LUFHTANSA’NIN PİLOTLARINI THY KAPTI

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 10:35:09 Hepiniz vatan hainisiniz Not işsiz pilot felan değilim 9
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 10:43:06 INGILIZCE SINAVI , HTA , DLR , SIMULATOR, MULAKAT, VS. VS. HEPSINI HAKKINI VEREREK GECMISLERDIR MUTLAKA... 87 de 87. %100. BASARI.... ZIRA YABANCI YA... ONLAR USTUN INSANLAR YA... BIZIM TURK KAPTANLAR TIRIK YA... THY YONETIMINE SOYLEYECEK COK SEY VAR AMA YAYINLANMAZ... SADECE ALLAHA HAVALE EDIYORUM... 3
    • Ne alaka? 24 Nisan 2014, Perşembe 17:35:08 Dostum Allah'a havale edeceginize once birlesin ve sendikaniz yada derneginiz hukuksal yollardan meseleyi cozsun. 1
    • yolcu 25 Nisan 2014, Cuma 00:31:08 hangi sendika ?senin haberin yok galiba Hava-İş "makas değiştirdi"PEMBE SENDİKA oldu,işçilerini önce birbirine kırdırıyor(pilot-kabin memuru,pilot-teknisyen kavgaları)sonrada uygun biçimde ambalajlayıp AKPKK hükümetine yani thy yönetimine satıyor. 1
    • Yabancılar 25 Nisan 2014, Cuma 20:24:59 Bodrum da Taxi yoluna inen Yabancı misali çok olayları var ancak çoğunlukla Tecrübeli Türk F/O lar tarafından zamanında yapılan gerekli müdahaleler sonucunda önüne geçiliyordu ama burada ki arkadaş muhtemelen yetiştirilen yeni F/O lardan yada bilemediğimiz bir nedenle bu durum yaşandı. Yazık THY nin alabileceği yüzlerce Tecrübeli F/O ve Kaptan yerine başka hiçbir yerde iş bulamayan yabancı F/O ve Kaptan yatağı haline getiriliyor Bayrak taşıyıcı. Şu Türk lere dayatılan şartları Yabancılardan da isteyin bakalım kaç tanesi girebilir yada çalışanlara uygulayın kaç kişi kalır. Ayrıca bunlar Lufthansa dan değil alt şirketinde çalışanlar, o kadar iyilerse Lufthansa da işe başlasalardı yada Avrupa daki başka bir şirkette. Yabancılar için yeni çıkılan ilan şartlarını Türk Pilotlara uygulayın bakalım kaç tane Yabancı pilot ihtiyacı kalır, en azından kalitelileri seçme imkanı bulursunuz. Tecrübeli Türk pilotlardan boşalacak alana da işsiz ve parasız olduğu için mağdur olan ve ne yazık 0
  • Tüm yorumlar

  • Gurbetci 26 Nisan 2014, Cumartesi 18:31:10 UTANIN BE DAHA BUGUN BERLIN KREUZBERGDE NAZILER YURUYUS YAPACAKDI KREUZBERGIDE SECMELERININ NEDENI TURKLERIN YOGUN OLDUGU SEMT DIYE.ADAMLAR HER FIRSATTA TURKLERI ELLERINDEN GELSE BIR KASIK SUYDA BOGACAKLAR,SIZDE AYDA 12000 EUROYLA ALMANLARI DOYURMAYA CALISIONUZ.ALLAH ISLAH ETSIN SIZIN GIBI VATAN HAYINLERINI 1
  • ... 26 Nisan 2014, Cumartesi 16:03:28 Bu olay göstermiştir ki TC içeriden işgale uğramıştır.Bu kadar net. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2014, Cuma 23:39:58 TK ogretmenleri yorumunun sahibine Türkiyenin en büyük filosundan; arkadasim kuyruk acın nereden sen bir soyler misin? Assesment'a geldin simulatorden mi caktin? O videoyu ceken ogretmenlerin acaba yuzde kaci kadar guveniyorsun kendine? Kendine guveniyorsan hodri meydan simulator orada sen cekte bir izleyelim. TK ogretmenleri her filonun standardi en yuksek kaptanlarindan secilir. Egitim yonetime yakınlıkla degil bu ise gonul vererek gece gunduz demeden emek sarf ederek olur. O filo bugunlere kolay gelmedi. 3
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2014, Cuma 20:38:07 Sonun Başlangıcı 0
  • Adalet... 25 Nisan 2014, Cuma 19:52:22 Aslında istenilen sadece bu. Öncelikle bunlar Lufthansa dan değil, alt şirketinden ve madem o kadar iyiler di Lufthansa istihdam etseydi. Bakın temel sorun neden Yabancı alınıyor dan çok Türk lerden istenen hiç bir şeyin onlardan istenmemesi. Onlardan neredeyse hiç bir şey istenmezken Türk ler ; 5 ayrı İngilizce sınavı, HTA, DLR 1-2 vb çok fazla ve sonuçları tartışmalı talepleri karşılamak durumunda kalıyor. Basit bir mantıkla; aynı şartlar olsa yüzlerce Tecrübeli F/O ve Kaptan bu niteliği tartışmalı Yabancılar yerine THY de işe başlar aynı şekilde Kaptan lık sırası gelmiş olanlar da Kaptan olur. Diğer şirketlerde kaybettiği adamlar yerine piyasadaki işsiz pilotları alıp yetiştirir nasılsa parayı da onlardan alıyorlar, uçuş okulları da daha fazla öğrenciye kavuşur biraz basitçe ifade etsem de iyi niyetle bakan bir göz bunu görebilir. Böylece bir süre sonra gerçekten ciddi bir havacılık ülkesi haline gelebiliriz. Ama lütfen her olay ve kazadan sonra konulup kalan bu sınavlara gerçekçi b 0
  • KAPTI MI? 25 Nisan 2014, Cuma 15:09:43 TC Vatandaşlarının HAKINI almanlar KAPTIII 0
  • Tk ogretmenleri 25 Nisan 2014, Cuma 14:58:01 1-Tip Md une veya yonetime yakindir 2- Kendi sim lerine beraber girerler cunku kendilerine guvensizdirler 3-Kendilerini herkesten ustun gorur baskalarini begenmezler 4- Organik dayanisma gosterier 5- Bir Sim videosu cektiler yuzlerine gozlerine bulastirdilar 0
  • Android Uygulaması 25 Nisan 2014, Cuma 14:22:44 rumuz yok arkadas bi yorum yapmis, sivilden gelen arkadas hayatta kendini gelistirememis cart curt demis, bende olsa 200 saati olani ise almam demis...Sen ne cok biliyosun ya askermisin yoksa 200 saati alip ise baslayip kaptan olanlara ne diceksin...manyakmisin nesin git yat asagi gelismems beyin seni 0
    • rumuz yok 25 Nisan 2014, Cuma 20:41:08 asker degilim. 200 saati olan insanlardan birisiyim ve maalesef %80imizin yetersiz oldugunu gorebilecek kadar objektifim. Sanada uyanmanı tavsiye ederim yoksa daha cok iş beklersn 0
  • vali 25 Nisan 2014, Cuma 14:12:11 Müstemleke valisi nerede imiş? Herşeyin bir raconu vardır , müstemleke valisiz olmaz bu iş.Onun atanmasını resmi olarak yapılmasını dövletimizden dört gözle bekliyoruz. 0
  • gezici pilot 25 Nisan 2014, Cuma 13:53:22 Madem iş yok ayaklanma mevsimi geliyor; deniz gözlüğü ile bandanamı hazırlayayım. 1
  • Alman 25 Nisan 2014, Cuma 13:34:09 Onlarla ilgili herkesin bildigi sey-Yahudi soykirimi ve gurbetci vatandaslarimiza kotu muamelerde bulunmalari, bizlerden nefret etmeleri,1. Dunya savasinda bizi batakliga cekmeleri, biralarinin ve ayrica pornolarinin guzel olmasidir 2
  • mikealfa 25 Nisan 2014, Cuma 13:15:04 bazı yorumları dehşetle okuyorum, "işsiz türk pilotlar, siz bunu hakkediyorsunuz" demeye getirmek için ingilizce seviyelerinden vurmaya çalışmışlar. okullarda nitelikli ingilizce eğitim veriliyor veya özel ingilizce kursları çok ucuza eğitim veriyor da bizim mi haberimiz yok? "Kişisel ilgisiyle geliştirebilir" diyebilir bu kafalar, kendi azmiyle dil seviyesinin gelebileceği nokta da çok ileri bir nokta olmayacaktır. Bu noktada aklıma şu geldi, THY'nin 2013 nisan'da florida'ya gönderdiği adayların bazılarına orada ets tarafından kurs verildi, sertifikalarını bizzat instagramdan görmüştüm. Bu adaylar toefl'dan, mülakattaki ingilizce konuşmadan, ayrıca mülakattan sonraki ingilizce mülakattan geçen insanlardı. İşsiz türk pilot değilim, pilotluk hayali elinden 2 kez alınmış birisi olarak daha mesnetli yorumlar yapılması gerektiğini düşünüyorum. 0
  • Hakkaten oyle 25 Nisan 2014, Cuma 12:58:27 Onlarin hastabakicilari Ulkemizde Doktor olarak calisir yani egitimleri okkaddar guzel, bizde universite mezunlari Almanyada denklikte ilkokul kabul edilir, beyinless kardesim sozum sana 0
