Pegasus'un kabin memuru isyan etti

    Çok beğenilenler

  • tebrikler 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:08:36 Cok guzel ifade etmis arkadas duygularini ve dusuncelerini. Umarim okuyup utanan olur diyecegim ama malesef umurlarinda olmaz... 0
    • Mehmet 05 Ağustos 2015, Çarşamba 21:08:07 Yüz yok ki bunlarda, utansınlar. Kayış gibi surat, karaktersiz bir yürek, üçkağıtçı düzen... 0
  • GENERAL 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:11:41 Welcome to Pegasus :))) 1
  • Tüm yorumlar

  • Nedim 21 Aralık 2015, Pazartesi 09:11:52 yöneticileriniz ve amirleriniz biz yolculara göstermiş olduğunuz o eşsiz güler yüzünüze kurban olsunlar! 0
  • kabin A 17 Eylül 2015, Perşembe 15:54:50 Pegasus kesinlikle rezil bir firma SAW NE DURUMDA HİÇ BİLMİYOLAR İnişler sürekli sallantılı en ufak yağmur ve rüzgarda rötar var.UÇAKLAR DIŞDAN GÖRÜNDÜKLERİ GÜZELLİKTE DEĞİLLLLLL YAKINDA BATAR 1
  • osman 28 Temmuz 2015, Salı 16:20:22 Bu kötü yönetim olduğu sürece Pegasus adam olmaz. Sabancı tüm olanlardan sonra hala bu yönetimi nasıl tutuyor, şaşmamak elde değil!..Herhalde Ali SABANININ işine geliyor?? 0
  • The joker 23 Temmuz 2015, Perşembe 03:00:42 arkadasimizin soylediklerinin dogruluguna inananıyorum ve bu algının sadece Pegasus da olmadığına kanaatindeyim. İstanbul'da 2,5 Yıldır kurumsal diyebileceğim İstanbul'un en iyi restorantlarından birinde çalışan olarak yurtdışında ki hayat dan ne Yazıkki çok uzağız . Sizlere Chateau Elan Winery Resort GA da 2 yıl çalıştım şanslıyım çünkü ünv sonrasinda kendime Amerika da iş bulmuştum Tecrübe edindiğimi istediğim dili öğrendiğimi ve yeterince gezip gördükten sonra geri dönmeye karar verdim, 2,5 yıl ilk Günü'nden bugününe kdr ne maddi ne manevi sadece işim değil ne Yazıkki ve ne Yazıkki biz böyleyiz... kabullendim en azından ben ne kdr değiştirebilirme girdim şimdi sosyal bir kaç faaliyet içerisindeyim ama gerçekler ne Yazıkki düşündüğümden de daha kötü... Umarım bunlar birden sona erer ve algılarımız umarım bir gün iyi anlamada değişkenlik gösterir... 0
  • meltemsi 09 Temmuz 2015, Perşembe 08:56:45 Benimde paramı kesmislerdi zamanında Hemde aylar öncesinden haber vermeme karşın Ne bir iyi niyet nede başka birşey Kendileri herşeyden yoksun oldukları halde çalışma ahlaki der dururlar birde "UTANMADAN !!!!!!!!!Haram olsun emeklerim kestiğinizz paralar daha azına muhtaç olursunuz inşallah ...Utanmadan parasını verdiğim uniformayi bile istemişlerdi benden istifa edince Dilerim sivil havacılığın verdiği cezalarla kat kat çıksın yediğiniz haklar !!...Size HAKKIMI HELAL ETMİYORUM 0
  • biz bir aileyiz 08 Haziran 2015, Pazartesi 10:46:00 ya arkadaş burada sorun şu: "biz bir aileyiz" yalanına sen inanıyorsun! biz para kazanma amaçlı kapitalist bir şirketiz, ve sizi motive etmek için para ve özlük hakkı vermek işimize gelmediği için, "biz bir aileyiz" yalanını uydurduk... Sen kapitalist sistemde, hakkını sendika vb. yollarla arayacağına, kapitalist işverenin aileyiz yalanına inanıp ağlıyorsun... 0
  • ALİ BEY 06 Haziran 2015, Cumartesi 13:56:57 BEN PGS MENSUBU DEĞİLİM. SEKTÖR TAKİPÇİSİYİM. ÇALIŞANLARINIZIN BU YORUMLARINI OKUMAZSINIZ HERHALDE. BUNLARI SOYADINIZ İLE BAĞDAŞTIRMIYORUM. THY İLE YARIŞMADA OLDUĞUNUZ MALUM. TEBRİK EDİYORUM. ÇALIŞANLARI ZORLAMAK KONUSUNDA THY'Yİ GEÇTİNİZ. 0
  • Mermaid 05 Haziran 2015, Cuma 21:01:54 Sadece havacılık olarak değil, internette beklenenden fazla ses getirdi bu olay. Unutturulursa kıymeti kalmaz arkadaşlar, sömürenin ekmeğine yağ sürülmesin bu sefer, cevap talep edilmeli ve alınana kadar ısrarla. Çözüm olmayacak belki ama ufacık olsun bir değişiklik yapabileceğimizi göstermek için. Varlığımızı, emeğimizi gözlerine sokabilmek için.. 0
  • bir dost 05 Haziran 2015, Cuma 19:57:33 Sosyal medyada elestri yapmak faydali degil. Hele ki feedback almayi kabul etmeyen yonetim sistemine sahip olan emir komuta zincirinde olan firmalar icin. Sirketin ceo su bu yorumlari okumaz. Yoneticilerin sistemi gelistirmeye onlarin lugatiyla "dert dinlemeye" vakti yoktur ki! Pegasusun meleklerini 'cok mu cok ucuyoruz' sloganiyla gaza getirdiler tabi ucacak kanatlari olan melek kalmadi sanki? İş ve hayat kaliteleri cok düşük. Cok calisip kuş kadar kazaniyorlar. Yakinen sahidim. Benim tavsiyem ayrilan arkadaslara, haklarini hukuk yolunda aramalari ve emsal davalari arastirmalari olacaktir. Yoksa sirkete degil tum evrene bu maili atsan yine bos. 0
  • gülen kadın :)) 05 Haziran 2015, Cuma 16:33:25 Sevgili H.Ş, Hayat güzel,çok iyi yapmışsınız...Tebrik ederim... İstifa edenlerden biri olarak sizin adınıza çok sevindim. Allah hala bu çarkın içinde olan/olmak zorunda kalan arkadaşlarımızı da kurtarsın inşallah... 0
  • pilot 05 Haziran 2015, Cuma 14:58:09 200 bin tl yi ver sende pilot ol kardeşim canını sıkma. 4
  • :( 05 Haziran 2015, Cuma 12:01:18 butun ozel sirketler boyle bora jet,sunexpress, atlasjet,onur' a kadar. atlas calisanlarina 1200 gibi bir maas ile baslatiyor. sanirim turkiyede ki en kotu sirket diyebiliriz. sunexpress onur air ve free birth anadolu jet ucuslarini yapiyor. anadolujetle ucuyorsaniz bilin ki onlar THY calisani degil. zamaninda THY ekibinin gunde iki ucus gerceklestirerek yaptigi anadolujet operasyonunu, borajet sunexpress gunde 4 ucus yaparak gerceklestiriyor.anadolujet ucusu yapan ekipler cok yorgun.onlari ilk seferlerinde yakalarsaniz yuzleri guler fakat son seferlerinde yakalarsaniz yorgunluk yuzlerinden akar.bunun sepebi ucus sureleri kisadir havada servisi yetistirmekle ugrasirlar yere indiklerinde 30 dk verilir.bu surede onlar kostur kostur sonraki servise hazirlik yaparlar.bir gunde 4 ucus bu kosturma ile gecer. yemek yemeye vakit bulamazlar. sirketlerin durumu malasef boyle. butun meslek taslarima sabir diliyorum.bu zor sartlara ragmen emniyetli ucuslar arkadaslar. 0
  • Gülen adam 05 Haziran 2015, Cuma 10:55:13 Pegasusun operasyonunu bilen kaç kişi var.Ticaret departmanı yetersiz uçakla aklına gelen her destinasyona uçuş ekliyor,zaten yetersiz olan SAW ın buna nasıl dayanacağını umursamıyorlar bile , uçuş ekipleri zaten zor durumda , yer personeli desen kanuna aykırı bir şekilde mola-yemek arası vermeden çalıştırılıyor , SAW daki yer personelinin özverisi olmasa zaten operasyon falan olmaz , buna karşılık Genel müdürlüktekilerin keyfi gayet yerinde , SAW da ne oluyor soran yok ,hergün bir personel dayak yiyor nerdeyse:)Yapılan yanlış planlamaların sonucunda çalışanlar yumruk ve küfür yemekten başka birşey yaşamıyor ,yönetim desen zaten abowwww durumunda:))tabi herşeyin başı devlet bunu soruşturmaz ve incelemezse 1500 tl ye çalışan işçi ne yapsın:) biz aileyiz diye övünen bir şirket ama aileye bak sen :)) 0
  • Gülen adam 05 Haziran 2015, Cuma 10:48:00 :)))) 0
  • eski KA 04 Haziran 2015, Perşembe 23:34:47 Kulak iltihabı geçirip , kulaklarım duymaz iken hergün telefonla Kabin hizmetleri Tarafından rahatsız, rahatsızlık ötesi taciz edilmiştim. Duymayan insana neden telefona cevap vermiyorsun diyen bir Anlayış var karşınızda... Doktordan aldığınız reçeteye kadar istiyorlarki sözüm ona birilerinin doktor Kocası reçeteleri kontrol edip gerçekten hasta olup olmadığımızı kontrol ediyormuş. 0
  • SORUN SÖYLEYELİM 04 Haziran 2015, Perşembe 22:44:05 Sorun Ali sabancı değil ki;Sorun Kraldan çok Kralcı olan yani basiretsiz yöneticilerde 0
  • kabin amiri 04 Haziran 2015, Perşembe 20:05:40 Ne yazıkki ülkemizdeki her havayolu şirketinin kanayan yarası. Kabine kendisini değersiz hissettirmek aidiyet duygumuzu kaybedip bizi birbirimize düşürmek en iyi yaptıkları şey. Kabin kendisini kokpitle kıyaslamaz kocaman adamlar bunu bir ögrenin artık . Kabin kendisini avrupanın ve dünyanın en iyi havayollarının kabiniyle kıyaslar. Ama varsa şirket içi haksızlıklar onu da dile getirebilecek kadar medeni insanlarız. Keşke herkes anlasa bir birim kaybetmeye başladığında şirket kar ediyorsa sırada diğer birimler de var. Bu arada pilot olmak artık eskisi kadar zor değil bir çok arkadaşım parasını ödeyip eğitimini tamamlayıp pilot oluyor.... yani artık sizden de çok var ... ve ayrıca yabancı pilotlar da çok ☺ şu ana kadar benim ülkemin pilotu işe giremiyor hak yeniyor derken bu mektubun altına böyle yorumlar yazan pilotları görünce üzülmemeye karar verdim. Herkese emniyetli uçuşlar. Uçuşa giderken vicdanınızı da yanınıza almayı unutmayın... 0
  • Grev 04 Haziran 2015, Perşembe 19:02:23 Sosyal Ağlarla örgütlenilmeli tüm kabin ekipleri sadece 1 hafta grev yapsa inanin ole bir geri adım atarlar ki.ama tüm özel Havayollarında çalışan kabin memurları bu grevi yapmalı Aydınlık Yarınlar icin .yoksa bu çark değişmez. 0
  • hatice avcı 04 Haziran 2015, Perşembe 18:49:37 Bülent beyin yorumuna ve düşüncelerine katılıyorum ali sabancı beyefendinin hiç bir personelini mağdur edeceğine inanmam şu zamanda istanbulda yaşamanın zorluklarını biliyoruz ali sabancı bey efendinin bu iki gence babalık yapacağına inanıyoruz.selamlar saygılar... 2
  • bülent özmen 04 Haziran 2015, Perşembe 17:08:54 ben kısa yazacagım ali sabancıyı uzaktan da olsa tanırım onun çok güzel bir insan olduguna inancım tamdır ali beyden ricam bu yazıyı yazan kardeşimizin ve eşinin magduriyetinin giderilmesidir ali sabancı gibi birinede bu yakışır selamlar sevgiler.... 1
    • gülen kadın 06 Haziran 2015, Cumartesi 14:55:58 sorun bu iki arkadaşımızın mağduriyetinin giderilmesi/giderilmemesi değil... sorun daha derinde gibi görünüp aslında oldukça basit... kapitalizm çarkında ezilen çalışanlar ve zenginliğine zenginlik katan yönetici tayfası maalesef... Ve tabii şirket içinde tanıdık olanlara gösterilen sınırsız tolerans ve haksız terfi/maaş sistemi.. Eski bir Pegasus çalışanı olarak birebir bunlara tanık oldum ve bu çarkın içinde bulunmak istemediğim için ayrıldım. kaç yıllık tecrübenin olduğu,kaç yabancı dil bildiğin ve etkin olarak kullandığın, ne kadar analitik zekaya sahip olduğun,ne kadar çözüm odaklı ve şirket çıkarlarını gözeterek çalıştığının bir önemi yok. Sağlam bir görevde tanıdığın varsa bu özelliklere sahip olmana gerek yok maalesef:( 0
    • gülen kadın 06 Haziran 2015, Cumartesi 14:58:50 ayrıca Ali Bey insan olarak güzel biri bunu inkar edemeyiz. Ancak burada konuşulan yönetim anlayışı!!! Berbat bir yönetim anlayışı var Pegasusun maalesef... 0
  • YAĞMUR HANIM 04 Haziran 2015, Perşembe 14:53:09 benim kızımda pegasusta çalışıyor .özellikle son bir yıldır çocuklar insanlıktan çıktı.her uçuş dönüşünde pestili çıkmış olarak eve geliyor.yeter artık yetkililer duy sesimizi. 0
  • bir dost 04 Haziran 2015, Perşembe 14:26:56 Sen haddini bil i phone uygulamasi babanin sirketi varsa sen al ise beraber ucarsiniz dayinin amcaninda vah vah isi birakmis cok uzuldum ayt basede sere sere yasiyodu gelseydi gokcen base e gokcen base e de ucanlar enayimi antalyaya gore daha zor yasam sartlari sen nerden biliyosun saw da calisanlarin ne halde oldugunu haddini bilmiyosun bunu bilmemende normal herkesin bi taraflari yemiyo iste burda calismaya sen ordan konus 2
