Pilot ve kabin memuru maaşlarına gelir vergisi düzenlemesi

    Çok beğenilenler

  • Mühendis 01 Aralık 2018, Cumartesi 17:20:28 Kendini pilotlar ile bir tutan diğer saygıdeğer meslekteki arakadaşlar pilotlar lisans+2 yıl eğitim+1 milyon para yatırıyor veya borçlanıyor.Siz mi ödüyorsunuz bunların paralarınıda kazandıklarında gözünüz var.Pilot arkadaşlar umarım daha iyi şartlar ve imkanlardan çalışırsınız. 18
    • Teknik 01 Aralık 2018, Cumartesi 21:53:04 Sen anlattığına göre 3 senede pilot oluyorsun. Ama uçak bakım teknisyeni olmak için en az 5 sene gerekiyor ve bu süreçte 10’larca sınava girip başarılı olması gerekiyor. 1 milyon harcayacak paran varsa neden pilot oldun? Yada borçlandıysan ve Türkiye de bu sektörde ne kadar maaş alacağını biliyorsan yakınmayacaksın ve kimseye yukarıdan bakmayacaksın! 9
    • Bilgi 01 Aralık 2018, Cumartesi 23:00:32 Pilotlar lisanslarina THY akademide(is garantili) alirlarsa bir milyon yatiriyorlar.Dunya genelinde pilot lisansina sahip olmak cok zor degildir. 4
    • Nereye 01 Aralık 2018, Cumartesi 23:36:37 Suanda sirketlerin pilot ihtiyacina istinaden pek fazla bisey olmuyor.Cumhurbaskanimiza yetki verilmesi bana gore su anlama geliyor ; pilota ihtiyac varken %70 kesilir.Bu arada akademiden dehset miktarda borclu pilot yetisecek.tahminime gore 5 yil icinde 5-7 bin arasi.Suanda calisan pilotlarin yarisi 100% vergide kesilse hic bir yere gitmezler.Herkesin durumu farkli.Netice is suna gelicektir kademeli olarak verfi muafiyeti dusurulup eninde sonunda ucus ekiplerindende vergi 100% olarak alinacak ve operasyon yuruyecek.Dogrusununda bu oldugunu dusunuyorum kazandigi kadar odemeli herkes.Sartlari elverisli olanlar baska havayollarina kacar. 3
    • Alp 02 Aralık 2018, Pazar 09:14:09 Sadece bunlarda değil TOEFL DLR da cabası 0
    • HalukYilgin 03 Aralık 2018, Pazartesi 09:13:28 Hahahhah tr de lisans avusturya da yuksek lisans sahibiyim muhendisim, dlr rekor skorla gecmisimdir eminim, TOEFL TestDaf seni 10 kere cebimden cikaririm, Ama genel mudurlukte calisip cani sikilinca pilot olacagim diyen KURUL CRM tek telefonla selamla sabahla gecenler oldugu icin, biz ve bizim gibiler elendi. simdi PPL lisansim var borca girdim aldim, sen hala yaptigini cok matah birsey mi zannediyorsun? bilmeyene sallarsin cok cool diye. alt tarafi a dan b ye gidiyoruz. ama bu is ask isi tutku isi. GM calisanlarinin torpilli ciftligi degil. 4
  • sukufe 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:44:46 o zaman havacılık kanunu çıkarsın pilotların ve kabin memurlarının tazminat hakki yok ayrıca resmi tatil bayram hiç bir hakki borçlar kanununa tabi oldukları için verilmiyor.Siz gelir vergisini getirirken bununda lütfen düşününüz ve vardiyalı sistemde çalışanların ve ucanlarin yıpranma payını goz önüne alarak emekli olurken buna gore emekli olmalari saglanmalidir. 3
    • Kpt 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:57:24 En iyi yorumlardan biri bu. Ağaca bakıp ormanı göremiyoruz. Hava İş Kanunu olmadığı için pilotluk, hosteslik, uçar teknisyen, yüklemeci bir meslek değil. Dolayısı ile Odamız, Baromuz, meslek temsilcilerimiz yok. Mesleğine pilot yazanlar kanunen yanlış yazıyorlar. Mühendis, öğretmen, vb. bitirdikleri okulun iş ismini yazmalılar. Ben emekli yazıyorum, kanunen. Onun için iş kanununa değil, borçlar kanununa göre sözleşme imzalıyoruz. Uygulamada mahkemeler iş kanununu dikkate alsa da arada yasal boşluk mevcut. Bizim ORMANA BAKIP, ÇARE ARAMAMIZ lazım. HAVA İŞ KANUNU 20 senedir sırasını bekliyor. Artık sırası gelmeli. Pilotlar, Kabin Memurları derneklerimiz şimdilik bu konuyu canlı tutmalı ve MESLEK olarak kabulünü sağlamalıdır, arkası çorap söküğü gibi gelir. 2
    • eksik 02 Aralık 2018, Pazar 21:49:02 o eskidendi. Yeni borçlar kanununda resmi tatil dini milli bayram çalışmaları, fazla mesai vs hepsi düzenlenmiş vaziyette. iş kanunundan farklı olarak sadece kıdem tazminatı düzenlenmemiş vaziyette. onda da zaten tavan var, son ücretin 30000 de olsa kıdem tavanı yaklaşık 5000tl/yıl. Evet yeni bir havacılık kanunu olmaması büyük eksiklik, eski kanunda haklarla ilgili tek bir kelime yok,adı kanun. şirketler bayram mesaisi fazla mesai vs vermiyor iş kanununa tabi değilsiniz diyerekten.ama yanlış bu pilot ve km lerinin hakkıdır ve düzenlenmiştir.Tabi kimse taa ki işten atılana ya da ayrılana kadar sesini çıkaramıyor korkudan.Ne zaman ki iş akdi sonlanıyor mahkemeye koşuyor. 0
  • Tüm yorumlar

  • nameeeee 07 Aralık 2018, Cuma 23:26:55 Agrari ücretlinin maasinin 4 te biri vergi olarak alınıyor havacilarinda 4 te biri alinsin. 3
  • Acaba 07 Aralık 2018, Cuma 21:15:43 Asgari ücret alan FO meslektaşlarımızdan da gelir vergisi alacaklar mı ? Yazıklar olsun.. Canım ülkem, kimlerin eline kaldın... 2
  • memet 07 Aralık 2018, Cuma 12:49:31 Yorumları okuyunca cok üzülüyorum Vergi artırılması normal Herkes vergi verecek ben çalışmıyorum o halde borcla harçla vergimi veriyorum kazandığı paralarla arabam 20 litre yakıyor diyen veya evimde 10 tane tv var diye hava atan ınsanlar bılıyorumç vergi alsınlar sizden demekkı parayı harcayınca ne yapcagınızı sasırıyorsunuzç yüzde 30 olsun 9
  • Pilotlara tepki 06 Aralık 2018, Perşembe 00:15:00 Maaşına dokunulmasından rahatsız olan pilota tepki göstermeyin arkadaş! Siz çalıştığınız yerdeki maaşınızdan daha fazla maaş alabileceğiniz aynı işi yapacağınız bir şirket olduğunda başvurup transfer olmuyor musunuz? Hakkınızdır yaparsınız. Ekonomik düzenin doğal bir davranışıdır. İşte pilotlar da başvurup gidiyor. O halde pilot yurtdışında kazanabileceği parayla tabiki kıyaslar maaşını. Siz 4-5 bin TL kazanırken 8-10 bin TL’ alacağınızı bilseniz şirket değiştirmez misiniz? BU YÜZDEN; ŞU AN BURADA PİYASANIN ALTINDA MAAŞA ÇALIŞAN HER BİR UÇUCU HEPİNİZDEN DAHA VATANSEVER. ANLAYIN ARTIK. Hiç olmazsa içinizden kendinize itiraf edecek kadar cesur olun... 5
  • Pilot 06 Aralık 2018, Perşembe 00:07:14 Konunun ne olduğunun önemi yok. Burada herhangi bir haberin altında hunharca ve anlamsızca pilot taşladığınız her yorum, pilotların kendi halkına milletine aidiyetini mahvediyor. Mevcut kalifiye tecrübeli pilotlar gitmek zorunda kalınca ne olacak sanıyorsunuz? Ya yurt dışından daha yüksek bedele pilot gelecek ya da yetersiz insanlara daha düşük ücretle bu iş yaptırılacak. Birinde ödediğiniz bilet fiyatı artar diğerinde can güvenliğiniz düşer. Kimi taşladığınızı hiç düşünüyor musunuz? Kaldı ki pilot dediğiniz adam içinizden eğitim almış birileri. Genç yaşta yeterli her birey pilot adayı zaten. Çünkü ihtiyaç var. Alım var. Özel bir güruha da sunulan bir imkan değil ki bu. İsteyen çalışıp emeğini sarfedip olabiliyor. Lütfen hangi işi yapıyor olursa olsun emeğiyle bedeniyle çalışanın kazandığı parayla uğraşmayın. Hatta mümkünse kendi hakkınızı da arayın. 2
  • Güneş 05 Aralık 2018, Çarşamba 06:57:33 Vergi herkesten alınmalı. ...tabiki alincak.....kara hava da çalışan diye ayrılamaz. ..otobüs şoförü insan değil mi....oda evine ekmek parası götürmuyormu...onunda yollarda ölme riski yok mu...VERGİ TC ÇALIŞAN HAVA KARA DEMEDEN ALINMALI...KARADAN ALİNİYOR SA HAVADAN DA ALİNCAK GEÇ BİLE KALINMIŞ. ..... 11
    • Nameless 05 Aralık 2018, Çarşamba 20:06:29 Vergi zaten herkesten alınıyor sanki onlardan hiç alınmıyormuş gibi yorum yapmışsınız 5
  • Kesinlikle 04 Aralık 2018, Salı 22:44:44 Kesinlikle 30% hatta daha fazlası vergiye tabi olmalıdır. Uçan şoförcüklerin ve garsoncukların morali bozulsa bile.. 23
    • Ben 05 Aralık 2018, Çarşamba 15:16:30 Allahım sen beni, çocuklarımı, sevdiklerimi, ömrümüz boyunca bir an için bile bu zavallılık haline düşürme ne olur 0
    • Nameless 05 Aralık 2018, Çarşamba 20:05:38 Ah ah keşke her dua kabul olsa ben d senin gibi cahiller ölse d sadece vatan değil dünya 1az daha yaşanılır olsa beynine limon sıkılmış varlık parçası seni... 0
    • sebep 05 Aralık 2018, Çarşamba 23:03:45 neden siz "garsoncuk ve şöförcük" lerin verdiği vergileri takip ediyorsunuz? siz vekiller,başkanlar,müdürler, bakanlar dan neden tasarruf edilmiyor onu takip edin sorgulayın... milyonluk araçlara biniyorlar. Saraylar, lüks camiler.. siz once bunu sorgulayın. Filler tepişir çimenler ezilir. Yani aynı gemideyiz aynı kaderi paylaşacağız . Bu art niyet ve kin nedendir... Sizler KÖTÜ insanlarsınız 3
    • yuhh 07 Aralık 2018, Cuma 10:14:46 kıskançlık gördüm de böyle hunharca kıskançlık görmedim. Ulan sen bu kafayla pilotları kıskanmayı bile haketmiyorsun mankurt 2
    • yuhh diyene 07 Aralık 2018, Cuma 14:34:02 neden bir şoförü kıskansın ki? Tek yüksek maaşlı işi yoksa sadece şoförlük mü sandın? Vizyon sahibi insan 1
    • Dark 16 Mart 2019, Cumartesi 18:39:38 Çok cahilsin 0
  • AÇLIK 04 Aralık 2018, Salı 19:53:39 Devletin malı deniz dediniz, yediniz yediniz bitiremediniz. Şimdi sıra pilot hosteslere mi geldi?! Altınızdaki Mercedes vb araçları küçültün kimse sizin aç karnınızı doyurmak zorunda değil!!! 2
  • Papa 03 Aralık 2018, Pazartesi 21:07:39 Pilotlar kullanilmis mal almazz 3
    • Hint Kumasi... 04 Aralık 2018, Salı 17:47:18 Kime diyorsan bu lafi , herhalde anlamistir almayacagini. Tamam baydin. 0
  • kabin 03 Aralık 2018, Pazartesi 20:32:39 Neye ve niye yorum yaptigini bilmeyen cahillere sözüm: sizin deyiminizle muavinden farksız olan bizler; muavinlerden fazla olarak HEPİMİZ KALİFİYE BOLUMLERDEN UNİVERSİTE MEZUNUYUZ.Ayrica muavinlere ek olarak sizin omrunuzde sadece MR cekilirken aldiginiz radyasyonun en alasini biz her gun aliyoruz basinc da cabası..hicbir iş kolay degil.muavini veya hostesi kucumseyerek hicbir yere gelemezsiniz.isinize geldiginde isciden yana olan cahil sizler bunda karsinizdakinin sadece jnsan oldugunu gormeyip gezmesinde eglenmesinde gizunuz kaldigi icin catliyorsunuz.siz de hostes veya host olsaydiniz kimse elinizi tutmadi.SADECE BECEREMEDİNİZ! sorun HUKUMETİN NEDEN milletvekili bakan vekillerine degil de kabin kokpit ya da halkin cebine gozunu diktiginde.Sirketler enflasyon oraninda zam yapmak zorunda ama yapilan zam akp tarafindan geri alinacak tek amac bu.szde burda kemik atilmis kopek gbi konusun 9
    • Panpitis 09 Mart 2019, Cumartesi 00:51:25 MR DA radyasyon yok be agam 1
  • yok 03 Aralık 2018, Pazartesi 20:22:18 Sendika bununla ilgiili adım atacak mi asıl soru bu? ne geyik cevirmissiniz surda 0
  • Doğru Karar 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:49:11 Yapılması gereken de budur. Bu ülkede otobüs şoförü, muavin vergi veriyorsa; pilot hostes de verecek. Vermeli..Sen Arge personeli değilsin, üretim arastırma geliştirme yapmıyosun. Özelliğin ne? bugün yolcu tasırsın yarın kargoyla domates biber tasırsın. 7
    • Yasemin 04 Aralık 2018, Salı 11:03:38 Yazdığın cümlende herbir hece Bağırıyor kıskanıyorum diye:-) sayın AR-GE mühendisi;-p pilot olsana sen 4
    • Aziz Nesin 04 Aralık 2018, Salı 16:44:18 Seni özlemle anıyoruz. Üretim YOK Sanayileşme YOK Fabrikalar SATILDI HDPKK Mecliste devletin her türlü imkanından faydalansın sıkıntı YOK Yazılım vb arge MAŞALLAH DUA OKUYAN ekmek sepetimiz var. İnşaat şirketlerinin vergi borcu SİLİNİR TIK YOK Ama hali hazırda alın teriyle para kazanıp vergisini ödeyen kabin kokpitin maaşına göz dikilsin. Haa işin komiği, mevcut durumu berbat olan halinden şikayetçi olmayan güruh salyalar saçarak bu duruma alkış tutuyor 0
    • recai 05 Aralık 2018, Çarşamba 06:06:40 adam haklı kabındeyım ama yuzdeyuz haklı. kokpıt sırf para sevdası ıcın zaten kokpıtte yoksa gıder jet ucagını hava kuvvetlerınde kullanmaya devam eder orduevınde takılırdı. dogru duzgun ıngılızce bıle bılmezler termınolojı ezberlemıs yoklukta gelmısler macaları yese zaten korfeze ya da uzakdoguya gıder. evet garsonuz. kabul etmek lazım. her ne kadar genetık muhendısı bıle barındırıyorsak. dıploma degıl yaptıgımız ıs nıtelıgımız. bu kadar. hayat kurtarma radyasyon vs. sallayıp durmayın sımdı. sankı her gun ambulans ıle sagda solda takılıyoruz. 3
    • KM 05 Aralık 2018, Çarşamba 21:35:56 Sayın Doğru Karar 0
    • Yasemine'e 07 Aralık 2018, Cuma 14:07:47 Haftada bir somon balığı yemeni tavsiye ederim. 0
