'PİLOT AÇIĞINI KAPATIYORUZ'

    Çok beğenilenler

  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 14:36:56 senin gibi akıllıları tokatlamak için ....anladın sen onuuu :)) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 11:51:44 ama her nereye bakıyorlarsa kopeğide oraya baktırmayı başarmışlar :)) 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 04 Şubat 2012, Cumartesi 15:06:40 Her ikiside Şaban Baş gibi değerli bi iş adamının eseri, hayırlı olsun BARIŞ HAVACILIK , bugune kadar bakanlık ihaleleri, yurt ici yurt dısı uçakla zirai ilaclama gibi başarılı islerinizin üstüne tekrardan Barış Havacılığı kurmak cok güven verici olmuş. Tebrikler 0
  • Misafir 04 Şubat 2012, Cumartesi 15:03:48 Şaban Baş havacılık sektörüne yaklasık 40 yıl kadar emek vermis ve cok basarılı pilotlar yetistirmistir, Tarkimi satıp Barıs havacılıgı kurmus, olabilir bu adam iş adamı havacılık temel mesleği olsada bircok isle ugrasıyor, sirketin icinde olan seyler icin yorum yapmak bize düsmez, pilot acıgına gelince, pilot denince akla neden hep havayolları geliyor, binlerce özel sirket ve o sirketlerde Şaban Baş ın yetistirdiği pilotlar var. Bu sadece ucus okulunu bitirmekle olmuyor, ona bakarsanız birsürü universite mezunuda acıkta ama isinin pesinde kosan adam is bulmakta ve büyümekte zorlanmıyor 0
  • Misafir 31 Ocak 2012, Salı 21:23:32 SEN NE İŞ YAPARSIN BİRADER,SEN NEDEN UÇUŞ ÖĞRETMENİ OLMUYORSUN? BECEREMİYECEĞİNDEN KORKUYORSAN GEL BANA GEL,İTİNA İLE EĞİTİRİM SENİ. 0
  • Misafir 31 Ocak 2012, Salı 12:03:37 Piyasada yeni mezun 250-300 civarı işsiz pilot var. yazık bu kadar yatırıma.. bahsedilen havayolu şirketleri sadece tecrübeli pilot alıyor ve pegasus dışında uçak alıp büyüyen şirket yok.. allah kolaylık versin öğrencilere.. 0
  • Misafir 31 Ocak 2012, Salı 10:42:37 Arkadaşım orada çalışan adamlar neden line a giremiyo demişssin...adam zaten iyi kazanıyor ve bir çok insan senin gibi düşünmeyebilir yatılarla uğraşmak istemeyebilir, bunu lütfen başka taraflara yönlendirmeyelim.. Ayrıca senin düşündüğün gibi olsa yeni pilot adaylarını sen mi yetiştirecen :))) Abicim saçmalamayın pilotluk mesleğini karalamayın, bu meslek çok yükseklerde bir meslektir ve geleceği olan bir meslektir. Sonuçta uçaklar kendi başlarına uçamıyorlar değilmi yahu??? Bırakın diğer insanlarda girsin bu işe size rakip olacaklar diye kimseyi sokmamak için bu mesleğe söylemediğiniz şey kalmıyor... Yok iş yokmuş, yok iş bulmaz zormuş, yok tip parası.. Bırakın insanlar araştırıyor zaten herşeyi.... 0
  • Misafir 31 Ocak 2012, Salı 08:48:43 Oradaki ucus ogretmeni arkadaslara bir sorun bakalim niye havayollarinda veya business jetlerde ucmuyorlarmis, kac yildir is arayip da bulamiyorlarmis. Bu size sektor hakkinda bir fikir verir herhalde. Bu isler oyle sektor daraldi genisledi olaylari degil, artik boyle, yeni pilotlarin yuzune kimse bakmiyor, sektorde sadece tecrubeli pilot acigi var. 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 22:57:57 Yeni uçuş okulumuz hayırlı olsun... Ben bu işlere girmek isteyen arkadaşlara bir tavsiyede bulunmak istiyorum: Lütfen kendinize şuanki durumunuza uygun bir CV hazırlayın. Bu CV'ye farazi olarak sadece "Şu uçuş okulundan mezunum, 210 saat uçuşum ve ATPL Frozen'ım var" yazın. Hazırlamış olduğunuz bu CV'yi, THY, Sunexpress, Pegasus, Atlasjet, Onur ve diğer tüm firmalara "elden" verin. Elden verdiğinizde ne kadar ilgiyle (!) karşılandığınızı görmüş olacaksınız. Olası geri dönüşler, yapacağınız bu yatırım için bir fizibilite çalışması olur... 