  • bir dost 04 Haziran 2015, Perşembe 14:18:11 Cok acidim bu kabin memurlarina arkadas misafir hizmetleri suclu yer isletme suclu traffic suclu sut alti suclu gunde 15 ton bulk yukleme yapan celebi iscisi suclu kayip esya suclu lavotory suclu ekip arabasi suclu yakitci suclu doca suclu push back ci suclu apu acu asu traktor cobus alayi suclu operasyoncu olmasa o ucak yerinden oynamaz o suclularin en buyugu ne saniyosunuz siz kendinizi be isin var sukredecegine profesyonel oldugunu idda ediyosun bumu ucakdada boylemi profesyoneldin tum pegasus calisanlarina attigin mail yazik aciyorum senin gibilere herkes suclu kaptanlar bile siz haklisiniz bu ne be ne imtiyaz istiyosunuz yetmedimi defolun operasyonuda yapariz ucarizda sıkıntı yok profesyonelmis 7
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 14:16:48 Bu meslek 2000 yıllarında güzel di 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 14:14:49 Helal olsun Halile daha cok var yazcak milletin ahini aliyorlar hep cikcak ama bakalim ne zaman 0
  • yetkiliye 04 Haziran 2015, Perşembe 13:27:01 Şirketten yetkili çıksın açıklama yapsın Airport haberde bunun peşini bırakmasın burada herkes birbirini ve kendini yıpratıyor çözüm bulsunlar arkadaş 0
  • Zor... 04 Haziran 2015, Perşembe 12:28:46 Bir ülke düşünün ki bu kadar çok insanın çalıştığı bir sektör için henüz kanunu ve çıkarmak için de kimsenin bir çabası olmasın!Evet,burası ne yazık ki Türkiye.Yıllar önce çıkarılan limitleri sonuna kadar kullan, max. uçuş ve min. rest yaz, pas uçuşları görevden sayma, insanları 3 kuruşa deli gibi uçur. Bu arkadaşın yazdıkları sonuna kadar doğru ve hatta fazlası var.Ama bu işler ne yazık ki arz-talep meselesi.Dışarıda bu kadar işsiz olunca kafasında zerre kadar adalet duygusu olmayan,insanlıktan nasibini almamış yöneticilerin çalışana bu davranışı hak görmeleri ne yazık ki bu ülkede normal ve hakkınızı aramanın hiçbir yolu yok.Beğenmiyorsan gidersin dediklerinde yapabileceğin hiçbirşey yok.Üzücü ama gerçek bu. Mecliste oturanların çalışanlar nasıl umurunda değilse bu yöneticiler içinde geçerli.Pegasus'ta sanırım yöneticilerden başka hayatından memnun olan bir çalışan yok.Gördüğüm herkes yorgun, herkes mutsuz. İnsanlar işini mecbur oldukları için yapıyor,fırsatını bulanda kaçıyor. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 11:37:37 BİR DOST başlıklı yazan arkadaş.Bence sen haddini bil önce.. Tribünlere oynamak ne demek. Adam işi bu mesleği tamamiyle bırakıp gitmiş. Siz kimsiniz ki o çoçuk başka yerde iş bulamıcak... Rezillk bu şirkette diz boyu.. Hersey ORTADA ... 0
  • ... 04 Haziran 2015, Perşembe 10:38:32 insan muamelesi yapilmiyo kabin memuruna.onur air de ayni.bu meslegin artk gideri yok 0
  • TehayE 04 Haziran 2015, Perşembe 10:25:14 thy de aynı durumdan müzdarip.Çalışanlarını koruma adına hiç bir adım atılmıyor!Herkes ya beni işten çıkarırlarsa diye korkuyor ve hatta korkutuluyorlar! Bir yolcuya su vermeyi unutmuşsunuz alın size ceza yaparlarsa,kendi çalışanlarına saygı duymaz,dinlemez ve önemsemezlerse istifalar ve sadece zaman doldurmak için çalışmaya gelen arkadaşlardan başka bişey kalmaz şirketde! Kraldan çok kralcılar thy içindeki amirler içinde geçerli,kaç senelik olursanız olun ruh hastası bir insan uçuş sırasında alakası olmasada karakteriniz ve tipinizle ilgili bile yorumlar yapabilir.Çok acı bir durum.. Siz çalışanlarınızı seviceksiniz ki onlarda sizi sevsin ve işini en iyi şekilde yapsın.Çok yazık.. 0
  • Ipad53 04 Haziran 2015, Perşembe 10:22:50 Bu yazi bana 2012 senesinde Kaptan Pilot Eftal Erçakar ın olayını hatırlattı. yine burda Airporthaber de konu olmuştu. Tekrar hatırlatmakta fayda görüyorum : http://m.airporthaber.com/read.php?id=37212 . 0
  • taner 04 Haziran 2015, Perşembe 10:00:45 anlatımı çok güzel oluş. sinekten yağ çıkaranların zalimliğni anlatıyor. ahirette patronlar işçilerinden sorulacak. ilahi adalet için zaman yaklaşıyor 0
  • neden?? 04 Haziran 2015, Perşembe 08:38:11 Son cümle herşeyi anlatmış!! Bu aşk bitmiştir arkadaş, hangi şirkette olursan ol bitmiştir bitirilmiştir...ne bir hakkın ne de hakkını arayabileceğin bir yer var. Kabin memurluğu modern köleliğe dönüşmüştür...Herkes tutturmuş bit müşteri memnuniyeti, peki arkadaşım ya kabin memuru memnuniyeti!? Sivil havacılık artık rezil bir hal almıştır. Kabin memuru olmak isteyenlere ise lafım bu sevdadan vazgeçin!!! 0
  • İsim / Rumuz 04 Haziran 2015, Perşembe 07:48:45 THYden sonra en güvendiğim şirketin çalışanlarına böyle zalimce uygulamalarí beni çok üzdü.. Çok yanlış hiç adil değil sen personelini memnun etki onlarda kaliteli hizmet sunsun dolmuş parası gibi ucuz bilet satıp acısını personelden çıkarmayın. 0
  • Bir zamanlar... 04 Haziran 2015, Perşembe 07:47:41 teşekkürler... 2011 yılının ortalarında başladım ben de. başta ilginç gelen şey şirketten ayrılanlara sanki kurtuluyor muamelesi yapılıyordu. geri gelmez inşallah, yakasını kurtarıyor nihayet deniliyordu. zamanla insan katılır ya rutine orada bir türlü kapılamadım ben de... bu tip muameleler neden oluyor diye düşünmekten kendimi alamıyordum. Önce temizlik için veriler paralar TL yapıldı, bacak paraları azaltıldı, primler derken duty free primleri bankaya yatırılacak... sürekli yeni ilginç haberlerle dikkatler dağıtılıyordu. sonra bir baktım artık yemek yerine para falan... insanlara iyi uçuşlar yerine "Allah kurtarsın" diyen bir kabin memuru arkadaş bile vardı =)) en son ben çalışırken verilen sular ve yoğurtlar kalmıştı... Orada çalışmak zorunda olan tüm büyüklerim ve küçüklerime allah sabır versin... maalesef ne yaparsak yapalım yanlarına kalıyor... ayrılırken bile maaştan kesinti yapıyorlar... sözleşme bitsin bitmesin... 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 06:58:12 Beş dil bilen arkadaşa. Demek ki neymiş? Beş dil bilmek yetmiyormuş. Önce anadilini adam gibi öğreneceksin, sonra buralara yorum yazacaksın. Veya bir dahaki sefere italyanca yaz. Belki daha net anlaşılırsın. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 06:56:08 Pegasus kktc de aynı durumda ne yazık ki. Ne personele saygı var ne de yolcuya 0
    • AYORGI 06 Haziran 2015, Cumartesi 08:15:13 KKTC KIMIN UMRUNDA. SEN KENDI HAVA YOLUNU BATIR, ONDAN SONRA PEGASUS GIBILERIN ELINE KAL. "BEGGARS CAN'T BE CHOOSERS!" 0
  • Berke 04 Haziran 2015, Perşembe 05:50:11 Uçan minibüs ,, yüzyılda bir gelir böyle aç gözlüsü .. Astım krizi geçirirsin , suya para ister . Öyle bi rezildir..müzsiyenim en az 3 kez yaşadık , enstürmanlar bir yere biz başka yer gittik ..kampanya yalanıyla ucuz sanılan şirket zaman zaman ucuz ve cogu zaman air france hatta thy gibi firmalardan bile pahalı oluyor ..ali beyin gözlerindeki dolar işaretlerini görebilirsiniz ..çoluk çocuklu kabin içi tanıtım yapmakla şirin olunmuyor ..efsane rötarlar cabası ..tam anlamıyla bir kabustur pegasus .. Ve arada yüzlerce lira farka ragmen bazen , yinede pahalısını secerim . Havacılık kurallarını altust eden bu şirketin acilen gercekten kurumsal bir kafada yapılanmasını ve tüm kadrosunun toplanarak , 2 aylık genel bir havacılık okulundan geçirilmesi kanaatindeyim .. 0
  • eren 04 Haziran 2015, Perşembe 02:52:07 ayy ürperdim okuyunca..anneme saw-ayt bileti alıyodum korktum pegasustan anadolujet aldım..ama60 tl fazla ödedim:(( 0
  • bir dost 04 Haziran 2015, Perşembe 01:41:03 Bu arkadasin uzun uzun yazdiklarini okudum iyi hos kariyer planlari falan filan benimde kariyer planlarimi insanlik sucu isleyerek bitirmistir pegasus arkadasim biraz daha acik olup guvenlik aciklarindan niye bahsetmedin cunku bidaha baska sirkette is bulamazdin sen tribunlere oynamissin kusura bakma siz kabin memurlarinin tek dusundugu kidem daha fazla para gosteris bi cacik dan anladiginiz yok pegasus sokakdan geceni cagirip kabin memuru yapiyor hayalmis kulagimin arkasina anlatin onu havaciliklada yakindan uzaktan ilginiz yok 3 kurusun bes kurusun pesindesiniz kacak icki getirip satanlardan bahsetmiyorum bile yani civiniz cikmis neyi savunuyosun butun pislik pegasusda demi siz sutten cikmis ak kasik hadi ordan 3
  • sendika 04 Haziran 2015, Perşembe 01:37:51 E devlet şifresiyle sendikaya direk uye olunabiliyormu? 1
  • Görüş 04 Haziran 2015, Perşembe 01:36:08 Eşim 2yıl önce KM'dan ayrıldı, nasıl zor olduğunu/zorlaştırıldığını iyi biliyorum, Allah sabır versin. Sadece havacılık değil her sektörün emekçisine. Sesini kendin duyduktan sonra yakınmaktan öte gitmiyor maalesef, birleşilip bir şey yapılmalı ki çözüm üretilsin, bir sendikası, belgeli güvencesi olmadıkça ne kadar severek yaparsan yap insanın dayanma gücü bir yere kadar... 0
  • Allah muhtaçetmesin 04 Haziran 2015, Perşembe 00:49:00 Kabini bilmemde bi pilot olarak yıllardır hep aynı şeyi söylerim..Allah hiçbir pilotu KAraBAŞ'ın eline düşürmesin.. 0
  • flyer 04 Haziran 2015, Perşembe 00:35:11 Bende bir süre kabin memuru olarak görev yaptim.gerçekten zor bir meslek.hak yok hukuk yok, kabin ve kaptanlarimiz mutsuz ve yorgun.bizden maksimum ilgi maksimum güleryüz istiyorlar.en sonunda dayanamadim.şu an görevini sabırla yapan kaptanlarima ekip arkadaşlarima ve yerde ter döken teknisyenlerimize Allah kolaylik versin. 0
  • purser... 04 Haziran 2015, Perşembe 00:34:54 yahu arkadaslar kim neyi bekliyor ki..kosebaslarini tutmus ayni yoneticiler,ayni yuzler,ayni mudurler ayni nurcinler,ayseler vs vs..sirket degistiriyorlar da zihniyet degismedikten sonra,calisanlara bakis acisi duzelmedikten sonra ne olacakti..devrim mi bekliyordunuz..kafa ayni kafa..ha ONUR olmus ha PEGASUS ha ATLAS ayni masallar..eski bir ONUR lu olarak "isine gelmiyorsa cek git" ucuzlugunu iyi bilirim..TASERON BEYINLILER..Bi de bu hukumeti elestirirler,yok onlardan farkiniz..zihniyetiniz ayni zihniyet..boyle gelmis boyle gider.. 0
  • Tebrik 04 Haziran 2015, Perşembe 00:30:53 Öncelikle varolan bu olayi acik bir sekilde eksiksiz ve abarti yapmadan kaleme döktügu icin kendisine teşekkur ediyorum. Üzulerek belirtmem gerekir ki Turkiye'de ki özel şirketlerin ozellikle kurumsal kelimesini kullanip fakat bu kelimeye layik olmayan davranislar sergilemesi gun gectikce ve taşeronlaşma arttikça devam edecegini belirtmek isterim. Bu gibi sorunlarla karsilasan arkadaslarin rahatsiz oldugu diger bir husus, yönetici sifatiyla ortada gezinen şahsiyetsizlerin kendilerini uyanik gorup karsilarindaki personele saf muamele yapmasidir. Guzelim Turkiyede yasananlara bak pehhhh.. 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 00:29:19 ALLAHIM NE OLUR BİRİLERİNE FIRSAT VER ŞİRKETİ SATIN ALSIN DA YUKARIYI Bİ TEMİZLESİN. ÇATIYI ..... GÖTÜRÜYO. PEGASUS ÇALIŞaNLARI DA rahat etsin. Kabin de bizim gibi. Yer hizmetlerinde sürekli istifa var. Büyük ihtimalle teknik departmanında durumu iç açıcı değildir 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 23:59:43 bende bir başka özel havayolundayım ve arkadaş çok güzel yazmış keşke hepimiz bir olup bunları haykırabilsek ama yapamıyoruz evt bir sendikamız olsa bunlar olmazdı ama burda suç devlette bunun için böyle kurumsal şirketlere mecbur kılmalı olmadı sivil havacılık bu şartları iyileştirmeli baskı yapmalı bizleri otobüs durağından topladık muamelesini yaşatmamalı malesef koltuk sevdalıları sizin bizim hakkımızı yiyerek bizi ezerek koltuklarında oturuyorlar biz umurlarında bile değiliz hş gider ac gelir onlar için bir sözde airport habere madem siz havacılık sitesisiniz bizim haklarımızıda isyanlarımızıda paylaşın böyle 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 23:47:17 Pegasus la uçmayın biraz fazla bilet ücreti ödeyinThy ile uçun aradaki farkı göreceksiniz. Ali Sabancı ne anlar havacılıktan.iki şirkette çalışmış bir kişi olarak söylüyorum.nokta 3
