Hava-İş Başkanı Tatlıbal'dan sert sözler

    Çok beğenilenler

  • the end (lutfen yayınla) 16 Şubat 2018, Cuma 16:49:03 bu meslekte sürekli mağdur bir kesim vardır ve bozgunculuktan beslenirler. dillerinde sürekli kokpitin maaşı, kabinin maaşı konuşur dururlar. iş hak aramaya geldimi de sesleri çıkmaz. biz ise senelerdir bu işi kabini kokpiti tekniği harekatçısı kötüleşen her türlü şarta ragmen uyum içinde yapmaya gayret ediyoruz. içimizdeki art niyetli azınlığı ise toplumun her kesiminde de mevcut olduğu için görmezden gelip işimizi yapmaya çalışıyoruz. şimdi birileri çıkmış hak arayışımıza iftiralarla dolu biçimde bir sendika başkanına yakışmayacak üslupla karalamaya çalışıyor. madem havasen kötü sen niye iyisini yapmaya çalışmadın? madem havasen menfaatçi sen niye hakkımızı korumak yerine müteahhitliğe bulaştın? madem demokrasiden bahsediyosun sen neden kamyoncularla kazandığın seçimi demokrasi sayıyorsun? sen önce veremediğin hesapları ver sonra birilerine hesap sormaya bak. 10
    • Beginning of the end 16 Şubat 2018, Cuma 20:37:11 Siz paranıza kıyıp da hangi gün sendikamızın arkasında durdunuz. Bu yönetim zaten bi enkaz devraldı. Geldiği günden bu yana yürüyüş yapsa 10 taneniz yanında yürümezdiniz. Geldiğinden beri sarı sendika diyip durdunuz. Şimdi 'neden yapmadın' lafını söylemeye hiçbirinizin hakkı yok. """Sendikaya aidat vermekle sendika desteklenmez."" İşverene sendikanın güçlü olduğu mesajı hissettirilir. Bunu hanginiz yaptınız ? Sendika tek başına hiçbişey yapamaz. Gücü üyesinden gelir. Ama sayenizde sendikamız hiç güçlenemedi. Şu saatten sonra havasene giderseniz bizler mutlu oluruz. Ama sakın tükürüğünüzü yalamayın. Sakın geri havaiş e gelmeyin. Bari şimdi biraz erkek olun. 35
    • (lutfen yayınla) 17 Şubat 2018, Cumartesi 07:39:09 bu ne şımarıklık arkadaşım? hem para ver hem türlü hukuksuzluğuna işbilmezliğine vasıfsızlığına ragmen arkamda durulsun iste, oh ne ala muala. ozru kabahatinden beter. çıkın artık şu fantezi dünyanızdan, bırakın bu ucuz delikanlılıkları. gel bunları yüzüme söyle desem gözlerin sulanır. geri dönme konusuna gelince; körler sağırlar birbirini ağırlar hesabı siz yolunuza biz yolumuza 0
  • Cift Yatakli Oda 16 Şubat 2018, Cuma 11:58:01 Mevcut Sendika zamaninda bakalim neler oldu . Amerikalar ve Uzak Dogularin istirahati 24 saate dustu , kabin memurlari “gerekli goruldugu takdirde iki kisi ayni odada kalabilir” maddesi eklendi , FTL soylemeye gerek yok ,7 gun ustuste ucus artik hak, yati paralari kirpildi, ayni gun cift mesai acilisi da cabasi . Bu arada cok guzel Bolu Abant gezileri yapildi hak yemeyelim. Paralel evrende , Charter da ucan kabin memurlari 350-400 euro’ya cift kisi ayni odada kalirken burada hala “kaptanlara guvenmeyin” diyen 10.000 lira alan “muhteremler kabin memurlari” var . Kokpit kalifiyedir , isteyen ve basarili olan gerekli standarttaki pilotlarimiz “uluslararasi” sirketlere gitti gitmeye de devam ediyor (Qatar Emirates Etihad) . Aynisini yapabilecek kac kabin memuru arkadas var merak ediyorum. TUTTURMUSSUNUZ BIR TURKU , KOKPITE GUVENILMEZ DIYE , Guvenmeyin , selam vermeyin . DUNYADA BASKA HIC BIR HAVAYOLU , SIZLERE TURK HAVA YOLLARI KADAR MAAS VE SOSYAL IMKAN VERMEZ ama hala GREV YAPIP Sirketi zora sokma derdindesiziniz . Cok KALIFIYE ISENIZ , buyrun yurtdisina , bakalim sizi kim adam yerine koyup ise aliyor. Mevcut sendika “borclanma yetkisi” aliyor bir de ustune topraktan insaatlara giriyor , ustune yeni sendikaya laf cakiyor . KAMYONCULARLA SIZE HAYIRLI INSAATLAR HAYIRLI SATISLAR . Bakin bakalim yaza kadar kac PILOT kaliyor “eski” sendikanizda. 3
    • Tebrikler 16 Şubat 2018, Cuma 13:11:53 Super yazmissiniz bastan asagi altina imzami atarim harika aciklamissiniz! 1
    • Hakkini alan sesini cikarmasin 16 Şubat 2018, Cuma 15:17:17 Öyle mi? Bize hakkımızı veriyor şirket diye sesimizi çıkarmayalım herşey eyvallah diyelim senin gibilerde gelsin burdan boş muhabbet yapsın. Neymiş charter 400€ veriyomus ona bakarsan tarla ilaclayan uçağı unutanlar da var belki 500$ a. Onu bunu bırak ta hakkına sahip çık cikamiyosan bas git körfez ülkelerine zira başka havayolu da almaz seni araplardan başka 6
  • Tüm yorumlar

  • edep yahu 19 Şubat 2018, Pazartesi 23:09:53 Sayın mevcut sendika, tüm çalışanlar aynı güzel Aile'nin birer üyesidir. Menfaat çatışmaları nedeniyle dilinizi bu kadar çirkinleştirmeyin ve çalışanlar arasında ASLA nifak tohumu ekemeyeceğinizi unutmayın. Ben kaptanlarımı, teknik ekipleri, ikram ve temizlik herkesi seviyor ve saygı duyuyorum. 0
  • Havasen 18 Şubat 2018, Pazar 17:26:05 Yaklaşıyor, yaklaşmakta olan. 0
  • Seviye lütfen 18 Şubat 2018, Pazar 03:12:38 Sevgili yorumcular, yapmış olduğunuz yorumlar THY çalışanına yakışıyormu? İsteyen istediğimi yapsın niye birbirinize engel olmaya çalışıyorsunuz ki? THY çalışanları kendi durumlarını değerlendiremiyecek kapasitede olduğunu düşünerek mi birbirinizi etkilemeye çalışıyorsunuz? Sendika üyeliğinde çoğunluk kabinde. Kabinden bir arkadaşın aday olur ve oyların çoğunluğunu alarak sendike başkanı olur. NOKTA. Neyin tartışması yapılıyor böyle kokpit-kabin diye? Şu okumuş olduğunuz yorumlar biz THY çalışanlarına yakışıyormu? Seviyemize dikkat edelim derim, 0
  • Hava is 17 Şubat 2018, Cumartesi 21:51:25 1.Yeni sendika tamamen iyi polis ekip planlama hep kötü polis oldu ama aslında yok bi farkları..nerdenmi çıkartıyorum.bkz:sessiz sedasız bizlere dağıtılmayan tadil sözleşmesi..2.cogunlugunu kabin kokpit ekiplerinin oluşturduğu(%70)sendika ise ters orantılı olarak yaklaşık %30 ile temsil edilmektedir.boyle birsey dünyanın hicbiyerinde rastalayamazsinizki sendikalasmayi savunun ama bu şekildeki bir temsille bu sendikayı hic savunmayın..3.Sendikanin asli işi taşeronluk ,müteahitlik,organizasyon yapmak değildir.isci ile işveren arasında köprü görevi kurarak esas olarak mevcut işçi haklarını güçlendirir..varmi?tadil sözleşmesiyle(detaylarını yazmıyorum,Ben zorda olsa buldum elden)mevcutlarini kaybettik....daha bu liste uzar..once okuyun troller sonra yere basan yorumlar ltf.bir not daha:kaptan olarak yaziyorum bunu:kokpit+kabin+teknik bir vücudun omurgasıdır..kimse kimseyi hor görmez ve kokpitte bu böyle bilinir.meslektaslarima saygilarimla... 0
  • Misafir 17 Şubat 2018, Cumartesi 21:36:08 Anadolu yakası Sezgın uzun devam edıyormu 0
    • He ediyo 18 Şubat 2018, Pazar 13:45:43 Napcan? Yazacan mı??? 0
  • Baştan sona yalan 17 Şubat 2018, Cumartesi 18:40:14 Hiç kimseye dava açılmadığı, açılsaydı bunun en az 2 yıl süreceği ve personelin mağdur olacağı kendi internet sitelerinde yazıyor. 0
    • Doğru 01 Mart 2018, Perşembe 20:35:10 Tebrikler vallahi ben de görmüştüm kimse göremez sanmıştım ama dava açtık olayı baştan sona yalan! Thy gibi bir kurum mahkemelerle adının kötülenmesini isteyecek kadar aptal bir şirket değil 0
  • Kokpit 17 Şubat 2018, Cumartesi 16:46:09 Ucagin ucmasinda gorev yapan bizlerin, yani kabin kokpit teknik dispec, load master ve ilgili herkesin hali, degeri milyon dolarlar olan bir ucagi,icindeki degeri bicilemeyen canlar ile birlikte bilinen ve ongorulemeyen risklerle yonetmeye calismamizin nsil bir is oldugunun bilinmesi ile anlasilabilir diye dusunuyorum. Bu isimiz, gergini yapacagiz elbette. Ancak kokpitin gereginden fazla para alan simarik ucak soforleri, kabinin de temini cok kolay olan ucak garsonlari gibi gorulmesi cok rahatsiz edici. Ben simarik kokpit surucusu degilim, bikyim artik bu 0
  • Sensen 17 Şubat 2018, Cumartesi 16:39:25 KABİN KOKPIT AYRILDI ,KABINSEN VE KOKPİTSEN HAYIRLI OLSUN. IYIMISEN HOSMISEN... 2
    • Cahal 18 Şubat 2018, Pazar 12:10:21 O dedigin olmaz cahal. Sayisal olarak eksik olurlar 0
  • Oyuna gelmeyelim ( lütfen yayınla ) 17 Şubat 2018, Cumartesi 13:35:54 Yıllardır kabinle kokpiti birbirine düşürmeye çalışıyorlar bunu hepimiz biliyoruz. Biz birlik olursak çok kuvvetli oluruz onu bildikleri için yapıyorlar. Bu sendika geldiğinden bu yana en çok yara alan biziz . Her geçen gün sürekli hak kaybediyoruz. Bu şartlarda hepimiz çok mutsuzuz. Geçmişi bırakalım artık birlik olalım. Şimdi bir şeyler yaptık yaptık yoksa bir daha şansımız olamayabilir. Yeni sendikayla ya da bir başka sendikayla olsun olmasın artık bir şeylerin değişme vakti gelmedi mi? Bu sefer herkes elini şu taşın altına koysun. Bir KA. 0
  • Mert 17 Şubat 2018, Cumartesi 07:45:49 Neredeyse hergün hatta görevini sürdüren bir TK çalışanı olarak şunu söyleyebilirim: Yeni sendikaya yoğun bir ilgi görüyorum. Şu an kaç üyesi var bilmiyorum ama 1 kişi üye olduysa 5 kişi de uygun zamanı bekliyor durumda şu anda. Mevcut sendikadaki bu saldırganlık ondan saniyorum. 0
  • Murat 17 Şubat 2018, Cumartesi 07:38:54 Başkana sorular: 1- Grevde bunların bir tanesi bile destek vermedi diyorsun. Yanında senible omuz omuza çalışan bir suru kaptan var. Bunlar da dahil değil mi bu söylediklerine? 2- Kokpit ekibi sizi hizmetçi garson olarak görüyor diyorsun. Ben senelerdir uçuyorum böyle bir şey olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Peki sen ne zaman bu ekiplerden herhangi birinde görev aldın da kendin yasamis gibi böyle bir ithamda bulunabiliyorsun? 3- bütün cümlelerinde bunlarin hiçbiri sizi sevmez işi düştü size diyerek kabin ve Kokpit arasına iğrenç bir ayrılık tohumu ekmeğe çalışıyorsun. Biz bunun farkında değil miyiz sence? 4- isteyen işçi isteyen sendikaya üye olur. bu kadar insan neden senin başkanlık yaptığın sendikadan ayrılmak istiyor onemli olan bunu anlamaya çalışmak değil mi? 5- senin Başkanlığın döneminde kaybettiğimiz maddelerden oluşan uzun bir liste var. Meşhur tadil protokolünüz sayesinde kaybedilen Haklarımız. Bu konuda ne diyorsun? 0
  • SusuzHotcup 17 Şubat 2018, Cumartesi 07:29:38 Arkadaşlar, kabinci- kabine vs gibi birçok saçma rumuzu hiçbir kabin ekibinin kullanmayacağını bilecek kadar akıllıyız. Burada yapılan yorumların birçoğunun sahte olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz. Mevcut sendika hala kokpiti suçluyor, hala algı yönetimi yapmaya çalışıyor. Bizim için hala hiçbir şey yapmıyorlar. Ben ibb üzeri dinlenme günümde uçuşa gitmekten sıkıldım, sendikayı aradığımda geçiştirmelerinden sıkıldım, aylık maaşımızdan kesilen onca paranın nereye gittiğini bilmemekten sıkıldım. Güç bizde bunu unutmayalım. Boş tehditlere kanmayalım. Fazla bir şey istemiyoruz, şundan bir sene önceki planlamal düzenini ve haklarımızı istiyoruz. Emekçilerin yanında olacak bir sendika istiyoruz işveren yanında olan değil. Bu saçma algı operasyonuna gelmeyiniz. Havasen daha iyi olacak diye bir kaide yok lakin rekabet her zaman fayda getirir. Hakkımızda hayırlısı, hepimize emniyetli uçuşlar. 0
  • Fo 17 Şubat 2018, Cumartesi 07:08:02 Sevgili havasenliler gelin tisi yapamasak bile bu arkadaşlara katılım payı vermeyelim.Adam nefret kusmuş herkese.Zannediyomusunuzki kabini en çok bunlar düşünüyor.2017 senesinde nerdeydiniz.Ben şahsım adına dilekçe bile vermicem ki 1 lira bile gitmesin bunlara. 0
