Hava İş'in zam talebi belli oldu

    Çok beğenilenler

  • %55 27 Ocak 2016, Çarşamba 17:53:55 %55'lere yapılan haksızlığın önüne geçsinler. Amir oluyorsun halen %80. Şirkete sorsan Kabin memurulari cok çabuk işten çıkıyor Verdiğimiz egitimin Hakk'ını alamadan kaçıyorlar bu yuzden boyle yaptık diyor. Madem oyle 2,5 yıl %55 çalışana 2,5 yıllarını doldurduklarında ödenmeyen aradaki Farkları toplu şekilde ödesinler. Madem amaç şirkette uzun sure tutmak. 21
    • istifa et 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:54:24 ya arkadaşım bıktık şu yüzde 55diye ağlayanlar. ulan bilmiyor muydun yüzde 55 maaş alacağınızı? gören de binlerce lira düşük alıyo sanırsınız. eşşek gibi harcırah alıyorsunuz maaş farkı kapanıyo, arkadaşlarım benden 300-400 lira düşük alıyolar. haksızlıkmiş, ne haksızlığı, yüzde55 ile çalışan herkes bunu biliyordu, ağlamayı bırakın da sağdan çöpe çıkın hadi bakalım. 44
    • "istifa et" diyene 28 Ocak 2016, Perşembe 07:30:23 senin demene göre hiçbir şey istemeyelim. İşe girerken neyse o kalsın. birşey istersen sana "ulan bilmiyor muydun" derler. ingilizcede iki aşama, mesai esnekliği, harcırah, tazminat, temettü falan da isteme sen. sen işe girerken ne aldıysan hep öyle kalırsın inşallah. Sanki yüzde 55 problemi çözülse senin cebinden alacak arkadaşlar. Ne bu çekememezlik, bu sinsilik neden? Adamlarda kazansın, bizde kazanalım. Senin derdin çok kazanmak değil, A'dan B'den çok kazanmak. 3
    • düşük maaş? 28 Ocak 2016, Perşembe 08:40:41 ya 95li misin de anlamıyosun? maaşınızın düşük olduğu fln yok, şirket yatı ve pazar mesaileriyle maaşları dengeliyor farkında değil misiniz, yeter be ağlamayın artık. 5
    • Eski personel 28 Ocak 2016, Perşembe 09:01:59 Sevgili arkadaşım, şimdiki Hava-İş yönetiminin 2013'te imzaladığı ve 2007'de eski yönetimin kazandığı %70 ve %80 ile işe başlama hakkında geriye gidilen TİS'in kurbanı olmuşsunuz ve tabi ki bu hepimizin tepki göstermesi gereken bir haksızlık. Ancak havacılık işkolu gibi tecrübe siteyen bir sektörde işe sıfırdan başlayıp (o da kesin uzman olaraktır) nasıl amir olunduğunu da bir anlatırsan sevinirim!? 0
    • Mantık şu 28 Ocak 2016, Perşembe 10:14:51 THY'de en yüksek maaş ile en düşük maaş arasında oran arttıkça iş barışı da ve sendikal örgütlülük de tehlikeye girmektedir. Tok açın halinden anlamadığından son yapılan grevde 4000 pilottan sadece 3 pilot greve katılmıştır. O yüzden %5 - %7 - %9 gibi kademeli zamlar ile yıllar içinde açılan bu fark kapatılmalıdır. 1
  • Taslak 27 Ocak 2016, Çarşamba 20:54:37 -Yılda 1 uçuşta pass ve ced biletleri için yer onaylı bilet verilir ve -"En az 4 saat önce bildirilen göreve katılamama durumlarında uçuş tazminatları dahil hiçbir ücretten kesinti yapılamaz" maddelerini kabul etsinler sendika hakkındaki tüm görüşlerimi olumlu olarak değiştiririm. 6
    • bravo 28 Ocak 2016, Perşembe 10:23:46 10 numara yorum 0
  • Tüm yorumlar

  • Çap 31 Ocak 2016, Pazar 23:44:34 Kabine insan alırken karakter testi de yapmalı 1
  • Dr.Memur 29 Ocak 2016, Cuma 08:50:41 Lisans mezunu hatta yüksek lisans yapmış ve hatta dil belgeleri olan insanlar uzmanlık sınavlarına tabi tutulup hangi akla hizmettir ki memur alınıyorlar..daha zayıf CV 'lerle uzman olanların artısı ne?birilerinin umrundamı bu keyfi uygulama..kul hakkı desem en az üç sayfa nutuk atan insanlar ne zaman umursar bu hak gaspını.. 1
    • maalesef 29 Ocak 2016, Cuma 11:26:49 hic bir zaman.. 0
    • Dr.Memura 01 Şubat 2016, Pazartesi 09:49:43 Sınavlarda Uzmanlık barajını geçemediğinden dolayı olabilir mi? 0
  • K/A 29 Ocak 2016, Cuma 06:55:59 Gıkı çıkmayan şilotlar şirkette en yüksek zammı almayı haketmefiklerini düşünüyorum gerçi yüzde yüz zam alsalar bile gözleri bizim maaşlarda sırf kokpit zam haketmiyor geri kalan herkes hakediyor. 3
