Pegasus pilotunun ilk ifadesi ortaya çıktı!

    Çok beğenilenler

  • FTL 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:24:43 Ekip sabah saat 6 başladı kaza saat 20:36 olmuş... skandal bence! 4
    • Kaşif 15 Ocak 2018, Pazartesi 16:07:17 Uçak 23:25 de inmiş gözüküyor flight radar da. 0
  • Klavye delikanlıları 15 Ocak 2018, Pazartesi 09:44:04 Gün içerisinde birçok kaza kırım uzmanı görüşlerini paylaşacak burada malesef. Bilip bilmeden atıp tutacakları. Geçmiş olsun... 6
  • Tüm yorumlar

  • Burhan 17 Ocak 2018, Çarşamba 09:34:42 Memlekette herkes pilotmuş da haberimiz yokmuş. Yorum yapan sevgili arkadaşlar. Kaza halen inceleniyor. Kaza kırım inceleme raporu bitince yayinlanir. Yorumlardan gördüğüm kadarıyla, herkes yorum yarışına girmiş. "Ben söylemiştim" demek için herkes yazıyor. Konu hakkında teknik inceleme zaten yapılıyor. Önemli olan, çıkan rapor sonrasında alınacak dersler. Unutmayın "Havacilık kuralları kanla yazılmıştır." Azıcık sabredin. 1
  • airmen.6648 16 Ocak 2018, Salı 11:20:53 En buyuk sans zemin yumsak toprak yakiti emmis motor kopmus yakit hatlari acik.yakit kokusu yolcu kabininde duyulmus taksi rutta olup yaki kacagi olsa sicak bolgeye damlayacak yakit yangina sebep olurdu.gecmis olsun.eski jet mot.tek. 2
  • Wut 15 Ocak 2018, Pazartesi 23:35:47 Cana geleceğine mala gelsin. Büyük geçmiş olsun tüm ekibe. İnsan hatası, teknik arıza o ya da bu olabilir. Çok şükür ki kimsenin başına birşy gelmeden atlatılmış. Şimdi meslektaşlarınızı gömmek yerine sükunetinizi koruyun bence. Yarın birgün sizin başınıza gelmeyeceğinizin hiçbir garantisi yok. Hepimiz insanız. Hata yapabiliriz veya aksaklıklar bizim de başımıza gelebilir... 1
  • Boştu 15 Ocak 2018, Pazartesi 23:09:47 Ya kardeşim her zaman olduğu gibi yine kendinizi boşuna parçalamayın. Bu kaza pilot hatasına dayalı bir kazadır (PİLOTAJ ) Pilor arkadaşlar her kazadan sonra yorgunluk çok uçtuk vb yaygaralarını bırakın günlük haftalık veya aylık uçuş görev süresini geçen var mı yok mu? Onu söyleyin. Geçenlerin olduğunu biliyoruz. Açtırmayın ağzımı efendi olun. 3
  • Öğrenci pilot 15 Ocak 2018, Pazartesi 22:00:55 Herkes atıp tutmuş. İncelenmesi gereken çok veri var. Boş işkembeden sallamakla olmaz. Resmi raporun yetkililerce açıklanması gerek. Pilotajı kolay sananlar yeniden düşünsün. İstersen 20 bin saatin olsun tek hatanda herşey değişir. Makineler bile arıza yaparken insanlar pilotların her zaman doğru karar verip hatasız uçmasını bekliyor. İnsan faktörü diye birşey var, hiçbir uçuş bir öncekinin aynısı değildir. 0
  • Pgs 15 Ocak 2018, Pazartesi 21:23:29 Yok yok bagaj yukleme hatasimi acaba 0
  • TELEFON 15 Ocak 2018, Pazartesi 20:15:16 Teker koyunca telefonla konuşanlar,ayağa kalkanlar burada yorum yapıyor.Neymiş kablodan giden elektirikle motor devri ayarlanıyormuş anladınız.O zaman iner inmez neden konuşuyorsunuz 150 sinyal üretiyorsunuz.? 0
