MANTAR GİBİ ÇOĞALAN SHYO’LAR İSYAN ETTİRDİ

    Çok beğenilenler

  • shyo 28 Ekim 2013, Pazartesi 12:18:19 yazıklar olsun diyorum o okuldaki eğitim veren kendini okumuş bilgili sayan kendince prof,doç,yar doç fakat benim gözümde beş para etmez değeri olan insanlara sesleniyorum bir gram hakkım varsa helal etmiyorum bu dünyada belki hesaplaşamayız ama diğer tarafda görüşücez sizinle. teknik eğitimler mühendislik hakkını bağıra bağıra almışken bizler o puanlarla bırak mühendis olmayı teknisyen lisansı alıcak modülleri bile sıfırdan vermeye çalışıyorlar eyyy size sesleniyorum okuldakiler kapadın o okullarıda s.... gidin bizden sonrakilerin bali başı yanmasın çıkarcı ş..sizler 1
    • ayıboğan 03 Kasım 2013, Pazar 03:18:32 hocaların yatacak yeri yok burdan yönetimine sesleniyorum bir an önce el atın bu konuya ya siz shgm yi mahkemeye verin yada ben müdüre tazminat davası açacağım 0
  • Sektörden 28 Ekim 2013, Pazartesi 12:39:03 Beş yıl oku,modül sınavları ver,iki yıl iş bulabilirsen çalış.Bunların hepsi aptallık.2500 dolar ver EASA lisansı al ve MRO gir çalış. Beş yıl sonra tam yetkili teknisyen olursun.Şu an için üniversite okuyup da niye masraf yapıyorsun ki.Sen Türkiye nin en iyi öğrenciler arasına gir,İngilizce hazırlık oku hazırlığı vermek için kafa patlat.Üstüne dört yıl vize,final derken Beş yıl da yaklaşık 100 000 TL.eğitim,yemek,ulaşım vs.masraf yap.orta dereceli bir üniversite kazanamayan lise mezunu aylık ortalama 1000 - 1 500 TL maaşla işe girip beş yıl çalışıp EASA lisansın alıyor ve teknisyen olarak sektörde işe başlıyor.Hangisi mantıklı.Kolay gelsin 1
  • Tüm yorumlar

  • myo mezunuyum 22 Şubat 2014, Cumartesi 23:43:02 Arkadaşlar ağlamayi ve sağa sola saldirmayi birakin durumu merkez biliyor artik olan olmuş siz bu dava ile uğradana kadar modül sinavlarini verirsiniz . ben MYO mezunuyum . önemli olan işi İngilizcesinden tekniğine kadar hakkini i vererek yapabilme . bunu lise mezunu yapiorsa Üniv mezunu yapamiorsa hic yapmasin siz 5 yol okumussunuz bakin mercedesin ve demirdokumun müdürleri uçak mühendisi sizde bu tip yerlere başvurun sonuçta 5 yol okutup teknisyenlik yapmak koyar adama birakin o isi biz yApalim 0
  • Arada ki fark 30 Ekim 2013, Çarşamba 23:18:07 Eğer benim ekibimde ki lise mezunu veya typ programından gelmiş bir teknisyene 'bunu neden söktün ? bu ne işe yarıyor 'diye sorduğumda cevap veremiyor , taskı oku bakalım şurda ne yazıyormuş dediğimde yüzüme bakıyorsa eğer ama ben okulda teknik bilgi almış staj dışında uçak görmemiş shyo mezunu daha az tecrübe süresine sahip teknisyene aynı soruları sorduğumda şakır şakır cevap alıyorsam yaptığı işi de bana güzelce anlatabiliyorsa kimse bana kimseyi kötülemesin. Shyo lular bu durumdaysa eğer bunun sebebi zamanında parayı görüp akademik kariyer yapmıyan biz Anadolu sivil havacılık mezunu teknisyenlerin suçudur.Elektrik mühendisi makina mühendisi adamları doldurmuşlar ders anlatıyorlar.Sanmayın ki bu böyle devam edicek. 0
  • Çözüm 29 Ekim 2013, Salı 19:22:41 Geçmişte havacılık ta hemen hemen bütün sorunlar kazalar sonunda çözülmüş. Bakım yetersizliği kaynaklı bir büyük kaza olacak ki sesimizi dinlemek zorunda kalsınlar 0
