ONUR AIR UÇAĞINDA SERT İNİŞ KAVGASI

    Çok beğenilenler

  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 22:54:06 ya hakkaten bu herhalde sadece TR olur :) inanamiyorum bizim millete. 0
  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 22:54:56 diyarbakıra sis yüzünden inemiyorsun... şanlıurfaya zor bir iniş yapıorsun... hala niye uğraşıyorsun yada neyin derdi bu diyarbakıra inilemedi diye sert inişi bahane eden ve bu yolla ortalığı ayağa kaldıran yolcular bu kaçıncı ya... her şirkettin başına geliyor biraz yolcu profilmizin değişmesi gerekmiyor mu... 0
  • Tüm yorumlar

  • Ne rumuzu 08 Şubat 2016, Pazartesi 02:26:13 Ne cahil halkız be kardeşim ne cahil.. Adamlar sanki keyfine göre indiriyor ucagı sizinki canda onların ki ne acaba ? Ucaga binince bu yurdum insanına nooluuor anlmış değilim.. O hava sartları içinde o yukseklikte yarım günlk yolu 1 saatte gelebilmesini bi kavrayabilseler zatn anlayacaklarda yazıkk ne diim a dostlar 0
  • Misafir 09 Mart 2012, Cuma 15:25:38 eski bir kabin memuru olarak; sert indi şöyle böyle indi diyen yolcular kaç yıldır pilotlar:) lütfen bilip bilmeden değerlendirme yapılmasın değerlendirme yapmak için işi iyi bilmek gerekir.diyarbakır uçuşunda sorun çıkmasa şaşardım ismi geçen kaptanlar çok başarılı kaptanlardır ekibe saygılar 0
  • Misafir 28 Aralık 2011, Çarşamba 15:17:17 1. si kendi şirketine kimse zarar vermek istemez 2.si hava çok sisli imiş keyfine değil yani bu insanları anlamak çok zor. 0
  • Misafir 26 Aralık 2011, Pazartesi 00:03:36 “sag salim sekilde indin mi tamamdir” “Kim senelerdir otobüsle seyahat şöförü şikayet ediyodu?” “Hem pilotlar hemde Onur Air Dava açsın ki!” “sorun çıkaranlara da uçuştan men yasağı getirilmeli.” “Pilot alkollüdür diyorlarsa alkollüdür iniş sertti diyorlarsa serttir.” “Bu gibi yaratıklar” “kara liste oluşturmak” Vayyy be, otoritelerin yorumlarına bakın. Özellikle ilk satırda ki yorum ölmediysen şanslısın diyor. Yurdun insanının kaderciliğine hayranım. Hiç bir şey kendilerinden değildir. Toplumda herkesi hala herkesi koyun görme algısı devam ediyor. YAZIK !.. Eğitimsiz diplomalılardan da ancak bu beklenir... 0
  • Misafir 23 Aralık 2011, Cuma 12:16:34 ister antalya,izmir;isterse d.bakır..neresi olursa olsun iç hat uçmak bir derttir.Allah kabin ekiplerinin yardımcısı olsun.dış hat uçuşlarda uçak saatlerce gecikmeye girer yabancıların GIK'ı çıkmaz,kaptan sert iniş yapar yine yabancı yolcular tebessüm yapar.Ama bizim insanımız kavga etmek ve deşarj olmak için hep bi bahane arar. 0
  • Misafir 23 Aralık 2011, Cuma 12:09:23 Kaptan Yunan olduğu için eleştiriyorsunuz ama maalesef Yunan da olsa yabancı kaptanların sıfır egoyla uçtukları bir gerçektir.Bizim Türk kaptanlar (özellikle TSK'dan gelenler) ellerinden gelse ekipleri esas duruşta bekletecekler.Biz egosunu yenememiş bir toplumuz.Kaptanlar bunun en güzel örneği olmakla birlikte yolcu olarak uçan insanımız da üç kuruş fazla para verdi diye burnundan kıl aldırmaz.Ki bu insanlar 20 saatlik otobüs yolculuğunda muavinden su istemeye korkarken uçakta hostese laf sokmak için birbirleriyle yarışırlar. 0
  • Misafir 23 Aralık 2011, Cuma 05:46:08 Diyarbakırlıları uçaklara bindirelim içlerinden birisinize direksiyona oturtalım Diyarbakır'a o gitsin yumuşak bir iniş yapsın ve bunu her hafta tekrarliyalim memnuniyete göre her gün yada her saate çıkarabiliriz ! 0
