Kabin memurlarından mesleki isyan

    Çok beğenilenler

  • Valbuena 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:19:25 Her birimiz iyi derece İngilizce... ifadesinden sonrasını okumadım ama herkes iş kanununa tabi olmalı. 16
    • 77Q 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:50:01 Okumamış mış ukala . 4
  • Yorumsuz 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:34:55 Bırakın bu işleri kactaneniz İngilizceyi lise İngilizcesi den fazla biliyor ya da kaç taneniz isim yazdırıp girdi 49
    • .. 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:33:31 O zaman gel sen öğret bebegım 1
    • Buna mı takıldın? 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:34:32 Kalkıp onca yazılan şeyden buna mı takıldın? İşçi haklarından yararlanabilmek için iyi derecede ingilizce mi bilmek gerekiyor ? Çok basitçe bizim de haklarımız için işçi kanunundan faydalanmak istiyoruz hepsi bu. Ama kime ne anlatıyorsun. Nato kafa nato mermer. 2
    • 5s 25 Ocak 2018, Perşembe 00:15:16 Cogu pilottan daha iyi oldugu kesin! 7
    • Kaba cahil 25 Ocak 2018, Perşembe 00:28:49 Maddi durum nedeniyle kolejlerde okuyamadığı için senin ingilizcenle kıyaslıyorsun.Okuyabildiğimiz okulların ingilizcesini artırda bizde öğrenelim.Her İngilizce bilen pilot hostes olabiliyor zannediyorsun.Bu iş yürek,disiplin ve sabır ister.Şimdi otur kendine aynada bak ne görüyorsun? 0
    • Yorumsuz 25 Ocak 2018, Perşembe 11:56:51 Saf misiniz safa mi yatiyosunuZ kabine soruyoz siz niye atliyosunuz 0
  • Tüm yorumlar

  • İş kanunu 26 Ocak 2018, Cuma 22:00:01 Zaten bu zamana kadar borclar kanunu kapsaminda olmasi kadar aptalca bir karar olamazdi... 0
  • Nurse 26 Ocak 2018, Cuma 13:04:59 Ben hic duymadim bir hemsirenin cikip biz bu kadar hayat kurtardik bu insani yasattik yada doktorun cikip"bu insani ameliyat ettim hayatini kurtardim" dedigini. Simdi size ne oluyo bu kadar reklam yapiyorsunuz? Gorevin bir parcasi First aid uygulamak. Tebrikler cok iyide yapmissiniz. Ama yapan arkadasi malzeme olarak kullanmayin. Ben kaptan olarak hayatimda ne emergency yasadim cikip orda burda reklam etmedim. Abartmayin kendinizi... Sosyal medyada hava atmayi birakin. 0
    • Buse 29 Ocak 2018, Pazartesi 09:59:20 Okul servisi kaptanisiniz sanirim 1
  • Km 26 Ocak 2018, Cuma 09:37:54 Maaşların eşitlenmesi değil konu hakların verilmesi. 0
  • Ayni 26 Ocak 2018, Cuma 07:40:47 Atc ile diger birimlerin maasinin esitlenmesini isteyen zihniyetle pilot-hostes maasi esitlenmesini isteyen zihniyet ayni. Bilimsel bir calisma gerekli bu kafa yapisini cozmek icin. 0
  • Oringgg juysiii 26 Ocak 2018, Cuma 02:16:49 Ne ingilizcesi bee Allah askina iki kelimeyi bir araya getiremeyen insanlarla dolu TK :) 0
  • KmX 26 Ocak 2018, Cuma 01:00:42 Tamam diyelim uçan garsonuz. İşimiz cay kahve ve makarna dağıtmak. Peki bu mesleki haklardan mahrum olmamamız için geçerli bir sebep mi. Çok para alıyor olmamız iş güvencesi olmadan uçmamız gerektiği anlamına mi geliyor. Ortada bir hak mücadelesi varken insanların bunu eleştirir nitelikte yorum yapmalarını anlayamıyorum. Bir meslek grubu hakkını aldı diye sizden bir şey mi eksiliyor. Şahsen ben örneğin teknisyenlerle ya da yer personelleriyle ilgili her konunun altına onların haklarını almaları icin yazıyorum. Herkesin hakkının ödendiği bir ülkede yaşayalım istiyorum. Unutmayın adalet herkes içinse adalettir. 1
  • Birbilen 26 Ocak 2018, Cuma 00:41:07 Ben aynı zamanda iş hukuku uzman arabulucuyum. Uzmanlık eğitiminde özellikle bu konu üzerinde duruldu ki borçlar kanununa tabii sözleşmeler artuk işçi işveren ilişkisi olarak kabul ediliyor ve dava şartı arabuluculuğa tabii.. yani pilot ve kabin amirleri yeni düzenleme ile işçi ve işveren hükümlerine bağlı olacak 1
  • Yazik 26 Ocak 2018, Cuma 00:35:59 Boyle bir haberin altinda yapici yorumlar olacagina birbirimize laf sokuyoruz .Bravo .Kabin ekibi olmadan o ucak uçamaz .Uçsaydi zaten şirketler hostes almazdi maliyet olmasin diye. Demekki neymiş olmuyormus bizler olmadan olmuyormusssss 0
    • Cock-pitt 26 Ocak 2018, Cuma 12:59:37 Kaptan F/O ucagi birakip kabinde servis yapacak degil heralde. Ucak ucmaz tabi ikramsiz servissiz. Birilerinin beef or chicken demesi lazim. Ama hatirlamiyorum hic kabin memurunun kokpite girip yaklasma sirasinda yardimci oldugunu yada taksi yaptigini ... 0
    • Heee uçmaz 27 Ocak 2018, Cumartesi 19:37:55 Kargo uçakları karadan gidiyor zaten. 0
  • Bu bizi üzüyor 25 Ocak 2018, Perşembe 21:30:10 Onur havayollarında kabın memurlugu yapmaktayım 1725 tl maaş almaktayım 7 aydır uçuş primi 5 aydır ikram primi almamaktayız yetkililerin görmesini isteriz zor durumdayız 0
  • ... 25 Ocak 2018, Perşembe 19:02:07 Kızım su alıcam büyük olsun limonlu bardak istemiyorum;) 3
    • Yolcu 26 Ocak 2018, Cuma 00:32:35 Aman kaptan al al da limonsuz suyunu Gelen suya bak ama çok sinirlendirmeyin yorumlarla kabini Biz çok hikayeler dinledik cevreden İçine tükürük atanınımı dersin Bu tür münakaşalara girmeyin Artık bu dünyada kimin veli kimin deli oldugu belli degilken Aman dikkat Artık insanları tanımak zor Yüzüne gülen arkandan neler yapmaz maaşa göz dikip yapılan bu yorumlar kabin olmasa kokpit yokcu olmazmıs yada tam tersi bu kaptan maaslarına takmıslar eşin sevgilin yapmaz bee.. bu ne münakaşa.. 0
    • ...... 26 Ocak 2018, Cuma 08:56:50 Su yan gelmesin dostum 0
  • Boş beleş 25 Ocak 2018, Perşembe 18:06:49 Havadan para alıyosunuz daha ne hakkı 4
    • Boş beleş adam 26 Ocak 2018, Cuma 11:25:26 5 gün haftaiçi çalışsan, 3 te değil 7 de uyanıp uçuşa gitsen, 4 sefer iç hat üstü dış hat değil 2 sefer iç hat yapsan, hostes olmaya dayanamazsın. Bundan adım kadar eminim. Saygısız bir insansın ve de çok boş. Kendinle ilgili olmayan bir iş için bile kıskançlık yapıp fesatlanabilecek kötüyü isteyebilicek kadar da katı kalpli, umarım sınanmazsınız birgün, nitekim kötü kalpli kalın isterim.. 0
  • Yazık 25 Ocak 2018, Perşembe 16:34:10 Yazık yahu yorumlara bak, alakanız olmayan bir haberin altına bu kadar yorum yapıyorsanız bence siz memurları eleştirmeden önce bir kendinize sorun ben niye bu haberin altına yorum yapma gereği duyuyorum diye psikolojik vakasınız haberiniz yok 0
  • meme urlari 25 Ocak 2018, Perşembe 14:40:01 haberin basligi aciklamis zaten olayi :D 3
