İSTİKBAL BU SINAVDA!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 11:12:20 641 e akademik ingilizce diyen kaptanlarımız....devriniz bitiyor...ortaokul hazırlık öğrencisini koyun kokpite sizin yerinize comm. işini götürsün...ahahhahahah 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 11:17:00 Bu danimarka basınına konuşan yalancı terbiyesiz ekmek yediği yere hiyanetlik yapan pilotları hala çalıştırıyormu bu milli bayrak taşıyıcısı THY...!!!! Kovun şunları memleketimizin pilotları yeter biraz milliyetci olun ey THY yönetimi....!! Milli hava yolu yanlızca Türk pilotlarla uçsun. (Ben pilot değilim vatandaşım) 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 05 Şubat 2012, Pazar 23:20:00 yabancı pilotlara çamr atacağınıza adam gibi işinizi öğrenin...yabancı pilotlar one number..keşke hepsi yabancı pilot olsa 0
  • Misafir 30 Ocak 2012, Pazartesi 11:48:25 8senedir kabındeyım yabancı kaptanların nezaketınden bahsedenler kapı kapandıgında arkanızdan neler dendıgını bılıyomu erkek amırlere turk kızlarını soranları ev acanları resımlerle gosterenlerı nezaketmı :) ? evet ıngılızcesı ıyı olmayan kaptanlarımız var ama bu yabancı kaptanların normalde tek basına ucagı ındıremıycegını bılmıyomusunuz nasıl dahacok guvenıyorum dersınız ya hepsı yalan sadece yurtdısından gelmesımı guven veren genc kaptanlarımızın tırnagı olamazlar unutmayınkı bır kaza anında herkes kendı dılını anlar ve ılk komutlar kendı dılınde oçlur o meksıkalı rus yunan kaptanlarınızı ozaman bır dusunun bırde o ıngılızceyı kac memur anlıyo brıfınglerde oyle anlıyomus gbı yapmakla olmuyo bu ısler. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 23:38:20 İngilizce sınavını geçme endişesi olan değerli kaptanlar, yorumlarla birbirinize hakaret edeceğinize, bir kaç ay düzenli çalışmakla istenilen sınavı rahatlıkla geçebilirsiniz. Tek başıma çalışıp geçmem zor diyorsanız garantili ders vereyim, şu Danish'lerin sizlere söz söylemesi bir vatandaş olarak beni de üzüyor. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 21:33:06 Biz çalışacağız,biz geçeceğiz.Size ne arkadaşlar?Siz kendi derdinize yanın.Her kimlerseniz. Katar ve Kore havayollarındaki havacılık profesyonellerini(pursers,cabin attendants,technicians,all ground ops staffs)mumla arıyorum. Tuvalet kontrolu yapıp elini yıkamadan yemek yiyen,uçtuğu uçakta kaç tane acil çıkış olduğunu bilmeyen,bir lafı birkaç defa tekrar ettiren, yolcuya kendisini dinletemiyen,arızaları ground check ok diye geçiştirenler aynayı kendilerine tutsunlar.Türkiyeye geldiğime pişman oldum. Yurdumdur dedim geldim ama gördümki her branşta kahpe ve kalleşler işgal etmişler her yeri.En kısa zamanda yurt dışına çıkacağım.Oradaki rahatım beyde yoktu.Karşımdakiler her branşta çok bilgisizler.Başkandan şöföre kadar. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 16:06:38 Pilotluk yaşam biçimi derken? Havalimanından evine uçarak mı gidiyorsun? Komik olmayın :) Bir öncülük yap o zaman ben maaş istemiyorum diye şirketine dilekçe ver, önce güvenlik de yap haberini okuruz burdan zaten. Uçuş ekipleri yabancı pilotların görgü, nezaket, gerçek profesyonel hallerinden bahsediyor. Bence bu kocaman egonuz bir gün öldürücek sizleri (İşini profesyonelce yapanları tenzih ediyorum) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 14:38:44 sallamayın ya artık ıngılızce dıye bunun altında yatan asıl nedenı ogrenın sonra gelın konusun!ana dılı gıbı ıngılızce konusan ıstıyorsanız brıtısh e gıdın!yerse... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 14:34:10 ben hayatım boyunca delikanlı oldum!ben bu işe baş koydum can koydum!40 yıldır uçuyorum ve hiç bu işte öncelikle para demedim önce güvenlik dedim!ama bunu bilmeyen ve anlamayanlarla olmaktan da artık daral geldi. Ne uçarsınız ne kaçarsınız, ne uçmaktan anlarsınız ne pilot olmaktan.Her zaman dedim, pilot olmak yaşam biçimidir iş değildir.Bunu anlamazsan bu işi zaten anlamazsın!az once sordugun soruyu taptıgınız yabancı pılotlara sordunuz mu para almadan ucar mısın dıye!adam ucusu alındı dıye yurt dısında demedıgını bırakmadı, sozlesmesı yenılenmedı dıye ortalıgı yıktılar. su ara turk pılotlara ne oluyor sordun mu aman ne oluyor dıye!ama bu yabancı merakı bırgun sızlerı oldurecek kesın. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 14:12:15 Asıl sorun burda işte. Ne pilot olmak için uğraştım, nede askeriye kapısından çevrildim. Asillik mesleğin neresinde ? Hee iyi meslektir, getirisi güzeldir eyvallah. Bak sana paranı vermesinler yapta görelim mesleğini asil olduğu için ??? Yaparmısın ??? 2 Dakika delikanlı olunda cevap verin !!! Burda insan gibi konuşan Türk pilotlarına saygımız sonsuz. Ama bir grup varki ciddi anlamda ''şaşırmışlar''. Bu insanlar parayı görüncemi böyle oldular ? F/o iken çok ezildikleri için mi? Psikolojik destek almanız şart... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 13:35:58 tabiiki bu işi yapıyorsan ingilizceyi de eş..ek gibi bileceksin ayrıca diger konuları da bileceksin bahane aramayın.. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 11:03:23 size bol suşi yemeler babanızın evinde suşiyle dogdunuz ya artık evde hanımınız yapar nasıl olsa artık evinizde olacaksınız... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:39:58 yahu bir kere de adam gibi yazın suraya sürekli satasma surekli terbiyesizlik, bu yuzden yabancılar la ucmaktan keyif alıyor millet hemde bakın bir f/o bile yazmıs , cunku onlarda sizde olmayan cok üstün nitelikler var simdi hepsini sayamayacagım buraya sıgmaz, ama siz anladınız onu ;) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:38:06 eskiden yaptıkları sınavı gundemden kaldırdılar cunku baktılar ki hepsi cuvalladı :) şimdi bu ne acaba ne gibi dolaplar dönüyor acaba yakında cıkar kokusu:)) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:37:06 waaww nasılda birden aslan kesilmiş bizimkiler, yabancılar tabiiki sizlerden daha ahlaklı ve medeni, siz köyde inek sagarken onlar ingilizce ögreniyordu :) ama hala yok bizi çekemiyorlar da falanda filan oldu herkes de yedi :))) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:35:48 ee herkes ederi kadar beyler, hadi buralarda oyalanmayın biraz ingilzice ogrenin hem artık Kayseri, Siirt,Konya aksanıyla anons yapmanızı istemiyoruz.. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:25:17 Gerçekler acıdır, acıtır.. herkes mi yalan söylüyor, herkes mi yanılıyor sizler ile ilgili görüşlerinde, bencede bir oturun düsünün neden böyle diye. İnsana insan gibi muamele yapsanız herkes Türk pilotlarını kollarlardı ama bakın elin yabancısı sizlerden daha degerli, sırf boyle oldugunuz icin biliyormusunuz günde kac tükürüklü çay içtiginizi.. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:20:54 gecen gün kaptan ingilizce anonsunu yaparken resmen s..tı ve bütün yolcular koptu, bizde rezil oluyoruz bu dil bilmeyenler yüzünden, hepsini temizlesinler bence yeni yabancılar gelsin güvenli bir şekilde ucalım 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:19:15 şu çirkef yaşlı askeriden gelen asilleri gönderin gitsin ya, yada tıkın ergenekondan içeri görsünler :))) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:18:32 Danimarkada ki gazete ye demeç verenlen Danimarkalılar degil arkadaslar,THY da hala bulunan 6 farklı ülkeden insanlar haberi okumadan burda artislik yapmayın, ayrıca THy nın bütün pilotları kötü dememişler ki aralarında genc kusak olanlar dinamik olanlar sürekli kendilerini gelistirenler var demişler. Şimdi yapmayın yok bizi cekemiyorlar filan, herkes biliyor kimin ne oldugunu, dünyada bile en cok kaza oranı neredeyse Thy, bence saga sola saldıracagınıza oturun takkeyi önünüze alın. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:15:48 valla yabancılar ve bizim astronotları ayıran özellikleri sayıyorum, 1- bizimkiler herkese emir yagdırır, yabancılar yapmaz. 2- oprationun dan tut da teknige ikrama küfürler eder yabancılar yapmaz 3- kalitesiz adamlardır evinde karısının kendisine hazırlamadıgı meyve tabagını hosteslerden isterler, yabancılar istemez biz kendimiz seve seve hazırlarız,4- bizimkiler kendilerini Allah sanarlar ve herkesten yalakalık beklerler genelde yanlarında ki ezik fo ları yapar ama yabancılar asla buna izin vermez. boylelikle yabancı düsmanı olur cıkarlar, keske hepsi yabancılardan biraz medeniyet insanlık ogrenebilse.. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:12:31 Bizim kaptanlar yine baslamıs içlerindeki kini kusmaya, bende cogu arkadasa katılıyorum, kendilerini bulunmaz hint kuması sanan adam müsveddeleri hepsi, iyi ki bu gazete olayı olmus da ne mal olduklarını anlayıp bir sınav gösterisinde bulundular, her sey protokol amaclı gerci ama neyse bu heyecan bile yeter onlara asil insanlara :)))) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:10:30 Danimarkalılar peygambere küfür etmedi, hemen olayı genelleştirmeyin, sadece bir yazar karikatürünü yaptı olay bu, hem ne var İsa yı da çiziyorlar Hristiyanlar olay cıkartıyor mu hayır. Hem bizimkiler de onların dini ile karikaturler yapıyor işinize geldimmi laikiz işinize gelmedimi mollacıyız ne kel alaka :) birde dinimiz hoşgoru dini bilmemne dersiniz once etrafınızda ki leri ırkcılık din dil ayrımı yapmadan sevin sonra Allah gerekirse cenette yollar :) hadi hem bu din işlerini bırakında sınava calısın bak az kaldı :)) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:07:32 burda cogu birbirine hakaret etmiş, asil bir meslekmiş pilotluk, asil olan kişilikler birbirini aşagılamaz, kabin ekibi sizde atılacaksınız demez, asil olmak insanın karakterinde gizlidir sonradan gelişemiyor malesef, işte bu yuzden herkes yabancı pilot hayranı,sizler onlar gibi asla ahlaklı olamazsınız.. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:05:52 sınav notları ortaya cıkınca birşey farketmeyecek cünkü adamlar bunların hepsini atacak degil ya o na da bir şey uydururlar, ne dolaplar dönüyor.. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:04:58 asil bir meslekmiş evet asil bir meslek ama adam gibi yapana bilmem anlatabildimmi? 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 10:00:33 hocam hocam dıye bır bırınıze yalaklanacagınıza adam gıbı bı tavır koyun gırmıyoruz dıyın bakın bısey dyebılıyolarmı ama sizde nerde o yurek her seyınız para kaç yaşına geldınız ugraştıgınız şeylere bak yazık sizeee..ama sizde haklısın kıme artık anlatcaksınız evı surdan aldım arsayı burdan aldım hehehe dıyen kabın ekıbıde olmucak ... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 09:35:58 buradaki yorumlarda yazılanlar,gerçkler size oldukça dokunmuş anlaşılan.bazen haklı eleştiriler yapıldığında normal karşılamak gerekir,oraya buraya saldırmanız gereksiz ve anlamsız. bütün yorumları bir kişi yazıyor gibi saçma ve komik bir iddiada bulunmuşsunuz.bu haber sitesindeki haberleri hergün binlerce insan okuyor ve birçok kişi de yorum yapıyor.lütfen biraz mantıklı düşünelim... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 09:03:15 BU NEFRET BU KİN ,SİZİ KÜCÜLTÜR ARKADASLAR . 1- YABANCILARIN COK AZININ ANA DILI ING. 2- TURK KAPTANLAR OZELLIKLE GENC OLANLARI 1000 YABANIYA DEGISMEM 3-BEN BU MILLETE HERSEYI OGRETTIM AMA KOLELILIGI OGRETEMEDIM SIRA SIZEDE GELECEK YABANCI HOSTES,TEKNIK ,MEMUR,DOKTOR MÜH. VB. HEPSİ BAKALIM O ZAMAN NE YAPAYAKSINIZ :)) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 06:59:34 Hocalar biraz sabırlı ve yapıcı olmalı ve kokpitte terör estirmemeli.MCC,CRM bunu gerektirir.Egoları uçak dışında bırakmak gerekir.Ama kanat üstüne bırakmayınız, terminal dışında bir yerlere bırakınız. Dil sınavıda uçuş eğitimi gibi biraz çalışma ve emek gerektirir. Huzurlu emniyetli uçuşlar. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 06:43:29 Lütfen birbirinizi kırmayın. Bu sınav olacak bugün veya yarın. Biraz gayretle herkesin yapabileceği bir sınav.Korkmayın biraz çalışın. Köken (sivildi askerdi,gerek yok bu tatsız çekişmelere) tartışmasıda hakikatten yakışık almıyor.Hepiniz bu vatanın evlatlarısınız. Yeter artık kıskanma dürtüsüyle birbirinize saldırmayın. Dil zayıfsa kurs, ders halledersiniz. Basit bir mevzu bu, pilotların halledemeyeceği bir konu değil. Grammer in Use genel bir gramer tekrarı için faydalı ve pratik bir kitap. Level 4 siteleri, bazı ülkelerin örnek sınavları biraz internet araştırması ile bakılmalı. Havacılık Frezyoloji kelimelerini bir kenara yazıp ezberleyin vb...Olur.Burada kitap cd yayın paylaşımı yapsanız daha güzel olur. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 04:52:37 Ne meslek yapmaktasin!turkiyede kanunu olmayan tek meslek grubunda calisirsan senin gibi atan tutan cok Olur!sen bu meslegi kulaktan dolma ogrenmisin,bu meslek disinda olanlar anlamaz bosuna ugrasma nden asil dendigini!asil cunku her ucusta kendinden once baskasini dusunerek yapmaya basladigin sayili mesleklerden!tabi nerden bilcen ya sonradan olmussundur yada becrememissindir pilot olmayi yere ini dersin boyle!cahillikler diz boyu yine kanun bilinmez kural bilinmez konunun asıl ndeni hic blnmez atilip tutulur sadece!atmisin ama tutamamisin:) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 04:27:59 Köpekler istedi diye atlar ölmezler (Bir atasözü).... Anladınız siz onu... 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 04:26:39 Çok hak verdiğiniz Danimarkalılar Peygamberimize bile küfür ediyorlar sık sık. Sizce bu da mı doğru? Adamlar açık açık çamur atıyor. THY de ingilizcesi sadece havacılık ingilizcesi olup da yıllardır kazasız belasız uçanlar var. Bir de Yeni nesil sivil ve akademik kökenliler var. Bunların da ingilizcesi gayet iyi ve o Danimarkalılara da 10 basarlar ingilizcede. Şuraya yorum yazıp kin kusanlara baktım. Çoğu yorum aynı kişiden gelmiş... Besbelli bir yarası olan adam müsveddesi. Yazı tarzından belli. İt ürür kervan yürür. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 04:17:17 Böyle zamanlarda kabinin maskesi nasıl da düşüveriyor ya :))) Bunlar ne mübarek zamanlardır :)))) sahte gülümsemeleri, el uzatıp tokalaşmaları..... Bir de şuraya yazdıklarına bakın. İĞĞĞRENÇÇÇSİNİZ. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 04:15:17 Pilotların sınavlara hazırlanmak ve ders çalışabilmek gibi özellikleri vardır. Herkes er ya da geç bu barajı aşar... Ve THY dünyada bir ilk olur. Tüm pilotlarının TOEIC 640 ve üzeri olduğu bir şirket... Ben 5 yıldızlıyım diyenlerde bile bu özellik yok. Yani kimi çok iyi ingilizce biliyorken kimi çok az. Air France, Lufthansa, Alitalia, Iberia. Bunlar ingilizce mi biliyor? Hayır. Ama THY tüm pilotlarının 640 üzerinde TOEIC belgesi olacak. Öyle ya da böyle. THY yabancı dil ortalaması en iyi şirketlerden biri olmak üzere. KAbindeki can dostlarımız !!!!! ??? Yanımızda, bunu biliyoruz !!!??? 