KOTİL: "BİZ DEVRİM YAPTIK SİZ TERLİK DİYORSUNUZ"

    Çok beğenilenler

  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 11:18:30 1.Giydiğim terlik değil açık ayakkabıydı demedinmi o günlerde 2.Amerikada bir CEO senin yaptığını yaparmı 3.Hızlı hızlı yürünecekse beraber yürüseydiniz eşinin arkada kalmasına mani olsaydın. 4.Kadrolaşmanın dik alasını yaptınız.Hiç konuşma bu konuda bari susta mahçup olma. 5.O iki-üç danışmanlık firmasının adını açıklada kime yakın hangi siyasi partinin il-ilçe örgütü gibi çalıştığını anlayalım.Açıkla! 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 11:21:17 Bu heyecana şapka çıkarılır. THYyi "monşerler" kulubu görüp, kendi çıkarlarından başka birşey düşünmeyenler, en küçük çıkarına dokunulduğunda THY yi "en güvensiz 3. havayolu ilan edneler", ülkesinin durumunu düşünmeden "her şey benim için" diyenler, yıllarca emeği ile THYde çalışıyor olmaktan haz duyanların geyretini sömürenler Anadolu insanının bu mutlak başarısını anlayamadılar. "Biz yapamadık peki bunlar nasıl başardı" diye hayıflananlar "bu milletin tarih kökünü" bilmeyenlerdir. Onlar için elinde kadeh, ağızında pipo olsun yeter, şirket zarar etmiş milletin kaynakları çarçur edilmiş önemli değil. Önemli olan bir kaç kişinin kendi egosu, pahalı zevkleri vs. Anadolu insanının tarihsel genlerinde bulunan sağduyuya güvenin ves 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 06 Mart 2009, Cuma 15:43:25 Uçakları bakımsız uçurmak, Kadrolaşmak devrim Temel Kotil'e göre. Avrupa'nın en güvensiz hava yolu THY. 0
  • Misafir 24 Şubat 2009, Salı 14:19:06 Hepsi turk insani demis sayin zaati muhterem.Daha gecen yabanci pilot arayan THY degildi , ilani sadece THY ingilizce sayfasinda yayinlanmadi., Biz hayal gormusuz.Bu kadar da piskin bir sekilde yalan soylenmezki '! 0
  • Misafir 24 Şubat 2009, Salı 09:17:53 herkes thy nin stratejisini beğenecek diye bişey yok herkesin öngörüleride tutacak diye bişey yok THY nin gelişimi ortadadır buraya istatistik dökemeyecem şimdi.kavaktan gazel okumak kolaydır.3 tane insan kaynakları şirketi en iyileri seçip işe alıyor diyor adam kadro bu şekilde oluşturuluyor.en iyiler popüler değimle muhafazakar insanlarsa thy ne yapsın almasınmı sırf muhafazakar diye yani adamları :) 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 23:07:05 İleriyi görmek için günümüzde kahinlere ihtiyaç yoktur. THY'de "Devrim" olarak adlandırılan gelişme nedir? Uçak sayısı artarsa cironuz artar, sefer sayınız artar. Karlılığınız? Son dönemde açılan seferlerdeki doluluk oranlarını biliyor musunuz? Bugün kaç kişi ülkemizde olmayan hayvanları görmeye Kenya'ya gider? Bir uçağın yıllık karı 1 milyon dolardan az olmamalıdır. 130 uçak deniyor. Bekleyip görme lüksümüz yok! Rakamların lehte oynandığı bir ortamda hiç yok! Amerika'da bir CEO homoseksüel olsa da haber olmaz! Bu ülke bize ne kadar uyarlanabilir. Katar'da CEO kravat taksa olay olur! THYde kadrolaşma öteden beri vardır. Ancak bu kadar derin, haksız ve adaletsizce olmamıştır. En acısı da ihtisas ve profesyonellik gerektire 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 23:04:38 asker pilot haklısın ya,,senin gibi kim pilotçuk olabilir,,benimvergimle eğitimini al..15 yıl dolunca da istifa et,,yada kıytırık bir sağlıktan elen,,sonrada kendini kimseyle kıyaslanamaz hale sok..bence de haklısın kıyaslanamayız.çok doğru haklısın kurşun asker.ayrıca madem askercilik oynamaya sivil havayollarında halen devam edeceksen askerciliği niye bıraktın ali cengiz oyunlarıyla.. hati git kutsal insan. NOT: şerefiyle emekli olupda devam eden pilot abilerim hariç,, 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 22:20:28 Bazı yorum yazanlar THY nin eski halini bilmiyor galiba. THY eskiden parmakla gösterilen kuruluştu. Şimdi de terlik havayolları olarak anılıyor. Nereden nereyeeee. 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 21:30:15 T.h.y de çalışmıyorum onu baştan söyliyeyim performans dediğiniz şey havacılıkta geçerli değildir güzel kardeşim havacılıkta herşey kuraldır, bir işin nekadar sürede yapılacağı kitabında yazar ve yazıyorsada o uygulanması gerekir çünkü bunlar herşey hesaba katılarak hesaplanmış saatlerdir. dışardan baktığın zaman bu iş bukadar uzun sürmez der ve insanları o işi daha kısa sürede yapmaya zorlarsanız siz havacılıktan bihabersiniz demektir fabrika mantığıyla olmaz bu işler bu en basiti... ve bu basit hata birgün o çalışanın hata yapmasına sebep olursa allah korusun kötü olaylara sebebiyet verilirse ozman haklı olduğumuzu anlarsınız... bu bir temenni olamaz biz yinede allah bizi böyle bişeyle haklı çıkarmasın.. amin.. 