PİLOT VE HOSTESLERE ŞOK!

    Çok beğenilenler

  • Vergi muafiyeti 18 Eylül 2012, Salı 13:10:08 Türkiye'de sevgili yurdumuzda ; pilotların uçuş tazminayı haricinde başka neler vergiden muaf, bu yasayı düzenleyenler hangi muafiyetlerden yararlanıyor?...toplam 15000 uçucudan gelecek ek gelirle diğer muafiyetleri karşılaştorabilirmisiniz? Bu durum havacılık yapmanın maliyetini dolayısıyla ulaşım bilet fiyatlarını arttırmıyacak mı? Bunun şu an da zamanı mı? Devletin ek gelir ihtiyacı bu kadarcık insana mı düştü?.....Kelle koltuk şevk ve özveriyle çalışan bir sürü kuralsızlığı ve altyapı sorununu tölere eden uçucu personeli vergi kaçakçısı gibi lanse etmek yakışıyor mu???? Sevdiğimiz ulaştırma bakanımızı göreve çağırıyoruz. 0
  • vergi 19 Eylül 2012, Çarşamba 15:16:16 15ooo kişiden vergiyle para toplamaya çalışılacağına, hiç vergi alınmayan sektörlere vergi getirilsin ve vergi mevzuatı düzeltinsin önce. Altın ve pırlantadan vergi alınıyor mu? Özel sektördekiler ne kadar doğru beyan veriyor?(adam lüx arabasının giderlerini devlete ödetiyor mu?)gümrüklerde,tapularda işler olması gibi mi gidiyor?buralardaki kaçakları önlesinler önce.devletin valisine kadar kaçak çay(sigara,mazot) nasıl ikram edilebiliniyor?Vergi Borcunu ödemeyen vatandaş 3-5 sene sonra faizi silinerek devlet tarafından neden ödüllendiriliyor?Gecekondulara tapu verilerek bizim tüm hayatımız boyunca çalışarak alamayacağımız değerdeki araziler neden hibe ediliyor? 2
  • Tüm yorumlar

  • Maaşlar 09 Ekim 2015, Cuma 18:40:19 Hostes maaşları girişte 3000 ti ilk 2 yıl %55,sonraki 2 yıl %75 5. Yılda tam maaş alırlar 0
  • BARAN 21 Eylül 2012, Cuma 19:36:03 HADİ BAKALIM HOSTES VE KAPTANLAR BU SÖZÜM ONURUYLA ÇALIŞAN HOSTES VE KAPTANLARA DEĞİL KENDİNİ BİLMEZLERE TABİYKİ VERGİ ÖDEYİN BEN KENDİSİNİ BİLMEZ HOSTES VE KAPTANLAR LA İLGİLİ NE ARAŞTIRMALAR YAPTIM NELER GÖRDÜM NELER DUYDUM BELKİ HAMDİ BEY VE YA TEMEL BEY GÖRÜŞEMEDİM AMA SAYIN BAŞBAKANIM MUTLAKA BENİ DUYACAK VE BENİ ÇAĞIRACAK RANDEVU ALICAM VE O ŞİRKETTE KİMLER BU İLŞKİLERİ BİLİP SAKLIYORSA VE BUNLARA GÖZ YUMUYORSA ONLAR DA BU YIKILAN YUVALAR ORTADA ANNESSİZ BABASIZ KALAN ÇOCUKLARIN KUTSAL OLAN EVLİLİK BİRLİĞİ yıkımında İŞTE BİGÜN BÜTÜN KURAL LAR DEĞİŞECEK ARTIK AT KOŞTURAMAYACAK LAR YETKİLİLER BİR GÜN DUYACAK VE BENİ BENİ ÇAĞIRACAKLAR OZAMAN BU SÖZLERİ HATIRLATACAM.. KAPTAN BEN UÇAĞIN CUMHURBAŞKANIYIM BEN NE DERSEM NE İSTERSEM ONU YAPACAK HOSTES O DEVİR DE BİTECEK.. HOSTES DE UÇAKTA EVLİLİK BİTİYOR KİMİN ELİ KİMİN CEBİN DE SÖZÜNÜ DE RAHAT SÖĞLESİN BAKALIM SALTANATINIZ BİTECEK VE GÜNAH LARINIZ DA GÖRECEKLER MERAK ETMEYİN GÖRÜP TE SÖĞLEMEYENLERDE GÜNAHA ORTAKLAR........ 2
  • TAVSİYE 19 Eylül 2012, Çarşamba 09:26:54 Bireysel anlamda ilk etapta şu an yapabileceğimiz en etkili tepkimiz , en temel ihtiyaçlarınız haricinde tüketmeyin. 0
  • HavacılarBirlik 18 Eylül 2012, Salı 12:54:49 -Arkadaşlar biz niye birbirimize düşüyoruz? -Hepimizin ama hepimizin durumu kötüye gidiyor.. -En yüksek maaşlı kesimin diğerleri için baz olduğunu onlardaki düşüşün patronlar tarafından başka şekillerde diğerlerine de yansıtılacağını biliyormusunuz? -Bu gidişle sivil havacılığımızın kalite emniyet huzur tabii en sonunda ekonomik olarak çöküntüye uğruyacağını biliyormusunuz? -İşte tavsiyeler: **THY,SUN,PEGASUS,ATLAS,ONUR,GENEL HAVACILIK,Kokpit,Kabin,Teknik,yer demeden birleşelim. Sendika,grev hakkı olmasa da internet var. Birlikte hareket edelim. Hepimizin elinde bir şeyler yapmak için bazı aletlerimiz var.(Bakınız Fenerbahçe,bakınız ATC personeli...) Yoksa hepimizin sonu kötü. Unutmayın en yüksek maaşlı THY kaptanındaki düşüş belli oranda en dibe kadar etkileyecek. **Aynı vergi yabancı pilottan da alınmıyorsa isyan çıkmalı. **Bir şey yapamıyorsanız yurdışına kapağı atın. **Çocuğunuzu pilot yapmanın devri artık geçti unutun. ****Hyırlara vesile*** 0
  • EyHavacılar 18 Eylül 2012, Salı 12:43:20 1-Arkadaşlar camiamıza zarar verecek yorumlar yapmıyalım. 2-Durum gittikçe kötüye gidiyor. Büyükler ve çalışanlar bu işin sonu değil kokpiti THy dahil tüm şirketlerimizi aynı bankalar gibi yabancıların ele geçirmesi olacak haberiniz olsun. İktidardakileri de bu şekilde bilgilendirmelisiniz. 3-Havacılık işlerinin dünyadaki değeri ve maaşlar bu. Yabancı ülkelerde yeni kaptanların vergiden önceki maaşları 12.000 USd üzerinde. Vergiden sonra bile bizden fazla alıyorlar. Aradaki farkı şirketler kapatabilecekse ne ala. 4-Bu işe bu şartlarda başlamış o0na göre borçlanmış yatırım yapmış insanlara oyunun ortasında gelirini düşürücü düzenleme yapmak hiçbir adalate sığmaz. 5-Ortada vergi kaçırma ya da kaçırmama yok mevcut kanun ve ekonomik dengelere göre herkes vergisini veriyor. 6-Diğer insanlardan (Mesela asgari ücretliden) alınan vergiler göstermelik. Bu gidişle aynen diğer ülkelerde olduğu gibi ileride onlara da peşin vergi yerine ticari kişiler gibi senelik tekrar vergi konulursa şaşırmayın 0
  • saçmasapan 18 Eylül 2012, Salı 03:57:12 ne? 5000 mi.. ben 15000 alıyorlar sanıyordum:( bence az !!!hostesler de en az pilot kadar almalı ..ayakları yere basmıyor basınç... radyasyon ..türbülans.. geceleri gündüzleri yok; evlerinden yuvalarından ailelerinden ayrı bi tüpün içinde saatlerce havasız ,yüzlerce insanla yüzyüze hastalıklı mı akar mı kokar mı ..dondurulmuş bozulmasın diye sağlıksız gıdalarla besleniyorlar..saatlerce günlerce ayaklarında topuklulularla ayakta..sürekli gülmek zornda..ee bi de huysuz arıza yolcu stresi var allah yardımcıları olsun:(maaşlarını devlet ödüyo adı üstünde kabin memuru hangi memurun maaşı vergisi kesilmeden cebine girmiş acaba? 0
  • VERGİ 17 Eylül 2012, Pazartesi 23:19:49 "Pilotlar Hostesler hem o kadar para alıyor hemde vergi vermiyor" Diyen Ahmaklar... 1. THY halka açıkta olsa çoğunluk hisse devlete ait. Yönetim de İktidar partice atandı. Ne bir pilot nede hostes kendi maaşını kendi tayin etmiyor ve vergisini kendisi belirlemiyor. Bu uygulama ne pilotların nede hosteslerin kontrolünde. Kanunlar çerçevesinde Mali işler ve personel işlerince bordrolar ve kesintiler hesaplanıp hazırlanıyor. 2. Türkiyenin tek Havayolu şirketi THY değil. Diğer şirketlerde maaşlar brüt değil netten anlaşılır. Yani bunu ödeyecek olan şirketlerdir. Yani patronlardır. Özel sektör havayolu patronları da zaten düşük marjlarla kar ettiklerinden uçuş parasından doğacak vergiye önce onlar karşı çıkar. Kısaca bu para bilet fiyatlarından çıkarılır. Dİkkat Dikkat 0
  • km 17 Eylül 2012, Pazartesi 23:09:44 oncelıkle sunu belırteyım bı haber yapılıyorsa dogru duzgun yapılmalı tyh yı bılmem ama onun dısında ne pılot ve kabın ekıbı okadar para almıyor!!!! bı iş yapılıyosa adam gibi yapılsın...keske alsak o kadar parada versek vergı ne kadarsa havacıların aldıgı verdıgı parayla ugrasacagınıza ulkede neler oluyo onlara bı acıklık getırın adam gibi... ulke elden gıdecek yavas yavas IYI UYKULAR TURKIYEE.... 0
  • kargaşa 17 Eylül 2012, Pazartesi 13:47:06 Buradaki amaç THy yi karalamak olduğu için hep ne alaka ise THY den örnekler veriyorlar ve diğer K/M arkadaşlarda kendilerini devreye sokarak valla ben bu kadar almıyorum diyor . Arkadaşlar siz boşverin burası sizle alakalı değil burası THY yi karalama platformu ?? Kaçıncı defa bu şekilde yazıyorum ve hiç birini de yayınlamıyorsunuz , THY bu işi olması gerektiği gibi yapıyor , haa bıyık falan yazıyorsunuz ya bu bence önemli değil çünkü önceki dönemler FARKLIMIYDI ? ( bunu da yayınlamayın sorun yok ) 0