  • Parasus 15 Ocak 2018, Pazartesi 20:10:32 38bin euro Type ücretini alıp işten attığı nice pilotların hesabını kim soracak Pegasusa? Kim hangi babayiğit delikanlı bu işe son verecek??? Type eğitimini bitirmeden 38bin euromuzun üstüne yatan ve eğitimimizi harap eden varlıklar Allah gün gelir hesabını sorar!!! Nefret ediyorum siz yaratıklardan...SHGM arkamızda durması gerekirken her zamanki gibi 3 maymunu oynamaya devqm ediyor...Para o kdr sıcakki zevkini alanın gözü dönüyor 0
  • Yabancı site 15 Ocak 2018, Pazartesi 19:59:14 First Officer was the pilot flying and the weather was at minimums.They are expecting to see the runway at minimums. At minimums they show the runway . First Officer disengaged the autopilot but at the same time he pressed the TOGA buttons. Turkish captain takes over and lowers the nose and retards both thrust levers to idle. They land at idle thrust but aircraft was dispatched with one reverser inoperative. Captain deploys the thrust reverser of the left engine and releases the right engine. Since he hadn't disconnect the auto throttle right engine goes to TOGA thrust. Aircraft starts to accelerate and skids off the runway from the left. Right engine separates. 0
    • Vatandaş 16 Ocak 2018, Salı 11:52:00 Adamlar neyin ne olduğunu bizden daha iyi biliyor arkadaş vay be 0
  • Deniz Nigiz 15 Ocak 2018, Pazartesi 19:05:38 Keyifle seyahat yaptığımız Pegasus ailesine geçmiş olsun... 0
  • ? 15 Ocak 2018, Pazartesi 18:17:39 hemen bi karara varmayın 0
  • Bilirkişi 15 Ocak 2018, Pazartesi 17:11:24 Hata benim ters yöne döndüm demesi mi bekleniyordu. Kara kutudan sonra ortaya çıkar 0
  • Teknik Bilgi 15 Ocak 2018, Pazartesi 16:44:34 Bu motorlarin baglantilari yani kanada baglantilari belli bir titremede yani asiri sarsintida kopmak zorunda. Ucak havada iken motorda herhangi sebebden dolayi motor titreyip yalpalarsa Kanada zarar verip daha kötüsünü engellemek icin o motorun baglantilari yani askilari belirlenmis yerlerden kopar bunlar genelde silindir seklindeki 4 baglantive motor kanat'dan ayrilir. Ucak duruma göre o sekilde acil inebilir. Burada tabi motorun zemine vurmasi'ninda cok rolu var görünürde böyle gibi. Teknisyen degilim ama genel kültürüm hele hele teknikle ilgili cok iyi sagolun 0
  • Kartakont 15 Ocak 2018, Pazartesi 15:50:44 Cep telefonunu uçaktan inmeden hemen açan bir yolcunun neden olduğu bir sorun olabilirmi acaba? 0
  • Soru 15 Ocak 2018, Pazartesi 15:46:34 Anlamadığım inişi kaptan pilot yapıyor F/O ya devrediyor.Taksiyi sadece kaptan yapabilir wheel string onun tarafındadır. F/O rudder la mı taksi yaptı. 0
  • Kesinlikle 15 Ocak 2018, Pazartesi 15:40:24 Kaptan suçu olamaz dönüş yaparken sağ motora güç verebilir daha keskin bir dönüş olsun diye ama önünde cep var hadi cepten dönmedi pist ortasından döndü de yine de denize uçacak kadar hata yapacaklarını zannetmiyorum.EEC hatası olabilir. 0
  • Plt23 15 Ocak 2018, Pazartesi 15:23:43 Kaza raporu açıklansın sizde göreceksiniz ki pilot yanlış motora güç verdi ve toparlayamadı hepsi bu Allah daha büyük kaza belalardan korusun 14
    • Bilen biri 15 Ocak 2018, Pazartesi 16:10:02 Yanlışın var. Karadeniz'i aşmaya çalışan motor da büyük bir ihtimalle problem var. 0
