'O UÇAKLARI ALMAMIZ ŞARTTI'

    Çok beğenilenler

  • Net. 20 Şubat 2014, Perşembe 10:57:26 Askeri pilotların hiçbir eğitimi ve uçuş saati sivilde sayılmamalıdır. Kesin çözüm budur. Çok fazla gönül vermiş ve illa bu işi yapmak isteyenler, o zaman ayrılır ve sivildeki bütün eğitimlerini, uçuşlarını, sınavlarını tamamlarlar ve hakkıyla istedikleri operasyonlarda uçarlar. O zaman hiçkimse çıkıp da hiçbir şey söyleyemez. Aksi takdirde daha askeri okula girme aşamasında nasıl çıkacağının hesabını yapar bu adamlar. 9
    • net 20 Şubat 2014, Perşembe 11:43:02 Net 3
    • Tatar Ramazan 20 Şubat 2014, Perşembe 12:04:22 Sivil havacılık askeri pilotların ATPL sınavlarındaki muafiyetini kaldırıp 14 sınava girme mecburiyeti getirsin,1 tane pilot istafa ederse lisansımı yakarım. 4
    • Tatar 20 Şubat 2014, Perşembe 15:29:50 bunu yaparlarsa hakikaten o zaman gör, onca memnuniyetsizliklerine rağmen geçmek istiyormu bazıları havayoluna hala!Hatta kimiside geçebiliyormu o sınavları.. 3
    • Net.'e 20 Şubat 2014, Perşembe 22:35:22 Niçin? 2 tane vantilatör takılmış kanatla uçan adamın uçuş saati sayılıyor da, 100.000 feete çıkabilen, +2,4 Mach'la uçabilen, +9G performanslı en az 15 yıllık (Okulla beraber 19 yıllık)bir pilotun uçuş saatleri niçin sayılmasın. Hv.H.O'da aşçılık dersi verilmiyor, tamamen mühendislik ve havacılık dersi veriliyor. İşkembeciyken PPL alan adamlar değil bunlar. Aslında Uçuş Okulu Mezuniyet kontrollerini SHGM Kontrol Pilotları yapsa bakalım kaç kişi geçebilecek..... Camdan evde oturanlar, komşusunun bahçesine taş atmamalı. İngiliz Atasözü 2
    • Vantilator!!! 21 Şubat 2014, Cuma 04:54:15 "İki tane vantilator" tabiri kullanan şahıs, sizi tecrübeye ve emeğe saygıya davet ediyorum. Değil sen veya SHGM, en başta uluslararası kurallar o tabiri kullanarak aşağılamaya yeltendiğin uçuşların tecrübelerini kabul edip uygulamakta. Her ne kadar +2.4 Mach la uçmak, +9G performansa sahip olmak fighterjet' lerin tabiatı ise, alçak irtifalarda vadilerde keskin manevra kabiliyeti, tek tekerin değdiği her yere inebilmek vs.de onun. Depremde seni ve sevdiklerini sağlık kuruluşuna yetiştirebilme, hatta kayak yaparken kaybolduğunda kurtarma, organ nakli gibi birçok ihtiyacında da faydalanabileceğin uçuşları yapanları horlaman "vantilator" gibi tabirleri kullanman karakterindeki zaafiyeti gösteriyor. Aslında bu zihniyetlilerin değil jet pilotu, pilot bile olmaması gerek. Biraz aerodinamikten anlasan, uçuşlar arasındaki tek farkın uçuş karakteristikleri olduğunu bilirdin. Ben hem hlkp hem de uçakla uçtum. Ama bu tecrübe sende yok değilmi. Tahsil cehalet alır ... baki kalır modundamısın. 0