  • grevvv 29 Ocak 2016, Cuma 02:38:52 merak ediyorum bu sendika bu şartlardan hiçbirini kabul ettiremediğinde greve gidermi? giderse arkasından kim gider :) bu sefer grevciler ve 305de greve çıkmaz. kokpitmi yoksa? yok artık. kalplerine indirmeden yorumumu bitiriyorum. 0
  • ......... 29 Ocak 2016, Cuma 01:28:28 %55'le başlayanlara ne çok laf edilmiş arkadaş. O orandan memnun olanda var olmayanda. Ben memnunum şükürler olsun. Sonuçta bu oran böyle kalmayacak. Bir de dil bilgimiz hakkında konuşan arkadaş ben ingilizce ve İtalyanca biliyorum bayragimda var yani hepimiz tek dilden girmedik haberin olsun. İşimi gayet özenli yapıyorum çalışma arkadaşlarım çok memnun benden. Aynı şekilde diğer arkadaşlarımda öyle... Sen aradaki bir iki pürüzü görmüşsün yazık sana hepimizi suçluyorsun 1
  • serhat can 29 Ocak 2016, Cuma 00:02:57 herkes sarı sendika diyor ama aleni haksizlik. Aksine şu yuzde 55in kaldirilmasina laf atanları, ucus ekibinin maasi indirilsin diyenleri, tgsye teknige yukardan bakanları, aşağılayanları görünce "sarı thy" diyesim geliyor. 0
    • Serhat'a 29 Ocak 2016, Cuma 16:36:21 Serhat kardeş, bu sendika yönetimine sarı sendika demek hiç de haksızlık falan değil. Neden mi? Tüm bu %55 kavgasına bu yönetimin 2013 Aralık'ta imzaladığı TİS sebep oldu da ondan. Eski yönetim 2007'de imzalanan TİS ile bu A0 skalasını kaldırıp A1 yani memur %70, uzman ve kabin memuru %80 ile işe başlama hakkı kazanmıştı. Yani bu uyanık yönetim 3 sene önce verdiğini geri almaya çalışıyor!!! 0
  • 3milyar tl 28 Ocak 2016, Perşembe 23:57:00 Net kârı olan sirketten bahsederken bn alayim o almasin en iyi bnm en guzel bnm modunda kendinden daha yeni ve kalifiye olanı benimseyememesi tamam en deneyimlisi sensin o kadar ki düşen uçağı kaptandan alıp kurtariyosn çayı tersten koyabiliyorsun bırakın bunları eşitlik olsn herkes 55 olsn hadi bakalım mr,mrs ego 0
  • 55lilere mektup2 28 Ocak 2016, Perşembe 16:21:44 bakın, sizin olduğunuz uçuşta 1 numara olmaktansa, eskilerin olduğu uçuşta son numara olayım daha iyi. hiçbir şeyden anladığınız yok, teknik bilgi sıfır, servis standartı sıfır. ama elden telefonlar düşmüyor, daha işe başlayalı 2-3 ay olmuş afra tavralar had safhada. arkadaşım çocul yuvası değil burası, arkanızı toplamaktan yorulduk, kendinize gelin. böyle devam ederseniz işiniz çok zor olacak. işinize odaklanın, efendi olun, güzelce çalışın. türkiyenin sosyal olanakları en yüksek şirketinde çalışıyorsunuz. çoğunuz üniveriste mezunu bile değil. zaten kendinizi biz de çay kahve veriyoruz diyerek ele vermişsiniz, kabin memurluğu mesleğinin farkındalığına sahip değilsiniz. aklınız bir karış havada, yeni tiste muhtemelen aradaki fark kapanır, ancak sizin kafanızdaki eksiklik kapanır mı bilmiyorum. 8
    • çok bilmiş'e cevap 28 Ocak 2016, Perşembe 22:40:27 5-6 yatı iyi abartmışsınız. Kaç aydır er yapmayanlar var, iç yatılarda aylar geçiren var. Siz tutturmuşsunuz herkese aynı şeyi söylüyorsunuz. Senin cebinden mi çıkıyor aradaki fark herkes istemekte Özgür. Sen daha yanıbaşındaki arkadaşını savunacağına gelmiş bıktım bunlardan diyorsun yarın bir gün ucu sana değen birşey olduğunda kimse yanında olmayacak. Senin gibiler yüzünden birliktelik bozuluyor. Senin derdin herkesle aynı parayı kazanmak değil senin derdin ondan bundan fazla kazanmak. Arada fark var diye Hoşunuza gidiyor, yatılarda bile birşey olduğunda veya hesap ödeneceğinde "ayyy dur siz %55 siniz biz ödeyelim" diyorsunuz. EGO nuzu yenememişsiniz halen burda haklıymış gibi konuşmayın. 1
    • K/A 28 Ocak 2016, Perşembe 22:49:31 Söyledikleriniz çok Saçma. Tis kitapçığı ve THY uçucu ekipleri aylık planlama prosedürü derki; uçucu ekiplere Uçuş dağıtımında hiçbir etken göz önüne alınmaz adaletli bir dağıtım yapılır. Böyle bir kural varken ve şayet Dediğiniz gibi yenilere fazla yatı/harcırah verilseydi o zaman eski personel ayyuka çıkarırdı. Böyle bir ayaklanma da olmadığına göre demek ki herşey yolunda. Sağdan soldan duyma laflarla kendinizi avutmayın. Sendika nın 2007 ve 2011 yıllarındaki tis kazanımı olan %70 %80 işe Başlama Kuralı geçtiğimiz tis'de geriye dönüş yapılarak hak kaybı oluşturmuştur. Arkadaşlarımızda bunun kurbanı olmuşlardır. Bizim burada yapmamız gereken o çok Aldı bana az harcırah verdi demek değil birlik olup destek olmaktır, ancak böyle sendikal haklar kazanılır. 1
