PEGASUS ÇILDIRTIYOR

    Çok beğenilenler

  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:02:26 eee bunlar sabancı üst düzey çalışanlaru hariç senelerdir çalışanları sömürürler ya kariyer ya sağlam şirket diye de insanlar çalışırlar kar payı dağıtıyormuş zaman zaman pehhhhhh her zaman dedim heleki şu cin aliyi hiç sevemedim 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:03:16 Ofislerde bulunan tuvaletleri bilmem ama uçaklardaki tuvaletlerin gelecekte paralı olacağına kesin gözüyle bakıyorum. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 25 Kasım 2009, Çarşamba 23:45:05 posit. ucuslarda 4 sand. yukleyen ki ekip4 +2 sırketten baska bısey beklenmez... 2si kaptana diger ıkısı ekıbe paylasın diye kimi zaman ikramcı acıyorda baska havayollarından elllerınde kalmıs sand leri getırıyorlar 0
  • Misafir 14 Eylül 2009, Pazartesi 20:52:44 Çok komik haberler bunlar, kimse kahvesini evden getirmiyor, gayet de güzel makineler koyuldu ofise, isteyen istediğini içiyor, kahvemi ofiste içemezsem uçakta içerim kardeşim, kim neye isyan etmiş ben kimseden bir isyan duymadım ne kadar zeka yoksunu yorumlar bunlar :) şaka gibi. Aklı başında her çalışanımız tasarruf önlemleri adı altında yapılan şeyleri destekler, çünkü şirket kazandıkça bizler de kazanırız bu kadar basit. Yıllardır maaşım bir gün geç yatmadı, eksik yatmadı, her türlü ihtiyacımız karşılandı en güzel mekanlarda toplantılarımız, yemeklerimiz , kutlamalarımız oluyor hiç bir masraftan çekinmiyor Pegasus. Kahveymiş çaymış, komiksiniz ya. komik. 0
  • Misafir 28 Ağustos 2009, Cuma 04:45:41 pegasus ailesi miş miş nasıl aileyse bu çok kazananlar hep daha çok,, hep daha çok az kazanlar da hep ordan kırp bunu kes..işine gelmeyene kapı!!! umurlarındamı yolcu memnuniyeti yada çalışanlar geçinebiliyormu? tek düşündükleri başka şirketlerle yarışsınlar çalışanlardan alsınlar kendi küplerini doldursunlar!!! aileymişşşşş 0
  • Misafir 26 Ağustos 2009, Çarşamba 15:21:50 Öncelikle PGS Low Cost falan değildir, sadece bilet ücretlerinin çeşitli nedenlerden dolayı pahalı olduğu Türkiye'de görece ucuz bir firmadır. O yüzden Ryanair'le karşılaştırılmamalı. Öte yandan bir firmanın itibarı tamamen o firmanın teknisyeninden kaptanına, hostesinden bilet görevlisine kadar personeliyle ölçülür. Bir firma çalışanına yatırım yapmazsa da kısa dönemde kâr eder ama uzun dönemde durumunu siz düşünün. Eğer sen çalışanını benimsemeyip tabiri caizse 3 kuruşun hesabını yapıyorsan (Ki bu illa ki çay-kahve mevzu değil, önemli olan bakış açısıdır) o personel de işini benimsemez, ne senin ona teslim ettiğin cihazlara ne de senin müşterilerine iyi davranır. Sen de oturur "Ya bu müşteri memnuniyeti neden düşük" diye düşünürsün... 0
  • Misafir 26 Ağustos 2009, Çarşamba 06:11:32 para toplamaya başladık stop özveri bizde bitti stop önümüz kış stop.bulursun stop. 0
  • Misafir 06 Ağustos 2009, Perşembe 21:43:41 kucuk hesaplar yapiyorsunuz. ayda bir ton cay icilse ne olur icilmese neolur. sizin derdiniz personelinizi kacirtmak. tazminat odememek. nasil olsa kriz(!) var. ucuza bir baska calisacak nasil olsa bulunur... odeyin tazminatlari bakin kac kisi kaliyor... bu tur olaylar sadece bizim sirkette olur sanirdim. koskoca sabanci sirketinde bunlar oluyorsa ne deyim size ? az gelismi ulkenin taze sogani... eXile, [email protected] 0
  • Misafir 05 Ağustos 2009, Çarşamba 21:52:34 eyvahhhhh onur air duymasın.pegasusta ne görse oda yapıyor.ikram ücretsizdi pegasustan gördü ücretli yaptı.uçakları temizlik şirketleri yapıyordu pegasustan gördü ekiplerine 5 euro karşılığı temizletiyo.bunuda duyarsa valla bunuda uygulatır.ekipler hep çileyi çekiyo.yolcu ikrama kızıp ekipleri dövmediği kalıyo.otobüs bile daha iyi hizmet vriyor diyolar.valla bu insanlar nasıl zengin oluyo.işte böyle.valla oldu olucak arkadaşın dediği gibi tuvaletlerdende para alsınlar.koltukları bile 10 milyon fazladan satıyolar varmı böyle şey ya yazık vallla. 0
  • Misafir 05 Ağustos 2009, Çarşamba 21:09:02 isg çalışanıym.bol bol çay içiyoruz.nasılsa beleşş.hatta pegasus cu arkadaşlar buyrun sizde için.şükredin halinize maaşınızı yıllık zamınızı mesainizi alıyosunuz.isg de milleti çayla kandırıyor.çalışanlar teker teker pegasusa sun exprese kaçıyo.bunlar hala çay dağıtıyo.bu arada ali sabancıyı kınıyorum.bu nasıl bi adam. 0
  • Misafir 05 Ağustos 2009, Çarşamba 16:42:03 alın bi 10 tane daha aksakallı dede rahat rahat parmağınızda oynatırsınız.ufak işlerle dee uğraşmazsınız piyasa emekli kakılı... onlarla da dc-9 lardan f_28 lerden anlata anlata akşamı edersiniz daha iyi değilmi bu.zaten habire utedden kötü haberler gelip duruyo biraz ordan biraz burdan akşamı sabahı edersiniz. 0
