26 Temmuz 2009 Pazar, 16:55:23 / Toplam : 35 yorum
Çok beğenilenler
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 16:38:52
BESTAIR'IN MD 82'İ MAHAN AIR'DE UÇUYORDU......00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 16:58:41
Bu Ucak Best Air e Ait Olan ve Wet-lease Olarak Kiralanan TC-TUA !00
Tüm yorumlar
Misafir
28 Temmuz 2009, Salı 12:55:10 Arkadaşlar,
Gerek ayrılmış gerekse hala çalışan olun ne farkeder? Siz değilmisiniz ki hergün orada alın terinizinle çalışıp hakkını alamayan? Uçağın üreticisine kuyruk vurduğunda yalan söyleyen, hacı olmak isteyen sefillerin parasının üstüne yatıp en müberek hayıra engel olan insanların insafa gelmesini mibekliyorsunuz? İlk işiniz çalışıyorsanız istifayı basıp direk mahkemeye gitmeniz, çalışmıyorsanız hemen şimdi mahkemeye gitmeniz olacaktır. Kimseye bedavaya çalışacak kadar zengin değil bu ülke!!!!!00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 22:14:50 Arkadasim havacilikta guven para ile olur oda Bahtısen Hanımda yok
Sen ne den bahsediyorsun? Hayalmi görüyorsun? 00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 22:13:19 arkadasim cok haklisin asilanma var bu sirkette...
ama kimin kimi asiladigi malum00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 22:11:42 siz kimsiniz ? Eğer Edi-Büdü nün Edisi değilseniz Büdüye bu kadar yagcılık yapacak yeni bir rakip çıktı ozaman!Hemde çok dişli bir rakip
00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 20:15:32 Bakıyorumda, Bestair muhalifleri artık pek yazacak bişi bulamıyor.Bestair bu güne kadar birçok sıkıntılı dönemden geçti ve her sıkıntıdan bir ders çıkardı ve bir nevi aşılandı. eminimki bundan sonra daha da güçlü olarak yoluna devam edecek. bahtişen hanım merak etmeyin, her türlü zorluğa ve sıkıntıya rağmen biz çalışanlarınız olarak herzaman yanınızda olacağız.yeterki size olan güvenimizi boşa çıkarmayın.00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 16:59:53 harc bitti yapı paydos. Kendini havacı sanan gazeteciler ile kendini havacı sanan Ev hanımlari ile Ediler-Büdüler Evcilik oynuyorlar.
Hayırlı işler!
Ama burda olan bize oluyor00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 16:46:37 HERKEZ BEST AİR İ KÖTÜLÜYOR ANCAK COK AZ KİŞİ DURUMUN BÜYÜKLÜĞÜNÜN FARKINDA.ÖNCELİKLE KOKPİT EKİBİNE TEŞEKKÜR EDİYORUM.PROFESYONEL BİR DAVRANIŞLA OLAY BÜYÜMEDEN MÜDAHELE EDİLDİ.BUNDAN SONRASI TEKNİK EKİP VE YÖNETİMİN SORGULANMASINDA.UMARIZ BIR DAHA BÖYLE ŞEYLER YAŞANMAZ00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 16:09:35 Öncelikle bildiğim kadarıyla yangın değil, kalkışa mütakip, kabin içinde bilinmedik duman görünce, kalkış meydanına inen ekibe geçmiş olsun...İran gibi zor bir memlekette, yaptığı zor operasyonla, doğru karar vererek , uçuşu emniyetinisiz gördükleri için inen kokpit ekibinin eline sağlık, tekrar geçmiş olsun...