  • shyo ya mustahak 2 29 Ekim 2013, Salı 15:51:05 Akilli shyo mezunlari sektorde olup bitenleri bildiginiz halde nasil kandirdilar sizi hocalariniz ve sirketler ... boya atelyesine adam lazim kabin icini size mi yaptiracaz askolsun.... gururunuz oksandi tabi kalkti bi tarafınız ... kocaelinin efsane muduru ne demisti farki siz yaratacaksiniz yaratirdiniz da ama olmadi ipiniz kisa geldi sanirim :) soyle bir ornekle kapatayim gozlerinizi iki dakika kapatin ve odtu de Typ benzeri bir uygulamaya herhangi bir bolum icin gidildigini dusunun ne olurdu o okulda o ogrenciler nasil savunurdu haklarini ekmeklerini egitimlerini hayal edin sonra neden boyle olduk sorusunu tekrar dusunun .... gecmis olsun 7
    • Fark 29 Ekim 2013, Salı 19:31:06 yazdığın yorumdan bile ne kadar farklı oldugumuz anlaşılıyo..hiç merak etme..kocaelili mudurun dedigi gibi gittigimiz heryerde farkımızı koyuyoruz..sen bırak bizim ipimizi giy hayalet kıyafetini uçağımı boyarsın koltukmu sokersin onu yap.. 2
    • fark var ! 30 Ekim 2013, Çarşamba 17:44:16 Farkı koymuş güzel kardeşim her şey değişmiş güllük gülüstanlık olmuş ben abd de yaşadığım için göremedim bir de kocaelili efsane müdürün söylediği gibi farkı koyduysan sırtın yere gelmez artık 1. bölümünden puan al derece yaptım de tıp geliyodu gitmedimler falan çok duydum bilmeyene anlat TEKNİSYEN kardeşim. 1
  • Android Uygulaması 29 Ekim 2013, Salı 13:51:44 Shyo mezunu yada okuyan arkadaslar ! Uçak bakım mühendisliği kavrami gelecek . Bolum isimlerimiz degistirilecek . Merak etmeyin. Sabirli olun 1
    • şakir 29 Ekim 2013, Salı 21:34:56 sallama ziyaaa 1
    • zzz 30 Ekim 2013, Çarşamba 23:18:49 kararın açıklanmasını bekliyoruz görürsünüz yakında 0
    • ADALET 01 Kasım 2013, Cuma 18:43:41 Uçak Bakım Mühendisliği ile ilgili ne tür girişimler de bulunuldu ve şuan ne aşamadasınız bilgi verebilir misiniz ? 0
  • shyo mağduru 29 Ekim 2013, Salı 02:02:38 herkez neyin ne olduğunu biliyor zaten üniversitede okuyan mağdur arkadaşlarım, her yerde dile getiriyor sorunları. AMA HUKUKSAL YÖNDEN HAKLARIMIZI ARAMAZSAK BİRŞEY DEĞŞMEZ ! Bu üniverste meznlarıyla uğraşanları dürtmeli ,rahatsz etmeli ve yaptkları haksızlıkları mahkeme önünde göstermeliyiz 0
  • SHYO aşkına 28 Ekim 2013, Pazartesi 23:56:30 SHYO lu Beyler şu ezikleri muhatap alıp yazmayın.Asla polemiğe girmeyin yüzüme selam veriyim diye kedi gibi bakan ve daha çok bakacak tenekeler bunlar.Ezin geçin. Bilginizi de paylaşmayın. İsteklerini de süründüre süründüre verin. Herkese hakettiği muamele gösterilmeli. Bunlar bunu hakediyor. Saygı duymayana ceza şart. 3
    • kerim 29 Ekim 2013, Salı 21:37:12 inşallah benim yanımda işe başlarsın 0
  • Android Uygulaması 28 Ekim 2013, Pazartesi 23:08:03 Tef mezunlari 6 aylik bir typ ile lisans alabiliyor. 2 yil bunun unisini okuyanla ayni kefeye konuyor buda yetmez gibi. Tef l2 myo l1 oluyor haksizlik her bolumde var..... artik bunlari sorgulamaya gerek yok sivis havaciliklarda bundan nasibini aldi ucak teknisyeni olabilmek bu kadar ayaklar altna dusurulmusken. Konusulmasi gereken bisey kalmamistir.. 0
