Pegasus kabin ekiplerine ne teklif etti?

    Çok beğenilenler

  • O zaman 30 Eylül 2016, Cuma 16:44:02 İpek hanım part time çalışsın ve tüm yönetim tamamen gönülden geldiği için iki ay maaş.almadan çalışsınlar. 6
    • O iş olmaz kanka 30 Eylül 2016, Cuma 21:09:57 Sen nerede gördün kardeşim. Bunların tuzu kuru sen onlar için hiçsin. Diktatör mü arıyorsunuz Havacılık genelindeki yöneticilerinize iyi bakın. İyi ki çıkmışım bu sektörden 2
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:30:13 Tüm yönetimde fedakarlık yapsın ve ücretlerini sezon başına kadar yarıya indirsin, bu yıl alacakları kar payından da feragat etsin. 0
  • onurdan iyiyiz 30 Eylül 2016, Cuma 16:47:50 arkadaşlar iyi kötü yıllardır hakkınızın tam karşılığı olmasa da,sektör standartlarına yakın maaş alıyorsunuz.bir de onurun halini görün şimdi de harcırahlar %40 lara varan oranlarda düşürüldü.her sıkıştığında gözünü çalışan insanların parasına diken tüm şirket ve yöneticilerine yazıklar olsun.Allah yanlarına bırakmaz 3
    • Milat 01 Ekim 2016, Cumartesi 14:13:32 Harcirah olayi baslangic,arkasindan zorunlu yillik izin,sonra ucretsiz izin,isten cikarmalar,iki ay icinde.maalesef. 0
    • THY 01 Ekim 2016, Cumartesi 18:46:06 Bu part time olayına TK'da girebilir. Kabin ve kokpit fazlalığı oluştu diyorlar. Bu kadar büyük bir krizde işten insan çıkartmaktansa part time teklif etmek en iyisi. İşler düzeldiğinde full time'a döneceklermiş. 0
    • onur? 05 Ekim 2016, Çarşamba 15:05:04 Desene durum heryerde gergin.. O verdiğin rakam nedir arkadaşım!? 0
    • borajete bir bak 06 Ekim 2016, Perşembe 09:52:03 borajet 1,5 yıldır ne kokpit ne kabin ekibine 1 kuruş harcirah yatırmadı.%40 kesinti var diyorsunuz. hiç alamayanlar ne yapsın. 0
  • Tüm yorumlar

  • 9 uncu köy 08 Ekim 2016, Cumartesi 10:21:54 Tübitak ın başına hayvanat bahçesi müdürü getirmek ile PGS un başına Mr. Nane yi getirmek aynı şey. Şirketin Allah yardımcısı olsun . 2 sene dayanamaz iflas eder yada satılır. 0
  • Ehe 03 Ekim 2016, Pazartesi 14:52:40 İyice suyu çıktı kapatın bari de gidelim 0
  • Aynen 03 Ekim 2016, Pazartesi 01:35:32 Kabin şimdi kara kara düşünsün ,tatbiki dürüst kabin memurlarını tenzih ediyorum .efa'da asgari ücretle çalışıp geçinmeye çalışan kaç tane şoförü suçsuz oldukları halde raporlayıp işten çıkarttınız ekmeğiyle oynadınız ,şimdi sıra sizde işten çıkarılmak kötü değilmi? Sn kabin " Ne ekerseniz onu biçersiniz" 3
  • işe yaramazlar 03 Ekim 2016, Pazartesi 00:49:19 ilk önce gereksizleri çıkarsanız sorun çözülür, hiç bir iş yapmauyan bütün gün sosyal medyada gezen mesela güvelikçi memur eskis C.K bir örnek daha sabahtan akşama oratlıkta dolaşan dedikodudan başka bir şey yapmayan S.M. 0
  • Sizde yapın... 02 Ekim 2016, Pazar 20:17:29 Şu "gönüllülük esasına dayanan" dayatmalı isteği yapmadan önce Tüm uçuş işletme Md./Md yrd./eğitmen vs. ne kadar yetkili var ise... Duruma öncülük etmek adına çıkıp; "bizler part-time uygulamasına giremeyiz ama bahsi geçen zamana kadar maaş ve haklarımızın bir kısmından geçici olarak feragat ediyoruz" demeli ve bu iş adına ortaya birşeyler koyduğunu göstermeli. Bu durumun en alt basamaktaki çalışanlardan çıkarılmaya çalışılması gerçekten üzücü...Fedakarlık isteyenlerin önce örnek olması ve liderlik göstermesi gerek...Bekliyoruz; önce yukarıdan başlayarak gelen bir özveri hareketi bekliyoruz. Sonra aşağıya doğru ilerler, elbet! 1
    • mouse 02 Ekim 2016, Pazar 22:33:20 Pilotların yarısının halen part time çalıştığını bilmiyormusun ? 3
    • ... 03 Ekim 2016, Pazartesi 10:40:56 Bilmez olurmuyuz!; Keyfi yada isteyerek yapılan işleri geçelim...Kabin memurları da 5gün+2fof=7gün diye saçma sapan bir part time yapıyorlar(isteyerek), yazın gezmek isteyenlerin seçtiği, en yoğun dönemlerde işten kaçmak deniz+güneş yapmak için kişilerin uyguladığı "keyfi" yöntem...Şu durumlar oluşmadan önce bir bahanesi olan ve isteyerek kendilerini part time yapanlar, çıkıp 'biz bunu şirket için yapıyoruz' demesin "adama gülerler". Yukarıda anlatılmak istenen başka bir şeydir; herkes kendi tarafına çekerek değil, ortada toplanarak halledilmesi ve önceliğin silsile yolu ile yukarıdan aşağıya doğru gelen bir özveri ile olması/oluşması gerektiği, anlatılmakta...Yukarıdakiler bu durumlar için bir şeyler yaptığını ve kendinden bir şeyler verdiğini(isteyerek) göstersin, o aşağıya doğru ilerler... 0
    • fly 03 Ekim 2016, Pazartesi 12:13:40 önce sizin gibi düşünenler sırada olmalı. 0
