Pegasus'tan 'cin fikir' açıklaması

    Çok beğenilenler

  • Taraflı haberci 01 Eylül 2015, Salı 16:23:09 Aran iyi değilse her icraatini göm aran iyiyse en rezilliğini öv. Airport çok yancısın. Neden dünyası burnundan gelmiş öğrencilerinin olduğu uçuş okullarının yalan haberlerini ballandıra ballandıra anlatıyosunda gıcığının olduğu her firmayı yere sokuyosun. Yalancısın, taraflısın, adil değilsin. Habercilik yapma sen 8
    • Rdg 01 Eylül 2015, Salı 18:01:10 Hocam bu haberi bile nasıl yayınladılar ona hayret ettim. Kesinlikle haklısınız 1
    • tarafiymis 01 Eylül 2015, Salı 22:56:55 tarafli filan degil yaziyi yazan siz taraflisiniz simdiye kadar her turlu uckagidi yapan firma simdi tertemiz mi oldu? yolcusunu sovusleyen deger vermeyen, ucuslari iptal oluyorken parali cagri merkezlerine yonlendiren ve aradiginizda muhatap bulunamayan tasiyicidan mi bahsediliyor. belli zaten dunyanin en kotu tasiyicilari listesine girmis tebrikler seneye bu gidisle en kotuler listesinden degil en kotusu olur 1
  • Yeter 01 Eylül 2015, Salı 17:01:49 Pegasus pegasus pegasus artik airport haber baska haber yapmiyor varsa yoksa pegasus turkiyede bukadar hava yolu sirketi varken sadece pegasusun haberlerinin yapilmasi artik icimizi sisirdi.Lutfen diger havayollari sirketlerinde bukadar olay olurken sadece pegasusu anlatmaniz etik degil 9
    • Aynen 01 Eylül 2015, Salı 17:04:57 Aynen katılıyorum sadece Pegasus neden bukadar haber yapılıyor. Diğer şirketlerinde bir sürü ciddi olayını duyuyoruz biliyoruz ama nedensen burada yer almıyor 8
    • yetmez 01 Eylül 2015, Salı 20:23:09 evet sadece pegasus ta bu kadar rezillik var. umarim duzelir iyi olur iyi pgs herkes icin iyi olur. 1
    • kotu oldugu icin 01 Eylül 2015, Salı 22:57:39 cevap cok basit: cok kotu oldugu icin ve daha kotusu olmadigi icin yeterli mi? 2
  • Tüm yorumlar

  • .. 05 Ekim 2015, Pazartesi 00:18:07 acaba thy nın kalkış ve iniş önceliği olduğunu bilipte mi konuşuyorsunuz yoksa atayım bi laf ortaya elbet biri gelir oltaya taktiği mi ? hem burada itiraf neresinde orada kaldım ben 0
  • Kanadı Kırık At 02 Eylül 2015, Çarşamba 11:03:51 Sende adam mısın be Pegasus 5
    • 02 Eylül 2015, Çarşamba 11:22:55 Senin kadar işte naparsın 10
    • Kanadı Kırık At 02 Eylül 2015, Çarşamba 17:57:36 Onu bunu bırakta senin gibiler konuştuğu için Pegasus denilen zımbırtı iş yapıyor. Şu Kanadı Kırık atı bir tamir edinde öyle iş yapın Hade Canım. 2
  • Bir merak eden. 02 Eylül 2015, Çarşamba 09:05:49 Peki yolcu biliyormu, Sabiha Gökçen diye bilet satıp, Cengiz Topel'e plan aldığınızı? 4
    • Hu 02 Eylül 2015, Çarşamba 09:37:01 Yolcuya demiyorlar havada katakulle yapar Sabiha Göjöene şneriz planıyla kalkıyırlar. Ama ilk kalkışları Topel veya Bursa oluyor havada plan falan değiştirdikleri yok milleti mak sanıyorlar 8
    • Len lavuk 02 Eylül 2015, Çarşamba 10:03:21 Önce türkçe ögren. 9
    • Len lavuk diyen .... 02 Eylül 2015, Çarşamba 10:16:52 Sen once edep ogren!!! 3
  • havacı 02 Eylül 2015, Çarşamba 08:53:37 istanbul hava trafiği oldukça fazla, limitler çok zorlanıyor. s. gökçenin yolcu potansiyelinin % 28 i izmit, adapazar, yalova ve düzceden gelen yolcular oluşturuyor. bu nedenle izmit cengiz topel bir an önce devraye alınmalı ve ana hatlarda seferler konulmalı. cengiz topelden adana, izmir, antalya, trabzon, izmir ,antep gibi ana hatlara seferlerle başlanabilir. yarın çok geç olmadan istanbulun yükü hafifletilmeli. 3
