Pegasus'ta büyük kriz!

    Çok beğenilenler

  • PGS F/O 23 Ağustos 2015, Pazar 11:51:44 Airporthaber'i havacılık camiasında personelin haklarını koruyan bu tür yayınlarından dolayı kutluyorum. PEGASUS'ta çalışma şartlarının ağırlığından bahsediliyor hep, ama bu şartları belirleyen veya onaylayan makam asla PEGASUS olmadı. Çalışma bakanlığının ve hatta SHGM'nin acizliğini şirketlere yüklemek bence etik değil. Eğer ki kanunsuz bir iş yapıyor PEGASUS ki bütün her şey limitler dahilinde, bu memlekette otorite yok mu bu durma dur diyecek ya da düzeltici önlemler alacak. Bu işin suçlusu PEGASUS değil buna çanak tutan kapitalist sistem ve kapitalizmin kölesi otoritelerdir. Ancak dikkatimi çeken bu tür haberlerin PEGASUS üzerinde aşırı yoğunlaşması. Bir de hakkını yemeyelim THY'de çalışan yer personeli. Tek tek isim yazmaya gerek yok, THY haricinde bütün özel şirketlerde uçucu ekiplerin şartları pek içi açıcı değil(özellikle kabin ekibi). Sanki PEGASUS'a karşı bir düşmanlık varmış, bir kampanya başlamış gibi sezmeye başladım 23
    • max limitlerde 23 Ağustos 2015, Pazar 12:12:31 shgm max limitleri belirlemiştir. ama pgs bu limitleri sanki olması gerektiği şeklinde uygulamaya başlamıştır. neden 2006-2007 senesinde 60 saat uçuşun üstü extra ücretle uçuluyordu? neden saat başı ekstra para alıyordu ekipler de şimdi her sektör aynı para saatin önemi yok ? dünyanın neresinde uçuş saatinden değil de sektörden para kazanılıyor? havacılıgı pgs başlatmadı ama içine... 2
    • İsim/Rumuz 23 Ağustos 2015, Pazar 12:17:59 Katılıyorum sürekli Pegasus ile ilgili felaket haberleri yapılıyor. Onurair kabin maaşları çok daha düşük bunu konuşan yok. 4
    • K/A 23 Ağustos 2015, Pazar 12:48:31 4 sırma yaklaştı galiba he? 6
    • Haklılık payın var 23 Ağustos 2015, Pazar 12:57:13 Çünkü PGS personeli ses çıkarabiliyor.... Ondan dolayı hep PGS bir tek kötü algısı oluşuyor.... 1
    • Onur Daha Beter 23 Ağustos 2015, Pazar 13:28:52 403€ Maaş alıp ses çıkar'A'mıyorsan gelipte burada ahkam kesmeyeceksin arkadaşım.... Uçış parası yatar ayın neredeyse sonunda ikram parası yatar ayın neredeyse sonunda oda uç kuruş. Ne O cankut bankada para işletecek... İki sandviç için amirinin amirliğini alandan ne beklersin ki kalkıpta zammı yapacak. Bırakın bu işleri... Pegasus kötü pegasus kötü Sesini çıkarırsan kötü olursun tabi Helal olsun PSG kabin ekibine, diğerlerinede ders olsun 3
    • T 23 Ağustos 2015, Pazar 14:10:29 Haklısınız. Ama birazcikta sirketler taşın altina elini koyamaz mi? 3
    • 23 Ağustos 2015, Pazar 14:54:41 Ben de art niyet seziyorum, PGS'nin operasyon yaptığı ana meydanı felç eden THY, kendi işyerinde sendikayı pasifize eden THY, bu sendika şimdi Pgs'de yayılmaya çalışıyor, kabin memuru yaş kriterini yükseltip pgs ekiplerini çeken thy. Sonuçları çalışanlar için kötü olmasa da planlı bir sıkıştırma var gibi. 8
    • Oktay 23 Ağustos 2015, Pazar 17:49:51 F/0 Kardeşim. Maksimum uçuş saati "maksimum uçulsun" diye konmamış. PGS bunu suistimal edip kullanmaya çabalıyor, sorun orada. Neyse! Biraz daha gözlemleyip araştır. Boş yere yorum yazmamış olursun... 3
    • Oktay bey'e 23 Ağustos 2015, Pazar 18:29:01 Size katılıyorum. Maximum uçuş saati sonuna kadar kullanılsın diye var diyemez kimse ancak sonuna kadar kullanmayı da engelleyecek hiçbirşey yok ortada malesef. Bu işin bir otoritesi var mı yok mu? Bu şirketler niye bu kadar başıboş ve pervasız. Sen otorite olarak bir imkan verirsen personelini bukadar uçurabilirsin diye bunu herkes kullanabilir ve kimse de birşey diyemez. Hatta şirket bize "beğenmiyorsan git diyecek" gücü de buradan almaktadır. Ayrıca bana kalırsa asıl mesele de uçuş saatleri değil dinlenme saatleridir. TEKRAR ETMEK İSTİYORUM, ASIL SUÇLU PEGASUS DEĞİLDİR. Ona bu gücü veren uzerindeki otoritedir. 0
    • saksı çalışsın 23 Ağustos 2015, Pazar 18:40:58 Bir yol düşünün toprak, hız sınırı 90 km. Ama 90 km. ile giden bir araç kaldırımda yayaları toza boğuyor. Eger duyarlı bir şoför ise biraz yavaşlayabilir. Ama bunu yapmak zorunda da değil. Yayalar bu durumdan rahatsız, kurallar şoför lehine. Velevki yayalar da bu yoldan yürümek zorundadır. Ama şoför de hızlı gitmezse az para kazanacak. Yol asfalt olsa bütün dertler ortadan kalkacak. Ama o asfaltı ne şoför ne de yaya dökebilir...:))) 0
    • ahkamcı. 24 Ağustos 2015, Pazartesi 07:55:28 Klavye başından , yok kapitalist , yok emperyalist demeyle olmuyor arkadaşım. Senin kapitalist dediğin sistem pegasusun en tepesinde varken sağa sola saldırman mantıksız. İki tane devrimciden dinlediğin safsata sözlerle burda ezber sözler sarfetmen akıllıca değil. Önce o kelimelerin anlamını öğren. Bir de şirketteki koltuğunu söyle 2
    • Dortyuzuc 24 Ağustos 2015, Pazartesi 16:44:23 403€ maası sabitlenmiş kura göre hesaplayın lütfen 0
  • THY 777/Purser 23 Ağustos 2015, Pazar 12:53:09 14 yıldır havacılık mesleğinde yer alıyorum. Değerlendirmelerimi akademik kariyerime göre yapacağım. Pegasus firmasında çalışan Arkadaşlarımın şartlarını incelemeden yorum yapmam yanlış olabilir. Lakin THY başvuru yapmış ve mesleğini ortaklığımızda devam ettiren arkadaşlarımızın yorumu hep özel şirketlerde ortamın daha iyi olduğu yönünde. Sonuca varmam gerekirse başvuru yapacak arkadaşlarım;Mesleğimiz ülkemiz Şartları içine en iyi yapılacak ortaklığımız olduğunu düşünüyorum. Işe kabulünüz ve uçuşa Başladıktan sonra bir tek şeyi unutmayın! Özel şirket ruhunuzu vestiyere bırakıp gelin. Yolcularımızın sizlerden beklentileri çok fazla asla gülümsemeyi unutmayın, egolarınız 14-15 saat bir köşede Kalsın,almış olduğunuz eğitimleri kendinize katın ve %100 yolcu kazanma mantelitesiyle hareket edin. Bunların sonucunda size getiri maksimum olacak ve mutlu olacaksın. Yorumlarım tavsiye niteliğindedir. Teşekkür ederim. 11
    • km 23 Ağustos 2015, Pazar 21:18:31 Amirim çok doğru söylemiş, pegasustan tk'ya geçmiş ve insan gibi uçmayı insanca yaşamayı görmüş biri olarak geleceklere söylenecek tek şey egolarınızı bir kenara bırakıp gelin. Pgs yolcusuyla tk yolcusu çok başka bunu kabullenin de gelin. Ekip ortamı dostluk kankalık vs ile dönmüyor pgs gibi bilin de gelin. 800 1000 kişi nere 8500 kişi nere, her türden insan çıkacak karşınıza ama egosuz ve iyi niyetli olursanız sorun yaşamıyorsunuz, ben yaşamadım çok şükür ekiplerim gayet iyi. Kıdemini kullanan suistimal eden heryerde var, elbet burda da var ama abartıldığı gibi değil. Herşey sizde bitiyor kimse ruh hastası değil, yalandan şişirilmiş tk efsanelerini umursamayın yalan olduğunu 1 2 ay içinde göreceksiniz. Ve tekrar ediyorum, burada eskiden ne uçarsanız uçun 0dan başlayacaksınız herşeyden önce bunu kabullenin lütfen. Kendiniz sorun yaşamamak için bunu yapmak zorundasınız, inanın hiçbir amirlik sinyorluk duygusu insanca çalışmak kadar huzur vermiyor insana, son numara olun kafanız rahat olsun gerisi önemli değil. Hepinizin gönlüne göre olsun, mülakatlarda başarılar. Kurtulduğum günden beri dediğim gibi ben kaçtım kurtuldum Allah hepinizi de kurtarsın. 1
    • KM ye' 24 Ağustos 2015, Pazartesi 11:22:19 "Pgs yolcusuyla tk yolcusu çok başka bunu kabullenin" bu ne demek yahu. Siz aklınızı mı kaçırdınız.Ben uçak yolcusuyum.Haddinizi bilin.. İnsanları sınıflandırmayın. sınıflandırmaya çalıştığınız, aklınızda o insanlara karşı ne düşünceniz varsa beyninizin küçük yerinden çıkarmaya çalışın. Rabbim sizleri ıslah etsin. insanları ayıra ayıra şimdi de hava yolu yolcusunumu ayırmak kaldı.. Yazıklar olsun sizlere sizleri çalıştıran kurumlara. Bir yolcu olarak senin gibi at gözlükleri ile havacılığa bakan biri olmayarak Herkese hayırlı kazasız belasız sorunsuz uçuşlar olsun. 12
    • yolcu'ya 25 Ağustos 2015, Salı 11:19:57 Bakiyorum ustunuze alinmissiniz da at gozlugu falan diye laf kalabaligi yapana kadar yazılan seyi dogru anlamaya ugrassaymissiniz keske. Ben gelecek arkadaslarima pegasus'un satis ve para odakli zihniyetinin aksine, tk'nin yolcu odakli bi sirket oldugunu anlatmaya calisiyorum. yolcuya davranis biciminden tut isteklerini karsilamaya kadar herseyin farkli oldugunu ve en ufak yolcu sikayetinin ciddi sorun olacagini anlatmak istiyorum. Tk kabin memurlarının yolcuya karsi alttan alma ve tahammul seviyesinin yuksek olmasi zorunlulugu da bir gercek. Thy yolcusu iyidir pegasus yolcusu kotudur dedigimi hatirlamiyorum siz nereden cikardiniz da üzerinize alindiniz acaba? Ne kadar meraklisiniz yahu insanlara satasmaya. Size kimsenin bir sey dedigi yok ucaga geldiginizde hosgelirsiniz, istekleriniz elimizden geldigince memnuniyetle karsilanir, emniyetiniz en onemli gorevimizdir ve insan gibi davrandiginiz surece saygiyla agirlanirsiniz. Sorun nedir peki? Fesat dusunmeyi birakmanizi tavsiye ederim. 2
