PEGASUS PİLOTU: "YORGUN EKİPLE UÇMAK İSTER MİSİNİZ?"

    Çok beğenilenler

  • a.l 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:29:32 Pilota bravo.Gayet guvenli yaklasım gostermis,olmasi gerekeni yapmis.Pegasusun nekadar sorumsuz sirket oldugunu gormussunuzdur savunan insanlar. 5
  • Rezalet 12 Ocak 2015, Pazartesi 17:54:06 6 saat uçak içerisinde beklemek mi?! Rezilliğin daniskası. O ekibin derhal çıkışı verilmeli ve pilotların lisansları iptal edilmeli. Onlarca yolcuyu uçak içerisinde saatlerce mahsur bırakmak hava korsanlığından bi farkı yok yolcular resmen rehin tutulmuş. 19
    • Kısmet 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:16:38 Haklısın o pilotların işine son verilsin bize yer açılsın. 20
    • ... 12 Ocak 2015, Pazartesi 20:21:52 bence direkt asalım. atımı getirin! bilmeden konuşmak ne kadar güzel dimi:) 6
    • ANLAMADIM Kİ 12 Ocak 2015, Pazartesi 22:48:26 ŞİMDİ YOLCULARI UÇAK İÇİNDE PİLOTLARMI REHİN TUTMUŞ YOKSA HAREKET ETMESİNE KARAR VEREN ALANLARMI. BİRDE HEMEN EKİBİN ÇIKIŞI VERİLMELİ DEMİŞSİNİZ,EVET KATILIYORUM BENCE ÇIKIŞI DİNLENME ODASI YADA EVE DOĞRU VERİLMELİ,DIŞARI DOĞRU DEĞİL :)) 1
    • yuh 13 Ocak 2015, Salı 02:55:24 adamlarin aylik ucus saati dolduysa mesela ne olacak...cahil cahil konusmayin A320Capt. 2
    • kısmet e 13 Ocak 2015, Salı 09:42:42 senin bu zihniyetle iş bulabileceğini pek inanmıyorum. Ana yoruma gelince konuyu bilmeden dışarıdan yorum yazan cahiller ordusu ile karşı karşıyayız. Pilotu takdir ediyorum bu arada. Herkim ise uçuş emniyetini düşünerek yaptığı apaçık. Şirkette baki olacağı şüpheli. 2
  • Tüm yorumlar

  • yolcu 12 Şubat 2015, Perşembe 15:18:26 "Rezalet"rezalet senin yaptığın yorum.Neyse zaten yukarıda gereken açıklamaları yapmışlar,dilerim okumuşsundur. 1
  • to be honest 15 Ocak 2015, Perşembe 00:05:40 Uçucu Ekip Uçuş Görev ve Dinlenme Süreleri ile Uygulama Esasları Talimatı'na göre; -ki buna tüm uçucu ekipler tabidir- ekiplerin, günün farklı saatlerine göre değişen "uçuş görev süreleri"vardır. Bunun dışında bir planlama yapılması mümkün değildir. Uygulama aşamasında, o gün yaşanan krizdeki gibi, bir sebeple bekleme, gecikme vs. yaşanır ( o gün bütün uçaklar, de-icing için saatlerce beklemiştir ki de-icing soğuk havaalarda vazgelçilmemesi gereken bir tedbirdir)ve ana base'de mesai aşımı riski doğarsa, kaptan pilotun gerekli birimleri uyararak mesaisinin dolduğunu bildirir ve uçuş için yeni ekip ister. Rakı masalarında, kahve köşelerinde memleket kurtarmaya mahir, herşeyi bilen bir takım insanlar, bunları dikkate almadan atıp tutuyorlar. Kuralları uygulayan pilot, saatlerce uçak içinde MECBUREN beklemiş ve HAKLI OLARAK kızgın yolculara, ekip değişikliği sebebi ile daha da gecikecek olmalarını daha kabul edilebilir şekilde anlatmak için söylemiş olabilir. Anlamayan? 0
  • Android Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 21:29:09 Dispatch/pilot:6 saat ctot gelmis olabilir de nasi bir ctot o yahu (calculated take off time euro controlden gelir ltaa ve ltbb FIR larida kapsar havaci arkadaslar sadece tahmin :) 0
  • Android Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 21:08:26 Çalışma ahlakı olmayan pilotmuş .inşallah benim çalıştığım şirkete gelmez.Hain şöför 4
    • Derya DEMİR 13 Ocak 2015, Salı 22:52:07 2 yıl önce havacılığı bırakmış bir kabin memuru olarak söylüyorum, eski şirketim diye değil, olması gereken ne ise onu savunurum. Çok açık ki kaptan uçuştan gelen yorgun ekibin Adana uçuşuna gönderilmesini etik bulmamış ve bu doğru olan şeydir zaten. Şirketten gelen ve yapılması aslında doğru olmayan emre uymamak için bu soruyu sormuştur yolculara. Tabi ki kimse yorgun ekiple uçmak istemez ve yeni ekip gönderilir uçağa. Çalışma ahlakı yok diyeceğinize, pilotun hem yolcular hem kabin hem kokpit ekibi adına hassas ve mantıklı davrandığını kabul ve takdir ediniz lütfen. Keşke tüm kaptanlar bu anlayışta olsa. Çünkü EMNİYETLİ BİR UÇUŞ İÇİN DİNLENMİŞ BİR EKİP ŞARTTIR. Bunun aksi hayatı riske atmak demektir. 0
