Karlıtekin: "Gerçeklerin üzeri örtülemez"

    Çok beğenilenler

  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:08:13 yazik sana karlitekin,dunyaya madara ettiniz thy ni..ben thy den ayrilmaya karar verdim zaten..sizinle calismak mi allah korusun..thy de donenleri hepimiz biliyoruz. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:09:06 bir chp li olaraktan 30 martta turkiyenin gereken kisilere gereken cevabi vereceginden hic suphem yok..daha cok ucak dusmesini istemiyorsak,profesyonel bir kadro icin.NO AKP YES CHP 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 07 Mart 2009, Cumartesi 18:24:46 olabilir mi? 0
  • Misafir 06 Mart 2009, Cuma 15:36:14 peguen kotil 0
  • Misafir 06 Mart 2009, Cuma 14:22:46 Eminim ki Sn.Karlıtekin ve SN.Kotil dinleri imöanları ne olursa olsun gerekeni yapacaklardır....Türkiye adına....Lütfen arkadaşlar ya...Tamam anladık çok dolusunuz ama lütfen...canlar gitti...bari burada siyaset yapmayın yaaaa..... 0
  • Misafir 06 Mart 2009, Cuma 14:20:14 Ya arkadaşlar uçakta arıza var mıydı henüz belli değil ama sizde bir arıza olduğu kesin... Din insanın Allah ile arasındadır ve hiç kimse ama hiç kimse (Yüce rabbim hariç) kimin dindar,kimin iyi,kimin kötü olduğuna karar veremez...Siz bizim MİLLİ HAVAYOLUMUZUN düşen uçağı hakkında üzüleceğinize,olayı siyaset meydanına çevirdiniz ya,valla BRAVO,sizlere kocaman alkış....Çok üzülüyorum...İnsanın dinini imanını sorgulamadan yanlızca Milli duygular ile üzülmeniz gerk,rken....Yani THY yönetim Kurulu başkanı Musevi olsaydı ne fark edecekti?Ülkemizde yaşayan bir ortodoks türk bu kazaya üzülemez mi? yorum yapamaz mı?Bu ne bölücü bir zihniyet ya...Bu ülke hepimizin değil mi?THY TÜRKİYE'yi temsil ediyor arkadaşlar...Türkiyeyi.. 0
  • Misafir 06 Mart 2009, Cuma 12:25:34 neden kadın eli sıkmıyorsunuz yanıt alabilirmiyim? 0
  • Misafir 06 Mart 2009, Cuma 10:52:08 Beğenin veya beğenmeyin arkadaşım bu adamlar bu işi daha öncekilerden iyi yapıyor sayısal olrak bu ortada zorunuza gitmesin. Hadi bu kazadan bunlar sorumlu daha öncekilerden kim sorumlu? Sizin adamlarınızdı onlar hemde uçak sayısına oranla imkansızları başarmışlar. Kabul edin veya çekin gidin başka bir yolu yok bu şirkette barınmanın. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 23:58:06 Cem Kozlu/Yusuf Bolayırlı yönetimi ile bu günkü yönetimi karşılaştırabilmen için önce havacı olman lazım bunu bilmiyorsan kelmeyişadetini getirmesini bilen iyi bir müslüman olman lazım bunların ikisinide bilmiyorsan nasıl karşılaştırıyorsun bu iki farklı yönetimi anlamadım. Çok uçak alıp çok yere uçmanın ülkemizde gerçek anlamını bilmiyorsan bu işe bilenlere sor. iyi hava yolu olmakla büyük hava yolu olmak İsviçre ile bangladeş arasındaki fark gibidir. eminimki yine anlandınnnnnnnn. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 23:13:35 ya insanların okudukları okul vs..konu bumu siz bu candanın temelin sayesinde bugün cok guzel sartlarda calısıyosunuz ben 5 senemı verdım thy ye ne candan gelıp bogazımı sıktı nede temel gıdın mudurle burun buruna calıstıgınız bı sırkete gırın bakalım nasıl hayattan bezdırırler sızı..yok imam hatiplileri kovuyolarmıs biraz allah korkusu olsun içinizde biraz imanınıza saygı gösterin şükretmesini bilinki allah daha cok versin adam inançlı diye hiç bir yere başkan olamıcakmı..ya bosuna konusuyoruz thy de cok var bunlar gıbı ınsanların ınanclarına saygısız olan ... 