  • Tüm yorumlar

  • aferin o.... 31 Ağustos 2015, Pazartesi 04:17:28 bre zibidi! al tazminatini ... git bakalim kuzum. aq yerinde hayatinda kac kere bu sikintilarini yoneticilerinle paylastin? kime ne mail attin kimi aradin ne rapor yazdin? simdi senin zihniyetinden yola cikan mudurler an gelsin alayinizi kapiya koyacaklar. o zaman it surusunden kopan yavru gibi kalacaksin ortada. sinyorite listeni acta bir bak bakalim kac kisi KMlari? senin gibiler yuzunden sirket baska yerden adam alip ustumuze koyuyor. calisan ihtiyaci olan emek veren kariyer kovalayan durust insanlarada engel oluyorsunuz! daha bir kere sozlesmeni acip okudun mu dingil? 1
  • Oktay 29 Ağustos 2015, Cumartesi 21:34:44 Ortalarda dolanıp yorum yazarak gaz veren sendika gazcısı var. Dikkat!!. 1 adam 1 aidat... 1
  • Yolcu 29 Ağustos 2015, Cumartesi 07:58:57 Yeter ARTIK pegasus pegasus .. THY de çok pahalı ist-ada hattın da bir gün dahi zamanın da kalkmadı uçak hep rötar hep rötar THY niçin hiç konu edilmiyor ? Sanki birileri özellikle bu şirketi konu ediyor .. Binmeyin THY binip daha fazla paraya ucun ! Zorla mı bindiriyorlar sizi ? 1
  • pgs çok çok kötü 27 Ağustos 2015, Perşembe 15:44:56 pgs türkiye'deki en kötü şirkettir. yönetimi, operasyonu vs. eşsiz benzersiz derece kötü. toparlayacak gibi de değiller! çalışanına saygı göstermeyen bir şirketi protesto ediyorum ve şahsım adına asla bir daha pgs ile uçmayacağım. üstelik pgs low cost şirketim ben diye ağlıyor ama fiyatları nasıl thy ile yakın olabiliyor???? kayserili başkan bunu açıklasın!!! 0
  • Bir yolcu'dan cevap 27 Ağustos 2015, Perşembe 11:18:01 Oktay rumuzlu arkadaşım ben bir doktorum, yani camiadan değilim, sadece bir yolcuyum, isimsiz yazmalar nedeniyle paranoya gelistirmissiniz.:))) Kabin görevlisi arkadaşlarım sonuna kadar hakkınızı savunun o ayrı 1 günlük is görüşmesi için 5 gün istirahat almayın, tatile cevirmeyin demek istedim, hadi aldınız bizi alet etmeyin lütfen. Ayrıca belirteyim ki empati yapmayı profesyonel olarak öğrenen bir uzmanlığa sahibim. Şimdi sizin tuzunuz kuru , ne karışıyorsun bu işlere gibi şeyler geçecek aklınızdan ama o havaalanında ben bekliyorum 4
    • Oktay 28 Ağustos 2015, Cuma 02:40:26 Herkes keyfi olarak şirkete karşı rapor alma yarışına girmiş değil. Artık Uçucu personel limitlerde çalışıyor ve Bedenen ve ruhen çöküntü içinde, mobing had safhada. Yıllık izinler verilmiyor, dinlenme yapılamıyor. Pegasus herkesi limitlerde çalıştırmak için uçaktan uçağa geçirmeye çalışıyor, limanlarda bekletiyor(yorgun argın, aç susuz).Personel haliyle! güçten düşüyor/rahatsızlanıyor ve çareyi rapor almak ve bir nebze de olsa rahatlamakta buluyor(suistimal edenler konu dışı). Hava alanında bekleyen sadece siz değilsiniz uçucu personel de bekliyor, hemde sizden çok çok daha fazla. Yediği küfür, hakaret, üstüne yürümeler vs. ayrı hikaye. Hiç kimse evinden küfür/hakaret yemek için çıkmıyor. Bu işler sizin limanda beklediğiniz yerden gözüktüğü gibi değil. Tüm şirketler gecikmeye giriyor, bunun için sistem içinde bir sürü sebep bulunabilir. Uçucu personelin "rapor alalım da şu şirket görsün" gibi bir amacı yok. İstenen; Huzur, düzen, çalışmanın gerçek karşılığı, sevgi, saygı, ADALET... 0
    • aferin o.... 31 Ağustos 2015, Pazartesi 04:37:09 bre mahlukat! acsan acim de para versinler! yorgunsan soyle bilsinler! hastaysan once is yeri hekimine git sonra o seni zaten sevk eder be akilsiz cahil! kimse de sana bisey demez hatta gecmis olsun der! bre mahlukat! senin mudurun sabah kalkar kalkmaz bu siteye bakiyor neden biliyor musun? cunku adam bildigi tum oynaklar burdan feryat ediyorlar... zorlanacaksin calisacaksin bunlari da mudurune gostereceksin ki yarin kapisina dayanip bisey istedigin zaman geri cevrilmeyesin! si..me kadar yolun var bil isterim ki senin yuzunden bu sirket 15 gunde adam alip ucsun diye gonderiyor it herif seni adam gibi isini yapta isini bilene emanet edilecek yolcular bebelere emanet edilmesin. sahsen coluk cocukla uctugum zaman senin o yasadigin yorgunlugun 3 katini hissediyorum. 2 ay deneme surendi neden kaldin lan burda? olum sen yeter ki soyle hemen cikartin beni de ben halsiyetsizim de! geregini yaparlar! 0
  • birisi 26 Ağustos 2015, Çarşamba 22:20:01 airport haber olmuş ağlama duvarı önüne gelen ağlıyor üye olun sendikaya bu kadar da buradan yaygaraya gerek yok 1
    • doğru 28 Ağustos 2015, Cuma 08:25:14 sorsan hiçbiri sendikaya üye değil. sonra demokrasi isterler. o zaman neden korkuyorlar ki. fırsat ayaklarına geldi hala sadece ses çıkarmak bağırmak isyan etmekle meşguller. sendika anayasal bir haktır neden korkuyorsunuz ki üye olmaktan bizim hakkımızı sadece sendika korur kanun çıkaracak olan da sendikadır. 0
    • şen-dika 28 Ağustos 2015, Cuma 21:38:19 valla sendikaya üye olmak zor değil ama tgs personellerinin sendikadan çektiklerini işitince sendikaya karsı bir önyargı olmadı değil.sendika bence kendi üzerindeki olumsuz imajı değiştirmeli ondan sonra pgsye el atmalı. 0
  • Dinazorlar gitsin 26 Ağustos 2015, Çarşamba 16:53:38 Kabin Hizmetleri Müdürü koltuk sevdasını bırakmalı köşesine çekilsin , emekli olsun artık. Ekibine hakim olamayanın işi yok orada. 0
  • pgs km 26 Ağustos 2015, Çarşamba 12:23:27 Arkadaslar malesef pegasus iyilestirme yapmayacak tek dertleri kapi kapama oldugu icin yeni gelenlerle kapiyi kapaticak guvenlik misafir memnuniyeti vs onemli degil onlar icin 0
  • kamyoncu 26 Ağustos 2015, Çarşamba 11:35:11 genel greve gitmek gerek artık her şey değişmeli...kabin,kokpit birlikte hareket etmeli. Yaşam kalitesi düşüyor, sağlık sorunları başlıyor. Sağlığını kaybedene kimse ödül vermiyor. 0
  • kamyoncu 26 Ağustos 2015, Çarşamba 11:35:11 genel greve gitmek gerek artık her şey değişmeli...kabin,kokpit birlikte hareket etmeli. Yaşam kalitesi düşüyor, sağlık sorunları başlıyor. Sağlığını kaybedene kimse ödül vermiyor. 0
  • PC750 26 Ağustos 2015, Çarşamba 09:07:13 Burada yaz yaz bir yere kadar e-devlete gir Sendikaya üye ol....Klavye ile kimse bizi sallamıyor arkadaş.... 0
  • atlasgloballlllll 26 Ağustos 2015, Çarşamba 02:09:45 herkesi aile ortamına bekleriz .hayallerin üstünde bir rüya 5
  • Bir yolcuya 25 Ağustos 2015, Salı 22:55:19 Sahsi tercihler rapor almak vs ahlaki degerlerden soz ederken oncelikle suna dikkat edin, gecikmelerin sebebi ekipler degil slot dedigimiz havalani ile alakali gecikmeler. Diyelim ekipsizlikten gecikme yasandi bu sirket yonetiminin basireteizligidir, 3 sizin hayatinizn 1 saatde degismesi bizim yillarca plansiz yasamamiz anlamina mi gelir? He diyeceksin ki sen bu meslegi yapiyorsun! Madencilerde meslek sahibi ve toprak altinda kalanlari hatirlarmisiniz? Burda hukumet sozcusu gibi edebiyat parcalayacaginiza azicik gozunuzu acin ve haddinizi asip iscilerin hakkina hukukuna ahlaki degerleri eklemeyin . 0
  • yardım edin 25 Ağustos 2015, Salı 13:10:32 http://www.airporthaber.com/dhmi-haberleri/shui-ogrencileri-dhmi-kadrolarini-geri-istiyor.html 1
  • Full establish 25 Ağustos 2015, Salı 00:27:49 Bence thy teknikte bu gidişle ... Aman yanlış başlıkmış. Zuhahaha :)) 5
  • Android Uygulaması 25 Ağustos 2015, Salı 00:17:52 Ben direk yaşadığim olayı anlatayım:2 bacak içhat üstü dışhat yaptık.ama mesai aşimi olacağı belliydi.dışhata vardiğımizda kaptan isteyen burda kalsin mesai aşicaz dedi.herkes korkuyo.şirket yarın arayacak x geldi sen niye kaldin diye.ha onu yapmadı boş gününü alacak program yeterince allak bullak zaten.ana base de iken belliydi ama bir an önce kapiyi kapatalim uçaği kaldiralim endişrleriyle bunu düşünmeye bile zaman kalmadı.skpk kararıyla uçacağımız belliydi.tabiki inmedik tabiki döndük ana base e skpk karariyla.çunku kaptan açik açik uçaği geri götürmek zorunda olduğunu söyledi.bu kararlar daha da artacak çünkü aylarca sürecek bu slotlar öyle görünüyo.diğer türlu mesai aşimindan uçak lar gwri dönemez şirket de buna asla izin vermez.1.si şirket bayılıyo zaten biz mesai aşımı yapalım da gittiğımiz yerde yatıralim ekipleri diye.2.kaptanlar baskı altında uçuyolar.3.herkes şirketle ilgili duygu ve düşüncelerini rahatça konuşuyo aidiyet duygusu yok hiçbi şekilde.herkes başiboş birakilmiş durumda.pgs ekipleri olarak bağlan durmaz şeklindeyiz.baraj kapakları açildi.herkes bu alimi bekliyodu.kurtuluş olarak görüyo tk yi.orda ki iş çok daha ağır ama kurallar işliyo en azından.hepimizin hakkinda hayırlisi olur inşallah 0