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 16:19:08 bu kadar gaddarca hazımsızca eleştirenlere söylüyorum.daha önce ne oldugu belli olmayan insanların elindeyken ne hale gelmişti T.H.Y şimdi bakın dünya havayolları arasında boy gösterir oldu.bunu mu hazmedemiyorsunuz kardeşim bırakın bu saçma salak işlerle uğraşmayı da bakın adamalar neler yapmış nereden nerelere gelmişler bunlarla uğraşın.eminim bazı hazımsız insancıkların hoşun gitmiyor böyle gelişmeler 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 14:17:23 uçak sayısı başarı için kanıt değildir.yolcu memnuniyetine ve şir ketin kar marjı gibi değerlere bakılır,başarı için bir çok kriter var.THYşu anda en hızlı buyuyen şirketlerdendir,uçak alımı öyle hop diye olmuyor,hep bardağın boş tarafından bakmayalım,haddimizi bilerek yorum yapalım kimsenin turk devrimleriyle kavgası yok paranoyak kuruntularınızı thy ye yuklemeyın 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 13:23:47 15-20 yıl öncesi THYnin uçak sayısını unutanlar var. Ne oldu o dönemde hatırlayın. Bir özelleştirme tufanı vardı. THYnin filosunu küçülterek satılabilir olmasına karar verildi. Küçültüldü ama karlı olmadığı için satılamadı. Geçen süre içerisinde eski filo sayısına ulaşıldı ve şu anda bu rakamın %20 üzerine çıkıldı. Gelişmenin doğasında olan büyüme rakamı en az 150 uçak olmalıydı. Yani geride kalındı. Başarı sayısalda aranıyorsa yine başarı elde edilmiş değildir. Biat kültürüyle yetişmiş birilerinin ufkunun darlığı bu gelişimi devrim olarak görebilir. Türk Devrimiyle kavgası olanların burada da ince hesabını görebiliyorum. Devrim kelimesinin içini boşaltmak. Kısa vadede belki ama uzun vadede bu ülkenin gerçek değerleri varlığını gösterecek! 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 09:08:04 ben temel kotil'i tanımam veya terliği ile işim yoktur şortta giyebilir,türban da takabilir.Ama ortada sorun var.En son Hongkong uçuşumu pazar günü yaptım ve de gördüklerim korkunçtu,inanın suratıma atar gibi verilen çaylar,soğuk yemekler,yemek tercihleri korkunçtu herkes baktım HK havaliamanında Burger king kuyruğunda sordum,ye abi yemekler rezalet diyorlar aldım bir menü bindim uçağa cidden çin işi facia kokulu bir makarna ve soğuk balık menüsü kimse yemiyor inanın hostesler özür diliyorlar ama olmuyor işte o bilete tam tamına 3.000tl verdik,böyle olmaz ki?bundan sonra emirates'e biner bari gerçek araplara para veririm,en azından adamların kalitesi var,sonradan arap olanlarda kalite aramak mantıklı değil. 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 09:06:49 Mahalle baskısı, şu baskısı, bu baskısı. Peki bu ne baskısı? Adam doğal durumunu segilemiş ne var bunda? Keşke herkes maskelerini çıkarıp ta doğal olabilse. Doğrusu ben terliği değil bunu bu kadar gündemde tutup "vurun abalıya" mantığı içinde olanları yadırgadım. Sn. Kotilin terlik giyişine değil bunu haber yapanların toplumdan ne kadar uzak olduklarına üzülüyorum. Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz, şahsın görünür rutbe-i aklı eserinde... Dikkat edelim lutfen SEMERİNDE değil ESERİNDE. 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 08:32:35 Yazdıkların iyi güzel ama dine ait kutsal kelimeleri başında küçük harfle yazarak saygısızık etmeyiniz bari.. Bu işler ne tiple ne de başka birşeyle oluyor yoksa sanırım siz de pilot olamazdınız... Insan olmanın erdemini anlayamamışsınız ki başkalarını da ayı teraziye koyuyorsunuz. 12 senedir pilotsunuz ama bu yazdığınızı bir çocuğa göstersem sanırım olmak istese de pilotluktan vazgeçer.. Örnek olunuz.. Saygı duyunuz.. Dökmek, kesmek istiyorsanız gidin dökme atölyesine, bu seviyenizle nasıl pilot olmuşsunuz artık bilemiyorum.. 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 06:49:12 Kurumu zedelenmişmiş... Ne zamandan beri senin kurumun ? Sen gidicisin. Oralar yine bizim olacak. 