PEGASUS UÇAĞI KAZA YAPTI! (GÜNCELLENDİ)

    Çok beğenilenler

  • Misafir 03 Kasım 2009, Salı 15:47:19 kaptan amma cok sevenin varmıs yorumları okudum cok kıskanılan biri olmalısın bende kıskandım seni valla ... 0
  • Misafir 05 Kasım 2009, Perşembe 14:18:55 havacılık camıasında tanıyabıleceğınız dunyanın en tatlı ınsanıdır kaptanımız.bızım babamızdır abımızdır...hepsınden ote ışını o denlı severek yapar ve bunu ekıbıne de hıssettırır...geçmiş olsun hepımıze...evet keşke yaşanmasaydı ama yaşandı...Allah sadece sırketımızı deıl butun camıayı beterınden korusun...geçmiş olsun kaptanım.welcome on board... 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 07 Kasım 2009, Cumartesi 23:22:15 hocam öncelikle geçmiş olsun bazı şirkettekiler elinize su dökemez sun ne oldu sky ın uçağına çarptınız yok kayganmış gözünüz nereye bakıyordu berlin schönafeld o neydi millete b. atmayın geçmiş olsun değil inşallah başınıza tekrar gelir 0
  • Misafir 03 Kasım 2009, Salı 16:21:14 kaptanı tanırım bu camiada daha dürüst daha yetenekli meslegini daha iyi icra edebilen daha iyi bir ucucu tanımıyorum . o yuzden hakkında atıp tutasn arkadaslar merak etmeyin orada sizde olsaydınız sizde o kanadı vururdunuz emin olun. adamla bi sorununuz varsa yuzune karsı konusun arkasından degil . emin olun size olgunlukla gereken acıklamayı yapıp cevap verir . adam olana da bu yakısır ... 0
  • Misafir 03 Kasım 2009, Salı 16:07:33 öncelikle ucusun kaptanına ve ekibine gecmiş olsun... merak ettigim bu olay da malatya meydanında ki yer operasyonunun, kulenin aynı saatde park yeri ve operasyon kapasitesi düsük meydanlara rekabet adı altında sefer koyan şirketlerin rolü nedir . aksi takdirde bu tip kazaların artarak gidecegi kanaatindeyim .yoksa hangi sirketin veya kimin başına geldiginin önemi yok. önemli olan gerekli önlemler alınarak kimseni başına gelmemesini saglamak ... 0
  • Misafir 03 Kasım 2009, Salı 15:56:11 havcılık meslegini icra eden insanlar olarak bu meslekte dusman aramaya gerek olmadıgını bir kez daha kanıtladık bir olay oldugunda raporunu dahi beklemeden ne oldugunu bilmeden meslektasına saldırma geleneginin bozulmadıgını gormek mutluluk verici ....ama bir gün kotu olayların bizimde basimiza gelebilecegini unutmamak ve büyük konusmamak gerekli . olaya dahil olan tum ekibe özellikle kaptana yurekten gecmis olsun diyorum ... 0
  • Misafir 02 Kasım 2009, Pazartesi 00:36:05 YALAKLARIN toplandigi yeri hepimiz biliyoruz. tiklari cikmiyor belirli insanlar yaninda olunca. Yalak in anlamini bildiginden son derece süpheliyim dostum. Konusanlara ve Yorumlara bakilinca, gercekten bu insanlarin cogu ucuyor arkadaslar. saka degil. "biz toplum olarak yanlisiz, havacilikta nasil dogru olalim". TKnin basina gelseydi, hocam gecmis olsun diyene yalak denilirmiydi, gördük son kazada. ben dahil olmak üzere kendilerine allahten rahmet ve ailesine bas sagiligi diledim. cünkü bende bir arkdasimi kaybettim, hic birini tanimadigim halde. ama zihniyet önemli, ve cogu insanimiz kendisini asamamis. EMNIYETLI UCUSLAR... 0
  • Misafir 01 Kasım 2009, Pazar 22:33:43 ARKADAŞIM,AĞZINA SAĞLIK.GERÇEKTEN DEDİĞİN DOĞRU.DEDİĞİN GİBİ HAVACILIK ÖNCE OLAN OLAYDA KİMSENİN CANINA BİRŞEY GELMEMESİNİN SEVİNDİRİCİ OLMASINI GEREKTİRİR.KAZALAR MUTLAKA OLACAKTIR.ŞİMDİ SORUYORUM BU ÇOK BİLMİŞ UKELA ARKADAŞLARIMA,SİZ BU OLAYDAN DERS ALMADINIZ MI?MUTLAKA ALDINIZ.ÇÜNKÜ HAVACILIKTAKİ TÜM KURALLAR YAPILAN HATALAR ÜZERİNE ÇIKMIŞTIR.BUNUN SENİN BAŞINA GELMEMESİ SEVİNDİRİCİ OLMALI AMA BAŞKASININ BAŞINA DA GELMESİ DURUMUNDA GEÇMİŞ OLSUN DEMEYİ BİLMELİSİN.ŞAYET BİRAZ HAVACILIK VARSA TABİİ Kİ.AMA GÖRÜYORUM Kİ MAALESEF UÇMAYI ÖĞRENMİŞSİNİZ SADECE,HAVACILIĞI ASLA.DEMEKKİ BU KAPTAN ÖLSEYDİ (Kİ ALLAH KORUSUN).......ZA KINA YAKACAKTINIZ.ADAMIN KAREKTERİNİ KONUŞAN ARKADAŞIM;SEN HELE BİR HİÇMİŞSİN.YAZIK SANA.BU MESLEK SANA GÖRE DEĞİLMİŞ. 0
  • Misafir 01 Kasım 2009, Pazar 21:27:54 ataizi ne böyel prim verirlerse daha neler olacak bu şirkette... 0
  • Misafir 01 Kasım 2009, Pazar 19:01:10 boeing 737 ucaklarında steering controlu sadece sol tarafta vardır ve dogal olarak kaptan kontrolundedir. pegasus şirket prensibimidir nedir bilmem cok suratli taxi yapar! ataizi cpt cok degerli bir cptnımızdır! bu durumun suclusu ali sabancının lcc prosedurleridir. ha birde pegasus sarı cizgiyi genelde takip etmeyi pek sevmez! neyse gecmiş olsun hepimizin basına gelebilir. herkese emniyetli ucuslar iyi paylasımlar olsun! 0
  • Misafir 01 Kasım 2009, Pazar 12:14:00 Pegasus Havayollarında flighttime ile block time zamanları hemen hemen aynı.(yani uçak sanki kapılar kapanır kapanmaz kalkacak,iner inmez de kapılarını açacak gibi)Malatya meydanı için turnaround süresi 20dk.(çoğu meydanlar için 20-25dk arası).Yani uçak daha İstanbul'dan kalkarken,Malatya'dan kalkış için gecikmeye giriyor ve bu da doğal olarak kaptanların uçakları gecikmeye sokmamak için acele davranmalarına sebep oluyor 0
  • Misafir 01 Kasım 2009, Pazar 12:02:16 Malatya'da Pegasus uçaklarının indikten sonra tekrar kalkma süresi(turnaround)20 dk,bu da bilinçaltında kaptanların istemeden acele etme isteğine sebep oluyor,Pegasus bu durumda suçlu değil mi?Madem apron girişine sadece tek uçak sığıyor,kule neden inen uçağı pistte ya da aprona girmeden uygun bir yerde bekletmiyor,neden aprona gitmesini istiyor,aprona giriş çıkışlarda sarı çizgiler var mı?Marshallerın suçu yok mu? 0