    • rezillik! 04 Haziran 2015, Perşembe 19:50:17 elini yüzüne bulaştırdı sabancı. yazık rezil etti şirketide kendisinide 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 23:28:12 Yazıyı gerçekten okudunuz mu? Yöneticilerle konuşulduğunda verilen cevap belli.işini kaybetmekten korkan kişi el pençe olur tabikide.şikayetler ciddiye alınsa buralara kdr düşer mi bu mail? İlginç insansınız valla. 1
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 23:22:39 "Sunexpresse gelsin burası çok güzel" diyen arkadaşa bir çift sözüm var. Belli ki orada daha yenisin. Oraya yıllarını vermiş insanlar tanıyorum ve anlatabileceğim onlarca şey var. Ama bunların hepsini bir yana bırakıp sana diyorum ki; önce çalıştığın şirketin adını yazmayı öğren.. Ondan sonra gel hiç ama hiç fikrin olmayan bir şirketle ilgili fikir beyan et.. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 23:21:48 Sahane fıkırlerıyle cakma avrupalı acenta yıne ıs basında:) 1
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 23:08:35 Hiç bir şey düzelmesede en azından "Biz bir aileyiz" samimiyetsizliği sonlandırmaya ne dersiniz? 0
  • begenmiyorsan terket 03 Haziran 2015, Çarşamba 23:08:19 Bence bu hiç hoş olmamış. yıllarını bir şirkete vermiş ve onu yüceltmiş yükseltmiş bireyler için bu tip posta koymalar kabadayı işidir. Bu ülkeyi sevmiyorsan terkedemezsin çünkü bu ülke senin. bu şirketi sevmiyorsan da terkedemezsin aidiyetin varsa onu daha iyi yerlere getirmek istersin. ama sana karşılığını da vermeleri lazım. 100 km alın olay çözülsün diyen arkadaşa katılmıyorum. 100 kişi enaz 5000 tl maliyetle 500 bin tl maliyet getirir aylık. yılda 6 milyon TL şirket fazla para öder mi sizce ? Etik olmayan başka birşey de şirket içi yazışmanın medyaya yansıması. bu olayın haber sitelerinde olmasını doğru bulmuyorum. yönetim ve çalışanlar zaten okudu maili. burda olmasına gerek yoktu bence. saygılar Doğma büyüme pegasuslu :) 4
    • ucuzsunuz 04 Haziran 2015, Perşembe 19:54:45 Sivil havacılık yasalarına göre mevcut uçağın minimum ekibine göre %20 daha fazla insan çalıştırman gerekiyor ama %20 daha az adam çalıştırılıyor yani %40 fazla kar ediliyor bu da 300 kişiden yılda 18 milyon TL dir en az. Peki bu etik mi ? Sayın cahil kardeşim? Bize boş laf yapma! milletin hayatıyla bu kadar oynamak ucuz değil! çok karlı. Etik olmayan şirketin insanların hayatlarıyla bu kadar oynaması medyaya düşmesi değil. Sanırım khm departmanında çalışıyorsunuz. Kalitesizliğiniz burda yaptıgınız hesap makinesi hesabı kadar ucuz.. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 22:39:13 Şirkette el pençe divan duranlar burada sanallığın verdiği güvenle atıp tutuyor :) kaypak olmayın bir derdiniz varsa gidin yöneticilerinizle konuşun.. 1
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 22:31:56 Valla helal olsun airporthaber, bu yazıyı ayrıntısıyla paylaşmışsınız! Mektubun sahibi arkadaşın da yolu açık olur umarım. Sunexpress'e gelsin, burası çok güzel :) 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 22:02:49 Tam 3 bucuk sene calistim ben de, cok sevdigim meslegimden her gun aglayarak ucusa gondererek, her teblig geldiginde her bosum alindiginda beddualar okutarak soguttular. Son sansim tkya girmekti, girdigim gune sukurler olsun cok sevdigim isimi severek yapmaya devam ediyorum. Pegasusa mahkum kalsaydim daha fazla devam edemezdim bu iste, psikolojim iyice bozulmustu yapilan haksizlik ve kural disi uygulamalardan. Simdi hem maddi hem manevi hem de fiziken cok huzurluyum. Yaz iznim var tatilime gidiyorum, boslarim sabit kimse dokunamiyor, limit ustu veya pazar gunleri calistigimin hakkini aliyorum. Ustume surekli oradan buradan adam alinip terfime engel olunmuyor. Hem de dunyayi gorerek meslegimin hakkini veriyorum. Herseyden onemlisi de sirketime aidiyet duyuyorum, pegasusa asla duyamadigim turden. Arkadaslarim firsatini bulur bulmaz bir dakika dusunmeyin, tk hakkinda yalan yanlis soylenenlere kulak asmayin ve gelin. Sizlerden biri olarak sizi yine en iyi biz anliyoruz. Burayi da gormus olarak cok icten konusuyorum bu meslek ucakta su sandvic satip maasimiza 2 kurus daha katki yapmaya calisarak, her gun 4 bacaklarla, surekli oynanan ucus saatleriyle, kabini hor goren nurcin hanfendiyle yapilmiyormus. Kactigim gunden beri en cok istedigim oradaki kaliteli arkadaslarimin da bir an once kurtulabilmeleri, insallah tez zamanda kurtulursunuz bu zalimlerin elinden. Maili atan arkadasima da helal olsun, calisanina begenmiyorsan git demeye cekinmeyip bir de gidenden ustune utanmayip para isteyen ve para vermezsen kartlarini iptal etmeyiz baska yerde ucamazsin diye tehdit edebilecek tıynette bir sirkete az bile yapmis, ellerine saglik. 0
  • !!! 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:58:03 Emin olun hicbirsey olmayacak onemli olan sirketin kari benim kiz arkadasim eski pegasuslu o yuzden biraz hakimim orda olup bitene birakin kabin ekibini kokpite bile eywallahi yok adamlarin o planlanan ucus bir sekilde gerceklestiriliyorsa olay bitmistir!! 0
  • Sendika 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:57:08 En kötü sendika sendikasızlıktan iyidir. Hiçbir işçi vazgeçilmez değildir bu nedenle bireysel olarak hakkını arayamaz ve alamaz. Beğenmeyen çeker gider mantığı işler. Bu nedenle tek çözüm örgütlenme, sendika ve toplu sözleşmedir. Bu gündeme geldiğinde hepiniz işten atılmakla tehdit edileceksiniz. Bu tehditlere göğüs gerip örgütlenmeyi başarabilirseniz ne ala. Değilse işveren Ali Sabancı dahi olsa işverendir ve kapitalizmin çelikten dişlerini kemiklerinize kadar hissetmeye devam edersiniz. Cüzdanınıza dokunması neyse, onurunuza dokunulduğunda bir gün buradaki arkadaş gibi yeter be deyip ayrılırsınız. Son böyle olacağına örgütlenmeye bakın derim. Emeği ile helal rızkının peşinde olan tüm arkadaşlara sabır sebat ve saygılar dilerim. 0
  • ACENTA 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:50:53 ISTFIA EDEN KABIN MEMURU ARKADAS KENDI ACISINDAN OZGURCE DUSUNCELERINI YAZMIS BENDE KENDI ACIMDAN OZGURCE DUSUNCELERIMI YAZDIM. HIC BIR KURULUS ZORLA KIMSEYI CALISTIRAMAZ NEDEN BUNCA ZAMANDIR CALISMIS ANLADIMKI ARTIK BANA CEVAP YAZANLARINDA BIR CIKARI KALMAMISKI APTALCA DALGA GECIYOR KENDILERINCE LAF SOKUSTURMAYA CALISIYOR BIZ ULKE OLARAK NEDEN AVRUPALI OLAMIYORUZ CUNKU BIZDE CALISMA DISIPLINI YOK HERKES BIR ALTINDAKINI EZMEYE CALISIYOR AMA BURDA YANI AVRUPADA BU OLAY NADIR ISI BEGENMIYORSAN CIKARSIN BIZIM KABIN ARKADASI MENFAATI KESILMIS ISYAN EDIYOR BUNCA SENE NEDEN CALISTIN IYI DEGILDIDE BIRAK DUGU SOMURUSUNU 3
  • Kötüüüüü 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:34:17 Ben başka bir şirkette pilot olarak uçan bir kişi olarak Cin Ali beyin şirketine ve yağdanlık yöneticilerinin tavrına çok yakından aşinayım ve şunu söyleyebilirim Allah muhtaç etmesin, hiçbir gün kapısının önünden bile geçmeyi düşünmüyorum. Hatta yolcu olarak da uçmayı bıraktım ve bütün yakın çevreme hakettikleri tanıtımı yapıyorum. Orada çalışan penguen kılıkı yağcı arkadaşlar bana bu yazdıklarım için hiç eleştiri yazma zahmetine katılmasınlar. Şirkette kabinden kokpite ve ofislere kadar çalışan tanıdıklaırm var ve şirketteki değişimi yakınen takip ediyorum son 10 yıldır. 0
  • Üvey evlat 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:31:51 Bir aile düşünün cocukları arasında ayrım yapan yakın gördügünu sürekli tatil yapabileceği gibi ustune para kazanabileği yere gönderen,birinci olan ogluna diil basarısız olana odul veren,diğerini hiç kırmayan ama otekıne kapıyı gosteren nekadar karısık dimi pegasus aile kavramı bu işte 2. Kata davet! 0
  • Pegasusla ucmam 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:30:16 Bir daha pegasustan asla ve asla bilet almam isi bitmistir bizim sayemizde sirketini donduruyo ama calisanlarina deger vermiyormus bilmiyordum iyi oldu bu bir yolcuyu kaybettin pegasus 0
  • İŞİN ASLI 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:23:54 Arkadaşlar işin aslı şöyle birçok memur bir numara dolayısıyla Amir olamadıkları için ekonomik gelirleri artamıyor. Bakmayın oraya yok yabancı dil için yurtdışına gittim kendimi geliştirdim palavralarını şirketteki Amirlerin %70 i ingilizce bilmez. Memurlarında %90ı bilmez. Şirket amir yapacak iyi olmadığı için kötüler arasından iyileri seçiyor. Yolcuya su soramıyorsunuz inişe kaç dakika kaldığını soramıyorsunuz. Bide artistlik yapıyorsunuz sizin benimle aynı maaşı almanızdan dolayı kendi adıma ben utanıyorum... sonra birde dışardan gelenlere laf etmişler. Kusura bakmayın özpegasusçular. TK dan sun dan onur dan gelenlerin hepsi hem çalışmada hem yabancı dilde hem de karakterde size yüksek lisans dersi verir. Hocalarınız onlar sizin hocalarınız. 2
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:11:23 Flypgs business class varmıydı? 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:07:02 Eski bir tk lı pegasus çalışanı olarak her gün dua ediyorum thy pegasus u satın alsın diye.2 şirketin de ekmeğini yiyen ne demek istediğimi anlar. Ali aga 1 milyon dolar fazla alsın diye yırtıyoruz gerisi boş. Aklı olan thy den kımıldamaz. 0
  • musteri 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:04:45 Pegasusla yolculuk yapmayacağım artik personeline böyle davranan musterilerinide hice sayar pegasus bitmiştir 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:02:16 Ya bence pegasustakı memurları daha rahat çünkü herşey ekstra herkes alacak değil yani servis arabası gezip duruyor 0
    • yeter be 04 Haziran 2015, Perşembe 00:38:53 Sen hiçbir şey anlamamışsın yada anlamak istemiyorsun sorun trolley hazırla çık değil! Çalışan insanları bul ve sorunu doğru düzgün anla!!! Bizide hasta etme. 0
  • k/a 03 Haziran 2015, Çarşamba 20:39:52 Mailini alip okudugumda once helal olsun dedim sonra da cvp bile yazamadigim icin kendimden utandim. Keske ihtiyacimiz olmasa ya da baska bir firsat bulsak da yazdiklarinin devamini biz anlatsak...ama o zamana kadar maalesef seve seve burada calisiyor olacagiz. Mobbingin ayrimciligin haddi hesabi yok. Yolun acik olsun bu yurekle zaten cok daha iyi bir is hayatinin seni bekledigi kesin. 0