  • merve 13 Ocak 2015, Salı 20:30:25 Ben uçağın içindeydim yapılan muamele insan haklarına sığmaz, maden uçmayacaktı o ekip uçağa insanları almayacaktınız, 3 saat terminalde bekleyip sonrada uçağın içinde 3 saat bekletildik aç ve susuz... sonrada böyle bir açıklama insana neler yaptırır neler neyseki pilot kaçar gibi çaktırmadan gitti...pegasus firmasıyla olan derdi beni alakadar etmez ben çalışma etiğine bakarım. 0
  • İsim / Rumuz 13 Ocak 2015, Salı 19:21:43 Ben kaptanın kim olduğunu merak ettim. Ellerinden öpesim geldi. 0
  • Android Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 17:50:33 Dispatch/pilot:ucak en kucuk kaza kirim yasarsa ekip yanar kaptan pek yememis ama dogrusunu yapmis olmasi gereken ama ben sahsen alti saat beklesem evet yorgun ekiplede ucariz derdim :) guvenli ucuslar 1
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 14:22:46 Pilot pegasusla jubilesini yapmış yani kafasına koymuş ayrılmayı.bu ne lan bizde insanız demiş.ucus saati dolmus ve kendi ve yolcuların can güvenlikleri için sırf yönetime yalakalık yapıp uçanların aksine uçmamış.Pegasus a320de fo'yum magalesef pegasusta bu hep oluyo uçuracak pilot bulamıyorlar fazla mesai fazla mesai.Bence tüm pegasus pilotlar örgütlenip yönetime rest cekmeli böyle tek tek istifa ederek bir sonuca varılmaz.Yazık bizlere de pegasusla ucan yolcularada bu 6 saat bekleyen insanların ne sucu var.Yolcularada Pegasusla bidahs ucmasınlar demek kolay o iş öyle olmuyo tamamen duygusal nedenler.Yani money... 1
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 13:55:10 Yorum yazarken düşünmeden yazıyorsunuz arkadaşlar. Pilot aslında gönderme yapmış. Ekip gece uçuşu yapmış, uykusuz ve yorgun olabilir bu da herhangi bir acil durumda algı kapanıklığından hatalara yol açabilir. Uçak kazasına engel olmak için yapılan bir şeyi alıp nerelere götürüyorsunuz 2
  • TCZULU 13 Ocak 2015, Salı 13:35:36 Burda konu hakkında olumlu yada olumsuz yorum yapanların binde biri kadar pgs yönetimi konuyu umursamamıstır onlar sadece alacakları paraya bakar pılotun dan tut chek ındekı elemanının 1 kurusuna kadar göz koyar. ama ınsancıklarda yılda bır aldıkları prımle avunurlar bılseler üst yönetim ve onların kolladıklarının cukkaya ındırdıklerını 1 sanıye kalmaz kımse 1
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 13:27:15 Haber eksik gibi geliyor bana. 6 saat bekleme süresi ama görev sürelerinden bahsedilmemiş. Ayrıca görev süreleri dolduysa değişmeleri kadar normal bir şey yok. Kaptan da bilgilendirme için anons yapmıştır. Aniden değişen hava koşullarında oluşan problemlerde herkesin anlayışlı olması gerektiği kanaatindeyim. 0
  • normal 13 Ocak 2015, Salı 13:24:54 Pegasus icin cok normal bu yolcusunu misafir adi altinda (bak bak bak ada bak misafrmis kargalar bile guler buna) esya gibi tasiyan bir tasiyici. Ama kabahatin buyugu Pegasusa binen yolcularda boyle enayi yolcu olunca ister istemez bunlar oluyor ama eski doluluklari yok zaten eski bilet fiyatlari da. Binmeyelim ve de bindirmeyelim sevdiklerimizi. 0
  • Android Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 13:04:35 Agzi olan konuşmuş yine.Pilotlari yaptiklari davranistan oturu kutlamak gerek once guvenlik ve insan sagligi gerisi boş 0
  • erman 13 Ocak 2015, Salı 11:52:24 Pegasus yavaş yavaş kendi sonunu hazırlıyor. Yabancı bir ülkede olsa açılan tazminat davalarından oldukça zarar eder ve kendini düzeltmeye çalışırdı. Hayatta uçmayacağım Pegasus,'la. Moskova Domodedovo havalanına valizim gelmedi ve ancak 5. gün sonunda İstanbul'a dönerken güç bela alabilmiştim valizimi havalanından. Kesnilikle hiç ilgilenmiyorlar :( 3