    • evet 07 Ekim 2016, Cuma 14:46:56 örnek olmak için ilk önce ipek hanimgillerden bağlansın.... uçuş saatini nasıl ayarlayacaklar bu parttime ile acaba? Sat git Ali bu iş seni aştı..... 0
  • Brassi 02 Ekim 2016, Pazar 12:10:56 30tl yee bilet satan özel havayollarına sesleniyorum..en ucuz bilet 150tl olmalı.İnsanlar alıntı. Otobüse binmez. Sen 30tlye bilet satıyorsun sonra zarar acıklıyorsunuz. 0
    • Oktay 02 Ekim 2016, Pazar 20:18:17 Biletleri ucuz yapıp slogan atacağız diye kastılar da kastılar... 0
  • Zor zamanlar 02 Ekim 2016, Pazar 12:06:45 Bu ülkede perşembenin gelişi çarşambadan belliyken, bu kadar uçak alımı, ramp kurulması, agresif büyüme hedefleri ne derece gerçekçiydi bunu yöneticiler cevaplayıversin. Faturayı her zamanki gibi işçiye kesmek en kolayıdır, ama bu kimseye fayda sağlamaz. Yanlış karar alan yöneticiler bu faturayı ödemelidir. Ayrıntıları bilemeyiz, ama İkinci çeyrek bilançosu çok da kötü gelmemişti. Ha iş tamamen fırsat bu fırsat tan ibaret ise o zaman diyecek söz yoktur. Ülkece bir an önce huzur bulmamız dileğiyle. 0
    • Oktay 02 Ekim 2016, Pazar 19:56:49 Cevap gelir mi acaba? 1
  • Yönetim kurulu 02 Ekim 2016, Pazar 09:16:36 Pegasus yönetim kurulu üyelerine her toplantı başına 15 bin euro veriliyor.Önce kendi genel yönetim masraflarını kıssınlar.Carrefour marketler zincirini yönetemeyen Nane ile kendini büyük girişimci sanan Cinali ile bu iş yürümez.Çalışanını düşünmeyen kendi cebini düşünen bir yönetim var. 3
  • Pazaresi 02 Ekim 2016, Pazar 01:05:11 Pazartesi olsunda artık sendikalı olmanın vakt geldi . Bunların anladığı bu 3
  • Okur 02 Ekim 2016, Pazar 00:44:19 Hasan Kalyoncuda aylardır eğitim bekleyenler ne olacak? 5
    • kamarot 02 Ekim 2016, Pazar 13:20:14 kaç kişi var? durum nedir orada? 1
    • Oktay 02 Ekim 2016, Pazar 20:21:07 O işe en baştan beri yanlış zaten! Şişmiş bir sistemde birilerini almak için birilerini atmak/ezmek ne derece doğru? Bu işten vazgeçsinler, anlaşmalar yapıldığı gibi bozulabilir de... 0
    • Okur 02 Ekim 2016, Pazar 20:35:16 Bekleyen 25 kişi var imza atıp eğitime alındınız denilerek ama 6 aydır bekliyor insanlar! 0
    • Oktay 03 Ekim 2016, Pazartesi 11:04:30 Okur kardeş; İnsanlar işten çıkatılırken, işe alınmak için bekleyenlere üzülmek ve buna hayıflanmak ne kadar doğru bilemedim?? Zaten o iş/anlaşma baştan beri yanlış. Doğru planlanamamış şişmiş bir sitemde birilerini işe almak için birilerini çıkartmak/atmak gerekir. Birileri anlaşma var almak zorundayız diye iş sahibi yapılırken, yıllarını vermiş kişilerin sepet havası yapılması hiç doğru değil. Elbette ki! buradan kurs yolu ile sertifika alanlar işe alınır/alınabilir. Ama parasını alarak işe alma sözü vermek başka birşeydir, sözünü tutarsın ama gün gelir olmaz, olmayınca da neden olmuyor denmez. Pegasus her kursiyerden yüzde alıyor buna ticaret denir...Adam kursa gider, aldığı sertifika ile şirkete başvurur, ihtiyaç var ve şartları karşılayıp hak ediyor ise kişi işi alır. Ticaret zihniyeti ile olmaz bu iş... Anlaşmalar yapıldığı gibi bozulabilir de, bazı yaptırımları olabilir o da koca şirket için çok da bir şey ifade etmez. Pegasus bu ticari kursiyer işinden vazgeçmeli.. 0
    • kamarot 03 Ekim 2016, Pazartesi 13:14:38 sende eğitim için mi bekliyorsun ? 0
    • Okur 03 Ekim 2016, Pazartesi 15:40:15 @kamarot evet kardeşim aynen, aylardır ne eğitim var ne birşey @Oktay haklı olduğun noktalar çok ama aylardır günahsız yere bekletilen insanlarında bir suçu yok insanlar her şeyini ona göre hazırlıyor ama sonuç -bilinmiyor 0
    • ali yedek km 03 Ekim 2016, Pazartesi 16:33:25 bende aylardır beklıorum yedek listesındeyım 0
    • ali yedek km 03 Ekim 2016, Pazartesi 16:42:58 okur kardeş facenı ver eklım ordan konusalım 0
    • Okur 03 Ekim 2016, Pazartesi 16:52:24 Biz asılda olduğumuz halde bekliyoruz. 0
    • Kolyoncu 03 Ekim 2016, Pazartesi 17:10:29 Merak etme çalışanları bir temizlesinler,sıra staj parasına km uçurmaya gelecek. 0
    • Okur 04 Ekim 2016, Salı 13:05:02 @ali yedek km Verirsen ekleyebilirim. 0
    • ali yedek km 05 Ekim 2016, Çarşamba 23:46:07 macel ali ..bu sekılde yaz cıkar 0
  • Adb 02 Ekim 2016, Pazar 00:25:36 Açken sen sen değilsin 1
    • Alkış 02 Ekim 2016, Pazar 22:08:11 Güzeldi bu :) 0
  • Kulak ver! 01 Ekim 2016, Cumartesi 23:45:34 Arkadaşlar boş boş yorumlar yapıyosunuz fakat türkiyenin içinde bulunduğu durumdan haberiniz var mı? Şirket bence cok uygun bir teklif yapmış, işten atılmaktansa 300-500 kesinti yaşamak daha mantıklı değil mi? Burada destek olursanız ekmek yemeye devam edebilirsiniz, ne olursa olsun biz ay başı saat gecmeden maaş alan türkiye 'nin en iyi özel havayolu şirketinde çalışıyoruz , artık saçma sapan yorumlardan vazgeçip adamakıllı düşünün ve kendiniz için bişeyler yapın. 7