  • Km 25 Ocak 2018, Perşembe 14:35:35 Ingilizcem ana dilim gibi, iki tane baska yabanci dilim var yolcularima jest yapmaya yetecek kadar. Universite mezunuyum. Benim gibi bir suru kabin memuru arkadasim var sirkette. Burada yazilanlari okudukca o kadar aliniyorum ki. Evet benim isim sutlu kahve ve makarna servis etmek. Gorunen kisim bu. Ve bununla gurur duyuyorum. Peki arkadasim, ucakta normal disi bi durum gelistiginde gozun kimi ariyor? Beni. Herhangi bir sarsintida yuzume bakiyorsun. Hostes rahatsa sen de huzurlu gecireceksin yolculugunu. Kalp krizi gecirdiginde, cocugun tikandiginda kim bakicak sana yukarda? Ben. Yilbasinda, dogum gunlerinde, bayramlarda sen ailenle hatiralar yaratirken ben ne yapiyorum? Kim bilir hangi kitada hangi saat dilimindeyim aklimda ailem varken. Sen geceleri 3. ruyandayken ben herhangi bi ucusta kizgin yolcumu sakinlestiriyorum. Sen 3 ogun saglikli beslenirken ben yeri geliyor yemek yiyecek zaman bulamiyorum. Aldigim radyasyon ve basinc da cabasi. Yaptigim is biraz fedakarlik gerektiriyor. Bu yuzden maasima dil uzatmadan once bi dusun bu insanlar ne yapiyor diye. Hala anlayamiyorsan gel mulakatlara gir sen de katil aramiza sevgiyle kucaklariz seni de. Iyi gunler dilerim <3 3
    • Qwerty 25 Ocak 2018, Perşembe 19:11:48 Acıtasyona gerek yok. Yok hangi kıtada ne alemdeyim falan. Çok duygulanıyosan biriktiremediğim hatıralarım var diye al kıdem tazminatını git dop dolu cv ni sözde hak ettiğin alanda değerlendir. Bi bitmediniz. 8
    • ajitasyon 25 Ocak 2018, Perşembe 23:41:47 bu kadar ağladın duyar kastında sanki babanın hayrına yapıyorsun bütün bunları. Sosyal medya hesaplarina baksak eğlencelerden eğlencelere %90 iniz. 0
    • Reply 26 Ocak 2018, Cuma 02:31:24 Akil verdigin icin tesekkurler. Ben dusunememistim bunu. Yarin ilk is soyledigini yapip aileme kosucam! 0
    • Kiskananlar catlasin 26 Ocak 2018, Cuma 08:55:47 Bu kıskanç ve basit yorumlarınızı alın arkadaşlar elalemin derdi sizi mi gerdiki başkasının mesleği ile ilgili yorum yapiyosunuz. 0
  • Ucanana 25 Ocak 2018, Perşembe 14:00:22 Kibirli ego sahibi isek kabin memurlariyla gorusmeyin, muhatap olmayin. Bu kadar basit. Bu arada charter daki arkadaslarim bu olay bahane olsun sendikaya napip edip uye olun. Herkes thy kabini hedef aliyor ama kusurq bakmayin biz sendikaliyiz burda diger sirketlerde calisan arkadaslarimiza yardim etmek icin imza topluyoruz. Size de ihtiyacimiz yok herkes layik oldugu yerde yirtinmayin 1
    • İSİM 25 Ocak 2018, Perşembe 19:13:31 Sizi sallayanımız yok zaten koçero. 0
    • ISIM 26 Ocak 2018, Cuma 08:56:23 Belli ondan yorum yaziyosun 0
  • EGO,KİBİR,BENLİK 25 Ocak 2018, Perşembe 13:17:30 Özellikle bayan kabin memurları; yok böyle bir ego, tüm dünyalar bunlardan sorulur hatta çalıştıkları şirkette tüm görevde bulunan lar bir tarafa bunlar bir tarafa, kendi arkadaşlarından özellikle bay kabin görevlileri de aynı kabinde görev yaptıkları bayan arkadaşlarından EGO LARININ TAVAN seviyede olmasından çok rahatsız olduklarını açıkça belirtiyorlar, DÜNYANIN KENDİ ETRAFLARINDA DÖNDÜĞÜNÜ SANIYORLAR, ama gerçek öyle değil, Bir de şu durum var "Kabinden Kokpite ben de geçmeyi düşünüyorum" yapma bu nu sen oranın gerektirdiği vizyona,sabır,anlayış,insan odaklı samimi hizmet anlayışı,feraset ,360 derece sürdürülebilir algıya sahip değilsin!! iŞSİZKEN KABİN MEMUMURU OLDUN BUGÜN NEREDE İSE ÜLKENİN TÜM KANUNLARI NI YERLERE VURACAK KADAR EGON TAVAN YAPTI. OLDU DA PILOT OLURSAN ACABA O EGO SANA NELER YAPTIRIR !!! DÜŞÜNMEK BİLE İSTEMİYORUM; 7/ 24 GÜVENLİK SORUNUNA DÖNÜŞÜR HERHALDE!!! Çok alınacaksınız biliyorum ama ; gene o meşhur EGO nuz tavan yapacak! DOST ACI SÖYLER,DOĞRU SÖYLER 9
    • Örnekleri var 25 Ocak 2018, Perşembe 14:24:07 Doğru tespit. Hostesken pilot olanlar cidden kendini firavun zannediyor. 1
    • Hostesken Pilot olan 25 Ocak 2018, Perşembe 15:59:04 Baba parasıyla pilot olmaktan iyidir, Ben bu işi ne zorluklarla elde ettim diyip, işimi bütün prozedurlara uygun olarak yapıyorum. Kafası basan herkez pilot olabilir. Bırakın bu ayakları 1
  • Ka 25 Ocak 2018, Perşembe 13:12:08 E ben de söyliyim Bizlerin yabancı dili çogu yıldızlı kaptandan da iyi .. Biz susuyoruz bastırılıyoruz 6
    • Sizinki 25 Ocak 2018, Perşembe 15:43:11 Kötünün iyisi 1
  • Purser 25 Ocak 2018, Perşembe 13:06:44 Hep söylerim illaki er kaptanlarının yanında benim ingilizcem on basar Yıllardır konusamayan bir sürü kaptan var Ama maaslara gelince eşit degiliz yıllardır olcak iş degil 6
    • km 25 Ocak 2018, Perşembe 13:39:55 Nedeni o bir ‘’kaptan’’ purser hanım 1
    • papa 25 Ocak 2018, Perşembe 14:12:05 bsg 1
    • Captain 25 Ocak 2018, Perşembe 14:21:38 Eger olay sadece konusma olsaydi cubbeli ahmet hoca astronot olurdu. Tea coffee? Any sugar? Beef or chicken? Baska ne konusuyorsunuz? Icinizde bastirilmis bu kokpit kiskancligi nerden geliyo anlamiyorum. Herkes haddini yerini bilmeli. Ucak hostessizde ucar ama pilotsuz ucmaz. Bu boyledir. Hicbir zamanda degismez. 10
    • mantik devre arizasi 25 Ocak 2018, Perşembe 14:26:43 ingilizce dil edebiyat fakultesi mezunu arkadaslar gelsin baslasin, kabininden kaptanindan fazla maas alsinlar. Hatta CEO lari geciyorsa dilleri ikramiye bonus ne varsa verilsin, hatta ve hatta havayollarini ustlerine yapalim! To be or not to be boyle bi sekspiryen acilimlar yapsinlar millet hizmet ve guvenlik gorsuk ucaklar oto land yapsinlar zaten... 3
    • K/A 25 Ocak 2018, Perşembe 16:23:46 Ucus ekibi olarak bu sekilde konusmaniz dusunuyo olmaniz çok uzucu neyazikki 25 senedir ucuyorum hic sizin gibi kucultucu dusunmedim.Siz boyle soylerseniz disardaki insanlarin dusuncelerini yadirgamamak gerekir.Sizede havadakj sofor diyolar uzun uzun aciklama yapiyoruz cahil insanlari nasil aydinlatiriz die.Sizin gibi aramizda boyle dusunen mesai arkadaslarim oldugu icin son derece rahatsizim kabinden Kokpite gecildigine gore herkes kaptan olabilIr. 0
    • K/A 25 Ocak 2018, Perşembe 16:27:33 HADI KABIN EKIBI OLMADAN YOLCU OLMADAN UCAGI UCUR AL MAASINI.KOKPITTE SANA BISIY OLSA KIM ILK YARDIMDA BULUNUCAK? 0
    • Km3 25 Ocak 2018, Perşembe 20:06:08 Ya artık şu saçma sapan kıyaslamaları bırakın. Kabin kokpitle, yer hizmetleri kabinle, teknik kabinle mesleğini maaşını kıyaslıyor. Bi açın iş tanımınızı okuyun be arkadaş, bi haddinizi bilin ya. 0
    • Tabi tabi. 26 Ocak 2018, Cuma 01:06:51 30 sene sonra otonom sistemler geliştiği zaman gorurum ben senin artistliğini. Her acil durum senaryosuna dışardan müdahale edilebilecek teknolojiye eristigimiz zaman konuşalım bunları. Hepiniz yerde bi simülatörün içinden uçuracaksınız uçakları. Adiniz pilot olacak. Ucuculukla alakanız olmayacak. Tabi Bi 50-60 sene sonra da ayni şey kabin memurları icin olacak. Hepimizin yerini robotlar alacak arkadaşlar. Boşuna ego kasmayın. Pilotsuz uçak olmazmış. Umarım ömrün yeter de görürsün bakalım nasıl da oluyormus pilotsuz uçak. 0
    • KmX 26 Ocak 2018, Cuma 01:17:21 İngilizce üzerinden boş yapmayın bu kadar. Herkes mesleki olarak işlerini yürütecek düzeyde İngilizce biliyor. Evet pilotların da kabin memurlarının da İngilizcesi yetersizi var. Ama bunlar çok iyi İngilizcesi ya da ikinci yabancı dili olanlardan daha az sayıda. O yüzden genelleme yaparken bunu dikkate alın. Ve şu kofi or ti’den baska bir şey bilmiyorsunuz diyen arkadaşlara da sunu söylemek istiyorum. İnsan unutuyor kardeşim. Ben İngilizce makale yazacak seviyeden 5 senede kofi or ti’ye geldim. İnsan kullanmaya kullanmaya unutuyor. Ancak insanlara İngilizce üzerinden saldırırken şunu da göz önünde bulundurun, bu ülkenin Cumhurbaşkanı ne kadar İngilizce biliyor ki. Havaryu Mavaryu Diye dış temasları yürüten bir cumhurbaşkanımız varken bir kabin memuru kofi or ti seviyesinde kalmış çok mu? 0