  • Kuruttunuz herşeyi 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:30:55 Artık milletin maaşından ordan burdan medet umar oldular. Çünkü elde kalmadı avuçta kalmadı. Bu hale nasıl gelindi diye sorgulamak yerine bazı kıskançlar yok kokpit çok para alıyor yok kabin memuru çok para alıyor bunu tartışıyor. Aslında size müstehak az bile bunlar. Maalesef sizin gibi zeka yoksulları yüzünden bizde tanıyoruz.. 2
  • Yorum 03 Aralık 2018, Pazartesi 13:38:20 Gücünüz sivil havacılığa yetiyor. Önce milyonları kazanıp tek kuruş vergi vermeyen futbolculara dönün! Ayıptır! Yazıktır! Günahtır! 0
    • Nameless 05 Aralık 2018, Çarşamba 20:13:28 Hay Allah'ına kurban! 0
    • Nameless 05 Aralık 2018, Çarşamba 20:18:05 Sayın "BAZI" cahiller! Bakın bu çalışan pilot ve kabin ekibi grubu ZATEN VERGİ VERİYORLAR!!!! onlarda versin gibi saçma sapan yorumlar yapmayın! Az araştırıp öyle konuşun salak saçma sapan yorumlarla zamanınızı kaybetmeyin olur mu (: 0
  • TR 03 Aralık 2018, Pazartesi 13:32:37 Kabin maaşlarına %50 vergi gelmeli. Piyasası olan 3000 tl ye düşürülmeli. 11
    • TR’ye 03 Aralık 2018, Pazartesi 15:21:47 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • Onur 03 Aralık 2018, Pazartesi 21:07:52 Katiliyorum 5
    • Gülücük 05 Aralık 2018, Çarşamba 11:34:52 Maaşını devlete hibe etsene, yerse:) 1
  • Yabançılar 03 Aralık 2018, Pazartesi 10:13:25 Şimdi ne olaçak zaten pilot yeterli kadar yok sunu bir yokluk yaratırdı zamanında şimdi Genel müd. Ysrdımçızı olmuşlar imzslar çaktılar JAR için okular kapandı denetlemede ve Türkiye zora sokuldu dünyadan ingiliz taşaron şirketlerinden Pilot almaya. Tabbiki vergi ödensin ama bu kanun teklifini sunan tam zamanında sundu Türk havaçılık büyümek üzere ve yine problem oluçak çünkü yabançılar gideçek sunu Pilot yoklu yaratılçak. Açaba bu teklifi sunan açaba vatanını sevmiye ola bilir mi?? 1
  • valla yeter 03 Aralık 2018, Pazartesi 10:09:36 Hükümetin ne zaman başı sıkışsa,dolar yükselse,maddi krize girse hemen vergileri ve ücretleri arttırıyorlar! Böyle bir sistem nerede vardır acaba? 0
    • sen ağlama 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:42:12 tamam almayız 1
  • Diğer sektörlerde 03 Aralık 2018, Pazartesi 09:45:43 3 kuruş maaş alandan bu vergi kesiliyorsa, pilot ve hosteslerden de kesilmelidir. 11
    • haklı 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:36:41 haklı 3
    • Bilgisiz 03 Aralık 2018, Pazartesi 15:46:38 Hiç bir bilgi ve teknik veri bilmeden konuşmak için konuşuyorsun ve konuşuyorsunuz.Zaten biz pilotlar vergi veriyorduk şuan bu artırıldı.Maaşının düşük olması bizi ilgilendirmez bizden yüksek maaş meslek dışı kişilere bizler birşey diyormuyuz.Biz 5000 pilot 600.000 bin asgari ücretlinin verdiği vergiyi veriyoruz sen git az ötede oyna. 9
  • Zam 03 Aralık 2018, Pazartesi 02:28:26 Meselesi kesinlikle gerceklesen enflasyon arti refah payi,onumuzdeki donem icinse gerceklesecek enflasyon orani(ilk yil %15ten az olmamak uzere) olmali,farklar ise pilotlar haric olmak uzere(zaten %50civari zam aldilar)herkese acilen yatirilip,10bin tl imza parasi tum personele dagitilmali...Havais ,ne is gorecegiz? 2
  • zaten 02 Aralık 2018, Pazar 21:42:00 havacılık işletmelerinin hemen hepsi vergi kaçırıyor. Nasılmı? Örnek: pilotun maaşı 20.000 (3.000 kök ücret+17.000 uçuş tazminatı) diye yazıyorlar sözleşmelere. Sonra kök ücret 3.000den bordro düzenliyorlar brütü 5000 civarı yapıyor, burdan vergi olarak 1.000tl devlete gidiyor Halbuki hepsini hesaba katsa 1000 değil 5000 tl vergiye gidecek.Pilotun maaşı net maaştır. Burda vergiyi kaçıran şirketler.pilota giren çıkan yok. 6
    • Saf 03 Aralık 2018, Pazartesi 00:09:08 17.000 den yuzde 15 kesiyodu şimdi yuzde 30 kesecek 0
    • Pilot dan 03 Aralık 2018, Pazartesi 00:11:01 Al vergiyi cengizden sil trilyonluk vergi oh ne güzel dünya 0
    • FO 03 Aralık 2018, Pazartesi 00:39:13 Maalesef her şirket net maaş vermiyor. En büyük şirketlerimizden bazılarında hala brüt maaş alıyoruz. 0
    • Cahil 03 Aralık 2018, Pazartesi 11:25:57 Ne çok biliyorsunuz arkadaş. Adam sağlıktan ara verdi , örneğin bypass oldu. 6 ay uçamadım, bu yazdığın maaşın hepsini mi alıyor zannediyorsun. Ama senin hesabına göre bu 6 ayda hepsine göre vergi kesilecek öyle mi? Cahil, kıskanç ve çapsızsın. Gel pilot, kabin memuru ol kardeşim. Tutan mı var. Sıktınız artık.. 1
  • Kabin memuru 02 Aralık 2018, Pazar 20:03:24 Tamamen başlıktan alakasız sadece yorumlara istinaden; Sanane benim maaşımdan? Alnımın teriyle kazandıgım paramdan sanane? Buyur gel büyük ailemizde iyi olan herkese yer var! Sende ailenden, sevdiginden, atesler icinde yatan cocugundan kilometrelerce uzak kal, misafirlerine gülümse. Bayram yılbaşı demeden çalış, herzaman sevdiklerini özle. Dünyanın en tehlikeli yerlerinde otel odasında korkudan uyuyama. Günlerce otel odasından çıkama. Afrikada aç kal, yıkandığın sudan dahi mikrop kap. Her uçağa binişinde risk al. Binbir türlü insanı idare edebil. Hayatın boyunca ismini dahi duymadığın hastalıkları kap. Bu riskler ve daha aklıma gelmeyen nicelerine razıysan, bu kadar şeye rağmen sevebileceksen işini sende gel bekliyoruz. 3
    • Efe 02 Aralık 2018, Pazar 23:53:06 Değerli arkadaşlar, Vergilendirilmiş kazanç kutsaldır. Devlete vergi vermek, verdiğin vergi ile ülkene ve ülkendeki insanlara hizmet edildiğini bilmek mutlu eder insanı. Geleceğine, çocuklarına güzel yarınlar bırakma fırsatıdır. Bu mutluluktan mahrum bırakmayın kendinizi. Devlet millet içindir. Ancak millet görevini yaparsa devlet ayakta kalır. 1
    • Memnun degilsen 03 Aralık 2018, Pazartesi 02:45:32 Yapma. Zorla mi 10
    • bahri 03 Aralık 2018, Pazartesi 09:04:53 gelmezler gelemezler, malum sahislarin fotografini profil fotosu yapip Devletimi ulkemi cok seviyorum ayagiyla amerikan vatandasligi pesinde kosan Genel Mudurluk calisanlari cok ;) 0
    • Zorla mı diyen yoksuna 03 Aralık 2018, Pazartesi 09:54:34 Git kendine hesap makinesinden falan çıkma bir beyin taktir. Adam memnun değilim mi demiş bre beyin yoksunu. Gözün varsa sen de gel, her türlü zorluğuna rağmen yapıyorsam sebebi var demiş. Gel sen de demiş, kalbi kuruyasıca kin yumağı 1
    • Memnun değilsene 03 Aralık 2018, Pazartesi 10:06:02 ithafen. Beynin algılama yollarında sorun var galiba? yorumu yapan arkadaş şikayet etmiyor farkındaysan dicemde değilsin. Sadece biz bunlara maruz kalıyor ve ailemizi özlüyoruz ve karşılığıda bu maaş. Seninde işine geliyor yada gelmiyorsa sende çalış? Türkçe tercüme yaptırdın ya bana helal olsun! Beyin al bakkaldan 2
    • Kabin memuruna 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:24:28 güzel bi üniversite okuyup başarılı biri olsaydın da garsonluk yapmasaydın..Garsonluk yapıyorsun diye vergiden muaf mı olacaksın. Orda burda mikrop kapıyormus da sanki bana atom parçalıyor vatan hayrına. Taşımacılık yapıyosun. Bu ülkede nakliyatcı kamyon şoförleri vergi veriyorsa; otobüs muavinleri veriyorsa sen de vereceksin ayrıcalığın mı var sanıyosun 0
    • tabi 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:37:59 hep zorluk dimi eğlenmiyosunuz? ne doymaz insansınız 3
    • Efe'ye 05 Aralık 2018, Çarşamba 21:51:31 Efecim biz zaten vergimizi veriyorduk ,cahilcimm,şimdi saçma bir miktar ile artırıldı,gel sende çalış bizim işte sus sonra mutluluk yaşa 0
  • Fire Fighter 02 Aralık 2018, Pazar 19:40:45 Ne güzel dünya be, aslında muavinden farkı olmayan hostese ve tır şoföründen farksız pilota o kadar mağaş verilsin ama onların canı tehlikeye girdiğinde kahramanca onları kurtaran arff ye az mağaş verilsin adaletmi bu? 33
    • Mağaş 03 Aralık 2018, Pazartesi 00:25:59 İnan elimde olsa sana o istediğin hayalini kurduğun "mağaş"ı verirdim. Ama her şey arz talep meselesi. Sende fedakarlık yapıp uçucu olabilirdin. Belli ki olmamış ve başka iş seçmişsin. Buraya fire fighter ile ilgili haber yapıldığında yorum yazarsan daha mantıklı olur. Belki de o zaman "mağaş" (maaş) isyanın haklı bulunabilir. Tır şoföründen sevgilerle güzel kardeşim. Muavin "bacı " ve "gardaşlarında" muhtemelen gözlerinden öpecektir. 0
    • Yolcu 03 Aralık 2018, Pazartesi 00:34:39 Maaş yazmasını öğren sana da verirler. 0
    • Akıl Versin 03 Aralık 2018, Pazartesi 01:04:37 Bu akılla bu zamana kadar iyi yaşamışsın zaten pilotlar gelir vergisi veriyordu sadece şyan artırıldı. 0
    • arff 03 Aralık 2018, Pazartesi 01:10:14 pist kenarında mangal yaparken yazdın galiba bu yorumu. tır şoförü ve muavini küçümsemekten ve daha doğru düzgün kelimeleri yazmaktan acizsin. haddini bil insanların mesleğine saygı duy. çok kahramansınız aynen haklısın 0
    • Tipi tip 03 Aralık 2018, Pazartesi 08:41:41 Mağaş? 1
    • KM 03 Aralık 2018, Pazartesi 08:46:41 Bize mağaş değil maaş veriyorlar, seninki o yüzden azdır. 0
    • Hahsgsgs 03 Aralık 2018, Pazartesi 09:09:00 Mağaş yazan adama devlet çok bile para ödüyor 0
    • .. 03 Aralık 2018, Pazartesi 09:56:02 Bre geri zekalı. Onun muavinden farkı yoksa senin Bahçıvandan ne farkın var. Onun da elinde hortum senin de. Elinde hortum tutup senden çok kazananlar da var. Belki de o işe yönelmelisin 0
    • Mağaş 04 Aralık 2018, Salı 16:50:02 Adam daha maaş yazmasını bilmiyor MAĞAŞ yazıp üstüne bir de eleştiri yapıyor. 0
  • Havacı 02 Aralık 2018, Pazar 19:39:36 Asgari ücretli vergisini veriyorsa sende vereceksin yok oyle yağma pilot oldunuz diye bi tarafiniz kalkmasın 17
    • Tipi tip 03 Aralık 2018, Pazartesi 08:43:04 Zaten veriyoruz vergi bilgi yoksunu insan(?) 3
    • Tipi tip 03 Aralık 2018, Pazartesi 09:25:01 Büyük şirketlerin ve bazı sanatçıların vergi borçları yıllardır siliniyor veya anlaşma yoluyla azaltılıyor. 50 milyon borç varsa anlaşıp 3 milyon ödüyor. Neden? Bizden daha çok vergi alsın devlet sorun değil, ancak güzel ülkemde milyonlar kazananlardan vergiyi tam almayıp maaşlı çalışanlardan ve küçük esnaftan kuruşuna kadar vergi almak nasıl bir adalettir? O yüzden bizim maaşımıza ve ödediğimiz vergiye laf eden b...n özürlü insanlar ilk önce bunu sorgulayın. 0
  • 3 kuruş 02 Aralık 2018, Pazar 17:54:12 vergi kesilecek. Pilotlar ikide bir yok gideriz yok kaçarız numarası yapıp durmasın kuzu kuzu vereceksiniz verginizi zırlamasın kimse. 15
    • Sanane 03 Aralık 2018, Pazartesi 10:13:56 Zaten sektöre göre 3 kurus kaldığı için kimse de gelmiyor. Gelse gelse yurtiçinden gelen olur.Yurtiçindeki adam da, geldiği şirket 3 kurus daha fazla versin geri döner. bundan ayrıca sanane. 2
    • Sanane'ye.. 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:13:13 Seni sevmedim süt oğlan..Zaten 3 kurus aldığı için kimse gelmiyor demişsin..Git şimdi ötede havla. 0
    • Haklısın 03 Aralık 2018, Pazartesi 14:26:18 Euro dolar arttı diye yaygara cıkaranlar..Dolar düştü nerdesiniz? Maaşları da düşürelim mi? dedik sanki. Vergini vereceksin. Sanane diye yazan arkadaş da ötede oynasın 3
    • Haklısın diyen neüdüğü belirsize 03 Aralık 2018, Pazartesi 15:51:34 Az ötede oynasın diyerek seviyeni zaten belli etmişsin. Pilot adam 3 kurusa gelmez bunu dıyoruz sen beyninle okuyamadıg8n için anlayamıyorsun. Thy bu yıl 1600 pilot alıcakmış , hadi vergi gelsin maaş düşsün de , az ötede oyna diyen seni bulur da alır belki. Kapasitenle eline oyuncak ucak verirler , uçuruverirsin. 2
  • Dahi 02 Aralık 2018, Pazar 15:14:35 Kim dusunduyse bunu iki yakası bir araya gelmesin inşallah, amaç cep doldurmak 1
    • Xfsc 03 Aralık 2018, Pazartesi 13:38:23 İki senedir beddua ediyorum bişey olduğu yok 0
  • Thy 02 Aralık 2018, Pazar 14:24:13 Çok iyi oldu bu kanun dünyanın neresinde var para kazan vergi ödeme. 9
  • Vergi adaleti 02 Aralık 2018, Pazar 14:04:46 Benim yorumuma fazla beğeni beklemiyorum açıkcası çünkü yorumu okuyanlar genelde pilot ve hostesler. Tamam şunu diyelim Türkiyede vergi adaleti yok. bodrolu çalışandan çok fazla vergi kesiliyor. Ama şu da bir gerçek ki,1600 lira alan asgari ücretliden gelir vergisi kesiliyorsa pilot ve hostesten de vergi alınması normaldir. Haksızlık değildir. 10
    • .. 03 Aralık 2018, Pazartesi 09:57:19 Alınıyor zaten sayin çok bilmiş cahil 2