    • 55'liler. 28 Ocak 2016, Perşembe 22:59:24 Hayır, siz gerçekten işe yüzde 55 olarak alınan personelin ve/veya şirketteki tüm personelin kabinden mi oluştuğunuz zannediyorsunuz? Gözünüzü açıp biraz başka birimlere de bakın, bu ne bencilliktir anlamadım. 1
  • 55lilere mektup 28 Ocak 2016, Perşembe 16:16:34 bakın, bu çocukların yaşı küçük herhalde o yüzden anlamıyorlar. hala maaş düşük diyo, birçok 55arkadaşım benimle aynı maaşı hatta benden fazla maaş alıyor. neden mi? ben ayda 1-2 yatı yaparken yeni personel 5-6 yatıdan az yatı yapmıyor, 2bin lira harcırah alan gördüm. ben daha 1200liradan fazla harcırah aldığımı hatırlamıyorum. pazar mesailerine değinmiyorum bile. yani kısacası şirket maaşları bir şekilde dengeliyo, arada uçurum yok 300-500 lira fark oluyor normal aylarda. yıllarca yıllık kıdemi olanlar bırakın da sizden yüksek alsın, gidip purser maaşlarıyla karşılaştırmayın kendinizi. tutturmuşlar aynı işi yapıyoruz, çok yoruluyoruz diye. yahu arkadaşım bizler 1 sene part time çalıştık, gıkımız çıkmadı, iş garantimiz bile yoktu. ne ikramiye, ne pazar/tatil mesaisi, ne limit üstü uçuş, ne özel sigorta, hiçbir şey yoktu, üstüne şimdi o çalıştığımız süre kıdemden sayılmıyor bile. özenle çalıştık. inanın bu ağlayan personelden sıkıldım. 5
    • Airbüsçü 29 Ocak 2016, Cuma 03:33:51 Ucustan sonra raporlayin amirim, kendinizi yordugunuzda degmez. 1
  • darısı 28 Ocak 2016, Perşembe 15:30:16 diğer hava yolları şirketlerinin başına 1
  • MAHALLI PERSONEL 28 Ocak 2016, Perşembe 15:22:57 Sn ayci Bizim sendikamiz yok!!Ilker beyden tek istegimiz bizi diger personelinden ayirmamasi,yurtdisinda Thy nin gozu kulagiyiz ve ucagimiza sahip cikiyoruz,orgut tehditleriyle mucadele ediyoruz fakat sirketimiz bize hicbirsekilde sahip cikmiyor sosyal hak vermiyor.KISACASI SN AYCI MAHALLI PERSONELLERE IYILESTIRME ISTIYORUZ. 1
  • 55 cevap K/A 28 Ocak 2016, Perşembe 12:15:33 Bende 10 sene önce 55 le başladım bilerek ama sesimi çıkarmadım şimdiki 55 ler sizi zorla kimse işe almadı zaten gözlemlediğim kadarıyla 55 lilerin çoğu sadece ingilizce iyi konuşuyor diyer görev ve sorumlulukları bilgi düzeyi kocaman 0 bence 55 bile fazla size.TGS de biz her yükü sırtlıyoruz Tk parayı alıyor diyor Siz yani TGS başladığından beri THY yer hizmetlerinin kalitesi yarıya indi ve yolcu şikayetleri tavan. Bu tis bizim için Tk için siz SUSUN.... 9
    • K/A 28 Ocak 2016, Perşembe 17:30:54 Burada akıl vermeye çalışıyorsunuz, yalnızca İngilizce biliyormuşuz, fakat siz Türkçe dahi bilmiyorsunuz o ne olacak? Evellallah çalışmayı ve etiği gayet iyi biliriz. 1
  • KOKPİT 28 Ocak 2016, Perşembe 11:34:22 ÇOK MAAŞ ALIYOR .ONLARIN MAAŞ ARTIŞI AZ OLMALI YADA HAKLARINI ALIN VE 55LE ÇALIŞANA VERİN BOYLECE HERKES EŞİT OLDUĞUNU CUMLE ALEM ANLASIN ONLARA VERİLEN SUİT ODANIN PARASIYLA KAÇ PARA KAR EDİLİR HER YATIDAKİ SIRF KARI YETER ŞİRKETİMİZE BİRAZ DA ANLASINLAR DUNYA ASLINDA AYNI DUNYA GIDILECEK YERDE BC YOK HERKES EKONOMİ UNUTMAYIN SAYIN KOÇ BİLE AYNI TOPRAKTA YATIYOR. ANCAK KAR ETMEK OLARAK BAKILIRSA BU FİKİR DEĞERLENDİRİLSİN . 7
    • Fitne Fucur 28 Ocak 2016, Perşembe 18:07:48 Sen akrabalarin icinde millet hakkinda atip tutan gudubet sirret komsu musun haci, ne lan bu kiskanclik, keko? 2