  • Misafir 23 Aralık 2011, Cuma 02:12:26 kendı ırkının sılah zoruyla yaptırım yapabılecegını sanan yuzlerce yolcu tasınıyor dıyarbakıra.cogu ucusta suratlarında meymenet olmayan orgut uyesı dıyebılecegım kac kısı kestırmısımdır gozumde.ucus emnıyetı ıcın yolcu profılını gozlemlemek benım ısım.sorun cıkartanlarda bu tıpler yoksa ısıne gucune bakan cok ınsan var ıclerınde.yunan pılota gelınce.turk bayragını ayaklar altına alan yunan devletının davranısına ınat bayrak mıllet demektır dıyıp yunan bayragını alıp kaldıran ATATURK un varıslerı oldugunu unutan lara ders olsun ONUR AIR ın yabancı pılotları. 0
  • Misafir 22 Aralık 2011, Perşembe 03:27:06 Bu gibi yaratıkları otobüse bile bindirmeyeceksin.Pilot,uçağı hava,pist vb... koşullarla çeşitli sertlik ve hızda indirebilir.Bunun derecesini ölçen cihazın varsa o ayrı yoksa bağlayacaksın kemerini oturacaksın.He tabi milyon kere kemerini bağla denip de bağlamadığın için her iniş sana sert gelebilir.İçimden neler yazmak geliyor da yasal yükümlülüğü var işte.Allah islah etsin. 0
  • Misafir 22 Aralık 2011, Perşembe 01:47:51 Acilen şirketlerin kara liste oluşturmak için gerekli makamlarla görüşüp bu işi çözmesi artık FARZ olmuştur. Aksi taktirde daha vahim olaylar kapıdadır.Bu davar sürüleri otobüs bile değil,kamyon kasasında gitmeli Diyarbakır'a...layık oldukları şekilde!Bu işin Türk'ü Yunan'ı yok,kurallar ve şartlar vardır. Volkan Özseyhan da şirketimizin en sevilen,işini çok iyi yapan değerli pilotlarındandır.Kokpit ve kabin ekibine geçmiş olsun.Güvenli uçuşlar dilerim. 0
  • Misafir 22 Aralık 2011, Perşembe 01:10:12 İyi iniş: İnsanların evine yürüyerek gidebildiği iniştir, Mükemmel iniş: Şirketin uçağı tekrar kullanabildiği iniştir. Onur ekibini tebrik etmek lazım. Yolcunun karakola da gidebildiği Mükemmel üstü iniş yapmışlar... 0
  • Misafir 22 Aralık 2011, Perşembe 00:45:03 Yunan hava yolarında bir tane Türk kaptan var mı acaba? 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 23:10:11 Tayyare ltcs 04 pistine Ils ile indi ama sert iniş sebebi bilinmiyor muhtemelen karar irtifası civarında kokpit içi meydana gelen aksaklıkla autoland veya manuel inmeye çalışırken meydana geldi, yolculara haksızlık etmeyelim, herbiri birbirinden uzman diyarbakırlı uçak mühendislerinin teşhisleri yabana atılacak iddalar değildir. Pilot alkollüdür diyorlarsa alkollüdür iniş sertti diyorlarsa serttir. Ils-vordme-racetrack inişin bin türlü kitabını yazmış bu aziz yolcuları iniş karşısındaki tutum ve tavırlarını meydanı ayağa kaldırarak duyurdukları için birkez daha teşekkür ediyorum 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 22:31:48 Ne yazacaktiniz? 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 22:29:06 Beyefendi sen okuduguna gore ama ben bizzat SAHIT olduguma gore yazuiyorum. Asil sen bu ince farki anlayaMAMISSIN. Sevgiyle kal. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 20:06:16 Yozgatın çorumun aydının köyünden gelip görgülü olduğunu sanıp sanmakla da kalmayıp uçmayın gibi muhteşemfikirler üreten hakkını aramayan herkese koministi yakıştıran yüce insanlar. Hatırlarsanız d.bakırda sis yüzünden pardonn yüce devletimizin almaya erindiği cihaz yüzünden uçak düştü o zaman hatırlarsanız pilotun ne alkollü olması kaldı ne de ilaç tedavisi gördüğü ... E bu insanların aklına gelmez mi hiç bu ? sorguladıkları şeylere gelince uçak rötar yapar olay çıkarmış koyun gibi susmak varken, belki hiç bir açıklama yapma gereği dahi duymadan saatlerce bekletildiklerindendir , sizler gibi insan yerine konulmadıklarındandır, 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 18:28:45 okuduğunu iyi anlamamışsın yazık bak bakalım kokpit için mi uçak için mi yazmıyor orda.. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 17:29:02 Alkol testi olunca kokpit terk edilmiyorsa, yolcudan şikayetçi olunca KOKPİT NASIL TERKEDİLİYORMUŞ ? 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 17:21:46 Canimizi kime emanet edicez.... 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 17:05:52 F/O VOLKAN OZSEYHAN IYI PILOTDUR.KESIN INISIDE O YAPMISTIR.SERT INDIYSE BILDIGI BISEY VARDIR.BASKA SOZE GEREK YOK.. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 16:52:23 Bence yolcular "kaptan yolu bilmiyor galiba,diyarbakır diye şanlıurfaya gelmiş,herhalde alkollü"diye alkol testi istemişlerdir. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 15:35:33 gecen sene bu insan müsveddeleri uçak hareket halindeyken slide patlatmışlardı,buna rağmen slide patlatan kişiler bir kaç sonra yine seyahatlerine devam etmişlerdir,geçen sene yine bunlar uçak havadayken olay çıkarmış ve kabin ekibine saldırmışlardır ve yine hiçbir şey olamamıştır,yine bu sene yine bunlar uçak geçiktiği için bekleme salonunu savaş alanına çevirmişlerdir,ve daha duyulmayan bir çok olay ve bugünkü olay,siz daha diyarbakıra uçmaya devam edin bakalım elinizde ne zaman patlıycak bu bomba o zaman görürüm ben sizi para babaları... 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 15:27:14 ayrıca kabin memuruna yolcuları teşhis edin demeleri o kabin memurunun o kabin memuruna kendini uçaktan at denmesiyle eşit bir durumdur,memur o yolcuları gösterseydi ve uçaktan 4 veya 5 kişi inseydi siz o uçak havalandıktan sonra o kabin memurunun can güvenliğini sağlıycakmıydınız,tabikii hayır,ben kendisini tebrik ederim eğer gerçekten böyle yaptıysa akıllılık etmiş bence.burda en basiretsiz davranan onur air yöneticileri olmuştur,hiçbir zaman ekiplerinin arkasında durmamıştır,uçuş bitsinde nasıl biterse bitsin zihniyetini korumuşlardır her zaman,bir gn bu diyarbakır uçuşlarında çok daha büyük ve vahim olaylar olacaktır buna emin olun...eğer bunun tedbirini şimdiden almazlarsa bunun tek sorumlusuda onur air olacaktır... 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 15:20:34 ya ne kadar gereksiz yorum yazan var burda ya,kardeşim bu işin yunan veya türk pilotuyla ne alakası var,hemen ırkçılığa getirmeyin meseleyi,bizim almanyada kaç milyon gurbetçimiz var, aynı şey değilmi aynı şey .bir taneside çıkmış üç yıl önce bayan pilotun nasıl indiğini yazmış,ya gereksiz arkadaşım bütün inişler biribirine benziycek diye bir kuralmı var ,hava ,yolcu sayısı ve pist şartlarına göre her iniş farklılık gösterebilir.kaptanın yolcudan alkol testi istemesi yanlış çünkü onur air yolcu içsin diye o alkolü uçakta zaten satıyor...kaptanın