Kamikaze00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 11:15:36 Ne güzel dünya, yok hacı olacak arabın parasını al verma, yok amerikan uçağını irana ver personelin parasını verme. Gerçekten bahtım şen şirketim şen şakrak :)00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 10:20:42 Yöneticileri yatacak yeri yok be kardesim
ne para var ne maas.. parca alinamiyor
sonra ariza yazma diyorlar
ben ayriliyorum artik bu sirketten canimi yolda bulmadim.00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 09:45:34 TAMAM GECMIS OLSUN AMA KOKPITINDE YANGIN CIKAN UCAK TA HICMI TEKNIGIN HATASI YOK. EGER BUNLAR DOGRUYSA KANIM DONDU ARIZALARI GIZLEMEK NASIL BIR TEKNIK BU YA?00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 02:47:33 Iran bır cok ulkenın sahıp olmadıgı kadar fazla 747 jumbo ucagına sahıp bunların bır kısmı ambargodan once alınmıs ama bazıları yenı buna ek olarak ıran da F-14 tomcat ucakları da var kı bunlar 80 lı yıllarda amerıkanı en onemlı vurucu gucuydu ve ıran harıcınde dunyada baska hıc bır ulkeye verılmedı.Iran bu ucak ları ucuruyor ancak taktır edersınız kı yedek parca destegı olmadan bır ucak bır kac aydan fazla ucamaz nerede sımdı ambargo?Iran arzu ettıgı her seyı bulur alır ama bunu yapmıyo.Matbaa gıbı!? ınsanlar ıyı seylere alısmasın sonra hep ısterler uyanırlar bu saadet boyle surup gıtmelı!???00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 02:34:01 Best tı Iran falan dı fılan da amma cok dusmanları varmıs,klavye yı onunde bulan fırsat bu fırsat saldırıyor.Bır kısıde varmı GECMIS OLSUN, helal olsun dıyen?Bugun kımse olmadı,kımsenın burnu dahı kanamadı dıyecek kımse yokmu oralarda?Bu ucak nerede uretılmıs olursa olsun sımdı bır turk ucagı ve son u dıgerlerı gıbı olmadı bunun la gurur duymayı,taktır etmeyı bılelım ve saygı duyalım.
00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 02:02:47 Rus ruletinin yerini iranlı ruleti alacak gibi. İran istese denetimleri sıkılaştırıp bunların önüne geçebilir. Rusyadan uçak alabilir ama onlarda da bir umursamazlık söz konusu. Bu nedenle onlarda bizim gibi gelişmekte olan ülkeler sıralamasında. Halkını herşeyin önünde tutmayan her ülkede yaşanan olaylar. Afrika ülkelerini solladı geçti iran bu konuda. Umarım bizde aynı duruma gelmeyiz. Yurt dışına uçamaya gelince uçak bulunuyorda bakıma gelince parçamı bulunmuyor? Bunların hepsi hikaye bence. Yetersiz firmalarında bizim ülkemiz tarafından da yasaklanması lazım. Denetimler tavan yaptı deniyorda denetim sonucunda cezalar uygulanıyormu? Hiç sanmıyorum eğer gerçekten uygulansaydı bu ve benzer firmalar ülkemize uçamazdı.00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 00:25:38 Edi ve Büdü havacı olursa olan bu!
daha ne bekliyorsunuzki
sükür daha kotu olmamis
havacilik nelere kaldi..00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 00:23:12 sebep ambargo degil para yok bu ucak zaten eksik parca ile ucup duruyo ambargodan parca alamıyor degil best
paralari yok ne personele maas nede ucaga parca aliyorlar
ANCAK EN ACISI ARIZALARI GIZLEYEN BIR TEKNIK akillarinca partona sirin gozukuyorlar
olan biz zavallilara oluyor
00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 00:13:06 sirkette ne kadar ise yarar adam varsa ya kendi kacti yada Bahtisen- ekrem-teoman gönderdi
olacagida bu zaten
Allahtan olumlu bir kaza degil
yöneticimiz pardon shgm uyuyormu?00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 00:01:45 siyasi neden ler falan geveliyorsunuz ama neden bizi parca olmadan arızalı ucaklarla ucuruyorsunuz o zaman
sivil havacılık ta guya kontrol ediyor best i
hem para yok hemde kelle koltukta...
