LUFTHANSA UÇAĞI ÇİĞLİ'YE DAR DÜŞTÜ

    Çok beğenilenler

  • turkish 09 Mayıs 2013, Perşembe 17:31:07 Bir de THY Dispatcherlerine laf söylerler... az yakıt veriyorlar diye... Koskoca Kaptanlar yakıt almaya çekinirlerken... Adamlar o kadar sıkı denetlemeye rağmen yine de yakıt vermek için ellerinden geleni yapıyorlar... Bravo Tk Dispatch office 6
    • Dispatcher 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:35:43 Hicbir zaman hiçbir mesai arkadaşım az yakıt vermeye çalışmaz.O uçağın belli ağırlıkları hava durumu route min divert fuel.min.alternate route vs.vs. hazırlanıp ucaga plan verilir.Sefer kaptanı son hava durumuna göre elindeki son değerlere göre extra yakıt alabılır.Sorumluluk tamamen kaptana aittir.Şu an CFMU dan söz konusu uçağım alternate meydanına baktığımda ltfe yani bodrum gözükmektedir.LH kaptanı eğer ADB inemediği bir durum söz konusu değilse hava şartları meydan kaplılığı vs BJV yönelmesi gerekmektedir.Nasıl olurda başka bir meydana ki meydanda askeri çiğli meydanı bunu araştırmak gerekir.İndiği limana ait chart vs.bunları elinde varmıydır.O limana ait pist durumu değerleri nereden sahip?Ayrıca ineceği meydanda yer hizmetleri gerektirecek gerekli ekipman yakıt vs var olup olmadığını bilmeden o limana ki bu askeri bir havalimanı çok ACİL olmadıkça İNEMEZ.Kule nasıl iniş verdi o ayrı muamma.Kabaca o uçakta 3 tur atacak artı yedek meydana inecek yakıt vardır.büyük PİLOTAJ hatası 2
    • LTBQ 10 Mayıs 2013, Cuma 12:28:02 Dispatcher i onaylıyorum.ADB ye İLS direkt yaklaşma varken çiğli de turlu yaklaşma için havada yakıt ikmali mi yapmış?Çiğlinin 3 km. batısındaki kaklıç askeri meydanı ne güne duruyor?Bodrum lara divert yerine kaklıçı alternatif yapsınlar.Üstelik orası jet üssü değil. 0
  • başlık 09 Mayıs 2013, Perşembe 17:22:55 iğrenç bir başlık 5
    • evet 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:21:01 havacılık kültüründen yoksun 0
    • LTBQ 10 Mayıs 2013, Cuma 12:14:15 Dar düştü;Zar zor,ucu ucuna yetişti demektir.Dara düştü;Sıkıntılı,problemli bir durum yaşıyor demektir.Eskiler bilir... 0
  • Tüm yorumlar

  • Pilot 10 Ocak 2023, Salı 13:02:52 Pilot hangi kafayla yapmış bunu ve kim izin vermiş sır gibi kalmış Thy yapsa bunu topa tutulurdu 0
  • .. 10 Mayıs 2013, Cuma 17:28:46 resimde yazan , " çiğli'ye indi" fakat başlıkta yazan , " çiğli'ye dar düştü".. azeriler , indi yerine düştü der.. haberi yazan azeri galiba ! .. 1
  • sinan akerman 10 Mayıs 2013, Cuma 16:20:13 Lufthansa da acil inis yasayanlardanim..Istanbul-Düsseldorf ucagi Köln/Bonn havaalnina acil inis yapti.,havada resmen avci ucagi gibi pike yaparak,son anda atti kendini Köln/Bonna.en ücra köseye cekildi ucak,tanker geldi doldurdu benzini tekrar havalandik,Benzin konurken resmen hostesler terör estirdiler ucakda kimse ayaga kalkmiyacak yürümeyecek tuvalet yok su istemek yok hatta hasta olmak yok ( sarali bir cocuk vardi,az daha ölüyordu bunlarin yüzünden !! gercek atmiyorum,birebir yasadim..).. 0
  • noktaya , 10 Mayıs 2013, Cuma 16:10:47 Laga luga yapmayin. Adam denemis birdefa inmeyi. Flightradar da playback den bakin. Saati 12:50 utc yaptinizmi takip edebilirsiniz. 0
  • ??? 10 Mayıs 2013, Cuma 15:33:28 Bu arada Çiğli konusu açılmışken, İzmir'İn ikinci sivil havalimanı yapılacak mı orada ? ( askeri havalimanındanın yanındaki havalimanına? ) 0