  • Pilotlar 28 Ocak 2016, Perşembe 11:07:14 TİS vs bunların hiçbir anlamı yok. Ortada bir tiyatro var ve kimse de çocuk değil. 737 filosunun durumu yerlerde sürünüyor. 6-7 gün Sabiha Gökçen uçuşları,üstüne Afrika'lar,üstüne Ulan Batur,Avrupa'da en riskli meydanlara uçuşlar.. Bu da yetmiyor, en riskli en berbat meydanlara git-gel gece uçuşları.. Yeni gelen Uçuş İşletme'de beklentileri boşa çıkarmayarak 737 filosunun durumu için kılını kıpırdatmıyor. Filonun hali o kadar kötü ki bir dolu kaptan şirketi bırakıp,kendi isteğiyle charter şirketlere geçiyor. Qatar vs şirketlere kaçan onlarca yabancı kaptanı saymıyorum bile. Şirket ise korkunç bir yanlış içinde,giden gitsin mantığıyla onlarca yıl tecrübeli kaptanları durdurmayıp yerine alttan F/o'ları kaptan yaparak sorunu çözeceğini düşünüyor. Sıfır tecrübeli bu yeni kaptan arkadaşları bu riskli meydanlara gönderip,uçuş emniyetinden bahsediliyor. Airbus ile aradaki korkunç haksızlık düzelmedikçe kaçan kendini kurtarıyor. 5
    • OKU 28 Ocak 2016, Perşembe 13:13:12 yahu okadar pilot olmuşsun boş boş laf ediyorsun, aç bir oku teklifi mübarek 3
    • bos laf 28 Ocak 2016, Perşembe 18:10:00 kaptan oldugundan emin misin, yani bizim yolculari tasiyan otobusun 737 ile ayni oldugunu soyleyen part time tgs soforu musun? bos bos konusuyorsun, sana tavsiyem bogazina yapisan olursa beyaz isigi gorene kadar ses etmeden, direnmeden dur. 2
    • Airbüsçü 29 Ocak 2016, Cuma 03:30:56 Sirkette ucmaya baslayana kadar egitimdeyken harbiden uzulurdum Boeingcilere, buralarda yazanlari okudukca. Ama LIFUS egitimi sirasinda, Airbus'taki daha 3.ucusumda, gece vakti her tarafin dag oldugu, ILS'in calismadigi, VOR/DME prosedurunun de ucakta olmadigi, manuel olarak VOR/DME yaklasmasi yaptigim Iran'daki Şiraz, 10. ucusumda da ILS'i calismayan, o yuzden gorerek yaklasma yaptigim ve uzunca sure 900 metrede kelesle bile vurulabilecek irtifada uzerinde uctugum cehennem yeri Irak'taki Bagdat yaklasmasi.. Ek olarak Somali/Mogadisu (hani su karadan kelesle tariyorlar diye denizden yaklasilan, denizden ucarken de hedef olunmasin diye tum isiklar kapali, alttaki gemilerden kacip, ek olarak asagidan askeri botun size eslik ettigi yer) ve bunun gibi bir suru yere daha Airbus'in gittigini gordukten, 10 yil once en cillop yerlere Boeing ucarken hic ses cikarmadiginizi da duyduktan sonra, aglak olmayin bence bu kadar, yemezler. 1
  • Adalet 28 Ocak 2016, Perşembe 10:56:52 Kokpit kabin ayrılsın tabiki zam oranları da mantıklı bir hal alsın yıllardır kokpit hazıra kondu tis de kabin sayesinde zam oranları 8.bi lar vs.herkes hakettiğini alsın.bu arada soğuklara çıkmadık daha kaptanım 2
  • 55li 28 Ocak 2016, Perşembe 10:51:48 55le baslayan arkadasların tepkisini anlamıyorum ya! arkadas siz işe girerken bilmiyormuydunuz bunu! işe girerken olsun deyip girdikten sonra ağlamak nedir. adam elindeki bir hakkı almıyorki. en bastan söylüyor maaşın bu kadar diye! 7
    • serhat can 28 Ocak 2016, Perşembe 11:34:49 bu 55'lilere laf atanları anlamıyorum. Cebinden mi alacaklar parayı? SANANE! Ben şimdi çıkıp "kardeşlerimize de ced bilet olsun" dersem, çıkıp "saçmalama ilk işe girerken yoktu, şimdi de olmayacak" diyecek misin? Demiyeceksin, çünkü sana da yarayacak. sen yuzde 55'den bir fayda elde etmeyeceğin için karşı çıkıyorsun. Bencilsin, Fesatsın çünkü. 3
    • Haksizsin 28 Ocak 2016, Perşembe 14:05:27 Serhat kardesim gayet guzel soylemissin ve ornekle aciklamissin. Bunlari girerken de biliyordunuz diyen zihniyeti kiniyorum. Herkesle ayni isi yapiyoruz kabinde, hatta daha fazlasini bile calisiyoruz. Cogu kidemli memur bi tarafini kaldirip chime'a bile bakmiyor. Heryere son numara kosuyor. Yeri geliyor 1 numara ucuyoruz, karnesi iyi olana Q dokuluyor. Ama alinan para digerlerinden hep dusuk? Sadece bu fark kapansin istiyoruz. Ben cay kahve veriyorum da sen martini mi veriyorsun? 1
  • Sapsari 28 Ocak 2016, Perşembe 10:46:01 Bu Hava is Teknik i sattigi gibi sizide satar. Fazla umitlenmeyn bence, ayriyetten 2 yil deyip 3 yil imzalicaklar. Zamlarda englasyondan 1 puan yukari olur... 4
  • TGS LI 28 Ocak 2016, Perşembe 10:30:49 Yapilan haksizliklar hat safada. Personel ilk kez kendi arasinda birlesmeye basladi. Kazan kaldirmak icin gun sayiliyor. Yonetim ayin 5 inde iyi bir zam yapmazsa isler yavaslatilacak. Yonetim yazdiklarimi iyi okuyun. 0