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 04:11:36 Kabinden olan bazı kompleksliler yine kin kusmuş kokpit'e. Özellikle Türk pilotlarına... Siz hiç dert etmeyin. Herkes 641 barajını er ya da geç geçecek. Siz halinize yanın. Kabin olarak özel bir holding e satıldınız. Hepiniz işten atılacaksınız. Ya da 1500 TL maaşla uçmayı paşşaaa paşa kabul edeceksiniz. Acırsam size neyim :))))) Bu arada isp. Yakında listenizi yayınlayacakmış :)) Sözleşmesi uzatılmamış. Yakında internette adınızı göreceksiniz yani :)))) 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 01:21:38 Asil bir meslek, Asil bir pilot , Asil bir görev... wowww :D Yörüngeye oturmuşsunuz, dünyaya geri dönün :D 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 00:45:08 bu şirket eskiden böyle değildi.personel huzurluydu.thy' de neler oluyor ? şirketin prestiji ve itibarı gün geçtikte azalmaktadır.bir havayolu bu şekilde yönetilemez.torpil,adam kayırma,haksızlıklar,sebepsiz işten atmalar nedeniyle çalışanların aidiyet ve motivasyon,verimli çalışma durumu kalmadı.gereken yapılmaz,yapılan hatalar düzeltilmezse thy bir süre sonra ciddi bir çöküş yaşayabilir. 0
  • Misafir 29 Ocak 2012, Pazar 00:33:17 Aşağılık duygusu başka şey, aşağılık olmak bambaşka birşey. Adamlar "Türk Pilotlarına" laf söylemiş, bazı F/O'lar bunu üzerine almadan, kendilerine bu işi öğreten Kaptan ve Hocalarına laf söylüyorlar. Hocalarınız size "uçak sürmeyi" öğretmiş ama "Pilot -adam- olmayı" öğretememiş. "Yediği kaba pislemek" diye buna denilir. Kendisine bile saygısı olmayan, söyleneni algılayamayan, yabancı hayranı bu insanların kafasının ortasına pisleseler yeridir. (Not: Burada "pislemek" büyük tuvalet anlamında kullanılmıştır) (Shit on his eating plate) 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:40:19 Almazlar riyakar insanlari taaa cocuklen anlarlar adamin ne oldugunu!bu yuzden onlara laf atacagina onlar gibi asil bir meslek yapaydin!o asil gorevler ustlenen kisilere laf atacagina onlar gibi asil bir pilOt olmaya calis yada gibi yap!havacilik icin hikaye yazmana gerek yok,yapman gerekeni yap kitaba uy hata yapma!bu kadar yabanci dil yeter!roman yazacaksan pilot olma ruhun kaldirmaz 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:35:00 Ne oldu yine pilotlara laf bombardimani!sivil havacilik kendilerini. Vermis oldgu lisansa gore pilotlarda yeterli ingilizceyi gordugunu soyleyerek yabanci dil sinavi uygulamamaktadir!alirsan capulcu is bilmeZ ucmadan para alayim derdindeki yabanci pilotu ve sozlesmesini uZatmazsan alirsin bu sekilde cevabini!olay bizim pilotlarin yabanci dil bilip bilmemesi degil yabanci pilotlarin soLesme derdi!bilinde oyle konusun! 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:14:12 yahuu yabancılara laf etmeyin adamlar da gurur var bizimkiler otele gidecekleri zaman ucaktan beleş su alma beleş sandvic alma derdinde ama onlarda oyle birşey yok adamlar aşmışş aşmışşş, bizimkileri kucukken ailesi vermi hvo ya garibanlarken sonra birden para gorunce sasırmıslar :) 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:12:48 oo iyi haber bakalım kac kişi yaya kalcak ama yinede işine devam edecek, formalite icabı bu sınavlar, devresini hocasını yine gormezler, heryerde torpil bu ulkede, keske yabancılar gelse calıssa adam gibi, haksızlık yapmadan, gercekten bilgisiyle emegiyle.. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:11:34 iyi ki yabancılar su gazeteyle röportaj yapmıslar yoksa boyle bir sınav filan olmazdı, keske isimlerini de verselermiş de atsalarmıs su işe yaramayan kaptanları f/o ları 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:10:10 YABANCI KAPTANLAR FOREVER, TURK KAPTANLAR GÜMLEDİ :) yes yes 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:09:25 benim eşim Tk da olmasına ragmen birlikte uctugu kişilerin bilgisizliginden ve yabancı dil yetersizliginden bahsediyor o kadar komik hikayeler var ki yazsak roman olur:=) yabancı kaptanların daha rahat ve anlayıslı oldugunu soyluyor 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:07:16 yazık Türk astronotlar dünyanın dilinde valla, acilen şirketin bu işe yaramayanları yollamaları lazım.. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:06:26 bende bir f/o olarak yabancı kaptanlarla uctugumda kendimi daha rahat hissediyorum, sürekli azar işitmiyorum, insan gibi muamele yapıyorlar adama.. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:05:37 evet bencede yabancılar gibi olabilmeleri icin onbin ton ekmek yemeleri lazım.. Adamlarda profesyonellik var, bilgi var nezaket var ego yok! kibar ve anlayıslı insanlar bizim hanzolar gibi degiller 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:04:30 yabancılar kadar egosuz kişiler gormedim, ekibe aynı seviyede eşit davranır, herhangi bir gecikme olayında kendini kokpite kilitlemez :) hemen gecikme anonsunu yapar, ama bizimkilerin cogu malesef herseyi kendileri yaratmıs gibi bir artislikler önden yurumeler filan f/o suna asagılık muamelesi yapmalar ama nerde bir üstünü görsün hemen yalakalıklar hocam nassınız hocam kopeginiz olayım hocam aynen boyleler :) 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:01:57 çogu sıfır alır ama yinede işe devam eee ne demişler şakirt yalakaları devrem yalakaları işin içinde neler varda günyüzüne cıkacak yakındır 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 23:01:04 yabancılar gazetede rezil etmiş bunları, bizim cirkeflerde hemen yok bizi cekemiyorlar yok kıskanıyorlar :))) çok komiksiniz yaa, gülüyorum ama bir tarafımla, hocam hocam diye yalakalık yapmadıkları icin yabancıları istemiyor cogu ama keske onlar kadar adam olabilseniz:) 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:59:36 gecende ams operationdaki bayanla ingilizce konusamadı adam ya kadın bile şaştı kaldı ben hemen yardım ettim ne demek istedigini soyledimde biraz durumu kurtardım cogu boyle bunların.. ama yeni nesil kendini geliştiren kağtanlar boyle degil sadece eski orumcek beyinler 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:55:18 hahaha cok koptum yoruma evet aynen oyle yapıyorlar, birde hepsi ezberlemiş aynı kalıpları kullanıyorlar :)) as you viş bla bla :))) bütün yabancı yolcular guluyor bunların kayseri siveli ingilizcelerine rezillik yaaa :))) kadının biri kaptana soyleyin anons berbattı dedi bende soyledim kaptan bir bozuldu hemen cirkeflesti filan hahaha 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:52:23 birşeyi de adam gibi kabullenmezler yahu dunyaya rezil oldunuz daha ne:)) hala diyorlar ki yok bizi cekemediler de bilmemne dunya da o kadar sirket varken neden Thy dekiler konustu acaba bir aynaya bakın ingilizce soru sorun cevaplayın :PP 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:52:19 Bir anektot;Bir gün bir pilotla(bir alman sirketi)konusuyorum(ingilizce) adam tam bir nazi,adam dinledi ve bana sizin sirkette senden daha iyi k0nusan bir teknisyen yok mu? diye sordu ayni anda kargo dökümanlarini getiren kisi bakti ki biz ingilizce konusuyoruz o da ingilizce pilota kargo hakkinda ing. konustu kaptan bana dönüp bak bu adamin da ingilizcesi senin gibi berbat dedi ve o anda adam kaptanin sirtini oksayip "sorry my friend I am an American" dedi.Uzun lafin kisassi kendini beyenmis irkci bir kac kendini bilmez yüzünden bizim pilotlarimizin ing. bilmedigini söyleyen dümbelekler de ayni tarz kisiler.Ben buna inanan dümbeleklere sasiriyorum.Sevgiler AB Teknik Ufuk. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:51:07 ingilizce konusamayanları gonderin gitsin, birde hala savunuyorlar yok ingilizce onemli degilmiş de yok bilgi de gerekiyorumus da ucagı kaldırmakmıs da falan da filan, kardesim bu işi yapıyosan dort dortluk olmak zorundasın, yoksa boyle dalga gecerler ekipler arkanızdan:) 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:49:22 haha gecende kaptan Hungary'e Macaria dedi anons da ve herkes güldü rezillik diz boyu, keske kokpit hep yabancı olsa, onlar gibi olabilmeleri icin 1000 fırın ekmek yemeleri gerekiyor da neyse 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:48:05 bencede yabancılar gelsin, gavur mavur diyorlar ama onlar daha ahlaklı daha bilgili ve ego ları yo, bizimkiler de ona hükmediyim buna hükmedeyim derdinde, tabii evde karısına sozu gecmıyor ucakta aslan kesiliyor :)) en cok yabancı kaptanlarla ucarken kendimi guvende hıssedıyorum 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:46:35 oh super sınav yapın sunlarada dökülenleri de yollayın ama bizimde önümüz acılsın :)) 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:45:47 Dlr 4 yapıyorlardı sonra baktılar kalanlar oldu hemen ona da bir kılıf uyduruldu, simülator de zaten eger devren varsa geciyosun falan filan, herkes olayların ic yüzünü biliyor da işte yabancılar boyle mangal gibi yureklilik gostererek acıkladılar herseyi sımdi bizimkiler de tutustu :)) hadi ders zamanı kekolar 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:44:04 bunların hepsi birbirine düsmanzaten :) Türkü yabancıya, askeri sivile, kaptanı f/o suna falan filan birde yazık bizim f/o lar eger yalakalık yapmazlarsa hocam hocam diye onlara da takıyorlar ki ekibin icinde bile rencide ediyorlar cok gorduk, yazık acıyorum boyle kişiliksiz tiplere de kendini padısanın sol tarafı sanan kaptanlara da bence yabancılar gelsin de adam gibi insan gorelim cevrede, nezaket gorgu bilgi yabancı dil hersey onlarda.. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:41:50 ohh yapılsın sınavda kalanlar da şutlansın, yoksa daha cok ams kazası gorcez, tabiiki ingilizce konusmak zorundasınız, bütün prosedurlere bile uymadan uctugunuzu herkes biliyor, ne check liste uyarlar ne baska seye sanki Allah kendileri, yeni dinamik genc kaptanlara sozum yok ama bu askeriden gelen emekli çavuslar acilen temizlenmeli 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:40:12 hala kekolar ingilizcenin cok da onemli olmadıgını savunuyor yahu bu işi yapıyorsan pasa pasa da ingilizce konusacaksın o kadar yoksa işte boyle tum dunyaya rezil ederler, zaten sim de nasıl gectiklerini de biliyoruz cogunun hacı hocam ayagına yok devrem ayagına geciriyorlar yalanmı? 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 22:09:24 sizi tebrik ediyorum sefa bey.thy nin baş pilotu genel müdür yardımcısı siz oldunuz ve thy yi yönetiyorsunuz.daha değişik konulardada varsa emirleriniz hemen yapsınlar... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 21:31:51 Bence daha lisans almadan dil yeterliliği belgelenmeli. Bu da SHGM tarafından belli sınav sonuçları kabul edilerek yapılmalı. Örneğin TOFEL. Uçmaya başladıktan sonra zaten bir sürü okunması gereken şey oluyor. Sataşma yerine fikir beyan edilirse memnun olurum. Saygılar, 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 21:05:15 DE VEDIR IN MÜNIH IZ PARCALI KLAVDI :) 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 20:54:24 Gelin bu durumu protesto edelim..TALPA ya bir önerim var...Bütün pilotlar,ATC ler ile TÜRKÇE konuşalım..Aynen Fransızlar,İspanyollar,İtalyanlar gibi.Nasıl olsa SHGM bizim ingilizce bilmediğimizi kabul ediyor..Bütün dünya basını bizden bahsetmezse kafamı keserim.. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 20:43:59 Bütün okullarda TÜRKÇE kaldırılmalı.Pakistan gibi anadil ingilizce olmalı.Camilerde ingilizce hutbe okunmalı,Kışlalarda ingilizce konuşulmalı,hatta evlerde bile TÜRKÇE konuşmak yasaklanmalı.Ve hatta ve hatta TBMM de sayın vekillerimiz bile ingilizce konuşmalı... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 20:35:55 Bu konunun thy ile hiçbir alakası yoktur.Shgm nün kararıdır.Türkiyedeki bütün pilotlarla ilgili bir karardır.THY,pegasus,onur,atlas,hatta businnes jet pilotları...bütün TÜRK PİLOTLARI için geçerlidir..Yani..işin içinde başka birşey vardır..ne vardır?DÜŞÜNÜN,BÖN BÖN BAKMAYIN..SHGM NE YAPMAK İSTİYOR ACABA?DÜNYADA BÖYLE BİR ÖRNEK VAR MI?HANGİ ÜLKEDE OLDU BÖYLE BİRŞEY? 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 20:08:41 Romada soğukmuydu.. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 20:06:56 bravo gerçekten bu danimarkalı pilotlara onlar olmasaydı thy'de ingilizce bilmeyen pilotlar daha senelerce uçacaklardı çaktırmadan.toeic barajı da en az 850-900 puan olmalı....... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 19:47:16 BİR HAFTADIR ROMA DA TATİLDEYDİM.HERŞEY O KADAR RAHAT VE HUZURLUYDUKİ.EN KÜÇÜK SİNİR BOZUCU BİR DURUM YAŞAMADIM.DÜN GELDİM SABİHA GÖKÇENDEN ÇIKIŞTA OTOPARKA GEÇERKEN YAYA GEÇİDİNDE EZİLİYORDUM.BİR GÜNDE TEKRAR TÜM SİNİR SİSTEMİM BOZULDU.BU ÜLKE NASIL DÜZELECEK DİYE DÜŞÜNÜYORUM.AYNI KİMLİĞİ TAŞIYAN BİRBİRLERİ İÇİN GEREKİRSE CAN VERMESİ GEREKENLERİN ŞU SİTETE BİRBİRLERİ İÇİN YAZDIKLARI ZİBİDİLİKLERİ GÖRDÜKÇE UMUDUM İYİCE TÜKENİYOR.BU ÜLKEYE NE OLDU BÖYLE.EY VATANDAŞLAR HUZUR SİZE BATIYORMU?BELANIZI MI ARIYORSUNUZ.TÜRKLÜĞÜNÜZÜN VE DEVLETİNİZİN KIYMETİNİ BİLİNİZ VE ÜLKENİZİ YÜCELTİNİZKİ SİZDE YÜCELESİNİZ.BU HASETÇE DUYGULAR NEDİR.YOKSA ŞUNU BİLELİMKİ BİZE SEMER VURAN ÇOK OLUR.BAKINIZ FRANSIZLARIN,RUMLARIN YAPTIKLARINA. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 19:39:37 Halkımıza müjde, artık çok iyi ingilizce bilen, ama uçağı kaldırıp indiremeyen kaptanlarınız olacek..He heh he.. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 19:36:24 TOEIC ciler köşeyi döndü, bir sınav yaklaşık 100 EU bu işden büyük pasta alan dersaneler var. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 18:57:26 GÜN OLA DEVRAN DÖNE,DEVRAN DÖNE GÜN OLA... HERKESİN BİR ÖMRÜ VAR... EEE BEYLEER NOLDU YA YILLARCA ÇİFTLİĞİN SAHİBİ İDİNİZ.. İSTEDİĞİNİZ GİBİ AT KOŞTURDUNUZ KIRIP DÖKÜP YIKIP HAKARETLE AKIL ALMAZ İZAH KABUL ETMEZ HİYERARŞİNİZLE AT KOŞTURDUNUZ.DEVRAN DÖNDÜ GÜN DEĞİŞDİ ARTIK FARKLI,TOİEC BARAJI MİNİMUM 850 OLMASI LAZIM BAZILARI İÇİNNNNNNN Kİ YARINLAR AYDINLIK, YARINLAR GÜZEL, YAŞANILABİLİR OLSUN. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 18:45:19 ben anadolu üniversitesi öğrencisiyim kasım itibariyle toeic sınavını hazırlık atlamak için kullanmayacaklarını açıkladılar toeic gerçekten basit bir sınav. sen pilot olmuşşun ama ingilizcen zayıf böyle bişey olabilir mi? bu sınavın kullanılması bile komik babalar gibi toefl var ielts sınavı var. bunlar kullanılmalı havacılığın dili ne ingilizce değil mi? o zaman ingilizcen ana dilin gibi olacak. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 18:11:31 TOEIC ne? TOEFL, KPDS, IELTS gibi akademik sınavlar varken neden TOEIC? 640 puanın akademik sınavlara denk puanı kaçtır? 2-3 yıl öncesine kadar TOEIC merkezlerinde yılda kaç kişi sınava giriyordu, THY bu sınavı icad ettikten sonra bu sayı ne oldu? 