00
Misafir
27 Temmuz 2009, Pazartesi 00:01:16 Haklısın amerika uçak üretiyor istediği ülkeye satar istemediği ülkeye de satmaz.Irak,İran.Afganistan,Pakistan da petrol ve de yeraltı madenleri üretiyor.Amerika bunları normal yollardan istemiyor.Bu ülkelere metezori olarak girerek bunları resmen gasp ediyor.Senin tabirinle zorla alıyor.Hangi uluslararası enstürümandan bahsediyorsun.Enstürüman amerikanın elinde istediği gibi çalıyor.Bizlerde oynuyoruz.00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 23:21:47 ambargolar siyasi nedenlerle uygulanır, uluslararası ilişkilerin bir enstürmanıdır. ABD uçak üretiyor,istediği ülkeye satar istemediğine satmaz. Zorla alacak değilsiniz ya! 00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 23:13:07 haklısınız best mest diyoruz ama olan bie oluyor... bu ucak arızalarından bu olay az bile00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 22:52:10 amerika kına yaksın.bu kadar masum insan amerikanın ambargosu yüzünden bu durumlara düşüyor.Buna hakkın varmı amerika.inşallah aynısı da senin vatandaşlarının başına gelir de anlarsın.Bu yetkiyi kimden alıyorsun,sana çanak tutan uluslar da bu vebale ortak.Ambargo insanları aç bırakmak,ilaçsız bırakmak,ulaşımsız bırakmak olmamalı.Senin devletle sorunun varsa devletle çöz.insanlardan ne istiyorsun.Tüm dünyadaki insanların senin ülkenin insanı kadar yaaşamaya hakkı var.00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 22:26:03 THE BEST MI? THE WORST MU? HANGISI MOST?
BIKTIK ARTIK BESTINDEN WORSTUNDEN...00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 22:24:05 SHGM NE DIYOR BU KONUYA? BIZDEN BIRCOK TEKNISYEN AYRILDI VE UCAKTA SON ZAMANLARDA HOLD ITEMLAR SIRA SIRA... COGUNU YAZMIYORLAR BILE...
UCAGA BINMEYE KORKUYORUZ.
IS BULSAM BIR SN YE DURMAM BURALARDA00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 22:22:35 İrana ambargo var amerikan ucagı bu MDBahtısen Hanım amerikalı nasıl deldi ambargoyu. normalde amerikan vatandasi irana bırakın ucagı bir çöp bile vermemesi lazım
ucu amerikadaki bahtısen hanıma dokunur bunun kesin00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 21:10:14 Uçağa bak nereden nereleeree.. MNG, Best, Mahan.....00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 19:46:56 Bu uçak mahan air 'in değil, best air in. kesin mahan air den dostumdan öğrendim ve onlarda tek MD-82 Best den alınmış wet lease. Bunun ucu Best air e dokunur, sanırım Mahan air anlaşmayı iptal eder. 00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 18:30:20 arkadasim ... BU foto daki ucal yani LZ-LDV 2-3 yil once mahan air e ucuyordu ... simdi mahan air in sadece bir tek MD-82 tipi ucagi var oda Best AIr den kiralanan ucak ...
karalamak degil ama best air in ucagin 1982 yapimi benim guzel arkadasim ...
iran dan turk arkadasiniz...00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 18:15:59 Bu uçağın Best Air uçağı olup olmadığını bilemem ama,Mahan Air in resmi web sayfasına baktığımda filosunda MD 82 tipi ucak bulunmamakta olduğunu gordum.Anlaşılan ilgili uçak wet lease ama bunun Best Air e ait olup olmadığını Best Air yetkilisi çıkıp soyleyecek,tabi şirkette bir yetkili varsa!!!00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 18:10:29 ambargodan ötürü Amerikan uçaklarının İran'da uçması yasak. İran'a MD kiralayan Türk şirketleri usulsüz iş yapıyorlar.00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 17:59:57 Madem bu adamlar uçak alamiyor, Iran iç hat seferlerinde bizim havayollarimiz sefer yapamaz mi ? Ya da wet leasing olmaz mi acaba ? 00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 17:39:53 İranın herşeyi çatırdıyor zaten..00
Misafir
26 Temmuz 2009, Pazar 17:39:10 Nerden biliyosunuz best air'in uçağı olduğunu hemen karalıyosunuz. Bir kere Best air'in uçağının L1 kapısının sol üstünde türk bayrağı var. Resimdeki uçakta yok.Buda Bestair'e ait olmadığını açıkca gösterir. Bilgilerinize....00
İRAN HAVACILIĞI ÇATIRDIYOR
26 Temmuz 2009 Pazar, 16:55:23 / Toplam : 35 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar