Orhan Birdal milletvekilliği için istifa etti

    Çok beğenilenler

  • xx 01 Eylül 2015, Salı 07:45:32 İnşallah listeye giremez. 24
    • yy 01 Eylül 2015, Salı 12:24:54 Listeye de girer x koordinatlarına da girer valla. Sen dua et... 19
    • xx 01 Eylül 2015, Salı 13:00:46 Gireceği yere girmiş zaten. Sen düşün! 16
    • yy 01 Eylül 2015, Salı 13:27:43 itiraf ediyorsun demek. ne arada hangi derede oldu bu iş ki xx oldun :))) 1
    • Listeye giremezse 03 Eylül 2015, Perşembe 13:00:23 Listeye giremezse ya da secilemezse secimlerden sonra tekrar eski gorevine atarlar. Kaybedecek bir sey yok... 0
  • Yetmedi mi?? 01 Eylül 2015, Salı 09:18:43 48 yıl görev yapmışsınız bırakın artık emekli olun. gözünüzü toprak doyursun. karun kadar zengin oldunuz.. 12
    • 01 Eylül 2015, Salı 10:22:24 Düzeltme yapıyorum 36 yıl görev yapmış kendisi. Fakat gözünü toprak doyursun artık. 12
    • Karun 01 Eylül 2015, Salı 11:40:04 Doğru söylüyorsun. Kamu'da Genel Müdür olup' ta, İstanbul'da önce kongre sarayında, sonra Çırağan Sarayında oğluna düğün yapabilir? 11
    • çırağan 01 Eylül 2015, Salı 12:13:04 peki çırağan sarayında düğün yapmadıysa sen bu yalanından ve attığın iftiradan dolayı ne oluyorsun ? 17
    • Karun 01 Eylül 2015, Salı 12:57:32 Çırağan! Sen bu soruyu davete katılıp, anlatana yönelt. Anlaşılan sen kongre sarayına davetliymiş-sin. Eğer doğru değilse özür dilenir. Doğru ise sen ne oluyorsun? 10
    • ne güzel istanbul 01 Eylül 2015, Salı 13:35:21 ne güzel istanbul dimi ya, özür dilenirmiş :) sen at iftirayı at yalanı, sonra özür dilenir. kimsenin bir yere gitmesine gerek yok kardeş internette 10 saniyelik bir aramayla nerede düğün yaptığı yazıyor. 3
  • Tüm yorumlar

  • MECLİS 11 Eylül 2015, Cuma 18:53:17 TBMM Saygın insanlara göre bir yer. Orhan Birdal a göre bir yer değil. Kurulduğu günden beri Ak Partiye oy veriyorum. Eğer Orhan Birdal gibi birini aday gösterirse kesinlikle oy vermem.... 0
  • ARFF 10 Eylül 2015, Perşembe 23:29:48 Orhan Birdal 1200 ARFF Memurunun hakkını yedin. Allah'tan korkmadın kuldan utanmadın. Allah senden bunun hesabını sorsun. Senden kötülükten başka bir şey görmedik. Suçumuz kuleci olmamak veya Erzincanlı olmamakmıydı. Allahın Laneti zalimlerin üzerine olsun... 0
  • BEDDUA 10 Eylül 2015, Perşembe 09:28:01 TÜRK TARİHİNİN EN FAZLA BEDDUA EDİLEN GENEL MÜDÜRÜ OLARAK TARİHE GEÇMİŞ BİR İNSAN ŞİMDİ MİLLETVEKİLİ Mİ OLACAK. BURASI TÜRKİYE HER AN HER ŞEY OLABİLİR... 1
  • ERZİNCAN 09 Eylül 2015, Çarşamba 20:16:15 Birdal Erzincan dan kesinlikle Milletvekili secilemez. Erzincan'da iki milletvekili var. Biri Ak Parti den diğeri CHP'den. Erzincan'da o kadar değerli insanlar varken Birdal listeyedahi giremez. Orhan sseçilmesi imkansız olduğunu iyi biliyor. Sadece seçimden sonra bir yerlere kapağı atmak için şov yapıyor. Biz adamımızı iyi tanırız. 1
  • ERZİNCAN 08 Eylül 2015, Salı 20:35:14 Erzincan dan aday olmak için Erzincan için birşeyler yapmak gerekirdi. Öyle üç beş Erzincanlının tayinini yapmakla veya Havalimanına tenekeden uçak koymakla olmuyor bu işler. Halkın için özverili olacaksın. Kibirli olmayacaksın. Öyle sanıldığı gibi Erzincanlılar için bir şey yapmadı. DHMİ de çalışan üç beş kişiyi müdür yaptı diye adamı Erzincan dan aday gostermezler. 5
    • ? 08 Eylül 2015, Salı 23:44:09 Ne yapacak pardon ama ? Adam genel müdürken ülkenin her yerine ne yaptıysa Erzincan'a da onu yaptı , hatta pozitif Ayrımcılık yapıp eğitim merkezini de oraya yaptı. O teneke parçası dediğin yere Dünya'nın dört bir yanından insanlar eğitim almaya geliyor. Allah size akil fikir versin , Erzincan'a fazla bile sayın genel Müdürüm inşallah kıymetini bilir Erzincanlılar. 2
  • KİBİR 08 Eylül 2015, Salı 20:27:20 Genel Müdürlük yaptığı zaman kibirinden yanına yaklaşılmıyordu. Milletvekili olduğu zamanı düşünemiyorum. Ak Parti Inşaallah böyle bir hata yapmaz... 5