  • ? 02 Aralık 2018, Pazar 13:41:55 - Türk Hava Kurumu ile sivil havacılıkta görevli pilotlar ve sertifikalandırılmış personele yapılan aylık ücret ödemelerinin gerçek safi değerinin %70'inin gelir vergisinden istisna edilmesi, şair burada uçak teknisyenlerine de seslenmiş aslında, onlar için müthiş bir haber. nedense hiç konuşulmamış. 0
  • Vergi 02 Aralık 2018, Pazar 13:19:00 Sahsi Gelir vergiyi neden sirket odesin?? Boyle komedi ne gorulmus veya duyulmus. 4
  • %5 hazine desteği 02 Aralık 2018, Pazar 11:55:42 Maaslarimizdan suriyeliler icin kesilen %5 hazine destegini kaldirin o zaman 1
  • Uçucular 02 Aralık 2018, Pazar 10:55:14 Yerde çalışan arkadaşlar pilot hostes maaşlarına sallıyacağınıza kendi durumunuzun düzelmesi için uğraşın.. O uçak bu leş havalarda uçarken ofisden boş beleş konuşmayın... 2
  • Km 02 Aralık 2018, Pazar 10:46:55 Reis %100 yap şanın yürüsün. Oylar sana 4
    • şakşak 03 Aralık 2018, Pazartesi 08:34:13 şakşakçı seni 0
  • Pilot 02 Aralık 2018, Pazar 09:58:17 Bu ülkeden gitmenin zamanı geldi de geçiyor... düzenim bozulmasın, ülkemde hizmet vereyim istiyordum. Ama şu vergi meselesi tuzu biberi oldu. Zaten dünya skalasında düşük ücretle çalışıyoruz. İyi pilotlar yine gidecek yine gidecek şu şartlar ile... yeni havalimanı arifesinde yapılacak iş değil şu vergi arttırımı. Kaldı ki çok pilota ihtiyaç olacağı göz önünde bulundurulursa... 2
  • Instructor 02 Aralık 2018, Pazar 08:33:11 ÜLKENİN EKONOMİSİ BİR AVUÇ İNSANIN MAAŞNDAN KESİLECEK VERGİLERE GÖZ DİKİLİCEK KADAR DİP YAPMIŞ, SİZ HALA SEN BEN KAVGASINDASINIZ. BU KAFAYLA ALDIĞINIZ NEFESTEN BİLE VERGİ ALSALAR AZ BİLE SİZE ! 1
    • Işçi gençlik 03 Aralık 2018, Pazartesi 00:20:47 Helal olsun em doğru yorum buydu bırakın yüksek maaş alanların maaşında kesilsin demeyi de az maaş alandan da kesimlesin demeyi öğrenin artik bi tarafımızdan ter atarak kazandığımız üç kuruşu vergi merci diye geri almasin kimse deyin bence 0
  • Birisi yazmış ülkenin nimetleri diye 02 Aralık 2018, Pazar 06:07:48 Makarna kömürü kastediyorsan nimet diye ben almıyorum canim. 3
  • .... 02 Aralık 2018, Pazar 05:35:21 Cumhurbaskanı veya bakan yada mıllet vekıllerı maasından ne kadar kesılıyor? Gecmıste cogu ulke dıger ulkenın somurgesı altındaymıs, gunumuzde bızım ulkemız tek kısının somurgesı altında. Bir bayan pilot olarak o sırmaları omzuma takmak için zorlu surec ve egıtımlerden gectım tum pilotlar gıbı, Gunumuzde sıfatsız ınsanlar mıllet vekılı veya bakan olabılıyor, Havacılara bu ulkede neden boyle degersızce davranıldıgını anlamakta zorlanıyorum. Bastakiler neden once kesıntılerı kendınızde yapmıyorsunuz? Neden bu kadar ac gozlu ve somurucu olmak zorundasınız? 2
  • Km 02 Aralık 2018, Pazar 03:01:19 Gözünüz kaldı ya maaşlarımızda allahınızdan bulun 2
  • Allah 02 Aralık 2018, Pazar 02:58:12 Sizi kahrı perişan eylesin yerin yedi kat dibine giresinizde çıkamayasınız 1
  • Zor giderler 02 Aralık 2018, Pazar 01:17:07 Kimse atip tutmasin thy yi birakmak yemez eee biraksada cogu ingilizce bilmiyor almazlarda gençlerden bir kaci gider oda sansli ise.Yasamasini harcamasini bilmeyen kaptanlara yari maasta versen hayatı degismez belki ilk esine yada damadina yada dostuna giden para azalir o kadar hadi bakalim klavye delikanlilari birakinda gorelim sizi puhaa haaa .... 4
  • Kpt 02 Aralık 2018, Pazar 00:38:48 Üzülecek bir durum yok.. Bizden kesilen vergiler şirketten yine bize zam olarak dönecek.. Bir pilot kolay yetişmiyor, kolay iş yapmıyor.. Beğenemeyenler; buyrun siz uçun! 2
  • tabiiii 02 Aralık 2018, Pazar 00:34:48 bence %80 vergi alsınlar doymuyorlar üretimsiz ülkeyi vergiyle döndürmeye ver geri al ver geri al insan gibi yaşamak haram bu memlekette 2
  • Pilot 01 Aralık 2018, Cumartesi 23:59:48 SXS’e dokunan yok :) 0
  • Km 01 Aralık 2018, Cumartesi 23:48:27 Yaparsanız alayınız .... 0
  • Cvr 01 Aralık 2018, Cumartesi 23:45:55 Ya bu pilotlarda kendilerini bulunmaz hint kumasi saniyorlar.thy size mi kaldi.bastirir parayi getirir yabanci kaptani.amma buyutuyorsunuz kendinizi. 7
    • Ty 02 Aralık 2018, Pazar 23:19:45 Hadi bastır getir. 0
    • Cpt 02 Aralık 2018, Pazar 23:37:53 Getirsin o zaman :) Sen her kimsen yerinin çok çok daha kolay dolduğundan eminim... 0
    • Düşüncesiz 03 Aralık 2018, Pazartesi 01:07:13 Thy zaten suan yabancı pilot alımı için abu dabi de fakat gelen yok az biraz düşünerek bilerek konuş. 0
    • Yabancıdan medet uman zihniyete 03 Aralık 2018, Pazartesi 10:20:21 Hadi bastırsın da getirsin. Dünyadan haberin yok. Yabancı pilot gelmiyor. Gelenler de tipsiz vasıfsız kişiler. Zaten tipi alıp daha sonra baska yerlere gecşyorlar. Yabancıdan medet umman senin ne kadar beynini kullanmadıgının bir göstergesi aslında. 0
  • NEVİN GİTSİNDE 01 Aralık 2018, Cumartesi 23:05:55 Başkan bi git Allah sen ya ben vergi vermeye razıyım. 0
  • Tgs 01 Aralık 2018, Cumartesi 22:52:54 Tgs ye alım var mı ? 1
  • Artan Vergi 01 Aralık 2018, Cumartesi 22:33:37 İbn Haldun üniversitesi açıyoruz ama adamın ne dediğini bilmiyoruz, diyor ki devletler daha çok vergi almak için vergiyi artırı ama bu sefer ticarete negatif etki yaptığı için toplanan toplam vergi azalır, sonra devlet daha da artırır, bu sarmal sonunda iflasa götürür. Vergi artışı öncellikle özel havayollarını etkileyecektir, o da bilet fiyatını artıracak vesaire. 0
  • Uçan şef 01 Aralık 2018, Cumartesi 22:31:58 Biz ne yapalım yıllardır kesiliyor fazla fazla. Düzlemlere getirip azaltacaklarına artırıyorlar. Yazıklar olsun... 0
  • Operatör 01 Aralık 2018, Cumartesi 22:23:28 Uçucu ekip adına üzüldüm. Zaten şu vergileri düşürmek yerine hep arttırmaya gidiyorlar. Avrupada vergı daha az. Napak elin yabancısındamı çalışak vergı olmasın dıye ama yapamıoz işte kendı ulkemız kazansın dıye. Tekçare 2023 inşallah üretimlere başlayınca bu vergıler düşücek 1
    • Vecihi 03 Aralık 2018, Pazartesi 09:07:37 bi bitmediniz 2022ye kadar yatcaksinuz zaten, hadi git kocum akp bayragi falan salla sen belki terfii alirsin, garip gurebanin rizkindan calarak gemicikler alarak ayaktasiniz zaten, suriyelilerde olmasa sizlere oy veren yok. Allah katinda iki elim yakanizda siz ve sizin gibilerinin 0
  • kaptanlar 01 Aralık 2018, Cumartesi 22:07:33 Grev olayında kaç kaptan yanınızda durdu arkadaslar? hangi hakkınızı ararken kaptanlar vardı? sadece kendi cıkarları dogrultusunda hareket eder bunlar, kendinelerine zarar geldiğini anladıkları an sizleri de yanlarına cekmeye çalışırlar. 30.000-40.000 kazanıyorsan vergini de vereceksin, nasıl olsa yemeğe,içmeye para vermiyorsunuz gözünüz doymaz sizin doymaz. 3
    • Cpt 02 Aralık 2018, Pazar 23:39:14 Süperzeka kardeş bu sadece kaptanları ilgilendirmiyor, tüm uçucuları ilgilendiriyor. Durduk yere kaptan şöyle yapmadı böyle yaptı diye konuyu saptırma. Kaptan kucaklasın seni 0
    • Güldürme beni 03 Aralık 2018, Pazartesi 10:24:22 Sen veriyormusun yemege içmeye ? Kaptan ısmarladıgında sesin çıkmaz , tesekkür ederim kaptanım demeyi bilirsin ezik bir şekilde. Gelir burda ötersin. Nedense sen de o kadar para kazanmana ragmen bir kere yemegi ben ısmarlıyım dediğinizi duymadım . Gel anca burda öt. 0
  • Km 01 Aralık 2018, Cumartesi 21:48:56 7 yillik bir km'nin masi ne kadar eriyecek bilir kisi yok mu? Onun hesabini yapan biriside yok koca sayfada. 0
    • Şunu soyleyebilirim 03 Aralık 2018, Pazartesi 10:26:19 Şunu soyleyebilirim. Eger yuzde 85 muafiyet varsa kesilen vergi matrahı yuzde 15 den , yuzde 30 a cıkacak demektir. Yani vergi iki katına cıkacak diye dusunuyorum. 0
  • Pilotx 01 Aralık 2018, Cumartesi 21:01:00 Azal da aynı sıkıntı var. Kendi vatandaşından vergi alıyor yabancıdan almıyor dolayısıyla Azeri pilotlar ülkelerinde çalışmıyor. Sonuçda bize de olacak bu. Belki şirketler daha fazla vermeye çalışacak ama bu ülke hepimizin önce asgari ücretliye destek verelim sonra birileride bize destek verir. 1
  • Km 01 Aralık 2018, Cumartesi 20:45:34 18 bin uçucu çarpı 3 kişiden aile olarak. İbb seçimlerinde 50 bin oy kaybederler. Bir bu kalmıştı! 1
  • Km 01 Aralık 2018, Cumartesi 20:39:10 Milyonlarca tl kazanan futbolculardan değil kulüplerden vergi almayı talep edip, alamayınca da müthiş indirimler yapanlar. Şimdi insanların kazandığı 5 6 bindeki 400 500 tlye göz dikmiş. Yazıklar olsun. 0
  • Kotü olur 01 Aralık 2018, Cumartesi 20:37:26 Dünyanın her ülkesi bizim için pahalı artık ye iç gez bitti zaten bu dolar euronun üstüne bu biz ülkemizde ne kadar yaşıyoruzkı verdıgı harcırah sabah oglen aksam yemeyi bırak bir öğüne bile yetmez biz standartı mı artırıcaz personelimi küçültücez diger ülkelerin imajında Türkiye'den bakmayın biz 15 gün dısardayız zaten kredi kartları maaşı gecer olmuş yapmadıgınız hayatını bilmediginiz insanların hayatıyla ilgili yorum yapmayın yöneticilerim buna bir el atar inşallah yoksa durum hiç ıyı olmayacak hem kokpıt hem kabin için başlangıçların eşigindeyken bu hiç hoş degil 0
  • Futbolcu 01 Aralık 2018, Cumartesi 20:31:10 Bu ülkenin legal uyuşturucu şebekesi olan hakem ile ilkokul mezunu futbolcuların vergi dilimi bir arttırılsın da bir hele. 0
  • Dost 01 Aralık 2018, Cumartesi 19:44:35 Kesilen vergi kısaca 2 katı olacak, bin lira vergi alınıyorsa bordroya gore , 2 bin olacak, cunku yuzde 15 ten yuzde 30 a cıkacak vergi için degerlendirecek kısım, yeni yıl zammınız yeni vergi duzenlemesine gider aglamaya gerek yok :) 0
  • Talpa 01 Aralık 2018, Cumartesi 19:34:03 Biri uyandırsın Talpa yı haberleri var mı acababu gelişmeden, otopark hizmetinden fazlası olduğunu göstersin 0
  • havacı 01 Aralık 2018, Cumartesi 19:33:57 ben pilotum kokpitteyim...sen O...BU...ŞU OLDUĞUN İÇİN ŞURDASIN AYRIMI yapan pilot;en yakın sürede oradan inersin inşaALLAH... 1
    • Gultekin 03 Aralık 2018, Pazartesi 09:09:28 Genel Mudurlukte calisan ite kaka dlr dan gecirilip crm kurul mulakatlarini bi telefonla gecirilen fo adayi B’den haberin yok sanirim. bunlar gercekler. Gercekler acitir. 0
  • CPT 01 Aralık 2018, Cumartesi 19:31:48 Yazı yazanlar ucucu degil heralde , daha ne yazdıgını anlayamamıslar. Vergiden muaf olan kısım yuzde 85 iken yuzde 70 olacak deniyor. Yani onceden gelirin yuzde 15 vergilendirilirken sımdı gelirin yuzde 30 u vergilendirilecek. 2 bin tl vergi veriyorsan 4 bin tl vergi vereceksin. yıl bası yuzde 12 13 zam yapılırsa kabin memuru arkadaslara yapılan vergi zammı ile enflasyon zammı bir olur kasım aralık ta ne maas alıyorlarsa ocak subatta da aynı maası alırlar zam almamıs olurlar yani 1
  • CPT 01 Aralık 2018, Cumartesi 19:31:33 Yazı yazanlar ucucu degil heralde , daha ne yazdıgını anlayamamıslar. Vergiden muaf olan kısım yuzde 85 iken yuzde 70 olacak deniyor. Yani onceden gelirin yuzde 15 vergilendirilirken sımdı gelirin yuzde 30 u vergilendirilecek. 2 bin tl vergi veriyorsan 4 bin tl vergi vereceksin. yıl bası yuzde 12 13 zam yapılırsa kabin memuru arkadaslara yapılan vergi zammı ile enflasyon zammı bir olur kasım aralık ta ne maas alıyorlarsa ocak subatta da aynı maası alırlar zam almamıs olurlar yani 0
  • Bence thy de satılsın 01 Aralık 2018, Cumartesi 18:54:35 Kabinde ki torpilliler ses çıkartmazda olan pilotlara oldu.zaten adamlar 60 ına gelemeden ölüyo.Tayyip beş sne kalsın thy deki maaşlar= asgari ücret 0
  • Thy 01 Aralık 2018, Cumartesi 18:22:28 Verdiği zammı geri aldı ocak ayında minimum %20 zam yapılması gerekiyor ve bunuda herkesin önüne sunmaması gerekir biz devlet memurü değiliz ki maaşımızı herkes bilsin özel sektörde maaş bordosunu birbirine göstermek bile yasak. 0
  • İns. 01 Aralık 2018, Cumartesi 17:58:11 Pilotlara kira yardımı yapılması gerekiyor dava süreci neoldu acaba 0
  • Sorun yok 01 Aralık 2018, Cumartesi 17:49:14 kesersiniz vergileri, sorarlar sonra adama,nerede sizin şu 10 bin liralık telefon görüşmeleriniz makam arabalarınız, vb onca ödemediğiniz devlete gelir getirici kalemler diye. Biz çıkar gideriz başka ülkede uçarız daha az vergi ve yüksek maaşla, ama o millet vekillerinin böyle bir harekette bulunamayacaklarınıda hatırlatırız 7
    • Git 01 Aralık 2018, Cumartesi 18:56:49 Uç o halde 2
    • O devir gecti 02 Aralık 2018, Pazar 06:14:41 Kimse kimseye bisey soramaz artik. O devir tarih oldu. Sorgulayan hain ilan edilir 0