  • Muzaffer s 03 Haziran 2015, Çarşamba 20:26:16 ne anlamda davet ediliyor bu insanlar???? 0
  • Yolcu 03 Haziran 2015, Çarşamba 20:23:44 Herşey bir yana da çalışanlarının bu kadar mutsuz,rahatsız,memnuniyetsiz olduğu bir şirketten bilet alırken ben artık bir kere değil on kere düşünürüm.Bu kadar olumsuzluk ciddi bir güvenlik sorunudur. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 20:16:51 Eh be kardeşim Türk havayolları varken neden Pegasusu seçtin .5 bin tl maaş almak varken .Hata sende. 0
    • 5 bin 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:59:45 5 bin mi :) 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 20:16:48 Pegasus her alanda berbat bir havayolu. Neymiş lowcost. Gidinde Avrupalı şirketlere bakın. Tepeden tırnağa rezalet ve hainlerle dolu. Çalışanını asla önemsemiyor 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 19:55:06 Kamyomcu ben kurtköydeyim. 0
    • kimsinsen? 04 Haziran 2015, Perşembe 00:30:44 Sen kimsin genç? Kamyoncu musun? Onlar emekçi insan olur insanları sömürmüyordu öyle hatırlıyorum. Amacın ne ? 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 19:39:55 valla helal olsun.. arkdasımı iyi tanırım. işinde cok basarılı ve uzun yılllar pegasusta görev alan arkdasımdı. Çok doğru söylemiş sürekli istemeyen gitsin modundalar. eylülde tk 34 yas altına kadar inicek. acaba o zaman ne yapıcaklar. Herkes kacmak istiyor. Havacılığı gercekten siz başlattınız ama sizde batırdınız. 0
    • kaynak? 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:02:38 34 yaşa kadar lıcakmı eylülde ?? gerçek mi bu? Pegasusta kimse kalmaz.. 0
    • Nutty 04 Haziran 2015, Perşembe 01:07:05 inanacağım son şey olur herhalde, tk abarttı çoluk çocuğu alıp duruyor 90lılar tayfasıyla doldurdu kabini, daha da inmez 30lara. böyle tecrübeli olgun elemanı da beklesin bulur (mail sahibini tanımıyorum, üslubunun temizliğini takdir etmeden geçemedim.) 1
  • Kartanesi 03 Haziran 2015, Çarşamba 19:23:49 Pegasus un 2 dönemi var benim için. S.Ö - S.A Sabancı ailesi gerek ekip gerek ise yolcularına uyguladığı tavırla ben ve benim gibi bir çok kişinin mecbur kalmadıkça flypgs yi tercih etmeme durumuna getirmiştir. Telefonla bilet almak istediğiniz de bile konuşma ücreti size yansıtılıyorsa konuşacak bir şey kalmamıştır. Istifa eden bu arkadaşı duruşu ve cesareti nedeniyle alkışlıyorum. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 19:08:20 Sadece Pegasus değil butun şirket yöneticilerinin ve Kabin hizmetler sorumluların calışma şartlarının ne kadar zor oldugunu bilmelerine rağmen görmemezlikten gelmekten vazgecmelidirler.... Ve ayrıca yazışmalarda okuduğum bazı pilotlar üslupsuz ve densizce yorumlar yapmışlar... Biz işimizi yapıyoruz merak etmeyin siz o kapıyı kapattıktan sonra butun herşeyle biz ilgileniyoruz... Sizde kendi işinizi yapın az ilerde ucun.... 0
  • Deveyi diken... 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:51:35 Şimdi bu işlerin başında hanselle gratel var. :)sen kalk 1200-1300 kabin ekibiyle yapılacak işi 900 kişiyle yap.( bu yolda herşeyi mübah gör,ver ekip takip ve kabin hizmetlerine talimatı bas kafalarına,tehdidin bini bipara! ) Sene sonu çık alibabanın karşısına "etkin insan kaynakları yönetimi vb business cümlelerle şu kadar az adam çalıştırdık işte efendime söliim brüt 4 liradan aylık şu yıllık şu kadar kar ettirdik de...Ali de Al sana 1 al sana da 500 yallah desin.mevzu bu kadar.ayrıca şirkette ki tüm tasarruf politikaları kabin üzerinden yürüsün birileri de ha babam parti yapsın.birilerine kar payı kabine kıl payı,iyi dimi böle..soracığıma doldur sagdan soldan adamlarını amir olarak kabine kuşların sana haber uçursun.memleket yönetimine ne kadar da benziyor değilmi millet bahadır hocanın yazdığı milgram deneyi yazısı gibi... 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:34:24 Işler karışıcak. Thy uçuş ağıni genişletiyor sabiha'dan. Artan slotlar inemeyen uçaklar dan anlaşıldıgı gibi. Herkes bıktı rapor üstune rapor alıyorlar. Fazladan 100 kabin memuru alsa çözülcek olay bide maaşa yansıyan sadece 200-300lira zam. Söylemeden edemicem Nurçin istifa... 0
    • nurçine 03 Haziran 2015, Çarşamba 19:03:44 beter olsun pegasus. daha bunlar iyi günleri. Ne hayallerle gelmiştik şirkete. Thy umarım tez zamanda pegasusu bitirir ve çalışanlarını ailesine katar.Bekliyoruz o günü 0
  • Pilot kardes 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:28:10 Sen uçağını Uçur kapini kitle gerisine Karışma. bizim içimizde kimin kaliteli kimin kalitesiz olduğuna sen bakma otur ve Tayyare yi Uçur. Sizlerin içinde sosyal hayatta ne konuşulması ni bilmeyen çok ....gorduk 0
  • Pgs eniştesi 03 Haziran 2015, Çarşamba 17:32:05 Ma aile havacıyız. Yorum yazarken adımı yazarsam eşim işsiz kalır. Eminim, çünkü bu işler böyle... Görgülü Ailesi' nden bile bu kadar çekmemişti bu sektör. Kabinde satılan çay poşetlerinden 2. Hatta 3. Çay demlenmeye çalısılarak yolcu kandırılıyor. Kabin memurları evden poşet çay götürüp yolcuya onları satiyor. Kabin temizliği için k.memurlarına para veriliyor ancak uçak temizliyen yok. onceki yolcu koltuga ne bıraktıysa binen yolcu o kadere mahkum ediliyor. Sadece personeline değil yolcusuna da muamele farksız. Bir daha uçmayız diyenlere ilave bilgi olsun istedim. 1
    • sence? 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:05:36 bunun sorumlusu kim sence????? 1700 tl maaş+ primle ayda 109 saat uçarak daha iyisi olabilir mi minimum restle? Tek boş günlerimiz başladıgında gece bi uçaktan iniyoruz ertesi gün öğlen uyanıyorsun ve boş günün öldü! 0
  • Haklı 03 Haziran 2015, Çarşamba 17:07:45 Öncelikle dilerim ki maddi tasarruf konusunda çalışanlardan ve dışarıdan gelen önerileri değerlendiren pegasus yönetimi bu mektubuda değerlendirmeye açık yürekle değerlendirmeye alabilir. Uçuş personeli olmak TC'de filoların büyümesi ile 3 aylık ing. kursuna bakarken bu tarz kalifiye insanları kaybetmek üzücü olsa gerek tabi personeline bir nebze değer verenler için.Zaten yapılan iş sevilmeden yapılacak bir değilken birde olumsuz koşullar ile insanlara köstek olmak çok yanlış.Yakında liseyi bitirdiği gün insanları işe almaya başlarlar.O zaman paraylada kaliteyi düzeltemeyek Pegasus yönetimi 0
    • olmaz olsun 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:07:18 şuanda alıyor zaten.. Pegasusta kaliteli olan tek şey çalışanı zaten başkada birşey değil! Yönetim kurulu ve patronlar hariç!!!!!!!! 0
    • XX 03 Haziran 2015, Çarşamba 19:05:35 Asıl kalifiye elamanlar cok tan ayrıldı sirketten 0
  • birisi 03 Haziran 2015, Çarşamba 17:02:20 onurdaki ikide bir pegasusa gecerim diyenlere ornek olsun bok degil kaka 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:52:12 Airport habere sonsuz tesekkurler... Kabin memurları olarak sesimizi daha çok cikartmaliyiz.... 2
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:46:47 Ucuz etin yahnisi ne olacakki başka pegasusta çalışıyor ise insan yapılan iş amelelik ve kölelikten başka hiçbirşey değil insani değerlerin sıfırın altına indiği ve değer verilmeyen,alacalı bulacakı biz bir aileyiz sözleriyle insanların beyinlerini yıkama yapılmaktan başka hiçbirşey yaptırılmıyor,yolcu iken bile insanların değerleri yok,az bile yazmış bu kamin memuru 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:40:57 Bunu okuyan varmi 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:40:33 Arkadaşım doğru söylemiş, ama malesef her şirkette bu işler yaklaşık böyle. Bir tek TK personeli mutlu sayılır, o da çoğunlukla maddiyat kaynaklı. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:31:58 Aklı olan bu firmada çalışmaz hangi pozisyon olursa olsun hep sorun sıkıntı var kaptanından tutun kabin memurlarına operasyonculardan teknisyenlere neredeyse tümü mutsuz,herkez havacılığı sever belki fakat bu firmada resmen insan soğuyor,çekilen sıkıntı ve cefa meziyetlere asla değmez,bu ülkede havayolu mu yok,aklınıza en son gelecek yer bile olmasın,biz bir aileyiz savsatalarına asla kanmayın inanmayın,işten ayrılan kabin memuru veya diğer birimdekiler bununla sınırlı değil ve daha çok işten ayrılan olacak bu gidişatta,bir low cost olabilir fakat insanların hayatı daha high cost,mümkünse yolcu olarak bile yolunuz düşmesin mutlu olmak istiyorsanız,bir tane hayatınız var onuda güzel yaşayın 0
  • Duyun sesimizi 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:29:58 Az bile yazılmış. Pegasus yöneticileri maalesef şuan başımızda ki devlet adamları gibi şirketi de yönetiyor. Yani diktatörlükle Korkutarak cezalar vererek çalıştırıyorlar bizi. Ama maalesef İzmir de iş bulmak o kadar zor ki maalesef biz de boyun eğiyoruz:( 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:04:00 Acenta rumuzlu arkadas, kullandıgın turkceye bakılırsa ıyı egıtımlı bırısın:)) Oncelıkle yazmayı sök de sen gerisini sonra anlatırsın:) 2
    • ACENTA 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:52:41 BEN 30.YILDIR YURT DISINDAYIM VE.5.DIL BILIYORUM EN ZAYIF OLDUGUM TURKCEDIR AMA EMINIMKI SENIN GIBI UKALADAN DAHA IYI KONUSUYORUMDUR 1
    • köylüacenta 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:11:35 Acenta kardeş sen biraz hosteslerin çalışma şartlarını ve risk altında oldugu hastalıkları biraz araştır sonrada bıdı bıdı etme.. Hadi güzelim kapı orda.. Hosteslerin tutumu şirketin dayatmalarından gelir bunuda hatırla mızırdamadan önce. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:59:38 Acenta denen ezik bu kuyruk acın neden anlat da bılelım:)) 0
    • ACENTA 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:53:31 TIPIK TURK CEVABI SENI KAYLA ALMIYORUM BILE 0
    • Bağırma 03 Haziran 2015, Çarşamba 20:01:14 "Kale almamak" olacak acentacı arkadaşım. 5 dil biliyorum diyerek hava atmak elbet kolay. Bir de sanal dünya'da capslk açık yazmak "bağırmak" olarak değelendirilir. Neden bağırıyorsun? 0
    • Turk 03 Haziran 2015, Çarşamba 20:12:20 yakalım gitsin bu türk'leri o zaman ya.. At çöpe..! Türkçe'yi düzgün yazamıyorsun, bir de Türk'ü eleştiriyorsun. Senin yorumun dikkate mi alınır? 0
  • çok haklı 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:53:52 Çok haklı, yerinde ve detaylı bir açıklama olmuş, yazanların ellerine sağlık. Kabin ekibinin değersizliği maalesef Pegasus'ta had safhada. 0
  • Pegasus pilotu 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:44:31 arkadaşım malesef haklı pegasus iyice çığrından çıktı 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:28:47 Helal olsun az bile yazmış dahası var bn 2 sene calıştım sansım vardı tkya gectim reklam degil gercek emeklerimin karsılığını alıyorum çok şükür.. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:26:27 Cok cok ii anlıorum özel şirketlerin çoğu böyle.. Umarım thy ailesine dahil olursunuz 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:25:36 Acenta ya .Arkadaş sen kendini ne sanıyorsun acaba.Sizin gibilere hakkımızı haram etmek var da biz alıştık görmezden geliyoruz.Hepimizin gideceği yer aynı elin titremiyor yazarken de Allah biliyor ya hesap verirken ne edeceksin kimnilir.2yıl calıştım orda kanını emiyorlar insanın.O insanlar yorgun,o insanlar mutsuz,biraz alabilseler karsılığını emeklerinin sizin kaprisleriniz biraz cekilir hale gelirde yüzleri geçim derdini düşünmeyi bırakır cok istediğiniz gibi yüzünüze içten gülerler.cahil insanın cesareti işte yazık. 0
