Hava Kuvvetleri'nde türbanlı pilot dönemi

    Çok beğenilenler

  • KPT 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:13:28 Ülkenin içine edilmeye devam ediliyor... 48
    • Senin 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:50:55 Allah belanı versin be.. Dediğin lafa bak.. Başı açık olanlara ayrıcalık yapılınca mı edilmiyordu içine ülkenin.. terbiyesiz. 76
    • Kptye 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:20:03 Şu zihniyeti derhal bırakmalısın. 171den hemen randevu al 39
    • öğrenci pilot 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:06:28 uafaktan da olsa yavaş da olsa senin gibi zihniyetlileri temnizleyceğiz kaptanım, ülkenin içine değil, ülkenin içine edenleri temizliyoruz çok şükür, yıllardır bu türbanlı insanlar ile ne alıp veremediğinizi anlamadık, dünyada onlarca örneği var türbanlı pilotların, senin yanına oturacak diye niye böyle rahatsız oluyorsun? sen biraz başka şeylere alışmışsın kaptanım, paraya alışmısın, hizmete alışmışsın, bu genç insanları hep ezmeye alışmısın, dertlerini dinlemeden onları dışlamaya alışmısın, bir sertleri de yok zaten, bu ülkedeki her vatandaş gibi mutlu huzurlu bir hayat istiyorlar, onlar bu ülkedeki diğer insanlardan diğer dinlerden, kafasına göre hertürlü giyinenlerden rahatsız değiller, ama sen rahatsızsın biraz, senin derdin biraz başka kaptanım, ama çözerler sizin derdinizi de kaptanım.. 31
    • Ceza 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:15:28 Senin Allah cezani versin munafik kopek. Basini orttun darbe yaptin. Allah'in cezasi ajan. 23
    • Rezalet 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:23:07 Ordunun dini olmaz, orduda dini simge olmaz, mini etek de olmaz. Bunu anlamayanlar yuzunden ulkenin durumu icler acisi.. 9
    • kime göre? 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:52:39 Çağdışı laikçi faşist yobazları rahatsız ettiğine göre doğru bir karar. 38
    • SS 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:28:20 Daha laikliği anlamamış şahıslar gelmiş abuk subuk yorumlar yazıyor sen bi aç oku önce laikli ne diye ne den bu duruma karşı çıkılıyor ondan sonra saçmala 11
    • Xxx 06 Şubat 2017, Pazartesi 22:12:26 Çağdışı,laikçi,faşist,yobaz? Buraya acil beyin getirin...birde ilkokul 1 e geri git lütfen eğitimini tamamla. 9
    • B-52 07 Şubat 2017, Salı 01:19:10 Zavallı " öğrenci pilot ". Senin yorumunun neresini düzelteyim acaba? Türbanlı pilot dünyada yoktur. Bu bir....Kaptan paraya alışmış olabilir, seni hiç ilgilendirmez...bu iki...ama sen bu kafa ile hiç para kazanamazsın..." İstiyorlar " diyerek ayrımcılık yapıyorsun...bu da üç....Dünya da türbanı takanlar " velevki " siyasi amaçlar için takmıyorlar....Önce öğren...Bu da 4. Tamam mı tosunum. ATATÜRK değerleri her zaman var olacaktır ve bir gün bu yobazlıklar ve şarlatanlıklar sona erecektir. O zaman ne yapacaksın merak ediyorum. 5
    • f/o 07 Şubat 2017, Salı 11:07:36 bu kız hakkıyla ve eğitimin gerekliliklerini yerine getirerek orada ise helal olsun. ama sırf başörtülü diye hak tanınmışsa da zaten ülkenin en büyük sorunlarından biri liyakat sorunu, o zaman da sorumlularına yazıklar olsun. kpt bey/hanım! sana gelince, düşmanlık eden düşmanlık görür. bunu daha anlamamışsın. bu ülke başın açığıyla kapalısıyla değil, bence işinin ehli insanların yetiştirilmesiyle ilerler. 0
  • New pilot 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:16:36 Yarın öbür gün sarıklı şalvarlı ve 1 metre sakallı pilot görürseniz şaşırmayın ne oluyor abi bizim ülkeye bu kadar da olmaz Atatürk'ün kemikleri sızlayacak 43
    • muasır medeniyet 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:41:34 Yakın zaman önce amerikan ordusunda türban ve sakal serbest bırakıldı. Bizdeki laikçiler çağdaşlığı şekilcilikten ibaret sandıkları için hep çağın gerisinde kalmaya mahkumdurlar. 23
    • Gurbetci 06 Şubat 2017, Pazartesi 23:48:17 Merak etme sizliyor,ah bir bilsedi askerimizin icinde onca hain cikacagini ,ulkeyi kimlerin eline birakdigini,bence hakkini haram ederdi. 2
    • muasır medeniyet ! 07 Şubat 2017, Salı 10:31:11 örnek verdiğin amerika'da kim olursan ol devlet kurumlarında, dini ya da kutsal değerleri kişisel ya da belirli bir zümrenin çıkarları,insanları sömürme,kandırma için kullanamazsın,kullandırmazlar...asıl şekilciler dini ve kutsal değerleri çıkarları için kullanan sözüm ona dindarlardır... 2
  • Tüm yorumlar

  • Özgür 06 Nisan 2017, Perşembe 15:20:05 Yarın öbür gün bir erkek öğrenci de çıkar "benim dini inancıma göre sarıklı dolaşıyorum ve bende pilot olmak istiyorum bu nedenle sarıkla okuluma devam edeceğim" derse ne yapılacak. Adam buna göre haklı sayılması lazım gelir. ASKERLİĞİN NET KURALLARI ÜZERİNDE OYNANMAMASI GEREKİR. 3
  • sivil torpil. 10 Şubat 2017, Cuma 15:41:45 Türbanlı bacımız pilot olabilirse,kara çarşaflı bacımızda pilot olabilmeli. 2
  • arkadaşlar ! 10 Şubat 2017, Cuma 11:19:05 Ülkemizde saygısızlık,edepsizlik, medeniyetsizlik,suç,adaletsizlik,eşitsizlik,sahtekarlık,hırsızlık,adilik,yolsuzluk,haksızlık,sömürü tavan yapmış, spor,sanat,iş hayatı vs siyasetin rezilce girip bozmadığı yer kalmamış, kutsal değerlerimiz kişisel çıkar için adice kullanılıyor, insanlar kutuplaştırılmış, içkili adam, bayanı arabayla ezip öldürüyor iki gün sonra teslim oluyor,18 bin tl para cezasıyla kurtuluyor,ihtiyacımız olan kanunlar çıkarılmıyor çıksa bile uygulanmıyor, özellikle İstanbul'da hayat tam bir kaos olmuş,trafik felaket,insanlar öfke dolu,heryerde terör,şiddet var, hayat pahalılığı ve işsizlik rekor kırıyor, torpil yapmak,yaptırmak yani kul hakkı yemek sıradan bir şey olmuş, insanların işsiz kalmamak için yalakalık,jurnalcilik yapmaları şart olmuş, eğitim kalitemizin düşüklüğü dünyada haber olmuş, dışa bağımlılığımız daha da artıyor, borç bulabilmek için şirketler,kurumlar fon'a devrediliyor, biat,sorgulamamak,kula kulluk etmek,takım tutar gibi parti tutmak normalleştirilmiş vs ! İnsanca,insana yakışır şekilde yaşayabilmemiz için acilen çözmemiz gereken bunlar gibi daha birçok sorunumuz varken nelerle uğraşıyoruz ! 0
  • delikanlı 10 Şubat 2017, Cuma 09:31:14 aralarına türbanlı delikanlıları da bekliyoruz. Hani her yerde kılık kıyafet özgürlüğü var ya ! 0
  • yorumcu 08 Şubat 2017, Çarşamba 13:49:21 iyice ortadogu ulkesi olduk,ne gerek boyle show yapmaya,muslumansan icinde yasa dinini. 10
    • İsmail elci 09 Şubat 2017, Perşembe 17:54:10 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • Kartal 08 Şubat 2017, Çarşamba 08:07:56 Hava Kuvvetlerinde mutlaka intikaller olur, bu kizimiz erkeklerle ayni yerde nasil gorev yapacak, cogu yerde sinirli olanaklar mevcut, kiz-erkek ayriminin yapilamayagi tesisler var, basi aciklar idare ederler de bu kizimiz ne yapacak oralarda... 3
  • n'oluyor. 08 Şubat 2017, Çarşamba 07:50:23 siz hiç başı kapalı laik düşünceli kimse görmediniz mi? 5
    • hayir 09 Şubat 2017, Perşembe 16:05:40 gormedim 1
  • Gurcan 08 Şubat 2017, Çarşamba 01:13:40 Basortulu analarin erkek cocuklari asker ve polis olup sehit oluyorsa basikapali kizlarda havakuvvetlerinde pilot neden olmasin. Uygulama guzel. 5
    • bas kapatma 09 Şubat 2017, Perşembe 16:08:29 bas kapatma dini bir olgu degil ki, kandirilmis kadinlar bas orter. Dogadaki hicbir disi canli durduk yerde basini ortmek istemez. Ya erkek zorlar, ya da Cehennem korkusu verilir oyle kapatilir. Sizin idrak etmeniz zor. En iyisi siz de ortunun. 2
    • sergio 10 Şubat 2017, Cuma 09:50:01 arkadas isimiz gucumuz cennete kisa yoldan gitmek, arkadas yasayalim faydali isler yapalim, bilimsel bir kesif yapalim, calisalim cabalayalim insanliga yararli olalim diyen yok, turbanli ananin oglu sehit oluyormus da kizi neden olmayaymis lafa bak, kardesim yasayalim yaaa yasayalim yasatalim, neden ölsün gencecik insanlar sacmasapan yonetici hatalari yuzunden, asil buna itiraz edin sacla basla kicla ugrasacaginiza 1