    • yaaa 13 Ocak 2015, Salı 13:51:30 arkadas sen pegasusla ılgılı heryere aynı seyı yazıyorsun.ucusunun bırısınde bavulun kaybolmus sonra bulmuslar bırdaha ucmuyacakmıssın.tamam anladık ucmuyacaksın ve mahkemeye vereceksın.ama bılmedıgın bırsey bavullardan ve kaybolmasından hava yolu sırketlerı degıl yer hızmetlerı sorumludur.yanı sen mahkemeyı pegasusa degıl celebı tgs havas yada ındıgın meydanda kım varsa ona acarsın.pegasus sadece bavulunun tasımasını yapar.tum hak aramaların bu sırketlerden olur.yanı nefesını tuketme oyle yok pegasus bunu yaptı soyle oldu olayına gırme.sadece tum hava yolları senın madur olmayasın dıye bır ıletısım burosu koyar senın bagajının sorununu halletmek ıcın.yoksa senın valızını ındıren bındıren pegasus degıldır.aynısını atlas tgs yada havas thy tgs onur havas celebı gıbı sırketlerden hızmet alır.yanı buraya aynı olayını anlatıp anlatıp durma.valızını bulduysan sukret ok.bılıp bılmedende yorum yazma 3
    • ıkıncjsı 13 Ocak 2015, Salı 13:58:07 merak etme sayet bır konuda sorun varsa yolcu sıkayetlerınden once sırket hesap soruyor.ama kusura bakmada bızım yolcularımız 30 tlye bılet alıp hava yolunu aldıklarını sanıyor.unutulmaması gereken sey oradakı ekıpler kendı zevklerı ıcın bırsey yapmazlar.sızden once sırket nedır arkadas sorun dıye sorusturmasını yapar.ıkıncı olarak senın sahıp oldugun tum haklar koltukların arkasındakı pegasus dergılerınde yazıyor yada ınternet sıtesınde.ama sen o dergılerın ıcındekıletı okumak yerıne araya sakıs yapıstırdıgın ıcın yada resımlerını kestıgın yada ınternet sıtesınde haklarını okumak yerıne sadece ucuz bılet almak için sıteye gırdıgın ıcın sen bunları bılemessın.senın hakkın varsa ve ıhlalı soz konusu ıse gıt mahkemeye.sen buraya hep sıkayetını yazıyorsun gıttınmı mahkemeye.yok.cunku hakkın yok.hava yolu yazmıs oraya herseye senın yerıne dusunmusler.bırsuru seyı.oyuzden burada abuksubuk yazacagına gıt haklarını ogren varsa ıhlal hakkını ara.senın varsa ıhlalın bılkı yandın:))) 0
  • cahiller 13 Ocak 2015, Salı 11:29:43 Türkiyede yeterince pilot yok atlasjet pegasus thy ucak siparisi veriyor ama kim kullanacak pilotlara destek verilmiyor bizim millet col yemek derdin de ic hatlarda bile yemek ikrami vermiyor diyor kiziyorlar yemegin iki saat ac kal ölürmüsünüz 3
  • HAVACI 13 Ocak 2015, Salı 09:48:38 Bundan yıllar önce ANTALYA da ONUR AİR pilotlarından UĞUR AŞIKOĞLU cpt bu şekilde uçağın güvensiz ve ekibin yorgun olduğunu söylemiş uçuşa gitmemişti,kriz olmuştu.ISPARTA kazasındada ekip ekip uçuş üstüne uçuş yaptırılmış olup yorgunluktan ve uçağın bakımlarının yapılmamasında düştü.Sonuç yıllarca SERHAT cpt suçlandı pilotaj hatası denildi. 0
  • kamyoncu 13 Ocak 2015, Salı 09:25:39 Pegasus uçuş ekibinden bile tuvalet ücreti alan firma değil miydi ? Pardon kahve ve çay ücreti de olabilir, karıştırdım .Bilemiyorum. Yorgun uçuş ekibi hata yapabilir,bu hata ucuza da mal olur pahalıya da. EASA gelse de PGS'nin kulağını çekse. Aylık uçuş saati 55 olsa.Ben 60'a da karşıyım ,çünkü hayat akıyor gidiyor.Hiç bir şey yüzünüzdeki derinleşen çizgilere , aklaşan telleri geciktirmiyor,aksine hızlandırıyor. Aynada gördüğünüz muhteremin yedeği yok,biriciktir ,bir tanedir ve sevdiklerinizin hazinesidir. 3
  • Android Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 09:20:41 Cok fazla bilgim yok, hatta hic yok diyebilirim. :) ama mantigim 3-5 bin metre ve yukarisinda onlarca basinc altinda metal bir kus ucurmayi 600km araba kullanmayla kiyasliyan zihniyeti alkislamak gerek diyor, kaldiki isin birde psikolojik yorgunlugu var. Ben şoförüm isimde cabin cocpit ekiplerini tasimak, gunde ortalama 350km yapiyorum ve inanin yoruluyorun yaptigim yoldan cok tasidigim arkadaslarimin sorumlulugu yoruyor beni. Ben 6-7-8 kisi tasiyorum adam 150 200 kisi, buda agir bir yuk. Bence teknik olarak bilmem ama vicdanen ve yapilan ise saygidan oturu kaptanim dogru olani yapmis. Saygilar. 0