    • Ben mi 02 Ekim 2016, Pazar 10:58:03 Getirdim türkiye yi bu hale. Bu hale düşürenlerden hesap sorulsun. Ona fatura edilsin 4
    • Kulakçıya 02 Ekim 2016, Pazar 11:08:16 Seni pegasusun durumlar düzeldikten sonra herşeyin normale döneceğine kim ikna etti cicim. Pegasus ne zaman personeline adam akıllı zam yapmış ki normal zamanda ? Kaldı ki içinde bulunduğumuz zamandan bahsediyorsun. Cin ali pegasusu aldığında maaşları yarıya çekip kapı orda diyen adam. Sen de KANDIRILMIŞSIN. :)) 1
    • KA 02 Ekim 2016, Pazar 12:08:45 Sen kabul edebilirsin arkadaşım.Sabancı bu şirketi aldığında, part time olmayacak diye zaten maaşlarımızı kırptı.Maaşta daha ne iskontosu istiyorsun arkadaşım?Yok öyle kriz fırsatçılığı.Yönetici isen adam gibi yatırım yapacaksın, çalışanından fedarlık istemeyeceksin.Yönetici olarak iyi zamanda paraları hüplet, kriz zamanında hüpletmeye devam etmek için çalışanından fedarlık iste ve bunun adı da yöneticilik olsun.Yok öyle yağma. 0
    • kulak ver, kardeş 02 Ekim 2016, Pazar 20:28:17 Şirketler de Mobbing uygulaması yaygındır, bir kere kafayı kaptırdın mı biter gidersin. Korkunun ecele faydası yoktur... Kesintiyi teklif eden; önce kendi gönüllü kesinti(leri)si ile örnek olmalı... 0
  • çare 01 Ekim 2016, Cumartesi 22:12:15 süper teklif yorgunuz diye ağliyan pilotlar da partime olsun :) 7
    • Çareye 02 Ekim 2016, Pazar 10:54:26 Teklif edildi ve onlar da olacaklar. İşten çıkaırlmaktan iyidir 2
    • Oktay 02 Ekim 2016, Pazar 20:29:39 Bakalım ne kadar katılım olacak, Aslanlar takımından... 0
    • Oktay yine mi ? sen :))) 02 Ekim 2016, Pazar 23:35:55 Sana katılıyorum kardeşim ... Ama gülmekten elin oğlu 10 saat önce söylemiş sen hala olay gönüllü olacak sanıyorsun ya daha ne diyeyim sana :)) 0
  • RHG 01 Ekim 2016, Cumartesi 20:35:33 Pegasus küçülüyor mu yoksa büyüyor mu? hemen her ay filosuna uçak ekleyen (filodan çıkan olsa dahi), bu sayede frekans ve destionasyon ekleyen bir şirkette eğer kabin ekibi fazla ise bir tuhaf hesap yapılmış demektir. Ptal edilen uçuşlar, birleştirilen uçuşlar, kaldırılan destinasyonlar, filoda küçülme varmı PEgasusda? bilmediğim için soruyorum. 0
  • kamyoncu 01 Ekim 2016, Cumartesi 17:37:47 yarı zamanlı hiç yoktan iyidir...demek ne demek? Size aba altından sopayı gösterdiler demek! Kayıtsız razı olmak demek! Boyun eğmek demek, haklarınızı gasp ettirmek demek ! Sizin paranızla uçak alıyorlar, yiyorlar içiyorlar, boyun eğme,dik dur ,mücadele et,hakkını al..sana verilenle evet deme! Hakkını al. 2
  • onurlu 01 Ekim 2016, Cumartesi 15:51:06 onur airdede durumlar icler acısı cok kötu seyler olucak 4
    • Baktigin zaman 01 Ekim 2016, Cumartesi 18:20:21 En sansli onur air duruyor cogu operasyon wet lease arap... gormek lazim 3
  • Deniz 01 Ekim 2016, Cumartesi 14:06:51 Deniz bittiiiiii !!! 2
  • Cc 01 Ekim 2016, Cumartesi 13:42:27 Tum sektorlerde oldugu gibi maalesef havacilikta da bircok sirkette benzer uzucu olaylar yasaniyor ve yasanacak.Sayet sirket karliligi artincada bunu tum departman calisanlariyla paylasiyorsa,isler kotuye gidincede herkes yuku beraber sirtlansin.Tabiiki bu hayal olur bu ulkede.Peki ucus yoksa yada azalmissa bunun hesabini kimin vermesi gerekir,yada bedelini en agir odeyen kabin ekiplerinin bunda ne tur bir payi var?Cozum tek,herkese internetten SARI OKUZ hikayesini okumasini tavsiye ediyorum. 2
  • Saydam boy 01 Ekim 2016, Cumartesi 12:55:19 Annemiz gitti. Tehlikedeyiz.. 14
    • Al git 01 Ekim 2016, Cumartesi 15:40:27 Sayin reisimizin bir lafi var a.da al git diye iste ondan 6
    • Sende peşinden 01 Ekim 2016, Cumartesi 18:34:11 GİT.... 1
  • Lionel Richie 01 Ekim 2016, Cumartesi 12:23:36 My Part Time Lover. 0
  • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:49:09 Tek bir birim üzerine yüklenmek yanlış olur. Yönetim de bulunanlar ve kaptan arkadaşlar sezon başına kadar maaşlarının bir kısmından feragat etsin(kaptanlar bacak parasını uçuş personeli kadar alsa bile, kaç kişinin maaşı çıkar)personel çıkatma gayretine girme işi son bulur. Hatta! Yönetim ve kaptanlar bu yıl kar payından feragat etse zaten işler toparlanır, büyük rakamlar dönüyor bu kar payında. Ama nerdeee! Paraları alıp istiflemeye geldiğinde en öndeler, ama şirket için birşey yapmaya gelindiğinde en arkada... 10