    • Net.'e diyene 21 Şubat 2014, Cuma 11:30:43 100.000 feet mi dedi? Houston airspace? Astronotsunuz galiba ondan hani :)) U2 çıkamıyor o irtifaya atma.. +2.4 mach hanginiz hangi uçakla uçtu bugüne kadar? O kadar süratli önleme jetimiz olsa idi, İsrail f-15 lerinin ardından bakakalmazdık bir kaç sene önce sınır ihlali yapıldığında. Ha birde kaç taneniz 9G çekebiliyor o ayrı tabi. Gerçi havayolunda bunlara gerek yokmuş diyorlar.. 1
  • Gerçek 20 Şubat 2014, Perşembe 17:36:22 Nedir bu askeri pilotlardan istediğiniz anlamıyorum. Bu insanlar bir çok sınav ve mülakattan geçerek askeri okula giriyor. Okulda zaten her günü, her uçuşu sınav. Pilot olma garantisi yok. Yapamayanlar diğer yer görevlerine veriliyor. (Parasıyla gülüm cicim Pilot olmuyor) Yıllarca her yerde (Sadece piste inip kalkmıyorlar) ve şartta, operasyonlarda uçuş yapıyorlar, gerekirse canlarını ortaya koyuyorlar. Borçlarını ödedikten sonra daha iyi şartlarda yaşamak en doğal hakları. Bu imkanlara da sizin gibi yirmili yaşlarda değil yıllar sonra kavuşmuş oluyorlar. Üstelik bu insanlar en iyi bildikleri mevcut mesleklerini devam ettiriyorlar. Sizin gibi asıl işlerini bırakıp parasıyla meziyet kazanıp kısa yoldan köşeyi dönmeye çalışmıyorlar. Ayrıca unutmayın ki uçuş okullarında sizi yetiştiren öğretmenlerin çoğu da Askeri Pilot kökenlidir. Biraz saygı lütfen. 4
  • Tüm yorumlar

  • iphone uygulaması 21 Şubat 2014, Cuma 11:33:27 İLGİLİLERE; KÖTÜ LAF SAHİBİNE AİTTİR.SİZ BİZİM HAKKIMIZDA NE DÜŞÜNÜYORSANIZ ALLAH SİZE DAHA FAZLASINI VERSİN.. 1
  • iPhone Uygulaması 21 Şubat 2014, Cuma 08:55:45 Havayollarına geçme niyeti olan bir helikopter pilotuyla yaptığım sohbette (derslerle-konularla alakalı) QDM-QDR ı ilk defa duyduğunu söylemişti. Bunlar temel nav bilgileri olup, bu ve buna benzer derslerden muaf olmaları (yani bildikleri farzedilerek) gerçekten anlamsız. Hele bir de TSK da bekledikçe muaf olduğu ders sayısının artması olayı var, o hepten facia.. Oturduğu yerden bekleyerek o dersleri vahiy yoluyla alıp öğreniyorlar herhalde bizim askeri pilotlar :) 0
  • iPhone Uygulaması 20 Şubat 2014, Perşembe 23:25:52 Eski uçaklarla uçup neden ölsün pilotlarımız. Adı üstünde t182 ler eğitim uçağı. Saçma yorum yapanlara kapak olmuştur umarım. Teknisyen kardeşlerim bence siz de bindiğiniz dalı kesmeyin 1
    • Dal mı kaldı? 21 Şubat 2014, Cuma 18:30:02 Teknisyen dediğiniz dalı sıkışınca hatırlarsınız,bahsettiğiniz dal zaten hiç bir zaman olmamıştı,yenimi aklınıza geliyor,zamanında SHGM'den alınan yetkilere teknisyenleri katmayarak ve 2014 Yan ödeme kararnamelerine bakarsanız nasıl bir aile olduğumuzu çok açık görürsünüz. 0
  • iPhone Uygulaması 20 Şubat 2014, Perşembe 21:11:03 Asker pilotlar sevsin ve öpsün hepinizi. 3