  • ahmet eroğlu 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:24:51 evet yine bir sabancı kuruluşu yine çalışanlarının üstünden kaynak yaratma çabası. Tek değilsin kardeşim. Sabancının tüm kuruluşlarında çalışanlar aynı. Ne yazık ki kimse sen gibi cesur değil. 0
  • İK 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:16:27 Pegasus İK ya da helal olsun. Bunlardan haberi yok muydu ? Her zaman İK sıkıntı oluyor bu pegasusta 0
    • ikikerekiki 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:13:50 Ne manada sıkıntı oluyormuş güzelim? faşizmin dip ucundaki şirkette neyin haberi? herkes herşeyi biliyor 0
  • Operasyon da ayni 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:14:00 Bende sadece ops departmani icerisinde biri olarak gercekten durumların icler acisi oldugunu anlatmak istiyorum.Her gecen gun is yukunun arttigi zor bir ortamda calismak.Nefes almadan ard Arda pozisyondan pozisyona koşarak uçak yapmak.Biz bir aileyiz fakat aileden ayrilan herkesin kullandığı tek bir cümle var.O da ben kurtuldum Allah sizi de kurtarsın.isten ayrılırken insan kaynakları departmanı ufak bi calışma yapıyor neden ayrılıyorsunuz, ne gibi problemleriniz var vb.her çıkan arkadaşımız detaylarıyla olumsuzlukları anlatmasına rağmen hic bir değişiklik olmamakta birlikte her gecen gün ortamın daha da kotu hale gitmesi içler acısı.sanirim ust yöneticiler cok büyük bi durum olmadıkça olanlardan hic haberdar olamıyor çünkü değişen hic bise yok.Her ise giren yeni arkadaşımızın gözünde o havacılık aski görülüyor fakat insanlar 3 ay geçmeden olayın iç yüzü ile karşılaşınca ihbar sûreleri dolmadan ayrılıyorlar.Kalanlar ise tamamen zorunluluktan, birileri bu duruma dur demeli artık. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:12:57 Yolcu Calisanina bu kadar zulum eden hice sayan firmayla birdaha ucmam yaziklar olsun ali sabanciya sirket yetkililerine calisanlari agliyor harap bizde halen ust tabakanin cebini dolduralim havaciligi siz baslatmamisiniz ama calisaninida hice saymisiniz bu haberi pegasus la ucan diger yolcu arkadaslarimida gondercem protesto ediyoruz sizi kiniyoruz yazik ... 1
    • hee hee 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:25:05 eminim protesto edersiniz. kimse protesto etmez. arkadaş cok guzel yazmış ama hayat devam edecek, 4-5 güne dek bu mektubun okuyanlarda yarattıgı etki acı bir anı olarak kalacak. kimse bir şeyi protesto etmeyecek. 0
  • Tanja 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:07:45 7 yil uctum bu sirkette, keske 7 gün sonra biraksaymisim. Yillarimi harcamisim. Insan gibi calismanin keyfini cikariyorum su an. Darisi isteyen herkesin basina 0
  • ACENTA 03 Haziran 2015, Çarşamba 14:57:48 PEGASUS AZ BILE ETMIS YOLCUNUN KILIK KIYAFETINE GORE HIZMET EDIYORSUNUZ AZICIK ENSESI KALIN OLDUMU KILI KIRK YARATIYORSUNUZ GARIBAN BIRIDE OLDUMU UCAK ICINDE DOVMEYE KALKARSINIZ SIZIN GIBI KABIN MEMURLARINA AZ BILE ONCE BUTUN YOLCULARA ESIT DAVRANMASINI OGRENECEKSINIZ HIC KIMSEYI ASAGILAMAYACAKSINIZ UCAK ICNDE EN NEFERT EDILEN SEY YOLCULARA ASIK SURATLI OLMAYACAKSINIZ OLAYIN BU TARAFINI YORUMLARA TASIYAN YOK PARA USTU ODEMELERI NEDENSE HEP UNUTUYORLAR BIR BARDAK SUYU VERMEDEN ONCE PARAYI ALIYORLAR YONETICI BENDE OLSAM AYNISINI DERDIM KUSURA BAKMA 25
    • ? 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:21:18 su parasını kendi cebine mi alıyor bu çalışanlar? o da Pegasus şirket kuralı olamaz mı ? hemen yargıla heeemeeen... 30 yıldır yurt dışındaymışsın, o bulundugun ülkenin hava yolu şirketi calısanları (ki asık suratlı personel de guler yuzlu gibi her yerde mevcut) onlara bir sey diyemezsin... eminim demezsin. o kadar cok ki sizin kafanızda insan... 0
    • avanta 04 Haziran 2015, Perşembe 01:38:01 acenta rumuzlu yolcu..boş bir yorum olmuş.. 0
  • ŞAŞIRMADIM 03 Haziran 2015, Çarşamba 14:52:56 Yakında böyle bir isyan mektubu pegasus pilotlarından da gelirse kimse şaşırmasın. 3
    • Geldi 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:47:15 Geldi geldi, Yazan kişiyi attılar :D 0
    • thy (Y) 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:18:21 atsınlar nolcak thy da keyif çatıyodur :D pegasusuntan kaçan her pilotun mutlu oldugu şirkettir thy! hepinizi bekleriz arkadaşlar! 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 14:30:06 Sen sitem ettinde bak gör onur yada atlası anlarsın sonra herekeyi tk girme şansın yok ise???? 0
    • tk 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:26:34 TK da soracaktır iş başvurusunda, 5 sene çalıştın neden yükselemedin diye. gerçi umarım öyle olmaz da TK'da işe başlar. cesaretli insanmış. yolu açık olsun 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 14:23:59 Arkadasim cok guzel yasmis eksik seylerde var sayin sabanci nin maili okumadan sildigini dusunuyorum onun etrafinda kendini gosteren yoneticilerinde kendi aralarinda konistuklarini ama boyle gitmez allah yukarda geceleri yastiga basinizi koydugunuzda bir gun o yoneticiler ve patron rahat uyuyamayacak buna eminim aile toplantilarinda gulen yuzunuz kimsenin konusmasina bile izin vermeyisiniz hepsini hesabi cikacak her gece yatarken dua ediyorum sizinde evlatlariniz ananiz babaniz var onlarinda basina bir is gelirse sizide gorecegiz ... helal olsun arkadasima yazmis icini dokmus rahatlamis belki kalanlara faydasi olur demis ama pegasus bu okur gecer yolcu bile onun icin onemli degil ki tek amaci para para... yineticiler ve patron icinde ali bey de allah inanci oldugunu soyleyen elinde altin yuzuk bile takmayan adam allah a kul hakki yeme derr sayin sabanci bi sirketine git bir bak bakem neler oluyorr en agiridir kul hakki ali bey ..... 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 14:12:54 Change.org'da imza kampanyasi baslatin. Yapilan sacma uygulamalarin duzeltimesi icin talepte bulunun. Yolculardan da destek istenebilir. Bir duzelme olmasa bile en azindan insanlar Pgt icindeki durumdan haberdar olurlar. Bir arkadasin yorumunu gordum az once destek icin Pgt ile ucmayacagini yazmis. Ben de Temmuz ortasinda bir aile seyahatim icin gidis donus 3 kisilik bilet almayi dusunuyordum Pgt'den ama o sirkete kazandiracagima otobuse bile binerim daha iyi. Eminim ki boyle dusunen pek cok kisi de vardir. Yeterki gundeme tasiyin. Hepinize bol sanslar, ozellikle istifa edip veya istifaya zorlanan arkadaslara. Isiniz gercekten zor ama cozumu imkansiz degil. 0
  • ..... 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:55:56 Sanirim bu insanlara destek cikan olsa isverenler dusunmeye baslar. Maalesef Turk milletinde birlik beraberlik diye bisey yok,Gozumuzun onunde olan haksizliklara sessiz kalirz.Zaten Pegasus iyi bir sirket olsa once calisanlarina hak ettigi maasi verir simdiki verdigi maas aclik maasi,sonra 2.pilot aliminda 32 bin euro para gasp etmez,is garantiside yok varda is garantisi herkese degil. Bunlarin kabahti yok kabahat tabikine devleti sozde idare edenlerde. ALLAH turk milletinin yardimcisi olsun turk is vereninide islah eylesin.Iyikine hollandadaymisim. 1
  • Bune diyen e 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:44:46 Asil siz kendinizi siniflandirma icerisine sokmussunuz.Lutfen kendinizi kabin memurlari ile siniflandirmayin ve yapilan isi bir gormeyin!Bazi insanlarin sikintilarinin olmasi digerlerinden daha degersiz oldugu anlamina gelmiyor.Skintilar dinlenmeli,insanlari istifa edecek boyuta getiren durumlar incelenmeli.Ayrica bildigim kadariyla sirketinizden cok sayida kokpit personeli de ayrildi.Demekki rahatsizliklar cokta farkli degil! 0
  • TC 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:43:20 Şu performans sistemi mantığını anlatamadık bu memlekete bir türlü :( Doğru uygulanan performans yönetimi işletmeye ne kadar katkı sağlıyorsa, yanlış uygulananı da o kadar batırıyor... Unutulan başka bir nokta da 360 derece değerlendirme ve buna yöneticilerin de dahil edilmesi konusu. Pegasus açısından üzüldüm doğrusu. 0
  • Holymaster 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:39:09 Basında "Havayolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost” ( düşük maliyetli hava yolu) modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve yeni uçaklarla seyahat etme imkanı sağlamaktadır. " diye reklam yapmayla bitiyor bu işler Pegasus Yöneticileri ! Kendi ekibine bile suyu parayla satma önerisi getiren bir havayolu şirketi nasıl olurda MISAFIRLERINE uygun fiyatla seyahat garantisi verip iki yüzlülük yapabilir ? Kendi çalıştırdığı insanlara dahi sahip çıkmaktan,dertlerini dinlemekten,bir çözüm yolu bulmaya çalışmaktan aciz bir havayolu. Pilotlara gösterdiğiniz ilgi alakanın yarısını Kabin ekiplerinize gösterseniz bugün bu sorunları yaşayıp insanlara yalandan kendinizi savunmak durumunda kalmazdınız. Bakım adam Yazmış oraya insanların ne zorluklarla hayal edip çalışıp Kazandığı ve sevdiği meslekten soğutuyorsunuz. Tabi ne de olsa "BEĞENMIYORSAN GIT" Kafasında bir şirketiniz. Çok yazık .. 0
  • emeğe saygı 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:20:28 Keşke pegasus çalışanı olarak sana destek verebilsek ama hepimiz korkuyoruz çünkü borcumuz var çolugumuz var hastamiz var.. kendimden utanıyorum attığın maile cvp bile yazamadık.sirketten hiçbir beklentim yok işime gelmediğinide bende çıkacağım. Ali Bey herseyin farkında sertaç da. .Bunlar kan çıkmadan duzelmez. Kan çıkınca da üstünü örterler. Allahın adaleti büyük kardeşim. Hepsinin bir ailesi var. Şans daima seninle olsun.. 0
  • exit 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:19:51 Bu şirkette yaklaşık iki sene kokpit üyesi olarak çalıştım. Şunu söyleyebilirim ağalar dışında hiç kimsenin zerre kadar değeri yok.Suyun başını tutanlar lordlar kamarası diğerleri avam.Tuzu kurular yüzünden bu şirkete huzur gelmez.Aile ve misafir kavramları göz boyamadan öte bir şey değil.Herkes herşeyi biliyor ancak ya gebe olduğundan ya da çıkarı olduğundan ses çıkaramıyor.Gücü yeten zaten orayı sıçrama taşı olarak kullanıyor.Allah sabır versin.O ekip planlama mantığı değişmezse çok adam kaçar. 1
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:15:16 Toplu is birakmak cozum olur ? ali bey pilotlarindan da cay kahve parasi aliyormus bu dogrumu ? 0
    • malesef 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:25:18 herşeyden alıyor ondanmı almıcak? Pilotları neden thydan uçuyor sanıyorsun? 0