  • pamuk irgati 24 Ağustos 2015, Pazartesi 23:58:57 Parazit Genel Sirketi kisaltirsaniz PGS. 3
  • Bir yolcu 24 Ağustos 2015, Pazartesi 23:09:26 Rapor alan ve bunu burada ilan eden tipler, is ahlaki nedir bilir misiniz, başka bir şirkete tabii ki geçebilirsiniz ama aldığınız rapor süresince mağdur ettikleriniz sirket yoneticilerinizden çok iş arkadaşlarınız ve yolcular. THY sizi kabul eder sonra adam gibi yasal süreci başlatıp ayrılırsın. Maaş konusuna gelince gerçek mesleğinde bir iş ara bakalım kaç lira veriyorlar. Buna verecek cevabın havacılık bir tutkudur ise tutku ile yapılan işlerde para önemli değildir. Rötarlar nedeniyle çok önemli şeyleri kaçıran ve belki de bu nedenle hayatı ciddi anlamda değişen insanların ahı üzerinizde. Not: havacı değilim sadece yolcuyum 9
    • Sevgili yolcu kardesim 25 Ağustos 2015, Salı 14:00:24 Yazdiklarinda kesinlikle kendine gore hakli olabilirsin ama hic empati yapmamissin sadece kendini dusunmussun insanlar son 3 yildir zaten ha ucak kalksin insanlar magdur olmasin. Sirket magdur olmasin diyerek buralara geldi ama her zurnaninda bir son deligi var unutma lutfen yorum yaparken cok yukarilardan.gozluksuz ve en0ati yaparak bakalim 0
    • Km 25 Ağustos 2015, Salı 14:01:39 Bu işler yolcu koltugunda oturup izlemekle bityo dwgerlı yolcu thy nın çalısanına verdiği degerın yarısını wvermeyen şirket olursa çalısanda ilk fırsatta tekmeyı basar 0
    • Km 25 Ağustos 2015, Salı 14:01:40 Bu işler yolcu koltugunda oturup izlemekle bityo dwgerlı yolcu thy nın çalısanına verdiği degerın yarısını wvermeyen şirket olursa çalısanda ilk fırsatta tekmeyı basar 0
    • baska 1yolcu 25 Ağustos 2015, Salı 22:17:54 iş ahlakından bahsetmiş ve gayette makul şeyler yazmışsınız ona hiç lafım yok, gel gelelim bütün faturayı kabin ekiplerine kesmişsiniz? sizce mantıklı mı bu? acaba hangisi keyfi olarak amaan gitmeyeyim de hastası olan beklesin 5saat rötarla gidiversin diyor? kaldı ki biri bunu yapmaya kalksa yaptırımı var(doğal olarak var tabi) zaten mağdur olan insanların toparlanma çabasında olan şeyler, işvereni ya görür düzeltir ya da napalım yolcumuz da mağdur oluyosa biz böyleyiz diye kabul eder. memnun olmayan çalışmaz demişsiniz ona da hak veriyorum ancak o kadar lüks standartları olan ülke olmadığımız malum bir işim var bundan da olmayayım gözüyle ne vasıflı insanlar nelere katlanıyor, biraz insaf. 0
    • Oktay 26 Ağustos 2015, Çarşamba 12:43:23 bir yolcu(!) ya göre şirket ağzı ile konuşmuşsun. Bu kadar da kendinizi belli etmeyin bari. Siz giderken bizler çoktaaan 2. turu attık bu camia'da. Senin gibi tip de olmaz olsun... 0
  • ASG 24 Ağustos 2015, Pazartesi 21:48:46 Sadece bir tek şey yazıyorum. Fatigue Risk Management System (FRMS) : A data-driven means of continuously monitoring and managing fatigue-related safety risks, based upon scientific principles and knowledge as well as operational experience that aims to ensure relevant personnel are performing at adequate levels of alertness. (ICAO Annex 6 Part I) "4.10.1 The State of the Operator shall establish regulations for the purpose of managing fatigue. These regulations shall be based upon scientific principles and knowledge, with the aim of ensuring that flight and cabin crew members are performing at an adequate level of alertness. Accordingly, the State of the Operator shall establish: " diye devam eder. Kısacası PGS FRMS Sistemi kurmalı ve işletmelidir. 0
  • Aklınhavayolu 24 Ağustos 2015, Pazartesi 16:59:30 murat herdem bey,bir dedikodu duymuştu onur air de.hani ekip maaşlarına zam geliyordu:)sizidemi inandırdırlar:) 1
  • pegasus ici 24 Ağustos 2015, Pazartesi 12:54:37 bazi yorumlari okuyorum tek tuk olsada ciddi olarak pegasus icinden inanilmaz bilgiler veriyor yazanlar ve yine bu yorumlara tek tuk olsada yine pegasusu icinden cevap yaziliyor,yalanlaniyor ama anladigim kadariyla gercekler desifre ediliyor..173 yorumda 2-3 yorum sirket icindeki sirlari veriyor ve bize herseyi anlatiyor bence gerisi hikaye yazanlarin 1
  • Crayzkm_124 24 Ağustos 2015, Pazartesi 12:35:12 Allahim ben nasil 1.0 aldim :( peh mulakat heyecani tabi uzun yillar oldu yasamayali :) 0
  • Kabin 24 Ağustos 2015, Pazartesi 12:28:11 Ohh iyi oluyor pegasus'a olumsuz mail atmasını biliyorlar :D 6
  • Kamyoncu 24 Ağustos 2015, Pazartesi 11:19:32 Ya arkadaş , emeğinin karşılığını alamıyorsun diye kokpite laf sokmanın anlamı var mı , seni gidi uyanık seni 4
    • Kamyoncuya 24 Ağustos 2015, Pazartesi 14:42:48 Kokpite laf soyletmediğinize göre kokpitle alaka var olarak algılıyor ve farklı bir nick ile yazmanızı tavsiye ediyorum. Kokpite bu nick yakışmıyor. 1
    • Oktay 26 Ağustos 2015, Çarşamba 12:45:57 Kamyoncu Kaptan abi! zihniyetine göre yakışır yorum yapmış. 0
  • TKci 24 Ağustos 2015, Pazartesi 10:15:53 Vatan hainleri 13
    • möhh 25 Ağustos 2015, Salı 22:20:54 abartsaydın. 0
  • mudurler 24 Ağustos 2015, Pazartesi 09:54:57 Tis masasinda görüşeceğiz az kaldi. Duyduguma gore 70-80 kisi kalmis baraji gecmeye 3
  • AHA AHA AHAAA 24 Ağustos 2015, Pazartesi 09:37:41 PEGASUS ALIM YAPACAK,SIKIŞIK DİYE, DURAKLAR BOŞALDI YA LAA.. :))))) 0
  • Pgs memur 24 Ağustos 2015, Pazartesi 08:43:43 Burda anti-pegasus kitlenin hepsi ellerine versen şirketi bundan beter uçurur beter çalıştırır burda sıkıntı devlette kardeşim 110 saati 90 a indircek günlük duty 10 en fazla şirket yasadışı bir iş yapmıyor Ama gerçektende bu pegasus ne yapsa kimse yaranamıyo yolcuyu ucuz ucuruyo olmuyo ingiliZce bilmeyen adami aciyo ise aliyo 5000-6000 kişiye ekmek veriyo ne olursa olsun kardeşim şükredeceksin memnun olmayan bıraksın gitsin istifa etmek isteyene kimse engel olmuyor. 21
    • diyet 24 Ağustos 2015, Pazartesi 09:15:35 sen aynı hülya koçyiğitin oynadığı diyet filminde cahil konuşan dağından tarlasından kopmuş ırgat gibi çalışmayı helal gören gibi konuşmuşsun. izle o filmi sonuna kadar bak o zaman ne demek istiyoruz anlarsın bir de gelmiş pgs memur yazmış... 0
    • Oktay 26 Ağustos 2015, Çarşamba 12:47:52 Pgs memuru kardeşim(!) Allah aşkına sen yorum yapma. Berbatsın... 0
  • iPhone Uygulaması 24 Ağustos 2015, Pazartesi 03:28:26 "Hiçbiriniz zerre umrumda değilsiniz. Şirketide 2016 başı satıyorum. Cebimi yeterince doldurmuş olmasam ve size ihtiyacım olsaydı size daha iyi çalışma standartları sunmayı isterdim" imza Ali Sabancı 6
  • iPhone Uygulaması 24 Ağustos 2015, Pazartesi 03:26:51 Aynen ekip bulamıyoruz:( 40 uçaklık ekiple 90 uçaklık oprrasyon düzenliyoruz. Valla bizde çok zor durumdayız. İmza ekip planlama- ekip tahsis 3
  • iPhone Uygulaması 24 Ağustos 2015, Pazartesi 03:25:13 Valla 100 e yakın arkadaşla konuştum 1 in altında alan yok.bu 0.5 nerden çıkıyor? Ayrıca altta bi yorum yapmış arkadaş. "Çay veriyosunuz, sandivç veriyosunuz, tahliye bile yapamazsınız" sen bunu dünyanın herhangi yerinde( emirates, etiad, qatar, virgin, quantas vb..) de söylede bak seni napıyorlar. 10 uçak dolusu dayak yersin sanırım. Bize ödenen parayı onlar 3 gece yatısında yiyor..bilmem anlayabildin mi? Sen otobüsle seyahat ettiĞin için uçak basıl biley onuda bilmezsin. Kağıdı büküp yaptıgın şey uçak değil bilgilendireyim. Sürekli düşük basınçta yaşamak radrasyon basınca maruz kalmak sürekli zehirle yaşamak kolay iş olsa bu kadar zor olmazsı çalışan bulmak. 8
  • Yhm 24 Ağustos 2015, Pazartesi 02:34:39 Pgs ve onurda kabin maaslari 1700-1800 mü? Yok artik! O paraya radyasyon almaya basinc yemeye degermi kardesim gelin tgs de calisin 4 ayda bir de bir maas ikramiye alirsiniz. Tamam disardan bakinca havali gorunuyor ama ben o paraya ucacagima kontuarda check in yapar bagaj baglarim. Velkam,ver ar yu going? heve nays fılayt. Olay bundan ibaret kasmaya da gerek yok 4
  • PGS çalışanı 24 Ağustos 2015, Pazartesi 02:17:20 Değerli okurlar, siz hepiniz burada yazık onlara diyorsunuz ya. Evet ben kendime acıyorum, çünkü sizin gibi saf, egolu, dengesiz, sonradan Görmüş insanları taşımak zorunda kalıyorum. siz bi dönün kendinize b 1
  • Selim 24 Ağustos 2015, Pazartesi 02:09:24 Darisi THY'ye!!! 4