    • Biliyormusun ? 01 Ekim 2016, Cumartesi 15:14:45 Sirket giderlerinde ucucu ekibin tamaminin yuzde kac oldugunu biliyormusun ? Bilseydin zaten bole sacma seyler yazmazdin ;) Ama sen ve senin gibi zihniyetteki insanlarin agzindan dusmeyen sey hep kaptan maasi hep sene sonu prim bacak parasi vs vs 7
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 18:49:31 Ne o zoruna mı gitti? Gider kapsamında uçucu ekibin % payı neymiş yazda bilelim. Yazarken de kaptanların aldıkları paraları ve onaların da %'de sini yazmayı unutma. senin gibiler paraları cukka ederken, aldığın paranın uçucu ve yer ekibinin hizmetleri neticesinde olduğunu da unutma. Ofiste kahve içmekle olmuyor bu işler... 5
    • Pilot Oktay :) 01 Ekim 2016, Cumartesi 22:09:37 Pilot olsana madem iyi kazanıyorlar diye gözün var ? Çakal olup aslan artığı peşinde koşacağına aslan ol çakallar senin peşinde koşsun !! 8
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 23:11:58 Kendinizi Aslan mı sanıyorsunuz? O zaman bir Aslanlık yapın da biraz maaştan ve yan gelirlerin bir kısmından sezona kadar feragat edin, Aslan(lar) görelim...Toplanın tüm Pilotlar bir delikanlılık yapın, millet şaşsın kalsın!! 0
    • Pilot olmayan oktayyyy 02 Ekim 2016, Pazar 15:03:01 Bu konuda Çakalım diyooosun yaniii :) 2
    • Oktay 02 Ekim 2016, Pazar 20:06:07 Boş verin Aslanı çakalı(bu iş fikir-zikir meselesine girer, ağzınızdan düşmüyor?)...Neticeye gelelim; Siz şimdi bu durumlara baktığınız da bireysel yada toplanarak 'tüm Pilot arkadaşlar' ne yapmayı planlıyorsunuz? Aslan olup kükreyecekmisiniz yoksa 'aynı familyadan olan kedi kardeş' misali mi olunacak? Varmısınız yokmusunuz! Sadece görüntü olmasın, ses lazım... 0
    • Teşbih yapacağım hazır ol 02 Ekim 2016, Pazar 23:25:45 Çakal davranışı sergiliyorsun Oktay'cım :) aslan(lar) aslan oldukları için yarı yada tam zamanlı fark etmeden zihinsel ve bedensel yeterlilikleri gereği emeklerinin karşılığını o yada bu şekilde alıyorlar ve alacaklar bunun sebebi çakalların aslan olamaması değil Aslanların aslan olması. Hem çakal kalayım hem aslanlar birleşsin bana kalan artık miktarı artsın bende çakallığımın gereği rahat edeyim ile bu devirde yaşamak mümkün olmakla beraber onurlu değil ya aslan ol ya çakallara bırakılana razı ol :( demek lazım ama bunlar hoş şeyler değil Allah kimseye geçim sıkıntısı vermesin keşke bizden iyi durumda olanlara niye bunlar böyle diyeceğimize ben bunu örnek alacağım diyebilsek ? Bence sen bunu diyemediğin için bu kadar hırslanıyorsun babamızın oğlu değiliz yapabilseydin bu işi aslan olacağına en nankör kedi olurdun diye düşünüyorum ki bu bile üzüntü veriyor :( insana şimdi git yarı zamanlı çlışacağım diye hesap kitap yapanlara dua et ve istwr inan ister inanma ben öyle olmasın diye dua ediyorum... Bu çakal besleyeceğim anlamına gelmiyor bu camiada ne aslanlar var pilot olmasa da Aslan merak etme. Cevap vereceksin verirken aslan olmadığını bilerek cevap ver lütfen aslan pilot diğerleri çakal anlamında değil !! Ne anlamda diyorsan lütfen hiç cevap verme teşbih yapılan yerde bari kal :)) 2
    • Oktay 03 Ekim 2016, Pazartesi 11:38:09 Bırak şu Aslan-Çakal işlerini, millete "artıklarla besleniyorsunuz" diyerek hakaret etmenin anlamı yok!! Bu kadar egonuz şişmesin, çirkin gözüküyor. Sirket içinde sevilmeyen kişilikler olma yolunda ilerlemeyi bırakın artık... Herkes çalışıyor hak ettiğini alıyor, havadan para gelmiyor yada Pilotlar Kabin memurlarının parasını kendi cebinden vermiyor yada onlar sayesinde şirkette tutunmuyorlar. Teşbih sanatını zorlayacağım diye saçmalayıp durmuşsun. Bu konularda bir icraatınız var mı/olacak mı? diye soruyorum, "boş lakırdıları geçelim". 0
  • KA 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:31:07 Sabancı , Karamehmet'ten aldığı zamankı kabin maaşlarına geri dönmüş mü?.İpek DÖŞER gayet iyi hatırlar o pırt time zamanlarını.Maaş zammı yoksa asla kabul etmem.Maaşlarımızı Sabancı zaten düşürürken part time ı ortadan kaldırmak için düşüyoruz demişti.Arşiv unutmaz. 3
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 18:52:34 Bravo! Tam yerinde olmu. Tabi bunları unuttular gitti... 1
    • İşte bu 09 Kasım 2016, Çarşamba 18:00:19 Evet şimdi çok heyecanlı bekliyorum IPEK DÖŞERin ne yaptığına? Çok şöylecek var ancak biraz bekleyelim, sonra herşey zaten gündeme gelir. Bu yönetim sadece kendi koltuğuna bakar, kabin hiç umrunda değil, hiç bir zamanda olmadi. Hayırlı işler 0
