ONUR HAVAYOLLARI'NA ŞOK SUÇLAMA

    Çok beğenilenler

  • Erkan hoca 31 Ekim 2012, Çarşamba 18:17:32 Erkan hoca bak ne hale geldi onur air nasil degersiz olduk. .. Nasil sahipsiz kaldik 1
  • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 11:43:21 Kaptan Aynen Dogruları yazmıs, Mesai asımı haric diger bahsettigi sigara,CRM,Kaptan kaprisleri aynen THY de vardır ve devam etmektedir, isin En uzucu yani yıllardır havacılıgın ıcınde olan bizler dogruları soyluyemez duzeltemezken dısarıdan gelen biri 1 yılda bunları gorup ikaz edince,bazıları vay ispiyoncuya bak derse bir adım ileri gidemeyiz, yıllardır havacılıgın ıcınde bulunup bişi yapmayan insanlar otursunlar dusunsunler azcık 0
    • ayneenn ellerine sağlık... 30 Ekim 2012, Salı 15:15:39 Yorumunuz 0
  • Tüm yorumlar

  • bütün herkes yediği ekmek kapısına tükürmüş resmen 04 Kasım 2012, Pazar 20:05:02 nedir bu yabancı düşmanlığı ? coğunun crm i sana yaklaşımı o kadar güzel ki ama adamlara neden bu düşmanlık cözemedim ... ayrılan kaptanımız icinde kötü bir insan değildi nasıl ayrıldığını bilemem ama hemen bu olayın üstüne ayırdıkları icin böyle düşünmesi gayet normal bende üzülerek söylüyorum ki hiç kimsede huzur yok sivil havacılğımız bir level 4 tür diye gidiyor ucuş emniyeti icin tamam yapılsın ama ucuş emniyeti icin birazda ucuş görevlerine bakılsın bazı şeyler kontrol edilsin. benim düşünceme göre onur air bitmiş durumda böyle devam ederse durumu cok daha kötü yerlere gelicektir. daha cok yazılcak şeyler varda burda yazıpta kücülmek istemem saygılar 0
  • yolcu 04 Kasım 2012, Pazar 17:34:20 Cidde de bir f/o kokpiti PENCEREDEN TERK EDİYOR,kuala lumpur da bir yabancı kabin memuru otel odasını harabeye çeviriyor.İŞTE SİZE ONUR AİR.ne demişler çal çal oyna. 1
  • onurair 03 Kasım 2012, Cumartesi 19:51:10 bir zamanlar ismi airbus şirketine avrupa da ve diğer ülkelerde manşet olan Bilal BAŞER adlı bir kaptanımız vardı. Bu adam pilotajdaki titizliğinden dolayı camiamız tarafından yargılandı. Herhalde şuanda mezarında kemikleri sızlıyordur. 4
  • kuşbeyin 02 Kasım 2012, Cuma 15:30:41 ilerde bu şirketin ihtar hastası ve ruh hastası kadın müdürü camia önünde büyük bedeller ödeyecektir yatıcak yeri olmayanın şansı yaver gitmez 0
  • imza atarım 02 Kasım 2012, Cuma 12:35:20 şirkette çalışmış eski bir kabin amiri olarak bu yazılanların altına imzami atarım ve gerekirse şhait bile olurum...kaptan portner az bile yazmış,bundan daha beter örnekler var,yerli kaptanlar tarafından uçuş defterine eksik yazılan uçuşlarmı dersiniz,aşırı fazla mesiyle uçmakmı dersiniz,daha neler neler....buarada bu kaptanların bazıları şu an thy de kaptanlık yapıyor bilginiz olsun thy yönetimi.... 0
  • ocak ayına dikkat 01 Kasım 2012, Perşembe 23:52:22 ocak ayına dikkat ..güzel günler gelicek 1
    • nasıl yani 02 Kasım 2012, Cuma 14:33:47 biraz daha açık olurmusunuz ocak ayı derken güzel derken?? 0
    • SESO 04 Kasım 2012, Pazar 15:09:33 Allaha emanet ucuyor onur air. Yani düstü düsecek diyorum hergün. düsününki 6 uzun odunu yere seriyorsunuz vede 6 tane daha uzun odunu ayni sekilde ama o diger alti tanesinin üzerine arti seklinde ekliyorsunuz, yalniz bunlarin baglantilari yok. sabit degiller. Aynenn Onur Air deki de bu, okadar zayifki, hareket etmeye kalksan odunlardan biri düsecek diye korkuyorsun. Adamlari Yurtdisinda banladilar kovdular sövdüler, genede utanmadan ucuyorlar, Isin kötü yanida Türk sivil havaciligin bunlara göz yummasi Artik ülkemin ucak kazalarinin bol oldugu bir ülke olaral adlandirilmasini istemiyorum. 0
  • ? 01 Kasım 2012, Perşembe 22:39:07 Bu şirket yöneticileri alt personeline çöplük muamelesi yapar.Herşey mutsuz etme üzerine kurulmuştur.Kraldan fazla kıralcılar vardır. 0
  • Aklı başına yeni gelmiş 01 Kasım 2012, Perşembe 20:53:42 Beyler yazılanların büyük kısmı doğrudur. Fakat portner kaptan gördüklerini daha önce dile getirseydi ve tepkisini ortaya koysaydı daha doğru olurdu. Maalesef Türk havacılığı patronların ellerinde bu hale geldi. Emin olun sayın Bagana bu durumdan dolayı PekSatıcıya teşekkür etmiştir. 0
  • miyedra 01 Kasım 2012, Perşembe 12:00:53 onurdan kaç para alıyorsunuz merak ettim... lakin bu konuşma tarzınızla , şirket yalakası olduğunuz güzel yerlere geldiğiniz belli...kabin ekiplerinin ahı üzerinizde olsun... bu şirkete yıllarını verip aynı maaşı alan yüzlerce insan var... bir şirket bu kadarmı çalışanlarına değer vermez...tez olarak okutulmalı 1
    • miyedra'ya cevap 01 Kasım 2012, Perşembe 16:44:48 Bugüne kadar hakkımızın karşılığı hep ödendi. Sağ olsun sayın bagana büyük adam. Hep adaletliydi. İtirazı olan varsa çıksın ortaya. 11
    • İsim / Rumuz 02 Kasım 2012, Cuma 10:06:17 Bagana hep insanlarin hakkini odedi mi?? birakin Allah askina bu yalaka tavirlari ,guldurmeyin insani..Saudia Arabia Airlinesin kabin ekipleri ve pilotlara odedigi paradan bile kirpan bir zihniyetin nesini savunuyorsunuz? Ara bacaklarda temizlik almadan 4 bacak ic hat ucuran,kabin ekibine sarjli girgirla kirintilari toplatan kisiyi mi savunuyorsunuz?Ya siz kabinde calisan biri degilsiniz,ya da kabin hizmetlerde calisan birisiniz ki,sirket prestijini ayakta tutmaya calisiyorsunuz :) 0