  • ztk 13 Ocak 2015, Salı 09:17:57 yolcularin ne sucu var, pilot arkadas zaten istifa etmeye karar vermis, artistik bir sekilde bitireyim demis hani ben gidecegim ama adim sanim yurusun ,10 sene sonra hala beni konussunlar seklinde.. ayrica 6 saatte adanaya 2 kere gidip gelirsin .. dogru, ismi tarihe kazinacak, baska bir turk isrketinde zor is bulur.. 5
  • murat 13 Ocak 2015, Salı 08:56:44 Pilotta olsa insandır, yorgun pilot uçak kullanamaz Dünya kurallarına göre yasaktır. adam haklı. Para kazanma hırsı nedeni ile güvenlikten taviz verilmez 0
  • banknot mu??? 13 Ocak 2015, Salı 08:47:58 banknot banknot diyen ahmak....... pegasusa ise giren tecrubesiz bir pilotun 850 tl asgari ucretle ise basladigini biliyormusun???? evet 850 tl. cunku şirketler pilot alirken minimum 1000 saat tecrube istiyor ve 1000 saatlik tecruben yoksa is bulman imkansız. Pegasus bunu firsata çevirmiş gel ben sana 1000 saat tecrube yaptirayim sende sağ koltukta 850 tl ye uc diyor. pegasusun ikinci pilotlarının 1000saatlik tecrube yapmak icin bedava ucan pilotlardan oluştuğunu biliyormuydunuz. hadi buyurun buradan yakin şimdi. 1
    • hadılen 13 Ocak 2015, Salı 13:46:41 sacma sacma konusma sende kımı kandırıyorsun.850 tl maas.ona bedava ucan pilot degıl paralı egıtım denır.parannı verırsın egıtım almak ıcın bu surede sana maas vermez.bu tum sırketlerde aynıdır.egıtım sonrasında begenırlerse alırşar ve sana hakettıgın maası alırsın.senın hesaba gore paralı egıtıme geleceksın bırde sırket egıtımdeyken sana onla para verecek.neyın kafası bu 1
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 08:18:59 Ağlak olmayına; O kadar parayı slıyoruz üstünede ağlıyoruz ne yapıcaksın 2
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 08:18:06 Ben sana soruyorum neden önce Türkçe öğrenmiyorsun? 0
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 07:02:00 Tabi yorgun olurlar bizim otele geliyorlar yatılınekip olarak hiç dinlendiklerini görmedim 1
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 04:48:38 Dunning-Kruger effect is full in charge here! 1.Yetkin olmayan insanlar becerilerine aşırı değer biçme eğilimindedirler. 2.Yetkin olmayan insanlar diğer insanlardaki gerçek beceriyi farkedememektedirler. 3.Yetkin olmayan insanlar kendilerindeki yetersizliğin boyutunu görememektedirler. 4.Eğer bu yetkin olmayan insanlar becerilerini geliştirmek üzere eğitilirlerse, geçmişteki eksikliklerini farkedip kabul etmektedirler. Sonuç olarak insanlar, bir konu hakkında ne kadar az biliyorsa, o konu hakkındaki az olan bilgisi aslında ne kadar az bilgi sahibi olduğunu farketmesini engellediği gibi, sanki konuyla ilgili her şeyi biliyormuşcasına bir özgüven kazandırmaktadır. 0
    • ztk 13 Ocak 2015, Salı 09:20:43 kruger effect yazacak yeri buldun :) freedy kruger mi diye yorum az sonra gelir.. 0
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2015, Salı 03:49:49 TK da dinlenme suresi konusunda problem hic olmuyor, ister inanin ister inanmayin. Bu konuda yazili ne ise odur. Sure astiysa yeni ekip gelir yorgun ekip istirahatr gonderilir. 0
  • Plt 13 Ocak 2015, Salı 01:04:53 Bu kafayla yakında Pgs de Kaptan kalmayacak....Giden kurtuluyor, kalanlarda insafsızca kullanılıyor...yönetimin tek derdi, yıl sonu alacağı astronomik pirim mi acaba ? Herkes bir gün kefenin cebi olmadığını öğrenecek...ellerinden gelse, ekipleri, havaalanındaki ofiste , dünyanın en rahatsız koltuklarında yatıracaklar... 0
  • yazık 13 Ocak 2015, Salı 00:59:13 pegasusta line eğitimi alan bir genç tanıyorum.. 25 dk lık turn around lık sürelerde saçlarının 1haftada beyazladığına şahidim tabi birde yeni olunca stresten darmaduman olmuştu.. şok olmuştum sağlıklarını kaybedicek bu insanlar birileri buna dur demeli 0
  • İphone 13 Ocak 2015, Salı 00:33:23 Tövbe tövbe O Allah'ın oglu gelse kaldiramaz diyen arkadas Allah izin vermezse o ucak kalkmaz nasil bir usluptur sendeki 0
  • Şirket mi? 13 Ocak 2015, Salı 00:32:33 Kaptan herhalde THY Larına geçecektir. 0
  • BRAVO KAPTAN!! 12 Ocak 2015, Pazartesi 23:56:04 KELLE KOLTUK UCMAK ISTEMIYORUZ!!!!!!! 0