  • Seyyah 07 Şubat 2017, Salı 22:44:27 Bilgisayar muhendisligi yok birbirimizi kandirmiyalim ben USA yasiyorum Bilgisayar. Bilimi var Sadece bilgisayar programciligi Bu bolumu okuyan Ancak muhendis oluyor, Bilmiyene soyluyorum. Bilgisayar cok genis bir mevzu oldugu icin. Muhendisligi yok Bilim var, 0
  • Seyah 07 Şubat 2017, Salı 22:32:49 Seyah oldum bu diyardan giderim, hayirli olsun 0
  • Maşallah 07 Şubat 2017, Salı 21:28:33 Çok güzel kızmış. Allah nasip etse keşke böyle hem güzelini hem karizmatiğini. 0
  • Sumerler 07 Şubat 2017, Salı 21:26:37 Bkz.Tapınak fahişeleri türban takardı. 2
  • Selahattin 07 Şubat 2017, Salı 20:09:17 Bu bayan arkadasimiz musluman oldgu icin tabkde turban takacak..sizemi soracakati..inanci ole kardesim..bayan arkasimiza iyi ucuslar olsun..bileginin hakkyla gelmis 2
  • Mümin 07 Şubat 2017, Salı 20:05:59 Onemli olan insan olmaktir..bu ulke musluman bir ulke..inanin bize bu ulke bu sekilde daha mutlu olacaktir..burdan bu duruma karsi duran kardeslrme sesleniorm..bu pilot arkadasimizda iyi bir insandir bence..kimseye zarar gelirmi bu insandan..kimsenin arkasndan is cevrmez.. 7
    • Mü'min abi 08 Şubat 2017, Çarşamba 00:04:02 Yalan dolan sahtekarlık hep büyüklerimizde değil mi? Vergilere abanıp, tüm ihtiyaçlarımıza zam yapıp altına ultra lüks uçakLAR mercedesLER ve son teknoloji saray çekenler mümin değil mi abim? Onlardan bana zarar geliyorsa bu ablamdan neden gelmesin canım abim? Din kardeşim benim. Söyle neden? 1
    • mümine 08 Şubat 2017, Çarşamba 08:32:38 zarar gelmeyeceğini, kimsenin arkasından iş çevirmeyeceğini nerden biliyosun. bu kadar emin konuşma. türbanı var diye dünyanın en iyi en namuslu insanı olmuyor. bundan 3-4 sene öncede fetöcüler için aynı şeyleri söylüyolardı. onlardan zarar gelmez. sonra nolduu ? 0
  • Android Uygulaması 07 Şubat 2017, Salı 17:50:41 Abicim gücümüz anca birbirimize, İranlı-İraklıya,Sudi-Yemenliye,Şii Sünni ye,Sunii-Şiiye, Muhafazakar-Lâike,Laik-Muhafazakara.. Yiyorsa bir İsrailli'nin batılının kılınan dokunun yorum yapın... Bursa hepimiz ben dahil mal mal konuşalım duralım. 1
  • Yazik 07 Şubat 2017, Salı 12:50:33 Laikligi hala mini etek giyip icki icmek olarak goren ezik zihniyete laf anlatmaya calisiyoruz...Acinda okuyun neymis ne degilmis diye...Bu yapilanlarin hepsi algi yonetimi ama bunu anlayacak zihniyet nerde; uykuda...HAYIR lisiyla uyanmalarini diliyorum.. ... 6
    • sana yazık. 07 Şubat 2017, Salı 18:37:04 Türkiyede laiklik tam olarak söylediğin gibidir. Burada hikaye anlatma. Laikçi zihniyet bilim, sanat, teknolojide sıfırdır. Aşırı tutucu, bağnaz, şekilci ve taklitçi bir zihniyetten başka bir şey değildir. 11
    • Rumuzsuz Pilot 07 Şubat 2017, Salı 23:27:15 Muslumanligi hala seriatcilik , kafa kesme ve gericilik olarak gorenler var. Bu zihniyete ne anlatsan bos. EVET bos gercekten. 1
    • Cengo 08 Şubat 2017, Çarşamba 08:53:45 Cok dogru bir yorum olmus, dunya uzerinde asil laik olmayip sanat ya da teknolojide ilerlemis musluman seriatci bir toplum ornegi yok, acin da tarih okuyun biraz... 0
  • Super 07 Şubat 2017, Salı 11:05:11 Turkiyeye yakisanda budur 21
  • Eksik 07 Şubat 2017, Salı 10:37:10 Bir bu eksikti 7
  • yazık 07 Şubat 2017, Salı 10:29:07 yorumlara bakarmısınız...ülke resmen ortadan ikiye bölünmüş, birbirini dinleyen yok, hoşgörü vs. hiç arama.bari çekoslovakya gibi medenice ikiye ayrılabilsek. herkes kendi bölgesinde istediğini yaşasın kimse kimseye karışmasın.ne bir taraf diğerine gerici desin nede öbür taraf digerine kafir desin. 3
  • merak ettigim 07 Şubat 2017, Salı 10:26:31 Bir sürü yorum yapilmis da merak ettigim sorulara cevaplar var.Türbanla ucak kullanmak ucus güvenligi icin ne kadar riskli?Siz pilot olarak her sene görme alani testine girmiyor musunuz?Türban takan bir pilot sagini solunu kac derece aciyla ne kadar saglikli görebilir?Türbanli pilot kafasinda sürekli kulaklikla kokpitte ne kadar saglikli calisabilir?Uluslararasi sivil havacilik otoritesi ucus güvenligi konusunda ne diyor?Bakin daha F16 pilotluguna filan henüz gecmedim.Neyse bu ülkede zaten bircok sey gösteris,yalan dolan.Liyakat,adil secim,gercek performans,basari kriteri,hak ederek bir yerlere gelmek vs. onlar baska ülkelerde. 9
    • sen merak etme 07 Şubat 2017, Salı 18:39:58 Türban kadar kafana taş düşsün. 14
  • acı ama gerçek 07 Şubat 2017, Salı 10:22:50 ister türban tak ister sakal bırak istersen şalvarla gez istersen donla sonuçta ilaçtan tut arabaya elektrikten tut telefona aklınıza ne gelirse hep gayrı müslüm'ün icatlarını kullanıyoruz ve onlara muhtacız o kadar basit... 1
    • Türban 07 Şubat 2017, Salı 22:38:55 Partili olduğumuz buradan belli olur Ben rahibeyim 1
  • Wolverine 07 Şubat 2017, Salı 09:46:40 Adam yarasayı taklit etmiş drone yapmış bizim uğraştığımız işe bak hala. Kişinin işine bakın kardeşim şekline değil. 3
  • dindar pilot adayı 07 Şubat 2017, Salı 09:29:40 Yarım metre sakalim var ayrıca cübbe ve takkesiz hayatta dışarı çıkmam acaba beni de alırlarmı 2
    • cnn 07 Şubat 2017, Salı 11:13:40 Sakal ve cübbe farz değil ancak bir Müslüman kadının başını ortmesi farzdır be cahil. ..senin derdin dinle biliyorum bunu 6
    • Bir vatandan 07 Şubat 2017, Salı 11:15:28 Ne kadar islamiyet ile zoru olan kişi varmış burarada. .. Rabbim size Hidayet versin 9
    • real cahile 07 Şubat 2017, Salı 12:43:28 İslamın farzı 5 tir bilmiyormusun cahilin önde gideni türbanın farz olduğu nerede yazıyor 4
    • Syn.reel cahile 07 Şubat 2017, Salı 13:06:12 Kuru cahil.. Senin derdinin İslam dini olduğunu zaten biliyoruz. Yoksa sana red ettiğin Kuran dan örtü ile ilgili tüm ayetleri söylerimde sen onu da inkar edeceğin için gerek görmedim. 8
    • reel 07 Şubat 2017, Salı 15:13:56 Aman ne olur şöyle öğrenelim sayın şeyhülislam.sen önce kul hakkı nedir onu öğren de gel. 3
  • ... 07 Şubat 2017, Salı 08:14:16 Öncelikle bu arkadaşımızı tebrik ediyorum umarım görevini hakkıyla yerine getirerek boş konuşanları utandırır. Fakat özellikle bu Mustafa Kemal'in askeri yorumlarına hakaret edenler, acısı çıkıyor diye oh çekenler gün olur devran yine döner horoz tavuk ne yapacağını şaşırır hırslarınızdan kurtulun. Saygılar 4
  • savaş,batu 07 Şubat 2017, Salı 08:13:07 savaş ve batu Bu zihniyetin hala yaşıyor olması korkunç. 3
  • reklamci 07 Şubat 2017, Salı 04:25:46 guzel reklam olmus. 6
  • Girlpilot 07 Şubat 2017, Salı 02:22:27 Kendi diniyle çelişen bir ülkeyiz müslüman olmayan ülkelerde müslümanlık daha güzel yaşanıyor kimse sorgulamıyor ne giymişin ne takmışın namazmı kılıyor oruçmu tutuyor! asıl özgürlük şimdi geldi ülkemize ülkesine yararlı olabilmek için attığı bu adım da bu kararı alırken dininden ödün vermeyerek yapabilmesi bu cesaretinden ve kararından ötürü canı gönülden kutluyorum Merve arkadaşımı 5
  • Ak-it 07 Şubat 2017, Salı 01:51:06 Ak-it ler anladık,yargıdan kaçıyorsunuz.Havuz medyası gerçekleri çarpıtıyor.Rüşvetle cami yaptırıp şirin gözüküyorsunuz.Her şey tamam daa...Allahı nasıl kandırabileceğinizi düşünüyorsunuz. 2
  • Işid 07 Şubat 2017, Salı 01:45:09 Siyasal islamın kökünü kazıyacağız.Merak etmeyin...Takım elbise giymiş işidliler sizi... 4
  • Türbanlı 07 Şubat 2017, Salı 01:37:48 Anam türbanlı olduğu halde türbanlı görünce tüylerim diken diken oluyorsabsuç kimde???? 4
    • Suç ananda 07 Şubat 2017, Salı 13:16:25 Seni yetiştirememiş. 10
  • hersey esit 07 Şubat 2017, Salı 01:29:21 eger normal bir harbiyelinin teste ve egitime tutuldugu her kosulda eksiksiz yer alacaksa hic sorun degil yolu acik olsun. Ama havuz egitimine girmem. Dis sahada sicak basti v.b gibi durumlarda hemen yirtacaksa kusura bakmasin o ucaga binmesin yada yer sinifi bile olmasin 0
