HOSTESLER TACİZ GERÇEĞİNİ AÇIKLADI

    Çok beğenilenler

  • captain 26 Şubat 2014, Çarşamba 09:52:23 peki ya pilotları taciz eden hostesler? 7
    • f/o 26 Şubat 2014, Çarşamba 10:12:41 iki kez hostesler tarafından taciz edildim.evli olduğumu bildikleri halde evlerine davet ettiler. 6
    • Afrika 26 Şubat 2014, Çarşamba 13:59:48 Valla daha gecen hafta yatida sabaha kadar "sohbet" edelim diye telefonlar geldi durdu. Kizlarin da yatacak yeri yok 4
    • F/O 26 Şubat 2014, Çarşamba 16:35:34 Tebrik ederim hocam. Utanmasalar beraber uçağı kullanacağız o kadar yani.. 3
    • fo 26 Şubat 2014, Çarşamba 20:30:38 ya taciz edılıyorsun da seytan gelıp durtmuyor bıle o derece yerlerde kabın:) yolcularda sıkayetcı kımle konussam abı nedır o kabının halı ozel mı alıyorlar dıyorlar:) bende evet dıyorum ne dıyım bu kadar tesaduf olmaz cunku. en guzelı atlas yapıyor valla helal olsun dıs gorunuse gore alıyor. bızımkılerde dıs gorunuse gore alıyor ama mulakatta bızımle calısamıycak kadar guzelsın dıyor:) 1
  • CA 26 Şubat 2014, Çarşamba 10:43:30 bu karsilikli bi durum.meslek olarak kategorize etmek yanlis.ama insan psikolojisi iyi niyet ve yardimla yaklasan her kadina erkekler farkli gozle bakmistir.ornegin hemsireler,hizmetci vs. isin icinde oldugum icin konusabilirim kizlar pilot koca icin hostes oluyor pilotlarda kizlarin bu zayif noktasini iyi bildigi icin kullaniyorlar.istemezsen yanina kimse yaklasamaz..durus onemli kadinda da erkekte de... 4
    • TARİP 26 Şubat 2014, Çarşamba 11:27:55 Aynen katılıyorum sana CA koca bulmak için herşeyi deniyorlar ben 11 senedir uçak teknisyeniyim neler gördüğümü yazsam herhalde hiçbir aile kızını hostes yapmaz kafalarına göre takılıp herşeyi deneyip sonrada taciz ediyorlar demesinler .. kusurumada bakmayın .... 2
  • Tüm yorumlar

  • Sex guzeldir. 05 Ağustos 2015, Çarşamba 20:02:00 Ben bir yol uyum ve seks yapın terim taciz 'nde ya değişim ışte? 0
  • Aldatılan 15 Haziran 2015, Pazartesi 10:51:56 Arkadaşlar hostes kız arkadaşım var senin için ölürüm seni çok seviyorum senden başkasını gözüm görmez diyen. Ama daha 3. yatıda başka hava yollarından tanımadığı elemanlarla sohbete girmeye başlamış gecenin bir yarısı beni uyku tutmuyor diye ve soranlara sevgilim yok diyerek. Hadi gel de güven. 0
  • Deniz 09 Haziran 2015, Salı 14:05:51 Hostesler degil pilotlar tacize ugruyor. Evli pilotlar evliliklerinin selameti icin bunlari sikayet etmek zorunda kaliyor. 1
  • Pırıl 12 Aralık 2014, Cuma 00:43:37 Bircok hostes para hırsıyle evli bekar ayırt etmeden pilotlara asılıyor. Ama yakaladığımı rapor edeceğim artık yeter. O uniforma boya küpüne düsmüs gibi varoş bir tarzda boyanıp elma suyu isteyenlere yemek İsteyenlere aranizda hakaret etmeniz icin degil yolculara zarifce hizmet etmeniz icin var. Bir cogunuz ingilizcenin i sini bilmez yemeginin adini telaffuz edemeyen etmek zorunda da olmayan yolcuyu asagilar. Terbiyeli olun biraz edep yahu edep. 0