  • Haber? 12 Ocak 2015, Pazartesi 23:48:38 Bu nasıl haber, doğru dürüst detay verilmemiş, pilot neden böyle bir anons yapmış, neden yolcular 6 saat uçakta beklemiş? Ben bu haberdeb birşey anlamadım. 0
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 23:33:09 Ayrica iste bu kadar bilgisizsiniz topu topu 6 saat agliyorsunuz diyebilcek kadar :)) sayin yorumcu havacilikta 14 saat mesai yapabiliorsun o saat dolmadan da ekip degismez yani sadece gordugun okudugun degil o is 6 saatle bitmior senin 1 de kalkcak ucagin icin biz saat 4 te kalkip ordan oraya ucuyoruz senin ucagina son seferimizde yada bi oncekinde gelioruz yorum yapmak istiyorsaniz once sivil havaciilik kurallarini okuynz 0
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 23:29:36 Aglaklik mi keske sen bizim yaptigimjz isin binde birini bir gun icinde yapabilsen bi kere gidiosunuz basinctan agziniz acik uyuyorsunuz yapmayin allah askina gozunuz varsa kazandigimiz parada buyrun havacilik herkese acik sizde yapin madem banknot sizd3 kazanin bu kadar kolay kazaniliyorsq kimse engellemez yok yapamiosan dq kimsenin rizkinda gozun olmasin 0
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 23:28:08 O pilotu işten atarlar yarın 0
  • sorun baska 12 Ocak 2015, Pazartesi 23:16:28 Acemi yorumcular sorun baska atlamayin burada cok onemli baska sey var 6 saat rotar degil sorun buyuk tehlike baska ucustan gelen yorgun ekibin bu ucusa verilmesi ucak 6 saat gecikebilir ki zten pegasusta gecikme cok siradan bir olay her gun olan bir sey ama bakin yorgun ekip 6 saat gecikmis olan bu ucusa verilmis sorun burada SHGM goreve.Sevdiklerinizi bindirmeyin siz de binmeyin beygire 0
  • Maritsa 12 Ocak 2015, Pazartesi 23:11:58 Kış aylarında özellikle yaşadığımız sert kışla beraber bu tip olayların yaşanması çok normal.Altı saat çok uzun bir süre bekleme için,yolcuları hayal edebiliyorum,ama kaptanın anonsu normal olmuş,ekip değişimi safety açısından gayet yerinde ve uygundur,konuya pegasus olarak bakmayalımda,genel havacılık ve yaşanılan zorlu kış şartları altında gözüme herşey olası göZüktü;) 0
  • pega tırt 12 Ocak 2015, Pazartesi 22:35:54 Acgoz alı ve şurekası kullıyen foss .Yapamayaxaklar bu işi anlasoldı 1
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 22:07:52 Pegasus candır. 4
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 22:03:02 Ben sana soruyorum niye pilot mesleği seçtiniz? 27
    • Expat Turk 13 Ocak 2015, Salı 00:05:16 Ben size soruyorum neden Turkce konusamamak siz? 0
    • gel sen gel... 13 Ocak 2015, Salı 02:49:04 arkadasim gunde 5 saat ucurayim seni. pilot degil yolcu olarak... darmadagin olursun. Bizdeki fizikselin yani sira ve buyuk oranda zihin yorgunlugu. Tavsan gibi 5 duyusu acik ucmak nedir bilir misin? Bilmezsin...Sakin bir gun isten eve geldiginde yoruldum deme 0
    • hebele hebele 13 Ocak 2015, Salı 08:26:55 Türkçe öğren önce.Dün öğrenmiş konuşmayı bugün yorum yapıyor. 0
    • bende soruyorum 13 Ocak 2015, Salı 08:42:49 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 22:01:36 Bu kadarda ağlak olmayın ya ne nankör bu pilotlarda kabin görevlileri de. Ulan topu topu 6 saat birde ağlamaya bak. Tamam can taşıyosunuz zor iş yapıyosunuz herkez yapamıyor ama karşılığınıda banknot banknot alıyorsunuz işte. Helal olsunda tek sizmi iş yapıyorsunuz. Dışarda çalışanların başka iş yapanların sanki canı yok. Ayrıca o yolcular sanki hepsi tatile gidiyor miamiye. Yolcuda yorgun olamazmı neden o pencereden bakmıyorsun hiç. 42
    • kıdem 12 Ocak 2015, Pazartesi 22:19:34 ah otobüs kafalı yolcu ne diyelim sana he he tamam he he 0
    • embesil 12 Ocak 2015, Pazartesi 22:26:02 Lan gerizekalı adamda yorgun oluduğu için değişmiş. Herşey parayla ölçülüyorsa sana para teklif edeyim bakalım neleri kabul edeceksin. 0