    • ... 03 Haziran 2015, Çarşamba 19:00:39 Ali bey garibandir cay kahve parasida alsa cok gorulmez. 0
  • cok komik icin 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:15:06 baltaya dikkat yersin simdi aklin basina gelir 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:03:39 İnsanların yaptığı işin, emeğinin karşılığı ver ali bey senin 1 sözüne bakar herşey! Ah alma kimseden.. 1 uçağın düşmesine bakar tüm işler Saygılarımla 0
  • Yolcu 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:56:31 Bir yolcu olarak kabin ekibinin davranışlarına çok dikkat ederim ve memnun kaldığım bir uçuştan sonra hangi şirketle uçmuş olursam o şirkete ekibin tek tek ismini belirterek teşekkür maili atarım. Ancak şu ana kadar Pegasus'a bu yönde sadece tek bir mail attım ki o da havacılık camiasında kendisini kabul ettirmiş Feryal Dil Hanım içindi. Onunla yaptığım uçuş dışındaki uçuşlarda (tabi ki bana öyle denk gelmiştir, işini hakkıyla yapan kabin görevlileri mutlaka vardır) deyim yerindeyse beş karış suratla görev yaptı kabin ekibi. Fly Cafe ikramı sırasında sadece ikram arabasını hızlı bir şekilde ve göz teması kurmaya kaçırarak (istek gelmesin diye sanırım) bir baştan bir başa iterek servisi tamamlıyorlar. Bir uçuşumda kahve almak için yanımdan geçerlerken seslendiğimde bakmadılar, cam kenarındaydım çabamı gören koridordaki yolcu tekrar seslendi yine tepki alamadık. Servis sonunda ikram düğmesini kullanarak kahvemi içebildim. Şirketin ekibe davranışı bire bir yolcuya da yansıyor. 1
    • bu mu? 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:28:30 yorgunuz çok yorgunuz! para kazanmayı geçtik huzurumuz yok pegasusta! ama kahrolsun bağzı şeylerki çalışmak zorundayız! şirkette bunu dayanarak 30 kuruş zam yapmadımı bize! 300tl demiyorum bakın 30 kuruş zam aldık gece 2 de hazırlanıp uçuşa yetişmek için evde hasta çocugunun bırakıp hakkettiğimiz bu mu? 0
    • haklısınız 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:32:19 mutsuz çalışan mutsuzluğunu yansıtır. ne kadar profesyonel olmaları beklense de insan neticede. mutsuz insan. size servis yapmamak için değl, pegasus'un cebine para girmesin diye satmak istememiştir o kahveyi muhtemelen 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:55:38 Yine bir fazla beklentiye girmek ve hayalkırıklığına uğramak vakası. Arkadaşlar çalıştığınız iş yerlerine duygusal bağ kurmayın onların gözünde herhangi bir şirket demirbaşından daha önemli değilsiniz. Yok biz bir aileyiz biz şöyleyiz biz böyleyiz bırakın bunları, boş işler bunlar. Ülkede işsizlik %20, alın aybaşında maaşınızı bakın hayatınıza. Eğer şirket yöneticilerinin gece sizin sorunlarınız yüzünden uykularının kaçtığını düşünüyorsanız kusura bakmayın ama çok safsınız. Bunu 38 yaşında iki çocuğu olan (biri 20 günlük) ve 3 ay önce sebepsizce işten çıkartılan biri olarak yazıyorum, ülkenin en "kurumsal" firmasında 8 yıl çalıştım, kabin memuru arkadaşıma benzer gerekçelerle istifa etmek istediğimi söylediğimde sirket "neden?" diye bile sormadan memnuniyetle kabul etti. Sonuçta siz o şirket için sadece bütçede bir artı meblağsınız. 4 basamaklı bir bütçe programı ekran verisisiniz.Başkaca bir anlam yüklemeyin kendinize. Unutmayın siz olmasanız da o şirket varlığını sürdürecek, siz maaşınızdan olduğunuzla kalacaksınız. Soruyorum o kabin memuru arkadaşıma; ne olacak şimdi? Hayatının birden mükemmelleşeceğinimi düşünüyorsun? 0
    • belki 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:33:53 belki de TK iş görüşmesinde ok gelmiştir o sebeple ayrılmıştır? 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:53:48 Gün geldi. Nurçin hanım hatırlarmısınız bilmiyorum? Bana söylediğiniz gibi 'ben çöpten alır kabin memuru yaparım.' Diyordunuz buyrun size isyan. Suan çok pismanım isten ayrilirken Ali bey e su bildiklerimi mail olarak yazmadiğim icin. Altınızda kimse çalışmak istemiyor bknz eski kabin hizmetleri müdürümüz. Herkes tarafindan çok sevilen bi insan sizin yüzünüzden departman degistirdi. Kabin ekibinden herkesin rapor almasi, islerin iyilestirilmememsi, sirket icindeki mutsuzluk, hepsinden siz sorumlusunuz. Az da olsa vicdaniniz varsa istifa edin de daha fazla beddua almayın. C.A 0
    • km 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:04:20 "çöpten almak..." inanmak istemiyorum bunların söze döküldüğüne, ismi görünce tüylerim dikiliyor.. 0
  • K/M 1 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:53:10 Yıllarını bu mesleğe vermiş biri olarak yazılanlar katılıyorum. Çalışanlar neden bu kadar değersiz neden bu kadar önemsiz Oysaki bizbizler Vitrinin görünen yüzüyüz.bizim mutsuzlugumuz yaptığımız iişe yansıyor ama onlar için çok önemli değil uçuş sonu değerlendirme raporu yazılır şirket Bu konu ile ilgili savunma bekler çok boş vaktimiz varmış gibi bunlarla uğraşırsın. Bu meslek çok güzeldi ama öldürdüler ve yanlış bir ülkede yapmak dahada kötü hem maddi hem manevi.Birilerinin bunları yazması gerekiyor bozuk yapıların düzeltilmesi gerekiyor bizde işimize daha verimli ve daha istekli olalım... 0
  • beğenmeyen gider'e 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:47:42 Sen var ya tam bir yalamasin. Müdür müş bulunmazmış. He canim he. Sizin gibiler tam bir d..... Israfisiniz. 0
  • Kamyoncu 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:45:17 12.03 de yazan km1 arkadaş, hayrola sokak kavgasımı yapacan adını istiyorsun arkafaşın , senin kim olduğunu bilelim o zaman delijanlıysan adını sen yaz , horoz gibi diklenme 0
  • cok komik yazana 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:45:15 baltanin sapina ne olur dikkat et.kimse senin gibi vasifsiz degil.isi gucu olan insanlariz.ben avukatligi biraktim bunu tercih ettim .hukuk mezunuyum.anladin degil mi dostum.nice insanlar var senin gibi bos degil. 0
  • yorum yapmayın 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:44:17 PGS de çalışan arkadaşlar bu siteye yorum yapmayın. Ya da olumsuz yorum yapmayın. IP numaralarını şirketlere servis ediyorlar. Hadi yayınlayın göreyim 0
  • vera 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:39:03 tebrikler. sadece pegasus değil diğer özelleştirilen şirketlerdeki can çekişen durumları dile getirmişsiniz. 0
  • Inanmıyorum 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:37:02 Pegasus ve ali bey in söylediği aile ve misafir kavramına artık inanmıyorum, bi daha da çok çok mecbur kalmadıkça pegasus un yanından dahi gecmeyecegim 0
  • ZAFF 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:36:38 çok üzücü böylesine sınıf ayrımının yapılması beni derinden üzdü.saygıdeger arkadaşım sana pegasus havayollarıyla ucmayarak destek vereceğim.kalemine sağlık.sen sadece kabin memurlarının değil ayrımcılığa statükoculuğa uğrayan tüm çalışanların tercümanı olmuşsun. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:35:35 İlk sözüm pilot olupda kendini bizden akıllı zanneden akıl yoksunlarına gelsin bu yazıya o salakça yorumlarınızı göndermeyin. Söylemek istediğim ( Otobüs duragında sizden çok var )diyen bir genel müdür yardımcısı ve eski kabin hizmetler müdürünün olduğu bir şirkette, kabin ekiplerine verilen değeri gösterir. Bu şirkette 5-6 senedir uçupta hala 3 numara olan arkadaşlar var.(ayt base) siz neyden bahsediyorsunuz 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:34:23 Sıkıntı etmeyin arkadaşlar az kaldı yeni uygulama 7 hazirandan sonra yürürlüğe girecek. Yeni uygulamaya göre çalışan bir insan (sektör farketmez) hasta ve raporlu olduğu durumda, işveren sağlık sigortasından zararını karşılayacak miktarda iade alacak. Bu demektirki kolunuz kırıldığında 6-7 hafta çalışamaz haldeyseniz maaşınız sağlık sigortanız tarafından ödenecek ve işvereninize zararı olmiyacak böylelikle iki tarafta birbirini yolamayacak çünkü maliye ve sosyal sigortalar kurumu iş verenini belirli aralıkla denetleye bilecek. 0
  • güleryüzlü kiz 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:34:12 Uykusuz uçuşlar, ard arda uçuşlar, sorulmaksızın değiştirilen uçuşlar ... Emniyet emniyet emniyet diye bağırmayacak kimse sonra bize,sen karşımdasin hani digerleri onlar uçuşta farkında misin? Tek Sen suan karşımdasin derecesine özgüven , ucakta bir sey olma ihtimali %50 %50 sonuc olarak olmuyor olmadi iste diyen kisiler bize eğitimde olma ihtimalini engelleme diye ders veriyorlar. O ozguven sizde de olsun ekip arkadaslarim. Herkes ekip odasında uçakta salliyor icraat lazım icraat..Bir aksaklik ne veriyorsun ki sen bana kesinti 620tl ! Kralci degilsen sisteme isyan edersen karsina ;Politikapgs:Sozde emniyet davranışta köle et! Kim Ki karşı çıkarsa hadi istifa et... !!!! 0
  • Mrkf 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:30:32 Kusura bakmasınlar da öküz gibi uçurup insanı anasından bezdirip sonra ay cnm kusura bakma sana yüklendik bu uçuşa git yrn sana izin vericem diye hakkım olan izni ödülmüş gibi verirse, grip olduğumda sevgili kulaklarımı düşünp uçuşa gitmediğim 1 günlük istirahat aldığımda bi sonraki programı fulleyip sen görürsün mantığıyla çalışan insanlar olduğu sürece ben raporumu 10 gün de alırım 40 gün de. Beni kimse düşünmüyosa ben kimseyi düşünmem arkadaşım. Kabin ekibi arkadaşlarm da kusura bakmasın. Evet kimse kimsenin uçuşunu yapmak mecburiyetinde değil. Ama insanları bu psikolojiye iten yönetim. Personelinden intikam alma hırsını içinde barındıran yönetime, konuşmak istediğinde çabuk çabuk işim var diyip tüm o samimiyeti yerlere seren müdüre yazıklar olsun. Bi düzensizlik varsa kabin içerisinde bunun tek sebebi sizin personelinize it muamelesinde bulunmanızdır. Motivasyon yoksa artık herkes keyfine bakar. Rapor alanlar için tek bir kelime etmeye hakkınız yok sevgili yönetim! 0
  • :) 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:26:40 havaciligi siz baslatmadiniz ama sizler icine ederk degistirdiniz. 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:25:51 Bu ne diyene,eminim kabin kıyaslamıyordur,sizin gibi kaptanlarla kendini,kabini garson yerine koyup,45 dakikalık uçuşta,bile yemek yemek diye ağlayan sizsiniz,4 bacak uçuş yapan kaptanları anlarım,yada sabah erkenden ucusa geleni,nefes almadan uçuyorlar,adam öğleden sonra geliyor,iki bacak yapıcak,ilk adımda ,yemek ne var,....k var,tavuk yani yermisin,hocam sizin eşleriniz ne yapıyor evde,??? Yada evde sözünüz mü geçmiyorda kabinde aslansınız,giderken hoşçakaldan acizssiniz,neymiş uçak uçuruyorum,uçur mekik uçur,eyvallahta,troleydeki,kolaya göz dikip otele sıvışma be hocam,kabinde iş yükü fazla,ayrıca kabinde yapılıcak en ufak bir hata hepimizi etkiler,kelebek etkisi,o kapıyı dikkatsizlikten tam kapama bakalım,nolcak,anca garsonsunuz de,hasta yolcuyla kim uraşıcak,hava kötü olsa,gitmiyorum diyemez kalkar inemez uçak,sonra kabind 0