  • tgs 28 Ocak 2016, Perşembe 10:28:16 Etmezseniz rumuzlu kişi aynen katılıyorum dediklerinize ..hakkını aramayan dilsiz şeytanların çoğunlukta olduğu bir yer...TGS. ..maalesef. ..sürünmeye devam. . 4
  • pardon da 28 Ocak 2016, Perşembe 09:57:44 teknik'e neden yok vs tarzı yorumlar yapıldığında neden daha çok eksi alıyor? Bunu yapan AO'lularsa (ki muhtemelen onlar) bilmeliler ki bu iki şirket 2006'ya kadar aynı çatı altındaydı. AO'da yıllarını verip 2006'dan sonra teknik'te görevine devam edenler var. Torpille her sene AO'ya geçen, ya da kendi isteğiyle tekniğe geçenler var. AO'da çalışanlar kendilerini tekniktekilere karşı üstün saymayı, siz kimsiniz, yorumlarınızdan bıktık gibi çirkin yorumlar yapmayı bıraksınlar. Ezmeye çalıştığınız kurum teknik. Ayıptır. 0
  • gm 28 Ocak 2016, Perşembe 09:17:06 Sendika yonetimi bizler için hava is tarihindeki en iyi sözleşmeyi hazırladılar .Allah razı olsun.Şimdi top thy yönetiminde ne kadar kul hakkını koruyacaktır göreceğiz. Calisan emekcilere hayırlı olsun. 3
  • Personel 28 Ocak 2016, Perşembe 08:55:24 Yapılan personel anketinde bile yüzde kaç zam istiyorsunuz sorusuna en fazla %15 sınırı koyan bir sendika yönetimi düşünün, 3 ay öncesine kadar tarihte ilk defa hem Genel müdürün hem de yönetim kurulu başkanının 4 hafta arayla sendika genel merkezinde ziyaret ettiği, eski yönetim kurulu başkanının sendika başkanına nikah şahitliği yaptığı bir sendika düşünün. İlk TİS'lerini bu dalgalı kur ekonomisinde teamüllerin dışına çıkarak 3 senelik ve yeni başlayan personeli %55 ile işe başlatarak 2007'deki TİS'te kazanılmış haktan geriye götüren sözleşmeye imza atan bir sendika düşünün. Hakkımızda hayırlısı... 0
  • Ced Passs 28 Ocak 2016, Perşembe 08:27:14 Arkadaşlar bilgisi olan varmı kardeşede CED PASS verilecekmiş sendika bunuda eklemiş hatta Thy CED PASS olayından iyi para kazanmış diyorlar kardeşe CED PASS olacakmı sizce acaba? 2
    • Ced 28 Ocak 2016, Perşembe 18:12:15 Ced zaten kanunsuz olarak SENDIKAL KAZANILMIS BIR HAKKIN hukuksuzca gasp edilmis, oldu bittiye getirilmis halidir. Kar edilmis diyolla diyerek Kar edilmis olunmuyor, mahalle kahvesindeki hayko dedikodusu yapma burada. 0
  • hakkk2 28 Ocak 2016, Perşembe 08:00:22 Personelin başlangıç maaşını %55 e indiren sendika değilmisiniz siz Acaba.... 4
  • hakkk 28 Ocak 2016, Perşembe 07:58:42 Kreş yardımı neden sadece bayanlara verilir ,erkeklerin çocukları onların sayılmıyor mu ? Acaba..... Neticeyi görelim boş lafla olmaz bu işler 1
  • Sendikasız tgs 28 Ocak 2016, Perşembe 07:45:42 Onbin çalışanı bulunan tgs de neden sendika yok. Havaiş neyi bekliyorsunuz. tgs deki personelin sendikal haklardan yararlanabilmesi çok mu zor yada imkansızmı. Belki tgs çalışanlarına sendika sayesinde adam gibi maaş ve muamele gösterirler kim bilir ? 0
  • özet geç diyenlere 28 Ocak 2016, Perşembe 00:42:49 bizim milletimiz okumayı sevmez, hemen goygoy başlamış. bakın bu nihai hali değil, teklif sadece, sevinmeyin. ben satır başlarını çıkardım. 1-7500 yıllık prim, 10+9+9+9 zam. 2- part time geri geliyor. 3- uçucular dahil dil tazminatı 4- yıllık izinlerin herkes için 30gün olması 5- er seferlerinde min. 36 saat dinlenme 6- sosyal yardım iyileştirmeleri. 7- otel nöbeti yok. 8- tehlikeli meydanlara gidenlere fazla ücrer ödenmesi. uçuş listesi yok henüz. kabil vs olabilir. 9- kabin amirlerine ek ödeme. 10- asıl bomba burası. 15.1.a kidemiyle işe giren kabin memurlarının iş tazminatları inanılmaz düşük. bunlar muhtemelen 2014ten sonra işe girenler ve yeni memurlara uygulanacak. örneğin 15.1 a kıdemi 2700 lira, 15.1.a a kıdemi 1100 lira. kepçeyle geri almak dedikleri bu olsa gerek. ayrıca kıdem yükselmezi ile ilgili hüküm yok yanlış görmediysem. bunların çoğu uçuk istekler, yarısından fazlası kabul görmez. bence en önemlisi yıllık izin ve 36 saat, bunlar çok iyi olurmuş ama zor tabi. 2