  • Bişey diycem 17 Şubat 2018, Cumartesi 04:36:04 Değerli THY çalışanları, şimdi önünüzde sendikal anlamda bir seçenek daha var. Zamanında THY Teknik A.Ş nin iş kolu değişip hava-iş ten çıkmak zorunda kaldıklarında önlerinde birden fazla seçenek vardı. Herkes hür iradesiyle seçimini yaptı sonra çoğunluğu alan sendika TİS yapma hakkını elde etti. Hiç kimse seçiminden ötürü işini veya kazanılmış hakkını kaybetmedi, bunun aksini söyleyenlere kanmayın. Dolayısıyla bunun altyapısı THY de mevcut. Hiçbir sendika üyesi olmasanız bile kimse ortada kalmaz, verirsiniz TİS imzalayan sendikaya dayanışma aidatını herkes ne aldıysa siz de aynısına sahip olursunuz. Herkes tartsın değerlendirsin hür iradesini kullansın. Nedir bu yeni sendikaya gitmeyin işinizi haklarınızı kaybedersiniz, bak onlar grevde seni sattı yine yaparlar yalanları yahu! 0
  • Karar anı (Yayınlayın lütfen) 17 Şubat 2018, Cumartesi 03:53:45 İradesi sandığa yansımadığı halde HAVA-İş’ in mevcut yönetimini hala savunabilenlerin samimiyeti elbetteki YOK. Kredi çeken sendika olur mu? Olmaz elbette. Ama bunlar çekiyor. İnşaat yapan sendika olur mu? Olmaz elbette. Ama bunlar yapıyor. Askeri pilotları genel olarak iftiracılıkla suçlamak olur mu? Olmaz elbette. Ama bunlar suçluyor. Daha bir haftada 4 pilot şehit vermişken böyle konuşmak yakışık alır mı? Almaz elbette. Ama bunlar umursamıyor. Kokpit ve kabini birbirine düşman etmek için olmayan dedikodular üretmek olur mu? Olmaz elbette ama bunlar yapıyor. Tavşana kaç, tazıya tut. İşte mevcut politikanın özeti. TİS paspas olmuş çiğnenmiş, neredeyse uygulanan maddesi kalmamış. Kimin umrunda? THY personeli için uçurumdan önceki son çıkış, anlayana. 305’ e kimse adam gibi sahip çıkmadı, ne kabin ne de kokpit. Doğru mu? Doğru. 305’e sendikanın verdiği destek ihtiyacı olanlar İçin 1000 TL cep harçlığıydı. Onları yasal zemini olmayan bir eyleme kurban ettiler. Oysa yasal tepki verilebilirdi en kralından. Eski yönetim de aynı bu yönetim gibi bizim isteklerimizden ziyade şahsi ihtiraslarının peşindeydi. Şimdi karar zamanı... Ya boynumuz bükük kalacak, seçimler formalite olacak, hiç bir zaman THY personelinin istediği bir HAVA-İŞ Yönetimi seçilemeyecek. Ya da yeni oluşuma destek verilecek ve THY personelinin iradesine uygun bir sendikaya kavuşacağız. Yeni sendika çoğunluğu elinde bulunduran KABİN ekibinin desteklediği yöneticilerden oluşacak. Kokpit hegemonyası palavraları havalarda uçuyor, buna inanmış gibi görünüp yazıp çizenler biliyoruz ki SİZ KÖTÜ NİYETLİSİNİZ. Karar bizlerin, maalesef felaket senaryolarından önceki SON ÇIKIŞTAYIZ.. 0
  • %80 li 17 Şubat 2018, Cumartesi 02:33:10 Bu ne kadar saçma sapan bir açıklamadır, en son 1 şubatta getirdiğiniz tadil protokolü ile kabin ekiplerinin 2 kişinin aynı odada kalmasının yolunu açtınız, üzerine hala böyle bir açıklama getiriyorsunuz. Ben HavaSen e geçiyorum.!!! 0
  • sn kaptan a 17 Şubat 2018, Cumartesi 02:23:50 tespitlerinize bazi noktalarda katilmiyorum...öncelikle bu mevcut sendikada,reklamdan baska bir sey yapmiyor...bütün kabinde bunu biliyor...uygunsuzluklari rapor edinde falanda filan...koy bir eleman ekip tahsise tutanak tutucak uzman kural disi olduğunda...ayni anda yazsin raporunu yollasin yeni memur azini acamiyor..korkuyor kimseyi kandirmayalim....ikinciside elbette saygi duyulucak kaptanda var ama..zamaninda ucaga erkek oldugu icin ekibe almayanda oldu garson diyende....vs vs bunlari gorduk ucaktan indikten sonra elini skmadan gidende var hala...tessekkur bile etmeden...birbirimiz kandirmayalim....sorun, madem bir uygunsuzluk var...neden gec kalindi ..???sendika mutahitlik yapsin...aidatlari artirsin...kaptanlarda oy toplasin...sistem genel olarak cokmus ,kim kimi dinliyor ki,uymazsan kapi orda diyor birileri 4
    • KAPTANN 17 Şubat 2018, Cumartesi 08:56:26 Eskiden FO azarlayan kabinde kök söktüren purser da çok gördüm. Bu bahsettikleriniz eskide kaldı. THY den kaptan atıldı ceza aldı kabine uygunsuz davranışlarından dolayı. Dolayısıyla o devirler bitti. 0
    • Aynen öyle 17 Şubat 2018, Cumartesi 10:12:02 Al birini vur ötekine 5
  • Kokpit kabin ayrılır mı? 17 Şubat 2018, Cumartesi 01:47:08 Havasen’e geçen çok fazla kaptan olduğu aşikar. Kabin havaiş’te kalmaya devam ederse sendikalar ayrılabilir mi? Kafamda deli sorular. Sendikasız kalmaktan daha çok korkutuyor. 2
    • Ayrılmış zaten 17 Şubat 2018, Cumartesi 03:51:29 Km kpt adıyla yazanlar trol değilse ayrılmışlar zaten çoktan 0
    • Kabin 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:32:40 Emin ol kabin kalmaz kokpitten önce gider herşeyini kaybeden kabin kokpit deyil 2
    • Ben degil 17 Şubat 2018, Cumartesi 23:31:21 Kabinden oraya gecen bin kisiyi gecmez 1
    • Kabin 19 Şubat 2018, Pazartesi 08:09:42 E tabi akli.olan.bu sendikadan.cikar , biri demis kabinden 1000 kisiyi asmaz giden diye , ne uzucu bukadar mi beyin yoksunuyuz yani, bu kendimize hakaret yahu , mutlumusunuz bu kurallarla ucmaktan , nasil bir kafa bu ne icip de basariyorsunuz bu kurallarla calismayi , 1000 kiso gecermis ssss, yani 9000 ini mutlu , bayiliyo izinsiz adimiza imza atanlara oyle mi 0
  • Demokrasi 17 Şubat 2018, Cumartesi 00:25:03 Şu demokrasi denen, çoğunluğun hakimiyetine dayanan yönteme hayranım :) daha düne kadar aşağılanan, hizmetçi muamelesi yapılan cabin şimdi sırf sayıları ve potansiyel oy kapasitesi nedeniyle kaptanlar tarafından ek üstünde tutulur oldu, seçim döneminde millete koşan siyasetçiler gibiler, ellerinden gelse yemekleri ısıtıp onlar ikram edecek ekibe, tabi bunlar köprüyü geçene kadar, bakalım köprünün sonunda neler göreceğiz. Ama ben şu anın tadını çıkarıyorum pohpohlanmak çok güzelmiş egom tavan yaptı bu aralar, yürüyüşüm falan değişti 13
    • Hmm 17 Şubat 2018, Cumartesi 03:41:04 Kabin ekibi ayda 2 er, 1 tireli Londra 1 Barcelona üstü 17 boşyapıyor galiba. Kim yağ cekyor size arkadasım? İstediğin yere üye ol ya da olma, su an tek istenen insan gibi uçmak, iknaya gerek yok herkes kendi aklıyla karar versin, korkanlar belli bu kadarını da kabul etmiyoruz diyenler belli, konu para olsaydı üstünlük taslamak olsaydı kokpit tis ten bir oylamayla çıkartılır extra zam yapılırdı çünkü su an kokpit muadillerinin çok atında maaşla çalışıyor. Kimse para diyor mu, tepki yorgunluk, tek talep insanca koşullarda uçmak. İs arkadaşıyız kimse kimseye yaranmak zorunda değil, hepimizin amaçlı insani koşullarda emniyetli uçuş. 0
    • Doğru 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:38:36 Doğruya doğru 3
    • İşçi 17 Şubat 2018, Cumartesi 14:37:55 Kaptan dediğin de senin gibi işçidir. Bundan dolayı egon tavan yapıyorsa zaten baya varoluşsal problemin var demektir. Yazık üzüldüm senin adına. 0
    • Demokrasiye yanıt 17 Şubat 2018, Cumartesi 22:14:23 Doğru söylüyorsun kardeş ! Bildiğin Rahmetli Zeki Müren de kabincileri gördü !!! 0
  • KAPTANN 17 Şubat 2018, Cumartesi 00:01:05 Arkadaşlar hiçbir kaptan kabin ekibi için fazla para alıyor, hizmetçi yada garson diye düşünmez. Kabin- Kokpit ve Teknik. Bunlar ayrılmaz bir omurilik. bu ekibin hepsi birbirini bilir sayar ve sever. Burada HAVA-İŞ'in yorumlarına katılmıyorum. 305 için kokpiti sorumlu tutuyorlar. O gün hukuk dışı bir eylem vardı. Kaptanlar doğru olanı yaptı. Biz akşamdan sabaha hukuksuzca uçak kaldırmıyoruz diyen sendika istemiyoruz. Bunu şimdi savunan bu HAVA İŞ i de istemiyorum. Bu nasıl bir zihniyet ? HAVA İŞ bitmiştir. Kaptanlar - Kabin ve Teknik hep beraber olmalı. Ancak amaç otellerde yemek felan değil gerçek ihtiyaçlar olmalı. Ben bu sendika toplantısında konşulanları da okudum ya artık geçiyorum HAVA SEN'e 1
    • Birlik&beraberlik 17 Şubat 2018, Cumartesi 18:44:31 Geçen gün bi arkadaş thy nin 727 uçağının önünde yan yana ve kol kola girmiş kokpit ve kabin ekiplerinin fotosunu göndermişti. Kabini ve kokpiti birbirine düşürmek isteyenler utansın. 0
    • Ne terhane. 17 Şubat 2018, Cumartesi 22:16:40 Ne yapıcağını cümlenin sonunda söylemesen yorumundan anlaşılan bir şey yok . Bari kurucusu olduğunuz sendika için bile net bişeyler söyleyebilseydiniz 1
    • Merak ? 17 Şubat 2018, Cumartesi 22:33:35 Yorumları okudukça gerçekten merak ediyorum . Hakkımız yendi vay şöyle vay böyle . Ulaaaaa siz nerdeydiniz bu zamana kadar mevcut sendikanın adresini bırak telefonunu biliyomusunuz kaç uygunsuzluk bildirdiğiniz rapor var içerde bi söylesenize Allah aşkına , hep birileri çalışsın hakkımızı savunsun müneccim mi bu sendika ? İşverenin kayığına koşarken ftl toplantısından kaçarken bu kadar erkekmiydiniz , hadi dürüst olun konuşun, erkan kaptanın konusmasına cevap verin yüzünüz varsa!!! 1
    • Vay vay 17 Şubat 2018, Cumartesi 22:34:54 Erkek çooooookkk nerdeydiniz yaw bu zamana kadar , sendikanın hangi toplantısına katıldınız anca baltalayın iki yüzlüler 1
    • 305 18 Şubat 2018, Pazar 01:13:48 Bu kafayla zor hocam hala kanunsuz eylem diyebiliyorsaniz. Grev yasagina karsi katildigimiz basin aciklamasi sebebiyle bos gunumuzde isimizden atilmamis hukuksuzlukmu? Isi yavaslaran arkdaslarinsa %90 anayasa mahkemesinden ise donuslerinin onayladiginida bilmiyorsunhz sanirim. Biraz grev yasagina karsi saglam dursaydiniz basin aciklamasina gelip katilip boyunuzu gorseysik suan cok huzurlu ucuyor olurduk emin olun. Simdi bol sans. 0
    • Unutmadık !!! 19 Şubat 2018, Pazartesi 05:09:06 HADİ DİYELİM 305 HUKUK DIŞI EYLEMDİ, YASAL GREVDE NERDEYDİNİZ KOKPİT ????????????????? 0
  • Sendika 16 Şubat 2018, Cuma 23:59:41 Hava-iş bankadan kredi alma yetkisi aldımı ve şayet kredi aldıktan sonra battım yaptığım tüm girişimlerde derse krediyi üye olarak ben mi ödeyeceğim ve neden üyelere borç çıkıyor????son soru bankadan alacağı kredinin limiti nedir?kardeşim siz ticari kuruluş değilsinizki neden kredi yetkisi alıyorsunuz? Editör bunu yayınlarsan hesabını sororlar sana ama emin ol THY camiasına büyük iyilik yaparsın yayınlamak çünkü az-çok fark etmez olurda gün gelince elimizdeki maaşlardan olmayalım 1
  • Cobretti 16 Şubat 2018, Cuma 22:40:01 Sendika oylamasinda hepimiz Zeytindalina oy verdik cunku kimse mevcut sendikadan memnun degildi,uye olmak icin simdi bu korku neden 1
  • Fitnecilere 16 Şubat 2018, Cuma 22:26:40 Arkadaşlar teknik kökenli bir kokpit üyesi olarak önce teknik ile bizim aramıza fitne sokarak tekniğin elindeki hemen hemen bütün hakları aldılar. Şimdide kabin ile kokpit arasına fitne tohumu ekerek amaçları böl parçala yönet ile son oyunlarını oynuyorlar. Şu kadarını söyleyeyim eğer sabahın köründe İzmire git 10 saat sonra akşam 4 bacak( mevcut sendikanın tadil protokolü sayesinde) yapmak istiyorsanız mevcut sendikada kalın yok ben yeni sendika ile insanca çalışmak ve aileme ve sevdiklerimle zaman ayırmak istiyorum diyorsanız kokpiti kabini yeri bırakın ve birlik olun. Sarı öküz hikayesini hatırlatmak isterim. Sevgi ve saygıyla kalın.... 1
  • Farketmez 16 Şubat 2018, Cuma 21:43:18 Sadece tek birşey sormak istiyorum. Acaba Tatlıbal ve ekibi yönetime geldikleri günden beri geçen sürede kabin ve kokpit için ne yapmış? Kabin ve kokpit için son dönemde herhangi bir kazanım var mı? Adam tutturmuş 305 diye, 305 senin zamanında olmadı ki? Sen bırak 305'i, önce kendi yaptıklarından bir haber ver bakalım. 0
  • Hava is 16 Şubat 2018, Cuma 21:20:10 Hava isin kardan zarari hergecengun buyuyor. Ayda 1 milyon tl aidat eridi simdiden.... 1
  • kabinci 16 Şubat 2018, Cuma 20:59:23 Yeni sendika ölü doğdu neyin kafasını yaşıyorsunuz.Gidenlerin hepsi hava iş geri dönecek. 35