  • Miyedra 01 Kasım 2012, Perşembe 04:35:18 Sirketi ve calisanlari karalamak cok basit degil mi ? Yazarsiniz buraya, bilmeyen ve tanimayan kisiler okur, zannederler ki ismi gecen yoneticiler yesilcamdaki kotu adam karakterleri. Yabanci kaptanin soylediklerini dikkate almiyorum. Iddia ettikleri madem olan seylerdi, neden duzeltmeye calismadin ? Istirahat edememekten, fazla mesai yapmaktan sikayet ediyorsun da iddia ettigin ucaktaki eksiklikleri bile bile 200 kisiyle yola cikip, sonrada nasil rahat uyuyordun ? Istifa ederdin. Kaptan pilota is mi yok ? Merak ediyorum Sn. Peksaticinin kizi ve Sn. Erboran`in oglu hakkinda yorum yazan kisiler dogustan yetenekli mi ? Isiniz ne olursa olsun egitim ve uygulama sureclerinde herkesin hatalari olur. Eger ki ekip ruhunuz varsa o kisilerin eksigini tamamlarsiniz, ekip calismasini bilmiyorsaniz yani bencilseniz O kisiyi kotulersiniz. Maaslardan kimse memnun degil bu dogru ancak Onur Air demiyor ki 10000 Euro verecegiz, neyse o, ozgur irade, isteyen calisir. Kimse elmas madeni degildir... 14
    • İsim / Rumuz 03 Kasım 2012, Cumartesi 17:54:32 zatten bugünlere 'isteyen çalışır istemeyen çeker gider' mantığıyla gelindi hep ve gidildi dolmuş duraklarından adam toplandı zavallı gençler işsizlikten bu yola başvurdular bunların hepsi 'ÇARESİZLİKTEN' dir! 0
    • İsim / Rumuz 03 Kasım 2012, Cumartesi 17:55:40 ELMAS MADENİNİ ARAMAZSAN BULAMAZSIN! 0
  • ucucu 31 Ekim 2012, Çarşamba 22:10:25 ucucu personel yani parfüm gibi; ilk ise girdiginizde güzel kokarsiniz 3000 euro imzalandigi icin sonra sistemi tanimaya baslayinca "ucup" gider kokunuz .... 3
  • Cpt 31 Ekim 2012, Çarşamba 14:46:38 Onur Air ölmüs ama aglayani yok.Üst yönetimde nasil bu kadar duyarsiz kalabiliyor hayret??? 0
  • Wings 31 Ekim 2012, Çarşamba 13:58:02 Ahhh Erkan hocam bizi kimlerin eline biraktinda gittin? 1
  • bir dost 31 Ekim 2012, Çarşamba 13:37:53 Şartları bilerek geliyorlar Türkiye de calışmaya....hemen hemen hepsiyle uctum ismi gecen yabancı kaptanların ..Eger o kadar mukemmellerse neden ülkelerinde calışmıyorlar..hepsinde arıza var ..işin bitince şikayet etmek delikanlılık degil...işin içindeyken düzelmek için caban varsa eyvallah...begenmıyorsa daha iyi şirketlerde calış...tabii alırlarsa işe...bu şikayetler bütün yabancı kaptanların sonu olacak...şirketler artık yabancı ucurma konusunu tekrar düşünürler artık....bizim kendi evlatlarımız dısarda işsizken ..ya bu deveyi güdeceksin ya da bu diyardan gideceksin.... 8
    • İsim / Rumuz 01 Kasım 2012, Perşembe 01:59:28 keşke işi bittiği için olmuş olsaydı ama soledıklerının hepsi doğru maalesef onur air can guvenlığını hıce sayan bır fırma kendı yakınlarım bu fırmayla ucmak ıstedıgınde asla dıorum bu ısın ıcınde olan bırı olarak onur aır de turk kaptanlar baskıdan herseye eyvallah dıor ama yabancı kaptanlar daha dısıplınlı once safety dıor bu kacınılmaz bır gercek keske turk kaptanlarda aynı seyı dusunsede bu kaptan haksız olsaydıı 0
  • Bülbül 31 Ekim 2012, Çarşamba 10:39:49 Madem bu kadar ihlal vardı, neden işine son verilince başladın yaygaraya.. Aklın neredeydi demezler mi? 8
    • pilot 02 Kasım 2012, Cuma 12:39:35 kardeşim nerden biliyorsunuz çaba harcamadığını ,alsanıza adam bir gün uçmamış kurallara uyarak hemen işine son vermişler,yiyorsa diğer türk kaptanlar düzeltsin bakıyım onlar bilmiyormu sanki bu sorunları... 1
  • ;) 31 Ekim 2012, Çarşamba 10:24:15 Ercan peksatar ile NO Bora ............... 0
  • F/O doğru yapmış 31 Ekim 2012, Çarşamba 10:20:00 Otel de dinlenme imkanı devam ediyor yabancı pilot haksız .iyi ki bizim F/O kaptana uyarak şirketi sıkıntıya sokmamış. 11
  • Meslektaşlarıma 31 Ekim 2012, Çarşamba 09:03:09 Arkadaşlar bu hadiseyi bu kadar büyültmeye gerek yok. Bildiğim bileli bu şartlar içinde çalışıyoruz ve bugüne kadarda kabul ettik. Bir yabancı pilot işten çıkarılmış, kendine yedirememiş, gfitmiş şikayet etmiş, .... Ya baksanıza işinize (kendi dalganıza) ! Ya şu yorumları bi okuyum dedim, 80% bilmedin 90% boş laf. Anlıyorum şirket satılıyor, muhtemelen küçülmeye gidilecek ve şimdiden kimler çıkarılcağına gerekli tedbirler alınıyor. Sizde tedbirinizi alırsanız bence sıkıntı olmaz. Biraz özgüven lütfen !!!! 12
    • xman 31 Ekim 2012, Çarşamba 09:18:51 hak var hukuk var . koyun gibi patronlar ne derse onu mu yapacak herkes.senin gibiler oldukça daha çok tepelerine çıkar patronlar. 1
    • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 09:45:07 böyle çalışıyorsan uçuş emniyetini yok sayıyorsun demek ki! sizin gibi insanların kural tanımaması zaten bizi bu günlere getirdi. devam edin. 2
    • Senin Gibi Meslektaşa 31 Ekim 2012, Çarşamba 10:20:39 Senin gibi insanlar, patronların yada yöneticilerin dayattığı kural, yönerge, talimat dinlemez koşulları kabul ettiği için insanlar bu hallerde 1
    • YOLCU 31 Ekim 2012, Çarşamba 14:31:21 BU İFADE BİÇİMİ,BU TARZ KONUŞMALAR....TAM BİR PEKSATICI KLASİĞİ.YANILIYORMUYUM MİLLET??? 1
  • ben 31 Ekim 2012, Çarşamba 08:35:30 Bay Portnera katılıyorum sivil havacılıktan hava yolları şirketleriyle değil hava yolları şirketlerin kabin ekibiyle konuşup neyin doğru ve yanlışın olduğunu vede daha nasıl güvenli uçarız nasıl daha kaliteli oluruz ancak uçan ekipten öğrenebilirler tüm şirketleri çalışanlarını güvene ve saygıya davet ediyorum 0
  • Haklı 31 Ekim 2012, Çarşamba 08:09:29 Söylenecek fazla söz yok 0