  • İyilik yapmaya gelmiyor 01 Ekim 2016, Cumartesi 10:39:54 Adamlar işten cıkarmamak için boyle bir yola gidiyor,yorumlara bak. Şirket aidiyet duygusu yokki, size fazla bile bunlar. Direkt ona buna yazan salça olan erkek kabin amirlerinden başlansın da , şirket temizlensin en azından. Size iyilik yapmaya gelmiyor. 9
    • İyilik yapmak mı? 01 Ekim 2016, Cumartesi 16:10:01 Sokaktan geçeni alıp kabin memuru yapıp anı kurtardı, sonra baktı ulan nereye gidiyoruz biz dedi ve fasa fisolarla bir kahvaltıda yallah dedi, şimdi de part time a çeviriyo bi de gönüllü diyo, dur bakalım ne kadar gönüllülük esasına dayanacak göreceğiz.. Polyannacılık oynamayalım. Pegasusun insan kaynakları politikalarının hepsi tamamen birer fiyaskodur. 4
    • Güle güle 01 Ekim 2016, Cumartesi 18:25:01 Memnun değilsen güle güle 4
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 18:50:29 İyiliğe bak!!! 4
  • Siyasal 01 Ekim 2016, Cumartesi 10:14:51 İçeride tanıdığım torpili olmadığı için kadro bulamayıp host hostes olmuş birçok adam var. Alın bunlardan birkaçını yere güzel güzel yönetsinler siz yönetici bozuntusu torpillilelerde uçuşa geçin yeriniz layığınız orası. Onun bunun itelemesi ile yönetici oluyorsunuz . Gerek tk gerek pegasus aynı halt tepedekiler. Boşa konuşmuyoruz meclis başkanımızın yeğeniyiz 4
  • Mandıra Filozofu 01 Ekim 2016, Cumartesi 09:24:24 Yıllar önce ki biz hemen unutuyoruz ; 2008 krizinde Akbank binlerce kişiyi işten çıkartmış ve yıl sonunda da rekor bir kar elde etmişti. Türkiye de özellikle ve dünya da bazı şirketler , bu tür zamanlar fırsata dönüştürülüyor maalesef . Ne diyeyim; mandıra filozofu ile kalın. 1
  • Bu mu yoneticilik? 01 Ekim 2016, Cumartesi 08:54:20 Havayolu sirketlerinin ilk acil durum planinin kabin personelinin ucustaki sayisini minimuma dusurmeleri ve maaslarindan nasil kisabiliriz diye plan yapmalari cok ilginc. Thy de ilk bu konuda adim atti, pegasus da. Bence bu yonetimsel beceriksizliklerini net bir sekilde ortaya koyuyor. Edilen zarari sirket genelindeki personelin tamaminin yapacagi fedakarlikla degil sayisi en fazla diye goze carpan kabin personeliyle yapmak istiyorlar. Hangi iyi yoneticilik, hangi insanlik bu davranisi kabul eder 4
    • Eksik 01 Ekim 2016, Cumartesi 10:07:38 Sevgili arkadaşım, sen zannetme ki sadece kabin ekibi arkadaşlarla kalmaz bu.hepimize sıra gelir bence. Bizde sıramızı bekliyoruz. 1
  • Pgasus 01 Ekim 2016, Cumartesi 07:41:22 Ali Sabanci, soyismine yakismayan usuller deniyorsun 1
    • ... 02 Ekim 2016, Pazar 01:13:44 O yüzden SA holdingden şutladılar.Keşke part time işte tutsalarmış.Kala kala Aydın Doğan'a kaldı garibim. 0
  • SHGM 01 Ekim 2016, Cumartesi 03:51:41 Once sirket degistirmeyi engellediniz, bizi bu sirketlere makum ettiniz. Simdi bizi isten cikartiyorlar. Sorumlularin Allah belasini versin, tez zamanda gorelim beter durumlarinizi. 4
  • Bu güne 01 Ekim 2016, Cumartesi 02:50:50 Akp sayesinde geldik. Nokta 12
    • İlginç 01 Ekim 2016, Cumartesi 16:14:08 Yağmur yağıyor, hep bu Akp yüzünden, aaa kar yağıyor valla Akp yüzünden ya cidden bak. Tü senin sıfatiya. 8
  • Gayet net 01 Ekim 2016, Cumartesi 02:23:24 Game over! Domino etkisi.. 2
  • Kpt tk 01 Ekim 2016, Cumartesi 02:02:52 Sakın 100 tl fazla alıyorum diye TK daki müstesna insanlara laf etmeyin...Tırnağı olamazsınız.Köle gibi muhtaçsınız cin Aliye. 150. Euraya adam satarsınız.... 11
    • Has pgs'li :) 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:27:16 Müstesna insan eura diye birşey yok euro o euro :) müstesnalıgınızı yerim sizin, biraz kabugunuzdan çıkın 3
    • Yildizla mi mustesna oluyosun... 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:38:19 Asil ekibine kolelik yaptiran senin gibiler . Acaba bugun ne yesem 35 dakkali esb de turk kahvesi mi icsem.... biz PGS olarak pasalar gibiyiz sen merak etme gelemiyosun diyede aglama. 1
    • Doğru 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:58:53 Şimdiye kadar sattılar bırakalım ektiklerini biçsinler. 0
    • Kpt emr 01 Ekim 2016, Cumartesi 12:05:16 Aynen oyle.Ama bunlar adam yerine konulmamaya alismis. 2
    • Tk da olup 02 Ekim 2016, Pazar 11:06:22 Vatan haini olacağıma pgs de at koştururum. 3 kuruş mesai yapacağım diye trafiğin a koyuyorsunuz 0
  • helal olsun 01 Ekim 2016, Cumartesi 00:42:48 kimseyi isten cikarmiyor magduriyeti azaltmak icin cozumler ariyor. hakedene hakettigi degeri werir pgs canim benim. ipek hanim ve diger degerli yoneticileri tebrik ediyorum. eski pgsli olarak hep benim icin ozelsin ve ozel kalacaksin her ne kadar suan baska bi havayolunda olsam da senin ruhun vicdanin bambaska pegasusum :x bence tk nin da bu formulu gozden gecirmesi gerekli 20