  • Misafir 01 Kasım 2009, Pazar 11:54:33 Öncelikle Ataizi Kaptana geçmiş olsun.Burdaki bütün yorumları(geçmiş olsun dilekleri hariç)üzülerek okudum.Daha olayın nasıl meydana geldiğini bilmeden,Ataizi Kaptanın sözüm ona karakterini bilerek kaza yorumu yapan arkadaşların yorumlarına acizlikle bakıyorum.Unutmayın ki bu kaza hepimizin başına gelebilir.Herhangi bir şekilde can kaybı olmadığı için sevindim ben açıkçası.Önemli olan kazalardan ders çıkarabilmektir. 0
  • Misafir 01 Kasım 2009, Pazar 11:35:10 BAKIN ARKADAŞLAR RÜSTEM ATAİZİ İLE ŞAHSİ BİR PROBLEMİNİZ VAR İSE BU SATIRLARA DEĞİL ..GÖREV YAPTIĞINIZ MEYDANLARDA KARŞI KARŞIYA GELİYORSUNUZ..İŞTE O ZAMAN YÜZ YÜZE GELİP NEDEN HESAP SORMUYORSUNU..ŞİMDİ HANGİNİZ DELİKANLISINIZ..KAPALI KİMLİKLE YAZILAR YAZIP DELİKANLI AYAĞINA YATIYORSUNUZ.. ANCAK SİZDE HAKLISINIZ BİZ ARKADAN VURMAYI SEVEN BİR MİLLETİZ ÖNCE BU SORUNLARI AŞMAMIZ LAZIM..RÜSTEM GÖREVİNİ KÖTÜ YAPTIĞI İÇİN KAZA YAPMIŞTIR..SİZLER İŞİNİZİ KÖTÜ YAPMANIZ BU MESLEKTE ÇOK ÖNEM TAŞIMAZ ANCAK BİR EVREĞI YIRTARSINMIZ OLUR BİTER ONUN HESABINI VERİRSİNİZ..YA KAPTAN HATA YAPTIMI İŞ BAYAĞI ÖNEM KAZANIYOR 0
  • Misafir 01 Kasım 2009, Pazar 00:53:13 BU OLUMSUZ YORUM YAPANLARA İNANAMIYORUM YAA,YAZIKLAR OLSUN SİZE.ADAMIN YÜZÜNE SÖYLEYEMEDİĞİNİZİ BURDA ARKASINDAN MI SÖYLÜYORSUNUZ.BENDE ONUNLA BİR ZAMANLAR UÇAN BİRİSİYİM VE İDDİADA EDİYORUM,ONUN PİLOTAJI,PRATİK ZEKASI VE UÇAK HAKİMİYETİNE SAHİP KAPTAN SAYISI SANIRIM BİZİM HAVACILIK CAMİASINDA BİR ELİN PARMAKLARINI GEÇMEZ.HAVACILIKTA ÖNEMLİ OLAN BİRŞEYİ UNUTUYORSUNUZ BEYLER.BU GİBİ OLAYLAR HERKESİN BAŞINA GELEBİLİR.AMA SİZİN GİBİ NEGATİF İNSANLARA BEN HAVACI SIFATININ VERİLMESİNİ ESEFLE KINIYORUM.HAVACI ADAM ÖNCE GEÇMİŞ OLSUN DER.THY EKİBİ KAZA GEÇİRMİŞ,ONA BİLE LAF ATTINIZ YA KAPTAN KİLOLUYMUŞ DİYE.YUH ARTIK NE DİYEYİM SİZE.YAPICI OLUN BEYLER DEMİYORUM,BİRAZCIK HAVACI OLUN.EMİ? 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 22:15:40 ne oldu mr.boing'e direk mi düştü kafasına...hız kes kaptan hız...yoksa taç'a çıkarsın...bu yaşta bu kadar hız yaramadı sana...be cool captan 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 22:10:00 sanırım 2-3 yıl önce saw da buna benzer bir olay yaşandı pegasusun bir uçağı yoğun kar yağışı sonrası apron merkez hattını takip etmetip erken park yerine girmek isterken yan taraftaki park yerinde bulunan kar yığınlarına uçağın motorunu vurmuştu ayrıac hakkaten saw da da aynı görüntülere şahit oluyoruz pegasus uçakları nerdeyse taksiyollarından kalkacaklar 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 21:22:54 SAW DA ÇALISMIŞ VE ATAİZİ KAPTANI TANIYAN ESKİ BİR HAREKAT MEMURUYUM.KAPTANIN GERCEKTENDE ÇOK HIZLI TAXI YAPTIĞI DOĞRU.AMA ACABA SADECE BU KAZADAN ATAİZİ KAPTANMI SORUMLU YOKSA 30 DAKİKALIK GROUND TIME UYGULAYIP KAPTANI VE EKİBİ ÇOK HIZLI OLMAYA ZORLAYAN,UÇAGA TEMİZLİĞİ BİLE SOKMADAN PİS Bİ ŞEKİLDE ALELACELE YOLCUYU ALAN,YAPTIĞI UYGULAMALARLA YOLCULARI EKİPLE KARŞI KARŞIYA GETİREN PEGASUS YÖNETİCELERİ DE BU SORUMLULUĞU ÜSTLENİYORMU ACABA!!!SN SABANCI BÜYÜYOSUNUZ AMA KALİTENİZ HERGECEN GÜN KÜÇÜLÜYOR.TERCİH SİZİN TABİKİ AMA SON SÖZ HERZAMAN MİLLETİNDİR.BEST REGARDS.... 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 20:36:51 KAPTANIM SİZİ TANIMAZLAR AMA BEN İYİ TANIRIM..GEÇMİŞ OLSUN..SİZİ TANIMAYANLARA UFAK BİR NOT:ATAİZİ KAPTANIN F/O LAR ARASINDAKİ LAKABI MR.BOEİNG (ANLAYANA) 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 19:50:24 yalakalık dizboyu bu havacılık sektöründe....yalaaaa yalaaaa nereye kadar...efendi olun efendi 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 19:39:44 Arkadaşım olay belli yapan belli.. Yapan kaptanın taxi sırasında yaptıkları da belli..Rüstemin ne kadar hızlı taxi yaptığından,park yerine girişlerdeki dönüşlerde uçağı ne kadar hoyrat kullandığından yolcuların ve kabin ekibinin nasıl sağa sola savrulduğundan haberin yok galiba.Hiçbir ciddi havayolunda bu şekilde uçağı hoyratça kullanıp yolcuları rahatsız edemezsin. Sorarım sana aynı uçakta bir yakının olsaydı ve kanat çarptığında kanattaki yakıt patlasaydı ve yakının allah korusun vefat etseydi ne düşünürdün acaba !!!Marshaller istediği kadar OK versin asıl sorumluluk kaptandadır. Hem de her zaman !!Bu olayın tek sebebi cabaralıktır başka bir şey değil 1
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 18:29:06 Merhabalar. Ben kaza yapan uçakta bulunan yolculardan birisiyim. Yolculuğun başlangıcından itibaren uçuşun tüm aşamaları çok normal ve güzel geçti. Her şey normal giderken uçağın durmasına yakın bir zamanda bir anda uçak sarsıldı. Önce pistten çıktığımızı düşündüm, fakat acil çıkış bölümündeki koltuğumdan pencereye bakınca kanadın ucundaki hasarı gördüm. Kaptan pilot uçağı hemen toparladı, biraz daha ilerledik ve bayağı gürültülü bir şekilde fren yaptık. Kaza esnasında hiç kimsede panik durumu olmadı ve normal bir şekilde uçaktan indik.Üzücü ve düşündürücü olan durum ise kaza esnasında hemen hemen tüm yolcular ayaktaydı. Bilindiği gibi motorlar durmadan kemerlerin çözülmemesi ve ayağa kalkılmaması gerekiyor fakat bu kurala da maalesef mille 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 16:55:30 Malatya çelebi istasyon müdürü ground tıme şampiyonu Ali bey ile Pegasus istasyon müdürü sayın excess şampiyonu Eyüp beye de geçmiş olsun... 