  • Kaptan çözümü 24 Ağustos 2015, Pazartesi 01:26:18 Büyüme trendine giren bir şirket hiçkimseye 1 kişi dahi kaptırmayacak önlemleri almak zorundadır. Yani kesenin ağzını açmalıdır. PgsKabin ekipleri de bunu Fazlasıyla haketmektedirler...o kadar fedakar ve işinin ehli personelimiz var ki gelecek sene beklenmeden en az TK civarında iyileştirme ve kariyerinde yükselebilme imkanları genişletilmeli. Dışarıdan KA transferi kesinlikle durdurulmalı...içerde bekleyenlere şans tanınmalı...şu an aldıkları Ücret 70 saate tekabül etmeli ve daha fazla uçtuklarında maaşları min. TK civarında Olmalı...ANCAK BÖYLE BÜYÜNÜR...ondan sonra beğenmediğiniz birisi varsa kapının önüne siz koyarsınız...hem kalite artar, ardından karlılığınız... Bu arada en küçük fırsatta burada hakaret yağdıran korkak ve kişiliksiz tiplerden midem bulanıyor... 3
    • Sen ayaksin... 24 Ağustos 2015, Pazartesi 10:43:39 Konuyla alakan olmadigi, camia disindan oldugun belli. Kaptan maaslari artirildi zaten... Burda soz konusu kabin ekipleri... Ayrica f/o larin da goz ardi edilmemesi gerekir... 4
  • Ehuhehuhehu 24 Ağustos 2015, Pazartesi 00:16:58 Lalalala 1
  • iPhone Uygulaması 24 Ağustos 2015, Pazartesi 00:10:42 Günümüzün Şartları nedeniyle bizim hayal edemeyeceğimiz havacılıklık sektörünü ne hale getirdiler.!! Bizim eskiden bu iş gözümüzde cok büyük idi cok farklı gözle bakıyor idik hostes olsun.. Hele pilot olsun.! Ne olursa olsun bizler uçuşla ilgisi olmayan insanlar olarak hayranlıkla bakıyor ve sizleri seviyoruz. 0
    • Oktay 26 Ağustos 2015, Çarşamba 12:50:11 Malesef! Eskidendi bu mesleğin iyi yanı. Kalitesi, havası, zevki vs. birbaşkaydı. Şimdi; Üniformalı uşak... 0
  • Reverse mobbing 24 Ağustos 2015, Pazartesi 00:08:21 Bunlar daha başlangıc insanlar tek günlük THY mulakatina 5 gun rapor aliyolar.sirket mobbing yaparasa çalışanlarda reverse yapar.herşey dahada kotu olacak ..... bu kadar beddua ile ucuslara gidilirse pgs, shgm görmez ise rab gorur 1
  • Bir yolcu olarak 23 Ağustos 2015, Pazar 23:53:59 Neden pegasus dan bir yonetici burada cvp vermiyor ..merak ettim ayrıca tercihim THY ve anadolujet oluyor sürekli ... THY na daha çok güveniyorum nedense .. 4
  • pgs çalışanı 23 Ağustos 2015, Pazar 23:16:18 belki de şirket katarlılara satıldı 1
  • Y. 23 Ağustos 2015, Pazar 22:56:52 Uçan atın kanatları yerde kaldı, cok üzüldüm. .. 1
  • Lebowski 23 Ağustos 2015, Pazar 22:51:24 Pegasus thy a geçti, thy kazandı yihaaa :) 2
  • sendika 23 Ağustos 2015, Pazar 22:47:52 Millet akin akin sendikaya uye oluyor. Az kaldi tis de masada gorusecegiz. Pgs nin yalaka mudurleri 1
  • Ayt Gökhan 23 Ağustos 2015, Pazar 22:35:50 İşçinin hakkını vermeyen beter olsun , dinlenme saati bilmez, işçiyi sömürür. Türkiye'nin gurur olup yurt dışında bizi temsil etsin derken Ali Sabancı işin suyunu çıkardı , Ayt'de görürsem iki çift lafım olur . 3
  • PgsKa 23 Ağustos 2015, Pazar 21:55:42 Pegasus haberlerinde de Onurair yorumları aldı başını gidiyor. Eğer bunları gerçekten Onurair personeli yazıyor ise lütfen yeter bizim konularımızı dikkat çekmek için kullanmayın !!! Yoksa buda pgs khm nin bir oyunumu. Beterin beteri var mı diyosunuz. Buda mı gizli tehdit ??? 9
    • onur-km 25 Ağustos 2015, Salı 22:25:43 ben onur çalışanı olarak kendim yazıyorum (her fırsatta yazıyorum hatta, pgs diye degil) ama sizde bu derece paranoya bile yaratmaya başladıysa baskıları eyvah diyorum amirim 0
  • .. 23 Ağustos 2015, Pazar 21:55:25 sirket yonetiminin sessizce beklemesi firtina oncesi sessizlik bence. kabin kokpit ve ekip takip ciddi agir kosullarda baski altinda yazik bu insanlara gercekten yazik.. Artik birisi cikip ya kardesim ne oluyor burada demesi lazim! slotlardan ekiplerin dutyleri sisiyor , planlama daha ne kadar saatlerle dans edecek ? yahu tum calisan birimler birbirine dusman olmus durumda birisi cikip desin ki biz yapamiyoruz veya bu yuzden bu haldeyiz, yok kardesim ust yonetim sessiz sedasiz gozler kapali kulaklar sagir anlamis degilim bu sirket ne hale geldi.. cok degil 3 sene once 110 saat ucup mutlu mesut giden bir yerdi. birseyler dogru gitmiyor ve sonuclari agir olacak gibi allah yardimci olsun tum birimlere ve calisanlara. birileri dugmeye basti ve yonetim sessiz su anda.. 1
  • Yuhhhhh 23 Ağustos 2015, Pazar 21:15:13 Bu kadar aklı evvel bir araya gelirse bırak pegasusu ülke bile batar!!!!!yönetim istifa !!!!!! 1
  • irgat 23 Ağustos 2015, Pazar 20:49:53 5 yildir pegasusta ucuyorum malesef hic birsey duzelmedi git gide daha kotu oluyor ama yoneticilerin umurunda bile degil.. pegasus basina gelecekleri haketti simdi 2 3 ucak yerde kaldi bakalim 1 ay sonra ne yapacak 3
    • su akar 25 Ağustos 2015, Salı 22:29:46 napaçak yenilerini alacak, hostes olcam diye aklını kaybeden hatunlarla dolu sizin bu yazdıklarınızı kaçı gördü biliyor ki? pgs da çeker kriterlerini aşağı toplar hevesli yeni yetmeleri. elindeki adamı düşünmeyen güvenliği kaliteyi mi düşüncek sanki. 0
  • Cin ali ! 23 Ağustos 2015, Pazar 20:43:31 Pegasusun insan kaynakları sayfasında kabin kokpit dahil 43 farklı birimde iş ilanı var ! çağırsa sureyeliler bile çalışmaz bu köle havayollarında 4
    • neroman 25 Ağustos 2015, Salı 22:34:30 birader bi ara merkezin ordaya gel neroda bi çayımızı iç. mülakata gelenleri falan gör. adamlar yolunu bulmuş gideni yeniliyo o yüzden kimseye dursun diye iyileştirme yaptığı yok ben havacılıktan çok anlayan biri değilim ama iş biraz da yolcu da sanki, arz talep gibi. 0
  • !!! 23 Ağustos 2015, Pazar 20:11:45 Arkadaslar tek cozum Khm yonetimine taze kan gerekli Genc nufusu yonetecek sevilen onlari anlayan dinamik cozum ureten egitimli kisilerdir HANTAL yapidan kurtulunmali !!! 0
  • İsim / Rumuz 23 Ağustos 2015, Pazar 19:26:27 Böyle olacağına biliyodum. Başvuruları ciddiye almadılar. Ret cvp bile gelmedi. Pegasus Einstein a benzer basvurular yapmasını mi bekliyosun? No one is perfect! 3
  • Trgt 23 Ağustos 2015, Pazar 19:17:14 Emirates F/O suna 11000 euro, Lufthansa Kabin memuruna 15 gün çalış 15 gün dinlenme için 6000 Euro verip şirket olarak para kazanırken Türkiyedeki şirketlerin personeline ne verdiğini konuşmak bile garip. 1
    • Kaptan 24 Ağustos 2015, Pazartesi 22:41:03 Bu tam yalan!!!! 1
  • Tarafsiz 23 Ağustos 2015, Pazar 19:14:51 Yeni tk calisani olacaklar haklarinizi kulaktan dolma degil bizzat ogrenin.duyulan sozler verilen sozler askida kalmasin.uzulenlerden olmayin.hayirli olsun 3
  • iPhone Uygulaması 23 Ağustos 2015, Pazar 19:13:55 Serbest piyasa ekonomisi arkadaslar begenmeyen gider o kadar. 5
  • Android Uygulaması 23 Ağustos 2015, Pazar 19:12:35 Pegasusta kriz miriz olmaz olur diyenlere açık bir cevabım vardır; uçuş okullarından mezun durumunda olan veya olabilecek olan durumdakiler is icin başvuru yapmadiklari yer kalmıyor. Merak etmeyin siz pgs fo alsın 2 bin TL maaş versin yine çalışanlar var.Neden mi? Uçuş saatini yap gerekli tecrübeni aldıktan sonra tk da kapin açıktır. 3
  • Üstad Ops 23 Ağustos 2015, Pazar 19:11:55 Iki uçağın aynı anda harekatçısı olmak gibi bişey var onu biliyormsn yan yana iki uçagı üç uçagı koordinatörlük yapmak ne kadar emniyetli ve güvenilir ... 0
    • Bir okuyan 24 Ağustos 2015, Pazartesi 15:35:54 Zamanında Antalya Çelebi'de rutin birşey di aynı anda iki uçak operasyonu yapmak. 5 aylık ops memuru yapıyordu hemde manuel LIR ve L&T sheetle . 2-3 yıllıklar yan yana 3 tane Onur Air büyük gövde yapıyordu. 0
  • SAW 23 Ağustos 2015, Pazar 19:09:44 Arkadaşlar tek sorun ekip değil.Alan hiçbir şekilde yoğunluğu kaldırmıyor,güvenlik,polis,pasaport,kontuar,ve malesef PGS personeli komple yetersiz.Hergün çalışanlar sözlü ve fiziki siddete mahsur kalıyor.Daha dün bir yolcu boarding esnasında bir bayan çalışanın karnına tekme atmış ve burnunu morartmış.Çalışan darp raporu alıp bugün işine devam ettirilmiş.Söylenen küfürlerin haddi hesabı yok.Sebep ne? Tüm yetersizlikleri bilerek eklenen seferler ve Genel Müdürlüktekilerin nede olsa SAW bi şekilde halleder düşüncesi.GM keyfine baksın,SAW da çalışanlar ana avrat küfür yiyip dayak yesin hergün. 0
  • cpt'ye 23 Ağustos 2015, Pazar 19:03:05 "Üst limiti ise havacılık işletmelerinin uçuş işletme el kitaplarında belirtilen süredir." Tamam mı bebisim oldu mu şimdi. Hep senin gibi mallar yüzünden kaybettik zaten. Ukalalık yapıp konunun özünü kaçıranlardan bu hale geldi bu sektör. Sen matematik işine devam et abilerinin işine karışma. 2