  • Havacı 25 Nisan 2014, Cuma 12:14:40 Bir reklam vardı ağzı olan konuşuyor diye. Şimdi de internet bağlantısı olan, MS fligh simulatorda uçak indiren tipler gelmiş burda ahkam kesiyor. Bak sevgili kamil kardeşim, yorum yazmadan önce düşünmelisin. Biliyorum zor ama birazcık dene, olur mu ? Senin dediğin gibi olsun işsiz pilotlarımız yetersiz(!). Peki bu yabancı arkadaşların sağ koltuğunda oturan ve mesul kaptan olacakları uçak tipinde onlardan çok daha tecrübeli olan F/O larımız da mı yetersiz ? Bu garip yapı ile kokpitteki uyum ve koordinasyon ne olacak hiç düşünüldü mü ? Yabancı pilota ve CRM'e sonuna kadar eyvallah, zaten modern havacılığın gereği bu. Ama bu şekilde değil. Malum zihniyetin, Türklüğe olan bakışını biliyoruz. Asker-sivil, havacı-karacı, döner kanat-sabit kanat diye birbirimizi yemeyi bırakıp birlik olmalıyız artık. Balo düzenlemekten başka bir işlevi olmayan Talpa yerine, Türk pilotlarının hukukunu koruyacak bir sendikaya ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum. Herkese emniyetli uçuşlar dilerim... 0
  • rumuz yok 25 Nisan 2014, Cuma 12:12:21 arkadaslar su yazacaklarım hosunuza gitmeyecek. Hepimiz cok iyi biliyoruz ki sivil ucus okullarını bitiren arkadaslarımızın %80 i hayatlarında basarısız olmus, kendini gelistirememis arkadaslarımız. Zaten daha toefl alabilecek seviyesi olmayıp da bizden toefl istiyorlar diye serzeniste bulunuyorsanız cok yanlıs meslege yonelmissinizdir. Sahsen bende 200 saati olup basvuran bircok arkadası elerdim. Birazcık hatayı aynada arayın. (Yabancı pilot alımını kesinlikle desteklemiyorum fakat 200 saati olan bircok arkadas da bu isi yapmayı maalesef hak etmiyor) 4
    • rumuz var 25 Nisan 2014, Cuma 13:47:22 katiliyorum. özellikle laf atilan thy ve sunexpress'in alim sürecleri gercekten hak eden kisilerin gecebilecegi derecede elemelerdir. onlardan elendikten sonra thy nin hangi ülkeden kimi aldigi önemli degil. siz türk vatandasi olarak bu elemeleri gecin öncelikle. bu elemelerde ne torpil, ne kiyak isliyor. yabanci pilotlarin bu elemelerden gecmedikleri söylentisi yalandir. thy'ye giren yabanci yardimci pilotlar thy bünyesinde kaptan olamiyor, onlara da böyle bir yaptirim var. üniversitede rahat rahat yatmak icin öylesine bölüm secip sonra "thy yabanci pilot" aliyor diye aglamayi sacma buluyorum. 4
    • Cevap? 25 Nisan 2014, Cuma 13:50:59 Toefl'dan 85 almış, Level 6 olan bir arkadaşımızın THY'nin dil sınavından bırakılmasına ne cevap verirsiniz? Başpilot ve öğretmen pilot olan bir kaptanımızın simülatörde yetersiz görülmesine ne dersin? 1
    • ... 25 Nisan 2014, Cuma 15:00:45 THY'nin ASAF'ı Fransa'da simde çakmamış mıydı?Bu adam şimdi nasıl THY'de A340 uçurup, uçuş işltme md yapıyor bana bir açıkla bakayım RUMUZ VAR? 0
    • rumuz var 26 Nisan 2014, Cumartesi 00:03:38 toefl'in sistemini bilen bir kisi normal derecede ingilizce ile cok net 85 alabilir. level 6 yi ben sinav olarak göremiyorum malesef. hic calismadan girince 4-5 alinabilir. ama thy sinavina calismayinca kalmak mümkün, burada sadece ezber degil, kule konusmalari da veriliyor, bunlari yapamamis olabilir arkadasiniz. ... arkadas, ben bilmiyorum kimin simulatörden cakip cakmadigini, ama simulatörden cakmak cok anormal birsey degil. ucus gecmisinde bir sorun yasamamis olmak, kidemli olmak, ve cevresi tarafindan saygi duyulan birey olmaktir önemli olan. bilmiyorum sektörün icinde misin, ama sivilden gelip sivil ucus okullarindaki pilotlarin %80'inin gercekten bahsedildigi gibi "dur bir de bu meslegi deneyeyim" tarzda olduklarini görememek gercekten düsündürücü. 0
  • rezalet 25 Nisan 2014, Cuma 11:29:15 kendi insanına bu kadar düşman olanlar yıllarca içlerinde sakladıkları kinlerini iktidar olunca nasıl da gün yüzüne çıkardılar ! aynısını alman yapar mıydı acaba ? nedir bu yabancı hayranlığı ? hem müslümanız diyorlar hem yabancılara küfrediyorlar hem onlar ve icatları için de ölüyorlar ! ne biçim bir millet olduk allahım sen bizi koru ! 0
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2014, Cuma 10:40:24 Bursa da havlucu Recebe, Karabük fabrikasında tesviyeci Hasana düşman, fakir köylü Hatçe kadına, ırgat Süleymana düşman, sana düşman, bana düşman, düşünen insana düşman, vatan ki bu insanların evidir, sevgilim, onlar vatana düşman… 0
  • .............. 25 Nisan 2014, Cuma 08:49:39 yabancı memurlar ne zaman geliyor? 0
  • Onem sirasi 25 Nisan 2014, Cuma 08:14:42 TK da pilotlarin onem sirasi soyledir; once yabanci Kaptanlar, daha sonra yabanci FO lar Sonra Charterda ucmus Kaptan ve FO lar daha sonra kendi yetistirdikleri. Tk kendi malini begenmez, halbuki kendisi ayni pilotu dolu dolu oldukca uzun suren egitim ardindan yurtdisi sim merkezlerinde yabanci hocalarla yetistirir. Onem sirasinda lise yuksek okul vs asla kriter degildir. Tecrubeye de bakilmaz, charterda calisma, ucus, destinasyon miktarlarinada bakilmaz.Yine bu onem sirasina gore Charterdan gelen Mudure yakin kisilerden Ogretmen listeleri de olusturulur ve digerlerine itinayla baski yapilir. Oyuzden huzuruda kimse bulamaz. Herkes gunu kurtarmaya calisir 0
  • Lise 25 Nisan 2014, Cuma 07:54:29 Hepsi Lise mezunu- 0
  • İşsiz Pilotlara 25 Nisan 2014, Cuma 07:47:13 Biraz kendinize bakın ? Bu iş her kafasına esenin yapabileceği bir iş değil. Bir pır pır uçak uçurmskla pilot olunmuyor. Belli bir kalite ve yeteneğe sahip olmak lazım. Baba parasıyla olmaz bu işler. 2
    • Beş dakika .. 25 Nisan 2014, Cuma 12:31:53 Dostum böyle yazdığına göre çok üstün yetenekli bir kişi olabilirsin amma bu kadar yazıya da beş dakika düşün ve öyle yaz yaw. Bu kadar insan neden bahsediyor diye. Haa belki de bu yazıları rakip firmalardan kişiler THY yi karalamak adına da yazıyor olabilir. Yine de 5 dak düşünmeden pır pır mır pır deme dimi. 0
  • Android Uygulaması 25 Nisan 2014, Cuma 07:21:30 Ben thy de çalışan ve emekliliği gelmiş bir kaptan pilotum . Yanıma ne zaman bir yabancı fo otursa , aklıma ilk gelen şey; acaba havada bana birşey olsa , bu herif bu tayyareyi sağ salim indirebilirmi? Güvenmiyorum ve hiç bir zaman da güvenmeyeceğim.Bunca işsiz Türk genci varken , yanıma alman , yunan gelince sinir oluyorum. Bizim çocuklara o memleketlerde değer verilmiyor çünkü. Bu kadar işsiz Türk evladı varken , bu yaşa kadar uçmaktan da utanıyorrum , asker kökenli olmaktan da , bu şirkette uçmaktan da ! Ne deseniz haklısınız... 0
    • siz utanmayın hocam 25 Nisan 2014, Cuma 13:14:07 bu incelikte düşünüyorsanız utanmayın lütfen. biz sadece uçmak istiyoruz. isteneni de yapıyoruz. ama nafile 0
  • arap airlines cabin 25 Nisan 2014, Cuma 03:38:11 yahu Temel kotil; disaridan personel alacagina ülkenin adamlarını ise almaya bak! 2 yıldır bekliyirum Thy girmeyi tam bu sene derken yas sinirina takildim. 89'la sinirlamak neyin nesi? tecrubesiz comezleri ise almaya calisiyorsunda bu comezler isi kimden ogrenecek?maksat genc dinamik personel yetistirmek mi ? 2 ay once Adana -istanbul seferi sirasinda emergency koltugunda gider iken ucak taksiden take off olacagi esnada hostesin kapilarini kitlemedigini farkettim ve söyledim. takeoff pazisyonunda hostes kapi kilitledi.ve ben defalarca ozur diledi.sanirim isin ciddiyetini anlamadi...gerci sorun hosteste degil, bastakilerde.. 6