  • kaklıçsivilolsun 10 Mayıs 2013, Cuma 13:27:49 Lufthansa nın uçuşları için katı kuralları var. Şirketin bu kuralları, pilotun inisiyatifini asgariye indirir.Olay başka bir şirkette vuku bulsaydı,Menderese iniş yapmayı planlıyabilirdi... 1
  • KİMSİN SEN ? 10 Mayıs 2013, Cuma 09:58:53 Fazla kurcalamayın.Belkide oraya inmesini gerektiren birşey taşıyordu yada oraya inmesini gerektiren birşeyler vardı... 0
  • Yuh 10 Mayıs 2013, Cuma 08:59:36 Sen yol boyunca Dest ve Alt ile diger yerlerin hava durumlarini takip etmeden mi ucuyorsun arkadas, hangi cagda yasiyorsun, Taf inda belli degilmi, metarinda belli degilmi, Alt hava durumu kriteryan yokmu Alt hava durumu herzaman Dest hava durumundan daha yuksek minimalar icermezmi, Significant bir hadise varsa ona gore yakit planlama kriteryan yokmu, savunmayin sunu arkadas ayip oluyor, sen yakitta Emer e girmissen bu da buyuk olaydir, bir planlama ve muhakemede sorun olduguna yolcuyu riske soktugunun gostergesidir, gercek nedir bu arkadaslar rezilligin dibine vurmuslardir, yolcularini rezil etmislerdir, bunu beceri olarak gostermek isteyen arkadaslarin gerceklerden kopuk yaklasimlarina da hayran kaldim, bitti 1
    • yuh a 10 Mayıs 2013, Cuma 15:24:58 sen lufthansa uçuş işletme başkanı olsan lufthansa ilk sene 5 ölümlü kaza yapar. 2
  • Meydey meydey 10 Mayıs 2013, Cuma 08:51:14 Hadi diyelim LTFE deki havaya güvenmedin Adnan Menderes e inmeyi dene, olmazsa zaten Mayday ile Çiğli ye inersin, Adnan Menderes i denemeden Çiğli gibi bir askeri meydana inmek ne demek? Anlamak mümkün değil. SHGM -ki neyi denetlediğini bile bilmeyenlerden oluşan bir kurum -umarım Çiğli ye indiği andaki yakıt miktarını kontrol etmiştir, burnuma kötü kokular geliyor. Yeterli yakıt alınmamış vs gibi. Biz destinasyona deneme bile yapmadan gidip Almanya da bir askeri meydana insek o kokpit ekibinin vay haline olurdu. Şirkete deli gibi para cezası gelirdi. Burdaki malum kişiler gibi yok "efendim mayday kelimesini kullandıydım" ; yok "istediğim yere inerdim" dediğinizde Alman ın suratındaki ifadeyi az çok tahmin edebiliyorum. 0
  • xxx 10 Mayıs 2013, Cuma 00:48:11 uçak yolcuları çiğlide indirmiş. yolcular otobüsle adb geçip pasaport kontorlunden geçmişler. ancak uçak hala çiğlide galiba. 0
  • PLT 10 Mayıs 2013, Cuma 00:00:11 yakıt krıtiği deniyor yedek meydan limiti vardır, ayrıca 1 kez bile adm'ye alçalmamış yani askeri üsse yönelmiş, geldiği rotada yedek meydan belirleyeceği bir çok yer var, diğer yöndenden luftansanın inemiyipte tk ve atlas'ın uçakları nasıl indi. bilgi kargaşası var bir çok kişinin savunması alınır bu olayda askeri meydana öyle gelip istediğin gibi ben mayday çağrısı yaptım ineceğim diye bir şey söz konusu değildir. Askeri Talimatlar Açık ve Sarihtir. 0
  • MET REPORT 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:53:32 LTBJ 092020Z VRB01KT 9999 FEW015 SCT030 BKN100 16/15 Q1010 NOSIG TAF AMD LTBJ 091958Z 0919/1018 VRB02KT 9999 SCT030 BKN100 PROB30 1002/1005 4000 BR TEMPO 1009/1013 -TSRA FEW015CB BKN025 TEMPO 1013/1017 4000 TSRA SCT015CB BKN025 LTFE 092020Z 13003KT 9999 SCT030 BKN090 17/15 Q1010 NOSIG TAF LTFE 091640Z 0918/1018 VRB02KT 9999 SCT035 BKN100 TEMPO 1006/1009 -SHRA BECMG 1009/1011 24012KT PROB40 TEMPO 1011/1015 -TSRA FEW020CB BKN030 BECMG 1014/1016 VRB02KT 0
