Hava-Sen kuruldu

    Çok beğenilenler

  • KA 05 Şubat 2018, Pazartesi 14:24:38 Ne olacak mesela ? Bu sendika yönetimden istediğini alamadığında "grev" e gidebilecek mi ! Daha önce yaptığınız gibi kabini one sürme işini bir kez yer bu insanlar.. Kaptanı greve ikna edebilecekmisiniz ? Seçimlerde delege goy goyu yaptınız, kurduğunuz sendikada delege dağılımını adaletli yapabilecekmisiniz? Mesela kabin 10.000 kışı kokpit 5.000.. temsilde her 1 kokpit delegesi varsa 2 tane kahinden delege mi gostericeksiniz yoksa secimlerde yaptığınız gibi 78 tane kokpit delegesi 7 tane kabin mi ? Çoğunluğun temsil hakkını gasp etmeyi mevcut sendika gibi sürdürecekseniz,yönetimle ilişkinizde elinizde grev kartı olmadan pazarlık yapacaksanız ne farkınız var ? Bilmeyen varsa zamanında kaptan diye gaza gelip sendika başkan adayı yaptığımız bahadır bey son gün secimden çekilmişti sebebi tehdit. Sizde o yürek yok maalesef. Yeni oluşum kaçak dövüş misali şu an ki mevcut sendika yönetimine hesap soramayan bir grup madem oyle bizde kendimiz sendika kurariz hayalinde... Kaldı ki hangi mesai problemini nasıl çözücekler, hangi sosyal yardımı iyilestiricekler veya hangi problemi nasıl çözücüler bir bildiri yok! Olay biz kaptanız sizdeniz ... eeeee .. biz oy verin başkan olalım. Her kim şimdiki sendikayı yaptığı yolsuzlukların hesabını sorar her kim temsilde adalet sağlar her kim içimizden sorunları bilip çözüm işaret eder ve yürekli bir şekilde sonuna kadar gitme sözü verir. O zaman yeni heyecan gelir. O zaman yeni sendika gelir 11
    • Arkadaşım 05 Şubat 2018, Pazartesi 20:37:19 Ne derdin varsa git yüz yüze konuş.. Buraya yazdıklarının hiç bir anlamı yok. Seni temsil edebileceğine inanıyorsan geçişini yaparsın. Stres yapma 0
    • Madem öle 05 Şubat 2018, Pazartesi 20:53:28 Madem fikirkerin öle Hava iş e niye üyesin o zaman 0
    • güzel eleştiri 2 06 Şubat 2018, Salı 02:31:27 ayrıca, şu anki sendika delegelerinin büyük çoğunluğu da kabinden. ne yaptılar bu arkadaşlar? eğri oturup doğru konuşalım ve artık şu taraftarlıktan vazgeçelim. olay kabin vs kokpit değil. aylık programını uçabiliyor musun? istirahatinde seni istedikleri gibi arayıp uyandırabiliyorlar mı? illegal görev tebliğleri alıyor musun? sendikal haklarında iyileşme mi oluyor yoksa kötüye mi gidiyor? tis'e aykırı bir uygulamayla karşılaştığında, sendikaya bunu bildirince sendikanın cevabı ne oluyor? usulsüz tebliğleri bize bildirin, hesabını sorucaz diye mail atıp gürleyen sendika bugüne kadar yapılmış şikayetlerin herhangi birinden bir sonuç almış mı? usulsüz tebliğ yapan hangi personele yaptırım uygulanmış? bakın daha kamyonculara, seçim sürecinde dönen dolaplara girmedim. tamam yeni sendikayı da eleştirelim, ama geçmişten kalan düşmanlıklarımızı sıcak tutarak yeni sendikaya hiç de iyi bir katkı yapmış olmuyoruz. naçizane fikrim. 0
    • Cunku 11 Şubat 2018, Pazar 11:05:08 1 pilot en az 3-4 kabin memuruna deger 1
    • troll de gelmiş 12 Şubat 2018, Pazartesi 03:18:09 bu üstün zekalılar hala böyle troll yorumlarıyla milleti kandırabileceklerini sanıyor ya... 0