  • bir küvet dolusu petrol ile banyo yapıyor 31 Ekim 2012, Çarşamba 06:04:45 Video'yu izledim ama kim bu adam? Gaymak gibi Gayıyoo diyor? 0
  • http://web.shgm.gov.tr/doc3/sht6a50.doc 31 Ekim 2012, Çarşamba 03:40:01 Uçucu Ekip Uçuş Görev ve Dinlenme Süreleri ile Uygulama Esasları Talimatı (SHT-6A.50 Rev. 04) BİRİNCİ KISIM Genel Hükümler BİRİNCİ BÖLÜM Amaç, Kapsam, Hukuki Dayanak, Tanım ve Kısaltmalar. 6) Gecikme, arıza ve benzeri nedenlerle planlanmış uçuş görev süresinin başlangıç zamanı değişmişse, bu değişikliğin uçucu ekibin istirahat ettikleri mahali terk etmeden önce haber verilmesi halinde, yeni planlanan uçuş görev süresi (başlangıç zamanı, planlama için dikkate alınır). 1
  • Kulak misafiri olduk 30 Ekim 2012, Salı 23:55:17 Onur air uçuş işletme ve egitim pilotlar için bir fenalık düşünüyorlar Buda similatorleri kötü geçirip level sınav sonucu da iyi degilse pilotun siz anladınız saygilarimla 0
  • Cabın 30 Ekim 2012, Salı 23:44:56 Bu bısey mı daha neler var 1
  • Plan 30 Ekim 2012, Salı 23:36:53 Ercan peksatar ile NO Boranın yeni planı simulator lari kötü geçirip arkasından shgm level sınavından gelecek sonuclar kötü çıkarsa pilotun Isine son verecekler shgm insafa gelll bu planları boz pilotlarda insan çoluk cocukları var eksikleri varsa gidermeleri için yol göster ellerinden tut sap doner keser doner asıl dönmeyen ALLAHIN ADALETİ....... 2
    • aglama melis 31 Ekim 2012, Çarşamba 21:06:49 çoluk çocuğu, hastası, taksidi olupta işten çıkarılan diğer çalışanlar için sizler ne kadar üzüldüyseniz bizlerde o kadar üzülürüz bu duruma. gider çoluk çocuğunuzla uçurtma falan uçurursunuz artık. malum zaten baska havayolu kabul etse onurda uçmazdın heralde:))) beter olun beter. iliğini sömürdünüz havayolu şirketlerinin, pilotlar hariç hiçbir çalışanın hak-hukukunu korumasına sizlerin yuzunden izin verilmedi. 1
  • değişim şart 30 Ekim 2012, Salı 23:30:34 umarım herşey güzel olur 0
  • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 23:23:15 http://www.youtube.com/watch?v=g2dDzHFfpwI bu video yu seyredin onuru kimlerin yonettigini anlayin. 0
  • aynaya tükürülmez... 30 Ekim 2012, Salı 22:48:05 parmagın gösterdigi yere degil de parmaga odaklanmak.asıl fotografı gözden kacırmaya calısmak..ve tabi ki yabancı düsmanlıgı eşliginde bunları yapmak..Sayın Bagana bilmediginiz o kadar cok sey var ki..ve size aksettirilmeyen o kadar cok sey...kaliteden gelip her hareketleriyle kalitesizliklerini bas bas bagırarak gösteren müdürlerimiz sayesinde..biz bu isin emekcileriyiz ve eger bu işin bir tarihi varsa ki vardır,bu meslekten gelip bu meslege ihanet edenleri asla unutmayacaktır..yöneticilikten anladıgı herkese bagırmak cagırmak, herkese ceza kesmek,kabini ezmek olan ve böylece koltugunu saglamlaştırdıgını zanneden müdürlerimizle gidebildigi yere kadar..yazık cok yazık..gercekler acıdır ve acıtır.. 2
  • Kelebek rumuzlu poliyanna 30 Ekim 2012, Salı 22:39:18 Kabin fo 20 saat mesai yapmis sen kimi koruma derdin desin 20 saat mesai diyoruz. Madem ismen taniyorsun bari kendini rezil etme 20 saat mesai anliyormusun diyecegim ama ucucu olmadigin belli bir daha soyleyeyimde anla 20 saat 0
  • Kelebek 30 Ekim 2012, Salı 22:26:14 Hans Portner'ın fazla uçuş saatini reddetme nedeni ile işten çıkarıldığını sanmıyorum. Bu kaptan, hem kabin ekibine hem yanında uçan F/o lara hemde teknik personele her zaman zorluk çıkartan ve iddasının aksine havacılık kurallarına da uymayan bizzat kendisidir.ATILMASı IYI OLMUŞ 5
  • F / O Arkadaşa 30 Ekim 2012, Salı 22:23:19 Bugün sen Kaptanını satarsın, yarın da sen Kaptan olunca senin yanındaki adam seni satar. O zaman anlarsın o sattığın Kaptanı... Nerde kaldı ekip işbirliği, ekip bütünlüğü? Sana Amerika'da böyle mi öğrettiler ??? 2
  • Beter olun 30 Ekim 2012, Salı 20:50:18 Yardakci yabanci hayrani yoneticiler 0
  • a321 30 Ekim 2012, Salı 20:15:29 ogrenci pilot rumuzlu arkadas belediyede metro vatmani olmasini oneriyorum daha ogrenciylekn kafasi bu sekilde calisan bir gelecegin ercan i olur sonuclari da ortadadir, 0
    • öğrenci 31 Ekim 2012, Çarşamba 13:33:51 metro vatmanı olmak için yamyamca dilinden sınavlara girip 10 bin soru ezberleniyormu? Siz önce pilot'lar neden ezberleme sınava girerler onu tartışın. Yüzlerce işsiz pilot var, tecube ve rferans olmadan iş blunamıyor. Bir tek onur air bu ögrencilere insan muamelesi yapıyor. Boşuna gaza gelmeyin, çalışacak çok insan var o şartlarla. Yada maaşları düşürün daha fazla insan işe alınabilsin. 0
  • Steward 30 Ekim 2012, Salı 19:18:56 Arkadaşım steward olarak iş için ONUR HAVAYOLLARI'nda mülakata girmiş 1000 TL verioruz demişler. Şirketimizdeki çalışanlar evden ekmek arası yapıyorlar siz de öyle yaparsınız paranız yeter demiş :) 1
  • KM 30 Ekim 2012, Salı 18:52:22 BUNLAR DAİMİ OLARAK OLMAKTADIR,ARTIK NORMAL HALE GELMİŞTİR.SİVİL HAVACILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ İZİN VERMESE BUNLAR OLMAZ.SADECE PARA KAZANMAK DÜŞÜNÜLDÜĞÜ SÜRECE HİÇİBİRŞEY DEĞİŞMEZ.ZATEN ÇALIŞAN UÇUCU PERSONELİN DEĞERİ YOKTUR.ÖZELLİKLE KABİN EKİPLERİNİN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR. 0
    • "ucucu" 31 Ekim 2012, Çarşamba 03:43:04 ucucu personel yani parfüm gibi; ilk ise girdiginizde güzel kokarsiniz 3000 euro imzalandigi icin sonra sistemi tanimaya baslayinca "ucup" gider kokunuz .... 0