  • alternate bdr 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:35:26 Şimdi aldığım bilgiye göre LT nin alternat i bodrummuş orda da hava cacık olduğundan hiç riske girmeden atmış kapağı LT kaptanı :)) Bu arada lufhansa da cocpit kalitesi yerlerdeymiş arkadaşlar alkolik pilotlar bile varmış durum çok vahim SHGM lt uçaklarına kontrolü elden bırakmamalıdır!!! 2
    • isim rumuz 10 Mayıs 2013, Cuma 11:33:37 ruslarla karıştırdın heralde alkol falan derken? almanlardan bahsediyoruz senin bu söylediğine kargalar güler 5
    • İsim/rumuz 10 Mayıs 2013, Cuma 12:25:17 Biri votka içiyor diğeri bira. Al birini vur ötekine. Ayran içecek hali yok tabiiiiiii. 0
    • LTBQ 10 Mayıs 2013, Cuma 12:32:26 Bir Rus pilot birkaç yıl önce ADB yerine yanıbaşındaki kısa Gaziemir pistine inmişti. 0
    • gaziemir 10 Mayıs 2013, Cuma 15:28:06 rus sarhoş udu da indi bizimkiler ayıkken indiler yanındakide kaptana kıl olduğu için söylemedi vahim. 1
  • Biz yapsak 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:12:06 Biz yapsak Alman makamlarindan korkunc bir ceza, kara listeler ve devamli takip etmeler ani kontroller filan olurduk, televizyonlardan sirketimiz yerin dibine dusecek tarzda canli yayinlara cikarilir, istatistiklerde kotulere ornek gosterilirdik, dunyaya rezil edilirdik, Eurozone da teleksle diger ulke otoritelerince takibe alinirdik, bir kere sorusturma bitene kadar belkide o ucak oaradan kalkamazdi... 0
    • Mayday 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:30:14 Yakit kritigine giren bir ucak eger Mayday cagrisi yapmis ise civardaki her inise musait meydana inebilir. Buna askeri meydan da dahildir! Dolayisi ile bir Turk ucagi da Avrupa havasahasinda yakit kritigine girdigi zaman Mayday cagrisi yaptiginda civardaki tum meydanlara (askeri dahil) inebilir. 1
  • Plt 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:05:59 askeri meydana inişte pilot insiyatifi yoktur, gerekli izinler hv.k.k. bu kadar kısa sürede nasıl alındı ilginç gerçekten, askeri kanunlar gereğince tüm uçak aranmalı ve dijital kayıt içeren telefon, kamera, fotoğraf makinası gibi cihazlara güvenlik sebebiyle el konulmalıdır, uçak tamamen arandıktan sonra ancak kalkışına izin verilmelidir. Talimat böyle diyor tabi değişmediyse :) 1
    • Mayday 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:28:30 Eger Mayday cagrisi yapmis ise civardaki her inise musait meydana inebilir. Buna askeri meydan da dahildir! 1
    • Plt.Kur. 10 Mayıs 2013, Cuma 17:56:01 Hocam siz biraz eskide kalmışsınız gibi. AKKA anlaşması gereği uçak, uçaksavar ve ağır silah sayılacak ekipmanın sayı ve yerlerini biz kendimiz rapor ediyoruz, böyle soğuk savaş dönemi istihbarat usullerine hiç gerek yok. İnternetten bile her türlü bilgiyi alabiliyorsun. Uçak rakip bir ülkenin değil, NATO üyesi bir devletin sivil uçağı. Kaldı ki, AKKA Anlaşması gereği Rusya dahil gelip üslerimizde denetleme yapabiliyor. Yani yukarıda yazdığınız önlemler uygun değil. Ancak, uçuş ekibini "götürebiliriz merkeze". 0
  • TÖVBE TÖVBE 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:06:26 MENDERES DEME YAAA. NE ZAMAN MENDERES İSMİNİ DUYSAM TÜYLERİM TİKEN TİKEN OLUYOR (rahmetliyle alakası yok) 2