  • Aynı anda iki sendika 05 Şubat 2018, Pazartesi 14:51:14 Hava-İş’ten ayrılmadan buna üye olabiliyoruz diye biliyorum. Ocak subat ayında uçmaktan mahvoldum yazın napçaz ve bunun temel sorunlusu sırketle mutabakat yapıp tüm haklarımızı veren Hava-İş, parayı bizden alıyorlar oyları ucmayanalsrdan. Ben HAVASEN e üye oluyorum, ucucunun halinden uçucu anlar, mahvettin bizi bıyıklı. Bi kaç bin üye olsun Hava-İş’ten istifa da ilk işim olacak, benim hakkımı korumuyorsan sana aidat ta yok 5
    • Cok guzel 05 Şubat 2018, Pazartesi 16:19:53 Tam bir orta dogulu yorumu. 2000 kisi olacakmis da oyle girecekmis. Sen gelme kalma palanin sendikasinda. 0
    • Jason 06 Şubat 2018, Salı 00:32:14 Kardeş ben senin mantığına tüküreyim Uçucunun halinden uçucu anlar demişsin bide Sen kabinde servise, toplamaya, çaya kahveye çıkıp totandan ter akarken kaptan önde kahvesini yudumlar, gazetesini okur Senin halini görür ama senin halini anlayamaz anladın Bu mantıkla düşünürsen en iyi sendika başkanı kabin memurundan olur Ayrıca memnun değilsen işten ayrıl gitsin o zaman neden bekliyorsun ki 3
  • Tüm yorumlar

  • havasen 11 Şubat 2018, Pazar 20:35:36 yeni sendikamiza gecis yapmak tis haklarimizi kaybetmemize neden olmaz. aynen gecerli olmaya devam eder sozlesmemiz. hic bir magduriyet yasanmaz. korkutmayin milleti. 0
  • F/O 07 Şubat 2018, Çarşamba 18:18:38 THY calisanlarinin hak kaybina Ugramamak İçin yeni sendikaya mesafeli yaklastigini yazmışsınız mevcut sendikayla kaybettiğimiz haklar için bunları dile getirmediniz.Eldeki mevcut kazanımlar antlaşma ile güvence altına alınmışken ek protokollerle antlaşma yapılan hiçe sayıldı FTL tüm uçurulara dayatıldı Daha kaybedecek ne kaldı inşallah kabin kokpit olarak elbirliği ile gerekli dayanışmayı gösterip gerekli cevabı mevcut sendikaya vericez 0
  • kpt 06 Şubat 2018, Salı 14:26:13 Şu konuda bir anlaşalım. Korucu 10 üyenin 4 ü kabin, 4 ü kokpit. Şimdi Sendika bşk. ınına kahve ağzıyla sallamışsınız. Hem tehdit altında çalışamaz diyorsunuz öbür yandan emekli olunca kendine iş arıyor diyorsunuz. Bu perhiz bu ne lahana turşusu. Bu trolluğün bir raconu falan yok mudur? 1
  • Hava Sen 06 Şubat 2018, Salı 14:23:22 "Hava-Sen'in sadece uçucu personel için kurulduğu" ifadesi tüzükte mi yazıyor yoksa İskender Çarkçı Kaptan'ın beyanı mı? İkisi de değil de Airporthaber'in yorumuysa adama sorarlar, kanıtın veya dayanağın var mı, yoksa nereden uydurdun diye.. 0
  • ŞEVKAT 06 Şubat 2018, Salı 07:46:09 Aaaaa Ne güzel Mevcut sendikadan memnun olan da varmış. Hayırlı tıraşlar 0
  • hasendikalıhadegil 06 Şubat 2018, Salı 03:32:35 bu memlekette demokrasi mi var ki hakkını arayasın ha sendikalı ha değil çalısan kimse devletin umrunda degil 0
    • bari boşuna 06 Şubat 2018, Salı 19:57:42 aidat adı altında para kaptirmayın.... 0
  • Canıtın 06 Şubat 2018, Salı 00:26:12 Garsonlarla aynı asansöre binmem diyenlerden sendika başkanı olmaz Uçuş bitince hadi arkadaşlar iyi istirahatler deyip yapıştırıp giden adamdan da sendika başkanı olmaz Grev günü kaptanlar cayır cayır uçtu hatırlayın Kaptanların umrunda değiliz ne derseniz deyin Kimileri diyor ki uçucunun halinden uçucu anlar O zaman kabin memuru biri olsun sendika başkanı en iyi o anlar uçucunun halinden 5