  • maxi 02 Eylül 2015, Çarşamba 06:37:42 thy taxi yapmayı steve wonder dan mı öğrenmiş 6
    • Shumi 02 Eylül 2015, Çarşamba 09:34:36 Onu bilmemde pegasusun pilotları shumiden ferrari dersleri almış sanki 4
    • Maxi'ye 03 Eylül 2015, Perşembe 00:48:31 Helal gece gece güldürdün. aynen examinerları S.wonder. 0
  • pilan 02 Eylül 2015, Çarşamba 06:35:54 iyi de havada plan değiştiririm sana ne oluyo 7
    • Pulsar 02 Eylül 2015, Çarşamba 09:32:28 Slot işleyen meydana inmene izin vermem bu oluyo anladın mı istersen havada uçak değiştir.. 1
  • Kuleci 02 Eylül 2015, Çarşamba 00:26:13 Boş boş yazmayın lütfen pegasusun yaptıklarını biz biliriz. Yerde uçak sollayan şirket gmrdünüz mü? Biz gördük havada uçak sollayan da. Pegasus ekip ne kadar az havada kalırsa bundan pay alıyor. İnkar etme pilota sor. Sonra kümsenin inemediği düşük görüşlü yerlere iniyor, alçalmada resmen süperman daha neler neler. Ayrıca bu haberin konusu da gerçektir savunacak durum değil yaptıkları. İşin içindeyiz bizden net kimse göremez. Ha bir de pegasusun kontrolörleri bağladığı falan yok sallamayın. 3
    • Sen kuleciysen 02 Eylül 2015, Çarşamba 10:04:53 Bende... 3
    • Yanlış... 03 Eylül 2015, Perşembe 09:55:45 Pegasus'ta havada az kalana prim filan verildiği yok uydurmuşsunuz. Yerde sollama dediğiniz ancak uçağın biri taksi yolunda kalkışa giderken diğeri de aprondaysa olur. Onu da yer kontrol takip eder. Onlarda eğer trafiği rahatlatma durumu varsa sırayı bozar anca. Bunu da işine geliyorsa yapar. Yani sizin anlattığınız sanki taksi yolunda hızlı gidip solundan araba sollar gibi sollamak tarzında bir ifade, insanları salak yerine koymayın lütfen. Havada sollamayı nasıl farkettiniz onu anlamış değilim doğrusu. Şahsınıza takılmış bir TCAS'ınız var herhalde. Buna da açıklama getireyim, havada yeterli irtifa veya mesafe ayırımınız varsa ve diğer trafikle ciddi bir sürat farkınız varsa ve bunu yapabiliyorsanız yaparsınız. Ama terminal kontrol sahasında bunu kendi inisiyatifinizle yapmanız mümkün değil. Siz sürati artırırsanız ve yine trafiğin akışı açısından kontrolör bunun daha uygun olacağını düşünürse beelllkii çok çok az arkasında olduğunuz bir trafiğin önüne geçersiniz. Bu da yılda bir kez başınıza gelir ya da gelmez. Yoksa "reduce speed 220" ikazıyla tıpış tıpış sıranızı beklersiniz. İşin özü, lütfen birilerini karalayacağız diye bakkal ağzıyla havacılık konuşmaya çalışmayın, komik oluyorsunuz... 0
  • Çoooook zor ek finansal yük.... 02 Eylül 2015, Çarşamba 00:22:23 "..şirkete telafisi çok zor ek finansal yük getirmekte.." mi ?? Kaptanlara yapılıp, kabin ekibine yapılmayan zammın yanında devede kulaktır eminim.. 0
  • Avia 01 Eylül 2015, Salı 23:25:26 Sabiha Gökçen de kapasite sorunu yokken Atatürk havalimanında şu an sizin yüzleştiğiniz nedenlerle gecikme yapanlara karşı yaptığınız reklmları hatırlıyormusunuz? acaba şimdi haksızlık yaptığınızı düşündünğz mü yoksa hala fırsat bu fırsat uyanıklığındamısınız? 4
