ÖĞRENCİ PİLOTLAR MEZUN OLAMIYOR!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 12 Ekim 2009, Pazartesi 19:23:24 yazık yani acıyorum bu torpil e kafayı takmış olanlara. ne aciz insanlarsınızki tanımadığınız kişilerin arkasından böyle saçma yorumlar yapabiliyorsunuzki..doğru o kız kazandı ama 3. girişi olduğunu, geçen sene 20-30 arasında yer aldığını, bu sene ne kadar çok çalıştığıını, inönüne güneşin altında 380 kg lik planörü kaç gün ittiğini, bikaç saat uçuş dersi aldığını ve sınavlarda 25. mülakat sırası olmasına rağmen (torpil olsa başlarda olurdu dimi) mükemmel ucarak 2 sindede girdiğini bilmiyorsunuz dimi anca oturduğunuz yerden konuşmasını bilirsiniz siz... 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 11:06:51 C90'ı antin-kuntin fuarlara göndereceklerine uçursunlar! 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 24 Ekim 2009, Cumartesi 23:02:10 onun oglu bunun cocugu diye isim verip de yazan arkadasim kendi ismini de delikanli gibi yazarsa sevinirim.. BU KUYRUK ACISINI CEKENİN KİM OLDUGUNU COK MERAK ETTİM DOGRUSU.. 0
  • Misafir 13 Ekim 2009, Salı 12:47:14 THY nin Kabin memuru alımlarındada çok dönuyor torpil kabin memuru olupta pilot alım ilanı acıldıgında mezun oldugu ünv bölümü tutmadıgı için oğlunun bitirdiği ünv bölümünüde pilot alımındaki şartlara ekleten THY de çalışan pilot babada var buda bir gerçektir yalanda değildir.kimse bişe bilmeden oturduğu yerden konuşmaz bunu unutmayın 0
  • Misafir 13 Ekim 2009, Salı 12:34:18 1991 yılında pilotaj mülakatına girdiğimde sordukları ilk soru;'' baban ne iş yapıyor?masrafları nasıl karşılayacaksın?'' idi.daha sonra kazanamadık tabi mülakatı.bizde teknisyen olduk.okulda okurken daha sonraları öğrendikki girenlerin kimisinin amcası general kimisinin babası pilot ,bitanesinin babasıda bizim okulda müdürdü.zaten okula gelirken altlarındaki arabalardan anlıyosunuz.yani bizim gibi işçi çocuğuna pilot olmak yasak.bu ülkede pilotun oğlu pilot olur. 0
  • Misafir 12 Ekim 2009, Pazartesi 21:58:28 10 öğrenci alıyolar ancak bilmem kaç senesinde (meraklısı araştırabilir) birinin oğlu da girsin diye (3.üncü yedek) 13 kişi aldılar..11 ve 12. kişilerde otomaktikman okula girdi mezun oldu ve herhalde yıllardır THY de uçuyorlar...... 0
  • Misafir 12 Ekim 2009, Pazartesi 17:28:43 SGHM LİSANS MUDURUNUN OĞLU NORMAL TORPİL BİRDE BU SENE KIZ ARKADASINI KAZANDIRDILAR TORPİL YOK DİYENİN ANLINI KARISLARIM KURULUSUNDAN BERİ KAC TANE OMUZU KALABALIK COCUĞU VAR DELİKANLI GIBİ SOYLESINLER 0
  • Misafir 12 Ekim 2009, Pazartesi 16:12:45 Yıllar önce bir arkadaşım o seneki öss puanı tutmadığından bir önceki sene puanı ile okula giriş yapmıştı ,tabi ki T faktörüyle. 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 23:22:51 Yapmayın arkadaşlar pilotajda da torpl yok derseniz ayıp olur torpil var ve babalar gibi işliyor kimi kandırıyorsunuz? Pilotaj mezunlarını araştırın bakalım kimlerin akrabaları çıkacak ha tek tük de hakkıyla giren var sözüm onlara değil.. 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 18:33:42 Öss de 165 puan almak mı zkilik oluyor ???? Pilotaj bölümüne alım şartlarından biri ÖSS sınavında 165 puan almak..Bunun daha da yükseltilmesi gerek...Böylece başvuru sayısı da azalmış vede kalite arttırılmış olur... 