yapacağı tek şey uçuş güvenliğinden dolayı o yolcularla bu uçuşa devam edemiyeceğini söylemesiydi 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 15:06:35 bu habere neremle güleceğimi şaşırdım,bu diyarbakır yolcusunun kaçıncı vukuatı,birde haberde mağdur yolcular diye yazmışsınız,ya bunların neresi mağdur,bunlarla aynı ortama giren insanlar bence mağdur,bence insan haklarına aykırı bir durum diyarbakır yolcusuyla aynı uçak içinde yolculuk etme mecburiyeti ,kendileri bugüne kadar hangi kurala uymuşki başkalarından aynı şeyi bekliyorlar,hem sen ne anlarsın kardeşim uçağın nasıl sert iniş yapıp yapmadığını...tek kelimeyle hepisne ohaaaa diyorum... 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 14:01:25 Malesef Diyarbakır yolcuları benzer tepkileri devamlı veriyorlar,uçakları elzem bir sebeple bir yere DIVERT etse,hemen ''Bize ikinci sınıf ınsan muamalesi yapıyorsunuz'' şikayetinde bulunuyorlar,maalesef bu tip durumlar bir takım provokatif davranışlar tarafından destekleniyor.Halbuki Diyarbakır insanı olgun ve anlayışlıdır,onlara aslında ekstra kötü muameleyi zaten kimse beceremezde,o kadarda zekidirler. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 13:49:23 En son kaptan ve yolcular polisten şikayetçi olsalarmış. Bi onlara alkol muayenesi yapılmamış olaya bak ya süper. :D Ayrıca yunan pilot istemiyoruz onurair. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 13:46:21 Yolcu adaylarına eğitim verip, sonra da sınav yapmak gerek yazılı veya sözlü. Başarılı olanlara sertifika vereceksin sonra. Bir nevi ehliyet yani... Ancak ehliyeti alanlar binebilmeli uçağa. Birden fazla uçuşta tek başına sorun çıkaranlara da uçuştan men yasağı getirilmeli. Yani doğuştan agresifler ayıklanmalı. Hadi kolay gelsin. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 13:10:42 Pilotları zordurumda bırakan o Cahil! Zavallı İnsanlara! Hem pilotlar hemde Onur Air Dava açsın ki! akılları başlarına gelsin. O cahiller sert inişten ne anlar! Uçuş emniyetinden ne anlar! Onlara onların dilinde konuşmak lazım. Tazminat ödesin belki aklı azda olsun başına gelir. Ben ne yaptım diye! Çünki onlar anca paradan anlarlar. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 12:56:04 yabancı hemde yunanlı ,peksatıcı,sayın siz ne yaptınız ... 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 12:15:12 Bildiğim kadarıyla yağışlı havalarda ıslak ve buzlu olabilecek pistlere özellikle sert iniliyor Lufthansa bunun haricinde kuru havada da sert iniş tavsiye ediyor uçak savrulmasın diye ya da herneyse bunlardan zaten danalar anlamaz.Kim senelerdir otobüsle seyahat ederken hatalı sollama yapan şöförü,uyuyan, hız limitini aşan şöförü şikayet ediyodu?Daha yazacak cok şey var ama cahil insanlara boş.Bence de onurun avukatları sorun çıkaran,maliyete neden olan yolcular hahakkında yasal işlem yapmalı en azından bu kişilerin ismleri bilinmeli 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 12:15:09 Tam bir Türkiye klasiği... 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 12:08:32 bence onur air artık diyarbakır uçuşlarını bir gözden gecirsin.hem kokpit hem kabin ekibi için epey sorunlu bir bacak.herşeyden türkiye cumhuriyetini sorumlu tutan yolcu topluluğu,,,vede önyargılı bir topluluk.hizmeti haketmeyen! 