    • Haklisin 06 Şubat 2018, Salı 11:03:06 Sana hak veriyorum. Sendika dedigin calisani temsil eder. 2'li baskanlik olsun, eşit haklara sahip. Biri kokpit biri kabin personeli. Ayrica sendikanin havalimaninda 24 saat temsilcisi olmak zorunda. Bu sirket sabah 8 aksam 5 calisan bir yer degil. Ustune eklemek istiyorum, sendika baskani mesaisini ekip odasinda bizlerin yaninda harcamak zorunda. Bizlerden toplanan aidatlar ile son model arabalara binip ofiste oturmakla olmaz bu isler. 0
    • Xl. 06 Şubat 2018, Salı 13:00:49 Kabin uye olursa zaten kokpitin 3kati uye olur. Ilk secimde de kabinden biri baskan olur . Kaptan kurdu diye illa o mu baskan olacak ? 0
    • Birlik olma zamanı 07 Şubat 2018, Çarşamba 18:21:46 Kabin kokpit biz aynı geminin yolcularıyız dışardaki trolcülere fırsat vermeyin heryerde olduğu gibi kabindede kokpitede çürük elma olabilir bu geneli yansıtmaz mevcut sendikaya bir ders vermek lazım kaybettiğimiz haklar ortada şimdi birlik olma zamanı 0
    • Ne yani 11 Şubat 2018, Pazar 11:02:47 Ucus bittikten sonra oturup sizin yaptiginiz gibi kim kiminle yatmis kalkmis onun muhabbetini mi yapacaktik? Tabi ki iyi istirahatler deyip evimize isimize gucumuze gidecegiz 0
  • Hayırlı olsun 05 Şubat 2018, Pazartesi 22:33:09 Eğer bir şeyler değişmezse şirketteki çalışma şartları uçucular için gittikçe ağırlaşmaya devam edecek. Sonra sıra gelire gelecek. İşler biraz kötü gitsin bilin bakalım kimin gelirinde kimin gözü var? Kimin tuzu daha kuru ? Son 1 yılda 600 küsür kişi hangi iş grubu şirketi daha iyi şartlar için terk etti ? Mutlak paydada KOKPİT VE KABİN BİRLEŞMEZSE HİÇ ŞANSI YOK , BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR . 0
  • Hayırlı olsun 05 Şubat 2018, Pazartesi 22:33:09 Eğer bir şeyler değişmezse şirketteki çalışma şartları uçucular için gittikçe ağırlaşmaya devam edecek. Sonra sıra gelire gelecek. İşler biraz kötü gitsin bilin bakalım kimin gelirinde kimin gözü var? Kimin tuzu daha kuru ? Son 1 yılda 600 küsür kişi hangi iş grubu şirketi daha iyi şartlar için terk etti ? Mutlak paydada KOKPİT VE KABİN BİRLEŞMEZSE HİÇ ŞANSI YOK , BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR . 0
  • @@@TGS@@@@@ 05 Şubat 2018, Pazartesi 22:18:03 TGS YE BEKLERİZ SAYIN YETKİLİKER TGS Yİ ÜYE YAPSANIZ YETER 0
  • Sendikasız 05 Şubat 2018, Pazartesi 19:02:57 Uçuş personelinin halinden sadece uçanlar anlar. Uçucular tarafından kurulan bu sendikayı mutlaka desteklememiz gerekir. Mevcut sendika kazanılmış haklarımızın elimizden alınmasına çanak tutmak için çalışıyor. İşverenin maşası. Uçuş ekiplerinin kurduğu bu sendika ne yaparsa yapsın daha kötü olamaz. Üye sayısı arttıkçada gücü artacaktır. İşte o zaman göreceğiz sendikal faaliyetlerin gücünü. O zaman göreceğiz uçuş ekiplerine sormadan yapılan mesai değişimlerini, hakların kesilmesini, işten çıkartılmaları. İşte o zaman greve gidilecekse greve gidilecek. Yoksa birilerinin başka hesapları için değil. Yine gidilmeyecekse de başka hesaplardan dolayı değil. Uçuş ekipleri öyle istediği için. Mesleğin sonuna gelmiş bir kaptanın keyfini sürmek yerine böyle bir eziyete katlanması da inanılmaz saygı duyulacak bir iş. Yoksa Ayhan günallar, bahadır altanlar gibi kaçak güreşenler gibi azıcık zoru görünce tatlı sendikacılar gibi mücadele etmeden kaçmayı tercih edenler gibi kötü örnek olmamış Helal olsun. DESTEKLİYORUM. 1