    • Trolsün 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:26:19 Hiç bir kabin memuru kabinci diye isim kullanmaz, burdaki yorumların çoğu asılsız gerçeği yansıtmıyor. Tıpkı tatlıbalın söylemleri gibi.Gerçekleri gerçek isim fotoğraflarıyla okumak isterseniz telegrama bekleriz. Fotoğraf isim ve soyismi olmayanlar orda barındırılmıyor 0
    • Arkadaşlar dikkat. 17 Şubat 2018, Cumartesi 14:42:52 Bu "kabinci" yazanlar hep sendikanın paralı kalemleridir ve dikkat ederseniz mevcut sendika lehine yazarlar hep, panik bir şekilde yeni sendikayı kötülerler. Bizden hiçbir çalışan kabin personeline kabinci demez. 0
  • Başkan gibi Başkan 16 Şubat 2018, Cuma 20:53:37 Neyin nasıl olduğunu gayet iyi biliyoruz , belgelerle kanıtlarlarla . İftira atmayın . Hep destek tam destek 5
  • Anonim 16 Şubat 2018, Cuma 20:34:14 Calisanlar sag duyulu maceraya yer yok 3
  • ŞEREFSİZ 16 Şubat 2018, Cuma 20:26:23 İSKENDER ÇARKÇI HEM BAHADIR KAPTANA HEMDE AYHAN GÜNAL KAPTANA HAKARET EDİYOR. 10
    • Başlığın 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:22:47 Kendine bunu yakıştırdıysan bence sıkıntı yok. Herkes öz eleştirisini yapmalı tabii. 0
    • send 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:32:14 Vay seni fitneci seni.!! 1
  • 305 16 Şubat 2018, Cuma 20:20:30 305 DE GREVDE KABİNCİLERİ SATAN KAPTANLAR DEĞİLMİYDİ? 19
    • Yasadisi 17 Şubat 2018, Cumartesi 01:20:52 Yasadisi greve kimse katilmadi, hatta 7700 kabin memuru da katilmadi sadece 260 kabin memuru katildi. Eminim sen de grev yapmamissindir :) 0
    • salla!! 17 Şubat 2018, Cumartesi 02:26:44 Grevin yasadışı olduğunu nerenden uydurdun? 1
    • Yasal 17 Şubat 2018, Cumartesi 07:11:16 Kanunu okursan bir grevin nasıl, ne şekil ve nerelere haber vererek yapılacağı çok açık cahil. 0
    • 305 17 Şubat 2018, Cumartesi 07:19:58 Kokpit sayısı ortalama 4000 kabin ortalama 10000. Sendika kanununa uymayan ahmakça grevden atılan 305 kişi. Şimdi sayılara bakalım kim kimi satmış. O gün uçan uçaklardaki kabin sayısı kokpit sayısının en az 3-4 katı. Hiçbir kokpit üyesi o uçakları kabin ekibi olmadan kaldıramayacağına göre satılma muhabbeti gerçek değil. Buradaki mevcut sendikadan nemalanan troller yakında mamanız kesilecek yada kabin kokpit aklı selim davranmayıp o göbeklerinizdeki yağ hücrelerini artıracaklar. 0
    • B737 cpt 17 Şubat 2018, Cumartesi 09:42:46 Grev değildi ki yasadışı yada yasal olsun 0
    • Kabinci nedir 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:54:00 Şu teoller öldürecek beni 0
    • KA 17 Şubat 2018, Cumartesi 12:01:30 305 de kaptanlar 305i sattı, bakın bizi sattı diyemiyorum neden , bizimde ancak 400 e yakınımız katıldı bu greve.Bizde 305 i yalnız bıraktık , kimse aksini söylemesin.Gözlerimle gördüm.Geldim bu günkü duruma şimdi kptların çıkarınada dokununca onlar birşeyler yapmak istiyor .Peki kpt arkasından gitmeyelim okey hadi o zaman bizim sayımız her türlü yeter kendimiz birşey yapalım çünkü herkes şikayetçı sendikadan.Aptal olmanın anlamı yok bu bir şans gider kpt larla hakkımı ararım hayatında uçmamış birileriyle arayacağıma 0
    • Dusunmeye davet ediyorum 17 Şubat 2018, Cumartesi 13:45:10 Ya arkadaslar greve cikmamis kabin ekibi tutmus kaptanı sucluyor siz ciktinizmi greve koydunuzmu elinizi tasin altinada kaptanlari suçluyorsunuz once bi cuvaldizi kendinize batirin gozumuzun icine baka baka ucusa gittiniz ustune ustluk grev alanina yeni alinan memurlarin gelip hakaretleri de cabasi.Tamam yuzustu birakildik kabul de bugun bu aciklamalari yapan, sadece kabin ekiplerine ozel isg egitimi duzenleyip sacma sapan aciklamalar yapan zihniyete bir arkadasta cikip yahu siz greve ciktinizmi siz destek verdinizmi grevcilere bu grev sadece kabin kokpitin grevimiydiki de bunun hesabi kabinden kokpitten soruluyor diyememis mi ? Ayrıca greve cikan 3 4 tane kaptan vardi bunlardan biride bayandi. Biraz dusunun ya allah askina 0
    • Salla’ya 17 Şubat 2018, Cumartesi 21:05:15 Bir eylemin yasal olarak grev sayılabilmesi için gerekli şartları taşımıyordu çünkü. Biraz kendiniz araştırın, açıp okuyun. Herşeyi hazıra beklemeyin. 0
  • HAVA İŞ 16 Şubat 2018, Cuma 20:17:28 Hava iş sendikasına güveniyoruz.Maceraya girmeye gerek yok.Kibirli kaptan grubunuda biliyoruz.Biz her zaman hava iş sendikamızda kalıp mücadelemizi yapacağız. 24
    • Haydi 17 Şubat 2018, Cumartesi 09:19:10 O zaman Hava-iş’den kaptanları çıkartalım; hodri meydan. 2
  • 305 16 Şubat 2018, Cuma 20:14:38 22 ay ne çektiğimi ben bilirim.Ailemi kaybettim.Evime haciz geldi.Arabam gitti.Nedenmi bizi yarı yolda bırakan KAPTANLAR yüzünden hakkımı helal etmiyorum 24
    • Halaybaşı 17 Şubat 2018, Cumartesi 02:12:55 Genel müdürlüğün yanındaki çadırınıza gelmiştim. Çok mutluydunuz. Halay çekiyordunuz 1
    • Geri kalanlar 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:27:57 7700 kabin memuru ne olacak? 0
    • :) 17 Şubat 2018, Cumartesi 14:17:26 E madem gelip halay basi olaydin da mendilin ucindan da sen tutaydin greve cikmamis kabin ekiplerinin bir tekinin agzindan o gun size destek verseydik boyle olmayacakti bunlari yasamayacaktik daha guclu olacaktik dedigini duymadim anca boyle konusurlar 1
    • Kpt 18 Şubat 2018, Pazar 09:10:14 Şakasın sen.Grev dediğin , aslında organize olmamış içi boş saçmalığın yapılmaya çalışıldığı gün bütün uçaklarda sadece kaptanlar vardı zaten.Neyin kafası bu.Uçuşların senin ifadenle grev nedeniyle yapılamıyanı yok, akıllı ekipler uçtu, Kandırılan ya da gaza gelen, kanunsuz eylemin sonuçlarını öngöremeyen cezasını çekti.Geçmiş olsun tekrar. 0
  • fo 16 Şubat 2018, Cuma 20:14:05 hava sen yada hava iş kim olduğu benim için farketmez ikitane yazılımcı alsın bütün mobil cihazlarda calısan ftl ve tis e uyumlu program geliştirsin ve desinki arkadas verilen tebliğ yada roster bu programı calıştırdığında uyarı veriyorsa ucusa gitme biz gerikalanıyla otomatikman ilgileneceğiz dese.. neden kimse yapmıyor?? kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz? birde hava iş inşaat gezi ile uğrasacağına elindeki parayla thynin hisselerini alsaydı zamanla yönetimde de sendikanın söz hakkı olurdu ve cok daha kuvvetli bir sendikamız olurdu ayrıca hava işten uçucu personelin çıkardığı toplam delege sayısını ve kalan delegelerin kimlerin temsil ettiğini açıklasın bizde bilelim.. 0
  • ATİLAY BAŞKAN 16 Şubat 2018, Cuma 20:11:51 ATİLAY BAŞKAN BİLE HER YERDE KONUŞURDU AMAN ARKADAŞLAR BU KAPTANLARA GÜVENİP YOLA ÇIKMAYIN DERDİ.AKILLI OLUN ARKADAŞLAR.ATİLAY BAŞKAN BOŞA KONUŞMAZ. 21
    • ... 17 Şubat 2018, Cumartesi 15:07:48 Nasıl bi trollsünüz? Kaç kişiniz? Para alıyor musunuz? 0
    • Kpt 18 Şubat 2018, Pazar 09:15:01 Böyle ayırım isteyen ırkçı, kindar, sevgisiz söylemlerin amacı belli. Herkes karakterine uygun seçim yapsın. 0
  • izinsiz para 16 Şubat 2018, Cuma 20:07:06 Valilikten izin almadan yardım parası toplamak.Her iki sendikaya üye olup yeni sendika kurmak.Bunlarmı bizi savunacak.Bunların beyinleri sulanmış.Yaşlılar bakımevine gönderin gitsin. 21
    • Hee 17 Şubat 2018, Cumartesi 02:13:52 Her iki sendika üyelik diye birşey yok. Sen istenende elektronik ortam buna müsade etmiyor. E-devlet üzerinden yapılıyor ya hani sendika üyelikleri 1
    • Mentalite 17 Şubat 2018, Cumartesi 14:47:10 İşte siz malesef böylesiniz. Tavrınız, tutumunuz, ifadeleriniz hep böyle. Bakım eviymiş... mücadelemiz aynı zamanda nezaketten ve insanlıktan nasibini almamış bu mentaliteyle. 0
  • avukat dev sol 16 Şubat 2018, Cuma 20:04:01 İskender çarkçı avukat arif dev-sol avukatı olduğunu bile bile neden yanında dolaştırdın. 9
  • ALEXSANDER 16 Şubat 2018, Cuma 19:52:46 ARKADAŞLAR BIRAKIN HAYAL KURMAYI BU SENDİKA KAPANACAK ÇÜNKÜ YASAYA UYGUN OLARAK KURULMADI.HEPSİ GERİ DÖNECEK RAHAT OLUN.ALEXSANDER DA DERNEK OLARAK DEVAM EDER. 14
    • Kpt 18 Şubat 2018, Pazar 09:16:43 Uyan sabah oldu. 0
  • Sendikaya bak 16 Şubat 2018, Cuma 19:50:30 Faaliyet alaninda calisan uyelere neler diyor, cikicam ulan uyelikten artik sen bizden kopmussun arkadas, bize hakarete kadar vardirdin isi-yuhh, nasil hakkimizi korucan! 1
  • Önce dönde bir aynaya bak 16 Şubat 2018, Cuma 19:19:38 İş sağlığı ve güvenliği hakkında Bilgi paylaşımına ne gerek sen Yen’i FTL yi sormadan oylamadan ek protokollerle imzalıYcaksın ekip planlamaya yarım ağızla uyaracaksın uçucuların kazanımlarını ek protokollerle kaybettireceksin sonra beş yıldızlı hotellerde bizim aidatlarımızla göz boyayacaksın sonrada Yen’i sendikayı yerden yere vuracaksın ne güZel dünya önce dönde bir aynaya bak derler adama 2
  • Yorum sayısı 16 Şubat 2018, Cuma 19:01:11 Rekor geliyor mu? 0
  • Reality 16 Şubat 2018, Cuma 18:54:17 Bunlar gerçekten tutuşmuş. 0
  • Kpt. 16 Şubat 2018, Cuma 18:48:18 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • DEV-SOL 16 Şubat 2018, Cuma 18:46:51 Dev-sol gelecek thy bizi bekle 8
  • Avlanma aslanim 16 Şubat 2018, Cuma 18:44:09 Hava isi atilay aycin kurtarir o sizin hakinizi albilir baska sendikaci tanimayin, dikkatli olun 4
  • KM 16 Şubat 2018, Cuma 18:25:12 Kokpitten umudu kesmiş ve kokpiti kötüleyerek kabini elinde tutmaya çalışan bir sendikadan ne hayır gelir ki.Biz bu sendikadan ayrılınca haklarımız elimizden gitmiyor. Bu saçmalık da sendikanın tehditlerinden biri. Bizzat avukata danıştım öyle birşey yok.Mevcutta olan sendika sen üye olsan da olmasan da senin hakkını savunmak zorunda.Bir de bizim hakkımızı ne kadar savundular ki zaten.ER boşumuz bile gitti elimizden,daha ne kadar kötü olabilir ki.En azından bir umut var yeni sendikayla birşeyler değişebilir, düzelebilir.Bence bu şansı kaçırmayalım ve kimsenin kokpit ile kabin arasını açmasına izin vermeyelim. 1
  • Anti havasen 16 Şubat 2018, Cuma 18:03:07 Sakın kaptanların peşine takılmayın. 19
    • Senrdom 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:25:00 Sweethoney sendromu mu var sizde? 1
    • Kpt 18 Şubat 2018, Pazar 09:21:28 Havaiş le karıştırma.HavaSen’de kimse kimsenin peşine takılmıyor.Yanyana, omuz omuza.Sen kendi sendikanın peşinden sürünmeye devam et, bize yaramazsın, yavaş kalırsın. 0
  • Allah allah 16 Şubat 2018, Cuma 17:58:22 20 senelik thy çalışanı olarak merak edip baktım. Thy'de sendikacılığın 60 küsur senelik tarihi var. Yapılmış grevler var. Sen onca senede pek çok insanın çabasıyla oluşmuş hakları törpüle, sessiz kal, toplantılarda ftl reklamı yap, ondan sonrada yaw o kadarda para kazanıyolar niye tepkililer ki acaba diye düşün dur 1
  • Sendikanin 16 Şubat 2018, Cuma 17:55:52 Yaptigina bak pilotlara alabildigine hakaret ediyor, var guvuyle kabine oynuyor, kabin yemez arkadaslar bu yalanlari ipliginiz bence pazara iyice cikti bundan sonra anca muteahhitlik yaparsiniz 1
  • Koop. laf edenlere 16 Şubat 2018, Cuma 17:03:20 Sendika tarihinin belkide en iyi projesi.Yıllarca çalışıp ev sahibi olamamış birisi olarak bu projeden bende faydalanıyorum.Görünen o ki bu projeye bile laf söyleyen tuzu kuru insanlar var hayatımızda. 31
    • Makarnacı seni 16 Şubat 2018, Cuma 17:18:19 Sendikanın daha işlevini bilmiyorsun . Alabildiğin eve seviniyorsun. Sendikanın işi değil kooparatif be gafil. Sendikanın işi işçinin haklarını korumak. İşçi de çalışsın evini alsın. Ne günlere kaldık 6