    • Bu işin hocaları var. 07 Şubat 2017, Salı 13:18:45 Ne yapılması gerektiğini hocalar belirler. Merak etme. 0
  • HAYIR 07 Şubat 2017, Salı 01:29:02 HAYIR 3
  • Batu 06 Şubat 2017, Pazartesi 22:47:13 Onceden ordu evlerindeki dugunlere bile turbanlilar giremezken simdi ordudalar he. Bisey diyemiyorum. Biz Mustafa Kemal'in askerleriyiz. Sizi bilemiyorum 23
    • Volvo 07 Şubat 2017, Salı 08:04:54 MK'in askerleri olacağınıza azıcık vatanın-milletin askerleri olaydınız her 10-15 yılda bir yaptığınız darbeler ile ülkeyi batağa sürüklemez, yüzlerce gencecik insanın boş yere ölmesine sebep olmazdınız. 12
    • Batu? 07 Şubat 2017, Salı 09:12:51 Bu zihniyetin kaybettiğini görmek çok güzel ve umut verici! 7
    • biz de 07 Şubat 2017, Salı 09:19:16 Resullah S.A.V. Ümmetiyiz İnşaALLAH. Bizim Özümüz bu. 16
    • biz de'ye 07 Şubat 2017, Salı 10:33:12 ümmetsin ama gayri müslüm icatlarına muhtaçsın... 1
    • yorumcu 08 Şubat 2017, Çarşamba 13:58:30 sizin ummetci dedikleriniz daha once arkanizda olanlar darbe yapti kac yuz tane pilot hain cikti,bu mu ummet ?Biraz MK nin yolundan yuruseydiniz bindigimiz ucagi simdi kendimiz yapiyorduk. 0
  • vatandaş 06 Şubat 2017, Pazartesi 22:32:34 dünyanın biyonik insanı filan tartıştığı bir çağda bizim maalesef muz cumhuriyeti gibi hala türbanı tartışmamız olduğumuz yerde sasydığımızın göstergesi. bence ölçüt şudur: bu kız diğer bayan adaylardan beklenen kriterleri karşılayabiliyor mu karşılayamıyor mu? türbanlı diye hor görülmesi ne kadar yanlışsa yine bu tarzdından dolayı eksiklerinin göz ardı edilmesi de yanlış olacaktır. olayı kendi siyasal komplekslerinize alet etmeyin! 0
  • Savaş 06 Şubat 2017, Pazartesi 21:58:29 Savaş durumunda saniyeler içinde uçak başında olması gerekirken ay ben türbanımı takmadan uçak başı yapmam der artık. 13
  • kınıyorum :( 06 Şubat 2017, Pazartesi 21:55:46 gönderdiğim yorumda en ufak bir hakeret yoktu yarınlarımızı neye göre sectiginizi merak ediyorum 2
  • Utanç verici 06 Şubat 2017, Pazartesi 20:40:26 Atatürk Türkiyesine bak! Genel Kurmay başkanı tarihe bok rengi harflerle yazıldı: 8
    • Türban.. 07 Şubat 2017, Salı 02:34:42 Hava harp yada Askeri okullara girerken türban ne şekilde baglanacak.. Dıyanete göremi, süleymancılar gıbımı ,menzılciler yada fetöcüler gıbımı..ve hatta aczımendıler gıbımı..sakallı ve sarıklılardaAskeri okullara gırebilecekmi? Kardeşimize bırsey söylemiyorum.., 5
    • Bu yorum için suç duyurusunda bulunuyorum. 07 Şubat 2017, Salı 13:21:26 Devletin Genelkurmay Başkanına hakaret etmeye kimsenin hakkı yok. 5
    • Suc duyurusunda bulunan kamile 08 Şubat 2017, Çarşamba 00:27:33 Nie sikayet ediyorsun. Türbanlı bacini etsene 1
  • şalvar serbestmi 06 Şubat 2017, Pazartesi 19:24:26 o zaman bende yarın şalvar giyip giderim 2
  • helal olsun kardeşime... 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:59:14 sevim koş laikler kuduruyor...beyler bu ülke eskisi gibi deil artık özümüze dönüyoruz allahın izniyle...allah reisimizden razı olsun, bugünleri de gördük şükür... siz hala başörtüsü ile uğraşın...allah güç kuvvet azim kolaylıklar versin inş kardeşime... 34
    • B-52 07 Şubat 2017, Salı 01:13:53 Senin gibi kültürü berbat tv. dizilerinden ibaret olan birinden başka türlü yorum ve düzgün Türkçe zaten beklenemezdi. 3
  • İslam da şuur önemli 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:49:09 Şimdi bu insana tesettürlü demek için İslama göre uygun mu ona bakmak lazım! Birde zaruriyet dışında bir kadın erkeklerle iç içe çalışamaz eğitim alamaz! İyi de bu sözde kapalı kişi islama uygun yaşamadıktan sonra erkeklerle iç içe bulunduktan sonra kapalı olsa ne olur, olmazsa ne olur. Çokta dikkat etmeyin kafayı kapatmak ayrı islama göre yaşamak çok ayrı... 4
    • Wolverine 07 Şubat 2017, Salı 09:48:22 Şu zaruriyet konusuna kaynak göstersen de öğrensek. Öyle uydurup uydurup insanların önünü tıkayanlardan olmayasın sen de 0
    • nedenmiş? 07 Şubat 2017, Salı 12:38:40 neden kadın ortamda erkek var diye eğitimden ve iş hayatından mahrum kalıyormuş? dinde böyle bir şey yok kadın eğitimden ve iş hayatından mahrum kalamaz! başörtüsü de zaten erkeklerin yanında rahat bir şekilde eğitim alsın iş yapsın diye! 1
  • grb 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:22:36 yorumlari gordum ve cogunuz negativ bakiyor. peki avrupaya ozenirsiniz ve avrupa karaktere ve kulture yakin gorursunuz kendinizi. orda is yerinde turbanla calismak gayet normaldir. bu insanin kendi tercihidir. peki bu ne diceksiniz? insanin egitimi onemli, sirkete katkisi onemli. kiyafet degil. 6
    • sssss 07 Şubat 2017, Salı 08:30:56 Sivil havacılık olsa amenna ancak orası ordu... 5
    • grb ! 07 Şubat 2017, Salı 10:36:08 avrupa'da insanlar din yada kutsal şeyleri kendi çıkarları ve insanları sömürmek için kullanmıyorlar hele devlet kurumlarında hiç. bilmiyorsan öğren ! 2
  • helalolsun 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:49:31 başörtülü yargıçta oldu, pilotta olacak, genel kurmay başkanı da olacak. siz de saygı duymayı öğreneceksiniz. buna siyasi simge diyen saklabanlara bakmadan özgürlüklere devam, yola devam.. 16
  • haydi laikçiler 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:38:18 "ABD Kara Kuvvetlerinde yapılan yeni bir düzenlemeyle dini nedenlerle sakal bırakmak, türban veya başörtüsü takmanın önünün açıldığı bildirildi"(kaynak: 05/01/2017, Yeniçağ) Haydi laikçiler, en büyük hedefiniz ve idealiniz kör gibi batı taklitçiliği olduğunu için artık eleştirecek başka konu bulun. 13
    • Ampül 07 Şubat 2017, Salı 03:46:28 Adam müslümanları ülkeye almıyor, sen neyin kafasını yaşıyon? 2
    • laik 07 Şubat 2017, Salı 10:40:18 abd ve avrupa'da özellikle de devlet kurumlarında dini ve kutsal şeyleri müslüman ülkelerde olduğu gibi kişisel çıkarlar ve sömürü için kullanamazsın, kullandırmazlar. millete batı taklitçisi diyorsun ama batının her icadını da alıp kullanıyorsun değil mi ??? 1
    • Flyby 07 Şubat 2017, Salı 19:08:41 Ampül müsün nesin bilmiyorum ama biraz oku da dünyadaki laik ülkeleri bi araştır. ABD'ye laik diyorsan konuşma da adam sansınlar seni! 1
  • :) 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:20:49 +/-2G fazladan çekiliyormuş baş örtüsüyle...Niye bu kadar tepkilisiniz ki yıllar öncesinden belliydi böyle olacağı.. 4
  • thy pilot .. başkan R.T.E 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:20:26 rahmetli annemin oğlunun okuduğu üniversite yi baş örtülü olduğu için gezemeği o anları hiç ama hiç unutmuyorum ... hayatım boyunca hiç bir zamanda unitmicam ... eğer Rusya da israil de Amerika da İngiltere de okusaydı böyle bir çağdışı skolastik çağda bile yeri olmayan böyle bir anlayışa ve dayatmaya maruz kalmazdı... lakin hamd olsun hesabı tek tek soruluyor artık... sonsuz şükürler ve hamdü senalar olsun... 14
  • Türban 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:14:45 Hayırlı olsun Abidin. 1
  • thy pilot 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:13:26 rahmetli annem oğlunun okudğu 0
  • mesele 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:01:03 kim hak ediyorsa o girsin. ama başörtüsü var diye ya da yok diye girmesin. bu ülkede bu ayrımı kimse yapamadı, bunlar da yapamayacak. olan başörtülü olup da bu mesleği kalpten isteyen insanlara olacak. 1
  • grbt 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:56:20 iste buna ozgurluk derim! 3
  • laikçi gericiliği 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:46:14 Yıl olmuş 2017, türbanlı bir insanın pilot olabilmesi tartışılıyor. Adam utanmadan bunu sorgulayabilir. Geri kalmışlık ve çağdışılık budur işte. İnsanların giyim kuşamlarına göre sınıflandırılmadığı zaman gerçekten modern ve çağdaş ülke olmuşuz demektir. 53