    • 404 08 Eylül 2015, Salı 23:45:36 Yanlış yere geldin sanırım , Orhan Birdal kapısına giden kimseyi geri cevirmemistir , Orhan Birdala kibirli diyorsan ya hic tanışmadın ya da yalan söylüyorsun . 1
  • BUROKRAT 07 Eylül 2015, Pazartesi 22:34:11 YAHU ORHAN BIRDAL KÖTÜ BİR BUROKRAT DI DİYEN YOK ZATEN. HERKES İNSANİ YÖNÜNÜ KÖTÜ DİYOR ADAMIN.... 5
    • Insani 08 Eylül 2015, Salı 23:46:33 Orhan Birdal'ın insani yönünü nereden biliyorsun ? 1
  • kalem 06 Eylül 2015, Pazar 23:28:42 na bir iki kalkıyo 4
  • veli 06 Eylül 2015, Pazar 17:40:37 siyaset maalesef idealler için değil,menfaatler için yapılıyor ülkemizde onun için belki bürokratken elde edemediği bazı şeyleri kazanmak için bir fırsat olabilir diye düşünüyorum.ya da yiğit düştüğü yerden kalkar demek istiyor bakalım kalkabilecek mi......... 2
  • Baskalari 05 Eylül 2015, Cumartesi 21:28:36 Başkalarının kotu duruma düşme ihtimali üzerinden hayatlarını sürdürenler mutsuz olmaya mahkumdur. Orhan Birdal bu devlette gelmis gecmis en basarili bürokratlardan biridir , kıskanmayın , çalışın sizinde olur. Hasetinizden çatlayacaksınız yakında yazık yormayın bu kadar kendinizi. Velev ki aday olmadı , Başarının tek kriteri aday gösterilip gösterilmemek degil , Güneş balçıkla sıvanmaz. 1
  • AHH ORHANIM 05 Eylül 2015, Cumartesi 04:02:45 SENDE YILLARCA ADAY OLMAK İÇİN ''HÜLOOĞĞĞ'' DEDİN DURDUN..HADİ BAKALIM İNŞALLAH SEÇİLMEYECEKSİN... 6
  • BİRDAL 03 Eylül 2015, Perşembe 22:21:10 ALLAH KİMSEYİ ORHAN BİRDALIN YERİNE KOYMASIN. DÜŞÜNSENIZE YILLARCA BIR KURUMDA GÖREV YAPMIŞSINIZ VE 10.000 PERSONELİN YARISINDAN FAZLASI SİZE BEDDUA EDİYOR. DEĞERMİYDİ.... 12
    • Algi 04 Eylül 2015, Cuma 01:42:10 Saydın mı kardes tek tek ? Burada algı operasyonu yapmaya utanmıyor musun senin gibi 3-5 kişinin Arkadaşının cebindeki 3-5 liraya göz diken adamların söyledikleri ucuz laflarla ? Kimse de demiyor mu zannediyorsunuz biz Orhan Birdal dan once su kadar alıyorduk simdi Allah'a sukur su kadar alıyoruz diye. Kendiniz çalıp kendiniz oynuyorsunuz. Hadi versinler madem hakediyorsunuz ? 8
  • PERSONEL 03 Eylül 2015, Perşembe 22:15:48 Orhan Birdal eski Kuleci olduğu için oy vermem. Ben kulecileri sevmiyorum. Kuleci birinin milletvekili olmasını istemiyorum. Ben de yalan yok. Herşeyi açık söylerim. 12
    • Kule 04 Eylül 2015, Cuma 01:43:22 Ne geçti kuleyle aranda ? 8
    • dhmi 04 Eylül 2015, Cuma 18:18:10 kulecileri sevmeyen personel soldan çarklı elektronikçilerdir sadece. nedeni ise sol fraksiyonun kendini hep üstün görme hastalığı ve bu hastalığa sahip sola kayık elektronikçilerin kuleciler arıza bildirdiğinde çalışmak zorunda kalmalarının zorlarına gitmesidir. Sol fraksiyonun egemen olduğu elektronik birimlerini dağıtsınlar bu sorun ortadan kalkar. insan bir kez soldan yemesin sonra bir daha iflah olamıyor işte böyle bu zavallı gibi :) 3
    • ali 05 Eylül 2015, Cumartesi 11:19:26 kuleciler yasta 3
  • çiftlik 03 Eylül 2015, Perşembe 20:44:35 bu ülkeyi kurumlarını babasının çiftliği sananlara oy moy yok arkadaş 7
    • Katılıyorum 03 Eylül 2015, Perşembe 21:49:16 Katılıyorum , bu ülkeye Orhan Birdal gibi devlet adamları lazım 8
  • salim sevinç 03 Eylül 2015, Perşembe 20:33:27 Sözün hasını ilk yorumda halis muhlis demiş zaten. Birde klavye kahramanlari sözde rumuzlarla atip tutuyorlar diyorsunuz.Madem oyle siz yağcılar gerçek isimlerinizi yazında memleket siz mübarekleri tanısın. 7
    • Kendi kendinize 04 Eylül 2015, Cuma 01:45:18 Kendi kendini ele veriyorsun. Adamın amacı yalakalik yapmak olsa yazar ismini , tam tersi amacı o olmadıgı icin isim yazmıyor. Tipli sizin sırf karalamak icin isim yazmayıp bol keseden salladığı gibi. 1
  • OY VERMEM 02 Eylül 2015, Çarşamba 23:03:03 KULECİLER OY VERECEKSE VERSİN. BEN ORHAN BİRDALIN ADAY OLDUĞU PARTİYE OY VERMEM... 14