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 19:29:48 şaban baş deyince önce akla havacılık gelir havacılığın hasını bilmeyenler şimdi yorum yapıyor kusura bakmayın siz giderken daha şaban baş bitirmiş çoktan dönmüş eleştiri yaparken lütfen iyi düşünün. havacılığın en iyisini yapacağından hiç şüpem yok .yolunuz açık olsun barış havacılık 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 16:58:21 Türkçe konuşmaktan bahsediyorsanız eğer, öncelikle attığınız yoruma bir bakın. Bize Türkçe'de öğretilen, noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırakılmasıydı. Siz o dersi kaçırdınız sanırım. 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 16:40:38 hayırlı olsun; Şaban eski havacıdır. En yakışıklı Hilmi çıkmış. Çınar 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 16:12:20 Uzun zamandır bu tür tartışmaları okuyorum da,hangi mesleğin garantisi var onu düşünüyorum.Ben iktisat mezunu yabancı dil bilen, lisansları olan bir kişi olarak senelerce işsizdim.sonra bir şekilde iş torpilsiz tanıdıksız iş bulabildim.Doktor da olsanız avukat mühendis de hayatta hiçbir meslekte garanti iş yoktur.Bu pilotluk için de böyledir.Risk almak isteyen her şeyi göze alan alı almayan almaz.Kimseye ne garanti iş sözkonsu ne deişsizlik 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 16:02:26 Arkadaşlar manavcı diye meslek yoktur,manav vardır,yada manavcılık,siz açık pilot kritiği yapacağınıza Türkçe konuşmayı öğrenin. 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 15:49:46 aslında serbest piyasanın algısına göre uçakların pilot maliyetlerinin düşürülmesi için tek yöntem bu. piyasada istihdam edilen ya da edilmeyen ne kadar çok pilot olursa pilotların emek değerleri ucuzlar. başbakanın 3 çocuk doğurun demesinin altında yatan gerçek de bu. türkiye avrupanın çini olacaksa burada mümkün olduğunca çok ve ucuz emek olmalı. yani öyle ya da böyle her sektörde atılan hemen her adım ücretleri daha aşağı çekebilmek işgücü maliyetlerini düşürmek amacı taşıyor. 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 15:46:46 Arkadaşlar, pilot açığı var diyen arkadaş muhtemelen bir uçuş okulunun muhasebe müdürü falandır. Bunlara kanmayın, gidin şirketlere araştırın, siyasi torpiliniz, dayınız yoksa bu iş olmaz, istersen kemik gibi uç, ana dilin gibi ingilizcen olsun farketmez sürünürsün. Bu laflara kanıp, yüklü miktarda kredi borcu altına girmeyin, ha derseniz benim fazladan 250.000 TL var o zaman iş başka.... 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 15:31:20 Malum bunlar önce kendi insanlarına iş veriyor demişsin. bir de orda doğdum demişsin. Orda doğan bir insan, oranın özlük haklarına sahip olur ve ona göre muamele görür. Ben doğmadım yurtışında, ama okudum. Burada yazan çoğu insanında ciddi yurtdışı tecrübesi var. Yani; sen kendini farklı filan mı zannediyorsun. ben anlayamadım da 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 15:27:16 Kardeş, (senin bildiğin Türkçe ile yazıyım) herşeyi biliyonda, kendi anadilini bilmiyon.. Ulen yabancı ülkede doğdum demişsin.. Ben de Almanya doğumluyu, ama kütür kütür yazabiliYOM.. KArdeş.. ne senin doğduğun yerin adamına, ne de senin gibi arada kalmış, çok bildiğini zanneden kardeşlere ihtiyac yok bu Ülkenin.. Sen doğduğu topraklara geri dön.. Orda almışsın lisansı, satamamışsın, gelip burda mı satmaya çalışıyorsun?? Bu ülkede doğan ve emin ol senden, bende daha zeki, daha iyi yabancı dil konuşan ve özüne sahip çıkan bir ton genç dolu.. Şu an sektörel bir sıkıntı var.. gayet normal.. Sen neden lisans aldığın ülkede iş bulamadın da geldin burayı kötülüyorsun? (Bu arada; fırıncı olmak da maharet ister) 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 14:45:27 Kanmayın açık falan yok. Olan uçuş okulları da kendi imkanları ile eski forslarını kullanarak öğencilerini sokmaya çalışıyor gerisi hikaye.. 