  • rant-rusvet 17 Eylül 2012, Pazartesi 13:40:53 hadi anladik rant rusvet bitmeyecek bence maliye acik vermeye baslayan ekonomiyi duzeltmek istiyorsa rusveti yasal hale getirip vergi alsin ulkenin hicbir sorunu kalmaz 0
  • vergi 17 Eylül 2012, Pazartesi 13:27:43 ODEDIGIM VERGI HIC ZORUMA GITMIYOR ANCAK VATAN HAINLERINE BEDEL OLARAK ODENMESI, KACAK ELEKTRIK, SU, DOGALGAZ KULLANALARIN BEDELI OLARAK KULLANILMASI COK UZUYOR.HARAM OLSUN O VATAN HAINLERINE.. 0
  • vergi 17 Eylül 2012, Pazartesi 13:27:43 ODEDIGIM VERGI HIC ZORUMA GITMIYOR ANCAK VATAN HAINLERINE BEDEL OLARAK ODENMESI, KACAK ELEKTRIK, SU, DOGALGAZ KULLANALARIN BEDELI OLARAK KULLANILMASI COK UZUYOR.HARAM OLSUN O VATAN HAINLERINE.. 0
  • vergi 17 Eylül 2012, Pazartesi 13:07:14 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • tria 17 Eylül 2012, Pazartesi 10:33:31 bu paraları alıpta hala ağlıyorsanız yazıklar olsun size...bence bunlardan daha çok verği almalı maliye.... 0
  • TK YAZANA 17 Eylül 2012, Pazartesi 09:48:14 İŞTE THY'DE MAAŞLAR Memur : 3.064 Uzman : 3.448 Teknisyen : 5.983 Mühendis : 5.104 Kabin Memuru : 4.338 Kabin Amiri : 5.499 2. Pilot : 13.169 S.Kaptan Pilot : 24.129 THY HALKA ARZ BİR KURUMDUR BELLİ BİR KISMI HALKA AIRTTIR TK YÖNETİMİ YILLIK BİLANÇOSUNDA BUNU BELİRTMEK ZORUNDADIR BU RAKKAMLAR KENDİLERİNİN AÇIKLADIĞI FİYATLARDIR EĞER SEN ORDA ÇALISIYORSAN BUNU NASIL SÖYLEYEBİLİYORSUN AMAÇ BURDA YANLIŞI DÜZELTMEK BU PARALARI ALIYORLARSA ONUNDA KARŞILIĞINI VERİYORLAR ... HERKEZE EMNİYETLİ UÇUŞLAR DİLİYORUM.. 0
  • Maria 17 Eylül 2012, Pazartesi 04:20:46 Ezik miyim lan ben! 2 buçuk senedir uçuyorum harcirah yol dahil hiç 5 bin almadım! Onu bırak 4 bin bile almadım! İşte tam da bu yüzden bu ağızdan ağıza dolaşan 5 bin tl kadar 5 bin takla atın sonra da başınıza 5 bin tane taş düşsün emi!!! 0
  • Thy 17 Eylül 2012, Pazartesi 01:52:41 Bu maaşlar ile Thy elinde nasıl pilot tutacak merak ediyorum. Kabinde bile her hafta 10larca istifa var. 0
  • İsim / Rumuz 17 Eylül 2012, Pazartesi 00:53:54 bu pilot ve kabin ekibini anlamıyorum kimse size az para alın demiyor vergi verin diyor vergi... benim cebime girmicek bu devletin cebine girecek bunun neresini anlamıyorsunuz. işinize gelmeyince kafa basmıyor tabi.... 0
  • mantık hatası 17 Eylül 2012, Pazartesi 00:41:55 Herkes tarafı olduğu kısmı savunuyor, ne kadar güzel. Ben de havacılık sektöründe çalışıyorum %15-20 gelir vergisi ödüyorum. Pilot ve hostes kardeşlerimiz ise vergiden muaf olmayı bir tek kendilerine hak olarak görüyor. Evet bence de bu kadar vergi çok fazla, devlet hostesten pilottan aldığı vergi ile kurtulmaz ama ortada da gözle görülür bir haksızlık var. Pilotu, hostesi, teknik ekipten ayıran nedir ? O zaman tv önündeki sanatçıdan vergi almayalım, kamera arkasındaki personelden alalım bir tek vergiyi, mantıklı mı sizce? 0
  • İsim / Rumuz 16 Eylül 2012, Pazar 23:32:13 Ulan harbiden o bahsettiginiz 5-6-7 bin alan hostesler kimler bi gosterin bana! 5 senedir ucuyorum oyle bi maas gormedim dalga mi geciosunuz siz? O kadar para kazaniyo olsak kici kirik bi ev icin tonlarca borca girmezdik! 0
  • yorum yapmak zor.. 16 Eylül 2012, Pazar 23:22:14 Hakkaten zor çünkü burada thy nin içine almadığı insanların nefretlerini kustukları bir ortam gelişmiş, ayıp ya , olympic airways denmi bahsediyorsunuz , hakikaten yorum yapmak gerçekten zor, ayıp diyorum o kadar. 0
  • Vergi vermek vatandaslik gorevidir 16 Eylül 2012, Pazar 23:14:59 Memlekette ekmekten ve asgari ucretten vergi alinirken ucus ucretlerinden vergi alinmamasi ahlaki degildir.Bunun ulkeyi zengin etmekle alakasi da yoktur.Ahlaki ve vicdani bir konudur.Herkes imtiyazsiz kazancinin vergisini odemelidir.Ayricalik haksizliktir ve adil degildir 0
  • yetmez ama evet 16 Eylül 2012, Pazar 22:12:11 Yasasin ileri demokrasi. Yetmez ama zam zam zam vergi vergi vergi. Yetmeeeeeez daha fazlasini istiyoruz. 0
  • yurdum insanının akıl almaz cehaleti ..diyene 16 Eylül 2012, Pazar 18:49:11 yok öyle yağma...o kadar parayı al..verğiye gelince cısssss....hadi bakem napcaksınız 0
  • BIZ BU MUYUZ ? 16 Eylül 2012, Pazar 18:19:34 MAALESEF COK BILENLERIN VE COK KONUSANLARIN ULKESI OLMANIN GETIRDIGI SONUCLAR KARSIMIZDA. KAHVE KOSELERINDE OTURUP HER MACTA HAKEM KESILEN YASLI AMCALAR GIBIYIZ. COK AKILLI COK BILGILIYIZ HER KONU HAKKINDA TONLARCA LAFI BIR OTURUSTA SOYLERIZ, LAF CAMBAZLIGI,TASLAMA DERLEME TOPLAMA HERTUR EDEBIYATA HAKIMIZ. AMA HEP UZAKTAN AMA HEP ABA ALTINDAN SOPA GOSTERIP MEYDANLARDA MEMLEKETININ O COKKK BILGILICE SOYLEDIGINIZ VERGILERIYLE YAPILAN EVINI BARKINI BANKASINI DUKKANINI YOLUNU KIRIP DOKEREK YURUYEN KUTSAL SAYSIGINIZ ATIP TUTTUGUNUZ VERGIMDI DEVLETIMDI DEDIGINIZ HERSEYE KUFURVE TACIZDE BULUNAN KARDESLERIMIZI OLDUREN SEREFSIZLERE BIR TAS ATMAYALIM BIRAKIN BIRBIRINIZI YEMEGI , CEKEMEMEYI KISKANMAYI BEYLER BAYANLAR ARAKANDA KI MUSLUMAN KARDESLERINE ALAYIP MEMLEKETINDE HERGUN SEHIT OLAN KARDESLERINE BIR YARDIM KAMPANYASI DUZENLEMEYEN INSANLARIN YAKASINA YAPISIN. TIMSAH GOZYASLARIYLA CEBINIZDEKI PARALARI SOYANLARA ISYAN EDIN . YANI KISACASI BIR TAS DA SIZ ATIN 0
  • NELER OLUYOR... 16 Eylül 2012, Pazar 17:54:50 Bu ülkeyi toplam 4000 Pilot ve 10000 Kabin ekibinin maaşından alınan vergiler kurtaracaksa diyecek bir sözüm yok. 0
  • her sey ortada 16 Eylül 2012, Pazar 17:32:57 bu arada hic bir sey olamiyorsan polis ol derler ya iste en dusuk polis memurunun maasi 2.5 lira..dis hatlarda sık sık goruyoruz gazete okurken kaykılıp kestiriken belinde silah ile dolasirlar ingilizcenin i sini bilmezler..belkide kac turisti ingilizce bilmemezlikten deporte ettiler ..veyahutta gumruk muhafa memurlarini konusalim ne kadar aliyorlar ne kadar goturuyorlar..alin teri ile is yapanlari burda afise ettiniz.herkezin dini imani para olmus.cekemiyoruz kıskaniyoruz.erisebilecegin yerlere mok atmaktan bu satirlari okurken midem bulaniyor 0
  • her sey ortada 16 Eylül 2012, Pazar 17:21:22 thyde teknisyen en dusuk teknisyen 2.2 den 5 e kadar maas alir.kabinde en fazla alan km 6-7 alir. pilot 17 den 35 egore ucuslarina gore alir.alin hersey ortada herkez bir sey soyluyor .uc asagiya 5 yukariya bu boyledir carpin bolun karakokunu alin zaten medya insanlar her seyi ogrendi.herkezin dilinde 0
  • Eğitim Cahilliği Almıyormuş 16 Eylül 2012, Pazar 16:51:45 Ülkemin insanı ne kadar cahil..Akp hükümeti kendi yetiştirdiği kendi yol verdiği motor yangınında checklist ten önce fatiha okuycak pilotlarını ve pilot adaylarını su anda çalışan iş bilen pilotlarla değiştiricek bölelikle bu sizin çok özendiğiniz paralar yine yeşil sermayenin cebine giricek sonunda.. ama ondan önce ben bu ülkenin insanına acıyorum.En zekisinden en gerizekalısına kadar bütün millet mühendis doktor olmak isterdi 3 5 sene önce bilgisayar mühendisliği ile ilgili haberler çıkardı şimdi hepsi diplomalı aç bir iki senedirde pilotlarla ilgili şeyler yazılmaya çizilmeye başlandı diplomalı açlık başladı bile fark eden etmiştir şimdiye kadar...ÇEKEMEMEZLİK bu ülkenin en büyük sorunu kimse bende çalışayımda yapayım demiyor sölenecek laf yok bu kafayla ancak avcunuzu yalarsınız. first officer olarak görev yapan bir pilot ortalama 10 bin kaptan 19 20 bin civarında bir para alır.Bu parayı sonuna kadar hak eder bu parayı hakkıyla kazanan herkez gibi çatır çatır ezmeyede hakkı var 0
