ayriligi ustun zekasindan kaynaklanip ekonomik krizdeki gibi bizleri teget gecer. Artik yillar olarak degil aylar olarak, hatta haftalar kaldi diyecek kadar az gun sayabiliriz, Ancak bizim kendi kendimizle hesaplasmamiz sanki daha ilahi bir gorevi varmis gibi. Neyse catlagin basladigi yerde perdeler kapanir....gecmis olsun TC 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 10:45:55 ''Yorumunuz incelenecek uygun bulunması halinde yayınlanacak''.SEVGİLİ PİLOT MESLEKTAŞLARIM BURADA YAYINLANAN YORUMLARIN TAMAMI DEMEKKİ ETİK VE DOĞRU BULUNUP YAYINLANMIŞ?TAKDİR SİZLERİNDİR.TÜM TÜRK PİLOT MESLEKTAŞLARIMI ÖPÜYOR, HAYIRLI BAŞARILI GÖREVLER DİLİYORUM.Ayrık otları,virüs,bakteri ve mikroplar doğadada mevcut.Muhtaç olduğun kudret asil kanında mevcut. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 02:45:57 Burda ettiğin lafın 10 da birini yiyosa gel bana uçuşta söyle ben sana asıl o zaman delikanlı diycem. Bu lafımı üstüne alınacaklar kendini iyi biliyor. Yürrrrüüüüüü 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 02:36:28 The AAIB therefore released safety recommendation 2011-089: "It is recommended that the Civil Aviation Authority should ensure that the vertical profile information included within the general information section of all SIDs published in the UK AIP is unambiguous and that the wording used is consistent across all UK SIDs." 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 02:26:23 Bizim kaptanlarımız ne zamanki artist tavırlarından ve herşeyi ben bilirim edalarından kurtulup adam gibi eğitim alır ve yabancı dil öğrenirler o zaman bu hatalar düzelir. Geçen hafta ajet ankara uçuşunda kabim memuru arkadaşım iki kaptan arasında tercümanlık yaptı kalanını siz düşünün artık.. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 02:22:58 Hatırlatma: Dünyanın en ölümlü uçak kazası, Tenerife de Pan-Am ile KLM in yerde (Biri taksi yaparken diğerinin take off roll yapması sırasında tam lift off anında) çarpışması sonucu olmuştur. Pan Am Amerika nın, (İngilizce diyarı), diğerleri ise Hollandalı. Bunlardan öğrenecek neyim olabilir benim? Neyin peşindesin arkadaşım? Ne anlatmaya çalışıyorsun? Git kompleksini başka yerde yen. Çok istiyorsan dilekçe ver ben Türk pilotlarla uçmak istemiyorum de (Yemez). İspanyol listenizi yapmış adınızı soyadınız telefonunuzu herkese gösteriyor. Zaten sıraya girmişsiniz işte. Bizden ne istiyorsunuz. Yürüyün gidin yaa. 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 02:19:08 soru 1: Madem geçen yılın Mart ayında olmuş, bunu neden şimdi yayınlıyorsunuz? Soru 2: Bu adamlar ne yapmış, 800 feet te düz uçuşa mı geçmiş, level off mu olmuşlar? Sorun nedir? Soru 3: Durumu doğru algıladığınızdan emin misiniz? Londra da initial climb Heathrow hariç 6000 dir. Heathrow 5000 verebilir. Neden 4000 yazdınız? Siz kendiniz bu durumu doğru anladığınızdan emin misiniz? 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 02:15:58 Ey zavallı cahil, daha geçen Ankara da Alman ın elinden kumanda almak zorunda kaldım. YAbancı dan ne öğrenicem. Onlar bizden öğrensin kara cahil. Bilgisiz ve kokpit kompleksin olduğu belli. Bari sus ta adam sansınlar. Bize diyorsunuz ama onların çoğunun yabancı dili yok. Bilmesek görmesek inandıracaksınız. Sen kimsin be. Git mahallende çekirdek çıtlat, dedikodu yap. Çaçeronluğun lüzumu yok 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 02:14:38 İŞİ BİLENDE YORUM YAZIYOR BİLMEYENDE. YABANCILAR SİM.DE CAKINCA KAÇ YÖNETİCİ O ÖGRETMENİ ARAMIŞ ONU ÖGRENİN SONRA YORUM YAZIN LÜTFEN.. BİLMEDEN YORUM YAPMAYIN 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 02:12:58 YABANCI İLE YAPILANLARIN NE ALAKASI VAR. ARTI ATC YANLIŞ ANLAŞILDI DENİYOR. ANCAK SIDDE DERKİ İNİTİAL 850 FEET AMA AŞAGIDA 4000 YAZAR. BU SADECE ŞİMDİ DEĞİL DAHA ÖNCEDE YAŞANDI. BUNUN İNGİLİZCE BİLMEKLE ALAKASI YOK. ZATEN SONUÇTA TÜRK PİLOTLAR EMİRATES DE YABANCILAR THY DA UCACAK . YABANCILARI SİM.DE CAKTIRINCA YÖNETİCİLERDEN KAÇ KİŞİ OÖGRETMENİ ARAMIŞ ONU SORUN ÖNCE.... 