    • Tk 16 Şubat 2018, Cuma 17:24:24 Bende almayı düşünmüştüm ama kaç para ödeyeceksin? Kaç M2 daire alacaksın arsa fiyatı şu an bir daire için 180 bin TL civarında tamamı ne olur bilmem laf eden ayıp eder bence herkes kendi kesesini yer ve ya yedirir 2
    • makarnacıya 16 Şubat 2018, Cuma 17:31:37 la sığır sendikanın işe sadece tis imzalamak mı? üyelerini şehir dışına götürüp İSG eğitimi verebilir,kooperatif kurup üyelerini ev sahibi yapabilir.üyelerinin hayrına olan bütün projeleri yapabilir yani. ama sende o beyin yok kiii 16
    • Komiksin 16 Şubat 2018, Cuma 17:31:44 Sendikanın işini yapmasını bekliyoruz önce terbiye fukarası. İşini yapmadan yedirip içirip gezdiriyor yandaşçıklarını. Benim aidatlarımla bir de üstelik. Sendika işini yapacak işini! Sonra kooparatifle kesesini doldurmaya devam eder. 2
    • Mal sahibi mülk sahibi hani bunun ilk sahibi 16 Şubat 2018, Cuma 19:44:39 Birinizde kalkıp sorsaydı FTL ile elimizden alınan hakları. Ekip planlama işine gelince FTL işine gelince TİS i uygular oldu bunu soran hiç yok. Kuralsızlıklar Kuralsızlıklar. Ev almış sendika sayesinde poh poh pöh tovbe estağfurullah 0
    • Yazık sana! 17 Şubat 2018, Cumartesi 02:32:28 O ev yalan olduğunda paranı kurtarmak için çalmadık kapı bırakmayacaksın. 0
    • Ev nerde 17 Şubat 2018, Cumartesi 18:46:53 Ev nerde kardeş oturmaya başladın mı tapunu aldın mı. Bak sana tavsiye komşum girmişti projeye baktı iş çıkmıyor hemen gitti parasını almaya ama hala tam alabilmiş değil. Üstelik tuzu kuru. Sen belliki gençsin emekçisin böyle yalancı düzenbazlara paranı kaptırma. Not abla tavsiyesi. 0
  • İlginç 16 Şubat 2018, Cuma 16:42:44 Hala şöyleler böyleler demekten başka birşey demiyorsun, sen böyle yaptıkça bize yeni sendika daha cazip geliyor, bizim de hatalarımız var bugün böyle bir oluşuma binlerce destek geliyorsa oturup düşünmemiz lazım nerde hata yaptık dememiz lazım falan desen diyeceĞiz ki bir umut, fakat ortada hiçbirşey yokmuş gibi hiç kaybedilen hak olmamış gibi herkes çok mutluymuşta bunlar durduk yere böyle birşeye kalkışmışlar gibi konuşuyorsun, genel seçimi kazanmış olman uçuş işletmede seçim Kaybettiğin gerçeğini değiştirmez 4
    • İlginç Adam 16 Şubat 2018, Cuma 20:39:33 Biz zaten sizleri istemiyoruz. Yer personeli olarak egonuzdan bıktık. Ofise gelip kibirinizi görmekten bıktık. Lütfen havasen e gidin. Bidaha da geri gelmeyin. İskender amcanız sizin yaranıza merhem olsun. Arif amcanız, Atilla dedeniz :))) 12
  • CMC 16 Şubat 2018, Cuma 16:35:31 Gözbebeğimiz Thy gözü dönmüş pilotların zevki sefalarına kurban gitmemeli.Emekli olunca 2 bin lira bile alamayacak adamlar sendika kurmuş ceplerini doldurma hesabı yapıyor.Ama merak etmeyin bugün türlü iftiralarla yaftaladığınız Hava-iş sendikası size yine kucak açıcak.Yine sizin hakkını savunacak. 52
    • Cmc ye 17 Şubat 2018, Cumartesi 09:37:38 O gözü dönmüş pilotlar dediğin insanlar sayesinde ekmek yiyorsun. Insanlara burdan laf edecegine karsılarına cıktıgında soyle bunu bir tarafın sıkıyorsa. Hadsiz. 2
    • Hava işe bir kaç söz 17 Şubat 2018, Cumartesi 09:46:03 Aşağıda yorumlarda bir arkadasımız elimizden aldırdıgınız hakları madde madde yazmış. Hani hersey harıkaymıs da bu insanlar neden bu sekilde sendika kuruyor diye düsünüyorsunuz ya! Insanların artık yorgunluktan , evlerini ailelerini görememelerinden, özel hayat denen şeyi unuttuklarından dolayı da olabilir mi ! Insani şartlarda çalışmak istiyoruz. Bugüne kadar birşey yapmayıp insanları kotulemek de ayrıca hiç goş değil. Önce öz eleştiri yapıp neden kan kaybediyorum diye düşünmelisiniz.Sonra hodri meydan der isteyen istediğini seçsin dersiniz. Tabi bunu kendine güveni olan yapar.Ülkemizde demokrasi denen şeyi kullanmak gerekir. Kötüleme yaptıkca daha da itici oluyorsunuz. Bakın ülkemizde oy kazanan liderler kimler , kötüleyen çamur atan mı , hodri meydan diyenmi ? Özeleştiri yapmadan oy beklemek, çoğunluğu oluşturan ucuculara oy hakkından mahrum etmek de demokratik olmadıgınızın göstergesidir.Baştan haklarımızı korumalıydınız ve adil olmalıydınız. Şimdi kimseyi kötülemeye hakkınız yok. 0
  • Sandıga gömdük nedir ??? 16 Şubat 2018, Cuma 16:35:29 Hic yakisiyormu boyle soylemler 0
    • Sandiga 16 Şubat 2018, Cuma 19:41:31 Evet dogru sotlemis.Gonmedimi 5
    • Kamyoncuyla evet 17 Şubat 2018, Cumartesi 03:38:29 Ucucu personel disindaki herkes oy verirse tabi ki evet cnms. 0
    • Doğru mu söylemiş? 17 Şubat 2018, Cumartesi 09:27:12 Çok komiksin diğer adayın delegeleri oy kullanmaya gelemedi kendi kendilerine çalıp oynadılar! Şirkete daya sırtını sonra sandığa gömdük de . Oldu gülüm oldu 0
  • Havaci 16 Şubat 2018, Cuma 16:14:45 Suraya yorum atanlarin %80 fake havada neler oldugunu neler konusuldugunu bılıyoruz algı operasyonlarına gerek yok... 4
  • Çatla patla 16 Şubat 2018, Cuma 16:09:31 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • AC/DC 16 Şubat 2018, Cuma 16:04:34 Çok güzel sıralama yaparak yorum yapan arkadaşımızın yorumu vardı? Göremedim de..?? 2
  • Frenk 16 Şubat 2018, Cuma 16:04:31 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 3
  • Kokpitmi sadece? 16 Şubat 2018, Cuma 15:55:10 Kabindeki cb hakaretleri iftiralar unutuldu herhalde biz unutmadık ! 154. 6
  • All is well 16 Şubat 2018, Cuma 15:50:20 Sayn tatlıbal kimse sefasından ayrılmıyor , bence başkalarını kötülemek yerine bu kadar insanı nasıl küstürdüm diye düşünün neden bu kadar insan mevcut sendikaya güvenmiyor sizce ? Hangi sendika üyesinin lehine olumlu birşeyler katabildiniz , malesef ve malesef ki bitğn haklar sizin yüzünüzden alındı... uçucu ekipler artık hiçbirşeyin arkasında duramaz oldu çünkü herşeyi bir protokolle değiltirmişsiniz ve malesef bizim haberimiz olmadan, neden tis maddelerini tek seferde imzalamadığınız parça parça imzaladığınızı şimdi anladık tüm bunlar oluyorken hangi mantıkla halaaa mevcut sendikadan ayrılmayın diyorsunuzzz ?? 3
    • All is well 16 Şubat 2018, Cuma 16:05:42 Sen git qatar da uç bu kadar rahatsızsan 24
    • All is well 16 Şubat 2018, Cuma 16:25:35 Sende bu kadar rahatsan maas alma o zaman?! 3
  • WeR professionals 16 Şubat 2018, Cuma 15:50:07 Ne ucus verirlerse versinler hesap kitap yapmadan ucusa giden kaptanlarin arkasindan mi gitmek dogru? Yoksa son cikardiklari TIS te haklarimizi veren sendikanin destekcisi olmakmi dogru? Bi soru iki yanlis.. 19
    • Neyin hakkını aldın sen 16 Şubat 2018, Cuma 19:21:42 Bizim haberimiz olmadan neyin hakkının verdiler sana 0
    • Pardon 16 Şubat 2018, Cuma 23:15:21 Hangi hak. Haa doğru. Uçma, daha fazla uçma, uyumadan uçma hakkı. Bak onu sağladı haba iş. Yiğidin hakkını vereceksin :))) 0
    • Yanlis 17 Şubat 2018, Cumartesi 03:37:53 TIS te haklarimizi gasp eden manasinda kullandim.. 0
  • CMC 16 Şubat 2018, Cuma 15:43:30 Gözbebeğimiz Thy gözü dönmüş pilotların zevki sefalarına kurban gitmemeli.Emekli olunca 2 bin lira bile alamayacak adamlar sendika kurmuş ceplerini doldurma hesabı yapıyor.Ama merak etmeyin bugün türlü iftiralarla yaftaladığınız Hava-iş sendikası size yine kucak açıcak.Yine sizin hakkını savunacak. 25
    • Osman 16 Şubat 2018, Cuma 16:15:34 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
    • B737 cpt 16 Şubat 2018, Cuma 16:29:15 Biz her yerde uçarız. Siz bizden gelen aidatınız kesilince ne yapacaksınız çok merak ediyorum. Hani aldığınız aidat yetmemişti de zam yapmıştınız. O da yetmedi de kredi çekmek için yetki almıştınız ya. 2
    • Hazerfan 17 Şubat 2018, Cumartesi 00:32:16 B737ci kaptan buyur gitsene o zaman hadi?? Sizin aidat olmadan da olur hadi gitsene :)) var mi o yurek , sirf ego sirf lafsiniz ama yurek sifir :)) 5
  • Zey. 16 Şubat 2018, Cuma 15:35:32 Elindekinin kıymetini bilmeyerek yeni macera pesine kosup sonunda hüsrana ugrayacaklar bu film in sonu belli.... 21
  • Vatan 16 Şubat 2018, Cuma 15:31:59 Hava sen ' e üye olmuştum istifa ettim dev-sol 'la i var vatan hainleriyle 22
    • Yaw hee hee 16 Şubat 2018, Cuma 15:53:03 Üyeliğin onaylanmadan nasıl becerdin anlarsana? 3
    • Frenk 16 Şubat 2018, Cuma 16:10:22 Askerliği nerede yaptın. Merak ettim? ne zamanda beri emekli şerefli türk askerlerine dil uzatır oldunuz? 0
    • Dev Sol ne yahu? 17 Şubat 2018, Cumartesi 00:40:33 Nereden yaftalayacağınızı şaşırdınız! Yok fetöcü deseydiniz de arka tarafımızla gülseydik :)) 0
  • G. 16 Şubat 2018, Cuma 15:29:56 Herkeze acırımda su kendini dev aynasında görünen kaptanların birine acımam. Beter olun minumum dinlenmelerle 5 gün süren afrika esb adb yatılarında. Siz paraları kazanın colugunuz cocugunuz amansızca vurdumduymaz bi şekilde harcıyarak vasıfsızca yetişsin. Hayır cok kaptan cocuğu tanıdım bu güne kadar o beğenmediğiniz burnu havada kabin memurı yanlarında halt etmişler. He bide sonradan görme meşhur kaptan karılarını unutmayalım:) ya siz 35000-40000 lira para kazanmayı hak, biz 7000-8000 parayı hak etmiyoruz öle mi. Kasıntı - asosyal kaptanlarımız... 35
    • Lütfen 16 Şubat 2018, Cuma 15:44:47 Herkesi bir tutmayalım. Kokpitte, kabinde, teknikte, yerde çalışan ve fikirlerimizin aynı olmadığı ya da bize göre hatalı davranan insanlar olabilir. Böyle genellemeler yaparak ekip bütünlüğünü bozmayalım. Sendika ile alakalı değil söylediklerim. Birbirimize düşmeyelim 1
    • B737 cpt 16 Şubat 2018, Cuma 16:32:22 Bugüne kadar herkese inşallah benden daha çok kazanırsın diye dua etmiştim. Ama senin için elindekinden de olursun diye beddua ediyorum. 2
    • Troll... 16 Şubat 2018, Cuma 20:41:12 Seni gidi troll seni...Kokpit ve kabin senin bu sözünle birbirine düşmez...Çok beklersin... 0
    • ? 16 Şubat 2018, Cuma 20:43:40 Bu nasıl bir kindir böyle ? 1
    • G. 17 Şubat 2018, Cumartesi 00:10:05 Belden aşağı vurmak kolay onu gösterelim dedik! 3
    • G’ye 18 Şubat 2018, Pazar 19:42:55 Git pilot ol olabilirsen o zaman, elinden alan mi var 0
  • Neden neden 16 Şubat 2018, Cuma 15:28:54 Ey sendika rumuzu altında gönderileni neden yayınlamıyorsun editör 0
  • Kelam 16 Şubat 2018, Cuma 15:26:19 55 yılık sendikayı kapat yeni sendika kur bumudur yani 8
    • 55? 16 Şubat 2018, Cuma 15:42:37 55 yıllık sendika yıllar önce bitirildi işveren ve şu anki sendika iş birliğiyle iyi uyumuşsunuz! 1
    • Gam 16 Şubat 2018, Cuma 16:50:59 Aynı işverenle masaya oturacaksın yetkiyi alabilirsen tabi görürüz ozaman 3
  • Yuhh 16 Şubat 2018, Cuma 15:19:08 Cikarmislar bir kokpite guven olmaz hikayesini, bunu soyleyen sendika kokpitten uyelik istiyor, kardesim kabin kokpit ayrilmaz, sacmalamagin, borazan cilar, asil SIZE GUVEN OLMAZ HANGI HAKKIMIZ SAVUNDUN 1
  • Sayın Tatlıbal 16 Şubat 2018, Cuma 15:15:18 Bu gün itibariyle kokpitin desteğini kaybettiğinizi açıklamalarınızdan net olarak anlıyoruz. Kabin ekiplerini Hava İş´te tutma çabalarını ve söylemini de görüyoruz. Böl parçala yönet tutmayacak. Çünkü uçuş ekipleri kader birliği yapmış, göklerde ve kalplerde beraberdir. Bunu kimse yıkamaz. Uçuş Ekiplerinde Hava İş`in artık THY çalışanlarını gelecekte temsil edebileceğine olan inancı yok. Maalesef bu inancı tükettiniz. Çaresizsiniz doğal olarak. Ne tür oyunlar içinde olduğunuzu bu camiada olan herkes görüyor. Birde Borçlanma yetkisi almak ne anlama geliyor? Üyeleriniz ardına Neyi satın olmayı düşünüyorsunuz? Siz, acaba yakın olan emekliliğinizde ne yapmayı düşünüyorsunuz? Tüm havacılık camiasına saygılarımla. 2