  • Nacqash 19 Haziran 2014, Perşembe 01:06:27 Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki; son 10 aydır psikolojim berbat durumda,çünkü 1 seneye yakın THY de görevli kabin amiri bir bayan ile birlikteliğim var,ve kopma noktasinda eğer hayatında bir hostes var ise ve ona kör kütük aşıksan benim gibi benliğin değişir arkadas güveniyormuş gibi yapsanda çevrenden insanlardan duyduğun gördüğün yasanmış olaylardan dolayı o işe gidince içindeki canavar ortaya çıkar çünkü anladım gördüm ve eminimki bu insanların hayatı göründüğünden çok daha rahat o bir yatıysa gittiği zaman sana olan sadakatinde sana bırakır kimse kendisini kandırmasın çünkü gün gelir benim yüzlesecegim gercek ile yüzleşmek zorunda kalır bunları neye dayanarak söylüyorsun diyen arkadaslar su bir senede o kadar çok şey yasadım ki,sevgilimin işi yuzunden şu an kendisi Senegal de yatida ve ben gecenin bir vakti bu yorumu yaziyorum sizce neden acaba ? ,sizlere uzulerek soyliyecegim tavsiyem arkadaslar çok geniş degilseniz Kesinlikle bir hostes ile ciddi bir iliski dusunmeyin :( 0
  • iPhone Uygulaması 28 Şubat 2014, Cuma 09:39:52 Bunların hepsi SOP'lerde geçen durumlar. Didişmeye gerek yok. Özel yaşamlarında, uçucu bekar ekibin, kendilerine ayıracak fazla vakti olmuyor. Açıkçası bu karşılıklı "menfaat ilişkisi" içerisinde değerlendirilmeli. Odamı arayan, ev adresime kadar bulan hostesler de oldu, uçuştan sonra davet ettiklerim de. Tekrar söylüyorum, bekarsanız ve legal çerçevede hareket ediyorsanız sıkıntı yok. Saygılar f/o 3
  • iPhone Uygulaması 28 Şubat 2014, Cuma 08:06:33 İki yıldır fo olarak ucuyorum ,daha once baska bir is kolunda çalışıyordum , iliskiler buradaki kadar bozuk degildi.Evden uzakta kalmak ,hergun baska insanlarla uçmak ve para hırsı burada insanların daha rahat davranmasına sebep olabiliyor.Bu da kaptan fo amir memur farketmiyor kim yapıyorsa yapıyor.thy de çözüm kolay rapor edin sorun anında çözülür.Ama kızlardan da herturlu ından var bunuda gördüm 0
  • Kaptan esi 28 Şubat 2014, Cuma 02:37:57 Su aciklamayi eklemelyim ki bahsettigim tum hostes camiasi degil ruhlari vicdanlari olmayan karsilarindaki insanlarin ailelerini cocuklarini dusunmeden taciz edenlerdir uzerine alinmasi gerekenler de bu kisilerdir 0
  • Kaptan esi 28 Şubat 2014, Cuma 02:06:24 Birakin kaptanlari tacizi ailelerine bile bulasiyor bu pislikler istediklerini elde edemeyince aylarca yasamis bir kaptan esi olarak tiksiniyorum bu vicdansiz seytan ruhlu insan musveddelerinden en sonunda hukuki yolla koruyabildik yuvamizi 0
  • iPhone Uygulaması 28 Şubat 2014, Cuma 01:00:48 Size güvenip de beraber yenip içilip gezilmez. O kaptan haklı. Sen eksik kal! 0
  • kabin memuru 27 Şubat 2014, Perşembe 22:33:42 Yine ne kadar irrite edici yorumlar var burada. Taciz meselesi her meslekte olduğu gibi burada da karşılaşılabilecek bir durum. Kaptan da olabilir, amir de, steward da. Kişinin karakterine kalmış bir şey. Bir tek amirden gördüğüm bir saygısızlığı hepsine mal edemem, fakat öyle incitici yorumlar var ki burada biz bu insanlarla mı uçuyoruz diye ağzım açık okuyorum. "Ben bir hostesi kokpitime bile sokmam!". Ne demektir bu ya! virüs müyüz biz? Servis ve operasyonel sebepler dışında kokpite gelen hostesin amacı genelde sizin uyuyup kalmamanızı sağlamak oluyor zaten. Briefinglerde çoğu kaptan kendi de söylüyor, yolumuz uzun, hepiniz kokpite ziyarete gelin, kapımız her zaman açık diye. O uçuşlarda herkesin kokpite girme sebebi de aynı. Kimse birini ayartayım düşüncesinde değil merak etmeyin, varsa da her meslekte olan yüzdedendir. Yatılarda kabin ekinin yüzünü görmeyen kaptana da demek istiyorum ki; bizi insan yerine koyup bizimle kahvaltı eden, şehir gezen kaptanlarımız var. Eksik kalın. 4
