KABİN EKİBİ TÜRK YOLCULARI UÇAKTAN ATTI!

    Çok beğenilenler

  • :)))) 31 Ocak 2014, Cuma 09:59:01 Birilerinin yolculara uçağı satın almadıklarını öğretmesinin zamanı geçiyordu zaten... 3
    • 200uçaklık filo mu 31 Ocak 2014, Cuma 11:57:43 200 uçaklık filo değil. tahmini 30 bilemedin 40. uçakların hepsi ya kiralık yada leasing. en ufak bir krizde ödeme bakalım kiralarını, anında çekerler altından kalırsın hönk diye. bu nedenle kimse 200 uçağımız var diye övünmesin. ayrıca şu milli havayolu lafına da tilt olmaya başladım. şirketin borsada işlem gören hisselerinin neredeyse hepsi yapancıların elinde. açın TAKASBANK dökümlerini inceleyin. yani şirketin %50 si yabancıların elindeyken nasıl milli oluyor anlamadım. ona bakarsan mercedece de milli fabrikamız diyebiliriz. aynı mantık. 1
    • LTBA'lı 01 Şubat 2014, Cumartesi 11:41:38 Yalan haber bu 0
    • Ali Ekber 01 Şubat 2014, Cumartesi 16:42:05 Qatar Airways prestijli havayolu şirketlerindendir. Olay çift taraflı düşünülmelidir. Yolcu kendi yaptıklarını "günahsız" şekilde açıklayabilir. Bir markayı tek taraflı düşünerek karalamak doğru değildir. Kendi açımdan söylersem Qatar Airways Türkiye ofisiyle mükemmel çalışan bir havayolu şirketidir. 0
  • qwerty 31 Ocak 2014, Cuma 09:59:36 Konsolosluktan bir de azar işitmeyin de... Eskiden monşerler vardı, şimdi de bırakın yerel dili ingilizce bilmeyenler konsoloslukta görevli kimle konuşacakta kimi kurtaracak :))))))) 1
    • AkadCan 31 Ocak 2014, Cuma 11:05:29 Ağzınıza sağlık, imamlar ve yandaşlar artık konsolosluklarda çoğalmaya başladı. Ahh canım Türkiye'm 2
  • Tüm yorumlar

  • GEZGİN 30 Ekim 2015, Cuma 14:26:01 yukarıda yapılan yorumlara bakıyorum da yok yolcu kesin bir şey yapmıştır yok bazı kitleler daha uçmaya hazır değiller gibi ukala ukala yazılar var. arkadaşlar herkes işini yapacak kraldan fazla kralcılık yapmayacak. ben bu hava yolu ile dört sefer uçtum iki sefer problem yaşadım ikisinde de yüzde yüz haklı olduğum halde şikayette bulunmadım keza thy da da çok sık olmasa da bazen sıkıntılar oluyor şikayet etmeye kalksak uçaklarda host hostes kalmaz 0
  • ka 04 Şubat 2014, Salı 02:46:48 Ben bu havayolunda 6 yıl kabin memuru olarak uçtum. Yolcuyu haksız yere uçaktan hiç kimse indirmez, zaten buna hostes karar veremez, yer görevlileri ve kaptanla birlikte karar verilir. Kabin ekibine karşı oldukça katı davranan bir şirkettir. Yani kimse böyle bir şeye haksız yere asla cesaret etmez. Bu olayın ardından hem kaptan hem kabin amiri hem yer görevlileri detaylı raporlar yazar. Yolcunun Türk olduğunu da anlamamıştır. Özel bir garez yok bence. Koskoca havayolu sırf Türk diye 2 yolcusunu uçaktan atar mı? Mantıklı mı? Bu adamlar Hindistan'dan Bangladeş'ten amele taşıyor da onları atmıyorlar! Şirket prosedürü gereği her yolcunun biniş kartını göstermesi mecburidir. Kartsız yolcu uçağa alınmaz ve bu yüzden olay çıkartan çok yolcu olur. Başka havayollarında yok bu kural vs diyerek orada 300 yolcu almaya çalışan kabin ekibine çemkirir, bağırır çağırır. Bu tür yolcuları çok gördük, hem de çok. 0
  • ! 03 Şubat 2014, Pazartesi 08:10:05 Alnindan operim o ekibinnn 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 14:45:26 Bunu daha önce de duydum. Katar havayolları yer ve uçuş personeli Türk yolculara çok kötü muamele ediyormuş. Bu ilk olay değil. Karşılıklılık ilkesine göre hareket edip katar vatandaş ve uçuş personeline köpek muamelesi yapılmalıdır. Oradaki büyükelçilik hemen harekete geçmeli ve soruşturma açılmalı. Artık yeter bunların yaptığı. 2
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 09:31:57 Bu hikayede eksik birşeyler var gibi. Gerek Qatar gerekse Emirates de yıllardır uçuyorum ilk defa böyle birşey duydum. Bu havayolları Hintli, Pakistanlı çok yolcu taşır ve yolculara nasıl davranılacağını çok iyi bilirler. Muhakkak bizim vat andaşımız da uçak içinde pek yapılmaması gereken davranışlarda bulunmuştur. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2014, Pazar 02:19:20 Arkadasim. Pesini birakma. Elinde geleni yap Eger hakkini aramassan cok. Yazik edersin THY. Yollarindaki. Misafir perverligini. Orensinler. Oooooooo. Biz ne yocularla karsilastik boyle asla. Kaba. Davranmadik. Bizde Istanbulda. Onlarin yaptigi Saygisiliga. Karsilik vermek lazim. Orda Turk konsolosu yukmuydu THY. Burosundan. Yardi isteseydiniz. Ne ise gecmis. Olsun. Sozde kardesler. Boyle yapar iste. Ucak. Uzmani. Hawaii 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2014, Cumartesi 21:48:21 Ben de cok sik ucuyorum bu sirketle.Ama simdiye kadar herhangi bir yanlislik,terslik,saygisizlik gormedim.Ama Turk yolcularinin ukala,cehalet dolu davranislarini cok gordum.Bu hikayeye ben de pek inanmadim. Tuncer 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2014, Cumartesi 16:08:44 Qatar'in hostesleri cok saygisiz kesinlikle olmustur,ben cok sIk ucuyorum Doha'dan,3 yerde pass ve boarding kontrolu var,insan,artik bakmazlar diye atiyo cantanin icine.Bilip bilmeden kendi insanini suclamayin.Bulamamis olabilirler bir an,insanlik hali. 2