    • sorun yok a cvp 02 Aralık 2018, Pazar 17:27:54 ahaaa kapı orada istediğin yere gidebilirsiniz..bye byeeee... 1
  • ver mehteri 01 Aralık 2018, Cumartesi 17:07:55 nasıl eğleniyormuyuz?ver mehteri... 5
  • Körfez 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:37:30 Pilot arkadaşlar körfez ülkelerine gidin, ev ve diğer masraflarınız hariç 30.000 riyal güncel kur ile 45.000 tl aylık paranız kalır kaldı ki zam yapacaklar ve kur da ilerliyen zamanlarda artacaktır.Güzel birikim yapabilirsiniz. 10
    • Sen alım gücüne bak 02 Aralık 2018, Pazar 11:52:36 Körfezde dışarida bir kahve 80tl. Türkiyede 8 tl. Starbucks ta yani. Avm de bir pizza cola 120 tl. Turkiyede 20 tl. 50 derece de çölde yaşam da cabası. Bunlarıda hesaba kat. 0
    • Bilinçsiz ve Bilgisiz 02 Aralık 2018, Pazar 13:33:31 Son yapılan zamlarla ikramiye, limit üstü, fazla mesai, yakıt, harcırah, köprü ... ile geniş gövde 80-85 bin TL ortalama maaş alıyor. Kim gider 45.000 e Körfez’e. THY FO o maaşları zorlamaya başladı 1
    • 03 Aralık 2018, Pazartesi 01:15:15 Ben net gider harici eliniz de kalan fo pilotuna 45.000 tl diyorum biri çay kahve diyor okumayı öğrenin öncelikle.Burada ki harcamalarını da çıkar net kalan oradakinin yarısı kadar bilgisi konuşan sizlersiniz. 0
  • Anlaşıldı. Kalanlara da git diyorlar. 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:28:38 Bu öngörüsüzlükle bizden hiçbir şey olmaz... Aynen böyle devam ederiz. Keşke haklı olmak yerine mutlu olsak. 7
  • S kodlu kişi 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:23:58 100K Euro olanın artık pilotlukla işi olması saçma hem 4 yıl lisan eğitimi alacağıma ki bu %85 mühendislik fakültesi oluyor üstüne 2 yıl eğitim alacağım en acı olarakta 600.000 tl para vereceğim gerçekten çok kolaymış pilot olmak bu mudur yani hakedilen karşılığı.Hangi meslek bu maddi ve manevi süreçten geçiyor neden katlanıyorlar da diye bilirsin elbette maddiyat önemlidir her em eğin karşılığı olmalı ama bu iş aynı zamanda gönül işidir. 13
  • Yolcu360 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:10:48 İsterseniz %50 vergi alın thy dışarıdan pilot aramak yerine öncelikli olarak elindekileri tutmalı ve bu vergiyi pilotlara yansıtmamalı.Şahsen yolcu ve havacılık sevdalısı olarak pilotların bu tür olaydan etkilenmesi uçuş güvenliği için beni rahatsız etmektedir. 9
    • Isimsiz 02 Aralık 2018, Pazar 00:52:10 Turk adetli buzagi tribi.. 0
  • İş değil aşk 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:56:38 Biz pilotluğu para için değil aşık olduğumuz için yapıyoruz.. Asgari ücretede uçururum hiç sorun yok. Karnım doysun yeter 70
    • ???? 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:27:24 Bırak kardeşim bu işleri 14
    • BahriKA 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:47:35 Tabii bizde yedik kocum, gm de 10.000e calisiyordunuz araya torpil sokup kurul CRM gecip pilot olma sevdasina giristiniz. gercekten havaciliga asik adamlarin onune gectiniz. sabah aksam telefon trafigindeydiniz. bunu da sahsima itiraf ettiniz. sizde haklisiniz yolunuzu ancak boyle bulursunuz. 8
    • Vecihi 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:52:21 en cok vergiyi su kokpitten keseceksin, giden gitsin araba etihada zaten, referansla! anladiniz siz CRM den gecirttiginiz adamin haddi hesabi yoktur. GM den birileri basvursunda kim basvurursa basvursun diyor adamlar. Genel Mudurlukte calisip mulakata girip daha kalan gormedim. Olan disardaki gercek havacilik sevdalilarina iki univ bitirmis ucak muhendisine oluyor. 10
    • Serdar 01 Aralık 2018, Cumartesi 19:58:30 Kendi adına konuşup biz diye genelleyemezsin. Aşk meşk ??? Ayakların yere bassın biraz. 2
    • Icinde kalmis 02 Aralık 2018, Pazar 15:18:22 Icinde kalmis demek ki boyle emegiyle calisip kazananlari bir cirpida torpilli yaptin. Kiskanma hakka da girme kocum. 0
    • iş değil aşk a 02 Aralık 2018, Pazar 17:31:08 o yüzden mi uçaktan yemek gıda maddesi sandviç...... :)) 0
  • Vergi... 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:43:29 Havacilardan kesilecek vergi, Karacilara, tankcilara verilsin.. 16
    • İşte bir fitne tohumu daha. 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:29:57 (Yersen.) 6
    • Arkadaşlar basit matematik. 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:31:50 Kafanızı çalıştırın. Yapacağınız şey çok netortada. 5
    • Tankcı 01 Aralık 2018, Cumartesi 18:58:11 Namlusu yeter sana 0
    • Arkadas 01 Aralık 2018, Cumartesi 18:59:05 Nasıl bir sektör?nasıl bir çalışan profilisiniz?sorsan hepsi okumuş?yorumlara bak! 0
  • Xxxx 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:36:27 Arkadaşlar Hong Kong hk express ve Asya ile körfez ülkelerinde ki diğer hava yolları türk pilot alıyorlar açın artık gözlerinizi kıymetinizi bilin. 11
  • Peki 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:30:58 Peki thy calisanlari olarak maaşimizdan kesilen %5 hazine desteği nedir? Neden %5 kesinti oluyor. Sgk kesintisini anliyoruz maasimiz gelecegimiz. Gelir vergisini de anliyoruz devletimizin bekasi ulkemizin geleceği. Hazine desteği nedir??? 14
    • no subject 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:39:04 %5 hazine desteği, işverenin ödeyeceği primin %5'lik kısmının işveren tarafından değil, hazine tarafından ödenmesi demek, bilginize. 13
    • Km 02 Aralık 2018, Pazar 03:03:56 O zaman niye kesinti hazine ödüosa ileri zekalı insan 0
    • Bu para 02 Aralık 2018, Pazar 11:54:31 Yaklaşık 3 yildir kesiliyor. Suriyeliler için 0
    • Peki 02 Aralık 2018, Pazar 12:09:20 Ozaman tamam. 1
    • 13 kişi 02 Aralık 2018, Pazar 21:51:30 no subject in yorumunun neyini beğenmediniz acaba?.doğrusu bu. işiniz gücünüz magazin gırgır şamata boş laf. 0
  • Teknik,harekat ve tüm emekciler adina 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:15:24 Hic uzulmuyorum...Zerre miskal üzülmuyorum. Adaletsizlik yapilirken neredeydiniz. 18
    • S. 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:12:14 Sen kendi adaletini başkalarına yapılanlar üzerinden mi arıyorsun git kendinle kavga et. 3
  • S 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:47:15 Dünyanın hiçbir ülkesinde bir kabin memuru bir uçak teknisyeninden, bir müdürden , bir mühendisten ,bir F/O’dan fazla maaş almaz. Kimsenin maaşında, kazancında gözümüz yok.Ama biraz adalet.. Cebinde 100K € olup pilot olamayana gülüyorlar artık. Eskidenmiş bu bulunmaz hint kumaşlığı, şuan heryer uçuş okulu, Akademi boşuna mı düşürdü kriterleri. Hee biri çıkıp demesin pilot olamadı bilmemne , DLR vs hepsini geçip bu hayat tarzının bana göre olmadığını düşündüğüm için başlamadım bile. Bakın bu ülkede 1600₺ alan çalışan vergi verirken, sizin sadece yüzde15ine gelir vergisi ödemeniz haksızlıktır, adaletsizliktir, 80 milyonun hakkıdır.. Kazandığım ne ise 1 lirasının bile vergisini alıyor bu devlet benden, 3 üniversite mezunuyum, senin gibi o uçak için çalışıyorum, nerede anayasanın eşitlik ilkesi, nerede Adalet.. senin ne fazlan var benden de aynı şirket içinde olup farklı bir uygulama oluyor. Sonra bu pilot arkadaşlarla oturup konuşunca hepsi ülkeyi kurtarır... 60
    • Sakinlik iyidir 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:43:23 Tum vergi adaletsizliklerini duzelttin, sira buna geldi. Sen bence biraz kendini sorgula. 9
    • Sa 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:03:14 Abicim boş yapma hadi sagdan sagdan 11
    • TK 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:05:06 S kodu ile yazan arkadaş dişaridan konuşup sallamak kolay gel yap bakalim kabin memurlugu sende ol o zaman kardeşim sana keşke 1 kere Los angeles yada san francisko yaptirabilme şansi olsa kabin memuru olarak ahh keşke 17-18 saat mesaisi olan 14 saat 10 dk sadece uçuş süresi olan bir amerika uçuşu bak gör nasil oluyormuş istanbula dönmeyi birak amerikada hotelden kaçarsin 22 saat dinlenip ayni ucuş ve mesai süresini yapmamak icin tamammi biz bunu aylarca yillarca yapiyoruz disaridan sallamak kolay ayrica bu sadece 1 örnek paraya gelince daha fazlasini hak ediyoruz emin olsun herkes bunu sadece sana söylemiyorum bu konuda atip tutan herkese yaziyorum milletin ayagi yere basarken biz 10 bin metrede okyanus üzerinde saatlerce giderken o uçak bir kaza yaşasa geri dönüs yok anladinizmi? Ayrica zaten yillarca bizim verdigimiz vergiler ve kesintiler en yüksek şekilde emin olun!! 7
    • Akıllı 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:44:51 Ne kadar gereksiz ve boş yorumda bulunmuşsun o yüzden dünyada pilot açığı var o yüzden thy abu dabi de pilot arıyor akademi kriterlerini düşürüyor çünkü Akademi'de ki pilotları köle yapıp onun üzerinden bile para kazanmak istiyor.Bu hayat tarzı sana göre olmadığı çok belli ki hala havacılık sayfasında pilot haberine yorum yapıyorsun geçiniz o işleri. 4
    • Tatava 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:50:52 5000 pilotun ödediği vergi bedeli 600.000 bin asgari ücretlinin ödediği vergiye bedel.Asgari ücretin düşük olması havacıların suçumu boş konuşuyorsun. 4
    • Yolcu360 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:56:36 İsterseniz %50 vergi alın thy dışarıdan pilot aramak yerine öncelikli olarak elindekileri tutmalı ve bu vergiyi pilotlara yansıtmamalı.Şahsen yolcu ve havacılık sevdalısı olarak pilotların bu tür olaydan etkilenmesi uçuş güvenliği için beni rahatsız etmektedir. 5
    • Uçan yolcu 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:00:27 Saygıdeğer arkadaşlar neden birbirinizin maaşlarına göz koyup asgari ücret edebiyatı yapıyorsunuz.Bunun sorumluları maaşlı çalışanlar değildir.Bu tür yorumlar adalet değil kıskançlık,hasetlikten kaynaklanmaktadır.Maaşları birbiri ile kıyaslamayınız her meslek kendi içinde maaşını ölçmeli. 5
    • Evet 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:49:45 Elek altı kalır. 5
    • Felaket 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:54:44 En büyük felaket cehalettir sözünün bir örneği. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup müthiş bir özgüvenle yazmış bir de. Tam bir felaket. Yazık bir de aynı şirkette çalışıyormuşuz. Yani bu kafa ile havacılık yapıyor. Ne büyük tehlike. 9
    • Ağlama duvarı 02 Aralık 2018, Pazar 02:15:36 Boş konuşmada ben niye az maaş alıyorum diye ötede ağla. Anca klavyeden boş boş yazarsınız zaten... 0
    • Chief 02 Aralık 2018, Pazar 02:55:30 DALARADAN GAÇTİMDE TARZIM DEGIL 0
    • Açıklama 02 Aralık 2018, Pazar 15:52:02 Yüzde 15 vergi almıyor. MAAŞIN YÜZDE 15 İ DIŞINDA KALAN KISIM İŞ UÇUŞ TAZMİNATI SOSYAL YARDIM VE HARCIRAHLAR OLDUĞU İÇİN ADAM BİZİM NET ÜCRETİMİZ OLAN YÜZDE 15 LİK KISIM UZERINDEN VERGİ MATRAHINI BELİRLİYOR Kİİİİ SEN DAHA YÜZDE 15 ÖDERKEN BİZ MAAŞIMIZIN YÜZDE 15 LİK DİLİMİNDEN BİLE 3 AY SONRA BİR ÜST DİLİME GEÇİYORUZ FİNANSAL İŞLERDEN ANLAMIYORSUN BARİ KENDİNİ REZİL ETME 0
  • Artik yeter 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:46:51 Bu yönetim anlayisiyla daha durulmaz buralarda ben gidiyorum bu ulkeden ne haliniz varsa görün 8
    • Bişi dicem 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:55:16 Lütfen gitme... Sana çok ihtiyacımız var sensiz yapamayız. 15
    • adan haklı 02 Aralık 2018, Pazar 10:08:06 Git kardeşim haklısın 0
    • Valla 02 Aralık 2018, Pazar 13:10:25 Ben de geliyorum 0
  • Tis 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:29:58 Hemen hemen herseye % 20 nin üstünde zam yapıldıgı günümüzde, bakalım tis de hava-iş ne isteyecek ve thy ne verecek!!! Kazanılan hakların veya mevcut durumların kaybedildigi degıl, çalışanların artık “bir sonraki durumda ne kaybedeceğiz” korkusunu yaşamadıgı gunleri yaşamak istiyoruz. 6
  • Kimse yok 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:15:24 VALLA HICBIR SEY DEMIYORUM GITMEYIN UCUSA TEK YUMRUK OLUN CEBINIZI DUSUNMEYIN 1 GUN OLSUN ISTIFA VERIN TOPLUCA DIK DURUN AMA NERDEE SOSYAL MEDYA DELIKANLILIGI YAPIYORSUNUZ SAKLANMAYIN KLAVYE ARKASINA SIZ OLMADAN O UCAKLAR UCMAZ GUCUNUZU GOSTERIN AMA NERDEE SIKAYET EDIP O SOL KOLTUGA OTURMAYA DEVAM EDIN SIZ DAHA 9