  • Kaptanlar ? 05 Şubat 2018, Pazartesi 18:11:27 Yahu korkakların kurduğu sendikadan ne hayır gelir allah aşkına ? 5 sene önce sendika grev kararı aldı , haklarımızı korumak için en büyük kozunu oynadı , yüzlerce kabin ekibi sizlerin de hakkını korumak için grev yaptı , dik durdu , işlerini kaybettiler. Neredeydi o zaman bu kaptanlar ? Anca klavye canavarı bunlar , bırakın allah aşkına. Ben bir pilot olarak , kabin ekibindeki yüreğin yarısı yok bizde diyorum. Bırakın kurulacaksa onlar kursun. Talpa , pilvak ne yapıyor , otopark ticareti , yönetenler kaptan . Bir de gidip kabinin yönettiği Havak a bakın , hepsinden çok daha kaliteli işler ile uğraşıyorlar .. 2
    • Man kafa 06 Şubat 2018, Salı 11:13:46 Yasal olmayan greve katılacak kadar aptal değiliz. 2007 de grev oylamasına evet dedik ve ayçin efendi üyeye sormadan imzalamacağım dedi. Sonuç bilenlerin bildiği gibi kimseye sormadan imzaladı. 0
    • Xl 06 Şubat 2018, Salı 13:07:11 Zaten simdiye kadar kabin sendika kurmaya kalkti da olmaz diyen mi cikti? Normal olarak kimse korkudan cesarat edememis. Mevcut sendika icinde bu tuzukle patronun egemenligini kirmak imkansiz. Adam cesaret edip kurmus kabin ilgi gosterir katilirsa zaten cogunluk onlarda ilk secimde yonetimi alirlar, guzel de olur. 0
    • Peki 06 Şubat 2018, Salı 13:45:40 O zaman sen niye yeni sendikadan korkuyorsun? 0
  • kopyacılar 05 Şubat 2018, Pazartesi 16:48:04 sadece anka kuşunu birazdaha değiştirip aynı renklerı kullanarak havaişten pek bir farkınız olmadığını daha şimdiden belli ettiniz sizede güvenilmez 3
  • Gokkusagı 05 Şubat 2018, Pazartesi 16:13:07 Zamanında böyle bir sendika vardı kaptanın kurduğu bir günde yalan oldu bunlarda sayıyı tamamlayamadığı için kabine muhtaçlar ondan bu iyi hal görüntüsü yoksa hepimiz çok iyi biliyoruzki emeklilikte gelir kaynağı olsun diye açılmış birşey olduğunu.Yoksa eskiler bilir 305 in mahkemesinde şahitlik yapan birinin delege olduğu sendikadan bize bir fayda gelmeyeceğini.Denenmiş herzaman daha iyidir ne zarar gelir kestirirsin bana uçuşta soran memurlara ben aynen bunu diyorum deli misiniz kokpit ne zaman kabinin yanında olmuş 1
  • Ben gidiyorum 05 Şubat 2018, Pazartesi 15:28:30 Sendika ile duzelmez bu isler. Hepsi birbirinin aynisi. Sirketin baska ellere gesi gerekiyor, satilmasi gerekiyor koklu degisiklik icin. Baska ulkeye gitmekle baska firmaya gecmekle duzelir bu isler kendi icimizde. Size iyi surunmeler. Ne bu ulkenin derdi biter ne de bu sirketin problemleri. Hayata bir kere geliyoruz. Yasamasini bilmeli. Ben yokum buralarda artik.. Saygilar 0
  • sendikaymış 05 Şubat 2018, Pazartesi 15:24:07 sendikayı kuran 65 yaş üstü pilotların amaçlarını tahmin etmek zor değil. şirketten emekli olduktan sonra üyelerin haklarını savunmak yerine 40-50 bin lira maaşlarına bakacaklar. aç gözlüler... 48
    • 737 05 Şubat 2018, Pazartesi 18:20:21 Şuan ki sendika haklarını çok savunuyor değil mi?limit üstü uçunca sesi çıkıyor çatır çatır şirketin karşısında duruyor değil mi? 24 saat kuralının delinmesine müsade etmiyor değil mi? Şirket işine gelince tis işine gelince ftlyi uygulamasına göz yummuyor değil mi? 0