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2014, Cumartesi 15:27:02 Pardon; Qatar nereden aldı 5 yıldızı? Hatırladım : Skytrax'dan! Ver parayı al yıldızı. Gidin de kontuarlarının önündeki yolcu kalitesini bir görün; dünyanın her yerinde görüntü aynı! Oradan da Swiss veya Lufthansa kontuarlarına geçin; kuyruk görebilirseniz tabii ki! 2
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2014, Cumartesi 14:26:26 Anlayın işte THY nin değerini,bu arkadaşlar orayı Thy gibi sandıkları için bu olay yaşanmıştır.El oğlu affetmiyor işte... 0
  • Sezgin Türkoğlu 01 Şubat 2014, Cumartesi 13:58:00 Aslında yorumlara bakıldığında bu olayın şahsi münferit bi olaydan çıkıp Türkiye Cumhuriyeti Devletine ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına karşı bir tepki olduğu görülecektir. Hem Dısışleri Bakanlığının hem de Ulaştırma Bakanlığının gerekli yasal ve idari prosedürü başlatarak ayaklar altına alınan Türk vatandaşlarının itibarının iadesi edilmesini ve bununla ilgili havayolu şirketine karşı gerekli uluslararası alanda ihtaratın ve gerekli müeyyidenin uygulanması gerekir. 2
    • :) 02 Şubat 2014, Pazar 05:25:23 Sefere de gıdelım mı pasam? 0
  • Necati Sayici 01 Şubat 2014, Cumartesi 13:40:35 Turk insanini kendini begenmis cahil ve ukala olarak addeden bu yorumcularin sıkıntisi nedir cozemedim...İnsanlar vermis olduklari ucret karsiliginda tabiiki en iyi hizmeti isterler.., bakiyorum bu haber tum yazili ve gorsel basinda yayimlanmis... Dogruluk payi olmasa ve gercekten ciddi bir idda olmasa ulusal basinda ve ajanslarda yayimlanirmiydi acaba.. Artik birilerinin haddini bilerek gerekli ozur aciklamasi yapmasi gerekirken hala ozru kabahatinden buyuk bir sekilde " biliriz bu turkleri" seklinde asagilayici sozlerde olayin gercekligini tetid etmektedir... Bence herkes bu havayolu sirketine karsi tepkisini bi sekilde gostermeli artik !!! 3
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2014, Cumartesi 12:29:54 Emegi gecen herkesi kutluyorum ellerine saglik 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2014, Cumartesi 12:29:54 Emegi gecen herkesi kutluyorum ellerine saglik 0
  • tabi tabi 01 Şubat 2014, Cumartesi 12:05:12 yav he he...ucaga binerken boarding pass gostermemek icin 50 tane artislik yap ustune kufur et ondan sonra offload edilince benim basortulu bacima saldirdilar magduruz da magdur....allah akil fikir medeniyet versin bunlara... 0
  • THY 01 Şubat 2014, Cumartesi 11:32:22 Arkadaslar THY de aldiginiz hizmeti hiçbir havayolunda alamazsiniz. Anlatilanlar da dogru gibi gözüküyor. Kimse haksizlik görmeden bu denli olaylari büyütmez. Milli havayolumuzu desteklemek ve büyütmek, onu tercih etmekle olur 1
  • km 01 Şubat 2014, Cumartesi 10:15:38 kamera kayıtları ortaya cıkarsa Qatar bu arkadaslara kesın tazmınat davası acar kesın. THY de olmadıgını anlaması gerekıyo bazılarının... 0
  • ayt 01 Şubat 2014, Cumartesi 09:39:05 yolcular ozellikle yabancilar gate de yirtilan binis karti ve pass elinde geliyor. 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2014, Cumartesi 09:04:24 Türk insanının şöyle bir huyu var; alışveriş eder, kasaya gelir, fiyatı öğrendikten sonra iki saat çantanın içinde cüzdan arar, kartı çıkarıp kasiyere verir... Bu arada arkadakileri hiç düşünmez. Cüzdanını önceden hazırlasana! Uçağa biniyorsun, boarding kartını yakınında tutsana! Böylelerine çok daha sert davranmak gerekir. 1
  • Android Uygulaması 01 Şubat 2014, Cumartesi 08:43:03 Inandırıcı degil.. hep katar hosteslerinin size yaptiklarini anlatiyorsunuz.. acaba neler neler soylediniz bağırıp cagirdiniz olay cikardiniz da yaka paca ucaktan attilar sizi. Doğruları konusun. Katar da en az thy kadar prestijli bir firma. Yolcuysan yolculugunu bilceksin adam gibi oturcaksin. Beter olun. Thy .da kabin memurlari tepki gosteremiyorlar bu sekilde cunku yonetim kovabiliyor . Sozlu tacize ugrayan arkadaslarimiz bile adalet bulamiyor. Yasadiginiz olay müstahak size 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2014, Cumartesi 03:07:24 Tam tersi olup Qatar bu çifte dava açarsa hiç şaşırmam! Biz Türkler "hoşgeldiniz, boarding kartınızı görebilirmiyiz" diyen kabin memuruna