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 16:50:04 Öncelikle havacılık camiamıza geçmiş olsun demek istiyorum. Burada yorum yapanlar havacılık sektörünün çeşitli pozisyonlarında çalışan insanlar. Soruyorum sizlere olayın henüz ne olduğu belli olmadan kulaktan duyma haberlerle bu kadar acımasız eleştiriler yaparken kendi ekmek yediğiniz sektöre ihanet ettiğinizi bilmiyormusunuz. Malatya da apron girişini kaptan arkadaşlarımız bilirler çoğu zaman aprona girmek için diğer uçağın çıkmasını bekleriz. Girişi çok dardır.Bugünlerde orada apron inşaatı da var. Olay Pegasus uçağının Aprondan çıkan Türk havayolları uçağına yol verirken olmuş. Elinizi vicdanınıza koyun ve söyleyin, Marshaller kontrolünde malatya aprona girerken sürat ne kadar olabilirki... İnsanları karalamak bu kadar mı kolay... 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 15:59:30 malatyada taxi yolunun piste çevrilmeis işinde çalışıyorum olay gözümün önünde oldu...pegasus'un aceleci tavrına bir kez daha acı bir şekilde şahit olduk... thy uçağına yol vereyim derken çok yanaştı pist kenarına. .. 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 14:05:46 o kadar kucukki apron olacagi bu, koca mlx e bombardier in bile sigmasi zor.. kaptan gecmis olsun.. 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 11:13:14 uzayda bu direklerden yok tabi ...Alışık değil bu astronotlar :::) 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 10:59:03 Pegasus kapatıyor mu artık dükkanı ? 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 10:22:36 Her şirketin başına gelebilecek bir olay. Geçmiş olsun. SXS F/O 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 06:52:35 kesin bu ataizi sözüm ona kaptan asker kökenlidir...altındaki otomobil değil kaptan koca uçak gözün nere bakıyoooo....hep artistlik hareketler sonunda direk yerde...ben olsam hemen biletini keserim ve lisansını iptal ederim ki tecrübe adı altında herşeyi hafife almak nedir öğrensin...fakat gider başka şirkete... bu havacılık kurumu kimleri içinde barındırıyor kimleri...allaha emanet insanlar binip uçuyorlar...olsun allah korur... 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 06:17:07 Başta Uçuş ekibine ve Pegasus camiasına geçmiş olsun dileklerimle. SXS Kaptanı. 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 01:35:58 Her kucuk firsati degerlendiren Pegasusun medya sarlatanlarindan resmi bir aciklama yok , ecus , bucus odulleri alirken agizlar kulaklara varmis resim cektirip , beyanat verenler kaybolmus , tiss yok.Primsever ustduzey yoneticiler deliklerine girmis , one atacaklari adami belirlemeye calisiyorlar herhalde 0
  • Misafir 31 Ekim 2009, Cumartesi 00:29:52 Burada Kaptanin ismini cikaran arkadasi kiniyorum. Ne gecti eline simdi, isim vererek. Yok sevilmeyen kaptanmis, yok efendim jet gibi taxi yaparmis. birakin yaaa.... Sizin bu olayin onun basina gelmesi isinize geliyor aslinda, ama gereksiz yorum yapilacagina bi kaza raporu beklense ve daha sonra yorumlar yapilsa nasil olur. arti ucagin kaptani sevilmeyen bir insan degil. son derece deneyimli, dissiplinli ve isini büyük bir titizlikle yapan bir insan. bazi rahtat olan arkadaslardan tarafindan bu yüzden sevilmez. sucu, TITIZ olmak. ben kendisiyle cok uctum, yani burnumdan cekmiyorum bunu. rica ediyorum FIRSATCILIGI birakin. Gemis olsun sevgili hocam, size inanan, saygi duyan ve tesekkür eden bir ögrenciniz 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 23:46:31 Orda burda şirketlerin batacağını iddia edip baykuşluk yapmaya devam et Ali Sabancı. Ama bu gidişle senin şirketin batar haberin ola. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 23:36:10 bu kaptanın kazayı yerde yapması isabet olmuş.hemen atın işten.havada daha büyük facia yaratmadan.ama atsan ne olur thy kapar hemen... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 23:17:19 ucak TC AAK 737-800 bilmeden yorum yapmayın 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 22:59:20 737 500 miş galiba kaza yapan ( yaptırılan !!) uçak.. helal yani. 800 lere göre ufak olan bu uçağı hangi hızda ve akselerasyonda döndürdü de koca direk bile yıkıldı !! tek kelimeyle müthiş maharet gerektirir.Dönüşü yapan kaptan , hasar da kaptan tarafında .. hiç mi bakmadın be kaptan sağına soluna !!! en son göz muyanesine ne zaman gittin ! 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 22:26:02 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 22:21:24 Ahh Rüstem ahh. Kalkışa giderken jet gibi gidersin, iniş sonrası park yerine giderken her sağa sola dönüşlerde tüm yolcular sağa sola savrulur ve işte sonunda bu hızlı kovboyluğun sonu da böyle olur !!!!!! 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 22:12:32 Genel müdürün tavrı ne olacak çok merak ediyorum. Mete ne Nadir adamını korumak isteyecek , patron akıllı adam önüne konan savunma amaçlı açıklamaları yemeyecek Sertaç zor durumda kalmamak için kelle isteyecek.bakalım filmin sonu nasıl bitecek 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 22:06:11 Pendik Maltepe minübüs hattı şöförleri bile inanın daha kibar kullanır altlarındaki minübüsü !! Bu adamın uçak kullanması profosyonelliği değil umursamazlığı yansıtır.Yerde kalkışa giderken , inişte park yerine girerken kullandığı yolcu uçağı değilmişcesine öyle bir sağa sola savurur ki insanları ve park frenini set etme öncesinde frenleri öyle bir pompalar ki yolcular birbirine bakar şaşkın şaşkın bu ne biçim uçak diye . Ama o mutludur