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 17:28:49 arkadaşım evet herşeyi çok iyi biliyorum hatta o okulla yakın ilgiliyim ve senden çok biliyorum o okula girmek için ne yeterlilik lazım ve neler yapılmalı. bundan 6 yıl önce başladı ilgim. oyüzden yorumlarına asla katılmıyorum. ama dediğin bişeye katılıyorum pilot olunmaz doğulur ve pilot olmak için integrallerle uğraşmak yeterli değil emin ol çok daha fazlası lazım. Ama içine girmeden yaşamadan bilemezsin tabi. oyüzden ben ne söylersem söyleyeyim sen önyargını yenemeyeceksin. Herkese tavsiyem gözünüzle görmeden işin içine girip neyin ne olduğunu bilmeden yorum yapmayın lütfen. Sevgiler.... 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 16:00:27 Ama birşeyde katılıyorum sana Pilot olunmaz doğulur.Ama bu okula yılda 500-600 arası başvuru yapılıyor ve 9 kişi alınıyor herkez uçmak ister ama bazıları uçar 2 senedir pilot olmaya karar vermiş br insan 10 senedir beri bu mesleği canı gönülden isteyenin önüne geçiyor buda senin dedğine göre zekilik neyse sağlıcakla 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 15:34:31 tabiki en zeki adamlar giriyor bu üniversiteye doğru diyorsun türkçeden 20 matematikten 15 doğru ile en zeki adamlar giriyor hemde birinci bölümden:) sanırsam sen yorgunluğun nedeniyle hava harp okulunu karıştırdın neden bazı şeyleri görmemezlikte inkar ediyorsnuz anlamıyorum havacılıkt ''T' faktörünün olduğunu sende çok iyi biliyorsun biz salakmıyız yeteneğimiz mi yok okulun aldğı puanın 60 ham puan üstünü çeken salakmı integral çözüyorum ben zeki değilmiyim sim den yetenkli bir uçuş sergiliyorum yeteneksizmiyim evet doğru söylüyorsun malesef bu sonucu çıkaranlar beceriksiz ve en alt seviyede yetenksiz insanlar mulakatlara girdin mi veya gördün mü bilmiyorum ama görmeni isterdim:) 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 14:25:19 Arkadaşlar, her yıl bu bölüme 500'e yakın insan başvuruyor, ve sadece 10 kişi okula girmeye hak kazanıyor. Kalan 490 kişinin hepsi de o sınavlardan başarısız olduğunu tabii ki kabul etmeyecektir. Çözüm: başkalarını suçlamak. Bu nedenle böyle dedikodular hep varolacaktır. Fakat şunu da gözden kaçırmamak lazım, siz pilotaj bölümünden çıkan arkadaşlara her seferinde 130 kişinin hayatını emanet ediyorsunuz. Bu tür bir pozisyon için torpilden bahsedilebilir mi? İnsan hayatıyla oynamak düşünüldüğü gibi bu kadar kolay mı? Düşünsenize salak, yavaş karar veren, yeteneksiz, algılaması kıt, acil durumda panikleyen birinin pilot olduğunu?? Lütfen biraz objektif olalım. 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 13:59:15 bu okula torpille girildiğini düşünen zihniyet. siz bilmediğiniz gözünüzle görmediğiniz birşeye nasıl yorum yapıyosunuz. O okula girmek kadar bitirmeside üstün yetenek ve zeka isteyen bir iş. asla torpille yada başka bişeyle olacak bir şey değil. Anadolu ünv. bu ülkelede en iyi pilot yetiştiren okullardan biri ve okuluda hakkıyla okuyup bitirmek bir AYRICALIKTIR... İş hayatında anadolu ünv. mezunlarının farkı açık ve net olarak ortadadır. mındarcı zihniyet son sözüm şudur size: NAZAR ETME NE OLUR ÇALIŞ SENİNDE OLUR..... NOKTA...... 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 13:08:30 anadolu unv. pilotaj bolumu elit bir okuldur bu isin tek meslek okuludur .ogrenci arkadaslarımız ıcın ne gerekırse yapacagız. 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 10:01:30 kedi uzanamadığı ciğere mındar dermiş.pilotajda okuyan arkadaşlar kendinizi hiç yormayın ve saçmasapan yazılara kafaya takmayın.bırakın konuşsunlar muhatab bile olmayın. 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 08:42:53 Herkes o okula nasıl girildiğini biliyor.Boşuna nefesinizi tüketmeyin. 0