    • Dostum 15 Ocak 2018, Pazartesi 16:19:35 Yerde dönüşlerde asimetrik Thrust kullanıldığı bir gerçek. Ancak istisnasız hepimiz yerde 40 N1 üzerinde Thrust açmamaya özen gösteriyoruz. Yanlış motor Thrust ı açılmış olsa bile 40 N1 uçağı kontrolsüz durumlara sokmaz. Ki kaptanın yanlış Thrust açma olasılığı, tecrübesine binaen yazıyorum neredeyse sıfırdır. 0
    • Plt12 15 Ocak 2018, Pazartesi 18:25:51 Niye tam güç vermemiş acaba. 0
    • Sen pilotsan 15 Ocak 2018, Pazartesi 20:50:01 Hepimiz tellakız. 1
    • Gercek bilgi 15 Ocak 2018, Pazartesi 21:14:35 P/F first officer.. tavan dusuk, 500 feet te pisti gormusler. Manuele e gecerken A/T dngc yerine TO/GA ya basmis. Kaptan kumandayi alip indirmis ancak reverse un biri arizali ve A/T off yapilmamis. Pist sonundan back track icin reverse kapatilinca gazlar 100% acilmis dumduz denize dogru firlamislar. Bildiginiz gibi sadece her iki reverse calisiyorsa TOGA devreden cikar ancak tek reverse ile otomasyon devrede kaliyor ve ucak go around yapmaya calisiyor...olay bu... 0
    • Tabi tabi 16 Ocak 2018, Salı 09:10:30 Plt23 kazayi cozmus dagilabilirsiniz beyler 0
  • FADEC 15 Ocak 2018, Pazartesi 14:27:48 Full Authority Digital Electronic Control. Yani Thrust leverl lar ile EEC arasında mekanik bir bağlantı yoktur. Thrust lever açısını FADEC algılar ve EEC bu bilgiye göre ne kadar yakıt vereceğini ayarlar. Bu sistemin arızasında Thrust lever ile motor kumanda edilemez. Geçen yıllardan benzer bir arızayı Çiğli’ye inişi esnasında bir F16C yaşamıştı ve kaza meydana gelmişti. Pilotumuz da maalesef şehit olmuştu. 737-400 uçaklarında gaz kollarıyla MEC arasında kablolu mekanik kumanda vardır. NG de FADEC kullanmışlar. 5
    • FADEC mi? 15 Ocak 2018, Pazartesi 14:55:01 Peki neden şimdiye kadar hiç böyle bir kaza yaşanmadı? FADEC ilk defa mı arıza yaptı Türkiye'de? 8
    • FADEC arızası 15 Ocak 2018, Pazartesi 16:13:58 Buna şanssızlık diyebiliriz. Sistemler çok güvenilir ancak asla hata yapmazlar diye kabul edemeyiz. Bu sistemin inişten sonra VMCG süratinin altında arıza yapması çok uzak bir ihtimal ancak öyle görünüyor ki maalesef gerçekleşti. Bu sistemin arızasında uçağın QRH inde bulunan ENGINE LIMIT OR SURGE OR STALL check listi uygulanır. İlk iki maddesi ezbere yapılır. Motor durdurmak bu ezbere yapılan işlemlerden değildir. Zaman kritik durumda arıza olduğu aşikar. 0
    • .... 15 Ocak 2018, Pazartesi 16:15:25 çiğliye hiç f16 düşmedi arkadaş nerden bulup yazıyorsun acaba bunları. 0
    • Bilen biri 15 Ocak 2018, Pazartesi 17:35:33 Sorduğun soruda hata var. Bir arızanın arıza olmasi için önceden aynı arızanın meydana gelmiş olmasını gerektirmiyor. Motor uçmuş gitmiş, pilotun söyledikleri doğru muhtemelen. Motor yere vurmaya kopsa hız alıp o kadar uçamaz. Tarkat tan dolayi kopmuşa benziyor. Yani fan lar gövdeye gelipte milleti yarmadan motor kopmasi mucize. Tahliye de ayrı mucize. 0
    • Fadec? 16 Ocak 2018, Salı 07:29:32 737 ucaginda fadec yok diye biliyorum. Fadec airbusta var 0