  • yurdum insanının akıl almaz cehaleti 16 Eylül 2012, Pazar 16:32:09 Bizim maaşımızda olanların hepsini allaha havale ediyorum.canınız cehenneme.bu hükümete oy verenlerin de yakasını öbür tarafta yalnız bırakmasınlar........... 0
  • super zeki maliye 16 Eylül 2012, Pazar 16:31:57 memura once guzel zam ver, sonra verdigin zammi vergi dilimleri ile oynayarak geri al. ucucu ekiplere zam ver, sonra yeni vergiler getirerek verdigin zammi geri al. Ortalama olarak pilotlar icin 2000 tl, kabin icin 700 tl maas kesintisinden bahsediyoruz. ama olsun, hasmetmaabin 400 milyon tllik ucagi hazirlaniyor, ona para lazim. buradaki diger zeki sahislar da baskasinin kaybindan mutlu olsun, sanki ucucudan alinan vergi kendi cebine girecek. libyali, suriyeli eskiyalara giderken o vergiler gikiniz cikmasin. 0
  • valla yalan 16 Eylül 2012, Pazar 15:14:03 valla yalan 5 bin almıyoruz benim aylıgım 9000 den asagı dusmuyo hic kesintimde yok vergi dilimine tabi degiliz... 0
  • 5 bin mi? 16 Eylül 2012, Pazar 15:08:45 ben gecen ay 6bin aldim. bu ay da bi 6bin gelir cook zor durumdayim daha da cok para lazim ;*) 0
  • Anlayana ... 16 Eylül 2012, Pazar 14:47:34 Benim anlayamadığım bu zamana kadar devlet uyuyormuydu ne sesini çıkarmaz bir ülkeyiz şimdimi göze battı bunlar isin dalaveresi gündemi kapatmak icin cikan haberler UlLKEM İNSANI AC GÖZÜNÜ daha neler gelcek hepinizin basına anca cene bir direniş yok size ne yapsalar susarsınız koskoca ATATÜRK tarihten siliyorlar sesini çıkaran yok ölmüşlerimizin kemikleri sızlıyor ÜLKEMDE OLANLAR CANİMi ACİTiYOR 0
  • EMEKLİ hAVACI 16 Eylül 2012, Pazar 13:54:31 Beyler sıkıntı yapmayın,patronlar düşünsün şimdiye kadar düşük hep maaşdan gösterdiler hep dolandırdılar,hatta kendilerinden bile çaldılar,mesela ben 30 sene çalıştım konut fonundan iade edilen para 52 tl.Adam çalmış ödememiş,arkadaşlar hepinizi aldığı para helali hoş osun birlik içinde olun anlaşmalarınızı net olarak yapın,patron bu işi yapacaksa yapar,yapamazsa gider başkası gelir.Şu anda hangarları olan malum bir şahıs var onun gibiler bu işleri yapmasın zaten.Sevgiler sağlık ve bol kazançlar dilerim.... 0
  • vergilendirilmiş kazanc kutsaldır 16 Eylül 2012, Pazar 13:28:33 vergilendirilmiş kazanç kutsaldır.Bugun habom diye bir şirket var.1450 tl maas alan teknisyenden ayda 600-700 lira ıvır zıvır para kesiliyorsa uçuş ekibinden de yapılan kesintiler maaşları oranında yapılmalı.istisna filan olmaz arkadaşlar.elinizi vicdanınıza koyun.siz yerin bilmem kac metre yukarısında calısyorsanız maden ıscılerı de yerın bılmem kac metre altında calısyor.yanı ekmek parası kazanmak denız sevıyseınden yukseksekte yada alcakta olmakla alakalımı?rısklı ıs yapıyorsun ona gorede maas alıyorsun.yaprağını yerken kıtır kıtır sapına gelince mıkır mıkır olmaz dimi?benimle aynı yolu kullanıyor aynı aynı suyu elektrık su altyapısnı kullanıyor aynı okullarda okuyorsan gelirin oranında da vergı vereceksın.evet ulkemızde vergı oranları tabii ki yuksek o apayrı bır konu amaherkes payına dusenı verecek.ucus ekıbınden vergı alınmasın dıye ayaga kalkacagınıza ulkede vergıler cok yuksek dıye ayağa kalksa ınsanlar daha ıyı olmazmı? 0
  • Komiksiniz 16 Eylül 2012, Pazar 12:35:49 Aldiginiz ikramiyeleri yil bazinda bolun hepiniz sasiracaksiniz, ayda 5000 tl eder.kafanizmi basmiyor anlamadim gitti! 0
  • Fıvvkk ya 16 Eylül 2012, Pazar 12:26:32 FAKİRİZ DİYEN KABİN MEMURU HSENİN GİBİ HİZMET SEKTÖRÜNNDE ÇALIŞAN LARIN NE KADAR ALDINI BİLİYORMUSUN.SENİN ALDIGININ 5TE BİRİ.ONUN PİRİMİ PAZAR PARASI BAYRAM PARASI YOK.BEŞ YILDIZLI OTELDE KALIYORSUN.O DIŞARDAN BİLE BAKAMIYOR. SENİN GİBİ FAKİRLİK ONLARINDA BAŞINA.SENİN GİBİ FAKİRİ SEVSİNLER 0
  • yazık ya 16 Eylül 2012, Pazar 11:48:59 teknisyenlerden aldıkları yetmiyomuş gibi pilot ve hosteslerden de alıyolar bu politika havacılık sektörünü basite indirmek için yapılan politika baktığında adamları gözünde siz ne iş yapıyosunuz ki bu kadar para alıyosunuz diyolar ve artık bunu halkada empoze ettiler yazık ya ne diyelim 0
  • Vergi 16 Eylül 2012, Pazar 11:48:54 Herkes bedavaya calismali bence. Normal yasamak isteyenler uzakdoguya quatar emirates gibi sirketlere gider.Geriye kalan defolularla ucursunlar ucaklari kelle koltuk 3.dunya havayolundaki sirketler gibi olsun herkez mutlu olsun.Unutmayin yerde calisanlar ve diger bolumlerdeki mudurler bagciyi doverseniz sizde uzum yiyemez duruma gelirsiniz hadi hayirli olsun.... 0
  • TK 16 Eylül 2012, Pazar 11:48:05 Bilgilendirme maksatlı söyliyim; pilotların maaşı 20 bin TL hosteslerin maaşı 5 bin TL falan DEĞİL! ha öyle de olsa kimeyi ilgilendirmez orası ayrı, herkese serbest çalışın olun gözünüz yiyorsa.. 0
  • bora 16 Eylül 2012, Pazar 11:32:40 Vergilendirilmemiş kazanç haramdır Arkadaşlar. Bunlar iyi günleriniz. 0
  • Fıyykk 16 Eylül 2012, Pazar 11:16:50 Sadece pilotlardan alınmalı bu vergi. kabin memru olarak zaten fakiriz paramız yok 0
  • teknik 16 Eylül 2012, Pazar 11:02:28 fıssssssssssss yazan arkadaşım pilotlar mı iş bırakıp hak arayacak onlar kendi gölgelsinden korkuyor, birileri çıkıp iş bırakacagım dese yarısından fazlası uçmaya devam eder.. olan uçmayanlara olur demedi demeyin.. 0
  • VERGIMIZI VERELIM, AMA HAKKIMIZI ALALIM. KURU KURU VERGI ALMAK YOK ARKADAS! 16 Eylül 2012, Pazar 10:59:35 BU MEMLEKETTE PILOTLAR VE KABIN MEMURLARI BORCLAR KANUNUNA TABI OLDUKLARI ICIN EMEKLILIK VE BIR COK DIGER KONUDA MAGDURLAR. MADEM VERGI ISTIYORSUN, HAKKINI DA VERECEKSIN ARKADAS. MAASIN UCUS TAZMINATI DISINDAKI KISMINDAN DA HATIRI SAYILIR VERGI TOPLANIYOR, AMA HAVACILAR HEM SAGLIK ACISINDAN EMEKLILIGE HAK KAZANMAK ICIN SANSSIZ BIR TOPLUKUK, HEM DE EMEKLI OLUNCA DA, MAASI VERMIS OLDUGUN VERGIYLE ALAKASIZ. BU MEMLEKETTE HER HAVACI ADAM GIBI EMEKLILIK ICIN PARA BIRIKTIRMEK ZORUNDA. TOPLAMAYA GELINCE SAKSAK, HIZMETE GELINCE "SIZE DIGER ARKADAS BAKACAK". YEMEZLER 0
  • Birlik zamani 16 Eylül 2012, Pazar 10:56:22 Degerli ucucu arkadaslar bu gelismeler grev yasaginin arkasindan beklenen planli gelismeler ve sadece yeni basladilar gelin birlik olalim 1 gun iptal edilen seferler nedeniyle milyonlarca dolar zarar olustu bu kanun tasari asamasindayken talpa ve tassa onderliginde anayasal haklar cercevesinde birlik olalim maliyeye mesaj gonderelim 0
  • Adalet güçlünün işine gelendir! 16 Eylül 2012, Pazar 10:07:20 Bu duzenlemeyi ortaya süren akıllılar kendi maaş ve avantalarınızı haksız kazançlarınızı milletin ödediği vergilerle doldurduğunuz ceplerinizi masaya yatırın insanların alın terine göz dikmeden önce. 0
  • fıssssssssssss 16 Eylül 2012, Pazar 09:42:35 Hala susuyor ve hakların elden gitmesini seyredip duruyorsunuz iş bırakıp gücünüzü göstermekten bu kadar korkan okumuşlar topluluğu köle oldunuz farkında değilsiniz uçmayın hepiniz bakalım ne yapacaklar yazık size her yapılan müstehak sesinizi çıkarmazsanızz 0
  • Bir gol daha .diyene 16 Eylül 2012, Pazar 09:21:56 aman kimsede sana meraklı değil...git nerede uçarsan uç...emirates te uçacak mışşş..ha ha ha...memlekette pilot mu kalmadı sanki 0