    • terbiyeye davet 21 Şubat 2014, Cuma 15:51:40 akıllıca laf sokma çabası ise önce kendi ailelerinden başlasınlar. bedavaya kahramanlık yapmayın. asgari ücretlinin maaşında alınan vergiyle artistlik olmaz. 0
  • DUYUN,GÖRÜN ARTIK 20 Şubat 2014, Perşembe 18:56:30 Allah aşkına bu ülkede sadece pilotlar mı var, K.K. Havacılık okulundan teknisyen de mezun oluyor, niye bu insanlar içinde sivile yönelik herhangi bir düzenlemeler yapılmıyor. Ey Genel Kurmay bu insanları neden hakir görüyorsun, sertifika almak için piyasada inim,inim inliyorlar,dünyanın parasını döküyorlar, hiç bir şeyden muafakiyet almıyorlar, dahada vahimi sende duy SHGM lüğü 30 yıl teknisyenlik yapıp devletin triliyonluk hava aracının bakımını yap uçuşuna katıl, sertifika çıkartmaya kalkınca sen kimsin senin ne yaptığın beni ilgilendirmez, adamdan OJT sor,tecrübe sor, hepinizi Allaha havale ediyorum, bende elbet bir yerlerde hesap soracağım sizlerden ey yetkili mercilerin mübarek insanları, bu ülkenin esas sahipleri sizsiniz ya bizleri leylekler getirdi, nasıl olsa ne dayımız var nede amcamız. Ama unutmayın bizim ALLAHIMIZ var, saygılarımla havacılık camiası. 3
  • Isyan!!! 20 Şubat 2014, Perşembe 18:18:16 Ben de inanamiyorum gercekten bu asker dusmanligina. Gercek rumuzlu arkadasa sonuna kadar katiliyorum. Bu insanlar hem fiziksel bakimdan hem de bilgi bakimindan dortdortluk pilotlar. Bir cok hastalik askeri pilot olmak icin engellen sivil havacilik yonunden engel degil. Ayrica sizin gibi farkli farkli okullardan mezun olup, mezun oldugu bolumde is bulamayip veya yeterli parayi kazanamayip bir cikis yolu olarak gormuyorlar pilotlugu!!! Onlar zaten pilot olarak yetisiyorlar. Binbir turlu emercensi olayi yasiyorlar sinirlara gidiyorlar, vatana borclarini sonuna kadar oduyorlar. Oldu ucus okulundan 18 ayda mezun olan biriyle 13-14 yil bir fiil ucmus gorev yapmis biri ayni kefeye konsun!! Yok oyle bir sacmalik! Bu insanlar da tabiki kendi geleceklerini dusunuyorlar. Siz biliyor musunuz bir pilot yuzbasi veya ustegmen veya tegmen ne kadar maas aliyor? Onlarin tek motivasyonu vatana faydali olmak. Zorunlu gorev sureleri bitince tabiki cikabilirler. Ama iste bazi kisilerin agirina gidiyor. 2
  • HAYIRLI OLSUN 20 Şubat 2014, Perşembe 17:43:32 Yakın zamanda tüm askeri pilotlar da sivil lisans sahibi olmak zorunda olacagı için bu kursları açmak zorunda idiler. Lakin küçük düşünenler bunu bilmeden tepki gösterdiği için açılması planlanan kurslar da iptal edildi 2
  • HAYIRLI OLSUN 20 Şubat 2014, Perşembe 16:02:26 Hayırlı olsun Kara Havacılık kursu iptal edilmiş. 2
  • komik 20 Şubat 2014, Perşembe 15:38:46 Emekli olan veya istifa eden pilotlar için olsaydı birliğimizdeki görev yapan pilotlara tefrik gelmezdi. Bir yorumda belirtildiği gibi görevdeyken ve maaş alırken bu kursa gidilmekte. Artık bazı şeylerin sorgulanması garipsenmemeli. Kimse pilotları suçlamıyor. Teşvik edilmesi ve bunun inkar edilmesi, insanların ahmak yerine konulması. Sorun bu malesef. 0
  • T182 20 Şubat 2014, Perşembe 14:48:09 Bahse konu uçak T182 fotoğraf F16 Habere geçmeden bunu düzeltin. 0
  • iPhone Uygulaması 20 Şubat 2014, Perşembe 14:43:09 Yok ya maaşı alırkende üstüne birde yolluk alarak gidenlerde var şimdi genelleme yapmayalım.Aslında bu kursların açılma amacı tamamen farklı.Görevde uçan pilotların standardizesinin sivil havacılık tarafından da belgelendirilmiş biri tarafından yapılması.Ama insanları sistemde tutmak için hiç bir önlem alınmaması nedeni ile ortaya bu görüntü çıkıyor.Yetim hakkına gelince,dışarıda senin para alarak yaptığın çoğu işi bu insanlar parasız defalarca en kötü şartlarda yaptı.O yüzden alacak verecek yok bundan eminim.Sınav konusu için ise merak etme soru ezberlemek bu insanlar için çok problem değil rahat ol. 2
  • iPhone Uygulaması 20 Şubat 2014, Perşembe 14:12:21 Tüyü bitmemiş, arkadaşım, Bahsi geçen kurs emekliler ve istifa edenler için. Yani senin anlamak istediğin gibi maaşı tıkır tıkır alırken değil. Lafını geri alma cesareti gösterebilecek misin acabaaa??? Ayrıca ATPL (H) kursu veren sivil bir organizasyon yok. Tatar Ramazan, arkadaşım, Sen de Allah sadece sana akıl vermiş sanıyorsun sanırım. Evelallah 14 ders de olsa bizde de var akıl fikir. Sen asker pilotları ilkokul mezunu sanıyorsun herhalde... 3
  • Android Uygulaması 20 Şubat 2014, Perşembe 14:10:05 Oldu olacak airline cer alıp c leri yolcu taşımasında kullansalar 1
  • Tüyü bitmemiş 20 Şubat 2014, Perşembe 13:58:18 8 hafta süren söz konusu kurslara katılan pilotların maaşlarını devlet tıkır tıkır ödüyor ama kişiler kendi gelecekleri ve şahsi tasarrufları için devletin işini bir yana bırakıp bu kurslarda zaman geçiriyorlar öyle mi? Sakın bi daha "tüyü bitmemiş yetim hakkını" ağzınıza almayın. Sizler bu hareketinizle ziyadesi ile yetim hakkı yiyorsunuz. 3
  • Tatar'a 20 Şubat 2014, Perşembe 13:13:14 KARDEŞİM SENİN HESABIN YANLIŞ , BEN AYRILDIĞIMDA AYNEN 14 SINAVA GİRDİM HEM DE ŞİMDİ Kİ GİBİ SINAV SORU BANKALARI SORU HAPÇILIĞI YOKTU, ONUN İÇİN BU SINAVLARDAN KORKAR AYRILMAZLAR BİZE DE YER AÇILIR BEKLENTİSİ ZAVALLICA, AYRIYETEN BU YAKLAŞIM O İNSANLARI KÜÇÜMSEDİĞİNİ GÖSTERİR, GERÇEĞİ ASLINDA BİLİYORSUN ONLARIN EĞİTİM, BİLGİ VE DONANIMLARININ YANINDA BU İŞE SOYUNAN BAZI KİŞİLERİN BİTİRDİM DEDİKLERİ SÖZDE YÜKSEK OKULLAR SIFIRIN ALTINDA KALIR, ÇAMUR ATARAK İŞ SAHİBİ OLMAYA ÇALIŞMAYIN, ZATEN HAVACILIĞIN HAKKINI VEREN SİVİL KAYNAKLI HİÇKİMSEYİ BÖYLE ŞEYLERLE UĞRAŞIRKEN GÖRMEDİM... 2
  • iPhone Uygulaması 20 Şubat 2014, Perşembe 13:11:12 Tatar ramazan 7 ATPL(H), 3 ATPL(A), ve tüm ATPL(A) sınavlarını içeren kompozit sınavlara ilk denememde 97.5 ortalamayla geçtim. Helikopter atpl frozen kursu veren bir sivil okul olsa kursu bekleyip zaman kaybetmezdim. Herkesi kendin gibi sanıp boyundan büyük sallamamak lazım. 6
  • Android Uygulaması 20 Şubat 2014, Perşembe 12:32:06 Tatar ramazan'a Devlet pilotları o senin gözünde büyüttüğün ve sınav öncesinde soru, sistem ezberleyerek girdiğin sınavınların çoğundan muaftır çünkü istifa hakkına kadar o dersleri bilmek zorundadır. 14 ders nedir ki büyütme gözünde bu kadar tatrcım kalır kalı geçersin. Anlayamazsın!!!! 4
    • 14 ders 20 Şubat 2014, Perşembe 13:53:47 İspat gerektirene kadar sizin bilmediğiniz ne var ki? 1
  • Cakmagini hazırla. 20 Şubat 2014, Perşembe 12:30:36 5 ATPL(H)+ 3 ATPL (A)+ 7 Composit olmak üzere 15 sınava girdim.1 yılda yaya ya değil tabi, 3 gün zarfında...sen gene de yakma lisansını lazım olur...saygılar:) 4
  • iPhone Uygulaması 20 Şubat 2014, Perşembe 12:11:00 ASKER PİLOT: Net. Arkadaşım, Askeri uçuş okullarında alınan eğitimi bilip bilmeden konuşmayalım lütfen. 3000-5000 saat uçtuktan sonra sırf para vermiş olmak ve uçuş okullarına para kazandırmak için daha az tekamül etmiş uçaklarda uçmanın mantığı nedir ki? Ayrıca asker pilotlara daha iyi çalışma şartları sağlansa, maaşlarında ciddi iyileştirmeler yapılsa en azından emekliliğe kadar 7-8 sene daha beklemeleri sağlanabilir. Ancak o bekleyenler de emin olun kurmay değillerse filoların dışına, karargahlara atılacak, düşüncelerine ve tecrübelerine değer verilmeyecektir. En fazla 2-3 sene daha faydaları olacaktır. Sonrasında zaten atıl kalacakları için istifa etmeleri de problem yaratmayacaktır. En büyük sebep elbette para ancak içinde olmadığınız bir ortamda yaşananları bilmediğiniz ve sadece kendi iş imkanlarınızı düşündüğünüz için karalama kampanyalarını sürdürüyorsunuz. Dünyada hiç bir meslek yoktur ki mecburen ömrünüzün sonuna kadar yapasınız. Mecburi hizmet konmuş ve sonrasında karar kişilerin hür iradesine bırakılmış. Zorunluluğunu tamamlayan kişinin istifa etmesi kaçmak veya vatan hainliği değildir. Sivil uçuş okullarından mezun olan arkadaşlara lafım yok, elbette line'da uçmak için yeterli eğitimi almışlardır. Ancak lütfen asker pilotların tecrübelerine de saygı duyalım. Tüm bu tecrübeyi çöpe atıp onlardan en baştan eğitim almalarını istemek hem saygısızlık hem de komikliktir... 1
  • Exzabit 20 Şubat 2014, Perşembe 11:50:29 Bahse konu kurs SHGM yaptığı ATPL teorik sınavlarına girmek için alınmasını şart koştuğu kurstur.Halihazırda TSK uçuş okullarında askeri konulara ilave olarak JAR konularını da içeren mufredat uygulanmakta.Bu sınavlara kurum içerisinde tabi tutulmaktadır.Meslek hayatı boyunca sayısız kontrol uçuşuna ve teorik sınavlara girerken,yetmedi her ay emercensi,3 aylık,6 aylık yer eğitimi teorik sınavlarına tabi tutulmaktadır.Sivil hayata geçerken de,'bunu saymıyoruz,aynı konulardan bide biz sınav yapalım' denmekte.Pilota ne faydası var derseniz ,hiçbir faydası yok çünkü soru bankası ezberlenip sınava girilir 3 ay sonra geriye birşey kalmaz.Her iki eğitim sistemini tecrübe etmiş,sivil sabit kanat eğitimini de kendi cebinden ABD'de UK EASA lisansı veren bir okuldan almış biri olarak diyorum ki,Allah TSK daki hocalarımızdan razı olsun,ne öğrendiysek orada öğrendik. 3
    • PİLOT 20 Şubat 2014, Perşembe 12:35:01 KARDEŞİM SEN AVRUPADAKI PİLOTLARIN NOTLARINI 200 EUROYA LEVEL ALDIĞINDAN HABERIN YOK SANIRIM.BU NEDİR KENDI ÜLKESİNDE KİŞİLER KURUMLAR UZERINDE AÇIK ARAYIP IFTIRA ATMA YARIŞINIZ SEN NE KADAR IYISIN ONU SORGULAMAK GEREK.SİSTEMEDE HER YERDE AÇIK VAR.AMA BU ÇAMUR ATARAK OLMAZ.SEN YABANCILARI YAP BAKALIM SINAV SEN YABANCILARDAN ISTE TOFEL NOTU 75 BAKALIM KAÇ TANESI ALACAK.ONCA TURK PİLOT EVINDE OTURULUYOR YARIŞMAYA GIRER GIBI MULAKATLARDAN SORGULAMASI ZOR OLAN KEYFE KEDER ELEMAN SEÇİLEN ADAM KAYIRILAN ULKEDE BU KONULARI ÇÖZMEK GEREKIRKEN SENIN GIBI INSANLARIN YONETIMDE ÇALIŞMALARINDAN DOLAYI YABANCIYA HER KONUDA PEŞKEŞ VE KOLAYLIK SAĞLANDIKTAN SONRA BU ULKEDE SİZDEN NE BEKLENIRKI.THY YABANCI KAPTANLARLA DUNYA SIRALAMASINDA YABANCILAR GETIRDI O NOKTAYA DEMI.ARTIK BIRAKIN BU PİLOTLARA LAF SOKMAYI GERÇEKCİ ÇÖZÜMLER ÖNERİLER YAZ.ADAMLAR ÜLKEMİZDE CİRİT ATIYOR HER SEKTÖRDE GUÇLENEREK ULKEMIZIN HER YERINE EL ATIYORLAR .SEN TURİST OLARAK VİZE İÇİN BEKLE DUR KARDEŞİM SEN DURMASSIN YOL ÇOK SENDE .. 0
  • Android Uygulaması 20 Şubat 2014, Perşembe 10:46:03 Element uydurmayın o uçaklar thk'ya verilmedi. Havacılık yüksek okulu bölümü bulunan üniversitelere hibe edildi. Bilgi. 0
  • Gerçek 20 Şubat 2014, Perşembe 10:28:12 Arkadaşlarım haberi okuyunca kursta pilotaj eğitimi veriliyor diye düşünüyorlar sanırım. Bu kurs zaten yıllarca Pilot olarak çalışan, uçan askeri personele Askeri pilot sertifikasını Sivil lisansa çevirmek amacıyla ATPL sınavlarına girebilmesi için verilen, SHGM nin şart koştuğu gereksiz bir kurstur. Düşünüldüğü gibi çok maliyetli bir kurs değildir bu sebeple çoğu personel bu kursun açılmasını beklemeden kendisi dışarıdaki okullardan da almaktadır.Bilginize. 2
    • Gerçek şu 20 Şubat 2014, Perşembe 16:06:29 SHGM askeri havacılığa karışmaz ve herhangi bir şart koyamaz. Kurs şartı, sivil havacılıkta görev alacak kişiler içindir. TSK 'nın , kendi bünyesinde görev yapmış kişilere ayrılırken lisans vermek, sivil lisans eğitimi vermek gibi bir taahüdü de, mecruriyeti de yoktur. Buradaki eleştiri TSK neden bunu kendine vezife addediyor, neden SHGM'den böyle bir yetki talep ediyor. 0