    • Birisi 03 Eylül 2015, Perşembe 08:47:43 Ahahah çok güzel bi konuya değinmişsin açıkla on time istatistiklerini 0
  • bitmis Pegasus 01 Eylül 2015, Salı 23:03:00 Kim ne yazarsa yazsin, hangi sak sakci ne derse desin Pegasus bitmis otesi yok gercekten cok irtifa kaybetti, yolcusu perisan akli olan binmez ayni fiyata ve hatta daha ucuza her zaman Anadolu jet var 3
  • iPhone Uygulaması 01 Eylül 2015, Salı 22:52:53 Sen saw güzergahına zaten hiç gidemeyecek hatlarını cengiz topel diye planla ilet, sonra saw a divert istet ondan sonra "yalancı" de airporthabere. Kimin yalanı olduğu çıktı pegasosis. Senle çalışırken de tipili havada saw a inme ihtimali olmayan ucaklarını yalovaya indirtmiştin milleti otellere yerleştirtmemek için bir de 7 saat havaalanında beklettin.. 3
  • Bla bla bla.... 01 Eylül 2015, Salı 21:52:12 Açıklama gönderilmiş belliki ardından da tüm yandaşlar buraya toplanıp yağdırmışlar değerli m.herdem e....yapılan açıklama gerçekten de çok acı yalanlarını kabul etmişler resmenkime neyin kapağındasınız...ayrıca saw da bakım çalımaları aylar öncesinden verildi ama kriz durumu yönetemeyen paragöz müdürler bunu görmezden geldi!!!kapasite derseniz SAW ın kapasitesi yıllardır aynı biliniyor bu. bunu zorlayan ve slotlarını bile zamanında almayan PGS asıl şuan en çok bu karışıklığın sorumlusu!!!!hep günü kurtarma kararı alarak daha kaç gün bu yolda daha kaç milyon insanı yollarda rezil edicekler bilmiyorum.Ben bu rezaleti bir kez yaşadım ve bidaha asla bilet almadım sizede tavsiyem,burdan saydığınız sövdüğünüz kadar işi eyleme dökünde bu rezil firmaya daha fazla TC sınırlarında bu kafayla para kazandırmayın.... 1
  • Gezgin 01 Eylül 2015, Salı 21:07:58 Adamlarin yaptiğina çakallik diyeceğine, cinfikirlik demişler. Bu kadarda taraf belli edilmez ki. 1
  • elvan 01 Eylül 2015, Salı 20:45:47 Cengiz topel bir an once canlandirilmali. Istanbul hava trafigini rahstlatabilir. Cok gec olmadan. 1
    • :)) 02 Eylül 2015, Çarşamba 10:20:35 Iyi fikir .. Cin ali seneye pegasusu gokcenden topele tasir... Sonra da zamaninda kalkistan dem vurur... 0
  • Olmamış Murat Bey 01 Eylül 2015, Salı 20:20:56 Pegasus'la ilgili yapılmış olan Cin Fikirli yazısını tasvip etmiyorum. Airporthaber gerçekleri yansıtmalı ama asla karalayıcı olmamalı. Gecikme ve iptal durumunda terminalde yaşananları ve mağduriyetleri havacılık medyası olarak sizlerin daha iyi anlaması lazım. Herhangi bir yanlış beyan durumu varsa ilgili merciler zaten gerekli işlemleri yaparlar. Pegasusun Cengiz Topel'e uçuşu yok ki bilet satmış olsunlar. Kapalı meydana uçuş planlayamayacaklarına göre (Eurocontrol buna imkan vermemekte) tabi ki en yakın meydana plan çekecekler. THY'de yetişmeyen SAW uçuşlarını LTBA olarak planlamakta. SAW'da meydan açıksa niye uçaklarını başka meydana indirip maliyet ve irregularity yaratsınlar. Yazılarınızı genel anlamda beğeniyorum, güzel tespitler yapıyorsunuz ama Lütfen biraz daha havacılık bilginizle ve kültürünüzle bağdaşan yazılar yazın. Saygılar 4
  • aceleci 01 Eylül 2015, Salı 20:05:31 Bi daha da anlamadan dinlemeden haber yapmayın, önce bir sorun bakalım adamlar ne diyor? 4
  • iPhone Uygulaması 01 Eylül 2015, Salı 19:28:49 Yolcu memnuniyeti sıfır.Low cost olcam diye bu kadar da olmaz ki 13