    • yav he he 03 Eylül 2015, Perşembe 12:18:58 kuleci ne oy verecek kardeşim.benim cebimden aldı sana verdi orhan birdal.seyrüsefere en büyük haksızlığı hainliği o yaptı aslında.sizlere en büyük kıyağı yapan da odur.oturun şükredin halinize çok konuşmayın.asıl sizlerin onun peşinden koşmanız lazım lagaluga yapmayın 6
  • ADAYLIKTAKİ AMAÇ 02 Eylül 2015, Çarşamba 22:40:49 Erzincan'dan 1. Sırada aday olamayacağından vekil seçilmesi imkansızdır. Amacının seçim sonrası Ak partiden vekil seçilemeyen aday sıfatını kullanarak en azından kamuda bir yönetim kurulu üyeliği edinmek ya da kaybettiği bir şey olmayacağından gündemde kalmak istemiş olabileceğini tahmin ediyorum. Bu da doğal hakkıdır. Ancak vekilliği hak ettiğini kesinlikle düşünmüyorum. Her şeyin hayırlısı olsun ülkemiz için... 10
    • Sana Neee 03 Eylül 2015, Perşembe 10:54:04 Bu beyin fırtınası aklını işine yada kendi hayatına acaba hiç yansıtabildinmi merak ediyorum doğrusu. müneccimmisin ki başkalarının düşüncesini bilir gibi ahkam kesiyorsun. işine bak, işini iyi yap önce işiniiii 5
  • MHP 02 Eylül 2015, Çarşamba 18:50:47 MHP Lİ ORHAN BİRDAL AK PARTİDEN ADAY OLMUŞ. TABİ ADAM DA HAKLI DEVLET BAHÇELİNİN PEŞİNDEN GİDİLECEK GİBİ DEĞİL. REİS GİBİ ADAM BULMUŞ TABİİKİ AK PARTİDEN ADAY OLACAK ZEKİ ADAM... 18
    • Kargalar 02 Eylül 2015, Çarşamba 19:39:05 Kargalar bile Guler bu söylediğine adamın mhp ile ne bağı var ispat et edemezsen sen ne olacaksın onu dusun Orhan Birdalin ne olduğu belli Allah'a sukur 1
    • AK Kıdıklı 02 Eylül 2015, Çarşamba 19:42:44 MHP li diye diye algı oluşturarak AK Partinin aday yapmamasını sağlamaya çalıştığınız açıkça anlaşılabiliyor. Amaaa... Unuttuğunuz bişey vaaaar. MHP li ise sizin dediğiniz gibi AK Parti şuan kendisine MHP den oy kopartacak adamlar arıyor ve iş daha kolay olacak demektir. Desenize Kıymetli Genel Müdürüm Milletvekili oldu bileee. Kollayın sağınızı solunuzuuuuu :)))) 1
    • Kısmen 02 Eylül 2015, Çarşamba 20:17:00 dediklerin Kısmen doğru , gercekten cok zeki ve basarili bir Bürokrat kendileri, ama boyle Mhp li falan ayıp oluyor ne alakası var mhp ile Orhan Bey in. Kendisi ak partinin en basarili burokratidir , cumhurbaskanimizla basbakanimizla bakanlarımızla da son derece uyumlu çalışıp bir cok hizmet yapmıştır ülkemize. Karalama Amaçlı boyle dezenformasyonlara bulaşmayalım lütfen. Yalan kimseye yakışmıyor 2
  • mulayimbombaci 02 Eylül 2015, Çarşamba 18:29:25 Anlasilan o eski şatafat,debdebe ve şaşayi ariyor.orhancigim bliyorsunki kurumda gulecilerin harici seni sevmez . Yilin burukrati olman için tum limanları arayarak seni oylatırlardi.şimdide tumilleri arayarak sana oy atılmasıni istemesinler uyarasin ha. Erzincan 2 vekil çıkarır. 1 i ak digeri chp şaşmaz. Seni en iyi ihtimalle ikinci sıraya koyarlar oda ....... 10
    • Herkes 02 Eylül 2015, Çarşamba 20:10:57 Herkesi kendin gibi zannetme Orhan Birdal şatafati sevmez mutevaziligin timsalidir tam tersine. Çamurlarını yüzüne sur kirisikliklarina iyi gelir. Orhan Birdal'ı boyle ucuz seylerle karalayamazsin. 3
    • atc 03 Eylül 2015, Perşembe 10:28:43 senin cahil ağızlı söyleminle bir guleci olarak ben orhan birdalı hiç sevmiyorum. çünkü benim hakkım olanı aldı size verdi. sizde utanmadan tepemize çıktınız hala vır vır konuşuyorsunuz.işte bunların sebebi hep birdaldır birdal. sizdendir aslında o sizlerin adamıdır bırakın bu hikayeleri adama şükredin 4
  • zeki zeki 02 Eylül 2015, Çarşamba 15:40:28 mahiyetindeki memurla kirli işbirliğine girecek kadar gariban ve zavallı.Ben hakkımı helal etmem de gerisini bilmem 12
    • İftira 02 Eylül 2015, Çarşamba 18:06:20 Ne işbirliği ne memuru , insanların arkasından iftira atma , boyle isimsiz sallamak cok kolay , varsa bi derdin git mahkemeye ver 1