  • teknik 16 Eylül 2012, Pazar 09:10:30 şimdi bu pilot ve hostesler ne ağlar şimdi özellikle thydekiler.ee gün gelir sizide ipin ucu dokunur 20 bin alıp 500 tl vergi vermek ne demek devlet alsında görelim bakalım vergi nasıl veriliyormus görelim.kabin zaten bitti thy de bundan sonra kaldı bi tek pilotlar onlarda yakında söfore cevirirler...:) 0
  • KM 1 16 Eylül 2012, Pazar 08:31:23 BAKANLIK ÖNCE UÇUC EKİPLERİN YIPRANMA PAYINDAN FAYDALANMALARINI ( YANİ ERKEN EMEKLİLİKLERİNİ ) TEKRAR HAYATA GEÇİRSİN . BOŞ İŞLERLE UĞRAŞMASIN . BOŞ İŞLER BAKANLIĞI YAPMASIN ! SANA DİYORUM ÜST DÜZEY YETKİLİ ! bunu lütfen yayınlayın . . . 0
  • Zaten... 16 Eylül 2012, Pazar 08:05:40 Ya zaten ozen ozel sektorde bircok firma 750 tl gosteriyor maasi :))) ne degisecekki ? 0
  • Bir gol daha 16 Eylül 2012, Pazar 06:19:51 Türk Havacılığına bunlardan bir gol daha. Maaşımızın bir kısmı vergiye giderse gelirimiz düşecek. Yurt dışında uçarız. Bunlar da nerden vergi alırlarsa artık... Bu ülkede adam gibi adam bulunamaz noktasına gelinecek. Artık nasıl pilotlarla uçarlar orasını Allah bilir. 16-17 bine bu ülkede uçacağıma 40 bin e gider Emirates de uçarım. Her geçen gün bir gol yiyoruz. BU ne ya? Önce grev yasağı. Sonra istirahatlerin kısıtlanması. Şimdi de tazminatlarımıza vergi. Bu nasıl bir sömürüdür? 0
  • İsim / Rumuz 16 Eylül 2012, Pazar 03:23:01 Hükümetler bir tek çalışandan alabiliyor zaten vergiyi,bindirin bakalım bindirin! Bizde size göstereceğiz! 0
  • İsim / Rumuz 16 Eylül 2012, Pazar 03:20:01 Bu mesleği bırakmanın zamanı gelmişte geçiyor bile! Acaba ülkeyi de mi bıraksak:( 0
  • 1. 500 tl 16 Eylül 2012, Pazar 02:31:00 hostes maaşları 500 diyen maliye bürokratlarına sormak lazım hangi özel havayolu şirketinde 5.000 tl alıyor hostesler. 1.200 tl maaş ek geliirlerle 1.500 tl olur en fazla maaşlar, şirketlerin iç ve dış yatı harcırahı diye verdiği üç kuruşu gelirmi sayıyorlarki, o harcırah yemek parası otellerde konaklandığında hosteslere akşam yemeği vermezler. birkaç ülke şehir görüyoruz belki ama hep cepten gidiyo bide vergi alsınlar tam olsun, kutluyorum bu fikri bulanları TEBRİKLER... 0
  • herhangi biri 16 Eylül 2012, Pazar 02:12:50 Eğer bu ülkenin yolunda arba kullanıyorsan, bu ülkjenin polisi, askeri seni koruyor ise, oturduğun evin altyapısını bu ülke sağlıyorsa vs vs.. sen de paşa paşa vergini vereceksin. Verceksin ki kirlettiğin uçağı temizleyen, giydiğin kıyafeti diken, oturduğun evi yapan adam hastalandığında hasteneye gidebilsin, çocukları eğitim alabilsin. Sen de o vergiyi verdiğin için kendinle gurur duy; tıpkı bizim gibi. Hörmetler. 0
  • yolcu 16 Eylül 2012, Pazar 01:56:23 allah gözünüzü doyursun bu ülkede bodrolu çalışan herkes vergisini verirken sizin ayrıcalıgınız ne, sadece sizin işiniz mi riskli.... serbest piyasa ekonomisi varmış başka yere giderlermiş gidin kardeşim bu devlete vergi vermiceksen cebini doldurmaksa niyetin devlet umrunda degilse cehennemin dibine kadar yolun var..... 0
  • bora ya cvb 16 Eylül 2012, Pazar 01:49:17 arkadaşım kimsenin senin maaşında gözü yok ne alıyorsan allah daha fazlasını versin ne diyelim... ama bir askeri ücretliden daha fazla kazanıp daha az vergi vermenin adaleti ve mantıklı bir izahı yoktur... bu sadece sizin için geçerli degil bu ülkede yaşayan herkes için geçerli kim ne kadar kazanıyorsa o kadar vergi kuruşu kuruşuna alınsın... bundan neden bu kadar rahatsızsınız anlamıyorum. kimse size hak ettiginizden fazla kazanıyorsunuz demedi hemen olayı başka yere çekmeyin. kazanın hakkınızdır ama vergisini de paşa paşa verin bir zahmet...... 0
  • line technic 16 Eylül 2012, Pazar 01:37:43 Bra isimli şahsa; ben bundan yakınan biri degilimm diye başlamışsın istersen bir önceki msj ını bir oku. sen mesleginin olumsuzluklarını yazınca hak biz yazınca saçmalamı oluyor... ayrıca yanlış bildiklerini de düzeltelim eldiven sadece elleri koruyor lakin çalıştıgın alanın kısıtlılıgından dolayı kolların vs hidrolikten korunması imkansız kesinlikle vucuduna degiyor ve senin bilmedigin bir konu en iyi koruyan eldiven bile hidrolikte 10 dk içinde eriyor. yani birkaç saatlik çalışmada dakika tutup çalışamıcagın için defalarca kez maruz kalıyorsun. tabi her işin zorlugu oldugu gibi buda bizim işin zorlugu, ama vergi vermemek için gerekçe degil. Radyasyondan bahsetmişsin radyasyon dedigin yüksek yogunluklu elektromanyetik alan ve uçakta bu konuda en tehlikeli yerler weather radar önü ve hf anten çevresidir kokpit yapısı itibariyle faraday kafesi görevi görür, kısacası uçagın dışı içinden daha tehlikelidir. yani saglıgın açısından bir yere kaçma yerinde otur senin için daha faydalı :) 0
  • az geldi devlete 16 Eylül 2012, Pazar 01:27:10 Devletin zaten gözü hep vatandaşın cebinde oldu.Bunun havacılıkla da alakası yok, verginin gecikmesinden vergi ve zam alan bir tek bizim devlet var.Bu AKP'de hepten aç çıktı. Ağlattı milleti, paralar lazım tabi, Kızılcahamam'da yemek için para lazım, oğullarına gemicik almak için para lazım. Bi uzak dur devlet yaa... 0
  • İsim / Rumuz 16 Eylül 2012, Pazar 01:21:57 işin içine para girince kabin tekniğe , teknik kokpite, kokpit diğerlerine..... karışmış yumak olmuş kurum resmen :) arkadaşlar neyin kavgasını yapıyoruz??? tebiki bu arkadaşlardan kesilecek olan vergiler diğer iş gruplarına aktarılmayacak. Ya ensesi kalın bi bakanın oğluna ihale devredilcek ya bi millet vekilinin yakınına peşkeş çekilcek yada pervasızca haracanacak. Bunlardan birisi tabiki olucak. Ancak gelelim konunun özüne diğer arkadaşlar(kokpit ve kabinden bahsediyorum) yer istasyonlarında çalışan arkadaşlarımızdan kesilen vergiler %30uları geçerkeni sizler TC vatandaşı değilmisiniz? sizlerede bu vergiler gelince neden iş arkadaşlarınıza saldırıyorsunuz? onlardan yüksek vergiler kesilirken sizler hükümete veryans ettinizimi arkadaşlarımızdan yüksek vergiler kesiliyor diye? Geçelim bu işleri vergi madem kutsal herkese kutsal olmalı? benım vatandaslıgım kadar diğerleride vatandaş. Ya bu deveyi güdeceğiz ya da.. 0
  • pessss 16 Eylül 2012, Pazar 00:46:00 Bu maas olayi sıktı.Kim 5 aliyor arkadas kim abartiyor bunu?bu sirket beni sevmiyorda mi 5 vermiyor!atmayin yorumlarada bi kere olsun maasi yansitmayin.Buyuk hazimsizlik var galoba!! 0
  • 19:57:35 'e 16 Eylül 2012, Pazar 00:25:10 thy teknikte hıçbir uçak teknisyeninin baskasının maasında gözü yok mu. bu habomda calısan teknisyenlerin derdi ne o zaman herhalde zevk için aldıkları maası ve calısma sartlarını begenmiyorlar. typ den gelenleri bilmem ama shy mezunları gayet çalışma sartlarını ve maaslarını begenmiyorlar. maldivlerde yapacağın tatilin hayalini kurarsın yıl boyunca izinler ile yatarsın maasın bittiğinde prim yattı diye aleme akalım dersin eee tabi ki kimsenin maasında gozun olmaz. 0
  • Pilot 15 Eylül 2012, Cumartesi 23:15:32 Bu kadar mi pilot VE diger ucuculara Dusman olunur arkadas, Allahim nasil bir meslegimiz var ki, digerleri tarafindan sadece VE sadece cok para aldigimiz haricinde hic bir Fikir olusmaz. Yaziklar olsun, ne gelirse en yakin sandiklarinizdan geliyor..... 0