  • Çamur 01 Eylül 2015, Salı 19:13:31 Lütfen elinizi vicdanınıza koyup açıklama yapın. Böyle bir açıklama yapmayı nasıl onurunuza yediriyorsunuz. Siz değilmisiniz neredeyse "tüm kontrolörleri bağlayıp", kısa yolları istisnasız alan, siz değilmisiniz bir uçak park yerinden çıktıktan hemen sonra önüne kendi uçaklarınızı çıkarttırmayı "bir şekilde" başaran, siz değilmisiniz, bir sonraki uçuşum gecikmeye giriyor dilenciliği ile birbirinize "önden buyurun hay hay, ne demek, emriniz olur" diye öncelik tanıyan. Hatta elinizden gelse havadan ve yerden tüm şirketleri sileceksiniz. Rekabet rekabet te bu işinde bir etiği, bir kuralı var. Ne kural bıraktınız ne etik. Hala otoritenin bu işi bilmediğini ima ederek, "otoritenin yapabileceği iyileştirme var, yanlış kapasite kullanımı var" diyorsunuz. Çamur atıyorsunuz. O halde bırakın uçuşu, Hava Trafik Kontrolörlüğü yapın da nasıl daha iyi oluyormuş görelim. 16
  • ilanlar ilanlar 01 Eylül 2015, Salı 18:40:00 airporthaber http://www.airporthaber.com/thy-haberleri/thy-personel-alacak-55546.html ilan yayından kalkmış. 3 günde binlerce başvuru olmuştur kesin. peki sırada uzman ya da memur alımı varmı istihbarat yapın biraz airporthaber!!!!!!! işsizler ordusu hızla büyüyor ülkemizde.... Herkes elini taşın altına koysun... 5
  • ? 01 Eylül 2015, Salı 18:26:23 Adamlar haklı. Gereksiz bir baskı var üstlerinde. Amaçlar farklı olabilir. 5
  • sulun osman 01 Eylül 2015, Salı 18:09:18 siz sulun osmani bilirmisiniz , bilmiyor iseniz pegasus gen md ve ali sabanci ya sorun ihtisasi ondan almis olabilirler 3
  • GÜLSÜM 01 Eylül 2015, Salı 18:00:11 s. gökçen kapasitesinin üzerinde çalışıyor, 1 ile 3 saate varan gecikmeler oluyor. bunun yerine bence cengiz topele bazı seferler kaydırılmalı, sonuçta sabiha gökçene gelen yolcuların % 28 i izmit, adapazarı, yalova ve düzceden geliyor. 2
    • sorun pegasus 01 Eylül 2015, Salı 22:59:36 tamam saw kotu rotar cok ancak ayni havaalanindan diger tasiyicilar da ucuyor, ortalama rotar suresine bakin pegasusun rotar ortalamasi digerlerinin uc kati hele bu hafta pegasus tam kabustu 4 saat 5 saat rotar yazdi el insaf 1
  • azicik bilinç 01 Eylül 2015, Salı 17:46:35 Havaalanina iyileştirme isteyene kadar bütün yaz gece havaalaninin bakim nedeni ile kapali olacagini bilerek hareket edeceksin,ya gece son ucuşlarini bu sürede kaldiracaksin yada kendine güvenip bu uçuşlara devam edeceksen yeterli uçuş ve yer personeli,teknik konularina dikkat edip rötara sokmadan kaldiracaksin uçaklarini..ben parami alirim çilesini yolcu,personel çeksin banane zihniyetinde olmayacaksin.. 3
  • istanbul ekip tokses 01 Eylül 2015, Salı 17:30:58 Pegasus gerçekten işin suyunu çıkardı.şimdi 110 değil 150 saat uçabilir ibaresi gelse onuda acımadan uygulayacabileceğini hepimiz biliyoruz.nasıl olsa ekip planlama hertürlü fanteziye açık.ancak diğer özel havayolu şirketleride Pegasus kadar "enlemesine" bakış açısıyla tüm açıkları değerlendirmeye çalışıyor.bence şirketlerde suç yok.Sivil havacılık genel müdürlüğü olması gereken kuralları şirketlerin esnekliğine bırakırsa böyle akıl dışı haberleri lemanyak lombak tadında okuruz.Sabiha Gökçen havalimanı ayrı bir Cumhuriyet olmuş,kapasitesinin üstünde ve Kocaeli,Bursa yetişmeye çalışıyor,herkes gerçekten perişan.zaten şu anda şirketlerde arap baharı başladı.kimsenin kimseye eyvallahı yok..bakın raporlara,uçuşa gelmeyenlere,kaptanların nerelere gittiğine..özel şirketleri zor günler bekliyor.. 2