  • a 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:52:31 neden yedek meydana inmemis acaba? demekki cok zora dusmus. cigli yedek meydan degil sonucta. yorum yapan arkadaslar biraz haksizca davranmislar, yok neden disari cikarmiyorlarmis yok diger meydandan neden yakit araci gelmiyormus. herhalde burasi yol gecen hani mi uluslararasi yolcuyu indir dolmusa koy izmire yolla istersen. yada git diger alandan yakit tankerini gonder. oldu herpimiz hazirlda bekleyelim neymis DLH cigliye inmis. lufthansa operasyon dusunsun kardesim bize ne, onlar gelip talep etsinler bu kadar basit 0
  • Lido 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:37:38 Lidoyu lufthansa yapmiyormu? Tk da Lidoyu kullaniyor bu arada Jeppesen Izmir Chart lmitleri Lidoyla ayni, Luft bunlarin uzerine ilave Marj koymus degil, diger inen sirketler kotu isler yapmis risk kabul etmis odegil, Sanki yazindan boyle bir anlam cikiyor!!!, Gercek olan bir sey var her Turk sirketi kalitelidir ve hicbir kaptan sivil havacilikta limitlerin altina inmez ADB ATC de ona musaade etmez, en basit havacilik kurali budur, burasi muz cumhuriyeti degil, bu olay sorusturulmali 0
  • Efe? 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:25:28 Son durum nedir? 0
  • Kaptan 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:22:24 SHGM olaya el koymalı. Yedeği kesinlikle çiğli olamaz. Minimumdiversion da yedege gitmeli. Kurallar ayaklar altına alınmış. SHGM ne olur şu olayı ört bas etme. Adamlar perişan ettiler yıllarca Türk şirketleri. Yok safa da uçağın cargosunda tahta kalkmış yok boya kirli diye. Şu yaptıklarına bakın adamların. Arkadaşlar gururla söylüyorum THY olarak şu anda standartlarımız birçok Avrupa şirketinden yüksekte. 0
  • Yazik 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:19:53 Lufthansayi savunan kardesim nerden biliyorsun Lufthansayida savunuyorsun hele bize bir de, Orada pilotmuydun, yoksa memurmu???? Turk olarak okadar derin nosyonun varda seni kabul mu ettiler iclerini sana doktulerde sen biliyon? Bu bilgiye nasil eristin neyle mukayese ettin, Iniste Kanat vurmalar park yerinde carpismalar sadece web e dusenler bunlar, daha bilmedigimiz neler var!!!Adam yan yana iki meydandan birine ILS i olmayan sivil ucuslara ozel izin gerektiren senin askeri ussune iniyor yahu hala onlari ovuyorsun!!! 0
  • Yaa 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:12:05 Sunu savunuyorsun ya baska sana ne diyeyim, yolcuyu perisan etmis, yakit alamamis daha binbir turlu rezillik, allahtan Cigli inisine izin vermiste, o bile supheli son anda ucagi gormuslerdir, hala bu kadar olayi savunuyorsun ya pesss sende bu kafayla Almanyada bir usse inersin ilerde, belki laf sanada geldi 0
  • Merak-Evet:( 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:47:44 Bilmeden yorum yapsam daha iyi olurdu tabii. Yakıttan tasarruf etmiştir odur budur diye. Siz bilenlere danışmakla hata etmişim anlaşılan. Yeterli ingilizcem de yok maalesef jar ops 1 i de çözemiyorum. Teşekkürler havacılık kültürünü yalamış yutmuş kardeşim. 0
  • Serdat 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:47:25 Uçak hala çigli de mi, bize yakit ikmalinin yspildigi ve Adnan Menderese hareket ettigi soylendi 1
  • Karistirmisti 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:44:13 Meydanlari karistirmistir allahtan Cumaovasina inmedi 2
    • Acaba? 10 Mayıs 2013, Cuma 12:28:11 Orası Gaziemir Meydanı. Cumaovası şimdiki Adnan Menderes Hava Limanı. Gaziemir'e inme şerefi THY'e aittir. Her hakkı mahfuzdur. 1
    • LTBQ 10 Mayıs 2013, Cuma 12:36:40 Cumaovası, bugünkü Adnan Menderes in eski adıdır! 0