    • matematik 28 Ağustos 2015, Cuma 12:37:20 Şirket içi Üst limit şirketin kendi belirlediği ve ASLA otoritenin üzerine çıkamayacak limittir.Yani üst limiti otorite belirler sen onun altına inebilirsin üstüne çıkamazsın.Sen ve diğer arkadaş eminim pazartesi mahşerlilerindensiniidir.Çoluk çocugu dokuman işlerine verirlerse olacağı bunlar.. 0
  • Sesleniyorum 23 Ağustos 2015, Pazar 18:51:03 Madem böyle bir kriz var bu bölümün eğitimini sindire sindire almış bölüm mezunları harcamasınlar lütfen biz bütün problemleri göze alarak çalışmak isteyen meslek aşığı insanlarız. Tuvalet temizliyormuşuz diye şaşıranlardan değiliz. 2
  • Aşikar 23 Ağustos 2015, Pazar 18:44:49 Madem böyle büyük bir sıkıntı var neden bu bölümün mezunu olan ben türkçe kurulda elenip işe alınmıyorum ? 2
  • 14.25 kamyoncuya 23 Ağustos 2015, Pazar 18:11:30 Tetbiyesiz herif , o ettiğin küfürü sana ve ailene iade ediyorum , senin gibi beş para etmez insanlar yüzünden ülke bu halde zaten 3
  • pegasusa 23 Ağustos 2015, Pazar 17:48:09 noldu sınavlara girdiler 0.5 14
    • Asd 23 Ağustos 2015, Pazar 18:09:56 Demek ki sen de girmişsin.eğitmen yalaka kokusu alıyorum sanki 2
    • sana yakışan o 23 Ağustos 2015, Pazar 19:11:54 işte sende kapasitesi o olan ile uçacaksın orda sana öyleleri yakışır 0
    • PC750 23 Ağustos 2015, Pazar 20:46:39 Ben 0.70 den aşağı 1 kişi gördüm 28 kişi içinden 3kişi 2 ve üzeri 25 kişi 1.0 aldı... ITS SO EARLY TO BURN THE HENNA TO SOMEWHERE DEAR 4
    • ... 24 Ağustos 2015, Pazartesi 09:13:43 he canım he he :)))) görünen köy kılavuz istemiyor. sanıyomusuz ki herkezi alıcak. millet suan gidiyoruz diye hava atıyoda 3
  • Khm 23 Ağustos 2015, Pazar 17:39:57 Sayın khm gelip oraya ona buna uçuş soruyosun ya , elinde program pazarını ekip odasında geçiriyosun ya gülüyorum. Yazık. 1
    • Asd 23 Ağustos 2015, Pazar 18:23:27 Kim bu ya SS mi? 0
    • bir müdürün 23 Ağustos 2015, Pazar 22:57:32 düşeceği en kötü duruma düşmüş. kendi düşen ağlamaz derler değil mi? 2
  • Tarkan 23 Ağustos 2015, Pazar 17:38:54 yazılanları okudum , bır sey anlamadım , sız ne sınız , neyın derdını yapıyorsunuz, sacma sapan nıckler le yazacagınıza ınsan olun isimlerinizi yazın ,ben ayda en az 30 kez ucak la seyahat eden bırıyım, her uctugum havayolu sırket ı benım ıcın kutsal dır , 26
    • Hadsiz.. 24 Ağustos 2015, Pazartesi 00:47:36 Sen ne ayaksin... 1
    • kabin ekibi 24 Ağustos 2015, Pazartesi 06:29:34 Benden fazla ucan adam detected:))) 1
    • Crayz_km124 24 Ağustos 2015, Pazartesi 12:49:42 Haberlerde bi ara ekmek almaya ucakla giden bi kadin vardi. Akrabasi fln misin abim? Ucagina host lazim mi? Ozel jet herzaman hayalimdi... Kalp kalp 0
  • .. 23 Ağustos 2015, Pazar 17:33:05 Kokpit de yok ki. Kaçıncı keredir 2 kaptan uçuyor. FO sıkıntısı da varmış. Neresinden tutarsan tut elinde kalıyor Pgs. 5
  • Hava garsonlari ne istiyor 23 Ağustos 2015, Pazar 16:20:03 Selam arkadaslar, kabin memurlari ucus operasyonu icin olmazsa olmaz personeller, cok da severiz kabul ama en nihayetinde hava garsonlugu yaptiklari, yani kalifiye ismsinifi degil. Cay getir yemek gotur cop topla yapilan isin ana cercevesi. Tamam emercensi durumda tahliye vs de onu da cok buyutmeyelim, zaten oyle bisi olunca cogu cuvalliyor, gelenlerin cogu da baska iste tutunamayanlar falan. Biraz kendimize bakip oyle isteklerde bulunalim, hayirli gunler. 51
    • Hava garsonu 23 Ağustos 2015, Pazar 18:05:25 Bu düşüncelerinizi uçuş sırasında ikram alırkende belirtmenizi rica ederiz. Eğer o cesaret var ise. 4
    • ..... 23 Ağustos 2015, Pazar 18:06:13 Yaw he he 0
    • Hadi ya 23 Ağustos 2015, Pazar 19:11:06 Mesleğe ve mesleğini icra edenlere saygın olsun biraz. Bu işi yapan bir insanı neysiniz ki ne istiyorsunuz diye aşağılayamazsın ki bu her meslek dalı için geçerlidir. Eleştirilerimize daha düzeyli yön verelim lütfen sen ne iş yapıyorsun bu arada ? 1
    • hostes 23 Ağustos 2015, Pazar 19:38:28 sen başka şeyler istiyorsun bence bu yorumunla :) 1
    • :)) 23 Ağustos 2015, Pazar 20:40:53 sizin garsonlarla zorunuz ne ? herhangi bir aile ferdinize veya size bir tacizmi soz konusu yakin zaman da ? 2
    • Bay-M 23 Ağustos 2015, Pazar 23:41:15 Ateistin allahsizligi ucak düsene kadar misali o acil durumda yalvarirsin ilk beni cikarin diye ama hava garsonlarina 2
    • 12bin tl 24 Ağustos 2015, Pazartesi 09:01:24 Bende hava garsonu yum gecen ay 8bin yatmis. Ikramuye ayinda en az 1213 bin cepte. Sahi kuzum sen 2bin le nasil geciniyorsun bi anlatsana merak ediyorum. 4
    • zihin 24 Ağustos 2015, Pazartesi 09:12:46 Sen yok zihin akıl zeka geri. :) Sansürlenmemek için böyle yazdım. Ama anladın onu ;) 1
  • KM 23 Ağustos 2015, Pazar 16:14:47 Tatlı tatlı yemenin acı acı yellenmesi olurmuş... 5
  • PGS F/o 'a 23 Ağustos 2015, Pazar 16:05:24 HİÇ KİMSENİN PEGASUSUN BATMASINI İSTEDİĞİNİ DÜŞÜNMÜYORUM.İÇİMİZDEN ÇIKAN YÖNETICILERIN BIZLER OLDUĞUMUZ İÇİN ORALALARDA OLDUĞUNU UNUTUP PATRONA ŞİRİN GÖZÜKMEK İÇİN KENDI CAMIASINA IHANET ETTIKLERINI GÖREMİYORSAN SÖYLENECEK BİRŞEY YOK. 7
    • eski pgs 23 Ağustos 2015, Pazar 21:13:57 valla batarsa üzülmem açık konuşayım 3
  • PegaTUS 23 Ağustos 2015, Pazar 15:52:24 bu kadar sikayetin oldugu bir firma ,eninde sonunda sıkıntıya dusecektir.Acil iyilestirmeler yapma yoluna gitmezlerse kisa zamanda Thy,personelin buyuk kismini toplayacaktir.(maaslarin dusuklugu,calisma sartlari,ucretler arasi denge).Bir de buna sendikal orgutlenme eklenirse ,iste ozaman pegaTUS 5
  • İsim / Rumuz 23 Ağustos 2015, Pazar 15:50:35 Artık şu "beğenmeyen gider, yediğin yere pisleme" edebiyatından vazgeçin... böyle de düşünüyorsanız bu tarz bir platforma girmeyin. At gözlüklerinizi ne zaman çıkaracaksınız ya hu! 3
  • Baskasini bulun 23 Ağustos 2015, Pazar 15:43:13 Bu maasla calisacak baska ameleler bulun ben de thy ye geciyorum.Mutlulugu icin fedakarlik yaptiginiz tek zumre kokpit ekibinizle mutluluklar pgs(mehmet ....) 1
  • Cpt ye 23 Ağustos 2015, Pazar 15:38:44 Uçabileceğin maksimum limit ,biz buna matematikte üst limit deriz.(max 110 300 1000 gibi) Bide sizi pilot yapmışlar şuursuzmuş .. Senin o şirketin limitleri yukarı çekebilme dedğin anca minimumlarda olur.Matematik fakiri.. 0
  • THY 23 Ağustos 2015, Pazar 15:38:00 Sendikal guvenceli,daha giristen 2 kati maas,3ayda bir ikramiye,kesinlikle insacıl çalışma şartları:Thy Tabi bu arada,olmayan personel maas adaletsizligine de aynen katiliyorum.Ayni ucakta gorev yapan insanlar arasi 10kati maas ucurumu ne ya!yuh...Kismetse kisa zamana Thy deyiz. 3
    • Maas farki:)) 23 Ağustos 2015, Pazar 18:45:33 Ben 15 yildir calisyorum sen gel ben le ayni maaasi al ne icdin neyin kafasini yasiyirsun tabiiki aramizda maas farki olucak allah allah adamada bak bos bos yazmisin guldum .. Senin gibiler tk gelmesin maasimiz farkli diyede calismasin sen kesin!!! 2
    • bu ne ki. 24 Ağustos 2015, Pazartesi 09:06:09 Bedava bulduğunda çantasına sandwich atan kokpit var arkadaş. Bu uçurumla bile doymayan var. Hepsi değil tabii birkaçı. Birkaçı diyorum ; hepiniz atlamayın. Çünkü aranızda kabin ekibine yemek ısmarlayan da var. 0
  • Ucret adaletsizligi 23 Ağustos 2015, Pazar 15:31:07 Kesinlikle katiliyorum.teknik personelin5bin ,fo nun 15bin,kaptanin 25bin maas aldigi bir carkta kabin personeline 2,500tl verirsen;olmaz ,yurumez bu is!once teknikle kabini esitle sonra kokpit personeli ile olan ucurumu duzelt.Bak bakalim kimse limit ,calisma sarti diye ortaya cikiyormu?ornek kokpite verdin zammi ,kestin seslerini. 14
    • ÖNEMLİ 23 Ağustos 2015, Pazar 18:36:45 Hocam bır teknisyen uçağa binip çöp toplar yemek verir çay verir hadi kolaysa kabinci en ufak bır arızayi yapsın haberdede verildiği gibi bazı uçaklar kabin ekibi olmadan uçuyormus ya allah aşkına bide teknisyen olmadan uçursana kabinci yabancı dil bilse yeter ama teknisyen hem yabancı dil hem teknik bilgiye sahiptir... 3
    • Teknik arkadas 24 Ağustos 2015, Pazartesi 12:56:26 Basinca maruz kalmaktan dolayi yipranma payi da var mi ucagin kanadini fln bantlarken? Hotcup u sokerken kulagindan kan geldi mi teknik arkadas? Yada yerdeyken o imzaladigin kitabi incelerken turbulansa girip kafani gozunu yarma durumu yasadin mi? Isin teknik bilgi beceri ivir zivirina saygimiz sonsuz abicim de yerde checklerini yaparken ucagin dusupte yasamini kaybeden teknik duymadim.. 1