  • Shgm 30 Ekim 2012, Salı 18:17:15 20 saat mesai yapmis first officer ile kabin. Simdi shgm bu ksilere ceza verirse ne olacak ?? yada lisanslarina el koyarsa ne olacak??? 20 saat insan calistirmak . Bas pilotun ogluda pilotmus kendi oglu olsa kiyabilirmi? Hadi kiydi dogruyu soyledi diye isten cikartir mi? 1
  • Tayyareci 30 Ekim 2012, Salı 18:14:52 Çok rica ediyorum, havacılıkla alakası olmayan tipler gitsinler Hürriyet gazetesinin sayfasında yorum yapsınlar. Ordaki seviye tam onlara göre. Bu haber Türk havacılığı için bir skandaldır. Çok yazık... 2
  • sonra neden istifa diyorlar? 30 Ekim 2012, Salı 18:07:49 çalışanlar akın akın pegasus a thy ye kaçmakta...bedeli ne olursa olsun ödemeyede razı herkes..şartlar gerçekten çok kötü..üstüne yolculardan işittiğimiz azar cabası ..Allah aşkına ara meydanlarda temizlik almadan uçuyoruz...kabini pislik götürüyor...ben adıma utanıyorum görevim olmadığı halde, birkaç birşeyi ellerimle almaya çalışıyorum..ama değerimizi bilen yok 3
  • sonra neden istifa ediyorsun diyorlar? 30 Ekim 2012, Salı 17:55:04 çalışanlar akın akın pegasus a thy ye kaçmakta...bedeli ne olursa olsun ödemeyede razı herkes..şartlar gerçekten çok kötü..üstüne yolculardan işittiğimiz azar cabası ..Allah aşkına ara meydanlarda temizlik almadan uçuyoruz...kabini pislik götürüyor...ben adıma utanıyorum görevim olmadığı halde, birkaç birşeyi ellerimle almaya çalışıyorum..ama değerimizi bilen yok 1
  • Urban 30 Ekim 2012, Salı 17:52:34 Kurban; Thy de yok diyorsun yani bu gibi durumlar :) Kitap derken, doğruluğu kanıtlamamış bir şikayet üzeine yapılan ve iş adabı üzerine konuşulan kitapsa. Farklı yazardan okunduğu aşikar. Evet açıkca diyorum, herkes kendi vatanında çalışsın. Komprador'lar ( ispanyolca anlamı ile) ülkemizden defolsun. Böylece sizlede yollarımız daha rahat kesişir belki. Ozaman Kitapları karşılaştırırız. 1
  • Onur air 30 Ekim 2012, Salı 17:47:47 Yabancı meslektaşım malesef doğruları söylüyor.Sn Bagana şirketi tamamen devredince ne Erboran kalır ne Peksatıcı.Hepsi giderler.Havacılık ciddiyet isteyen bir sektördür.Onur'un başında olsam overspeed uyarısı alan her PM ve PF 'den rapor ve savunma isterim.Orası kokpit.Oradaki adamın ellerinin ucunda arkadaki 200 kişinin hayatı ve tabi ki de Onur airin geleceği.Allah göstermesin bir kaza kırımda Onur air batar.Allah yazmamış etsin.Ne olursa olsun işten de atılacaksan mutlaka kurallara uymak lazım. 1
  • ALINNN YABANCILARI MÜSTAHAK SİZE 30 Ekim 2012, Salı 17:46:44 NEREDE TUTUNAMAMIŞ NEREDE SORUNLU İŞE YARAMAZ YABANCI PİLOT VARSA BAŞTA THY OLMAK ÜZERE TÜM ŞİRKETLERİMİZDE CİRİT ATIYOR. KENDİ ÖZ EVLATLARIMIZA TÜRK KARDEŞLERİMİZE İSE KAPI KAPATILIYOR NEDİR BU YABANCI SEVDASI. YABANCILARIN EV KİRASI, ÖZEL SAĞLIK SİGORTASI, ÇOCUKLARININ EĞİTİMİ HACIRAH VE TÜM MAAŞLARI TL YERİNE EURO OLARAK ÖDENİR. TÜRK PİLOTLARA KOL SAATİ. ATILAN BİR YABANCI HEMEN ÇAMUR ATARAK KARALAR İNSANLARIMIZI VE ŞİRKETLERİ. ONURAIR'DEKİ VE DİĞER ŞİRKETLERİMİZDEKİ TÜM TÜRK PİLOTLAR KALİTELİDİR. TÜRKÜ KAPTAN YAPMA YABANCIYI KAPTAN YAP, YABANCIYI AL ZERO FLİGHT AMA TÜRK F/O ALMA...KURTULUN ARTIK ŞU YABANCILARDAN. 0
  • a 30 Ekim 2012, Salı 17:08:26 Sayın Bagana artık ne bekliyorsunuz? 2
  • Öğrenci Pilot 30 Ekim 2012, Salı 17:06:21 Tamam bana uyar, yukardaki çalışma şartları. Yabancı kaptanlar, FO ların hepsi kendi ülkesine dönsünler, biz çalıştığımız şirkete ihanet etmeyiz. Eksiklik varsa çözümüde ararız, gerkirse o uçuşu yaparız ancak gerken şikayeti şirkete iletiriz. 26
    • Kurban 30 Ekim 2012, Salı 17:12:31 Kardes sen ne olur THY de ucmaya kalkma da yollarimiz cakismasin. Havacilikta hersey kitaba gore olmalidir. Kisinin yetenekleri, kendine kalsin. Senin birinci terciin meslegine ihanet etmemek olmali. Yalakalik yapmanin sonu yoktur. Bir gun gelir ve omrun yeterse anlarsin. 0
    • işsiz kalmakta haklıymışsın evlat ! 30 Ekim 2012, Salı 20:34:14 yanıma boyle bır ıkıncı pılot vermeyın.Boylesının kımseye faydası olmaz 0
    • steward 02 Kasım 2012, Cuma 12:51:17 arkadaşım sen uçakla dolmuşu karıştırdın sanırım,bu uçak uçak,bu aletle uçmak için belirli kurallara uyman gerekir,türk olman yetmez herşeyi yapabilmek için,allah inşallah senin kaptan olmanı engellerde insanlar kelle koltukta gitmekten kurtulur,ama işte görün türk pilotların çoğu bu zihniyette aman şirketimize bişey olmasın aman zarar gelmesin ama bir gün öyle büyük bir zarar gelirki süpermen olsan kuratarmazısn artık o şirketi,onur airde böyle olmaz inşallah bir gün... 0
  • onur air 30 Ekim 2012, Salı 16:55:24 biz bitmişiz ağlayanımız yok satında sizde bizde kurtulalım. afrikada bile kabin memurlaı 300 euro dan faza alıyor!! 1
  • THY DEN FARKI YOKKİ ! 30 Ekim 2012, Salı 16:40:11 ONUR AIR DE OLANLARIN BİREBİR KOPYASI HER GÜN THYDE DE OLMAKTA.BUNLAR GAYET NORMAL ŞEYLER...BU YABANCI KAPTAN KENDİSİNİ KOVDULAR DİYE ATIP TUTMUŞ MİLLETİN ARKASINDAN.SADECE THY VE ONUR AIR DE DEĞİL TÜM TÜRKİYEDEKİ ÖZEL HAVACILIK ŞİRKETLERİNDEDE DURUM BUNDAN İBARET... 6
  • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 16:19:25 2.5 yıl hangi şirkette uçmuş? Atılınca mı akli başına gelmiş ?en iyisiniin kapıya koyacan........ 5