    • Mr.Ego 16 Şubat 2018, Cuma 15:42:41 Burdan sallama delikanlıydan sendikaya git konuş. Başkan gerçekleri söyleyince nasılda etekleriniz tutuştu :)) Kader birliği yapmışlar. Hollywood filmi çekio "Unfortunate" Kimseye masal anlatma. Düne kadar kabine it muamelesi yapıyodunuz. Şimdimi kıymete bindi kabin. Siz sadece paranıza bakarsınız. Sendikanız yetki alırsa bi kabinciye kapınızı dahi açmazsınız. Sizin ne olduğunuzu cümle alem biliyo. Burdan boşa çabalama 24
    • Kpt 18 Şubat 2018, Pazar 09:30:50 Sen de delikanlıysan crew lounge gel, bunları orda söyle.Kuru sıkı seniiiiiiii. 1
  • Kıdemli memur 16 Şubat 2018, Cuma 15:13:49 Yeni kurulan sendikaya ne kadar güven olur bilmem ama hali hazırdaki sendikanın yasal birsürü hakkı varken be tis gecerliylen neden onu güçlendirmek yerine yeni sendika kuruluyor ki destek neden bermiypr bizde size katılalım el birliğiyle hakkımızı savunalım denmiyor? Tamamen duygusal işler yüzünden değilde neden soruyorum? Emekliliğinde bir uğraşıö gelir kapım olsun diorlar parayıda mezara götürcekler bunlar belli 24
    • Keşke 16 Şubat 2018, Cuma 15:47:25 Gerçekten mevcut sendika yönetiminin anlaşmaya gidilecek insanlar olduğuna, uzlaşıcı tavırlara olumlu yanıt vereceklerine ve bizlerle yani uçucu ekiplerle aynı dili konuştuklarına inanıyor musunuz? Keşke öyle olsaydı da yeni sendika yerine mevcut sendika ile anlaşılabilseydi. 0
    • Kıdemli memura 17 Şubat 2018, Cumartesi 00:56:46 Yeni sendika , acaba coğunluğun oluşturduğu ve aidatlarının alındıgı bireylerin hakkını korumamasından ve onlara yonetimde soz hakkı vermemesinden dolayı kurulmuş olabilir mi ? Bu hiç aklına gelmedi mi beeee ? 0
    • Kıdemli ? 17 Şubat 2018, Cumartesi 01:03:06 Ya nasıl kıdemli oldun? 23000 thy personelinin, 15000 tanesi kabin ve kokpit. Toplam 300 delegenin 80 tanesini kabin ve kokpit seçiyor. Biraz mantık, biraz algı yahu. Hangi temsil yetkisi? Yeni yönetmelik ile 80 delegenin daha da düşeceğini biliyor musun? Kıdemli cahilsin. 0
    • Demokrasi 17 Şubat 2018, Cumartesi 01:15:59 Gerçekten haklarımızı korudugunuza inanıyorsanız hodri meydan dersiniz karsınıza kim çıksa çıksın insanlar sizi tutardı. Bunu yapmadıgınızı düşündüğünüzden olsa gerek bunlar. Demokrasi her alanda gecerlidir. Dolayısı ile burda da insanlar demokratik haklarını kullanacaklardır.Herkesin kendi kararına saygı duyulmalıdır. 0
  • bir calisma arkadasi 16 Şubat 2018, Cuma 15:06:13 Su eski soylem olan Pilotlara guvenilmez , onlar bizi sattilari yeniden degerlendiriniz. O gece sirket Talpa baskanini aradi gelin grevden donun , zararimiz buyuk olcak evet ben haklarinizi veriyorum dedi , dondu Talpa baskani Atilay aycine bakin tum haklar verildi grev yapmaya gerek yok alindi haklar dendi, atilay aycin ne dedi ? hayir biz greve cikicaz niye ? cunku hesabini veremedigi ve veremeyecegi harcalamalr vardi ve kendisini aklamak icin bu grev sartti. hic kimse hic kimseyi satmadi , o arkadaslarimiz atilayin gazina geldiler. O siyahti bu beyaz ikisi cok farkli seyler. Bu kopruden onceki son cikis. Ben insaatci , demirici , kamyoncu istemiyorum arkadas ben bizi anlayan bir olan havaci istiyorum. kurucular listesine lutfen bakin , sadece kaptan pilotlar yok , yer isletme , kabin , teknik her bolumden calisma arkadalarimiz mevcut. lutfen olmus olanlari yeniden dusunun , kaybettiginiz haklarinizi dusunun ve kararinizi verin. 2
    • Ayhan günalın arkadaşı 16 Şubat 2018, Cuma 15:46:42 Sen rahmetli gürcan mantı nın mı yoksa ayhan günalın mı arkadaşısın? Ayhanın arkadaşıysan boşa çabalama. Hayvan terli artık. Yemezler. Ayhanı iyi biliriz. İşine geldiğinde işçi yanlısı görünür. İşine geldiğinde de personel başkanlığıönündeki turnikeden ayrılmaz. Orda dilencilik yapar. Bakalım abdulkerimin paçasına ne zaman yapışacak 13
    • Kanıt? 16 Şubat 2018, Cuma 15:48:08 Atilay Ayçin'in bu yaptığını kanıtlayabilirseniz daha etkili olur. Malum herkes her şeyi söyler , söyler de bir türlü kanıtlayamaz. 6
    • Gerçekler.. 16 Şubat 2018, Cuma 21:27:42 Hava _Seni eleştiren arkadaşlar, neyin peşindesiniz anlamıyorum.. Hava İşte kalmaya devam edin.. sendikanızın % 75 kabin/ kokpit olan bi yerde Başkan havacılıkla alakası olmayan büro görevlisi.. Yönetim kurulu benzer.. Siz önce sendikanıza sahip çıkın.. Delegenin %25i ancak kokpit ve kabinden.. Seçimden sonra yaptıkları tüzük değişikliğiyle bunu %35_40 çıkarmışlar.. aidatların yüz %95i sizden toplanıyor.. En büyük mevcut kabinde., Sendikaya sahip çıkın.. Başkan kabinden olsun.., Bu arada ülkede demokrasi varsa, birileri bu sendika yönetiminden memnun değilse, başka sendika kurmak yada üye olmak en tabi hakkı.. İsteyen Hava_İşte kalır.. Kamyoncular tarafından yönetilmeye devam eder.. İsteyen başka sendikaya geçer.. İsteyen hiç sendika üyesi olmaz.. Bırakın insanlar özgür iradeleriyle karar versin.. Son 4 yılda haklarda hep geriye gidiş var... Buna göre karar verin.. 0
    • Kanıt isteyene 17 Şubat 2018, Cumartesi 00:51:28 Kritik ve kısa bir zaman diliminde kişiler arasında sözlü olarak gerçekleşmiş bir olay için nasıl bir kanıt istiyorsunuz? Olayın aynen böyle olduğunu o gece orada olan Talpa yöneticilerinden sözlü olarak teyit edebilirsiniz ancak. 0
    • Talpa? 17 Şubat 2018, Cumartesi 08:33:30 Hiçbir zaman işçinin yanında olmayan paradan başka bir şeyi düşünmeyen talpaya mı inanacağız şimdi? Yoksa yıllarca işçi için bir süri hak kazanmış eski sendika başkanına mı inanacağız? Kulağınızla duymadığınız , gözünüzle görmediğiniz şeyi mi savunuyorsunuz yoksa? Ayrıca şirket neden Ayçin'i değil de talpa başkanını arar? Talpa başkanı Ayçin'in asistanı mı yoksa şirket arabulucusu mu? 1
  • İSKO 16 Şubat 2018, Cuma 14:53:16 kaptan kaptanların haricindekileri adam yerine koymaz iyi bilinsin 13
    • O halde 17 Şubat 2018, Cumartesi 00:54:47 Neden yönetiminin % 70 i kokpit dışı kişilerden? Kabin + yer. 0
  • ... 16 Şubat 2018, Cuma 14:51:13 Ne kadar yancı olmuşsun AirportHaber. Ucundan tarafsız olun. 1
    • ISKO 16 Şubat 2018, Cuma 15:25:38 sen isko yu seçim zamanı görseydin onun yanından geçmezdin hırsızların teröristlerin avukatı olan şahıs isko nunda avukatlığını yapıyordu. 4
  • Sarı sendika başkanı ! 16 Şubat 2018, Cuma 14:49:40 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 4
  • üyelik 16 Şubat 2018, Cuma 14:40:22 Sendikacılığın gelmiş olduğu noktayı maalesef üzüntüyle görüyoruz.2 sendikayı da tanımıyorum fakat seçimlerde kaybeden tarafın yeni bir sendika kurup üyelerin hakkını savunacağız demesi bana biraz komik geliyor.Yeni sendika kurmak yerine mevcut sendikaya destek verse daha iyi daha güçlü olmazmı ? zaman göstericek bazı şeyleri.bu gidişle tuzu kuru olana yine bişey olmayacak olan benim gibi masum kabin memuruna olacak.Yazıklar olsun 11
    • Cevap 17 Şubat 2018, Cumartesi 01:13:53 Sen doğruluğuna inanmadığın bir oluşumu nasıl savunurdun, nasıl bunun bir parçası olmaya devam ederdin, anlat? Katakullilerle elinden alınan temsil hakkın olmadan nasıl varlık gösterecektin? Bunlar da sana komik geliyorsa gülmeye devam et sen sevgili masum kabin memuru. 0
  • km 16 Şubat 2018, Cuma 14:23:14 Bu kadar yalan söylemeyin bari İskender Çarkçının kendisiyle uçtum. Brifingde 1 kelime bile propaganda yapmadı işinin dışında birşey anlatmadı. Yatıda soran olursa onlara bilgi verdi. Onun dışında da kimseye gelin geçin gibi bir öneride bile bulunmadı. Herkesin kendi isteğine bıraktı. 3
    • km ye 16 Şubat 2018, Cuma 14:36:26 Çarkçı kaptan son zamanlarda uçuyormu ? kendisi sürekli alanda ve sendikasının propagandasını yapıyor. 14
    • Çarkçı kaptan 16 Şubat 2018, Cuma 14:43:24 Sendika kurulma aşamasında iken uçtum. Ağzından “sendika” kelimesi çıkmadı. 2
    • Purser 16 Şubat 2018, Cuma 15:38:52 Yeni uctum zeyindali asagi zeytindali yukari 13 saatlik mesainin 12:30 u sendikayi anlatmak ve baskisiyla gecti 16
    • Yancı km 16 Şubat 2018, Cuma 15:51:11 İskenderin yağcısı. Yalancının Allah belasını versin mi ? Ben uçtum ve direk söyledği şu; "Çocuklar siz neyin ne olduğunu biliyosunuz, size akıl veremem ama yol gösteririm çünkü tecrübeliyim. Eski sendika paralarınızı hiç ediyo. Mutlaka havasen e üye olun vs..vs" diyen kimmiş sor iskender abine de söylesin. Biraz adam olun 19
    • Bak sen 16 Şubat 2018, Cuma 17:32:39 13 saatlik mesainin o kadarını birlikte geçirdiğine göre sen purser değil f/o falan olmalısın. 0
    • Paranızı hiç ediyor? 16 Şubat 2018, Cuma 23:53:08 Peki her ay milyon liralar nerelere harcanıyor hiç sordun mu? Böyle ön yargılı olana kadar ne demek istediğini, açıklamasını istedin mi? 0
    • Kabin 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:37:39 Aynen katılıyorum 0
    • Kabin 17 Şubat 2018, Cumartesi 12:05:16 13 saat uçan purser 12.saat 30 dakika kaptanı dinlemişsin .Uçuşta ne işin var kaptan dinlemeyemi gidiyorsun kim ne derse desin son iki haftadır genel olarak sorduğum kabindeki arkadaşların % 90 nı geçecez diyor gerye kalanlarda bekleyecem ve sonlara doğru geçecez diyorlar kendi kendinizi avutun bakalım ortada tis diye biley yok aldığınız aidat neyin nesi ayçin zamanında tis kaldırıldığı zaman aidat almamıştı Tatlıbal niye alıyoru öyle yada böyle yeni bir sendika oluşumu şart bize sendika seçimlerinde verdiği delege belli yeni sendikanında bu kunuda kesinlikle başarılı olacağından hiç şüphem yok 0
  • II Pilot 16 Şubat 2018, Cuma 14:15:47 Yolcu bilet alırken en çok parasına bakıyor. THY diğer şirketlerle rekabet edebilmek için mecburen tüm kaynaklarını sonuna kadar kullanmaya çalışıyor. Pegasusa onura sunexe atlasa da gitseniz çok uçacaksınız, katara, emiratese, etihada, Amerikan havayollarına da gitseniz de çok uçacaksınız. Hatta ABDde pilotluk daha zor. Zaten şu anki uçuşlar, charter şirketlerden daha az. Uçmak sizin göreviniz ve imza atarken uçmayı göze alarak imzaladınız. Maalesef THYde eskiden kalma az uçuş çok para devri bitiyor. Özellikle diğer şirketlerden THYye geçince şirketin ne kadar rahat olduğu anlaşılıyordu. Havacılığın geleceği çok uçuş az paraya doğru gidiyor. Senelerdir Kabin amirleri, fo ve kaptanlar iyi maaş alıyorlar. Uçmak istemeyenler para biriktirip kendi işlerini kurabilirler bmw almak yerine. Emin olun sabah 8 akşam 5 mesaisi ve parası uçuculuktan daha kötü. Ben günde 14 saat uçuyorsam şirketin diğer çalışanları da aynı özveriyi göstermeli. Dört buçuk olunca elinde kart okutmayı bekleyen, sorun olduğunda hiç bir yerde gözükmeyen müdürler, kendi müdürlüğünü ilan edip yata yata maaş alanlar, aylarca bir projeyi bitiremeyenler, acentayı ve yolcu sayısını arttıramayan müdürler olmamalı şirkette. 5
    • KA 16 Şubat 2018, Cuma 15:32:55 E tamam da kimse ben uçmak istemiyorum uçmayı sevmiyorum demiyor burada.. herkesin rahatsız olduğu konu kazanılmış hakların dayanılmayacak şekilde katbedilmesi.. bunun yanında hakkımızı koruması gereken sendikanın hiçbirşey yapmaması. Kuralların kanunların kaybolması ftl/tis karmaşası. İnsanların kafası karışık kural koşul kimse doğru düzgün bilmiyor.. ayrıca bahsettiğin şirketlerin hiçbirisi bu şartlarda uçmuyor. 1