    • İng 24 Ağustos 2015, Pazartesi 13:06:59 LIFEWEST İS COMPLATED. Bkz. Teknik personel ingilizcesi.. 1
    • Teknik 24 Ağustos 2015, Pazartesi 22:19:28 Arkadaşım biz olmadan siz bi hicsiniz 2 aylık eğitimle kabin memuru olun siz biz yıllarca ugrasalim 1
  • Android Uygulaması 23 Ağustos 2015, Pazar 15:29:12 Kabin ekiplerine diye seslenen zati sahane ; ne duyum aldiysan belliki cok net degil evet düşük not alanlarda var ama zaten beklenen kisiler onun disinda gecer yüzdesi daha yuksek hadi gel senle bi kapisalim kim daha fatih terim...sizler boylesiniz iste pgs un ing seviyesi aslinda dusukmus die uzuleceginize yine basarisizlar bize kaldi die sevinirsiniz ancak baslarsiniz yine kafa kesip tehtidler savurmaya...:) komiksiniz:) 1
  • Kamyocuya 23 Ağustos 2015, Pazar 15:25:25 Sen kimsin ki cerkesleri agzina aliyorsun?Aslinda senin bu yorumun ne kadar cahil ve irkci oldugunu gosteriyor.Ekip tahsis Serdar.. 5
  • Biktik 23 Ağustos 2015, Pazar 15:24:17 Pilotun yerine yenisini bulmak zor ya ki 3-4sene sonra gorucez pilotlari (ihtiyac kalmayinca)Dua etsinler ihtiyac var dumenine iyi zammi kaptilar pgs den.Kabine avuc yalatanlar , Thy nin tecrubeli alimindan sonra ucaklar kut diye yerde kalsinda gorun bakalim!SENDIKA COZUMDUR...Dunyanin hicbir yerinde pilot hostes ucret dengesi 1 e 10 degildir.Boyle sacmalik olmaz ..bakin thy,bakin avrupa vs.Geneli 1e 3tur ..pilota ver 25bin tl kabin memuru alsin 2bin ? 6
  • Kurtuluyoruz 23 Ağustos 2015, Pazar 15:16:35 sonunda thy bize de acti kapilarini.Alin simdi pegasusunuzu ,bakalim 1 ay ucacak adam bulamayinca ne halt edeceksiniz.(bir ay sonra 2bin tl ye calisacak baska keriz bulursunuz nasil olsa!)P 0
  • 23 Ağustos 2015, Pazar 15:11:24 " İstemeyen çeker gider, yerini dolduracak çok kişi var. " cümlesini kac kez duyduğum belli değil. Biz gittik de e nerde bunlar?:) 2
  • Crayzkm_124 23 Ağustos 2015, Pazar 15:04:16 Hepimiz profosyonel insanlariz... Yillarca emek verdiğim calisanlarini cok sevdigim bu sirketten ayrilmak cok zor ama kariyer planlamasi ve sartlar suanda bunu gosteriyor. Sikinti aidiyet duygusunun sifir olmasi. Yillar evvel tk alimlarina tenezzul edip basvurmamistim ama son 2 senedir tk alim sayfasini internet giris sayfasi yapmis durumdayim. Ve bu sadece 3-5 kisiyle sinirli degil buyuk bir cogunluk bu sekilde davraniyorsa bir sikinti vardir demektir. Umarim birseyler degisir ve eskisi gibi huzurlu olur buralar biz gittikten sonra 1
  • cpt'ye 23 Ağustos 2015, Pazar 15:00:30 Arkadaş aç sht6a yi oku. Anlarsın üst limit mi alt limit mi? Burdan kısaltma vs. kullanarak bilgili ayağı yapma. Ukalaligin yeri değil burası. Şuursuz 6
  • Kriz mi bkz:onur 23 Ağustos 2015, Pazar 14:54:37 Onurdan da bahsedelim o zaman cok ta farkli degil pgs den .. Bos gunden giden mi dersin saat tutmasada ucan mi dersin siz ucusu kurtarin biz hallederiz oluyor, nasil oluyor da hallediyorlar. Simdide cidde ye gitmeyene muhasebe yolu nu gosteriyorlar koltuklarini korumak icin... Az kaldi onlar bizden biz onlardan kurtulacagiz. Tk ya girenlere hayirli olsun simdiden 5
  • Kabin ekiplerine 23 Ağustos 2015, Pazar 14:47:38 Ne oldu bir cogunuz mulakata girdiniz ve ingilizce den gecemediniz..Fatih Terim bile sizden iyi ingilizce konusuyor..yakinda gorusuruz :) 20
    • ? 23 Ağustos 2015, Pazar 15:15:22 kim girdi mülakata hayırdır zorunamı gidiyor egolu daha başlamadı bil istedim mülakat 1
    • Kabin ekiplerine diyen 23 Ağustos 2015, Pazar 15:16:51 Valla onu ise alırken düşünücektiniz ne icersiniz diye sora bilicek ingilizcesi olmayani torpillerinizle ise aldiniz.Şimdi kendilerini gelistirdiler yemek verdiginiz kabin icine ettiler tabibbaşvururlar senin torpilini takip hayatinimi bitirsin.Siz bence yoneticileri ingilizce sınavına sokunda gorun gercegi bu isler google translate e yazip anonslari cevirmeye benzemez 2
    • Pgs kabin amiri. 23 Ağustos 2015, Pazar 17:06:15 Komiksin bununla mı avunuyorsun? Şahsen ben 2 aldım dyned den arkama bile bakmadan gidicem gördüğüm bi çok insan da alması gereken 1 puanı aldı. Siz de ancak ingilizcesi vasıfları yeterli olmadığı için giremeyip burada kalan bir kaç insanla mutlu olur kalitenize uygun şekilde uçarsınız. Giderken yüzünüze tükürmek var ama siz ona bile yarabbi şükür dersiniz. 2
    • ....... 24 Ağustos 2015, Pazartesi 16:09:42 Siz pgs mülakatı için Fatih Terim ingilizcesini mi kriter olarak belirlemiştiniz? Bu kadar emin tavırla yazdığınıza göre.. 0
  • Yalan 23 Ağustos 2015, Pazar 14:45:44 Haber tumuyle gercegi yansitmamaktadir.3 ucakta ekip gecikmesi yasanmistir.once arastirin sonra haber yapin... 16
    • O zaman 23 Ağustos 2015, Pazar 16:37:28 Gerçeği de söyle biz de bilelim. . . Boşuna kıvırma herkes herşeyi biliyor 0
    • okuyucu 23 Ağustos 2015, Pazar 17:38:23 Sen hangi yoneticisin acaba 1
    • crew 23 Ağustos 2015, Pazar 17:40:30 3 ucakta ekip gecikmesi normal mi ? bir ucagın bile ekipsizlikten ucamaması haber niteligi tasımıyor mu ? cidden ilginçsiniz ya, ulan adam Türkiye'nin en büyük özel hava yolu neden bizim hiç yedekte ekibimiz yok? 3 ekipmişmişmiş !! saka mısınız ya 1
  • Onurlu 23 Ağustos 2015, Pazar 14:45:12 Pgs den bahsedıyorsunuzda onurun halı daha kotu ıstıraatın tutsun tumasın ucusa yollarlar gıtmedınmıde muhasabeye yonlendırırler onurda calısanlar burda ısım kullanarak mıllete gıydırırler para yok huzur yok ama bunların hepsı 1 ay sonra bıtıcek sonra ne olucak personel mutlu mudurıyet husran cember daraldı arkadasların dedıgı gıbı bakalım kac ucak yerde kalıcak 1
    • ? 23 Ağustos 2015, Pazar 15:48:32 Neden muhasebeye yonlendiriliyor? 0
    • GÜZEL 23 Ağustos 2015, Pazar 18:38:33 Seyler olmuyor :) 0
    • Can 24 Ağustos 2015, Pazartesi 08:06:03 Yerlerindeler mi yoksa kaytarmislar mi kontrol edilsin diye 0
    • Onurair hk. 24 Ağustos 2015, Pazartesi 16:18:37 Arkadaşım onur'da durum kötü diyorsunuz tamam, ama şirketin bunu ciddiye aldığını hiç zannetmiyorum. Mülakatında olumlu dediği kişileri bile 'olumlu ama anlaşmalı kursumuza katılırsanız olumlu' diye yönlendiriyor. Ve o kurs epey ücretli. Yani ne acil durum gözüyle baktığı ne ekiplerini umursadığı var. Ne iş anlayan beri gelsin 0
  • akademik? 23 Ağustos 2015, Pazar 14:39:07 daha mantalite yazmayı bilmeyen insanlar akademik kariyer??? den bahsediyor. Cümle içindeki büyük harfle başlayan alakasız kelimeleri ise klavye hatası diye geçiştiriyorum ayrıca! Yorum içerik olarak güzel ama bunun doğruluğunu vurgulayabilmek ve desteklemek adına olmamış kariyerleri dalından koparmanın manası yok... 6
  • Saygilar 23 Ağustos 2015, Pazar 14:28:34 Arkadaslar Onur Airde isler soyle isliyor.. Kabin ekipleri sirketin en az para alan calisanlari. Ama ne kadar yapilmasi gereken is varsa yapan insanalari. Servisde brosur ,anonsta reklam,depoda sayim yapar. Yeri geldigi zaman tam bir muhasebe elemanina donusebilir.Eminim dunyanin hicbir yerinde bu tarzda calisan kabin memuru bulamazsin. O yuzden bu insanalar baska sirkete girdiklerinde herseyin degerini cok iyi bilirler.Burada bosuna pegasus kabin ekiplerini anlatmayin bize.ONURDAN PEGASUSA GECEN ARKADASLARIMIZIN MUTLULUGUNU GORMEK ESAS BIZLERIN NE KADAR ICLER ACISI DURUMDA OLDUGUNU GOSTERMEKTEDIR. Ama yakindir show basliyor.... 3
  • onurair den bahsetseniz 23 Ağustos 2015, Pazar 14:23:36 anlaşıldı pgs ile bir sıkıntınız var onları yazıyorsunuz sürekli niye bizden bahsetmiyorsunuz hiç niye biz onurairin sesi olmuyorsunuz isyanın kralı bizde biz cabin olarak onlardan çok daha zor durumdayız şuan tk ya gitmeyelim diye bizi nelere zorluyorlar tehtidler havada uçuşuyor istifaya zorlanıyoruz girmiyelim diye bizi zorla ciddeye yolluyorlar gitmeyeni tehdit ediyorlar sizde haberiniz yokmuş gibi davranıyorsunuz bu parayı ver gelecekten ümit gösterme ama köle gibi çalıştır insanmısınız siz 2
  • Şimdilik onurlu 23 Ağustos 2015, Pazar 14:23:05 Pegasus pegasus simdi sıra onurairde herkes butun tecrubeli ekipler veda ediyor onura birer birer bu hafta yaprak dökümüde onurairde.herkesin canıyla başıyla çalıştığı şirkete veda etmesi cok ağır.Koltuk sevdasına her birime zam verilirken "KABİN MEMURU MUTLU MEMNUN IHTIYACIMIZ YOK "derken bizede sorulacaktı.Şimdi yaprak dökümü zamanı birer birer tüm tecrübeliler gidiyor bakalım neolucak Pegasusada onurairede hayatlarinda basarilar 1