ukalalık yapıp "ben biliyorum, gerek yok" diyip gülümsemeden uçağa bineriz...Yemek servisinde, istediğimiz yemek seçeneği kalmadığında "bana tavuk bulun!" diye bağırırız..."bana viski getir" diyip kabin memurlarına hizmetci muamelesi yaparız...ve uçaktan inerken hoşcakalın diyen kabin memuruna, değil teşekkür etmek, suratına bile bakmayız...Qatar Havayollarında, Thy gibi, tabi efendim, olur efendim beklemeyin.. Herkes eşit, sosyetik tavırlar ve "benim kim olduğumu biliyormusun" tehditler sökmüyor! Lütfen biraz gülümseyin, çalışanları aşağlamayın ve karşınızdaki insanları görmemezlikten gelmek yerine saygı gösterin....boarding kartlarının da güvenlik sebebiyle kontrol edildiğini, ve hazır bulundurulması gerektiğini bilmeyenlere anlatalım.... 0
  • Saçma bir Hikaye... 01 Şubat 2014, Cumartesi 02:07:06 Bence saçma bir hikaye. Uçak içinde hostesler yerini bulamayan yolculara yardımcı olur. Hiç inandırıcı gelmedi. Airport Haberden görüntü bekliyoruz. 0
  • veli amca 01 Şubat 2014, Cumartesi 00:48:53 veli amca sen ne yaptin.. valla ne yalan soyleyeyim bir seyler eksik gibi. eksik bilgi var 0
  • hamburg/tolga 01 Şubat 2014, Cumartesi 00:15:25 havayolu seçerken bu gibi oluşabilecek olaylarıda gözönünde bulundurmak gerekiyo.benim tavsiyem ne olursa olsun kendi diliniz konuşabileceğiniz ve gerektiği zaman rahatlıkla şikayet edebileceğiniz,derhal muhatap bulabileceğiniz bir havayolu seçmeniz.buda hiç kuşkusuz bu gibi uzun destinasyonlarda türk şirketlerini tercih etmeniz olacak..aynı durum da bir türk şirketiyle problem yaşansaydı en azından muhatap bulabilir yasal işlemleriniz çok yönlü daha kolay yönetebilirdiniz..geçmiş olsun 1
  • ali 01 Şubat 2014, Cumartesi 00:14:52 Qatar havayolunun sahibi devlettir. devlette ordaki emir'dir. sen kime sikayet edeceksin. istedigini yapar adam sana hicte senini cikaramazsin.bu kadar basit. gitme kardesim doha aktarmali, ucuz diye isine geldi, sonra git kabin ile tartis. kimbilir ne dedin kizlara, ne diye seninle ugrassin. ancak bagirip cagirdiysan indirir seni kendi alani orasi bu kadar basit. 17
  • hababam 01 Şubat 2014, Cumartesi 00:10:49 karsinizdaki turk sirketi degil sizin gereksiz kaprislerinizi cekecek. 36 taksitle biletinizi alirsiniz. thy ye binersiniz, birde kendinizi ucagin sahibi sanip gereksiz kaprisler yaparsiniz. her havayolu thy gibi misafirperver degil. yaptiniz onca gereksiz kaprislere ragmen, her defasinda da yaptiginiz onca futursuz davranislara ragmen pozitif davranan bir thy personeli yok karsinizda. Umarim bu olaylarla diger yolcular dersini almistir. 2
    • ztk 01 Şubat 2014, Cumartesi 07:59:38 36 taksit ilede bilet alininca ,maaslar zamaninda yatiyor.. hor gormemek lazim musterileri veya musterilerin odeme seklini.. 2
    • ztk ya 02 Şubat 2014, Pazar 22:31:49 tesbihte hata olmazmis benim burdaki ana tema gereksiz kaprisler. yolcunun olaylari cok abartmasi. sen 36 taksit kismini degerlendirmissin. ben burda thy nin profosyonelligi ve o elit plus veya baska sekilde tabiri cahizse gorgusuz yolcu kaprislerine atifta bulundum anlayan dogru anlamis. bir sen yanlis anlamissin :) umarim veli bey haklidir ama olayda cok eksiklervar nedensiz bu raddeye gelmez. bu ucus tel aviv e gerceklesseydi bu olayda eksiklik vardir. bu usus Qatar air ile gerceklesiyor.. boru degil.. 5 yildizli bir sirket.. eksik taslar var mimari yerine oturmuyor 1
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 23:55:24 Thy nin alistirdigi simariklikla baska bir hava yolu ile seyahat eden yolcunun dumura ugramasi denir buna 3
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 22:48:07 Kim inanır buna? Küstah,ukala,kendini beğenmiş tavırlarınızla yıllardır kabin ve yer personelini canlarından bezdirdiniz! Bir tek qatar'in personeli kalmıştı,aklınız nazınızı çeken emektar turk şirketlerinin personeline gitti,sonra bir anda aklınızı aliverdiler! 1
  • emin 31 Ocak 2014, Cuma 22:02:35 Olay taraflı anlatılmış ve hiç inandırıcı değil. Hostesler meslek eğitimi almış her zaman denetlenen personeldir, hatanın şikayetçi olan yolcuda olduğunu düşünüyorum. Bazı vatandaşlarımızda sıklıkla karşılaştığımız sıradan bir olaya veya isteğe karşı ; Aşırı tepki gösterme, şov yapma , atraksiyon ve ajitasyon sergileme olayına benziyor . Kamera kayıtları izlendiğinde gerçek ortaya çıkacaktır 0
  • camaroth 31 Ocak 2014, Cuma 20:45:39 türk havayollarını mumla ararsınız işde. binin abuk sabuk qatar havayollarına işde muamale görrüsünüz işde. şimdiden söyliyorum hiçbir şey olmaz bir sonuç elde edemessini. yazılı şikayetiniz yapın derler o kadar bitti. ancak ve ancak qatar şeyhi ne oldu araştırın soruşturun derse o zaman bir şeyler olur onun dışında tek bir şey inmeyin o olmaz..akıllanın ve binmeyin gatar havayollarına.. 2