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 14:33:03 Arkadaslar oncelikle turkcem zayif,malum yabanci ulkede dogdum,sonra cocuk falan degilim firincida degilim.Ben JAA lisansina sahibim atplimde yanmadi cunku her yil prof check yapiom.Avrupada is bulamadim nedeni bunlar bizim ulkemiz gibi degil onceligi kendi insanlarina verio,yani bana sira gelinceye kadar kablumbagalar agaca cikar.kimseyi tanimadan saygisizi olamyin lutfen.ben avrupadaki ve turkiyedeki durumlari cok iyi biliom 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 13:40:08 Bu tarz okullara pilot olacağım hayaliyle giden gençler İstihdam edilemeyen pilot sayısı hakkında biraz araştırma yaptıktan sonra büyük meblağ paralarını veya finansal kuruluşlara yapacakları kredi borçlarını bu okullara verme kararını iyi düşünerek versinler. Yabancı ikinci pilot istihdamının da Türk firmalarının bir vazgeçilmezi olduğu düşünülürse riskli bir kariyer planlaması yapmaktan vazgeçmenizde fayda var. Bakınız: http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/15291835.asp 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 13:05:33 Abicim ozaman bu kadar yatırım yaparmı okullar he?? Senden benden zekilerdir heralde o kadar yatırım yapan okullar 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 13:01:09 Bence de Türkiye'de pilot açığı yok buna katılıyorum da şu pilotların havasını anlamıyorum. açık beyin-kalp vs. ameliyatı yapan doktor yapmıyor yaptığınızı. Manavcı diye aşağılayamazsınız kimseyi. manavcı uçağa binmese de olur ama sen sebze-meyve yemek için muhtaçsın ona. bu işin eğitimini alan herkes pilot olabilir bu kadar basit 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 13:00:23 yahu kaç tane tanıdığım arkadaşım sırf tanıdığı, torpili artık ne demek gerekiyorsa, yok diye işe alınmıyorlar.. 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 12:52:55 TÜrkiyede pilot açığı yoktur..Açıkca ifade ediyorum ki yoktur...manavı bile pilot yaptılar bu memlektte.. 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 11:00:54 Bu sektörde her yıl 500 pilot açığı oluşmaktadır. ve pilot yetiştirilmesi gerekiyor. Bu pilot açığı yok falan diyenler diğer insanlarında bu sektöre girmesini engellemeye çalışanlardır. İnsanları rahat bırakın, hedeflerine takoz koymayın... Yazık günah.. birisi çıkmış 737 tip im var 5 yıldır boştayım diyen belkide fırıncı yada pilot olmak isteyipte olmayan birisi,, yapmayın arkadaşlar... İnsanlar bu işle gönül koymuşlar ve bu lisansa sahip olupta iş bulamayan şu anda yok denecek kadar az... 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 10:58:55 nereye bakıyor bu adamlar ?? 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 09:57:47 o köpek ne? 1
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 09:18:03 Pilot açığı falan yoktur, olsa olsa "yolunacak kaz" açığı vardır. 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 08:07:34 kardeşim hem diyorsunuz torpilimiz yok hem paramız yok hem anam babam tarlada bu nasıl bir çelişkidir bırak tipi, atpl için verdiğin parayı yaz şuraya da sonra ağzını torpilden aç, parasızlıktan aç, tarladaki emekçilerden aç... o eğitimlere verdiğiniz paralarla insanlar iş kuruyor aile geçindiriyor... 