  • FADEC arızası 15 Ocak 2018, Pazartesi 14:17:27 Engine limit or surge or stall. Thrust levers idle dayken Eng no 2 full thrust üretmiş ve uçak VMCG altında olduğu için directional kontrol kaybedilmiş ve olay yaşanmış. Bu arızada 2 adet memory item vardır: A/T - disengage, Thrus tlever - retard. Gerisi read and do. Zaten olay inişi müteakip olduğu için, Thrust levers idle, A/T off durumdadır. Ekibin herhangi kusuru olmadığı aşikar. Şimdi bazı aklı evveller çıkar “e kaptan neden motoru durdurmamış” diye sorabilir. Start lever cut off maddesi memory item değildir. Start lever cut off yapılımış olsa bile motor durmayabilir. Başıma geldiği için rahatlıkla söyleyebiliyorum. Ekibe geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Allah beterinden korusun ve bir daha da yaşatmasın inşallah. 10
    • ziyaa 16 Ocak 2018, Salı 02:12:01 Ekibin kusuru yok ucagı da hayaletler kullanmış. read and do'ymus. instructor mı oldun simdi bunları yazıp?! boyle gayet normal bir seyse her zaman olabilir o zaman deniz kenarına pist de yapılmasın :) Ne arıza gelirse gelsin kontrol ekipte. Ekip golü yiyecek kaçış yok. 0
  • F/O 15 Ocak 2018, Pazartesi 14:10:25 Deseniz bildik ve tanıdık F/O vukaati. Motorun, kendiliğinden hızlandığını sanıyor. Anlat anlat 21
  • FTL 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:53:04 FTL FATIGUE UZUN MESAİLER ÜSTÜSTE ERKEN MESAİLER MİNİMUM İSTİRAHAT İŞÇİSİN SEN İŞÇİ KAL MANTIĞINDAKİ ŞİRKETLER YORGUN EKİPLERLE MAXIMUM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BEKLEYENLER VS... 9
  • Yorumculara 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:22:53 Yani herkesin yukarıda yazılanlara bir yorumu yok mu '' uçağı PARK ETMEK için ikinci pilot devreye girer '' Ya buraya yorum yapanlar havacı değil ya da bu site havacılık değil magazin sitesi ...... Böyle bir ifade olabilir mi...!!!!!! 3
    • Bilenlerden :) 15 Ocak 2018, Pazartesi 15:16:06 sop gazetesi değil ki. Sekreter yazmıştır ondan. Ne bilsin kizcağiız 2
    • Bilen biri 15 Ocak 2018, Pazartesi 15:34:02 Pilotsuz ucak demiş, kimse bişey dememiş. Şaka değilse (olur ya) konuya katkıda bulunayım dedim. 1000 var ama birini söylesem yeter. Ben otopilotları çok iyi dinleyen biriyim. Aralarinda 10 saat i bırak on saniye sonra ne sorun oluşabilir diye tartışanlarını görmedim. Cok geçmiş olsun. Ekip 170 kişinin hayatını mucizevi bir şekilde kurtarmış. Süpersiniz. 0
    • Amaç üzüm mü bağcı mı 16 Ocak 2018, Salı 04:17:26 Diğerine de birinci pilot demiş zaten. İfade olayın akışına göre yazılmış; birinci pilot inişi yapan f/o; ikinci pilot kontrolleri alarak sonradan ifadeye dahil olan kaptan oluyor. Sen de iyi ki pilotsun ama çok da pilotluk kasmayıp anlamaya çalışsan bi meslektaşıma daha ayar olmayacaktım. 0
  • Yanlış ifade 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:08:56 Autoland yapılsa bile şayet kaptan devreden çkarmaz ise sistem 6sn sonra A/T ve. 8sn sonra A/P. off yapar. Müdahele edilmedikçe motor yerde gaz açmaz.Bu olayda başka bir neden var Allah bir daha göstermesin Pegasus camiasına büyük geçmiş olsun. 5
    • yanlis bilgi 15 Ocak 2018, Pazartesi 13:02:50 b737-800 autoland yaparsa touchdown sonrasi 2 saniye sonra A/T devreden cikar ama A/P ancak pilotun mudahalesi ile devreden cikar 1