  • AHL de olsa 31 Ocak 2014, Cuma 20:38:27 Bu olay biraz bilinmeyenler ihtiva ediyor. Genel de problemli yolcular için Bizde olsaydı Problemli yolcu için Kaptan hemen Hava Limanın da bulunan polis merkezini arar en geç 2-3 dk. da 4 polis memuru birden gelir kabin Amirine veya Kaptana ''siz sakın üzülmeyin olaya müdahil olmayın bu bizim görevimiz. Biz bunun için maaş alıyoruz bu tür ...........insanların hakkından gelmek için varız'' der ve ensesinden tuttuğu gibi uçaktan atar en fazla 5 dakikalık bir gecikme ile kapı kapatılırdı. Zaten gecikmede olsa yönetim gecikmenin hiç önemi yok hostesimize tacizde bulunan bu şahıs için bizde sizin arkanızdayız şirketin avukatlarını gönderiyoruz ne gerekirse yapılacak. İsterse uçak bir gece yatsın derdi. ???????????? 0
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 20:37:39 Böyle kendini bilmez küstah hostesin derhal işine son verilmesi lazım diğerleri aynı hatayı yapmasınlar bu şekil diye 3
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 19:59:17 Siz o görmemis atarinizi ancak türk sirketlerde yaparsiniz. Yabanci sirket calisani adamin aklini alir. Yabanci havayolu sirketlerinde pisirik pisirik otururlar bize gelince tüyleri kabarir. İcimin yaglari eriyo soyle haberler okuyunca ya:) 1
  • doğru 31 Ocak 2014, Cuma 19:44:18 Qatar Airways hakkındaki yorum tamamıyla doğru,eskiden personeli Emirates seviyesindeydi. Fakat artık son derece kalitesiz ve eğitimsiz personel çalıştırıyorlar. Ben bir uçuşumda ekmek istemiştim,hostes ağzını büzerek kalırsa getiririm demişti,daha sonra çağrı butonuna bastım ve gelip söndürdü ve gitti,tekrar bastım bu sefer kimse gelmedi!Kalp krizi geçiriyor olsam ölmüştüm. Uçağa binerken boarding card ve pasaport kontrolü yapan herhalde dünyadaki tek havayolu, ben görmedim.Checkin counterdakiler ise daha da bomba, 7,5 kg el çantasını bagaja yolladılar bir keresinde.. Saati uygun olmasına rağmen asla uçmuyorum artık.. 2
  • elin iphonesi 31 Ocak 2014, Cuma 19:40:13 onlar elin kro arabı biz elin neyiyiz iphonesimi :) işinize gelince emiratesi qatarı yere göğe sığdıramıyorsunuz isinize gelmeyince elin kro arabı .acaba bizim hataylı kro naptıki çileden cıkardı elin kro arabını:) 4
  • Android Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 18:39:55 Olayin anlatildigi gibi gerceklesmis olmasi inandirici gorunmuyor. Ancak magdur durumu kesin delillere dayandirmakta ve ispata hazir. Bu halde sonuna kadar destekcisiyim. Hic kimse biletli yolcuya boyle davranamaz. Ucagada hic binmeyen yorum yapmasin. Insan bagajina yer bulacak koyacak elindeki fazlaliklara da yer bulacak koyacak ve oturacak. Tabii ki hizli hareket edilmeli ama bazen beklemeli saygili olmasini bilmeliyiz. Bir sonraki asamada bizim bagajimiz elimizde kalir ve biz bekletiriz. Bu tur beklemeler her zaman olur. Olayin arkasini birakmamalarini ve sonucu da paylasmalarini isterim. Vatandasimizin yaninda yer alinmasi fikrini de destekliyorum. Bu arada magdurumuz akillanmistir ve sacma fikirlerle ikinci sinif muamelesi dahil aktarma yerine dogrudan THY ile ucmaya yonelir artik. 1
  • Güzel hikaye 31 Ocak 2014, Cuma 18:39:49 Eğer anlatılan bu hikaye doğruysa ben de cristiano ronaldoyum :) olay söyledir yada benzeridir; iş adamımız yolcu kartını göstermek istememiştir yada bir dolu laf ederek göstermiştir. Uçağa bindikten sonra da sürekli kabin ekibine tacizde bulunmuş, rahatsız etmiş,diğer yolcuların da şahitliğinde ucus emniyetini tehlikeye atmıştır. Duruma kabin ekibi kabin amiri aracılığıyla müdahele etmiş ve kaptana bilgi vermiştir. Akabinde kabin ekibi kaptan aracılığı ile yolcuyu ucaktan indirmiştir... İyi biliriz bu yalanları şikayetleri. Bahsi geçen tavırlar hiçbir havayolu şirketinde özellikle asya ve doğu havayolu şirketlerinde yaşanmaz. Tebrik ediyorum ilgili havayolu şirketini ve ekibini. 0
  • Kei 31 Ocak 2014, Cuma 17:54:58 QATAR Hava yolları oldukça prestijli bir hava yoludur. Bu haber hava yolunu biraz itici göstermiş yolcuda kusur olmasa bu şekilde tepki vereceklerini zannetmiyorum. Bi keza bir kaç sefer fazla bagajım olmasına rağmen her hangi bir ücret almadılar ziyadesi ile uçak içerisinde gördüğümüz ilgi alaka olması gerektiği gibi. Prestijini de bu sayede kazanan bir hava yolu ne çok ilgilenip yolcusunu rahatsız ediyor. Nede ilgisiz alakasız kalıyor. Okuduğuma pek fazla inanmadım. 0
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 17:12:08 Sevgili Kardeşim, ne binersin elin kıro arabının şirketinin uçağına, ne gidersin aynı kıroların memleketine? Batıya git rahat et! 6