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:34:17 Canım benim, senin eski Pegasus'un çoook eskilerde kaldı. Pegasus'u çok seviyorsan geri gel de gör gününü...Çözüm personelin boğazını sıkarak olmaz, çalışanlar çok huzursuz ve sıkıntılı. 0
    • Er 01 Ekim 2016, Cumartesi 12:41:21 Nasıl bir yalaksın sen öyle 1
    • Akıl ? 01 Ekim 2016, Cumartesi 12:43:45 2 gün bütün kabın grev yapsa ki yapamaz ( Pegasus kabınde böyle bir dayanışma yok ) hadi oldu yaptılar diyelım. Ozaman teklifi alan değil veren taraf olursunuz. 0
  • Pgs ciddiyeti 01 Ekim 2016, Cumartesi 00:13:10 Nisanda transfer yasagi gelmeden once kaptanlara 42 bin maas teklif ediyodu, atlas dan daha iyi maas vaadedip dunya kadar kabin memuru aldi. 6 ay sonra da personel cikarmaya basladilar. Bunun adi keriz silkelemedir, turk havacilik tarihi bu sirketin utanmazliklarini unutmayacak. 0
  • ne biçim şirket? 30 Eylül 2016, Cuma 23:44:29 pardon da kim dedi size tk ile yarışın ve onlarca uçak alın diye, taksitler zor geldi tabi di mi ya, havacılığın da içine ettiniz yani mohanatlar 5
  • Km 1 30 Eylül 2016, Cuma 23:17:34 1 günluk ucuslara gitmeme kararimiz asil sirkette kriz yaratır.bunumu istiyorsunuz zor degil yapariz. Artik emegimizden çalmayi kesin ey yöneticiler. Havuz yapiyorsunuz bizden kestiklerinizi oraya aktarip sene sonunda; bizim hakkimizi fazla kar paylari ile villalar arabalar aldiginizi duymaktan biktik.aile gecindiren uçucu ekibiniz gecesi gündüzü yok,dengemiz alt üst yaşıyoruz, siz sabah 9 aksam 5 hafta sonu tatil bayram seyran zaten var.ya bizde elde var sifir.bide kar paylarını adaletsiz dagitin!!! 180 lira yemek parasi ver neyine yeter memurun 1 aylik yemekligine?aç gözlü kurtların işçinin hakkini caldigi pegasus.rahmetli sabanci yaşa sa idi oglundan utanırdı bir cift çorap göturememisti rahmetli.sözleri unutanlara gelsinn.şirketin mikroplarini atin once işten, hirsizi sapığı, ispiyoncu ,gay ,Ali sabancinin arkasindan hakaret edip ama torpille orda durup çalışmayan koçlariniza egtimcilerinize mudurlerinize el atın. Memuruna zevkine standart alti dolduran bi bok bilmeyen amirlerinize el atın. Onlari toplayip atsaniz şirket kaliteli vede daha başarılı olur.önce çalişan size guvenmesi için siz fedakarlik yapin kabinden elinizi cekin. 2
  • Neden hep kabin? 30 Eylül 2016, Cuma 23:06:17 Anlamiyorum, bu şirket sürekli kabinde çalışanlarla uğraşiyor asıl işi yapan üzerinden kar edilir mi? Bence onları dahada motive etme zamanı! Kokpit 3 ayda bir çifte maaş alıyor... Kokpite zam yapıldı thy kaptanlari pegasusta uçmak istiyor diye haber çikmamişmıydı? Neden kokpitin maaşları kesilerek çözum aranmiyor. Yazik bu insanlara borç'la yaşıyorlar çalıştıkları halde... Olmadı Pegasus şimdi eksi puan aldın bu olmadı... 8
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 12:32:09 En kolayı kabin ve yer hizmetleridir, şirket yükünü onlar taşır, diğerleri hep sistemden beslenir. Bu gibi durumlarda yönetimin ilk yapacağı plan bunun üzerinden yürümektir. Basit şirket zihniyeti işte! Ne olacaktı ki? 3
    • Kokpit 01 Ekim 2016, Cumartesi 12:54:07 Üç ayda çift maaş mı ? Bizim niye haberimiz yok ..A.aa ..aldatıldık desene! 1
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 13:44:51 Her konudada bir fikrin var.İyi yetistirmişsin kendini 1
    • KM 03 Ekim 2016, Pazartesi 17:04:50 Şirkette departman çalışan sayısı olarak en fazla biziz ama "bir" olamayıp yöneticisinden km na birbirimizin kuyusunu gene kazan biziz.Müstehak mı , evet müstehak. 0
  • Birliktelik şart 30 Eylül 2016, Cuma 22:47:09 Bizim şirketçe birlik olmamız gerek. Hatta şu sendika işine şimdilerde daha sıcak bakıyorum. Ya olur ya kalır. Zaten sonunda postayı hepimize koyacaklar. En azından yasalara sırtımızı yaslarız. Bi ara kabin memuru 1 bi steward bu işle uğraşıyordu. Hadi millet toplanalım. Yoksa bunlar sütü burnumuzdan getirecek. 3
    • 01 Ekim 2016, Cumartesi 09:48:21 Sendikayla uğrasan bayan kabin memuru hala ucuyor.. Kime sorsan söylerler.. Gerci oda suan korku içinde.. 0
    • PGS 03 Ekim 2016, Pazartesi 17:08:39 Pgs ve birliktelik Güldürme beni PGS ispiyoncu kaynıyor hem de kilit yerlerde. 0