aklı sıra cabaradır.Bu gün hangi havayoluyla uçarsanız uçun uçuş emniyetiyle birlikte öğretilen bir unsur vardır ki o da YOLCU KONFORU dur.. Bu tarz cabara dönüşler , hızlı ve kontrolsüz hareketlerin sonu bazen de işte böyle hüsran ve epey bi masraf doğuruyor. Bunca yıldır 737 uçan birine yakışmıyor 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 22:00:54 ATAIZI KAPTANI KINIYORUM.UCAKCILIK DEYIMIYLE.TAKSIDEYKEN,INDIKTEN SONRA PARK YERINE UCAGI GOTURURKEN SON SURATLE GIDER.HICMI BIR ALLAHIN KULU( 2 nci PILOT VEYA KABIN AMIRI VEYA EKIPTEN HICMI BIR ALLAHIN KULU O ADAMCAGIZI ANLATAMIYOR.SON SURAT UCAGI TAXI YAPAR VEDE UCAGI SURATLI BIR SEKILDE YERDE KULLANIR.UCAKLARDAN BIRISI PARK YERINE HIZLI BIR SEKILDE DONEREK PARK ETTIGINI GORUNCE O UCAGIN KAPTANININ KIM OLDUGUNU SORDUGUMUZDA DEFALARCA ATAIZI CAPTAN GELMIS NORMALDIR DIYE DUYMUSUZDUR.KENDISI HERZAMAN HIZLI TAXI YAPAR VEDE INSANLARA HEP HAKARET EDEN,SEVILMIYEN BIR INSANDIR.BU CAMIADA SEVILMIYOR KENDISI,INSANLARLA BARISIK DEGILDIR.NE ISTANBUL,NE ANTALYA,NEDE IZMIRDE ZERRE KADAR SEVILMEMEKTEDIR.COK SUKUR ARTIK MUHATAP OLMUYORUM. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 21:18:13 eski bir pegasus tek. çalışanı olarak şahsım ve ekibim adına geçmiş olsun diliyorum. teknikteki arkadaşlarıma da kolay gelsin. m.t. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 21:14:53 ataizi nin genel özelliği olan virajı alırken el freni cekmek bu sefer işe yaramamış anlaşılan...yerde hız sınırı 25km genel apron hızı..... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 20:30:32 Taxiway de THY uçağına yol verdi mi, vermedi mi? Verdi ise THY uçağı onun sol tarafından geçmedi mi? Geçti ise nasıl sol kanadından direğe çarpar? 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 20:04:45 Pegasusa karşı asimetrik savaş var. Havacılık medyası yani Ali Kıdık bu savaşın medya bacağı. THY da ikinci bacağı. Çünkü Pegasus, hem THY na, hem Anadolu jet'e, hem de Sun Express'e rakip. Sonuçta Ali Sabancı kaybeder, Ali Kıdık kazanır. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 19:30:24 Tüm Pegasus ailesine geçmiş olsun diliyorum . Umarım böyle talihsiz olaylar bir daha yaşanmaz. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 18:39:17 bu pgs ye sallıyanlar tk atlas ucak dusurunce sesleri cıkmıyor. tek sorun yolcu sayısında turkıyede 2. olması sureklı buyuyen sırket olması..yolculara gecmıs olsun.. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 17:39:19 öncelikle Ataizi kaptanımıza, ekibe ve yolculara büyük geçmiş olsun. Her ne kadar pegasus yaptığı işlerle büyük tepki çekiyor olsa da; burada sözkonusu olan insan hayatı. Ayrıca "hata kaptanda" diyenler haklı değil. Bir kere Ataizi kaptanım; kesinlikle çok tecrübeli ve işini ciddi yapan dünya tatlısı bir insandır. Bu olayda suçlu aranmaz, sonuçta uçağı uçuran kişi Ali Sabancı değil, kaptanlar bu şekilde suçlu olarak nitelendirilmemeli.... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 17:14:44 TC-AAK ölüm olmasın sorun değil.Bunla geçmiş olsun Ataizi Kaptanımız ve kabin ekibinede... Sevgilerle 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 16:38:44 Uçak TC-AAK ve 737-800 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 16:32:49 Ucak AAD.. 500 lerden biri.. Bunlarin kanat acikligi -800 lerden de az.. kaptan tamami ile suclu (Sakri abi kusura bakma) soldan bakmadigi icin.. Onun disinda ucagi park yerine yonlendirenler de suclu, wing walker yok mu ? 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 16:20:39 PGS , 2. VALİZE PARA ALACAKMIŞ.. BÖYLE PARAGÖZ OLURSAN, KANADININ KIRILDIĞINA DUA ET. . İNSANLARIN HAYIR DUASINI ALMADIĞI BELLİ.. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 16:12:04 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 16:05:43 Ali Bey büyük konusmasin, dogru dürüst isini yapsin, tepkiler olmaz. Simdi görürsünüz Pilotlari isten cikarir bunun gibisi... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 15:46:37 Bu cin (onun büyük ailesi gibi) insana saygı duymuyor ve paraya tapıyor. İnsanlar da aptal değil ya. Cin açık verdi mi hurra yükleniyorlar. Yoksa herkes geçmiş olsun diyor. Cin Con bu tepkilere bakıp kendine gelmeli. Hareketlerini düzeltmeli. Büyük konuşmamalı. Atalar ne demiş: Büyük lokma yut büyük konuşma. Büyük büyük konuşunca büyük olmazsın. Kimseyi de kandıramazsın. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 15:34:07 Güzel kardesim, tabi ki öyle birsey denmez. Ama algilama ile ilgili bir durum. Ucagin düsmesi icin dua edilmez, öyle birsey istenmez. Ama gercekleride görmeyi unutmayalim... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 15:25:08 Burada yazılan yorumları okuyor mususn? Bak kaç sayfa yorum oldu. İyi veya kötü. Senin yaptığın işlerden dolayı bu kadar yorum alıyorsun. Artık, gerisini sen anlarsın. Sevgisizlik çok kötü bir şey. yanında çalışanlar da, acaba yarın benim başıma ne gelecek diye düşünüyordur, senin yüzüne gülseler bile... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 15:15:56 konu haklı haksızdan cok havacılık etiği ile alakli. havaci ya da insan diyelim nasil diyeiblir ya bir gun ucagi dussunde o zaman gorucem pegasusculari diye. bunu nasil soyler ya bir insan. bu kadar fanatiklik olurmu ya.ayip 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 15:09:31 Arkadaslar birbirinizle kavga etmeyin. Her iki tarafinda hakli oldugu yönler var. Ama bunu burada degil, aksam tartisilsin birakin Ali Sabanci düsünsün Sirket Politikasini. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 15:04:45 Gecmiş olsun tamam da kaptanın gözü nereye bakıyormuş acaba ?? Uçağın dönüş limiti belli !! Yerde direğe olan mesafeyi hesaplayamayan adam havada diğer allengirli işleri nasıl hesaplayacak ?? Tek kelimeyle pilotaj hatası başka bir şey değil.. pegasusun eğitim kalitesinde ciddi erozyonlar söz konusu..kaptan ihtiyacı var diye saati süresi dolanı zart diye kaptan yaparsan aha işte böyle zurt diye olmadık kaza olur 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 15:01:42 "bir gun daha kötü birşey olursa görürüm ben sizi" diyen zihniyeti eleştirsen ne olur eleştirmesen ne olur... nefesine yazık... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 14:48:54 arkadaslar lutfen ya.. burada insanlari itidale davet ediyoruz. havacilik etiğinden bahsediyoruz hala daha kavgaacılıkla ugrasiyorsunuz..yani bir gun daha kotu bir şey olursa gorurum ben sizi diyen adqami eleştreceginize hala daha baska konulardan konusuyorusunuz. havacimisiniz yoksa nalincimi anlamadım. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 14:45:05 Pegasusculuk = Sabanci gibi 3.5 sirket üzerinden düsünmektir !!! :)) 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 14:44:11 Ayrica Bakim konusunda bazi arkadaslarima katiliyorum, ama yinede Gecmis olsun! 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 14:42:46 Sabanci'ya git sor insanligi sen ! 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 14:32:12 arkadaslar sacmalayanlar var. bu fanatiklik takım tutma gibi fanatikce seyler yazmalar filanda nedir ya ? ne demek bir gun daha kotu bir şey olursa gorurum sizi. Allah korusun oyle bir şey hiç bir ucagimizin basına elbetteki gelmesin.. neler neler konusuluyor ya . çok ayip cidden ya. insanmisiniz? havaciliği gectim artik. havaciliğin butun etik kurallarini butun raconlarini zaten ezdiniz gectiniz artik insalik kurallarini zorluyorsunuz. lutfen artik.. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 14:27:05 Pegasus'a laf ettirmiyorsunuz, cünkü isinize gelmiyor. Ben sizi birgün daha kötü birsey olursa görürüm, o zamanda Pegasus'cumusunuz degilmisiniz. Teknik bakim hatalari diz boyu, kendi gözümle gördüm 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 14:23:38 kaza raporunu acaba pılot duzgun yazdımı sigorta sırketlerı malum affetmez 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 14:06:29 ya lutfen yanliş zamanda yanliş konuyu tartişiyoruz. airbus fanatikliğinin alemi yok. izair de bir kaç yil içinde airbuslari yollayip tmaami boeing olacak diye duyumlar var zaten.izair pegasusun kanatlari altinda iyi bir markadir tipki airberlin gibi. airberlirnin de en buyuk hissedari bilyiorsunuzki pegasus. bundan gocunmayin ne varki bunda. kotu bir şey soyluyormusum gibi saldirganlaşiayorsunuz. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 14:02:41 Pegasus'un IzAir'in yüzde 80'nine nasil sahip oldugu ortada zaten... Kisaca Pegasus kendi ucagina güvenmedigi icin yüzde 80'i alayim, üc ucagina sahip olayim oda Airbus olsun, bakarsin bizim Boeing'ler arada ariza yapar... Oh ne ala... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 13:56:32 Sn. Sabanci, THY+Sunexpress+Pegasus + Anadolu Jet (bucuk) = 3.5 diyordun. Simdi kendi sözünü kendin yalanliyorsun. Sen degilmisin IzAir'i icinde barindiran. THY'den kurulan Anadolu Jet'i bucuk olarak sayiyorsunda, kendi sahip oldugun IzAir'i adam yerine koymuyormusun ? Iyi düsün Sabanci, konusmadan önce iyi düsün ! 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 13:47:23 yanliş bir tartişma aciyorsun , izairin tabiki kendine gore ucus plani yok. istanbuldaki 2 ucak pegasus tarfından kullaniyor. izmirdeki ucaklarda izairin programina gore ucuyor.zaten izairin %80 pegaussa ait olduguna gore izairin hangi kendi programindan bahsediyoruzki ?.sacmalayalim.Ok? 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 13:36:42 13:55de yazan arkadasim, hos güzel söylüyorsun da her seferinde de bosta olan ucak hep IzAir ucagi mi oluyor ? IzAir'in kendine göre ucus planlamasi yok mu diyorsun bana ? 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 13:22:01 Bazi yorumlar mac yorumlarindan bile kotu gercekten. Bir yorumcu"...bakimsiz ve egitimsiz pilotlar yuzunden...." demis. Pilotlar belki bakimsizdir ama egitimsiz degildir :)) Ben baska bir sirkette ucuyorum. Bu tip kazalar dunyanin her yerinde oluyor. Ama her kazanin ardindan bizim gibi kaza kirimci kesilmiyor kimse. 1