    • 2017 asıl gerici 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:58:55 şortla otobüse bindi diye tekme yağmuruna tutulan kadınların olduğu bir ülkede başörtüsü yasağını pekala eleştirebilirsin ama laikçiler gericidir diyemezsin. onurun varsa tabii... 4
    • PC750 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:53:40 Sizin işleri ne hale getireceğinizi biliyorlar ondan mesafe ile yaklaşılıyor,çağdaşlık filan geyiğini bırak. Sıvasız evlerde yaşayıp kaçak malboro satarken başladı sizdeki insana nefret abazanlığı... Amca oğlundan kar etme,müteahhit veya galerici mantığınız sizi en fazla imam eriği üretecek kıvama getirir... Hacı dayı biz sizleri tanıyoruz iş yapıyoruz ortamlarınıza giriyoruz... Yoksa gitsin palyaço kostümü ile askerlik yapsın...İnanç bireyseldir kişisel haktır.Kar amaçlı değil... 6
    • lg 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:24:48 aynen! 0
    • 2017 06 Şubat 2017, Pazartesi 21:01:41 Yıl olmuş 2017, hala turban takmak marifet sayılıyor. Hırıstiyanlar bırakalı yüzlerce yıl oldu. 7
    • Ornek 06 Şubat 2017, Pazartesi 21:04:11 Turbanli, carsafli kadinlarin modernce ve cagdas bir sekilde esit ve ozgur yasadiklari bir ulke ornek gosterebilirmisin? Handi ulkeye ozenelim? 3
    • 2017? 08 Şubat 2017, Çarşamba 14:12:59 2017, ne alaka? sen mennonite, Amish,hutterites, gormedin herhalde. Islam modern ve hosgoru inanctir. 0
  • GL 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:44:47 Mustafa Kemal'in askerleri her zaman vardır.En gerektiği zaman ortaya çıkarlar. 23
    • Gerizekalı 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:20:22 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • tabi 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:26:46 Darbe zamanında ortada yoklardı... 3
    • Bizde Fatih'in torunlarıyız. 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:30:42 Asker vız gelir tırıs gider bize. 7
    • Yav he 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:21:25 Gördük darbe zamanı darbecilerin tanklarını alkışlıyorlardı hdp bayrağı altında miting yapıyorlardı o askerler tabi en gerektiği zaman o 3
  • Turbana hayir 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:27:02 Muslumanlikta bas kapali olacak diye birsey yazmiyor. Sapik siyasal Islamin getirdigi birsey turban. Anadolu koylusunun basi bu sekilde sikmabas degildir. THY'de calisirken gordugum sonradan donme, takiyeci turbanlilardan sonra kimsenin basini cidden samimi oldugu icin kapattigini dusunmuyorum. 6
  • Boldpilot 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:15:07 Güzel kız ..200 erkeğin arasında biraz zorlanacak tabi havuz eğitiminde kaçma kurtulma da savaş beden eğitiminde de türbanını çıkarmasın aman günaha girer.. 34
    • Kel sen sus 06 Şubat 2017, Pazartesi 19:51:15 Gerekirse çıkartır çıkartmaz sana ne 6
  • THY 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:13:47 THY yer hizmetlerinde de zaman zaman turbanli bayanlar calisiyor. 7
    • Kansiz 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:21:11 Be o kanına mı dokunuyor? 6
  • Rumuzsuz Pilot 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:13:13 Yil olmus 2017 bizim laikler halen turbani tartisiyor. Sorsan hepsinin kalbi temiz ve musluman. Insan gerçekten hayret ediyor. 29
    • Rumuzsuz Pilota 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:18:55 Hocaefendi diye öve öve bitiremediğiniz adamın müridleri F-16 ile Meclis'i bombalayıp 250 vatandaşı öldüreli daha çok olmadı. Sizinkilere anlat, bize değil... 11
    • SS 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:27:50 Müdür sen hala laikliği anlayamamışsın aç oku öğren biraz komik oluyorsun 9
    • Beşer 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:53:32 Bazı odakların İslamiyeti alet ederek yaptıklarını nasıl İslamiyetle bağdaştırıyorsunuz. Allah öyle bir şaşırttı ki bütün hıyanetleri ortaya çıktı. Şüphesiz bundan alınacak pek çok ders var. Ama bu ders İslam düşmanlığı olmamalı. Haince planlamalarla müslümanlığı kullanarak müslümanları kendi hedefleri doğrultusunda kullanmak isteyen FETÖ ile tüm dünyaya Müslümanlar ve Müslümanlık budur diyerek kurdukları ve destekledikleri DEAŞ ı ve bunun gibi yapılanmaları Müslümanlık mı zannediyorsunuz? Maalesef öyle zannediyorsunuz. Sizin için Namaz kılan, oruç tutan, başını örten, Allah diyen, Bismillah diyen herkes öcü, şuncu, buncu. Bu kızımıza gelince ne olmuş saçı görünmüyorsa ve görünmeyecekse? Misal jet pilotu olur ise zaten başındaki kasktan kız, erkek kimsenin saçı görünmüyor. Şapka giydiğinde sadece şapkadan taşan kısmı görülecek. O zaman kızımız aydın ilerici özgür mü olacak ve siz de mutlu olup kendinizi güvende mi hissedeceksiniz. 3
    • id 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:27:55 islam dusmani 1
  • Rumuzsuz Pilot 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:03:37 Sizin bizlere laiklik diye yillardir dayattiginiz sey insanlarin ozgur ve ESIT olmasi degil miydi ? Merve'de ozgur ve esit oldugu icin diğerleriyle kokpitteki yerini alacak. Zorunuza mi gidiyor hahahahaha 36
    • Laiklik 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:16:42 Sen mevzuyu anlayamamissin bilader. Laiklik oyle bir sey degil.. 11
    • laiklik e 07 Şubat 2017, Salı 07:53:03 Nasil bir sey? 0
  • yolcu 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:02:40 Sevgili kardeşim merve.Öncelikle gayretini tebrik muvaffakiyetler dilerim.Bu yorum köşesinde yazılanları şüphesiz okuyorsun.Karşılaştığın tek zorluk uçuş eğitiminin kuramsal ve uygulamadaki güçlükleri değil.Zihinlerdeki art niyetlede mücadele ettiğinin farkındasındır.Bu çaba Merve Gürbüzün pilot olma yolundaki kişisel çabası değildir.Artık bir misyonunun öncüsüsün.Bunu farkında olarak hırsını ve gayretini daha artırmalı ve başarılı olmalısın.Çünkü öncü olmak zordur. 27
  • Medeniyet 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:58:02 Arkadas takmisiz yok sakali var yok turbani var yok etek giymis yok ceket giymis isteyen istedigini giysin istedigini taksin once durust olmaliyiz durust torpil basini alip gitmis insanlar saygidan yoksun herkes once benci olmus insani erdemlerden uzaklasmisiz bizi biz yapan ozelliklerimizi teker teker kaybetmeye baslamisiz hala killa tuyle yunle ugrasiyoruz.Oraya hakkaniyetle sinavlarini gecip gelmesi onemli olan taktigi degil.Liyakat onemli olan giydigin degil.Oraya oturan ateist de olsa bana ne isini yapacak parasini alacak.Durum bu.Once toplum olarak silkelenecegiz,durust ve erdemli insan olmayi ogrenecegiz.Medeniyetin anahtari bu!Mevlananin Yunus Emrenin torunlarina bak yazik! 7
  • hayri 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:48:26 son sınıftan okulu bırakıp pilot mu olacakmış? anlamadığım şey bedava mı? o kadar parası vardı madem neden yurtdısında okumadı? veya pilotaj eğitimi almadı? meraktan soruyorum. 7
    • Hayır 06 Şubat 2017, Pazartesi 21:05:23 Olayın provokasyon olduğu açık. 1
    • Xxx 07 Şubat 2017, Salı 00:11:09 Bir de alımlarda şimdi dini islam olacak diye bir zorunluluk yok. Yani yahudi veya hristiyan veya dinsiz veya budist olan bir Türk vatandaşı arkadaş diğer şartları sağlarsa Harbiyeli olabilir. Şimdi hristiyan olan büyük bir haç takıp boynunda gezdirse ve yahudi olan saçları 3 numara yapıp favorileri sakal gibi uzatsa yada budist arkadaş takunya ile dolaşsa veya .... bu uzar gider. İşte hala anlamayan arkadaşlar için yazdım laiklik budur arkadaşlar. Her Türk vatandaşına eşit muamele ve birey olarak herkesin kendi dinini istediği gibi yaşaması. Ama devletin ve kurumların dini olmaz. Bireylerin ve toplumların olur. Şimdi bu yazdıklarımı çarpıtan veya anlamayan arkadaşlar da çıkabilir . Onlar için diyecek birşeyim de yok.ya artniyetlilerdir yada aptal. 3
