HAVA-İŞ SENDİKASI YENİ KARAR ALDI

    Çok beğenilenler

  • Ka2 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:56:02 Grevdeyim,sabah aradılar açmadım.Görünen o ki,satıldık.Ancak kendime saygımı kazandım,onurluyum.Grev bittiğinde göğsümü gere gere işime gideceğim,ancak para ile şeref onu takası yapan kabin-kokpit üyelerine de ufacık bir teessüf hakkım var sanırım...Bundan sonra ağlamasın kaptanlar 4 yıldır yaz izni kullannamıyorum diye,memurlar dedikodu yapmasın haksızlık adaletsizlik var diye.Kayık olduğunuz yönetilirsiniz... 18
    • biz de yedik 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:06:27 seninkide bos gun grevi galiba BI larin bitince grevi birakirsin ucarsin uzulme...BI lar bitene kadar greve devam ... 12
    • dikkat et de 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:24:36 grev uzayip BI larin bitmesin 9
    • karaelmas 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:30:31 hasta olacan hadi eve git. 7
    • ka2'ye 16 Mayıs 2013, Perşembe 09:19:54 böyle ağlayan varsa kimse zorla tutmuyor. Şerefiyle onuruyla istifa etsin. 0
  • Kaptan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:03:21 Bu grev tüm hava-iş sendikasına bağlı çalışanlarındır. Grev günü ve saati çok önceden belirtilmiştir. Sadece kabin ekipleri değil, biz kaptanlar da bu greve katılmalıyız hatta tüm yer personeli de. THY büyük bir şirket ancak ortada belirlenmesi gereken kurallar ve haklar vardır. Ben de herkes gibi bu haklarımın devam ettirilmesini istiyorum. Eğer bugün bu hakları kaybedersek bir daha asla geri elde edemeyiz. Buradaki herkes işimizin zor ve stresli olduğunu biliyordur eminim. Başta boş günlerin kaybı olmak üzere haftalık ve aylık ve de yıllık uçuş saatlerimizin artması, limitlerimizin zorlanması söz konusudur. Herkesin elini vicdanına koyması gerekiyor. Bu grev çok gereklidir. Ama birkaç kişi ile değil tüm THY ailesinin katılımıyla. Sonra maaşlarımızı, ikramiyelerimizi alırken insanın kendini sorgulaması gerekmesin!!! 10
    • uyduruk kaptan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:38:44 buraya kaptan ismiyle yazınca bizde inandık greve katılan kaç kaptan var say bakalım? :) 8
    • yemezler 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:59:55 yemezler cakma kaptan 6
    • Yemezlere 16 Mayıs 2013, Perşembe 00:10:01 Sen cakma insan bile degilsin yemezler,klavye faresi,adam uslubuyla kaptan oldugunu belli ediyor ama sen insan olmadigini... 2
  • Tüm yorumlar

  • Çadır? 16 Mayıs 2013, Perşembe 13:14:34 çadır nerede çadır?? Bu nasıl sendikadırki daha çadır kuramadı.... 0
  • Olayın Özeti ; 16 Mayıs 2013, Perşembe 12:15:31 Sendika Üyeleri Sendikaya karşı GREV yaptı ; GREV Grevi 2
  • Yeni sendika 16 Mayıs 2013, Perşembe 12:12:03 Merak ediyorum bu sendika ağasını thy calışanlarımı secıyor Thy emekli calısanları sendıka yonetımını ele almalıdır bu yonetım ve duzen tumden degısmelıdır 3
  • MÜFETTİŞ 16 Mayıs 2013, Perşembe 12:05:53 Sendika başkanı açıklama yapıyor. Bir günde 218 seferin yapılamadığını söylüyor. Kime söylüyor? oplanmış olan yaklaşık 100 kişiye...Adama gülerler arkadaş. 200 küsür uçuş grev nedeniyle yapılamıyor ve senin topladığın kişi 100 kişi...Nerede bu uçuşların iptaline neden olanlar diye sormazlar mı? Peki işten atılan 305 kişi nerede? Topladığın kişilerin büyük kısmı da THY mensubu olmayanlar... Bırak bu konuda kamuoyunu yanıltmaya dönük yalanlar söylemeyi...En son açığa çıkan yalanından sonra güvenilirliğin zaten kalmadı.. 3
    • kalite farkı 16 Mayıs 2013, Perşembe 12:20:01 dünyanın en komik sendikası ve sendika başkanı. almış yanına diğer parti ve sendikalardan adamları grev yapıyor. Bi THY çalışanlarında ki kaliteye bak bi de sendika personelindeki kaliteye bak. Bırak grev yapmayı onların yanında durmaya utanırsın. 3
  • Tarihi meydan savas 16 Mayıs 2013, Perşembe 11:43:51 Yil 2013 Florya meydan sahasında yapılan savasa PALABIYIK ve askerleri (100 kisi) karadenizli hamdi pasanin komutasindaki ordunun actitigi TOPCU u atesinin karsisinda bir gidim dahi ilerleyemeden dagildilar. Sonra gokten uc elma dustu biri Hamdiye biri personele biri de olayı anlatan bana. Palaya da bir kolbasti boregi dustu afiyet olsun.. 1
  • çağdışı sendika 16 Mayıs 2013, Perşembe 09:58:54 yeni bir şeyler söyleyen sendika yönetimi lazım 1
  • LANET SENDİKA 16 Mayıs 2013, Perşembe 08:43:30 AKŞAM ÜYELERİNE TEHTİT MESAJI ÇEKEN SENDİKA OLMAZ OLSUN BEN THY AİLESİNİN DİMDİK ARKASINDA DURAN ÇALIŞANIM VE DAVA ACACAĞIM GEÇMİŞ AİDATLARIMI KENDİLERİNDEN TEK TEK ALACAĞIM MADEMKİ BU ŞEKİLDE TEHTİT EDİLİYORUZ HODRİ MEYDAN ALTTA KALANIN CANI ÇIKSIN... 4
  • yeter 16 Mayıs 2013, Perşembe 08:08:39 hava-iş yeter, daha zaman kaybetme, çal kapısını THY'nin paşa paşa. Bak YK Başkanımız yaptı bize bir kıyak, merakla bekliyoruz, sen napcan bize, greve gitmedik diye küscen mi ayol? bir varmış bir yokmuş sendika başkanı greve gitmeyen 16.000 THY çalışanına küsmüş, çadıra kapanmış:) 2
  • sıkılmışlar 16 Mayıs 2013, Perşembe 08:03:50 çadır kurup sohbet edecekler, bir ara uğrarız biz de uçuşa gitmeden önce! 2
  • çadırımınüstü 16 Mayıs 2013, Perşembe 07:58:48 Çadırımın üstüne ŞIP dedi damladı, Hava-İş dersini almadı, almadı:) 1
  • LÜTFEN YARDIM 16 Mayıs 2013, Perşembe 07:52:40 ARKADAŞLAR HAVA-İŞ ZOR DURUMDA, YARDIM EDELİM:) 0
  • YILMAZ ÖZDİL 16 Mayıs 2013, Perşembe 02:31:19 http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23292464.asp 0
  • havaciyim_ben 16 Mayıs 2013, Perşembe 00:18:01 bize sendika lüks. ne sendikası ne grevi. aycin başkan sen ne ugrasıyosun işten atılan arkadaşlarını bile umursamayacak kadar kendini düşünen bu çalışanlar için.sen git imzala TİSi. işveren ne diyorsa eyvallah de imzala. ne halleri varsa görsünler. 1
    • aynen öyle 16 Mayıs 2013, Perşembe 09:42:14 THY ne derse hayrı deme, bugün sendikacılığın gereği budur... İşçi istedi madem istediklerini ver... 0
  • İstifa ne zaman??? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 23:52:34 Greve katılmayan kaptanın ismini afişe ederek ona teşekkür mesajları döşeyecek kadar mı düştün ey sendika??? Açıkla saat 23:30 itibariyle kaç kaptan kaç kabin memuru greve katıldı oran ne??? Sende ilerii görüşlülük olsa başaramadım der istifa edersin. Sende ileri görüş olsa genel müdürlük önüne çadır kurdutmayı o şiddetli yağmur öncesi akıl edersin ... Yeter artık nolur gidin 1
  • Geciyordum uğradım 15 Mayıs 2013, Çarşamba 23:50:25 Siz yinede hakkınızı arayın, arayınki anti-demokratik eylemler olarak gösterilen emek mücadelelerinizi sizlerin çocuklarınız demokratik olarak kabul görmüş bir şekilde arayabilsinler.. Yarın bir gün size bir soran olur, hakkımızı savundunmu (anne-baba-abla-abi-amca-dede-anane?) diye.. Başınız dik evet diyebilesiniz diye bu gün hakkınızı savunun, yıkın korku imparatorluğunu. Allah yar ve yardımcınız olsun.. 2
  • Geçiyodum uğradım 15 Mayıs 2013, Çarşamba 23:45:11 Hakkını aramak; daha ilkokulda öğretilmesi gereken kavram. yeme içme kadar yaşamsal bir önemi vardır. çoğu zaman insanlarımız hakkını aramaya tenezzül etmiyorlar, "o kadar ufak şey için değer mi", "başımın gözümün sadakası olsun", "ben onu allah'a havale ettim" gibi cümlelerle yedikleri kazığı içlerine sindiriyorlar. ama asıl önemli olanın, elde edilecek maddi kazanç değil, verilen hak mücadelesi olduğu sanırım ancak erken yaşta verilecek eğitimle mümkün olacaktır. Türkiye'de hak aramak ne solcu ne sağcı hükümetler zamanında mümkün olmuştur.. Çünkü gücü elinde tutanlar sahibi olmadıkları şeylerin kendilerinin olduğu fikrine katılıp, verilen her hakkın kendilerinden gittiğini zannetmişlerdir, bu çevrelerindeki şak-şakçıların, (danışman, bakan vs.) dürtmelerinden kaynaklıdır birazda. Sanırlarki hep sonucunda kaos çıkacak.. Ne zamanki tam demokratik bir yapıya kavuşuruz (ki olası görünmüyor bu) o zaman gerçek manada emekçi emeği ile pazarlık yapabilir.. 0
  • Barış 15 Mayıs 2013, Çarşamba 23:20:02 Hava -İş Greve katılmayan çalışanlar, sendikamız prensip kararına göre kesinlikle toplu iş sözleşmesinden yararlandırılmayacaktır diyorsunuz siz mi işçi hakkını savunuyorsunuz güldürmeyin milleti kendinize yeter bu komediyi bitirin sn Ayçin Bey kendinize oynamayın seçimlerde belediye bşk adayı veya mv adayı olamazsınız 0
  • DOST 15 Mayıs 2013, Çarşamba 22:45:24 BU OLAYDAN COK SIKILAN ARKADASLAR^^ HAYATI TESBİH YAPTIM SALLIYORUM^^ SARKISINI DİNLESİN İLAÇ GİBİ GELİYOR WALLA:)) 0
  • bir garip yolcu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 22:00:35 Arkadaş, bu 305 kişi neden illa THY'ye dönmek istiyor, başka bir şirkette çalışsınlar, yok başka bir sektör, firma iş alanı. Yoksa kabiliyetleri sınırlı olduğundan illa bir yerlere sığınma ihtiyaçları mı var? 12