  • güzel yaklaşım 30 Eylül 2016, Cuma 22:43:13 Şeffaf ve net bir şekilde açıklanmış gerekçe, tercih eden, isteyen varsa lütfen bize iletsin, çok ihtiyacı olan kişiler mağdur olmasın diye düşünülmüş başarılı bir girişim, elbette gönül istemezhiç bir kardeşimiz mağdur olmasın ama şirket gerçekleri göz önüne alındığında personel sayısı düşürülecekse izlenecek en güzel yolu izlemişler, neden kimse delikanlı gibi tebrik etmiyor, bilmiyormusunuz geçmişte maaşları vermeyen şirketleri, hatta batan şirketleri, gaddarca yorumları insafsız olarak nitelendiriyorum. Bu arada pegasus la hiç bir bağımın olmadığını da bildirmek isterim. 11
  • akıl 30 Eylül 2016, Cuma 22:08:48 birlik olun topluca işi bırakın.Tabi varsa sizde o g... 10
  • Pegasus iyi yolculuklar diler... 30 Eylül 2016, Cuma 21:35:10 Pegasusun sahibi SABANCI dır. Personeline 3,4 ay para veremeyecek kadar ekonomileri sarsılmış demekki. 2017 senesinde 3. Hava limanı açılacak ve yeniden personele ihtiyaç duyulacak. Buda 3,4 ay personele ödenecek maaştan daha fazla gider demek. Bu mudur yöneticilik? 6
    • ... 02 Ekim 2016, Pazar 01:22:10 Hedge fonlarından doğan zararını açıklar mı acep?Yatırım öğrenemediği için bunu Akbank'dan şutlamışlardı değil mi? 0
  • Döşer 30 Eylül 2016, Cuma 21:06:34 Soy ismi gibi tam olarak döşemiş hanımefendi. 7
  • Mailde 30 Eylül 2016, Cuma 20:47:18 Demişki ... ya part time yada kapı orda... 1
  • Psikolojik 30 Eylül 2016, Cuma 20:42:53 Bu kalitede sirketlerde calisanlarin saglikli bir psikolojisi olamaz. 3
  • Akıl kullan 30 Eylül 2016, Cuma 19:09:38 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 3
    • Akıl kullan 30 Eylül 2016, Cuma 23:05:57 Tabii sansasyon yaratmaya çalışanlara karşı sakin olun çağrısı vardı yorumda.diger yorumlar resmen yöneticilere kin kusuyor.ayiptir. 0
  • Km 30 Eylül 2016, Cuma 18:35:52 Onurun harcirahlari dustu diyosunuz borajette ne pilot ne hostesler 2 yildir harcirah almiyor 3
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:35:34 Pegasus'a gelsinler o zaman!! Demek ki daha rahatlar ki yer değiştirmeyi bile düşünmüyorlar... 2
  • pegasus noluyor ? 30 Eylül 2016, Cuma 17:53:26 ORAN BURAN OYNUYOR 2
  • Şaka mı? 30 Eylül 2016, Cuma 17:31:52 Uçuşa gidebilmek için ceplerinden para ödesinler ister misiniz ? 4
  • k 30 Eylül 2016, Cuma 17:27:17 desavantaji var, maas azaliyor ama issizlikten daha iyidir. ek is yapilabilir eger zaman varsa. herkesin hakkinda hayirlisi olsun. 1
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:37:02 40 yaşına gelmiş ve sadece bu işi yapmış kadın-erkek ne ek işi yapacak? Yapsa/yapabilse zaten kendi işini yapar burada çalışmaz. 2
    • k. 01 Ekim 2016, Cumartesi 14:10:28 Oktay haklisin sende ama allah buyuk, yapilcak birseyler. 2
  • Volkswagen 30 Eylül 2016, Cuma 17:26:08 Kriz döneminde Almanya volkswagen işçileri, bir kısım çalışanın işten çıkarılması yerine part time çalışmayı kabul etmişti. Teklifin kabul edilmesi herkesin yararınadır. Aksi takdirde diğer bir yorumda belirtildiği gibi tensikat kaçınılmaz olur. Birbirine destek olmak adına kabul edilmesi gerekir. 5
  • döşemesk olma mı! 30 Eylül 2016, Cuma 17:26:07 Kurumsallıgın en üst düzey olduğu sektörde böyle komik şeylerin olması. yakışmıyor! personel sayısının fazla oldugunu gören yönetici bunu ne zaman gördünüz eğer şimdiyse direktör? eğer geçmiş zamandaysa neden fazla personel aldınız. Ya da insanların gelecekleriyle mi oynuyorsunuz? neden ik'nızın değerini bilmiyorsunuz. Bu kadar her an uçurumun kenarında olan bir psikolojiye elemanınızı sokuyorsunuz.Bu ortamda çalışanlarınızı nereye sürüklüyorsunuz.Güvenlik önlemlerinizi nasıl sağlıyorsunuz.size güvenmeyen insanlardan nasıl sadakat bekliyorsunuz.size emek veren insanları neden sömürüyorsunuz. yoğun zamanlarda 15dk'da operasyonu bitiren yh.'ne o kadar zor şartlarda uçuşu tamamlayan personeli neden kullanıp atıyorsunuz. part time nedir arkadaş zaten kafe mi orası ya.kaptanlar içinde var mı böyle planlarınız.uçuş başı 20lira cep harçlığı verin yeter lcc'sin nede olsa.hatta çalışanınız aylık ücret ödesin. umarım ground ground üstüne gelir! Allah şuur versin sizlere. çalışanınıza da sabır! 2
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:38:34 Kaptanlar da feragat etsin maaşlarını yarım alsın, personel çıkartmaya/part time yapmaya ihtiyaç kalmaz. 3
  • bitiş 30 Eylül 2016, Cuma 17:22:05 her sektör ya bitiyor yada komaya giriyor ciddi bir istikrar geldi!!! 2
  • pegasus 30 Eylül 2016, Cuma 17:21:06 çok doğru demişler ''açken sen sen değilsin'' önce sizin cebiniz dolacak, fakir zaten fakir 1