  • hERKs KONSr HS YAPR 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:24:02 Bircok yaxana cvp...komse kimseyi kokpitle kiyaslamiyor...yk onlar sizden once 2 sibden sonra 4bacak ucuyorda ne demk...4bacakli ucus 3 uca ve 3kokpit deisiyor buda yetmezmis gibi alanda 3saat bekleyip pass evlerimize ucuyoruz...biz kokpitin aldii parayi alalim demiyoruz ama hakkimiz olanda verilmeli...onlar egitim aliyorda biz almiyormuyuz??? Laf seninkide...bazilarin amaca kokpitle kapini birbirine tutusturmak ama h s in amaci bu degil cocuk hakki olani istiyor...hem burdaki amaci saptirmayin cocuk kabinin hakkini ariyor..eet bunu giderken yapiyor ama calisirken boyle birsey yaptiinda olanlari dusun...kimse mecbur olmadikca bu sartlarda calusmazdi...kimimiz ev gecindiriyoruz kimimiz cocuk yetistiriyoruz...yani bircagunuzun bu ise ihtiyaci var...kabinden kimse aylik 100 bin tl istemiyor sadece hakki olani istiyor...umariz ALI bey bu isyani gorur ve birseyler yapar...digerlerinden is gelmez kabine..bide yorum yaparken ltf km u arkadslarimizin zor sartlarda calistigini dusunerek yapalm 0
  • Bune salagina cevap 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:21:15 Sen kapını kapat kokpitte otur başka bişeye yorum yapma zamanında sana boşuna sana KAPTAN OLAMAZSIN DEMEDİM ADAM OLAMAZSIN DEDIM diyen biri kesin vardir 0
  • Matador 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:18:24 Ne zaman pegasusun önünden geçsem son model arabalar görüyorum . Sıfır , poşetli. Aşağıya indiğimde otoparka ÇOĞU Pegasus otoparkında.. Saltanat güzel bişey.. Haydi eller havaya 0
  • 40dk nero 15dk iş 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:15:26 Doğru söze ne hacet şapka cıkarıyorum, ve evet arkadaslarım deli gibi çalışsın bazıları bodrum paris antalya gezsin. Asıl komik olanı sirkette kimseye ulasamazsınız cünkü 40dk nero cafe 15 dk iş. Gidin binaya herkes disardadir. Sanki nero cafede calısıyorlar pegasus da degil. 0
  • cok komik diyene 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:13:16 baltaya sap olmayan kabin memuru dedin ya ,baltanin sapina ne olur dikkat et bi yerine girmesin.herkesin isi gucu var-meslegi var.herkes havaciliga gonul vermis insanlar.sen git baltanin sana uygun sapini secmeye basla. 0
  • H.Ş 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:12:34 Havaciligi H.S baslatmadi ama adam birseyleri degistirmeye calisiyor."Bu ne" gibi dar gorusluleri yada bilincli olarak konuyu degistirip olayi baska noktalara cekmeye calisanlari bosverin.H.S ye destek olun, paylasin.Paylasin ki bir daha ki sefere begenmedigi icin gitmek zorunda kalan siz olmayin 0
  • SlnC 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:12:04 "çok komik" başlığıyla yorum yapan arkadaş, para verip bi buçuk senede ehliyeti kapıp torpille işe giren pilotları görünce kendimizi bir tutmadan edemiyoruz malesef. Her kabin memuru vasıfsız cahil diye birşey yok. Fizik mühendisliği okuyup iş bulamıyorsak bu bizim değil ülkenin ayıbıdır. Pilot musun bilmiyorum ama keşke paranı tedavi süreçlerin için harcasaydın. O zaman daha sağlıklı düşünüp güzel yorumlar yazabilirdin. Unutma ki pilot da olsak hostes de olsak hepimiz insanız. 0
  • Sendikal hareket 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:04:40 Ne zaman ki sirketler iscilerinden korkar o zaman bu isler duzelir. Dostlarim, kendinize guvenin ve birlik olun. Ancak ve ancak birlik olarak kazanabilirsiniz. Yalnizca bir gun is birakirsaniz sirket sizlerin ne kadar degerli oldugunu anlar. Bunun icin sendikal hareket gerekiyor. Gidin sendikaya uye olun. Bilinclenin, bilinclendirin. 1
    • Sanalpilot 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:41:56 Bu mesajı beğenmeyen herhalde "işveren" olsa gerek. 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:03:42 Bu ne diyen ! Cesaretin varsa adını yaz. Pgt km1 5
    • Helal :) 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:11:51 Adını yazacak cesaret ne gezer... Yoksa çayını,kahvesini nasıl gönül rahatlığıyla içebilir :))) 0
    • Yazamazki :) 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:30:47 Nerede ismini yazacak cesaret :) yoksa çayını, kahvesini içi rahat nasıl içebilir arkadaş :))) 0
    • teste rest 03 Haziran 2015, Çarşamba 18:41:18 Arkanızda istifa edip size kin besleyen nefret ordusu yaratmışken işten kovamkla tehdit etmen pekte zeik olmadıgını gösteriyor. Sen yaz bende yazarım. Yazdıgın an bulurum seni ve hoş şeyler olmaz. Tehdit mi ediyorsun klavye başından burdan km1 i ? sende o yürek varmı bakalım adını yazıcak! Bilgisayar başında bekliyorum saygılarımı sunmak için. 0
    • yazayım 03 Haziran 2015, Çarşamba 19:45:26 adım muzaffer s gelin goruselim.beklıyorum sırkette buyrun o pgs km yazan arkadaslar.genel mudurluk 2 kat 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 12:00:47 Keskin sirke kupune zarar malesef, hicbirsey duzelmez. Yukaridakini ornek alan bir sistemin koleleriyiz. Ben de ayni yolla THY mail grubuna ayni maili atmayi hep dusundum ancak idare edip bunu hazmetmeye calistim ve kendimi tuttum. Thy biz kokpit ekibinden hasta oldugumuzda ucusa gelmemizi ve orada bulunan doktora kendimizi gosterip hasta oldugumuza doktoru inandirmamizi ve bunu kanitlamamizi istiyor. Ancak bu sayede bize rapor veriliyor. Ama hasta iken yataginizdan kalkip uniformalari giyip o sekilde sirkete gidince zaten bin kat daha fazla hasta oluyorsunuz. Herhalde dunyanin hicbir yerinde hicbir firmasinda boyle bir uygulama yoktur. Bunun net bir sekilde cok yanlis bir uygulama oldugunu Vietnamdaki havayollari bile net bir sekilde gorur. Bu personele guvenmeme personele guvensizlik verme de nedir? Ayrica; diyelim ki hastaliginiz gecmedi ve doktor size 10 gunluk bir rapor verdi. Bu durumda sizin ucusunuzun oldugu gunlerden inanilmaz maas kesintileri yapiliyor, normalde o ucus icin kazandiginizdan da fazla miktarlarda. Yani bu hesapla bir ay ucusa gitmezseniz ay basindan itibaren, sirkete borclu cikarsiniz. Ek olarak SGK raporlu oldugunuz gunler icin size is gormezlik parasi yatiriyor Ziraat Bankasi' na ve gidip cekebiliyorsunuz ama THY ne yapiyor biliyor musunuz? TIS geregi bu SGK nin size verdigi sizin hakettiginiz rapor parasini da ilerleyen aylarda sizden kesiyor. Yani sonuc olarak tam anlamiyla hasta oldugunuz icin magdur ediliyorsunuz. Butun bu haksizliklara ragmen sirkette calismaya devam eden bu koyun halk uyanmadan daha cok yontulur ve daha cok ezilir. Ne zaman ki hastaliktan veya rahatsizliktan dolayi bir ucak duser bir kaza olur ve yuzlerce insan vefat eder ondan sonra kalkilir yeni duzenlemeye gidilir. Malesef ki bizim halkimiz yillardir boyle yonetilen bir hukumetin kurbani, THY yoneticileri de ayni sekilde bastakini kendilerine ornek almaktan baska birsey yapmiyor. Ama bakiniz tekrar soyluyorum, bu hafife alinan konu ozellikle kokpit personelini cok huzursuz etmistir ve olasi buyuk bir kaza kirim bundan dolayi cok yakindir cunku hasta hasta kokpite calismaya gelen personle sayisi son zamanlarda oldukca belirgin ve fazladir. Dikkate alinacagini umarak kamuoyuna sunarim. Saygilarimla. 0
    • BMX 03 Haziran 2015, Çarşamba 16:02:59 Kurunun yanında yaşta yanıyor.Bende bir işverenim inanın işçilere belli konuda taviz verin gerisi geliyor.sıkı bir mekanizma olmazsa sorumsuz işçiler hep bunu kullanıyor. bizde giriş çıkış saatleri kontrol edilmezdi herkes geç kalıyordu ne zaman kontrol edildi.herkes zamanında gelmeye başladı yani suitimaller oldukça kontroller gaddarlaşır 0
  • yok 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:57:18 Bu sadece çalışanlara bi oh dedirtti.Duygulara tercüman olundu.Yönetim bu konuda herzamanki gibi 3 maymunu oynayacak.Aynı sözler devam edecek "beğenmiyorsanız kapı orada"... 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:55:52 Otobüs durağından kabin ekibi toplar artık hanfendi. 0
  • Kamyoncu 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:54:51 Birlikte görev yaptığınız insanlara saygı duyun arkadaşkar, herkes emeğinin karşılığını almak , kendisine değer verildiğini bilmek ister, aidiyet dıygusunu yaşamak ister. Kıyaslama yaparkende lütfen herkes kendi meslek grubu ile kıyaslama yapsın. Değer görmek isteyen önce karşındaki insana değer vermeyi bilmeli 0
  • İsim / Rumuz 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:48:50 Bune adli arkadas amerikalarda egitimini kapitalizm uzerine almis anlasilan Aç misin okadar hazmedemezmisin kabinin alacagi zammi he ?? Adamin dedigi standart gelsin kokpit maasi alalim demeiss hemende hazirsin sallamaya mubarek 0
  • Çok komik 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:48:03 herşeye eyvallahta bir baltaya sap olamamış kabin memuru kendini kokpitle nasıl bir görür hala anlamış degilim neyin kafasındasınız sizler. 10
  • Hunter 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:45:58 Bune isimli arkas aç arkadaş sira sanada gelecek merak etme 0
  • bu ne diyen arkadas 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:44:08 sen pilotmussun zaten - yazdigini tekrar okursan iyi olur.pilotlarimiza laf eden yok.biz burada verilen degerlerden soz ederken senin algiladigin durum " herkes hak ettigini alir "demenden durumlara nereden baktigin belli.sen otur klavye kahramanligi yap.yalaka! 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:43:36 Helal olsun milletin bilipde söylemeye cesaret edemediği şeyleri dile getirmiş. Helal olsun! 0
  • Android Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:39:55 bune nickli arkadaşa sesleniyorum. Kimse kimse ile kıyaslamıyor güzel dostum. Yıllardır ücretlendirme de iyileştirme yapılmadı. minimum rest Maximum duty. Bi sıkıntı oldu mu da beğenmiyorsan kapı orada mantığı. Kıyaslama olarakta konuşulan tek şey diğer departmanlara maaştan iyileştirme var neden bize yok. Burada kaptanlarla memurların kıyaslandığını düşünüyorsan hızlandırılmış dil bilgisi ve edebiyat okuduğunuzu anladık mı tadında kursları tavsiye ederim. 0
  • Sistem 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:37:58 It ölür kervan yürür.bakis acilari bu cok yazik 2
    • yunus 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:28:35 it ürür (üremek), kervan yürür. 1
  • Bune ye cevap 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:36:35 Yazdigin yorum,trdeki pilot alimlarindaki prosedurude gozden gecirmeyi gerektiriyor.neyin komplexini yasiyorsun bilemem ama,bu cocuk kaptanlarla ayni parayi istiyoruz falan demiyor.ya okumadin ya okudugunu anlayacak kapasiten yok.benden rapor parasi kesilmesin diyor.cunku kokpitten kesilmiyor.kokpitin yati yaptigi benim gitgel uctugum uzun ucusta bende yati yapayim diyor.asil sen neyin kafasini yasiyorsun ki? 0
  • ahmet abiii 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:24:02 Care drogba 1
  • fsf 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:24:01 double off 'larin ve fsflerin ardindan gecenin korundeki ucuslara da son.gece 1de 2 de ucus mu olur.pass eve donmek rest'e nasil girer bunun izahati yok.nerde bu ucuslarin ve off'larin istirahat saati?YOK!!!!Benden off'umu caliyorsunuz.gece 1 deki ucusa uykusuz ve off'umdan calarak ucusa cagiramazsiniz. 0