  • Marjinal 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:10:47 Bu adamlar 20 yıl sonrasini hesap ediyorlar mi? Misliyle hesabı sorulacak diye? 6
    • garson hesap 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:40:33 Niye 20 yıl bekliyorsun? Şimdi hesap sorda görelim.. 0
  • Gurbetci 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:07:48 Cok guzel yolunuz acik olsun,fakat hainlik yapipda 4 yil sonra THY ye kacmayin,sizden oncekiler oyle yapdi hem askeriyeyi hemde THY yi batirdilar.yeni bir kanun konulsun, en az 25 yil mecburi hizmet ve sivil havaciliga gecis yasaklansin, herkes isini yapsin turk milletinin asgari ucretle calisipda odedigi vergi paralarila 1-2 milyon dolarlik egitimi alipda sonra millete ve devlete kazik atarsaniz haram olsun. 2
  • Tk58 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:02:28 Bu vesile ile birkez daha Gazi Mustafa Kemal'in arkasına sığınıp onu kullananlarin asıl bu memleketi "kutuplastiran" çok tehlikeli bir zihniyet olduğu anlaşılmaktadır.. ..Uzaya füze yolladinizda başörtüsünemi takıldi "diyen NFK geldi aklıma . 5
    • Helal 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:24:20 Helal sana güzel yorum, aya çıktık da başörtüsü kaldı. Size ne lan, başörtülü olsun, olmasın, ülke batıyor bunlar hala olsun olmasın derdinde. 0
  • Mesele başörtüsü değil... 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:53:05 Bizi bu mesele yüzünden kavga ettirenler aslında şunu istiyorsunuz ama söylemeye cesaretiniz yok. "Başörtülüler bu işlere hiç girmesin. Etilerde temizlikçi, hastanede bakıcı, apartmanda kapıcı, üniversitede mutfakçı olsun. Anadolu halkı büyük işlerden uzak dursun. Ticaret, teknoloji, ekonomi bizden sorulsun. 77 milyon 3 milyon seçkinin refahı için çalışsın. Sesiniz çıkmasın, başınız kalkmasın, karnınız ancak doysun, haddinizi bilin!" laiklik bahanesiyle seni bana düşman edenlere dur deme zamanıdır güzel kardeşim biz bu toprakların kaderini paylaştık. Şu ömrünün baharındaki kızımızın duyguları üzerinden kavga etmeyelim. 5
    • Tebrikler 08 Şubat 2017, Çarşamba 11:22:59 Mükemmel bir yorum, gerçekten çok güzel özetlenmiş bir tablo 0
  • Kpt 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:50:03 KOMEDİ 10
  • Comment 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:49:12 Türban Allahın değil siyasal İslamın emridir. 18
    • ilginç 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:31:11 ateistler bize din öğretiyo.. bilmediğin konularda ahkam kesme. 8
    • Marjinal 06 Şubat 2017, Pazartesi 20:46:36 Ananemizin taktığı başörtüye laf yok turban ne lan 3
    • çok ilginç 07 Şubat 2017, Salı 08:48:27 doğru konuş sende imanölçer mi var millete ateist dersin 0
  • ??? 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:41:58 Bu işler böyle oluyor zaten, yavaş yavaş. İnsan hakları, eşitlik vs derken bir bakıyorsunuz karşınızda bambaşka bir netice. Türban İslamiyetle ilgisi olmayan bir ideolojinin simgesidir. O simgenin bu memlekette hiç bir yerde yeri yoktur. Yaptıkları bunu yavaş yavaş memlekete sızdırmak. Çok da başarılar. Ama sonuna bakmak lazım ! 13
    • adama bak sen 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:42:07 Bu memleket bin yıldır İslam yurdudur. Kim kime sızıyor hayırdır? 7
    • adama bak sen ??? 07 Şubat 2017, Salı 10:21:15 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • İslam! 08 Şubat 2017, Çarşamba 11:24:59 İslamı yaşamayan insanların, İslam hakkında yorum yapma hakkı kaldırılsa keşke. Ben mesela Budizm'i bilmem, yorum da yapmak hakkım değildir;) 3
  • Yeni model harbiyelileR 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:25:25 Harbiyeli abiler kendini belli etmiş:) bekleyin daha , hayt huyt bitti! Yeni model başlıyor. 29
    • Bekle 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:53:26 Seni böyleleri kurtaracak sanıyorsun ama yine Harbiyeli abilerin kurtaracak biyerini 2
  • Hasan Karatas 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:12:07 iste peygamberin ordusu boyle olur.... 62
    • Twiti 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:37:18 Peygamberin ordusu mükemmel ahlak, kul hakkına riayet ile olur.Göstermelik işleri bırakıp gerçekten müslüman olmak lazım.Yoksa ülkenin rüşvetli,kayırmacalı,sen benci durumu ortada 1
    • Hasbinallah... 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:04:23 Gördük Peygamberin ordusunu 15 Temmuz'da. 5
    • Peygamber :) 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:05:02 Peygamber ordulari ancak diger muslumanlari oldurmeye yarar. 8
    • Hainler 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:07:11 Allah'ın yobaz ingiliz ajanları sizi. Asıl din düşmanları, vatan hainlerisiniz. Tarihe ve bu topraklara hesap vereceksiniz. Fettullah ve onun hala başımızda olan şarlatanlarının yalayıcıları. Amerikan-ingiliz servis uzantıları. Hepiniz gününüzü göreceksiniz. 6
  • Jedi vs sith 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:11:15 Türbansız pilot istemiyorum demek ne kadar yobazlık ise türbanlı pilot istemiyorum demekte o kadar yobazlıktır biz sol işte bu yüzden kaybediyoruz ve akp ve zihniyeti bu yüzden kazanıyor solun halkta karşılığı varmı sorarım size hani ezilenlerin, hakkı yenenlerin devrimcilerin ideolojisi idi sol görüş, ama savunan tiplere bakın elit tabaka sermaye sahipleri ve lüks içinde yaşayan kesim nerde devrim valla beğenmesekte asıl devrimi akp yapıyor asıl devrimci kim bizlermi onlarmı adamlar ne güzel rol çalıyor bizde aval aval bakıyoruz ne yazıkki.... 2
  • GURURLANDIM 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:57:52 Maşallah Helal olsun bacımıza. İnşallah türk hava yolları ve diğer özel şirketlerimizdeki bayan pilotlarımız ve hosteslerimiz bir gün kapanma şerefine erişir. Açık olmaları günahtır , kapanmalılar kesinlikle. 17
    • B-52 07 Şubat 2017, Salı 01:11:50 Sen şerefini sadece 2 metre bez parçasına kapatmışsın ya...başkalarına burnunu sokma....Sen açık olma, hatta sokağa bile çıkma....sadece kapan, günaha girme... 2
  • OD 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:47:07 Laiklik eşittir :din düşmanlığı .Biz çok iyi biliyoruz !!! Çok güzel daha da ilerisi olur insaAllah 69
    • twiti 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:13:06 Bişey bildiğin yok avrupa=Laiklik ve laiklikte kafa kesme yok,kadınları alıp satma yok,düşünceye özgürlük var.Yani var oğlu var 5
    • Kara cahillll 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:38:27 Cahillll....ortaçağdan kalma kara cahil. ... 4
    • ! 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:56:03 laiklik din düşmanlığıysa ve dinine çok düşkünsen laik ve gayrımüslüm icadı hiçbir şeyi kullanma da görelim ! 5
    • E 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:53:22 ! Adli kisiye yanit olarak arastir bakalm ilk ucak tasarimini kimler yapmis da oyle konus ne komiksim gayrimuslumun hicbirseyi kullanilmazmismis bizim dinimiz gerici degil butun dinlere saygisi olan bir din bizimkisi siz musluman oldugumuz halde muslumanlara saygi gostermiyorsunuz sizede ne taktıysa giydiyse amma batiyor buben basortusu meselesi bazilarina ya bi bitmediniz 8
    • Türban 06 Şubat 2017, Pazartesi 21:08:47 İslamda türban yoktur. Politik islamın simgesi olarak 1960'lı yıllarda Şule Şen tarafından uydurulmuştur. 3
    • E !!! 07 Şubat 2017, Salı 16:00:23 kim yapmış ilk uçak tasarımını? hadi biz yaptık diyelim gerisi nerede? neden günümüzde elin adamı uçak yapıyor da sözüm ona ilk tasarımını yapan bizler yapamıyoruz anca parasını bastırıp alabiliyoruz? başka hangi örneklerin var ? asıl komik sen ve senin gibi ikiyüzlülerdir, işinize geldi mi elin adamının icatlarına tonla para saçar alır onları zengin edersiniz o icatlarla birbirinize hava atarsınız,ilacını,röntgenini,arabasını bilmem nesini kullanırsınız, işinize gelmedi mi adamlara küfredersiniz ! 0