    • Gariban 02 Eylül 2015, Çarşamba 20:14:03 Gariban olmak cok onemli degil bence ama zavallı oldugun kesin , boyle isimsiz yorumların arkasına saklanıp insanları karalamaya çalıştığına gore. 0
  • doğrucu davut 02 Eylül 2015, Çarşamba 15:23:30 oniki yıl üst düzey yöneticilik yaptığı kurumdaki mevcut yöneticilerin yüzde yetmişi mhp liyse,neden AK PARTİ den adaymış. 15
    • Yüzde 70 02 Eylül 2015, Çarşamba 18:08:02 Nasıl ölçtün kardes yüzde 70 i ? Saydın mı tek tek ? Bol keseden salla anca . 1
    • harun yahya 02 Eylül 2015, Çarşamba 19:47:30 Genel Müdürlüğün yüzde 70 i solcu diye bahsedilir hep ama mhp liler miş mi? o halde bu ak parti nereden alıyor oyları? yoksa uruguaylılarmı oy veriyooo :))) 0
  • Soda 02 Eylül 2015, Çarşamba 13:03:58 Soda tavsiye ediyorum Orhan Birdal'ı eleştirenlere ve cekemeyenlere , Türkiye'nin en basarili burokratini boyle yipratamazsiniz . Beddualariniz da size birgun geri döner zira haksizsiniz ... 9
  • Allaha emanetsin 02 Eylül 2015, Çarşamba 12:13:32 Vicdanli insanlar hep kazanir sende kazanacaksin sayin vekilim Allah utandirmasin sevgilerimle 4
  • Adaylık 02 Eylül 2015, Çarşamba 10:40:34 Merhaba. türkiye havacılık tarihinin en başarılı dönemine imza atmış sorunsuzca başarılı bir şekilde hizmet etmiş bir genel müdür .bence Erzincan 2. sıra millet vekili adayı Orhan BİRDAL. hayırlı olsun 11
  • Smarter 02 Eylül 2015, Çarşamba 10:37:32 Adaylik Orhan Birdal'in i kendi bilecegi is,bu konuda bir sey demeyecegim ama her firsatta haketmedigi parayi az bulan,aglak tazminat magdurlari(!)ndan canimiza yetti artik.Orhan Birdal'in bu konuda bir hatasi varsa o da sudur; Tum tazminati En-route personeline verecekti (aslinda olmasi gereken buydu) kurumun diger personeline de diyecekti ki "Kusura bakmayin Eurocontrol parayi seyrusefer hizmerleri icin veriyor" ama Orhan Bey Herkes faydalansin istedi.Simdi o yancilar,miktari begenmedigi icin beddua ediyor... Beddua meselesi de Ayrica gulunc ve sacma.Okuyup Okuyup guluyorum.Kimse kimsenin bedduasiyla ne duser ne kalkar.Hele de bedduanin kaynagi paraysa ! 7
  • İNŞALLAH 02 Eylül 2015, Çarşamba 10:31:54 İNŞAALLAH ADAY GÖSTERİLMEZSİN. BEDDUALARIMIZ SENİNLE. 14
    • Sen kimsin 02 Eylül 2015, Çarşamba 18:10:37 Senin çapın ne ki Orhan Birdal a beddua ediyorsun . Orhan Birdalin 100 de 1 i kadar katkın var mı acaba bu ülkeye ? Anca salla. 1
    • Sen kimsin 02 Eylül 2015, Çarşamba 18:10:37 Senin çapın ne ki Orhan Birdal a beddua ediyorsun . Orhan Birdalin 100 de 1 i kadar katkın var mı acaba bu ülkeye ? Anca salla. 1
  • ATC 02 Eylül 2015, Çarşamba 08:12:57 Sayın Genel Müdürüm sizin sayenizde 7.500 lira maaş alıyorum. Milletvekili olunca maaşımı 15.000 lira yapın lütfen. Birde şoför ve makam aracı da istiyorum. Kulenin önüne sizin heykelinizi dikeceğim. Sizin gibi Genel Müdür bulunmaz. 2
  • RİZEDEN 02 Eylül 2015, Çarşamba 05:50:44 Yorumlardan anladığım Sn.Orhan BİRDAL bunca yıl çalıştığı kurumu için güzel ve adil hizmet yapmıştır.Zira öyle olmasa bunca iftira atılmazdı.Bir kamu kuruluşundan emekli birisi olarak DHMİ çalışanları kadar(herkes alınmasın) nankör ve vurdumduymaz şahsiyetsiz personel olmaz.Türkiyede en çok maaş alan bir kuruluşta çalışıyorsunuz işiniz gücünü hep para.O fazla aldı bize niye verilmedi kavgasını güdüyorsunuz.Allah nankörlük edenleri sevmez.Nankörlük iyi değil Hakkınıza razı olmayı özelleşince anlayacaksınız.Hiçbir kurumda sizin maaşınızı alan kimse yok.Valilerin aldığı maaşı alıyorsunuz.Orhan Birdal için attığınız iftiralar burnunuzdan fitil fitil çıkar inşallah.Bugün hakkında kötü yazanlar Vekil olduğunda kapısında takla atacaktır.Bunda kesin eminim.Yolun açık bahtın güzel ve hayırlı olsun Orhan BİRDAL.İt ürür kervan yürür,takılmamak lazım yalaka takımına. 9