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 16:53:56 Hatay dan Doha ya giden yolcu profillerini çok iyi bilirim aynen yorumlardaki gibi bilet alınca uçağı satın aldıklarını zannederler QR bu parkurda bizden ucuz uçuyor bu sözde iş adamları nerde ucuz bilet ona koş yaparlar müstehak size. Ayrıca teknoloji market derken hangi firma çok merak ettim Veli bey uçak biletininde görüntüsünü yollada onuda görelim kaç kuruşluk biletmiş çok merak ettim 0
  • Yemez... 31 Ocak 2014, Cuma 16:37:05 THYDE Hosteslere yaptıgınız artıslıgı orda yapınca yemedi dimi saygı deger cok masum yolcu...eline saglık arap hostesin. 1
  • arabia hostess 31 Ocak 2014, Cuma 16:02:55 bende arap emirlikleri hostesiyim.yolcular artislik yapmadigi surece kolay kolay hard time verilmez ve saygida kusur edilmez.yolcu kesin abartmistir yada soylenmeyen baska bir durum olmustur ki Qatar'dan bahsediyoruz. cok disiplinli bir şirket. imkansiz böyle olmasi.. 1
  • :) 31 Ocak 2014, Cuma 15:59:34 Standart masum/mağdur yolcu tavırları.. pee Sen yanındayken eşine darp edecekler sende yetkiliyi bulup şikayet edeceksin ? çok inandırıcı.. Vatandaş çok önemli bir şahış olsa gerek bu haberi burada yayınlattığına göre 1
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 15:58:23 Arap hayranlarına kapak olsun, 5
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 15:50:02 Thy dururken binersen dandik Arapların uçaklarına böyle olur işte. 6
  • MURAT 31 Ocak 2014, Cuma 15:47:53 thy'ye laf edenlere iyi örnek 3
  • Qr Crew 31 Ocak 2014, Cuma 15:42:14 Bir qr kabin memuru olarak yorumum şudur. Eğer bu olay tam olarak böyle olduysa bende Barack Obamayım:) Qr 5 yıldızlı ve üst düzel bir havayolu şirketi.Bir kabin memurunun, helede bir bayana hakaret dolu sözler sarfetmesi fiziksel müdahalede bulunması söz konusu bir hareket bile olamaz. Uçak içerisindeki çalışmaların amirler tarafından harfiyen rapor edildiği bir şirkette yolcular max düzeyde masumken böyle bir olay yasanacak ve yolcular itilip kalkılacak hatta güvenliklerle uçaktan atılacak... Duyda inanma. Kadın çantasındaki boarding kartını ararken göğsünden kenara itilmiş ve uçağa binemezsiniz diye bağırılmış hikayeye bak:) El kaza olmuş diyelim, bu hareketi yapan arkadaşında göğsüne vurarak sende bu uçaklara artık binemezsin denmiştir çoktan sizi temin ederim:) 1
  • iyi havayoludur 31 Ocak 2014, Cuma 15:20:05 neden biniş kartınız uçağa binerken elinizde değil de çantanın altında.. koridorda yaşlı çocuklu insanları nasıl bekletirsiniz kabin memuru da panik olmuştur boarding yavaşlayınca..olmaz beyefendi artık öğrenin uçma kurallarını 1
    • kötü havayoludur. 31 Ocak 2014, Cuma 16:02:16 Yani bu bir dalgınlıkla unutulmuşta olabilir. sırf bu yüzden darp edilip ayrı ayrı otobüslerde hapsedilemez. bu geçerli bi sebep değildir. 4
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 14:00:45 Ee bunda bise yok ki sorun cikarirsa ucaktanda atar ulkedende kovar turkiyemi zannettiler orayi gelen girsin gecen girsin 1
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 13:53:47 ne olursa olsun kabin ekibi böyle bir tepki veremez.misal kabin ekibinin uyarısına rağmen cekilmemiş olsalar dahi bunu yapamaz.Saçma sapan yorum yapmanıza gerek yok ne kadar hazırsınız boş muhabbet yapmaya..Kesinlikle bu işin peşini bırakmayın bırakmayın ki bir daha böyle seyler yasanmasın.Terbiyesizlik bu.yani en kötü tepkiyide vermiş olsanız bir hostes böyle dusuncesizce tepki veremez kaptana söyler kaptan gereğini yapar.İşin pesini bırakmadığınız takdirde muhtemelen atılır.Geçmiş olsun 4
    • kına 31 Ocak 2014, Cuma 20:57:07 Evet yaaa hostes atılınca sende kına yakarsın artık.. 0
  • ... 31 Ocak 2014, Cuma 13:48:39 kim bilir ne yapmistir bu is adami, kimse asla boyle bir muamele yapmaz durup dururken, hele ki premium sınıf bir havayolunda... 1
  • ilginc!! 31 Ocak 2014, Cuma 13:46:51 Yillardir havaci olarak ucuyorum anlatilan hikayede ya eksik birseyler var...ya da kabin memuru deli olmali hadi o deli amirde mi deli? Guvenlik ucaga gelip yolcu indirebilmek icin kaptanla kordine kurar, kaptanlarda kabul ettigine gore ortada ya eksik anlatim , yada yanlis anlasilma var.Ya beyefendi ve esi anlatilan sakinlikte binis kartini arayip dedikleri kadar sakin davranmadi, ya da bir yerde bir yanlis anlasilma var.Elbette ki yalan soylemiyorlardir.Ancak olayin edrin incelenip inceleme sonunda yolcular hakiklarsa iyi bir ozur ve tazminat alabilecekleri dusuncesindeyim.Ayrica konununun yargidan once Qatar havayollarina bidirilip kabin memuru hakkinda yapilacak islem icin olayin pesinin birakilmamasi lazim. 1