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 23:00:59 neden yazılarınızda dini karıştırıyorsunuz ? dindar birisi iyi pilot veya tekniker olamaz mı? yahut tam tersi ateist birisi illa ki iyi pilot veya teknik eleman olmak durumunda mıdır ? Bence Yönetimi Pilotları veya Tekniği eleştirelim mesleklerinde kötülerdir berbattırlar diyelim fakat dinli-dinsiz olayına girersek çok yanlış olur. Haklı olayımızda haksız duruma düşebiliriz. Ne yani Yusuf Bolayırlı ve Cem Kozlu namaz kılmıyorlarmıydı. Onları THY 'nin başına getiren ERK neydi. Turgut Özal muhafazakar değil de bir numara ateistmiydi? 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 22:40:52 diger onceki secimlerde akp ye oy attigim icin ellerim kirilsin.tum herkesden ozur diliyorum bende diger arkadas gibi.bizim gibi emekli maasi ile gecinenleri resmen kandirdilar.komsumuza 400 ytl el altindan bir yardim yaptilar 5 sene boyunca yardim devam edilecekti ama 1 kere verdiler sonra kimse tabi aramadi.adam hasta nasil olcak bilmiyorum.sonucta diger arkadas gibi bende tum laik kesimden ozur diliyorum . 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 22:35:16 Laik,Ataturkcu kesim olarak hatani anladigin icin tebrik etmek istiyorum seni. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 22:26:47 Evet Sn Kozlu Sn Bolayirli da iyi yoneticiydi ozellikle Sn Kozlu once nsan ile ufuk acti ama bugunleri onlarda maalesef hayal bile edemezlerdi.Sn Karlitekin Sn Topcu ve Sn Kotil bugunlere gelmemizi sagladilar.Haklarini veriniz lutfen kiskancliktan catlamayiniz.. Basinizi kumdan cikarip gercekleri gorunuz artik. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 22:15:04 GİDEN CANLAR VAR YOK HOLLANDA KURTARMA EKİBİ ONU YAPTI YOK BUNU YAPTI YA GİDEN GİTTİ DİYEMEYECEĞİZ GİDENLERİ GERİ GETİREMEYECEĞİZ AMA BUNDAN SONRA BU TÜR HATALARIN NASIL OLMAMASI İÇİN UĞRAŞALIM SAYIN THY YETKİLİLERİ BURALARI HAK ETMEDİĞİNİZİ HERKES BİLİYOR BIRAKIN BU MESLEĞİ VE GERÇEKTEN BUNU HAK EDENLER YAPSIN VE BUNDAN SONRA HİÇ BİR KAPTAN VEYA YOLCU ÖLMESİN MADDİ ZARARLARI GEÇİN VE GERÇEKTEN GİDEN CANLARA ÜZÜLÜN DAHA FAZLA YÜZÜNÜZ KIZARMADAN İSTİFA EDİN 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 22:09:20 yorumlari okuyorum da evet zamaninda bende cok hata yaptim.akp li bir tanidigimiz vasitasiyla bir kurulusa girdim calismaya.ne zaman kendisine karsilik veremedim aramiz sogumaya basladi.o yuzden akp ye oy verdigim icin tum laik kesimden ozur diliyorum sahsen. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 22:05:59 ne kadar yanlis yolda oldugumu biliyorum.aile baskisi yuzunden ne yazikki bu hallere dustum.umarim zamanla gercek turk milletinin icinde gerekli konumlara gelecegim.imam hatipli olarak bir cok yonden kendimden utaniyorum. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 22:05:55 Hassas candan,kesin olmayan bilgilere kulağını tıkayan candan ne diye daha ortada kesin bir bilgi yokke herkes kurtuldu diye açıklama yaptın??o zaman bu kurallar işine gelmedi herhalde.Gerçeklerin üzerini senden başka örten var mı?Yediğin kul hakkı miktarı ile ilgili hiç bir fikrin varmı? 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 21:57:45 Var mi karsi olan ben kovuyorum..Ya adam gibi yasayacaklar,propagansini bu olayin yapmayacak,kurallara uygun sekilde yasayaccaklar ya da bir sey olup gidecekler bu ulkeden. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 21:46:55 Evet benimde amsterdamdaki arkadaşlarımdan biri bu olayı söyledi.kokpittekiler olay sırasında yaşıyorlarmış ve el sallamışlar.öncelikle bu olay üzerinde durmaları lazım.neden kaptanlarımızı kurtarmadılar? 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 21:44:31 10:50:25 te THY başlığıyla yazan arkadaş, bu hallerden kurtulun. 1. İmam hatiplilerde bu memleketin insanı, belkide aldıkları eğitim ve terbiyeyle çoğumuzdan çok daha gerçekçi ve hedefe kilitlenmişler. 2. Ülkeye değil zararları canları pahasına hizmetleri söz konusu. 3. Bu gerginliğin kimseye faydası yok ama ülkeye büyük bir kötülük yaptığınızın farkında olun artık. 4. Bu memleket hepimizin, kimsenin kimseyi ne kovmaya nede horlamaya hakkı yok. 5. Karşılıklı atışarak aslında birbirinizden ne kadar uzakta olduğunuzu bilin. Öyle bir zaman gelecekki keşke birbirimizi daha önce tanıyıp anlasaydık dersiniz. 6. Her vesileyle Atatürkü bahane etmek zayıflığın delili değilmidir. Atatürk ve tüm Türk büyükleri ortak değerlerimizdir. Böyle biline 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 21:12:11 bir arkadaşımın çok sevdigi ve hollandada o havaalanında çalışan bir arkadaşının söylediklerini aynen iletiyorum çok ciddiyim! pilotlar uçak düştügünde ölmemişler! uçak patlar die kokpittekileri kurtaarmaya çalışmamışlar dikkat ettiyseniz uçagı burnundan kesmediler zaten anında müdahale yapabilirlerdi! 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 20:17:08 Havacılığı Çok uçak, Çok yolcu, Çok bilet satmak.Koşulsuz personel çıkartmak,Koşulsuz personel almak,Her işi her kez yapabilir sanan Thy yönmetiminin bu kaza nedeni ile başı iyice sıkışacak sağ duyu öyle söylüyor. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 19:50:25 ATATÜRK`ÜMÜZÜN KURMUS OLDUGU TÜRK KUSU (THY) SIRKETINI BUGÜN YÖNETEN TIPLERE BIR BAKIN ! BUNLAR IMAM HATIP MEZUNLARI, HAVACILIGIN -H- SINI BILMEZLER NE ANLARLAR HAVACILIKTAN ? YAZIK DIYORUM VALLA YAZIK 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 19:41:48 THY uçağının Hollanda'da düşmesinin üzerinden çok zaman geçmemesine rağman THY Yöneticilerinin yüzlerinde gülücükler açmaya başladı. . 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 18:45:58 sen herseye istemezük derken kimin nesi oldugunu belli ediyorsun!!29 mart tan sonra daha azimli yazarsin insallah!!! 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 18:38:29 Asagida biri rakamlar vermis, 48 ucak 3 milyon yolcudan, 128 ucak 24 milyon yolcuya diye... Bu yanlis anlasilmasin lütfen, bu rakam degisiminin mimari CANDAN-HAMDI-TEMEL 3lüsü degil, bu dönüsümün mimari herzaman saygi ve sevgiyle andigim CEM KOZLU- YUSUF BOLAYIRLI 2lisidir. CEM ile YUSUF, THY'yi gercek bir enkazdan, ismi SWISSAIR, AUSTRIAN AIRLINES, AMERICAN AIRLINES v.b. gibi süperlerle anilan bir sirket haline getirip, DOGRU ROTADA ilerlerken ne yazikki dümeni su anki 3lü ye devretmek zorunda kaldilar. Ben KOZLU-BOLAYIRLI 2lisi basta olsayda THY nin bugün belki daha kücük ama daha kaliteli, güvenli bir sirket olacagina inaniyorum. TEMEL'de fena degil ama HAMDI ile CANDAN'in kuklasi oldugu sürece hep gölgede kalir. Gönderen: Swissair 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 18:35:44 Üçlü icra komitesinden bir kişi gidecek ama kim ? Korkarım Hamdi Topçu kalıcı... Zaten özellikle basında gözükmüyor,Candan Karlıtekin ve Temel Kotil'in yıpranmasını ve olayı üstlenmelerini izliyor.. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 18:26:49 Hamdi yoğusa sen misun daaa? 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 18:26:12 HERKES MİSAFİR EVET AMA SEN KİMSİN? 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 18:24:11 sn misafir burda hepimiz misafiriz :) hangimizi kastediyorsun ??? 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 17:55:14 sn.Airport haber yönetimi, işkembe-i kübradan atan "misafir" isimli yorumcu ne yapmak istiyor.neden böyle hakaretkar ve de asılsız birtakım görüşlerini yorumyaparak size gönderen bu kendini bilmez şahısın muhakkaki thy yönetimine kuyruk acısı vardır.erkekse kendi adını dürüstce açıklayarak yorum yapsın.o zaman bakalım bu şekilde asılsız yorumlar yapabilecekmi.selam ve saygılar 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 17:51:42 valla hamdiyi özledik ayol nerelerde?gelse o şuh meclise 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 17:48:07 havacılığı uçak ve yolcu sayısı zannedenler var. Hayret. Hayret. hayret. İşte bu zihniyet yönetiyor. Ne yazık ki. inanılır gibi değil. Belediye otobüsçülüğü böyle bir şey işte. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 17:46:50 Candan Karlıtekin ve Temel Kotil'in her şekilde düşünürsek düşünelim yurtdısı egitimleri ve yabanci dilleri var.Temel Kotil uçak mühendisi ve Candan Karlıtekin ekonomi eğitimli .Hamdi Topçu ise muhasebeci,fakat bütün yurtdışi antlaşmalar yapmaya o gidiyor,THY'nın bütün atamalarında söz sahibi,havacılık geçmişi varmı? Yok .Peki nasıl boyle etkin olabiliyor?Asıl sorulması gereken soru ve çözümlenmesi gereken sorunda budur. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 17:38:24 hangi gercekleri ogrenmek istiyorsunuz ne diyor bu sahis anlamadim , kapi gibi aciklamis adam ucaginizda ariza varmis diyor....gidermemissiniz arizayi diyor... hata bir degil bikac zincirleme hata....thy icin cok uzuluyorum ....verdigimiz onca emege 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 17:15:30 Liderlerimizi ve yöneticilerimizi seviyoruz. Yönetimdeki Polarisçiyi de , Türkcell ciyide Gazeteci olup DHMİ'nin başına gelip, oradan THY'ye, Tekel Genel Müdürlüğünden İnsan Kaynaklarının başına geleni de seviyoruz. havacılıktan gelen bi kişicik olsaydı onu da severdik. Pilotları ve teknisyenleri sevmiyoruz. Onlar hain uçak dürüyor. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 17:14:09 Sayın okurlar, THY de inanılmaz bir kadrolasma vardır inkar edilemez isin ehli olmayan bir yığın insan suan THY de farklı birimlerde gorev yapmakdatır bunun en önemli can alıcı kısmı olan Kokpit personelinde dahi bu bariz gözlenmektedir THY kokpitine kendi yetistirmek uzere sadece makine ve bilgisayar muhendislerinden pilot adayı almaktadır ancak herkesin bildiği gibi EKONOMETRİ mezunu 1 kisi pilot yapılmıs ve ucmaktadır kimin oğlu olduğunu herkez bilmektedir ayrıca italyan dili mezunu bir pilotumuzda vardır ilginc değilmi ?? Sayın Hamdi Topçu muhasebecidir ancak her alımda söz sahibidir sizce pilot alımlarında söz sahibi olması nekadar dogrudur ?? parti tutmadan tarafsız yorumlayın El Vicdan... 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 16:57:56 " Ey Türk Gençliği Birinci Vazifen Bumuydu?.." 