  • Acaip... 30 Ekim 2012, Salı 16:08:59 Özel şirketlerin çalışan haklarına zaman zaman saygı göstermedikleri doğrudur. Ancak bu ülkede çalışan her yabancı pilot sivil havacılık oteritesinin yayınladığı talimatları bilmek ve uygulamak zorundadır. SHT6-A.50 Madde 14.d.6 gereği eğer ekipler hoteli terketmeden uçuş saatinde değişiklikler yapılmış ise görev süresi son değişikliğe göre hesaplanır. Yine Tablo-2'ye uygun olarak 05:00-14:00 LOKAL saatlari arasındaki görev başlangıçları için görev süresi 14 saattir. Bu astronot yabancı kaptan yok dinlenememiş (Hotel'de ne yaptında dinlenemedin!) yok EASA'ya uygun değilmiş gibi kendi uydurduğu kurallar ile görev başlangıç saatini kendi belirlemiş. Görev süresi 14 saat olmasına rağmen (kaldı ki 16 saate kadar uzatabilirdi) 13:40 saati görev aşımı olarak görmüş. Hem yolcuları hem ekibini perişan etmiş. Dediğim gibi sivil havacılığımızda çalışan hakları ile ilgili katedeceğimiz çok şey var. Ama niteliksiz bu tür yabancılarında ülkeme ve bizlere bu tür asılsız saldırıları da yetti artık. 7
    • Kurban 30 Ekim 2012, Salı 16:59:51 ustadim, hoteli terketmeden uçuş saatinde değişiklik oldugu dogrudur ama Kaptana degisen ucusun saati kacta teblig edilmistir buna dikkat buyurunuz.Yoksa adam ne diye sutcu beygiri gibi neden beklemis. 0
    • haklısın da 30 Ekim 2012, Salı 17:51:02 kaç tane kalkış saati değişikliği yapılmış valla ben sayamadım. 0
  • Ercan Kaptan Hakkında yazan arkadaşa cvp!! 30 Ekim 2012, Salı 15:44:00 Ercan Kaptanı seversiniz veya sevmezsiniz! Haklı ve haksız olduğu konusu TARTIŞILIR AMA bir Kaptanı ailesi Üzerinden Yorum Yapmak Hiçbir Kitap'a Ahlak'a sığmaz!1 Bu Erboran Kaptan içinde geçerli.Oğlu Orda Uçar veya Uçmaz O ayrı bir Şahsiyet Erboran Kaptanda ayrı kişilik.Yorum yazarken Hedef aldığınız Kişilere yorum yazın!!! Konunun dışındaki kişilere Çamur atmak sizlere veya bizlere Yakışmaz. 5
  • Flyrs 30 Ekim 2012, Salı 15:03:44 Vayyyy ucan f/o yu sallandirmak lazim taksim meydanindaa 2
    • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 16:21:14 isini kaybetme korkusundan ucmustur kesin oda garip napsin 0
  • yatı görevleri 30 Ekim 2012, Salı 14:36:12 tüm özel sektörde yatı görevlerinde ekipler odalarda 2 şer kişi kalıyor.(kaptanlar hariç ) Bu son derece ahlak dışıdır ve CCM e göre istirahat etmek olayı mümkün olmamaktadır. Avrupada hiçbir şirkette böyle bir uygulama yoktur.Fazladan 1 oda tutmayarak üzerimizden ekonomi yapmalarını şiddetle kınıyorum. Bir zahmet kendileri kalsınlar aynı odalarda da görsünler bakalım istirahat edebiliyormuyuz !!!!! ama işte klasik türk mantığı, diğerleri yapıyor ben neden uygulamayayım" diyen aptalca bir mantık. 0
    • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 09:53:15 evet çok doğru. yeter artık. 0
    • İsim / Rumuz 01 Kasım 2012, Perşembe 02:12:13 keşke sadece ıkı kişi klaınsa yatı gorevıne sb den gıdersnız otel rezervasyonu yapılmamıştır oteldekıler yer yok der beklersınız mınımum 3 saat sonra ekıp sayısına bakılır eger azınlıktaysanız sanslısınız ıkı kısı kalırsınız ama fazlaysanız 3 olur bırınız kanepede uyursunuz.....ONUR AIR KLASIKLERI.... 0
  • EMEKLİ 30 Ekim 2012, Salı 14:30:48 1992 PARLAK YILLARI VE HERSEY GÜLLÜK GÜLİSTANLIK YA ŞİMDİ KAN AĞLAYAN PERSONEL KURALSIZ UÇUŞLAR,ÜCRET POLİTKASI YUZÜNDEN PERSONEL DURUMU BU YÜZDEN PERSONEL MUTSUZ VE KALİTE SIFIR 0
  • ah Onur 30 Ekim 2012, Salı 13:57:19 çalışanlarına verdiği maaştan belli zaten...bu şirket herşeyi yapar 0
  • onur çalışanı 30 Ekim 2012, Salı 13:53:32 kesinlikle kaptanımıza katılıyorum... şirket çalışanlarını tehdit etmekte ve çalışanlarda işini kaybetmeme pahasına bazı şeylere göz yummakta ..ama az kaldı diyorum başka birşey demiyorum... Uçak değişikliği oldu ve kabin ekibine jumpseat olmadan yolcu koltuğunda görevli olarak uçması söylendi kimse sesini çıkaramadı.. 10 kişilik ekipten 3 ü yolcu koltuğunda gitti..daha neler neler 0
  • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 13:50:00 Welcome to the world of Onur Air. Some things never change! Been there done that. 0
  • Ercan PEKSATICI 30 Ekim 2012, Salı 13:42:24 Ercan PEKSATICI ve ekibi ile bu islerin artik daha fazla gitmeyecegi malum,umarim yeni sahipleri bunu gorur ve gerekli degisimleri kisa surede gerceklestirirler 0
    • atlasdan 30 Ekim 2012, Salı 14:59:26 bu ercan kaptan kendi kızını neden atlas da uçurdu onu anlamıyorum,onur için çok mu fazlaydı acaba? 1
    • ercanin kizi 30 Ekim 2012, Salı 16:09:18 yok yaa ne fazlasi ingilicenin ii sini bile bilmiyordu. ben o kizla cok uctum 1 yilin ardindan hala ilk kez ucaga biniyormus gibi davraniyordu beni cok yoruyordu isi bilmiyordu. hep babasini ön plana koyuyordu. en sonunda babandan bana ne isini yap beni yorma dedim. cok zor bi kiz. illallah etti beni 3
    • PADİŞAHLIK 31 Ekim 2012, Çarşamba 15:26:12 Kendiniz itiraf etmişsiniz.Ne cevherler sırf referans yokluğundan harcanıyor , pilot çocuğu hadi işini iyi yapar eyvallah ama hem işini yapmayacaksın hem babanı ileri süreceksin.Bu tip adamlar neden havacılıkta elenemiyor biliyor musunuz?Çünkü yarın başka bir şirkette uçuş işletme md olarak karşılaştığında uçtuğu kaptanlara iş olanağı olsun diye bu parlak çocuklar(!) yeteneksizliklerine rağmen elenemiyor.Yeteneksiz pilot çocuğu da bu sektörde uçmaya babasının suyu hürmetine devam ediyor(işini dört dörtlük yapanlara hiç bir lafım olamaz) 0