  • :)) 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:33:10 Uçak ile ilgili son durum nedir bilgisi olan var mıdır acaba 0
  • Merak 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:07:40 bu uçak kurallarda belirtilen yakıt miktarını almadan havalanmış olabilir mi öyleyse bunun yaptırı mı var mı? 0
    • Cevap 10 Mayıs 2013, Cuma 17:35:20 Gererler.... Kaptanın lisansına el konulur. 0
  • Hayret 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:46:36 Bu Hansin havayolunun yaptigini okudum okudum anlamadim, senin yedegin yokmu kardesim, yakit planlamasini neye gore yaptin, Askeri Meydana niye inersin, nereden gorursun bu meydani, alcalma kartlari filan varmi, PCN degerleri bunu kaldirirmi, boyle bir hesabi bilirmisin, 10 mil var ADB ile aranda bu mesafeyidemi ucamiyordun, sen inemedin diger ucaklar nasil indi, belkide orayi ADB zannedip te indi, sunlari bir Turk kaptan yapsa Kaptanligini alirlar, bizdeki Hans hayranlari Lufthansada memur olani nerdeyse TK ya baspilot yapacaklar, ya bu iste bir is var yada mal zaman zaman kendini belli ediyor 0
    • Limitler 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:52:32 Havacilikta o indi bende inerim diye bir sey olamaz. Oldugu zaman sonu kaza ile sonuclanir. Her sirketin kendine ait kural, prosedur ve limitleri vardir. Lufthansa prosedurlerini harfi harfine uygulayan bir sirkettir ve burada da aynisi uygulanmistir. TK, AtlasJet birer Turk sirketidir, oraya defalarca inmis olabilirler ve dolayisi ile bir Alman ucagi ile kiyaslanamaz. Ayni karari bir Turk sirketinin pilotu verdigi zaman da bunun muhakak bir sebebi vardir ve sorgulanmamasi gerekir. 2
    • klimov 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:58:37 aynen hocam ,su an eldeki verilerle degerlendirildiginde anlam veremiyorum ;alternate e gidecek yakıt yok reserve de mi yok cigli kapalı olsaydı korfeze mi inecekti uçak çigli kuleden iniş izni almadıysa kesin yanlışlıkla indi 0
    • LTBQ 10 Mayıs 2013, Cuma 12:40:15 klimov;ASKERİYENİN RADARI UYUMAZ.ÖNLEMEK İÇİN JETLER KALKAR. 0
  • Vayy 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:37:43 Bu ulkenin basina neler geldi gecmiste bu Hanstan ve alman yalakalarindan, tarihe bir bakin, su an da oyle bir donem yasiyoruz maalesef 0
  • Efe 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:20:06 Yaklaşık 2.5 saattir uçağın içinde bekliyoruz. Sivil uçağa yakıt aktarımı yapabilecek altyapı burada yokmuş. Bu altyapıya sahip olan araç da sivil yola çıkamıyormuş. Askeriye de otobüsler ile buradan Adnan Menderes'e aktarılmaya izin vermiyor. Uçağın içinde oksijen cihazına bağlı yolcular var. Durumun nasıl ve ne zaman çözüleceğine dair en ufak bilgi yok... 1
    • Doğru değil 10 Mayıs 2013, Cuma 17:32:17 O altyapı da üst yapı da var, merak etme. Askeri meydana inen kaptanın söylediklerine ne inanıyorsun. Ancak, yakıt ücretinin ödenmesi ile ilgili prosedürlerin yerine getirilmesi lazım. NATO ülkelerinin yakıtları da, tek nokta ikmal noktaları da standarttır. Türkiyenin en ücra havaalanına da gitse uçağı söküp tekrar takarlar, burası Al(a)manya değil. Önce senin uçağının Kaptanının Çiğliden Mendererese GİDEBİLECEĞİNDEN emin olmaları lazım. 0