  • cabinn 23 Ağustos 2015, Pazar 14:20:26 kabin ekipleri rapor almış bişeyler yapmaya uğraşıyorlar .pilotlar niye almıyor acaba memnunlar heralde hallerinden 3
    • HARRANLI 23 Ağustos 2015, Pazar 14:36:14 Parra parra parraaaa parrada parra parraaaaaa 3
    • Onlar rahat 23 Ağustos 2015, Pazar 15:03:35 Adamlarin umrundami cidde 100$ ucus saati 30 € daha ne olsun teknikte almis yuzde 50 yi kimler konusur kimler fakir belli.Aklın hava yolu ekibi ez aç bırak kuru kafana gore sabitle sonra rabbinden medet um.Bunun öteki dünyasıda var kardesler 5
  • Dallas Love Field 23 Ağustos 2015, Pazar 14:06:19 Hiç mi Southwest Airlines'tan örnek almazlar ? LCC olmak başka, çalışana değer vermek başka... Sanırım FLY PGS yerine TRY PGS kullanılmalı. 3
  • kaile alınan 23 Ağustos 2015, Pazar 14:00:57 Bunlarda daha Pegasus un iyi günleri 4
  • kmm 23 Ağustos 2015, Pazar 13:58:09 Sirketin uzerine cok gidilmiyo bence rahatsiz olan yok umursayan yok oyle olsaydi bu kadar habere bu kadar cikan olaylara karsi bir onlem alir en azindan bir aciklama yapilirdi.Ekipler uzerinden 3 krs kar etcem derken artik 20 krs zarar ediyorlar.Gercekten cok merak ediyorum bu yonetimdekilerin amaci ne.Bunlar yuzunden yazik oluyor bu sirkete. 1
  • ... 23 Ağustos 2015, Pazar 13:56:23 35 bin euro type eğitim ücrtei alıp sepetlersn he? Du bakalım arayacaksznz o gnleri 3
  • Cpt 23 Ağustos 2015, Pazar 13:43:04 Kaptan ,üst limiti dgca belirler şirket altına inebilir.FtL den bahsediyoruz ;) 1
  • Kamyoncu 23 Ağustos 2015, Pazar 13:18:49 Yaşadığın vatana ekmek yediğin yere ihanet etmeyeceksin , sorunları çalıştığın yere ihanet ederek değil çözmeye çalışarak ulaşacaksın hey pegasus ekibi 41
    • Kamyoncu 23 Ağustos 2015, Pazar 14:24:35 Birader kamyoncu oldugun belli, havaciliktan bir habersin. Kesin ya f16 kokenlisin, ya cerkezsin, yada 81 lisin. Yoksa bu kadar cahilce bir yorum yapmazdin. İnsan dedigin emegine sahip cikmali. Emegine saygi duymayan yavs... larada gereken cevabi vermeli. Daha bunlar iyi gunleriniz... 5
    • pgscabin 23 Ağustos 2015, Pazar 15:06:22 ben pgs'de km yim ve cerkesim.Bu tarz yorumu yazan birine cerkes ykistirmasini ilk kez senden duyuyorum.Her ne kadar yorumuna katilmak istesem de kit zihniyetin yuzunden,havaciligi,kaibni,bu siteyi ve daha kotusu dunyayi kirlettigini dusunuyor ve kiniyorum.utancinla ve her kelimenden belli olan dahiyeneliginle hayatinda mutlulukla kamyoncuya cevap yazan kovboy. 1
    • Kamyoncuya... 23 Ağustos 2015, Pazar 18:13:46 Benimde sırtım pek olup ,paraları deste deste alsam.tüm hayatım paradan ibaret olsa 50 yaşı devirsem yolu yarılasam sende haklısın hakkımı aramam paramı alıyorum der susarım.sizin kafanızla bakan insanlar sayesinde bu haldeyiz zaten.Hep egolarınıza yenik düşüp allahtan belanızımı istiyosunuz dersiniz ,oysaki hayat size olduğu kadar herkese cömert ve eşit seviyede değildir.... 0
    • Haklisin 23 Ağustos 2015, Pazar 20:26:48 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pgs 23 Ağustos 2015, Pazar 13:15:16 Neden durak boşmu bugun 3
    • :) 23 Ağustos 2015, Pazar 15:57:20 Duraktakiler bile olayi kavradi , hic bulasmiyorlar :))) 0
    • NeroHero 24 Ağustos 2015, Pazartesi 16:27:00 Ya bırakın o yüzden mi Nero çoktaaan hostesliğini ilan etmiş gibi takılan naciyelerle doluyo? Kaçtane aday görüyorz hergün. Genel haber yapan yerlerede yazsaydınız da bilseydi millet 0
  • az bile yazilmis 23 Ağustos 2015, Pazar 13:13:55 Neden hala bu yoneticilerden bir aciklama bir hareketlenme yok. 1
  • pegasus demek 23 Ağustos 2015, Pazar 13:07:28 Rezillik demek. Acin bakin okuyun millet ne cekiyor. Ucmayin sunlarla 1
    • Harzemşahlar 23 Ağustos 2015, Pazar 18:00:25 Turizm neyine yetmiyor. Orayı kullan bundan böyle 0
  • .. 23 Ağustos 2015, Pazar 13:04:17 modern kölelik!!!!!! 1
  • Thy elenenler 23 Ağustos 2015, Pazar 13:00:47 İstikamet pgs 12
  • Olası 23 Ağustos 2015, Pazar 12:49:13 Duydunmu Onur? Çember daralıyor Onur.... 4
    • Yalaza 23 Ağustos 2015, Pazar 14:07:29 Onur'un bir sorunu yok. Sen önünden ye . 9
    • Yalaza 23 Ağustos 2015, Pazar 14:17:24 Niye burda vır vır yapıyorsunuz ? Sizi kimse zorla tutmuyor. Varsa bir yükümlülüğünüz , onu da siz imzaladınız. Beğenmeyen gider. Bu söylediklerim hem Onur , hem Pegasus içindir. 17
    • Ehe 23 Ağustos 2015, Pazar 14:19:46 Ehe yok yav he he 2
    • Temel 23 Ağustos 2015, Pazar 14:31:39 Haklısınız arkadaş neden pegasus haberi varda onur air haberi yok ne zaman olduki onur airden haber Onurun kafası dank etsede kabinmemurunun değerini bilse..... nerdee KHM değişirse anca.. t..... bi git... Temenni ederim ki hakkınızda hayırlı olsun. 2
    • Onurlu 23 Ağustos 2015, Pazar 14:49:53 Ya sen kimsinde herkesin sesi oluyorsun pegasus onurun adina konusuyorsun.Onur air birer birer tecrubelisini kaybediyor buzamana kadar 403 € a calistirip 1500 € luk is yuklediker.Tehtidlerle biryere varilmaz yaprak dokumunu seyretmekten baska care kalmadi.Sen disardan getirip insanlarin ustune senyorite verip yillardir calisanin emegini cope at muhasebe,ikram , reklam isini belese yaptir birde tehtid et hala otorite olucan.Hayvanlar terli size hayatinizda basarilar. 0
    • Gereksiz 23 Ağustos 2015, Pazar 15:25:59 Ne gereksiz konuşmadır bu! Şartlar standart altıyken! Kimi ne için savunmak bu??? Sen aldığın paradan mutlusun belli ki ona göre alıyosun zaten. İstemeyen çıksınmış! Merak etme zaten uçaklarınız yerde kaldığında istemeyen çıksınk görüceksiniz! 2
    • Yalaza sana 23 Ağustos 2015, Pazar 17:02:44 Göreceğiz o günlerde gelecek... O yüzden dimi amirlik eğitiminden kaçıp geldiler telefonları kapatıp sınava 0
  • Klasik Sabancı 23 Ağustos 2015, Pazar 12:45:44 Sabancıların bankasında uzunca bir süre çalıştım, bu Ali'nin babası YK Başkaı idi o yıllarda. Ev geçindireceğim diye yıllarca canım çıktı. Diğerleri 500 verirken bunlar 200 verirdi hemde mesai çok para yok. Yıllardır bu PGS izliyorum da vallahi aynı. Demeli böyle zengin oluyorlar. Yazık çalışanlara 4
  • pgs cpt 23 Ağustos 2015, Pazar 12:40:13 Sevgili fo kardeşim. Sistem falan tamam da bunların insani olmadığını bile bile uygulayan pegasustur. Ben yorgunum diyen bir ekip üyesine bizde yorgunuz ucuyoruz diyebilen bir yönetici ile devlet kurumlarını nasıl bagdastiriyorsun. Shgm minimumlari yayınlar ancak üst limitleri şirketler belirler. Sen eğer minimum rest max duty ile iş yapmaya kalkarsan bu sorumluluk tamamen senindir. Evet yorgun, uykusuz, aç ve moralsiz uçuşa gidiyoruz bu doğru Stress Son safhada. Evimde kalamıyorum. Özel hayatım kalmadı. Ne izine çıkabiliyorum ne derdimi anlatabiliyorum. Program aldılar tam bir fiyasko oldu. İnsanlar haliyle soruyorlar neden burada kalmalıyim diye. Cevap verebilecek var mı? Neden pegasus? Bize ne verdi ve ne verecek veya verebilir? Gelecek gorebiliyormusunuz mesela ? Düzelmesini bekliyor muyuz? Bu yöneticiler gerçekten bizi düşünüyorlar mi? Yoksa para onları köle mi yapmış? Cevap verin hadi 5
    • PGS FO 23 Ağustos 2015, Pazar 13:47:17 Haksızsınız diyemem, ancak bir şirketin üzerine bu kadar gidilmesi normal değil bence, artik art niyet aramaya başladım. Turkiyedeki havacılıkta herseyin çok düzgün olmadığı aşikar. Mesele şirketlerin meselesi değil sistem meselesidir bence. Limitler revize edilmedikçe bu yara kanamaya devam edecektir. 9
    • Oktay 23 Ağustos 2015, Pazar 17:56:19 Boşver bunları cpt kardeş, sen bak dalgana...Sen en azından yorgunluğunun hakkına alabiliyorsun. Kıytırıktan bacak parası, uyduruktan gece parası alan kabin ekibi ne yapsın. 1 Ay boyunca çalış çabala didin, 3 krş. para. Sen bak dalgana, boşşverrr... 0
    • thy fo 23 Ağustos 2015, Pazar 21:07:48 pgs fo ya sölüyorum.Bende senin gibi uçtum orada.Şu anda thy de krallıkta gibi yaşıyorum.Görevimi yapıyorum tatilimi yapıyorum yemeğimi yiyorum insanlar gülebiliyor.Sen onu bunu bırak.Gel buraya.Bırak kendini köle yerine koymayı. 1
    • limit 24 Ağustos 2015, Pazartesi 08:02:57 Limit deyip durmayın ya. Thy de aynı limitler çerçevesinde operasyon yapıyor. neden limitleri zorlamıyor ? Buraya insanları kendinize güldürmek için mi yazıyorsunuz allah aşkına? 1
    • Cpt 24 Ağustos 2015, Pazartesi 10:59:24 F/O kardesim sikma canini sirketin uzerine gidiyorlarmis vs. Diye... Sen calisansin... Sana hangi sirket daha iyi imkan sunarsa oraya gidersin... Kaliyorsan da bir beklentin var demektir... Kaptanlar ayrildi maaslar artti... Kabin ekibinin de hakkini aramasi tabi kide cok normal ve olmasi gereken bir sey... Malesef bu ulkede hak aramak sadece bu sekilde basin yoluyla veya dolayli yoldan oluyor... Adalet calismiyor , sendika calisana degil is verene yakin... 0