    • İsimsiz 16 Şubat 2018, Cuma 15:41:37 Saat 4:30 olduğunda turnikeler önünde kuyruk olduğu biliniyor. İşiniz olsa arasanız normal zamanda kimseye ulaşamazsınız. Söylediğinizde haklısınız 1
    • :) 16 Şubat 2018, Cuma 21:06:52 Sen hakikaten 2. Pilotmusun ? :))))) Sendikanın yazarlarına benziyosun, Hani Kendi kendilerine bir pilot gibi yazıp altına da k/m olarak cevap yazanlardan. 0
    • Bak fo 17 Şubat 2018, Cumartesi 01:02:35 Kimse az uçayım çok kazanayım derdinde degil. Kimsenin ücretle ilgili bir şikayeti Yok. Planlama faciası yaşanıyor bu şirkette. Grev zamanı 110 saat uçarken bu kadar yorgun, bu kadar sosyal hayattan uzak, bu kadar kendine ve ailesine vakit ayiramayan insanlar değildik. Şimdi 80 saat civarı planlama yapılırken uçuşlarımız tebliğlerimiz çok daha zor. 0
    • 2.pilota 17 Şubat 2018, Cumartesi 13:45:27 Sen ikinci pilotsan eger ben de uzay mekiğiyim )))sektörden baya uzakta kalmışsın ya da benim gibi 20 gün ucmayan cinstensin. Senin dünyadan haberin yok yav nerde yaşıyorsun sen 0
    • II. Pilotum diyene 17 Şubat 2018, Cumartesi 13:48:07 Pegasustan da bihabersin , onların 4 bacak mesaileri 8 saat seninki 13 saat. Dünyadan haberin yok , gelmişsin burda yorum yazmak için birşeyler yazmaya calısmıssın. Sen daha konuyu bilmiyorsun konuyu, biraz dersine çalış ikinci pilotcuk 0
  • Gerçekler 16 Şubat 2018, Cuma 14:04:36 Merhaba arkadaşlar,hepimizin istekleri,hepimizin doğruları aynı aslında..Hangi sendikada olursanız olun,şu anki çalışma şartlarımıza bakın..Durumumuzun iyi olmadığını ve daha kötüye gittiğimizi göremiyor olamazsınız..Sendikanın kapısına gittiğimizde kim sorunuzu cevaplıyor? ya da kim sorunlarınıza çözüm buluyor? Aylardır insanlar kesintilerini bekliyorlar,bir kişi cevap veremiyor..Söyledikleri siz gidin uçuşa ve yazın halledeceğiz diyorlar:) Yapılan bir şey yok arkadaşlar,buradaki yorumcuların kimler olduğunu biliyoruz zaten..Ben sadece diyorumki GERÇEKLERİ görün ve vicdanınızla hareket edin.Eğer birlik olursak önümüze kimse duramaz.Tüm herkese güvenli uçuşlar diliyorum. 1
  • Frenk 16 Şubat 2018, Cuma 14:03:17 Havacılığın tek sendikası var. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Ve değişmeyecek Aklın sesi Havaiş Seni kandirmalarina izin verme. En önemlisi seni senden çok düşünen sendikana Niye destek vermeyesin? 13
  • Dev 16 Şubat 2018, Cuma 14:03:13 HAVA SEN =DEV SOL size burdan ekmek yok vatan düşmanları. 23
    • Hain 16 Şubat 2018, Cuma 15:20:05 Paralı hain. Senin o vatan düşmanları dediğin insanların çoğu bu vatana senelerce hizmet etmiş terörist avlamış operasyona katılmış insanlar. Sen kimsin de ahkam kesiyorsun burda. Haddini bil. 2
    • Açikla 16 Şubat 2018, Cuma 15:59:20 Ismini açiķla, seni mahkemeye vereceğim 0
    • Dev'e ! 16 Şubat 2018, Cuma 17:38:09 Eğer o dediğin doğruysa, hava sen=dev sol ise, oy için açılım ayağına teröristlerin ayağına hakim gönderen, lahmacun yediren, terörist başının bildirisinin okunduğu meydanda terörist destekçileri ile beraber şarkılar söyleyen, Türk diye bir şey yoktur, Türklük faşistliktir diyen, güneydoğu'da şehirler teröristlerce silah deposu haline getirilirken oy için güvenlik güçlerine karışmayın diye emir veren, fetocuları palazlandırıp, şımartanlar, adaları işgal eden yunana haddini bildirmeyen, askerliği parayla satanlar nedir ? 0
  • Bir dost 16 Şubat 2018, Cuma 14:01:59 Yeni alınan kararla ,mevcut sendikadan ayrışıp başka sendikaya geçenler,dayanışma aidatı ödeseler bile haklarını alamayacaklar, yönetim eski sendikada kalanlara özel zam uygulayacak, bu illegal oluşumun elebaşları atılacak ,ve daha neler neler . Zor günler sizi bekliyor benden söylemez... 13
    • İlginç 16 Şubat 2018, Cuma 14:46:15 Sendikalar ve toplu iş sözleşmesi kanununa aykırı bir karar mı alındığını söylemek istiyor sunuz? 0
    • P.t 16 Şubat 2018, Cuma 14:50:02 sendikal olaylardan atılırsınız gibi safsataları artık bıraksanız diyorum. Hepimiz okumuş, neyin ne olduğunu bilen insanlarız sendikal olaylardan atılan personelin ne denli büyük tazminat alıcağı aşikar şirketin itibar kaybediceğide. O yüzden çocuk kandırır gibj cümlerden vazgeçin. Biz uçucular her türlü durumda (afet, kriz vs vs) şirketimizin yanında olmaya hazırız sadece önemsenmek, anlaşılmak ve kurulan bu korku impratorluğundan kurtulmak istiyoruz. Evet para için çalışıyoruz ama daha çok paralarda gözümüz yok. Sadece ailemizle arkadaşlarımızla kaliteli vakit geçirebilmek istiyoruz. Biz kafa yorgunluğu yanında ağır bir şekilde beden yorgunluğu yaşıyoruz. Hep hastayız hep yorgun. Boş günlerimizde sadece uyumak istiyoruz. Evet kaptanlara bende güvenmiyorum ama kokpitle kabini ayırırlarsa da ozaman olanın kabine olucağını farkindayım. Kabinden şuanki sendikayı isteyen kimse olduğunu sanmıyorum ama kimse cesaret edipte geçemiyor çünkü mobing uygulanmasından korkuyor. ARTIK ÇEKİN ELİNİZİ ANNELERİNİ BABALARINI 4 GÖZLE BEKLEYEN ÇOCUKLARIMIZIN RISKINDAN, ÇEKİN PARA HIRSI BÜRÜMÜŞ GÖZLERİNİ HUZURUMUZDAN!! 0
    • KHK 16 Şubat 2018, Cuma 15:03:35 KHK mı çıkardın kendi başına hayırdır? 2
  • Gokhan 16 Şubat 2018, Cuma 13:58:17 HAVACILIĞIN TEK SENDIKASI HAVA İS VARDIR. 27
  • Hiç unutmuyorum 16 Şubat 2018, Cuma 13:51:38 305 olayından sonra uçtuğum yabancı bir kaptan kabin memurlarının kapağı avrupaya atmak için çılgınlar gibi yabancı pilot ayartmaya çalıştıklarını söylemişti sonra da ‘They think we are stupid’ demişti. TK’nin geldiği konum bu, içler acısı. O an ben utandım Türk olarak 5
    • Eee 16 Şubat 2018, Cuma 23:55:05 Konuyla alakası nedir? 0
    • Bence de 17 Şubat 2018, Cumartesi 01:27:12 Gercwkten utanc verici olaymis, rezalet. Tk’yi kabin memurlari rezil ediyor. Ornk: dakar olayi 2
  • Km 16 Şubat 2018, Cuma 13:49:03 İki yönetim birbirinin derdine düştü yine bizi düşünen kalmadı. Hava sen e geçeyim tamam ama , yapılan açıklamalar “şirketten rica edeceğiz” şeklinde. Bu iş ricaya kalırsa sonuca çok şaşıracağımı sanmıyorum; Öncelikle; neleri düzelteceğiniz belli mi? Bunları bunları, bu şekilde değiştireceğiz diye madde madde açık bir şekilde bilgilendirmelisiniz. Bilgi kitapçığında sadece sendikayı nasıl değişebiliriz konusu var. Buda beni mevcut sendikadan farklı bir tutum sergileyeceğinize ikna etmiyor maalesef.Şimdi ben havaişin pasif ve ikiyüzlü (kabini destekliyor gibi görünüyor ama tüm tavizleri veriyor) tutumuna kızgınım evet ama sadece kızdığım için sendika değiştirmemde mantıklı değil.Beni üye olmaya sadece kızdığım için değil , vaadlerinizle “yazılı” bir şekilde ikna edin.Yani diyeceğim o ki; sendika yöneticileri birbirinize çamur atmayı bırakıp konunun özüne dönebilirseniz rüzgar zaten size doğru esecektir. 0
    • Bişey diycem 16 Şubat 2018, Cuma 19:28:51 Değerli Km, daha yiyeceğin çook ekmek var senin. Türkiye de hangi sendika müstakbel üyelerine 'yazılı' olarak garanti veriyor? Bak kendin de diyorsun 'vaat'. Bunun yazılı garantisi, senedi olur mu? Eğer sen hakkının neyken ne olduğunu göremezsen, kimden ne bekleyebileceğini bilmezsen koyun gibi güdülmeye devam edersin hayatın boyunca. Önce oku sonra karar ver ve hedefine ulaşmak için çaba göster, en azından uğraştım dersin. 1
  • Son durum hk 16 Şubat 2018, Cuma 13:48:22 Kabin memurlari biraz mantikli dusunmeli, pilotlar soyle boyle bizi satti vb diyeceklerine. Arkadas, pilot adam gider her yerde ucar nitekim gidiyorlar da, sen isten atildiginda nereye gideceksin hangi ulke seni calistircak? Bir kendine sor yahu nedir bu kibir artistlik, yaptiginiz isi hepimiz biliyoruz, 1 yolcunun da cikip ne kadar iyi guleryuzlu kabin memurunuz var dedigini duymadik. Tabi THY sizi bu konuma soktu, cebinize 5000 tl maas girdi ilk ayinizda 8-9 bine kadar cikti. CED biletler otel indirimlero, hayatinizda goremeyeceginiz kolayliklara 3 aylik egitimle ulastiniz halen kibir ve simariklik. Haketmiyorsunuz o parayi, durustce konusalim. Umarim TK ve o bilincsizce ve cehaletle savundugunuz Hava Is maasinizi 2000 tl’ye ceker o zaman gorurum. 7
    • Özelleştirme 16 Şubat 2018, Cuma 15:07:30 Kardeş 10 sene önce ise yeni başladığımda bir gece de yer hizmetleri tgs olmustu. Uçağın kapısında bir yolcu memuru bana; "sizi de ozellestiriyorlar biliyosun değil mi?" Diyeli 9 yil oldu ama teknik bile ozellesti bizi ozellestiremediler. Tamam 3 aylık eğitim bi dünya para kibir ced bilet en güzel oteller hepsinde haklısın ama TK da kabin ozellesmez ozellesse bile hasetlerin hayal ettiği o paralara düşmez. 1
    • .. 16 Şubat 2018, Cuma 15:11:20 Şirketimizin yabancı kaptanlara tanıdığı imkanları sindiremeyip başka şirketlere gidenler oldu elbet, geri kalanlar düzenini bozmayı göze alamayanlar. Buyrun sizde gidin. Dediğiniz gibi kabinin en büyük şansı şu anda Thy bu yüzden kabinden kimse riske girip sendika değiştirmeyecek. Kaptanlarda malesef bizim satımızdan mahrum kalacak. İkinci sendika kurulduktan sonra Hava İş de üyelerine daha sahip çıkacak mecbur. 1
    • ezk 16 Şubat 2018, Cuma 15:54:23 kendi ya da bi akrabası kabin memuru alımlarında basarılı olamamıs 0
    • Bilinçli arkadaş 16 Şubat 2018, Cuma 15:56:17 Sen git katarda falan uç çok bilinçli ve kalitelisin ve sen herşeyi hakediyosun ya bakalım emirates suratına bakacakmı senin. Burası bizim gibi bilinçsizlerle dolu. İyisimi sen git burdan kpss yi zorla belki bi yere kapak atarsın bu kaliteyle Ahahahhahahha :))) 1
    • Son durumcu 16 Şubat 2018, Cuma 17:35:21 Bilinç yok solunum yok yaşam desteğine gerek de yok 0
  • FO 16 Şubat 2018, Cuma 13:47:33 Arkadaşlar nedir bu sendika sevdası? Güdülmek için çoban mı arıyoruz? Onur,Pegasus,,Atlastaki ekipler nasıl uçuyor sendika olmadan? Qatar,Emirates gidenler sendika diye tutturuyorlar mı acaba? Kapatın gitsin tüm sendikaları. Tip müdürlükleri, kabin müdürlüğü haklarımızı savunsun. Her ay talpaya,vakfa,sendikaya boş boş para ödemeye gerek yok. 1
  • ÇARKÇI BUNLAR 16 Şubat 2018, Cuma 13:40:37 İSKENDER ÇARKÇIYA ZERRE KADAR GÜVENMİYORUMMMMM. KABİNİ KÖTÜ EMELLERİNİZE ALET EDEMEYECEKSİNİZ. 8
  • Atilla 16 Şubat 2018, Cuma 13:38:07 Kabinden en fazla 500 kisi gecer.Kokpit 2 bin kisi guzel bir dernek olursunuz. 16
    • Sıkıntı yok! 16 Şubat 2018, Cuma 19:33:47 Değil 2500 (senin hesabınla) 250 kişi (havaiş in hesabı) olsak en azından inandığımın, doğru bildiğimin ardından gittim derim. Senin gibi ancak önüne konan otu yiyen bir dört ayaklı olmam. 0
  • Hayal sendika 16 Şubat 2018, Cuma 13:26:51 KAPTANLARA güven olmaz.Zaten onumuzdeki tis i mevcut sendika yapacaktir. 11
  • Moneytalks 16 Şubat 2018, Cuma 13:26:13 Kaç yildir trilyonlarca lira toplandi. Havaiş bu paralari napti? 305 olayinda sirket adina sahitlik yapan kimdi? 2yilda bir olan tis 3yilda bir yapilmaya baslandi.neden? Sendikasiz kalsan daha iyi en azindan yilda 1500tl cebindr kalir. 2
  • Kanki 16 Şubat 2018, Cuma 13:25:48 Kanki çokmu para lan bu işte bizdemi bir sendika kursan baksana kaptanlar bu işe girmiş 8
  • Kabin amir 16 Şubat 2018, Cuma 13:18:44 Arkadaslar sizleri kandiriyorlar .Butun haklarinizi kaybedeceksiniz.Bunlar zaten cogunlu alamaz.Cunku kabin kaptanlara guvenmez.Tahmini gecis 3 bin gecmez.Hayal kurmayin mevcut sendikaniza sahip cikalim 12