  • Kurtarmaz 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:42:46 Türban sizi kurtarmaz. Hesap vereceksiniz 12
    • k 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:29:02 sen aciksin herhalde. peki sen hesab vermicekmisin? 4
  • Yobaz 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:38:09 Halen küflü beyinler var... yaptiklari hic bi halt yokken onun bunun kıyafetine müdahale ederler.. kendi yobazlıginizda boğulacaksiniz .. 13
  • Sizene 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:32:44 Dünyanın sonu gelmiş gibi konuşuyolar bak sen sunlara ne oldu zorunuza mı gitti !! 19
  • her yönde eşitlik 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:29:01 çok güzel bir şey.laiklik için geç kalınmış bir hamle. her kesimden her düşünceden her tipten insanın eşit haklara sahip olması, dinde vicdanda özgürlüktür laiklik.lütfen gerici ve pis düşüncelerinizi içinizde saklayın. 7
    • Twiti 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:10:55 Rahibe kıyafeti giyse gelse yine böyle düşünecek miydin?? 9
    • E 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:54:58 Tiwitiye cevap neden dusunmesin bizim dinimiz her dine saygi duymamizi emrediyor rahatsiz olan sizlersiniz heryerde her turden insan herkes esit cok dogru demis arkadas 0
    • .:c 07 Şubat 2017, Salı 00:05:11 Hergün yanımdan rahibeler geçiyor ama hiç aklımdan senin geçirdiğin gibi bi düşünce geçmiyor bırakın saçı sakalı giyimi Özgür ülkeysek isteyen istediği gibi giyinir önemli olan ülke için neler yapabildiği son sınıf mühendislik öğrencisi buda gösteriyorki türbanın altında bilim yatıyor bırakın kullansın 2
  • ya 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:23:33 Bizimde annelerimiz anneannelerimizde ortu var ama bu baska birsey.Yillardir bu ulkenin dinamikleriyle sinsice oynandi ama artik alenen degisiyor hersey.Ben yarin iran gibi bir ulkeye uyanmak istemiyorum.Okadar! 11
    • Adaletterazisi 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:23:19 Bende senin gibi capulculari bu ulkede istemiyorum 64
    • adalet terazisi' ne 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:49:41 Ben de senin gibi sahibinin sesi,iktidar yalakalarını bu ülkede istemiyorum. Gerçi sen de haklısın yalaka olmasan dişleyecek kemik bulamayacaksın ! 3
    • Teraziye 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:17:17 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 3
    • E 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:58:22 Ya ya yanit olarak. İranda zorlama var dayatma var kim kime basinizi zorla kapatin diyo. Senelerdir bu insanlara basini acmadan giremezsiniz dendi. Senin esine annene vs basini kapatmadan giremezsin deseler ne yapardin ne hissederdin yada salliyorum sana cubbe giymeden okula alinmasaydin birakin bu seyleri artik ulkeboyle normallesti herkes istedigi yere istedigi sekilde girebiliyor ozgurluk budur kimse kimse zorla basini kapat demiyo kapatmadan giremezsin demiyo iran ve arabistanla.bizim ulkemizin alakasi yok nasil yikanmis beyniniz imkano yok ulkede oyle iran gibi olmasinin 0
    • ay 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:30:04 iran mi pahhaha 0
    • Terazi 06 Şubat 2017, Pazartesi 23:48:04 Senin o terazine bir ağırlık koyarım kaldıramasssın 0
  • Tip 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:21:59 Tipe bak 10
    • ayna 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:50:52 aynaya mı baktın? 1
    • t 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:11:32 beyin onemli zeka fln pilot olamadin dimi uzulme 2
  • Hersey yolunda 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:20:31 Plan takir takir isliyor 2
  • LAİKLİK ŞART 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:58:55 türkiye LAİKTİR LAİK kalacak 10
    • laik! 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:45:14 Tsk daki hain pilotlara laf söylemezsiniz burada bir kardeşimiz annelerimiz gibi nenelerimiz gibi olduğu için %98 i müslüman olan bir ülkede başörtülü pilota laf ediyorsunuz insanin kiyafeti degil vatanina milletine devletina bagliligi onemlidir 3
  • ne hikmetse 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:56:51 bu olaydan sonra,çok kısa süre içinde askeri yerleşkeler şehir dışına taşındı, askeri hastaneler kamuya açıldı,isimleri değiştirildi, askeri liseler kapatıldı, askeri şura bitirildi, askeri fabrika,tersane vs gibi kurumlar, askeri hakimlik vs genelkurmay'dan alınarak milli savunma bakanlığı'na bağlandı vs ve bir anda demokrasi ve cumhuriyet aşığı bir toplum olduk! 3
  • Tebrikler 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:48:52 Helal olsun. 14
  • ZFVZX 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:42:11 ASKERİYENİN DÜŞTÜĞÜ DURUMLARA BAKARMISINIZ.ÜNİFORMA YERİNE TÜRBAN TAKAN PİLOT NE YA BURASI YOKSA İRAN MI.????? 11
    • TAYYAR 06 Şubat 2017, Pazartesi 22:03:46 Üniformasını giyecek, başörtüsünü de takacak. Seni ilgilendirmez kardeşimin ne giydiği. Kanunlara uyduktan sonra problem yok. Kanunu da halkın vekilleri yazar. Şimdi bas git edebinle ! Adresimi sorarsan ; Türkiye Güreş Federasyonu. 4
  • Infantino 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:42:09 Ey carsaf giysin diyenler Cehape milletvekili millete 1milyon200 bin fatura gecirdi niye sessiniz cikmaz bre mufteriler..eyyami birakin ne goruntu iste bir genc kizin hayalleri calinmisti simdi kavustu boburlenmeyin yureginiz yetiyorsa sesiniz ciksin 1milyon200binlik faturaya 20
    • twiti 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:14:47 Fatura geçirdi hemen istifa etti.Bazılarının evinde 7 kasa çıktı,700 bin liralık saatler,rüşvetli çikolatalar, sıfırlayamadım babacimlar ne oldu? 2
    • Çomar 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:16:38 Fatura gelince makamından istifa etti sizin gibi evinde ayakkabı kutularıyla para çıktıktan sonra yüce divanda arsızca sırıtarak oyunu atmadı 3
    • cevap 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:53:08 sen önce akepe'ye ve onun her haltı yiyen,tapelerde ne oldukları ortaya çıkan bakan,vekil ve yandaşlarına laf söyle sonra başkalarına ! 1
    • Rezil 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:08:00 Cevap yzsana ifrit 0
    • Yobaz 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:09:48 Hala hayalleri calinmisti diyor ya. Ne edepsiz ne hayasız adamlarsınız. 15 senedir isteyen istediğini takıyor istediği yere. Hala mı uyanmadınız???? 6
    • Başarı 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:03:15 Hayatlarında hiçbirşey üretmeden kalbinde ki kiri irin buralara akıtan zevatlar. Sizinle aynı çatı altında olmakdan aynı havayı solumaktan utanıyorum. Bir bayan başı açık olduğu için bi yerlere gelip haber değeri olmuyorsa lakin her fırsatta baş örtülü bir bayanın her attığı adım haber değeri taşıyorsa. Airport Haber yoneticilerinede yazıklar olsun. Kalpleriniz o kadar kararmış okadar ruhunuzu şeytana satıp şeytanın askeri olmuşsunuz ki farkında bile değilsiniz zehirinizi nasıl akittiginizin. İleri zeka master dagree kardeşlerimizde çizgilerinden taviz vermemiş yine. Yok annesi anneannesi örtülüymüs. Yok surda başörtü olurmuş Banane! burda olmazmış Sanane! Kim nerde nasıl istiyorsa öyle olsun Kime Ne! Hesap Makamı sen misin? Burda akşama kadar fitne çıkartıp akşam olmadan fitnesini sulayanlar. Bu ülke Nerde Ne zaman duracağını iyi bilir! Istedini Başa! İstedigini ayağa getirir! Siz göbeğinizi kaşıyıp soğuk iceceklerinizi yudumlayin. Bu Vatan'ın gercek sahipleri Vatan söz konusu oldugunda Devletin Ve Milletin bekası için Herşeyi! Yapacaktır. (Kafirler istemeselerde Allah Nurunu tamamlayacaktır Saff/8) 7