    • 305'ten 16 Mayıs 2013, Perşembe 00:58:58 Arkadaş 305 temsili bir rakam oldu ;bunu anlamak için kapasiteni bayağı bir zorlamak gerektiğini anladığım için sana cevap yazma tenezzülünde bulundum bu iyiliğimi de sakın unutma :)305 arkadaştan çoğu iş buldu bende onlardan biriyim ve şimdiki işimden ÇOK AMA ÇOKKKKKKKKKKK memnun ve mutluyum. İnsani şartlarda çalışıyorum, hakettiğim değeri de işverenim tarafından fazlasıyla görüyorum çok şükür.O yüzden thy 'ye dönmek falan istediğimde yok.Bence sen bizlerin kabiliyetlerini sorgulayacağına internet başında şövalyelik yapmayı bırakta git insanlık namına bir şeyler yapmaya çalış. Tabiki becerebilirsen ! 1
    • Kemal 16 Mayıs 2013, Perşembe 09:01:46 Giren bir giremeyen bin pişman gibi. lafa gelince şartlar şöyle kötü böyle kötü diye karalama yapıyorlar. O kadar kötüyse neden kardeşim bu ısrar... 0
    • Anadolu KARTALI 16 Mayıs 2013, Perşembe 09:04:47 Hakikaten garipmişsin. 305 kişi arasından işe geri dönmek isteyenler var elbet ama dönmek istemeyenlerde var. Önce araştırsaydın keşke. 0
  • DOST 15 Mayıs 2013, Çarşamba 21:45:13 ^^BU DÜNYADA İNSANLAR 1 KERE ALDATILIRSA, GERÇEKTEN BİLE ŞÜPHE DUYARLAR^^ SEN BİZİ 305 KİSİNİN İŞTEN ÇIKARILMASIYLA ALDATTIN SİMDİ İSE DOĞRU GREVİNDE KENDİNE İNANACAK İNSAN BULAMIYOSUN.. 1
  • sendikanın yolu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 21:27:27 Greve katılım belki %10 belki %25 seviyesinde, oran ne olursa olsun grev açık şekilde kırıldı, belki yarın birkaç uçuşta yaşanacak sorun bu neticeyi etkilemez. Bu noktadan sonra sendikanın yapması gereken artık grev cadırı vb. şarlatanlıklarla, bilimum aşırı sol fransiyonlarla görüntü vermesi değil. Greve katılan çalışanları daha fazla strese sokmadan huzursuz etmeden gidip THY ile TİS'i imzalaması. Kabin ekiplerinin dahi %80-%90 oranında katılmadığı grevin neticesinde THY ile REV3 şartlarıyla, pazar mesailerinin kaldırılması, ikramiye adedinin düşürülmesi vb. şartlarda imzalanmalı TİS. 305 konusunun zaten çoktan kapandığını söylemeye gerek yoktur sanırım. Kaptanlarımız ve kabin alışsın 5-6 BI ile uçmaya. Gelinen noktada da kimsenin bir itirazı olamaz buna. Bazen sendikacılık kaybederken kazanmaktır. Grev kaybedildi ama "GÜZEL bir TİS ile taçlandırılarak" sendika ve grev ne demek öğretilebilir personele... Yapılması gereken de bu. Kırılan grevi uzatmanın anlamı yok! 7
    • x 15 Mayıs 2013, Çarşamba 22:25:17 evet insan kaybetmeyı de bılmelı, kabullenebılmelı... hayırlısı olur ınsallah... 3
    • Back5rhytme 15 Mayıs 2013, Çarşamba 22:56:35 Sizin dediğiniz durumda Ayçin sendika üyesi bile bulamaz, ayda 700.000 TL aidatı BEN veya Sen değil KENDİSİ alıyor,hodri meydan..böylece 23 yıldır koltuk sevdasından vazgeçmiş olur,dimi?? 0
    • Cevap 16 Mayıs 2013, Perşembe 00:34:58 Ne senin ne de sendikanın yolu yol değil yorumcu. 0
    • nedenmiş? 16 Mayıs 2013, Perşembe 09:46:27 neden? doğruları söylüyoruz 1- Kabin A.Ş. yi kuracaklar 2- Grev onurlu bir duruştu 3- Kabinin yarısı katılsa başarılı olurdu 4- Sonuç: katılım %10-20 seviyelerinde kaldı. Başarısız oldu 5- Şimdi yapılacak şey "sonucu" kabul edip, 305 i unutup, Rev3 hatta THY'nin dayatacağı daha öte şartlarda TİS'i imzalamak 6- Onurlu insanları daha fazla huzursuz etmenin anlamı yok 7- Sol fraksiyonlarla toplanıp marjinallik algısı yaratmaya daha fazla gerek yok. 8- Gerçekçi olmak lazım. 0
  • Demokrat 15 Mayıs 2013, Çarşamba 21:08:01 Ey sendika, yalan dolanla milleti kışkırtma ben bir kaptan olarak iki gündür boşum kimse beni aramadı, binlerce insanı kandırmakla utanmıyormusunuz , Ayçin efendi seni gördükçe sendikama soğuyorum bir an önce git ve bizde öyle haklı bir şekilde grev yapalım ki dünya görsün nasıl hak aranıyor. 305 kişinin tek sorumlusu Ayçin efendidir, bu arkadaşlar onu ve yanındaki cahil hukukçuları mahkemeye versinler, şirketimizde bu cahillerin yüzünden işinden olan günahsız arkadaşları geri alsın hem bizim moralimizi yükseltsin hemde arkadaşların psikolojilerini düzeltsin. Buradan bütün arkadaşlarıma sesleniyorum sendika seçimini dört gözle bekleyelim, başta Ayçin ve çapulcularını sendikamızdan gönderelim ve bize layık olanları oraya oturtalım. Saygılarımla... 4
  • yalan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:53:42 Daha geçen uçuş yaptığım brifing de grevden bahseden sonuna kadar varım diyen kaptanım nerdesın nerde? 2
    • kaptan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 22:11:18 boş gün grevindelerdir onlar ;) 2
  • COLUK COCUK 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:53:30 Yorumlara bakiyorum da dizilerden ozendiginiz replikleri kullanarak sacma sapan yorumlar yapiyosunuz vasfiyeydi isler guclerdi..cocukca konusmalarla platformu mesgul etmeyin..burda boyle amatorce atismakla olmaz.fikrime gelince atilma korkusuyla greve katilamayan arkadaslarimi anliyorum greve katilanlari da yurekten kutluyorum satici kaptanlara ise tek bir lafim bile yok.sendika baskani anlasmali 305 hukuk cercevesinde zaten cozulecek.. 5
  • İlginç 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:35:16 Az önce AHL'nin sitesindeki kalkış-varışları inceledim. Bırakın gecikmeyi iptali, hemen hemen tüm operasyonlar tam zamanında görünüyor. Diğer taraftan sendika halan -Bekleyin, mesajları veriyor. Kısacası ortada ilginç şeyler oluyor. 2
  • alayına 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:35:00 oh oh ne güzel topçu alayı hemen taarruza geçmiş sıra sizede gelecek merak etmeyin ezikler 0
  • camaroth 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:32:17 greve kesinlikle karşıyım bu grev ne için işi yavaşlatan aksatan ve thy zarara sokan 305 kişi için tekrar işe alın dye yok öyle ya ma bekleyeceksin yargı kararlarını sonuna kadar işde işe iade edildiler hayır mahkeme henüz net karar vermedi sonucu bitecek öyle.. şimdi grev yapıyorlar thy zarar vermeye yok ya.. dünya markası olmuş thy zarara sokmak, marka değerini düşürmek için sendika var gücüyle çalışıyor pes vallaha.. sendikalar bir işe yarasaydı yunanistan batmazdı, ispanya batmazdı iflas ettiler bir sürü şirket bir tane de sendika çıkıp ben yarıdm edeceğim demedi.. ancak ceplerini doldurup sömürürler o kadar.. bir vatandaş olarak greve karşıyım o kadar.. 3
  • Grev 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:25:13 Ben dışarıdan bırı olarak söylüyorum ama aıle bıreyım kabınde katılmamak ıle. Ayağınıza sıktınız ama bunu zaman ıle anlayacaksınız asker kokenlı kokpit tam tayyarecı olmuşunuz be zamanında. Çok fakırlık ceketiniz herhalde para korkusu bu kadar tatlı geldı 0
  • ???? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:11:54 Sn Aycin i korumak değil amacım ama bu durum ne sn Aycin in ne de sendikanın suçudur. Bu durum sizin bireysel ayıbınız grev hakkınızı kullanmayarak kendi işinize , kendi emeğinize asıl siz sahip çıkamadınız emeğinizi sattınız haklarınızda birlikte onurunuzu da kaybedeceksiniz.Tk yalan beyanları hersey yolunda gibi davranıyor arayıp herkesten boş günlerini istiyor .sizleri korkutup hiçkimse greve katılmıyor havası yaratıp gelin diye yapıyorlar.Hakkınıza da onurunuza da sahip çıkın gün birlik olma günüdür unutmayınız bu yönetimdekiler her platformda örgütlenmeyi başarabildikleri için bu noktalardalar.greve evet deyin yoksa Tk para karşılığı hayatınızı satın almaya devam edecek ve şartlar kötüleşecek.Haksızlığa karşı direnen tüm hava emekçilerinin onurlu mücadelesini gönülden destekliyorum 2
  • Kaptan yorumuna 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:08:53 Daha önceki yıllarda , grev oylamasında grev olmasın diye oy vermeleri için kaç kişiyi ikna ettim diye YÖNETİCİLERE ögünen Kaptanları çok gördük sen neden bahsediyorsun, 0
  • COK AYIP!! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:04:12 Arkadaşlar GREVCİ ne demek yahu. Sendika da bizim THY de bizim. Sabahtan beri nedir bu karsilikli suclama. Bende ucuyorum kimlerin nelerden sikayet ettigini biliyorum. CCM3 ü de okudum. Bu şartlarda kazanilabilecek bir hak varsa tabiki arkasinda dururuz yasal yollarla. THY de biliyordu grev olacagini ve tabiki onlemini alacak. Ve yine calisma hakkini kullanmak da yasaldir bu durumda. Herkese saygi ve sagduyu arkadaslar. Kendinize gelin. Pireye kizip yorgan yakiyorsunuz. Yine de merak ettigim bir tek sey var; eger grev basarili olsaydi ve kimse ucusa gitmeseydi GREVCI tabiri yine de kullanilir miydi? Herkes bekledi yavas yavas insanlar ucusa gitmeye baslayinca da yorumlar sekil degistirdi. Sonucta ne grev yapanlara sahip ciktik ne de ucusa giden arkadaslarimiza. Oturduk sinirimizi burda rumuzlarla cikardik... Hepimiz icin hayirlisi olur insallah. Umarim rahatlamisizdir... 0