    • Hmmm 16 Şubat 2018, Cuma 17:38:15 Biz şimdi güvenmediğimiz insanlarla mı çalışıyoruz? Ben güvenmiyorsam bu insanlara onların uçurduğu uçaklarda neden çalışıyorum? 1
    • Z 16 Şubat 2018, Cuma 23:59:14 Zaten birçok hakkımızı kaybetmeye başladık. 0
  • Ali Tatlıbal siz şimdi 16 Şubat 2018, Cuma 13:17:13 305 eyleminin yasal olduğunu mu iddia ediyorsunuz. O halde o gün siz neredeydiniz geriye kalan 4000 kabin memuru netedeydi. Kabini hizmetçi görüyorlardı derken kastın kokpittekilermi? Hava iş te hiç kokpit üyesi kalmadı sanırım ki böyle konuşuyorsun Stockholm sendromundan kurtarın kendinizi eyyy kabin personeli 1
    • Ayçin haklıymış 16 Şubat 2018, Cuma 16:00:23 Sırf muhalefet olsun diye ne söyleyeceğini şaşmış kültürsüz şahsiyet. Pilotları ne derseniz diyin gözümüzde yüceltemezsiniz. Atilay başkana zamanında da söylemişti bunlardan bi yol olmaz diye. Adamcağız haklı tabii 24 senede sizler gibi kaç kişiden darbe yemiştir. Siz ancak bu tip insanlarsınız 4
  • Kokpit 16 Şubat 2018, Cuma 13:13:33 Iskender carkci ekibinden hak is ile gorusenler olmus.Tam bir sari sendika olursunuz. 12
  • Bir gercek 16 Şubat 2018, Cuma 13:12:46 Pilot gider qatar emirates etihad her yerde ucar, ucuyorlar da, kabine hangi ulke nerede is verecek bunu bir dusunun. Oturup kalkip sukretmeliler. 4
  • ali atıl 16 Şubat 2018, Cuma 13:12:30 kimseyi kandıramayacak,kimseyi o yüksek egonuzle ezemeyeceksiniz.yıllardır bu şirketteki çalışanlardan kendilerini üstün görerek kendilerini üstün insan vasfına sokmuş emekliliği gelmiş bu pilotlar şunu unutmayınızki size ne kokpit ne kabin nede yer personeli itibar edecektir.ayrıca bugün safiyane duygularla size inanıp çalışanların gerçek sendikası HAVAİŞ den istifa edenlerde sizin gerçek yüzünüzü görüp geri dönecekler ve sizde bu kurmuş olduğunuz bu hava sen sendikanızıda emekliliğinizde havasen lokali olarak kullanacaksınız............ 18
    • Pilot 16 Şubat 2018, Cuma 13:33:17 Gayet güzel destekliyoruz sen yorma kafanı boşver 2
  • 305 16 Şubat 2018, Cuma 13:05:29 KABINCI KARDESLERIM AMAN HA KAPTANLARDAN UZAK DURUN.BUNLARLA BIZ YOLA CIKTIK.305 ILATINDA BIZI SATTILAR. 22
    • KM 17 Şubat 2018, Cumartesi 00:02:36 305 zamanı biraz araştırıp okusaydınız yasal olmayan bir eyleme karıştırıldığınızı anlardınız. Yasal olmayan bir “greve” ki grev olması için gerekli şartları taşımayan bir eylemdi, kaptanları katılmadığı için suçlayamayız. Yasal olmuş olsaydı suçlama hakkımız olabilirdi. O zaman Atilay sizi kullandı, kendi cebini doldurdu gitti. 0
    • Kpt 18 Şubat 2018, Pazar 09:49:25 Diğer kabin ekibi arkadaşlarımız o gün neredeydi.O gün uçuşlar kabin ekibi olmadan mı yapıldı.Ne cahillik bu kardeşim.Kin dolusun, en basit mantıktan bile yoksunsun.Yazık sana. 0
  • Kabin’e güvenilmez 16 Şubat 2018, Cuma 13:03:44 Neden mi? Çünkü yanlış bilgi paylaşılıyor, greve hiçbir yabancı pilot katılmadı 2
  • Grev 16 Şubat 2018, Cuma 13:02:17 Yabanci pilotlarin hicbiri greve katilmadi. Greve katildigindan dolayi isten atilan 2 pilot vardi 2’si de Turk’tu. Birinin adi Salih Bayrak, digerinin ise emekliligi gelmisti. Google’da ararsan haberleri cikar. 2
  • Sinyore 16 Şubat 2018, Cuma 13:00:04 Kibir onlarda adam satma onlarda kakmış iskender sahte insan seviciligi oynuyor.Birakin milletin kazanilmis haklarini yok etmeyin. 11
  • Kabin 16 Şubat 2018, Cuma 12:58:30 65 yaş pilotlar dernegi olarak devam ederler.Bu senfikanin kurulusu yasal degil.Giden arkadaslar Allah gostermesin isten atilmamiz ve disipline gelmeniz durumunsa tazminatsiz atilirsiniz bilginiz olsun 16
    • Bu dupeduz yalan 16 Şubat 2018, Cuma 13:09:10 Thy ao da hali hazirda sendikasiz bir suru insan var. kimse sizi isten atamaz, ozellikle baska sendikaya gectiniz diye. Zaten bu sekilde kandirmaca yapmalari, bizleri korkutmalari zaten ne kadar belden asagi bis is yaptiklarina isarettir.. 1
    • Boşuna korkutmayın 16 Şubat 2018, Cuma 13:52:29 Tazminat sendika tarafından elde edilmiş bir hak değildir. Ülkemizde sendikalı olamayan binlerce işyeri vardır. Bunların çalışanları tazminat almıyor mu yani? 0
    • cevap 16 Şubat 2018, Cuma 20:02:44 borçlar kanunundan dolayı uçucular tazminat alamaz.Pegasus da çalışanlar neden alamıyor.Sizin beyniniz bu kadar çalışıyor.yoksa sendemi 65 yaş kuşağısın 2
  • Duzeltme 16 Şubat 2018, Cuma 12:58:04 Kabindeki binlerce kisiden SADECE 260 kisi greve katildi! 45 kisi de teknik a.s’dendi 1
    • Hadi beeeee 17 Şubat 2018, Cumartesi 01:12:28 Demek ki 8000 kabin memurundan çoğu arkadaşlarını satmış ? Utanç verici... demek ki 7000 kabin memuru ve 3000 kaptan greve katılmamış. Bu kaptanlara güven olmaz kardeşim ! 0
  • Secil 16 Şubat 2018, Cuma 12:55:44 Yanlis beyan vermeyelim. 300 kisi katildi, bunlar tum kabinin %4’u anca ya eder ya etmez. Kabin 11 000 kusurden olusuyor 2
    • Z 16 Şubat 2018, Cuma 13:50:54 3000 olmasın o 2
    • Z ye 17 Şubat 2018, Cumartesi 01:15:51 Sallama sallama, grevi 700 civarı kişi tamamladı, 12 civarı kaptan vardı. Bana ilk iki gün izninde greve katılan 2800 kabin ekibinden bahsetme izini! boşu biten direkt uçuşa. 0
  • Ah sisman ah 16 Şubat 2018, Cuma 12:55:06 Kendini duzeltecegine saga sola saldir dur 1
    • Yemiş 16 Şubat 2018, Cuma 16:45:09 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Yer calisani 16 Şubat 2018, Cuma 12:44:57 Iskender talpa baskanina ne demisti bunlar kendi iclerinde anlasamuyor.Bize ne hayirlari olacak.Aman ha hayallere kapilip kendinizi yakmayin. 7
  • kim?çarkçı? 16 Şubat 2018, Cuma 12:44:35 sayın iskender çarkçı soruyorum, ANTALYA ve İZMİR DE YANINDAKİ FIRÇA BIYIKLI AVUKAT KİMDİ??KİMİN KAYIĞINDASINIZ???? 7
    • Cevap 16 Şubat 2018, Cuma 16:01:54 Arifmiş adı. 0
  • Yabanci pilot 16 Şubat 2018, Cuma 12:31:44 O zamanlar 800’e yakin yabanci pilot vardi, o sevdiginiz ozendiginiz yalakasi oldugunuz ‘yabancilar iyidir’ dediginiz yabanci pilotlarin kaci grevinize destek verdi?!?! 4
    • Cvp 16 Şubat 2018, Cuma 12:49:11 Bir tane adam çıktı içlerinden greve katıldı. O da atıldı zaten. Siz türklerden hiç çıkmadı be kuşum 5
    • Yabanci pilot 16 Şubat 2018, Cuma 12:51:21 800’de 1, hic sasirtmadi. Gidecegi varmis tazminati almak icin hahaha 1
    • Cvp’a cevap 16 Şubat 2018, Cuma 12:52:56 O bayıldığınız yüzlerce yabancılardan sadece 1 tanesinin katılmış olduğu iddiası ki bu bir iddiadır kesinliği bile belli değil, siz kabin görevlilerinin yabancı hayranlığınıza adeta bir tokattır 0
    • Cvp’a 16 Şubat 2018, Cuma 13:01:36 Yanlisin var. isten atilan 2 pilot vardi 2’si de Turk’tu. Birinin adi Salih Bayrak, digerinin ise emekliligi gelmisti. Google’da ararsan haberleri cikar. Yabanci pilotlarin hicbiri greve katilmadi 1
    • Ucan garson 16 Şubat 2018, Cuma 13:02:56 Ucan garson yanlis biliyorsun kusum, yabanci pilotlar greve katilmadi. Daha onu bilmiyorsunuz yabanci sevicileri sizi 1
  • hava-is korkuyor mu 16 Şubat 2018, Cuma 12:28:37 hava-is i korkuyor mu ? Kaç kişi hava-sen e geçmiş bir açıklasınlar bi zahmet 2
    • Dk 16 Şubat 2018, Cuma 12:47:23 Hava Is neden korksun hava Is üzülüyor kandırılıyor sunuz diye arkadas 11
    • Korkuyor 16 Şubat 2018, Cuma 12:56:16 Bence korkuyor, bu hareket bitirecek onlari 2
    • . 16 Şubat 2018, Cuma 13:49:33 Hava-iş korkuyor paracıklar gidecek diye. Kredi yetkisini yeni aldı daha çok para gelecekti. Oyuncağıyla oynayamadan kırılmış çocuk gibi kaldı. Hevesini kursağında bıraktınız :((( sayı 3bine yaklaştı. Şimdi kabinden yoğun üyelikler var. Kabin de gümbür gümbür geliyor. 2
  • THY 16 Şubat 2018, Cuma 12:28:31 THY pilotların isyanını bastırmak için daha ne bekliyor anlamıyorum. EEyyyy THY, yarın pilotlar greve giderse Cumhurbaşkanı tepede bir tanenizi bırakmaz haberiniz olsun. 6
    • Sesli kahkaha attım 16 Şubat 2018, Cuma 12:32:31 Ney ney ney pilotlar ve grev mi? :)))) sen beni güldürdün Allah ta seni güldürsün emi. Pilotlar ve grev dedi adam yaa. Lufthansa değil Thy pilotlarından bahsettin dimi:)))) 9
  • EPK 16 Şubat 2018, Cuma 12:25:52 EPK biraz şu grevde nasıl kıvırttığını anlatsana? Gençler bilmiyor o günleri. hadi heyecanlı olur. 2
  • soru 1 16 Şubat 2018, Cuma 12:22:10 305 grevde kaç pilot isten atıldı bilen varmı ? 5
    • Neden 16 Şubat 2018, Cuma 12:25:58 Pilotlar neden atilsin? Tk’nin pilotlara ihtiyaci var ama 2000 tl maasa bile ucan garsonlar cok bulunur elbette kabini atarlar. Durust olmak lazim 10
    • 1 tane 16 Şubat 2018, Cuma 12:33:18 O da yabancı pilottu. 1
    • Neden e 16 Şubat 2018, Cuma 12:50:56 Sizlerin kayığına bu kabin binmez. Icinizde bir tek adam yok. Nokta 5
    • Peki 16 Şubat 2018, Cuma 12:57:28 O zaman soruyorum kabinde binlerce kisi 305 e destek verdiniz de kaptanlarmi desteklemedi sizi? 1
    • Serhat 16 Şubat 2018, Cuma 13:06:46 Grevde yabancı pilot yoktu uydurmayın gidin nette arşiv araştırması yapın Türk kaptandı 0
  • Zeytinyag 16 Şubat 2018, Cuma 12:21:09 Iskender carkci sen git izmir de zeytinyağ işine gir.Yas olmus 64 is bitmis . 7
  • Atilay aycin kaptanlara 16 Şubat 2018, Cuma 12:16:34 Atilay baskan sene 2012 bize sakin ha KAPTANLARA güvenip yola cikmayin demisti.Yanildimi hayir 305 ve grevde kaptanlar yuzunden isimizi evimizi kaybettik 10
  • Jason statham 16 Şubat 2018, Cuma 12:15:40 TSK'nin onurlu kaptanları kimlerle oturup kimlerle bir oyunun içinde olduğunuzu bilmeniz adına iskender çarkçı 'ya seçimlerde desdek icin disk ve dev -solunun avukati ucretsiz desdek verdigini karsiliginda ne vaadler aldigini bir bilseniz 8
    • ... 16 Şubat 2018, Cuma 12:22:37 bildiğini yaz kardeşim herkes öğrensin gerçekleri. ya da sus kenardan sallama 2
    • Fatih 16 Şubat 2018, Cuma 12:42:30 Arkadaşlar bu neyin kavgası anlamadım kaptanlar ,kabinciler,yer çalışanları emekçi arkadaşlar ne olu yav biz kavga edelim thy yaklaşan tis zamanı masada zayıf bir sendika olsun çarkı ben BAŞKAN olacağım diye ortalığı karıştısin olan biz çalışanlara olsun mevcut sendika gitsin ne olursa olsun yazik doymadınız. 3
    • Uye 16 Şubat 2018, Cuma 12:44:37 Ben disk üyesi olmam arkadaş 1
    • Mehmet 16 Şubat 2018, Cuma 12:48:42 Dev- sol dhpc bunlar la mi pazarlık yapmislar 5
    • Sesleniş 16 Şubat 2018, Cuma 12:51:25 THY yetkililerine sesleniyorum bu adamlara hadlerini bildiriniz nedemek dev-sol DHKPC 5
  • YAZIK 16 Şubat 2018, Cuma 12:14:17 Öncelikle Kendi Çıkarları için Bölücülük yapmak,Ekipleri birbirine düşürmekten başka bir amaçları olmadığı kesin.Brifinglerde ve odalarda ekiplere mobing yapan Kaptanlar nasıl olsa ZeytinYağı gibi sıvışırlar.Asıl olan Kabin ekiplerine ve Yer Personeline zarar vermiş olurlar.Uçuşlarda ekipler arasında Düşmanlık Tohumları ekmekten utanmayan emekli Zeytin Yağcı Kabin Amirleri menfaat peşinde koşmaktan bıkmadınız mı? 12
  • Yer isletme 16 Şubat 2018, Cuma 12:14:06 KAPTANLARI ISTEMIYORYZ.BIZI ILK SATACAK KISILER 19
  • Alexsander 16 Şubat 2018, Cuma 12:13:23 Iskender gitsin emekli pilotlar dernegu kursun .Yada evinde cicek sulasin. 12
  • pilot 16 Şubat 2018, Cuma 12:12:01 Pilot sizin hakkınızı falan düşünmez ne düsünür biliyor musunuz? Oğlanın okul taksidini, üçüncü evinin kredisini, hanıma alacağı arabanın markasını.. siz de kabin memuru olarak onların maşası olursunuz kullanıp atarlar bir kenara 18