  • Misafir 05 Ağustos 2009, Çarşamba 13:53:58 Pegasus teknik çalışanları özellikle şu 1 senedir suratları asık ve mutsuz çalışıyorlar.Sebebi ise Pegasus teknik başkan ve yapılanma şekli.. Kişileri yerinden etmeleri, vardiya şeflerini ekipleri darma duman etmeleri.. Ali bey bunun farkında değil mi ? Hadi o patron farkında değil diyelim. Genel müdür ne işe yarar . Sertaç bey neden bu konuda sessiz kalır ? Çalışanların huzurlu iş yapması , hele hele teknik bölümde son derece önemlidir. Hak etmeyenlerin ve herkesin tepkisine maruz kalanların sorumlu sıfatıyla bi yerlerde ahkam kesmeleri insanları huzursuz etmeleri neden bukadar kabul görür ?? ALİ SABANCI LÜTFEN ŞİRKETİNİZDEKİ HUZRSUZLUKLARI GİDEREMİYORSANIZ BARİ ÇAY-KAHVE-BARDAK PEŞİNDE KOŞUP 3 KURUŞ İÇİN İNSANLARI DAHA DA HUZURSUZ ETMEYİN 0
  • Misafir 05 Ağustos 2009, Çarşamba 10:23:55 Ben PGS çalışanı değilim ama yıllarını Uçak bakımında harcamış bir teknisyenim,sen kim oluyorsunda benimle aynı okuldan gelmiş yıllarca yaz - kış sıcak soğuk demeden uçaklarına bakım yapmış meslektaşlarımın release ettiği uçaklara bakımsız diyorsun ağzını topla takoz yoksa uygun şekilde uyarılırsın.. SN.Sabancı tasarruf iyi güzelde...Saatlerce uçakta arıza giderme işleminde çalışmış ve 15dk mola için ofise gelmiş TEKNİSYN den 1 bardak çayı esirgemek pek anlamlı değil.Motivasyonu düşmüş personel her an hataya açıktır.Ve 1 adet symbol generator 300000 usd kadardır.HESAP BASİTTİR 300000-1=299999 zarar yazarr.AMAN DİKKAT DİMYAT HOŞAFINA GİDİŞTE EVDE SOFRA YIKILMASIN :::emniyetle 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 23:03:28 Neden hep kötüleri örnek göstermeye bayılırlar bazıları !!! Bırakın bu kdar patrondan yana oynamayı. Sahnede bir gün sizlere de rol verirler ümidiyle rol kesmeyi bırakın artık.. ne size faydası var ne mesleki arkadaşlarınıza..!! Düşünmek lazım diyen kardeşim söyle de bilelim bakalım şu mürettebata yemek dahi yüklemeyen o sözde dünyanın (!!) en büyük havayolları hangileri ymiş.. Bizde sayende öğrenelim.. Emirates mi ? Singapur Air. mi ? Lufthansa olmasın sakın ? Hımm onlarda değil.. olsa olsa Delta dır ? Yok o da değil.. Air France ? Thai Air ? Yoksa Quantas mı ? cathay Pasific mi? Hadi bi dök şu incilerini de öğrenelim!! Senin gibi yalaklardan anca böyle yorumlar çıkar..desteksiz ve en bilgili kendini zannederek !!8 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 19:27:10 ikram olsun tabiiki ama israf olmasın .yolcuya ücretli yada ücretsiz yüklenen herşey arttığında çöpe gidiyor.her uçuştan çıkan çöpü görseniz içiniz acır.uçmanın doğaya ve doğamıza heryönüyle zararlı olması bir yana nerede nasıl davranılacağını bilmediğimizden uçakta yolculuk etmeyi de bilmiyoruz.yapılmayan servisin acısını yolcuyla yüzyüze kalan kabin ekipleri çekiyor.diğer yandan büyük adamlar yapacakları karı düşünüyorlar.özelşirketler thy gibi rahat olmadığından ekipler uçağı tamamen değil ancak kısmen evlerine taşıyabiliyorlar. yani iyi niyetinin suistimal edilmesine kar etmek isteyen biri gözyumar mı?temizlik görervlileri dahi faydalanıyor.ama biz şieketimizi koruyacağımıza kahve için ne hallere düşüyoruz.yolcu+çalışana bilinç gerek 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 18:16:30 aslında aynı uygulamayı kokpit içinde uygulasınlar ucaga ekip için içecek ve yemek yüklenmesin biraz daha kar ederler sonucta onlarda personel calısırken cay kahve içmek yemek yemek de neymiş... 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 18:16:14 otobüsle 2 saatimizi klimasız ve ayakta ikramı aklımıza dahi getirmeden şehir içinde yolculuk yaparken uçağa binince birden susayan-terleyen-üşüyen-bunalan-acıkan-sinirlenen insanlar oluyoruz ya bunu anlamıyorum.dünyanın işsizlik oranı en yüksek 4. ülkesiyken,işe başvururken kaç kişi işyeri acaba çayımı kahvemi karşılar mı diye soruyor akıl erdiremiyorum.dünyanın en iyi havayolu şirketleri mürettebata dahi yemek yüklemiyorken(ki genelde mürettebatın onları yemeye vakitleri dahi olmuyor)çay kahve gibi hayati önemi olmayan olsa dahi çay ve kahveden önce çalışanının eve yapacağı alışverişi denkleştirmek için kılıkırk yardığı yasası ve sendikası olmayan bir meslek gurubunun tartışmaya sunduğu konuyu gülünç buluyorum. 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 15:27:17 bir çalışan olarak kararı kesinlikle destekliyorum..uygulamanın aslını astarını bilmeden yazılan yorumlara da gülüyoruz.. 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 13:29:16 Bu uygulamaya sadece YUUUUH denir 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 13:02:15 İlgililer bilgisiz,Bilgililer ilgisiz olduğundan dolayı böyle saçmalıklar devamlı olacaktır... Saygılarımla 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 12:46:19 kınıyorum senı sabancı yazıklarolsun sana ı kadar personeli aç susuz bırakıyosun barı adamlar evden sefer tasıyla yemekte getırsınler. yazıkya koskoca sabancoya yakısan bır hareket mı bu.gorende bısey sanacak pegasusmuş pehhhh... 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 11:51:51 bir pegasus çalışanı olarak bu durumu kınıyorum.kimseye gebeliğimiz yok çeker gideriz. 