    • KA 330 27 Ocak 2018, Cumartesi 16:03:50 Er yatılarında Kaptanların hali ortada Dil bilmiyor konusamıyorlar Ahkam kesiyorlar bizde güzel güzel gülümsüyoruz para dısında okudukları kitap varmı acaba? Kim kendini geliştiriyor okuyor Din iman para para para bu dünyanın 0
    • Kaptan330 27 Ocak 2018, Cumartesi 16:09:39 Kabindeki arkadaslara Daha kahvaltıyı zamanında getirmeyip Arkada sohbet eden Uyarınca hata kahvaltıdaymıs gibi bakan Kokpite ikramı unutan purser amir ve memur bir cok arkadasla İdare ettik Yüz gösterince hemen Görevini unutan bir cok deneyim oldu fazla Yazmayı sevmem umarım Bu yeterlidir Saygılarımla 0
  • SusuzHotcup 25 Ocak 2018, Perşembe 12:41:57 Utanıyorum şu yazdığınız yorumları görünce. Ne bu çekemezlik, haset? Herkes oturmuş birbirine sallıyor. Arkadaşlar hepimiz insanız hepimiz birer bireyiz sadece yaptığımız işler farklı. Biz ne zaman bu konuma geldik? Hiç mi Allah korkunuz yok birbirinize iftiralar atıp suçlarken hiç mi gelmiyor aklınıza bir anne bir eş bir evlat olan kabin memurları. İş kanunu isteniyor, neden bunu çok görüyorsunuz? Kaptan-ı, tekniği, kabini ve diğer tüm saygıdeğer birimler, hepimiz ekmeğimizin peşindeyiz, biraz saygı ve sevgi lütfen. Ne ara bu hale geldik biz, pes! 1
  • Vecihi Hürkuş 25 Ocak 2018, Perşembe 12:17:25 Siz farkında olmasanız dahi bu ülkede Türk Hava Yollarından başka şirketler de var.Ve bu şirketlerde çalışanların maaşları, sizin alt yorumlarda acımasızca eleştirdiğiniz MAAŞ ların yanından dahi geçmemekte hatta 5.238,32 TL olan açlık sınırının dahi altındadır. Ülkemizde TK dışında hiç bir havayolu şirketinin sendikası bulunmamaktadır.Kağıt üzerinde her çalışanın sendikal hakkı olmasına rağmen, bu güne kadar sendika kelimesini ağzına alanlar dahi derhal işten çıkarılmışlardır.Örneğin Pegasus ve Sunexpress te yapılan sendika çalışmaları onlarca kişinin işten çıkarılması ile sonuçlanmıştır. YIL 2018 de, insanların en temel haklarını talep ediyor olmasına göstermiş olduğunuz acımasız eleştirileriniz son derece haksızdır! 0
    • Tk 25 Ocak 2018, Perşembe 15:45:58 TK daki kabin memuru maaşları ülke şartlarına göre kıyaslandığında dünyada oran olarak en yüksek seviyede 2
    • Tk 25 Ocak 2018, Perşembe 15:45:58 TK daki kabin memuru maaşları ülke şartlarına göre kıyaslandığında dünyada oran olarak en yüksek seviyede 2
  • Fikret 25 Ocak 2018, Perşembe 11:45:56 Bu yapılan haksızlık tehlike içind e olan hosteslere 1
  • Canıtın 25 Ocak 2018, Perşembe 10:28:25 Meslek ilkesinin olması tabiki de güzel birşey Fakat şirkette öyle burnu havada, egoist insanlar var ki hak etmiyorlar 3
  • X 25 Ocak 2018, Perşembe 10:24:47 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • Teknik A.Ş. 25 Ocak 2018, Perşembe 09:22:51 Başlığa "teknik" yazıp, hakkınızda olumsuz laf edenleri sakın bizden bilmeyin. Boş laf konuşanları takmayın. Bir teknisyen olarak arkanızdayım, sonuna kadar hak ediyorsunuz ne alıyorsanız. Uçakta saçma sapan insanların tavırlarına katlanmak zorunda kaldığınıza, 2018 yılında halen insanlara "lütfen telefonlarınızı uçuş moduna alın" uyarısı yapmak zorunda kalışınıza, hele hele içipte sarhoş olanlarla da uğraşmak zorunda kalmanıza bizzat şahit oluyorum uçuşlarda. O yüzden 5 değil fazla alsanız da kimseyi ilgilendirmez. Yaptığınız işe göre kazandığınız parayı çok gören varsa, buyursun gelsin kendisi yapsın hostluğu & hostesliği. Evet belki hepiniz için iyi derecede ingilizce biliyorsunuz demem yalan olur ama aynısı zaten pilotu ve teknisyeni için de geçerli. 1
  • Hicopmiyimcanim 25 Ocak 2018, Perşembe 09:10:09 Valla cay kahve dagitarak senin 4 katin maas aliyoruz. girebiliyosaniz sizde girin muhtesem ingilizceleriniz ve bakis acilarinizla fark yaratin. Herkes isini yapsin!!!vasifsiz yoruma gerek yok.charter da ucan arkadaslarim hava is sendikasina uye olursaniz sizlerde bizim gibi is kanununa tabi olursunuz. Bu da olamayacaksiniz olmasinlar diyen kekolara kapak olsun. 1
  • Kesinlikle Haklılar 25 Ocak 2018, Perşembe 08:59:24 Kabin memurluğunu diğer haklardan ayıran durum nedir ki? Herkes eşit olmalı. 5
  • Uçağın patronu 25 Ocak 2018, Perşembe 07:49:31 Sabahın 5inde uçacağın ucagi sefere vermek için -10 derecede 3 saat çalışacağım, uçağa çıktığımda saçma sapan bir üslupla kartımı isteyeceksin Üzerimdeki 3 kat kıyafet var sakin ol deyince uçağın patronu benim buyurun amirim kartım burada diyeceksin diye artistlik yapacaksın , sonra hakkını savunmamı bekleyeceksin . İyi beklemeler sana !.. 16
    • Flight 25 Ocak 2018, Perşembe 11:18:48 Yazdığından kimse birşey anlamdı 0
    • Km3 25 Ocak 2018, Perşembe 20:08:35 İki tane kendini bilmeze denk geldin diye insanları, mesleği genelleme 0
  • Ektiğini biç. 25 Ocak 2018, Perşembe 06:48:38 Haklı olabilirsiniz ama uçakta kabin ekibi hariç herkese saygısız davranıyorsunuz , bi havalardasiniz anlayamadık ! Her cevap vereni rapor ediyorsunuz ya O yüzden her koyun kendi bacağından !! İyi şanslar 11
    • KA 25 Ocak 2018, Perşembe 12:21:00 O zaman üstünde teknik operasyon tgs pegasus yazan herkes girsin uçağa,he uslüpsüz insanlar varmıdır evet vardır ama,biraz mantıklı olalım . 2
  • Av.kaptan 25 Ocak 2018, Perşembe 05:43:59 http://www.resmigazete.gov.tr/eski 12.10.2017 7036 sayili yeni is kanunu madde 5 okuyun herkes is kanununa tabii. 1
  • işçi 25 Ocak 2018, Perşembe 05:29:41 Yine burada bile çekememezlik var bir şey e de kulp bulmadan destek olun 3
  • ŞEF GARSON 25 Ocak 2018, Perşembe 03:03:38 GARSON OLSA NE OLUR ANLAMIYORUM OKADAR CAHİL EZİK VE ZAVALLISINIZ KI İNSANLARIN HAKLI MÜCADELESİNE BİLE TAŞ KOYMAYA ÇALISIYORSUNUZ GARSON DİYEN ARKADAŞLAR BELKİ ÜNİ MEZUNU İYİ DERECEDE İNG BİLEN İNSANLARSINIZ AMA ADAM DEĞİLSİNİZ 3
  • Benimki 25 Ocak 2018, Perşembe 01:18:32 Do u want caffe or tea? With sugar , milk? Pasta or chicken? Beef or fish? What would u like drink with yr meal? Open yr window pls Put yr tray pls Hepsi bu!i Neyse hepsinin burunları havada ; şirkette bu işte lobimi vardır nedir ...şirketin verdiği yüz ile birlikte EGO'ları tavan;bu uçağın uçmasını sağlayan diğer insanlara saygı dahi duymuyorlar - beni o fitil ediyo 14
    • O fitili 25 Ocak 2018, Perşembe 11:14:10 Naapman gerektiğini biliyorsun dostum. 2
    • Km3 25 Ocak 2018, Perşembe 20:09:53 Bizde hava yok canım o senin ezikliğin, kompleksin 3
  • MIZRAK 25 Ocak 2018, Perşembe 00:38:38 Allah Kabin memuru kardeşlerimize kolaylıklar versin inşallah...Ben bir kabin memurunun görevini en az sizin kadar bilen birisiyim...inşallah şirketlerinizde gücü yettiyi kadar sizlere yardımcı olur.. 1
  • Teknik 25 Ocak 2018, Perşembe 00:33:37 Verin uçan garsonlara az daha bi ikramiye geçer karın ağrıları. 10