    • bihaber 25 Nisan 2014, Cuma 10:23:50 Kapı kilitlemek ne demek, senin ne konuştuğundan haberin yok bir de TK ya mı girip uçacaksın. 0
  • Mustafa Bayraktar 25 Nisan 2014, Cuma 02:54:33 Lufthansa Pilotları Çok Kaliteli Pilotlardır.THY´yi Tebrik Etmek Lazım 11
    • ... 25 Nisan 2014, Cuma 07:49:24 Uzunluğu 20 li mi,30 lu mu cm?Süre ne kadar 14 mü,yarım saat, 1 saat;test pilotu olarak en iyi sen biliyorsun anlaşılan. 0
    • kabuklu 25 Nisan 2014, Cuma 17:44:42 yemişi kabuklu severmiş mustafa bayraktar 0
  • diyecek ne kaldi 25 Nisan 2014, Cuma 02:52:00 SHGM yi takmayan sirket .. yuzde 10 yabanci kuralini hice sayan thy ve sunexpress e bir yaptirim olucak mi? bu anadolu topraklarinda uzun suredir goremedigimiz bir adam cikicak mi bu rezalete dur diyecek? Soyliyeym mi tabiki hayir... artik utaniyorum sizinle ayni ortamda yasamaktan 1
  • Android Uygulaması 25 Nisan 2014, Cuma 02:02:06 Reklaminda igdira giden pilot almanmis raki sis kebab cok guzel.. danke turkish airlines 0
  • ADALET 25 Nisan 2014, Cuma 01:32:19 DLR1-2 DIYE MILLETI ELERKEN, DLR-2 YE GIRMEYEN TOEFL VERMEYENLERI NASIL ISPANYA YA TYPE EGITIMINE GONDERDINIZ BU MU PILOT ALMA KRITERINIZ SIZIN BU MU ADALETINIZ BIZIM ALIN TERIMIZIN HAKKINA KAST EDENLER NE OLACAK! 1
  • Huseyin 25 Nisan 2014, Cuma 01:20:35 Biri Lufthansanın çıkmalarını alır, diğeri Stella'nın kapısında bekler mezun olanı hemen buraya getirir. Biz de hayal kurarız. 30000 avro (enaz) tip parasını nerden buluruz diye kara kara düşünürüz. Zaten son kurşunumuzu atmışızdır. Tek çare THYdir. O da zaten Türk vatandaşlarını kapıda bekletir. Allah sonumuzu hayır etsin 0
  • Android Uygulaması 25 Nisan 2014, Cuma 01:15:15 Abartmayinda bire kardesim ben turkum uni mezunuyum boeing tip lisansim var toeic puanim 830 thy mulakata bile almadi baska insaf yahu embesil bile olsa yabanci alacak bunlar neyimiz eksik ciksinlar acikca turk istemiyruz desinler anliyalim yeter bune be 1
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 23:33:17 Ayda 1-2 kere adana-istanbul arası uçarım,pegasusun onur airin 90-100 liraya uçtugu dönemde thy 180-280lira arası uçuyor.o yüzden thy ile uçmam.bu haberi okuduktan sonrada anlıyorum ki thy g(germany)hy olmuş.thy bu hatta aynı fiyatlarda uçsa bile yinede thy ile uçmayacagım.ülkemin pilotuyla uçacagım.. 1
    • sebep 25 Nisan 2014, Cuma 07:13:23 onur atlas pegasus 100% türk pilotlarla uçuyor sanıyorsun sanırım. sana iyi uçuşlar 0
  • yazik gunah 24 Nisan 2014, Perşembe 23:12:54 İsyan ettiren tek nokta.. Sen ben lufthansaya basvursak vatandaslik ve kendi dilini kosar.. Bizim thy butun yabancilari neredeyse kosulsuz aliyor.. Allah coluklarindan cocuklarindan cikarsin sozde muslumanlarin 1
  • Almanyadan... 24 Nisan 2014, Perşembe 22:58:49 'iPhone Uygulamasi' arkadasa: Almanyada lise mezunu, Türkiyede lise mezunu ile kiyaslayamassiniz. Burada lise mezun olmak öyle kolay degil. Zaten türkiyedeki lise mezun olan almanyada orta okul derecesine giriyor. Burada herkes lise mezunu olamiyor. Egitim mükemmel, ama zor. Türkiyede duyuyorum, cogu liseyi pekiyi'le bitiriyor; Almanyada liseyi pekiyi ile bitirmek süper zeki olmak demek. Onun icin lise mezun deyip asalamayin. Neden THY yerli pilotlari tercih etmiyor, buna bir anlam veremiyorum. Bir sirket personelini kendisi egitip yetistirmesse, hazira giderse para tasarruf etmek istiyor demekki. ..But by acting this way such companies lose identity and profile, which becomes a disadvantage lateron (bu cümleye türkcem yetersiz geldi). Almanyadan selamlar. 1
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 22:57:30 Sana yazıklar olsun Temel Kotil.Gün gelecek sen de hesap vereceksin ! 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 22:55:10 Sivil havacilik yetkilileri yabancilara verilip kendi vatandasina taninmayan haklara nasil goz yumabiliyor,nasil vicdanlari rahat ediyor anlasilir gibi deil ya gorevinizi yerine getirin yada yapilmasina musade edin 0
  • bir soru 24 Nisan 2014, Perşembe 22:54:46 Thy pilot elemelerinde kullanilan dlr sistemi lufthansa tarafindan degerlendiriliyorsa turk pilotlar bu sinavin sonuclarina nasil guvenecek? Eger bu gelen alman pilotlar gercekse kasitli olarak eleme olmus olabilir mi? Herkesin aklina bu geliyor 0
    • bir cevap 25 Nisan 2014, Cuma 11:31:02 lufthansa tarafindan degil, alman havacilik merkezi tarafindan degerlendiriliyor. 1
    • evet 25 Nisan 2014, Cuma 12:46:00 arkadaş mantıklı bir konuya değinmiş.. lufthansa ile organik bağı var o şirketin.. olmasa ne olur gene şaibeli bir durum 0
    • Onlar daha adil. 25 Nisan 2014, Cuma 20:01:51 Arkadaşlar inanın eğer Almanlar değerlendirse çok daha adil olurdu bu sınavlar. sağolsun her ne kadar Almanya değerlendiriyor deseler de aslında burada okuyup sadece sonuçlarını Almanya ya gönderiyorlar, yenisini bilmem günahını almayayım ama eskiden DLR ı değerlendiren Sevil isimli bayan keyfince ve bazen de verilen talimatlar doğrultusunda bu sonuçlarla istediği gibi oynuyordu, ben dahil çok kişinin günahına girdi. Hakkımı helal etmiyorum. Bunu ilk defa duyan arkadaşlar mutlaka vardır biraz araştırır veya eski yazılarda ki bazı yorumları okursanız, İngilizce ve DLR da ara kademe deki bazı insanların yaptıklarını ayrıntıları ile öğrenebilirsiniz. 0
  • TALPA 24 Nisan 2014, Perşembe 22:38:14 Talpa "yabancı pilotlar gününü". doyasıya kutlasın. 1
  • november mike yankee 24 Nisan 2014, Perşembe 22:25:53 her yabancı pilot alımında bu sitenin gazına gelip ağlayıp sızlayacağınıza biraz da kendinize ayna tutun. thy'nin tutumu yanlış ben de biliyorum ama bu kadar tepki geleceğini bilerek, hiçbir maddi kazancı olmayacağını bilerek yabancı pilot alıyorsa bu şirket, demek ki sizinle de alakalı bir sebebi vardır. alman türkiye'de iş arıyorsa siz de başka ülkede iş arayın. dünya abd ve avrupa'dan ibaret değil. sinapur, dubai, kore, japonya, hong kong; bunların hiçbiri vatandaşlık şartı aramıyor. siz eğitime başlarken thy'de iş garantili kurs diye başlamış gibi konuşuyorsunuz, üstüne bir de hepinizin burnu 747 kaptanı gibi havada. siz daha işe girmeden böyleyseniz işe girince howard hughes gibi dolaşırsınız artık. daha türkçe imla bilmiyorsunuz sonra site yorumlarında iş istiyorsunuz. hadi diyelim thy türk düşmanı, thy'nin en büyük rakibi niye durmadan asker alıyor da sizi almıyor? onlar da mı türk düşmanı? haklı olduğunuz yerde bu tutumunuzla haksız konuma düşüyorsunuz. 6
    • N M Y'ye 25 Nisan 2014, Cuma 10:27:17 yahu anlatıyoruz işte. istenilen herşeyi yaptık her sınavı geçtik yine de almadılar diye. Niye almıyorlar Türk pilotu? Çünkü bu anlattıklarımı 40 defa daha anlatsam anlamayacak, sizin gibi adamlar yüzünden almıyorlar. Yanlışlıkla sizi işe almışlar şimdi her geleni size benzeyecek diye korkuyor. 0