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 16:47:58 İyi de siz o açıklamları doğrulatmadan neden medyanın karşısına çıktınız ? Herkes sabredecek diyen birinin yaptığına bakın, pessss. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 16:03:13 millet! hala thy'nin milli olduğunu mu sanıyorsunuz yoksa! çoktaaaan satıldı bilmiyor musunuz? gözlerinizin üstündeki yağ perdesini azıcık kaldırın da altındakini görmeye çalışın. havacısınız; kazalara tek bir şey sebep olmaz, bir çok noktanın birleşmesinden olur. ve bu uluslararası standartlarda sıkça tekrarlanıyorsa karlıtekin mekin, kotil motil herkesin payı vardır. yağlamayı bırakın da gerçekleri görmeye başlayın artık! insanlar ölüyor yönetime değil onlara saygılı olun biraz. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 15:15:47 Evet hayalleriniz yetişemez..48 ucaktan 128 uçağa..3 milyon yolcudan 24 milyona.. yetişmeniz mümkünmü..? 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 15:12:35 Benim görüşüm büyük ihtimalle 'vorteks'. Eğer radyo alt. sorun varsa onuda yüksek ihtimalle cep telefonları bozmuştur. Bir ucucu olarak,alçak irtifada nedensiz yere kaç defa elektronik aletlerin bozulduğunu, otopilotun attığını ve nedense cep telefonu anonsundan sonra düzeldiğini gördüm. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 15:06:10 "carlıtekin" ha? eheh :) 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 14:47:07 Arakadaşlar bu kazada icra komitesinin ne suçu var. Boyuna yğkleniyorsunuz. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 14:41:44 THY nin durumuna bizlerin hayalleri yetişemezmiş. Doğru. Hayallerle işimiz yok zaten. Gerçekler de ortada. Nereden nerelere geldi canım havayolu. Tüm Türkiyenin diline düştü.. Aç tavuk kendini buğday ambarında sanırmış. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 14:26:50 1-Altımetre arzalıdı ve teknik tarafından svaplanmıştır, 2-Pilotlar altımetrenin arızalı olduğunu bilyordu bilmeseydi iniş takımlarınıda doğru zamanda açmazdı. yani iniş takımlarının açılışında altımetreyi dikkate almayan pilot hızı neden zamasız ve gereksiz kessin. Neresinden bakarsanız bakın rezalet diz boyu vesselam. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 14:26:20 Beyler eleştiri elbette yapılacak ..ancak militanca değil..THY nin bugünkü konumuna sizin hayalleriniz bile yetişemez.. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 14:23:19 ey benim Memleketim.. size müsehak bunlar.. acaba DTP yada IP bu devletin basina gecerse , bakalim , hic YAZI yazabilecekmisiniz? Hadi ondan gectik, sokakta yürüyebilecekmisniz?? Yatin kalkinda-- halinize sükredin.. nankörlük etmeyin 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 14:14:28 13:36 ya katılıyorum. Neden mi? eşhari öğretisi ve kültürü ile benlik bu hale gelir. Kendini ancak X5 de makamlsştırılmış hisseder. Atatürk sanayileşme ve paralelindeki ekonomi ile birlikte işte bunu halledecekti...Sanayi devrimi ve üreten, bilgi vizyonlu kültüre sahip bir millet. Yazıkki ne yazık. Bunlar içinmi öldü gitti büyük dedem!! 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 14:04:19 Airport sitesini açınca, sağda siyah çerçeve içi" nde bir duyuru var. "DOĞRU YERDEMİSİNİZ BİZE GÖRE TAM YERİNDESİNİZ" diyor. Airport bile, bu yönetimin doğru yerde olduğunu söylüyor. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 14:00:08 Arkadaşlar uçağı düşüren altimetre arızası ve pilot. Candan-Hamdi-Temel'in bunda ne günahi var. Niye yükleniyorsunuz. Sonra niye istifa etsinler ki. Çok ayıp oluyo ama. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:43:32 Kemal bey geliyorsa petrol fiyatlarında bir değişiklik olur. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:43:00 pardon nereye başvurup ne bilgisi alıcam bence saçmalıyorsun neden bukadar dokundu sana thy yk damısın anlayamdım ama neyseee bence varsa bi görüşün onu yaz asıl ona buna sataşacağına.... 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:40:30 "Beni Türk hekimlerine emanet ediniz..." Mustafa Kemal Atatürk 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:38:24 SAYIN BAŞKAN THY ARTIK BU KADAR KANLI GÖZYAŞINI KALDIRAMAZ. LÜTFEN İSTİFA EDİNİZ. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:36:36 ucak ilk düstügünde neden kulaktan dolma haricen gerceklerle alakasi olmayan bilgileri halka iletmisti.. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:36:04 Bakin abuk subuk seylere kafayi pek takmam ama, cok yakindan yasadigim bazi örnekleri vermek istiyorum. Yil 1999, o zamanki isvicre havayollari Swissair toplam 72bin calisana sahip. THY'nin bugün 10 sene sonrasi bile 14bin calisani anca var. Yil 1999, Swissair yillik 10 Milyar Dollar Ciroya sahip, THY 10 sene sonra daha 5 Milyar Dollar ciroyu hedefliyor! Biri göklerin yildiziydi ve 2001'de iflas ettiginde bir ingilizin sözleri ile "göklerin Rolls Royce'u" olarak tarihe gecti, ötekiyse Cevin Costner ile dünyaki "sakat" imajini toparlamaya calisiyor. Ama Swissair'in genel müdürü is yerine bile kirmizi Ford arabasi ile gelirken, biz THY'nin müdürleri Makam arabalariyla (yanilmiyorsam BMW X-serisi) ile geziyor. Bu gösteris nicin? 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:33:11 Bir de Boeing haklı çıkarsa. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:31:53 merak ediyosan bilgi edinme var başvur al cevabını sağda solda atıp tutma az da terbiyeli ol 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:30:17 şimdi açıkcası eski bir havacı olarak merak ediyorum bu kadar özel havayolu da var artık thy tekel değil ama dikkatimi çekiyor thy 5 yılda bir bir şekilde düşüyor bir yerlerde bir sorun olduğu gerçek...herkez en güvenli yada milli havayolu diye tk yı tercih ediyor ama ben açıkcası aslaa diorum düşen düşüyor birde düşmekten son anda kurtardıkları uçakları da hesaba katalım valla kımse kusura bakmasın sorun uçaklar yada pilotlar hrneyse benim güvenim kalmadı thy yeee hele onca reklam yapıldı dünyaya ama bu reklam yetti tk yaaa avrupa kolay kolay unutmaz tk yi :((( 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:30:13 VİP değil VIP. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:19:07 THY YK. Başkanı doğru söyledi. Gerçekler hiç bir zaman örtülemez dedi. Gerçekler bir gün ortaya çıkar dedi. Böyle yöneticilerimiz olduğu için tanrıya şükrediyoruz. 0
  • Misafir 05 Mart 2009, Perşembe 13:15:21 Türkiyede bu ameliyatlar yapıldığı halde neden amerikada ameliyat olma ihtiyacında olduğunu ve masrafların nasıl karşılandığını bir vatandaş olarak merak ediyorum doğrusu... Thy kadrosu da en üst düzeyde maliye bakanlarını karşılıyorlar maşallah, umarım Temel KOTİL bey VİP salonunda terliklerini unutmaz. 0