    • steward 02 Kasım 2012, Cuma 12:56:57 bence ercan kaptanın kızından bahsetmek çok gereksiz bir konu burda,uçması baştan sona yanlıştı ona bende katılıyorum ama burda kızı rencide edecek şekilde konuşmak çok yersiz bence.... 0
  • Türk Sivil Havacılığı Bir Gün Yabancılardan Fayda olmadığını Anlayacak! 30 Ekim 2012, Salı 13:40:06 Kısa ve Öz Bişeyler Yazmak İstiyorum ; Bir Çoğumuz Yabancı Kaptanlar'la veya yabancı First Officerlarla Uçuyoruz.Yabancıların Yüzde Doksanı iyi karakterli kişilerde olsa dahi!! Sonuçta iş Farklı bir Boyut Kazandığında hepsi asıl renklerini belli etmekten Çekinmezler ve örnekleri ortada(Thy,şimdide Onur air) Adamlar Taxi Yaparken veya Genel Uçuş durumunda Uçakları nasıl yıpratmak veya arıza Çıkarmak için uğraştıklarını görüyoruz.Kısaca şuna eminimki her bir zarar açtıklarında içlerinden bizlere gülüyorlardır. Bizler örnek olarak Yunanistan'da veya başka bir Ülkede Her hangi bir Hava yoluna Başvuru da Bulunmaya gitsek Bizleri Kapıdan İçeri dahi almazlar neden derseniz! Bunun cevabını sizlerde Biliyorsunuz ;TÜRK OLMAMIZ Onlar için en Büyük etken.Kısacacı Bizler TÜRK OLMAKTAN VE OSMANLI İMPARATORLUĞU GİBİ BİR GEÇMİŞİMİZ OLMASINDAN DOLAYI GURUR DUYARIZ.SON SÖZÜM;TÜRKÜN TÜRKTEN BAŞKA DOSTU OLMAZ.TARİH TEKERRÜRDEN İBARETTİR.KISA NOT( İlerde Türk Kaptan sorunu Yaşanacaktır bu tarihi not alın. 7
    • Seçmelerden saçmalar... 30 Ekim 2012, Salı 15:01:36 Tam anlamıylaa saçmalanmış bir yorum ,asıl yabancı kaptanlar emniyete ve her türlü kitapta yazılan kuralları uygulayıp uygulatmak taraftarı bu işi bilmesek inanacaz yanii.. 3
    • Seçmelerden saçmalar'a CVP !!! 30 Ekim 2012, Salı 15:35:23 Anladığım Kadarıyla Siz Kabin memurusunuz.O zaman gidin çOk hayran olduğunuz Yabancıların Ülkesinde Uçun!! Gerçi Uçamazsınız ama siz yinede Şansınız deneyin! Ben Asker değilim sivilden gelen bir kişiyim ama Kokpitte sürekli Uçmadığın için Gözlemlemen çok sınırlı sayıda! Sizdeki bu yabancı hayranlığı nedir anlamış değilim..!!!!! 6
    • sacma sacma secmeler 30 Ekim 2012, Salı 20:46:27 yav anlamadın mı Türk pilotlar kapıldı belkim yabancıynan evlenirim demeye getiriyo bir umut işte napcan, garibim yalakalık yapıyon yabancılara ama ismini yazmamışsın bilemezler ki hangi yalaka oldugunu zaar 3
    • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 02:43:00 En son cevabın sahibi ben havayolu şirketlerinin birinde stewardım.Sadece şunu söyleyebilirim ki,sizin gibi insanlar değil uçağa ya da otobüse,at arabasında bile yolculuk ederse o atlara hakaret olur inancındayım.O nasıl terbiyesizce bir yorumdur.İnsanlar ekmeğinin derdinde,uçuş emniyetinden bahsediyor,dinlenmiş olarak uçuşa gitmekten bahsediyor.siz evlilik,kapılmış olma,yalakalıktan bahsediyorsunuz.Sizin gibilerin tabiriyle "hostes"ler kaptanlar için,hemşireler doktorlar için yaşamaktalar değil mi? Ya siz ne iş yapıyorsunuz acaba?Kusura bakmayın hala "siz" diye hitap ediyorum ama bunun şahsiyetinizle alakası yok..Ne denir ki,Zihniyetinizi seveyim. 0
    • İsim / Rumuz 31 Ekim 2012, Çarşamba 19:26:48 çok özür dilerim ama gülüyorum yapmayın nedir bu türk'e türk proragandası hiçde uçtuğu uçağa zarar vermek için kanırtan kaptan yabancı kaptan görmedim siz kendi içine girdiğiniz kutuyu uçurumdan aşağı atar mısınız? yani yabancı yerli kaptan kavgası yapıyorsunuz da daha bir iki ay önce yeni vergi sistemi yüzünden tk nın kaptanları uçmayız gidin yabancı kaptan bulun diye çığırmadı mı işte yabancı kaptan bulunuyor kalkıpda almayın uçurmayın bunları biz işsiz kalıyoruz demek almanyada yaşayan milyonlarca türk'üm ordan sınırdışı edilmesi demek avrupada ki işsizliğin sebebi de bizim türkler o zaman !!!!!!!!!!!!! 0
  • Sıfır sorun 30 Ekim 2012, Salı 13:39:32 Kurban olayım böyle bir SHGM'ye. Sakına değişmesinler. Böyle kalsınlar. SHGM böyle olmasaydı vay halimize. Arkadaşlarımızı tebrik ediyorum. Sayelerinde 3. Dünya ülkesi havacılığı gözünle bakılıyor. Bu durumdan daha güzel ne olabilirki? Personelin hakkı olamayan yerde patron haklıdır. Abicim niye şikayet ediyorsunuz yaa? İşinize gelmiyorsa çıkın gidin. Tabi sıkıysanız. Medem beğenmiyorsun niye bu işe devam ediyrosun? Nasıl olsa bu maaşlan geçinemiyorsun. Giydiğin havacılık elbisenden zaten pilot olmadığın belli. Yani çevrene basabilceğin havanda az denebilcek kadar kısıtlı (yani değmez) git abicim git. Arkandan kimse ağlamaz. 5
  • kuşbeyin 30 Ekim 2012, Salı 13:36:12 Haha diyorum ve ekliyorum bunlar nedir ki? Bu şirketin illegal yaptıklarını sıralamaya kalksak marsa yol olur kabine olsun kokpite olsun.Hele ki şu an şirketin sahibi kim sorumlu kim o bile belli değildir 0
    • kesinliklee.. 30 Ekim 2012, Salı 15:05:21 madem hepimiz bu işlerin ,yatılardaki illegallikten,uçuş saatlerindeki her türlü illegallik herkes tarafından biliniyor da SHGM ne iş yapıyor,o neden bilmiyor ya da neden bunlara göz yumuyor.O zaman boyle bir kuruluş olmasın.Kitaba uygun davranılmadığını cümle alem biliyor da neden SHGM bunlara göz yumuyor??Kime derdimizi anlatacağız?Biz kaçıncı dünya ülkesiyiz arkadaş.Haklarımızı hangikurum savunacak?Kime bizlere sahip çıkacak???Yardıımm lütfeeeeeeeeen 1
  • cenk 30 Ekim 2012, Salı 13:33:17 onur air bunu hep yapıyordu hala yapıyordur eminim benim çalıştığım yılda ticaretten izmir paris izmir uçuşu geldi ekibim yok dedim o sırada bilal başar odamdaydı izmir londra izmir yapan ekip var onları yolla dedi mümkün değil mesai dedim kaptanı aradı cebinden seferi tebliğ etti aynını kaptan söylediği zaman aynen şu cümleyi kullandı kovuldun kendi imkanlarınla dön kaptan mecburen gitti uçuşa ve ben programın altına imza atmayı reddettiğim için işten çıkartıldım hemde büyük iftirayla 0