  • oha 24 Nisan 2014, Perşembe 21:27:15 Kanim dondu resmen.. İssiz turk pilotlara tavsiyem gidin bu ulkeden artik.. Yasanamaz hale geldi 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 21:16:42 Problemli yabancı sayısı hiçte az değil. CRM i zayıf yabancıları toplamışlar. Yanlış piste iniyorlar, yakıt hesabı yapamayıp minimum yakıtın altında iniş yapıyorlar. Sanal kırım anlamına gelen durumlarda bile göstermelik ceza alıyorlar. Cezanın ne olduğunu bile öğrenemiyoruz. İngilizcesi zayıf olanlardan bahsetmiyorum bile. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 21:06:17 Hayırlara vesile olsun inşallah:)))) 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 20:52:00 Havacılık çok abartılıyor bizde. Maaş adeletsizliği çok fazla. Yabancı pilotlarla bu iş kırılır biraz. Yoksa THY bu sendika, maaş problemleri yüzünden direk çökerdi demedi demeyin. Doğru hamle 3
  • Gurbetci Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 20:03:46 Ucaklardaki Turk sehir isimlerini silsinler artik,resmen dalga geciolar. Butun ucaklarin bir tek ismi olsun ''DAS BOOT'' THY nin ismide degissin ''DUETSCHE LUFTWAFFE'' olsun. Oldu olmaya tam olsun. 0
  • Utku 24 Nisan 2014, Perşembe 20:00:59 Arkadaslar bir kere yazmistim bir daha yaziyorum. Suan beraber Mastir (Makina Bölümü) yaptigim arkadasim 2008 yilinda Lufthansaya mülakatlara gitmisti. Dedigi aynen söyle: ´Asansörde yukari cikarken ben, bir tane alman ve bir tane piskolog var. Alman cocuk piskologa sorular soruyor kadin gayet normal cevapliyor. Ben soru sordugumda ise kadin resmen asagilayici sekilde yüzüme bakti ve cevap vermedi. O zaman anladim bosuna gittigimi taaaa Hamburg´lara.´ Lufthansa da Allah askina kac tane TÜRK var !? 0
    • Tekrar Yaz 25 Nisan 2014, Cuma 20:12:14 Dostum defalarca yazmaya devam et lütfen. Aşağılık kompleksine sahip, ne olduğunun farkında olmayan, Yabancı hayranı, yurt dışındaki milliyetçilikle tanışmamış, kendi başına gelmedikçe gerçekle hayali ayırt edemeyen ve kafası biraz kalın arkadaşlar bir kerede anlayamazlar yazdıklarını. 0
  • Gurbetci Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 19:52:14 Temil kotilde icinde dahil Almanlar size birakin is vermeyide sizi sadece Almanyada kalmak icin sigindirirlarmidi? Turkleri her firsatta asagilayan haberler hakaretler.Ne diyeyim sizler bizi o koltuga layik gormuyosaniz BENDE SIZE KUFURU BILE LAYIK GORMUYOM ARTIK.ALIN THY YI TEPE TEPE KULLANIN. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 19:51:32 Kimi neyi sikayet ediyoruz ki. Bunu yapanlar Türk Pilot yöneticiler değil mi. Bu hainlik değil mi ??bunu nasıl içinize sindiriyorsunuz. Bos bos konusup yorum yapmıyorum.en kısa zamanda dıslandıgımız kendi şirketimizden ayrılıp deger verilen bir yere gidicem. Gün gelir kıymetimiz anlasılır.cok ta tınnnn. Bu saatten sonra alayına gider. Hainlere göz yuman da haindir. İmkanınız varsa ayrılın. Kalsınlar kabuklularla basbasa. MANAV kpt nerdesin ?? 5 yıl önce aidiyet anketi yaptırmıstın. Simdi de yaptır lütfen !!! 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 19:29:33 THY ile Lufthansa her yonden ortak sayilir, abartmayin 21
    • 738 25 Nisan 2014, Cuma 01:56:35 Senin sigortaların gevşemiş usta . 0
  • RTE 24 Nisan 2014, Perşembe 19:23:21 bu ulkenin basbakani demedi mi butun milliyetcilik ayaklar altina alinmali diye dediklerini yapiyorlar oylari vermeye devam yasasin yabancilar acliktan gebersin bu ulkenin evlatlari....! 3
  • Melek 24 Nisan 2014, Perşembe 19:21:57 Bir sürü bilgili, kaliteli issiz Türk Pilotlarimiz varken öncelik onlara taninmali. LH yabanci Pilot calistirmiyor. THY de öyle yapsin! 0
    • Gurbetci Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 19:46:59 Lufthansada calisan turkler var adamlara kotu konusmayin tuvaletlerini kim temizlio acaba? ucagin icini kim supuruyo?terminal binasini kim temizlio? yaaa gordunuzmu bir de adamlara kotu deriz. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 19:09:21 Ben olsam thy yerinde , ığdır için yaptığım reklamı , hamburg için yapardım ! Reklamda da alman köylü çocukları oynatırdım ! Bu şirketin bu ülke ile alakası yok ! Milletin gözünü boyamayın yeter artık !!! 2
  • Kanun 24 Nisan 2014, Perşembe 19:08:13 4817 Sayılı Yabancıların Çalışma İzinlerine dair kanun 14. madde (b) bendinde belirtildiği gibii, "Başvurulan iş için ülke içinde, dört haftalık süre içerisinde o işi yapacak aynı niteliğe sahip kişinin bulunması" halinde yabancılara çalışma izni verilmez. TALPA'yı göreve davet ediyorum. 0
    • yolcu 25 Nisan 2014, Cuma 00:35:02 TALPA mı o kim yahu.yamyam dediğimiz "havalimanı taksi"durağı bile onlardan daha iş bitirici. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 19:00:10 Simdi esas Talpa'nin orgutlenmesini ve pilotlarimizin grev yaparak tavir koymasini ve THY yonetiminin geri adim atmasini izlemek vardi.... Gunun birinde insallah.... 0
  • İŞSİZ PİLOT 24 Nisan 2014, Perşembe 18:58:48 TALPA CE VAKIF ANCA PARA TOPLASIN SOSYAL ETKINLIK EĞLENCE DÜZENLESINLER ONLARIN İHTİYACI VAR.VEKILLER NASILSA PARASIZ UÇUYOR OLAYLARA MÜDAHİL OLMAZLAR TÜM ŞİRKETLERDE YABANCI KONUSUNDA ÖZGÜR SHGM NÜ KALE ALAN YOK ZATEN ABİ OLAN THY NE YAPARSA DİĞERLERİDE AYNI YOLDA GİDİYOR.ARTIK ÜLKEDE ZAMANINDA IT DALAŞINDA ONCA ŞEHIT VERDİ HEPSI BOŞUNA .BUNU YAPAN YUNANINLARIN HEPSI ÜLKEMIZDE .BATIDAKI DR LAR DOĞUYA GÖNDERİLECEK BINLER DR TÜRKİYEYE ÇALIŞMAYA GELECEK ANKARA İZMİR İSTANBULDA.ONLARADA TÜRKÇE EĞİTİMİ BİLE VERİLİYOR .SEBEB ÇOK İŞSİSZ PİLOT SİSTEMDEKI ÇARKIN DIŞINDA OLMASINDANDIR.BİZDEN OLMAYAN BERTARAF OLANDIR.YAZIKLAR OLSUN KENDI ÜLKE İNSANINA SAHİP ÇIKMAYAN VE YEREDEN YERE VURAN BİR TOPLUM GÖSTERIRMISINIZ TÜRKİYEDEN BAŞKA ÜLKE.AB ÜLKESİ OLMAK SADECE HAYALİ MÜMKÜN BİR OLMAYACAK GEREKÇEDIR.MÜSLÜMAN ÜLKESİN CEVABI BU KADAR BASİT HERŞEYIMIZ YABANCILARIN ELİNDE .İÇİŞLEERİMİZEDE GİRİYORLAR YAZIKLAR OLSUN..DAMARLARINDAKI ASİL KAN KALMAYACAK ZATEN...ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN . 0
  • Talpaaaa 24 Nisan 2014, Perşembe 18:49:29 Yahu talpadakiler anca balo duzenleyip raki icerler. Baska da bisey yapmazlar. Nedenmi onlarin hayati garanti. Onlarin isi calisan pilotlarla. Calismayanlar umurlarinda bile degil. Girmeselerdi bize mi sordular bu ise girerken diyorlar... siz uyuyun. Ben cok ciddiyim artik bir yolunu bulup vatandaslik almadan THY ye giremeyecegimiz kesinlesti. E torpilimizde yok zate. Saygilar... 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 18:01:12 Önce lufthansa ya girin ozaman ordan yatay geçiş yaparsınız. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 17:42:53 Temel kotil ordan transfer etsin,Turk öğrencidende hep en uç noktayı istesinler...avrupalı lise mezunu işe alınıyor...şunu unutmayın avrupada üniversite eğitimi almış bir kişi İstanbulda veya turkiyede ortaokul diploması almış insan kadar beyni çalışmıyordr...biz çok şeyleri aşmışızdır ama sistemler çökmüştür ülkede...değer yok alayım yetiştireyim diye birşey yok...sen devlet olarak beni hep ezdinn adam akıllı eğitimmi verdin? Paran varsa koleje git dedinn ingilizcende iyi olsun dedinn...nedir olum bu avrupa düşkünlüğünüz satacakmısınz özelleştrcekmisinz thyyi...yazııkktr günahtrr 0
  • TALPAAAAAAA...!!! 24 Nisan 2014, Perşembe 17:38:03 Bahar geldi uyan uyan!!! 0