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 08:01:37 açık yooookkk 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 03:47:42 Ulen, sekreteri bile Tarkim den çalmışsınız... :)) Amma da yeni soluk bee... :)))) 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 03:46:12 Kardeşim, senin ATPL in yanmış. Günaydınlar olsun sana... Sen komiklik olsun diye yazmışsın bence.. :)) (=kesin fırıncı bu çocuk, pilotum diyor)) 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 03:43:49 Kardeşim, tamam güzel yazmışsın.. Ama bir de senin yazdıklarını okuyalım; baştan aşağı imla hatası dolu. Sen daha kendi dilinde sözdizimine hakim değilsin.. Şuraya iki cümleyi arka arkaya imla hatası yapmadan yazamamışsın... Yani, şurdan bile senin çıtan belli be kardeşim... İyi günler.. 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 03:34:37 Arkadaşlar maden eğitim önemli diyorsunuz, o zaman bari adam gibi eğitim alın.. ER-Ah F.T.O.. Ayjet, Tarkim vs.. eskidenmiş arkadaşlar, eskideennnnnnn.... Haa gel gelelim, pilot açığı var mı konusuna? Kesinlikle eğitimiz bitse bile kafadan kaç yıl işsiz gezeceğiniz şimdiden kesin!!! Aman dikkatli okuyun bu satırları.... Açık sadece uçuş okullarının satış & pazarlama elemanlarının kotalarında var.. :)))))) 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 01:18:23 önüne gelen okul kuruyor sanki çok fazla potansiyel var gibi. daha durun bakalım ilker sarper'de yavrukuşla giriyor piyasaya..... 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 00:23:23 Arkadaslar JAA Atpl frozen ve B737/300-900 serileri tip lisansila 5 yildir bekliom?????? Hazirda pilot, amma malesef babam yok veya dayim yok pilot olan malesef babam ve anam ADANADA pamuk tarlasinda irgatti.Bakkaldan kolay ucus okullari acilio.amma onlarda uyanik kac bin haram parala yetismis ve halan haram paranin icinde yuzen insanlar var.70 bin euronun lafimi olur sonucta pilot statusun olucak,buyurun gelin efendiler 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 23:59:45 Ver gazı al parayı gitsin. Senden mezun olanı hangi havayolu alır şaşarım. Tip eğitimi verebilecekmisin? YOK. Peki Line eğitimi? O da yok. O zaman siz ne yetiştireceksiniz beyler. Bırakın artık milleti kandırmayı. Şu anda parası olan kafası çalışan herkes doğrudan AFA ya gidiyor. Milletin size gelmesi için ne sebebi olabilir sizce. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 22:14:09 tarkim uçuş okulunu sattınız.şimdide barış uçuş okulumu.artık uçuş okulu devri kapandı.bitirenlere garanti verecekmisiniz.size havaya bakın diyen o geri kafa gibi cok beklersiniz.öğrenci gelsin diye.tarkim ,thk adanadayken senin okuluna kim gelir.havanda su döğersin.o havaya bakarak. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 21:26:25 tanıdıgım onlarca kişi var 3 senedir işsiz atpl ile iş bulma şansı yok gibi babanız kaptan degilse sonuç kimse kendisini kandırmasın yok iyi olan iş bulur degerlendirme aşamasına bile girmek zor ha madem atpl aldım hadi bi 30 euro daha verip type line alırım dersiniz bir senede öyle geçer sonuç oda yalan oluyor. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 21:19:53 Ş.Baş havacılıkta bir duayendir.Hayırlı olmasını dilerim.Uçuş okullarında çıta Ayjet sayesinde çok yukarıda ona yaklaşırsa başarılı olur ancak komşusunu örnek alırsa yaptığı yatırıma yazık olur.Tekrar hayırlı olsun. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 21:15:24 herelde işşiz olcanız bide size işmi vercekler zeka sıfır vermiş baba parasını girmiş okula 1.5 yılda ne öğrendiği meçhul bide size uçakmı teslim etcekler bırakın bu işleri güldürmeyin insanı bi önce kendinize bakın 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 21:14:27 köpek hakkında ki tespitin çok doğru,seni o tarafa baktırmak için itaat eğitimi alman gerekirdi.bu yüzden eğitimi olduğu için köpeği koyduk,seni değil...... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 21:05:29 O kadar adam işsiz açıkta beklerken, pilot açığı adı altında yeni bir soygun girişimi!! başka bişey değil!! Yazık... Milliyetçi filan geçinmeyin bir de.. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 21:03:32 Kardeşim onca adam boşta iş arıyor.. Anadili gibi İngilizce konuşan hemde.. Sizler de Pilot olma hayali kuran gençlerin kanına girmek için kolları sıvamışsınız! Tebrikler...!! Öyle bir yazmışsınız ki, sanki babanızın hayırına eğitim veriyorsunuz.. yazık!! acaba siz kaç genci soyup soğana çevireceksiniz!!! Size mi kaldı Türkiye'nin Pilot açığı?!!! 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 20:53:40 Eskidendi o fazla fazla yabanci pilotlarin alindigi donemler. suıan hic bir pilot acigi yok, hangi sirket suan yabanci pilot aliyor.yerlisi bile alinmiyor.bana suan alim yapan bir sirket gosterin.kimse bu masala inanmak isteyen genclerimizi kandirmasin.sektorde acik filan yok. mevcutta isi olanlarda islerine dort elle sarilsin.bunun daha da otesi yok.is bu kadar aslanin midesinde artik.mevcutta mezun olacak arkadaslarin da allah yardimcisi olsun.isler artik ne yazik ki eskisi kadar kolay degil.kendilerini yetistirsinler lisansi alinca ben pilot oldum demesinler.kaptanlik gelene kadar herkesin koltugu sallantida. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 20:46:38 yabancı pilotların alınmasında mutlaka bir mantık var elbette ama bunu sizden daha iyi uçuruyor, yada işini daha iyi yapıyor gibi basit bir fikirle dile getirmek çok saçma.bugun girdiğim ve yüksek not aldığım bilgi/yetenek sınavına giren 3 yabancı kaptan da kaldı.ne yazık ki sınavı düzenleyen kişi bunun önemli olmadığını onlara söylerken yanlarındaydım. birşeydeğiştirmiyor.thy'nin 641 puan istediği dil sınavından 950'ye yakın bir puan almam da cok birşey değiştirmiyorCV'mizi bile görmezden geliyorlar. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 20:44:14 Umarım bir Ayjet kadar başarılı ve kaliteli eğitim verirler. Pilot açığı var elbet ama tecrübeli pilot açığı.. Bu noktayı kaçırmamanızı tavsiye ederim Başarılar dilerim.. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 20:42:47 Arkadaşlar, işsiz pilotlardanım, pilot lisansını almak için 100 binlira civarında para harcadım. Yaklaşık 1 buçuk senedir iş için bekliyorum. Samimi olarak söylüyorum bana 30 binlira para iadesi yapsınlar, aldığım lisanstanda geçerim, 14 atpl teorik sınavındanda.. verdiğim bütün emeklerden de vazgeçicem, en azından şuanda hala bankaya olan kredi borcumu öderim. Ne kendinize yazık edin ne de ailenize.. tam anlamıyla paramızla rezil olmak.. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 20:20:11 "Elemanasyon" una kurban yerli yorumcu. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 20:15:17 COK KARIZMASIN YKILISIN O FOTO NEDIR YAA?? KOPTUM YEMIN EDERIM:) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 19:54:27 arkadaş hangi dahi düşünmüş kollar bu şekilde ufka bakalım hatta köpek koyu elbise giyelim de alem da bizde yerimizi alalım. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 19:36:53 arkadaşlar bir gerçeği kabul etmek gerekirki yabancı pilotlar boşuna alınmıyor, adamlar demekki daha iyi uçuruyorlar uçağıki onlar seçiliyor elemenasyonlarda. bence siz pilot arkadaşlar kendinizi geliştirin onların önüne geçin, yoksa boşa kürek çekmek sizinki, onlardan daha iyi olmadan sizi şirketler kabul etmez, bende kendi mesleğimi yabancılar daha iyi yapsa kaybederim çok normal. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 19:12:32 Yeni okulumuz Turkiye icin hayirli ugurlu olsun. Karizmatik hocamiz Hakan Gokturk'e iyi ucuslar dilerim. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 19:08:17 2-3 tane Cessna 172 alalim okul kuralim. O kadar kolay mi havayolu pilotu yetistirmek? Bu pilotlara yuzlerce insanin canini emanet ederken 300 saat ucmussun , Ingilizcen iyi sinavlari vermissin gec arkadasim koltuga demek mumkun mu ? Havayolu pilotu olabilmek bukadar basit mi? Is birkac sinava mi bakiyor? 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 19:03:32 TİP EĞİTİMİ LINE EĞİTİMİ OLMAYAN BU OKULDAN HİÇBİRŞEY OLMAZ... TÜRKİYEDE TEK OKUL VAR O DA AFA. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 18:22:47 yinede pilot olmak isteyenleri takmayacaktır çünkü bizde takmadık sonuç bir kaç kişi işe girdi gerisi kalan işsiz işe girenlerde type line parası ile alanlar sonuçta işin içine girmeden kimse anlamıyor ama gerçek şu bu işe para yatırıcaksanız çok da üzülmeyeceginiz bi para olsun kredi felan çok sıkıntı yaşarsınız. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 18:15:05 Havacılık sektörü zaman zaman daralır, zaman zaman genişler. Şuanda trend daralma yönünde. Mutlaka bir gün tekrar yükseliş trendine girecek... Bu işlere girmek isteyen arkadaşlar, ne olur, 4 yıllık bir bölümden mezun olmuş olun. TOIEC'i havayolları size sormadan bir kendiniz alın. Bakalım kaç puan alyorsunuz. THY'nin istediği 640 çok komik bir rakam. 750 - 800'ün altında almayın. İngilizceyi akıcı bir şekilde konuşun. Level4 için speaking çok önemli... Ve "en önemlisi" tanıdık. Tanıdığınız yoksa inanın bir yerlerde işe girmeniz çok zor. Buna özel sektör de THY'de dahil. Paranızla rezil olmayın. Çok üzülürsünüz... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 17:47:21 Memlekette pilot açığı sorunu mu var? yoksa açıkta pilot sorunu mu ? 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 17:38:44 Türkiye'de F/O adayı açığı yoktur beyler ve olmayacak.İşsiz F/O adayı vardır.İşsiz pilotlar örgütlenip sesini duyurmadıkça ; ki ne yapılabileceği bu sitede yayınlanmıştır...http://sefainan.com/s,duyuru/x,136/issiz-pilotlarin-onemle-dikkatine- bu böyle devam edecektir.Uçuş okullarının Cennetten hisse satma hikayelerine kanmayın.Havacılık sektörü bir süre için pilot ihtiyacı açısından doygunluğa ulaşmıştır.Benden söylemesi. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 17:14:49 son yazan arkadasa yurekten katılıyorum, pılot olacak olan arkadaslara seslenıyorum bunların hıcbırıne ınanmayın pılot acıgı 2 yıl once vardı artık kademelı olarak tıplı tecrubelı bırkac bın saatı olan arkadaslar bıle ıs bulamıyor ne acıgından bahsedılıyor. pılot mılot acıgı yok hepsı para duzenı paranızı almak ıcın kavga edıyolar sırketlere bı sorun bunu acık macık varmı dıye boyle kulaktan duyma ısler yapmayın hepsı aldatmaca ,bugunku gunde 70 bın euro harcamadan sırket kapısını calamazsınız bıle caldıktan sonra da o sırkette basarılı olacagınız sıze kalmıs ..... ıyı dusunun bunlara da fazla kanmayın dost tavsıyesı..... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 16:14:26 Pılot acıgı oldugunu nereden bılıyorsunuz ? Kımsenın ne parasını ne umutlarını calmayın lutfen. Pılot olacak arkadaslar egıtım veren yerlerle gorusmektense , gıdın bır gorusun sırketlerle sadece lısans mı ıstıyorlar yoksa lısans yanında baska neler ıstıyorlar ? Ayda 5000 dolar maası soyleyınce hıckımse konunun arkasını arastırmıyor. Bu ısler bu kadar kolay mı ? Bız mı artık yaslanıyoruz ? 