  • UĞURLAR OLSUN 02 Eylül 2015, Çarşamba 00:47:07 1200 ARFF Memuru 150 Apron Memuru ve 1800 DHMİ Güvenlik Görevlisinin Bedduasını aldıktan sonra nereye gidersen git. Sonunda gideceğin yer belli... 13
    • Rizeliye Cevap 02 Eylül 2015, Çarşamba 09:28:41 Rizeli hemşerim sen hangi kurumda çalışıyorsun bilmiyorum ama Orhan Birdal Rize eniştesi olduğu için biraz duygusal yaklaşmışsın. Kurumda maaş farklılığından kaynaklanan bir sıkıntı var. bir memur 3500 lira maaş alırken diğer memur 7500 lira maaş alıyor. bu oranlar bizzat Orhan Birdal tarafından ayarlandı. senin adalet anlayışın bunda bir şey yok olabilir diyorsa senin vicdanınla baş başa bırakıyorum.... 12
    • Yalanlar 02 Eylül 2015, Çarşamba 12:59:47 Yalan-1 bir memur 7500 bir memur 3500 degil biri memur digeri hava trafik kontrolörü. Bu Hastanedeki hemşirenin doktor neden 7000 ben 3000 alıyorum demesi gibi birsey. Yalan-2 Orhan Birdal tek basına bunu nasıl ayarlasın devlet kurumu burası ne kadar cahilsiniz , hazineden bu parayı bile vermiyorlardı devletteki genel Ücret dengesini Değiştiriyor diye. Adam kavga etti kendi personeli icin insanlarla kotu olmak pahasina , size daha fazla Ücret verebilmek icin. Karşılığı bu yalanlar ve iftiralar. Vallahi helal olsun. 2
  • Ak Parti 01 Eylül 2015, Salı 22:53:50 Sen gemiyi kaçırdın Birdal. Genel Müdürlüğün döneminde Binali Yıldırım'ın desteği ile Ak Parti'den gelen isteklere karşılık vermedin. Seni en küçük şey için arayan Ak Parti Milletvekillerinin isteklerini yerine getirmedin...Şimdi hangi yüzle Ak Partiden Aday oldun anlamıyorum. Ama sen yaş yere basmazsın. Binali Yıldırım sana bir yerden güvence vermiştir. 14
    • Yalandolan 02 Eylül 2015, Çarşamba 18:21:46 Aynı yalan sürekli ortaya sürülüyor, ne bir kanıt var ne bir dayanak ama onemli olan çamur atmak ne de olsa . 0
  • DHMİ Personel 01 Eylül 2015, Salı 22:48:07 Genel Müdürlüğü yaptığı dönemde Havacılık tazminatını personele dağıttığı gibi milletvekilliği yapacaksa vay bu ülkenin haline. Görev Yaptığı kurumda çalışanlara bir sorun bakalım kaç kişi hakkını Helal etmiş kendine. Yılın en fazla bedduasını alan Genel Müdür ödülü alır dı herhalde. Seni unutmayacağız Orhan Birdal. Sen unutulmazsın... 13
    • 3 Kuruş 02 Eylül 2015, Çarşamba 18:12:36 3 kuruşluk adamlara 1 kuruşluk klavye verince boyle delikanlı kesiliyorlar . Isleri Güçleri para. Allah islah etsin. Yılın degil son Yılların en iyi genel müdürü o senin beddualar para etmez . 1
  • ORHAN 01 Eylül 2015, Salı 22:42:07 Hayatımda en fazla beddua ettiğim kişilerden birisin Orhan Birdal. Seni Hayatımda hiç unutmayacağım. milyon tane de oyum olsa sana oy vermem...İnşaallah listeye giremezsin. Gece gündüz dua edeceğim listeye girememen için... 15
  • Mağdur Dhmici 01 Eylül 2015, Salı 22:04:59 Kurumuz personelleri arasında havacılık tazminatları yüzünden iş barışı diye bir kavram kalmamıştır. Bu huzursuzluğun mimarının da kim olduğunu herkes gayet iyi bilmektedir. Dolayısıyla böyle bir katılımın Ak Partiye ne gibi getirisi ya da zararı olur iyi hesap etmek gerekir. Unutulmamalıdır ki Ak Parti 7 Haziran da tek başına iktidarı sürdürmek için yeterli vekil sayısını kıl payı kaybetmiştir. 12
  • İsim / Rumuz 01 Eylül 2015, Salı 21:17:34 Bakın bu ülkede havacılık bir yere geldi ise onda en büyük pay sahibi siyasi iradenindir. Binali Yıldırım'ın ufkudur ve onu uygulayan bürokratların becerikliliğidir. Ali kıdık yazısından aynen alıntıdır. 6
  • Adam 01 Eylül 2015, Salı 19:30:43 Hayırlı olur İnşallah. 7
  • işte bu 01 Eylül 2015, Salı 18:37:10 Ülkemizin böyle değerli devlet adamlarına ihtiyacı var, kendisi zaten başarılarıyla ayan beyan ortada, karalamak isteyenler önce bir aynaya baksın ben bu ülke için ne yaptım diye, sonra Orhan Birdal a çamur atsın. Sonuna kadar destekliyoruz . 11