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 05:26:25 MUAF ' A MUHAF DİYEN KARDEŞİM , TEK DERSTEN DE GİRSEN DURUMUN SAKAT 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 02:23:09 20-25 yıl pilotluk disiplini içinde yaşamış.Sağlık ve yeterlilik kontrollerini düzenli geçmiş. ortalama 4000-5000 saat çok yüksek performanslı uçaklarla uçuşu olan ve uçuş hakkını kaybetmemiş. Bir adamla kendinizi nasıl bir tutabiliyorsunuz. 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 01:48:21 Devrim yaptılar tabiki... Şirkette bir yılını doldurmadan izin kullanan elemanlar, uçağı THY de görmüş %100 le işe başlayan "uzmanlar", hertarafı şantiyeye çevirmeler, hiper süper uçak alıp etops yada uçuş izni almadığı için uçağı uçuramamak, bunlar hep devrim niteliğinde işler tabi. Bir de Yusuf Bolayırlının kokuşmuş artıklarını temizleyebilseler tam devrim olacaktı ama malesef yapamadılar, neden acaba ? İşiniz bitip THY bir enkaz haline geldiğinde yanınızda getirdiğiniz prenslerinize nasıl olsa bir iş bulursunuz ama ortada kalan THY personelinin hakkını nasıl ödeyeceksiniz çok merak ediyorum Temel bey ??? 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 00:58:32 Şu anda oscarı seyrediyorum...thy nin katkılarıyla yayınlanıyor..eminim gümüş terlik ödülünü Kotil e verecekler. 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 00:52:49 askerler 3 veya 5 dersten giriyor biliyorum ayrıca emekli subay ve astsubaylarlada uçuyorum ve sivil uçuş seviyelerinin ne olduğunuda çok çok iyi biliyorum. ama gel gelelim kanuna nizama ...güzel kardeşlerim bu devirde asker veya badem bıyıklı değilsen açsın demektir aç.... 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 00:45:56 tabiki yok yok yok. bu sht-1 yönetmeliğini yazanları ve yürürlüğe koyanların allah belasını versin...burunlarından gelsin şerefsizlerin... 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 00:29:23 ben 11 yıldır tc de ticari pilotluk yapıyorum. ama tek bir şeyi anlayamıyorum. 11 yıldır sivil pilotum ama atpl almak isteyince 14 ayrı dersten sınav oluyorum ama bir asker yani sivil uçuşla alakası olmayan bir insan sivil pilot lisansı almak isteyince 3 veya 5 dersten sınava sokuluyor. mantık arıyorum ama yok yok yok. biri bana elle tutulur birşey söyleyebilirmi canım kardeşlerim... 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 00:24:33 keşke reklamda ben oynasaydım be Temelim,karizmayımdır hahahha... THY nin açılımı değişti sayenizde. Tanrı Hepinizi Yoketsin hahahahaha aslan Kotilim benim 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 00:09:58 Adamcılığın en iyi yapıldığı yer THY..adı gibi,,filosu gibi torpilin ve yancılığın etkin bir şekilde döndüğü yer.Adamın yoksa ,yönetime yakın partiden adamın yoksa işin olmaz.Olmaz ,olmaz..Pilot oluyorsun,askeri Pilot değilsin,askeri pilotluktan yırttık kurtardık.üniversite mezunu değilsin.eee ne olacak şimdi.Örneğin beden eğitimi mezunusun ne ilgisi var pilotlukla ,kabine 19mayıs hareketlerimi çalıştıracak,gıda mühendisisin catering servisinimi denetliyeceksin.işletme mezunusun neyi işletecen uçakta..herneyse siz halen belirsiz bir hegamanyo ile thy yi kalkındırmaya devam edin.hayırlı kalkındırmalar size........ 0
  • Misafir 23 Şubat 2009, Pazartesi 00:08:27 Şu başlığını ''herkez okusun'' diye yazan arkadaşım işte senin gibi koyunlar yüzünden bu duruma geldik memlekete iki tane altgeçit yaptılar diye senin gibi cahiller bunları başımıza getirdi. o iki tane köprü yaptı ama alınan gemileri ankarada alınan arazileri istanbulun çeşitli yerlerindeki siteleri eryamandaki siteleri çeşitli şirketleri senin gibi davarların vergileriyle aldılar ailelerine.AÇ GÖZÜNÜ AÇ SENİN GİBİLER YÜZÜNDEN BİZDE YANIYORUZ. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 23:59:39 Arkadaşlar herşeyi bir kenara bırakın tipe bakın ya insan olmadığı yüzünden belli yine iyi terlik giymiş elinde olsa sarıkla gezer bu badem bıyıklılar....allah kuran kitap derler dolandırıcılığın en kralını yaparlar.ben pilotum ve 12 senedir tc de çeşitli şirketlerde uçuyorum. bu şeytan suratlı herifler geldi havacılıktada adam kayırma şirret ve fesat başladı.allah bunları ve bunları başımıza getirenlerin belasını versin.ha bizede allahsız derler belki öyleyiz ama 30 yaşıma kadar ne kul hakkı yedim nede çaldım çırptım. biz onlar istemesede ATATÜRK 'ün çocuklarıyız .zamanı gelince öyle bir çıkarızki bıyıklarını dökeriz onların buda böyle biline... 