  • Misafir 11 Ekim 2009, Pazar 01:39:49 Doğan Küçük ün oğlunada laf attınız ya yuh olsun..Tanımadığınız biri hakkında bu kadar serbest konuşabilmenizin tek anlaşılır yolu kıskançlık çekememezliktir başka birşey değildir. Kendisi yakın arkadaşım ve adam gibi sınavlarını geçip deneme uçuşundada babalar gibi uçup girmiştir. Ayrıca bende 4.denemem sonucu bu sene kazanan biriyim. Banada laf atın hadi durmayın kesin bende torpilliyimdir hadi çıkarın kendi başarısızlığınızın hıncını durmayın.. 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 23:08:39 Arkadaşlar SHGM lisans şube müdürü Dogan Küçük'ün ogluda orda ögrencidir.Ne kadar hakkıyla girdi onun orasını bilmem ama konu enterasan diye yazdım. 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 22:17:36 Bu okulda bitane daha B200 ve C90 olması lazım onlarla eğitim verilemiyor mu??? 0
    • ali 02 Kasım 2017, Perşembe 09:51:02 torpilli pilota torpilli teknisyen yakışır.uçakları bozdular 2008 den beri hangarda saklıyorlar. 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 22:15:48 bu üniversitede en yüksek puan kavramı yanlış bilmiyorsam teknik bölümler için geçerli. Pilotaj yetenek olarak alıyor diye biliyorum bu yetenek sınavınıda geçenlerin çevrelerinde ki tanıdıkları gerçekten yetenekli olsa gerek ki o kadar insan arasından kendilerinin seçilmelerine yardımda bulunabiliyorlar . 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 19:59:54 bizim okulda sadece pilataj yok. SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ bölümü de var. bizim çığlığımızı ne zaman duyacaklar çok merak ediyorum..... ne diyelim darısı bizim başımıza.. 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 17:39:52 Ya ben de çok üzüldüm sana 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 17:37:57 Yazık sanaaa 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 15:17:55 Burada yazan arkadaşlar kapitalist anlayışla kendileri çok zenginler heralde herhesinde zengin olmasını bekliyorlar.Butoplumda gece kondudan çıkanda bu lisansı almalı zengin olan kesimde.Ayrıca tıp eğitimi daha masraflıdır.Parasını veriptemi okuyorlar.örnek olarak.Bu fakülte Türkiye de en yüksek puanla öğrenci alan bir fakülte.Buarayı kazanan öğrenciler bunu sonuna kadar hakediyor.Para ödeyen diğer arkadaşlar kıskanmayın.sıkıyorsa alın puanı öss den sizde bedava eğitim görün 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 13:34:07 Bedavadan lisans alıyorlar,biraz sabretsinler artık,olcak o kadarcık da.. 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 12:58:21 Su an AB ulkesi olan ulkelerin bazilari (Dogu Almanya dahil) bahsettigin sosyal devlet kulturunu cok derinden yasamislardir. Dogrudur o ulkelerde havacilik ozellikle genel havacilik cok gelismistir. Sosyal devlet kulturunden genel havaciligin gelismesi anlaminda bahsedebilirsin, desteklerim ama bizde yapilan bu degil ne yazik ki. Istersen eski dogu bloku ulkeri ile bizim genel havaciligimizi bi karsilastir bak ne goreceksin. O ulkelerde kac kisinin PPL lisansi var, kac adet cift kisilik ozel ucak var, kac adet kucuk cim pist var vs. Ondan sonra tekrar yorum yaz. Bu arada bana aciyacagina bu paralarda asil hakki olupta alamayan kisilere aci. Bir de karsindaki kisinin kim oldugunu bilmeden anlarsin anlamazsin tarzi yorumlar yapma lutfen. 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 12:40:51 Hayır zenginlikten diil, sosyal devlet kültüründendir verilen bu eğitim. Bir hayalin gerçekleşmesidir Türk Havacılığı için ama sen bunu anlayamazsın acırım sadece sana... 