    • Bilirkişi 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:02:11 Herşeyi biliyor olmak seni rahatsız etmiyor mu? Değişik... 4
  • .. 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:15:02 valla donunuzu bile altınızdan alsalar sesiniz çıkarmayacaksınız..çünkü havacılık camiası sadece cenaze törenlerinde bir araya gelir.onun dışında %80i aman bana dokunmasınlar da kafasında siz giydiğiniz üniformanın farkında değilsiniz.çünkü sindirdiler o üniformanın ağırlığını da içindekileri de bir halta yaramayan birşeyden haberi olmayan insanlar posta koyunca cevap bile veremiyorsunuz çünkü yönetimlerdeki kaptanlar sizi değil yönetimi koruyacak bunu biliyorsunuz..İmkanı,cesareti olanlar zaten saatini doldurduğu anda qatar emirates etihad sürecine giriyorlar ülkenin havacılığının geldiği nokta bu işte insanlar yönetimsel aptal baskılar yüzünden çölde sıcakta yaşamaya koşuyorlar mutlu olabilmek için.. 3
    • yalaka pilot yoneticiler 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:25:57 Sağolsun. Bu adamlar sadece kendilerine ve azınlık zumrelerine calisiyor sadece..zamanında fetoculerde layık olmayan herkesi üst mevkilere getirmişti. Sirf fetocu diye.. sonra ulkeyi batirmaya kalktilar..Ne farkı var... acilen liyakat sistemi getirilmek zorunda şirketlere... onun busu, şunun şusu bıktık artık.. yazik bu millete de devlete de.. 1
  • Doktor 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:12:04 Ölmezsiniz korkmayın, Ekim ayından beri %35’lik vergi dilimindeyim. Hayat bir şekilde devam ediyor. 20
    • .. 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:46:03 Doktoru bile kontak. Sağol olmeyecegimizi söylediğin için. Böyle kafadaki adama 35 bile az. En az 80 ini alacaksın ki en büyük kralcı bunlar olacak 6
    • K 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:00:58 Bu durumda yabancı şirketler kazançlı olacak. THY bin bir çok pilotu ayrılacak. Diğer yandan THY daha çok yabancı pilot arayışına gelecek ve gelin vergiler bizden uçun diyecek. Kendi kanından olandan vergi almaya devam edecek. Sanırım çözüm pilotların vereceği vergiyi şirket yüklenecek aksi taktirde THY çok zorlanır! 4
    • Seni gibi doktorcuk 01 Aralık 2018, Cumartesi 19:36:45 Senin hastan ,ameliyatın vs yokmu ? Ne işin var burda ? Yerim seni Doktorcuk 0
    • adsaaf 01 Aralık 2018, Cumartesi 23:12:41 sen hata yaptığında mezara gönderiyorsun. Pilotlar 200 kişiyle mezara giriyor bırak biraz arada fark olsun!.. 0
    • Doktora 03 Aralık 2018, Pazartesi 16:04:37 Kaç amelşyatın kaçına fatura kesıyorsun da konusuyorsun 0
  • Hava trafik kontroloru mahmut T. 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:58:02 Harika bi haber. Ben ve bi cok arkadasim oss de cok iyi puan aldik.vs .ne oldu havacilik tazminati aliyoruz.ancak bir atc olarak pilotlarin vok gerisinde kaldik.umarim bize de dolgun tazminat verilir.pilotlardan da vergi alinsin tabi. Biz veriyoruz dunya kadar vergi. 24
    • 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:04:23 Senden ne kadar kesiliyor bilmem ama km den 3000₺ kesiliyor boş yapmadan uza 1
    • ATC’ye 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:03:42 Sen sıcacık kulede 15 dakikada bir ara verip Bolulu Hasan Ustadan profiterol yerken, pilotun poposunun altından hava geçiyor. Oğlum bi anlayamadınız şu işin nedenini yaa. Yüksek maaşın sebebi can riski, sağlık törpüsü. Çok meraklıysanız siz de olun, tutan mı var. Zaten birer birer gelip sağ koltuğa oturuyorsunuz. Ne haber diye sorunca da ver kalayı AtC ye oluyor. Yurdumun insanı ne olucak. Kendi durumunu düzelteceğine yukarıdakini aşağıya çekiyor. 5
    • Yetersiz 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:06:58 Siz önce şu trafiği bi doğru yönetseniz bak neler olacak. Hala sürat keserek 7 NM seperasyon. Yazık yakılan fazla yakıta. Bunu başardığınız an bu yakıt paraları azalacak, ülke kazanacak dolayısı ile sizde kazanacaksınız. Bu arada hanginiz pilot olmak istedi de engellendi. Bir sürü arkadaşınız var uçmaya başlayan. Çabala biraz... 7
    • Mahmut'a 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:24:48 Gerçekten ATC'misin bilmiyorum.Umarım değilsindir.Girmeyin abi şu konulara.Bize ne yahu ? Bize ne pilotların,kabin ekibinin maaşından,vergisinden ?! Oku geç işte.. Sonra cevap verilirken senin yüzünden tüm ATC hedef alınarak cevap veriliyor. 1
    • Pilot sevket o. 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:49:30 Atc kardesim hakli ..pilot kardesim de hakli.kaza olsa atc yi topun agzina getirmeleri an meselesi. Tamam pilot 33 aliyorsa atc de 13 14 bin almali.. Pilo4 40 alioysa atc 17 18 almali. Ki havacilik daha da gelissin 3
    • security 01 Aralık 2018, Cumartesi 22:47:28 7 nm ayırma nerede yapılıyor? 0
  • Ka1 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:53:55 Zam yapılırken pilotlarla bir değiliz , onlar kokpit biz kabin olarak ayrıyız , onların ki meslek ama biz işçi statüsündeyiz ee vergi kesilmek istenince neden bir oluyoruz 11
    • Km 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:08:36 Zaten thy km çalışanları piyasa üzerinde maaş alıyor.Diğer gerek yurtiçi gerekse yurtdışı km-pilot arasındaki makas çok fazla ama thy de çok daha az bu sizin maaşınızın piyasa üzerinde olduğunun da göstergesi yada pilotların düşük aldığının. 11
    • Yalakakm 02 Aralık 2018, Pazar 03:01:15 Kes sesini ezik 1
    • Piyasa derken 03 Aralık 2018, Pazartesi 17:51:49 Pegasusla kıyasladın sanırım. Yada vasıfsız işçiyle. Herkes onun bunun maaşına bakacağına kendi maaşım neden az dese ne güzel olur. Ama fikir yok yorum var ortada. Biraz mantıklı yorum yapın. 0
  • Thy 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:53:29 Thy abu dabi de 12th December tarihinde Radisson Blue Yas Island'da roadshow açıyor pilot getirmek için zaten gelen olmazdı bu olaydan sonra hiç olmaz.Thy yabancı pilotları alırken milliyetçi olmuyor biz vergi verirken daha fazlasını vermek için milliyetçi olmamız isteniyor.250 milyon dolarlık uçaklar ve 400 kişinin canı pilotların elinin altında sağlıklı ve güvenli uçuş için daha özenli davranılmalı. 5
  • Ayt 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:49:00 Gece hayatina biraz az takilsinlar, pek kayiplari olmaz. 14
    • Annenle 02 Aralık 2018, Pazar 01:31:08 Pek görüşemiyorsun galiba 0
  • Teknik 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:48:35 Arkadaş çalıştığın şirketin genel müdürü kadar maaş alacaksın. Vergi vermeyeceksin. Neden. Bu kadar yıpratıcı ise 60 yaşında bile neden emekli olmak istemiyor sunuz. 10
    • beyin ? 03 Aralık 2018, Pazartesi 22:24:39 Emekli etmryen sistem..52 yasinda hala ucuruyor sirket cunku emeklilige ayrilsa 10 sene daha yas bekleyecek insanlar.bip bilmeden otuyosun teknik bey!! 0
  • ABUZER 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:39:40 Cikin or bifcilerin gozleri yasli 7
    • Kuyrukacısı 01 Aralık 2018, Cumartesi 19:40:32 Seninde agzın hala sulu , kıyamoç... 0
  • Kabin 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:33:57 Şakamı biz vergiden muafmıyız peki ben bir kabin memuru olarak bu ay 3. Bin tl vergi kesintisiyle maaş aldım maaşımın nerdeyse yarısı 9 binden 3 bini vergiye gitti kim aldı bunu madem ben vergiden muafım şakamı bu .O zaman kim kesti bu vergi adı altında bu parayı. Ya paramı verin paramı verin 3
    • Kabin arkadaşıma 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:02:22 Dostum bende kabindeyim ama senin gibi cahilleri görünce bu işten soğuyorum bu kadar okuduğunu anlamadan yazma. 10.000 TL kazanıyorsan %85 i vergiden muaf %15 i vergiye tabi şimdi bu oran %70 olacak %30 kesintin olacak ama bu kesinti dönem bazlı ve senin anlamayacağın diğer kalemler bazlı kesiliyor ve sen 9 binden 6 bin NET E düşüyorsun. Sana o para çok fazla. Bırakma sebebim sizin gibiler ve salak saçma yolcular olacak. 2
    • kabin 01 Aralık 2018, Cumartesi 19:47:05 kit beyinli ben 5 yildir kabin amiri olarak ucuyurum senin gibi asalakla ayni meslegimi yapiyorum bilmiyorum ben cok iyi anladim neyin ne oldugunu sen toz ol git ruzgara karis beyinsiz 0
    • Durduğun kabahat 01 Aralık 2018, Cumartesi 23:22:11 Madem iş arkadaşlarını beğenmiyorsun,kendini çok zeki diğerlerini akılsız buluyorsun seni tutan mı var?Gidersen git işi sindiremeyen mutsuz somurtkan insanlarla çalışmayı da biz istemiyoruz. 0
    • Çoktan 03 Aralık 2018, Pazartesi 21:03:51 Çoktan gittim dostum sen 5 yıllık kabin amirisin ben 7 yıllık eğitim kontrol memuruyum seni ve senin gibi cahilleri denetliyorum avanak. Zaten sizin gibileri görmiyim diye yerdeyim. 0
  • D.first 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:32:40 Ortalama 5000 pilottan toplam yıllık 150 milyon TL para kesilecek.Verilen zam dolaylı yoldan geri alınacak.Yeni yılda da göz boyamak için üç beş atarlar.Şirketler bile bu kadar vergi ödemezken insanlara bu kadar yük bindirmek akla mantığa sığmıyor.Qatar ve emirates zam pilotlara zam yapacak ve aradaki makas çok açılacak. 4
  • ATC 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:10:04 Biz hava trafik kontrolörleri de devlet memuru olduğumuz için yıllardır çok yüksek vergi kesintisine taabiyiz şikayet ediyor fakat sesimizi duyuramıyorduk. Geçmiş olsun 18
    • kısasa 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:48:39 kısas diyosun 6
    • ATC 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:49:25 Kısasa kısas değil demek istediğim. Havacılık camiasında hava trafik kontrolörlerinin sesini duyuramaması. Pilotlar tabiki başrolde göz önünde ama biz pilotlara kıyasla çok önemsiz bir konuma koyuluyoruz. Biz bu durumdan yıllarca muzdarip iken kimse farkında değildi 6
    • kisas'a 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:04:46 Pilotlardan vergiyi ATC mi kesiyor da kisasa kisas olsun ? Yukaridaki yorumu yazan baska bir ATC ancak bu haber basligina gereksiz olmus bir kontrolorun mudahil olmasi.. Kisasa kisas lafi ise kel alaka. 1
    • Sen 02 Aralık 2018, Pazar 01:35:56 Önemsiz konuma koyulmuyorsun canım benim. Konumun önemsizzzzz. 2
    • Sen diye baslayan ucucuya 03 Aralık 2018, Pazartesi 00:27:05 Bak, senin gibiler gelip surda tum Atc'yi ayni kefeye koymasin diye ugrasirken ben, senin ettigin lafa bak. Bir Atc bu basliga yorum yazmamaliydi.Mutabik oldugumuz tek konu bu. Seri Ingilizce konusan bir Atco 'ya denk geldiniz mi on kere say again diyorsunuz. Hatta Frekansta bloke yokken blocked diyorsunuz ki anlamadiginiz anlasilmasin diye. Yetersiz Atc var da yetersiz pilot yok sanki.Transponder kodunu frekans sanip frekans degistirmeye calisiyorsunuz. Bak boyle seyler yazmaya devam ederseniz konumumuz onemli mi, onemsiz mi tez vakitte ogrenirsiniz. Cok kizdim su meslektasim Atco 'ya buraya yorum yazip size sacmalama firsati yarattigi icin. 0
    • Nooldu Atc? 03 Aralık 2018, Pazartesi 20:02:10 Pilotlardan lafi yedin oturdun. Oyle kompkeksli , ezik gibi zirvalarsan tepene cikarlar... Bakiniz Pilot milleti ; Ben de Atc yim ve tek umurumda olan sey ; meskektaslarimin gereksiz zirvalari. Ben kendi aldigim maasa bakarim.Yakisiyor mu size yok "konumumuz onemsiz" bilmem ne laflari ? 1 kisiyi gicik etmek icin ettigin laf , baska birine gitti.Bil istedim. Ezik ezik bir seyler okuyorsan, yazan ben degilimdir ! 0
  • Cpt 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:53:36 Tepkisiz kaldıkca daha da ustumuze geleceklerdir. 3
    • Cevap 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:14:36 Tepki olarak ne olsa katilirsiniz hocam? 3
    • Cevap’ a 01 Aralık 2018, Cumartesi 17:30:15 Tepkı verılmesi noktasında haksız mı? Kanuni cercevede , rahatsızlıklar dillendirilmeli. “Yaptım oldu” can sıkıyor artık. 3
    • Tepki verdiğiniz 03 Aralık 2018, Pazartesi 10:27:50 için zamanında yüzlerce KM işsiz kaldı demi? hatırlayın. 0
  • F/O 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:49:07 İyiye giden bişey? 2
  • gusto 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:26:12 Sonra safiyeye kiziyordunuz gitti diye 9