    • Naapalım 25 Ocak 2018, Perşembe 11:16:08 Audi min taksitlerini 2şer ödeyince güzel ödüyor. Tek tek sıkılıyorum. Sen naapiyon? Yoksa 2500 tl ye mi çalışıyon? Güzel para kıymetini bil. 4
    • teknik 25 Ocak 2018, Perşembe 12:48:39 yok canım 3000 € ya çalışıyorum. yeter mi sana 2
  • Kpt 25 Ocak 2018, Perşembe 00:18:47 Kabin görevlileri;Saygı gösterilecek cesaret içinde sizlerin durmak bilmez gereksiz isteklerinizide yerine getirmektedirler.Ben yıllarca onlarla çalıştım.Seviyesiz yorumlarınız için teessüf ederim. 2
    • sıkmadı mi artık 25 Ocak 2018, Perşembe 11:13:00 ingilizce biliyoruz ve universite mezunuyuz. havacilikta çalışıyorsan bunlar zaten olması gereken şeyler. Operation da ingilizce biliyor, tekniği de , kaptani da. Şu ingilizce olayını abartmayın artık. Uçuş ekibi dışındakilere de saygılı olduğunuz zaman destek görürsünüz 1
    • Çok komiksin 25 Ocak 2018, Perşembe 16:34:48 Nerde İngi̇li̇zce biliyo herkes ucaga geliyosunuz ihtiyac halinde iki kelimeyi biraraya getiremiyosunuz yine biz yardimci oluyoruz.Bunu sizde çok iyi biliyosunuz.Ayni ailede calisiyoruz ortak bir hizmet amacimiz var destek olacaginiz yere ne çok karin agriniz varmis yaziklar olsun. 0
  • 25 Ocak 2018, Perşembe 00:07:39 1
  • Fatih 25 Ocak 2018, Perşembe 00:07:37 Garsonlar da aynı işi yapıyor ne yapcan hayat bu 10
  • Eğitim 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:58:58 Lise diplomasını almayan vatandaşlar suan uçuyor. 2
  • saçmalık, 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:52:03 1- ingilizceniz kötü 2- Turizm - ulaşım sektörü çalışanısanız. Otobüs muavini gibi uçak muavinisiniz. Ne ispatlamaya çalışıyosnz ? 3- Antalya da garsonlar kadar ingilizceniz var. 4- siz de haklısınız. üni mezunu insanın hosteslikte ne işi var ? 12
    • :))) komik 25 Ocak 2018, Perşembe 14:02:22 Sanki Kaptanların ingilizceleri cok iyi Güldürmeyin bizi:) 2
  • Bebek 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:40:34 Bu bebekte amma malzeme oldu. Birakin artik onu bunu. Change istiyorsaniz once kendiniz change yapin. Halkin imajini websitesiyle degistiremezsiniz. Yillarca Turkiyede uctum. Simdi avrupada ucuyorum. Aradaki fark daglar kadar. Turkiyede hostes demek kaptana f/o ya takilip ne zaman tuzaga dusururum, kodaman bir yolcu nasil ayarlarim demek. Avrupada isler cok baska. Birde kendilerini havaci zannetmezlermi? Size bir kapi ,.slide ve kabin guvenligi emanet edildi diye kendinizi havaci zannetmeyin. Havaci olunmaz. Havaci dogulur. Bircok pilot birsuru emergency yada abnormal durumla karsilasip cikip reklam yapmiyo onu yaptim bunu yaptim ben ingilizce biliyorum diye. Artik siz kendiniz dusunun change nasil olur 9
  • KPT 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:28:09 Haklı isteklerini öyle bir sunuyorsunuz ki seviyesiz kişilere yorum açıyorsunuz. 1
    • Ka 25 Ocak 2018, Perşembe 09:23:42 kaptanım bizler eşitiz biz olmasak sizde olmazsınız 7
    • hadi yaaa 25 Ocak 2018, Perşembe 12:50:46 siz olmazsanız bizde kargo uçururuz canım benim kendini hint kumaşı mı sandın? 1
    • Cargomu? 25 Ocak 2018, Perşembe 14:00:48 Kaç tane kargo uçagına pilot sıkıstırcaklar acaba? Biz olmadak ne yolcu ne kokpit olur Alınan maaşlara muhtaç olmadan herkes Hakkımızın peşinde olsun 2
    • Vay be 25 Ocak 2018, Perşembe 16:37:37 Ne kadar basit konusma.Sen hep kargo uc emi.Yolcu denen bsy kalmasin 1
    • Herkes haklı 25 Ocak 2018, Perşembe 17:27:14 Bagaj yükleyen - boşaltan işçi kardeşlerim olmasa hepimiz hiç sayılırız kimin ne iş yaptığına bakmadan herkese saygı duymayı öğrenmeliyiz ki herkes tarafından saygı görebilelim 0
    • Matematiğe gel. 26 Ocak 2018, Cuma 01:20:28 He yavrum kargo uçurursun. Kafaya gel ya. Kargo uçururmuş. Bu şirketin filosunun %5’i kargo uçağı. Yolcu ve dolayisiyla kabin memurları olmazsa %5’iniz kargo uçurur, %95’iniz işsiz kalır. 1
  • Yazık hepinize 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:23:42 İşte ülkenin geldiği durumu yaplan yorumlardan da anlayabilirsiniz.Hiç kimsenin başkasının yaptığı işe saygısı yok.kabine garsonsun pilota oturdukları yerden para kazanıyorlar teknik ekibe ekip tekniğe tgs hepsine vs.vs.yazık hepinize....demekki siz kapıcılar ile nasıl eğleniyorsunuz merak ediyorum!!!ya da mendil satanlar ile....vicdansızlar...... 1
  • Meral 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:20:14 Çok haklılar, yerden göğe kadar! 4
  • allah aşkına 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:07:39 hangi birimizin ingilizcesi iyi. yapmayın allah askına yüzde 10 dur anadil gibi konusan 1
  • Ka 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:57:10 İnsanlar hak arıyorlar hak. İlgili ilgisiz her haberin altında maaşlardan bahsediliyor. Kendine güvenen başvursun, gecesi, gündüzü, bayramı, cenazesi, evlilik yıldönümü, doğumgünü farketmeksizin evinden çıksın, uygulanan mobinge, minimum dinlenmelerle yıllarca bu işi yapsın biz de şapka çıkartalım. Gözünüzü alın terimizden çekin. İşimizin karşılığı bu, asgari ücret almıyoruz diye ölsek sevinecek durumdasınız. Yazık insanlığınıza 0
  • Hadi oradan 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:53:30 Bu kadar kıskanılan bi meslek oldugundan haberim yoktu.Hangi TGS operation yabancı pilotla akıcı şekilde ingilizce konuşabiliyor bana bi gösterseniz keşke. Özel durum olduğunda hepsi saklanacak yer arıyor kabin memurları herşeyi çözüyor. Tabiki dil biliyorlar tabiki o maaşı hakediyorlar. İstisnalar her meslekte var ancak ben ingilizce bilen yet personeli görmedim . Keşke tüm türkiyenin İngilizcesi kabin memurları kadar olsa 9
    • doğru 25 Ocak 2018, Perşembe 11:14:31 Kaptanların da ingilizcesi sizin ki kadar yok. Türkiye de en iyiler sizlersiniz 0
  • Birisi 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:52:30 Bir kerede ona buna laf atacağınıza ne güzel hak arıyorlar en azından birşeyler yapıyorlar madem bizimdr hakkımız yeniyor arayalım diyen yok sadece klavye ve yorumla hiç bir hak elde edilmez 1
  • Tgs 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:36:53 Ne bu kabin düşmanlığı yorumlarda anlamıyorum.. tk nın en büyük birimi kabindir en dertli en müzdaribidir. Bütün yolcunun derdini çeker. Ofis başında tüm gün çay sigara yapanlar anlamaz 2
  • Sierra 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:32:43 İkinci dilmiş ;)))))) 2
  • Saygı 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:30:50 Bu ülkede insana saygı yokki meslege olsun 0
  • İk 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:30:06 İk biriminde yüzde kaçınızda Tofel sertifikası vardır acaba yüzde 5 çıkarmı Konuştugunuz lise ingilizcesi bide kitaptan ezber 2
  • İş kanunu 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:10:17 Evet iş kanununa dahil olmanın tek yolu hava iş sendikasına üye olmak. Burda şunu yapabilirsiniz hava iş sendikasına üye olmanın bir yolunu bulalım.. 1