  • Gurbetci Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 17:37:23 Sayin Temel Kotil sizi istifaya davet ediom.PILOT KARDES PATRON KALLES 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 17:31:21 xl rumuzlu arkadas dediklerinde sonuna kadar haklisin. ama benm yediremedigim tek husus su..esitlik ilkesi..yani egerki sinav sistemi var nie sadece turke varda digerlerine yok..ve neden yabancilar bizi kapidan iceri sokmazken biz onlara kucak acioruz..yoksa ingilizcesi olmayan bence de gelmesin..hatta hic baslamasin bile bu meslege bos yere ( xxxl) 0
  • kabin 24 Nisan 2014, Perşembe 17:31:19 Türkçe bilen yabancı kabin memurları için çalışma yapılıyor haberiniz ola. 1
    • asdf 24 Nisan 2014, Perşembe 17:41:53 bunlar thy ıcerısınde yasanırken,lutfhansa bızım turk pılotları ıse alıyor mu? thy bu yabancı pılot sevdalısından vazgecmelısın.temel bey bu yorumlara bır kulak verın. yazık etmeyın emegımıze!!!!!! 0
    • Survivor 24 Nisan 2014, Perşembe 19:05:45 Türkçe olimpiyatlarından toplasınlar adamların çoğu Afrikalı zaten zavallılar her gün 6 bacak 130-140 saat uçarlarda gık demezler ehh Thy'ninde canına minnet işte 5.değil 55 yıldızı takar ölümüne uçan uçuran şirket diye.. Burası Thy beyler burada yatış yok!! 3
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 17:26:50 Yorum bedenim xl , beyin bedenim xs ... 0
  • xl 24 Nisan 2014, Perşembe 17:04:02 burda haset yapıp çok yüksekten atacağınıza oturun ders çalışın geçin basit ingilizce sınavı ve dlr ı.Geçen sene THY 350 ordan burdan mezun 200 saatlik adam aldı. kendi akademisinden de bi okadar 200 saatlik geldi .Alımlar daha çok uzun yıllar devam edecek. Adam gibi ders çalışın .Bırakın bu boş işleri.rating olacak diye habire kaşıyıp duruyorlar ama hiç bir zanan bu sınavları geçemiyenler thy ye giremeyecek. 16
    • Pozitif ayrım 24 Nisan 2014, Perşembe 17:35:16 Kardeş kafan biraz karışmış gibi senin, sen şu düşük IQ luklar için hazırlanan haber ve programlar ile abd dizilerini falan fazla seyrediyorsun galiba. Sakin bir zaman da ne dediğini bir düşün istersen yada git yurtdışında bir deneme yap bakalım neyle karşılaşacaksın dışarıda. Pozitif ayrımcılık vatandaşını korumak için yapılır, sıkıntı THY de Pozitif ayrımcılığın Yabancılara yapılıp Türk olanlara Yabancı muamelesi çekilmesidir. 1
    • torpil 24 Nisan 2014, Perşembe 17:51:53 seni gidi torpilli seni 3
    • extra large'a 24 Nisan 2014, Perşembe 17:55:24 belli ki gerçekten çok genişsiniz. toefl 90, icao level 6, epta test geçtim, dlrı geçtim... sonuç sizin gibi arkadaşların! ağzına sakız oluyoruz. Alman kankalarınızla mutluluklar! 0
  • Gurbetci Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 16:44:44 Birzamanlar cay bardaklarimizda bir yazi vardi hatirlarmisiniz? Turkun Turkden baska dostu yok diye. Yanlisi duzelteyim: TURKUN TURKDEN BASKA DUSMANI YOKDUR 4
  • Android Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 16:28:27 Tk da yabancı dolu, pgt de asker, sun desen yarı alman. Sivil pilotlar ne yapacak . SGHM bir el at bu işe. 1
    • Gurbetci Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 17:48:12 SHGM el atarsa hic turk pilot kalmaz,aman sus arkadasim halan bir kactane turk pilotu oldugunu duymasinlar. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 16:19:27 Daha gecen gun ATPL lisansi olan arkadasima IELTS sinavina girmelerini soyleyen, sinavdan gecer not almasina karsin kabul etmeyen THY'den baska ne beklenebilir. Turk pilotlara deger verme sonra neden turk havaciligi gelismiyor!!! 0
  • Allahım 24 Nisan 2014, Perşembe 16:07:33 Birde pilot açığı vardı değilmi??? Tabi yabancı piotlar için ayrılmış sınırlı sayıda kontenjan var sadece. Kardeşim girerken bu işe lütfen defalarca düşünün artık! Allahım sen görüyorsun sana havale ediyoruz. 0
  • Cadet 24 Nisan 2014, Perşembe 16:03:23 Yazıklar olsun!! 0
  • Toto Hava Yolları 24 Nisan 2014, Perşembe 16:03:15 Türk diye bir şey kalmadı ki artık , bunların tohumu dış kaynaklı olduğu için yabancı pilotların işe alınması gayet doğaldır.Kimisi ingiliz kimisi alman,veya yunan.Atalarının çocuklarına sahip çıkmayacak da ne yapacak !!! 1
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 15:52:03 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • romanyalı 24 Nisan 2014, Perşembe 15:49:36 arkadaşlar,geçtiğimiz ay bodrum-milas havalimanında pist yerine taxi yoluna iniş yapan romen kaptan pilotun akıbetini bilen var mı? Hala uçuşta mı ? 1
    • Gurbetci Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 16:42:53 Bu soruyu Bodrum takisciler kooporatif baskanina sormaniz gerekio. Adamin taksi isletme belgesini ucus lisansila karistirmis.Olur yaa boyle ufak tefek olaylar. 6
    • Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 16:57:39 evet pisti öğrettim artik taxi yoluna inmiyor :) 0
    • THY ve Yabancılar 24 Nisan 2014, Perşembe 17:28:02 Buna benzer çok fazla olay var ancak çoğunlukla Tecrübeli Türk F/O lar tarafından zamanında yapılan gerekli müdahaleler sonucunda önüne geçiliyordu ama burada ki arkadaş muhtemelen yetiştirilen yeni F/O lardan yada bilemediğimiz bir nedenle bu durum yaşandı muhtemelen. Yazık THY nin alabileceği yüzlerce Tecrübeli F/O ve Kaptan yerine başka hiçbir yerde iş bulamayan yabancı F/O ve Kaptan yatağı haline getiriliyor Bayrak taşıyıcı. Şu Türk lere dayatılan şartları Yabancılardan da isteyin bakalım kaç tanesi girebilir yada çalışanlara uygulayın kaç kişi kalır. Ayrıca bunlar Lufthansa dan değil alt şirketinde çalışanlar, o kadar iyilerse Lufthansa da işe başlasalardı yada Avrupa daki başka bir şirkette. Yabancılar için yeni çıkılan ilan şartlarını Türk Pilotlara uygulayın bakalım kaç tane Yabancı pilot ihtiyacı kalır, en azından kalitelileri seçme imkanı bulursunuz. Tecrübeli Türk pilotlardan boşalacak alana da işsiz ve parasız olduğu için mağdur olan ve ne yazık ki şirketler tarafından 0
    • ... 25 Nisan 2014, Cuma 01:52:46 E5'e Low visibitly ops sertifikasını almış yetmemiş uçağı artık evinin önüne park ediyormuş.THY de üstün başarısından dolayı Ataköy base sorumlu kaptanlığına terfi ettirmiş kendisini. 0
  • yönetime 24 Nisan 2014, Perşembe 15:33:11 İşe alınan yabancı pilotlardan TÜRGEV için bağış toplanmakta mıdır? 0
    • yolcu 25 Nisan 2014, Cuma 00:44:56 yok onların bağışları insan kaynakları nın belirlediği oranlar doğrultusunda işletme müdürü, yardımcıları, başpilot,yardımcıları,tip müdürü,yardımcıları arasında paylaştırılıyormuş. 0
  • Android Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 15:31:26 2023e hazırlık yapiliyor sanirim 0
  • .. 24 Nisan 2014, Perşembe 15:30:10 Bunlari ise alanlar, yada bu yabancilarla ucmak zorunda kalan bizler, acaba bu pilotlarin geldikleri ülkelerde calisabilir miyiz! Bizlere, kendi ülkelerinde supermarketlerde raf bile dizdirmezler.. Hadi onu da gectim, turist olarak gitmeye calisin bakalim, kac hafta sürecek islemler 2 gün tatil yapabilmek icin! Türk'ün Türk'den baska düsmani yok! Türk'lere, tipte binlerce saati olanlara lise mezunusun gelemezsin diyorlar, disardan hem lise mezunu veya degil (egitim sistemi farkli oldugundan) hem tipsiz adamlari alip ucuruyorlar. Ama Türkiye'de ki pilotlar gibi birlik olamamis, kendi hak ve cikarlarini koruyamayan baska hicbir meslek toplulugu yok! Benim is aramiyorum yanlis anlasilmasin ama Türk'lere yapilan bu ayrimcilik cok agrima gidiyor! 0