  • Acaba 31 Ocak 2014, Cuma 13:35:19 Müşteri memnuniyeti maksadıyla biz yolcularımızı fazla şımarttık galiba. "50 TL verip uçağı satın aldığını zanneden" bir sürü züppe yetiştirdik. Bu olay için yazmadım ancak, geniş açıyla bakarsak yolcu profilimiz gittikçe "züppe prenses" tiplemesine doğru gidiyor. Başımıza daha çok olay gelecek gibi gözüküyor. 0
  • meliz oz 31 Ocak 2014, Cuma 13:22:05 20 yildir ucakla yilda minimum 10-12 kez seyahat ederim yurtici,yurtdisi adam gibi ucaga bindim indim daha kimseyle de en ufak bir sorunum olmadi 1
  • Android Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 13:11:21 Geçmiş olsun 0
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 13:08:31 Be kardeşim,Koskoca adam eşiyle birlikte haksızlığa uğradığını haykırıyor,bunu her türlü ıspat etmeye hazır,yalan söyleyecek halide yok herhalde ve bunun içinde bir platform oluşturma çabasında,neden inanmıyorsunuz neden destek olmuyorda saçma sapan yorumlar atıyorsunuz 9
  • gecmis olsun 31 Ocak 2014, Cuma 13:07:30 valla bu yolcular coook iyi bir tazminat alirlar. pesini birakmasinlar. inim inim inletirler. yeter ki pesini birakmasinlar. 3
  • nane 31 Ocak 2014, Cuma 12:52:28 Biz millet olarak birbirimize sahip çıkmadıktan sonra yabancılar da dilediği at koşturur her yerde 2
  • Android Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 12:49:01 1 Türk tüm dunyaya bedeli ; bir turk tum ucaga bedel olarak degistirmek istiyorum...:)) 0
  • Veli 31 Ocak 2014, Cuma 12:48:36 Anlıyorumki burada yorum yazanların içerisinde Qatar Havayolları personelleri var sizden bekleyip mahkeme kararını görmenizi rica ederim iyi çalışmalar V.Ciftci 3
  • kabin 31 Ocak 2014, Cuma 12:30:49 Kesin bizimkilerin abartmasidir her zaman oldugu gibi :) klasik sorunlu turk yolcu iste napacan :D her yerde ayni :D 1
  • Skydiver 31 Ocak 2014, Cuma 12:27:36 Bu olayı bir de kabin görevlilerinden dinlemek lazım... Zira uçaktan yolcu indirmek uçuş ekibi için anlatılanın aksine çok zor ve itici bir durum. Nedense bazı yurdum insanları uçağa bindiği zaman o uçağı ve ekibini de satın aldığını düşünüp ona göre çirkin tavırlar sergileyebiliyor. Olayın nasıl geliştiğini tahmin edebiliyorum. Uçağın sadece bir ulaşım aracı olduğunu ve görevliler tarafından yolculara uygulanan kurallara daha saygılı ve duyarlı davranılması gerektiğinin ısrarla üzerine basıyorum! 0
  • :) 31 Ocak 2014, Cuma 12:18:53 Qatar airways te qatari kabin memuru yoktur bu bir.en ufak bi yolcu şikayetinde kabin memuru isten atilir kolay değildir öyle yolcuyu azarlamak hele hele vurmak falan:) ki bu şirket 5 yıldız unvanı olan dünyanın nadide havayolu şirketidir.küstahlık onların doğasında yoktur. 1
  • M ali 31 Ocak 2014, Cuma 12:18:38 Arkadaşlar yukardaki yoromları okurken türk olduğumdan utandım varandaşımız bir haksızlığa uğruyor yazılanlara bakın allah aşkına başlarına böyle bir olay gelmese ne diye böyle haberlere manşet olurdu m ali 6
    • saka gıbı 31 Ocak 2014, Cuma 12:44:38 gızlı reklam deniyor buna :) turk yolcuların uçuşlarda nasıl olduğunu tum kabın ekıplerı bılır....ozellıkle uluslararası uçuşlarda kolayca farkedebılırsınız :) 0
  • Veli ÇİFTÇİ 31 Ocak 2014, Cuma 12:15:10 Merhaba Yukarıda da belirttiğim üzere tüm iddialarımı teyid eder nitelikte bizzat olayı gören görgü tanıklarım mevcut olup ayrıca tarafımıza yapılan kötü muameleleri görüntüleyen güvenlik kamerası görüntülerinin de kontrol edilmesi neticesinde iddialarım gerçek olduğu tespit edilecektir. kararı mahkeme verecektir. Qatar Büyükelçiliği ve Personeller bizim için ellerinden geleni yaptılar hem QATAR haavyollarına hemde Dışişlerine Nota gönderdiler, iptal edilen biletlerimizi dahi karşılamak istediler kabul etmedim kendilerine çok Teşekkür ederim. şikayetim QATAR Doha Halkına Değil, QATAR Havayollarınadır. anlatılanlar için inandırıcı gelmeyen arkadaşlara sesleniyorum mahkeme sonucunu takip edebilirsiniz. haklı olduğumu göreceksiniz yorumlarınız için teşekkür ederim. Veli Çiftçi 6
    • applestore 31 Ocak 2014, Cuma 15:28:41 way arkadaş dışişlerine nota göndermişler demek :))) sakın, kusura bakmayın bizim Türk milletinin işleri demiş olmasınlar, malum bizim Türk milleti 3 e kadar sayınca orta, haftanın günlerini söyleyince kendini iyi ingilizce bilim sayar başınıza gelen muhtemelen bu; size 10 kere söylenen birşeyi anlamayıp milleti delirtmişsinizdir, olaylar genelde bu şekilde vuku buluyor genelde :D 0
    • muzik notasi 31 Ocak 2014, Cuma 19:41:04 ne zamandan beri büyükelçilikler nota vermeye başladı? 1