  • Komik 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:59:27 Grev baslamadan once ilk gun cok onemli dendi . Grev basladi sonra saat 10.00 dan sonra gorursunuz dendi 10 oldu 14.00 den sonra grev etkili olacak dendi olmadi sonra aksam gorursunuz , simdi yarin diyor yarin olsun bakalim herkes biliyor hic birsey olmayacak ama bunlarin ne diyecegini merakla bekliyorum . Sendika gordun anyayi konyayi artik neyin pesindesin . Daha fazla kendini batirma komik olma git ve imzala sozlesmeyi . Bitsin bu komedi . 1
  • GREVİ PART TİME 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:52:08 Haklısın tüm çalışanları part time yapsınlar veya tüm uçuş ekibini TGS YE BAĞLASINLAR BİZDE GREV DERDİNDEN KURTULALIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM. 4
  • dost 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:46:41 grev katılan ve katılmayan degerli arkadaslarım bastan sona yanlıs bir sürecin içindesiniz sonuç ne olursa olsun kaybeden kabin memurları olacaktı ve de oldu işe giden arkadaslar yarın ne olacak diye düsünüyor , greve gidenler işten cıkacakmıyım diye 305 kiside işe dönecekmiyim diye ne yapacagımızı sasrırdık uykuları kacırdık sizi bu duruma düsürenlere hakkınzıı helal etmeyin.. inş yeni bir sendika kurulur ve ona üye olursunuz ve sözlesme imzalanır.. 3
    • kabinn 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:59:40 haram olsun 1
  • cadir 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:45:22 CADIR DEGIL BINA KURSAN NE FAYDA, YA BI GITDE MILLET HUZUR BULSUN. MILLET ZATEN GERGIN 6
  • Guc 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:42:44 Arkadaslar cogumuz biliyoruzki bu yonetimin arkasinda bu ulkenin Genel Kurmay Baskanini bilr iceri atan bi iktidar var. Birakin hak gidecek o olacak bu bitecek demeyi. Generalleri alt etmis bi iktidar itibari zedelenmis sendika baskaninimi takacak?? Ayrica kaciniz sendikanin bizlerden topladigi paralari neye nereye harcadigini biliyor?? 3
  • PERSONEL 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:41:11 SENDİKA YETER ARTIK; ZATEN YETERİNCE ZOR GÜNLER GEÇİRDİK HALA MESAJ ATIP DURUYORSUN. EVE GELDİK YİNE MESAJLAR BAŞLADI...KİM KATILIYO GREVE??? KİMİ KANDIRIYORSUN??? HALKALIDA BALKONDAYIM; 30 SN DE BİR TK GEÇİYOR...İŞVEREN BİLE ARTIK MAİL MESAJ ATMIYOR SEN ONLARDAN DAHA TACİZCİSİN. VE BU HALİNLE BATTIĞINI DA BEYAN EDİYORSUN BANA GÖRE...YETER ARTIK DÜŞ YAKAMIZDAN YAAAA...İSTİFA MI EDİCEN NEREYE GİDECEN 305 GİBİ BİZİ DE HARCAMA... 2
  • BİLGİ 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:39:39 SEVGİLİ ARKADASLAR ,ŞİRKET BİR LİNK YAYINLADI POSTA THY DE VE O LİNKİ TIKLAMAMIZ İÇİN OLMADIK TEHDİT...AMAÇ ŞUYDU KİM GREVE GİDECEK KİM GİTMEYECEK ONU GÖRMEKTİ VE GÖRDÜ. ONA GÖRE BİR STRATEJİ GELİŞTİRDİ ÖNCE GREVE GİTMEYECEKLERİ SAHAYA SÜRDÜ PEŞİNDEN PART-TIME LARI ATEŞLEDİ BU GÜNÜ KURTARDI.BEN OLAYLARI ÇOK İYİ BİLİYORUM BU NA İNANIN LÜTFEN.ONLARDA BİLİYORDU VE KONUŞUYORDU İLK GÜN RÖTAR OLMAZ İSE GREVE KATILMA KARARI ALANLAR BİLE BİRTEK BENMİ APTALIM BANA NE BAK KİMSE GREVE GİTMİYOR BANA NE PSİKOLOJİSİNİ PERSONELE YAYMAKTI VE BAŞARMIŞ GİBİ GÖRÜNÜYOR.BURDA AMAÇ UÇUCULARDI VE PİLOTLAR ZATEN HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ SATIŞA GETİRDİ AMA KARARIM KARAR DERSE KABİN BU GÜN OLMAZSA YARIN RÖTARLAR BAŞLAR HABERİNİZ OLSUN 3
    • BİLGİ siz 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:59:46 Peki sendika neden sabahtan beri amacına 1,2 saat içinde ulaşacağını yazdı gün boyunca? Neden telefonlarınızı kapatın dedi de mesajlarını atmaya devam etti? yoksa güvenemedi mi kendi üyelerine? yok reserv leri aramayın BI larda uçmayınlarla hala güreşe doymayan mağlup pehlivanı oynuyorlar.Bu arada çadırı kurmuşlar sizi bekliyorlarmış, geç kalmayın 10-17 arası... 2
  • insanca.. 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:37:53 https://www.facebook.com/groups/havaistemsilciler/ gelin onurlu ve gururlu arkadaşlarımızın kaçının greve destek verdiğini görün, sen yoksan bir kişi eksiğiz.. 0
  • İsim / Rumuz 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:30:49 Gözleri görmeyen bir çalışan bile greve çıktı gören kişiler onun kadar göremiyor bu durumu hak aramaktan korkuyosunuz devam edin satacaklar her yeri bu son şansınız 0
  • Yolcu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:17:27 Bükemediğin bileği öpeceksin sayın ayçin. Başarısız oldun saltanat bitiyoo 3
  • ALÇAKÇI 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:12:50 HAVA-İŞ Sendika başkanı ve yönetim kurulu derhal İSTİFA etmeli. Bu yönetimn artık bizleri temsil etme yetkili kalmamıştır. Çoğunluğun kabul edip uyğulamadığı kararları alıp uyğulayarak,bu grev kararında ve uygulanamamasında olduğu gibi ,ancak rezil olunur Derhal olaganüstü bir yönetim kurulu seçimi yapılmalı( yapılabiliyorsa ) v çoğunlugun desteklediği yeni bi yönetimle yola devam eilmeli. Aksi halde alabileceklerimizi de kaybedecek gibi gözüküyoruz. Bir sendika kendi kendini bitiriyor. Biz sendikalıların,biran önce duruma el atıp sendika üzerinde baskı oluşturması ve gerçekleri sendila yönetiminin anlamasını saglaması gerekmekde. 3
  • 305te bir 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:12:43 Ben de gecen yıl cıkartılan 305 kişiden bir tanesiyim.soylemek ıstedıgım şey konu hakkında bılgısı olmadan fıkrı olanlar için şudur:burda ne kadar cok maaş alındıgından dem vurup da ayıplayanlar bilsinler ki bu kadar ınsan kotuye goturulmek istenen çalışma şartları ve kazanılmış hakları kaybetmemek uğruna grev yolunu secıyor.içerde neler olduğunu siz bilmezsiniz belki ama insanlar yorgun uçuyorlar.uçuş limitleri, hastalık durumlarında gosterılmeyen saygı vb. sebepler severek işini yapanları bile isyan etme durumuna geldi.bunlar da uçuş güvenliğini ve siz yolcuların hayatlarını riske atan şeylerdir ve hafife alınmamalıdır. Ancak şu da var ki, sendika 305 kişinin arkasında duramadı.sadece hergun yanlarına gelıp onlara destek olmaları şartıyla ınsanlara para vermeyı kabul ettı.hergun oraya gelmeyenlerın ıse mağdur bir şekilde hayatlarını sürdürmelerine göz yumdu hem de atılmayacaklarını garanti etmişken.o yuzden bu greve sendıkaya guvenemedıği için katılmayan arkadaşlara kızamıyorum. 1
  • Cesur Yürek 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:11:33 Sonuç: Thy çalışanları şirketine sahip çıkmıştır, Hava iş yonetimi inandırıcıligini kaybetmiştir. 4
    • torpilli 15 Mayıs 2013, Çarşamba 21:21:17 çok dogru olacagı buydu zaten. 0
  • Basın görüş 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:07:55 yapılan eylemin başlangıcı cok önemlidir eğer arkana baktıgında (NTV de gördüğüm) 30-35 kişi varsa sn aycin sen bu uğurda bitmişsin demektir adabınla istifa et bu calışan demek seni sendika olarak istemiyor.THY yönetimin başarısı ortada calışanın parasını sendika vermediğine göre calışan doğruyu yapmış.Alkışlar THY yönetimi ve calışanına....! 3
  • THY yolcu... 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:05:37 Thy calisani olmadigim halde sonuna kadar grevi destekliyorum...yazik bu insanlar bir emegin direnisindeler....korkak degiller hepsi alni acik cesurca grev yerindeler.....burdan atip tutan Thy calisanlari keske sizlerde biraz adam olsaydinizda burda bos bos konusup yorum yapmak yerine orada arkadaslariniza destek verseydiniz....birde iyi bir halt ediyormussunuz gibi burdan arkadaslariniza laf sokup dalga geciyorsunuz...acinacak haldesiniz...yazik... 3
  • Crew 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:47:57 Senelik izindeyim araıyorlar ne iş 3
    • yusuf yusuf 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:09:49 her şey yolunda ya ondandır :) 1
    • Crew'e 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:05:15 Ne yani senelik izinde aranmanız grevden mi kaynaklanıyor? Bu mu? Harbiden çok safsınız!Veya insanları saf zannediyorsunuz. Yahu adamlar iki senedir izinleri kısaltıp önüne BI ekleyip veriyorlar bunun grevle falan alakası yok normal işleyiş bu. 0
  • SANAL GREV 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:41:25 hava-iş tarafından "sanal grev"e hoş geldiniz. Grevimiz facebook ve instagramda devam etmektedir. Siz değerli "klavye grevciler"imiz sayesinde, "flight simulatorde" hiç bir uçak inip kalkmamaktadır. Microsoft bizimle skype üzerinden iletişim kurmazsa onu engelleyip greve devam edeceğiz. SANDUKA BAŞKANI ATİLLA I-CHINE. 1
  • torpilli 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:33:44 Yazik rezil ettiler kendilerini. Gunlerdir atip tutanlar nerede destek isteyenler nerede iyiki uymamisiz size. 2
  • torpilli 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:33:34 Yazik rezil ettiler kendilerini. Gunlerdir atip tutanlar nerede destek isteyenler nerede iyiki uymamisiz size. 2
  • yorumsuz 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:33:27 Yorum yok... 1
  • İsim / Rumuz 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:31:23 Grev başlamadan önce ilk gün bizim için çok önemli diyordunuz şimdi ikinci günmü oldu yarında üçüncü günmü diyeceksiniz 1