  • iPhone Uygulaması 27 Şubat 2014, Perşembe 19:15:13 Eğer tenezzül edip de size asılarak o şerefli üniformamızı lekeleyen pilot varsa lanet olsun. Size mi kaldık be? Tenezzül bile etmem. Kırk yıl kadınsız kalsam yine hostesle işim olmaz. Sizin denginiz stewardlar. Gidin onlarla görün hesabınızı -ki zaten biliyoruz neler olduğunu yatılarda. Yolunuz açık olsun. Tekrar ediyorum. THY kaptanlarına kartvizit bastırmaz. Adam gibi bir kaptanın da hostesle işi olmaz. Ben kokpitime bile sokmam. Bunu böyle bilin. 1
  • K/m 27 Şubat 2014, Perşembe 18:15:05 Kaptanlar kartvizit kullanmaz mi??? O kaptanda ki kartvizit neydi peki? Ustunde de gayet turk hava yollarinin logosu vardi. Bilmedigim yada gormedigim seyi neden yazayim arkadasim? Hayir adama tepkinde veremiyorsun cunku bana kalkip sen yanlis anlamissin da diyebilirdi. Kaldi ki o verdigi ikinci kartviziti de tum ekip arkadaslarimin yabinda yirtip attim. He bununla da kalmadi, daha sonra sirket mailinden mail atmis .... Kimseyi karalayacak halim yok. Ama emin olabirsiniz o kartvizitin ustunde thy logosu vardi ve hangi ucak tipinde uctuguna dair bilgi vardi. 2 tane telefon numarasi vardi. 0
  • iPhone Uygulaması 27 Şubat 2014, Perşembe 17:32:29 Kaptanlar kartvizit kullanmaz. THY kaptanlarına kartvizit de vermez. Yalan söylerken ince noktaları bilmediğiniz için yakalanıyorsunuz. Ayrıca kabinden kokpite yapılan tacizlere ne demeli? Odaları arayanlar, numarasını bulup whats up tan yazanlar. Bunlar ne olacak peki? Bu tür diyalogların hepsini taciz kapsamına sokmak ne derece doğru? O da tartışılır. Her yerde ilişkiler var. İş hayatında ofislerde, hastanelerde doktor-hemşire muhabbeti...... Bunlar hep söylenir. Ama şu gerçeği unutmayalım: son birkaç yıldır THY deki raporlaşmalar yüzünden bu tür ilişkiler bitti. Kokpit kabinden, kabin kokpitten kopuk, uzak, hatta diyebiliriz ki birbirlerinden nefret ediyor. Herkesin yolu ayrı yolağı ayrı. Diyalog mu kalmış ki? 0
  • iPhone Uygulaması 27 Şubat 2014, Perşembe 15:13:46 Yahu niye her konuda birbirine giriliyor kadının olduğu her iş kolunda olduğu gibi burada da aynı muhabbetler oluyor çok iyi kaptanlarımız çok hanımefendi hostes arkadaşlarımız var.Bu insanların aileleri var.Biraz mantıklı yorumlar yapınlar şerefsizler her iş kolunda var bunları kaptan amir memur diye ayırmak çok mantıksız. 0