  • melih oz 31 Ocak 2014, Cuma 11:52:42 kendi ulkemizde bile turk turistin otellerde ne kadar sorunlu ve personel icin iskence oldugu bir durumda bu mesele de buyuk bir ihtimal havayolu hakli. 0
  • Mr & Mrs Teknoloji 31 Ocak 2014, Cuma 11:52:42 Sen benim kim oldugumu biliyormusun? Bu konu hemen sirket yönetim kurulu baskani sayin Topcuya, sirket genel müdürü sayin Kotil e Kabin baskani Sayin Emine hanim a ayrica email ile aktarilacaktir diyememis mi sayin teklonoji sahibi! Ucak da adam olmayi ögrenmistir ! Olay kesinlikle sayin teklonojinin uydurmasindan ibarettir ! Arada durun yolu kapatmayin diye ikaz edilmistir, ikazlara kulak acmayan mr&mrs teknoloji ucaktan atilmistir! Saygilar 1
  • nane 31 Ocak 2014, Cuma 11:49:59 Ufak atta civcivler yesin... 1
  • Quatar 31 Ocak 2014, Cuma 11:34:06 Arkadaşım ne enteresan ki yorumları okuyunca şunu anlıyorum: KENDİ VATANDAŞLARIN BİLE SENİ SUÇLU BULUYOR. :)) Sana ders olsun demekten başka bir şey aklıma gelmiyor. 0
  • TERSİ THY'de 31 Ocak 2014, Cuma 11:33:47 Çok üzücü bir olay fakat bunların tam tersi yani yolcunun hosteslerimizi üzmesi hakaret etmesi olayları fazlası ile oluyor fakat sistem öyle garip ki ifade vermeye karakola gitmeniz gerekiyor. Gaziantep de böyle bir olay olmuştu ekip 3 saat (gece 12.00) Kaptanlarla beraber karakolda tutuldu. Otele gitmekten feragat ederek karakola gittiler. Eğer sefere devam edilseydi karakola gitmeleri imkansız seferi 3 saat geciktirdiler diye işten atılırlardı. Aslın da ekibin onuru o gecikme maliyetinden çok önemli. Yine Özbekistan dan sık sık iş seyahati yapan birisi her seferinde aşırı sarhoş oluyor ve ekibi fazlasıyla huzursuz ediyordu Kabin Ekibi bu şahsın kara listeye alınmasını yönetimden rica etti. Verilen cevap '' o bizim müşterimizdir kesinlikle böyle bir uygulama yapamayız'' Huzur bozan müşteri de bu durumları biliyor psikopatlığını sonuna kadar kullanıyor . İstanbul da polis çağırıyoruz 200 m. mesafeden 1 saat de geliyor isteksiz ve gönülsüz. 0
  • kamyoncu 31 Ocak 2014, Cuma 11:31:32 "Sen benim kim olduğumu biliyor musun !! " diyemediniz mi ? 1
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 11:27:33 hostes esine vuruyor fakat bu beyefendi hic mudahale etmemis. hic inandirici degil bence. 0
  • tren 31 Ocak 2014, Cuma 11:20:31 Kimbilir kendisi neler yaptı da durum bu hale geldi, uçağın kralı sanmıştır kendini 1
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 11:19:31 Sayın yolcu neden biniş kartın elinde değilde çantanın bulunamıyacak bir yerinde?türk yolcu profilini tüm havacılar bilir sen kendini thy de uçuyor zannedip kimbilir ne yaptın!!eeee herkes thy kabin memuru değil aldın ağzının payını.. 1
  • Gerçek 31 Ocak 2014, Cuma 11:13:56 Katar Hava Yolları dünyanın en iyi havayollarından biridir uluslararasıdır ülkenin zenginliğinden dolayı imkan ve şartları bir hayli yüksektir dolayısıyla çalışan portföyüde yani birşeyler yaşanmış olabilir ama anladığım kadarıyla bu çift uçağa alınmayınca uğradıkları zarardan dolayı fütursuzca mübala ediyorlar yoksa Emirates, Qatar gibi şirketlerde yolcuya yapılacak en ufak kötü ve haksız muamele işten çıkrarılma sebebidir ve hiç kimse diyelim ki karşısındakinin milliyetinden hoşlanmadı diye bu riski almaz kesinlikle haberin tam anlamıyla gerçeği yansıtmadığını düşünüyorum. 0
  • Vezir 31 Ocak 2014, Cuma 11:11:32 Orda tam olarak ne olmus bilmedigim icin vatandaslarimizi suclamiyorum ama biz millet olarak alismisiz. guvenligi fircala yolcu memuruna hakaret et kabin ekibine saldir.Amerikada bu gibi olaylarin sonunda tutuklanabiliyorsun. 1
  • Özgüven 31 Ocak 2014, Cuma 10:58:54 Yolcular ne yapmış olabilirler ki mürettebat böyle davransın. Belli ki yolcular az çok medeniyet sahibi insanlar. Kabin ekibine saldıran sarhoş yolcuya bile bu şekilde davranılmaz ülkemizde... Yorumların çogu kendilerine müstahak olan davranışı öven yazılar ...Yazık türk milleti olarak kendimize bunu reva görüyoruz... Bu bir avrupa ülkesi yolcusuna yapılsa hiçbir avrupalı iyi yapmışlar demez buna... 5
    • komiksin 31 Ocak 2014, Cuma 11:50:48 hiçbir Avrupalı uçağa binince verdiği parayla ekibi satın almışçasına davranışlar sergilemez. anladın mı Avrupalıyla arandaki farkı? KISACASI. HAKETMİŞLERDİR. HELAL OLSUN EKİBE. 2
  • İsim / Rumuz 31 Ocak 2014, Cuma 10:44:17 Qatar kendi milliyetinden hostes alimi yapmaz,ucurmaz .o hostes de hakli degilse ben su kulagimi keserim 1