  • No name 24 Nisan 2014, Perşembe 15:27:11 Burdan işsiz arkadaşlara sesleniyorum.bi suru türk işsiz pilot varjen şirketlerin yabancı pilot alması Kaybeden de sen olursun kaybetmeyen de sen olursunkanunlara aykırı .direk anayasa mahkemesine bireysel basvuru haklarını kullanıp haklarını arasınlar.aksi takdırde hiçbişey olacagı yok 0
  • Foss Ne ki? 24 Nisan 2014, Perşembe 15:25:38 Cansiperane THY savunucuları neredeler? Hani her olumsuzlukta yüklenenler var ya, onlar burada işte, siz neredesiniz? Yoksa bunun savunulacak bir tarafı olmadığını mı anladınız? 0
  • HİÇ ŞAŞIRMADIM 24 Nisan 2014, Perşembe 15:23:38 Paralel yapıyı amerikada arayanların çok uzağa gitmelerine gerek yok ki.... 0
  • 4817 Nolu Kanun 24 Nisan 2014, Perşembe 15:07:56 4817 Nolu Yabancıların Çalışma İzinleri Hakkında Kanun'un 14 Maddesi (b) fıkrası der ki; İzin isteminin reddi Madde 14- Çalışma izni veya çalışma izninin uzatılması istemi; a) İş piyasasındaki durum ve çalışma hayatındaki gelişmeler ve istihdama ilişkin sektörel ve ekonomik konjonktür değişikliklerinin çalışma izni verilmesine elverişli olmaması, b) Başvurulan iş için ülke içinde, dört haftalık süre içerisinde o işi yapacak aynı niteliğe sahip kişinin bulunması, c) (Değişik: 4/4/2013-6458/123 md.) İçişleri Bakanlığının olumsuz görüş bildirmesi, d) Bir işyeri, işletme veya meslek için izin talebi reddedilen yabancının aynı işyeri, işletme veya aynı meslek için izin talebinin reddedildiği tarihten itibaren bir yıl geçmeden yeniden izin talebinde bulunması, e) Yabancının çalışmasının millî güvenlik, kamu düzeni, genel asayiş, kamu yararı, genel ahlâk ve genel sağlık için tehdit oluşturması, Hallerinde reddedilir. 0
  • Berkay-issiz 24 Nisan 2014, Perşembe 15:05:22 Bu yapilan dupeduz vatan hainligidir. Buna dur diyecek kimse yok mu? 2
    • ... 24 Nisan 2014, Perşembe 15:34:49 Hukukun ruhuna el fatiha... 0
  • Yeşilköydorf 24 Nisan 2014, Perşembe 14:46:23 "23 Nisan Alman Çocuk Bayramı'nda THY Türk Kaptan koltuğunu 6 yaşında Hamburglu Hans' a bırakarak büyünce ne olmak istediğini sorduğunda :THY 'de Türk FO'un kaptanı olmak istiyorum,ama kankam Helmut ile uçarsam zuper olur" dedi 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 14:45:13 Yıllardır thy ile uçarım ve geçenlerde yine berlin tegel (EDDL) havalimanına uçtum 16:05 uçağı ile.Fakat okadar çok sarsıldık ve inişi okadar sert yaptılar ki ve hemen anladım kokpitte yabancı damat olduğunu... 8
  • Ferhat Bey 24 Nisan 2014, Perşembe 14:40:17 Sayın Ferhat Cikdemtepe, Acaba pilot olarak seçtikten sonra neden bize yolluyorlar? 1
    • Gurbetci Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 16:47:43 Futbolcularin bile isi bittimi solugu Turkiyede aliolar,hangi ulkede olursan ol orda isin bittimi ise yaramzsan merak etme bizde herkese is var HELE BIRDE YABANCISA OOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 14:35:48 Yabancı Kaptan METRES E benzer her geçen gün daha fazla ister ,vermezsen daha fazla vereni bulunca seni bırakır.....THY Yönetimi Dikkatine....... 1
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 14:32:28 Thy gibi buyuk bir kuruma yakismayan 'TÜRK hava yolları' ismine asla ama asla yakışmayan hareketler bunlar! 0
  • Android Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 14:32:28 Type rating, THY, LH, Turk ve Alman konularini simdilik bir kenara koydum ve olaya is yasasi ve etik acidan bakalim. Bir yabanci olarak gidin ve yurtdisinda (Avrupa diyelim) ise basvurun hatta is basvurunuz kabul edildi ve sizi ise alacak sirket dahi sizi ise almak istiyorlar. Peki sonrasi bu kadar basit mi ? Calisma ve oturma musadesi alabilmeniz icin sirketin yerel makamlara (is ve isci bulma kurumu vs.) oncelikle neden sizi ise aldigini ve sizin profilinizde birinin oncelikle o ulkede ve sonrada Avrupa Birligi icinde olmadigini kanitlamasi gerekiyor. Bunu yapamazsa sizin is anlasmaniz kabul bile edilmiyor ve calisma musadesi alamiyorsunuz. Bilmem anlatabildim mi ? Esas sorgulamamiz gereken bizde bunlar kendi ulkemiz icin yapildi mi ? Yapidiysa sonuc ne cikti ? Neden kendi issiz ve o profile uyan insanimiza oncelik saglanmiyor ? Herhalde bunun bir aciklamasi olsa gerek. 0
  • ... 24 Nisan 2014, Perşembe 14:18:28 "Leman Von Sanders' sın torunu da herhalde THY yönetim kurulunda görev yapıyor" önermesinin ciddi olarak sorulacağı; daha önce bahsettiğim gibi masonik örgütlenmeye sahip, Barzani'nin mensubu olduğu ve MI6 kontrolündeki Nakşibendi cemaati Türklüğü ezmek ve yermek için THY'ye yabancı olanı da alır ;23 Nisan'da Ermeni Soykırımını tanıyan açıklama da yapar.THY'nin bağlı olduğu bakan zaten İngiliz vatandaşı ve İngiliz vatandaşı olmanın ilk şartı Türk vatandaşlığından çıkmaktır.Hükümetin şirazı şaşmıştır.Bunun paniğini zaten yaşıyorlar.Bu nedenle Birleşik Krallık'daki dar bölge seçim sistemini gündeme getirdiler ki zaten Birleşik Padişahlığa da tüm bu yaşananlar yakışır. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 13:56:35 Harbiyeli Ya arkadaşlar hepinizinyorumunu okudum da alman kardeşlerimize haksızlık ediorsunuz..biricik kardeşlerimiz demekki ülkelerinde mutlu değillermiş..e bizim Türk pilotların işsizliğinin onların mutluzluğunun yanında ne önemi olabilirki..keşke elimizde olsa da hali hazırda bütün Türk pilotlarını iştençıkarabilsek yerlerine de 23 nisandaki gibi dünyanın 4 bir yerinden pilot getirebilsek..onların mutluluğu bizim mutluluğumız..canlarım benim ya..almanlarım benim..Ne mutlu almanım diyene!!!!!!! 0
  • Turk 24 Nisan 2014, Perşembe 13:47:55 “…Bay­lar, sı­ra­sı gel­miş­ken, aziz mil­le­ti­me şu­nu tav­si­ye ede­rim ki, bağ­rın­da ye­tiş­ti­re­rek ba­şı­nın üs­tü­ne ka­dar çı­ka­ra­ca­ğı adam­la­rın ka­nın­da­ki, vic­da­nın­da­ki öz cev­he­ri çok iyi tah­lil et­mek dik­ka­tin­den bir an ge­ri kal­ma­sın.” 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 13:37:04 Bu haber, doktorlugu birakip kokpite gecen ve seneye kaptan olmayi bekleyenlere gelsin :) 5
    • ÖĞRNCİpilot 24 Nisan 2014, Perşembe 16:40:56 bir uzman olmuş doktorun maaşı min. 9000-12000 tl arasıdır dönerlerle birlikte. adam mesleğini bırakıp bu işe geldiyse ideali hayali buymuş derim.parası için değil,havacılık aşkıyla,uçma tutkusuyla bu işi yapmak istiyor diye düşünürüm.Öyle '' devşirme mühendisler gibi bir baltaya sap olamamış sırf parası iyi diye pilotluğa yönelmemiştir doktor pilotlar.En azından solundaki hocasına kaptanına burada isimlerini saklayarak terbiyesizlik etmemişlerdir!!!! ince detay;) 0
  • Yazık ya 24 Nisan 2014, Perşembe 13:33:32 Bir tanıdığım henüz yeni sayılır, bana pilotaj eğitimi almak ve pilot olmak hakkında danışmaya geldi. Kendisine söylediklerime ilaven bu haberide göstereyim. Bir daha düşünmeli! Yazık.. 0