  • K/m 27 Şubat 2014, Perşembe 15:08:37 10 aydir thy deyim, steward arkadaslarimdan herhangi vir tacize ugramadim. Ama kokpitten 3 kez cekmisligim var. Birinde kaptan kokpitte f/o nun yaninda iki kez kartini cebime zorla sikistirdi. Birini yere attim ikinci kez koydu karti cebime. Aramam icin de 3 kez otoparkta yolumu kesti. Sonra baska bir kaptan otelde odami defalarca aradi gel birlikte bir eeyler icelim diye. En sonunda telefonumun fisini cektim! Ve son olarakta kokpitte hakkimda yapilan muhabbeti kaZara duydum. Onun harici bir cok kaptan cok saygili insanlar. Fakat oturduklari koltuktan aldiklari gucle bizimle her tarz konusabilecegini sananlar var orasi cok ayri. 4
  • iPhone Uygulaması 27 Şubat 2014, Perşembe 14:24:04 Valla ben kokpitime kabin memuru gelmesine kesinlikle müsaade etmiyorum. Havada ve yerde servis ve operasyonel amaçla gelir, o da genelde kabin amiridir ve işi bitince derhal çıkar gider. Yatılarda ise otel oda anahtarları alındıktan sonra iyi istirahatler dilenir ve ben bir daha hiçbirinin yüzünü bile bir sonraki pick up a kadar görmem. Bu taciz falan işleri hangi arada hangi derede olur anlamıyorum. Öyle bir diyalog yok ki. Öyle bir birarada bulunma yok. Kahvaltıda ve akşam yemeğinde bile aynı masada değiliz. Ama yanlarında sürekli steward lar var. Her zaman onlarla beraberler ve onların kıskacındalar. Ve duyuyoruz kokpite gitmeyeceksin diye kızlara baskı yapıyorlarmış. Kızları taciz ediyorlarmış. Bize gelen bilgiler bu yönde. Ben kabin memurlarını sadece briefing de ayaküstü 2 dakika görüyorum. Hepsi bu. 4
  • Taciz 27 Şubat 2014, Perşembe 10:16:51 Taciz ayaklarinda tum hostesleri erkek yaptilar kizim akilli olun isinizi kaybediyorsunuz 1
  • Android Uygulaması 27 Şubat 2014, Perşembe 07:42:59 Yazdigin yoruma bak .. utanmaz.... neymis erkek kabin memuru cokmus ... gormek istemiyormus... burdayım ve burda kalacağım utanmaz... sapina kadar erkek kabin memuru olarak da kadinlari taciz ettiginde de karsina dikilecegim rezil... 5
  • iPhone Uygulaması 27 Şubat 2014, Perşembe 00:40:54 Arkadaşlar, haber gayet eksik verilmiş. tacizin BİR KISMI! kokpittenmiş? yüzde birmi? yüzde yirmi mi? belli değil. Her toplumda işine özel hayat karıştıran hatalı insanlar olur, bunu genellemek çok yanlıştır. Askeri pilotlar hakkında çirkin sözler sarfedilmiş, Ben burda aynı seviyeye inmek istemiyorum. Bir kuyruk acısı var anladığım kadarıyla. İlişkilerde belirleyici taraf her zaman kadındır bu gerçeği unutmayalım... 0
  • İsim / Rumuz 27 Şubat 2014, Perşembe 00:11:15 Ben iki senedir ucuyorum beni hicbir kaptan taciz etmedi ama yolcu ve Stewart arkadaslar cok taciz etti. 0
  • hostess 26 Şubat 2014, Çarşamba 23:27:16 Bir bayan istemedigi sürece kimse ona laubali hareketlerde bulunamaz. Hareketleriyle, konusmalarıyla o bayan karsı tarafa mesafe koydugu sürece birsey olmaz. Ama bunun yanında tavrını ne kadar koysa da ortaya bunu anlamayacak kadar kalın kafalı KOKPİT üyelerinin de oldugu bir gercek. Daha konusmayı bilmezler ama özgüvenleri tavandadır.. Her kadına sahip olabileceklerini zannederler. Herkes isini saygıyla yapsa hic problem olmazdı.. 1
