MARDİN HAVALİMANI GÜNEYDOĞU'YU DÜNYAYA BAĞLAYACAK

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 31 Aralık 2014, Çarşamba 11:09:46 Güncel halini gösteren bir fotoğraf koysaydınız bari. Özgün mimariyi görmek isterdik haber açısından. 0
  • Tek kapı Gaziantep 31 Aralık 2014, Çarşamba 13:09:45 Guneydogunun dünyaya açılan tek kapısı vardır. O da Gaziantep'tir. Herkes tarafından kıskanılır ve bir sidik yarıştırma çabasına girilir Antep ile... 2
  • Tüm yorumlar

  • Antep 01 Ocak 2015, Perşembe 14:57:09 Gaziantep küçücük ve karışık terminaliyle,uzun süredir sahip olduğu 30 metrelik daracık pistiyle,yılan hikayesine dönen ve bir türlü bitirilemeyen diğer geniş pistiyle Doğu'nun Dünya'ya açılan kapısı asla olamaz. 0
  • Mardinli 01 Ocak 2015, Perşembe 10:09:40 her şeyi bir kenara bırakın: eski terminal gitti yerine muhteşem bir terminal geldi.3 büyük şehre sefer var.Marınden Yeşilkoye THY dışında bir firma daha uçarsa, çok iyi olacak. Yeşilkoye sadece şu anda THY sefer koymuş. Ayrıca tüm uçuşlarda doluluk oranları %85-90 civarında. Her gecen gün artan yolcu sayısı.. Anlatılacak başka bir şey yok. 0
  • SAÇMA YATIRIMLAR 01 Ocak 2015, Perşembe 02:21:54 BİKERE ŞIRNAK HAVALİMANI AÇILDIKTAN SONRA D.BAKIR YÜZDE 35 MARDİN YÜZDE 50 YOLCU POTANSİYELİNİ KAYBETTİ..EĞER TURİSTŞER İÇİN DIŞHAT İÇİN BU KADAR MALİYET YAPILDIYSA VAH ÜLKEMİZ HALİNE...TAM BİR SEÇİM YATIRIMI..YATIRIMI YAPAN AKP SEÇİMİ KAZANAN HDP...HAA BİRDE MUAMMER GÜLERİDE UNUTMAYALIM...MALUM KENDİSİ MARDİNLİ VE ŞUAN YÜCE DİVANDA...GERİSİNİ SİZ ANLAYIN.... 0
  • ist 31 Aralık 2014, Çarşamba 18:26:45 dünyaya açılmayan havalimanı var mı ki ülkemizde? 0
  • MARDİNMÜNİH 31 Aralık 2014, Çarşamba 13:17:21 YENİ TERMİNAL BİNASININ ÖZGÜN MİMARİSİ FİLAN YOK. BİLDİĞİN CAM YIĞINI. MARDİNE ÖZGÜ MİMARİ YAPMAK İÇİN BİNANIN DÖRT BİR YANINI CAM YAPMAK YERİNE TAŞ KULLANMALARI GEREKİRDİ. SON DÖNEM YAPILAN BİNALARDAN HİÇ FARKI YOK 2
  • gaziantep 31 Aralık 2014, Çarşamba 12:53:10 dünyaya açılan kapısını Gaziantep sanıyorduk biz. 1
  • Vali 31 Aralık 2014, Çarşamba 10:58:06 Ya kardeşim bu Hava Alanını yıllar önce o günkü Mardin Valisi İl Özel İdaresinin kısıtlı imkanlarıyla yaptırdı. Daha sonra da bildik olaylar, senmisin ülkeye hizmet eden diye adamı mahkeme mahkeme dolaştırdılar. 1
  • Flywaway-omeroglu'na 31 Aralık 2014, Çarşamba 10:47:42 Sayın Omeroglu, ne yazık ki saçmaladınız. Sizin o kötü diye bahsettiğiniz limana günlük ortalama 5 uçak iniyor. Basit bir hesap yapın uzatmayalım. Ki güneydoğu için Batman, Diyarbakır ve Mardin havalimanı can alıcı noktadadır. Ayrıca ne kadar çok turistik bir şehir olduğunu umarım biliyorsunuz. Biraz daha araştırma lütfen. Evet en önemli, en büyük havalimanı flan değil ama artık türkiye için yer edinen başarılı bir havalimanı. Tşk. 1
  • yakışır 31 Aralık 2014, Çarşamba 10:47:11 evet dünya açılan kapı olacak geçen sene gelen suriyeli sayısı 150.000: amerikalı ve avrupalı sayısı bilinmiyor:) yürü be yeni türkiye!! 2
  • yakışır 31 Aralık 2014, Çarşamba 10:47:09 evet dünya açılan kapı olacak geçen sene gelen suriyeli sayısı 150.000: amerikalı ve avrupalı sayısı bilinmiyor:) yürü be yeni türkiye!! 1
  • omeroglu 31 Aralık 2014, Çarşamba 09:45:00 dünyaya açılan pencere mi? Komik olmayın ! ekonomik olarak verimli olmayan tüm meydanlar gibi sürünmeye mahkum bir hava alanı (maalesef) .sadece dhmi adam doldurur adamların çoğu da yatar ve meydan yıllık 3-5 trilyon zarar yazar... 1