  • Ekip üyesi 23 Ağustos 2015, Pazar 12:39:10 Uçaklar yerde kalsın da anlasın ofisteki ensesi kalınlar. Limit vs gibi şeylerin arkasına saklanıp sineğin yağını çıkarmaya çalışmaktan vazgeçin. Çalışanların hakkını verin. 2
  • Koş ali koş 23 Ağustos 2015, Pazar 12:28:29 Pegasus ne hale geldi.3-5 yıl içinde dıştan büyüdü içten çürüdü.Ali bey şirket gidiyor.yazılanlara kulak ver ve gereğini yap.borsada duştun,iyi bir haber çıkmıyor,yanlış yatırımlar yapıyorsunuz.yakında uçaklara verecek isim bulamayacaksınız çünki uçamayacaksınız.güzelim havayolu egolara yenik düşüyor.zaman dar koş ali bey kurtar şirketini..... 4
  • Fg 23 Ağustos 2015, Pazar 12:26:00 Arkadaşlar biraz da OnurAirden bahsedin.Onurdan Pegasusa geçtiniz ama neden?Demekki Onur da da bazı seyler dönüyor.Kabin memuru maaşı403 euro,amir maaşı 550 euro.Tabiki THY sınavında Pegasus ve Onur kabin ekipleri yan yana sınava girecekler.Hepimizin Allah yardımcısı olsun. 1
  • Pegasus'a Can Feda 23 Ağustos 2015, Pazar 12:13:38 Onurair kabin memuru maaşları 403 €. Ortalama 1700-1800 lira maaş alıyorlar. Neden hep Pegasus haber yapılıyor? Samimi bulmuyorum yapılan bu haberi. Hep Pegasus ile ilgili felakat haberleri yapıyorsunuz. Sanki diğer özel şirketlerde her şey muazzam. 6
  • Android Uygulaması 23 Ağustos 2015, Pazar 12:11:31 Aaaa nolmus!!! PEGASUS KABIN EKIPLERININ HICBIR ISTEDIGI VE SIKINTISI YOKK!! Derler sayin yoneticilerimiz ey cumle alemin sagir sultan acir oldu halimize.demekki neymis 3-5 yandasla gun kurtarilmiyormus.herkes limitlere gelip isyan bayragini cekince o ekipler yetmiyomus.alenen gelen son haftalardir ortada buna rağmen kriz Yönetimi olusturmayip sesimizi duymazdan gelip hala vurun kamciyi ucsunlar kafasi sonunda patlar bole...ama bunada bi aciklama yaparlar elbet SAWalan rotarlarindan dolayi ekiplerin mesaisi doldugundan vs.vs. :) bakalim daha ne kılıflar dikicekler yalanlarina.ALLAH SİZİ ISLAH ETSIN!! 0
  • PGS F/o 23 Ağustos 2015, Pazar 12:04:02 " LIMIT "" kelimesinin sözlükde ki anlamına bak ondan sonra tekrar konuş .Bİrilerine yalakalık yapacağım diye mesleğine ihanet içerisinde olmakdan bence vazgeçmelisin 9
    • PGS FO 23 Ağustos 2015, Pazar 13:25:54 Maksadım yalakalık olsa adımı da yazardım. Çok uçuyor olmaktan ben de hoşnut değilim. Yazımı bir daha anlayarak okumanızı tavsiye ederim. Pegasusun iflas etmesinden kim kâr kim zarar eder düşünün lütfen. Tüm emekçiler hakkını arasın ama dogru adres PEGASUS değil. Saygılarımla. 4
    • Oktay 23 Ağustos 2015, Pazar 18:02:15 PGS FO Kardeşim, durumu başka yerlere yönlendirmeye çalışma. Evet dediğinde söz konusudur ama asıl odak noktamız "hakların ihlali" olmalıdır. Burradaki konu Pegasus'un çalışanlarına uyguladığı zulümdür. Suç Pegasus'undur, THY ile ikili ilişkilerinden doğan anlaşmazlıkları ise tamamen başka konu... 1
  • Biktik artik 23 Ağustos 2015, Pazar 11:47:35 bu kadar insani olmayan sekilde,bu ucret skalasiyla nereye kadar !metro turizm muavinleri ile ayni ucret !benden bu kadar ! 4
  • köle ticareti 23 Ağustos 2015, Pazar 11:46:17 Acaba neden ? Pegasus ta yaklaşık 850 kabin görevlisinin THY ye başvurdugu haberleri var. Pgs de toplam kabin sayısının 1100 civarı olduğunu düşünürsek memnuniyetsizliğin ne derece olduğunu anlamak zor değil heralde 4
  • Bunlar daha iyi gunleri 23 Ağustos 2015, Pazar 11:28:14 4 gundur duty over la ucarak 5. Gun ucusa nasil gidicem diyorum,5 i gun gittim bunun 6 si var gorev degisikligi var.istatisliklere gore tutuyoda insanlik bunyesine gore tutmuyo,dinlenmek icin rapor alan kontrol kabin amirleri var daha ne olsun ya siz insanlari limit asimiyla calistirin sonra bide begenmiyorsan kapi orda de maasi dusur ee sonra ucurcak ekip ara o is oyle olmuyo canisi tamam mi bak artik insanlarin canina tak etmis raporda alirlar telefonlarida acmazlar tk ya da giderler.sende duraktan adam toplamakla ugras :) egitimleri dusurmus 15 gune 15 gun egitilen birisi ne kadar guvenli ucarki adama fam ucusu vermisin roma ustu bilmem ne ya sen ne bicim yoneticisin ne bicim planlamasin ne bicim sirket sahibisin be. Ohhh iyi oluyo ucurcak ekip dahada bulamazssin ins. Bende gidip yarina rapor alicam yeter artik vicdansizlar 3
  • Bunlar daha iyi gunleri 23 Ağustos 2015, Pazar 11:28:14 4 gundur duty over la ucarak 5. Gun ucusa nasil gidicem diyorum,5 i gun gittim bunun 6 si var gorev degisikligi var.istatisliklere gore tutuyoda insanlik bunyesine gore tutmuyo,dinlenmek icin rapor alan kontrol kabin amirleri var daha ne olsun ya siz insanlari limit asimiyla calistirin sonra bide begenmiyorsan kapi orda de maasi dusur ee sonra ucurcak ekip ara o is oyle olmuyo canisi tamam mi bak artik insanlarin canina tak etmis raporda alirlar telefonlarida acmazlar tk ya da giderler.sende duraktan adam toplamakla ugras :) egitimleri dusurmus 15 gune 15 gun egitilen birisi ne kadar guvenli ucarki adama fam ucusu vermisin roma ustu bilmem ne ya sen ne bicim yoneticisin ne bicim planlamasin ne bicim sirket sahibisin be. Ohhh iyi oluyo ucurcak ekip dahada bulamazssin ins. Bende gidip yarina rapor alicam yeter artik vicdansizlar 2
  • Ryanair. 23 Ağustos 2015, Pazar 11:23:48 Türkiyenin Ryanair'ine merhaba. 1
    • Hakki Bulut 23 Ağustos 2015, Pazar 13:05:20 Pegasus Ryanair'in kopegi olsun. 1
  • Çok iyi olmuş 23 Ağustos 2015, Pazar 11:05:50 çok iyi olmuş 3
    • Cokta guzel olmus 23 Ağustos 2015, Pazar 13:06:32 Cokta guzel olmus 1
  • iPhone Uygulaması 23 Ağustos 2015, Pazar 11:03:14 Nurcin hanim,ve yanindaki ofiste calisan kidemli ucucu amirler, buradan size yaziyorum,herkez okusun Yillik olarak shgm ye gonderilen ve onaylatilan kabin manuelleriniz neden diger sirketlerden daha GECIKMELi tarihlerde SHGM ye onaylatilmak uzere gonderildi, SHGM ye gonderilen yani yaninizda goturdugunuz HEDIYELER nelerdi,bu hediyeleri kime gonderdiniz,ve bu isin sonunda onayi aldinizmi..? Bu sorularin cevabini bekliyorum,yoksa ben yazicam 7
    • omurgalı 23 Ağustos 2015, Pazar 13:13:39 Ol ve bildiklerini adam gibi yaz. Hediye verenlerin adını yaziyorsun da alanların neden yazmiyorsun? 2
    • Oktay 23 Ağustos 2015, Pazar 17:51:29 Yaz kardeşim. Biliyorsan bir şeyler yaz... 1
    • kaliteden biri 23 Ağustos 2015, Pazar 20:30:37 SHGM'e kitap onaylatmanın belli bir süresi mi var ki gecikmeli onaylansın. Bir yerlerden yalan yanlış bir şeyler duymuşsun sırf olumsuz yorum yazmış olmak için yazıyorsun.SHGM'e onaya giden kitap için SHGM kendi çağırır sorumlularını, ne değişiklik yaptınız, nasıl yaptınız diye.Oturup toplantı yaparsın, yanında bir kutu kurabiye götürdüysen de bu görgü kuralıdır, rüşvet değildir. Orada kitapları onaylayan kişiler de belli, dürüstlükle işini yapan insanları töhmet altında bırakma Ayıp ayıp!! 0
  • Düzenleme 23 Ağustos 2015, Pazar 10:58:22 Tek çözümü Pegasusun kaba tabiriyle köle ticaretini bırakması, biraz kesenin ağzını açması ve üst yönetimi revize etmesi bukadar. Yoksa İstanbulda THY ye kaçışları hayatta engelleyemez 5
    • Oktay 23 Ağustos 2015, Pazar 18:04:50 Biraz daha sıkıp sezonun geçmesini ve işlerin yavaşlamasını bekliyorlar. Millete 500-1000TL iyileştirme yapmayacağız diye göbeklerini çatlattılar. Bakalım, THY alımları yapınca ne yapacaklar?? Daha bunlar onların iyi günleri... 1
    • Du bakelim 24 Ağustos 2015, Pazartesi 22:21:15 Biraz daha sıkmak?? Dur daha sezon kapanmadı o da yetmez bayram geliyo hemen ardından. Ama pegasus'a pek bayram seyran gibi görünmüyo 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ağustos 2015, Pazar 10:56:44 Bir pegasus ile uçuş yapın birde diğer firmalar ile aradaki farkı anlayamak için alim olmaya gerek yok.Tamam low cost firma ama bu kadarı da pes. Teknisyeni ayrı, kaptanı ayrı, yer hizmetleri ayrı kabini ayrı dertli ama ortak nokta mutsuzlar ailecek.(aile içi şiddet yapıyorlar ) Firma değeri çalışanın güleryüzlü hizmeti ile belli olur, şirket sahibinin cebine çalışanından kestiği paraları ekleyerek olmaz. ALLAH kaza bela vermesin. 3
  • Havacı 23 Ağustos 2015, Pazar 10:47:02 Ne kadar low cost carrier da olsan, çalışan memnuniyeti high Cost tutulmalı.. Bir şirketi yukarıya taşıyan, işini seven çalışanlardır.. Pegasus adına üzülüyorum, umarım geç olmadan çöZüm bulurlar. 2