    • Kıdem Var 28 Ocak 2016, Perşembe 07:58:58 Kıdem yükseltme talebi var, skalalara bakıldığında görülecektir.Bütün personelin iki kademe yükseltilmesi isteniyor 1
    • ek 28 Ocak 2016, Perşembe 08:38:59 kimse yine bi halt okumamış. 15.1.a kıdemi için ek yapayım. bunlar 24. tis sonrası işe giren yüzde 55 personel. bunların iş tazminatı 1300liradan başlıyor. yani a grubu 1300 lira, m grubu işe yaklaşık 22 sene sonra oluyor bu, her 2 yılda 1 kıdem artıyor. m kıdemi ücreti ise 2500 civarı. eski personelin ise 15.1 grubu çalışanların a grubu tazminatı 2700lira. m grubu ise 4500 lira sendika gerçekten voleyi vurdu. artık 55, 80, 100 diye bir şey yok. sadece 15.1 ve 15.1.a var, 01.01.2014 sonrası işe giren herkes 15.1.a kıdeminden ücret alıcak. eskisi gibi yüksek maaş devri bitti. şirket yavaşça eski personeli tasfiye ederek düşük ücretli personele yönelecektir. sonunda thyde anladı, bu işi 3bin lira verse de herkesin yapacağını. yeni personele geçmiş olsun. biz niye yarım maaş alıyoruz diye ağlıyolardı, 2.5 sene 80e geçeceklerinde alacakları iş tazminatını yeni sistemde 20sene sonra alabilecekler. zuahaha. 3
    • İYİ OKU 28 Ocak 2016, Perşembe 13:07:57 15.1.A süt iznini uçarak kullanmak isteyen bayan personel için geçerli, max 40 saat planlama yapılır ve süt izni çalışma saatlerine riayet edilir. Örneğin; gece uçuşu ve yatı görevi verilmez vb. Kafadan element uydurma. Diğerlerini doğru yazmışsın aferin.... 0
    • Ek'e 29 Ocak 2016, Cuma 08:50:41 2 yılda bir artan kıdem değil kademedir. Her sene 1 Ağustos'ta ilerleyen kıdemdir arkadaşım. 0
  • Yer isletme 28 Ocak 2016, Perşembe 00:40:12 YeRde tum isi tgs yapsin tk personeli PARAYİ İKRAMİYEYİ PAS BİLETİ alsin 27
    • Skyliner 28 Ocak 2016, Perşembe 09:36:03 Korkmayinda bir yerinizden , orgutlenin ozaman sendika olmazsa daha cok bakarsiniz bole yerden 0
    • taşeronsun 28 Ocak 2016, Perşembe 09:47:38 Tgs taşeronsun unutma. Yapabileceginiz en mantikli sey sendikal mucadele. O da yerse. Yemezse devam arkadaşlar. 1
    • Pass bilet 28 Ocak 2016, Perşembe 09:49:39 Gel veriyim benim pass biletleri. Sanki 30 tane pass bilet Hakkı var. Ucak boşsa uçuyorsun zaten. Bu kadar çekilmemiz olma ki. Zam iste ikramiye iste, pass ı Napcan kardesssimm 1
    • Tgs 28 Ocak 2016, Perşembe 10:33:32 Yapacan tabi..sen hizmet şirketisin THY nin..ne sandın kendini,THY personelimi??? 2
    • TGSye 28 Ocak 2016, Perşembe 10:45:14 zaten adi ustunde 'yer hizmetleri' tabiki yapacaksin karsiliginda THY para oduyor is yap diye 1
  • Kk 28 Ocak 2016, Perşembe 00:32:16 A0 olayı ile ilgili taslak metinde bir madde var mi? A0 in kaldırılması istenmiş mi 0
    • Ao Kıdem 28 Ocak 2016, Perşembe 07:59:27 Talep var, tüm personel iki kademe ilerlesin deniyor 0
  • Statü Değişiklik 28 Ocak 2016, Perşembe 00:00:36 "Personelin yeni göreve atanması, üst tipe/ göreve geçmesi ve bunlarla sınırlı olmamak üzere görev değişikliğinde; personel yeni görevini fiilen yerine getirdiği tarihte yeni görevinin karşılığı olan ücret ve haklardan yararlandırılır. Bunun için durum fişi imzalanması, kayıtların yapılması gibi işlemler beklenmez" Statünüz değiştiğinde, aktif pilot olarak uçmanıza rağmen, "ehmm statü değişiklikleri ayın 1'inde yapılıyor, dolayısıyla tam maaşa 2 ay sonra geçeceksiniz. o zamana kadar asgari ücret almaya devam" olayını bitirecek sendika, eğer bu madde geçerse. Genel olarak TİS okunduğunda, sendikan çok ince çalışmış, takdir ediyoruz. Emeği geçen herkese teşekkürler, durmak yok mücadeleye devam! p.s: O Tekniği Metal-İş'e vermeyecektin THY, buyur uğraş. 1
  • Kabinkokpit 27 Ocak 2016, Çarşamba 23:49:46 Kabine ce kokpite oaranaal zamlar farklı olmalı.. Kokpite yüzde 5 kabine yüzde 10 gibi adil ve mantıklı olan budur. 14
    • Hangi mantık?? 28 Ocak 2016, Perşembe 09:07:43 Ben tk'da çalışmıyorum. Beni de ilgilendirmez ama, neden farklı zam oranları olması gerektiğininin mantığını anlamadım. Kokpit fazla maaş alıyor diyeyse, yaptığı işin ve aldığı sorumluluğun karşılığı bu diye böyle. İfadenizde biraz hasetlik hissediyorum. Siz kendi maaşınıza ve haklarınıza bakın, başkaları sizi ilgilendirmesin bence. 3