  • İsteğe göre fesih 30 Eylül 2016, Cuma 17:21:02 Madem öyle şirket herkese sorsun;tazminatları ödemek suretiyle çıkmak isteyen yada işi bırakmak isteyen var mı... Daha iyi sonuçlar alır. Hatta aynı uygulamayı thy de yapması gerekir.Eğitim planlamasından daha iyi olur.Zaten bir çok kişi tazminat için ya rapor alıyor yada aksaklık yapıyor 6
  • Dobra pilot 30 Eylül 2016, Cuma 17:20:16 Pegasus madem olumsuzlukları atlatmak için böyle teklifte bulunuyor , ama hakkaniyetli değil bu kabine. Size kendi fikrimi söyleyeyim daha makul bence daha da adaletli olur, üst yönetim maaşlarından %20 kaptan pilot ve Fo lardan %15 Kabin çalışanlarından %10 yer personelinden %5 maaşlarından kesinti yaparak durumlar düzelene kadar bu uygulama daha makul olur. 11
    • Dobra 30 Eylül 2016, Cuma 22:55:42 Sacma sapan fikirlerini kendine sakla 13
    • Dobra, kardeş! 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:42:11 Niye saçma? Gayet de güzel fikir. Sadece tek birime yüklenilmez ki? Fedakarlık isteniyor ise, tüm birimler buna katılmalı. 2
    • Dlr 01 Ekim 2016, Cumartesi 12:10:13 DLR 2 ye girmen sart 1
  • NE MUTLU TURKUM DIYENE 30 Eylül 2016, Cuma 17:12:13 Arkadaşlar sorun nerde biliyormusunuz? Halkımız hiç birbirine tutkun degil bir coğu hep bir menfaat ve cıkar peşinde bu yuzden ülkemize zarar veriliyor.... Birlik beraberlik olsun vatanımıza sahip cıkalım... 6
    • Eskiden di 02 Ekim 2016, Pazar 11:12:26 Çok eskiden. Senin cebinde kaç para var. Versene yarısınıı 0
  • iPhone Uygulaması 30 Eylül 2016, Cuma 17:10:57 Zor bi dönemden geçiliyor işten çıkarmak yerine geçici süre part time olmanın nesi abartılı??? Gayet de personelini düşünen bi bakış açısı sunulmuş burda maaş azaltımına gidilmiyor part time sadece, kimse işini kaybetmek istemez pilotu da kabini de tekniği de az para alır az çalışır ama 2017 yaz yaklaşırken tekrar herşeyin normale dönmesini bekler en azından işini kaybetmez.! 10
  • Ğat time 30 Eylül 2016, Cuma 17:08:56 Part time çıkacak ve mecburen çıkacaklara dikkat edin kabin hizmetlerinde görev yapanların akrabasıda uçucu kimse ama kimse part time a ayrılmicak..torpil had safhada 3
  • dösemesek olmaz mı 30 Eylül 2016, Cuma 17:07:17 ya arkadaş süperiz valla ya.. çelebisi ayrı pegasusu ayrı her biri ayrı telden çalıyor. Personellerinize döşemeye böyle devam edin güzel insanlar sonra çalışanlarınızda şirkete bağlı olmalarını ve işlerini düzgün yapalarını bekleyin. Bu güzel formülleri gönüllülük esasıyla reddeden kişilere acaba nasıl bir uygulama yapılacak sene sonunda yol mu verilecek. sonra asgari ücretle çalışacak yeni istihdamlar mı sağlanacak.(ingilizce bilen!) yaz boyu geçikmeler bir birini kovalarken ağaçtan mı toplanacak kabin ekibiniz ve ya yhm'niz operasyon memurunuz veya 1300 TL ye omuzundan hergün tonlarca yük geçen ramp personeliniz. acaba pegasus eminim karşılamıyordur da kırılan dökülen bagajlar havayollarına ne kadar maliyet oluşturuyor. Neden kırılıp dökülüyor ? bunların çözümüne de var mı üzerinde çalışılan alternatifler! o kadar planlıydınız neden fazla personeli işe aldınız. bu kadar saçmalıgın arasında güvenliği nasıl sağlıyorsunuz acaba.part time 600tl'ye çalışıp apron kartı olanlara karşı. 0
  • Ruh hastasi ettin bizi sirket 30 Eylül 2016, Cuma 16:50:04 Hepimiz sendikaya uye olup talebi kabul edelim bakalim isten cikarma yapabilcekmisiniz?kötülerin kazandığı devir siz kaybedeceksiniz.artik korkan memur amiriniz yok.savas mi savaş uleynnn 7
    • Komik Yürek 30 Eylül 2016, Cuma 19:23:41 Aferin sana william wallace 2
    • Oktay 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:39:33 Heeyt be! kim tutar seni. 1
  • Aytekin 30 Eylül 2016, Cuma 16:50:01 Nane,nane,nane,nane,nane,nane,nane 3
  • ya tersi olursa 30 Eylül 2016, Cuma 16:42:19 peki bu anlaşma yoluna gitmeyen kişilere ne olacak onu belirtmemişler keşke yazsalardı da samimiyetleri ortaya çıkardı. 6
  • Km 30 Eylül 2016, Cuma 16:41:52 Hergün yeni bi vakka deprem.Şirket kafayi yedi hepimizi işten atsinlar kendileri uçsunlar. 6
  • emekci 30 Eylül 2016, Cuma 16:33:12 Bunun sonu toplu işten çıkarma olacak. Akıllarınca feshi son çare ilkesine uyduk demek için alt yapı olusturuyorlar. Hiç bir personelin bunu kabul etmemesi kendi menfaatlerinedir. Çözüm sendikalı olmaktır. Başka care yok. 5
    • TR 30 Eylül 2016, Cuma 18:40:09 Türkiye gibi ülkelerde sendika adamı ekmeksiz bırakır. Komik olmayın lütfen.. 4
    • Fly 01 Ekim 2016, Cumartesi 15:20:20 He he sendika canım.Ülkede sendika kavramını bitirdiler haberin yok mu?? 2
  • Bu ne hız ? 30 Eylül 2016, Cuma 16:28:45 Maili ben daha yeni okudum siz ne ara okuyup yayınladınız ? Yuh diyorum. 1