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 18:11:00 4 yillik üniversite diye tutturacaklarina dünydaki bütün diger havayollarinda oldugu gibi yabanci dil zorunlulugu olsun.. Su üniversite zorunlulugunu kaldirsalar, çogu yurt disinda yetismis olan Türk'lerden çaki gibi yüzlerce pilot bulurlar! 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 17:42:28 Ben bi kabin memuruyum işe girdigimden belli ing sınavına giriyoruz yok işe girerken yok er uçmak için amir olmak için vs .buda yetmezmiş gbi boy kilo oranı çıkardılar yani anlıcagınız rahat bi zamanımız olmadı hep bize dokunmayan yılan bin yaşasın dediniz paranızı alıp oturdunuz kimseye bişey diyemediniz çünkü olayın sizlerle alakası yoktu hep bize lafınız geçti kaptanlıgınızı bize yaptınız uçagın tek sorumlusu benım dedınız şimdi ugraşın durunnn 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 17:32:32 Yazik yaptigin yoruma ,yillardir ucan birisi olarak kiniyorum bu yorumu ve bu zihniyettekileri... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 17:09:38 olmusken 990 yapın abartmayın beyler ,belliki siz iş bulamayan ucuz pilotsunuzki barajı yukseltmeye ugrasıyosunuz bosuna yırtınmayın :))) 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 16:45:24 en az 750 olmalı... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 16:39:16 Bence minimum seviye 800 olmali 641 cok komik bir seviye... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 16:28:34 thy' de yıllarca hizmet vermiş deneyimli kaptanlardan ingilizce yeterlilik belgesi isteyen şirketin başındaki hamdi bey'in ingilizcesi ne durumda,ne kadar ingilizce biliyor kendileri acaba ? galiba onun da biraz yabancı lisan öğrenmesi gerekiyor... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 16:00:00 AIRPORT LEVEL 4 KURS İLANINI GÖRMÜYORMUSUNUZ HEDEF TİCARET Mİ ACABA 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 15:32:41 Zaten okullara kabul kıstasının olmadığı tamamen eş dost akraba ve siyasi tanıdık ile iş bulma imkanı bulunan bu alanda bari İngilizce bir baraj olma durumunda kalmıştır.Pilot okulu bitirmenin soru ezberleyerek kolaylaştığı bir sistemde 90 bin euroyu cebine koyup sağlam bir torpille Pilot olmak kadar kolay bir iş yoktur.Yani Su ürünleri mezunu bile iseniz cebinizde 90 bin euro varsa ve sağlam bir torpiliniz varsa sağ koltuk kadar kolay bir iş yoktur.Asker kökenliler hariç pilotların hemen her alanda kalitelerinin düşmesine neden olan firmaların Luftansa ortaklı alt firma hariç bilgi sınav ve yetenek yerine sadece adam kayırma esasına göre alım yapmalarıdır.Sorun İngilizce değil sorun toplumsal hastalığımız olan adam eş dost kayırmadır.Haked 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 14:40:01 Neden İngilizcesi yetersiz olanları savunanalar var anlamıyorum. İngilizce bilmek şart artık, dünyada İngilizce konuşuluyor. Pilot olmasan bile iş yapacaksan, gelişmeleri takip edeceksen, yeni teknoloji ve buluşları öğreneceksen, bu dünyada hayatta kalacaksan İngilizce öğrenmek gerekiyor. Biz hala bu güne kadar şöyle, bu güne kadar böyle diye yetersiz İngilizceyi savunuyoruz. THY bunu başka bir amaç için yapıyorsa bilemem ama pilot olrak İngilizcen iyi seviyede olacak. Yok Rus bilmiyor, yok Fransız'ın ki de kötü vs. gibi açıklamalar ile savunma yapacağımıza oturup kendimizi geliştirmemiz gerekiyor. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 14:32:39 SHGM 2008 yılında sınav yapmamış ve tüm pilotlara Level 4 seviyesini otomatik olarak azmıştır. Asıl dil sorunu 2008 öncekilerindedir. Bu nedenle 2008 de sınavsız işlenen levl 4 lerin sınava girmesi şarttır. Onlar girmeden diğerlerini sokamazsınız. Ayıptır.Günahtır. Rezaletin ağa babasıdır. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 14:31:02 Kına Yakın ! THY ingilizce seviyesini 757 yaptı 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 14:29:44 THY İstediği İngilizce seviyesini belirten pilotlara yazdığı resmi yazıda Akademik İngilizce seviyesi diye belirtmiş,Akademik Çalıştıkları için!!!!!!!!!!!!!!!!! 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 13:37:23 Habercileri görüyor olabilir mi? 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 13:30:34 640 ortaokul seviyesi . bunu herkes biliyor. bakın sunexpress en az 785 istiyor ve ayrıca ayrı ayrı puan barajları var. bu iki firma ortak değil mi. yapmayın gozunuzu seveyim 641 cok komik bir rakam. ortaokul ogrencisi bile kolay kolay alır. ayrıca thy toefl 70 istiyor bakın bu iyi bir skor ayrıca aratırın bakalım toefl 70 kaca denk geliyor. ayrıca bu sınavlarda konusma yok , resim cektirme yok , her onune gelen ingilizce kursu yeterli sayı olusanca yapıyor bu sınavı, ne kopyalar cekiliyor neler. thy bu konuya bir an once onlem almalı 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 12:49:09 Lütfen İngilizce'nin havacılıktaki önemi ile yakından uzaktan bilgisi olmayanlar yorumsuz kalsınlar, bu bir meslek grubunu ilgilendiren bir konudur...Teşekkür ederim. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 12:36:26 Bizim kusurumuz birbirimizden nefret etmemiz. Herkes yüzyüze gelince birbirine sırıtır, arkasından demedik laf bırakmaz. Tanımadık birisiyle selamlaşabilmelisin kardeşim. Türk Türk ten nefret etmemeli aksine işler olmalı bu memlekette. Ivırı zıvır değil EĞİTİM kalitesinin çoooook artması lazım ki birbirimizi sevelim. Fransız da level 6 vermiş pilotlarına. Adam kofti de olsa kendi adamıyla gurur duyuyor. Senin gibi yıpratıp alaşağı etmeye çabalamıyor. Unutma hep beraber çıkarız veya batarız. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 12:25:48 Rusya pilotlarına level 6 verdi, adamlar ömür boyu sınavlardan muaflar. Siz de hala yabancı yl kalığı yapıyorsunuz. Hasetlenmeyin kardeşim. Türk insanını vatandaşınızı sevin. Birbirinizi dürtmeyin. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 12:20:06 Bu sınav kesinlikle yabancı pilotlarada yapımlaı. Onların hali bizimkisinden acı çıkabilir. Akademik konuşmak yapmayacaklarmış, acil bir durumda sen yabancı ülkede derdini anlatmak ve en uygun çözümü bulmak zorundasın o yüzden iyi bir ingilizcen olmalı. Acil durumda insanlar tam bildiklerinin ancak %50 sini kullanabilir zaten senin inglizcen normalde %50'yse seni acil durumda düşünemiyorum. Başıma geldi ve gördüm, bu kadar söyleyeyim. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 12:14:08 5 yıldır litvanya,yunan,sırbıstan,gibi uyruklu kaptanlarla uçuyorum. onların ingilizce seviyeleri çokmu iyi sizce?? evet havacılıkta ingilizce bilgisi çok önemli ve hassas olmamız gereken bır konu. standart radar konusmaların dışında bazen özellikle ingilterede standart ATC konusmalarının dışına çıkılabılınıyor ve bu insanları anlamak ve cevap vermekte çok önemli.sadece havada değil diş meydanlarda handling personelınıde anlayabılmek ve iletişim kurabılmekte çok önemlı bence.ana dili ingilizce olmayan herhangi bir ülkenın 5 yaşındakı çocukları çok güzel ingilizce konusuyor,bizim çocuklarımız neden konusmasın,kısacası Türkiyenın eğitim sistemimi yetersiz??????? 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 12:11:38 bugüne kadar,ingilizce bilinmediği için,kalkamayan,inemeyen,veya havadan geri dönen herhangi bir thy uçağı olmuş mudur?amsterdam mı?alakası yok...AIR FRANCE uçağı da okyanusa gömüldü..neden acaba?ingilizce başka şeeyyy...kaza başka şeeyyy...sınav başka şeeey..sivil havacılık başka şeeeyyy...MAKSAT başka şeeeyyyy... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 11:58:23 1.dil bilmeyen başbakanın yönettiği ülkede yaşıyorsun.2.bugüne kadar dil bilmeyen pilotlarla nasıl uçtun?3.senin asıl amacın ne,onu söyle önce... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 11:46:18 Sanırım yabancılarla uçmadığınız için onların da dil seviyesi konusunda pek fazla bilginiz yoktur.Düşünmek lazım ana dili İngilizce olan kaç tane ülke biliyorsun ve oradalardan kaç pilot Türkiye'de uçuyor.Onların dışında yabancı pilotların çoğu için de İngilizce yabancı dil.Umarım bu size başka bir bakış açısı getirir. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 11:44:01 vi ar nav drayving on osturya and will riic to istanbul at van oklok lokal taym. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 11:40:24 TOEIC'e girmiş biri olarak min:800 olmalı diyorum... 641 ne yahu, onu da alamayan şarküteri açsın... pilot olmasın... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 11:35:45 bence kokpitin hepsi yabancı olsun bizim pilotçuklar inğilizce öğrenecek diye beklersek çokkkk amsterdamlar olur...yiterr beee... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 11:23:57 ben bir yolcu olarak uçuş emniyeti bakımından yeterli dil bilmeyen kaptanların uçurdukları uçakta kesinlikle uçmak,yolculuk etmek istemiyorum.lisan konusunda eksiği olan kaptanlar ya kendini yetiştirsinler lisan öğrensinler ya da bu işi yapmasınlar.eski devirler bitti. artık günümüzün şartlarında kokpitlerde dil bilmeyen kaptanlara yer yok maalesef... 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 11:23:40 Ben 645 puan aldım diye THY kabul etmemişti zamanında ki dil seviyem çok yüksek değil çalışmadan rahatlıkla 600 puan geçilebilir bu sınavda öyle akademik bilgiye gerek yok abartmayalım. Şimdi 640 a düşürdüler yakında TOEIC i LEVEL 4 olarak kabul eder bunlar...THY ye de acı bir ders oldu bu danimarkalı pilotlar.. Biz Kopenhag a gidince Aprona çıkarken bile elle aranmaya maruz kalıyoruz adamlar gelip bizim kokpitte sol koltuga oturabiliyor sonra da arkamızdan bunları diyebiliyorsa suçluyu çok fazla uzakta aramamak gerekiyor. SAygılar. 0
  • Misafir 28 Ocak 2012, Cumartesi 11:23:22 bence çok yerinde bir karar olmuş.artık kokpitte kemküm eden pilotların işi bitti...bu notu alamıyanların yerine yabancı pilot gelsin..artık korkmadan uçacak herkes 0