NEFES KESEN PİLOT THY'DE!

    Çok beğenilenler

  • serhat 12 Ocak 2014, Pazar 14:36:48 YAZIK bu pilota verilen emeklere YAZIK. ;Daha 36 yaşında ve MİLLETİN VERGİLERİYLE geldiği bu çok güzel yerdeyken ayrılıp tk ya girmesi, daha çok genç ve yaptığı akrobasinin altın çağındaydı. Hiç değilse bizi biraz daha gururlandırsaydı. Bende 36 yaşımdayım ve 15 yıldır uçuyorum ama yorumlardan anlıyorum ki sivil ve asker olarak hala çatışma var. 5 yıldır kaptanım siville de uçuyorum askerle de, inanın tek fark tecrübe ve yaş. 5
    • ab 12 Ocak 2014, Pazar 15:21:31 olay tam anlamıyla budur bravo... 1
    • cpt 12 Ocak 2014, Pazar 15:30:52 arkadaşım güzel söylüyorsun ama tecrübe demişsin tecrübe 20 yıl stick sallayıp emekli olunca veya ayrılınca normalde 2500 3000 saat olan ucusunu şişirip nasıl olsa askeriyeden kaldı kimse çakmaz diyerek 5000 - 6000 saat yapan adamlardan bahsediyoruz tabiki istisnalar kaideyi bozmaz :)) tecrübeyse al sana tecrübe 3
    • f-16 13 Ocak 2014, Pazartesi 02:03:03 serhat kardeşim evet haklısın ama bu birazda kişinin kendi seçimi. 23
  • read back 12 Ocak 2014, Pazar 19:32:28 umarım bu yeteknekli pilotumuz airline uçuşlarında atc konuşmaları esnasında read back yapar. çünkü video da yapmıyor 7
    • şaka 12 Ocak 2014, Pazar 22:20:03 read back isimli arkadaş şaka mısın, ayda yılda bir giriyoruz siteye sizin gibi yorum görüp giresimiz gelmiyor bir daha, o kadar adamın görevi dururken konu read back mi? 56
  • Tüm yorumlar

  • nasilda imrenmek 15 Ocak 2014, Çarşamba 08:37:51 nasilda imreniyorsunuz diyen yorumcu. Inan o kadar buyuk bir hasss... çektim ki eminim her nerede isen duymussundur. bu nasıl bir psikopat ruh halidir nasıl bir rahatsız ego saplantılı insanlarsınız siz yahu resmen pimi cekilmis el bombası seklinde ortalıkta dolasiyorsunuz. 0
  • Yazık 14 Ocak 2014, Salı 23:40:05 Kıskançlık hala had safhada...yazık,bu zihniyetteki İnsanlara bu uçakları teslim ediyoruz... 0
  • iPhone Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 04:50:35 Nasılda imreniyorsunuz, hırsınızdan çatlıyorsunuz, 9g ne demek hayatınız boyunca bunu bilememek- / -3 g de yeryüzünün nasıl göründüğünü hiçbir zaman anlayamamak , gerçek füzelelerle bir yunanlının arkasına geçip kıvrandırmanın hazzını hissedememek ne acı ... Bunları sadece FIGHTER' lar bilir. Güzel kardeşim hangi şirkete gidersen git seni yalnızca onlar anlayacak- yolun açık zor gününde yanında Fighter Kaptanın yada FO olsun...Emniyetli Uçuşlar 2
  • iPhone Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 03:37:06 Ap devre dışı bırakmış da gitmiste inmiş.Arkadasim kural var o durumda pas geçersin aksini yaparsan THY başarılı nir inişde yapsan inince sorar hesabını, cheklistini yaptın mı niye indin der adama 1
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2014, Pazartesi 22:12:01 Askeri pilotlara verdiğim vergi sonuna kadar helal olsun. Devlet bu insanların değerini bilmiyorsa bu onların suçu değil. THY ye helal olsun. Yunanlı pilot çalışacağına memlekete hizmet etmiş tecrübeli Türk pilotları çalışsın. THY globally ours. 4
  • Mustafa 13 Ocak 2014, Pazartesi 20:04:33 Keşke rumuzlu arkadaş doğru söylemişsin.Asker-sivil rumuzlu arkadaşın anlattıklarını duyunca bir vatandaş olarak ürktüm.Demek o uçakta Phantom pilotu olmasa uçağı kimse indiremeyecek.Pilotlara bu senaryoyu simülatörde göstermiyorlamı?Demek sivil pilot AP tuşunu(Sanırım Oto pilot tuşu)iptal etmeyi akıl edemiyor kitaba bakıyor.İnşallah kitabı bulur bulamazsa düştük Veya sivil pilotların manuel indirme kabiliyeti yok ben öyle anlıyorum.Arkadaş sivilleri biraz küçümsemiş gibi.Bunlar yanlış şeyler.Kendim pilot değilim ama havacılığa ilgim var onu da söyleyeyim.Yoksa işsiz pilot,sivil veya asker pilotta değilim . Binbaşı YALIN AHBAB beye başarılar diliyorum.Kim ne derse desin zorunlu hizmetini tamamlayıp istifa etmiş.Yasa dışı bir şey yok.15 yılını tamamlamış.Daha onu tamamlamayıp Amerikaya eğitime gönderilip Türkiyeyeye dönme zahmetini göstermeyip orada büyük havayollarında çalışan kolaycılarda var.Yalın bey 15 yıl hizmet etmiş tamamlamış.Bir şey diyemeyiz.Sadece hayırlı olsun deriz. 3
  • Asker-Sivil 13 Ocak 2014, Pazartesi 14:21:09 Askeri pilotlar da gururumuz , sivil pilotlar da. İkisine de saygım var. Bundan 4 yıl önce XXX havayolu LTXX destinasyonuna ILS establish olmuşken tek motor arızası yaşadı. O an sivil kökenli bir pilot prosedür gereği kitaba bakardı, ancak zaman çok az tabiki.. Eski bir Phantom pilotu olan Kaptan, AP'yi devre dışı bırakarak uçağı sorunsuz bir şekilde ilk yaklaşmada indirdi. Bence asker kökenli pilotların en önemli avantajları, acil durumlardaki hızlı kararları. Ama bu ne kadar doğru o tartışılır. 9
  • bra 13 Ocak 2014, Pazartesi 13:44:40 ARKADAS sen de kaptansan bu ifadelerle ne soylenebilir ki, bi de amerikalardan filan bahsetmissin, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak bu demek iste, oncelikleinsanlarin daha iyi sartlarda yasamak istemesi kadar normal bi refleks olamaz, hava kuvvetleri ya da devlet savas pilotlarinin hak ettigi parayi verse kimse gelip burada amele gibi ucmaz merak etme, dolayisiyla ayrilmayk hakeden ayrilir istedigi yerde devam eder, amerikan savas pilotlari adam gibi sartlarda yasayip adam gibi.maaslar aldiklarindan zaten gidip united bilmem ne de kolelik yapmaz, yapanlar da istisnadir, dolayisiyla havayollari almiyor diye birsey yok atip tutma. Bir F1 pilotunun nabzi surus esnasinda kac atar bilmiorsan oku ogren, lastik capi ezberlemekle olmaz bu isler, hersey yolunda giderken maymunu da koysan ucurur senin benim ucurdugumu mevzu hizli.dogru.emniyetli karari verebilmekse her turlu tecrube daha iyidir, tecrubesiZ kotudur demek iyi degildir ama tecrubesiz kotu degildir istisnadir,hayirli tras 0