  • Atılmış ve alınmış 15 Eylül 2012, Cumartesi 23:11:06 Allah akıl fikir versin derim ben bu kanunu çıkaracaklara. Kendileri, aileleri ve çok sevdiği çocukları bu uçaklarda gönül rahatlığıyla seyahat edebileceklermi acaba. THY dünyanın her yerinden işten atılan döküntü kaptanları zar zor toplarken bir de öz evladı olan ana dilini konuşan personelini kaçırırsa ki görüntü bu yönde maalesef, 15 Knot yan rüzgarda elleri titreyerek ne yapacağını şaşırıp yanındakinin gözlerinin içine bakan Makbul yabancılar bile bu şirketi terk eder. Dünyada, Ortadoğu'da, uzakdoğuda çok güzel şartlarda iş imkanları varken %35 vergi birilerinin elinde patlarsa personel bulamazlar. Buldukları personel ise üzülerek söylüyorum son dönemlerde gelenler gibi 3 yılda 4 şirketten kovulmuş ama THY tarafından kucak açılmış globally foss olur. Kaş yapalım derken göz çıkarıp kazaya davetiye çıkarıp büyüme trendini sıkıntıya sokacak hareketler bunlar. Toplama kampına dönen şirket birilerinin fazla eforuyla ayaktayken atılan her adım 2 kere düşünülmeli... 0
  • Pilot 15 Eylül 2012, Cumartesi 23:10:00 Akrabamın oğlu pilot olmak istiyordu. Nasıl olunduğunu ve devamında nasıl çalışıldığını koşullarımızı iyisiyle kötüsüyle anlattım. Yok abi dedi ben bu işi yapmam dedi. 0
  • MALİYE BAKANINA 15 Eylül 2012, Cumartesi 23:06:04 THY'nin bağlı olduğu Maliye Bakanı sormak lazım:Nerden buldun yasasını neden kaldırdınız ve bütçedeki net hata noksan ile hangi kaçacakçıların olduğu söylenen parasını akladınız?Eski çalıştığınız banka olan UBS'in ABD hükümetinden kaçırdığı vergileri açığa çıkaran ve karşılığında 104 milyon dolar ödül alan Bradley Birkenfeld’in itirafları ile UBS'in 5 milyar dolar dolar vergi ve ceza ödediğine göre bu gibi itirafı eski çalışan olarak Türkiye adına siz yapmak ister misiniz , ya da böyle bir itiraf yapanı ödüllendirir misiniz?UBS düşünün ABD'den IRS'den dünya kadar vergi kaçırıyor , Türkiye'de kim bilir hangi bankalar neler kaçırılıyor.Önce devlet bu konuda yani adam gibi vergi toplamasını öğrensin.Bordrolu çalışanlardan 5 yaşındaki çocuk da vergi almasını bilir. 0
  • 20000 değil 35000 Alıyoruz 15 Eylül 2012, Cumartesi 23:01:40 Tavsiye ederim gidip pilot olun ben vergide vermiyorum aylık 35000 den az kazanmıyorum. 0
  • kimseye bişey olmaz. 15 Eylül 2012, Cumartesi 22:59:05 THY dışında, hepimizin anlaşması net maaş üzerinden vergi sadece şirketlerin maliyetlerini artırır. 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 22:28:26 hep garibana yüklenin.bir özel hv.yolunda çalışan hostesin maaşının ne kadar olduğunu biliyormusunuz acaba.memur 1700 amirde 2000 vs. daha bundan ne vergisi alınacak.sizler önce vekillerden gerçek vergiyi alın sonra sektöre bakın.evet pilotlar doğrudur aldıkları maaşlar ve gösterilenle uyumsuz olabilir araştırıp ona göre vergilendirin.bu ülkede zaten böyle hep garibin aldığı üç beş liraya gözü dikin.milyonları hamuduyla götüren bir sürü işadamı var neden onlarında gerçek limitleri üzerinden vergileri alınamıyor.maliye bakanı bunları düşünüyormu hiç.bordo mahkumlarına hep vuruluyor. yazık. 0
  • prometheus 15 Eylül 2012, Cumartesi 22:14:42 vergi kutsaldır :) nerde öğretildi? bu devletin eğitim sistemine bağlı okullarda bize. kutsal? :) tc diye bir devlet biz kurmadan önce yoktu. yada burmanyada da mı kutsal? ahngi devlete ödenen daha kutsal? ya saf mısınız sizler? teknik az yapmışlar diyor kabin sana da vergiyi giydirsinler o zaman diyor. sizleri yönetmek herhalde öküz sürüsünü yönetmekten daha basittir. analitik zekası bu kadar düşük insanların elindeyse türk havacılığı bitmiştir. ezberci sistemin çarkları arasında çözüm üretemeyen kitleler çıkmışda uçuşa geçmiş. devlet harami gibi çoluk çocuğunun nasibini elinden alan harami ama kutsal :) ne yaptı? yol yaptı, bak ne diyor rte ben yaptım teşekkür edin! yalan mı? ne kutsalı be? kutsal şeyler bin yıllık yalanlardır. hiç bir şey kutsal değil, tanrı varsada umrunda değilsin. uzayda zerre kadar kaplamayan geçici zavallı varlılarız, elimizde ki avucumuzda kileri hiç gerçekliği olmayan kutsallarla, korkularla elimizden alıyor. KORKMAYIN BİRBİRİNİZİ YEMEYİN BİRLİK OLUN! 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 21:45:50 bazı arkadaşlar da pilot olsaydın da sende alsaydın diyor.kıskanıyormuşuz.iyi ama benim 80-90 bin eurocuk param yok ki. olsaydı olurdum merak etme.babam da pilot değil.yani anlıycan şansım yok gibi bişey.eğitimini alan aklı başında herkes yapar bu işi sen rahat ol.insan beyni buna gayet müsait.bide cebin müsaitse ahanda pilotsun.valla maliye kafaya koyduysa bu işi yapar.vergi vermek iyidir arkadaşlar YSE olarak bizlere geri dönecek. 0
  • Yasasin adalet 15 Eylül 2012, Cumartesi 21:45:02 Bu ulkede vergi kaciran herkese sanatci,topcu,popcu,havaci,karaci,sanayici vs. hesap sorulmali ve asgari ucretten alinan vergi herkesten de alinmali.Tesvikle vergi muafiyeti ne demek,hangi medeni gelismis toplumda var boyle birsey 0
  • Line Tech.. 15 Eylül 2012, Cumartesi 20:36:02 Hükümet bizi birbirimize düşüre düşüre öpüyor bugun onlara yarın bize neyin tartışmasını yapıyosunuz anlamadım. Birlik olamadığımızdan işten çıkarmadılarmı arkadaşmarımızı ? Lütfen .. 0
  • vergi memurları 15 Eylül 2012, Cumartesi 20:33:41 duyan da pilotlar ve hostesler vergi odemiyor zanneder.. yorumlarin hepsi, biz oduyorsak pilot ve hostesler de odesin kivaminda. zaten sen de, ben de aynı % uzerinden oduyoruz vergimizi.. ama merak etme, bizim brut maasimiz sizinkinden daha fazla oldugu icin sizden daha fazla para cikiyor bizim cebimizden. 0
  • vatan hainliği 15 Eylül 2012, Cumartesi 20:27:08 su ulkede 720 lira asgari ucretten 300 lira vergi alınıyor. vatan hainliği yapmayın, verin adam gibi verginizi. bizim kazandığımız 3 liranın 1 lirasını bu devlet alıyor, sizdende alması gerekir. ucaktada bi halt yediğiniz yok ... autopilot ...on, sonra gelsin caylar kahveler, neymiş teşvik amaçlıymış, ne tesviği, hepiniz zaten cocuklarınızı tesvik ediyosunuz yaaa pilot olsunlar diye, yoldaki garibanın şansımı var? tayyip al sunlardan vergiyi adam gibi, hakkaten adil olduğuna inanacam ve vericem sana oyumu 0
  • maaşallah !! 15 Eylül 2012, Cumartesi 20:15:58 kabin içi çalışanlarımız bakan ya da vekil olsaydı... kısayoldan bir uçuş yapan emekli,uçağın kapısından girene %50 zam... v.s yaparlardı... daha ne kadar sömüreceksiniz çok meraktayım!!! bu ülkede çalışan kesimin parası ne bereketliymiş... ala ala bitiremediniz!! 0
  • Vergi verelim. 15 Eylül 2012, Cumartesi 20:04:42 Bu işin en doğrusu ülkede nereden buldun yasası ile paraya para demeyen, kısa zamanda milyarları hortumlayan herkesi kapsayacak, torunlarinda bile milyarlık jipleri alan ve sayısız malikhaneleri olan tüm calisanlari, sporcuları, ünlüleri, şarkıcıları ve iş adamlarını kapsayan bir adil vergi sistemini getirmek olmalıdır. 0
  • aircraft technician'a 15 Eylül 2012, Cumartesi 19:57:35 kardeşim hangi şirkettensin bilmiyorum ama thy teknikte hiçbir uçak teknisyeninin gözü ne pilotun maaşındadır ne de kabin memurunun.herkes kendi işini yapar ,maaşını alır şirketinin geleceği için çalışır.kimden ne kadar vergi kesileceğini devlet büyükleri karar verir.işine gelen çalışır ,maaşını beğenmeyen özel şirketlere ya da dubai'ye gider.(emirates kucak açmış bekliyor).. 0