  • Yuzlerce kisi kurtardiniz demek himmmm 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:09:35 Iyı derece ingilizce ve ikinci dil sahibi demek anlıyorum peki Tamam ok 3
  • Crew 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:09:12 İngilizce bilenler bilmeyenlerden daha fazla o tanıdıklarınızda bilmeyenler arasında ise diyecek birşey yok herhangi bir acil durum olduğunda önce kabin memurları kendi emniyetini göz önünde bulundurarak yolcunun da güvenliğini sağlayan 1.5 -2 ay boyunca eğitimler alarak mülakatlara girerek o garson vs olarak adlandırdığınız mesleği yapıyor (uz) birgünde bazen 800 den fazla kişiyle muhattap oluyor herkes kendini bitanecik sandığı için hepsiyle ayrı ilgileniyor işin içine girmeden dışardan gözlemleğiniz şekilde uçakta,havalimanında gördüğünüz gibi değil ! Havacılık apayrı bir dünya severek işlerini yıllarını verenler var.. 0
  • ARC 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:05:20 pilotlar bakmıyor mu size :)) 7
  • Havaçay 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:36:56 Chicken or beef mi iyi İngilizce yoksa yapamadığımız anons mu ??? ya hakikatten şu anonsu duraklamadan yapana denk geldiniz mi hiç kardeşim siz çay yemek dağıtan insanlarsiniz tek yetkiniz kapı açıp kapatabilmek onun için de on dk bekliyoruz merdivende 6
    • Keyif 25 Ocak 2018, Perşembe 12:01:23 Keyfimizden bekletiyoruz bizde seni kapıda, diyoruz ki dur şunu 10 dk bekleteyim öyle açayım kapıyı gıcıklık olsun. Harekat memuruydum kabin memuru oldum uçağın içinde de dışında da ne olup ne bitiyor biliyorum, Havacılık bu Arkadaşım herşeyin bir sebebi var, bekliyorsan bir sebebi var. Sen walkaround check yapıpta gel önce sonra kapıya tıkla kaptan ne zaman açabilirsin kapıyı dedi ben o zaman açarım senin dışardan ok vermen yeterli değil o kapının açılmasına 1
    • Havaçay 25 Ocak 2018, Perşembe 15:51:59 Ben niye yapiyim walkaroundu o tekniğin işi 1
    • Keyife 29 Ocak 2018, Pazartesi 03:24:44 Çok eziksin.Seni adam yerine koyup cevap vermek istemiyorum. 0
  • Ag 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:36:22 Burda ki ciger bekleyen kedi gibi konusan tgs ve turevleri. Once isinizi yapin. İscilik sifir , uslup desen yok. Okuma duzeyi dusuk. (Kucumsemiyorum gercekler bunlar) valizleri firlatma yarisina giriyorsunuz. Yer hizmetleri pert , ne valiz olcusune bakiyolar ne kilosuna adam 10kg lik tursu bidonu ile iceri girio be utanin. El bagajlari sozde 8 kg. Masallah yer hizmetleri o kadar iyi calisio ki hepsi 20-30 kg arti sirt cantasi bel cantasi laptop ceketler. İsiniz gucunuz bos yapmak. Dile laf soleyenlere bakin kendileri oxford u bitirmisler de gelmis memurlarin bolumlerini sorguluyorlar. Karda kista calisiyorsunuz evet. Zor isiniz. Ama o insanlar yeri geliyor hayat kurtariyor. Yeri geliyor emergency durumlari aninda uyguluyorlar. Bazi calisan arkadaslar cok gunahsiz bazilarinin yatacak yeri yok. Once insanin insana saygisi olur. Sizin burda memur degil teknik ekiplerin sorunu olsa yine laf edersiniz. Kim nerde olsa niye o dersiniz. Egitim seviyeniz kadar konusun 0
  • Esnaf ingilizcesi 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:30:44 Üst seviye ingilizce mi oluyor yaaaaaa 5
  • Baskasinin iyiligi 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:29:20 Ah ulan riza nedir bu insanciklarin kabin ekiplerine garezi. 1
  • Önce sen 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:24:18 Öncelikle bu kampanyayı başlatan arkadaşlar mesleki adlarının hostes değil kabin memuru olduğunu bilsinler,önce kendileri saygı duysun mesleklerine,sonrasına bakarız! 1
  • Yine mi ikramiye yahu!!! 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:10:02 İkramiye mi istiyor kabin memurları yine, zaten iyi maaş ek maaş mı yani nedir derdiniz, işe girerken bu sözleşmeyi imzalamıyor musunuz 1
  • KUYRUK ACISI 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:09:15 kapidan giremeyenler hakli olarak saldiracak..ister garson de ister ne dersen de bizim hayatlarimiz sizin gibi klavye delikanlilarinin sadece ruyasi olur..Hadi biraz daha saldirin guzel oluyo kiskanilmak:)) 1
  • Boş mubabbet 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:08:46 Valla boş muhabbet yapıyorsunuz, kabin memurusun veya hostessin ne bu tripler. İstemiyorsan yapma arkadaş bu ne yani bir sürü yapmak isteyen var 5
  • Arff 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:55:04 Bu basari arffindir 0
  • İngilizce??? 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:49:20 Tü tü tü maşallah, İngilizce de konuşurlarmış !!!! 5
    • Masallah 25 Ocak 2018, Perşembe 16:40:19 Sende olmayan 0
  • uçak değnekçisi 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:48:50 ya bi geçsenize bu ayakları 2 kelime ingilizce biliyorlar ingilizce biliyoruz sanıyorlar. Uçak içi dışında (mesleki ingilizce) ne biliyorsunuz ? 2. dil diyor 2. dili türkçe sanıyorlar . Yaptığınız işi çok abartıyorsunuz . Sektörde olmasak zor bir iş yapıyorsunuz sanıcaz. 7
    • Ka 25 Ocak 2018, Perşembe 10:30:15 Onu buradan değilde uçağa geldiğinde yüzümüze söylesene azıcık yürek varsa sende. Arkadan sallamak güzel ama delikanlıya yakışmaz. 1
  • Tgs ata harekat 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:37:53 Şirket eğer senle oynuyorsa,sende şirketle Oyna bunun yöntemleri belli ! Yok ben çok düzgün bir insanım yapamam diyorsan ezilmeye devam edersin 1
  • Ahir zaman alameti 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:35:45 Asıl sebep bu zamanda insana değer verilmiyor İnsan bir obje olarak görülüyor,vakti geldiğinde kaldırılıp atılıyor 0
  • Atc 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:34:57 Birisi de bizim için yapsa keşke. Kabin memurlarının hakkı verilmelidir. Son trabzon olayında görüldü kendilerinin ne kadar büyük bir öneme sahip oldukları. 2
  • İş degil 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:33:54 Kabin memurluğu iş degil ,bu zamanda en zor şey insanla uğraşmak 1
  • mm 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:33:29 bir çogumuz 2. yabancı dil mi ? 2
  • Meslek değil ! 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:32:44 Öncelikle birincisi yaptığınız iş bir meslek değil İkincisi tost çay dağıtmakla ancak garson olunur Eğer yaptığınız iş geçerli bir meslek olsaydı şirket sizi sürekli kapının önüne koymazdı değer verirdi Kabin memurluguna sürekli alım var Kabin memurluğu ik birimine istatistik sorsan en fazla eleman sirkülasyonu olan birimdir Size şu açıdan hak veriyorum üç bacak dört bacak yüzlerce saat uçuş ve fedakarlık sonuç olarak herhangi bir değersiniz yok 5