  • Steward 26 Şubat 2014, Çarşamba 23:20:42 Bakıyorumda anket yapılınca herkes namuslu çıkmış. Kimse hiçbirşey yapmamış meğersem. Herkes tacize uğramış. Herkes şikayetçi. Bir kaptan abimizin dediği gibi hesabını veremeyeceğiniz işe kalkışmayacaksınız. Benim evli olduğumu bildikleri halde ilişki isteyen bir sürü bayan tanıyorum. Temiz pak işini düzgün yapan kardeşlerimiz kesinlikle bu lafın dışındalar. Ama lütfen herkes de sütten çıkmış ak kaşık gibi konuşmasın. Bu işlerde alan memnun veren memnun kardeşim. Çok taciz ederse başvurursun hukuki yollara. Yok sen sesini çıkarmıyosan ona taciz denmez kardeşim. Kimin ne olduğu kimseyi ilgilendirmez ama herşeyi yapıp sonra gelip burda namus bekçiliği yapmaya gerek yok. Birazda taciz anlayışı ile ilgili tabi. Adama her türlü yeşil ışığı yakıp sonra beni taciz etti demek dünyanın en kolay işi zaten. Varsa aksini düşünen saygı duyarım. İyi uçuşlar olsun. Boş işlerle uğraşmayın. 0
  • lgb 26 Şubat 2014, Çarşamba 21:48:05 kala kala size mi kaldık be... 1
  • TK 26 Şubat 2014, Çarşamba 21:39:23 Daha birkaç yıl önce Dakar'da THY hostesinin fantazisinin kurbanı olduğunu biliyorsunuz dimi?Daha birşey demeye gerek yok.Masum değiliz hiç birimiz. 0
  • İsim / Rumuz 26 Şubat 2014, Çarşamba 20:52:00 THY ucaklarinin ici erkek hosteslerle dolmus arada bir bayan hostes oluyor oda kizmi erkek mi ayirt edimiyoruz.acil cozun bu durumu cok sik ucan bir yolcuyum bu kadar erkegi bi arada sadece THY ucaklarinda goruyorum. 4
  • kkpt 26 Şubat 2014, Çarşamba 20:27:07 kımı tacız etcez anlamadım ben ya. her ıs kolunda karsı cıns hos ıse ıllakı bır ılgı olur ama hersey saygı cercevesınde kuyruk sallayan olmadıgı zaman kımse kımseye zorla bısey yapmaz. zaten kabının halı ortada vay be guzel ınsanmıs dıycegımız bıle kımse kalmadı. ozellıkle bu tarz begenıler olmasın dıye nerde ...... var alıyorlar:) araya bır kac tane serpıstırın ayıp be yemın ederım. bayan kabın memuru dıye alıyorlar ama erkek cıkıyor bende anlamadım:) 0
  • Vizyon 26 Şubat 2014, Çarşamba 18:25:13 Evet değil.Çünkü 16 yıldır uçuyorum ve hayatım boyunca hiçbir kaptan,yolcu,teknisyen,yer hiz. v.s. taciz veya benzeri birşeye rastlamadım.Eğer kadın davetkar davranırsa ya da burası çok önemli- çekingen,utangaç kişiliği varsa- bunlar olur diye düşünüyorum.bazı arkadaşlarımın başına geldi.bu arkadaşlarımın çoğu aşırı çekingen,utangaç yapıda.Bence asıl zor durumda olanlar onlar.Çünkü utangaç oldukları için çoğu bunu söyleyemiyor! ayrıca bu kaptanlara has bir durum değildir;Her meslekte olan birşeydir.Ben ve ailem bu meslekle gurur duyuyoruz.Yapılan bazı yorumlar;Kültür eksikliği,güvensizlik ve kişilik zaafiyetinin göstergesidir.Saygılarımla.. 1
  • misafir 26 Şubat 2014, Çarşamba 17:35:05 Haberin başlığını okuduğumda içim ürperdi ama yorumları okuduktan sonra resmen dilim tutuldu. Bende kabin memuru olmak isteyen biriyim ailemde bu konuda herhangi bir kısıtlama getirmiyor ve hayırlısı olmasını diliyorlar benim için. Lakin bu haberi ve yorumları okusalar hala aynı şeyi söyleyeceklerinden emin değilim. Neler dönüyor o uçakların içinde aklım almıyor. Evet sadece havacılık sektöründe yok bu taciz meselesi(kadına yada erkeğe) her sektörde var. Daha doğrusu kadın ve erkeğin varlığı devam ettiği sürece karşılaşacağımız bir durum. Ama yer almak istediğim sektörde böylesine çirkin olayların yaşanması beni gerçekten çok üzdü. Elbette ki kişi kendini sakındığı sürece kimse bir şey yapamaz ama sözlü taciz maruz kalmamak için yapabilecek bir şey yok diye düşünüyorum. Acımasızca ve incitici yorumlar yapmamak lazım bu konu ile ilgili cidden hassas bir konu. Saygılı ve ahlaklı işler diliyorum... 0