  • Amerika-Almanya 13 Ocak 2014, Pazartesi 11:39:10 Amerika ve Almanya'da asker pilotların line pilotlarından daha çok maaş aldığını biliyor musunuz? 3
  • Allahaskina yeter-2 13 Ocak 2014, Pazartesi 07:10:59 Sizin en buyuk derdiniz sorununuz kendinizle yuzlesememek. Kendi kendinizi kandiriyorsunuz sivile gecince otomatik refleksle kendi familyanız haricindekileri icgudusel kucumsuyorsunuz biraz gorun artik sen F bilmemne ile uctun diye kendini otomatikman nasil EN IYI PILOT koltuguna oturtup sivilleri kucumseyebilirsin ? kandirmayin kendizini artik bu ulkenin butun pilotları butun evlatları SECILMIS GUZIDE COCUKTUR bunu neden kabul edemiyorsunuz ? olmaz, olamaz burada sesini yukselten, kuleciyi emir erin zannedip bagiran SEN avrupaya amerikaya gittiginde neden horozlanamiyorsun hem yabanci FO lara hem yabanci kuleciye neden artistik yapamiyorsun ? gercegi su ABD de havayolları 2003 den beri artik asker kokenli pilot almiyor bunu biliyorsun. Yapmayin sunu artik biraz ders cikartin sen asker kokenlisin diye karsindaki kotu pilot degil neler neler neler var bunuda ancak sivilde 20 yil gecirdikten sonra anliyorsun. Bizimde var bir suru dostumuz sivilde yillari gectikten sonra olayı hazmetmis. 3
    • keşke 13 Ocak 2014, Pazartesi 12:03:58 sadece sivil asker ayrımı olsa. havacı karacıyı sevmez denizciyi sevmez helikopterciyi sevmez. Ama iş kendi çocuklarına geldi mi işler biran da değişiverir. 0
  • Allahaskina yeter-1 13 Ocak 2014, Pazartesi 07:02:48 Beyler yeter bu sivil-asker tartismasi. Bende sivil kokenli bir kaptanim yuregim bebeklikten beri ucus aski ile dolu ama yemin ederim omrum hayatimda F16 F4 gibi savas ucaklarina tirnak ucu kadar ozenmedim aksine nefret bile etmisimdir bu fuze parcasi ölüm makinalarından. bambaska bir is bambaska bir dunya bu dunyaya uniforma gaziyla girip sonra topgun zede olmus kisileride hic anlayamamisimdir. Sahsi gorusum bu insanlarda zaten olayı anlamaya baslayip cocuklarinin kolej parasini odeyemeyeceklerini anladiklarinda, biraz ozgurluk istediklerinde uniforma gazi gecer ayrilip sivile gecerler. Bunu sizde bizde biliyoruz artik dahada kahramanlik hikayeleri yazip kendinizide komik duruma dusurmeyin. Sistem de kanunda musait gecer kardesim bunda bir sey yok. Ancak, aranizda liderlik vasfina sahip insan sayisi cok cok az, cogunlugunuz liderligi harb okulunda derslerde goruyorsunuz ki zaten aksi durum olsa ulke bu halde olmazdi. Sonra noluyor memlekette en buyuk iş bulma mafyası hava kuvvetleri. 4
  • vergiler 13 Ocak 2014, Pazartesi 00:17:35 Sınavlarda Turkiyede ilk 1000 e girdik Fen lisesi yerine Kuleliye gittik, Dedilerki , şu üniformayi giy, şurada yat. şunu ye.. ( aynisini devletin birçok yatılı lisesinde de yaptılar sadece uniforma vemediler ). Sonra Harp okuluna gittik, verileni yedik, giydik, gosterilen yerde de yattık ( Cerrrahpaşa tıp fakultesine gitseydik ; kredi yurtlardan kredi alıp, milletimizin vergileriyle subvanse edilmiş, uç kuruşluk yemekleri yiyip , devletimin yurtlarindan birinde kalırdık ).. Sonra bize dedilerki .. biz seni pilot olarak değerlendirmek istiyoruz , şu bu kurslari al UÇ, ama 15 sene biryere gidemezsin. Uçtuk. SONUC; devlet tıp öğrencisinden fazla bi elbise vermiş, hatta belki ona benden daha çok masraf yapmıştır. Bana bicilen mecburi hizmet 15... ona bicilen 1 yıl. Ya verdiklerim_?? çocukluğum.... gençliğim.... hayatım.... asıl siz bana hakkınızı ODEYEMEZSINIZ. Baska sirket 3 lira fazla verse; calıştıgınız yerin sizi eğitip , ucurup , kaptan yaptıgı aklınıza gelmeden tüyersiniz hemen 38
  • bra 12 Ocak 2014, Pazar 23:41:30 Ahbap hosgeldin aramiza kardesim, bir kez daha yeniden Turk olmanin, fighter olmanin, f16ci olmanin hakli gururunu hatirlatin bize, ellerimiz kollarimiz dert gormesin tum kardes, agabey dostlarimizla birlikte .. 61
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 23:35:07 Askeri pilotlar eskiden 15 senede mecburi hizmet senelerini dolduruyorlardı. Yeni kanun ile bu süre 13-14 seneye düştü. ( uçuş okulunda geçen süreye göre). Buna birde askeri okullarda geçen süreler eklenirse 21 sene yapar. Bu süre içinde devlete olan borcunu misliyle öderler. Ufak bi hesaplamayla her ay sivildeki bir pilota göre 7000 tl az kazandığını düşünürsek 13 senede 1 trilyon ( eski parayla) yapar. Sivil bir insanın pilot olmak için 110-130 bin tl arası bir para harcaması gerektiğini düşünürsek vicdani hesabını bilimsel olarak yapmış oluruz. Kaldı ki 13 sene boyunca devlete düzenli olarak vergide ödenmektedir. 1
  • Kazanan 12 Ocak 2014, Pazar 22:33:06 Binbaşı Ahbab daha gelmeden sayenizde dahada popüler oldu ,şimdi herkes ondan bahsedecek,ha o zorlanırmı bence zorlanmaz o kadar g kuvvetine karşı koyan bir Pilot bu kadar fesat düşüncelere haydi haydi karşı koyar...baksanıza daha adam uçmadan burda 100 den fazla yorum almış,Siz çatlayın ,bence O şu an hem emekliliğin keyfini hemde yeni işinin keyfini yaşıyordur... 9
  • havacı 12 Ocak 2014, Pazar 22:15:22 şöyle bir yorumlara bakıyorumda,bu çekememezlik birbirimizi bu kadar aşağılamalar nedir niyedir anlam veremiyorum.nedir paylaşılamayan.gurur duyacağımız bir insan emeklilik hakkını kullanıp thy ye geçiyor meslek hayatına orda devam edecek.bizler neden bu kadar birbiri hakkında fitne fesat düşünen insanlara dönüştük.bu insan eleştirileceğine bence ülkedeki yanlışlıklar sv.hv.cılıktaki düzensiz uygulamalar çalışma şartları ücretler vs.konular dile getirilse daha doğru olur.birbirimizin başarılarından nefret duyacağımıza gurur duyalım bence. 7
  • uçan adam 12 Ocak 2014, Pazar 21:41:16 ne var bunda, adam kanuni hakkını kullanmış, sanki başka ülkenin ordusuna katılmış gibi yapılan yorumları anlamıyorum. hayırlı olsun, emniyetli uçuşlar... 8
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 20:46:15 Sayın editör, malumu olduğu üzere sivil asker ayrımı yapan, genellikle asker kökenli pilotları, eleştiren ulaşamadıkları ciğere mundar diyen yüzlerce kedinin olduğu bu camiada, bu tarz haberleri yayınlayarak tartışmalara ön ayak oluyorsunuz. Kimilerinin kabul etmediği emek dolu geçen onca yılın ardından, yeni bir hayata başlayacak Yalın Ahbab' ın bu haber ve yorumları okuduktan sonraki halini varın siz düşünün. Bir videodaki telsiz konuşmasını eleştirecek kadar komik duruma düşen HAVACI arkadaslara gülüyorum :) çekememezliğin sınır noktası. Dikkat. FALCON BITES ! 49
    • iphone uygulaması 13 Ocak 2014, Pazartesi 09:13:12 tehdit hakaret başka ne bilirsinki.. 0
  • camaroth 12 Ocak 2014, Pazar 20:20:00 şunu anlayamadım bu pilot 36 yaşında ise şu an ve 21 yıldır hava kuvvetlerinde çalışıyor diye yazmışssınız o zaman basit bir matematik hesabıyla bu pilot 15 yaşında uçmaya mı başladı. biraz imkansız gibi.. liseyi bitirip hava harp akedemisine girse ki en 19 yaşında olur. yine tutmadı. 21 yıllık pilot değil. muhtemelen 6 yıllık olabilir veya 25 inde mezun olsa uçmaya başlasa şu an 36 yaşında o zaman da 11 yıllık olur 21 olmaz..istifa edebilir doğal hakkı ise zorunlu hizmetini bitirdiyse özgürdür gider başka yerde gider uçar havayolları şirketlerinde.. 17
  • Sivil 12 Ocak 2014, Pazar 20:16:51 Hepimizin birbirimize olan nefretinden,çekememezliğinden bıktım.. Bizi daha çok kullanırlar kötü niyete.. Sevgili meslektaşım Yalın aramıza hoşgeldin.. 41
    • Şu yoruma 14 Ocak 2014, Salı 23:37:52 Şu basit ve zararsız yoruma bile 41 kişi kötü değerlindirme yapmış,yani adam doğru söylemiş bir bakıma,içiniz fesatlıktan,nefretten,çekememezlikten kokuşmuş durumda... 0
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 19:47:19 Köle değilim ben arkadaş!!! Vergi verdiysen bende verdim. Devletimin bana verdiği emeğin karşılığınida 12 yil calisarak ve hizmet ederek ödüyorum zaten.. Eeee geberene kadar TSK'da mi çalışıyım yani. Yasal hakkimi kullanıyorum arkadas. Çalmadim cirpmadim ... 52
  • çok kolay mı ? 12 Ocak 2014, Pazar 19:24:05 +9 -3 g arası manevralar, vucut,dayanma gücü,görüntülerdeki gibi yüz hatları,zihinsel ve fiziksel ciddi yıpranma,yıllar,görev,uçuş saati,daha sayılacak neler neler,lütfen objektif olalım beyler 41
  • Ericsson Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 19:04:00 Ne kadar çekememez adam varmış arkadaş.Sen baba parasıyla lisans alıp uçarken birşey olmuyor ama adam 12 senedir F-16 da uçuyor,yok benim vergimle uçtun,yok kalmalıydın diye hala eleştiriyorsun.Senin vergin sadece TSK'ya mı gidiyor. 56
  • nokia3310uygulamasi 12 Ocak 2014, Pazar 18:06:45 yorumlari yapanlar havaci ise, anlasilan turkiyedeki butun havacilar birbirlerine kin guduyor..arkadas aranmizdan hangimiz 12 sene f-16 ucurdu? da konusuyoruz .yorulmustur..her sey kanuna uygun , bize hic bir sey soylemek dusmez. tercihini bu yonde kullanmis..hayirlisi olsun, her daim emniyetli ucuslari olsun. 59
    • sivilden 12 Ocak 2014, Pazar 18:47:54 arkadaşlar kanunsuz bir durum yok.ama haksızlıklar işe alımlarda oluyor çevresi torpili olan sivil asker olmaksızın yola devam ediyor...herkese kolay gelsin. 52
  • Airbus 12 Ocak 2014, Pazar 17:25:46 Airbusa gelir insallah.Airbus filosu dar govdede daha iyi niyetli kaptanlardan olusur.737 filosundakilerdende art niyetli hocalarin cogu 340 a gecti biraz normallesti. 0
  • Vergiler nerde 12 Ocak 2014, Pazar 17:14:54 Verdiğiniz vergileri savunmak şimdi mi aklınıza geldi,adamalar milyar dolarları çalmışlar götürmüşler halkın ödediği vergilerle ama bu kadar tepki görmediler vallahi,hatta mağdur bile oldular hemde ne mağdur...ben ödediğim vergiyi helal ediyorum bu kardeşimize ve Thy'deki görevinde başarılar diliyorum... 45
  • Hayırlı olsun 12 Ocak 2014, Pazar 15:54:31 Bankacı, polis, mühendis, avukat, doktor ,hostes vs meslek değiştirir pilot olur, kimsenin sesi çıkmaz asker meslek değiştirir kıyamet kopar. Sanırım yorumcular askerliği meslek olarak görmüyor. Geçimini sağlamak için yapılan sürekli işe meslek denir. Askerlikte bir meslektir ve karşığı para olan hiçbir meslek de kutsal değildir. Bu arkadaşımızda kanuni hakkını kullanmış herkes gibi ailesine daha iyi imkanlar sunabilmek için sektör değiştirmiş. Üstelikte zaten pilot. Yani yaptığı iş yapacağı işe, diğer meslek gruplarından çok daha yakın. O zaman para için farklı meslekleri bırakıp pilot olanları da kapı dışarı edelim herkes başladığı işten emekli olsun. 43
  • hayırlı olsun 12 Ocak 2014, Pazar 15:15:05 Kendisini tebrik eder, hayırlı olmasını dilerim. Şunu belirtmek isterim ki SOLOTURK bir şahıs değil bir sanat bir ruhtur. Hava kuvvetlerinin F-16 pilotlarının tamamına yakını bu işi tam olarak yapar. Dolayısıyla bu olayın haber yönü de yoktur. Diğer F-16 pilotları arkadaşlarının yada Türk yıldızları pilotlarının ayrılmasının haber edilmediği gibi. Ne yapacak adam boeing ile 10 G mı çekecek , tono mu çevirecek . Hava kuvvetlerinden gelen diğer pilotlardan bir farkı yok sivil havacılık için . THY yi hedeflemesi de bir haber değil. THY onun su anda ne seçti diye bayram yapar nede hedeflemiyor diye ağıt yakar. Kisiler geçicidir , kurumlar kalıcı . SOLOTURK te, THY de.... 47
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 14:28:07 Hayırlı olsun çok sevindim thy iyi bir pilot kazandı 50
    • İyi mi? 13 Ocak 2014, Pazartesi 11:40:13 Yeni çalışma hayatında akrobasi, verilen bir bombalama görevi veya düşman uçağı önleme görevi yapmayacağına göre, iyi olduğunu nereden çıkardın? CRM i sindirsin, sivil kökenlilere yukarıdan bakmasın, uçağını tam anlamıyla öğrensin, RİSK almaya kalkışmasın yeter, al sana iyi havayolu pilotu... 0
  • hazımsızlık 12 Ocak 2014, Pazar 13:45:39 işsiz kalıp yok vergi yok crm diyen parayla lisans almış zati muhterem cpl sahibi görünen ama amatörlükten ileri gidememiş dogan görünümlü şahin arkadaşlar . asker yada sivil bu işi herkes para için yapıyor tıpkı sizlerinde bir yere girerek kazanma hayalleriniz gibi. askerden ayrılan pilotlara gelince evet vergiyle egitim alıyorlar ama bundan dolayı kölelik yapıcak degillerya kanuni görevini bitirmiş ve kendisine ve ailesine daha güzel bir gelicek hazırlamak için ayrılıyor . onlara da hak ettikleri parayı uluslar arası normlarda verin onlarda pek çogu işini degiştirmek istemezler . siz amatörlerin kendinizi geliştirmeniz gerekli para verdim kitap okudum ben oldum la olmaz bu iş burda oturup saga sola hakaret edicegize gidin kendinize faydalı bir iş yapın bilgisayarda ucmakla olmaz bu iş kimse bana hakaret edemez çünkü ben sivil kökenli bir uçuş ögretmeniyim ve sizin nasıl oldugunuzu çok iyi biliyorum 66
    • bravo 12 Ocak 2014, Pazar 22:23:24 Ağzınıza sağlık 50
  • Clear to GA 12 Ocak 2014, Pazar 13:13:36 Buraya olumsuz yorum yazanların tamamının ruh sağlıklarının tam olduğuna inanmıyorum.Merak ettiğim konu yazanlar eğer uçucu iseler pilotaj muayenelerinde bunlara sağlam veren dr lar veteriner mi? Eğer bu uçucular THY de çalışıyorlarsa Hta dan nasıl geçtiler.Eğer çalışmıyorlarsa bu sevgisiz ve saygısız insanların neden işe giremedikleri ortada. 49
  • Eski F-16 Pilotu 12 Ocak 2014, Pazar 12:48:55 Hayırlı olsun Yalın Kardeşim, aramıza hoş geldin. Bu arada psikolojik rahatsızlıkları olan, sanayi artığı, yeni yetme klavye pilotlarının saçmalıklarına kulaklarını tıka, bunlar hep böyle maalesef, düzelmezler. 41
    • tk 13 Ocak 2014, Pazartesi 23:35:25 ağzına layık hocam 0
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 12:34:37 Kanun var kitap var 2... Birde bizim vergilerle pilot oldu diyen arkadaşlara da onun karşılığını kanunlarda yazdığı şekilde hizmet ederek veriyor zaten... Bu vergiler sadece Tsk ya gitmiyor açın İnternet'e bakın kime ne kadar gidiyor kimler nasıl harcıyor...tutturmuşsunuz bi vergi muhabbeti başka birşey yok...Thy de adam yetiştiriyor ve aynı şekilde sözleşme yapıyor mantık aynı 13
  • kafaya bak 12 Ocak 2014, Pazar 12:26:16 Size ne kardeşim ,tapulu malınızmı Sivil havacılık yada THY,isteyen şartların elverdiği durumda istediği yerde uçar,isteyende istediğini uçurur..Aslında bir çoğunuza karakter testi yada adamlık testi yapsalar çoğunuz uçamaz bu şirkette...Binbaşıyı eleştirmenizin tek sebebi çekememezlik ve kıskançlık,başka açıklaması yok bunun. 4
  • Kanun Var Kitap Var 12 Ocak 2014, Pazar 12:13:40 15 senelik mecburi hizmet süresi 10 seneye düşürüldü ama pilotlarda bu süre uçuş okulu hesaba katıldığından 13-14 sene arası değişiyor ama genelde 13 sene...bunu devletimiz avrupa birliği uyum yasaları çerçevesinde yaptı,askeri pilotlar hemen ayrılsın da sivile geçsin diye değil..tsk da zaten bir süre sonra geri hizmete çekiliyorsun ve filoda uçamıyorsun..tsk da pilotun tek görevi uçmak değil... Ayrıca bu süreden önce malulen emeklilik ve diğer sebeplerle ordudan ayrılma durumlarında mecburi hizmetine kalan yıl kadar size yapılan harcamalar doğrultusunda tazminat geliyor ve bu bir şekilde ödeniyor çünkü borç hazineye devrediliyor... Dolayısıyla ister pilot yükümlülüğü bitince ayrılır ister 30 sene çalışır KANUNDA hepsinin yeri vardır...Beğenmiyorsanız kanun değişiklik teklifi verin... Gelelim sivil kaptanlık konusuna ordada shgm kaptanlık kriterleri belli karşılayan kaptan olur karşılayamayan olamaz..onada teklif verin bakayım sizi kim kaale alacak SONUÇ BOŞA KONUŞMAYIN!!!! 1
  • Aslan 12 Ocak 2014, Pazar 12:12:40 Aslan kardesimize yakisir.Alin teri .okadar sene oku. Calis cabala.Bizi herzaman gururlandiran bu ve bunun gibi insanlarimiza hersey helal olsun.. 1
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 12:05:02 Ya ne garip insanlarsaniz.Hosgeldiniz aramıza umarım emniyetli uçuşlar yaparsınız 4
  • Vergi mükellefi 12 Ocak 2014, Pazar 12:01:36 Milletin vergisiyle "savaş" pilotu olup ilk fırsatta parayı tercih ederek "airline" pilotluğuna hem de hiç bir bedel ödemeden geçen arkadaşlar.. Size sesleniyorum... Bizim paramızla, halkın parasıyla , milletin vergisiyle savaş pilotu olmak üzere yetiştirildiniz.. Ama siz parayı tercih ederek vatanın onurunu rencide ettiniz... Bu dünyada yaptığınız artistliklerin bedelini öteki dünyada size soracağız.. Elimiz yakanızda olacak.. Bunun hesabını er yada geç ödeyeceksiniz... Saygılar 9
    • Saygılar ? 12 Ocak 2014, Pazar 22:30:48 Kin kusan yorumların sonuna SAYGILAR ? Bravo sizin gibi hazımsız insanlara, adam yasal hakkını kullanmış, o mu yaptı kanunu 5
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 11:55:56 Kanunlar belli 15 sene olan mecburi hizmet 10 seneye d 2
  • Önceden planlandı 12 Ocak 2014, Pazar 11:46:51 Yurtdışından yabancı pilot getirmek yerine TSK mecburi hizmeti 15 yıldan 10 yıla biletek düşürdü ki Türk pilotları sivil havacılığa daha kolay geçip bizi yetiştirsin diye. Türkiyede hala öğretmen ve kaptan pilot ihtiyacı var. Bu ihtiyacı da ya yabancılarla karşılayacaksınız yada askerden ayrışan tecrübeli Türk pilotları ile. Fark eğitimi almış her jet pilotu sivilde uçabilir. Onlara bir noktada bu eksiği karşılamak için ihtiyacımız var. Geri kalan teferruatı boşverin arladaşlar. Ülkemizdeki yanancı pilotları azaltmanın başka yolu yok. Zaten artık yavaş yavaş askerlerin sivilde istedikleri gibi davranma olayları bitiyor. Onlarda bunun farkında. Lütfen daha derin düşünelim. Parası pulu bizi bağlamaz. Ama yararlanacağımız başka biri de yok. Yoksa yabancıya kucak açar dururuz. Bu dünyanın her yerinde aynıdır. Kendi pilotumuz varken neden dışarıdan adam alalım? Sistemde birçok eksik var, olumsuz düşünceleriniz de bu yüzdendir. Ama sivil havacılık bu konu üzerinde çalışıyor. Sevgiler. 2
  • Kıskançlık 12 Ocak 2014, Pazar 11:00:16 Ya kardeşim ne kadar kıskanç ve hazımsız bit topluluksunuz siz,adam başvurmuş thy de başvuruyu kabul etmiş işe almış,eğer varsa burda bir yanlış olan şey oda sistemdir,adam 21 yıldır bu işin içinde hadi okulu sayma 15 yıl de,bazılarınız 2 yıl eğitim alıp kaptan oluyor sorun olmuyorda Binbaşı Ahbab oluncamı sorun oluyor,çekemezliğinde bu kadarına pes yani,adam dünyaca ünlü bir gösteri pilotu eminim yerinde olmak isteyen yüzlerceniz vardır aranızda ama tabii maaşı hariç,kıskananların hepsi eminim son saniyeye kadar seyretmiştir yukardaki videoları,hadi kolaysa 2 yıllık eğitimle gelin siz yapın bu hareketleri,Askeriyeden istifa etmesi,şimdiye kadar yapılan masrafların maliyeti bunların hepsi Askeriyenin ve Devletin sorunu ,işlerine gelmezse zaten istifa etmesine izin vermezler merak etmeyin.Ayrıca adam dünyanın her yerinde Savaşta olmasa bile değişik gösterilerde Türk Ordusunu başarıyla temsil etmiş yeterince zaten,ama doru diyorusnuz Allah ona bazı hazımsızların yanında yardımcısı olsun. 4
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 10:54:44 200 saatlik uçuş saati ile havacılık nosyonundan nasibini almamış, sırf iş bulamadığı için kıskançlık yapan arkadaşlar duyurulur; sivil uçuş okulundan herkes mezun olur, askeri uçuş okullarından ise sadece kaliteli olanlar. (Sivil uçuş okulundan mezun olan kaliteli pilotları şirketler zaten anlayıp işe alıyorlar.) 8
  • kus beyin 12 Ocak 2014, Pazar 10:49:27 Arkadaslar bazen elestirinin dozunu gercekten kaciriyorsunuz. Cok uzgunum ama gercek bu. yalın komutanın kendi kararı ister orduda devam eder ister sivil havaciligi seçer. Siz nerden biliyorsunuz ingilizcesi olup olmadigini? 110 küsür saatlik gosteri ucusundan baska ucusu olup olmadığını ya da ordudan tam olarak neden ayrilmak istediğini. Ama olur mu siz sadece elestirin. Calisani elestirin, calismak isteyeni elestirin, sirket yonetimini elestirin, sendikayi elestirin. Sadece elestirin... sayin yalin kaptan aramiza hoşgeldiniz. 2
  • L nav .vnav 12 Ocak 2014, Pazar 10:43:12 Lan lnav /vnav pilotlari video yu izleyince basinizmi dondu ne bu asker dusmanligi once Pilot sonra insan olmayi ogrenmelisiniz 6
  • Toefl dlr?? 12 Ocak 2014, Pazar 10:42:21 Toefli naptin komutan toefli?? Bize ondan bahset,pek bi dert yaniyordun ingilizceden:)) dlri solemiyorum bile,bilen bilir dlr ingilizcesinin nekadar sakat oldugunu. Aa pardon direk alirlar seni. Sorry 8
  • f16 12 Ocak 2014, Pazar 10:29:47 Birileri bu arkadasa artik ucacagi ucaklarin f16 olmadigini ve artik 2 kisi ucacagini idrak ettirirse hayirli ucuslari olur insallah 7
    • kaptan 12 Ocak 2014, Pazar 11:36:22 onu da öğrenir merak etme. zaten havacılık bilgisi size binbasar... 7
  • ne 21 senesi 12 Ocak 2014, Pazar 10:12:46 36 yasinda 21 sene olurmuş? 4 sene lise 4 sene harp okulu. Etti 8 sene. Yaklaşık 2 sene pilotaj egitimi ettiği 10 sene....demekki devlete onca eğitimden donra 10 sene hizmet....takdir mevcut kanunda.....fazla ovmeyiniz. Fazla yermeyiniz... 3
  • Yuva mı? 12 Ocak 2014, Pazar 09:56:10 Birileri yuvana hoşgeldin mi dedi ???? Bunu diyene hatırlatırım cebindeki lisansın üzerinde SİVİL HAVACILIK yazıyor. Evet hoşgeldin ama SİVİLE HOŞGELDİN kollarımız sanada açık. Ama dikkat devran döndü zaman eski zaman değil abilerinin gazına gelme burnun hemen kalkmasın. Sakın gerçekleri unutma uçuşta gaza gelme takla güvercini gibi yuvarlanmak yok bu camiada. F/O larının sözünü iyi dinle sonra seninde yıl dönümünü kutlamayalım Diyarbakır gibi Amsterdam gibi. 7
  • Bütün Sivillere 12 Ocak 2014, Pazar 09:50:39 Bakmayın bunları şöyle böyle abarttıklarına neticede F16 dediğin şeyde bir uçak bütün sivilleri F16 POH'u okumaya davet ediyorum internette birsürü yerde var. Belliki hava kuvvetlerinde subay kalmayacak bu F16 larla şavaşma işinede bakacağız. 2
  • krvz 12 Ocak 2014, Pazar 09:49:36 vayyy açık hava kahramları bunlar ver elini thy.vatan size minnettarmışşşşşş 8
  • Bu nedir yahu 12 Ocak 2014, Pazar 09:46:33 Sadece havacılık değil nerede ise bütün sektörler emekli yarbaşı emekli albaşı dolu. TSK sanki asker değil tüccar yetiştiriyor ya geneel kurmay verecek bunlara 5000$ maaş 30 sene mecburi hizmet ayrılmasınlarçalışsınlar ABD gibi EU gibide emekli oluıp geleni almayacaksın. Tam verim alınacak en cancanlı zamanda bas istifayı ayrıl. Helal etmiyorum vergilerimi. 8
    • kaptan 12 Ocak 2014, Pazar 11:40:17 sen git vergilerinle yabancı pilot al. zaten senin gibi beyinler yüzünden ayrılıyorlar. 3
    • vicdan 12 Ocak 2014, Pazar 12:21:36 20 küsür yıl görev almış, aktif uçtuğu yıllarda onlarca adam yetiştirip her görevi yapmış, her türlü! şarttan dolayı kendisine tanınan hakkı değerlendirmiş ve ayrılmış, bu da benim fikrim onunda da emekleri sizin gibi düşünenlere helal olmasın.14 yaşında çocukken girdiği işten 40 yaşına doğru ayrılmak istemesi normal olamazmı, Helel meselesi için memleketin yaşadıklarına öncelikle yorum yapın. 1
  • 4500 saat 12 Ocak 2014, Pazar 09:12:44 Sag koltukta 4500 saat uçması lazım. F16 single engine ve Multi Pilot olmadıgı için sivil pilot gibi değerlendirilecek. Eski günler bitdi. Yok artık gelip 2 yılda kaptan olmak!! Hayırlı uğurlu olsun!! 4
    • 1500 12 Ocak 2014, Pazar 15:10:39 Kaptanlık kriterlerine iyi bak. 1
    • bilgi 12 Ocak 2014, Pazar 15:43:33 1500 yazan arkadaş THY nin OM nde yazan 4500 saat minimumdan haberi yok herhalde. 0