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 10:51:26 kimse binmesin pegasus uçaklarına kardeşim bak bakalım bi daha yapabiliyor mu? :))) ama biliyoruz sabancı kolay gelmedi buralara..ondan 3kuruş bundan 5lira....yakışıyor mu? hayırrrrrrrrrrrr 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 10:45:53 çalışan memnuniyeti = müşteri memnuniyeti hepsinin sonucu daha iyi kar etmektir. Türkiye'de çalışan memnuniyeti büyük oranda yok. Sn. Ali Sabancı herşeyde farklı olduğun gibi bu konuda da fark yarat o zaman göreceksin ki müşterilerin daha memnun kalacak verilen hizmetten 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 07:23:00 Bazı şirketler yolcuyu müşteri görür, çayı-suyu parayla verir. Bazıları da misafir görür ikram eder. Tamamen anlayış farkı bu. 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 00:49:31 nazar değmesin paso uçak alıyoruz, allah arttırsın da bu saçmalıklar olsa olsa batmak üzere olan bir şirketin kararları olabilir......ama ne yazık ki biz 29-40 uçaktan,büyümekten bahsediyoruz. bumudur bizim büyümemiz, bumudur aile dediğiniz, sorarım ?????????? 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 00:13:43 BU YAZI ALİYE.NE ÇAY NE KAHVE HEPSİ BAHANE.BİR LOKMA EKMEK BİR YUDUM SU.SENİNLE YÜRÜR ÖZ PEGASUSCULAR SONUNA KADAR.ESAS TEPKİ İÇİMİZDEKİ IRLANDALILARA.YANİ TK TAYFASINA .BU ŞİRKET ONLARINMI YOKSA ÖZPEGASUSCULARINMI.BİZ PGT İÇİN VARIZ.ONLAR EGOLARI İÇİN VAR.GÜÇ SENDE DEĞİL TK CILARDA.ÖZ PGT Yİ ERİTTİLER.KENDİ KÖLE KADROLARINI YARATTILAR .TEKNİK BİTTİ ,KABİN İSE ÇOKTAN BİTTİ .TEK BİR SORUM VAR. 0
  • Misafir 04 Ağustos 2009, Salı 00:06:42 Ali Sabancı ya açık ve net mesaj... Uyanıksan bu yorumları okuyor olman lazım. Zira burda yazılanlar bizzat kendi çalışanlarının yorumkarı çoğunlukla.. yani mutfağım içinden gelen sesler ..Bunlara kulak verirsin vermezsin bilemem..ancak etrafındaki yalakaların seslerine biraz kulak verene kadar çalışanlarının da sesine kulak vermeni tavsiye ederim. Paran var ama yaşın daha genç.. ingilizcen mükemmle ama ama Türkçe de daha öğreneceğin çoookk şey var.. sen sen ol.. özenti olma.. yada farklı olacağım diye debelenip durma. Yenilik yapacağım diye işleri eline yüzüne bulaştırma. Ucuz etin yahnisi ucuz olur unutma.Uçakların habire gecikiyor çayla kahveyle uğraşan kadar önce şirketine çeki düzen ver 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 23:51:22 Bir şirketi personeli vezir de eser rezilde...Ali Sabancı bu uygulama ile çok büyük bir yanlış yapmış..bilmiyor ki minik gizli bir hata ile binlerce dolar zarara girer...Ayağını denk alması umuduyla,kimden neyi kısacağını iyi bilmesi lazım,yoksa çulsuz kalır.. :) 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 23:29:53 bu sitede daha bir haber yayınlandı .hangi şirketin kaç uçağı öz malı .lütfen bu haberi tekrar servis edin.sektördeki tüm küflenmiş ezberleri bozan,türk sivil havacılığına yeni bir soluk getiren yeni dürüst bir kaç havayolundan sadece biri pegasus. ve milletimin cebinden çıkan vergilerle ayakta duran THY.haydi Tail wind haydi turkuaz haydi sky haydi pegasus.özgür ve cesur türk yatırımcılar.hepinizin yolu açık olsun olsun.pegasusu 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 23:13:54 Sanırım insanlar kötü örnekler görmekten doğru yapılanı alkışlamak gerektiğini zannetmeye başladılar. Ben iş aktime uyup gereken günde gereken saatte işimde oluyor, emeğimi veriyorsam, şirketimin de görevi HAKETTİĞİM maaşı gününde yatırmaktır. Bunda alkışlanacak birşey göremiyorum. Şu çay kahve işine bir de şu pencereden bakmak lazım, Pegasus çalışanlarının büyük bir çoğunluğu şirketine bağlı gerektiği zaman fazla mesaiden sakınmayan kimselerdir. Fazla mesai ücretlendirilmezken, gece yarılarına kadar mesaide kalıp uykusunu açmak için bir kahve bile içemeyen çalışanı ne ile motive edecekler doğrusu merak ediyorum? 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 22:46:01 Hic $a$irdmadim acikcasi, yakinda Tuvalet parasida alirlar. Ki zaten hic Pegasusla ucmuyorum ve azla ve azla ucmamda. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 22:25:06 Pegasus' a acımasızca saldıran vatandaşlar,diğer şirketler karşısında neden sus-pus kalıyor? THY nin zorla emekli ettririlen personeli, bakan bürokrat kaptan çocuklarının torpille işe alınması vs... konularında neden sesiniz çıkmaz... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 21:07:58 Bu tür şirketlerde ne kurum kültürü olur ne de şirket ilerler. Kimse şirkete kendinden bir şey katmaz. Benimgibi müşterilerde PGS kullanmaz. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 21:07:50 Ben tepkimi sirket tuvaletinin önüne kumbara koyup her tuvalete gidişimde kumbaraya 50 kuruş atıp kumbarayı ay sonunda Ali Sabancı'ya teslim ederek gösterirdim. Güzelde olurdu :) 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 19:49:26 Bunun devamini/ Baska boyutunu soyle gorecegiz onumuzdeki zamanlarda ( uzak ).....TC avrupaya girecek ancak sadece Avrupa yakasi, boylece 1453 tekrar geriye cevrilecek.... Avrupa yakasina bir anket, istermisin avrupaliligi (sartlari vardir oda Asya yakaya karsi olmak anlaminda)...... Boylece bol/yonet devlet boyutundada yapilacak, boluculuk baska nasil yapilirki...... Olmazmi dersin hehehehe ..... omur verirse gorecegiz....Asker..... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 19:42:35 İsmini yazmıcam bir hava yolunda ikram edilen çay ve keki asla unutmuyorum. Çay o kadar güzel yapılmıştı ki yere inince işim olmasa o çayı demleyen arkadaşı bulup tebrik edecektim. İkram bizim kültürümüze has bir durumdur adı üstünde ikram, bizleri uçaklarında misafir eden ve ikramda kusur etmeyen tüm hava yolu şirketlerine çok teşekkür ederim. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 19:35:24 Desenize pegasus uçaklarına binerken yolluk hazırlamak gerekecek, çok komikmiş, termosla çay filan hatta bolca domat, salatalık, peynir koymak lazım yolluğa, pilot ve hostes kardeşlerimizde aç olacaklar hep beraber oturur yeriz kütür kütür. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 19:30:37 Bizim insanlarimiz buna laiktir...... ayrica bu gibi uygulamalari gordukce ayri bir mutluluk ve keyf aliyorum.......Burda Ali'nin sucu yok ..... bunu kendinde ara.....Bir fikra vardir, bedende mudur (bilmiyorsaniz bunu bir bilen anlatsin size) olay bundan ibarettir..... Ayni zamanda Ingiliz bol yonet sistemidir....olay senin yalaka ustundur MUDURUN hahahaha.... umarim bunun devamini goruruz diger sirketlerde... bu milletteki kabiliyet varken olmazmi muhahaha 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 18:57:36 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 18:36:24 BIRDE RYNAIR I ARASTIRIN BAKIN ADAMLAR UCAKTAKI TUVALETI BILE PARALI YAPIYORLAR...PEGASUSUN UYGULAMASI RYNAIR IN YANINDA HAVA CIVA... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 17:13:04 İŞSİZ ADAMIN İŞ BAŞVURUSUNDAN 10 TL ALAN ŞİRKETTEN NE BEKLERSİN. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 16:58:15 AIR BERLIN LE GELEN ORTAKLIKTAN DOLAYI ALMANLARIN YÖNETİM ALIŞKANLIKLARI TAŞINIYOR DEMEKKİ... ŞİMDİ ÇAY-KAHVE YOK İLERDE YEMEK DE KALKAR, SERVİSTE VARSA TABİ... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 16:52:38 ofislerine paralı çay kahve içecek makinası koysun daha çok kar eder. hatta olmadı bir büfe açsın uçaktaki ürünlerin aynısını kendi çalışanlarına satsın. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 16:36:57 Ali bey şimdi çalışanlar evden çay,kahve makinesi getirmek ister sakın izin verme. İlla ki getireceğim diyerek ısrar edenden elektrik giderine katkı payı kes...Bunu ödemek istemeyen olursa onlara ispirto ocağı sat. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 16:23:59 Yeniçerilere yemeklerde dağıtılan hoşafın üzeri genelde yağ kaplıymış sebebine gelincede aynı kepçeyi hem yemekte hemde hoşafta kullanılmasındaymış.Padişah özen göstermek adına fazladan kepçe aldırmış ve temiz kepçelerle hoşaf verilmeye başlandığında yeniçeriler bir de ne görsün HOŞAFIN YAĞI KESİLMİŞ artık hoşaflar yağsız çıkmaya başlamış bunu bahane eden provakatör yeniçeriler ayaklanmış ve sonucunda yeniçeri ocağı kapatılmıııışşş.SİZ ÇALIŞANIN MOTİVASYONUNU BOZARSANIZ HATA YAPAR, HAVACILIKTA HATA DEMEK İNSAN HAYATI DEMEKTİR.FABRİKA YÖNETMEYE BENZEMEZ.ALİ BEYE TAVSİYEM DİMYATA PRİNCE GİDERKEN EVDEKİ BULGURDAN OLMASIN.THY NİN TAM DA PİLOT ARADIĞI DÖNEMDE PİLOTSUZ HOSTESSİZ KALMASIN SONRA BULGURUN TAŞINI AYIKLAMASINNNNN.30 YILLIK HAVACI... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 16:08:20 uçakta ikram paralı olabilir buna bir itirazım yok amaa çalışanın motivasyonunu bozacak her türlü olaya karşıyım.haa bu arada bir dahi fikir de benden.uçakta tuvalete giriş 0,50 Ykr. Tuvaletten çıkış 0,50 Ykr,Çıkışta kokpitin önünde kolonya ikramı 0,25 ykr.eder 1,25 lira.her seferde 10 yolcu wc'ye girse tamam muhteşem kar eder firma.şaka bi yana eğer bu adam tuvaleti paralı yaparsa Pegasus biter 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 16:07:28 Pegasus'un yiyecek içecek için para almasını destekliyorum bir yolsu olarak. Bir saatlik uçuşta kimse yemek zorunda değil, yemek istemeyenlere de yapılan ikramın ısraf olduğunu düşünüyorum. Bunun yerine ucuz bileti tercih ederim. Çalışanlara çay kahve verilmemesinin de sebebi farklı olabilir. Daha ucuz bilet satmak için değim de çay kahve saatlerinin suistimal edilmesi de olabilir mesela.edilmesi ola 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 16:04:20 başlıklı arkadaş yalakalık için ekstra ne alıyorsun cenk 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 15:59:10 tek dilegim bu uygulamaya gecilmesine karar veren yetkililerimizin misafirimiz olmaları we onlarla evden getirmiş oldugum cayımı kahwemi paylasmam !!!! 