  • BIRAK DÜŞÜNELİM. 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:22:09 Olmaması gereken oldu, anlaşamadınız ve grev başladı. Acaba 24 saati karşılıklı bildiri yapmadan bir taraf grevi, öbür taraf işini düşünerek geçirip insanlara olanı biteni bu çerçeve içinde değerlendirme fırsatı verebilirmisiniz. Sendika bırakmalı diye beyanat vermek bu aşamada ne kadar yanlış ise, alınan dış destekle işi yürütmekte o kadar sakıncalı. Eğer bildiri yapılması şartsa, Sendika dün saat 03.00 itibari ile belirlediği usulsüzlükleri ( resmi makamlara duyurulmuş olma şartı ile tabii ki ) açıklasın, işverenimizde teknik hizmetler için diğer havayollarından almak istedikleri teknisyen desteği miktarını ve de eğitimleri sonlanmadan grevden bir gün önce cepheye sürdükleri kabin memuru adedini açıklasınlar. Bırakın da düşünelim. Sizler bizi düşünmediğin ize göre. 0
  • Facebook havais 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:20:10 Sayfasi park alanina dönmüş:) birbirini kandiran insanlar var yahu:)) biri alt kaltti crew lounge da boş bir masa bulup foto çekmiş koymus bakim kimse gelmiyor diye hahahhah:)) artik komik duruma düşüyorsunuz.. Bitsin bu grev muhabbeti biz ucuslarimiza gidiyoruz atiila istifa git artikk!!!! 5
  • captian 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:18:40 beyler izindeyim sabah aradılar açtım sizden rica etmiştik yarın uçuşunuz vardı gerek kalmadı biz hallettik her hangi bir sorun yok size 3 gün daha izin verdik rahat rahat takılın dediler thy o kadar rahat yani düşün :) 4
    • captain 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:44:29 sen önce kaptanın ingilizcesini doğru yaz da sonra kaptan ol:D 0
    • captain'a 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:08:55 haa ne güzel iş bulmuşsunuz kendinize imla hatalarını düzeltin, takılın işte. Millet ne konuşuyor sen ne? 1
  • Önemli bir soru 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:17:04 Önemli bir-iki sorum olacak...TİS'e imza atmış THY yönetimi nasıl oluyorda TİS'deki maddelere aykırı davranabiliyor? 36 saat limitini nasıl 24 saate çekebiliyor. Bu olurken Hava-İş ne yapıyor? Bunun hukuki bir sonucu yokmudur? Şirket özel sözleşme yapıp nasıl olurda bu sözleşmeye uymaz ve neden Hava-İş seyirci kalır? Bana 2 senede bir hortlayan sendika değil her an beni temsil edip haklarımı savunan sendika lazım. Bu sadece bir örnek o kadar çok örnek varki. Bugüne kadar neredeydin sendika? 1
  • Off oldum 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:15:41 Arkadaslar ben bugun 5saat 10 dakika sonra off oldum,ucaklar kalkmiyor diyen arkadaslar hangi kafayi yasiyorlar..Aksamalar gecikmeler heralde olacak..kabullenin artik grev patladi 2
  • part time!!! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:15:30 Grevi de part-time yapacaklarmış!! 2
  • Kabul Edelim 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:14:05 Evet sindik, korktuk, arada kaldık kabul edelim çokta cesaretli değildik ve olmadı. Bugün elli uçak pistlerden havalanmamış yüzde elli civarında bir katılım olmuş olsaydı hepimiz en azından kendimize dürüst olalım ve kabul edelim ki şu an bu platformda çok farklı yorumlar yazıyor olacaktık. Evet kabul edelim 80'lerin zihniyetiyle pos bıyık bırakıp yelek giyip asıp kesmekle geldiğimiz çağda sendikacılıkta pek sökmüyor, ve yine hepimiz elimi vicdanımıza koyup kabul edelim ki Ayçin gidecek Yandaş gelecek... Üzülürüm de o 305 arkadaşıma ve bu gün uçuşa gitmeyerek onurlu bir duruş sergileyen az sayıda olsa kabin personeline üzülürüm. Allah yardımcınız olsun, işinizden olmak için değil işinizi sevdiğiniz ve şartlarını daha insana yakışır bir hale getirmek için eylem yaptığınızı hepimiz biliyoruz ama KABUL EDELİM Kİ ÇOK İSTEDİĞİMİZ HALDE ANCAK YORUM YAPIP SİZE FİİLEN DESTEK VERMEYE CESARET EDEMİYORUZ... 1
    • TIS içeriği 15 Mayıs 2013, Çarşamba 21:02:09 hiç inceledin mi sendika ile yönetim neden anlaşamadı diye? bir 305 tutturulmuş gidiyor. Yandaş sendika yöneticisi gelir demek tamamen paranoya, mevcut sendika yönetimi iyidir demek. Mİllet hakkının gasp edildiğini görünce babasını bile tanımaz sen hiç merak etme.Ama tırsmana da gerek yok git grev destek ver bişey olmaz 0
  • calisan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:07:54 Arkadaslar ben de havalimaninda calisiyorum ve bircok kisinin gelip calistigini gordum. Bu saatten sonra pisman olmamak icin gelin, gaza gelmeyin ve calisin yoksa 305'ten daha kotu olacak sonunuz. Sendika bir cekilde siyrilacak aradan ve olan calisana olacak. Grevle ilgim yok ama gorunen koy klavuz istemiyor. 2
  • İç hat 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:06:20 Codeshare anlaşması diye bir anlaşma var. İç hatta gördüğünüz lufthansa v.s. Uçuş numaraları Thy uçuşlarına aittir. Lufthansa Thy uçaklarında anlasma geregi bilet satabilmektedir. Tekrarlıyorum iç hat seferlerinde sorun yok rutin olarak operasyon devam ediyor 1
  • SATIR ARASINI OKUMAK 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:02:39 ..."Öte yandan sendika az önce bir mesdaj daha yayınladı. Mesajda “THY yönetimi ile sendika yönetimi arasında görüşme olduğu ve anlaşma sağlanacağı tamamen doğru olmayan bir bilgi ve dedikodudur. Bu kapsamda bir toplantı yoktur” denildi" ANLATILAN : THY ile görüşüyoruz. Ama görüşme anlaşma sağlamak için değil. Tamamen doğru olmayan bir bilgi demek: Bilgi doğru demek. Görüşme olmasa görüşmüyoruz derler. Bu kapsamda bir toplantı yok demek: Görüşüyoruz ama kapsamı farklı demek. 1
  • Son Çırpınış 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:02:18 Greve gelecek personel bulamadınız utanmadan sağdan soldan adam topladınız. Bunlar son çırpınışların PALA. Taşıma suyla değirmen dönmez, kuklacıların da senin gibi hezimete uğradı. 3
    • batur 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:13:01 Bir de greve katılan insanların resimlerine bakın, bunlar şirket personeli mi yoksa sağdan soldan toplanan insanlar mı? 0
  • vahim durum 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:00:01 ismini yazmayayim asagidaki ileti, Havaiş in facebook hesabında bir kızcağaz yazmış... yani artık siz düiünün greve giden bu kafa THY çalışıyor, bilmem kaç zamandır u.uyor ve hala ortak uçuştan filan haberdar değil.. siz bitmişsiniz ve zaten THY çalışmayı hiç haketmemişsin sen.... bana biri bunu açıklayabilirmi? ben ilk kez görüyorum İstanbuldan Lufthansanın Ankara,Trabzon,Gaziantep,Samsun,Kayseri uçuşlarını yaptığını TapPortugal'ın Adana,Kayseri yaptığını Asiana Airlines Ankara,İzmir yaptığını. bunda bir anormallik mi var yoksa bu uçuşlardan benim hiç haberim mi yoktu acaba? 2
    • senn 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:10:23 sen hava iş facebook sayfasından insanları takip edip bir de buraya utanmadan yorum mu yazıyorsun yorumunu oraya yaz da görelim seni 1
    • codeshare 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:12:54 codeshare ahlaşması diye bir anlaşma var duydunuzmu hiç veya araştırınız. 0
  • şizofren misiniz? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:59:51 hem korkudan greve katılmıyosunuz hem de oturduğunuz yerden sendikaya sallıyosunuz yau siz uçtukça sendika napsın ??? 9
    • şizofren 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:21:56 şizofren olan sensin. sanal grev yapıyorsunuz. sendika yalakası değiliz. hakkımızı korumayanların yanında olmayız. 4
    • teselli 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:23:52 o arkadaşlar şimdi teselli arıyorlar ne iyi ettik de gitmedik bak gitmeyen çokmuş diye. Allah korusun grev kırılırsa vay tüm çalışanın haline ama yok bir şekilde anlaşırlarsa vay o grev kıranların haline 0
  • yer 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:59:21 Yer personeline karsi burnunuzdan kil aldirmiyorsunuz; simdi´de cikmis yer personeli destek vermedi diyorsunuz. Bu ne piskinliktir.... Yurt disi seferlerinde sigara icmek icin kirk takla atarak, icemiyeceginizi anlayinca cirkeflesmekte üstünüze yok masaalah. Herkes haddini bilecek. Saygi karsiliklidir her zaman, ve bunu hak etmeli... Hepinize gecmis olsun... 0
    • :)) 16 Mayıs 2013, Perşembe 00:36:29 Havadakilere gore yer yok :) Biz yerdekiler nasil ucucular olmadan ac kalacagimizi biliyorsak, ucucularin da yer olmadan ucamayacaklarini bir gun kavramalari dilgeiyle :) Elinize saglik. 0
  • Limandayım 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:58:53 Şuan bütün operasyon normal büyük gövde uçak çok fazla olmadığı için amerika ve uzak Doğu uçuşlarında zaman zaman rutin gecikmeler hergün oluyor zaten. Şuan bütün herkez görevinin başında sıfır sıkıntı operasyon devam ediyor. Boş yorumlara itibar edilmesin 1