    • Kabin memuru 6 16 Şubat 2018, Cuma 12:37:43 Bir tane kabin memurunun yüzü bile gözükmüyor fotoda. Kabin memuru hangi arkadaş kaç gün izin alıpta abant eğlencesine katılabiliyor? Airporthaber yeni sendika toplu iş sözleşmesi yaptığında da hava iş in reklamını yaparsın olur mu? 1
    • Kabin kokpit 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:35:17 Kabin kokpiti kimse bir birine düşüremez biz bir bütünüz kaptanlar nereye biz oraya 0
  • Düşündürücü 16 Şubat 2018, Cuma 12:10:07 Kaptanların grev zamanı nasıl bir davranış sergiledikleri ortada iken kurdukları sendika ile haklarımızı nasıl koruyacaklar düşündürücü.. 5
    • Kabin ??? 17 Şubat 2018, Cumartesi 01:20:11 Kaç kabin ekibi vardı, kaç tanesi grev yaptı. Kokpiti bırakta dön bir kendine bak. Adama sorarlar sen ne yaptın diye? 0
  • Grev 16 Şubat 2018, Cuma 12:08:26 Grevde 305'te biz hakkımız için işten atılma tehlikesi yaşarken bu amcalar Bodrum marinadaki yatının motorunun yedek parçasını nerden alabileceğini düşünüyordu. Olan kabinci arkadaşlarımıza oldu yıllarca alçaktan süründüler 7
  • Emekli 16 Şubat 2018, Cuma 12:07:18 Bence kıraathane açın. Emeklilik günlerinizi orda geçirir çay satar para da kazanırsınız. Gençler bunlar ununu elemiş eleğini asmış inanmayın 15
  • Smr 16 Şubat 2018, Cuma 12:06:13 Dunyaya yuksekten bakip ve hep orda kalacagini dusunen bir zihniyetin,işçi olup nasil yaşadığını ne zorluklar cektigini bilemeyecekleri gibi haklarini savuna bileceklerinide düşünmüyorum kesinlikle. 8
  • Yorumsuz 16 Şubat 2018, Cuma 12:03:29 Gelen gideni aratır. 9
  • A319 16 Şubat 2018, Cuma 12:01:48 Sürekli kabini grevde yanlız bırakan kokpit söylemi var. Grev günü sayısı 8000 e yakın olan Kabin memuru arkadaşların sadece %18 i greve katılmıştır ki bu da ilk bir haftadaki sayı. Katılmayan %82 den neden kimse bahsetmiyor. Greve çıkan arkadaşların arkasına saklanmayın. Geçmişteki hatalara takılıp kalmayın, insanlarla sendikayı değerlendirmeyin. Bugün X kaptan yarın belki bir kabin amiri bu sendikanın yönetiminde olacak. Mevcut durumdan mutsuz olan herkes için bu son şans. Olmadı başaramadık seve seve eski sendikamıza döneriz. FTL den, kapılar arkasında imzalanan ek revizyonlardan, derdinizi anlatamadığınız Ekip Planlama Bşk lığından biraz mutsuz iseniz , tekrar durumu değerlendirin derim. 2
    • Hayir 16 Şubat 2018, Cuma 13:14:43 260 kabin memuru greve katildi. Yani %3 2
  • Çalışan 16 Şubat 2018, Cuma 12:01:17 Hava-İş in koparabildigi yüzde 4+4 zam nedir yahu? Sendika olarak sadece bunu alabilmişsiniz ve hala biz işverene teslim değiliz diyorsunuz. Son yıllardır enflasyon kadar zam alıyoruz ki gerçek enflasyon açıklanandan daha fazla olduğunu herkes biliyor. Yani aslında sızım çalışanlarını fakirleşiyoe ey Hava-İş. Müteahhitlik yapacaksabiz lütfen isminizi Hava-İş inşaat ve yapı ltd. Olarak değiştirin. 3
  • Ferit 16 Şubat 2018, Cuma 11:58:57 Biz mevcut sendikani her daim yanindayiz.Hayal kurmaya gerek yok.Kazanilmis haklari kaybetmeye gerek yok.Vay gidenlerin halune aciyorum 21
    • ... 16 Şubat 2018, Cuma 15:04:14 Neyi kazandın yazarmısın? 0
    • :) 16 Şubat 2018, Cuma 20:57:23 Arkadaş sendikadan kazananlardan anlasana, uçucu olsaydı kaybedenlerden olurdu. 0
  • Sended 16 Şubat 2018, Cuma 11:58:35 Tutuşmuşlar,yanıyorlar.Algı yapmaya çalışmalar,tehditler,mobbing.Üyelerin aidatlarıyla kooperatifçilik,otellerde yemeler içmeler.%15 temsil içinize siniyorsa devam edin arkadaşlar.Sonra ağlamayın.Bu bir fırsat ve milat. 2
    • Çocuk gibi kananlar 16 Şubat 2018, Cuma 12:14:26 Ben bu yeni sendika muhabbetine kanan arkadaşların da aklını sorguluyorum. Kuruculara bakın, emekliliği gelmiş, en fazla bir yıla maaşı bağlanıp kafası rahat edecek ve bir adet de şirketle alakası kesilmesine ramak kalmış (ünlü fenomen) . Arkasından koştuğunuz insanlara dikkat edin. Ya da kimsenin arkasından koşmayın. Bir taraf olmak zorunda 13
  • Ucak şoforü 16 Şubat 2018, Cuma 11:57:20 DAHA SENDIKA KURMAKTAN BI HABER OLAN ELI TITREKLER.BIZIM HAKLARIMIZI NASIL SAVUNACAKLAR 20
  • 305 kabin 16 Şubat 2018, Cuma 11:53:17 Bizi 305 ve grevde satan yanimizda olmayan 65 yas fosullere nasil guvenelim. 11
    • . 16 Şubat 2018, Cuma 13:39:23 Kabinden greve çıkmayan binlerce arkadaşınıza nasıl güveniyorsanız öyle güvenin. 0
  • Ayrılın 16 Şubat 2018, Cuma 11:53:08 Kaptanlarınıza güvenmiyorsanız gitmeyin onlarla uçuşa hatta sendikanızıda ayırın ey kabin ekipleri 0
  • A319 16 Şubat 2018, Cuma 11:52:52 Sayın Tatlıbal, Hava Sen için eskinin grev kırıcısı demiş. Soruyorum , kendisi o greve katılmış mı? Neticede kendisi de bir THY çalışanı idi. Sadece kendisi değil, yanındaki delegelere de aynı soruyu sormak gerekir. 3
  • ka 16 Şubat 2018, Cuma 11:49:51 sankı hepımız greve gıttık de kokpıt uctu:) 10000 kısıde 300 kısı gıtmıs sorsan hepsı grevdeydı:) 14
    • Süper cevap 16 Şubat 2018, Cuma 12:54:54 Valla 10 000 kisiden 300’u katilmis goren de hepsi greve gitti sanir :))) %3 yahu 1
    • Ilginc 16 Şubat 2018, Cuma 13:09:50 300 degil 260’i gitti :) 45 kisi de teknik a.s’dendi 1
    • Hahahha 16 Şubat 2018, Cuma 21:22:45 Grevci bi ka olarak çok güldüm bu yorumunuza. Umarım güzel gelişmeler olur hakkımızda da bir daha greve gerek kalmaz 0
    • Ka 17 Şubat 2018, Cumartesi 12:59:07 O zaman sayımız 10 bin değil 20 bindi greve çıksn da 300 değil 150 idi 0
  • Çocuk gibi kananlar 16 Şubat 2018, Cuma 11:41:23 Ben bu yeni sendika muhabbetine kanan arkadaşların da aklını sorguluyorum. Kuruculara bakın, emekliliği gelmiş, en fazla bir yıla maaşı bağlanıp kafası rahat edecek ve bir adet de şirketle alakası kesilmesine ramak kalmış (ünlü fenomen) . Arkasından koştuğunuz insanlara dikkat edin. Ya da kimsenin arkasından koşmayın. Bir taraf olmak zorunda değilsiniz. 13
  • Hava iş varken 16 Şubat 2018, Cuma 11:40:00 Hava iş varken ne gerek var başka sendikaya. Zaten bu mecralarda da yıllarca propagandası yapıldığı gibi hakkımız an alasıyla savunuluyor. Ne bir uçuş limitinden ödün verdik, ne maaşımızdan, ne de yatı paralarımızdan. Herşey dört dörtlük. Bi de kredi filan hikayesi çıkarmışlar hepsi uydurma. Çok mutluyuz çok Hava İş varken be gerek var canım... 13
    • KREDİ 16 Şubat 2018, Cuma 13:36:12 Kredi hikayesi dediğin 28. Genel kurul gündeminin 14. Maddesi olarak görüşüldü. 14)Elektronik bankacılık işlemleri ve sendikanın kredi kullanması hususlarında yönetim kuruluna yetki verilmesi. Yalan mı değil mi? 0
    • Hahahahahha. 17 Şubat 2018, Cumartesi 19:22:15 Ne güldüm bu yoruma ya. Hiç bi şeyden ödün vermedik öyle mi sayın maaşlı havaiş trolü? 0
  • Ayirporthaber 16 Şubat 2018, Cuma 11:37:31 Burada sadece yanli haber yaptigi icin cogu hakli yorum yayinlanmayacak. 2
  • TALPA 16 Şubat 2018, Cuma 11:36:38 GREV ZAMANINI HER KES ÇOK İYİ BİLİYOR KAFALAR ÖNLERİNDE YÜRÜYÜP GİTTİLER. 5
    • Evet 16 Şubat 2018, Cuma 18:30:08 Evet o kafalar hala burada. Size greve gidin deyip hesapları sıfırlayan kafalar nerede sen onu düşün 0
  • Hava sen 16 Şubat 2018, Cuma 11:36:23 Burda hala gelip hava işi savunanları anlamıyorum.. Size hersey mustehak, siz gidin birilerinin kölesi olmaya devam edin. Hava iş dedigin sendika tamamiyle sarı sendika olup thy yönetimi ne isterse onu yapmaktadır. CMC nickli arkadas hava işi savunuyorsun. Sen önce yorum yazmak için hava iş ten para alan biri oldugnu bi açıkla bakalım, tabi yerse. Arkadaslar merak etmeyin yeni sendika basarılı olmazsa kabinin hak kaybı kokpittden cok daha fazla olacaktır. Kokpit gider baska sirkette aynı paraya calısır ama kabin baska sirkette yarı parasına calısır o yuzden kabindeki akadaslara soyluyorum bu yeni sendika sizin haklarınızı kokpitten daha fazla koruyacak bunu goremior musunuz hala. Ayrıca merak etmeyin thy bir şekilde sizi hava sene geçtin diye (yada örtülü bir bahaneyle yeni sendikaya gecmiş olanları) atmaya kalkarsa olay olur, bu işten THY nin başı sizden daha fazla agrır, o yüzden böyle birşeyden sakına korkmayın. Hava iş sonun geldi, insnaların hakkını yemek neymiş sana bu ucucu ekip gösterecek. 3
    • CMC 16 Şubat 2018, Cuma 12:16:27 Hava-sen e destek vermeyenleri köle olarak gören akıl yoksunu sana sesleniyorum. Yazdığın yorumda bile pilotları kabinden üstün gören sizlermi üyenin hakkını koruyacaksınız ? 6 ay sonra istesede uçamayacak olan ihtiyarların ne amaçla sendika kurduklarını bilmiyoruz mu sanıyorsun. Üyeleri enayi mi sandınız siz ? Acınacak haldesiniz ama dönüp dolaşıp yine geleceğiniz yer Hava-İş sendikası olacak unutmayın 8
    • CMC’ye 16 Şubat 2018, Cuma 12:22:46 Tabi ki kokpit ekibi ucan garsonlardan daha degerli (TGS’li) 4
  • Al birini vur ötekine 16 Şubat 2018, Cuma 11:32:01 Burada telaffuz edilenler harfiyen dogrudur. Yanliş tek keline yok. Ancak siz de işverene teslimsiniz be hava iş. Yoktur birbirinizden farkınız. Bu nedenle macera aramayarak elimdeki tis ten vazgecmeyeceğim ve hava is te kalacağım. Mecburen. Başka Seçenek yok çünkü. 12
  • Ah Alexander Vah Alexander 16 Şubat 2018, Cuma 11:31:46 Siz baştan brifinglerle uçuş guvenligini tehlikeye atiyorken, üyeler adına nasıl kararlar alacaksınız ? 15
    • . 16 Şubat 2018, Cuma 13:32:25 Brifing yapılır biter. Ardından zaman vardır, uçak geç verilir vs. Bu sürede isteyen gidip sigara içer, isteyen çay kahve içer, isteyen sohbet eder. Bu konuyu nasıl uçuş güvenliğine bağlıyorsunuz. Birkaç hafta önce uçuşta (yorgunluktan) bayılan kaptanı ve uçağı tek başına indiren fo’yu neden gündem yapmadınız. Orada var mıydı uçuş güvenliği 0
    • Doğru 16 Şubat 2018, Cuma 18:24:55 8 kare uçuşa gidiyorum sayenizde ve bu emniyetli ama arkadaşlarımla kendi ortamımda konuşmak emniyetsiz. Bravo. Yarın sizin ortama gelip paraları nasıl bölüşüyorsunuz seyredeceğim. 0
  • SE 16 Şubat 2018, Cuma 11:31:44 VAR OLAN SENDİKAYA SAHİP ÇIKMAYANLARIN SENDİKA KURMASI ACINACAK HAL. BU HAYALE KAPILIP GİDENLERİN DE VAY HALLERİNE. 13
    • SE gibilerin 16 Şubat 2018, Cuma 21:08:37 Gazlarına gelenin daha da vay haline 0
  • DY 16 Şubat 2018, Cuma 11:30:08 BU YENİ OLUŞUM HAYALİNE KAPILMAYIZ UMARIM 13
  • CMC 16 Şubat 2018, Cuma 11:28:43 Kaptanların ipiyle kuyuya inilmeyecegini çocuklar bile biliyor. Grev sürecinde kabini nasıl yapayalnız bıraktıklarını kimse unutmadı merak etmeyin. Kendi çıkarları uğruna sendikayı kurup kabinide piyon gibi öne süreceklerini düşünüyorlarsa avuçlarını yalarlar. 17
    • Gercek 16 Şubat 2018, Cuma 12:21:22 O yuzden mi ucan garsonlar abant’ta ISG adi altina tatile gitti, kendi paranizla tatil yapin 2
  • Y. Solhan loadmaster 16 Şubat 2018, Cuma 11:28:31 Kabin memurlarini tisten yoksun birakmak icin hava sen ellerinden geleni yapiyor. Dun gorevi basinda sendika avukatina hakaret ettiler. Kimse brifinglerde yapilan propogandadan hava is yonetimine ahlaksizca konusmalar gecmekte. Hava sen ahlaksizliklarina dun bir yenisini daha ekledi. 64
    • . 16 Şubat 2018, Cuma 13:29:54 Hakaret edilmedi. Hava-sen yönetim kuruluyla, delegeleriyle, temsilcileriyle ve üyeleriyle birlikte nezaket ve görgü sahibi kişilerden oluşmaktadır. Magandalık başka taraflarda var. Sendika avukatı ne yaptı peki onu da anlat 4
    • Panik Butonu 18 Şubat 2018, Pazar 23:55:31 Hava is , Aidatlari odeyecek uyesi kalmadiginda , hangi parayla , hangi uyelerle yollarina devam edecek. 10.000 kamyoncu uye bulabilecekler mi yeni insaatlar ve projeler icin . 0