    • kabinkokpite 28 Ocak 2016, Perşembe 10:28:33 Arabada 5 evde 15 gibi farkli oranlar Ankara taverna muziklerinde olur,siz karistirmissiniz,biraz tutarli olun lutfen 4
    • adil ve mantikli 28 Ocak 2016, Perşembe 10:46:35 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • adil ve mantikli 28 Ocak 2016, Perşembe 10:46:35 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • Mantık şu 28 Ocak 2016, Perşembe 13:37:17 THY'de en yüksek maaş ile en düşük maaş arasında oran arttıkça iş barışı da ve sendikal örgütlülük de tehlikeye girmektedir. Tok açın halinden anlamadığından son yapılan grevde 4000 pilottan sadece 3 pilot greve katılmıştır. O yüzden %5 - %7 - %9 gibi kademeli zamlar ile yıllar içinde açılan bu fark kapatılmalıdır. 5
    • Biraz matematik lütfen... 28 Ocak 2016, Perşembe 14:31:06 Az maaş alanla çok maaş alana aynı zammı verirsen maaşların birbirine oranı aynı kalır. İnsanlar gözü nedense hep yüksek maaşlıların aldığı parada. Herkes aynı işimi yapıyor? Herkes yaptığı işin önemine, ağırlığına, yüklediği sorumluluğa ve de o kalifiyede iş gücünün azlık/çokluğuna göre maaş alıyor. Ellerine kollarına sağlık ama, bagaj yükleyen ilkokul mezunu arkadaşa çok oran, kaptan pilota çok maaş alıyor zaten diye az oran deniyorsa asıl bu haksızlıktır. 0
    • fo 31 Ocak 2016, Pazar 08:46:24 ne ıs yapıyorsun da zam ıstıyorsun uyanık. purserlar kabın amırlerı dunyaları kazanıyor nerdeyse fırst kadar maas alıyorsun cay kahve gazoz muhabbetıne vasfın ne ? gelmıs kokpıt kabın ayrıymıs. bencede ayrı aramızda en az 5 kat fazla maas farkı olmalı. gelmıs burda ahkam kesıyor kezban. 0
  • taslak 27 Ocak 2016, Çarşamba 23:47:41 esas taslak pdfi havaiş sitesinden indirip bakın.zamlardan daha önemli maddeler var. -ana üste skpk uygulanmaz,dar gövde için 15 gece uçuşu yada yatı sınırlaması vs. gibi...yemişim zammını,%3 alsınlar ama bunları geçirsinler lütfen...uçucular yorgun reyiz!!! 4
  • Kabin 27 Ocak 2016, Çarşamba 23:44:02 Sendikanin caresi Biyiksiz ve Akilli bir Baskan. 5
    • Tİp 28 Ocak 2016, Perşembe 13:19:22 23 nisanda git seni oturtsunlar 1 günlüğüne ama dikkat et başkan koltukta oturuyor olmasın 4
    • TİPSİZ'E 29 Ocak 2016, Cuma 08:53:25 Ne kadar özgün bir espri anlayışın varmış senin bıyıklı başkanının gülü seni :) 0
  • teknik as.li 27 Ocak 2016, Çarşamba 23:15:47 Teknik a.s ye isci scalasini bela eden sendikaya hava iş sendikası denir 0
  • tazminat 27 Ocak 2016, Çarşamba 23:10:04 Birde Kademeli dil tazminat olayı vardı o ne oldu acaba. 3
    • Kademeli Dil 28 Ocak 2016, Perşembe 08:01:02 Kademeli dil tazminatı talebi de var. Son sayfalarda skalalar var, onlar incelenebilir.. 0
  • Ark 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:48:21 A0 adaletsizliği verilen sözlerin aksine hiç sayılmış.. Ayağımıza bu taşı bağlayanlar bizden daha fazla iş yapmamızı bile istiyorlar..insaf beyler her ay, tamda ihtiyacımız ,hakkımız olan paralara bizi muhtaç ediyorsunuz...aynı işi yaptığımız insanların ödediği vergi kadar maaş alıyoruz... Kul hakkıdır bu, terimiz soğudumu ödenmez 1
    • Ao 28 Ocak 2016, Perşembe 08:01:38 Ao konusunda gelişme ve iki kademe ilerleme talebi var. 0
  • 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:06:46 Biz teknik olarak celik isciyiz cok memmunuz sartlar ileri gidecegine geriye goturduler. Sendika aidati cok ucuz hava isin iki kati temettu kol saati durmayin arkadaslar sizde hak is sendikasina bagli bi tasimacilik sendikasina gecin kurtulun yada zaten gececeksiniz yada gecmisde olabilirsiniz. 2
  • black jack 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:58:00 Ne zaman sonuclanir bu durum net tarohten haberi olan var mi 2
  • 55li 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:47:48 AO olan biri olarak bu konuda bişey yapılmazsa ertesi gün üyeliğimi sildireceğim Hava İş'ten. TK'nın utancı olan bu adaletsiz duruma bişey yapılması şart. 2