    • 2019 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:30:53 2019'da hepimiz dolarin 7'lere yanasacagini biliyoruz.. imkani olan korfeze kacsin. Bunlar bi eliyle verip bi eliyle aliyorlar. Zamli bi iki maas gosterip sonra tepetaklak.. 2
  • yük şirketlere 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:11:48 İyi de bu uçuş ekiplerinin maaşlarını düşürmez ki, şirketlere daha fazla vergi yükü olur. Pilotun, hostesin maaşı gene aynı, çalıştığı şirket daha fazla vergi verecek çalıştırdıkları uçuş ekipleri için. 14
    • Partizan 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:18:46 Arkadas partizanligi birakta arastir. Gelir vergisini calisan öder 6
    • Champ 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:45:51 Sözleşme genelde net maaş üzerinden yapılır. Şirkete göre değişebilir tabi. 2
    • Yessss 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:07:35 Gelir vergisini tabiki çalışan öder ama, şirket elindeki pilotu tutabilmek için yine zam yapıp pilotun net maaşının sabit kalmasını sağlayacaktır yoksa adam bulamıyor. Bulsa sen haklısın. O yüzden yine şirketlere girer bu kanun. Pilotların neti değişmez. En az 7-8 yıl 5
  • Muteber Nesne 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:11:33 Vergisiz DÜNYA, ooh ne rahat.....Herkes vergi verecek, bila istisna. 20
    • Kpt 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:03:58 Bazı kanuni konulardan haberiniz yok. Mesela pilotların hayat sigortalarının uçak kaza ve kırımlarında geçersiz olduğunu biliyor musunuz. Yolcu olarak uçsam ölümüm halinde tazminat alabiliyorum. görevli (PAD, DHC)veya oparate olarak uçuyorsam alamıyorum. Bunun için Lisans Kaybı, Vakıf'ın Ölüm Yardımı gibi özel ödemeler var ve bunlara epeyice bir para aidatı ödeniyor. Vergiyi hiç vermeyenler ile, üstüne üstlük verdiğinden daha çok vergi iadesi alanlara söylemelisiniz bu gereksiz söyleminizi. 1
  • yetki 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:54:46 her madde ..... yetkisi cumhurbaşkanına verilmektedir diye bitiyor. giden keşke sadece para olsa. 5
    • İşte 01 Aralık 2018, Cumartesi 23:57:33 Bu nokta üzerinde hiç durulmuyor nedense. Halbuki çok önemli. 0
  • İşçi 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:50:14 Adelet yerini buldun bizim maaşlarımızın yarısı vergiye gidiyor 22
    • Daha Bulmadı 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:08:13 Herkesin maaşı tamamen vergiye tabi olmalı,muafiyet olmamalı.İşçi, memur maaşı tamamen vergiye tabiyse herkesin de aynı olmalı....Anayasa önünde herkes eşit madem. 16
    • .. 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:09:42 Kafan çalışsa en başta neden benim maaşımın yarısı vergiye gidiyor dersin. Onunki neden gitmiyor demezsin. Sonra da gelirsin kabine kokpite girersin 9
    • Kpt 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:37:35 Evet adalet yerini bulmuş,o yüzden işçisin ve bence öyle kal. 9
    • Keptın 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:37:23 Sen işçi değil misin ? Varsa ingilizcen gitsene hadi...i think my thing... 1
    • Hep bana hep bana 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:58:29 Aman hiç bir şeyin ucu dokunmasın... 2
    • Apuser 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:14:04 Isini uluslar arasi hava sahasinda, yurt disinda yap senden de vergi almasinlar, aksi takdirde sus ve yemegimi vaktinde getir bahsisini vereyim olur mu ? 2
    • Kaptana 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:24:13 Sen işçi olmadığını mı sanıyorsun ? 6
  • Arttırın arttırın 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:45:27 THYnin sonunu sizin amatör kararlarınız hazırlıyor. Devam 3
  • doğru karar 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:44:48 60 bin lira alan pilot 10 bin üzeri alan kabin memuru da bi zahmet vergisini versin değil mi? asgari ücretliden bile vergi alınıyorsa bunların özelliği ne pardon? bu ülkede yaşamıyor mu bu insanlar 27
    • burası 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:23:33 havacıların sitesi sana ekmek çıkmaz 4
    • ... 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:56:23 Zaten wergii werilioo bilmeden yorum yapmakk ne guzell sanki wergi werilmiomus gibi yazmissiniz 2 bin tl ye yakin wergi kesilioo hizmett warmi peki karsiliginda sifirr hizmett ... 2
    • Zenginden de vergi alınması bence de doğru karar 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:00:16 Bütün yük asgari ücretliye , işçiye yüklenmesin artık... 2
    • Km 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:18:01 Benim maaşımdan zaten 2 asgari ücret para kesiliyor. Neyin kafasını yaşıyorsun? 2
    • Xyz 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:30:40 Kabın memuru da pilotta vergi veriyor maaşından senin maaşın kadar kesinti yapılıyor zaten sen içini ferah tut.. burda insanlar zaten yeterince vergi kesintisi yayılıyorken daha ne kesintisinin derdinde bilip bilmeden yorum yapma 3
    • Ztn veriyoruz 02 Aralık 2018, Pazar 03:03:24 Karakter yoksunu devlet işçiye yükleneceğine akp yalakası şirketlere yüklensin oğluna damadına yğklensin 0
  • Her kuruşundan vergi alınmalı!!! 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:43:29 Bu neyin ayrıcalığı? Yüzde 70 nedir tamamından vergi alınmalı!!! Asgari ücretlinin hakkı haram zıkkım olsun 24
    • Sana zıkkım olsun 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:31:55 Senin kimin üstünde hakkın var ki haram ediyorsun dengesiz 4
    • Öncelik, güvenlik ve havacıların şartları olmalı 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:41:03 Havacıların vergisi ile oynayacagınıza , şu sivil havacılık kurallarını gözden gecirin. Gece ucuyorsun 12 saat mesai yapıyorsun uyumadan, millet gece uykusunu almış şekilde gidiyor işine güya sözüm ona 8 saat mesai yapıyor ( yarısı lak lak ve molalardan ibarettir) geliyor evine ohhh bugun cok yoruldum diyor. Gece 11.30 mesai nedir arkadas ? Buna bir kafa yorun hele ? Avrupada gece ucusu neden yok , sendikalar insanların insani haklarını koruyor. Biz neden gece 11.30 mesai yapıyoruz arkadasım ? 2
  • Göç dalgası 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:38:39 Yeni havalimanı yeni hedefler ama bir yandan da teşvik yerine köstek . Tüm donanımlı insanları yurt dışına kaçır sonra hedefler sonra vergi kutsal sonra fedakarlık . Sonra ülkene çağırma politikaları ödenekler. Bir birini çekemeyen insanlar ohhhlar iyi olmuşlar. Yapmayın ya insan olalım . 2
  • Bunlar Başlangıç 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:37:58 Bu kadar pilot okulları vs... Son zamanlardaki pilot hostes fabrikaları boşuna kurulmuyor. Sektordeki açık kapandiğında yani yaklaşık 10 yıl içinde. Ben bu işi çaycıya yaptırırım beğenmiyorsan çık git demeler başlayacak. Ve son kalan kaleler de böyle fetholunacak. Tabi 100 de yüz vergide o zaman başlar. Ondan sonra otobüs kamyon işine bağlanır zaten olay. Malesef herkesin gozu pilot hostes maaaşında. 4
    • Tam olarak 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:28:25 Söylediğin şey... yüzde yüz doğru... 1
    • A320 F/O 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:27:48 Sabancı da üç dört sene önce 5 bin liraya pilot çalıştırırım diyordu. Şimdilerde Pegasus yeni başlayan f/o'ya 30 bin lira maaş veriyor. :D Global meslek az maaş verirsen çeker gider yurt dışına. Patron da yerde kalan uçaklarını sayar. :) 2
    • Yav he he 02 Aralık 2018, Pazar 01:28:29 1.7 milyar nüfusu olan Çin o nedenle yıllık 330.000 Amerikan Doları veriyor kaptana. O yüzden Hindistan yıllık 250.000 dolar veriyor kaptana.Kimse akıl edemediydi. Sadece American Airline s ın 10 yıl içinde kokpitinin %67 si yaştan emekli olacak. Sen de 10 yıl sonra şu hale geleceksiniz diyorsun. Yav he he 0
  • Havacılık kanununu çıkarmak yerine neyle uğraşıyorlar 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:26:52 Şirketler pilot açığını nasıl kapatırız diye çırpınırken, pilotların kaçmasına vesile oluyorsunuz. Önce havacılık kanununu çıkarın. Devletin tek düşündüğü para! 0
  • B737 cpt 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:25:33 Vergiye değil elime geçene bakarım. Tatmin ediciyse isterse yarısı vergi olsun beni ilgilendirmez. Olan şirkete olur. Yok tatmin edici değilse vergi sonrası yüksek maaş veren ülkelere gider uçarım. Buraya da çapulcular gelir uçmaya. Bu arada PGS de pilot maaşı asgari ücret. Gerisi vergiden muaf olan tazminat. THY de yarısı maaş yarısı tazminat. Patron da uyanık yani. 3
    • Gidermiş mişmiş miş te muşmuş muş 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:40:47 Hadiii göreyim...daha kulelerin ne dediğini çözemiyorsunuz...kendinizi nerede görüyorsunuz acaba? O girdiğiniz paralı ingilizce çakma sınavlara benzemiyor orası 4
    • Sen kimsin ki 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:34:39 Gidenlere bak yeter. Flydubai , Qatar, Emirates de neden Türk pilot arttı bak bakalım. Mişmişçi seni. Ne olduğun bile belli değil. 1
  • Yorum Sayisi 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:22:22 Haftalardir kose yazarlarinin genel havacilik, gundem vs ile ilgili yazilari maksimum 10-15 yorum alirken pilotlar ve maaslari ile ilgili haber oldu mu hemen yorumlar firliyor , yine troller dolduruyor burayi . Siz sadece pilot ve hostes maaslari hakkinda haber yapin , digerleri deger gormuyor . Daha cok hit alirsiniz 1
  • veriyorum mehteri 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:21:07 ver mehteri 3
  • Pilot 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:06:13 Cebimizden elini çek. Meclis üyeleri ve bürokratların gelir vergisini artır. Lüks araç ordularıyla gezen kenelerin 3
  • Havacılık kanunu 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:53:18 Havacılık kanunu yohmu 3
  • Aglamaya başlarlar yinee hemennn 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:41:54 Onlar buniştende kendilerine pay çıkarıp karlı çıkarlar, gözleri doymaz. Euro dolar düştü maaş indirimi isterlermi acaba ?!? 22
    • hvc 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:09:19 senin gözün neden elalemin maaşında akıllım, kendi ekmeğine bak sen! 2
    • Pilot 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:17:01 Pilotluk uluslararası meslek olduğunu unutma 2
    • Pilot 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:50:06 Kardeşim bu yorum yakıştı mı?Ben pilot olmak için 7 sene cebimden 70 bin euro harcadım. Babam işçi annem ev hanımı..Üstelik akademiden de değilim..Bir yandan ailemi geçindirip öte yandan otobüsle çorluya uçuşlara gittim 30 küsür yaşında..Sen de pilot olabilirsin istersen..Bu şekilde yorumlar yaparak birkaç pilotla yaşadığın sorunları tüm pilotlara atfedip pilotların sizlere sizlerin de pilotlara kin duymasına neden oluyorsun..Nefret söylemi ülkemize zarar verir..Devlet bir karar alıp kesinti yapar ya da yapmaz. Ağlayan da olur memnun olan da. Ama bu yorumlar zannımca sana ya da başkasına düşmez..Bizi bu şekilde yaklaşımlarla meslekden ve ülkemizden soğutmaya ve birlikte çalıştığımız diğer uçucu olmayan personelden ayrıştırmaya ve kinlendirmeye hakkın yok..Lütfen vicdansızlık etme.. 2
    • pilot 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:17:37 7 den 5 e düştü düşen birşey yok yani sen kendine yan yılbaşından sonra 10 liran 3 lira olucak kurban 2
  • pilotlara hava hoş canım 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:40:44 maaş azalsın bakalım biraz da gidiş iyice hızlansın. sonra reyisçim hemen sıfıra çeker o oranı. birşey denedik olmadı pardon diye. 6
  • Talpa 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:36:56 Göreve davet ediyoruz, milletin gözü maalesef mesleğini hakkıyla ve layıkıyla yapan kesimin maaşında, vergi alınmayan veya düşük alınan birçok iş varken(pırlanta, futbolcu, tv vb gibi) tutup böyle bir düzenleme getirmek adalet ve kalkınma mıdır acaba? 2
    • tamam abi 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:25:21 otelde bi gece düzenleyip bunu konuşalım 0