  • misafirine 01 Eylül 2015, Salı 17:08:24 misafirine bileti nasıl sattınız onu anlat pgs salona sizi alacağız diyip (saw) yola çıkan sonra orda tadilat var sizi oturma odasına alalım(topel) olmadı belki salonada geçebiliriz derken birden yatak odasına (bursa) ya götüren bir ev sahibi bunu bana misafirliğe gittiğim ev sahibi yapsa bidaha evinede gitmem yüzünede bakmam ayrıca bunları başka bir havayolunun da yaptığını hiç duymadım hiç cvp yazmasalar daha iyiymiş yapmıyoruz derken yapıyoruz demişler alenen 6
    • Km 02 Eylül 2015, Çarşamba 01:17:09 keyfimizden sizi ordan oraya gezdiriyoruz biz tatmin oluyoruz sizi oda oda gezdirirken tonlarca yakıt ziyan oluyor ama boşver önemli olan zevk 1
    • Okuduğunu anlayamamak 02 Eylül 2015, Çarşamba 08:12:17 Zaten havacılığın sıkıntıntısı senin gibi okuduğunu bile anlamayan insanların uçak ile yolculuk etmesi dostum.. 1
  • yorumcu 01 Eylül 2015, Salı 16:17:11 bencede haklılar bu airporthaberde yorum yapan insanlar dikkar çekmek için bazen sınırlarını aşığ yanlış yorum yapıyorlar!!! 3
  • uyanıkspor 01 Eylül 2015, Salı 16:15:40 uçaklar kalkarken Cengiz Topel ve Bursa iniş meydanı olacak şekilde kalkıyor ve de uçuş planında asıl gidiş meydanında kapanma durumundan dolayı diye ibare var. Hepsini geçtim uçakların Sabiha Gökçene inme talepleri de enteresan biri teknik sorun diyor diğerleri hasta yolcu veya kabin ekibi....millet aynı yemeği mi yedi de alayı hasta...yemezler canım milleti Kocaeli'ne indirip otobüsle göndermek temiz ticaret değil. Slot sorunu varken bilerek satmasaydınız o biletleri de milleti mağdur etmeseydiniz...ayıp... 12
  • - 01 Eylül 2015, Salı 16:12:37 saatlerce bekledikten sonra sekiz dokuz yaşlarında bir çocuğun "alt tarafı bir uçağa binecez! baba bir daha otogardan gidelim. çok sıkıldım!" dediğini duydum. çocukları bile bezdiren bir hava yolu şirketi 11
  • Atma Cin Ali 01 Eylül 2015, Salı 16:03:34 PC181, PC127 zaten S.Gökçen kapalı olacağı için uçuş planında C.Topel, PC4149 da Yenişehir olarak görülmektedir. Misafirlerinizi kandırabilirsiniz ama gerçekler öyle değil. Yarın kandıracak misafiriniz de kalmayacak. 15
  • kim ne derse desin 01 Eylül 2015, Salı 16:03:15 yazılanların hepsi harfi harfine doğru. Turizm tavan olacağı dönemde bakım yapacağım de. kaç yıldır neredesin ? ara ara yap bakımlarını. 0
  • Vicdansıza Kapak 01 Eylül 2015, Salı 16:02:46 Şimdi sorarım sana murat herdem aldınmı Cevabını??? Sen belli şeytana ruhunu satmışsınız orası bariz ama eğer birazcık gazeteciyim diye geçiniyosan objektif olmaktan çıkmaman gerek. Hala suçlamaya devam ediceksen senin sonun kötü ben söyleyim allahın sopası yok. 13
    • bence sana kapak 01 Eylül 2015, Salı 16:23:22 Murat Herdeme kapak diyen asil sana kapak bence cunku yazilanlarin ne alnlama geldiğini dahi kavrayamamis durumdasin bir kez daha oku istersen 9
  • İnsan Evladı.... 01 Eylül 2015, Salı 15:58:41 Yalan söylüyorsun Ali....Git pabucuma anlat...Hemen kılıfına uydurmuşssun yine 13