  • Anadolu MEZUNU 28 Ekim 2013, Pazartesi 22:48:45 2011 YILINDA MEZUN OLDUM ARKADAŞLARIMIN HEPSİ DENEYİM SÜRESİ GÖSTERMEDEN MEZUN OLDUKTAN SONRA LİSANLARINI ALDILAR. BEN MEZUN OLDUKTAN SONRA ASKERLİK HİZMETİMİ YAPTIM 2012 MAYIS DA GELDİĞİMDE DİL YETERLİLİK SINAVI ÇIKARDILAR ONU VERDİM GÖNDERDİM BENİM LİSANSIMI VERMEDİKLERİ GİBİ BENDEN ŞİMDİ HEM MODÜL 7 HEMDE 3 YIL TECRÜBE İSTİYORLAR. 5 YIL ÜNİVERSİTE OKUMUŞ BİR GEÇTEN 3 YIL SHY 145 BAKIM KURULUŞUNDA 3 YIL DENEYİM KAYDI!!! KİM ÇALIŞTIRIR 3 YIL BOYUNCA KİM? SORDUM ESAT DEMİRCİYE PEKİ ARKADAŞLARIMA NASIL VERDİN DİYE ? PARDON DEDİ!!!!! 0
  • iPhone Uygulaması 28 Ekim 2013, Pazartesi 22:15:51 Su anda shyo da okulları özellikle gövde motor bölümü mezunları için söylüyorum bu bölümler 2 yıllık meslek yüksek okullarının kılıf giydirilmiş 4 yıllık hali gibidir. Hükümetin ranta dayalı eğitim politikaları ve YÖK denen işe yaramaz kurum bu okullarında sonunu getirmeye adım adım gitmektedir hatta getirmiştirde. İşin kötü olan tarafı bu okullardaki öğrencilerin sırtından geçinen basiretsiz öğretmenlerin bütün bu olan bitene çanak tutmasıdır. Sonra okulu biz kötüleyince de küçük emrah modunda savunmaya geçer ya kendileri. Arkadaşımız ın biri lisans ile tecrübe sıkıntısı için mektup yazıp itiraz etmiş kendileri. Peki o zaman kendisine şöyle bir soru sorayım senin lisansın olsa ve piyasa da yüzlerce lisanlı teknisyen olsa o lisans ne işe yarar. Koskocaman bir hiç işine yarar. Niye ? Çünkü örümcek ağı gibi her yerde shyo var ve onların durumuda aynı. Bu okulların ve mezunlarının statüsü yök nezdinde değiştirilmediği müddetçe mezunların bu gidişle atanamayan öğretmenlerden hiçbir farkı kalmayacaktır. Hayırlı çalışmalar. 1
    • ADALET 28 Ekim 2013, Pazartesi 23:36:53 Bir bakım şirketi yetki vermediği sürece lisans zaten hiçbir şekilde işe yaramaz şuanda da yaramaz,yüzlerce lisanslı teknisyen olsa, bakım şirketi ihtiyacı kadar Lisanslı personel alır ve rekabet burada adil şartlarda oluşur, ingilizcesi iyi olan kazanır yada işini iyi yapan kazanır. Bu kadar. 1
  • shyo dan gerisi 28 Ekim 2013, Pazartesi 21:41:39 shyo bitiremeyen habomcu ve tk lı arkadaslarım.. shyo mezunlarından neden bu kadar tiksiniyosunuz? yıllar yıllar önceydı.... 2
  • haddinizi bilin 28 Ekim 2013, Pazartesi 21:36:56 saygılı arkadaşlara teşekkür eder emeğe saygısızlara ithaf olur : kapasitesini ve yeteneğini 5 yıl önce öss de ispatlamış ve sizi açıkara farkla yenmiş shyo mezunlarının emek ve yeteneğine saygı göstermeyenlerin habomda çektiği sıkıntılar haktır aldıkları maaş ve onlara verilen statü çok çok fazladır eğer sıkıyorsa istifa edin bakalım piyasada kaç para maaşa iş bulacaksınız ramis bey malesef çok haklı gerçi siz süper havacısınız emirates ve lufthansa sizi kapar değilmi? ileride başınıza biz geçeceğiz unutmayın kusura bakmayın gerçek belki sizi üzmüştür. eleştirilere açığım 0