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 16:13:02 eger is bulma garantiniz yok ise (general baba,kaptan baba,siyasi destek vs...) is bulma ihtimaliniz acikca soyluyorum neredeyse yuzde 10 ki bu ihtimal istenen tum kosullari saglamaniz durumunda.(iyi seviyede ingilizce ,iyi bir okulun iyi bir bolumunden ``muhendislik``diploma sahibi olma gibi)yani paraniz cebnizde kalsin siz yersiniz baskalari yiyecegine. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 15:54:50 Arkadaş hangi F/O kabin amirinin altında ? Hangi havayolunda uçuyorsun yada böyle birşey gördün? Saçma sapan yorumlar yapmayın, kokpit ekibi farklı, kabin ekibi farklı! 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 15:54:30 ŞABAN BAŞ ESKİ TARKİM'İN SAHİBİDİR. TAR-KİM'İN AÇILIMI İSE TARIM VE KİMYA'DIR. YANİ TARIM'IN TAR'I, KİMYA'NIN KİM'İ... ZİRAİ İLAÇLAMA İÇİN KURULMUŞ DAHA SONRA TÜRKİYE'DEKİ PİLOT AÇIĞINI GÖRÜNCE DE AYNI İSİM ALTINDA TARKİM UÇUŞ OKULUNU KURMUŞTU. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 15:44:27 BÖYLE HABERLERİ OKUYUNCA İNSAN ÜZÜLÜYOR VE KARAMSARLIĞA KAPILIYOR. THY TÜRKİYEDE UÇMA YAŞI 65 OLDUĞU HALDE ELİNDEKİ TECRÜBELİ KAPTANLARI 63YAŞINDA EMEKLİ EDİYOR ÖZEL ŞİRKETLERDE BU TECRÜBELİ KAPTANLARI KAPIYOR.ÖZEL ŞİRKETLERDEN GELMİŞ TÜRK KAPTANLARIN SÖZLEŞMESİNİ UZATMIYOR AMA YABANCI KAPTANLARIN SÖZLEŞMELERİNİ VERİMSİZ OLDUKLARI HALDE UZATIYOR. YETİŞMİŞ İKİNCİ KAPTANLARIN SORUMLU KAPTAN OLMASINIDA ÖTELİYOR BUNADA HERKES SESSİZ KALIYOR. SENDİKA TALPA NE YAPIYOR? ÇOK YAZIK OLUYOR DEVLETİMİZİN PARALARI YABANCILARA GİDİYOR. HABER YANLIŞ GERÇEKLER BUNLAR. SAYGILARIMLA. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 15:31:02 Kaptan açığı neden var peki??? yabancıları yurt dışından devamlı pompalarsan sağ koltuğa...o açığı kapatamazsın.Bu dönemin hesabını yeni nesiller kat ve kat ödeyecek. 3-5 sene sonra bakın siz gümbürtüye. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 15:31:00 Kaptan açığı neden var peki??? yabancıları yurt dışından devamlı pompalarsan sağ koltuğa...o açığı kapatamazsın.Bu dönemin hesabını yeni nesiller kat ve kat ödeyecek. 3-5 sene sonra bakın siz gümbürtüye. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 15:08:24 Ya şaban bey bari bunları söyleyipte güldürme insanı, zaten yeterince açıkta pilot var. Diğerlerinden farklı nasıl bir yöntem uygulayacaksın açığı kapatmak için? öyle bir amacın olsaydı tarkimi satmazdın... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 15:07:28 Çok müthiş bir haber airport haber yetkililerine teşekkür ederim, ancak fiyat konusunda herhangi bir şey söylenmemiş... Ben kendim düşünüyorum... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 14:56:49 bu iş için öncelikle altyapı gerekir oyle okul kurdum demekle bu işler yürümez..türkiyede maalesef havacılık büyüyor, pilot açığı var mavralarıyla kaç tane genç bu işten mağdur oldu Met-air sindel duha örnekleri ortada bugun eğitime başlayıp dört ay sonra yürütemiyoruz yok shgm lisansımızı askıya aldı bilmemne teraneleriyle çıkarlarsa ortaya şaşırmayın...bu işe girceklerin çok iyi araştırmalarını tavsiye ederim..yinede kendilerine başarılar diler, vatana millete türk sivil havacılığına hayırlı uğurlu olsun dileklerimizi sunarız. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 14:56:44 C 172 > C 130 ozaman daha modern daha büyük.... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 14:40:11 172 ne zamandır modern eğitim uçağı modeli oldu ??? 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 14:38:07 Pilot açığı var diyerek umut tacirliği yapanlara "nitelikli dolandırıcılık" tan soruşturma açılması gerekir. Zira pilot açığı olmadığı gibi piyasada 500 civarında frozen ATPL sahibi pilot iş aramaktadır. Bu umut tacirliği yapanlara paranızı boşuna kaptırmayın. Bu işe harcayacağınız para ile kendinize daha garanti bir iş kurabilirsiniz... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 14:30:30 Nerede yaşıyorsun uzayda mı? Pilot pilottur.Boru değil 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 14:00:57 Arkadaşlar yanılmayın herkes pilot açığı var diye sürekli soyleyip duruyor Ancak PILOT ACIGI YOK KAPTAN ACIGI VAR.. F/O OLDUNUZMU KOKPITTE KABIN AMIRINDEN BILE ASAGISINIZ TAKİ KAPTAN OLANA KADAR 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 14:00:06 Daha önce Tarkim elinizde idi ne yaptınız hangi ciddi pilot eğitimi verdiniz sonrada sattınız şimdi baktınız yapacak başka iş yok hadi bakalım sağlık bakanlığı ortaklığı işide bitti , orman işini hasbel kader götürüyorsunuz yerli pilot açığını kapatmak en son sizin işiniz olmalı 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 13:15:44 okul açılmadan neden tarih verirler sivil havacılık muduru gibi. adanada 12 okul napıcak tarkim varken iş mi yapıcak barış havacılık. tarkimin eski sahibi olurken onlar var tarkim ilaçlamadan başka ne yapıyordu. 6 aydır uçak alıyorlar hala gelio 0 uçakları. bide bu adanadaki fotografları yukarı bakmak alışkanlıkmı :) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 13:10:53 BİNLERCE SAAT HAVAYOLU UÇUŞU OLAN PİLOTLAR BİLE AÇIKTAYKEN KANDIRMAYIN İNSANLARI,BU İŞİ YAPACAK ARKADAŞLAR LÜTFEN ÇOK İYİ ARAŞTIRIN SONRA ÇOK AĞLARSINIZ SEKTÖR DARALIYOR ÖZEL HAVAYOLLARI KÜÇÜLÜYOR,FIRININ ARKASI ÇOK KARANLIK SÖYLEYEYİM ,İŞLER GÖZÜKTÜĞÜ GİBİ DEĞİL 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 13:01:30 Ben lisansımı satıyorum. Barış Havacılık'a duyurulur. Kelepir fiyatına. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 13:01:16 pilot açığını kapatıyoruz demiş, öyle bir açık yok... İkincisi senden mi kalmış, sanki parasız okutacak? 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 12:50:10 Ozel ucus okullarindan mezun olanlar ne tur sorunlarla karsilasiyor issiz kaliyorlarmi ve en iyi egitim veren ucus okulu hangisi? 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 12:34:37 Türkiye'de çok pilot açığı varmış ne kadar doğru bilen var mı ? Açığı kapatmak için yabancı pilotlar getirtiliyormus hatta bazı yerlerde okudum bunlar bile yetmiyormus. Durum böyleyse bende bu işe girişmek istiyorum ücret biraz pahalı ama nerden baksanız bi pilot 10 milyar alıyordur herhalde ?Bu okullara gidipte iş sorunu yaşayan var mı ? 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 12:13:35 değerli hocalarım ve şaban beyi emeklerinden dolayı tebrik eder ve ekibe başarılar dilerim.tot 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 12:07:13 Mamam bulmuş çocuklar gibi saldırıyorsunuz. Mevcut okulların bir dolu sorunu varken birde sen çıktınya helal olsun. Boş sınıflarda ders verirsiniz. Millet uyandı artık. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 11:57:06 türkiye bukadar işsiz pilot varken ne pilot açığından bahsediyorlar.Şuanda en az 500 kişi var atpl sahipli iş bulamayan.Firmalarda yabancıyı tercih ediyorlar.shgm ve ulaştırma bakanlığı birşey yapmadığı sürece bu boyle devam edecektır maalesef.ülkemizde yabancı olarak kalmaya devam edecegız 0