    • B737 15 Ocak 2018, Pazartesi 14:30:44 3,30 luk glidepath bu uçağın autoland limitleri dışında. O yüzden autoland değil zaten. 7
    • Toga 15 Ocak 2018, Pazartesi 20:57:14 İnişten önce toga ya basılıp daha sonra disengage etmeden iniş gerçekleşirse gaz kolunu bırakınca tekrar toga ya açılır. Üstüne bi de sağ reverser inop olunca sol reverser açılıp sağ motor togaya açınca uçağı tutmak imkansız. 0
  • Pilotsuz uçak 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:50:49 Otonom uçaklar artık gelsin , insan hatası sıfırlansın , pilota artık gerek yok. 46
    • Plt 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:02:05 Otonom uçak hmm peki autoland da flare engage olmadığında Veya retard yapmadığında başına ne gelecek biliyor Musun bilmiyorsun çünkü cahilsin 4
    • Tabi olsun 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:13:17 Daha surucuz Araç yok yaygın kullanılan Adam Pilotsuz ucak Olsun Diyor sen hangi kafayı yaşıyorsun i 3
    • Sürücü 15 Ocak 2018, Pazartesi 13:46:35 Şöför arkadaş bendeki diploma bu ülkede çok az kişide var bana cahil diyen bir şöför :) 3
    • Cehalet 15 Ocak 2018, Pazartesi 14:39:51 Arkadaş ne geldiyse cehaletten geliyor, daha da gelecek. 1
    • Burcu 15 Ocak 2018, Pazartesi 18:04:31 Pilotsuz uçağa asla binmem.. sen bin ama,bi akıllı sensin çünkü 0
    • Boş insan 15 Ocak 2018, Pazartesi 21:41:12 Ya sen ne boş adamsın otonom uçak yapılsa o uçağa emniyetli değil bu diye ilk binmeyen cahilde sen olucaksın haberin yok. 0
    • Talihsiz yorum 16 Ocak 2018, Salı 04:25:08 Sebebin kendi kendine gaz açan uçak olduğunu belirten bi habere “uçaksız pilotlar olsun artık” diye yorum yazsan daha mantıklı olurmuş. Seninkisi talihsiz bi yorum olmuş. Yorumsuz haber istiyoruz ya da habersiz sen 0
  • Cabin saw 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:45:23 Normal bir iniş. Motor fren ve inişi sorunsuz.Bu sevindirici olan etken. Kazaya Motorun Taksi esnasında kontrol dışı hızlanması neden olmuştur.Bunun check edilmesi lazımdır.Tüm sigorta ve teknik ekibin bilgi alışverişi faydalı olur. Tekrarından allah muhafaza etsin. 5
  • Champ 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:35:27 Kardeşim teknik sorun olamaz demeyin. Olmaması gereken şeylerin olabildiğini defalarca gördük. Kitapta yazıyor ya da başımıza gelmedi diye olmaz sanmayın. Kul yapısı en nihayetinde. Çıkar kokusu. 3
  • ... 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:17:28 Tip eğitimi vermek umuduyla milletin 38 bin eurosunu alıp gönderen Pegasus...Kendine çeki düzen ver 10
  • Kurtarma 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:17:06 Tahliye gerçekten 20 dakikada başladıysa felaket. Konuyu bilen varsa açıklayabilir mi? 5
    • Oradaydım 15 Ocak 2018, Pazartesi 13:36:28 Yanlış bilgi 2
    • Bilen biri 15 Ocak 2018, Pazartesi 15:10:28 Doğru olsa bile, Kaptan tecrübeli belli ki, botlari patlatan tahliyenin kendisi zaten yaralanmalar ve/veya ölümlere yol açabilir, ucak düz dururken bile. Kalmış ki kafayı 45 derece Karadeniz e Doğru uzatmışken. Bu durum Çok iyi karar ve mucizevi tahliye ister. Bunu tüm ekip gerçekleştirmiş. Helal osun (pgs de çalışan degilim). Buradan şapkamì çıkartıp, one doğru egiliyorum. 5