  • Acaba? 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:13:45 Çiğli'de, hemen Meydan Harekat'ın yanında 2 adet Üniversal uçak merdiveni vardı. Merdiven sorunundan değil de, sanki gümrüğü ve pasaport kontrolu (çağrı ile gelen) olmayan bir askeri meydana inmenin doğal sonucu (!) olarak yolcusu ile birlikte bekletildiğini düşünüyorum. Allahtan Kaklıç'a inmemiş... 1
  • k/m1 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:05:20 kaptan insiyatif kullanmış risk almamış askeri havalimanına inmiş, tebrik etmem lazım... 8
    • evet k/m 10 Mayıs 2013, Cuma 01:23:00 hem sarışın hem renkli gözlü,hem de yakışıklı,ama yedek meydana gidecek yakıtı harcamış "yada" almamış,acaba tebrik mi etmek lazım?Bence evet o uçağı Almanyadan buraya kadar getirdiği için tebrik etmek lazım gerçi uçak airbus kendi kendini götürmüş bile olabilir.. 0
  • Comedians of LH 09 Mayıs 2013, Perşembe 18:36:20 LH yı savunanlar siz ne iki yüzlü insanlarsınız varyaaa...Aynısını THY yapsa globally fosss , canımız kimlere emanet diye çığırtkanlığa başlamıştınız..Ama LH yapınca bi durun bakalım acaba nolmuş , iyi yapmış ws oluyor değil mi ? :)))) 2
  • hahaha 09 Mayıs 2013, Perşembe 18:30:47 Gulecegimde yoktu pilot amcam yasli galiba eskiden adnan menderes yoktu cigli havalimanina iniliyodu orayi daha sivil saniyo olabilir bu ne akla hizmet boyle 0
  • CAN AKDOĞAN 09 Mayıs 2013, Perşembe 18:21:30 Aynı saatlerde ADB güney pistinden inmeye çalışan Atlasjet'in ECN-ADB uçağındaydım. Şiddetli rüzgar ve yağmur yüzünden pisti pas geçip kuzeyden indik . İndikten sonra fark ettim herkesin yüzü bembeyazdı (Ben dahil). 0
    • Sevgili Can 10 Mayıs 2013, Cuma 12:31:56 Mutluluk insanın yüzüne ışık veriyor demek ki... 0
  • muratcim 09 Mayıs 2013, Perşembe 18:20:19 almanlar dogrulari bilir demi 0
  • murat 09 Mayıs 2013, Perşembe 17:49:19 doğru olanı yapmışlar, risk almamışlar.. tebrik ediyorum. 11
    • Alman Sevgisi 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:06:53 BAK OĞLUM GİT... Kağıttan uçaklarınla oyna, boyundan büyük işlere girme... Nerede bu adamın RTE ve Final reserve yakıtları... Kaç dakikalık yakıtla gelebilmiş ki? Yedek meydanı Çiğli miymiş? Çiğli'nin alçalma Chartları varmıymış? Acaba Türk SHGM bu pilotları hemen denetleyecek mi? Baksan Level 6 İngilizce level 7 Almanca biliyorlar ama Münih'ten İzmir'e gidemiyorlar... Achtung? 0
    • u 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:49:55 tabii lufhansa olunca dogru ayni durumda thy olsaydi kimbilir ne gulunc elestiri uydurmustunuz 1
  • Tug 09 Mayıs 2013, Perşembe 17:38:20 THY yapsa topa tutarsınız. ADB meydanının yedeği neresiymiş acaba. Neden varış yedeğine bile divert edemeden askeri meydana inmiş? Başlığa takılmışsınız ama ( bence haklısınız da) daha önemli sorular var, önce onları sormak lazım. 2
    • Acele niye 09 Mayıs 2013, Perşembe 17:51:24 Durun hemen oyle THY veya DLH diye karsilastirip yargilamayin. Ne olup bittigine bakmak lazim. Kaldi ki onemli olan daha fazla zor durumda kalmadan ucagin sag salim biryerlere inebilmis olmasi! Onemli sorular var gercekten sorulacak. Zaman akisinda daha fazla bilgi gelir umariz.. 3
  • oduncu 09 Mayıs 2013, Perşembe 17:37:58 ryan air gibi lufthansadami artik depoyu fullamiyor ? 1
    • adb DK. 10 Mayıs 2013, Cuma 11:58:18 Yok Yok.RYAN AİR gibi diil.Uçan Beygir gibi. 1
  • :) 09 Mayıs 2013, Perşembe 17:27:31 Sizin şu başlıklarınız beni öldürecek bir gün ... Alemsiniz ya. 0
  • ... 09 Mayıs 2013, Perşembe 17:25:41 başlıktakı düştü ifadesi uygun olmamış. 1