  • Bra 15 Eylül 2012, Cumartesi 19:51:04 Bu teknisyen arkadas ekmege HİDROLİK sürüp dertten yakıtta katkı edip karnını doyuruyor herhalde, ben bundan yakınan biri değilim ama o kadar saçma ki yorumunuz, farkindaysaniz saçmalığın o da iyi degilseniz vahim ki ne vahim, arkadas hadi sen eldiven takar yakıta hidrolige bulasmazsin, uçuş ekibi koşarak mı kaçsın radyasyondan a benim sırtından vurma konusunda uzman yurdumun insanı, Allah sen. Bildigi gibi yapmış zaten, daha ne olsun...... HİDROLİK mağduru seni, ama reva bize reva........... Ne milletimis be 0
  • guest 15 Eylül 2012, Cumartesi 19:45:07 TC vatandası olup bu ülkede çalışan her birey aynı haklara sahip olmalı. ben %35 oderken (yıllardır) siz neden benim yarım kadar ödeyesiniz. büyük haksızlıktan dönülmüş oldu. ayrıca uçağin içinde de bu ülke yasaları bakidir. asıl onaylandığında adalet yerini bulacak. malesef ülkemizde adaletin bir ayağı topal....... 0
  • Bora 15 Eylül 2012, Cumartesi 19:44:59 ne haset ne kıskanç ne ödsek or milletimis arkadas yahu, uçakta orada burada yüzüne gülüp kader arkadaşı dediğin herkesin paramda özü varmış meger, Allah kahretsin bu parayı, para da para para da para.... Yaptıgım isten utandım arkadas kaptan değil kacakciyim sanki, hırsızım arkadas tekniğin, kabın memurunun, kontuarda 1000 liraya çalışan TGS. İşçisinin maaşını ben çalıyorum arkadaslar, hepinizin cocuklarının kursağına daha cok ekmek girecek ben kaptanlık yapmazsam, ya da bedavaya çalışmalıyım, çünkü o uçak sadece otopilottan ibaret, isin riski yok, masa var ya airbus'ta masabasi ısı sayılır, galeyde de kazanabilir masa var o da masa bası ısı sayılır, istasyon müdürleri, şirketin uzmanları, Allah daha cok versin sirketteki herkes hakkıyla kazanıyor, bir tek ben haketmedigim parayı alarak sizlerin hakkını çalıyorum, SİZLER DE BUNUN İCİN HAKLI OLARAK KIZIYORSUNUZ ALLAH CEZAMIZI VERSİN. ......SİZLER KALIN SAGLİCAKLA 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 18:33:57 Özel Havayollarında (ÖHY) 20.000 TL alan Kaptan ve 5.000 TL alan Kabin Amiri yok. Sadece 1 adet Çok Özel Havayolunda (eskiden Türker, şimdi Turkish olan Globaly Theirs) bunun da üzerine çıkabilenler var. Pilotların maaşına laf söyleyen ezikler, kendi işlerini bırakıp pilot olmaya çalışsınlar. Güneşe bakan kendi gölgesini göremez. Bir gölgesini görsünler, sonra yorum yazsınlar. Vergiyi artıracaksa, piyasa ekonomisi devreye girer; artık bıçak kemiğe dayandı. ÖHY'da 7 yıldır zam almadan devam ediyoruz. Kaşıkla verdiklerini de kepçeyle geri alıyorlar. Ciddi anlamda yabancı ülkelere gitmeyi düşünüyoruz. Hem maaş yönüyle, hem çalışma şartları, hem de yaşam kalitesi yönüyle. Kendi dilini konuşamayan milli havayolumuz da, diğer ÖHY da daha fazla yabancı pilot istihdam eder artık. 0
  • AİRCRAFT TECHNİCİAN yazan kişiye 15 Eylül 2012, Cumartesi 18:32:18 sen de mantığın olmadığı apaçık ortada nasıl uçak teknisyenisin bu mantıksızlıkla hayretler doğrusu sen verdiğin verginin nereye gittiğini sanıyorsun devlete mi ha devlete sanıyorsan güzellik uykusundan uyan be kardeşim ha bide gittiği yerin yalakası isen şaşırmam maliye bakanı olacak kişi 2500-5000 motor arabaya biniyor yakıt yüksek diyede bisiklet kullanın diyor kelle koltukta giden pilot hostes gece gündüz çalışan pilot hostes sitres üstüne sitres yaşayan pilot hostes her kişinin yapamayacağı işi yapan pilot hostes bir de aldığı yüksek maaşı almayı hakettiği halde ekmeğine kısıtlama getirilen gene pilot hostes bu zihniyetlere söylüyorum la siz ne kullanıyorsunuz aynısından bana da verin duble pilot olacağım ben otobüs şoförümü bu sandığın mesleki pozisyon arkadaş bu ülkede ne doğru yolunda gider ?? Ama yok cehalet başa bela daha çok zaman geçmesi lazım 0
  • AİRCRAFT TECHNİCİAN 15 Eylül 2012, Cumartesi 18:29:12 line technicği yorumlarından dolayı kutluyoruz.olaya bakış açısı (hiçkimsenin zoruna gitmesin) çok güzel ve HAKLIDAAAA.... 0
  • SURİYELİLER 15 Eylül 2012, Cumartesi 18:13:51 Türkiye kendi eli ile neden olduğu Suriye krizinde Suriyeli sığınmacılara günde 10 milyon dolar harcıyorken yemezler beyler. 0
  • line technic 15 Eylül 2012, Cumartesi 18:12:06 %35 vergi neyle sonuclanir. Arkadaşım hiç merak etme birşey olmaz, pilot maaşı 7000 dolara düşermişte körfez ülkeleri bunun iki katını veriyormuş millet oraya gdiermiş. uçaklar uçamazmış, boş yere debelenmeyin.. kimse burdaki hayatını bırakıp kolay kolay oraya gitmez. bu gün yetişmiş bir teknisyen burda kazandıgnın üç katına yakını körfez ülkelerinde kazanabiliyor, gidenlerin oranına baktıgınızda bu oran yüzde bir bile degil... para herşey degil bunu sizde biliyorsunuz,.. korkmayın %35 vergi dilimi sizi fakir yapmaz... ama sektörü adaletli yapar :) 0
  • benzin 5 liraya dayandi 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:58:26 bir yerden para lazim.... 0
  • şok şok şok 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:51:18 Bizim şirketler onun da bir yolunu bulurlar merak etmeyin... 0
  • TALPA ve TASSA nin faliyetleri 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:48:53 Aylardir bu vergi olayinin gelecegini sagir sultan bile tahmin ediyordu. Pilotlar ve Hostesler dernegi ne isle ugrasiyor ? 0
  • AİRCRAFT TECHNİCİAN 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:48:30 bü ülkede yaşıyorsan vergini vereceksin arkadaş yabancısı türkü yok bu işin pilot amcamada 12 kapı açık beğenmiyorsa 0
  • AİRCRAFT TECHNİCİAN 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:45:31 aldığın parayı beğenmiyorsan 12 kapıda sana açık kimse zorla çalıştırılmıyor...verginide vereceksin arkadaşş sen verme o vermesin nasıl olcak bu iş ??? 0
  • yok 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:42:23 pilot maaşı 20bin hostes maaşı 5bin. vay canına o zaman ben başka bir yerde çalışıyorum heralde :) doğruluk niteliği yok. 0
  • AİRCRAFT TECHNİCİAN 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:41:00 Arkadaşlar kendi mesaileriyle karıştırıyorlar herhalde ama bir gerçek varki herkes paşa paşa aldığı paranın vergisini verecek bu sadece pilot teknisyen hostes değil HERKES ... 0
  • vergi borcu namus borcudur vergini öde.... 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:29:29 teknik de 4000 alıyorum diye yorum yazan arkadaşa sinir olmuş sanırım biri, sen mesailerle 7000 alıyorsun demiş. :) ne yaptın arkadaşın bodrosunu mu gördün. allah akıl fikir versin bilen bilir 4000 bürüt alan bir adamın mesailerle 7000 alabilmesi için double çalışıp şirkette yatıp kalkması gerekir ki buna insan bedeni dayanmaz... kısacası birilerine laf dokununca saçmalamaya başlamışlar.... 0
  • %35 vergi neyle sonuclanir. 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:29:24 Turkiyede çalisan tum yabanci ve kendine guvenen Turk kaptanları cok hizli olarak ulkeyi terk eder. Uygulanmak istenen vergi dilimiyle en ust kaptanlarin maasi bile 14.000 TL altina girer. Buda bugunku doviz kuruyla yaklasik 7.000 dolar. Korfez ulkelerde piyasa 15.000 dolardan basliyor. İhracitin lokomotifi olan sirketlerin ucaklari kisa bir sure sonra yerde kalabilir. 0
  • line maint 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:23:06 line technic kardesım cok guzel yazmıssın helal olsun sana... 0