  • B738 24 Nisan 2014, Perşembe 13:18:32 İçeriden duyduğum bir bilgiyle ekleme yapmak istiyorum. Kaptanlar kaptan olarak dar gövdede, II.pilotlar ise direk geniş gövdede başlayacaklar. Biz de listede sıramız gelsin üst tipe geçelim diye daha uzun süre bekleyeceğiz sanırım. Elinde tipi bulunan arkadaşlarım dışarda beklerken bu hamleyi anlamak mantık sınırlarını zorluyor. İttihat Terakki dönemi Alman hayranlığı 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 13:17:24 Avrupali Pilot Bunlarin bir tanesi üniversite mezunu ise ben kendimi camdan atarim!! Ayiptir böyle seyler yaaa, her ülke kendi insanini kendi milletini yüceltmeye calisiyor bizim ülkemizde elin almanlarina elin yabancilarina bukadar hayranlik duyuluyor, yaziktir günahtir!!!! Bazi arkadaslarimiz yorumlarinda kaptanlik konusuna deginmis, bunlarin sözlesmelerinde kesinlikle nezaman kaptan olacaklarina dahil madde vardir yani kaptanlik garantisi verilmistir. Bu cok güzel bir pazarlik degilmi arkadaslar, Lufthansa acemi verip ilerde kaptan olarak geri alacak bunlari daha ne olsun!! Bizim milletimiz ne zaman gözünü acacak cok merak ediyorum!! 0
    • dava 24 Nisan 2014, Perşembe 13:40:10 bu çok ciddi bir durumdur. Dava açabilse birileri sorun çözülür ya kimse de o hamleyi yapamaz işte.Burada en aşağı lisans seviyesi diyorsun, 100 küsür üni adını veriyorsun dlr mlr derken insanların üzülüyor sen gidiyorsun ölçütlerinin dışındakilere kucak açıyorsun. Al tabi kimse engel olamaz ama iç piyasana da daha sevecen davran. 0
  • Hayret 24 Nisan 2014, Perşembe 13:17:00 Vay anasını tamam yabancı pilota falan benim sözüm yok kim hakediyorsa o pilot olsunda arkadaş bu adamların tip eğitimi ve sertifikaları dahi yok burada onlarca yurdum insanı herşeyimiz hazır iş vermiyorlar diye isyan ediyor güncel takip ederim siteyi evvelden abarttıklafını düşünüyordum ama sanırım abartan Thy yönetimiymiş çok ayıp ya adamların filonuzdaki uçaklar hakkında eğitimi dahi yok neden hem fazla para verip hem bu insanların adaptasyonu ve eğitim masraflarıyla uğraşılıyor bunun mantıklı bir açıklaması var mı acaba? 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 13:11:42 Madem öyle Biri bana açıklasın neden biz Avrupa sırketlerine başvurduğumuzda Avrupa pasaportu olmadan ıs başvurusunu bıle kabul etmiyorlar.... 2
    • Expat Turk 24 Nisan 2014, Perşembe 13:27:45 Türk pasaportunun teknik olarak Afgan pasaportundan bir farkı olmamasından dolayı. 0
  • mikealfa 24 Nisan 2014, Perşembe 13:03:52 Görünen o ki, pilot ihtiyacımız var söylemi bir balondan ibaret. Asker pilot almayacağız derler, gisad binasına gidersin türk yıldızlarının eski 1 numarasını, solotürk'ün pilotunu görürsün ki bunlar aşina olduğumuz eski askeri pilotlar, yabancı pilot istihdam edilmeyecek der gider bu haberdeki gibi toplar yabancıları. Hiçkimseye bir düşmanlık da bellemiyorum, kıskançlık içerisinde de değilim, kırıldığım tek nokta ihtiyaç var sözüne kanıp 2 kere yetiştirilmek üzere II.pilot aşamasında mülakata kadar gelip elenmek. Reklamlarda "hayal ederse" kalıpları kullanarak olmuyor, iki mülakat, sonrasında bir yaş sınırı ile o hayallerini paramparça ediyor insanlar. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 12:49:05 Talpa ve shgm ne iş yaparsınız 0
    • ... 24 Nisan 2014, Perşembe 13:47:18 Tabii ki emredileni... 0
    • ne iş yaparlar.. 24 Nisan 2014, Perşembe 13:48:43 Ne iş yapsınlar ancak gece düzenleyip köfte yerler şarap içerler ve her yıl lisanslara imza atıp kifayetli olduklarını gösterirler. 0
    • Gurbetci Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 16:53:13 Adamlari rahat birakin ,onlar Almanlara ev falan ariolar.Birde su pilotlar gunu varya parti vereckler ya acaba en ust koltuga Almanimi oturtsak yoksa Yunaninmi diye,yani adamlarin basi cok kalabalik. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 12:47:21 Adam olun sesinizi Türkiye ye duyurun kardeşim burada ancak işsiz pilotlar kulübü kurarsınız. Ağlayıp duruyonuz sesini duyurun bimere yazın,Tv'lere çıkın anlatın. Ama yok biri çıksın o bizim yerimize konuşsun çok beklersiniz. 0
  • Android Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 12:44:00 Bu adamlardan toefl yada ielts istenmediği arti dlr-1 dlr-2 gibi süreçlerden geçmedikleride habere eklenmelidir. Level-4 bu adamlar için kafi gelmektedir. Bunlarin sayılarını arttirmak maksadıyla türklerden dlr a girenleri almanlar elemekte ve alman pilotlar icin kontenjan açmaktadir. Buna ek olarak türk pilotlarının türk şirketi (Thy) başvurularında almanların kucağına atılması rezalettir. Thy acilen kendi sinav sistemini geliştirmeli ve yerli yabanci ayrimi yapmaksizin bütün adaylari ayni eleme sisteminden geçirerek işe almalıdır. Ozaman türklerin ortaya çıkacak başarısını görebiliriz. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 12:41:08 Cift vatandas Turk um. Turkiye de yasamiyorum ama bir kac ay Turkiye de bulundum. Ve hayatimda ilk kez, artik Turk degil, yabanciyim diyorum. Bu nasil bir millet! Turkiye nin 'flagcarrier i' yani 'bayrak tasiyan i' boyle ise...digerleri nasildir acaba??? Siz Turk pilotu olarak gidin Avrupa da herhangi bir ise girmeye calisin...ulkenin kendisine bile giremezsiniz, degilki ise... 0
  • şimdi anlaşıldı 24 Nisan 2014, Perşembe 12:38:40 hali hazırda devam eden işe alım sürecinde dlr 2 tarihlerinin neden bu kadar ileri atıldığının sebebi şimdi ortaya çıkmış oldu. mart'ın başında dlr 1'e giren arkadaşa 20-23 mayıs arası dlr 2 tarihi veriliyor. insan hayatından çalınan 2,5 ay. ben merak ediyorum, acaba bu lufthansa'nın embraer'li pilotlarını kaç günde işe aldılar? 0
  • TangoCharlie 24 Nisan 2014, Perşembe 12:38:18 Hayır anlayamadığım şey şu; Tk geleceğe her anlamda yatırım yaparken niye konu pilota gelince kendini baltalıyor. Kardeşim açığın varsa büyüt turkish academy i. Thk ile işbirliği var tamam. ama yetmiyor anladık. Git ayjetle anlaş tarkimle anlaş gerekirse afa. Bünyene kat gerekirse. İki gün sonra bişey oldu mu şirketi suçlayacak daha iyi para buldu mu kaçacak yabancı pilotlardan medet umma. Thy yi kötüleyen yabancı thy pilotlarını çok duyduk. Sonra niye diğer şirket çalışanları tk yı sevmiyor. Çünkü milli havayolumuz önce türk havacılığını sonra kendini baltalıyor 0
  • Kaptan 24 Nisan 2014, Perşembe 12:09:42 Gelenlerin hepsi kaptan olarak dar govdede sol koltuga oturacaksa kaptanlik bekleyen fo lara gecmis olsun 0
  • Hamdolsun 24 Nisan 2014, Perşembe 12:09:20 Hamdolsun..Türkiye. . 0
    • THY Uzman 24 Nisan 2014, Perşembe 17:08:25 :D 0
  • yazik 24 Nisan 2014, Perşembe 12:02:44 Onlardan da tip parasi kesicekmisiz her ay maastan.. 0
  • EL TURCO 24 Nisan 2014, Perşembe 11:55:35 Sunex'in yarısı Alaman değilmi?Gönderirsin oraya.Hem Emraerlerde gelince onlara ihtiyaç olacak.Bu kadar Türk milliyetçisi varken ülkemin sırtı yere gelmez! 1
    • Gurbetci Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 16:55:59 Pilot alim ilanlarinda 4 yillik universite istiolar,Holanda STELLA AVIATIONDAN HAVO OKUL DIPLOMASILA UCANLAR VAR HAVO OKUL DIPLOMASININ DENKLIGI ORTA-OKULLLLLLLLL SAYIN SXS BIRAKIN SU BIZE OLAN DUSMANLIGINIZ YAAA,AMMA COK AYIP. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 11:52:59 Yabanci kaptanlarin yarisi kadar kibar saygili olsaniz keske :/ 13