  • Cpt 26 Şubat 2014, Çarşamba 17:34:13 Herkes yerini yurdunu bilirse sorun olmuyor. Düzgün cevaplar verince insanlar kendilerine çeki düzen veriyorlar. İçinizde varsa yapacak bir şey yok, ancak elinize, dilinize ve belinize sahip olunca kimseyi taciz etmediğiniz gibi, tacize de uğramıyorsunuz. Yaklaşmalar olsa da, tornistan yaptılar. Akıllı olmalı, cevabını veremeyeceğiniz işlere girmemelisiniz. 0
    • Cpt'ye 26 Şubat 2014, Çarşamba 17:52:32 İşte olayın özü.. Tebrik ederim çok doğru analiz etmişsiniz. Herkesi sizin gibi düşünmeye davet ediyorum. 0
    • To the captain... 26 Şubat 2014, Çarşamba 18:55:45 On numara açıklama işte. Helal olsun sana Kaptan. Saygılar F/O. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Şubat 2014, Çarşamba 16:02:41 Thy de stewardlar daha cok taciz ediyor. Diğer sirketlerde bunun az cıkmasının nedeni ordaki stewardların bircogunun escinsel olması. 4
    • Yanılıyorsunuz 26 Şubat 2014, Çarşamba 18:16:34 Stewardlar ekip arkadaşlarına karşı cinssellik yada sevgili ilişkisi konusunda ilgisizler, onlar dünyanın çeşitli ülkelerinden güzel kadınların ilgisiyle meşgüller, neden dertsiz başına dert alsın, siz dua edin stewardlar var ve kızlarımızın rahatsız olduğu durumlarda sapık yolcuyla bizzat ilgileniyorlar, 2
  • TK 26 Şubat 2014, Çarşamba 15:46:46 erkek meslektaşlarıma hak veriyorum hosteslerimizin % 70 i bekar veya dul havada oluyor böyle şeyler onada işin piskolojik etkileri diyoruz 7
  • Android Uygulaması 26 Şubat 2014, Çarşamba 13:11:43 Pliot olarak ne kadar sehvet duskunuymusuz biz. Gece 2de arayip korkuyorum kaptanim bana gelirmisiniz diyen hostesler ne olacak? 10
    • terbiyesiz 26 Şubat 2014, Çarşamba 16:01:41 hadi karın yok anladık, anan bacın da mı yok senin. artık hostesler kaptan görünce el bile sıkışmıyorlar. neden mi? çünkü biliyorlar ki el sıkışmaktan bile tahrik olabilecek kapasitedesiniz birçoğunuz. 8
    • terbiyesiz mi 26 Şubat 2014, Çarşamba 17:22:57 ne alakası var. anladık sen terbiyelisin de bu hikaeyede terbiyesiz yaftasını yanlış kişiye vurmuşsun. hayır dönenleri görüp bilmesek yutturacaksın. birbirinize suç atmayı bırakın, bu iş hiç bir zaman tek taraflı olmadı. hem bırakın insanlar istediği gibi davransın ve gerçek yüzlerini göstersin. beğenmeyen varsa raporlanır elbet. 1
  • Elite Plus 26 Şubat 2014, Çarşamba 13:06:21 Bir Banglades uçuşunda kabin ekibiyle ayni otelde kalmistim. Bir bayan olarak arada pilotların hosteslere davranışlarını gördüğümde midem bulanmıştı. Kabin Amiri hanımefendiyle kısaca sohbetimizde durumundan duydugum rahtasızlıgı dile getirdim, Kabin Amiri Hanımefendi'nin yorumu oldukça acayipti: Çok küçük yaşlarda askeri okullara giden bu köy çoçukları büyüyüp emekli olunca saçlarını uzatıp, büyük saatler takarak her önüne gelene hakim olmaya çalışıyorlar, sizin gördügünüz cok küçük bir kısım. Aynı otelde Emirates ekibi de kaliyordu, aradaki fark dikkate degerdi. Kaptan pilot ekibine şakalar yapıyor, restaurant kısmında aralarında sanki bir fark yok gibi davranıyordu. 3