    • Haklisiniz 25 Ocak 2018, Perşembe 10:16:12 10 dk gecikmede tost cay alamayinca yeri gogu yikanda biziz degil mi? Her insan gibi esit sartlara sahip olmak istememizin nesi hata sizi anlayamiyorum Yabanci dili olan gibi olmayani da var,isini senelerdir edindigi tecrubeyle hakkini vererek yapanimiz da var. Hakaret etmeden once lutfen biraz dusunun ki en ufak turbulansta biz sicak icecek servisini kesip kesmeyecegimizi bile kokpitten tehid alip kararlastiriyoruz yanmayasiniz diye. Belki de ustunuze dokulse garson olmaktan cikar,ilk mudahaleyi yapan saglikci oluruz kim bilir? İyi sanslar 0
    • KA 25 Ocak 2018, Perşembe 10:31:30 Anlayamadigim şu; Zincir yolcunun havalimani kapisindan girmesiyle baslar,kontuar-guvenlik aramasi-gerektiginde yardim servisi-gate-gate gorevlisi-misafir iliskileri-kabin ekibi&kokpit-harekat memuru-teknik-ramp gorevlileri ve daha nicesi bu zincirin birer halkasiyken,neden biz birbirimizi tutamiyoruz da burda yok bu sogukta ben ustumde 3 kat kiyafetle senin kapi kapatmani bekliyorum,yok havaniz kapiya konunca soner gibi zalim cumlelerle saldiriyoruz.Evet arkadasim senin isin kisin karda,yazin sicagin gobeginde benim kapiyi kapamami beklemek ama ben sana ucaga geldiginde belki yemegini yiyecek firsat bulamamissindir diye acmisin cay kahve ne yapayim hava buz gibi diyebiliyorsam,asagida rampten kac kisi var diye sana sorup onlara bile birer yorgunluk kahvesi goturebiliyosam,1 saat gecikmede benim gate gorevlilerimin kafasina sandalye atip hastanelik olmasina sebep olacak kdr vahimse durum,teknik personelim yazin sicakta kisin sogukta calisabiliyorsa,rampcilerim en agir ucak alti bagajlari tasiyip eziyet cekiyorsa,ben indigim meydanda pervasiz yolcunun birinden dayak yiyebiliyorsam tekme tokat ve beni o yolcunun elinden harekat memurum kurtariyorsa ben hepimiz icin sartlar esit olsun herkes hakkini alsin isterim.bunun icin sen elini taşin altina koy ben de yarin sana destek cikayim.bu is hakaretle birbirini karalamakla olmaz.bu zincirden bi halka eksilse islerin ne derece aksayacagini sende biliyosun zateb,ben yada bu isi yapan meslektaslarim ölsun surunsun istiyosun belki ama her birimizin isi diger is kolunu dogurmakta.ozaman kapansin yer hizmetleri sen de issiz kal guzel mi? 0
  • Dikkatli okuyalım ! 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:25:59 Bak kardeşim bu zamanda olacaksan ya şef ya müdür yani yönetici olacaksın Bende Tgs de çalışıyorum ,işçi sıfatındaysan eğer hiçbir hak iddaa edemiyorsun ,param olsa bu zamanda İnan çalışmam,bu kadar haksızlığa rağmen yinede sabirla gidiyoruz Artık günümüzde nasılsa dışarda bu işi yapacak onlarca insan var mantığı mevcut Bu zaten meslek değil Ahmet gider Mehmet gelir Mantıgı mevcut Bu zamanda insana değer yok zaman ahir zaman Son 1
  • Özelissin tk kimse kalmaz 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:15:07 Tk kabin özelesirse kimse o yolcunun karini cekmez pegasus gibi onur gibi yolcuya davraniş- kabin bunu cok iyi biliyor o yuzden özlesme olamaz- olsun tk yolcu gelmeZ kimse5 kurusa o kaprisli yolxuyu cekmeZ- yorumlar oldukca igrenc kiskanc dolu insanlarin sesi” fani dunya insan olun az insan kara toprak gercegini unutmayin 1
  • A340 Purser 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:11:26 Bizlerin ne kadar cok çalıstıgını en yakın ekibimizde kokpit bilir Yasadıklarımız zorlukları emekleri ve yorgunlugu.. Yer degişerek ölçsek mesela kaptan maaşlarını bize verseler onlarda bizim maaşı alsa .. ozaman anlarlar çok rahatlar özellikle er kaptanları Bizim son derece önemli bir emergency rolunde görev aldıgımızı Bize sahip cıkacak olan kokpit ekibi en başta ama maaşlarımızı bile cok görüyorlar Adaletsiz bir denge kokpit ve kabin Aynı 305 de uzak kalmalarını anlamadıgımız gibi. 5
  • şef 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:52:47 bildigimiz garson yahu adini hostes diyorlar yahu sen garsonsun garson 102
    • Hahahah 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:12:06 Hangi garson 10,000 tl alıyor çatlaaaaa:))))) 0
    • .. 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:33:01 Sende amelesin 0
    • Sef e 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:47:17 garson diyen hadsiz. Sen garson olamadin mi??? Ofken o yuzden mi? Aciyorum sizin gibilere. Cekemiyorsunuz dimi. Asil garsonluk yapan meslek sahiplerine ayip ettiginin farkina var.... terbiyesiz 1
    • Sen ? 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:22:39 Sende seref yoksunusun. Bunu ne yapacağız ? 0
    • Pekiii 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:34:06 Sen insanmısın ?? 0
    • Editöre Sesleniyorum 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:38:59 İçeriğini beğenseniz de beğenmesenizde tanımını gayet güzel yapıldığını düşündüğüm kabin memurluğuna yukarıdaki şahıs garson olarak seslenmektedir. Yani bariz bir şekilde yalan söylemektedir. Ayrıca kendi at gözlüğüyle, var olan başka ve yine emekleriyle geçimlerini sağlayan, bu sebepten hayli saygı duyduğum garsonların mesleğini küçümsemektedir. Bu tarz kendince küçük düşürücü, aşağılayıcı yorumlara lütfen izin vermeyin. 0
    • Nur 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:47:45 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • FA 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:18:47 Garson?acaba hayatınızda kaç kere uçağa bindiniz?yada kabin memurlarının ne yaptığını sordunuz sorguladınız???cahilsiniz daha ötesi yok!!!! 1
    • Garsonsa 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:45:58 O zaman garsonuna sahip cik. Adam senden yardim istemis sen ne sacmaliyorsun! Garsonluk da muteber meslektir. Allah itibarsiz birakmasin. 0
    • Gio 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:47:34 Cehalet timsali az kitap oku genc 0
    • Yardim isteyene tecavuz 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:51:32 Ehythm 0 yazip youtubeda videoyu izleyin. Cogunuz oylesiniz. 0
    • Garson 25 Ocak 2018, Perşembe 00:14:43 Garson olmak kötü bisey mi? O da bir meslek.ve iş kanuna tabi olan bir meslek! 2
    • Idx 25 Ocak 2018, Perşembe 02:16:38 Ne fark eder,insanlar hak talep ediyorlar.Garson,copcu,memur vs.Bu ulkede hak aramak ayip mi? Neyse siz birilerinin yaptigi isi kucumseyince beyin masturbasyonu yapip mutlu oldunuz degil mi?Eminim yuzunuzde bi gulumseme de olusmustur.Rahatlamissinizdir.Ouww ne guzel laf soktum diye.Biz km'ler de sayenizde su anda garson oldugumuzu ogrendigimiz icin yana yakila sirketlerimizi arayip aciklama bekliyoruz.Hepimiz sok olduk.Adeta far gormus tavsan,sudan cikmis balik gibiyiz.Sivil havaciligi arayip is tanimini degistirmesi icin ayrica bir kampanya duzenlemeye karar verdik.Neyse uzatmadan son birsey daha Allah akil fikir versin size. 0
    • Ooo cok belli etmissin 25 Ocak 2018, Perşembe 02:29:58 Inan kuyruk acini buraya" kuyruk acim var ben olamadim fena hasetlik ten yaniyorum "desen daha az belli ederdin ))) Meslegimizden sanane ki hem sana ne okuyor da yorum yapiyorsun? Ya bu kadar belli etmeyin Tgs de boyle yapmayin ya olaniyorsaniz tekrar deneyin olmadi baska is deneyin nedir bu kuyruk aciniz yahu !!! komik ))) 0