  • Yeterrr'e selam olsun.. 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:22:55 Sonuna kadar katılıyorum. Gereksiz yorumcular,madem bize olan kıskançlıktan kendinizi yiyip bitiriyorsunuz,hadi o zaman pilot olun da görelim. Hadi siz de alın o maaşları,neden olmuyorsunuz,çünkü olamazsınız,beceremezsiniz. Vergi sevapmış,yemişim öyle sevabı. Benden kesecek kendisi hortumlayacak,muhaliflere silah verecek,kömür diye dağıtıp oy toplayacak,çocuğunu akrabasını besleyecek. Senden %15 vergi kesilirken benden %35 vergi kesilecek,şimdi adalet diyenler nerede,hadi bakalım. Her ay SSK dahil benim maaşımın %40'ını alacak,ama hastaneye gitsem hatta reçete bile yazılsa para vericem. Yandı gülüm keten helva. Gözlerini para bürümüş resmen,aç çakallar gibi saldırıyorlar para neredeyse. 0
  • line technic 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:15:13 Bazı arkadaşlar bizim maaşımızla ugraşılacagına gitsinler vergi kaçıranlarla futbolcuların aldıklarıyla vs ugraşsın demişler sonuna kadar haklılar ancak unutmasınlarki topu başka yere atarak bu sorumluluktan kaçılmaz. allaha şükür hepimiz kazanıyoruz ve bunun vergisini paşa paşa vermek zorundayız. havacılık iş kolu digerlerine benzemez tabiki bir pilot arkadaş yorum yapmış gecesi gündüzlü durmadan her gün o daracık kokpitte uçuyoruz elektronik aletler arasında radyasyon vs maruz kalıyoruz demiş... kusura bakma ama bizde geceli gündüzlü çalışıyoruz , ve senin kaldıgın radyasyonun yanında bide hidrolik yakıt gibi kimyasallara maruz kalıyoruz, ama paşa paşa aldıgımız her kuruşun vergisini ödüyoruz. ama bizim için sıkıntı yok azdan az çoktan çok gider.... 0
  • aircraft tecnition 15 Eylül 2012, Cumartesi 17:02:38 Sen 4000 degil mesailerinle en az 7bin aliyorsun. El insaf. Bu para cok. Senin de hem maasin dusurulmeli hem vergin artirilmali....... 0
  • AİRCRAFT TECHNİCİAN 15 Eylül 2012, Cumartesi 16:53:24 Bana nasıl uygulanıyorsa kabine ve kokpitede öyle uygulansın.ben aldığım 4000 liranın 1200 lirasını vergi veriyorsam pilot amcam ve hostes ablamda bu düzene göre versin...iyi çalışma olur eğer hayata geçirilirse...kimse ağlamasınnn 0
  • KM 15 Eylül 2012, Cumartesi 16:12:47 THY DIŞINDA HANGİ ÖZEL HAVAYOLUNDA KABİN MEMURUNUN MAAŞI 5 BİN TL?HABER YAZARKEN ARAŞTIRIPTA YAZILIRSA DAHA GERÇEKÇİ OLUR. 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 14:55:59 yaw o meclisteki insanlar siz nerden para bulacağız diye düşünürken 1500-2000 tl maaş alan kabin memurundan mı tamamlayacaksınız açığınızı siz önce patronların emrinden çıkıp bizleri borçlar kanunundan cıkartında tazminat hakkımız dogsun sıgortalıyız senelik izin var bunlar iş kanunundaymısız gibi işliyor ya tazminat hakkımız şu havacılık kanununu çıkartın da boyunuzu görelim 0
  • İnsaf 15 Eylül 2012, Cumartesi 14:53:07 Ülkede bu kadar vergi kaçıran, kazandığını az gösteren insanlar varken; ödemesi düzenli olarak yapılan pilotlara hosteslere göz dikilmiş şimdi de. Herkes işi gücü bıraktı pilotların maaşını konuşuyor. Bu iş kolay olsa ne kadar kamyoncu, minibüsçü varsa pilot olmaya kalkardı. İnsanların biran önce aklını başına alması lazım. 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 14:08:19 Vergi kaçıranların üzerine gidilmiyor çıkan dışarın porshdan geçilmiyor millet 10 kazanıyorsa 1 gösteriyor bunlardan alınmıyor havacilar hedef gösteriliyor ne yapacaklarını şaşırdılar:)) 0
  • K/m1 15 Eylül 2012, Cumartesi 14:08:18 Demekki herhangi bir bakanın oğlu yada kızı bu vergilendirme diliminde bulunmuyor yoksa yaparlar mıydı sizce? 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 13:52:04 Yabancılardan %10-%20 daha fazla vergi alınması lazım.Yabancı çalıştırmak lüks tüketim gibi bir şeydir.Ama bizde tam zıttı.Yabancıdan daha az vergi alınıyorki daha çok yabancı gelsin ülkeye diye.Yabancıdan vergi almaktansa kendi vatandaşından vergi alarak dengelemek yanlış bir düşüncedir.Yurtdışından alınan mallarada indirim gelsin o zaman yabancı çalıştırmak yurtdışından mal,hizmet almak ile aynı statüdedir.Yurtdışından çalışan(hizmet) alanlardan %25 fazla vergi kesilmesi lazımdır. 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 13:37:47 Yabanci kaptanrarin maasindada onemli azalma olacak.hicbiri kalmaz. ya da simdi oldugu gibi brokirlari vasitasi ile aciktan el altindan odeden 2000 dolar gibi kesilen vergi gibi odeme yaparlar olur biter.onlar benim ulkemde vergisiz calisir . 0
  • misafir 15 Eylül 2012, Cumartesi 13:32:29 Darısı Pırlanta tiareti yapanların başına!!!... 0
  • ağzı olan konuşuyor 15 Eylül 2012, Cumartesi 13:21:52 Pilotlarda Kabin çalışanlarıda alacakları net maaşa bakarlar vergi artışını şirketler düşünsün vergi oranında artış sağlanır.Millet başkalarının maaşıyla uğraşacağına kendini geliştirip iyi kazanmaya çalışsın boşuna çenesini yormasın 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 13:20:44 Bu işi kimse cok sevdiği vatana millete faydamız dokunsun diye yapmıyor, parasi icin yapıyor, eğer yuksek vergilendirme ile maaşlar düşecekse bir cazibesi kalmaz degeri düşer anlamsızlaşır, zaten vergisini ödeyen bir gelir grubuyuz, milyon dolar alan futbolcularla kıyas götürmeyecek bir maaşımız var buna göz dikiyorlarsa yazık , ayrıca az kisi bilir teknokent olarak çalışan işyerlerinde işçiler 0 VERGİ DİLİMİ İLE calismaktadirlar, normal işçi vergisini verirken burada çalışanlar hiç vergi vermiyorlar , bu is hava is olayına benzemez uçuşlar durur uçamazlar, 0
  • Avcı 15 Eylül 2012, Cumartesi 13:07:42 saygı değer meslektaşlar lütfen artık kendimize gelelim gençler lütfen kendinize mesleğinize ve meslektaşlarınıza saygı duyun bizler buşekilde birbirimizi yerken farkında değilmisiniz nasıl bir kitleyi karşımıza aldığımızı? yarın başımıza gelecekleri düşünmek istemiyorum artık bir çatı altında toplanma zamanı geldi yoksa her Türk pilotu yurt dışında iş aramak zorunda kalacak. 0
  • suyu çıktı bu işin 15 Eylül 2012, Cumartesi 12:57:30 artık tadı tuzu kalmadı havacılığın.kaptanı da hostesi de ağlıyor..memleket nereye gidiyor arkadaşlar? 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 12:49:48 1)vergi usul kanunu cifte vergilendirmeyi önleyici maddeler içerir. kendi ulkesinde gelir vergisi veren bir mukellef bireysel kazancından 2. defa vergilendirilemez. 2) herkes kazancını dogru beyan ederse devletin samanlıkta igne aramasına gerek kalmaz.vergi kutsaldır unutmayın. ac gezen f/o lar var diyen zat, aldıgı parayla düzgün hayat yasayanlar ac gezmiyor. işe girdikten 6 ay sonra ev almaya kalkarsa,alman marka tek kapıya binmeye kalakrsa olacagı bu tabii..o ayrı ! 0
  • sahipsiz pilotlar 15 Eylül 2012, Cumartesi 12:43:18 YABINCILARDAN VERGİ ALACAKLAR MI? VERGİYE GELİNCE KANUN JET HIZINDA AMA HAVACILIK KANUNUNA İŞ GELİNCE PİYASADA HİÇ KİMSE YOK. MALİYE BAKANIMIZ AYNI HASSASİYETİ HAVACILIK KANUNUNDA DA GÖSTERSİN KANUNU ÇIKARTSIN İSTEDİĞİ VERGİYİ ALSIN O ZAMAN. 0
  • yasas 15 Eylül 2012, Cumartesi 12:39:31 tabi alsınlar yaa az ödüyoruz zaten biz vergi, alsınlar tabi. yabancı pilot yazan arkadaşa katılıyorum. ülkemizde pilot açığı var ya yabancı pilottan vergi almasınlar biz onlara muhtacız çünkü. hakem heyetinin belirlediği zammın sebebi belli oldu bizden kepçeyle geri alacaklar. ynı öğretmenlere yaptıkları gibi. bir tane bakan biz size zammı yapıyoruz ama temmuzda geri almasını biliriz demişti öğretmenlere 0
  • 20 bin ? 15 Eylül 2012, Cumartesi 12:35:58 Arkadas kim aliyor 20 bini senelerin kaptanlari desen tamamdir ama piyasa ac gezen fo larla dolu. Adamlardan birde vergi alirsan vay hallerine. 0