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 06:50:50 Hayranlıkla seyrettiğim birisiydi umarım beraber uçarız , karaktersiz insanların elinde perişan olmaz 4
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 04:44:07 Hani vatan millet sakaryaydi. Bitti zorunlu seneler B'ye B'ye TSK hi hi THY . Zorunlu seneyi 20 yıla çıkarmalı TSK görsünler. Sonrada vatana hizmet ettik diye böbürlenirler. 21 sene orduda ne yaptın diye sormuyor kimse. Liseyi okudu üniversiteyi okudu uçuş eğitimi aldı. Showlara katıldı sonrada hizmet etmiş olunuyor. Yazık bu milletin paralarına!!! 10
  • balli 12 Ocak 2014, Pazar 03:39:29 Bal tutan parmagini yalar,kimine kelek kimine........... DLR testini gececekmi acaba????? What about English language???? amaan zaten formalite hepsi ne kafani yoruyon. 7
    • kaptan 12 Ocak 2014, Pazar 11:44:16 yahu niye geçmesin. yetenek değil ki. çalışır geçer. türkiyede yeteneğe bakan kim. soruları al çalış ezberle. 0
  • Android Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 02:55:17 Hosgelmis...helal olsun 1
  • Kutsal evet 12 Ocak 2014, Pazar 01:36:52 Sizin bu kutsal mesleği bu kadar kolay bırakıp gelmelerinize çözüm yakındır. Uçuş okulunda okuyan, evini barkını satıp bi ton borca girip hayalindeki mesleği yapmak için bu kadar emek sarfeden insalar ile sizin kutsalınız pek aynı olmaz dostum. Bu kadar kutsalsa niye bıraktın? TSK'da uçmanın hayali ile büyüdüm Hv. Harp elemelerini geçemedik şimdi de yine uçmanın hayali okuyoruz. Niye? Seviyoruz çünkü. İmkanımız olduğunca istediğimiz işi yapmak için. Sizin birçok asker pilot arkadaşınızın dediği gibi "zamanında arkadaş gel başvuralım dedi biz de başvurduk asker pilot olduk" sözleri sivilde geçmiyo malesef, bir dünya para veriyorsun eğitime. (Baba torpilliler hariç) Devlet biriniz için milyonlar harcıyor. O yüzden bu kutsal ayaklarını bırakın. Gelecekseniz de askeri hayatınızı orda bırakıp gelin. Kendinizi hala subay zannetmeyin. Sizin yolları geçmedik belki ama kutsal nedir sizin kadar bizde biliriz. Bir gün uçarız belki. Bir sivil öprenci pilot. 5
    • Kutsal evet 12 Ocak 2014, Pazar 17:06:57 ne diyorsun bilader? Devlet para harcadı o da karşılığını verdi. Ticari pilotların 1/3 maaşına çalıştı. Bir evi olmadan en az 4 il gezdi. Yasal hakkını kullandı. Sanki senin cebinden aldılar sözüm ona "milyonları". Yeteneğin yok kabiliyetin yok almamışlar seni demek ki. Bu insanlar da o okula girerken TSK'ya evlerini ipotek ediyorlar. Boş boş konuşma! İş sadece sevmekle olsaydı, baban da cumhurbaşkanı olmak isterdi muhtemelen. 1
    • tk 13 Ocak 2014, Pazartesi 23:45:05 ayağını yorganına göre uzat kardeşim. paran yoksa ne diye bu sıkıntılara giriyon.git bi yerde limon sat. 0
  • aman 12 Ocak 2014, Pazar 01:32:54 aman yalın komutan hta merve sizi elemesin crme uygun değil diye. 1
    • solo 12 Ocak 2014, Pazar 10:54:51 yahu sen solotürksün ne anlarsın ekip çalışmasından der altına da iletişim problemi olabilir yazar olay tamam ne de olsa sen ne yaptın hta diyen yok. 1
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 01:04:01 Bunun havacılık haber değeri varmı ? Allah aşkına. Yıllardır insanlar ordudan ayrılır girer bir yerlere. Kim bu insan ? Bu kadar haber yapacak şaşalayacak. Sonra vatan ona niye minnettar olacakmış. Siz biz bu vatana hizmet etmiyormuyuz. Sadece asker mi hizmet ediyor. Bırakın bu boş işleri. 3
    • kaptan 12 Ocak 2014, Pazar 11:45:33 bravo vallaha. en güzel yorum senin 0
  • olmuyor 12 Ocak 2014, Pazar 01:01:53 Olmuyor beyler olmuyor. Bu haberin hiç yapılmaması gerek. Bu bir insanın özel hayatı artık. Bu kişi çalmadı, darbeye yeltenmedi, firar etmedi, adam kayırmadı ama bir sürü saldırı var taciz var burada. Neden? Emekli olmuşta TK'ya geçmiş. Kime ne bundan? İşiniz mi yok. Bırakın insanların özel hayatı hakkında kafaya gore haber ve yorum yapmayı. Bu pilot özel hayatının burada konuşulması tartışılması için bu kadar yetki verdi mi kimseye? Ayıp ayıp şu yazılanlar 2
  • iPhone Uygulaması 12 Ocak 2014, Pazar 01:01:30 Sunturk askeriye nasil havacilik sevdasi olan gencleri kabul etmeyip binlerce hendekten atlatiyosa,bizde askerleri sivil e kabul etmek istemiyoruz ,herkes kendi isini yapsin bide askerde uctugu saatleri sayip uzerine 500-600 saat ucurup kaptan yaparlar sonra amsterdam kazalari cok olur bu ulkede 7
  • F/O 12 Ocak 2014, Pazar 00:58:57 Bosuna tartismayin beyler, abilerim kardeslerim ; elin gavuru gelip ucacagina elbette benim ulkemin vatandasi gelsin yanimiza! 2
  • sivil 12 Ocak 2014, Pazar 00:01:07 geleceği varsa göreçeği de var açemi oğlan ... 10
  • TS 11 Ocak 2014, Cumartesi 23:57:52 Adam 36 yaşında ve 21 yıldır orduda görev yapıyo böyle bişey var mı ? 5
    • TS' ye cevaben 12 Ocak 2014, Pazar 01:27:16 Türk subayları askeri liseye giriş yaptıkları tarih itibariyle Türk Silahlı Kuvvetlerindeki görevlerine başlamış olurlar, bilginize. 2
  • Jr. LEO 11 Ocak 2014, Cumartesi 23:43:26 odegilde şimdi komutanım FO olarak ucucak demi?? "kaptanım siz ne yemek istersiniz" .. "hocam ne yerse ben kalanı yerim" XD 2
  • cevap 11 Ocak 2014, Cumartesi 23:33:09 millet bol keseden atıyor ağzı olan konuşuyor.arkadaşlar öncelikle art niyetli davranarak yorum yapılmaz.ilgili şahsın hava kuvvetlerinden ayrılması hava kuvvetlerinin takdiridir.amaç alttan gelen çömezlere yol vermek ha bu niyemi yapılıyor senin az sayıda uçağın olursa günlük belirlenen sorti sayısı azalıyor.yetişen pilotlar emekli ettirilip genç kuşak yetiştiriliyor.ha diyeceksiniz zaten yetişmiş pilot varken hava kuvvetleri niye hala alım yapıyor çünkü yarın birgün savaş durumunda hava kuvvetlerindeki kadrodan daha fazla pilot ihtiyacın olacak sürekli uçuş gerektirecek durumlar olacak ee buda boru değil savaş uçağı 2 saat uçan pilotların halini görün anlarsınız şeklinin şemalinin nasıl kaydığını.emekli ettirilen pilotlarda sivilde çalışarak uçuş kabiliyetlerini kaybetmeden bir nevi eğitimlerine devam ediyor. 5