    • yolcu 25 Nisan 2014, Cuma 00:56:07 anlaşılan o ki sen "kabuklu" seviyorsun.yarasın goççum. 0
    • kaptan 25 Nisan 2014, Cuma 02:00:06 Anlaşılan beraber çok uçurmuşlar seni . 0
  • İsim / Rumuz 24 Nisan 2014, Perşembe 11:47:48 Lufthansanın çürük pilotları desek daha doğru olur. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 11:41:53 TÜRK HAVA YOLLARI na hiç YAKIŞMIYOR... 1
  • OYNA GG 24 Nisan 2014, Perşembe 11:40:54 Virraaaaaaaa, bizda yana yana ATPL parası ararık gidelim eğitimimizi alalım diye. Bu gidişnan ATPL'i lahmacuna saracayık suları akmasın diye galiba... 1
    • kesinlikle 24 Nisan 2014, Perşembe 11:53:41 haklısın doğancım :) 0
    • GR 24 Nisan 2014, Perşembe 15:58:15 Doğanım sen biraz daha sabret olacak :)) 0
  • They Hate You 24 Nisan 2014, Perşembe 11:39:17 uzun yıllardır özel havayolu şirketlerinde başpilot ve öğretmen pilot olarak çalışan bir kaptanın THY'nin simülatör sınavında yetersiz! olarak görüldüğünü biliyor musunuz? Ama Almanlar THY yöneticilerine göre ari ırk ve onların çapulcuları bile biz de iş bulur. 1
  • Yabanci hayranligi 24 Nisan 2014, Perşembe 11:35:03 Kimse gocunmasin ama Türkiye'de her kesimde yabanci hayranligi mevcut bu sadece tk ile sinirli degil maalesef! Herkes önce kendisindeki yabanci ürün hayranligini ve yabanci ülke tatillerine asiri ragbet gösterme hevesini kirsin ondan sonra tk yi elestirsin. Tk'ninda halkin bir nevi aynasi oldugunu fark etmedigimiz sürece hic birsey degismez bu ülkede. 0
  • Öğretmen 24 Nisan 2014, Perşembe 11:33:42 Havayolu artık adını değiştirmeli. Türk adının yakışmadığı güzide kurum. Tek olsa binmem uçaklarına! 2
  • Kaptan Pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 11:33:38 uçtugum sirketten utanıyorum artık demekki yavas yavas istifa etme zamanı geldi..Vatan haini bir şirkette uçmaktansa az maaşlı en azından vatandaşına önem veren şirkette uçarım daha iyi... 3
    • Gel Abi 24 Nisan 2014, Perşembe 16:22:57 Kırmızı - Beyaz .... 0
    • THY Uzman 24 Nisan 2014, Perşembe 17:07:33 Kaptanım sizing gibi insanlar var oldukça işsiz insanlar bizler seviniyoruz. İyiki varsınız. Helal olsun size... 1
  • İŞİSZ 24 Nisan 2014, Perşembe 11:33:14 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • A. olmadı 24 Nisan 2014, Perşembe 12:00:55 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Android Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 11:31:39 Bir. ATC olarak yabanci pilota karsiyim.ulkemizde pilotlara tip egitimi vermek ve ise almak varken neden yabanci.Frekansta verilen talimatlara uyulurken yavaslik yanlis readback lar vs .yabanci pilotlarda.iyi olmak icin turk adaylara egitim.verilsin yabanci istemiyoruz.calisan pilot arkadaslar ve derneginiz TALPA mesleginize sahip cikin. 2
  • laz 24 Nisan 2014, Perşembe 11:31:32 Eğer hakkımız geçiyorsa diğer tarafta sonuna kadar haram edeceğim. Bu nasıl iştir ya ülkemizde bu kadar işsiz pilot varken bu kadar bu mesleğe gönül vermiş kişiler varken git sen elin Almanını al işe. Biraz milliyetçi duygularla hareket edin be bu nasıl iştir Allah sizin bildiği gibi etsin! 0
  • UTANMAK 24 Nisan 2014, Perşembe 11:29:29 Bu yabancilari ise alirken soyle demis olsalar gerek; Universitelerimizin muhendislik bolumunden mezun, TOFEL ve IELTS notu mevcut, HTA ve DLR i gecmis, saglik problemi olmayan piril piril Turk genclerini toplam 10 dakika suren Mulakatta uygun nedenlerle eledigimiz(hangi nedenle elediklerini aciklamadiklarindan tahmin edip konuyu dagitmiyim) iyi oldu! Vatandaslarimiza para harcayip egitecegimize degerli Alman vatandaslarinin TIP egitimine para harcayalim onlara bir faydamiz olsun. Evet bu yazdiklarimda kucucuk bir yalan yok, arzu eden THY IK dan Turk genclerinin neden elendigini ogrenebilir! Biz ogrenemedik de! 0
    • Nano 24 Temmuz 2014, Perşembe 23:52:03 Thy yöneticileri bu yazılanları inşallah birgün okur. Tek dileğim 0
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 11:29:04 YAZIKLAR OLSUN SİZE ARTIK THY DE KENDİMİZİ ZENCİ GİBİ HİSSEDİYORUZ 3
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 11:21:27 Haberi okurken ben utandim. THY yöneticilerinin hiç mi yüzü kızarmıyor. Kendi insanına ikinci sınıf insan muamelesi yapan kişiden ne beklenir. Yazıklar olsun bu kararda imzası olanlara. 2
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 11:15:23 Selam olsun Talpa ya ve yanında yabancı pilotla uçan bütün Türk pilotlarımıza.Bu haberin üstüne yorum yapacak bişey yok artık.neyse zaten thy den,yöneticilerimizden herkes memnun.kolay gelsin. 1
  • pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 11:14:16 olması gereken bu, safety onemli, yabancı pilotlar daha iyi... 31
    • pilpilot 24 Nisan 2014, Perşembe 11:40:35 yaaa daha geçen ay romen pilot bodrum havaalanında pist yerine taxi yoluna iniş yaptı. 1
    • öğrencipilot 24 Nisan 2014, Perşembe 19:52:51 yabancı pilotlar iyi diyorsun o zaman mesleğini bırak lisansını yırt at yabancılara bırak yerini pilotluk yapma! yabancılar senden daha iyidir dediğine göre sen iyi bir pilot değilsin çünkü Türksün! nasıl bir kafa var sende otopsi şart sana kafatasını açıp bakmaları lazım! 0
    • yolcu 25 Nisan 2014, Cuma 01:00:05 o sayılmaz 0
  • hilmi 24 Nisan 2014, Perşembe 11:08:44 Bu kadar Elinde Lisansı bulunduran İşsiz Türk Pilotlarına Neden Eğitime alınıp Uçurulmuyor, Almanlara Type Eğitimi Verip İşe Alıyorsunuz, 4
    • grev 24 Nisan 2014, Perşembe 17:29:01 türk pilotlar günün birinde greve giderlerse yönetim yabancı pilotlarla uçmaya devam edecek,çok yakında Türkçe bilen yabancı kabin memurlarını da göreceksiniz. 0
  • Android Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 11:03:10 Allahtan THY ile Lufthansanin arasi acik, iyi olsa vay halimize... 1
    • THY 24 Nisan 2014, Perşembe 13:42:36 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • ismail kaptan 24 Nisan 2014, Perşembe 10:58:39 yunan veya bulgar vatandasi olmasi lazim herhalde issiz pilotlarin. cunku thy yonetimi turk dusmani. (hukumettimizde dahil bu dusmanliga) 2
  • iPhone Uygulaması 24 Nisan 2014, Perşembe 10:58:07 Bizde bildigin bir umutla asılalım sınavlara toefl a bu ne arkadas ya bu ülkenin çivisi cikti artık ... 1
  • Yabancı pilot 24 Nisan 2014, Perşembe 10:54:19 Türk pilot gitsin Almanya'ya, Fransa'ya yada İngiltere'ye; ATPL sertifikanızla sizi anca tuvaletleri temziletmek için işe alırlar. Dışarıda işsiz gezen onca pilot varken yabancı istihdam etmek takdire şayan bir yöneticilik başarısıdır. 2
  • Acaba? 24 Nisan 2014, Perşembe 10:49:34 Türk pilotlarımızın köküne kıran mı girdi? 1
    • acep 24 Nisan 2014, Perşembe 11:41:20 yabancı pilotların işe alınma sebebi olası grev kırıcılığıdır. 1
  • çifte standart 24 Nisan 2014, Perşembe 10:46:41 TOEFL dan 75 ve üzeri notişirket içi Level 4 sınavı , Üniversite zorunluluğu ,DLR 1 ve 2 , Simulatör ve kurul mülakatı aşamalarından zorlanmış olsalar gerek... Saygılar. 0