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 12:28:23 Kucuk bir ekleme de benden, Ingiltere haric avrupanin hicbir ulkesinde bu tur ucus egitimi devlet tarafindan bedava olarak verilmemektedir. Ogrenciler havacilik fakultesinde teori egitimini ucretsiz alirlar ucus kisminin parasini catir catir oderler. Ama biz Almanya'dan, Fransa'dan ya da digerlerinden zengin oldugumuz icin boylesine pahali bir egitim bedava verilir. Alanlar da bellidir zaten. 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 12:21:46 AUSHYO nun ana problemi MEL uçağının zaten hiç olmamasıdır.Bilenler bilir C-90 veya B-200 bu kategori uçak değildir. belki bu vesile ile okuyup yazan birileri bunu bi fırsat sayıp durumu düzeltebilirler.Böyle güzide bir kuruma yakışmayan bir durum .devlet eliyle bu işler öyle zorki inşalllah en kısa sürede düzelir kolay gelsin 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 12:14:56 teknik bölümlerde benim gibi eğitim alan birçok arkadaş birçok sorunla karşı karşıya pilotaj öğrencilerinin 11 şubattan beri ( bizim sorunlarımız yanında çok yeni kalıyor ) yaşadıkları bir sorun haber yapılabiliyor.bu sene mezun olup lisans sınavlarına girmek zorunda bırakılan bizler bu konununda medyada daha çok dile getirilmesini istiyoruz çünkü devlet kendisiyle çelişmekte okulda aldığımız ve geçtiğimiz! dersleri devlet kabul etmeyip zaten geçtiğimiz derslerden bizi tekrar sınava sokuyor. 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 12:04:24 arkadaşlarımızın unuttuğu bir nokta var. okulumuzun parası her ne kadar çok olsa da. anadolu üniversitesi sivil havacılık okuluda sonuçta bir devlet üniversitesidir, ve maalesef devlet üniversitelerindeki böyle kalemler için öyle hemen ben alıyorum arakadaş haberiniz olsun diyemiyorsunuz. önce uçağınızın kullanılamaz oldunu ıspatlamanız lazım burda zaten koparsınız sonra uzun süreli yazışmalar sonucu yeni uçak alınması gerektigi ortaya çıkar sonra ihale beklemesi başlar vs vs. pazardan domates patates almıyorsunuz. neden zamanında iki uçak yoktu peki? e bakalım devlet baba izin veriyomu? bende bu okulun teknik öğrencisiydim okulun elini baglayan genelde hep bürokrasi oluyor. yoksa okulun kalitesi tartışılmaz bir dengi daha yok türkiye de 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 11:29:10 Türkiyede pilot acıgı degil KAPTAN PİLOT açıgı oldugundan dolayı YABANCI KAPTAN PİLOT alımı yapılmakta.Ve hali hazırda suanda ATPL FROZEN lisansına sahil birsürü hazır pilot bulunmakta. Şirketlerin aradığı 1. öncelik ise KAPTAN PİLOT. Bilgilerinize..... 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 11:26:54 Anadolu Üniversitesi'nde uçak gövde-motor ve uçak elk.-elektronik bölümü öğrencileri buna benzer sıkıntıları yıllardır yaşıyor zaten ama haber olup gündeme gelmesi için aynı şeylerin pilotaj bölümüne de olması gerekiyormuş sanırım.Pilot eğitimini tamamlayamayan arkadaşlara küçük bir tavsiyem var eğitiminizi tamamlamak için başka fırsatınız varsa onu değerlendirin yok ben okulumu bitireceğim derseniz en az 2 yıl daha beklersiniz, tıpkı okuldan teknisyen lisansı almayı bekleyen diğer mezunlar gibi... 0
  • Misafir 10 Ekim 2009, Cumartesi 11:16:43 Bu durum klasik yurdum manzarası.Türkiye Cumhuriyeti Devletinde bu ve bunun gibi durumlar klasikleşti artık.Ödenek yoktur kesin.Çok garibanlar ya...Bu memlekette eğitim her yerde dibe vurmuş artık.Bu konuda da öyle. 0