    • crui 12 Ocak 2014, Pazar 01:26:39 pilotlar emekli edilmiyor , sadece eskiden 15 suan 10 yıl sonra ordudan kendi istekleri dahilinde ayrılabiliyor , orduda kalıp yeni pilotlar yetiştirmeye ve orduya rütbesini yükselterek devam edebilrdi , bu yapan bir çok pilot veya komutanın olduğu gibi , tamamen duygusal nedenlerden sivil hayatı tercih etmiş.... 0
  • kötüler ne oluyor 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:50:53 haberde eniyilerden seçiliyor denmiş kötüleri ne yapıyorlar acaba merak ettim. 3
    • ?? 12 Ocak 2014, Pazar 19:37:05 orada kötü pilot olmaz hocam, devletin milyonlarca dolarlık uçağını hatır için vermezler adamın altına ;) 1
  • hayırlı olsun 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:43:31 Kaptanımıza hayırlı olsun diyorum. Umarım bir an önce bizim istasyonumuza uçuş yapar ve tanışma fırsatı bulurum. Böyle değerleri ortaklığımızda görmek gurur verici.. İst.Şefi 3
  • en kutsal 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:41:53 neden bırakacak?hayatta daha KUTSAL şeyler var tabi,ondan.biraz da o baksın KUTSAL şeylere!bu ülkenin KUTSALLIKLARI bitmez hocam.her yer KUTSAL! 2
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:41:29 Tamam iyi güzel hoşta askeri kökenli pilotların olası bir kötü durumda normal sivil pilotlara göre kararları çok daha keskin olabiliyor,normal sivil pilot riske girmez fakat askeri kökenli pilotlarda bu durum aynı olmaz görülen eğitim,katı disiplin,ve psikolojileri tamamen farklıdır,her pilot bir olmaz,kendi kulvarlarında başarılıdırlar o ayrıdır 2
  • İsim / Rumuz 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:26:47 Al iste aldigi egetim bosa gitti,hakkinda dava acmali tsk.devleti zarara ugrattigi icin.Lufthansa gibi yapmali THY ,bunun gibileri ise almamali. 12
    • tsk pilot 12 Ocak 2014, Pazar 00:12:04 neyin kompleksi bu anlamıyorum, adam ki yakın arkadaşım 20 küsür yıl görev almış an fazla 2-3 sene daha aktif uçabilicek niye bu kadar rahatsızsınız 3
    • olmazzzzz 12 Ocak 2014, Pazar 11:26:06 Adam nasıl 20 küsür yıl görev yapmış, yukardaki bir yorumcunun da dediği gibi adam milletin devletin parasıyla liseyi üniversiteyi bitirmiş, uçuş okulunu bitirmiş, Showlara gitmiş, bu 20 yılın yarısı zaten kendini yetiştirmekle eğitmekle devletin imkanlarından faydalanmakla geçmiş, ondan sonra da çık sen oradan para peşine. Sivil hava taşımacılığında askeri pilotların lisansların ve uçuş saatleri sayılmamalıdır. Böyle adaletsiz haksız bir uygulama olmaz. Askeri eğitim zaten çok farklı bir şey, sivil de geçerli değil, genç yaşlarda bu adamların DNA larına işliyorlar bu kodları, bir daha bu adam refleks haline gelen bu davranış ve düşünce biçimini değiştiremez. 2
  • 36 yaşında? 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:10:23 Peki niye bırakmış bakalım bu kadar kutsal mesleği? Onu da bi soralım hocam. TSK'da görevine devam etsin madem bu kadar kutsal. Paşa olsun, general olsun. Yeni nesli yetiştirsin. 4
    • para 12 Ocak 2014, Pazar 08:52:11 kardeş thy 20 bin veriyor tsk 3 bin. hostesler niye lokantada garsonluk yapmıyor sence ? aynı iş. atılan 305 hiç mi büfede gazoz veremedi? olay basit para... 1
    • ilgiisz mukayese 12 Ocak 2014, Pazar 11:28:23 para yazan arkadaşa, hostesler devletin milletin parasıyla meslek sahibi olup okumuyorlar, onların ne zaman ne yaptığı kimseyi ilgilendirmez. Ama bu adamlar vatan millet sakarya diyerek girip kendilerini yetiştirip faydalanıp ondan sonra kendi işlerine bakıyorlar. Biraz mantıklı mukayese yap kardeşim. 3
    • maaş 12 Ocak 2014, Pazar 19:33:34 binbaşı rütbesinde bir jet pilotu yaklaşık 6-7 bin lira maaş alır. Bir de yıllık uçuş parası, yılda bir defa. O da sanırım 15 bin lira civarında. 0
    • tk 13 Ocak 2014, Pazartesi 23:49:51 sen niye burda zaman harcıyon. git de faideli bişiler yapsana 0
  • 320 CPT 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:08:12 Gururla izledik,birlikte ucmaktan keyif alacagim inancindayim..ayni basariyi ve gururu ailene THY'de de yasatman dilegi ile...hosgeldin yeni yuvana.. 3
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:01:31 Tosuncuk diyen beyinsiz sen olamadım galiba klavye başında atıp tutuyorsun. Buyur gel bir gün kokpite!! 2
  • DESK ÇAVUŞU 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:51:31 ASKERDEYKEN ZIPKIN FİLOSUNDA TANIŞMIŞTIK, HARİKULADE BİR KOMUTAN VE İNSAN.AİLEMİZE KATILMANIZDAN DOLAYI ÇOK MUTLUYUM.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM. ZIPKINLAR UNUTMAZ, UNUTULMAZ. 3
  • İsim / Rumuz 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:49:17 Line egitiminde nefesini keserler biz ne pilotlar gorduk... 10
    • ? 12 Ocak 2014, Pazar 11:30:16 Sen bir pilot değilsin yazından belli. Line eğitiminde ne var ki, simülatörden daha kolay, zaten uçmayı seven bilen adam, line eğitimi en rahat edeceği safha. Sen ne konuştuğunu bilmiyorsun. 2
  • izmirli 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:59:07 Bize yaşattığınız o güzel günler için teşekkürler Yalın binbaşım... Yeni hayatınızda başarılar 2
  • 737 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:52:51 Gözlerimizi Bayram ettirdiğiniz günler icin teşekkürler 2
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:39:46 Hayalimdeki meslek askeri pilotluk..maalesef kaçırdım bu şansı.bir daha dünyaya gelsem yapacağım tek iş bu olurdu. 2