    • banknot 13 Ocak 2015, Salı 01:17:59 bre allahın adamı yolcu yorgun olsa yaslar kafasını uyur son yaklaşmada uyuklayan pilot nasıl bir sonuca yol açar hiç düşündünmü sen mesai limiti diye bişey var adamlar bu limiti aşma ihtimali olduğu için haklı olarak uçmak istememiş havacılık kesinlikle türk yolcusunun anlayabileceği bir konu değil... 0
    • herkeZci 13 Ocak 2015, Salı 02:53:47 bak herkezci kardes sen once bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma. Isine gucune bak, yolcu olarak camdan disariyi izle, kokpite kafani uzatma anlamazsin 0
    • Bi haber 13 Ocak 2015, Salı 03:06:36 Regülasyondan bihaber yorum yapmak kolay, her hangi bir kazada (en ufak bile olsa) otorite önce pilota sorar; neden uçtun diye. Kimse bu riski almaz. 0
    • yav hehe 13 Ocak 2015, Salı 08:28:54 Ben senin o yaptığın işleri yerim.2 gün gel çalış nereye kaçacağını bilemezsin 0
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 21:57:02 Bakin bu isin patronlarla alakasi yok kule izin vermezse hava muhalefeti izin vermiosa degil sabanci tobe hasa allahin oglu gelse kaldiramaz o ucagi yeter anlamsiz yorumlar 14
    • YAVAŞ OL.. 12 Ocak 2015, Pazartesi 22:57:32 ALLAH'ı anarken ya güzel yerde an ..yadan edebinle kal.. 1
    • airporter 13 Ocak 2015, Salı 00:24:50 bu ne abuk bir yaklaşım. yolcunun yorgunluğuyla pilotların yorgunluğunu birlikte mukayese etmiş. sanırım zeka konusunda bir eksiklik var burada 0
    • airporter 13 Ocak 2015, Salı 00:26:42 bir öncekiş yorumum bir üst satıraydı ,yanlış yere düşmüş. bilginize sayın editör 0
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 21:55:23 Arkadaslar lutfen havaciligi bilmiyorsaniz yorum yapmayin cok komik oluyorsunuz beklemek yerine kalktigimiz zamanda hatim ediosunuz ama iki sallandiginizda yapmayin bu kadar mantiksiz konusmayin o ucaklar beklemeyip kalksaydi emin olun ki suan son dakikalarda ucak enkazlarina bakior olurdunuz kimse keyfi bisey yapmaz havacilik kurallari da kanla yazilmistir bunu bilin her kaza kirim bir tecrubedir pegasus bekliosa gidin kalkabilen bi havayolu vardiysa paraniza kiyin onunla ucun bu nasil bir mantiktir ya 5
    • do job 12 Ocak 2015, Pazartesi 22:59:02 enkazla ölümle tehdit etmeyin insanları.arz etmekle iddalı olduğunuz işinizi yapın.insanlar sizden bunu bekliyor. 0
    • yeter 13 Ocak 2015, Salı 13:17:36 Nasıl bir mantıksın sen ya kza diyor kırım diyor sen hala tehdit diyorsun ne olur havacılığı bilmeyen uç-ma-sın kuralları bilmeye bilirsiniz ama kurallara uymak zorundasınız 0
  • yaw he he 12 Ocak 2015, Pazartesi 21:48:19 Sadece bu konu ile alakalı degil fakat keske yolcularda sozlerini birazcik tutsalar.bi daha ucmiycam pegasusla diyen bi süre sonra yine geliyo.e bu paraperestlerde bunun bilincindeyken hem calisanin hem yolcunun anasini aglatmaya devam ediyorlar.ciddi bi yolcu kaybi yasasin bakalim nasil yeni duzenlemelere gidiliyo 0
  • gurbetci 12 Ocak 2015, Pazartesi 21:36:33 Sayin Ali Sabanci, paraya cok ihtiyacinizin oldugunu bilioz,parayi dusundugunuz kadarda insan canlarini dusunseniz ,bence iyi olur.Ayricana kaptanida tebrik ediyorum ne yazikki boyle kan sulugu bir sirkette ucuyo. Saygilarla 0
  • Sistem 12 Ocak 2015, Pazartesi 21:21:44 Tebrikler Pilot a. Gururlu ve onurlu bir insanmış. Sistemi çok ince eleştirmiş. Düşüncesiz yöneticileri fena rahatsız etmiştir. 0
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 21:19:39 Klasik Pegasus vakaları. Pilotlara fazla mesai yaptırıp tasarruf yapıyorlar herhalde. Yoksa neden yorgun uçuş ekibini yeni bir uçuşa versinler? 1
  • ne yazikki cahili 12 Ocak 2015, Pazartesi 21:17:43 ne elestiri yapmasini biliyoruz nede olaylara objektif bakabiliyoruz ne yazikki çok cahiliz/cahilsiniz 2
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 21:09:55 Ekip hava şartlarından dolayı bekletilmiş olabilir mi? 2