  • Atc 01 Eylül 2015, Salı 18:23:35 Sn genel mudurumuz vizyonuyla bakis acisiyla yaptiklariyla bu pozisyonu coktan haketmistir. Eger erzincandan aday olursa 2 de 2 kesin cikarirlar. Burada yazan bi suru ise yaramayan tek isi dedikodu olan adamlarin caninini yaktigi gibi milletvekili oldugundada belescilere prim vermeyecektir. Kendisini taniyan bilir bos adama bos ise bos kafaya bos projeye vakit ayirmaz. Hakettigi degeri verir. Allah yardimciniz olsun genel mudurum. Dualarimiz sizinle. 10
  • troller 01 Eylül 2015, Salı 16:08:53 ak troller yayına girmiş yalnız davutoğlu amcanız kulağınızı çekecekmiş fazla ortalard gözükmeyin 21
    • trol 01 Eylül 2015, Salı 16:21:52 trol asıl yalan yanlış bilgilerle burada insanlar hakkında iftira atanlardır. devletin en değerli bürokratlarından birine çamur atanlar trol değil onu savunanlar trol öyle mi ? 5
  • deli hayri 01 Eylül 2015, Salı 15:39:21 ORHANCİGİM ARFF OLARAK SONUNA KADAR ARKANDAYİZ!! ANLAYAN ANLADİ.. 7
  • AK Parti 01 Eylül 2015, Salı 14:36:39 Kurulduğu günden beri Ak partiye oy veren bir seçmenim. Eğer Orhan BİRDAL ak Partiden aday olursa kesinlikle Ak Partiye oy vermem... 24
    • oldu 01 Eylül 2015, Salı 15:10:01 oldu o zaman yapmayalım sağol uyardığın için. hatta istersen seni yapalım ne dersin ? bize biraz kendinden bahsetsene ? 8
    • Öz AK Parti 01 Eylül 2015, Salı 15:11:23 Sen eğer 1 kez dahi AK Partiye oy vermiş biriysen Bende Sultan Süleymanım. Seni gidi Soldan çarklı seniii. algı operasyonu yapıyorsun hııı. Sen soluna git millet yolunu biliyoooorrr 7
    • Oy 01 Eylül 2015, Salı 15:16:46 Ben de her seçimde ak partiye oy verdim bu seçimde de vereceğim , eğer Orhan Birdal bulunduğum bölgeden seçime girerse onun için çalışacağımda. Elinizden geleni ardınıza koymayın. 9
    • makarnacı 01 Eylül 2015, Salı 15:49:59 burası havacı değil makarnacı dolmuş gelin size bulgur da vereyim bana oy verim makrna kafalar:) 13
  • BİRDAL 01 Eylül 2015, Salı 14:35:32 AK PARTİ İNŞAALLAH BÖYLE BİR HATA YAPMAZ. KENDİ KURUMUNUN PERSONELİ DAHİ BU ADAMA OY VERMEZ. 10.000 KİŞİLİK BİR KURUMUN PERSONELİ ARASINDA DAHİ ADALET SAĞLAYAMAYAN BİR KİŞİ MİLLETVEKİLİ OLURSA NEYİN ADALETİNİ SAĞLAYACAK. UMARIM AK PARTİ BÖYLE BİR HATA YAPMAZ. ZATEN AK PARTİNİN ŞU AN TEK BAŞINA İKTİDAR OLAMAMASININ NEDENİ BÖYLE KİŞİLERİ ADY GÖSTERMESİDİR..... 17
    • adalaet 01 Eylül 2015, Salı 15:12:19 sizin adalet dediğiniz şey sanırım başkalarının ceplerindeki paraya göz dikmekle eş değer ? dolayısıyla böyle sığ hesaplarınızı Orhan Birdal gibi değerli bir devlet adamına çamur atarak kullanmanız çok çirkin. sen kime vereceksen ver oyunu ben 50 oyum olsa 50 sini de beş saniye düşünmem veririm. 11
  • Cevaben.... İkramımdır.... 01 Eylül 2015, Salı 12:26:59 Bakıyorumda bel altı ve tam bir foseptik jargonlu ağızlar kusmaya başlamış. Şunu unutmayın herkes karakterinin gereğini yapar ve yaşar. Padişahımıza dışkı gönderen bizanslıya karşılığında cevaben lokum gönderdiği gibi. Herkes yefiğinden ikram eder. Siz anladınız beni. 2
  • başarılar 01 Eylül 2015, Salı 12:16:12 Adam gibi adam, devlet adamı, çalışkan, vatanını milletini seven Orhan Birdal Beyefendiye başarılar diliyorum. Allah yolunu açık etsin. onun gibi devlet adamlarına bu ülkenin ihtiyacı var. 15
  • Android Uygulaması 01 Eylül 2015, Salı 10:55:49 Bu isteyen değil istenen olacaksın diyen vatandaş habire birseyler istiyor. Bu cumleyi onun yanindada cok kullanmis kendini gosteriyor. Orhan beyi gizli savunanlar daha makbul. Orhan bey şeyin farkında adamin adını paralele çıkardın birde utanmadan yağ yakıyorsun. 7
  • misafir 01 Eylül 2015, Salı 10:27:09 Anlamak zor ama inanmak lazım, MHP kökenli bürokratı Ak Partinin Bakanı görevden alsın, sen gel Ak Partiden Aday Adayı ol , olurmu olur.:)))) 18
  • misafir 01 Eylül 2015, Salı 10:27:09 Anlamak zor ama inanmak lazım, MHP kökenli bürokratı Ak Partinin Bakanı görevden alsın, sen gel Ak Partiden Aday Adayı ol , olurmu olur.:)))) 19