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 10:56:07 Arkadaş bu çapulculara prim verende hata. Sen 2 kıronun ağzına bakıp alkol kontrolü nasıl yaparsın sayın mülki idare amiri. Ben belediye otobüsünde soförden süphe duysam arasam gülersiniz biyerinizle. Bize mutlaka kara liste lazım. Bunları uçağa değil otobüse bile almamak lazım. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 09:21:51 böylelerini uçaktan paraşütsüz atmak lazım, o zaman görürler sert inişi 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 09:01:42 Yunan astronot harbiden sert inmiş benim pederin gözlüğü gözünden düşmüş. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 08:46:16 Evet Yolçu profili değişmesi gerek. Herşeyden anladığını ve herşeyi bildiğini sanan söyleyen cahillerden bizi korusun 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 08:42:58 Futbol,devlet idaresi,ekonomi vs vs deolduğu gibi havacılıkdada da herşey olup çıktık İşletmeci ,pilot,hostes,meoroloji uzmanı,teknisyen her bir kahve rengini öğrendik maşallah birde bu işin uzmanı olarak yazı altına imza atanlar bile var maşalllah maşallah... 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 07:34:48 uçmayacaksın oraya bir daha sert iniş olsa zaten uçakta problem vardır demektir uçak kalkmazdı urfadan.sadec urfaya indi diye çirkeflik çıkarmış yolcu tahminen 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 07:25:45 hep buraların yolcusu sorun kardeşim. adana, diyarbakır, ağrı... neden acaba?? niye karadeniz, ege, anadolu seferlerinde böyle olaylar olmuyor?? Allahım nedir bizim günahımız ya nedir bu adamlardan çektiğimiz hayatın her alanında 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 04:46:26 Turkiyede bir pilotun ucaga alkol veya uyusturucu almis olarak binmesine ihtimal vermiyorum kesinlikle yurt disinda kesin olan bir seydir, ama biz de olmaz su ana kadar karsilasilmadi. sert inis olabilir her zaman yumusak inis beklenmemeli bundan dolayi ortaligi birbirne katmak dogru degil sen kemerini tak yolcu olarak sag salim sekilde indin mi tamamdir gerisi bos yumusak insen ne olur sert insen ne olur bos hikaye 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 04:25:55 Onur Air'in yapması gereken bu yolculara iftira davası açmak ve oluşan operasyon zararını talep etmek. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 03:07:34 uçak yolcusu olmayı beceremeyen uçmayacak arkadaş... uçak park yerine ulaşmadan ayağa kalkıp kapıya koşturanlar gördüm.bu komediye yetkili birileri dur demeli. çok kısa zaman içinde yolcunun slide patlattığını hep birlikte okuyacağız böyle giderse. uçak holiganları için de kara liste yapılmalı ve hava alanına dahi sokulmamalı 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 02:36:14 vallahi ne yalan söyleyeyim bende arkadaslara katılıyorum, eskiden bal döküp yaladıgımız ucak yolculukları cok afedersiniz artık bilmemne corbasına donmus, eskiden oturduguz koltugun simetriğine yani sizin gibi cam kenarı paylaşmıs kişiye baktıgınız zaman üstünden yiyeceğinden sütünden asalet akıyordu, şimdi ucak kabinleri ayak kokuyor...anlayana.. ve buna hiçbir sekılde mudahil olunamıyor... globally yoursmuşta yok yolcusunu en cok seven havayoluy musta ya bırakın bu peri masallarını allah askına.. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 02:32:02 Aşağıda otobüs ve ucak örnegini veren arakadaşa sonuna dek katılıyorum, türk insanı hiçbir zaman gelişmedi gelişemeyecek, bugünkü devlet 100 kere değişir ama bundan 25 sene önce yani 1987 senesinde yolda yürüyen insanımızda aynıydı bugün yine o kişinin adımına basan kişide yine aynı yani işin özü biz gelişemeyiz bu ülke bu cahillik ile 1000 yıl yaşamaya mahkumdur isterseniz siz bedava hayaller biçin bu değiştirilemeyen bir gercektir türkün de türkten baska dostu yoktur bugün oldugu gibi. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 02:27:36 OZELLIKLE 1990 ILE 2000 LI YILLAR ARASINDA UCAGA BINMEK , UCAKLA SEYAHAT ETMEK BIR HAYLI LUKSE GIRIYORDU, BELKI COGUMUZ ICIN HALA OYLE CUNKU BUGÜNKU SARTLAR BUGÜNKU HAVACILIK SEKTORUNDE YOLCU ICIN GERCEKLESEN SEYAHAT KAMPANYALARI GECMIS TARIHIMIZE BAKTIGIMIZ ZAMAN COK COK AZDI BELKI HEMEN HEMEN HIC YOKTU , MADDI DURUMU UCAKLA SEYAHAT ICIN YETERLI VATANDAS HARIC HEMEN HEMEN HERKES KARAYOLU TARAFTARIYDI, SON ZAMANLARDA TABİİ Kİ İŞ BİRAZ LAÇKALAŞTI DİYEBİLİRİZ, KONUSMAK UZUN SÜRER, BURADA NOKTA. ANLAYANA. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 02:18:51 Aferim Askeri üsse Yunanlı Pilotları indirmeye devam edin tebrik ediyorum sizleri,ya biz ne zaman akıllanacağız bilmiyorum,yazıklar olsun bu kadar Türk Pilot varken Türk insanını Yunanlı Pilotlara emanet ediyorsun olacak iş değil,ondan sonra sonuc bu olur.YABANCI PİLOTA HAYIIIIIIIRRRRRRRRR, 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 02:01:56 Uçak fazla bazılarına... 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 01:40:56 turk milleti ne yapsa yeridir!! cok biliyorlarsa sayin yolcularimiz ucagi kendileri kullansinlar bi zahmet !!! ne yaman gorgu kurallarini ogrenicez yaw! 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 01:04:45 yolcular kurt olunca bu gibi olaylar gayet normaldir 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 00:59:41 Bu iş böyle olmaz, kara liste uygulaması şart, böyle böyle azgınlıkları arta arta yarın öbürgün havada da arıza çıkarmaya başlarlar. Önlermler olay yaşanmadan alınmalı. Böyle bir olay İzmir uçuşunda olmaz, Trabzon'da olmaz, Çorlu'da olmaz olsa olsa ya Diyarbakır'da olur ya Urfa'da ya Adana'da. Uçak fazla bunlara. 35 saat otobüsle gitsinler. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 00:55:14 ucak icinde telefonu acmak icin firsat kollayan, turlu kaprislerle kabin ekibine cesitli iskenceler yapip, daha taksideyken ayaklanan bunlar degil sanki..her seyi biliyoruz ya inisin iyisinide turk yolcular bilir... 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 00:46:47 uçakta yolcuların alkol alması zaten yasak degil :) zaten satılıyor uçakta . satın alınabilir içilemez bişey degil . 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 00:42:58 Bu kacinci onur air yolcu vakasi bu kadar olmaz yaw. Gitsin bunlar diyarbakir seyahatle 20 saate diyarbakira varsin ne isleri var ucakta pilotlar iyi yapmis ders olsun. Ucak kalkamaz sis yuzunden olay cikartirlar, pilot sert inmis olay cikartirlar ne bu kardesim. Ayni sert inisi sise ragmen yolculari ve kendilerini riske alarak diyarbakira inseydi hic bir patirti cikmayacakti, cahil adamla ugrasmak zor kardesim. Fiyat pahali olacak binemeyecek bu adamlar. 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 00:13:57 aslında bu olay çok berbat bi durum havacılık adına ama pilot yabancı olunca olay değişio benım ve benim gibi olan yuzlerce işşiz pilot için 0