  • anonim 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:21:01 Çok güzel anlatmış arkadaş. Maalesef onların umrunda değil insanların hayalleri vs. Bazıları ancak işten soğutmayı biliyor o yüzden insanlar fazla dayanamıyor. O yüzden havayolu şirketleri bu kadar kabin memuru alıyor. 0
  • Oppss 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:11:52 uçağa gelip bir merhaba demeyen hoşgeldinize karşılık hoşbulduk lafını çok gören yöneticilerede selam olsun 0
  • bilen bilir 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:11:00 8 yıl çalıştığım "biz bir aileyiz" şirketinden annem beyin kanaması geçirdiğinde başka şehirde hastanede ona refakat ederken "yoğun sezon ücretsiz izin veremeyiz istifa et" denerek tazminat bile verilmeden kovulmam.Parayi hiç kovalamadim bbile ama dualarım ve gözyaşlarım sorumluların peşini bırakmasın 0
  • begenmegen gıder 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:09:09 bu arkadas yazmısta abuk subuk konulara degınmıs.pgsde degılım ama bırcok arkadasım var cap.nıye yazmamıs pilotlara laf atarken pilotlar bızden once 2 bacak yapıyor.bız ucusun ortasında katılıyoruz.yurt dısına sadece bır bacak gıdıp geliyoruz.pilotlar bızden once 2 bacak sonrada 2 bacak 4 bacak yapıyorlar ondan yatırıyorlar.ertesı gunde devam efıyırlar.bız sadeçe gıt gel sonra eve gıdıyoruz dıye neden yazmamıs.komık.bırde gıdınce yazmıs.sunu bılın bır kısı mertse gorevdeyken bunları dıle getırır yazar.oyle gıderken sırketı kotulemek yakısmaz.sadece dısardan bakan bırısı olarak soyluyorum.bırde klasık karsılastırma.pilotlar sunu yapıyor kabın bunu.kokpit su paratı alıyor bız nıye almıyoruz.bu calısanların tum sektordekılerın ortak endısesıdır.calısan kendını mudur sanar.ben calısıyorum mudur parayı alır der.ama bılmezkı sen mudur kadar zamanında calısmamıs egıtılmemıssındır.senden ıstedıklerınde bulurlar mudurden bulamazlar.arkadas laf atıp kacmıs.kımsenınde umurunda degıl. 13
    • bilmeden konuşanlar 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:45:44 arkadaş pegasusta uçmuyorsan onların sıkıntılarını nasıl bilebilirsin ki? Emin ol pilotlardan daha fazla uçuyorlar. Öyle herkesteki gibi git yat ertesi gün uç uçuşları yok. Dolmuş gibi git gel uçuyorlar. Bilmeden atıp tutma bence... 0
    • İmla? 03 Haziran 2015, Çarşamba 15:23:17 Gramer, noktalama işareti ve cümle bütünlüğüne bakıyorum, sen nasıl pilotsun? Eğitimi hayatın nerelerde geçti? İngilizce biliyor musun mesela? Sol ya da sağ farketmez nerde oturduğun, sen kendini yetiştirememiş, cahil, sığ ve ciddiye alınmayacak bir insansın. Okuduğunu bile anlayamamışsın, senin gibi insanlar iş bulurken on'larca genç pilot işsiz bekliyor, umarım hayat adaletli ve merhametli davranır ve sen işini kaybedersin ve yerine bir insan evladı gelir. Kabin memuru kardeşim, yolun açık olsun, sen cesur bir insansın ve bunun mükafatını en kısa sürede göreceğine inancım tam. 0
    • imla diyen 03 Haziran 2015, Çarşamba 17:31:02 aynı bedduayı sana yapıyoruz arkadas.sen ısını kaybedersın.senın yetınede yolda bırsuru bekleyen tıp var.issiz pilot varsa gecsın pgsnın sınavlarını gırsın.oyle yok desteklıyorum demekle olmaz.varsa macan sırkete yazarsın.oyle bu sıtelerden senı desteklıyoruz demekle olmaz.otur oturdugun yerde.haddını bıl. 4
    • İmlasız cahil'e 03 Haziran 2015, Çarşamba 19:30:11 Senin bedduan ile kemik yağmaz. Benim pilot olduğumu anlayamadın yorumlarımdan, o küçük zekanla kabin memurlarını , yaptıkları işi ve işssiz insanları "dışarıdaki tipler" diyerek değersizleştirmeye çalışıyorsun ama ona bile çapın yetmiyor. Senin gibi bir varlık ait olduğu her kimlik için utanç kaynağıdır bunu bilmelisin. Ben seninle aynı ülkede yaşamaktan, aynı dili konuşmaktan, aynı gazeteyi okumaktan ve aynı meslek grubunda olmaktan utanıyorum. Seni edep kuralları içerisinde yerin dibine sokup çıkarabildiysem ne mutlu bana ve okuyanlara. Şimdi lütfen o sefil hayatına geri dön. 0
    • bır... 03 Haziran 2015, Çarşamba 21:03:32 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • kabin memuru 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:09:09 Emin olun tüm özel şirketlerde Bu var, afedersiniz ama eşşek gibi çalıştırıyolar emeğimizin karşılığını 3. Kuruşa alıyoruz. Madem rapordan şikayetçi bu şirketler,bi kabin memuru arkadaşm ameliyat olması gerekiyor."sakın rapor alma. Sana ücretsiz izin vericem" sen kimsin ya sen kimsin.... Daha fazla yazmicam sinirlerimi bozuyor bunlar.. CC 0
  • NUR'CIN 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:00:31 Ali beyle bir araya gelip bizleri de karsiniza alip adam gibi dinleme vaktiniz geldi.bizlere adam gibi zam yapin, tidy up sector, base maasa zam. haftasonu mesai zammi, bayram ve tatil gunlerine ek ucret , extra dil bilmeye dil tazminati artik verin.bedavadan yararlanmayin bizlerden.ayrimcilik olmadan deger verilsin.herseyden kisinti anladik da bizlerin uzerinden gecinmeye son.multinetle yemek mi yenilir.gunluk 4tl ucaktan ne yenir o kadar mesaiye.yolcuya 12 lira sandvic bana 5 lira. sectorun en kotu maasina sahibiz.10 yil once ne veriyorsaniz bugun de ayni.ev kiralarina ev fiyatlarina bi bakin sonra verdiginize bi bakin.ne ile para biriktirilecek ve gelecege adim atilacak.yokmu sizin de cocugunuz .var 2 tane Nurcin hanim.sector 15 lira, bize de verin 70-80 tl.nedir bu ucurum cockpit ile? 3
    • bune 03 Haziran 2015, Çarşamba 11:18:55 arkadas ne kafası yasıyorsunuz.kokpite bukadar bızede verın.bu nasıl mantık.sen yılların tecrubesı emegını yıllarını pilotluga vermıs adamlarla kendınızımı kıyaslıyorsunuz.bır meslekten az bulunursa fıyatı artar.bu dunyanın heryerınde aynı.sakın kıyaslamayın kokpitle kendınızı.kendınıze zam ısteyın ama kıyaslıyacak kadar yazarsanız mıllet sıze hoppp der.sen kımsın der.begenmıyorsan gıt der.ve bende dıyorum begenmıyorsan gule gule arkadas.bu pgs ıcınde tk ıcınde atlas ıcınde aynı.kendınızı gaza getırıp havalanmayın.bu mektubu anca sız okursunuz bırde burda yayınlarlar.herkes hakettıgını alıyor.kusura bakmayında havalarda ucmayın.oyle kendınızı pilot sınıfına koymayın,yakında alı sabancı oturuyor bız calısıyoruz.sırketı bızım uzerımıze yapın dersınız.mantıklı konusun 25
    • Bune'ye 03 Haziran 2015, Çarşamba 13:16:07 Merak etme pilotlar kendi haklarının korunmasının kabin ekibinin haklarının korunmasından geçtiğini biliyor. Böyle nifak tohumları ekmek için harcadığın zamana değmez. 2
    • pilotlarmı 03 Haziran 2015, Çarşamba 17:37:19 valla pilotlar bılıyorda kabınle hıc bır alakaları yok arkadas.adamlar yıllarca tecrube edınıyor egıtılıyor yıllarını harcıyor ucagın butun sorumlulugu onlarda bırde kabının hakkı ıcınmı ugrasacak.unutmayınkı hepınız gecersınız.kımsenın umurunda olmaz.cok basıt begenmıyorsanız gıdersınız cok basıt.madem ev beslıyorsunyz cocuk yetıstırıyorsunuz oturun ısınızı yapın.anca dedıkodu su sunu alıyır bu bunu alıyır.sankı bılmıyoruz.gecenın 3 de arac geldı dıye arayınca bu saatte uculurmu gelmıyorum dıyen kabın memurlarını hayata renk katayım bıraz calısıp gıderım dıyen kabın memurlarını sankı bılmıyoruz.pilotların yatısıyla maasıyla ugrasacagınıza ıcınızdekı ıse yaramazları cıkartıp kalıtelı bır grup olusturun.sızın sevıye dustukce sırket sıze bırakın zammı maası bıle vermez.ve buna ınanın kımsenınde umuru olmaz.cunku aldıgınız ucretı zaten dısarda 30 yıllık devlet memurları alıyor.sukret ve calusmanıza bakın cenenızı kapatın 3
  • Hunter 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:58:43 Kapitalizm doruklarda onu hissetmemek cok zor malesef turkiye gercekleri nsan somurgeciligi.. 3
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:48:10 Ali beeeyyyy..Bu çocok doğru söylüyorrrr.Ve böyle düşünen binlercesi var.Haklıyla haksızı ayırmak lazım.Nasıl mı?O senin işin,yap da nasıl yaparsan yap.Pegasus Soma madenleri gibi olmuş.Hayatını kaybedenleri rahmetle anıyorum.Sadece Pegasus değil,Türkiye'deki tüm işyerleri,çalışanın aleyhine bir esir ve köle pazarı halıne getirildi.Allah,Kuran,Peygamber denilerek ,millet uyutularak yapıldı hem de.Tusiad,Müsiad ve bütün patronlar da bu işi yalandan muhalefetle ve alkışlarla desteklediler.Uyduruk sendikalara teslim ettiler.İşçi güvenliği kalmadı.Böyle giderse iş barışı da kalmayacak.Hadi bakalım bütün patronlar,herşeyin farkındasınız,Düzeltin bu işleri... 0
  • Vay bee tam uçan at 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:41:11 Sendikami ve sirketimi seviyorum. Allah yardimciniz olsun kardeslerim. Bu işin tek çözüm yolu sendikadir. Hele hele iş kanununa bile tabi olmayan bir sektörde sendikasiz çalışan kardeslerimin Allah yardimcisi olsun. Artik sendika üyesi olmak için ugrasmaniza gerek yok. Ptt den alacaginiz edevlet ile bu işi yapabilirsiniz. Isverenin ruhu bile duymaz Ve üye sayisi %50 yi geçtigi anda hava is yetki belgesini alır. Eeeeey sendika yöneticileri artik ozel sektorde de orgutlenin ve bu mektubu esas siz okuyun. 3
  • Flypgs-FO 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:37:00 Eksiği var fazlası yok. Merak ediyorum bu huzursuzluklar'dan Ali Bey'in, Sertaç Bey'in haberi var mı? Eğer onlarda durumun farkında ve bilincinde ise yazıklar olsun verdiğimiz emeklere, döktüğümüz terlere. 0
    • keriz miyiz? 04 Haziran 2015, Perşembe 00:33:38 Tabi ki haberleri var saf mısın kardeş? O şirketin kaç kişiyle dönceğini ve ne kadar eksik adam çalıştırdığını bilmez mi patron-yönetici??? Ha "bilmiyorduk" bahnesine sığınacaklarsa yemezlerrrrr!!!!!!!! deriz 0
  • cabin 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:36:29 herkes ayni herkesin bicak kemige dayandi...sirf ise ihtiyaci var insanlarin diye butun bunlar gozmeden geliniyor.kimse aptal degil. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:32:42 Pegasus: lnsan somurgesi. 0
  • isim/rumuz 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:25:18 fuck the system.kizdirmayin ucan beygirin lale donemi yasayan yoneticilerini...birakin orda burda selfie ceksinler tatillere bodrumlara parislere gitsinler catla dercesine kar payi alip gunlerini gun etsinler bizlere gelince yok. 0
  • Oooo 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:23:47 Uçak at alırım bir dal 0
  • Son 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:12:48 AMCA SON PARAGRAFLA SAPLAMIS ICERDE CEVIRIP BIRAKMIS HANCERI.. ANLAYANA... 0
  • YAZIK 03 Haziran 2015, Çarşamba 10:08:07 arkadaşın anlattıkları beni üzdü kimse kötü olsun diye bir işe girmez ve hayal etmez.Bu arkadaşa yapılanları bazı arkadaş ortamlarımızda da duyuyoruz yani anlatılanlar yanlış değil belkide eksiktir. bazı yorumlarda hani yazılıyor ya , 'su bile paralı' diye bazı cevaplarda ne diyor 'işine geliyorsa bin gelmiyorsa binme' demek ki bu cevapları da kimlerin yani bazı yöneticilerin verdiği aşikar dır. Az personel ile çok iş yapmak bun olsa gerek. 0