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 20:53:21 Bilet alip ucaga binenler herseyi ne cok biliyorsunuz bugun uctunuz mu gorevli olarak istanbuldan yasadiniz mi o hava muhalefetini yasadiniz mi o kabus dakikalari siz yorgunluk kabus die degerlendirdiginiz koltukta oturup beklemek dar oldugu icin eziet size sadece ya bizlere?? Hic agzi durmayan saygisiz ve seviyesiz insanlara bi bilet alip ucagi satin aldigi yetmeyip ekibi de satin aldigini dusunen kapasitede ki kisilere o ucagin icinde ceneniz durmadan hizmet etmek bir de laf yemek butun gun ayakrta durmak nasil bir ezietin daniskasi acaba ama dogru tabii cok para alioruz sikayete hakkimiz yok biz bionik varliklari hizmet icin yaratilmisiz patronunuza yapsaniza ayni esip gurlemeyi yada kariniza kocaniza bizim ailemiz yok cunku bekleyenimiz yok colugumuz cocugumuz biz cok hoslaniyoruz beklerken saatlerce yorgunluktan olurken bi de sizin cenenizi cekmeye bayiliyoruz biraz dusunun de konusun bizim yaptigimiz isin binde birini 1 gun yap bu haava sartlarinda elini opeyimm ayrica kimse ucakta 6 saat bekletilmez panik yapma 3
  • hobi 12 Ocak 2015, Pazartesi 20:49:13 hayatta her şey paradır diyen para için her şeyi yapar sözkonusu pegasus olunca herşey her olay sıradanmış gibi geliyor 0
  • bjk 12 Ocak 2015, Pazartesi 20:45:44 Yolcuları uçakta tutanlar ekipler değildir! Ekipler de yolcu nekadar beklerse bekliyolar her insan evine erkenden ve (sağlıkla) gitmek ister diye düşünüyorum! 1
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 20:34:15 Atlamayın hemen. O yorumlar Airporthaber editörlerine ait. Tıklanma sayısını arttırmak için kullanılan bir teknikdir bu:) Dikkat ederseniz bu tarz yorumlar her zaman ilk yorumdur ;) 2
  • 6saat mı 12 Ocak 2015, Pazartesi 20:21:19 pgs pilotları 2015 te daha çok yorulucaklar.. Ekipler tek tek ayrılıyor yazın büyük skandallar var 0
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 20:17:09 Havacılıkta normal bi kıs mevsimi.hava, pist açtı açacak diye bekler durursun.Risk almaya heyecana hic gerek yok.Herkes sevdiğine geç ama mutlu ulassin. 0
  • Alfa 24 12 Ocak 2015, Pazartesi 20:04:28 Şimdi herkes burada yazıyor,atıyor tutuyor,kimi doğru kimi yanlış,en doğrusu yorgunluğunu beyan eden pilotun davranışı..peki bu konuda Pegasus'un resmi bir açıklaması ve özür dileyen bir tavrı var mı,yani millet bu kadar birbirine girerken esas sorumlu ne yapıyor ben herhangi bir şeye rastlayamadım da.. 1
    • pega aygırı mort 13 Ocak 2015, Salı 00:10:37 Inanmayacaksınız ama en bastan alttakı mudurcuklerıne kadar Aygırın yonetıcılerı ne kadar maas+prum+harcırah+yanodeme+kıra yardımları+yılsonu karpaylarını hesaplıyorlar 2
  • Misafir 12 Ocak 2015, Pazartesi 19:50:56 Bir hafta sonra hepsi unutulup Cin Ali nin sirketi borsada tavan yapti diye haber yazarsiniz yine. 1
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 19:50:17 Tek kelime ile havayolunun sorumluluğudur..yorgun uçuß ekibini başka sefere veremessin..pegasus da şu bir gerçek ki şirkette her kim veya kimler çalişiyorsa taşi sikip suyunu çikarana kadar çalişmak zorundalar..kapi karşida bu kadar net açik..doğru ceya yanliş işine gelirse burada böyle.. 1
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 19:42:18 Yahu bırakın kardeşim, siz hiç arabayla 600 km yolu gidip dönmediniz mi? Noldu? Bir şey mi oldu? Bu kadar ziyan yorumlar yapmayın insan isterse 18 saat bile aralıksız uçar. Ben şahsen kendimi fsx de bazen 6-7 saat kaptırıyorum dikkatim de hiç dağılmıyor. Ee ne demişler gidene zülal olmaz, içinde gitmek yoksa. 5
    • simulatore 13 Ocak 2015, Salı 03:10:51 evdeki simulator koltuguna sallanma ozelligi yaptir öyle uç. araba ile uçağı aynı goruyorsan fsx i bilgisayarindan kaldir, yerine eurotruck simulator yukle. 0
  • air crew 12 Ocak 2015, Pazartesi 19:29:26 pegasus baskı ve zorlama ile ekiplerini uçuruyor...rapor alsan uçuş kitliyorlar kontrol kabin amirleri bütün gün odalarında oturuyorlar ve pegasus uçucuları içinde adam kayırıyorlar bunu herkes biliyor şirket içinde ama ekmek için mecburen uçuyoruz.bunu okuyan bir shgm görevlisi vatsa yardım etsin... 1