  • shyo lu bir garip 28 Ekim 2013, Pazartesi 21:29:05 yök ve shgm sisteminde yeri olmayan bir diplomaya sahibim üstüne üstelik habom çalışanları ve hatta tk daki teknisyenlerinde birçoğu beni sevmiyor ve çekemiyor 200 lira fark almam habomcuların gözüne batıyor yöneticilerin de gözüme sokmasına sebep oluyor ingilizce yds 75 cebimde lisansım var onların umrunda değil liseden gelen 20 yaşında bir vatandaşa boardda oturmasına rağmen 2.tipi veriliyor onun 5.000 lira maaşını sindiriyor ama ben habomcunun gözüne batıyorum shyo mezunlarını sevmeyen habomcular benden ne istiyorsunuz yorumlarınızı bekliyorum 0
  • Not globally yours 28 Ekim 2013, Pazartesi 20:36:57 SHYO mezunlarını burada taşlayanlar o mezunların potansiyelinden korkuyorlar. İş hayatında da bu durum söz konusu. Çekememezlik vardır bazı yaşça büyük abilerimizde ve MYO mezunu kardeşlerimizde. Takip ettiğim kadarıyla 5 senedir sürekli SHGM, SHYO mezunlarının ayagını kaydırmaya çalışır kaliteyi yükseltecegiz adı altında. Bu abilerimiz kardeşlerimiz sevinç çığlıkları atarlar SHGM den gelen her haberle ama hep yeni gelen mezunlar kaliteli çıktıkca içten içe kendilerini yerler. Ne zaman bizim yıldızımız parlayacak diye. Bu hep böyle olmuştur arkadaşlar. Sizlerin yerleri farklı onların yerleri farklıdır. O yüzden bu konuya bu kadar takılmayın. Eninde sonunda lisansınıza sahip olacaksınız. Gelişiminiz açısından başlangıç yeriniz önemli umarım bu konu da şans yanınızda olur. Bu sistemin getirilmesine ve bu kadar okulun açılmasına neden olan o "tekel olmaya çalışan kurumu" seçmek zorunda kalmazsınız. 0
  • bosuna 28 Ekim 2013, Pazartesi 20:10:19 EY SIVIL HAVACILIK MEZUNLARI BOSUNA OKUYORSUNUZ 4 YIL ISTE SONUNDA HABOMDA YAMAK TEKNISYEN OLURSUNUZ ANCAK ORAYA GIRECEGIN PUANLA MUHENDIS OLSAYDIN MAKAMIN VE NAMIN PARANDA OLURDU SENDEN KIMSE NE SINAV HATTA INGILIZE SINAVIDA SORAN OLMZDI .SIZIN MEZUN OLDUGUNUZ 4 YILLIK OKULUN YAPTIGI TEKNISYENLIGI SANAT LISESI MEZUNUDA YAPIYOR 4 YIL BOSUNA BOSUNA. 6
    • yegenn 28 Ekim 2013, Pazartesi 21:55:03 arkadasım hayırdırr..sorunun ne senin..galiba bir sivil havacıı iyi giydirmiş sana iş yerindee..kalitesini koymustur sanaa..yaran baya derin seninn..daha cok yaralar delikler acılır o vucutta...BU KAFA(!!!!)) yla.. 0
  • ESKİ MNG 28 Ekim 2013, Pazartesi 19:59:09 iki yıl uçak üstünde çalışmadan neden lisans vereceklermiiş anlamış değilim ben 32 yaşındayım ve 12 senedir bu mesleği yapıyorum ve sizin bahsettiğiniz okuldan gelipte kombine anahtarı tanımayınımı ararsın 1/4 cırcırı 10 sefer bu ne işer yarar diyenimi ararsın yada uçağa nasıl yaklaşmasını bilmeyenimi ararsın hepsi sizin okullarınızdan çıkıyor adam fırdöndüyü tanımıyor lisansmı verecekler size ve o derseleri bilmeden hiç bir teorik bilginiz gelişmeyecek.... herkes belli zorluklardan geçti sizde geçeceksiniz ve mesleğin kıymetini bileceksiniz o yüzden sabretmeyi bilin lütfen 8
    • yeni mng 28 Ekim 2013, Pazartesi 21:35:44 sabahtan beri bu yersiz yorum acaba gelir mi aynı fasıl acaba acılır mı diye bekliyorum.. tesekkür ederim fırdondüyü anasının karnında öğrenen mng li ... 3
    • ADALET 28 Ekim 2013, Pazartesi 21:56:09 Yazının tamamını okuduğunuza emin misiniz? 0
    • buyur burdan yakk.. 28 Ekim 2013, Pazartesi 21:58:08 nasıl bir mantık bu yaa..fırdonduyu cırcırı bilen mi lisansı almaya hak kazanıyoo..bu meslek te hersey anahtar yani..abicim sen parça sokersin o sivil havacı gelir amm den sana ceviri yapar anlatır.yani sen sokersin o tarif eder...sen merak etme..lisansız da işini yurutur bu arkadslar..kalitesini her sekilde ortaya koyar. 2