  • Android Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 10:41:37 Simdi meslekten birisi olarak soyluyorum... sen o ucaga binerken artizzzzzzlik yapmasaydin ki kesin yapmistir... bu muameleyi sana kimse yapmazdi...ayriyetten senaryo bence soyle gelisti...siz ucaga binmeden once bi ikibtek biseyler attiniz sonrasinda esiniz ile birlikte ucaga gelirken ve binerken alkollu okdugunuz kabin ekibi tarafindan farkedildi... bunun uzerine kabin ekibi hakli.olarak size boarding kartinizi sordu ve sizde alkolun verdigi etkiyle efelenip bagirmaya cagirmaya başladınız. .sonrasinda ise olaylar tamamennsizin söylediğiniz gibi gerceklesti... bunun altinda yatan su....kabinde ariza cikaracak yolciyu sezinledinmi almicaksinki diger yolcular adam gibi seyahat etsinler.. saygilar. ....waw senaryo yazmayami baslas acaba:)) 1
  • abartı.. 31 Ocak 2014, Cuma 10:40:29 sizin aklınız alıyormu bu yazılanları ? bence tamamen abartı ve yalanlarla dolu. hiç bir kabin görevlisi yolcuya vurmaz. heleki qatar havayolları gibi bir şirkette böyle şeylerin olması imkansızdır. üstüne bizim iskederunlu çiftimiz onlara vurmuş ve de hakaret etmişlerdir orayı Türkiye ve uctukları şirketi Türk şirketi zannederek 1
  • Qatar 31 Ocak 2014, Cuma 10:15:13 5 yıldızlı bir havayolu bunu yapmaz.Kim bilir ne yaptılar ki böyle muamele gördüler. 1
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 10:12:26 Hep söylüyoruz, TÜRK HAVA YOLLARINDAN ayrılmayın diye. Bir iş adamı bunu yaparsa, başkaları ne yapsın. Biraz olsun VATANI düşünün, başkalarına Dolar kaptırmayın, işiniz çok acele değilse, biraz düsünün ve bizim Şirketle uçun. Siz ne kadar zengin olursanız olun, adamlar sizi çekemiyorlar, vatanın ileri gitmesini istemiyorlar. Bir keresinde Atina/Selanik-Düsseldorf uçtum, sanırım uçakta tek TÜRK bendim. İnanırmısınız Selanikte bir görevli elinde bir liste ile bana geldi ve kimlik kontrolu yaptı. Sebebini siz düşünün, bir daha kim uçar elin yabancı şirketi ile. Hayırlı uçuşlar... 7
    • hakli sayilmazsin 01 Şubat 2014, Cumartesi 00:30:35 bence Turk yolcunun olmamasi daha iyi ekip acisindan bazi ucuslar haric ozellikle avrupa amerika ucslarinda mumkunse turk olmasin..bizimkiler daha ucmaya hazirlikli degiller. hepsi icin demiyorum yanlis anlamyin ama ekip arkadaslarim beni gayet iyi anliyolardir. bir kitle var tam o kitle anladiniz siz mumkunse onlar olmasin:) 0
  • thy 31 Ocak 2014, Cuma 10:10:39 thy binseydın babalar gibi uçardın...qatar,emirates falan Thy nın rakibi olamaz..3 havaalanı ıle beraber el etek öptürücez..ingilizlere:... 17
    • Dertler Bitti 31 Ocak 2014, Cuma 10:20:44 Demek tüm dertlerimizin çözümü bir havaalanıymış. Bugüne kadar bunu kimse görememiş. Ayrıca 200 uçaklık filo ile 400-600 uçağı olanlara nasıl diz çöktüreceksek, görelim bakalım. 3
  • İsim / Rumuz 31 Ocak 2014, Cuma 09:59:39 Çookk abartı. Gerçekten hayli uzak bir mizansen gibi 0
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 09:55:45 Kabin ekibi durup durup bagiracak allah allah bence bu yolcular salliyor:)) inandirici degil iyi olmus!! 0
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 09:53:43 Bence hostesi bu yolcular dovmustur:)) iskendurun da ne anlayis nede kultur beklerim yazik ucagin ekibine:)) 2
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 09:52:34 Pek inandirici degil durup dururken hostes bagiracak vuracak ben de qatar la ucdum gayet kibar ve iyiler acaba siz ne yaptiniz kesin cok iyi yolcuydunuz sizin giberi iyi bilirim kesin siz hostesi dovmus ve bagirmisnizdir!! 1
  • THY 31 Ocak 2014, Cuma 09:51:38 Herkes Türk Hava Yolları değil yolcuyu baş üstünde tutsun, umarım bir daha ki sefere kendi hava yolumuz tercih edilir, yaşananlar hiç hoş değil fakat bu davadan bir şey çıkmaz. Kabin ve kokpit istediği takdirde ben bu yolcuyu almıyorum agresif yolcu diyebilir hakkıdır. 5
  • thy 31 Ocak 2014, Cuma 09:50:32 THY NIN KIYMETINI BILMEYENLERE DUYRULUR 11
    • Tyh.. 31 Ocak 2014, Cuma 09:57:41 Alkollü pilotlarla uçmaktansa hiç uçmam... 12
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 09:50:03 Katiliyorum pek inandirici gelmedi acaba siz ne yaptiniz 1
  • İsim / Rumuz 31 Ocak 2014, Cuma 09:49:58 Bana da inandırıcı gelmedi.Allah bilir neler yapmışlardır ki bunları attılar uçaktan. 1
  • fwd 31 Ocak 2014, Cuma 09:46:05 Bu yazıyı tercüme edip Qatar GM'ye göndericem. Dışişleri Bakanlığını da göreve davet ediyorum. Bundan sonra Katarlılara af yok benden söylemesi 8
  • merak etmeyin 31 Ocak 2014, Cuma 09:43:47 Benim vatandaşıma böyle yapanın alnını karışlarım. Bundan sonra bir Katarlı denk gelsin bana operasyonda ALlahım neolur. Bu ne terbiyesizliktir!! 16
    • gaza gelme 31 Ocak 2014, Cuma 11:55:02 gaza gelmeyin hemen. kandırılıp da canlı bomba yapılanlarda sizin gibi gaza getirilmişti 0
  • iPhone Uygulaması 31 Ocak 2014, Cuma 09:41:14 Hiç inandırıcı değiller ama 1