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 01:33:35 sen askeriyede er olarak mı askerlik yaptın?yoksam bedelli mi askeriyelik yaptın?askeriye hakkında bu kadar bilgi sahibi olman ne güzell...iftihar ediyorum senin gibi bilgili ve sefil askeriyecilere..analar ne evlatlar doğuruyo be!!! 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 01:03:51 ben de geçenlerde similatörde 20 senelik kaptanla uçtum uçağı anormal duruma soktular ben uçağı kurtardım o kurtaramadı yere çaktı sonra da bana kızmaya başladı hey Allahım bunlar nasıl pilot olmuş.... 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 00:56:46 yaa harbiden size sözlenecek söz bulamıyorum ..olurda bu kadar pişkinlik olur..herşeye bir kılıfınız hazır yaaaa...ama yakın zamanda sol ve sağ koltuğun ikisindede yabancılar oturuca bakalım böyle puhaha diyebilecekmisiniz?? az kaldı o günlerde geliyor...kurtulun artık şu egolarınızdan ve şu yabancı kaptanlardan azda olsa birşeler öğrenmeye çalışın 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 00:28:48 Hey Allahım... Bayılıyorsunuz magazin türü haber vermeye... 4000 feet yerine 800 feet'e tırmanınca kısa süreli panik yaşanmışmış... Kim yaşamış ? Pilotlar mı ? Yolcular mı ? ATC mi ? Hata olmuş, ikaz gelmiş, gereği yapılmış... Pusuda bekleyen içimizdeki İrlandalılar da hemen atlamış... Vallahi günün birinde hasetinizden çatlayacaksınız... Asker olsun, sivil olsun, bu kişiler (yani meslektaşlarım) o koltukta oturuyor... Siz oturamadığınız için, orantısız ve alakasız yorumlar yapmak yerine, önce bir bardak soğuk su için, sonra neden orada oturamadığınızın sebebini düşünün... 0
  • Misafir 12 Şubat 2012, Pazar 00:09:50 yabancı pilot isteyen vatan hainidir 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 23:58:33 gercekten yuh kuleyi de anlayamıyorsa yuh bence acil L4 yapılsın ve çapulcu takımı atılsın 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 23:57:56 işte yabancılara camur atan cirkeflesen tipler hemen nasıl da kendilerini belli ediyorlar, yabancı dil eksikliginden bir sürü kaza yapacaksınız bizde izleyecez 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 23:44:10 Hep ayni insanlar hep ayni yorumlar.. ne kadar bos insanlar yorum yapiyor, yazik gercekten bunca emege yazik 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 23:42:20 FO bence sen hakikaten ya kahvehaneden yaziyorsun ya da er gazinosundan. Turkiye'de sivil havacilik jargonunda askeriyeden gelmis denmez, Hava Kuvvetleri'nden denir. Gidip te bi kaptana askeriye dersen bozar adami. Bunun konuyla alakasi yok ama belirtmekistedim. Bu arada bence kaykansiz haber haber degildir. Tam FO'luk bir haber olmus bu. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 23:31:05 valla dünyaya bizi rezil eden bu sözüm ona astronot efendiler yeni bir amsterdam yaşatmadan derhal kulakları çekilmeli...gerçi çeksen ne olacak yine anlamıyacaklar...en iyisi daha fazla yabancı pilot almak... 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 21:42:45 Fo rumuzlu kişi ''gecende simulator de kaptan ucagı düşürdü ama devresi onu gecirdi'' demiş. Şu kendini Fo diye tanıtan kişinin olayı anlatışına bakarmısın. Sen önce millete b.k atacagına havacı agzıyla konusmayı oğren. hangi kahve kosesinden attıysan bu mesajı artık, kamyoncu senii...... 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 21:32:19 Yeter artik birakin havaci karaci sivil,kayikci sorun kokenlerde degil beyinlerde herkez once kendini sonra baskalarini elestirsin herkez kartal yahu hic mi bulbul saksagan yok burda bence kendinize layik bulmadiginiz sozleri karsinizdakinizi gormeden burda sarf etmek ne kadar etik kucuk beyinler kisileri,orta beyinler olaylari buyuk beyinler fikirleri tartisirmis... 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 21:21:45 Yazilan yazilarda cok seviyesiz yasananlar da cozum burda geyik muhabetinde degil ,gercekleri gorup tavizsiz gereklerini yerine getirmekte. Gidis hic iyi degil ve tummm sektor ciddi olarak denetlenmeli. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 21:11:04 Anlaşılan Kara Havacılar geçmişinde iz bırakmış. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 21:10:34 Sevgili airporthaber.com editorleri, keşke haberi yaparken İngiliz sivil havacılık otoritesinin bu olay sonrası, yayımladığı raporu okusaydınız ve alınan tedbiri de buraya yazsaydınız. Kibirli küstah diye bildiğimiz İngilizler bile pilotlara hak vermiş SID'nin yanlış anlaşılabileceğini belirtmiş ve SID'deki cümlenin değiştirilmesine karar vermiştir. Burada yorum yapan İngilizcesi çok iyi arkadaşlar raporu şu adresten okuyabilir : http://www.aaib.gov.uk/cms_resources.cfm?file=/Boeing%20737-8F2%20TC-JKF%2002-12.pdf 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 21:02:25 Bakınız, bizim DNA'mız farklı çalışıyor. Hata yapsın da yakalayalım düşüncesindesiniz. Bu gibi yanlış anlamaların pilot-ATC koordinesi ile rahatça giderildiği çok durumlar olabiliyor. Bakınız Amsterdam'da ki ATCböyle bir durumda don't worry- No problem- could you terimleri ile durum normalleşiyor. Onlar- 'Biz size yardım için buradayız.' derler. Öte yandan ATC ile temas sırasında teknik aksaklıklarda olmaktadır. Kısacası bilerek yorum yapılmalı ve HAM düşünerek karar verilmemelidir. Orta doğu Türkiye'sinde önce bakış açısı ve mantık değişecektir. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:52:50 Bu haberi aviation herald alınmış bir okuyun isterseniz.pilot olarak bu hataya herkez düşebilir.yabancılarında orada neler yaptığını bir görün yabancı hayranları... 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:50:29 şunlara dil sınavı yapın artık da Türk havacılıgının adını temzileyin heryerde rezil olmaktan bıktık, dil eksikligi bunlarda bilgi eksikligi bunlarda yeter 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:49:42 gercekten şu L4 yapılsın ama adabına göre yapılsın gercekten eksik olan beyinleri şutlasınlar yabancılar gelsin yada daha mantıklı adamlarda bilgi var gorgü var kalite var ahlak desen bizimkilerden daha cok var ego yok bir tek sorun bu :)) 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:48:45 Arkadaşlar hemen yabancı pilot istiyoruz sesleri yükselmeye başlamış. Yabancı firmalar da kaza kırım yaşıyor. O kazaları yapanlar da mı Türk pilot ki? Yabancı pilot kaza kırım yaşamaz mı? Lütfen yazdıklarınızı okumadan yorum göndermeyin. Yabancı pilot istiyoruz demek yerine uçuş okullarının kalitesinin artmasını isteseniz, sivil havacılığı gerçekten sivil havacılara bırakacak olan sirkülasyonu hızlandırsanız? Asker kökenli pilotlar da illa ki uçacaklar bunun önünü tamamen kesemezsiniz, hiç kimse uçuş okulundan onlarınki gibi bir tecrübeyle mezun olmuyor. Havacılık etiğini gerçekten benimsemiş, işine gerek dil gerekse diğer faktörler bakımından gereken saygıyı veren askerler olacaksa olsun. İyi uçuşlar. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:47:27 kesinlikle rezillik baska bir şey degil,yabancıların haklı oldugunu bırkez daha kanıtladı cahil zurnalar.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:46:49 işine gelmeyince yorum bölümünü kaldırın :) gercekler acıtır acıdır çaktın köfteyi! :) 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:46:37 testi kırıldıktan sonra yol gösteren çok olurmuş. yorumları okumasaydım keşke. arkadaş sizin işiniz gücünüz yok mu? bu kadar kolay mı koca kabin ekibine, şirkete çamur atmak? yüz yüze gelseniz iki lafı bir araya getiremezsiniz, burada ahkam kesiyorsunuz.. her gün kaç tane yabancı pilot sid'leri sapıtıyor bileniniz var mı? bu kadar kolay mı yetiştirmek için çırpındığımız kendi evladımızı karalamak? edep yahu. kimse mükemmel değildir. pilotundan kontrolörüne, dispatchinden hostesine herkes bir kaza olmasın diye çırpınıyor. f16'lar kandil'i bombalayınca kahraman, yanlış sid uygulayınca hain. yok arkadaşım öyle şey. fsx oynayarak pilot, ivao oynayarak kontrolör olunmuyor. oturduğunuz yerden kimseye dil uzatmayın. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:43:05 kule izkaz etmiş düzeltmişler, demekki ingilizcede sıkıntı yok ne diye atar sallarsınız, sanki herkez 0 hata ile hayatını sürdürüyo mühim olan telafisinin mükün olması üzmeyin kendinizi.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:33:55 buyrun size THY'de yine tipik bir globally fos olayı daha.danimarkalı pilotlar gerçekten haklıymış.güvenli uçuş için daha fazla yabancı pilot istiyoruz. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:23:11 Airport haber yetkililerinden ricam; Yorum bölümünü kaldırın artık lütfen. Önüne gelen yorum yazmasın artık. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:06:21 Kara havacılar opsun seni canikom. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:04:18 sübhanallah! ibretlik bir paylaşım :) 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:03:15 Ciddi bir Level 4 şart. AMMA CİDDİ bir snav, ŞART. Yapamayan gider. Sivil, asker birbirinize yükleneceğinize, taşıdığınız yolcuların ve ekibinizin can güvenliğine önem verin. Vermek içinde, mesleğinizin lisanını öğrenin. Yapamayan gider. Tail commender. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:01:26 yabancı dil bilmez normal kurallara zaten uymaz hep ben bilirim havalarında işte boyle haberleri gelince de rezil olurlar, topu böyle bunların yabancı kaptan istiyoruz!! 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 20:00:37 Bunların askeri de sivili de aynı hepsi eksik bilgi ve yetersiz yabancı dil ile ucuyorlar gercekten canımız Allaha emanet!! İnsallah Ams kazası gibi bir kaza yine olmaz diyorum..egitim veriyorlar güya ama hikaye egitilemiyorlar bir türlü onlar anca yatılarda otele giderken beles sandviç ve su alma derdinde. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:59:19 Gene sağdan soldan edinilmiş bilgilerle yapılmış şişirme haber ve acımasız yorumlar. Bu yorumları yapanlar zarre kadar havacılık kültürü almamışlar. Dünyada herhangi bir pilotun başına gelen bir olay eğer pilotsanız sizinde başınıza gelebilir, gülüp alay etmek yerine ders çıkarmak gerekir. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:58:47 İŞTE HERKESİN DEDİGİ CIKTI YİNE, YABANCI KAPTANLAR DAHA BİLGİLİ ONLARIN HİÇ BOYLE HATA YAPTIGINI DUYMADIM GORMEDİM AMA NERDE BİR KAZA OLSA YADA HATA OLSA BİZİM ASTRONOTLAR, ATIN SU HATA YAPANLARI YA REZİL OLUYORUZ DUNYAYA!! 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:57:46 kesinlikle yuh diyorum! Bunlar yabancı dil daha bilmiyorken ucak kullanmayı bilmiyorken nasıl ucuyorlar ya ams kazası gibi kazalar yakındır valla.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:56:49 cok dogal anlayamaması cunku cogu ingilizcenin i sini bile bilmiyor, birde rezillikleri ayyuka cıkınca gazetede yok bize camur atıyorlar yok kıskanıyorlar derler, takkeyi onune alıp dusunmezler hiç.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:55:42 artislige gelince gerine gerine gezmeyi biliyorlar kokpitte boyle olayları gormuyoruz tabii kimbilir daha neler oluyordur, yabancı dil bile bilmeyen ahmaklarla dolu sirket, keske daha cok yabancı pilot gelse 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:54:45 biri de kule suclu demiş yuh diyorum sana keko :) oturun yabancı dil calısın.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:53:22 ohhhooo buda birşey mi ben cook gördüm yabancı ülkeler de gittigi restaurant larda bile su sipraiş vermeyi bilmeyenleri :)) 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:52:28 gecende simülatör de, kaptan uçağı düşürdü ama devresi onu gecirdi düsünebiliyormusunuz? hemde bu kaptan kaç senelik ve askeriye den gelme, yemin ederim bunlar gibi çok var şirkette, havaya gelince atmasını biliyorlar ama aslında kafaları fos.