    • DİĞER 30 Ekim 2012, Salı 13:46:34 Diğer şirketler farklı mı sanıyorsun?Sadece kokpit değil ekip planlama departmanları için de baskı had safhada...Neden?Para verip yeterli adam çalıştırmak istemeyen yöneticiler yüzünden. 0
    • cenk 30 Ekim 2012, Salı 14:57:05 hepsi aynı biliyorum hatta 3 paraya planlamacı çalıştırıyorlar o yüzden baskı had safhada illegal programa imza da attırırlar nasılsa sorumlu belli planlamacı sghm de zaten işi bilmeyen denetciler var ben girsem sghm ye bak neler çıkartırım ama mümkün değil şimdi dürbünün tersiyle bakıyorum şirketlere 0
  • Hep aynı hikaye.... 30 Ekim 2012, Salı 13:24:31 Eğitmen, sınav, bilmem ne pilotuymuş...Kendi ülkelerinden ya da şirketlerinden dışlanan, iş bulamayan bu kalitesiz adamlar yabancı futbolcular gibi burayı çiftlik olarak görüyorlar. Çalıştıkları sürece Türkiye'den güzel, çalıştıkları şirketten iyisi yok, mutlular. Madem bu kadar prensip sahibi, bu kadar kaliteli bir kaptandın neden bu güne kadar sustun. Bu tür adamlar gittikleri her yerde kaprisleriyle problem adamlardır. İçleri boş, çeneleri sınırsızdır. Ciddiye almayın.... 10
    • sende havacıysaan?? 30 Ekim 2012, Salı 15:06:14 yuh diyorum,başka da bir yorum yapamıyorum.. 1
    • YABANCI PİLOT 30 Ekim 2012, Salı 15:11:07 Neden şirketinde işe aldın o zaman diye adama sorarlar.Demek ki sen yönetici olarak pazardaki hep çürük elmaları devrelerine yer açmak için bilerek seçiyorsun. 0
  • insider 30 Ekim 2012, Salı 13:10:33 Avusturya'li kaptanin yazdiklari maalesef cok üzülerek söylüyorum ki sadece Onur Air'le sinirli degil! Kurumsallasmayan veya kurumsallasamayan diger sirketlerimiz de bu gruba dahil.. 0
    • Aynenn 30 Ekim 2012, Salı 15:07:31 kesinliklee gelsinler onurun kırmızı renkli olan ekürüne de illegalliği görsünler sadece onur değil,dediğiniz gibi.. 0
  • Pilot 30 Ekim 2012, Salı 13:08:39 Bu yabancı pilot illetinden ne zaman kurtulacak bu ülke Atıldıkları anda ne kadar kinleri varsa kusuyorlar.atılana kadar neredeydin.hepsi böyle bunların menfaati düzenbaz.bu kargalardan derhal kurtulmalıyız 9
  • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 13:01:36 ee bize onurdan gelenler öyle ahım şahım anlatıyorlar onurairi...bumudur onur air? zaten iyi olsa niye geleceklerki:)) abesle iştigal...onur kim ya:))) 0
    • ATA 30 Ekim 2012, Salı 14:30:49 Terbiyesizliğin gereği yok.Onurairde bunları yapanlar ortalığı boş bulduklarından yapıyor,öncesi böyle değildi..Sen kimsin ki konuşuyorsun? 5
  • Onur Air 30 Ekim 2012, Salı 12:55:42 Ucmuyorsan gule gule, en kolay yonetim bicimi. Tebrik ederiz... Yabancilarda hak arama malum ilk ogrendilleri ders, olan yazik bizim turklere oluyor.... 0
    • tebriklerr 30 Ekim 2012, Salı 15:09:49 kesinnlikleee....... 0
  • YOLGEÇEN HANI 30 Ekim 2012, Salı 12:43:01 YABANCI PİLOTLAR SINAVSIZ LEVEL 6 DANİMARKA DAHİL ALIYORLAR .BİZDE YABANCI DİYE SINAVSIZ İŞE ALIYORSAK İŞİNE SON VERİCE HER TÜRLÜ ÇAMURU ATMAKTA HAK KAZANIYORLAR .ÇÜNKÜ BİZİ YÖNETİCİMİZİ ÜÇÜNCÜ DÜNYA ÜLKESİ OLARAK GÖRÜYORLAR.HAKLILAR. 2. PİLOTLAR KENDİ ÜLKELERİNDE 1000 SAAT UÇUŞU ÖLMADAN BOİNGTE AIBUS TA LİNEDA UÇAMIYORLAR AMA 3.NCÜ DÜNYA ÜLKESİ BİZE UÇUŞ DOLDURMAYA GELİYORLAR.YOL GEÇEN HANI YA HER ÇAMURU ATMA HAKLARI VAR SANIYORLAR. 2
    • :)) 30 Ekim 2012, Salı 15:10:55 o zaman yöneticiler de gerçekten yönetici olsunlar ve şirketleri 3. dünya ülkesi gibi yönetmesinleer lütfen.. 0
  • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 12:38:51 sektörün içinde olanlar bilirler; bu konuda her zaman baskı olur. ya işsiz kalmamak için ya da başka bir şirkete gitmemiz engellenmesin diye susarız. Bu Kaptan bir daha Türkiye'de uçabilir mi arkadaşlar? Uçamaz. bugün başka bir Türk Kaptan çıksa ve benzeri şey söylese anında afaroz edilir. 0
  • mdst 30 Ekim 2012, Salı 12:31:27 tutulacak bir yani yok ki onurair ın bir eleştiri yapalım,yer işletmelerinden tut kabinine kadar hepsi tam takır allaha emanet çalışıyor.. 1
  • Ex-Onurlu 30 Ekim 2012, Salı 12:30:11 Bunların hepsi doğrudur, eskiden onur da çalışan ve benzer sebeplerle işten çıkarılmış biri olarak söylüyorum. işten çıkarılmama rağmen bir de sözleşmede olan tazminat tarafımdan talep edildi. karşı dava için işlemler başladı. çok uğraşılacak. çok uğraşıcam. bakalım. 0
  • Beter olalim 30 Ekim 2012, Salı 12:29:00 Aferiiim ona iyi yapmis bu kadar yabanci hayrani ol bu kadar yabanciya Turk e verecegin parayi ver Turk pilotlar issizken yabancilari calistir onlarda seni sikayet etsin,bize de bu yakisir aferim bize aferim yoneticilerimize ,besle kargayi oysun gozunu 5
    • suel 30 Ekim 2012, Salı 14:03:19 mantık bu mudur yani ha siz kuralsız köle gibi hakkınızı aramadan Allah'a emanet uçmaya razısınız anlamadığım şey şu siz onur air deki kuralsızlıktan mı dem vuruyorsunuz yoksa yabancı pilot sizin yerinize kuralsız bir şirkette uçtuğu için mi e o zaman işinin kaybetmemek için susan düzenin parçası herkese müstehak onur air batsın arkasından en çok bu şimdi sessiz kalanlar yaygara kopartacak istemezükk diye havacılıkda ne yazık ki kural tanımazlığın ve otoritesizliğin varlığından dolayı tüm charterlar dahil hepsinde block- duty- flight time üzerinde kalemle oynamalar hep yapıldı hep de yapılmaya devam edecek 22 saat duty yapıp da kağıtta 15 saate çekilince insanında içi çekiliyor arkadaş ama yukarıda yazılanlardan biri çok haklı şimdiye kadar neden susmuş çıkarılınca isyan ediyor herkesin sesi anlaşılan canı yanınca çıkıyor. 0