    • System 05 Şubat 2018, Pazartesi 21:22:38 YUH! 0
    • 65 yaş üstü 05 Şubat 2018, Pazartesi 22:36:50 .... bir pilot ne bekler ki??? Bugün yarın ölücek zaten 2
  • Harranlı 05 Şubat 2018, Pazartesi 15:06:58 Biz THY ve Teknik Aş. De çalışan harranlı taşeronlarda bu sendikaya üye olabilir mi? Hava İş siz harranlısınız harranlı kalın size kadro yok diyor. Bildiğim kadarıyla biz harranlı taşeronlar 7 bin kişiyiz. Sendikaya iyi para demektir ama Hava İş bizim kıymetimizi bilemedi. 0
  • Destekliyorum 05 Şubat 2018, Pazartesi 14:46:34 Gaspedilmis mevcut sendikadan iyidir 4
  • Hak 05 Şubat 2018, Pazartesi 14:36:05 Hakkımız kim savunursa ondan yanayız... 2
  • zavareş 05 Şubat 2018, Pazartesi 13:54:25 bu pilotların ipiyle kuyuya inilirmi ? zora geldimi kaçacak delip ararlar. Amaçları kabin personelini piyon gibi öne sürmek ama yemezlerrr 41
    • plt. 05 Şubat 2018, Pazartesi 14:06:00 simdiki sendika butun mesai ve istirahat haklarımızı bize sormadan haber bile vermeden yok etti.peskeş çekti. ilk toplu iş sözleşmesi görüşmelerinde pazar mesaileriniz ikramiyeleriniz hepsi gidecek.hani dar gövde pilotlarına bacak parası ve C kategorisi meydan parası vereceklerdi.2,5 sene geçti nerde uygulama.sifir hepsi.bu yazıyı çerceveleyin asın duvara.gelecek yıl hepsi gerçek olacak.selamlar ve bye bye havaiş 1
    • Pilot 05 Şubat 2018, Pazartesi 14:11:53 Şu anki sendikada şah rolündeymişsin gibi yazmışsınız,o sendika yönetiminde kabindende birçok arkadaş olacak sadece pilot sendikası değil iyi düşünün 4
    • Thy 05 Şubat 2018, Pazartesi 17:44:25 Plt amma sallamışın haa 2
    • Km1 05 Şubat 2018, Pazartesi 22:53:50 Plt kardeş sen pazar mesailerinin ikramiyenin gidemeyeceğini çok iyi biliyorsun boş boş konuşup insanları korkutma yoluna gitme. Bir pilot olarak greve mi çıktın da laf kalabalığı ediyorsun... eski sendika yönetimi greve gitti kim cıktı kim çıkmadi belli.Sen çok begenmiyorsan git başka yerde uç.Hadi nassş 1
  • Tarafli yayin 05 Şubat 2018, Pazartesi 13:13:28 Neden hak kaybina ugrayacakmisiz. Ayni haklardan yararlanmaya devam edecegiz. Bu arada sanki hakkimiz kaldida... ancak insaat isleri ile ugrasiyor sendika. Bircok kazanilmis hakkimizi kendi elleriyle vermemedimi sirkete. Hicbirine hakkimi helal etmiyorum. Yeni sendika son sansimiz. Birlik olursak maaslarimizi %35 e dusuremezler. 1
  • Her mesleğin kendi sendikası olmalı 05 Şubat 2018, Pazartesi 12:50:15 Bir futbol cu bir teknik direktör bir öğretmen bir güvenlik görevlisi veya bir pilot, hostes aynı şartlarda çalışmadığı için kendi hak ve sorunlarını çözebilecek sendikaya ihtiyaç var. Örneğin uçucular harici mesai düzeni vardiyalı düzende 8 saat memur düzenindeyse sabah 8:00-16:45 üstüne her cumartesi pazar bayram seyran tatil... ama uçucular 8 değil 13:30 mesai yapıyor. Boş gün güya 8 onunda arkasına gece yarısı uçuşu dayıyorlar. Kısaca elma ile armut toplanmaz. Memur mesaisi yapıp haftasonu tatilde her gece yatağında insani hayat yaşayanlar gece yarısı sabahın ilk ışıklarına kadar 13:30 mesai yapanların sorunlarıyla aynı olmadıkları için olayı anlayamazlar 2