  • try 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:40:22 ARAŞTIRILSIN BU BAYAN KİMİN KIZI O ÜNİVERSİTENİN VERDİĞİ EĞİTİM PİLOT OLMAK İÇİN GEREKLİ DONANIMA SAHİP DEĞİL.EN AZINDAN YETERLİ YABANCI DİLE SAHİP DEĞİL. 6
    • ha ha ha 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:07:40 Onu birak, hangi NATO ulkesi ile ortak ucus yapabilir, bir sorun bakalim? 3
  • tk 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:37:54 ne kadar güzel kızcağızmış :) maşallah. 17
  • Mert 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:35:40 Orayada yetiştiler mi aman eksik kalmayın 3
  • EHLİ İMAN 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:31:52 UTANIN LAİK YOBAZLAR, SİZ Mİ ÇAĞDAŞSINIZ YAZIK SİZE, ALLAH BİR ŞEYİ İSTERSE ESBAP ONA GÖRE HALK EDER. 17
  • Laik 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:30:55 Memleketi tırşıku bırınç ettiler.Yazık.. 5
    • asdfg 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:07:43 sen diyarbakırlı mısın :)))) 4
  • kartal61 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:17:04 Zorunuza gitmesin beyler. eleştirilecek tek bir taraf yok. tabi yobaz değilseniz. olması gereken budur. 21
    • enerjix 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:15:33 Bu kız rahibe kıyafeti ile gelse kabul eder miydin? 2
  • Secularism 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:13:45 Laiklik güzel bir şey....Anlayana 8
    • Eyvallah 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:57:48 Bu ülke böyle haberleri özlemişti. Arkadaşa helal olsun, bu ülke kanunları başı açık ve kapalı herkese aynı hakkı tanıyor, kabine türbanlı girer laf edersiniz, kokpite türbanlı girer laf edersiniz, kabinde yırtmaçlı etekli kızlara müsade var da türbanlı arakadaşa nasıl yer yok? Sen nasıl bir sapıklık içerisindesin peki? Senin modern anlayışın bu mu? Sizin zihniyetiniz nasıl peki? Yani sen her türlü haltı yiyeceksin, istediğin gibi giyineceksin ama türbanlı gelince "yobaz, gerici, bilmemneci" deyip dışlayacaksın. Bak arakadaş, hala anlamamakta ıstarcısınız, bu ülke ve yönetim herkese evet diyor, gel diyor, ayrımcılık yapmıyor, herkese istediğin gibi giyin diyor, sen istediğin gibi giyiniyorsun, istediğin eğitimi alıyorsun, adam yerine koyuluyorsun, kafana göre hatta mini etek de giyiyorsun gene kral sensin, ama dini inancı böyle emrediyor diye bu insanları dışlıyorsun, size bu gerek, zorla da olsa heryerde türbanlı arkadaşlar özgürce yaşayabilecekler. Ne güzel süper olmuş, gurur duyduk. 10
    • Secularism 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:56:06 Şimdi ilk önce ülkeye bakalım istersen.Artık giyilen başörtü dini inancı sembolize etmekten ziyade politik bir görüşü temsil ediyor.Biz dini inançları düzgün kullanabilen bir ülke değiliz.Ne olursa olsun bu ülkebnin urulduğundan beri belli kuralları ilkeleri var,bunları ezersen özünden vazgeçersin...Ama şu hala Dışarıdan bakınca step by step Welcome to IRAN.... 3
    • S 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:06:00 Secularism e cevap olarak. Arkadasim turbani siyasi bi obje olarak gorenler sizsiniz ve cok yanlis bir gorus bazi türbanlilar Akpli bazilari Mhpli chp de yok olmaz cnku senelerdir chp yonetiminde bu ulkde basi kapali insanlari zor barindirdilar hocaları astilar kapali okuyamadi kızlar gidipte nasil chp li olsun bunlar?. Ulke nirmallesti herkes istedigi gibi giyiniyor biri her yerini gosterince hic sorun yok sizler icin amaama basini kapatinca masallah herkes bi kinama laiklik elden gidiyo laflarina bürünüyor herkes. Laiklik anlayisiniz heryerini acmakmi orasini burasini bakmayimi seviyorsunuzda kapalilardan rahatsizsiniz sapik zihniyei var o zamankadar bu tarz insanlarda kim nerde nasil gidrrse gitsin saygi duyulmak zorunda iran.diyorsunuz orasi zorlama bir yer zorla yapılıyor senin ulkende illa basini kapaticaksin diye birsey yok artik cok sukur ki herkesaskm istedigi gibi giyiniyor olmasi gerektigi gibi avrypatada gitsen kapalu var bu boyle herkes saygi duynak zorunda amma batiyor insanlara tqbi bir yerlerini goremiyor ya sapikaskm zihniyetler 5
    • Secularism 07 Şubat 2017, Salı 08:48:42 S'e cevap...Bak arkadaşım sivil kurumlar olsa amenna ancak burası ordu.Yani buraya girerken etniğin dilin dinin önemli değil sadece vatan düşüneceksin.Bunları temsil eden obje de olmaz.Ki burası Amerika gibi multicultural bir ülke değil orduda her tipten insan olsun.Yıllar önce bu ülke kaç parçaya bölünürken sizin hacı hocalarınız arkadan kürek kazdılar.Yani bu yollar çok önceden görüldü...Türban değil başörtüsü ve de siyasal simge olarak gördüren kim onu düşünmek gerekiyor.Kimse zorla kapatılmıyor emişsin ya etrafa bakınca amacından bağımsız olarak kapanan hatta saçma sapan kapanan ve toplumda ayrıcalığı olan o kadar boş beyin var ki küçücük çocuklar küçük yaşta etrafa bakıp algı filtrelerinden bunu geçiriyor.Evet teknik olarak zorunlu olmasa da bu sürece çoktan girdi... 1
  • bursa 777 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:13:40 türban takması veya takmaması niye milletin zoruna gidiyor anlamadım mini etekli olsa bu kadar ses getireceğini zannetmiyorum 20
    • Cahil 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:18:27 Türban takmayan herkes o....u mu oluyor ? Türbanla mini eteği karşılaştırmak nedir ya sizin zihniyetiniz bu işte. 4
    • ssss 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:57:10 Askeriyede hiç mini etekli asker gördün mü ? 1
    • mini etekliye 06 Şubat 2017, Pazartesi 17:21:29 neyle karşılaştıralım peki? mini etek giyen bir bayan sınırları aşan, belli şeyleri ön plana çıkarmaya çalışan bir bayandır. Siz istediğiniz kadar inkar edin. Ama bu böyledir. Çünkü modern ve profesyonel bir giyim tarzı ile alakası yoktur. Mini etek giyen herkes heryerde aynı muameleyi görür ve dikkat çeker. Var mı hiç türbanlı olup da tepki çeken bir vatandaş? Asıl siz neyin muhabbetini yapıyorsunuz, mini etek giyen şudur budur demiyoruz, ama giyinme adabı varsa bu ülkede o zaman mini etekli de uyacak arkadaş. İsteyen istediğini giyiyor zaten, kimse birşey demiyor, ama biz türban takıyoruz diye bu kadar tepki oluyor ise o zaman bizde sorarız"hayırdır sen oranı buranı açarken iyi mi" diye. O zaman niye rahatsız oluyorsunuz? Türkiye cumhuriyetinin yüze 90'unu kimliğinde müslüman yazıyor, mini eteklisinde de yazıyor, başı bağlısın da. Ve aynı muameleyi görüyorlar, eşit hak tanınıyor. Biz bir şey diyomuyuz, senin kimliğinde müslüman yazıyor ama niye mini etek giyiyorsun diye? 4
    • mini etekliye'ye 07 Şubat 2017, Salı 03:12:11 neyle karşılaştıralım dan sonrasını okumadım.. yorma dayım kendini hala mini etek diyosun ben sana daha ne anlatayım. 0
  • Musluman 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:11:16 Sarikla da pilot olmak istiyoruz. Yetkililere buradan Musluman gencler olarak sesleniyoruz... 15
    • Xxx 06 Şubat 2017, Pazartesi 22:16:04 Sevgili müslüman biz cavırmıyız. Sarık takmazsak müslüman olmuyormuyuz. Uçakta sarığın içinden mi oksijen gelecek. Ama müslümansın ya hemde sarıklı sana oksijen ne gerek;))) 1
    • Xxx 06 Şubat 2017, Pazartesi 22:20:09 Şimdi kaçma kurtulma da haşema da mı giyecek. E balon gibi şişecek . Açık hedef olarak vurmasınlar sonra. Şaka biyana Allah akıl fikir versin sarıklı pilot da olsun demişler. Sarıktan oksijen alacak sanki uçakta. Tam kapalı pilotlar geliyorsa tam açık olanlarını da 4 gözle bekliyoruz...;) 0
  • hadibakalım 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:04:30 Uçuş elbisesi yerine de çarşaf giysin bari... 24
    • ? 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:10:51 yakında onu da denerler. 6