  • enes 30 Ekim 2012, Salı 12:25:59 pek şaşırmadım desem:) ama charter uçuş yaptığını da dikkate almak lazım, onur dış hatlara charter uçuyor ve düzeni de tarifeli kadar olmaz elbette... 4
    • Aptalca 30 Ekim 2012, Salı 15:12:06 kitaba göre oyle bir kurall yokk,GHGM duy bu saçmalıklarıı... 0
  • SHGM 30 Ekim 2012, Salı 12:19:46 Al sana sektör çalışanlarından anket , ne demek istenildiğini sen anladın... 0
  • PLANLAYAMAMA 30 Ekim 2012, Salı 12:16:43 Uçak teknik nedenle mi yoksa ticari planlama nedeni ile beklemiş?(saatin bu kadar sık değişmesi bana ticari planlama eksikliği gibi geldi.)Eğer verilecek cevaplardan hangisi olumlu ise o departman doğru bilgiyi doğru zamanda vermeyerek ekibi maymun etmiş.Diğer bir noktada EASA'ya Türkiye üye olmadığını , işten atılan kaptan gözden kaçırmış.Kaldı ki EASA uçuş görev ile dinlenme sürelerindeki düzenlemeyi yetkili yerel otoritelere zaman zaman bırakmakta olup FAA'ye nazaran dinlenme süreleri konusunda çok daha az hassastır.Diğer bir konuda SHGM nin çıkarmış olduğu tamamı Türkçe olan ve 2 sayfadan ibaret olan SHT-6A50-5.Dünya kadar Türkiye'de uçan yabancı pilota onay veren SHGM neden bunun İngilizce olanını resmi olarak hazırlamaz?Bunun yorumunu şirketlere bırakmayacak şekilde detaylandırarak şirkette hem uygulayan hem uygulatanları karşı karşıya gelmelerini neden engellemez?Ne yazık ki artık Türkiye'de tek bir amaç var:Uçakların güvenli olarak uçması değil uçakların sadece uçması... 1
  • neden şimdi 30 Ekim 2012, Salı 12:02:26 madem bu sorunları yaşıyordun neden işten atılma noktasında yazdın?yazılanlar doğru olabilir ancak bunları dile getirme zamanın senin de bazı şeylere göz yumduğunu gösterir ki bu da seni haklı çıkarmaz. 10
  • Emre 30 Ekim 2012, Salı 11:57:32 Çok Onur diyulacak şeyler yazmış yabancı pilot. Şimdi soruşturma açsalar o uçuştaki personelin ifadesini alsalar böyle bir olayın yaşanmadığı sonucuna varılır. Şirket uydurma işten çıkarma nedenleri öne sürer bir de üstüne yabancı pilota dava açarlar. Burası Türkiye, çalışan o iş yerinin kölesi, yöneticiler patron dalkavuğudur. Bunu biz biliyoruz yazılı olmasına gerek yok da yabancıların sözleşmesine bunu koyarsak adamlar bunu bilerek kararını verir. Olaya yabancı olmasından dolayı beğenmeyen gitsin mantığıyla yaklaşanlarada hayret ediyorum. Oksijen yetersiz geliyor galiba malum lodos mevsimi, aynı uçaklar gibi kafalar inişe zorlukla geçiyor hatta hep havada... 0
    • suel 30 Ekim 2012, Salı 14:07:28 hocam beğenmeyen gitsin matığındakiler kendi kuyruklarına basılınca panter kesilirler kesin .cümle çok doğru çalışan köle yönetici patron dalkavuğu ama eklemeden de olmayacak kaptanların bazıları da ismi lazım değil uçuş işletme başkan yalakası oluyor MU ??? NEDİR anlamadım gitti...ta ki araları açılana kadar benim hep gördüklerim böyle oldu tk kendini tk ya atına birden eteklerinde ki taşları döker oluveriyolla...enteresan 0
  • Mesai 30 Ekim 2012, Salı 11:54:14 Bu mesai olayı aynen THY da aynı sekilde uygulanmakta maalesef ? Uçak gecikiyorsa aranip evde veya otelde beklemeye devam edin deniyor. Ama o saatten sonra uyumak dinlenmek imkansız . Kaptan maalesef gercekleri yazmış . 0
    • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 15:13:27 kesinliklleee gerçekler yazılmışş.. 1
  • Airmail34 30 Ekim 2012, Salı 11:50:28 Zamanında Denizli içimizdeki Danimarkalılar demişti ve bu deyim çok tutmuştu. İşe almadan düşünseydiniz ama artık çok geç, nasıl örteceksiniz bunun üstünü? Hollanda Onur airi yasaklamıştı 2005 'te , şimdi EASA yasaklaması gerekir bu da tüm avrupaya giremez Onur air demektir. Kaliteden anlamayan Kalite Başkanı olursa böyle olur, Kalite nerde bunları görmüyor mu? SHGM den önce Kaliteciler, Safetyciler görsün de önlem alsın. 2
  • İsim / Rumuz 30 Ekim 2012, Salı 11:44:51 Türkiyede tüm sirketler böyle maalesef... SHGM iyi uykular. 2 Aydır maas vermeyen sirketler var sky havayollar. 0
    • SHGM iş başınaaa... 30 Ekim 2012, Salı 15:15:04 SHGM görev başına özel şirketlere git teftişininn hakkını ver seni kandırmalarına ve göz boyamalarına artık müsaade etmee,çalışanlar eziliyor,güvensiz uçuşlar ,mesai saatleri tuttmuyor ,programlar yalan yanlışşş.... 0
  • Adam 30 Ekim 2012, Salı 11:37:21 Bunlara is verende kabahat ,gitsinler kendi ulkelerinde kriz icinde issiz bes parasiz yasasinlar.Adam olsaydi bu sikayetini atilmadan once yapardi 18
    • ..... 30 Ekim 2012, Salı 15:16:46 adam olsaydınız siz bu doğru şikayete destek olurdunuz... 2
  • ADAM HAKLI 30 Ekim 2012, Salı 11:36:01 No Comment 0
  • ACI GERÇEK 30 Ekim 2012, Salı 11:19:57 SHGM YALANMI BUNLAR MALESEF HER ŞİRKETİN YAPTIĞI BU KURALSIZLIĞI VE BASKICILIĞI KINIYORUM 1
  • ne var ki bunda? 30 Ekim 2012, Salı 11:13:58 bunu yapmayan var mı sanki? SHGM detaylı inceleme yapsa, tüm şirketler bu tarz sıkıntılar bulabilir ama neden yapsınlar ki, sıcakcık ofislerinde oturup salla başı al maşı onlar için daha iyi tabii ki... 4