  • siradan biri 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:58:38 Sendika grev oncesi, grev zamani calisip daha sonrasinda greve cikarsaniz isten atilirsiniz diye acik acik beyan etti. Bugun ucaklarimizin kalkis orani 10 numara. Benim anlamadigim daha neyin grevi olacak.Kim gidecek greve. 10bin kisi gitse anlarim.toplasan 200-300 kisi greve katilir bu saatten sonra ve katilanlarada helal olsun derim.Buyuk medeni cesarettir, okadar insan calisirken onlarin greve gitmesi. Bence bu grev hic olmamistir ve olmayacaktir. 2
    • Ayrıca 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:20:23 Sendikanın grev öncesi bilgilendirmelerinde en başından greve katılmayıp sonradan dahil olanların tis ten yararlanamayacaklarına dair ifadeler vardı. Eğer bugün greve katılım olmadıysa bu canına yandığım sendikası yarın ve sonrası için hala kimden ve neden medet umuyor? İnsanları aptal yerine koymanın daha akıllıca bir yolunu bulamamışlar mı? Ayçin, imzala ve git kendinden daha fazla nefret ettirmeden! 0
  • Tebrik 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:56:11 Tebrik ederim seni Atilla Ağam. personeli değil ama ne kadar yıldızlı bayrak varsa hepsini bir araya toplamayı başardın:) 1
  • yuyu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:55:59 BU BIR AYAKTA KALMA VEYA YOK OLMA MUCADELESIDIR 91 GEVINDE DE COK OLAYLAR YASANDI . BEN HEM ESKI YONETIMI HEM BU YONETIMI TANIYAN VE ONLARLA CALISMIS BIR KISIYIM . INANIN SIMDIKI HAKLAR KOLAY KAZANILMADI . EVET OLUMSUZ BIR COK SEY YASANDI.SIMDI SENDIKAYA DESTEK VERMEZSENIZ INANIN BANA MUCADELE EDECEK HICBIR SEYINIZ KALMAYACAK HERSEY ESKISI GIBI DE OLMAYACAK GREVE KATILIN VEYA KATILMAYIN PERSONELIN COGU ZATEN BIR SEKILDE GIDECEK .ISPAT DERSENIZ SIZiN YERINIZE SU AN TASERONLAR KULLANILIYOR .GEC KALMADAN SENDIKANIN BU ONURLU MUCADELESINE LTF ARKADASLAR MANTIKLI DUSUNUN VE DESTEK VERIN .ISVERENIN ODUL DEDIGI ZATEN ONCEDEN VERMESI GEREKEN FAKAT BUNU SADECE BASKANLAR VE MUDURLERDE SINIRLADIGI KARDAN TEMETTU BU ZATEN SIZIN HAKKINIZ BEN CALISTIGIM SURECE 2 DEFA ALDIM HAKKIMDI ZATEN SIMDI BUNU SIZE BIR LUTUF BIR ODUL GiBI SUNUYORLAR KANMAYIN VE SENDIKANIZA SAHIP CIKIN KAYBEDECEKLERININIZI YASAYARAK OGRENMEYIN 6
    • yuyuya 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:23:45 Unutmayın ki 1991'de değiliz artık. Ne THY 91'de ki THY, ne de Türkiye 91'de ki Türkiye. Size büyük geçmiş olsun. Diğer yandan bu grev ne temettü ne de zam kaynaklıdır. Bu tamemen Pala'nın kendi rüştünü ispatı ve zorla sendikaya kene gibi yapışma çırpınışının tezahürüdür. Haa arada personel yanmış, sanki umurundaydı... 3
    • yuyu'ya 16 Mayıs 2013, Perşembe 13:17:24 senin gibi 91 kafasında olanlar halen sendika başkanlığı yaptığı için bu hale gelindi. Tarihin karanlıklarına gömüldünüz. THY'de çalışanları geri kafalı olmadıklarını gösterdi. artık defolun gidin. Bu personele böyle sendikacılar yakışmıyor. Yanında durmaya bile utanıyoruz bay pos bıyığın. 0
  • VAHİM e 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:53:47 YAYINLAMACAKSINIZ AMA YAZIYORUM.TIMUR HER KÖYE BİR FİL VERİR.FİLİ DOYURAMAYAN KÖYLÜLER . NASRETTİN HOCAYA RİCA EDERLER HEP BERABER TİMURA GİDELİM FİLİ ALSIN DERLER.HEP BERABER GİDERLER TİMURUN ÇADIRINA HOCA İÇERİ GİRER ARKASINDA KİMSE YOK. HOCADA TİMURDAN KÖY İÇİN ÜÇ FİL DAHA İSTER.SAYIN AYÇİN PAZAR PARASINI,ÜÇ AYLIK PİRİMLERİ KALDIRAN ,ÜCRETLİ UÇUŞU YÜZSAATE ÇIKARAN BİR TEKLİFİ YÖNETİME SUN HEM YÖNETİMLE BARIŞ HEM DE ÇALIŞMAK İSTEYENLER MUTLU OLSUN DİYE DÜŞÜNÜYORUM 5
    • katılıyorum!! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:12:37 tamamıyle katılıyorum!Super fıkır!MUSTEHAK BUNLARA hatta shgm ye de soylerım yıllık uçuş saat lımıtını de kaldırsınlar uçakta yatıp kalksın bunlar eve bıle gıdemesınler 3
  • rezillik 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:52:50 Bir sendikaya ayaklar altina alarak tarihe gecen sendika agasi aycin istifa et.Yeter istenmiyorsun 1
  • Akil 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:52:42 Arkadaşlar. Size içeriden sesleniyorum. Lounge yada ekip odasından bir arkadaşınızdan Bilgi alın.Uçuşlar tıkır tıkır.değil bugün ;yarın birgün bile etkilenmez. Sabahtan beri benim bildiğim bir sürü kişigelip grevden vaz gecti .tekrar göreve planlanabilmek için aracı koyuyorlar. Size tavsiyem gidin ve bugün ne olursa olsun bir görev alın. Kimseyi araya koymanıza gerek yok. Ben sabah gelmemiştim şimdi geldim nöbete kalacam demeniz yeterli. Anlayın artık . Bu iş bitti. Arkadaşlarınıza sorun en azında 4
    • ... 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:20:54 hainlik ayrı döneklik ayrı şeylerdir 2
  • Grev ısınıyor 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:44:34 Arkadaşlar, çalışan değilim ancak bir dönem şirket çalışanı teknisyendim. Hükümet yanlısı medyaya itibar etmeyin. Katılım %50 nin kesinlikle üstünde. Toronto uçağı 4 saattir yerde. Bir arkadaşım Kanadaya uçacaktı. Esas sonuçlar Bu akşam ve yarınki ER uçuşları ile netleşmeye başlar. Şirket 1 aydır ilk 48 saatin önlemini alıyor. Ancak şirkette 50 arkadaşım varsa 40 ı grevde. Son olarak aşağıdaki yorumların bir çoğunun şirket güdümlü manipilasyonlar olduğunu düşünüyorum. Saygılar 17
    • F/O 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:55:49 Katılım %50 olsa uçuşların %95i iptal olurdu personel yetersizliğinden. 305 kişi grev yaptı, 10 larca uçuş iptal oldu düşün. 3
    • Grev 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:59:56 THY 48 saatin önlemini aldı diyorsunuz peki 1 aydır Hava İş ne yaptı. Benim gördüğüm sadece 3 kez açıklama... Açıklamalarda hep 305 üzerine kurulu idi. Ve bu açıklamalar yapılırken KM'ler ya uçuşta ya evde dinlenmede yada eğlencede idiler. Sabah 10 dan öğlen 1 e kadar orada idim. Dışarıda sadece 5 sözcü o kadar. Yolcular dahil kimsenin grevden haberi bile yok. Bu kadar polis neden diye bakıyor insanlar etrafına. Sözcüler ne yapacaklarını bilmeden bakınıyorlar etraflarına. Greve katılan KM sayısı maalesef çok az. Katılanlara birşey olur mu? OLMAZ ama artık bir gerçek var Ayçin beye güven kalmamışken böyle örgütsüz bir grev organize etmeye çalışmak hele hükümetin yönetimi oradayden.. Umarım amacınıza ulaşırsınız. 0
    • yavaş düşün 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:02:57 o gün 305 kişi grev yapmadı binlerce kişi grev yaptı 305 kişi atıldı. 0
    • grev ısınıyor 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:08:45 Buyrun dış hatlar boardlarında kırmızılar yanmaya başladı. 0
    • Gülünç 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:20:47 F/0'ya Bir 305 dir tutturdunuz.Adam gibi yazı yazın artık.305 kişinin onlarca uçuşu iptal ettirmediğini kafanız hala almıyor mu?Hala 305 le uğraşa durun siz.Onlar zaten kendi derdine düşmüş.Düşün artık 305'in yakasından.305 ve aileleri yeterince yıprandı. Haaa bu arada 305(Siz böyle dediğiniz için bende 305 yazıyorum ama onlar nereden bakarsanız en az 1000 kişiye yakın)in bütün vebali kabiniyle kokpitiyle,yönetimiyle sizlerin boynunda unutmayın.Umarım sizleri de bir gün sizin deyiminizle 305'in tarafından bakarken görmeyiz:(((Akşam eve gittiğinizde çocuklarınızın ve eşinizin yüzüne bakıpta EMPATİ yaparsanız bu tarafta olmak ne kadar zor olduğunu anlarsınız. Tabiki o yetenek sizde varsa.... 0
    • arkadaşların 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:48:48 geçmiş senle 0
  • 737 kaptan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:43:03 Biraz once sirketten aradilar ve bos gunumu almak istediler. Sebebini sorunca grevden dolayi gelmeyen kaptanlarin oldugunu bosluklari doldurmak istediklerini soylediler. Ben de meslektaslarima destek verdigimi ve ucusa gitmeyecegimi soyledimm. Hicbisey demediler iyi gunler dileyip kapattilar. 6
    • Çok İsterdik 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:58:09 Gerçekten sizinde kaptan olmanızı ve en azın bi on tane kaptanın şu eyleme destek vermesini o kadar isterdikki. Ama tabi işinizden olursunuz yazık olur bu gün dışarıda işsiz gezen yüzlerce pilot var değilmi??? 0
    • atma recep 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:58:47 atma recep kaptan filan değilsin bugun gelmeyen kaptan yok 0
    • 747-8 in kaptanı :) 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:24:46 Böyle arayıp soracaklar... Airport haberin metnidir; "17:46:21 Saat 17:30 itibariyle Türk Hava Yolları'nın iç ve dış hat uçuşlarında herhangi bir aksama yaşanmadı." O kaptanlar neden meydanda değiller merak ediyorum :) Ya da greve gidip, tatile mi çıkmışlar. Boş gününü sormuşlarmışmış mış mış. 0
  • Acil 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:38:10 Hadi canım... Şaka yaw. "Grev yeni başlıyor" bu nasıl bir zihniyet. Çocuk oyuncağı mı? bu. Erdemliysen, gururun varsa gidersin. Hadi bakalım anca gidersin. 5
  • vahim 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:35:25 durum çok vahim bir mahalle topladılar olmadı. ikinci mahalleyi toplayın belki olur...gelen olursa tabii.... 10
  • tiyatro 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:34:47 16 yıl önce de danışıklı dövüş diyordum, hep öyle dedim ve bugün de danışıklı dövüş diyorum. Bunun böyle olduğunu görmek için öyle tecrübeye falan da gerek yok. Ülkemizde ve bu işyerinde sendika ve işveren kendi menfaatinden başka bir şeye hizmet etmez. Bunu yaparken de işbirliği içerisinde çalışandan azami faydayı sağlarken asgari hakları nasıl vermeyizin hesabını ,planını ve senaryosunu  kapalı kapılar ardında hazırlarlar. Çalışana da bu senaryo içinde figüranlık yapıp bocalamak düşer ve zararı sadece çalışan çeker... Bunun ispatı da onlarca yıl süren sabit sendika yönetimleri ve sözde  en hırslı  ve mücadeleci görünen yönetimlerin bile değişen iktidar ve işveren profiline rağmen yönetimde kalabilmesi ve  anlaşma sağlayabilmesidir... Bazıları buna başarı ve profesyonellik demekle bu ülke ve coğrafya gerçeklerine rağmen ancak kendilerini kandırırlar... O yüzden gerçekleri görmekle beraber bireylerin mutlaka bir gün Hakkın batıla üstün geleceği umuduyla fikir ve çalışma içinde olması gerekir ki bu kişi ve toplum huzuru ,geleceği ve dirilişi için şarttır... 0
  • Personel 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:34:15 305 Dahi desteklemedi sizi. Düşün artık bu milletin sırtından. 5
  • ayçin aga 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:33:24 ayçin ağa artık git,tk bize senden daha çok sahip çıkacak herkes bunu görecek,bas git artık. 9
  • Pilot 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:31:19 Saka gibi ... Bu saate gelinmis, durum ortada , hala istifa etmek yerine kendini kandiriyor Aycin.. Hayirlisi .. 6
  • rezil 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:30:34 Bırak ayçin ağa istifa et.İstifa etmek erdemliktir. 6
  • son dakika 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:29:02 çarkçı aycin ve adamları özel bir uçakla atatürk hava limanından ayrıldı, uçağın rotası iÇin olacağı tahmin ediliyor HANGİ çin ayçinnnnnn :))))) iğrenç oldu dimi:)) 6
  • Kaptan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:28:01 Burada grev için olumsuz konuşanlar muhtemelen yönetimden beklentisi olan insanlar, birazdan dökülecek tüm uçuşlar, o zaman göreceğim ben de bu yalakaları... Hala anlamamışsınız! Herkes tüm haklarını kaybedecek, o zaman böyle konuşanlar kafasını vurur duvara, beyefendiler de görecektir sizi bekleyin :)) 6
  • Ezikler 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:27:49 Buradaki başta yalaka tayfası ve ezik faydasına sesleniyorum. Ömür boyu esaret altında yaşamaya mahkumsunuz. Utanarak söylüyorum ki; Atatürk'ün öğretemediği köleliği size bu insanlar öğretmiş!! 9
    • km 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:41:50 hooppp atatürk'e de bağlandı mevzu şimdi tamam oldu işte. bu eksikti çünkü 0
  • 738 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:27:04 Ne grevi atılla bey sen önce samimi ol uzerındekı soru ısaretlerını kaldır sonra bizi grev çağır hak hukuk diyorsun ama sana sorulan soru olunca tık yok NE GREVİ YAA? 5
  • neco 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:22:56 ücretleriniz ülke ortalamalarının üzerinde zaten. kendi iç problemlerinizi ise vatandaşa yansıtmadan iş hukuku ve müzakereler ile çözmeniz en doğrusu. gereksizce bir eylem grev. 6
  • yazik ucanlara 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:19:22 bugun ucuslara gidip ikiyuzlu davranip- biz ucuyoruz da insallah yerde olaylar karismistir grev suruyordur beni yapamadigimi cesur meslektaslarim yapiyordur insek te mutlu haberi alsak diyen asagilik kontrol kabin amirleri siz hic inmeyin o ucaktan katilmayin aramiza O.H ve buket 11
  • Gülerim 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:16:57 Ben şimdi bu mesaja gülerim...:))))))))))sen demedinmi grev 15 mayıs 03:00 başlayacak.Gereken dersi almadınmı atilay ağa şimdi kalmışsın grev yeni başıyor diye teraneler yapıyorsun.Bir sendika bu kadar rezil edilemez.Yeter artık diyorum birazcık gururun varsa istifa eder gidersin. 4
  • Uçuş emniyeti 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:16:50 Uçuş emniyetinin riske atılmamış olmasını dilerim. Ekonomik temelli haklarını düşünmeyip birlik olmayan Çalışanların ( ünvanı ne olursa olsun ) kaybetmeye mahkum olduğu çok açık şekilde dışarıdan görülebilir ve kanıtlanmış bir olgu. 1
  • km 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:15:38 Calisana sorulmadan tamamen kendi insiyatifiniz dogrultusunda aldiginiz grev karariniz var. Biz zaten kuklayiz ne olursa yap uyum sagla ee..gercekten tum kabini dusunerek mi aldiniz sendika olarak bu grev kararini yoksa sadece 29 mayista bozulan imajinizi duzeltmek adina mi?bence tamamen imajiniza yonelik bi karar bu...eger binlerce uyeni dusunseydin gercekten bu kadar inatlasmayip yeni 305 ler olacagini gorerek burnunun dikine bu kadar körü körüne gitmezdin ve bu kadar sendika üyesini bu kadar strese maruz bırakmazdın..düsüncesizlik örnegi.. 5
  • x 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:14:31 yeter artık üyelerine işkence yapma. 600 sefer yapılmış nöbetçiler bitmemiş kokpitten hiç kabinden çok kısıtlı katılım olmuş. bu durumda 20 yaşındaki genç arkadaşları üzme artık bitir şu işi. Stresten ve korkudan helak oldu gencecik insanlar. Israrın sendikasız bir THY ye yol açacak bu işin vebali senin üstünde olacak. 3
  • gulf 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:13:17 Atilla gider öbürü gelir bundan sonra öbürü gelse ne olacakki, bu konuda sendika kaybetti diye sevinenler anlamalılarki aslında kendileri yani tüm çalışanlar kaybetti sendikalı yada sendikasız bütün hepsi kaybetti. Bir sonraki sözleşmeye yeni bir sendika başkanıyla girildi ve ücret konusunda anlaşılmadıysa yada kazanılan bazı haklar gerisin geri alınacaksa sizce elinde grev kartı bulunmayan yeni bir sendika başkanı THY nin bu isteklerini geri çevirebilecekmidir. Ne yazıkki hayır arkadaşlar. Kazanılmış tüm haklar birer birer elinizden alınacak buna sesde çıkaracak gücünüz olmayacak çünkü işveren sizin GREV yapamaycağınızı biliyor. Ayrıca işveren grev nasıl kırılır artık bu konuda eskisinden dahada tecrübeli. 2
  • yarın yarın :) 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:09:44 asıl etkisi öğleden sonra görülecek..asıl etkisi yarın görülecek diye diye avutuyosunuz kendinizi:) devam edin greve 45 gün sonra görülecek asıl etkisi uçaklar yerde kalıcak..devam devam ahahah :) 3
    • kelebek etkisi gibi 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:49:37 asil etki yarin olmazsa diger gun o da olmadi bir gun mutlaka gorulecek.bu neyin kafasi 0
  • çadır 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:08:37 geçerken uğrarız başkan.. :) 0
  • Komik sendika 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:06:30 BU NE YUZSUZLUKTUR YAHU 16000 kiside 200 kisi ucusuna gelmemis ,hala grev diyorlar.o 200 kisiyide atarlar bi sekilde 2
  • götür 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:06:07 Rezil ettin sendikayı ne bekliyorsun daha sendika ağası çadır kurup masraf gösterip birazda nemalanalım diyorsun yani.Ben hakkımı helal etmiyorum .Ahirette 16 bin kişi yakanı bırakmayacak.Yazıklar olsun sendikayı ne hallere getirdin........ Grev düşmüştür arkadaşlar rahat olun.Onlar yarın çadırda 30 kişi olsunlar büyük başarıdır bence. 3
  • nefret 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:03:52 Istifa et Aycin!!biraz gururun varsa git 3
  • 5 ÇAYI 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:01:30 ATİ HAZIRLAN 5 ÇAYINA GELİYORUZ ÇADIRA:))))))))) 1
  • offffffffff 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:00:44 carsamba pazarindan kalan , sagda solda kalmis eski tufekleri almis genel mudurluk onunde aciklama yapiyorsun ustune birde cadir kurcakmis. bugune kadar acilmayan izci kampini mi hayata geciriyorsun. sulu kule merasim takimida gelcek mi? yeter artik seni ve ekibini gormek istemiyoruz. gule gule pos biyik atila ve ekibi 6
  • yeter 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:00:29 Bu grevi sonlandırın artık hepimizin hayatlarında yeterince sorun varken bi de calısanların haklarıyla oynamayın.Atilay Aycin artik su inadı bırak ta THY ile masaya oturup adamakıllı tavır sergile.yeter artık bu kaos ortamı,bu belirsizlikler..Bizler insanız yeter... 4
  • grevimiz onurumuzdur 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:59:23 bu akşamki e.r seferlerinde yarınki e.r seferleri arasında geçen sürede herşey netlik kazanacak..bence çok acı bir ders alacaksınız . yönetim olarak ...çünkü kokpit ve kabinden katılım çok yüksek olacak..dün binlerce polisle sabahki uçuşları kurtardılar katılım az gibi gözüktü.ancak kazın ayağı öyle değil..nerden mi biliyorum..?yarın akşama görüşmek üzere... 11
    • ???? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:03:21 Hep sonra hep sonra.Sabah öğlen netleşecek. öğlen akşam netleşecek, akşam yarın netleşecek. ama 500 sefer yapıldı sorunsuz. Grev bitti bitti.!!!! Oyununuz bozuldu. 8
    • ???? yazana 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:07:31 çalışanın anayasal hakkı olan grev hakkını kullanmasını oyun bozuldu diye tanımlıyorsanız, en büyük oyuncu insanların gözlerinin içine baka baka yalan söyleyen thy yöneticileridir bunu bilesiniz. 6
    • polis? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:12:39 polisleri mi yolladılar uçucu ekip olarak? 1
    • Personel 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:19:53 YArın akşam bu söylediklerini yersem o zman görürüm seni. Şişersin o zamanda.. Sabahtan beri sadece kendinizi kandırıyorsunuz. Başlamadan biten bir grev için ne kadar umutklusunuz. Atilay gibi ne idiği belirsiz birinin ardından gitmek size fayda getirmez dostum... 2
  • Mantık 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:58:27 Atilay Ayçin ; birkaç saattir takip edemiyorum haberleri ; grev bitmiştir dedim; siz çadırdan bahsediyorsunuz. Sabahtan beri aynı şeyi söylüyorum ; arkanızda 305 i toplayamazken ; hangi çadırı nereye niye kuruyorsunuz ? Görevinizi hakkı ile teslim etmek için hala geç değil. Böyle bir karar alsanız; yanınızda daha çok insan olur :) 6
    • piknik 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:05:43 piknik, yağmur altinda ya da izcilik oyunu gel de gulme 0
  • Grev kırılmadı 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:57:50 Bugün kabin hizmetlerindeki müdürler ve kontrol amirleri ve alıştırma uçuşu yapmamış eğitimi bugün bitirilmelk zorunda bırakılan parttime ucucular UÇUYOR.PEKİ NEREDE ESKİ AMİRLER VE MEMURLAR ????ONLAR GREVE BAŞLADILAR YARIN DAHA KÖTÜ OLACAK UÇAKLAR KALKAMIYACAK 7
    • amirler 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:18:14 ben uçuşa gitmedim mal gibi bizim dönemin hepsi gitti nöbete. nöbetten off çıkıyor millet. amirlerin neredeyse hiçbiri greve destek vermedi. Amerika ve japonya uçuşları bile etkilenmedi. Maalesef parttimeları görevlendiriyorlar lafı yalan. Kandırdılar bizi. Ekip odasında arkadaşın varsa whatsuptan fotoğraf atsın. Ben fotoğrafı görünce beynime kan sıçradı. Dün akşam sendika binasında slogan atan, esen gürleyen insanlar şu an nöbette. Fotoğrafta gördüm. Ben de 07.00L nöbetime gitmedim evdeyim :( 2
  • halay 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:57:13 Ayçin ağa halayda olacakmı çadırda? 2
  • BUNU KAYDEDİN 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:56:19 BU YORUMUMU Bİ YERE YAZIN,,SENDİKA BİTERSE EN FAZLA 6 AY SONRA,,THY.KABİN A.Ş ÇALIŞANISINIZ BUNU UNUTMAYIN,,SON ŞANSINIZ,,BAKIN BAKANLAR BİLE CAYIR CAYIR ŞU AN KULİS YAPIYOR TV LERDE SAKIN KANMAYIN,SON 48 SAAT ÇÖZECEK HER ŞEYİ ,İPTALLER BAŞLADI,,ER SAATİ YAKLAŞIYOR,,ŞİRKETİN ELİNDEKİ STOK MEMURLAR EN FAZLA BİR GÜN DAYANIR,,HADİ SABIRLA , CESURCA ,AZ KALDI İKİ GÜN SONRA ZAFER ÇALIŞANIN OLACAK,,YOKSA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN 3
  • ? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:55:13 parktaym,stajer ve yeni mezun olan personelden şikayetler var.özellikle yeni mezun olanlar istifra edenmi,yolcuya hakaret edenmi yeterli hizmet verememeleri.sn atilay başkanım bunlarıda dikkate almanızı rica edrim.dökülmeler başladı.daha ilk seferlerinde. 6
  • :)))))))))) 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:54:40 Güldürdün beni atilay.Bir sendika bu kadarmı rezil olur yazıklar olsun size verilen aidatlara.....sendika bitmiş hala grevden bahsediyor..... 4
  • CARSI 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:52:06 greve karsi.cadir ne ya..imzalayin sunu sonra gidin nerde kuracaksaniz kurun cadiri 5
  • ....! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:50:59 Selvi gibi ümitler, Döndü birer iğdeye. Geçti bor'un Pazarı, Sür Eşşeği niğdeye. 4
    • ???? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:57:42 Aynen öyle kardeş. Bunlar hala grev diyor. Ortada grev mrev yok. THY personeli çalışma hakkını kullanmıştır ve grevcilerin oyununa gelmemiştir. 5
  • trajikomik 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:50:23 bu kadar komedi ve kepazelik olur madara oldu sendika millet bir yeriyle gülecek bunlara 5
  • Maalesef 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:50:05 Son nefes... 3
  • çalışan yakını 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:49:23 sendika adam gibi bir ekip kurup çalışma bölgelerine yeterli sayıda temsilci ve grev gözcüsü gönderseydi bugün kazanan taraf olurdu ama ne yazıktır ki sabah gerek genel müdürlük gerekse b kapısında o kadar aciz bir görüntüsü vardı ki sabah durma bakıp karasız olan ve greve katılacak olan kişiler bile girip çalışmayı seçti... grev bu kadar oldu bittiye getirilecek bir dayanışma değildir organizasyonu zayıf olan sendika ne yazık ki kaybetti... ben bizzat biliyorum en son güne kadar bazı bölümlere temsilci bile gitmedi... sonrada sahip çıkın diyorlar sendika önce sen çalışanına sahip çık sabah 08:30 da iş başı yapılan yerde bir tane grev pankartı bir tane adam olmaz mı ya yazık sadece yazık... 1
  • İsim / Rumuz 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:49:07 Aksam olduuu aksamm yeter artik akan gozuaslarimiz git imzala su TISi vee bas istifanii neyin inadi bu olmadi iste basaramadik basaramadin... 1
  • hafıza kaybı 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:48:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • ARTIK YETER 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:48:32 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • sonuc ? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:48:05 Simdi grevin amaclari ucaklarin yerde birakilmasi , bu sekilde iscinin hakki korunucak diye dusunuyorsunuz . Peki o ucaklarda ucan onlarca , yuzlerce iscinin durumu ne olucak , onlarcasi belki isini kaybedicek , yuzlercesi izinlerinden zamaninda donemedigi icin kapinin onune konucak , yuzlerce , binlerce , onbinlerce insan cok farkli nedenlerle magdur olucak . Bunlarin sonuclari acaba sendikanin umrunda mi ? Mesela soyle yapsalar olmaz miydi , herkez ucusuna gitse ama servis yapilmasa ? Siz insanlari da magdur ediyorsunuz buna hakkiniz yok !!! 2
  • AYÇİN İSTİFAA 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:48:00 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • yeni bi birlik 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:46:42 bişey demek için erken diycem ama durum çok kötü sendika açısından. anlaşılan bu yönetimin kendine çeki düzen verme gibi bi kaygısı da yok. bence çalışanlar aralarında örgütlenip alternatif bi birlik kurmaları gerekiyor. böyle büyük bi şirkette sendikasız olmaz. ancak bu sendikayla da olmaz. bu insanlarda thy çalışanlarının hakkını savuncak basiret yok. ideolojik zihniyetten arınmış, şirket yönetimine ön yargıyla yaklaşmayan sadece ve sadece üyelerinin hakkını arayan bi birliğin oluşması gerekiyor. niye yeni bi yapılanmaysa başta da dediğim gibi, bu sendika yönetimi koltuğunu kolay kolay bırakmaz. bıraksa da gelecek zihniyet değişmez... 1
  • Goddak 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:46:02 Gidin sunu imzalayin yaaa..kampa sonra cikarsiniz! 3
  • yolcu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:45:10 ohhh çaya geliriz bak kuru pastada varsa tabi... 1
  • çalışan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:44:05 grev başlamadan btmiştir bunuda başaramadılar 1
    • isimsiz 17 Mayıs 2013, Cuma 12:28:45 Yani, siz çalışanlar başaramadınızzzzz! 0
  • ayıp! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:42:00 grev grev diye ortaligi bir birine katan ama is ciddiye binince kendilerine bu vazgecemedikleri haklari taniyan sendikayi yari yolda birakanlara ayip! 0
  • Hava is yeter 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:41:57 Hava is sendikası tutumun en bastan beri yanlıştı geniş katılımlı ve her çalışanın destegini almadan nasıl böyle bir grev kararı alırsın . Bütün personelini boşu boşuna gerdiğin yeter . Kendini şimdi daha beter bir duruma soktun ve kendini itibarsizlastirdin . 2
  • bir_İstanbullu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:41:06 Grev Çadırı'nı anladım da, anlayamadığım çadırın etrafına kimleri toplıyacaksınız? hangi iş kolundan toplayıp oraya getireceksiniz? Haa bir de o kastettiğiniz üyelerinizi neden saat 10:00 ile 17:00 arası oraya getireceksiniz? Gelecek olan olsaydı bugün giderdiler oraya.Yoksa tarafınızdan bir TEHDİT olayı mı oldu? 1
  • Yeter 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:40:52 Yeter ayçin bey, kaç kişi bekliyordun kaç kişi geldi, çalışan orana bak istemiyoruz işte grev, uzatma git imzala artık. Uzattıkça batıyorsun. Bitti buraya kadarmış de artık. 9
  • Tiryaki 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:39:44 AĞAM, çaylar demli olsun yarın çadırdayım... 6
    • bizede çay varmı? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:49:08 gel çadıra , nereye kurucan o çadırı çok merak ediyoruz kapının önünde marmara bölgesinin tüm çevik kuvvet polisleri geceden beri nöbet bekliyor gelde copu vursunlar kafana belki o zaman aklın başına gelir saf seni , sen çadıra gelene kadar söyle o pala bıyığa bir an önce istifa etsin gitsin.Az kaldı polisten dayak yemeden önce personel dövecek o beceriksiz palayı... 4
    • VASFİYE 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:51:26 NE ÇEKTİN BE ATİLAY... ÇADIR MI KURACAN? DÜN ÇOK ISLANDINDA ONDAN MI? YAĞMUR BİTTİ YAA YAVRUM. GREV DE BAŞLAMADAN BİTTİ. ÇADIR KURACAN DA NAPACAN. ÇOK ÇEKTİN BE ATİLAY. ... HIII. UÇAKLARA MI DOLUŞTU ÜYELERİN... DİNLEMEYE GELMEDİ Mİ GRUPLARIN .ÇOK ÇEKTİN BEE. ÇEKTİRDİN DE AMA. HADİ GİT ARTIK. ÇADIRDA KOMİK OLMA. 2
  • çalışan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:39:38 Sendika yönetimi İSTFA.... GİDİN İMZALAYIN VE ÇALIŞANI ATEŞE ATMAYIN. AYÇİN İSTİFAAAAAAAAAAA.. 13
  • ne gerek var 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:37:44 Bence sendika başkanı gitmeden önce bir iz bırakmak istiyor.. Fakat aklı başında kimseyi ikna edemiyor.. 8
  • etik değil 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:37:29 yağtığımız yorumları yayınlamayacaksanız,burdan yorum yapın linkini kaldırın lütfen. 5
  • GİT ARTIK AYÇİN 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:37:25 HAVA-İŞ DE YENİ SEÇİM İSTİYORUZ.ATİLLA AYÇİN ŞAHŞİ EGOLARI İÇİN TÜM ÇALIŞANLARI RİSKE ATTI.BİZLER GREV YAPMAK DEĞİL HAKKIMIZI ALARAK KENDİMİZİ EZDİRMEDEN ŞİRKETİMİZİ YÜKSELTMEK İSTİYORUZ.AYRICA SABAHTAN BERİ HERKES KOŞA KOŞA GÖREVİNİN BAŞINA GEÇTİ.SEN DAHA NEYE DAYANARAK İNAT EDİYORSUN , HATALI YÖNLERDİRDİĞİNDE VE SONUÇTA İŞİNDEN OLAN 305 KİŞİ İÇİN 16.000 ÇALIŞANIN KADERİ İLE OYNADIN...İSTİFA EDİN VE GİDİN ARTIK İŞÇİ DÜŞMANLARI SİZİ.İSTİFA ETMEDEN SENDİKA AVUKATLARI VE ATİLLA AYÇİN SERVETLERİNİ AÇIKLASINLAR BODRUMDAKİ GİZLİ ARAZİLERİNİ AÇIKLASINLAR !!! VEHBİ KOÇ OLSAN BU KADAR SÜREDE O SERVETİ YAPAMAZSIN BE SENDİKAYI BİTİRDİĞİN YETMİYOR GİBİ 7 SÜLALENİDE ZENGİN ETTİN AYÇİN EFENDİ YAZIKLAR OLSUN SİZE KANDIRDINIZ TÜM SİZE GÜVENENLERİ.SENDİKA AVUKATLARIDA İŞTEN ATTIRDIKLARI PERSONEL SAYESİNDE ZENGİN OLDULAR HAKKIMI HELAL ETMİYORUM SİZE GÜVENENDE KABAHATTI SİZİN YÜZÜNÜZDEN EKMEĞİMİZDEN OLDUK... 5
    • yolcu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:48:16 sendika başkanı işçi değil ki: patron kaç tl maaş alıyor..sendikanın yıllık geliri gideri nedir? açıklayacak babayiğit varsa çıksın açıklasın ...kaç yıldır koltuğu bırakmıyor..ben tahmin ediyim aylık 25.000 tl ve harcırahlar yolluklar şahsi giderler aylık 40000 en az...kim takar işçiyi... 2
    • !!!! 17 Mayıs 2013, Cuma 12:46:30 Sosyal anlamda, hiç bir şeyden haberiniz yok. O yüzden, durmadan suç işleyip, baltayı taşa vuruyorsunuz. Hukuki olarak, iddialarınızı ispatlamak zorundasınız. 0
  • karaelmas 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:35:47 Hala neyin grevini yapiyorsun ? Kendine grev yapiyorsan anlariz.Ucaklar ucuyor sendika uyannn.Millet sizi takmiyor artik.Artik gidin basimizdan 8
  • Battınız 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:35:36 Çırpındıkça batıyorsunuz, battıkça daha da rezil oluyorsunuz. Kendinize daha fazla güldürmeyin. Ayçin git de adam gibi istifa et. Bari bu konuda işçinin istediğini yap. Daha fazla rezil olma. 6
  • ŞAKACI ATİLLA! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:35:15 HAMDİ BEY LE TEMEL BEY SİRK GÖSTERİSİ İZLEYECEKLER DESENE! SAYENDE MUTLU OLACAKLAR... 4
  • zamanı bekle 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:33:58 e part-time işçilerle başladın,mezun olmayanları acil mezun ettin göreve çağırdın yolu bile bilmiyorlardı bu saate kadarını kurtardın,şimdi mesai bitiyor göreceğiz bu günden sonrasını da. 10
    • masal anlatma 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:41:43 sefere gidenler kadrolu ve sözleşmeli kabin memurları sizin bu hikayenizi kimse yemez , dedikleriniz yalan hadi gerçek olduğunu farz edelim uçaklarıdamı parttime kabin memurları kaldırıyor tüm pilotlar uçuşa geldiler sen kime ne masal anlatıyorsun...Herkes işinin başında işi olmayanlarda şirketi karıştırmaya çalışmakta... 2
    • SEN BEKLE BEKLE!!! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:43:49 Önce bakın sabah neler olcak dediniz, baktınız grevi tınlayan yok, uçaklar birer birer kalkıyor, sonra öğlene çektiniz, gene olmadı akşam dediniz!!! güldürmeyin kendinizi!!! işler tıkır tıkır yürüyor, insanlar ekmek teknelerine sahip çıkıyor..haydi başka kapıya!!! 3
    • Bankacı 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:19:37 Ben bir vatandaş olarak diyorum ki, Allah size güzel bir rızık vermiş onuda kaybedeceksiniz.Sonra Tekrar Allah'a dua edeceksiniz.Allah insana akıl fikir vermiş yanlış yapıp ta ekmeğinizden olmayın.Bu ülkede ki bütün sendikacılar milyoner bir tane fakirini görmedim.İnanın kimse değişilmez değildir biri gittimi yerine yüzlerce aday var,2000 tl net maaşla oraya üniversite mezunu onbinler gelir aklınızı başınıza alın.O şirketin sahibi siz olduğunu farz edin ve işçileriniz greve gitsin ne hissedersiniz?Ben bankacıyım hergün iş için mülakata gelen yüzlerce kişi var çoüuda kaliteli üniversite mezunu,yani ben bıraksam benden daha kalitelsinide işe alırlar ,öyle artık ben değişmezim diye birşey yok en acemisi bile 2 ay da herşeyi öğreniyor.Çoluk çocuğunuzun ekmeğiyle oynamayın,Aldığınız maaşlar iyi gözümüz yok daha çoğunuda hakediyorsunuz belki ama ,elinizdekini kaybetmeyin derim. 3
  • Yolcu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:33:11 Birlik olup hakkınızı savunun her zaman. Bu şekilde kimse elinizden haklarınızı alamaz.. Uçağın kapısını eksik personelle ne zamana kadar kapatabilecekler... 4
    • yalanci 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:45:20 yalanci yolcu fin değilsin sallama hic bir yolcu böyle yazmaz o uçtuğun bakar 3
  • F/O 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:32:34 Sokakda görsem yolumu değiştirecğeim tipler güya benim hakkımı koruyor, çok komik gerçekten! Almışlar yanlarına gerçek hayatta dışlanmış ne kadar marjinal grup varsa adımıza açıklama yapıyorlar, bu işe dur denmeli. Bİrazdan cemaatçi damgası yalak damgası yicem, hayır arkadaş ben agnostik, ülkesinin çıkarlarını korumak isteyen bir pilotum, kokpit bu saçmalığa destek vermeyecek! Hükümetten fazla hazetmeyen TSK kökenli meslektaşlarım bile dalga geçiyor grevinizle. 15
    • ???? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:37:00 Bu grev tamamiyle ideolojiktir. 305 kişinin hakkının arandığı yada şartların düzeltilmesi ile bir alakası yoktur. Sendika başkanı ve yandaşları tamamiyle ideolojik nedenlerle toplanmışlardır. Grev yaptığını iddia edenlere bir bakın. Çoğu marjinal sosyalist komünist gruplar. Dışarıdan getirilen taşeron kişiler. Ama THY personeli onlara itibar etmemiştir. Seferler aksamadan devam etmektedir. 9
  • kazım 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:31:06 akıl tutulması bu heralde.. 5
  • ???? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:30:48 Son çırpınışlar. Grevin olduğu falan yok. Bunlar kendi kendilerine gelin güvey oluyor. Yarında sonraki günde seferler aksamadan devam edecek. Boyunun ölçüsünü aldın mı Hava-İş. 9
  • Dalga? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:29:29 Şakamı yapıyorsunuz? Ya adam akıllı birlik olun;ki yok göründüğüne göre yada bırakın bu boş sevdayı.... böyle grevmi olur,açında Türk filmi seyredin öğrenin bari..... 9
    • Aynen 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:44:14 Ne içtiysen bizede ver Ayçin birazda biz tozpembe görelim dünyayı diicem ama bu saatden sonra Ramazanda iftar çadırı kursan tek bir çalışan bile gelmez oraya. 4
    • ? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:19:53 aynene cevap :sen ramazanda oruç tutuyormusun hiç sanmam.kul hakkı yiyen ne üç ayları bilir ne ramazan ayını nede ramazan çadırını.ayrıca senin gittiğin kastrodaki çadıra benzetme. 2
  • pala istifa!! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:29:03 Bu grewin basarili olamadigi gozukuyor artik personeli daha fazla strese sokmadan ya uzlasin yada gorewi birakin.. 5