    • Senin ne olduğunu anladım .... 25 Ocak 2018, Perşembe 02:42:36 Senin ne olduğunu anladım .... 0
    • Crew 25 Ocak 2018, Perşembe 04:17:02 Sen kendini ne sanıyorsun acabaaaa acil bir durum yaşasan hastalansan yardım edelim diye gözlerinin içine. BAKTIĞIN insanlarız bizzzzzz 1
    • Ama 25 Ocak 2018, Perşembe 05:08:24 Ortalama 10bin kazaniyorum. Gecen ay 13900 yatmış. Bu ay da kar payi var. Yatar o kadar. Önümüzdeki ay da ikramiye var. 14 daha gelir. Garson olmayan şef. Bir ara gelde harclik koyayım cebine. 2500 maaşlanay sonunu zor getiriyorsundur sen. 3
    • aynen 25 Ocak 2018, Perşembe 08:04:39 garsonuz. cok gocundum şimdi ağlamaktan ölücem. bühhüühğğ. 2
    • Lol 25 Ocak 2018, Perşembe 12:09:22 Sen hayatında 12k maaş alan garson gördün mü? 2
    • Crew 25 Ocak 2018, Perşembe 12:42:44 Garsonlara kurban olun siz. Kompleksinizde boğulun. Ha buarada para lazımsa borç vereyim :))))) 2
    • yok artık 28 Ocak 2018, Pazar 01:46:18 dünyada onca havayolu var ve hepsinin hostesleri var onların adı hostes garson değil arkadaşım fesatlığından saçmalıyorsun, gururlanman gerekirken sahip çıkman gerekirken ülkemde biricik thy var bu insanlar bizi, ülkemizi en iyi şekilde temsil ediyor diye! bu ahlak anlayışına rağmen aynı ülkede yaşamaya çalışıyoruz işte, arkadaşlar okuyun daracık beyin kapasitenizi biraz da olsa genişletin, iyi bir ahlak sahibi olun, insan olun 0
  • bende memeur olsam bende isyan ederim. 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:29:31 airport haber her zamanki gibi patlatmış bomba başlığı.neyse arkadaşlar bu kadar isyanlık bir durumunuz yok abartmayalım.işten çıkarılma korkusu herkeste var buda olabilecek bisey.her yola çıktığımızda kaza riskimizde var ama bunu sürekli düşünüp çağırmaya gerek yok.heran herşey olabilir!!! 33
    • Memur 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:09:54 Çıkarılma değil tazminat ve diğer haklardan bahsediliyor 0
  • Tk 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:27:33 Maaş miktarı az gelmiş sanırım. 41
  • Chef 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:17:40 Şefler sürnmeye devam desteklle 3000 maaşa okey 9
    • .. 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:34:02 Çalışmayın o zaman 0
  • Ağlama 24 Ocak 2018, Çarşamba 19:05:43 Asgari ücret alıyormuş gibi bi izlenim var 20
  • Av.arb.Banu Kan 24 Ocak 2018, Çarşamba 18:53:58 Yeni duzenleme ile 7036 sayılı iş kanununun 5. Maddesi hükmü gereği, Borçlar Kanununa tabi çalışanlar da Is Kanunu hükümlerine tabii kılındı. Artik uçucu personel, pilotlar ve kabin memurları os kanununa bagli. Lütfen yeni kanunu inceleyin ..iyi aksamlar 6
    • Banu hanım 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:04:45 Merhaba ben netten baktım ama maalesef goremedım 0
    • 4857 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:19:50 4857 ye göre tis yapanlar iş kanununa tabi olur 4857/4 ye göre bu istisnalar mevcuttur 1
    • Kabin Memuru 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:35:03 Avukat Hanım, 7036 sayılı kanun İş Kanunu değil İş Mahkemeleri Kanunu. Ayrıca, 4857 sayılı İş Kanununun 4.Maddesinde, hava taşıma işlerinde çalışanlar kanun kapsamı dışındadır diyor. 1
    • KM 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:41:02 Sayın Banu hanım. Bahsi geçen yeni madde havacıları da iş kanununa tabi mi tuttu yoksa borçlar kanunu esas alınarak davaları iş mahkemelerinin göreceği anlamına mı gelmekte? 2
    • Bir inceleyen 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:46:03 Ben inceledim, sizin söylediğiniz anlamı çıkaramadım. MADDE 5- (1) İş mahkemeleri; a) 5953 sayılı Kanuna tabi gazeteciler, 854 sayılı Kanuna tabi gemiadamları, 22/5/2003 tarihli ve 4857 sayılı İş Kanununa veya 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanununun İkinci Kısmının Altıncı Bölümünde düzenlenen hizmet sözleşmelerine tabi işçiler ile işveren veya işveren vekilleri arasında, iş ilişkisi nedeniyle sözleşmeden veya kanundan doğan her türlü hukuk uyuşmazlıklarına, b) İdari para cezalarına itirazlar ile 5510 sayılı Kanunun geçici 4 üncü maddesi kapsamındaki uyuşmazlıklar hariç olmak üzere Sosyal Güvenlik Kurumu veya Türkiye İş Kurumunun taraf olduğu iş ve sosyal güvenlik mevzuatından kaynaklanan uyuşmazlıklara, c) Diğer kanunlarda iş mahkemelerinin görevli olduğu belirtilen uyuşmazlıklara, ilişkin dava ve işlere bakar. 0
    • Av.arb.banu kan 26 Ocak 2018, Cuma 00:31:34 Ben aynı zamanda is hukuku uzman arabulucuyum. Uzmanlık eğitiminde özellikle bu konuya dikkat çekildi. Yasa çok açıkça belirtmese de , pilot ve kabin memurları is kanunu gereği dava şartı arabulucuya başvurmak zorunda ve is kanunu hükümleri uygulanır...pek çok uygulama yapıldı uzmanlık eğitimlerinde bu konuda.. 0
  • TeknikDestek! 24 Ocak 2018, Çarşamba 18:49:25 Kabin memurlarının haklı isyanına Teknik birimler olarak tam destek ! 11
  • Pilot 24 Ocak 2018, Çarşamba 18:28:52 Yüzde yüz haklılık 11
    • Haklı Amir 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:13:23 Kaptanım haklıyız ama şirkette arkamızda durun ozaman bizde görelim Zaten dengesiz bir maaş skalası... 3
  • KABIN MEMURU 24 Ocak 2018, Çarşamba 18:24:52 Haklı imza kampanyasını imzaladık da neden para isteniyor ne alaka? 7
  • Tgs Operation 24 Ocak 2018, Çarşamba 18:24:26 Hep showsunuz ya siz hahahahaha diyorki ikinci dil bilenlerimiz falan,kocaman hikaye.. Daha türkçe konusmayi bilmeyenleri var,İngilizceyi söylemiyorum bile.. Su havaalaninda hak arayacaksa siz degil,ramp iscileri hak arayacak kardeşim Havada kar varken sen bagaj atmiyorsun ucaga,o garibanlar atiyor Ha hakkiniz yeniyor ise arayin tabi fakat kusura bakmayin ama Sizin yerinize disarida bu isi layikiyla yapacak binlerce insan var.. 37
    • .. 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:36:37 Sen eksiktın git yoneticilerine ağla buraya değil 0
    • ne alaka 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:43:17 tgs liler buraya yazınca çok gülüyorum. dışardan alımı bile olmayan firmanın torpilli çalışanları.uçakların içi double seat'den geçilmiyor. yabancı yolcuya dert anlatcakları zaman benim ingilizcem kötü benle gelsene diyen adamlar burda yorum yapıyorlar. ahahhhahahahahah. hatta lol :) 0
    • AG 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:29:46 Bos yapma isini yap. Tgs turkiye deki en kotu firma. Ne yolcu hizmetleri isini yapiyor. Ne temizlik ne de ground ta ki arkadaslar. Valiz firlatma yarisi oynuyorlar asagida. Yer hizmetleri mubarek kor ucaga tursu bidonu ve 20 kg luk valizler geliyor. İsinizi duzgun yapin biraz sonra kabin memurlarina hosteslere laf soleyin. 0
    • Operation kamil'e 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:34:17 Acaba hostesin ing konusup konusamadigina sen nerde sahit olabildin dis kapinin mandali 2