  • bravo kaptan 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:55:22 Kaptanı tebrik etmek lazım. Sadece havacılık sektörü için değil her iş kolunda bu cesareti gösterecek kişiler gerekli. Bir doktor bir polis bir madenci bir şoför bir işçi eğer uzun mesai sonrası tekrar dinlenmeden çalışması isteniyorsa bu cesareti gösterip dile getirmeli. Yorgunluk sebebiyle yapılacak hatalar maddi hata ve hasarlar yanı sıra işi yapanın ve 3. kişilerin sağlıklarını canlarını riske sokabilir. Kaptan ve ekibi o anons yapılmasa uçuştan çekmeyeceklerdi bu anons sonrası belkide bir kazadan dönüldü. 1
  • Astronot Kaptanlar 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:44:34 Önce de-ice yaptırsınlar uçaklarına da anons eksik kalsın...delikanlı pgs kaptanları... 4
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:37:44 Yabanci pilot transfer edilebilir 7
  • SAD 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:33:08 HABERDE BİRÇOK KONU EKSİK VE YORUMLAR YANLIŞ OLUYOR,,, 2
  • İsim / Rumuz 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:25:39 Oncesinde zaten gecikmeli bir ucustan gelmis ve yolcularla beraber beklemek zorunda kalmis ve sonunda ekibin gorev suresi dolmus ; gercekten ucusa emniyetli bir sekilde devam edemeyecek kadar yorgun olabileceklerini burada bu islerden bihaber insanlar yorum yazmadan once bir kez daha dusunsunler, eger boyle bir kabiliyet ve dusunebilme yetileri varsa tabii ki... 1
  • pilotların lisansı 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:19:10 Sen herşeyi ne kadar çok biliyorsun öyle.hemen kararı verdin.yiyosa sen de al pilot lisansı da görelim. Sen de bir bilet alınca havayolu şirketini satın aldım zannedenlerdensin. 2
  • sacmalik! 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:10:44 siz neyden bahsediorsunuz pardon? ekip mi suclu havayolu sirketimi? ekip keyiften mi bekledi orda.evet yolcularin ucak icerisinde bekletilmesi cok yanlis ama yeni ucustan gelen bir ekip icin ucus 1 saatlik bile cok zor bi durum.yeni bir ekip zaten inceden cagirilmaliydi.. 6
  • rezalet diyene 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:10:26 tabii efendim hemen lisanlari iptal edelim, ustune hayar boyu bedava ucus hakki taniyalim butun yolculara. Ustune birde siz bu haklarini savundugunuz icin sizede bedava bir ucuk hediye etsinler. zaten pilotluk, kaptanlik cok kolay ne olacak 3-5 sene egitim alir ardindan bedava ucaginizin depoyu fuller ver elini dunyanin diger ucu ucarsiniz bulutlarin ustunde. Ya allah askina rezalet diyen vatandas pilotlar keyfine mi beklemis ucakta 6 saat veya yeni ekip gelmis ise neden gelmis, bublarin hicbirini bilmeden bos bos konusuyosunuz. biz toplum olarak ne kadar kibirli olduk yahu. Herkonuda fikrimiz var her seyi biliyoruz. Aslinda yabancilar bizi yonetiyor bizde birbirimize calim atmaya, birbirimizin ayagini kaydirmaya calisiyoruz. yazik 17
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:08:59 Ekibin derhal lisansı iptal edilmeli, elleri baglanıp göle atılmalı, çıkamazsa masum ,çıkarlarsa cadı ilan edilip direğe bağlanıp yakılmalıdır (!) 8
    • student 12 Ocak 2015, Pazartesi 20:28:18 hele gurban olduguma hele :) 0
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:07:32 6 saat nasıl durmuşlar uçakta o asıl merak ettiğim? 5
  • B-52 12 Ocak 2015, Pazartesi 18:02:59 Pilot son derece sorumlu davranarak sormuş. Eğer uçmak isterseniz ve hizmette aksamalar olursa bu sizin isteğiniz sonucu oluşacaktır. Zaman zaman bu tür olayları okuyor ve şikayetlere şahit oluyoruz. Bu tamamen pilotun sorumlu davranışı olup; yolcuya olan saygısıdır. Umarım diğer pilotlara da örnek olur. 10
  • teasers 12 Ocak 2015, Pazartesi 17:56:28 Şaka mı bu? 6 saat daracık koltuklarda yolcu mu bekletilir? Yarım saat, 40 dakika bile çok. Yolcu uçağa niye alınmış, bir.. Bu uçağı uçurması gereken ekip nerede, iki.. 7