  • en kolayi 15 Eylül 2012, Cumartesi 12:22:45 Ucretlilerden vergi almak.zaten sorun vergi kesmede degil ulkenin kaymagini yiyip memur kadar vergi vermeyenler.vatandasin isyani buna.bu sorunu kapitalist duzende cozemezsin zatem vesselam. 0
  • Vergi 15 Eylül 2012, Cumartesi 12:19:44 Arkadaslar bizim icin problem degil ben elime gecen net maasi bilirim,vergi yukselirse bunu isveren dusunecek...zaten ben dusunecek olam colde 0 vergiye yaparim bu isi...yabancilar neden benimle esit vergi oduyor onuda anlayabilmis degilim?? 0
  • Yeterrr in devami 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:56:21 6) sizler isler ters gittiginde veya arabaniz arzalandiginda dur bi bakalim usta cagralim fikirlerini kafanizdan gecirirken biz 200 kisi nasil sag salim indirecez diye dusunuyoruz 7)ya bugun yagmur yagiyor dediginizde biz cb lerin neresinden kacacaz diye dusunuyoruz 8) cocuklariniz hasta oldugunda sabah 8 de sefinizi ararsiniz ise gitmezsiniz bize ise sb yok gitmeniz gerekiyor denir 9)hepiniz yazin isinizden 1-2hafta tamamen uzaklasirken bizlerse sizi hangi tura gidiyorsaniz ona zamaninda goturelim diye elimizden geleni yapiyoruz 10)ayrica hicbir kanuna bagli olmadan hakkini neye gore ariyacaksin Sayin Airport haber yoneticileri ssk li olan ucucularin kendilerine ait bir kanunu yok yuksek minare işcisi sinifi risk grubundan degerlendiriliyior bu konu ile ilgili arastirma yapmanizi rica ediyorum. 0
  • 305 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:52:32 Bu insanlara mustaak bukadar para fazla nin tl neylerine yetmiyor 0
  • YABANCI PİLOT 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:51:57 dan da vergi alacak mısın yoksa vergi muafiyetine devam mı edeceksin? 0
  • Yeterrrr 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:48:00 Yeter bu memlekette havacilarla urasanlara, aldığımız parada gözü olanlara yeter! 1) gece 10 ile sabah 4 arasında insan vucudu uykudayken salgiladigi kanserle savasan hormonlar bizlerde salgilanamiyor cunku ya ucusa gidiyoruz ya ucustan geliyoruz. 2) vardiya sisteminde bir duzen varken sen ekip planlamanin insiyatifinde ya 3 gece 3 z gidersin yada minimum restle arka arkaya 4 gun ucarsin bir sabah bir aksam 3) donmus yemeklerin icinde hic bir besin degeri olmadigi icin ve Allahin gucune gitmesin igrenc oldugu icin, artik bir cogumuz sadece ekmek peynire talim ediyoruz 4)sizler yeryuzunde uzerinizde minimum 10000 metrelik filtre ile isinize gelip giderken bizelrin ustunde oyle bir tabaka yok ve ayrica 3 metre kare alan icersinde onca elektronik alet! 5). Sizler isinizde ya sikildim surda bi cikayim hava alyim dediginizde bizim sigaramiza takmis durumdasiniz. 0
  • 11:32 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:46:47 nasıl yani dostum şu işin aslını detaylı bir açıklar mısın? 0
  • VERGİ 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:39:13 Bu ülkenin vatandaşı isem vergiden imtina etmem.Ancak verdiğim vergiler Suriye'li sığınmacılara ayda karşılıksız 1500 TL ve prezarvatif olarak gidecekse işte orada bir dur derim.İnsanı aptal yerine koymayın... 0
  • Kokuşmuş! 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:37:51 Bu ulkenin terk edilme zamani gelmis de geciyor bile. Şu halkin birbirini çekememezliğine bakin. Kokuşmus iş ahlakı! 0
  • operasyona devam 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:34:13 değerli arkadaşlar,devlet gözünü havacılara dikti bir kere,bundan kaçış yok.ulaştırma bakanı daha geçen söyledi,havacılıkta bilmem şu kadar istihdam sağladık diye.bunu dedikten sonra da bu tip operasyonların olması çok normal.zaten 2012 yılı başından beri tuhaf uygulamalarla kazanılan haklar ve paralara tırpan üzerine tırpan geliyordu.devamı da gelecek..sıra kokpite geliyor.. 0
  • TOP SECRET 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:32:09 Keşke yorum olsa...... 0
  • dc ye cevap 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:20:40 Bir insanin ici bu kadar pis olmamali.ama senin belli ki pis degil paslanmis.sende ins allahtan dilerim 5 kurus kazanamazsin bu hayatta.biz neler cekiyoruz senin haberin var mi.ama sen insan olmadigin icin anlamazsin ne demek oldugunu.sen git baska coplukte ot.gozu olanin gozu ciksin. 0
  • TOP SECRET'A 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:17:56 YORUMUN KULAĞA MANTIKLI GELDİ. 0
  • Fiili uçmayan çakma uçucu başkan 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:16:57 Vergi vermek sevaptır. İtiraz etmek olmaz. Böyle zor kazanılan bir paradan vergi vermek ise inanın daha buyuk sevap. Çünkü havada uçarak kazanılan bu para alınteri ile sonuna kadar hak edilen yani helal bir paradır. Ancak...Yerde klimalı odada uçuyorum diyen, Uçmadan uçucuları yöneten (zulm eden desek daha iyi), tüm uçucu haklarından ve ayrıcalıklarından yararlanan makamını korumak için alehimize bir sürü procesi bulunan, uçuculardan nefret eden başkan da bu vergi dilimine tabi olsun. Zira bulunduğu makam fiili uçuculuk gerektirir. Çakma sertifikalarla olmaz bu iş. 0
  • VERGİ MÜKELLEFİ 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:15:39 bu memlekette pilot olup ayda 20.000-30.000 TL alıp çuvalla parayı götüreceksin ondan sonra da asgari ücretli kadar vergi ödeyeceksin yok öyle yağma. Zaten bizim havalı astrotların uçarken yaptığı şey 2 tuşa basarak uçuş boyunca sistem operatörlüğü yapmak. Günümüzdeki son teknolojisinde üretilen uçaklar zaten kendisi otomatik uçuyor. Maliye bakanlığını kutlarım geç de olsa önemli bir sorun tespit edilerek çözümü konusunda harekete geçilmiştir.... 0
  • 5000 tl yazanlara imreniyorum 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:08:24 hala 5000 tl civarı yazılıyor ya helal olsun. arkadaş neden ben bu parayı göremiyorum. sevgili airport haber yazarları lütfen şu maaş olayını açıkça yazın. ya hangi insan aldığı yol ve harcırah parasını maaşına ekleyip öyle yazar. 0
  • TOP SECRET 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:03:19 Plan A : sunexpress'e anadolujet uçakları devir edilecek.yarı masrafa 2 katı (sendikasız) iş gücü kazanılacak. Plan B ; Anadolu jet sxs'e tamamı ile teslim edildikten sonra sırası ile yavaş yavaş thy'nin kırmızı kuyruklu uçaklarıda sürat ile sxs bünyesine geçirilmeye başlanacak. PlanC :(ustalık dönemi) thy filosu'nun buyuk bir kısmı - sendikasız kuzu gibi uçan sxs ekiplerine teslim edildikten sonra thy'de kokpit-kabin-maaş kıyımına başlanacaktır. 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:01:38 Bu düzenlemeyi yapan arkadaşlara dört bacak uçuş yazmak lazım. Görecekler o zaman verilen para az mı çok mu! 0
  • öger 15 Eylül 2012, Cumartesi 11:01:29 çok geç kalındı..astronotlardan daha fazla verği alınmalı...2 pedal 1 lövye... 0
  • isim rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 10:46:34 nereden ne alıcaklarını şaşırmışlar ya.... 0
  • dc 15 Eylül 2012, Cumartesi 10:45:42 çok yerinde bir karar...o kadar para alıp yan gelip yatan arkadaşlardan daha fazla verği kesilmeli..maliye bakanlığını tebrik ederim 0
  • İsim / Rumuz 15 Eylül 2012, Cumartesi 10:39:47 hosteslerin maaşı 5 bin mi??? ben 10 sanıyordum!!!!!! 0
  • Ben de simdi sırada ne var diyordum 15 Eylül 2012, Cumartesi 10:26:54 Hadi hayırlısı... 0