    • ne kafası 01 Eylül 2015, Salı 12:10:26 onu oraya atayan zamanın ulaştırma bakanı binali yıldırım zamanın başbakanı recep tayyip erdoğan da mı mhp liydi ? zira 15 yıl boyunca mhp li biriyle çalışmışlar senin iddaana göre ?? salla nasıl olsa isim misim yok.düşünmüyorsun da nasıl olsa ben iftira atıyorum bu adam hakkında acaba var mıdır bir günahı vebali diye. sallamaya devam. 4
    • Akil fikir 01 Eylül 2015, Salı 12:31:22 Gercekten inanarak mı söylüyorsun bunu yoksa sadece iftira atmak karalamak icin mı ? 2. Olansa eyvallah mesrebinin gereğini yapıyorsun der geçerim ama 1. Dedigimse acilen doktora gorunmende fayda var, adamı genel mudur yardımcısı yapan ve daha sonra genel mudur yapan Binali Yildirim ve Recep Tayyip Erdogan da mı mhp li ? Allah akil fikir versin 4
    • siyaset 01 Eylül 2015, Salı 14:26:42 yok o kökenli olmazsa bu olur, çok mu önemli ne oldukları, yanar döner olduktan, onlara hizmet etmeye niyetli olduktan sonra; sanki çok farklı siyasi duruşlardan bahsediyoruz. birisi radikal unsurlara göz kırpan sözde din temelinde islamcı, diğeri türk-islam sentezinden hareketle etnik temelde milliyetçi, farkı bulun. 12
  • Allah'a havale 01 Eylül 2015, Salı 10:11:42 Sn Birdal son bir senede yaptığınız liyakat tanımayan hülle atamalar için sizi Allah'a havale ediyoruz. Kurumun tüm birimlerini mükemmel derecede tanıyarak dinamik, çözümcü ve pratik bir şekilde yönettiniz. Ben gözümle gördüklerim üzerine yorum yaparım, duyduklarım ile asla. Gördüklerim kadarı ile vekilliği hak etmediğinizi düşünüyorum. Yine de yolunuz açık olsun... 22
  • YUH BE 01 Eylül 2015, Salı 09:58:02 Genel Müdürlüğü döneminde Ak Parti Milletvekillerinden gelen talepleri ısrarla yerine getirmeyen biriydi. Şimdi de çıkmış Ak Parti den Aday olmuş. Orhan Birdal sen Ak Partili değilsin ki. Sen git MHP den aday ol. Çok güvendiğin Binali Yıldırım da seni kurtaramayacak... 21
    • mehape 01 Eylül 2015, Salı 12:07:44 mhp li olduğunu nereden çıkardın ? akpartili vekillerin her söylediğini yapsaydı bu sefer de iktidarın maşası diyecektin değil mi ? ne kadar iki yüzlüyüz milletçe. mhp li olduğunu ispatlayamazsan bunun bir iftira olduğunu ve diğer tarafta hesabını vereceğini biliyor musun ? biraz akıl ve mantık lütfen. adam 13 yıl boyunca genel müdür yardımcısı ve genel müdür olarak dhmi yi yönetti bunca yıl da ak parti mhp li biriyle çalıştı öyle mi ? komik olmayalım. 2
    • Yapma ya 01 Eylül 2015, Salı 12:32:42 Vay anasını ya adam mhpliymis de haberimiz yokmus . Dalga mı geçiyorsun yoksa baska birsey mı bilmiyorum ama insan biraz tutarli sallar. 2
  • HARAM OLSUN 01 Eylül 2015, Salı 09:54:58 YILLARCA GENEL MÜDÜRLÜĞÜMÜZÜ YAPTIN. BİZE YAPMADIĞIN HAKSIZLIK KALMADI. HANGİ YÜZLE MİLLETVEKİLİ ADAYI OLDUN ANLAMIYORUM. DEVLET HAVA MEYDANLARININ YARISINDAN FAZLASININ BEDDUASINI ALMIŞKEN ŞİMDİ DE TÜRK HALKININ BEDDUASINI ALMAK İÇİN Mİ ADAY OLDUN. UNUTMA Kİ BEDDUA NIN ULAŞAMIYACAĞI YER YOKTUR. İNŞAALLAH AK PARTİ BÖYLE BİR HATA YAPMAZ... 17
    • beddua 01 Eylül 2015, Salı 12:04:32 hayırdır kardeş ne haksızlığı yaptı size ? devletteki en yüksek maaşı siz almıyor musunuz neyin haksızlığı ? merkz bankasında memur sizdeki itfayeciden az maaş alıyor , keşke bize de böyle bi haksızlık yapılsa . 6
  • yuuyyt 01 Eylül 2015, Salı 09:33:57 Koltuk sevdası 18
  • Başvuru 01 Eylül 2015, Salı 09:04:45 Kendisi İstanbul Atatürk hava limanındaki yoğunluk, kapasite konuları ilk gündeme geldiğinde TAV ve THY bize müracaat ederse değerlendiririz diyen ve o sırada Devlet Hava meydanları İşletmeleri Genel müdürü yani kapasite, trafik ve planlama konularından sorumlu otorite olan şahıstır. 14