  • İsim / Rumuz 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:38:58 pilot budur 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:20:40 bir yandan böyle donanımlı insanlar uçarken öte yandan baba torpili ve parasıyla özel pilotluk kurslarından binbir türlü itme kakmayla mezun olan tosuncuklar uçuyor. Evet haklisin bazilari babam parasıyla bazilari bizim vergilerimizle oluyo 1
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:27:14 Okulu çıkarırsan sadece 15 yıl görev yapmış oluyor. 1
  • Çok yazık 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:27:10 Bİr F16 pilotu ne kadar zamanda, ne kadar maliyetle yetişiyor. Milletin verdiği vergilerle yetişip daha 36 yaşında sivile geçmek için mi asker oluyorsunuz. Madem böyle bir düşenceniz var baştan sivil pilot olmak için uğraşsanız ya. Bu durumun önlenmesi için yaş sınırının yukarı çıkarılması gerekiyor. Bu arada asker pilotlar ayrılmak için her zaman tıbbi kurula çıkar ve "anksiyete bozukluğu" hastalığıyla işi bırakır. Sivile geçerken de iyileşirler! 9
    • tsk pilot 12 Ocak 2014, Pazar 00:16:50 Yıllardır benzer şartlarda sistemdeyim, kulaktan dolma bilginiz tamamen yanlış, elin parmağı kadar bile olmayan olayı varsa yüzlerce kişiye yansıtamazsınız, devremde onlarca pilot var bir tanesinde bu olay olmadı... 2
    • ppl 12 Ocak 2014, Pazar 20:55:54 askeri havacılık sivil havacılık gibi değildir...Sivilde düz uçarsın herşey bellidir ama orduda neredeyse hiç düz uçmassın.Çılgın gibi G kuvveti kovalar seni.Kolda uçarsın hep, Loop , tono ,viril...Belli bir yaştan sonra bunları kaldırmak kolay mı sanıyorsunuz siz...Kaldı ki belirli bir yaştan sonra TSK o kişiyi uçurmaya devam edicek mi? 1
    • ppl 12 Ocak 2014, Pazar 20:55:54 askeri havacılık sivil havacılık gibi değildir...Sivilde düz uçarsın herşey bellidir ama orduda neredeyse hiç düz uçmassın.Çılgın gibi G kuvveti kovalar seni.Kolda uçarsın hep, Loop , tono ,viril...Belli bir yaştan sonra bunları kaldırmak kolay mı sanıyorsunuz siz...Kaldı ki belirli bir yaştan sonra TSK o kişiyi uçurmaya devam edicek mi? 0
  • Gel 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:26:59 Gel başpilot yapalım 2
  • Mesut 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:25:00 Geçenlerde THY Simülatöründe Boeing uçağı ile loop yapmıştı.Demek ki ön elemeyi geçmiş... Hayırlısı olsun... 2
  • thy almadi daha 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:15:43 Bu adamida dlr testine sokarlar yeteneklimi diye. Bide toefl isterler. Tam olur. Ama.daha thy ye. Girmemiski girmek umuduyla ayrilmis istifasini vermis. Yazik 3-5 bin tl fazla veremedi tsk. 2
    • bence 11 Ocak 2014, Cumartesi 22:48:17 İsteyecekler tabii ki, hatta o değil sivil lisansını almak için 14 tane sınavın hepsine de girmesi lazım. Herkese aynı, adil olan budur. Bence Dlr ve TOEFL çok saçma ama madem istiyorsun hem yabancılardan isteyeceksin hem de vergilerimizle yetişmiş ve 36 yaşında ayrılmış kahraman pilotlarımızdan da isteyeceksin. Onu bunu bırakın ben üstteğmenken ayrılan ve TK ya ve diğer bazı özel şirketlere gidip uçan adamlar biliyorum. O zaman bunların vatan millet sakarya söyleminden şüphe duyuyorum. Video muhteşemdi, keşke ayrılmasanız da şerefli görevinize devam etseydiniz. 0
    • ..- 11 Ocak 2014, Cumartesi 23:52:53 sivil lisansı almak için 14 dersten sınava girmiyorlar.orduda yaptıklara göreve göre 3 ile 7 ders arasında sınava giriyorlar.bu arada 10 15 sene önce cpl almış binlerce uçuş saati olan sivilden meslektaşlarımız 14 dersten geçmek için uğraşıyorlar.halende 14 dersi gecemeyenler ve kaptanlıkları gelipte sağda uçanlar var. 0
    • tk 13 Ocak 2014, Pazartesi 23:53:00 bi cahil de sen. adam bütün eleme süreçlerini geçti bile manasız adam 0
  • ZUBU 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:55:41 Devreme hayırlısı olsun...zub 3
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:52:11 Yolunuz açık olsun Umarım THY de daha çok uçuşlar yaparsınız. 2
  • ... 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:44:19 36 yaşında ve 21 yıldır tskda görev yapıyor, o nasıl oluyor? 0
    • okul 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:46:58 askeri okulu da hesaba katmışlar sanırım 1
    • ppl 12 Ocak 2014, Pazar 20:52:24 askeri okullarda geçirilen sürede emeklilik primi yatırıldığı için görev yapıyor olarak görünür...Muhtemelen 4 yıl lise 1 yıl ingilizce hazırlık 4 yıl da harp okulu..9 yıl okuldan doalyı görevli olarak görünmüştür 1
  • 737 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:34:47 Boing tam size göre komutanım canavar gibi vahşi bi uçak levye direksiyon F-15 gibi vesselem sizi Boink filosunda görmek isteriz.. Hayırlı olsun 4
    • boink uymaz 11 Ocak 2014, Cumartesi 21:44:12 side stick çi arkadaş.Airbüse daha çabuk adapte olur. 1
  • pilot budur 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:20:40 bir yandan böyle donanımlı insanlar uçarken öte yandan baba torpili ve parasıyla özel pilotluk kurslarından binbir türlü itme kakmayla mezun olan tosuncuklar uçuyor. 19
    • geren var? 11 Ocak 2014, Cumartesi 20:03:13 Seni gerenmi var? :) 4
    • tosuncuğa 12 Ocak 2014, Pazar 16:17:09 zoruna mı gitti tosuncuk.babana mı söylersin. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:17:50 Hayırlı uğurlu olsun. Sivil hayatınızda başarılar. 2
  • başarılar 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:00:28 hocam çok güzeldi sizleri izlemek yolunuz açık olsun 7
  • TSK 11 Ocak 2014, Cumartesi 19:00:01 Bitti şimdi THY gündemde. Yakında oda biter sen sağ ben selamet 6
  • Teşekkürler 11 Ocak 2014, Cumartesi 18:51:59 Vatan sizlere minnettar. Yeni yaşantınız size ve ailenize sağlık, mutluluk ve huzur getirsin. 25