    • aynen 26 Şubat 2014, Çarşamba 19:56:48 askeri okulda kız görmeyen kişi(liksiz)ler sivil pilot olunca ne yapacağını şaşırıyor deli danalar gibi etrafa saldırıyorlar. Allah akıl fikir versin, Allah onların kızlarına karılarına analarına da aynı muameleyi nasip etsin. 3
  • zencefil 26 Şubat 2014, Çarşamba 12:17:18 Artık kimse kimseyi öyle apacık rahat bi şekilde taciz edemiyor bu gerçek.bitti o devirler kökü kazınacak yakında inşallah. 2
  • Zavallıya not 26 Şubat 2014, Çarşamba 11:05:08 "Yiyin birbirinizi" yazan arkadaş... O kadar zavallısın ki... 2
  • iPhone Uygulaması 26 Şubat 2014, Çarşamba 10:47:27 Ben elle ve ağız yoluyla taciz edildim hemde ilk uçuşumda kabin amiri tarafından asıl hostesler taciz ediyor 2
  • eagle 26 Şubat 2014, Çarşamba 10:46:15 Çok sık uçan bir işadamıyım.Havacılığa merakımdan dolayı sitenizi de beğeniyle takip ediyorum.Kabin memurlarının özellikle Atlantik uçuşlarında yolcular tarafından ne kadar çok tacize uğradığına şahit oluyorum.Taciz salt cinsellikle yapılmıyor ikide bir bana su getir-içki getir-meyve getir-gazete getir gibi taleplerle yapılıyor.Düşünün bir kere o insanları 14 saat boyunca uçağın içinde kaç km.yürüyorlar? 3
  • İsim / Rumuz 26 Şubat 2014, Çarşamba 10:37:01 Yaw Allah askina pilotlarin cogu, bakin hepsi demiyorum, bir kisim gercekten yuksek ahlak seviyesine sahip, ancak cogu yasi, basi, tipine bakmadan sadece oturduklari koltugun onlara verdigi guc ile herturlu istismari yapiyor. Binlerce pilot taciz ornegine karsi sadece onlarca hostes taciz ornegi verilebilir. Tabii ki ulkenin icinde bulundugu ekonomik, sosyal kosullar da bu sayiyi pozitif negatif etkiliyor.. Sosyal ve ekonomik gelisimini buyuk olcude saglamis,milli gelirin daha adil dagildigi Avrupa ulkelerinde bu oran daha dusukken maalesef Turkiye , uzakdogu, afrika, asyanin nerdeyse tamaminin icinde bulundugu sartlar kaptan koltugunu bir kat daha guclendiriyor. Bu gibi ulkelerde zaten hali hazirda sivil havaciligin gereklilikleri zaten askerler tarafindan saglandigi icin kokpitte dik bir hiyerarsik yapi varken uzerine bir de ulkenin ekonomik sosyal kosullari eklenince "Tanri" pilotlar herseye dokunabilecegini saniyor. Az istisnai durumla beraber maalesef pek cogu boyle.. 2
  • iPhone Uygulaması 26 Şubat 2014, Çarşamba 10:22:10 Turkiyede olmuyormu sanki ? Onur pegasus atlas turkish....yapim bir haber bizde gorelim !!! 1
  • iPhone Uygulaması 26 Şubat 2014, Çarşamba 10:14:26 Yiyin birbirinizi 2
  • Android Uygulaması 26 Şubat 2014, Çarşamba 10:14:02 Ozaman pilotlati taciz eden hostesler adina da anket yapilsin sizde magdurlara yardim eli uzattmis olursunuZ 2
  • iPhone Uygulaması 26 Şubat 2014, Çarşamba 10:10:39 Berlin den :Hostesler Escort Kız değildir ...!!!! 2
  • Android Uygulaması 26 Şubat 2014, Çarşamba 10:02:30 Buyuk cogunluk hosteslere on yargiyla kafasindaki o sacma ve pis dusunce ile bakiyor onlara gore duzgun hostes yoktur hepsi yolun yolcusudur 1