    • SHYO nedir? 29 Ekim 2013, Salı 00:52:51 Valla hocam, eğitimini bilmem de eğer sen uçak nasıl uçar sorusuna Newton dan açıklama getirmiyorsan yani "eee işte kanat havayı koltuk altına yükleyip, motorda iki çatpat pıssss yapıyor, sonra "globally yours" diyorsan" işte sen tamircisin, bizde bu ünvan olmasa da ben UÇAK BAKIM MÜHENDİSİ'yim. 1
    • Serdar 31 Ekim 2013, Perşembe 21:12:08 Fır döndü cırcır lokma anahtar öğrenilir de asıl eski teknisyenlerin düz mantık sallama yaptığı işler ne olacak peki ? 3 kelime ingilizce yok, bırak ingilizceyi bazıları türkçe konuşmaktan aciz adamlar. ama tabi hem typliler hem de dünyadan bi haber eski teknisyenler görecek. Bu işin peşini bırakmayacağız. 0
  • havacıoğretmen 28 Ekim 2013, Pazartesi 19:40:06 Burda atıp tutanlara bakıyorum da o üniversitede yıllarını harcamış gençlere laf söyleyen çapulcular var. Gençler siz kafanıza takmayın. Daha 2 kere 2 yi hesaplayamayan insanlar gidip myo larda üniversite okudum ben diye dolaşıyor. Bu kara cahil sınıfı nerden anlasın sizi. Bildiği yanıldığına yetmeyenler gelipte akıl vermesin burda. Hepinizi ölçüp tartan biriyim ben. Kimin hangi seviyede olduğunu biliyoruz. Kimse kafasını yormasın. Burda alsanızda almasanız da o hakkınız sizinle öbür tarafa kadar gelecek. 2
  • Modül 28 Ekim 2013, Pazartesi 19:05:48 O sınavlari veremiyorsan zaten o okul hakkıyla yetiştirememiş seni 9
    • modül e cevap 28 Ekim 2013, Pazartesi 21:40:34 işte senin kapasiten bu kadar okuduğun mektuptan bunumu anladın o arkadaşlar zaten modülleri geçiyor bazıları gibi taltadan parayla almıyor hiç bir shyo lu taltadan easa dan parayala lisans almadı şimdiye kadar hepsi sizin korktuğunuz sınavları veriyor burda şikayet edilen karşısına çıkarılan angarya 5 yılının hiçe sayılması 1
  • iPhone Uygulaması 28 Ekim 2013, Pazartesi 18:55:05 Havacilik liseleri Teknik ve ogretim kalitesi acisindan yeni acilan sivil Havacilik universiteleri den Cok daha iyi olmalarina ragmen senelerdir Ayni sikintiyi yasiyorlar ve shgm gormezden geliyor. Airporthaber neden liselerin sikintilarini dile getirmiyor. Yoksa thy ucuz iscilik ellerinden kacmasin diye habermi yaptirmiyor 3
    • dur bi 28 Ekim 2013, Pazartesi 21:36:51 abi dur bi ne lisesi konu o değil.. yaz mektubunu sonra konusalım.. tabii yazabilecek kadar yüzün varsa ve magdur olduguna kendi vicdanını inandrabiliyorsan 0
  • budist 28 Ekim 2013, Pazartesi 18:10:55 Ya yazik Su sivil havaciliktan bir yetkili ciksa karsima neler soyliycem haklisin sonuna kadar 0
  • shyo mezunu 28 Ekim 2013, Pazartesi 18:07:12 gerçekten hukuksal olarak haklarımızı aramalıyız arkadaşlar... burdan Sayın Sefa İnan abimize seslenmek istiyorum. Biz gençlere bi yol gösterin.. gerçekten durum bu kadar vahim mi?? hiç mi şansımız yok?? sen 4+1 sene oku gel habom a.ş. zımbırtısına başla.. kartının birinde teknisyen yardımcısı diğerinde de kursiyer yazsın.. böyle adaletin ben... saygılarımla 0
  • UĞUR 28 Ekim 2013, Pazartesi 16:48:28 Shyo lara karşı abuk subuk konuşan arkadaşlar biz orda 5 sene para harcadık,dirsek curuttuk emek harcadık sonra gırceksınız tabı modüle mı diyorsunuz kusura bakmayın ama sız daha modül sınavını modellik sınavı sanıp manken olacağımızı sanarken biz havacılık kuralları,insan faktörleri,otopılot,gösterge,bordo aletleri v.s. gibi dersleri geçebilmek ıcın sabaha kadar vize final çalışıyorduk insana saygınız yok bari emeğe bizi zorlukla okuyan anaya babaya saygınız olsun.bende teknik liseden çıkıp kazandım shyo madem o beğenmediğimiz myo lar çok zekıydide o okulu da kazansaydı 5 senede 10-15 modulu havaalanına eşeği baglasan geçer gerekirse bizde tekrar girer geçeriz ama obur dünyada da bu dünyada da hakkımızı yiyenlerin ve buna çanak tutanların yakasını bırakmayız hadi rast gele. 1
  • teketeknik 28 Ekim 2013, Pazartesi 16:47:27 Shyo lara karşı abuk subuk konuşan arkadaşlar biz orda 5 sene para harcadık,dirsek curuttuk emek harcadık sonra gırceksınız tabı modüle mı diyorsunuz kusura bakmayın ama sız daha modül sınavını modellik sınavı sanıp manken olacağımızı sanarken biz havacılık kuralları,insan faktörleri,otopılot,gösterge,bordo aletleri v.s. gibi dersleri geçebilmek ıcın sabaha kadar vize final çalışıyorduk insana saygınız yok bari emeğe bizi zorlukla okuyan anaya babaya saygınız olsun.bende teknik liseden çıkıp kazandım shyo madem o beğenmediğimiz myo lar çok zekıydide o okulu da kazansaydı 5 senede 10-15 modulu havaalanına eşeği baglasan geçer gerekirse bizde tekrar girer geçeriz ama obur dünyada da bu dünyada da hakkımızı yiyenlerin ve buna çanak tutanların yakasını bırakmayız hadi rast gele. 0
  • ne mantarı 28 Ekim 2013, Pazartesi 16:07:53 bakteri gibi çoğaldı 1
  • shyo sorunsali 28 Ekim 2013, Pazartesi 15:53:11 Shyo lar sektorun buyuklugu karsisinda ezilmis. Isveren kendi carkini kurmustur. Ozellikle anad univ olmak uzere ohr gorevlileri de carkin dislileri olmustur..kendi ogrencilerini habom lanetinin kucagina itmislerdir..isim de vericem ama yayinlamazlar. H.lik diyeyim taniyanlar bilir 0
    • llllllllllllllllll 31 Ekim 2013, Perşembe 11:29:58 çok iyi tanıyoruz onu ve onun gibi sistemde kök salmaya çalışan değerli(!) hocaları 0
  • shui 28 Ekim 2013, Pazartesi 15:47:50 DHMİ neden sivil hava ulaştırma işletmeciliği mezunu almak yerine "herhangi bir lisans mezunu olma" şartıyla memur alıyor? O kadrolar shui mezunlarının hakkıdır. Kaç kere yazdık bunu bizim sorunlarımızı neden hiç dile getirmiyorsunuz airporthaber yönetimi? 1
  • talta easa kursu 28 Ekim 2013, Pazartesi 15:47:23 Talta nin dernek paravanligi altinda yuruttugu lisans dagitma calismalari, shgm nin dikkatinden kacarken (!), yok catisi altinda 5 yil kaliteli egitim veren fakulteler gormezden gelindi. Bu olay sektorun uzerine yapismis pis bir lekedir. Bu carkin parcasi olan univ hocalarinin allah belasini versin..ogrencimi savunuyorim derken typ derslerine giren ogretim gorevlileri beddualarla yukselecekler.. 0
  • Uyduruk işler 28 Ekim 2013, Pazartesi 14:27:53 Ortada ne bir resmi talimat ne bir yönetmelik ne de bir genelge var. Ama SHGM'deki lisans işlerine bakan iş bilmezler kafalarına göre lisan dağıtıyor ya da dağıtmıyor. İstediğine şu eksik bu eksik diyor, istediğine keyfe keder lisans yok diyor. Hatta lisansı çıkan, numarası alınmış arkadaşları bile geri döndürüyorlar masanın üstünde duran hazır lisansı vermeden. Böyle önemli, dikkat ve bilgi gerektiren bir birimde çalışan insanların bu kadar aciz olması, bu kadar iş bilmez olması o kadar acı ki. Bunca insanın emekleriyle, ekmekleriyle, gelecekleriyle oynuyorlar. Artık bakanlığın ve YÖK'ün ve SHYO yöneticilerinin bu işe bir el atması lazım. Bir gencin geleceği bu kadar ucuz ve basit değil. Olmamalı da. SHYO mezunlarına hakları teslim edilmelidir. Böyle zorlaştırarak dolandırarak EASA kurslarına para kazandırmaktan başka bir şey yapamazsınız. Tüm SHYO mezun ve öğrencilerinin de birleşip sesini duyurması lazım artık. Bu haksızca gidişata bir son verilmesinin sağlanması lazımdır. Yazıktır. 0
  • Android Uygulaması 28 Ekim 2013, Pazartesi 13:58:32 Gemi adamı arkadaşım.. turkiyede herhangi bir 4 senelik universiteyi bitiren kisi bahsettigin sınavlara girebiliyormu? 4
  • Android Uygulaması 28 Ekim 2013, Pazartesi 12:57:44 arkadasin lisansli teknisyen olmak istyosan modul sinavlarini gececeksin tecrubeni dolduracaksin.sizin dediginiz suna benziyor.surucu kursuna git ama ehliyet sinavina girme.sonrada hani benim ehliyetim de..olurmu?hatta soyle bi ornel vereyim.gemi adamlari icinde ayni durum soz konusudur.itu mezunuyum ben.ama okulu bitirncr kinse gemi adami ehæiyeti vermiyor.gemi adamlari sinavi diye bi sinav var.bayaa da kallavi bi sinav.bi kerede gecen yok.sonra tecrube suren var.onuda doldurman gerekiyo vs vs.yani demek istedgm gemi ile ucak cogu alanda birbirne benzedigi gibi bu tarz prosedurler anlamindada birbirne benzemektedir 13
    • sen? 28 Ekim 2013, Pazartesi 14:05:36 o zaman seninki de ehliyet sınavına gir surucu kursuna gitme olmuyomu??? 3
    • SHYO 30 Ekim 2013, Çarşamba 00:26:10 adam lise mezunu shyo türkçe modül sınavlarını veremiyor, easa modüllerini parasıyla verip lisans alıyor. diğer yandan SHYO cular össde derece yapıp üniversite kazanıyor 5 yıl okuyor. sen benzerlik gösteriyorsun. gün gelir yavaştan sana batmaya başlıyan bu konu damarını keser senin inşlh. 0
  • Android Uygulaması 28 Ekim 2013, Pazartesi 12:50:14 bu shyo mezunlari cok hava atiyolardi ne oldu.sanal alemde kendinze cok guveniyordunuz ne oldu.10tane sinav.dort sene okul okuduk diyordunuz.girio geciverin nolcak.ekmek aslanin agzinda gencler.aglamakla olmuyo bu isler.kanun ne diyorsa o.myo mezunu habomculara cok laf ediyordunzda begenmedgniz o adamlar hem kendi okullarini bitirdiler hemde farkli bi alandan gelmelerine ragmen o modulleri gectiler.cok biliyodunuz ucakciligi girip geciverin sinavlari bisey olmaz.doktorlada 6 sene okuyor ama tus olmadan anca aile hekimi oluyorlar.yok oyle 4 sene okul okuyup bi omur teknik as de pasta yemek.uyanin.yil 2013 eski devir bitti 27
    • HABABOM 28 Ekim 2013, Pazartesi 13:23:55 Zaten okulda o modül derslerinin egitimini alıp sınavları veriyoruz bir daha girmemizin ne anlamı ver demek istiyor adamlar da. Senin anlamanı beklemıyoruz zaten sen insanlara çamur atmaya devam et hadi bakalım... 4
    • virüs uygulaması 28 Ekim 2013, Pazartesi 16:08:57 sayın android uygulaması uygulamanızın desteklemediği konularda atıp tutuyorsunuz habomcu arkdaşlar sınav yetkisi bile olmayan mng teknik ve thy teknikte çıkacak olan sorular ellerindeyken girdiler hodri meydan gelsinler anadolu üniversitesine girsinler bakalım sınavlara ücretlerini ben karşılayacağım bir yıl da süre vereceğim geçsinler de görelim. 1
    • kalifiye eleman 28 Ekim 2013, Pazartesi 17:32:11 sen git 4 yıl 5 yıl shyo oku senınle birlikte yarı puanla mühendislik kazanan arkadasların ünvan sahibi olurken bir yerlere gelirken sen bırak muhendislik unvanını teknisyen bile olamaıyorsun haksızlık degil mi bu 0
    • Uygulamacık 28 Ekim 2013, Pazartesi 19:16:23 çok merak ediyorum sen ne yaptın girip geçtin mi sınavları. Ayrıca tüm sınavları bir kenara koyalalım havacılık kültür ister yoksa tk da ne adamlar lisansları tipleri sınavları olupta uçakta bi sıkıntı olduğu zaman arkasını dönüp kaçan. Havacılıkta çaycısından genel müdürüne kadar herkes çok önemlidir ama üç soruya bakıp sınav geçip yağlama ve kapak sökmeden ileri gidemeyecek adamlar için (istisnalar kaideyi bozman her iki taraf içinde)fazla havalanıyorsunuz. o kadar artistseniz hodri meydan bi ton şirket var dışarda alıyorlarmı sizi. Biz o okulda bu işin tekniğini ve kültürünü aldık. O okulları kazanabilmek için dirsek çürüttük. Doğal olarak hakkımızı istiyoruz. Aslında bu konuşmak istemezdim ama sizin içinzdeki bu burnu büyüklerede birilerinin haddini bildirmesi lazım. 1
    • fth 28 Ekim 2013, Pazartesi 20:42:06 SEN VARKEN DÜŞMANA NE HACET. CS Bİ TEKNİSYEN OLARAK BELKİ OKULDAN ÇIKAR ÇIKMAZ LİSANS VERİLMEMELİ AMA SENİNE NASIL LİSANS ALDIĞINI BİLİYORUZ ÇIKMIŞIN TEPENİN BAŞINA BENİM TUZUM KURU DEMEK KOLAY O İNSANLAR 5 SENE SEN PARA KAZANIRKEN PARA HARCIYORLAR BİR KELİME ÖĞRENEBİLİRMİYİZ DİYE. AMA HAKLISIN EDEP PARAYLADA OKULLADA ÖĞRENİLMİYOR YOKSA BİYERDEN SENDE ALIRDIN. 0
    • beyin.dll 29 Ekim 2013, Salı 01:27:39 Tip okumaya hak kazanmayan adamlar Tus a giremiyor. Tus sinavina herkes girebilsin ve uzmanlik egitimi almaya hak kazanan herkes 4 yildan sonra uzman doktor olsun o zaman? Sonra MALta diye bir sirket ciksin cakma TUS sinavi yapsin. Sonra senin seviyende doktorcuklar turemezse ben de birsey bilmiyorum.. 0
  • Android Uygulaması 28 Ekim 2013, Pazartesi 12:02:33 Özellikle habom olayı en büyük darbeyi vurdu siz shyo mezunu arkadaslara. Ben habomda çalışan myo mezunu biriyim. Ben bile kendime haksızlık edildiğini,şirket tarafından sömürüldugumü düşünüyorum ki sizlere yapilan daha büyük haksızlık. Sirket simdi typsiz olarak yeni shyo mezunları alıyor tk ya. Önce habomdaki shyo mezunu arkadaslari degerlendirip haklarini vermek yerine tecrübesi olmayanları tkya alıyor. Thy böyle bi yer işte girmek için can atiyorduk ama şimdi soguttular bizleri sirketten. 4
  • nelly 28 Ekim 2013, Pazartesi 11:27:25 kardeşim anlattıklarında tamamen haklısın SHYO ların kalitesi düşüyor konusunda bilgili insanlar açıkta kalırken başka bölüm mezunları sivil havacılık şirketlerinde çalışıyorlar 1