  • Sisi 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:09:40 Pegasusun hisseleri çakilir 8
  • Tuhaf 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:03:59 İyide elin gaz kolundayken nasıl gaz açılmasına izin verdin? 20
    • Tayyeareci 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:26:51 Arıza oluşur ise gaz kolunun önemi yok 4
    • Tayyareciye 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:35:13 Ne demek gaz kolunun önemi yok autothrotle var bu uçakta thrustttaki her tepki gaz koluna yansır 4
    • Tayyaraciye diyene 16 Ocak 2018, Salı 01:31:50 EEC thrusttan bağımsız çalışır.Bilgin bu kadar işte. 0
  • ATC 15 Ocak 2018, Pazartesi 10:53:29 Tekrar çok geçmiş olsun. Kimsenin zarar görmemesi sevindirici. Tahliye işlemi ve olay sonrası çok başarılı, kazalar olabiliyor. Cana geleceğine mala gelsin. 3
    • Helal 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:26:36 Gördüğüm en güzel yorumlardan. Herkes bu kafayla bakabilse keşke suçlayacak yer arayacağına. 3
    • flyby 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:51:19 bravo 3
  • Boeing sıkıntılı mı 15 Ocak 2018, Pazartesi 10:47:50 Resimlerde her iki motorun thrust reverseları kapalı, speedbrake down görünüyor yani normal iniş sorunsuz tamamlanmış. Taksi esnasında sağ motor toga moduna geçmiş 7
    • ;)) 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:20:03 Evet bende farkettim motor çok fena toga olmuş :)))..Anladık biliyorsun bu işi :))) 12
    • Offf cok cahilsin 15 Ocak 2018, Pazartesi 22:17:07 Toga- take off/go around modu olup gaz kolu ustundeki tusa basilarak aktive edilir. Pisti pas gecmelerde ya da bazen kalkislarda kullanilir. Sag motor togaya gecti demek, sag motor kalkis icin hizlanmaya baslamis. Her seyi de bilmeyin be kardesim. Bilmemenize kizmiyoruz, bilgin yok fikrin var ona kiziyoruz. 0
  • kabin 15 Ocak 2018, Pazartesi 10:42:53 Herkese geçmiş olsun ben eminimki büyük kazayı en iyi haliyle atlattı şirketteki pilotların tecrubesini ve eğitimini bilmeyen yoktur canlı şahidiydim şuan orda çalışmasamda fikirlerim aynı inşallah en kötüsü bu olur tekrarı yaşanmasın. 3
  • soru 15 Ocak 2018, Pazartesi 10:07:07 Dönüşte sol motor yerine sağ motora güç verilmiş olabilir mi? burada bir pilotaj hatası olabilir mi? 11
    • B737 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:10:28 Hayır. 9
    • Qw 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:53:48 Katılıyorum. Buda bir ihtimal 3
    • başka bi ihtimal yok! 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:09:31 Pilotun yorgunlugu, Sağa döneyim derken, Sağ motora verilen güç ve newtonun etkiye tepkisi ile birleşince kaçınılmaz son. Bu biraz tali yoldan ana yola çıkan bayan sürücülerin sürekli sağına bakması gibi bişey olmuş. Neyse ki kimsenin burnu bile kanamadı, mala gelsin, telafisi var. 3