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:46:02 Sorun bakalım, kesin kara havacılık kökenlidir. bir gün doğru düzgün uçak kullanmazlar. pilot değil uçak kasapları resmen 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:31:52 yabancı pilotların dedikleri cıkıyor iste yavas yavas, birde yok biz soyleyiz yok biz boyleyiz derler :) 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:31:15 olabilir anlamaması gayet normal, yurt dısında ki operation la bile konusmaktan aciz kaptanlar var :)) yes yes okey okey 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:30:37 rezillik! işte Türk havacılıgının geldigi nokta, daha cok kazalar olcak 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:30:09 daha cok yabancı alınsın bu ne ya kuleyi anlamamıs keko! 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:29:23 sivil olsun asker olsun hepsi aynı işte yabancı dilleri cok eksik, sim de nasıl gectıklerini de bılıyoruz zaten gercekten güvensiz ucuslar yapılıyor.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:28:30 işte rezillikleri bir kez daha kanıtlanmıs oldu, yabancılar basına verdiklerinde yok bizi kıskanıyorlar dayok cekemiyorlar da bizim dil bilgimiz ucus bilgimiz süperde bilmemnede konusanları boyle haberlerde daha cok okuyacagız, yabancı pilotların kabugu bile olamazlar :)) 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 19:16:30 Mart ayının hangi gününde olmuş bilen var mı mart listesine baktığmda JKF hiç uçmamış stansted e ...uçanlar JKG, JKI 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 18:36:41 10 sene önce de hata yapılmıştı onlarıda araştırın.cılkını çıkardınız. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 18:35:27 Daha görgülü olmamız lazım..Biraz seviye lütfen.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 18:27:00 gerçekten gelde yabancı pilot istemiyoruz de şimdi...yine bir asker kökenli macerası...harbiden canımızı kimlere emanet ediyoruz...danimarkalılar yerden göğe kadar haklıymış 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 18:25:26 Her kimse negatif enerjili arkadaşlara karşı duralım, aramızda barındırmayalım.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 18:21:27 Siz millet olarak ancak dedikodu yaparsiniz, yok su sunu soylemis bu bunu yapmis vs. vs. Baskalarini yargiliyacaginiza kirin kic.... oturun kitab okuyun kendinizi yetistirin baska milletten bizlere laf soktutturmayin ama nerdeeee..... 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 18:17:59 canimizi kimlere emanet ediyoruz....asker kokenli pilotlarin bilgi eksikligi ortada.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 18:06:59 Kaptan asker değil MİT kökenliymiş.... biraz gündemi takip edin.... Hatayı şahıs değil, ekip yapar unutmayın. Burada bir CRM eksikliği var. TK'nın bunu dikkat alıp düzeltici işleme gitmesi lazım. 1.5 milyon tane meydan var dünya üzerinde. Muhakkak bir tanesine yeni gidiyor olabilirsiniz, ilk defa gitmek hata yapmayı haklı kılmaz. Chart veya FMGS Datada hata varsa düzeltilmeli. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 17:56:15 canımızı kimlere emanet ediyoruz klişesine ben de katılıyorum bu sefer.. bütün prosedürler açık ve net bir şekilde haritalarda belli. biz türkler böyle hataları artık yapmamalıyız.. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 17:40:53 Hayret bişey ha canımızı kimlere emanet ediyoruz 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 17:35:40 Kaptanın asker kökenlidir. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 17:30:10 SID uygulayamayan TK Kaptanları da var demek, bravo valla bravo, hem de 3. defa gidişinde hala mı anlayamamış prosedürü. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 17:10:04 Ayjet mezunlarından henüz kaptanlık sırası gelip de kaptan olabilen var mı? 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 17:08:27 Aslında sorun pilotun kuleyi yalnış anlaması falan değil sorun STANSTED SID Clacton 8R usulerinde kaptanın hata yapması normal fakat AAIB safety recommendation 2011-089'a göre düzeltilmemesinde. Her zaman suçlular pilotlar değildir. Aslında bir çok olayda usuller ve kontrol unsurlarının da sorumluluğu olduğunu ikmse unutmasın. 0
  • Misafir 11 Şubat 2012, Cumartesi 16:59:37 Bir kişinin hatasını neden şirkete maal ediyorsunuz. Türkiye'deki en yaygın anlayış. B. atmak. 0