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 23:55:06 Ne biçim insanlarsınız yahu.Ne biçim yorumlar böyle.Bırakın artık bu işleri.SİZlerin desteklediği yönetimlerini de gördük iyi biliyoruz.Düzgün çalışmayan işinden olur artık kural bu.Performans kuralı.Bütün gün yatan insanlara yüklü miktar maaş verme olayı kalkıyor.Yok değil tabiki.Onlarda gidecek sabredin.İnsanları yaftalamaya , onlara hakaret etmeye gerek yok.Hangi iktidar kendi adamını getirmedi yönetime bunu söyleyin bari.Tamam bu adamlarda getirdi.Ama adam işini doğru düzgün yapıyor hiç olmazsa.Ayıp bea!! 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 23:42:53 Atlara lafım yok EŞŞEK lere lafım.. !! kraldan çok kralcılar yağcılıkla yaranmakla yükünü tutmuş olanlar her fırsat da övgüler yağdıranlar yzın kardeşim yazın ..hızınızı alamadınız burdan da yağcılığa devam edin..faydasını görürsünüz..bakarsınız sizinde bi yakınınız bu sayede THy ye girmiş hatta genel müdür yardımcısı olmuş olur..devam edin..eşşek gözlüğü ile bakmaya !!! yazan KPT 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 23:39:40 Yorumuma bayılmanızı anlıyorum çünkü hre kelimesi katılmasanızda doğru.Siz kaç senedir ordasınız bilemem ama sanırım en az sizin yaşınız kadar orda yaşadım ve eğitim aldım.Oturupta milletin parasını fütursuzca yönlendiripte kriz dünyasını ortaya çıkaran meslek grubunuzdan da değilim,havacıyım,havayolu işletmeciliği okudum.Dolayısı ile size de tanıdık olabilecek bazıları gibi plansızca ve düşüncesizce işlem yapılamayacağını aleni olarak görüyorum.Pazar payı,ticaret,strateji denilen beylik konuları bir zahmet sektörünüzü batıran meslekdaşlarınıza söyleyin,havacılığı ise uzmanlarına bırakın.Banka çalışanı olmakla,havacılık çalışanı olmak farklı şeylerdir,farklı konular ve mentaliteler gerekir.Ben evet havacılıktan geçiniyorum,havacıyım,siz? 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 23:29:35 Kadrolaşma vardır, her yönetim kendi ekibi ile çalışmak ister çok doğal ama öte yandan burada yetişen emeği de tamamen göz ardı etmemek gerek. Yorumları okuyunca çıldırmamak elde değil maalesef. Tarafın da tarafı yazılar var, bence bu kadar felaket tellagı yapılamaz. Bu şirket devletin elindeyken batmamışsa şimdi hiç batmaz. Öte yandan merak ediyorum neden 1997-2002 arasındaki kadrolaşmadan bahsedilmiyor? Kardeş, baba, oğul, say say bitmiyor. Allah gecinden versin ama vefat üzerine personel duyuruları yapılınca öğreniyoruz kimin kaç kuşak THY'li olduğunu.. Size haksa herkese hak burada çalışmak.. 20 sene önce lisan tazminatı alıp -o da kurum sınavı yani düşünemiyorum kayrılmayı- şimdi toefl istenince "istemezük" diyen yeniçeriler gibisin 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 23:18:17 Şu yapılan yorumları Bayan Kotil okusa heralde üzüntüsünden kahrolurdu. Ya hu bi eş 3 adım geriden geldi diye insanlar hakkında yaftalamak ne kadar da hayret verici. Ki diyelim her zaman arkadan yürüyo, bu onun görüşüdür, hayat tarzıdır.. Sizinkiyle aynı değil diye bu kadar haksız eleştirilere tabi tutanlara acıyorum. Şu kafanızdaki at gözlüklerini çıkarın! Biz birbirimize saygı göstermedikçe, dünyanın hiçbiryerinde saygı göremeyiz. Biz bir ol-a-madıkça hiçbirşey olamayız. İnsanları giydiklerine göre değil, eşlerinin nerde yürüdüğüne göre değil, görevlerini yapıp yapmadığına göre eleştirin! 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 22:44:48 kadrolaşma yok diyo nasıl yok ya niye benimde ingilizcesine cevap verdiğim boydan kilodan geçtiğim hosteslik sınavında neden ben hostes değilim de hamdi topçuya birileri tarafından gelen üstelik boyu bile tutmayan ingilizcenin i sini bıle bılmeyenler hostes bunun acıklamasını yaparmısın bumu kadrolaşma yok dediğin olay öylee bi varkiii herkez birinin adamı 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 22:34:46 Sn KOTİL..siz acaba kendi söylediklerinize inanıyormusunuz ???????? Kadrolaşma Yokmuş!!!! Allahaşkına sorarım size şirkete aldığınız uçuş ekiplerini neye göre alıyorsunuz? Mesleki tecrübe, yeterlilik ve kazanımların THY için bir