    • Tesettürü anlayamamak 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:35:26 Sizin köyde de tavuklar kişneyip inekler uçuyo zaten 11
    • Ayhan 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:06:54 Anadolu insanının laikliğe bu kadar soğuk bakmasının sebebi işte tam da bu düşünceler... 24
    • ayhan efendi 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:46:55 anadolu insanı, devlet politikası ve insanların kişisel çıkarları için yüzyıllardır din ve kutsal değerler ile sömürülüyor,kandırılıyor,hakkı yeniyor ama onlar da çıkar için bu zihniyete sorgulamadan,biat ederek oy veriyorlar ayrıca sana göre dindar insanların yaşadığı anadolu'da töre cinayetleri,ensest ilişkiler,tecavüzler,berdel,çocuk istismarları, kızları okula göndermeyip karısı,kızı hastalandığında kadın doktor isterim diyenler,13 yaşında evlilikler,sahtekarlık,hırsızlık, tarlaya giren köpek yüzünden adam öldürme,yaralama,terör,suç vs gibi rezillikler de oldukça fazla bunlar için ne diyeceksin ? 0
  • GL 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:59:14 Daha neler göreceğiz...duyacağız. 17
  • Cekemeyenlere 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:56:52 Başarıyı azmi görmezden gelip sırf o bağnaz gerici fikirlerden dolayı elestirenlere böyle örneklerin sonu gelmez ins. HKK nin yeni pilotuna başarılar dilerim 13
  • VAY DA VAY 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:54:54 "Benim türbanlı bacıma füze attılar" derse bi de vay halimize !!!! 3
  • Mışıl mışıl 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:52:48 Amaç neydi ne oldu ??? Pilot açığını kapatmak mıydı amaç yoksa siyaseti kendi istedikleri tarzda Silahlı Kuvvetlere sokmak mıydı ? İyi uykular Türkiye 4
    • sssss 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:58:24 Daha uyurlar 1
  • Allah 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:51:13 yardımcısı olsun. Helal olsun Merve kardeş 15
  • Yuhhh 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:50:36 Bu ordudan hayir bekle sonra 5
    • Defol git 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:44:40 Başka ülkeye o zaman kurtuluş savaşı resimlerine bak bakalım türbanlı annelerimiz neler yapmış...... 8
  • Question 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:44:10 Herkes kadar onlarin da hakki fakat tek sikinti sorgulamaktan ziyade inanmaya meyilli oluyorlar manuplasyona aciklar devleti kurtardigini sanip icine edebilirler fetö cetö falan pesine takilanlardan olmazlar insallah 1
  • HARRANLI 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:42:25 Sakali serbest birakalim birde avuc ici ile selam verdikmi Afganistana hosgeldiniz 4
  • süper 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:35:37 artık süper güç olduk abd bizi kıskanıyor 1
  • G-Suit 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:32:00 Kaskın üstüne takar artık, g suit konusu var birde. 17
    • ercan 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:40:45 sık sık yurtdışı seyahat eden biriyim. Tüm modern ülkelerde bu haklar anayasa ile güvence altına alınmıştır. Örneğin ABD gibi müslümanlara ön yargılı bakan bir ülkede bile havalimanlarında TSA da çalışan türbanlıları görebilirsiniz. Ancak bizim ülkemizde dikkat ederseniz bir kesim herkesin kendilerine benzemesini istemekte. Ve kendileri gibi olmayan hemen hemen tüm kesimleri aşağılamaya devam etmektedir. bunu özellikle sosyal medya üzerinden yaparlar. Ama biliniz ki bu düşmanca yaklaşım o kesime fayda değil zarr getirmektedir. Çünkü sokakta gördüğünüz ve size göre modern görünümlü bir çok kişinin ailelerinde size göre ters gelen kıyafetler girilmekte. Siz bunlara bu şekilde davrandığınız sürece yavaş yavaş azalmaya mahkumsunuz. bu yorumu yazan sevgili kardeşim, eğer kendini modern biri olarak tanımlıyorsan lütfen bir kez daha düşünmeni tavsiye ediyorum. Modernlik giyim kuşam ile değil fikirlere saygı ile başlar. 7
    • ercan ! 07 Şubat 2017, Salı 16:12:57 abd'de hiçkimse devlet kurumlarında, dini ve kutsal değerleri müslüman ülkelerdeki gibi kendi veya belirli bir zümrenin çıkarları için kullanamaz,kullandırmazlar. ayrıca orada herkesin buna başkan da dahil kendine göre bir fikri vardır ama ülkelerinin rejim,devlet yönetimi ve iç,dış politikaları,kurallarını geri kalmış müslüman ülkelerdeki gibi kafalarına ve isteklerine göre değiştirilmeye çalışmazlar,çalışamazlar hatırlatırım! 0
  • Meka 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:25:21 Eskiden pilotlar üst düzey eğitim almış ya da alması muhtemel adaylardan seçilirdi. Şimdi Selçuk üniversitesi bilgisayar mühendisliği. Tabii vardır bir alamet-i farikası muhakkak ancak bu işte bir kart hamili yakınımdır mevzusu varsa yakın gelecekte çok kırım görürüz. 1
  • İnsaf 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:23:55 Bir pilot düşünün ki kaskının içinde türban var. Kulaklara kadar kapalı. Sonra o kaskın içinden telsizle konuşacak. G çekerken o türban oraya buraya kayacak belki görüşüne engel olacak. Böyle dindarlık olmaz. Bu gösterişten başka bir şey değildir. Gösteriş yapayım derken geliyorum diyen belaya da takdir i ilahi dersiniz. Yazık, bu ülkeye çok yazık. Sahip olduklarını bu kadar cömertçe ayaklar altına alabilecek kadar kafamızı yemişiz. 1
  • Ya sonra 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:17:27 Fighter mı vereceğiniz bu türbana. Allavekber diyip bomba roket mi atacak yarın. Yoksa aslan parçalarını yıpratmak mı amaç. 33
    • Bravo 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:11:35 Özgürlükler ülkesi Türkiye kimse kimsenin inan özgürlüğe karışmaz.sizi tanıyoruz artık rol yapmayı bırakın içinizdeki din düşmanlığını görüyoruz hissediyoruz. Başörtüsü mühendis olmasını engellemediği gibi pilot olmayıda engellemiyor! Örümcek kafalılar siZi tüh size ülkeyi böldünüz, şimdi toplamaya çalışıyoruz millet olarak !!! 1
  • TK 58 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:08:07 Elhamdülillah .. . 22
  • Doğrucu Davut... 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:05:17 Aman ne de güzel ne de hoş olmuş...Artık bu kişinin uçurduğu hiçbir uçak düşmez... 28
    • Jxq 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:15:16 @Doğrucu Davut... Peki sence uçurmaması için engel olan şey nedir? 'Bundan sonra uçak düşmeyecek' gibi bir ifade göremiyorum haberde. 8
    • Zihniyet 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:19:30 Senin gibi zihniyetlerden kurtulmak lazım önce. 35
    • Gorursun 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:04:45 Zaten olamaz pilot vs,Konya daki universite mezunu zaten kapasitesi belli olanlardir ki uluslararasi teammuller buna imkan vermiyor!Turbanindan sagini solunu goremeyecek insandan savas pilotu cikarmi allah askina ya! 0
    • Muhammet 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:13:25 Evet ne guzel olmus. Allah'a sukur. Ha basi acik olsaydi sorun yoktu tabi oylemi !!! Nasil bir zihniyet bu hala bu insanlarin ozgurce basi acik yada kapali olmasi nedense birilerine fena batiyor. 13
    • 15 Temmuz 2018 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:03:20 Bak sonra, 15 Temmuz 2018'de meclise filan bomba attiktan sonra, "Kandirildik" filan demeyin. Bizden soylemesi, sonra FETO cuydu, METOcuydu olmasin. 1
    • Aferim 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:33:44 Açıkça görülüyor ki polisten sonra orduda da türbanlı kadınlar olacak.Sizce hakettiği için mi orda yoksa birileri bunu istediği için ve show yapabilmeleri için mi.Meslek kadınlara uygun değil ki türbanliya uygun olsun.Düşünün bir bölgenin hava savunması için kiralandiniz ve jetleriniz için pilot ariyosunuz kadın alır misiniz?Lütfen şu orduyla daha fazla uğraşmayın vebalini bu millete ödeyemiyeceksiniz. 1