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 13:09:53 ekibe gecmiş olsun diyorum onemli olan cana bir şey olmamasi. keske thy nin bir ucagi değil 100 ucagi kal olsaydida yinede amsertamda can kaybımız olmasaydi..havacılık bu.. olmayacak sey yok. bu da mi olur arkadas ya dediğiniz her şey sizinde basınıza geleblir unutmayin.tekrar gecmiş olsun 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 12:55:33 ya bosta izair in ucagi varmiş onu gonderiyor. ne olacakki? izairin ucaklarinin zaten 2 tanesi devamli istanbulda ibliyorsunuz base i orasi yani..zaten bi kaç seneye izairde boeing olacak galiba :=) 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 12:55:30 bu yorum yapanlar sanırım pilot değil veya nasibini almamış.ben thy (bunun hiçbir önemi yok bunu kavrarsak bize yeter) deyim arkadaşıma ve ekibe öncelikle geçmiş olsun. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 12:52:32 çok çok geçmiş olsun olur böyle kazalar çok şükür can kaybı yaşanan bir kaza değil...... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 12:41:19 Pegasus'un bir yaptigi var zaten oda IzAir'i resmen kullaniyor. Niye kendi Boeing Ucaklarini göndermiyor da IzAir'in Airbus'larindan gönderiyor ? Kendi ucaklarina güvenmiyor, güvense Boeing gönderirdi ! 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 12:37:00 H9-4168 Malatya-MALATYA A319-100-144Y 12:30 13:50 12:40 malatyada kalan yolculari almak için ucak yollanmiş. teknik ekipte ucaktadir muhtemelen.. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 12:30:03 Bilet iadesi ucuz havayollarında olur. Ciddi şirketler zaten uçak göndererek prestijini kurtarır. Siz hiç bilet iadesi yapan büyük taşıyıcı duydunuz mu ? 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 12:21:51 Olayı görmeden pilot hatası diyip durmayın 40m o uçak öyle senin kullandığın Clio arabaya benzemez bu.Bu kadar da basit bakılmazki ya kaza işte öyle ya da böyle olmuş.Can kaybı yok sonuçta nedir bu öfke.Meğer herkes Pegasusun kaza yapmasını bekliyormuş aman Allah korusunda düşmesin ağızlar kapanmaz valla.Hiç bir havayolunda çalışmıyorum ve hiçbirini de tutmuyorum sadece bu öfkeyi anlayabilmiş değilim.Her havayolunun düşmanı var sanki gerek varmış gibi derbi maçlarına dönüyor otalık yazık ya daha ne diyim yazık valla. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 12:17:32 Öncelikle geçmiş olsun ama atalarımız ne demişler hızlı koşan atın ..........seyrek düşermiş,sürat felakettir,vs vs vs,diyeceksinizki ne alaka?,bir an önce inelim,yolcuyu boşaltalım,heeeemeeen yenisini alalım,temizlik almadaaan kalkalım veeeee dahaaa çook dahaaa çoook para kazanalım, 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 12:16:40 Pilot hatası işte. Yok taxiway de THY uçağına yol verirken fazla yana kaçmış, yok ben o meydanı bilirim. Uçağının durumundan haberi yok işte. O direği de kanat mesafesine koyanın aklına şaşayım. SHGM her zaman olduğu gibi suçluları bulacaktır. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 12:05:03 Pegasusu çökertmek için asimetrik bir savaş uygulanmaktadır. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 11:39:46 normalde biletlerin bu durumda iade edilmesi gerekiyor. yolcuların aldığı biletlerde yapılan ifade bu şekilde. 3 saati geçen saat değişikliklerinde havayolu şirketi uçuşu 1 hafta öne/geriye yolcunun talebi üzerine fiyata bakmaksızın değişikil yapar ya da kesintisiz şekilde DU ücreti dahil iade edilir. pegasus havayollarına geçmiş olsun. nazar boncuğu oldu. umarım büyük masraf yokturda diğer uçuşlarıda aksatmaz. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 11:38:06 Büyük geçmiş olsun diyorum tüm yolcu mürettabat ve onların yakınlarına ve Pegasus'a bende THY de çalışıyorum havacılık gerçekten çok dikkat isteyen bir sektör fakat görünmez kazalar ister istemez olabiliyor neyseki can kaybı olmadan atlatılmış. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 11:27:37 Pegasus cok iyi bir sirket. CEO'su densiz aciklamalar yapti diye faturayi Pegasus'a kesmeyin ! Ucagin tescil kodunu bilen var mi ? 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 11:27:29 ÖNCELİKLE ÇOK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN VE UMARIM BU SON OLUR VE YANLIZCA PARA KAZANMA KAYGISINDA OLAN PATRONLAR BİRAZ DAHA ÖNEMLİ TEDBİRLER ALIRLAR.4 SAAT GİBİ BİR SÜREDİR HALA UÇAK GELMEMİŞ YOLCULARA 1 BARDAK SU BİLE VERİLMEMİŞ VE SN ALİ SABANCI 3 SAATİ AŞAN RÖTARLADA BİLET İADESİ YAPACAKTI BU DURUM İÇİNDE GEÇERLİMİDİR.BİLET ÜCRETLERİ İADE EDİLECEKMİ DİYE SORAN YOLCULARA CEVAP VEREN YETKİLİ "KOYUN CAN DERDİNDE KASAP YAĞ DERDİNDE" DİYE CVP VERMİŞ ACABA SN SABANCID BÖYLEMİ YANITLAYACAK.MERAK EDİYORUM SAYGILAR 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 11:19:14 Rekabeti anlarım ama bu denli edep sınırlarını zorlayan seviyesiz kişilerin nasıl olur da havacılık sektöründe yer bulabildiklerini anlayabilmiş değilim. Büyük geçmiş olsun demek ve böyle bir kazanın tekrarlanmaması adına herkesin görev ve sorumluluklarını gözden geçirmesi zaruridir. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 11:18:26 Önce uçakta bulunanlara ve PGS'ye geçmiş olsun demek isterim. Yapılan yorumlardaki Ali bey'e duyulan kızgınlığı (ki bence bu kızgınlık ötesinde bir durum gibi ) görüyorum ama bu kızgınlık sağ duyumuzu rafa kaldırmamıza neden olmamalı. Ali beyin agresif tavırlarının altında yatanların neler olduğunu nerede ise hepimiz biliyoruz. Yıllar önce benzeri bir yaklaşımı "şimdilik ikinciyiz" diyen bir havayolunun CEO su da gösteriyordu. Ama günün sonunda o şirkette çalışanlar gün gelecek bizlerin çalışmakta olduğu şirketlere, bizler de kızgın olunan PGS de çalışıyor olabiliriz. Olası ekmek kapılarımızı ve arkadaşlarımızın, meslektaşşlarımızın da ekmek kapıları hakkında aklı rafa kaldırdığımız yorumlardan kaçalım. Elbette bu Ali bey için de geçer 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 11:17:39 H9-4169 Malatya-MALATYA B737-800 22:00 23:30 seferi planlanmiş fakat sonra iptal edilmiş. sanirim ucak parça gelene kadar malatyada kalacak.. tabi parça geldikten sonra onu orada montaj yapmakta kolay olmayacak.winglette olsa hasar yine çok zor olmazdi değiştirilirdi ama eger kanatta bir hasar varsa değiştirmek parçayi kolay olmayacaaktir.. geric teknikten arkadaslar bu konuda bize daha iyi bilgi vereiblirler.. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 11:09:35 yorum yapan değerli arkadaşlar erhaçta meydana gelen bu aksilik ile ali bey arasında ne gibi bi bağlantı kurdular anlamış değilim.sektörde meydana gelen ilk aksilik olmamakla birlikte yarın öbür gün allah korusun thy atlasjet onur air yada diğer şirketlerinde başına bu tür olaylar gelebilir önemli olan kazanın ufak çaplı olması ve hiç bir yolcunun zarar görmemesi.Başta Ali bey olmak üzere tüm pegasus ailesine geçmiş olsun dileklerimi iletir sektörün parlayan yıldızı olma konusunda başarılarınızın devamı dilerim herkese iyi çalışmalar 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 11:04:24 olacagi varmis olmus diyelim, ama bazilari dilini tutsa daha iyi olacak, degil mi sn. sabanci ? Büyük konusanin agzi cabuk yanarmis...önce bakim yap dogru dürüst. gecenlerde bindigim pegasus ucaginin koltuklari bile yirtikdi. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 11:03:31 H9-4169 Malatya-MALATYA B737-800 22:00 23:30 sanirim ucagin tamiri yapildiktan sonra ucus izni alinarak gelecek planlamasi yapilmiş gorunuyor pegasusun sitesinde..ama tabi daha tenik ekip daha gitmedi sanirim bu şimdlik yapilmiş bir planlama asil karari teknik ekip gidince belli olacaktir. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:55:55 pegasusdakı eğitimle ilgili yorum yazan havacılık camıasındakı arkadaslara yazıyorum pegasusun egıtımı dunya capındadır ve bunu butun camıa bılır.bu kazanın sırketın ne low cost olmasıyla nede egıtımle hıc bır alakası yoktur.malatya kayserı nevsehır gıbı apron alanı ve taxı yolları kucuk dar ve bakımsız olan bu tur meydanlarda bu kazalar bazen kacınılmaz olabılır ve kulenınde pıst basına kadar mutlaka pılota yardımcı olması gerekme 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:53:10 Yaaa şu Onur Air yalakalarının yorumlarına bakıyorumda gerçekten ayıp sizin yazdıklarınız.Belki kiminiz havacı pilot yada sektörde ama adam olamamışsınız. Böyle bir kaza olmuş bize geçmiş olsun demek düşer,hepimiz insanız ve o uçaktada insan vardı. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:49:32 cin ali gitti paralar sigorta vermez ben soyluyim , 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:49:18 CİN Mİ PERİ Mİ BİLEMEM ANCAK BU KİŞİYE KIZIP GÖREV YAPAN VE BU GÖREV ESNASINDA BİR HATA İLE KAZA YAPAN BİR UÇAĞIN İÇİNDEKİ YOLCULARA ..EKİPLERİNE VE TÜM PERSONELİNE GEÇMİŞ OLSUN DEMEK LAZIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM..EĞER KIZIP TA BU SÜTUNLARDA AHKAM KESECEĞİNİZE SÖYLEYİN AIRPORT TV DE BİR PROĞRAM YAPSINLAR VE HAVACILKTA CİNLER VE PERİLERLE İLİŞKİL NE VARSA SİZ SORUN CİN CEVAP VERSİN BÖYLESİ DAHA GÜZEL OLUR DEĞİLMİ,, 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:48:40 HAHAHA.... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:48:04 İnişini başarıyla yapan uçak, park pozisyonuna giderken, o sırada taksi yapmaya başlayan THY uçağı ile karşılaştı. Malatya Havaalanı’nda yürütülen apron çalışmaları nedeniyle Pegasus uçağı kalkışa hazırlanan THY uçağına yol verdi. Bu sırada biraz fazla sola yanaşan Pegasus uçağı sol kanadını aydınlatma direğine çarptı. TC-AAK tescilli ve şirketin kiralık uçaklarından birisi olan ucakta hasar oluştu.Düşük hızda seyrederken meydana gelen kaza sonucu uçağın sol kanat ucunda winglet’ten(kıvrık kanat) 30-40 cm iç tarafta hasar oluştu.ve Şirket yetkilileri, Boeing firmasına yedek parça siparişi vereceklerini, ayrıca İstanbul’dan uzman teknik ekibin hasar tespiti için Malatya’ya gönderileceğini belirttiler. alin size ha 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:45:35 Cin Ali dediğiniz insan bugün Türkiyenin en büyük özel havayolu şirketini yürütüyor ufak bi kaza olmuş .. bi kaç kendini havacı zanneden müsvettenin söyleyeceği lafları kaale bile aldığını zannetmiyorum.O yine büyümeye ve tek rakibi olan THY ile yarışmaya devam edecek. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:39:20 Ali bey, şahsınızda bütün Pegasus ailesine geçmiş olsun diyorum.Kaza istenmez ama can kaybı olmayan kaza kazaların en iyisidir. Yorum yapan arkadaşları okudum . İnsafsızlık boyutunda yorum yapanlar var. Ali Sabancı ne yaptı? Saka ile su işine Dor Leo ile çerez işine mi girdi ? Yoksa yüksek teknoloji gerektiren bir uçağın 40 kişiye iş imkanı doğmasını sağlayan parası olsa dahi herkesin yapamayacağı zor bir işe mi soyundu. Bence alnının akıyla da bu işi yapıyor. Aksaklıklar beğenilmeyen yönler tabi ki olacak bunları da düzeltecekler ama daha yukarıdan bakınca bence rahmetli Sakıp ağanın ticari ruhunu taşıyan Ali beye saygı duymak kaza yaşanırsada geçmiş olsun demek düşer.Pilotları da suçlamayın.O koltuğa oturmak hiç kolay değil. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:35:57 Kanat gövdeden tam mı, yarım mı kopmuş? Motora ne olmuş. Fotoğraf var mı. Önemli olan direk. Direğe ne olmuş. Direğin sigortası var mı ? 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:32:20 ayıp ayıp 1000 kere ayıp.. can taşıyor o uçaklar can.. bir uçak kaza yapmış yorumlara bak. düşse ohh diyecek tipler var demek ki bu camiada. yazıklar olsun sizin gibi sahte ve insanlıktan nasibini alamamış havacı müsveddelerine. örnek alın gerçek havacıları. bu yorumu yazan kişi de pegasus'un en büyük rakibinin personeli.. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:30:16 önüne gelen konuşuyor bende beşka bir şirketin pilotuyum ve malayayıda iyi bilirim. böyle meydanlarda uçağı park ederken yer personelinden 2 kişi kanatları kontrol ederler ve emniyetli bir şekilde dönüp dönmediğinin işaretini verirler. demekki bu yer personelindeki arkadaşların eli işte gözü oynaştaymış, aynı işi bilmeden hemen pilot şöyle pilot böyle diyenler gibi 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:29:49 Kaza kazadır. Unutulmasın ki bu uçağında içinde insanlar var. Bizler de olabilirdik. Yorumlara dikkat. Yalnız bana biraz Ali bey in ucuz plotunun hatası geliyor. Ucuz etin yahnisi. Herşeyi fazla bilmemek gerekiyor. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:23:15 Sivas meydanında da aynısı olmuştu bir tarihte.... 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:22:28 Pegasus ailesine geçmiş olsun.Ali sabancının yapmış olduğu konuşmalarına veya icraatlarına vb olaylarına kızanlar olabilir, kızgın olabilirsiniz adamın bitmesinide isteyebilirsiniz rakip görebilirsiniz ama yapılan hakaretler yazılan yazılar hiç insanlıkla alakası yok.bu adamın uçaklarında can taşınıyor belki sizlerin yakınlarıda bu uçaklarla uçuyor neden bu kadar hırs yapılıyor adamın uçağı düşsün diye dua edenler bile var,yazık değilmi uçak önemli değil CANLAR önemli,yorumcu arkadaşların bu konuda daha insani yaklaşımda olmalarını temenni ediyorum.bu tür kazalar daha kötüleri her hava yolu şirketinin başına gelebilir ,son sözüm tüm hava yollarını karalama yorumları yapılacağına birlik beraberlik içinde olmak gerekiyor 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:19:55 Pegasus ailesine geçmiş olsun.. Olsun varsın, candan değil, maldan kaybedelim.. İyi çalışmalar.. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:18:09 Cin Ali başlıklı yazıyı yazan arkadaş, belli ki bir bunalım yaşıyor, esas kendisi için dua etse iyi olacak. Her konuya dini karıştırmasanız olmaz. Bir "geçmiş olsun" u bile çok gören zihniyete sahipsiniz, bu hangi insanlığa hangi dine sığar? 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:15:17 süperrrr tebrik ederim pilotuuuuuu 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:14:38 egitim zafiyeti,2 yıllık pilotu kaptan yapmanın sakıncaları elbette olacaktır bu beklenen kazalardan degıl. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:11:48 BİR OLAY YAŞANIYOR KÜCÜKTE OLSA BİR KAZA DIR.GECMİŞ OLSUN DİYECEKLERİNE NEREDEYSE BİRİLERİ KINA YAKACAK. PİLOLUK HERKESİN HARCI DEĞİLDİR.PEGASUSUN EĞİTİM CIDDİYETİ ŞU ANDA EN İYİLERDEN.OLUMSUZ YORUM YAZANLAR ŞİRKET EĞİTİMDEN BAŞARISIZ OLAN VEYA PEGASUS AİLESİNE LAYIK OLUPTA ALINMAYANLAR OLDUĞU KESİN. PEGASUSA GECMİŞ OLSUN. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:11:01 Pegasus'la alakam yok... ama havacılık sektörüyle var... şu yorumları okuyorum da hepinize yazıklar olsun... havacılık bu değil... fanatik holiganların takım tutması gibi havacılık yapılmaz... ilk başta bir geçmiş olsun denir... biz büyüklerimizden böyle gördük... yok "kapak olsun" yok "bimnemne" siz havacı mavacı değilsiniz!!! gidin köyünüzde koyun güdün!!! 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:10:41 Herkezden kendini akıllı görüp, herkeze yukarıdan bakmanın, herkezin nefretini ve bedduasını alma. Bugün varız yarın yok. Baba parasıyla öğünme. Sıfırdan başlasaydın bu duruma bin kez cin olsan gelemezdin. Biz ne cinler gördük, kendilerini havacılığın kralı olarak görürlerdi ama şu anda kirasını ödeyemediklerini ofislerinde oturup kimi havacılığa girmesi için kandırayım da biraz daha idare edeyim diye düşünüyorlar. Allahın eli yok, düşünüp tutasın diye uyarıyor işte. Bugün Cuma namazına git, alnın secdeye değsin. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:04:38 Sayın Ali Sabancı herşey para değil bunun farkına varmışsınızdır inşallah Bu kadar bakımsız ve eğitimsiz pilotlar ile uçuşlar yapıyorsunuzki insanların canını tehlikeye atıyorsunuz.Bence biraz ekibinize eğitim ve uçaklarınıza bakım yapınız 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:04:19 Tüm Pilotlar adına ! 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:03:59 Buraya yorum yapanların havacılık sektöründe olduklarını sanmıyorum. Çok aşırı seviyede bilgisizler.Bu durumda havacılık sektöründe çalışan arkadaşlar kızmasın, üzülmesin, merak etmeyin, bu yorumları yapanlar sizden değiller. Adam ne bilsin hayatında uçağa el sürmüş mü acaba bu yorumları yapanlar? 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 10:00:05 ali sabancı mı kullanacak uçağı? pilotların gözü nereye bakıyormuş? kocaman aydınlatma direğini görememişlerse yazıklar olsun...artist artist etrafı seyredeceklerine apronda ne var ne yok bir baksınlar astronot efendiler...bunun neresi görünmez kaza adam gibi bakarsan görürsün:)) 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 09:59:22 sn çalık elazığa bekleriz mlx yolcularını karda siste malatyanın hakkı çok geçti bize .. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 09:54:33 uğraşsan yapamazsın, Tebrik ederim Pegasus u bir ilk e imzasını daha attı 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 09:53:37 Sabanciya kapak olsun ! 3.5 sirket degil, tüm sirketler eksi pegasus kalacak yakinda.. 0
  • Misafir 30 Ekim 2009, Cuma 09:46:02 hadi hayırlısı 0