    • plt 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:14:22 Şimdi ıslak zeminde stearing yapılırken tercihen zıt motora takat verilir ki keskin dönüş mümkün olsun, Burada kardeşimiz iniş sonrası check-list vs. Birşeyle mesgulken yorgunlukla birlikte algısal yanılsama yaşamış olabilir mi acaba ? 4
    • Ya yapmayın allah aşkına 15 Ocak 2018, Pazartesi 21:46:15 İnanamıyorum bunları bilen birinin yazdığına, teknik bir arıza olmadığı sürece sonuna kadar gazda versen farkedip kapadığında uçağı durdurabilirsin burada belliki kaptanın dediği gibi bir teknik arıza var aksini düşünmek saçma olur. 0
  • debreli 15 Ocak 2018, Pazartesi 09:48:35 Ne kadar komik bir açıklama. Herkese geçmiş olsun tekrardan. 12
  • AIRBUS 15 Ocak 2018, Pazartesi 09:35:29 Bu Boeing problemli bir uçak, ben 6 yıldır 777 de kaptanım böyle saçma bir uçak görmedim, 737 yi konuşmaya bile değmez. 29
    • Katilmiyorum 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:50:35 Şu an 777'de kaptanım yıllarım 737'de geçti. NG uçağı otomasyon yönünden 777'nin ötesinde. Boeing uçakları 787 dahil kendini ispatlamistir. 5
    • Fo 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:58:40 Bende 77 de fo yum. 37-320-77 hepsi aynı , renkleri farklı. Embraer bekliyoruz. 1
    • Virgin galactic 17 Ocak 2018, Çarşamba 00:54:35 Şu an virgin galactic için tip eğitimindeyim. Uzun yıllar Boeing707 727 737 747 757 797 7997 uçaklarıyla uçtum... 777 kaptanımıza katılıyorum 777 saçma, 737 daha saçma nerde B707 ahhhh ah! FSX 777 sinden bahsediyorsunuz değil mi???? 0
  • 773 15 Ocak 2018, Pazartesi 09:34:36 Motorun kendi kendine guc vermesi gibi bir sey yok. A/p acik kalmis olabilir. 22
    • 779 15 Ocak 2018, Pazartesi 10:40:16 Acik kalan otopilot 15 dk sonra enerji tasarufu icin kendiliginden kapaniyor. Bazen de kapanmiyor. 7
    • Tayyareci 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:28:08 Arızalı EEC Olabilir 0
    • dddd 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:04:13 ap kapanır tabııı dıılse sarjjj bıter 0
  • Islerini iyi biliyorlar 15 Ocak 2018, Pazartesi 09:30:32 Bazi dejenerik arkadaslara soruyorum, hala bu pilotlar egoist, ukala‘mi? 5
  • İşsiz güçsüz adam 15 Ocak 2018, Pazartesi 09:25:35 ı..Türkiye'deki en kotu pilot bile Avrupa'nın en iyisi den daha iyidir...pilotun hatası yok. firmasına ciddi bir tazminat talebi açılabilir... 22
    • İsmimiz 15 Ocak 2018, Pazartesi 09:57:46 Neye göre kime göre iyi .. 0
    • Çok saçma 15 Ocak 2018, Pazartesi 10:26:16 Eğer bu ifade gerçekse "kesinlikle pilotaj hatası" sonucu çıkar. Motor kendi kendine çalışmaz kardeşim,mübarek evdeki lamba düğmesi de değil elin çarpsın açılsın 9
    • Çalışmaz mı? 15 Ocak 2018, Pazartesi 11:22:17 Çalışır kardeşim.bi arızası olunca çalışır. 2
    • birisi 15 Ocak 2018, Pazartesi 12:03:00 sadece 10 mt mesafe,eminim 20 olsaydı kaptan s/d ederdi o motoru,belki 2 motoruda standa çektirirdi uçağı 1
    • Ve 15 Ocak 2018, Pazartesi 15:46:59 Hatta kapatırsın ( start lever cut off ) yine çalışır , cycle yaparsın yine devam eder sende fire handle ı çekersin , park yerinde motor ancak durur !!! O kokpitte değilsen sus ! 1