    • Talpa Ne iş yapar??? 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:44:34 Şu an haftasonu olduğu için Talpa ancak Pazartesi duyar bu haberi. Zaten duysa da değişen bir şey olmayacak. Yalandan bir basın açıklaması. "...sayın üyelerimiz bıdı bıdı...kabul edilemez...gerekli mercilerle yapılan ....v.b" Sonuç; Pilotların girdiği Level sınavını 1200tl yaparak (diğer sınav merkezlerinde 500tl) , Pilotları soyan bir anlayıştan, Pilotların hak ve hukukunu koruyup, gözetmesini beklemiyoruz. O açıdan sen rahat ol TALPA !!!! 3
  • Ejder meyvesi smothisi 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:35:43 Ejder meyvesi smothisinin parasını vatandaşa yükleyenlere yedikleri içtikleri zehir zıkkım haram olsun 4
  • Maaşları %15 azalacak yani 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:33:32 Çok büyük bir kayıp değil bence üzülmesinler lütfen. 21
  • Zehir olsun 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:31:06 Hakkım, hakkımı bir kanun ile yiyenlere, ejder meyvesi smothisi içenlere zehir zıkkım olsun 6
  • Zam yapılmıştı 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:16:55 Ee bu nasıl iş verdiğin zammın yarısını 2 ay geçmeden geri aldın ? 2
    • Kulak arkası 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:28:56 Bu daha başlangıç,sıkı tutunun kalkıyoruz. 2
  • Yazık 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:10:35 Kaptanlarn maaşını buna endeksli olarak mı arttırmıştınız yanı peki kabın memuru arkadaşlar ne yapsın bırakın artık yazık bu teklıfı sunan bu projeyi üreten bu kişi ya da kişilerin altlarındakı mılyonluk arabaları satalım bizim maaşımız değil türkiyede çogu kurumdan vergi alınmasa olur hainler haram olsun size 5
  • Pilot 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:05:53 Pilot olup bu ülkede durmak hata zaten.Ama ingilizce sıkıntı tabi olmayan gidemiyor:) 3
    • Acinasi 01 Aralık 2018, Cumartesi 16:57:49 Adam genel mudurlukte calisiyor satin almada, araya birilerini sokup CRM den geciyor KURUL dan geciyor :) sen neden bahsediyorsun arkadasim bu adamda bunu marifetmis gibi itiraf ediyor mulakatima su abi gelcek diyor sorular belli ustune de guluyor :) 1
  • Topyekun 01 Aralık 2018, Cumartesi 10:01:49 Yatilar icin kumanya verilecek mi ? 3
  • Talpa 01 Aralık 2018, Cumartesi 09:43:53 Talpa al sana kendini ispatlamak için bir fırsat. Yap girişimlerini Örgütle pilotları engelle hak kaybını 6
    • TALPA YAPAR!!!! 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:46:42 Level sinavina zam yapar!!!! Pilotları soyar!!!! 0
    • FO 02 Aralık 2018, Pazar 22:55:03 Talpa bunu asla yapamaz.Kokpit hiçbir koşulda örgütlenemez.Zamları bile maaştan memnun olmayıp başka şirketlere giden kaptanlar sayesinde aldılar. 0
  • HARRANLI 01 Aralık 2018, Cumartesi 09:33:22 Bu teklifi HAVA-İŞ vermiş olmasın :) Uçucunun aleyhine olan her düzenlemenin altında imzalarının olması geçmişi, bu teklifin de onlardan fısıldanmış olma olasılığını arttırmıyor mu ? 1
    • Canıtın 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:01:54 Abime 1.5 iskendeeerr 4
  • ekipleri 01 Aralık 2018, Cumartesi 09:32:24 etkilemez thy icin yapilan bir duzenleme 6
  • DOĞRU KARAR 01 Aralık 2018, Cumartesi 09:17:19 Dünyada bizden başka uçuculara vergi muafiyeti uygulayan bir ülke yok. Devlet elbette kazancımızdan vergi tahsil edecek. Ancak bu karar uzun vadede sadece Thy kabin memurlarını olumsuz etkiler. Diğer şirketlerin kabin memurlarını ya da Thy de uçsn pilotlar dahil hiçbir pilotu etkilemez. Neden etkilemez? Çünkü Thy dışında diğer şirketlerde uçan kabin memurlarının cebine vergiden sonra giren net maaş zaten o kadar düşük ki , bu vergi doğrudan memura fatura edilecek olursa şirketler çalıştıracak memur bulamazlar. Ve mecbur kalıp net maaşları koruyacak miktarda bir ücret artışı yaparak vergiyi kendi ödemek zorunda kalır. Thy memurları ise görece daha yğksek maaş aldıkları için Thy yönetimi, bizle ilgisi yok der ve vergiyi maaşa tahakkuk ettirir. Hiç bir memur da maaşım 15binden 13000 e düştü diye mızmızlanıp işten ayrılmayı düşğnmez; zira aynı kazancı başka bir yerde elde edeneyeceğini bilir. Pilotlar için durum farklı. Artan ihtiyaç ve yurtdışında vergi sonrası cazip maaşlar varken dışardan pilot temini zorlaşıyor. İçerdeki pilot sayısı ihtiyacı karşılamıyor. O nedenle havayolu işverenleri pilotlara dünya piyasası ile denk ya da yakın bir miktarda NET ücret sağlamak zorunda kalacak. Sonuç : Bu vergi artışı İŞVERENİ VURACAK. THY KABİN MEMURLARINI VURACAK. Zaten daha önce de bu yasa çıkarılmak istendiğinde Thy ce diğer şirketlerin Ceo karı koşa koşa Ankaraya gidip teklifi geri çektirmişlerdi. Teklif biz pilotların maaşını korumak için değil işverenlerin maliyetini arttırmamak için geri çekilmişti. Kısacası bu kanun İİŞVERENİ DAHA ÇOK VURACAK 14
    • efo 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:15:26 var, korfez 1
    • Hangi doğru karar 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:18:56 Verdiğimiz vergiler yetmiyor herhalde neredeyse bütün maaslarini saniyelik her dakika verdikleri emeklerle kazanan insanlar için yanlis bir karar üstelik yeter be kardeşim bu kadar onun bunun parasiyla göz olmayin birakin artik ya yukari cikmaya calisin aşağıya çekmece değil zira bizi asagi çekmege calismaniz sizi yukarıda gostermeyecektir 0
    • Vergilendirdikten sonra 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:31:29 TK dan çok ödüyor olmaları hakkında ne düşünüyorsun ? 0
    • Efo diyene 03 Aralık 2018, Pazartesi 16:16:10 Efo nedir ? Ufo gibi bişey mi 0
  • Alman 01 Aralık 2018, Cumartesi 09:15:51 Yapilacak zamin gidecegi yer belli oldu 3
  • Gözünüz doysun 01 Aralık 2018, Cumartesi 09:09:30 0403 şöför ve muavininden farkı olmayan bu arkadaşlara tek sözüm gözünüz doysun. Ülkedeki doktor mühendis hakim vs ne kadar aldığı belli hangi eğitimle onlardan fazla para alıyor bu insanlar ve hangi akla hizmet gelir vergisinde muafiyet sağlanıyor . 3. Dünya ülkesi 31
    • bilenle bilmeyen bir olur mu 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:13:57 bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak ancak cahillerin harcıdır, uçuş ekipleri gayet de güzel vergi ödüyor canım kardeşim, hem de en az senin maaşın kadar, lakin yetmiyor reise daha çok para istiyor, çünkü satılacak birşey kalmadı, artık pamuk elleri bizim ceplerimizde, 1
    • Teknik 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:21:00 Üstat ya senin havacılıkta haberin yok yada cahil insanın tekisin kıtasında çok yanlış pilota şoför kabin ekibine muavin teknisyen tamrci graounda biletçi demek çok yanlış aradaki asıl fark bilgi farkidir ve insanlar bu bilgileri sayesinde daha fazla maaşı hak eder ki oh olsun demekte yanlıştır hiç bir yerde alınmıyor bizden neden alınıyor demek gerekir herkes birbirini aşağı çekerse kimse çıkamaz asıl sorun budur 2
    • qwe 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:28:07 1. dünya ülkesinde de 320-737 pilotu bu parayı alıyor kardeşim üzgünüm 0
    • Cahil 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:33:46 Hangi doktor evinden ayda 17 gün ayrı kalıp kalan 13 günün en az yarısını gündüz uyuyarak geçirmek zorunda olup görevini yaparken de misal şu günlerde 190 kişiyi emniyetle gidecekleri yere götürmek için alın teri dökerken şirketin sivil havacılığın ve tüm muhatapların yüksek beklentilerini karşılayacak şekilde operasyon yürütüyor. Her iş zor, her iş saygın. Bir anlamadın gitti, biz çok almıyoruz onlar az alıyorlar. Seni çiğ yetiştiren ailene selam ederim.. 1
    • Cabin crew 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:40:18 Sanırım, kendi maaşını, yaşam standartını artırmsk işin çabalamak, yönetime muhalefet olmak yerine, kendinden yüksek maaş alan çalışanların maaşları düşünce sevinen tek toplum türk toplumudur. Kötü kalplisiniz, başka insanların olumsuzluklarıyla besleniyosunuz, kötüsünüz. 2
    • Şöför ve muavin mi? 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:15:32 Puhahahahahayt güldürdün beni ilokul mezunu uçak tamircisi puhahahaahahah. Senin bu işlerin zorluğunu anlaman için kafandaki 1 kiloluk eti çalıştırman lazım sen de sanıyorsunki bir tek senin işin zor onların işi seninkinde emin ol çok daha zor. Senden üst düzey insanlaeı hor görme. 2
    • çekemiyollar bizi kıskanıyollar bizi 01 Aralık 2018, Cumartesi 15:04:25 bunu yazan senin meslek ne ? senide benzeticek bişey buluruz :)) biz şoförsek kabin muavinse teknik kaportacıysa tgs biletciyse sen biyologsan mesela sen ne inceliyosun :) yada doktorsan seni neye benzetelim :) Her yıl alım var kabin kokpite hoş milyon kez elenmişsindir:))) bi daha dene hadi bu sene senin senen olsun koçum aha 2
    • CEO 02 Aralık 2018, Pazar 00:43:12 Her kaptan bir CEO'dur. 300 milyon $'lık uçak ne demek fikrin var mı? Türkiyede kaç tane şirketin ederi 300 milyon$? O beğenmediğin adama her gün kaç tane şirket emanet ediliyor. 0
  • Çok üzgünüm 01 Aralık 2018, Cumartesi 09:00:42 Çok üzüldüm çokk. Ne yapsam ne etsem nerelere gitsem. 5
  • Pilot 01 Aralık 2018, Cumartesi 08:54:22 Zaten maaslar astronomik. Genis govdede ayda 4 ucus yapiyor 70-80 bin tl para aliyor. Vergilendirilsin efendim, yil basinda zam da yapilmasin. O kaynakla dar govdenin programlari duzeltilsin. Sirketin yarisinin bibeli yag da bi eli bal da dar govde ezim ezim eziliyor. Severler oyle işi. 10
    • kpt 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:17:30 ayıp ulan, şuraya yazılacak şey mi bu, cahil adam yazsın da pilot diyorsun bir de kendine adam olamamışsın evladım, herkes aynı çarktan geçip geniş gövdeye geçiyor, ne kadar ekmek o kadar köfte, zamanı geldiğinde sen de geçersin, hasetlenmeye gerek yok, mutlu olmaya çalış. 4
    • Eleştiri 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:20:10 Yapmaya çalışacağına önce düzgün yazmayı öğren 2
    • Kpt’a 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:22:10 Zoruna mi gitti abi? Geciniz bu adam olamamissin llaflarini. Filolar arasi adaletsizligin ne boyutta oldugunu hepimiz biliyoruz. İs yapacaksaniz, once bu konulara konusun. Kendini genis govdeye atan arkasina bakmiyor. Dar govde de yasanacak bir kirim durumunda da ayni savunmayi yapabilecek misiniz? Az daha dayansa genis govdeye gecerdi mi diyeceksiniz? 2
    • kpt 03 Aralık 2018, Pazartesi 22:44:41 napsın abicim ekip planlama 37 filoya miami, 320’ye newyork’mu uçursun, 77 bingöl gitgel elazığ gitgel mi yapsın, çaresi ne senin derdinin onu söyle, yorgunsan uçma, bi ton adam bar ücretsiz izin alan dar gövdeden git sen de al, napayım, sen fazla mesai yapıyosun diye, sao paulo’da iç hat uçuş mu yapayım sana yetişmek için, söyle onu yapalım, senşn filolar arası dengesizlik dediğin şey, bir havayoluna para kazandıran sistem, dar gövde toplar, geniş gövde toptan götürür her anlamda, bu iş böyle, haa bana da bacak parası versinler diyorsan haklısın bence de versinler, gerisi boş laf, benim ne zoruma gidecek, 10 sene uçmuşum senin ağladığın yerde, önüme tonla dışarıdan adam sokmuşlar zoruma gitmemiş şimdi mi gidecek, işimizi doğru düzgün yapalım kazasız belasız uçalım, hasetlenmeye gerek yok. 0
  • Sevindirici haber 01 Aralık 2018, Cumartesi 08:51:31 Sevindirici haber pilotlar parayi kendisi icin harcamazlar . Cabin crew olabilir . Pilota ayda $20, 000 salary versen yine yetmez. 6
  • Haha 01 Aralık 2018, Cumartesi 08:37:39 Yaw hehe keserler.Gunun sonunda sirketlerden daha fazla vergi alincak.Bu maaslari dusurmemek icin bordrodeki brut matrahi arttirmak zorunda kalacaklar.Diger turlu bunu yapmazlarsa kokpit icin konusuyorum kacisi onleyemezler.Simdi burda bik bik giderseniz gidin astronotmusunuz vb diyenler atlayacaklar.:))) 5
  • Operasyon 01 Aralık 2018, Cumartesi 08:37:37 45000 tl maaş alan vatandaşın maaşının %85 i vergiden muaf ama 1600 tl maaş alan adamın maaşının tamami vergiye tabi.Ne kadar adil bir ülkede yaşıyoruz. 11
    • kpt 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:15:28 çünkü maaşının yüzde 85’i maaş değil tazminat akıl küpü, ondan dolayı olabilir mi:)))) 5
  • !!!!!! 01 Aralık 2018, Cumartesi 08:22:11 Kendi maaşlarının vergi oranı hakkında teklif vermişler mi? 2
  • Cumhurbaşkanı 01 Aralık 2018, Cumartesi 08:21:28 az olmuş komple el atın maaslarimiza.....Sonra 5 yıldız istiyoruz ödüllerin hepsi bizim olsun bla bla bla 4
  • Ooooo 01 Aralık 2018, Cumartesi 08:20:35 Durum harbiden çok kötü Ama yok yok kriz yok daaa durum kötüü. Ama iyiyiz mı acaba 1
  • Hele şükür 01 Aralık 2018, Cumartesi 08:02:59 Yani gördüler sonunda bence oran artmalı bu bile az. Ben bu kadsr vergi verirken neden kaptanlar vermiyor ki. 9
    • Vergi 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:56:25 Ben bir araç alıp 2 tane de devlete alıyorum. Senin gibi gider göstermiyorum 3
  • !!!! 01 Aralık 2018, Cumartesi 07:55:10 Birileri yaşadığı şatafatlı hayatı daha da şatafatlı hale getirsin diye mi? Haram yiyorsunuz haram!!! 4
  • Pilot 01 Aralık 2018, Cumartesi 07:48:19 En düşük pilot maaşı 55 bin fo maaşı 35 bin olacak karar kesin.Fakat vergilerle bu para geri alınacak,kaşıkla verdim kepçe ile alıyorum.Asıl yılbaşından sonrayı bekleyin,maaşlara enflasyon oranında yüzde 25 zam var ama yüzde 50 olarak geri alınacak yoksa çark Dönmez şimdiden herkese geçmiş olsun,geçhiren sagolsun :) 3
  • F.o 01 Aralık 2018, Cumartesi 07:39:45 Bu kesinti maalesef iyi ingilizce bilen ve mesleğine vakıf olan iyi pilotlarımızın yurt dışına gitmesi için piskolajik baskı oluşturur.Saygılarımla. 3
    • Fo 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:20:45 Sanki ingilizce bilen çok pilot var da.Anonsları ortada 6
    • F.O ya 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:22:25 Bravo kardeşim akşı başında tek yorum sizdem 1
    • Km 01 Aralık 2018, Cumartesi 20:21:56 Yalnız baskı piskolajikse işimiz zor kaptansız kaldık desene... 0
  • Hadi 01 Aralık 2018, Cumartesi 07:32:43 Bu ne biçim kanun, pilotun neyi eksikmiş de %70 vergiden muaf tutuluyormuş. Seksenlerimi kim yaptı ise burnundan gelsin. Yazıklar olsun asgari ücretten kaldırsınlar. Pilotluğu otobüs şoförlüğünden ayıran özellik nedir artık. Dil bilen, AÖF yada myo mezunları bile pilot oluyor artık. Hiçbir niteliği kalmayan bir meslek oldu artık. 11
    • Hadibe 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:41:32 Doğru söylüyorsun. Pilotların bundan önceki tek farkı ya asker ya da mühendis olmalarıydı. 0
  • Pilot zammı 01 Aralık 2018, Cumartesi 07:30:00 Dolar artti diye pilotlara yapilan zammı dolar düşünce nasıl geri alacaklar diyordum böyle alacaklarmış. Arada zam almayan kabin memurlarıda kaynadı. 2
  • Sanmam 01 Aralık 2018, Cumartesi 07:29:57 İşçi insanlarız ve cebimize giren paraya bakarız. Eğer bu böyle bir durum olursa sizce çalışanlar çok önemser mi şirketini. Bu da kaliteyi düşürme mi? 4
  • AKP ye oy yok 01 Aralık 2018, Cumartesi 06:32:34 Oy yok TK zam yapmali 2
  • Net olun 01 Aralık 2018, Cumartesi 06:00:12 Arkadaşımın bize bunlarla gelmeyin net olun kaç kesilcek şimdi zaten az alıyoruz özel şirketteyiz diye iyice sömürün bizi...çalışma sürelerimizde 12 saat artık istifa eder herkes dışarda çalışsam yemin ederim daha fazla kazanırım. 3
  • İyi okuyun 01 Aralık 2018, Cumartesi 05:49:30 Bu madde geçerse adamlar neden üzülsün ki tersten okuyorsunuz maddeyi galiba 2
  • KARABOGA 01 Aralık 2018, Cumartesi 05:07:37 vergi kutsaldir. begenmeyen yapmasin. 1
  • Anlayan 01 Aralık 2018, Cumartesi 05:01:50 Anlayan beri gelsin, maaşlardan vergi kesintisi %85 ten %70 e düştü anladık ama sanki teşvikler primler vs hariç gibi birşeyler anladım doğrumu anladım acaba bilen açıklarsa sevinirim 1
  • Güzel ülkem 01 Aralık 2018, Cumartesi 04:34:56 Bir kurbağayı kaynar suyun içine atın sıçrar kaçar gider ama kurbağayı suyun içine koyup suyu yavaş yavaş ısıtmaya başlarsanız farkına bile varmadan haşlanır ve ölür . Pilotu kabin memuru işçinin milletin genel hali şu anda bu gerçekten üzülüyorum bu milletin çok büyük bir kısmı bunu gerçekten haketmiyor. 0
  • Ahmet 01 Aralık 2018, Cumartesi 04:08:46 Hepsini kesin lan. Bir kuruş almayalım. Ülke de size kalsın, kına yakın. Yeni havalimanında sinekleri uçurun 3
  • Kibris 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:57:44 Simarik kabin memurlarina az bile. Her sey mustehak 3
    • :)))) 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:11:00 Bu yorumdan 'bir gercek' baslikli yoruma kadar bariz hepsi senin. Oğlm kim ne yapti sana? bu ne kin? :)) 0
  • Marmara 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:57:21 Pilot her yerde is bulabilir. Kabin memuru bulamaz 4
  • Hasan 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:56:02 Hostesle pilotu esdegee tutmak nedir??? 2
  • Yusuf 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:54:32 1) pilot maaslari arttirilmali 2) kabin maaslari azaltilmali 3) pilotlara ev kirasi odenmeli 4) kabin memurlarinin ucus saatleri en az 95 saate cikarilmali. Limit 110 zaten 8
    • Hahahha 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:36:21 Başka bi isteğin? Komik seni:D 0
    • Super 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:11:08 Yorum 0
    • Ya bi git kardesim 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:22:08 Azaltilsa sana mi verilecek umarim kalbinin ekmeğini yersin 0
    • Km 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:26:22 Kes sesini sen kimsin 1
    • Km 01 Aralık 2018, Cumartesi 14:23:37 Ketçap ve mayonez de olsun mu? 0
  • Zafer 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:53:42 Qatar emirates roadshow icin Turkiye’ye geldi hicbir TK hostesi 1500 euro maasa gitmedi cunku burada cok doygun maas aliyorlar 2
  • Tr 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:53:00 Turkiye’de pilot/hostes maas orani 2 kat, diger ulkelerde en az 6 kat. Pilotuna hostes degeri veren sirkette bu gidisle kimse kalmaz 4
  • Pilot 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:52:21 Arkadas hadi kabin memurlarinin vergilerinin arttirilmasini anlarim da pilotlarin neden artiriliyor? Adamlar zaten sektor alti maas aliyorlar. Kabin memurlari ise sektor ustu maas aliyorlar 8
    • Fo 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:18:03 Senin gibilerin gözünü toprak doyurur.80bin maaş alıp sokak karısı gibi tantana yapmakta uçan şoförlere yakışır 3
    • 10 kat 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:53:58 Sen pilot maaşlarını bilmiyorsun anlaşılan yada işine gelmiyor Gerçi çok az maaş alıyorsunuz kabin memuru maaşının 10 katı 0
  • Maaslar 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:51:29 Yeni ise baslayan 22 yasinda lise mezunu hostes maasi 5000 tl, 2-3 sene sonra 7-8000 tl, amir 11000 tl, purser 15000 tl aliyor. Nevin Colak kendisi verdi bu rakamlari. Kabin memurlarinin maaslarinin en az %65’i kesilmelidir. Atlas onur pgs kabin memurlarina 3000 tl maas veriyor 5
    • Thy 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:09:31 Katiliyorum 1
    • O yüzden mi 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:23:40 TK ile bir yerden bir yere gitmek için on takla atiyorsunuz madem herkesle ayni tk 2
    • Hosted 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:53:48 Verdiğin rakamlardan daha fazlasını alıp, dünyayı gezip tozuyoruz, maaşlarımıza göz dikeceğinize siz de ilana başvurun o aşamaları geçin de uçun madem... Bu arada TK da uçucu personel olmak her babayiğidin harcı değildir, çok zordur. O yüzden kazandığımızdan daha fazlasını hakettiğimizi düşünürüz. 2
  • İfade 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:50:48 Bu ifade teknisyenlerin, uçuş harekat uzmanlarının da kapsama girmesi demek. Bu muafiyetin gerekçesi nedir bu arada? 1
  • Yakup 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:50:13 Kabin memurlarina her ucusta FLIGHT SAFETY ve FIRST AID konularinda sorular sorulmalidir bilemeyenin ucusu alinip yer egitimine verilmelidir. En kucuk bir emergency oldugunda hepsinin eli ayagina dolasiyor agliyorlar 4
  • Bir gercek 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:49:10 Pilot 2 senelik egitimle oluyorsun fakat kabin memuru 2 aylik egitimle. Arada cok fark var 3
    • vay bee 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:03:35 2 sene mi. Vay bee bu kadar parayı 2 senelik eğitimle mi alıyorsunuz? gerçekten hak etmişsiniz büyüksünüz 1
    • Doktor 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:10:38 Eee senin mantığa göre doktorda 6 yılda oluyor 1
  • Üzülmek niye? 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:43:30 Her vatandaş gibi vergi ödemeleri gerekiyor, Marsdamı yaşıyor bu arkadaşlar. Nimetlerinden yararlandığı bu devlet için vergi ödememeleri çok yanlış.Yerinde bir karar 4
    • Ne nimeti 01 Aralık 2018, Cumartesi 12:48:38 Ne nimetinden yararlanıyordun bu ülkenin aç adam... 1
    • aynen oyle 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:36:19 vergiler çığ gibi soyyy baba soyyyy 1
  • Ilk yorum benden. 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:14:30 Aninda katar a kacarim. 4
  • Kusbeyin 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:02:40 Reisimize destek olmamiz lazim arkadaslar. Kolay degil bu isler. 2
    • kalemın kırıldı 01 Aralık 2018, Cumartesi 13:41:30 maaşa göz dikenin maaşına göz dikerim 0
  • Fo 01 Aralık 2018, Cumartesi 03:00:00 Ne üzülmesi, ben sevindim acikcasi. Biraz daha kesebilirler bence. Haksizlik biraz giderilmis oldu. 2
    • Ahh ahhh 02 Aralık 2018, Pazar 09:46:14 Çakma fo seni hangi hayali filodasın sen bi yazsana delikanlıysan 0
  • Ne 01 Aralık 2018, Cumartesi 02:27:38 Kıskanc fesat insanlar bunlar ya toplam kaç kişi turkiyede de onlara goz dıktınız. Az gezin mersolara bınmeyın az konusun 4
  • Saray vurgunu 01 Aralık 2018, Cumartesi 02:08:03 Sarayı beslemek için biraz daha vergi 1.. 2
  • Düşünür 01 Aralık 2018, Cumartesi 01:53:02 Diyorsunuz ki gidin yurt dışındaki şirketlerde çalışın ! 4
  • Dipnot 01 Aralık 2018, Cumartesi 01:43:34 (Cumhurbaşkanı, bu oranı % 100'e kadar artırmaya, sıfıra kadar indirmeye yetkilidir). 3
  • Mışmışmış 01 Aralık 2018, Cumartesi 01:28:12 Hadi bakalım eğlence başlıyor 1
  • Bravo 01 Aralık 2018, Cumartesi 01:23:38 bu ülkede yaşamak cehenneme döndü 3
  • Efo 01 Aralık 2018, Cumartesi 01:21:01 Saglam kaynaktan aldigim bilgiye gore korfez sirketleri yuzde 11 zam yapiyorlar, simdi yine akin baslar 2
  • .. 01 Aralık 2018, Cumartesi 01:17:58 Taksicilerden minibusculerden alma gel pilot ve kabin memurlarindan al :) 1
  • Kanunsuzluk 01 Aralık 2018, Cumartesi 01:11:22 Tassa ve Talpa nerdesiniz Hala havacılık kanunu mecliste kabul ettirememişken devletin alınan maaşlarda gözününn olması ve diğer hakların gözardı edilmesi Siz hala uyuyun aidat toplayıp gezi düzenlwyip yiyip için 1
  • Oy vermeye devam 01 Aralık 2018, Cumartesi 00:57:28 Musallat ettiniz bu adamları başımıza 2
  • Intihar 01 Aralık 2018, Cumartesi 00:57:07 Kaptan pilotlar maaslarda kesintiden sonra inihar ederler. Ve degerlri biraz daha duser ucaktan eve Yemek goturmeler kadar bir degeri olmayan kisiler. Her sey parasiz olsun bunlara . AKP fikri guzel . 4
  • O zaman.. 01 Aralık 2018, Cumartesi 00:51:06 Bak bakalim THYnin ozellikle elinde ucuracagi pilot kalacak mi! Bu yil zaten cok kan kaybetti ozellikle qatar emirates e kaptirdi ucucularini. O zaman oturur koltuklara yine ruslar yunanlar. 4
    • Fo 01 Aralık 2018, Cumartesi 11:19:26 Sizin gibi ülke düşmanları gitsin zaten.biz akademililer gümbür gümbür geliyoruz 9
    • Tehdit vari bir açıklama olmuş 02 Aralık 2018, Pazar 01:44:19 Farkındamısımız havacılık sektöründe sadece uçucu personelde vergi muhafiyeti var. Bu ülkede para kazanıp birde vergiden muaf olmak mı istiyorsunuz. Kusura bakmayın. Bizler ( havacılık sektörünün çalışanları ) nasıl gelir vergisi ödüyorsak sizde bir zahmet verginizi ödeyin. Yada bizleri korkuttuğunuz gibi Arap yarım adasında pilotluğa devam edebilirsiniz... 0
    • Bana bak dunku cocuk 03 Aralık 2018, Pazartesi 22:27:30 Yanina 60 yasinda bir yunanli oturtsunlar da o zaman gel gumbur gumbur. Ilgiyle izlerim. 0
  • Pilot olmayın 01 Aralık 2018, Cumartesi 00:44:21 Ümmetin imamı olun :) 2
  • 1000 pilot 01 Aralık 2018, Cumartesi 00:44:01 Hayal olur 2