    • Negüzel 05 Şubat 2018, Pazartesi 22:19:30 Ne güzel yazmışşın,double off sonrası 22.00 Zed nöbet veren planlamaya Lanet olsun 0
  • kabin 05 Şubat 2018, Pazartesi 12:15:05 emekliliklerine bir sene kalan kişiler kendilerine emeklilik uğraşı arıyor. diğer taraftaki emekçinin iş kaybı yada hak kaybı yaşamasını zaten umursayan yok... 27
  • 777FO 05 Şubat 2018, Pazartesi 12:04:13 keşke hak kaybı yada iş kaybı olsa da gitsek katar emirates te adam gibi uçsak 2
    • Fo ya 05 Şubat 2018, Pazartesi 12:46:16 Eee kaybetmeden gitsene ne bekliyorsun hem pastam dursun hem karnim doysun yok oyleee yuru git hemen 15
    • FO ya cevap 05 Şubat 2018, Pazartesi 12:58:21 Gidecem de thy ye 80.000 dolar borcum var.atılıp da gidersem borçtan kurtulacam kardeş.Senin gibi baba parasıyla pilot olmadık. 5
  • pgs fo 05 Şubat 2018, Pazartesi 11:11:53 Ben bu oluşumu destekliyorum, umarım bize de gelirler. Hak verilmez alınır! Bu da ancak sağlam sendikal çalışmayla olur. Şu anki "sarı" sendika malesef beklentilerimizi karşılamıyor. Eğer TK da uçan bir uçuş ekibi olsam hiç düşünmeden kabul ederim. Birlik olurlar ise kimse kimsenin kılına bile dokunamaz. Herkes için hayırlısı. 1
  • İş ariyom 05 Şubat 2018, Pazartesi 10:33:14 Sa, TGS alım varmı? Tşk. 6
    • Türkçe 05 Şubat 2018, Pazartesi 12:54:49 "İş ariyom" değil, "İş arıyorum" yazacaksın, bu cehaletle pek iş bulman zaten mümkün değil. Kendini eğit..! 5
    • İş arıyorum 05 Şubat 2018, Pazartesi 15:16:26 Sa. TGS alım varmı? Tşk. 2
    • Türkçeye 05 Şubat 2018, Pazartesi 15:59:33 “Pek iş bulman zaten mümkün değil” cümlesi ile anlaşılıyor ki; sizin Türkçe dilbilginiz de pek iç açıcı değil. Mükemmel bir anlatım bozukluğu örneği vermişsiniz. 1
  • Alp 05 Şubat 2018, Pazartesi 10:32:51 Benden söylemesi bu oluşumdan uzak durun.Duyan duymayana haber versin. Hak kaybından ziyade iş kaybı yaşanır!!! 50
    • İş kaybı mı 05 Şubat 2018, Pazartesi 10:56:15 Sendikal sebeplerden işten atıldığında bir çalışan 12 brüt maaş tazminat + işe iade edilir. Şayet şirket işe geri almaz ise 8 brüt maaş tazminat daha ödemek zorunda kalır. Sendika Onaylı yasal bir sendika ve sendikaya üye olmanız sizin en yasal hakkınız. 1
    • Korkak 05 Şubat 2018, Pazartesi 11:36:42 Neyin korkusu bu !!! teslimiyetçi anlayış . o zaman yaşama. koyun gibi ekip planlamanın her dediğini yapalım uçuş emniyeti yerlerde sürünsün 3
    • Tk 05 Şubat 2018, Pazartesi 11:40:58 Tehditler başlamış hemen 1
    • Çatlak Cansel 05 Şubat 2018, Pazartesi 12:38:58 Demokrasinizi seveyim efendim! 0
    • RÜYA BİTECEK.. 05 Şubat 2018, Pazartesi 13:00:25 Üçüncü havaalanı diye caka satanların foyası gelecek yıl bu zamanlarda ortaya çıkacaktır. MTO ve Ulaşım tüm emekçileri kan ağlatırken, ihaleyi veren ve alanlar muhtemelen ayakkabı kutularını istiflemiş, Katarlılarda ( çoktan aldıkları) Atatürk Havaalanının arazisine kurulmuş olacaktır.. 2
    • Xyz 05 Şubat 2018, Pazartesi 22:00:12 Evet haklısınız ama kafama su takıldı. şirket işten atarken sendikal olayları sebep göstermez ki ! Performans düşüklüğü gözünün üstünde kaş var falan diye atmaz mı ? Sonra bunu mahkemede ispatlayabilirmiyiz aslında sebep sendikal olaylardır diye ? 1