    • Buna mı takıldın ? 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:35:11 Kalkıp onca yazılan şeyden buna mı takıldın? İşçi haklarından yararlanabilmek için iyi derecede ingilizce mi bilmek gerekiyor ? Çok basitçe bizim de haklarımız için işçi kanunundan faydalanmak istiyoruz hepsi bu. Ama kime ne anlatıyorsun. Nato kafa nato mermer. 0
    • Çok istiyosan 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:35:44 Sende başvur tgs kardeş ingilizcenmi yok ? 0
    • Bu 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:41:23 Haberin neresinde ramp işçileri hakkını arayamaz veya aramamalı diyor mal değneği. Boş konuşacağına hakkını ara. 0
    • Pilot 24 Ocak 2018, Çarşamba 22:25:19 Kardeş sana ne milletin hak aramasından. Ezik misin sen ? Git hakkını ara, sana arama diyen mi var 0
    • Havada kar varken 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:51:43 hostesler o uçakla uçuşa gidiyor. Hangisi daha riskli yerde bagajları yüklemekmi yoksa o karda o uçağın içinde olmak mı ? 1
    • Boş adama 25 Ocak 2018, Perşembe 00:16:42 Nedir bu kabin düşmanlığı anlamıyorum. Daha iyisini yapabileceğinizi düşünüyorsanız buyurun ilanlara başvurun. Değil ikinci dil üçüncü dördüncü dil bilenler bile var siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? Bilmeden görmeden sallıyorsunuz. Vasıfsız olsak tgs de çalışırdık zaten 0
    • Kabin ekibi 25 Ocak 2018, Perşembe 03:22:17 İkinci dile takılmışsın sen daha kaptanların yanına geldiğinde İngilizce çeviri yap diyeniniz var evet Tgs de var bunlar. Gerçi zam alıyormuşsunuz keyfiniz yerinde ondan bu tarz yorumlar kim bilir kabin amirleriyle nasıl anlasamiyosunda rapor yiyorsundur. Canın yanıyor demi bu insanlar sizi ezmiyor bu insanlar sizin uygulayamadiginiz emniyet Zincirini bozduğunuzu hem yüzünüze hem üstlerinize bildiriyor ama yine size birşey olmuyor çünkü Birilerinin ya dibinde ayrılmıyorsunuz yalakalikta sınır yok sizde... 0
  • yok artık! 24 Ocak 2018, Çarşamba 18:19:05 Benim tanıdığım yüzlerce hostesin ingilizce seviyesi ortanın üzerini geçmez, bitirdikleri üniversiteler ve bölümler de dandik üniversitelerin düşük puanlı bölümleri. Aralarında tarif edilen gibi olanları var, onlar da yüzde 10 luk bir oran ancak. Bu arada pilotlar da Borçlar Kanunu hükümlerine bağlılar. 20
    • Yani ? 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:35:27 Kalkıp onca yazılan şeyden buna mı takıldın? İşçi haklarından yararlanabilmek için iyi derecede ingilizce mi bilmek gerekiyor ? Çok basitçe bizim de haklarımız için işçi kanunundan faydalanmak istiyoruz hepsi bu. Ama kime ne anlatıyorsun. Nato kafa nato mermer. 0
  • Gercekmi 24 Ocak 2018, Çarşamba 18:18:32 Hadi canim. Hepiniz iyi ingilizce biliyormussunuz da. Ikinci diliniz varmista.... Hosteslik pilot abciligi olarak goruyorum. Yasadigim deneyimlerle bunu hep gordum. Normalde baska is yapamayip hostes olup kapak atayim denilen meslek. %90 tabiki. Hepsi degil. Ustunuze alinmayin 23
    • deneyim mi 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:45:24 hosteslerin pilot avcısı olduklarını görecek nasıl bir deneyim yaşadınız acaba. hoş mu yazdığınız. bir şeye kızıp insanların namusuna laf ediyorsunuz. sizin gibilerin yazdıklarını okuyan sizler gibi insanlar,sonra uçaklarda hosteslere sarıyorlar. 0
  • Qwerty 24 Ocak 2018, Çarşamba 18:15:33 "Her birimiz iyi derece İngilizce ve bir çoğumuz ikinci yabancı dil sahibiyiz." Hoşmuş.. 13
  • Kabin memuru 24 Ocak 2018, Çarşamba 18:14:46 Thy nin kabini özelleştiği anda o havalarınız sönecek. 17
    • Amiriniz konusuyor 24 Ocak 2018, Çarşamba 20:14:21 Biz olmasak ne kokpit olur ne yolcu:)) 1
    • özelleştirme 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:12:41 neden özelleştirsin. Ya da bu zamana kadar neden özelleştirmedi? 1
    • yazık 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:29:01 özelleşse de sizden havalı olucakları kesin bekleme boşuna :)))) 2
    • Heh 24 Ocak 2018, Çarşamba 21:42:43 İşte o zaman kına yakar, boğulan evladını da kendin kurtarırsın. 0
    • Kabinden selamlar :) 24 Ocak 2018, Çarşamba 23:01:00 İlk uçuşlarımdan birinde kaptan demişti kabin a.ş oldunuz hadi geçmiş olsun diye.inandım söyleyen kaptan kesin doğrudur dedim.ne kadar çok üzülmüştüm boşuna aylarca uğraştım demiştim amire.amir güldü hiç unutmam ben 8yılır şirketteyim ben girdiğimden beri söylüyorlar sende amir olursun hala söylenti devam eder demişti.şirkette 10. Yılım amirde oldum.Olmuyor işte özelleştirmiyorlar yada sizin düşündüğünüz gibi önemsiz bir başkanlık değiliz ki özelleştiremiyorlar.özelleşse Bizim için üzülmeyeceğin ortada o yüzden sen boşuna bir umut bekleme.bekleye bekleye arada yazık olursunn :) 0
    • Sana bu 25 Ocak 2018, Perşembe 01:40:00 Sen gel kınanı ben yakıcam sana dert etme güzelim 0
    • Ruyanda 25 Ocak 2018, Perşembe 02:01:35 Gorursun.Neden bu kadar eziksin.Almadilar mi seni?Ne is yaparsin,kimlerdensin?Neden isimizi kiskaniyorsun?Ne havamizi gordun?Selam verdin de selamini mi almadik?Hoslandigin arkadas yuz mu vermedi sana?Ben ozellesirsem bundan senin cikarin ne olacak?Baskalarinin mutsuzlugundan mutlu olanlardan misin yoksa?Kazandigim parada gozun mu var ya da benim maasim senin cebinden mi kesiliyor?Ben vergi mi odemiyorum da aldigim maas hak edilmiyor?Oysa ki herkes guzel maas alsa,cok para kazansa ona gore kesilen vergilerimiz de canim ulkemde daha cok yol,su,elektrik olarak donse kotu mu?Kisi basina dusen milli gelirimiz artmasin mi?Ayrica benim sirketimde isten atildigin zaman tazminatini alirsin cunku ben Turkiye'nin en iyi sirketinde calisiyorum.Kurumsalligin getirisi de budur.Mesela su anda isimi o kadar iyi yapiyorum ki aldigim maasa gore sirketim benden istesin amuda kalkar oyle yaparim garsonlugumu cahillerin tabiri ile.Diger yandan yukarida yazilan cogu sey bir Thy personelini cok da etkilemez borclar kanunu ya da is kanunu.Sendika ve Sirket tarafindan imzalanmis olan tis le atilma durumlarinda alinacak olan tazminat sabitlenmis durumda.Ama ozel sirketlerdeki arkadaslarimiz icin bu konu cok onemli.Sonucta hepimiz isciyiz ve birbirimizi desteklemeliyiz degil mi?Ne is yaptigini bilmiyorum arkadasim ama varsa bir sikintin derdin is koluyla ilgili sen de baslat bi kampanya destek olalim.Kostek olmayalim birbirimize,baskalarinin mutsuzluklarindan haz duymayalim.Hayatimiz baskalarinin hayatini kiskanacak,hasetlenecek kadar uzun degil.Kendi isine yogunlas,kendi cevrene odaklan.Kabin memurlarini da sevmiyorsan destekleme ama kostek de olma.Simdi bu yazidan sonra ellerini basinin arasina koy ve Allah'tan af dile.Kotuluk yaptin cunku. 0
    • Çok beklersin 25 Ocak 2018, Perşembe 10:52:16 İşte bu kadar ufkunuz yok sizin. Her sey özelleşiyor. Emekçi asgari ücrete tamah etmek zorunda birakiliyor. Adam gibi maas veren bir tek devlet kurumu kaldı mı? Cocukların da senin gibi 2000 tl ye çalışmak zorunda kalacak Ama dur yaa Ne diyorum ben Halklar hak ettikleri şekilde yönetilir 0