  • Misafir 21 Aralık 2011, Çarşamba 00:10:38 sakın pilotlar kokpitte porno seyretmiş olmasın?göreceksiniz,yakında bunu da diyecekler... 0
  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 23:48:16 Daha cumartesi sabah gittim pazar akşam döndüm. Amcamlar on numara tekerlek koydu. Kim diyor sert iniş diye. Tabi arkadaşlar Gap limanının nasıl bir liman olduğundan haberi yok. Artı bide 220 yolcu . Olamazmı yani. İçeridekiler ölmediğine dua etsin. sisli havada tehlikeye atmayıp divert etmiş kaptan. Hayır daha iyi teker koyacağını iddia eden varsa buyursun gelsin :)) ) 0
  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 23:40:41 Aziz Nesinin Hoptirinam adlı bir kitabı vardır, yıllar önce okuyup bu kitapla bu ülkenin ne paralelliği var diye düşünmüştüm. Zaman geçtikce ortaya çıktı, ya birader sert inişi yolcu nasıl ayırt edebilir öyle bir durum varsa zaten onu uçak çoktaaaan "hard landing" olarak ilgili noktalara rapor etmiştir. bir kere benimde başıma gelmişti park yerine geldiğimde teknik benden önce park yerine gelmiş beni bekliyorlardı..Uçaklar bu derece nankör kol kırılıp yen içinde bırakmıyor.Sonra 0
  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 23:36:42 müşteri memnuniyeti ve kalite gereği bir firma çalışanının tüm yolculardan şikayetçi olması yakışıksız bir durum... 1-2 yolcuyu hedef göstererek şikayetçi olmak ayrı, tüm uçaktan şikayetçi olmak ayrı... Sert iner, yumuşak iner o ayrı o seni ilgilendirmez kardeşim, senin bileceğin iş değildir. 0
  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 23:35:07 Besyuzevler minibusunde bile bu olay olmazdi.... 0
  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 23:21:15 Herkes kontrol pilotu olmuş sanki. Neymiş efendim,pilot sert iniş yapmış. Ne zaman bu işin üstadı oldunuz da ahkam kesiyorsunuz. Uçak iki sallandı mı Fatiha okumaya başlayan siz değilsiniz sanki. Nasıl bir cehalettir bu ya. Hava muhalefetinden uçuş iptali olduğunda kontuar basanlar da hep aynı yolcular. Alkol testi istemişler bir de. Eee,ne de olsa insan herkesi kendisi gibi zannedermiş. 0
  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 23:15:12 uçmayın şu diyarbakıra kardeşim.otobüs çok bunlara... 0
  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 23:05:21 Yahu kardesim ucuyoruz onur la ama 3 sene falan oncede onur un bayan pilotu Trabzon a inmedi afedersin ucagi resmen yere carpti. oha dedik yolcularla firmasinada bildirdik. ne yaptilar bilmem ama yazik tir ya. nedir bu spanas kovis falan nerden geliyor bu pilotlar. gecende hostes soyledi movis kivic turk pilot yokmu ya. onurla ucmam daha.. 0
  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 23:04:00 Sanki GEAR'ın parasını onlardan kesecekler. Sanane kardesim senin herseyinmi mukemmel ? Sag salim gelmissin. Boş isler uzmanlarıyla dolu bir memleket. Burası Turkiye 0
  • Misafir 20 Aralık 2011, Salı 22:57:25 müşteri her zaman haklıdır :)) 0