    • Gerçek şu arkadaş 20 Şubat 2014, Perşembe 22:47:49 TSK Ali Okulu da açıyor. (Okuma Yazma Kursu) Meslek Edindirme kursu da. Birçok mezrada/köyde/kasabada sağlık hizmeti de... Bu tür Lisanslandırma AB ve NATO ile ilgili çalışmalarda var. Sadece pilotlar için de değil. Birçok AB ülkesinde Askeri Hava Trafik kontrolörleri sivil ATC'lerde görev yaparlar. Bizdeki SMART sistemindeki gibi değil, bizzat eleman olarak çalışırlar. Kontrolörler grev yapınca trafiği de bunlar yönetir. İtalya da askeri pilotlar, askeri hizmetleri esnasında 3 yıl süre için ALİTALİA Havayollarında uçarlar. Sizin sorunuza cevap oldu mu bilmiyorum, evinin kendi penceresinden bakanlar sadece evlerinin önünü görebilirler, bodrumdaki pencereden bakıyorlarsa siz düşünün. 0
  • Biz de iandık... 20 Şubat 2014, Perşembe 10:15:56 KEŞKE SENİN GİBİ CESUR VATANDAŞLAR ÇIKSA DA TEKLİF ETTİĞİN SAVAŞ PİLOTU KURSLARINA KATILSA , BİRŞEYLER ÖĞRENİP HARİÇTEN GAZEL OKUMAYIP, NATIONAL GUARD KURULUŞU GİBİ SAVUNMAYA KATKISI OLSA... NERDEEE... 1
  • Ilginc. 20 Şubat 2014, Perşembe 10:06:15 Bu ucaklarin temel pilot egitiminde falan filan. yapmayin ya. Bu ucaklarin Askeri maksatla nerelerde kullanildigi cevabi yok. Cünki kullanilacak yer yok. kesif se cok komik. Kargo ise budaha komik. Amac ortaya cikiyor. Görüntü olsun. Burada da görülüyor ki. Subay heryerde isini biliyor ve yaptiriyor.. Verilen cevap hic yeterli degil. Genelkurmay kesinlikle mahkemeye verilmeli.. 1
  • Bilgi 20 Şubat 2014, Perşembe 09:54:44 Sadece bilgi amaçlı yazıyorum. Benzer bir kurs TSK'dan emekli olan Denizcilere de verilmektedir (STWC - Standards of Training, Certification and Watchkeeping). Bu kursa emekli subay-astsubaylar iştirak edebilmekte ve emekli olan denizci personelin özel şirketlerde daha kolay ve iyi şartlarda iş bulması amaçlanmaktadır. 1
  • Bizde inandık 20 Şubat 2014, Perşembe 09:54:25 Size ne emekli olan pilotun frozen ATPL kursundan adamları resmen devlet imkanları ile havayollarına hazırlıyorsunuz;siz askeri havacılık yapıyorsunuz kimse bu Pilotlar havayollarına gitmesin demiyorki ; o zaman özel uçuş okulları da Savaş pilotu olma teorik kursu versin olsun bitsin ne güzel işte,demişler ya minareyi çalan kılıfını uydurur,eğer adam emekli olmuşsa gidecek dışarıda bir sürü okul var orada eğitimini alacak o kadar basit,niye zamanınızı ve bu işlere harcıyorsunuz.herkes işini yapsın 1
  • nazari 20 Şubat 2014, Perşembe 09:37:37 Nazari eğitimi vermek için okullar var vergi veriyor. Halktan isteyenlerede nazari eğitim verin ozaman o pahalı okullarla niye uğraşıyor millet? 3