  • Yerinde Bir Karar... 01 Eylül 2015, Salı 08:20:06 Sayın Genel Müdürümüz Orhan Birdal yerinde bir karar vererek bugüne kadar Devlette üstlendiği görevi başarı ile ifa etmiştir. Memuriyetten tutun en üst bürokratik görevlerde bulunarak Devleti en iyi bilenlerdendir. Özellikle içinde bulunduğumuz sıkıntılı dönemlerde Sayın Birdal gibi yetişmiş Bürokratlara çok ihtiyacımız var. Sayın Birdalın birleştirici ve bütünleştirici bir karaktere sahip olmasıda ayrı bir değer. Genel Müdürlük yaptığı dönemlerde sağcı-solcu , alevi-sünni , dindar-dindar olmayan demeden herkesi hak ettiği yerlerde görevlendirmiştir. Sayın Birdalı İnşallah 1 Kasımdan sonra Mecliste görmeyi Allah nasip eder. Yolun açık olsun Sayın BİRDAL... Desteğimiz ve dualarımız sizinle... (Unutmayın ; İsteyen değil , istenen olacaksın ) 18
  • :) 01 Eylül 2015, Salı 08:15:13 Binnur abla ya danışmanı olur ya da istediği devlet kurumunda güzel bir göreve başlar. Motive edici destekleyici yorumuyla :)) ye kürküm ye aksırana kadar tıksırana kadar ye............ 16
  • Para 01 Eylül 2015, Salı 06:54:01 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 11
  • derya 01 Eylül 2015, Salı 06:34:27 Binnur Şahin hanfendi yerini garantiledi.Yakında duyarsınız. 18
  • zz 01 Eylül 2015, Salı 01:35:15 ali kıdık gibi bir değeri ne zaman farkedicekler ulaştırma bakanlığı için çok merak ediyorum 26
    • he he 01 Eylül 2015, Salı 10:28:26 sana ... la güldüm 1
  • DHMi 31 Ağustos 2015, Pazartesi 23:45:17 Allah Yar ve Yardımcınız olsun. Layıksınız ve çoktan hak ettiniz. Ancak; şuda varki şimdi çok kişinin etekleri tutuşacak, uykuları kaçacak. Haydi klavye arkasında gizli mahluklar size gün doğdu, başlayın yine ata tuta iftira ve hakaret ederek atıp tutmaya. Ama hesap gününüde unutmayın sakın haaa. Kazanırsa Genel Müdür ilk kutlamaya siz gidecek, ilk bişeyleri isteyenlerde siz olacaksınız ya neyse. Ne demişler köpek havladı diye kervanlar durmaz. Gönlüne göre olsun Sayın Genel Müdürüm, Allah Yardımcın olsun. 12
    • ! 01 Eylül 2015, Salı 12:08:13 durmak yok yalakaliga devam ! 13
  • seçim 31 Ağustos 2015, Pazartesi 23:43:32 1 kasım da kime oy vermeyeceğimi biliyorum teşekkürler o birdal 17
  • ! 31 Ağustos 2015, Pazartesi 23:39:37 Sozum ona devletin bilmem kac yillik burokrati sirf vekil olabilmek icin iktidar partisinden aday oluyor ! eh hakli tabii sonucta bu iktidar ona ust duzey makam verdi devaminin da gelmesi gerek ! demek ki chp ya da mhp iktidarda olsa onlarin partisinden de vekil olmaya calisirdi ! burda tek bir amac var o da kisisel cikar icin vekil vs olmak devlet,millet,kamu,hizmet vs aski degil ! 18
    • he he 01 Eylül 2015, Salı 12:01:54 herkesi kendin gibi zannetme, sen öyle yapabilirsin, ama bunca yıl devlet görevi yapmış adamı anlamaya senin kapasiten yetmez. 3
    • he he he 02 Eylül 2015, Çarşamba 12:26:08 senin gibi yalakalari ve yagcilik yaptiklarini anlamaya kapasite yetmez, dogru... 8
  • .... 31 Ağustos 2015, Pazartesi 23:17:25 yeni ak parti milletvekili hayırlı olsun diyelim mi? 7
    • AMiN 01 Eylül 2015, Salı 12:32:13 diyelim tabiiki. hemde AMiN diyerek HAYIRLI OLSUN diyelim. sardaş dolaş boş beleşçiler olcek değil yaaaa 2
  • vefa 31 Ağustos 2015, Pazartesi 23:07:45 Allah yolunu açık etsin. 9
  • Neredeyse yarım yüzyıl... 31 Ağustos 2015, Pazartesi 23:04:10 36 yıl kamu kurumlarında calisip üstüne de son yıllarında yöneticilik yapmış birinin bu ülkenin en iyimser halinde dahi bütünüyle şerefli şekilde tamamlaması mümkün değildir. Ne hikmetse ahalinin taktirini de ahaliye bırakma gereği duymadan kendini aydinlatmis sayın vekil adayimiz. Yolu açık olsun. Ülke için daha çok hizmetleri olacaktır eminim.... 7
  • halis muhlis 31 Ağustos 2015, Pazartesi 22:39:30 Yerinde olsam istifa eder yada emekli olurdum. Milletvekili olsan ulaştırma bakani mi olacaksin.yeter da. .guzel ülkemde başka adam mi yok. 7