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 15:50:37 SAYIN ARKADASLAR, BIR SIRKET NORMALINDE CAY VEYA KAHVE VERMEKLE MÜKELLEF DEGILDIR. YANI HERKEZ ICECEGINDEN KENDI SORUMLUDUR. AMA BU ZAMANA KADAR TÜRKIYEMIZDE ALISKANLIK DEGERI OLAN ISYERLERININ VERMIS OLDUGU IKRAM TABIKI KALDIRILINCA, CALISANLARA TUHAF GELIYOR. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 15:28:21 Pegasus Havada bayat sandviç, çay ve suyu satmak ister ve bunu yapmak için şu ortadan zar zor geçen ve ağır olan bir tekerlekli dolap geçer... sonuç satış nerde ise sıfır ama o seyyar servis dolabının hizmet, uçurma vs. maliyetleri var, hesap edilirse tamamen aptalca bir uygulama olduğu anlaşılır yani zarar ediyorlar, ayrıca en azından ücretsiz su versinler çok ayıp kendim uçtum gördüm kimse bir şey satın almıyor sözde lowcost ama biletleri ucuz değil 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 15:26:02 personel masrafini kismak icin ofiste Müdür Bey harici bir personel ve bir ögrenci var bildigimiz kadari ile. Müdür Bey haliyle müdür oldugu icin kasilmak haricinde hicbirsey ile ilgilenmedigi gibi elinden gelse sadece ögrenci calistiracak. Dolayisiyla hic personel cok is. burasi pegasusu avrupada temsil eden ana ofis.unprofessional.....dikkatinize lutfen 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 15:17:53 ŞİMDİ SORARIM SİZE ÇALIŞANLARIN MOTİVASYONUNU BU ŞEKİLDE DÜŞÜRÜRSENİZ ŞİRKETİ YAPTIKLARI DİKKATLİ HARKETLER SONUCUNDA KARA GEÇİRENLER, BU İŞLERİ YAPMAKTAN VAZGEÇERLERSE HER BİR UFAK HAREKETLE 1 YILLIK ÇAY KAHVE MASRAFINI BİR LOVYE HARAKETİYLE ÇIKARIRLARSA NE OLACAK 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 15:07:08 pegasus bu sene sonuna doğru da parça bagaj uygulamasına geçecek bakalım 2. bagajdan ücret talep etmeye başlayınca (kilosuna bakmaksızın) nasıl bir olay olacak 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 14:54:20 Maaşların zamanında yatmasının sevindirilecek bir özellik olduğu bir memleketin AB ye girmesi sadece bir hayal olabilir..aslında da öyle...devlet devlet olsa ,,otorite otorite olsa..çalışanının parasını ödemeyen aksatan bir şirketi bir dakika bile açık tutmaması gerekir ama nerde?? yazık 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 14:17:35 Konu basligini "Pegasus catirdiyor" diye mi degistirmek lazim acaba :) 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 14:10:01 Pegasus maliyetleri dusurmek icin her sey yapiyor ama bilet fiyatlari bir turlu dusmuyor , Duseldorftan her zaman SUNEXPRESS ile ucuyorum hem ucretsiz ikram veriyorlar hemde fiyatlari her zaman pegasusdan ucuz oluyor, Bilet alirken once snexpress fiyatlarina bakmanizi tavsiye ederim, 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 13:57:01 Sabahtan beri yorum trafiğini fırsat buldukça takip etmeye çalışıyorum. Gerçekten çok eğlenceli yorumcular var . Ali Bey inde çok eğlendiğine, güldüğüne eminim. Kendinize yazık arkadaşlar. Ne demişler zenginin parası, züğürtün çenesini yorarmış. Mutlu kalın :))))) 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 13:51:37 Pegasus ters yönden bile olsa kendine reklam yaptı. Pegausus'u yerenlere: Kimse Pegasus ile uçmak zorunda değil, hoşunuza gitmiyorsa boykot edin. Adı üstünde 'Low Cost' uçak şirketi. Beğenmiyen uçmasın. Çay kahve işine gelince: Güçlü sendikaların olmadığı Türkiye'de çalışanları kim savunacak? İşverenler mi? Birazdan, çalışanlardan çalıştıkları için para istemeğe kalkışırlarsa şaşmayın. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 13:39:04 Kamil Koç Vs Pegasus Seyahat 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 13:26:31 Pgs nin amacı belli arkadaşlar. çalışanını ezmek,az giderle cok verim almak. malesef ki bu böyle olmaz ali bey. çalışanlarını memnun etmezsen,onlardan müşteri memnuniyetini sağlamasını bekleyemezsin. bir kere pgs uçağına yolcu olarak binmiştim yaklaşık 2 ay önce tzx-saw seferini yapan 21:50 uçağıydı. gözlemlerimi aktarmak istiyorum.;kabin memurlarının (meslektaşlarımın) memnuniyetsizlikleri,motivasyonsuzlukları,ve mutsuzlukları yüzünden okunuyordu. resmen satış elemanı görevi görmekteydiler bu olayın bu kadar abartıldığını bilmiyordum.. umarım ali bey kendine gelir yoksa bakımsız uçaklarının ceza parasını bu tarz kısıtlama tasarruf önlemleriylemi ödemeye çalışıyor ? 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 13:10:06 Ne içersen kendi paranla ödersin ,sonuna kadar destekliyorum. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 13:08:46 yazık gerçekten yazık hadi low cost sistemini anlıyoruz pegasusla ucuz uçak bileti bulut kısa yolculuklarda uçarken problem olmaz bende uçmuşumdur.Kendim bir YHM çalışanı olarak pegasus'un uçuşlarınada baktım 2 sene boyunca ama kabus gibiydi.Yolcuların kilo hakkı 15kg. el bagaj hakkı 5 kg.'dı. kontuar kavga gürültü olmadan bitmiyor.Her pegasus uçağına kordine olduğumda saç baş yolacak durumlara hazırlıklı olmak gerekiyordu.1-2 kg için yolcularla tartışmak o kadar saçma ve abestki ama havayolu kural koymuş uygulayacaksın başında dikilip denetliyorlar. Şimdi ofisteki çalışanlarınada çay kahve vermiyormuş parayla kendileri alsın... vahh vahh bunadamı muhtaç oldunuz? yakında ofisteki aldıkları havadan bile poara isterler..... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 13:04:38 Kabin memurluğu için yapmış oldukları acık pozisyon ilanlarında bile adaylardan 10 tl ücret istiyo bunun sebebi veri tabanlarında çok birikme oluyomuş =) THY KOSKOCA THY bile okadar ilan verdi sizin gibi yapmadı çok yazık ya ..başvurmadım hiç başvurmamda =) 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 12:56:56 pegasus şirketinin bu yeni uygulamasına katılıyorum. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 12:33:29 rahmetli sakip aga olsa böyle seylerler mesgul olmazdi diye düsünüyorum. tabii sunu da söylemek lazim, bu karar ile sirketin kar etmesi amaclanmiyordur, daha cok maliyet bilincini personele islemektir hedef diye düsünüyorum. bu da avrupada bir yönetim anlayisi ama bizim kültürümüzde bulunan, misafirperverlik, cömertlik v.s gibi göreneklerimizle uyusmuyor. hersey benchmark edilemez ali bey 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 12:26:08 herkes babasının hayrına çalışmıyor şirkette.Hakkını veripte maaşını alıyor.Birde utanmadan olmadı maaşlarıda zamanında yatırmasın şirketler...Bu arada bu yorumu yazdığına göre üst yönetimde iyi yalakacılardan biri olmalısın. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 12:25:43 evet katılıyorum, olay sadece tasarruf değil gözdağı.. ama politika her zaman olduğu gibi çok yanlış.. personel memnuniyeti konusunda SunExpress'i örnek almalarını tavsiye ederim, her iki şirkette de çalışan arkadaşlarım var onlardan biliyorum. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 12:06:49 Benim bu seferki yorumum airport'ta . Yorum gönderdiğimizde yorumunuz okunup uygun görülürse yayınlanacaktır yazısı çıkıyor. Burada başkalarının düşüncelerine saygı gösterilmesi ve ahlak kurallarına uygun yorum yapılması kastediliyor sanırım. Sizin bu süzgeçi uygun bir şekilde kullanmadığınızı düşünüyorum. Bu benim düşüncem . Yayınlarsanız sevinirim. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 12:03:35 el insaff harbiden sana el insafff ben eleştiri yapılmasın demedim ki sadece bunu buraya taşıyan pegasus personeline kızıyorum. elbette yapılan yanlış ama bunun tasarruf amaçlı yapıldığına inanmıyorum. Bunun başka bir sebebi vardır. diye düşünüyorum. ben kendim şahsım adıma konuşuyorum kimsenin ik tane sallama çayımı almasına ihtiyacım yok kendi çayımı kendim alırım kimseye minnet etmem. eğer benim patronum da bununla mutlu olacaksa varsın olsun 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 11:45:22 Senin gibi patron etrfaında fır dönen, el pençe divan duran , her denene " Başüstüne efendim.." diyen, internet sitelerini takip edip patronu hakkında yazı yazılınca onu savunan mesajlar yazan ,patron öpmek istese " Buyrun efendim.." diyecek tiynette olan kişilik de olmaktansa senin deyiminle " Sıradan.." çalışna olmaktan ancak gurur duyulur !! sen elini taş altına sokacam diye başkalarının başka şeyleri sokmasına çoktan razı olmuşsun bari herkesi öyle zannetme .. Bu da sana kapak olsun !! 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 11:40:45 Şurda yazılanlara bi bakın da görün.. Yağcılık ne menem bi şeymiş.. ! Yok kol kırılırmış yen içinde kalırmış. Yok zamanında maş alınıyormuş pegasus da.. Yok çalışanlar ufak şeylere takılmamalıymış. Yok beğenmeyen çekip gitsinmiş.. ! Bu saçmalıkları size PR bölümünde çalışmaya başlayınca ders olarak mı veriyorlar !! Haber ne ona bakın.. haber doğru mu yanlış mı? Tabi ki doğru.. Peki bunu eleştirmek doğru mu yanlış mı.. Çalışan için eleştirmek patron tarafından da savunmak doğru.. Peki orda çalışan sıfatıyla sıradan bir çaışan olarak patronu savunmanın adı yağcılık değil de ne peki !! Nerden bakarsanız bakın saçma sapan bi uygulama ve eleştirilere de AÇIK bi konu..Bu kadar yağcılık yapanlara da PESSS yanii 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 11:36:15 pgt devam etsin, herseyi kisitlasin... bakalim nereye kadar. Bir isci Patronundan, Müdüründen vs. böyle bir motivasyon aliyorsa... isinide ona göre yapar... ;-) yorgan belirli yere kadar cekilirmis... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 11:30:28 Bizim yazdıklarımız yağcılık olursa sizinki ne olur acaba. Sizin gibi zihniyetteki insanlar ancak çalışan olarak kalırlar. Elini taşın altına koymayan insan. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 11:27:36 bence kurumda yöneticilerde de bi sıkıntı var.personele bu şekildeki yaptırımlar çalışma motivasyonunu düşürür diye tahmin ediyorum..bence yanlış bi uygulama. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 11:21:34 değerli pegasus çalışanları daha ne istiyonuz. maaşınızı günü gününed alıyonuz değil mi. izninize çıkıyonuz, geziyonuz tozuyonuz. daha ne istiyonuz. maaşını al otur. sektörde bir sürü adam gibi maaş ödemeyen şirket var. çok konuşma onların eline düşersin 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 11:13:48 Avrupa ve Amerikada ( filmlerde de hep görürüz ya) Özellikle kahve içilmesi teşvik edilir, ortalık her yerde kahve makineleri olur, çalışanlara basarsın kahveyi, ( yani Kafeini ) cin gibi olur verimli, canlı, dinamik, zinde çalışırlar, uyuşuk uyuşuk oturmazlar. bu her patronun bildiği basit bişeydir....Ben olsam birak kahevi kaldırmayı, ofislere redbull dolapları koyarım isteyen istediği kadar içsin :)), ofis uçar vallar........ 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 11:08:09 bunun tasarruf amaçlı olduğuna inanmıyorum arkadaşlar burdan elden edecekleri karı çok daha fazlasını bu kadar yaygara yapmadan çalışandan daha makul sebeplerle kesebilirler. bence bu sadece bazı kendini bilmez yöneticilerin güç gösterisi inanın pegasus çalışanı bu ufak tefek ayrıntılara takılmaz. bu arada bu olayı buraya taşıyan pegasus personelini kınıyorum kol kırılır yen içinde kalır 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 11:01:35 bazı yorumlarda özel şirket içerisinde yağcı personelleri ne yazıkki buradada gördük.Başka özel şirkette çalışıyorum ama pegasus çalışanların bunu protesto etmeleri en doğal hakları bende kardeşlerimi destekliyor pegasus şirketini kınıyorum. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:49:36 tuvaletlerden fln bahsedipte akıllara karpuz kabuğu düşürmeyin bence :)olur mu olur !!! 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:45:20 susma bea.. korkma desifre etmemem seni ..:) 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:42:34 Gün ola, devran döne. Daha çok şey yazarım ama ben yazmayayım sen de akıllı ol. Gaza gelme. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:40:52 Olayı sadece çalışanların ağzından duyduk. Ali Sabancı neye dayanarak böyle bir karar aldı bilmiyoruz. Belki de geçerli bir sesebi vardır. Bende özel bir şirkette çalışıyorum ve buradaki arkadaşlarım iş yerinde kullandıkları şeylerde evde olmadıkları kadar bonkörler. Artık sadece kendi haklarımıza sahip çıkmanın yanında işyerimizi koruyup kollamanın önemini anlamalıyız. Heleki böyle zor dönemlerde hala çalışacak bir işiniz varsa. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:40:30 Bugün bir otobüs acentasına da gitseniz bir çay kahve bölümü vardır. Çalışanlar da bilet almaya gelenler de çayını suyunu alır içer. Koskoca havayolu şirketi nasıl böyle bir uygulama yapabiliyor ayıp valla.Sinek ufak ama mide bulandırır bu kadar da sığ düşünceli olmamak lazım yapacağınız yıllık tasarrufa değmez inanın. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:39:20 Gebze'de iş yaptığımız bir şirket var. Çalışanlar bisikletle gelip öğle yemeğinde tekrar bisikletle evlerine gidiyorlar. İstanbul küçük yer olsa Sabancı'ya bunu da önerirdim ama biraz zor. Şunu da söyleyeyim: çalışanın memnuniyetsizliği yapılacak tasarruftan daha çok zarar ettirir. O kadar okumuş birinin bunu bilmemesine şaşıyorum. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:37:34 Bir an önce toprlanıp havacılık sektöründe görülmek istenen yere gelmelidir. Yoksa THY nin tekeline kalırsak yandık... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:36:22 29 YTL ye bilet satarken, promosyonları havadan saçarken iyiydi... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:35:35 Havacılık bir nezaket işidir, karayollarındaki taşımacılığa benzemez, PegaSUS bu çizgiden gün gittikçe uzaklaşıyor, 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:34:54 Çalışan memnuniyetinin olmadığı bir şirket de müşteri memnuniyeti düşünülemez 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:33:07 Şu low cost mudur nedir, bunu biraz iyi düşünmek lazım. uçulan yere, mevsime ve yolcu alışkanlıklarına göre. şimdi size şöyle bir örnek vereyim. geçenlerde Tahran dan İstanbul'a geliyordum.THY,İRANAIR,MAHANAIR de yer bulamadım ve mecburen PEGASUS'tan bilet aldım. ve uçağın yarısı boştu. şimdi uçuza maal etmek bu mu? ben sırf yolcu memnun etmek için üç kuruşluk ikramdan tasaruf edeyim, ama olsun koltuklarım boş kalsın sotun değil. bunun neresinde kar etmek. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:30:23 Sadece hazımsızlar değil, saygısız, terbiyesiz ve fikir ayrılığına tahammülü olamayan şahsiyetler de. Örnek: 10:24 yorumcusu. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:28:01 merak etmeyin herzaman ulusal hava yolumuz thy liderdir hem iç hem dışta hele şimdiden sonra pegasusla hiç uçmam yirmi liraya yolcu taşımada makul fiyatla uç personeli ve yolcuyu memnun et ikramı esirgeme pintilikle ticaret olmaz ben kimmiyim seyahatlerini hava yolunu daima kullanan bir yolcu bu arada sagolasın THY. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:27:37 Bikaç yıl evvel ofisde telefonunu şarj eden bir personeli gördüklerinde, " Telefonların ofisde şarj edilmesi uygun değildir" diye yazı yayınlamışlardı. Elektrik tüketimine sebeb oluyor diye........Evde elekrik kullanmış olmıyalım, telefon şarjını ofisde yapalım diye düşünüyor ya herkes..... :))) 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:26:55 Bu ne terbiyesizlik yahu.. ne demek işine gelen kalır gelmeyen gider !!! Sen kimsin ki bu cüretle yazabiliyorsun. Bu kepazeliği savunabildiğine göre o şirketde her denene hee diyecek kadar kişiliğinden ödün vermeye alışmış birisisin.. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:24:51 Pegasus rumuz la yazan yalaka kardeşimiz maşallah pek bi iştahlı.. alışmış patronunu yalamaya!!!devam et aslanım devam et.. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:21:59 "Uçak içinde yemeği, çayı hatta suyu dahi para ile satan Pegasus..." Yahu siz yolcu musunuz haberci mi? Bu tarz low cost carrier uygulamalarını dünyaalemde bir tek Pegasus mu uyguluyor da bu kadar yolcu ağzıyla yazıyorsunuz? Ayrıca bir havayolu ile ilgili bu tarz bir manşet atıyorsanız, bu tamamıyla yolcuyu ilgilendiren bir haber olmalı. Pegasus'un günde birkaç paket çay kahvenin maliyetinde gözü olacak hali yok. Bir sürü şirkette böyle uygulama var. Uygulanmadan önce böyle bir karardan da çalışanlar haberdardır. Kimsenin kalkıp bunu sizlere şikayet ettiğini sanmıyorum. Lütfen manşetlerinizde ve haber içeriğinde biraz daha haber niteliği taşıyan bilgiler verin. Bir dost. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:21:38 Sana kim bu fikirlerei veriyor bilmiyorum. Ya da kimse vermiyor da yatıyor kalkıyor rüyanda gördüklerini mi uyguluyorsun, yada low cost şirketlerle ilgili yabancı kitapları okuyup " Vay bee ben de aynısını yapayım.." mı diyorsun bilmiyorum ama en azından bu konuda yaptığın yanlış Ali Sabancı ..Belki de etrafında sana yaratıcı (!!) fikirler sunan o çookkk (!) değerli yöneticilerin etkisinde kalıyorsundur ama unutma çalışanlarına yaptığın bu tasarruf şekli sana çalışan memnuniyetsizliği olarak yol su elektrik şeklinde dönecektir !!! 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:18:33 Herkese günaydın,iyi haftalar.Pegasus da yapılan her tasarruf kazanç paylaşım sistemi ile personele geri döner.Maaşlar aksamaz hatta bazen erken yatar,personel ve ailesi sigorta yapılır, tüm personel bir üst düzey yönetici ile görüşmek istediği zaman geri çevrilmez.Bu liste böyle uzar gider. Saygı gösterdiğin sürece, saygı görürsün.Kimse sömürülmez. Zaman zaman da tabiiki farklı fikirler oluşur. Bu da aile içinde çözülür. Sonuç olarak her işyerindeki altın kural Pegasus içinde geçerlidir. İşine gelen çalışır,işine gelmeyen gider. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:16:37 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:14:34 Durum hakikaten vahim. Pegasusun çalışanlarının inanılmaz derecede etkileneceği kesin. Yanlış yolda olduklarının farkında değiller. Çağdaş yönetim sistemleri değişti artık. At gözlüğünü çıkaralım lütfen... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:14:00 artik ilerde ucaktada yemek vermezler ve sefer tasiyla yemeklerinizi knediniz getirin derler,eminim böyle olacak,calisanin kanini son damlasina kadar emmeye calisiyorlar,ondan sonrada kalite istiyorlar bu sartlar altinda nasil kaliteli bir hizmet sunabilirlerki yolcuya,ama zaten sunmakta istemiyorlarki... 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:11:37 Yuhh diyorum başka bir şey demiyorum.. 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:10:31 E be Ali Sabancı !! Yakıştı mı şimdi bu uygulama sana !! Tamam patronsun para kazanmak istiyorsun daha daha çok kazanmak istiyorsun saygımız sonsuz ama çek elini çalışanların sırtından be kardeşim..Her fırsat da " Biz bir aileyiz .." dersin.. Çalışanlarına " Sevgili aile bireylerimiz.." hitaplı yazılar yazarsınız. Bu nasıl aile.!! Bu ne biçim uygulama.. Oldu olacak şirketde tuvalete de sokma Herkes oturağını tuvalet kağıdını evden getirsin ! Etrafında sana yalakalık yapıcam , yıllık masraflarını kısacağım diye saçma sapan işler yapan bir sürü yöneticin var nasıl olsa. Ehh bu tuvalet olayını atladılarsa bir çalışma yapıp sunsunlar sana bak ne güzel yıllık bimnemkaç dolarlık tuvalet masrafını da kısmış olursun !!! Ne dersin ha ?? İyi fiki 0
  • Misafir 03 Ağustos 2009, Pazartesi 10:07:57 hayatımda bir kere uçtum mecburiyetten bir daha da uçmam.boşuna da biz en iyi 2. yiz demesinler şu millete sattıkları charter biletleri olmasa kimse onlarla uçmaz.21 kilo bagajıma laf yapmışlardı. hostese elinde tepsi ile ürün sattıran zihniyetten ne beklersin ? 0