önemi var mıdır? Yoksa politik ( parti) tanıdık olmasının , birtakım üst (???) parti yetlilileri yada ilgililerinden eski tabirle hamiline kart olmasının bir önemi daha mı yüksektir? Basında pek ilgi görmedi ama geçen ay 22 KAPTAN pilot alarak bir tabuyu yıktınız..yıktınız da neye göre aldınız bu adamları.. İlk aldığınız Abdurrahman anıkyöş flight engineer den kaptan olma bir adam..sonra dan aldıklarınız arasında best de uçağın kanadını geçen ay inişte Kabilde piste vuran adam da var bumudur sizin seçimleriniz İNSAF 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 22:15:03 Muhalefet edecegiz derken bu kadar da zorlama yorumlar yapilmamali. Bes yildir batti, batiyor dediginiz sirketin performans degerleri web sitesinde herkese acik. Ayrica, yonetim adina begenmediginiz ne varsa hepsini sayin Temel Kotil'e maletmeniz de anlasilir gibi degil. Sirketi tek basina yonettigini dusunmuyorsunuz herhalde! 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 22:08:23 roportaj neden sabah gazetesinde yapılmıs acaba???? 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 22:07:32 nerdesin yusuf bolayırlı..thy kimlere kaldi bakta gör!!! 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 21:51:01 thy yi ne candan ne hamdi nede komik adam temel idare ediyor..thynin paronu FETTULLAH GULEN dir. baska bir gercek yoktur!! 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 21:43:12 TEMELDE YAKINDA BOYUNUN OLCUSUNU ALACAK ZAMANI DOLDU ARTIK YENI GENEL MUDUR YOLDA..ZATEN SIRKET BATTI!!THY YOKEDILDI.. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 21:32:40 Bu adam ne yaparsa yapsın o etiketi üzerinden kaldıramaz. Kendi o kadar övdüğü şirketine bile saygı göstermediğinin en büyük delili. Evet THY büyük ve güçlüdür ancak bunu bu adam yapmamıştır, geçmişte yapılan güzel hamlelerin bir sonucu olarak şimdi semeresini görmektedir. Böyle bir şirketin genel müdürü öyle bir görüntü verebilir mi? Evinde olmadığı sürece hayır. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 21:26:42 Üzülerek söylüyorumki THY BATMIŞTIR ve bu göz boyama ve türbünlere oynayarak insanları yanıltma projesi THY yi geri dönülemez bir batağa sokmuştur..Bu vatandaşlar sanki filo büyülterek imkansızı zoru başardıklarını havacılıktan anlamayan halkımıza yedirmeye çalışıyorlar ama malesef malesef THY batmıştır. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 21:19:32 Sayın Kotil Atlasjetten neden TÜRK pilotlar alınmıyor , eşitlik ilkeniz bu mudur merak ettik.... 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 20:35:15 Yorumunuza bayildim. Aninda her koseden baglantim kuruldu. Supersiniz..Amerikada da egitim yapmak evet bir meziyet, nasil Bogazicinde okumak bir meziyetse. Herkes yapamaz.- herhalde yapamaylardansiniz, camura isine devam.- Keske burslu gelebilseydim, ama olmadi, alamadik diye camur mu atalim.- Ben HAVACILIKTAN soz etmedim. Isletme olarak bakiyorum. Havacilik ucak surmek, ucak almak degildir sizin anlatiginiz gibi. Maas odemek, pazar payini artirmak, ulke ticaretini gelistirmek, kisa ve uzun donem stratejiler yapmaktir. Sizin gibi HAVACILIK adi altinda havaci gecinmeye calismak degildir gibime geliyor. Ne dersiniz?..akil verme konusunda da kritige acik olmadiginiz belli...iyi ki CEO degilsiniz. belki de sebebi odur olamamanizin.- 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 20:27:04 BAKKALCI ? BAKKAL ALIP SATAN FALAN MI DEMEK ?. .ANKARA CITY 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 20:20:23 evet süper alımlar gerçekten çok adil!!! 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 19:17:49 CEO - sirketin uzun donem stratejisini belirleyen, yarin icin degil 6-18-24 ay ilerisini dusunen kisidir. Yarini, gelecek haftayi dusunen mudurler vardir.- Yorumcular bence CEO ne demek once onu bir iyice ogrensinler.- "Yabnaci CEO lar oturduklarin makamin yerini bilir"..nedir bu yabanci hayranligi....Clinton (en buyuk CEO Amerikda) nin Monica ile yaptigi agirlik mi? Herkesin kisisel davranislari buludugu koltuga mal edilemez. Yapilan yorumlar cok basit-alti bos. Belki gidip bir bakkal yonetin gorun bakalim nasil yapilyor basit bakkalcilik.- Kac kisi sizi destekleycek, kac defa dogru karari alacaksiniz, kac defa pijamalar ile domates alacaksiniz?..Bence kiritgi once kendineze yapmaniz lazim.- Investment Banker-NYC 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 19:11:57 Sayın Yatırım Bankası çalışanı,hayırdır neden rahatsız oldunuz,birileri ile tanıdıklığınız mı var,gemi sahiplerinin ortaklarından mısınız,birilerinden özel burslar alarak mı oralardasınız yoksa gümrüksüz alandaki firma ortaklarından mısınız?Amerika da doktora yapmak bir meziyet mi oldu?Madem meziyet o zaman hangi akla hizmet ayakkabı atölyesi başına geldiler birileri TK öncesi?Stratejik mantıkları madem çok iyi ne demeye bu şirket plansız büyümesini durdurmuyor,bu büyümemidir yoksa bilinçli intihar mıdır?Destek falan veremeyiz,orda kendinize yol bulup ta buraya akıl vermeyin,madem bankacısınız kendi lafınızla ne demeye havacılık işlerine akıl veriyorsunuz şaşırtmayın.Biz Türküz,kim olduğumuzu biliyoruz,bilmeyenleri kınıyoruz,var mı ötesi? 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 19:07:36 Kotil devrim yapmış...evet haklı; 1-apronda deve keserek 2-terlikle VIP dolaşarak 3-anadolujet ile dolmuşçuluk yaparak 4-göbeğini kaşıyan adamları doldurarak 5-badem bıyıklı topluluğu kurarak 6-sendikalı olanları korkutarak Chavez misin be Kotil??... ama ben çok komiklik yapıyorum dersen haklısın o zaman kimse eline su dökemez... yüre be kotil kim tutar seni... 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 18:53:38 Amerika..dan , bakıldığında super.super göründüğünüzü herkes biliyor da...... 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 18:12:31 1-YABANCI CEO LAR OTURDUKLARI MAKAMIN AGIRLIGINI BILIR 2- O MAKAMDA NASIL HAREKET EDECEKLERINI BILIRLER 3-ONUN ICINDE BÖYLE HABERLERE MALZEME OLMAZLAR ACABA ANLASILABILDIMI :-) 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 18:00:00 Yorum yazanlarin kac tanesi THY gibi bir sirket yonetmis. Kac tanesi bakkal yonetmis-yonetebilir miler? Kac tanesi Amerika'da doktora yapmis ki bu yorumlari yapiyorlar. Ben sirketin finansal ve startejik kararlarina gore degerlendiriyorum.- ama gordugum kadari ile yorumcular kahve mentalitesi guduyorlar.- Kim oldugumuzu da unutmayalim.- Amerika ve Avrupa'dan bakildiginda kahve kulturu ile pek yol kat edemeyiz.- ama gel gorki hepimiz her konuda da herseyi biliriz.- gocunmayip, destek verelim derim..Investment Banker-New York City 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 16:42:41 senden genel müdür olmaz hemşerim, ister terlik giy isterse simokin ... senin yerinde başka biri olsa zaten o koltugu çoktan bırakmıştı, sen hala daha candan ve hamdinin altında ezilerek o koltukta oturmakta ısrar ediyorsun anlamıyorum. insan biraz karakterli olur. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 16:26:01 Dünyada kriz var,önlemler alıp elindekini koruman gerekirken,kağıt üstünde TK ya ait görünen ama aslında AKP nin aktardığı,satılması için müşteri aranan ama bulunamayan,vergilerden gelen parayla şişirilen,eş dost akraba dergah tarikat dairesine ikram edilen,alınan uçakların sayısına bakılıp bu işin kaymağını kim yiyor merak edilen,daha gelmemiş uçakların bile personelinin alınarak masraf yapıldığı,kadroyu şişire şişire uçak başına yaklaşık 150 kişiye ulaşılan bir devrimi endişe ile izliyor,bir an önce hem ülkenin hemde kurumların başından yokolmanızı temenni ediyorum..Saygılarımla.. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 15:56:25 Sayın Kotil Amerika'daki CEO yapsaydı haber olmazdı demiş. Amerika'daki CEO terlikle üç metre eşinin önünde dolaşmaz. Hele dört yıldızlı bir hava yolunun CEO su ise. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 15:56:19 Global krizde başarı ile yürüyen THY ve ekibini tebrik ediyorum.Başarılı insanların her zaman eleştirildiğini unutmayın.Meyve veren ağaç taşlanır.Başarılar 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 15:18:18 kevine sarı ayakkabı yerine o fırt fırt terliklerden verseydiniz kareyi tamamlardı bide arkasına 3 metre geriden türbanlı manken.. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 15:11:21 Yurtdisinda yasadigim icin bilemiyorum, fakat nasil oluyor da bu kisi THY'nin basinda? Bu kadar negativ yorum geliyor ise daha fazla kalamaz bu mevki de, degil mi? Yoksa ben cok mu fazla yurtdisinda yasamisim? 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 15:10:44 first classa bilet alırsam vallahi de billahide temelin terliklerinden isterim yoksa para yok. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 15:09:51 Birşey değilde bunlar gidince bakalım koskoca şirket nasıl arındırılacak bunlardan ve adamlarından.Her yere yerleştiler.eski meskimi kaldı,herkesi bitirdiler bu sitede çıkmıyor diğer havacılık sitelerine bakın tüm eskiler dava açıp kazanıyor en az 8-10 maaş tazminata mahkum oluyorlar.airporthaber bunlarıda haber yapın tarafısızlığınıza inanalım. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 15:00:41 1.Hintten 777 wet lease ettiniz.Amerika kiraladığınız şirketi güvenli bulmadığı için o rotalarda uçuramıyorsunuz. 2.Sun eks i içhatta soktunuz Alman Lufthansaya para kazandırıyorsunuz. 3.Kadrolaşma had safhada.Torpil,iltimas yönetiminizin yaşam tarzı. 4.T.C ne yakışmıyan görüntüler veriyorsunuz. 5.Şirket Kaliteniz gün geçtikçe geriliyor.(Kiraladığınız uçaklar yeni olabilir) 6.Birimleri lağv ettiniz.Bozuk para harcar gibi adam çıkarttınız.....vs.vs.... 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 15:00:11 danışmanlık şirketlerini açıkla, yöneticilerini açıkla.akpli çıkar hepsi be.bıktık yalanlarınızdan bıktıııık. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 14:56:23 Ne uyum ama. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 14:50:11 THY ne kadar kurumlar vergisi ödemektedir.Açıklayında bilelim.Siz yabancıları memnun etmekten başka bir şey bilmiyorsunuz.Sizi gidi amerikancılar.amerika her şeyiniz.Tayfanızın çocuklarının çoğu orada okuyor.BU SÖZÜNÜ ETTİĞİNİZ DEVRİMİ YAPARKEN NELERİFEDA ETMEKTESİNİZ FARKINDAMISINIZ. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 14:48:00 buradaki yorumlardaki sakat zihniyeti bertaraf etmeden bir adım yol alınmaz. bunun adı kadrolaşma ise iyi ki yapıyorlar. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 14:40:14 size ordudan gelmek sirkette sadece pilotların inan oldugunu zanneden gerisini bilmemne muamelesi apan genel mudur lazımdı yoksa michigan univ de doc yamıs birinin sonra itude ogretim gorevlisiyken thy de genel mud olması ne hadine .. utanmadan biri yazmıs hayatında amerikamı gormus diye.. biride ik şirketini sormus biri adecco digeride select krm.. iciniz fesat ya yazık.. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 14:32:22 Temel Bey, Sizi ve takiminizi kutluyorum. THY son 24 ayda dunsyada yaptgi atilimlarla adini duyurdu. Keske sizin THY cizdiginiz Yol Haritasi ve Vizyon'u herkes gorebilse. Gordugum kadari ile "Yorumcular" vizyonsuz. Ayni konusmalar devam ediyor. Sonuca bakin. Cok iyi oynadik ama yenildik degil, KAZANILAN sonuclara bakin diycem. Tebrikler, basarilar.- 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 14:29:55 Terlik,terlik,terlik olacak şey değil unutulacak şey değil.Dünya havayolu olmaya aday bir havayolunun genelmüdürü öyle bir fotograf çektiremez. O fotograf yaptıklarının ve yapabileceklerinin dünya gözünde yüzde ellisini götürmüştür.Savunması olamaz Aklı başında kimsede savunamaz. Eğer hala o görevde ise çok kayırıldığının ispatıdır. Hem tepeye oynuyorum Avrupayı Asyayı aşıp Dünya çapında olacağım diyorsun sonrada terlikli fotoğrafı savunuyorsun Her oyunun bir kuralı vardır.Oyun kuralı ile oynanmazsa baştan yenilgiyi kabul etmişsin demektir. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 14:20:58 sayın kotil devrim yaptığınız doğru ama geriye doğru 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 14:09:17 Super kadrolasma* Super fetolasma* Bizde super uzuluyoruz sayin genel mudur.. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 13:58:21 Sayın Kotil'e, Bu sabah THY Hong kong uçuşundan geldim.Ben bu kadar kötü yemek kalitesi,bu kadar kötü personel seçimi bu kadar kötü uçak seçimi görmedim.o B777 bence idae edin,bussiness clas dediğiniz sınıftaki koltukların kenarları yırtık,separatörler her tribülansta kuş sesleri çıkarıyor.Video filmlerini inanın sokak cd satıcıları satmazlar.THY personeli, yabancı personelle aralarında sorunlar var,biri olur biri olmaz diyor,bence THY köy işletmesi olmuş yazık olmuş cidden.Umarım Emirates sizi asya'da tüm müşterilerinizi alır da sizde sadece sudan'a veya afrikaya boş uçarsınız.Sizi aynı Beşiktaş yönetimine benzetiyorum,battıkça umut vaat eden açıklamalar. (45 yıllık BJK taraftarıyım) 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 13:55:13 devrim yapmışlar, tabi zaten devrim o kadar kolay bir şey oldu ki her yerde görmek mümkün ha denince devrim oluyor vay vay vay kotil çekeceğinj var senin :) 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 13:23:58 ESKİ ÇALIŞAN PERSONEL EN İYİ KATEGORİSİNDE DEĞİL Mİ? O YÜZDEN İŞTEN ÇIKARILIYOR DEMEKKİ ESKİ KALİFİYE ELEMANLAR DESENİZE. ÇOK KOMİK 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 13:03:38 kendileri yönetime geldiğinde thy yüzde yüz kamunundu ve 60-65 uçağı vardı. şimdi 130 uçağı var ana yüzde ellibeşi kamunun elinde. yani aslında thy büyüdü ama kamunun elindeki uçak sayısı artmadı. hatta o dönemden daha da geride. terlikli müdür kamuyu borçlandırıp kimleri uçak sahibi yapmış onu bi açıklasın önce. bunlar kimlerin ekonomik tetikçiliğini yapıyorlar? 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:59:42 Sayın Temel Kotilin bu işi ne kadar iyi bildiği call center'la ap açık ortada.Rezilliğin bini bir para.Ayrıca beyefendi uyanıpta Türkiyede olduğunu farkederse çok iyi olacak sen amerikada bir ceo değil türkiyedesin (hoş amerikada şirketten içeri almazlar ya) o zaman ayağını yorganına göre uzat da kimse sana bişey demesin.İşinize gelince amerika işinize gelince iran oluyo türkiye :( şu ülkeyi bi türkiye yapıp kendi özbenliğine bırakamadınız ya ona yanarım 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:39:23 Doğru devrim yaptınız THY'de karşı devrim. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:29:56 Sn KOTIL kadrolasma yok diyor.Bu haberi yapan muhabir olayi sonuna kadar takip edip 2002_2009 arasi ozellikle almanyada kac kisi THY alinmis bir arastirsin lutfen. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:15:52 Faruğun fendi temeli yendi.Bilenler anlar... 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:14:01 29 martı bekliyorum gözlerim kapalı. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:09:00 Temelsiz atışlar yapmışsınız yine sayın genel müdür 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:08:15 sel yalanlar. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:05:07 Anadolu insanı doğru amerikadan icazet alan F tipi insan tipi demek istemişsiniz herhalde. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:03:47 profesyonel insan kaynakları şirketlerinin isimlerini alabilirmiyiz ve sahiplerinin kimliğini lütfen.Filmin sonu önemli değil bana yeter bu bilgi.Tarık. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:01:22 THY de kariyer kriteri Fetullahtır.Gerisi boştur. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 12:00:20 Temel Bey sadece sağda solda gezinip THY Genel Müdürü sıfatıyla beyanat veren ve önüne konan evrakları imzalamak zorunda olan bir genel müdürdür.Hiçbir tasarrufu ve icraatı yoktur, olamazda.Birtek karar alıp uygulayamamış ve uygulayamayacak kişi konumundadır.Candan bey ve Hamdi bey ne derse odur.Eskiden tak-şak paşa vardı.Doğan Güreş.Çiller tak emreder o şak diye yapardı.Şimdide Temel Bey bu poziyondadır. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 11:40:25 Amerikada CEO mu görmüş Temel Kotil acaba. Amerikada bir üniversitede çalışırken Türkiyedeki en büyük kurumun başına gelmek hiç bir yönetim tecrübesi olmayan Temel Kotil için büyük bir yanlış olmuştur. Buna bir örnek vermek gerekirse, hayatında futbol topunu görmemiş ,maça gitmemiş bir insanın bir anda en büyük kluplerden birine paraşütle teknik direktör olması gibi bir şey bu. THY\'nin bu dönemki başarıları ne olursa olsun Temel Kotil in bu koltuğa yakışmadığı ve o koltuğu dolduramadığı bir gerçek. Terlik olayı bu gerçeğin ortaya çıkmasını sağlamış ve Temel Kotilin kendisinin \"ya ben nerdeyim benim burda ne işim var\" düşüncesine daha yeni adapte etmiştir. Temel Kotil'in nerede ve ne iş yaptığını anlayacağı g 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 11:28:51 en iyi hatta tek bildiğiniz uzmanlık alanınızdır. 0
  • Misafir 22 Şubat 2009, Pazar 11:26:53 Temel bey kadrolaşma yok demiş koca bir yalan.sorarmısınız yonetime grldginden beri kac kişi alınmış ve bunların siyasi gorusu neymiş;? 0