    • 55 yok 100 var 28 Ocak 2016, Perşembe 08:02:30 ao kalkıyor, a geliyor. iki kademe ilerleme 0
  • kokpitten kaptanım 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:47:20 Kaptan pilotla son numara aynı mı demişsin ama ikimiz de aynı uçaktayız sen olmasan o uçak kalkmaz ama ben olmasam da kalkmaz ayıp ! 4
    • cvp 28 Ocak 2016, Perşembe 10:32:52 Yanlis bilginiz var siz olmazsaniz kalkar,zira biraz yolcu indirilip sefere devam edilebilir 1
    • klkmazmis 28 Ocak 2016, Perşembe 18:10:34 MEL item'sin sanki, konusturma beni :) 0
  • Kokpit-kabin yazana 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:46:19 zaten maaşın araba parası gelmişin bide son numara gibi 7500mü alcam diyosun.. Allah gözünü doyursun 10
  • Süper Süper 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:42:53 Ey yöneticiler, kabul edin şu TİS'i biz Fakirlerinde garibanlarında şu fani dünyada yüzü gülsünnn!!!! 2
  • Turkmantigi 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:40:01 Bn çektim sizde çekin dercesine bilmiyormuydunuz %55 i diyen arkadasa egtmden snra ogreniyosn maasi 5dk biri acikliyo boseyler gidiyor birakin bu mantigi ayni isi yapiyor mu %55 evet ayrica dunyada zirveye oynayan bir sirket icin adalet 2015net karinin %10 bile dagitsa %55 %80 kalmaz 2
    • %95 28 Ocak 2016, Perşembe 08:36:25 %55 diye bir şey yok..sadece 250 tl fark var! her iş yeri yeni işe girmiş acemi personele tam maaş vermez. Buldunuz torpili girdiniz işe; şimdi 250 tl eksik diye maaşı beğenmiyorsunuz.Nasıl iştir bu? 1
  • Arkanizdayiz 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:35:51 Su sendika onu yapamaz bunu yapamaz diyenler bu tis imzalanirsa istifa edip şirketten ayrilcakmisiniz madem hiç bir şeyi begenmiyorsunuz neden çalışıyorsunuz kardeşim.. Sendika dediklerini yaparsa ne yüzle okuyacaksiniz yazdıklarınızı sizlerle aynı şirkette olmaktan utaniyoruz biz son numaralar olarak bunuda bole bilin bu şirketi hakettigi yerlere bu son numaralar ve bu sendika getirecek. . Sizin devriniz bitti sayın muhalefetler. . Sendikanın her zaman arkasındayız allahın izniyle bu işi mutlu bir sekilde bitiricez. . 7
    • Yandaşa 28 Ocak 2016, Perşembe 10:18:35 Sendikanın 2013'de imzaladığı rezil TİS'i bildiğimizden ve bu zamana kadar (2 senden fazladır) doğru dürüst bir sendika temsilcisini işyerlerimizde veya alanlarda göremediğmizden, söyledikleri ile yaptıkları birbirini tutmadığından, TİS zamanı gelene kadar kol kola oldukları işverenle ne hikmetse! TİS zamanı gelince bizim için! kötü olmuş gibi gösterdiklerinden dolayı muhalif olabilir miyiz acaba sevgili yandaş? :) 2
    • Yandaşa 28 Ocak 2016, Perşembe 10:18:37 Sendikanın 2013'de imzaladığı rezil TİS'i bildiğimizden ve bu zamana kadar (2 senden fazladır) doğru dürüst bir sendika temsilcisini işyerlerimizde veya alanlarda göremediğmizden, söyledikleri ile yaptıkları birbirini tutmadığından, TİS zamanı gelene kadar kol kola oldukları işverenle ne hikmetse! TİS zamanı gelince bizim için! kötü olmuş gibi gösterdiklerinden dolayı muhalif olabilir miyiz acaba sevgili yandaş? :) 1
  • Asıl soru 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:26:43 Duty time hakkında konuşan yok zaar . 0
  • Pegasus'lu 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:10:59 Pegasus'a el atsın sendika artık bizde sosyal hak istiyoruz.. 1
    • el attik 28 Ocak 2016, Perşembe 09:51:13 Sendika pegasusa el atti da siz sendikaya el atmadiniz. Hak ettiginiz gibi yonetileceksiniz 0
    • pegasusluya 28 Ocak 2016, Perşembe 10:35:39 Hak verilmez alinir lafi kilise degil hakikattir,bu siteden degil e-devlet uzerinden uye olacaksiniz 0
    • Pegasus'lu 28 Ocak 2016, Perşembe 11:34:15 Ben uye oldum ama artık sendika çalışanları uğramıyor bile 0
    • Pegasusluya 29 Ocak 2016, Cuma 08:56:31 Sevgili Pegasus çalışanı kardeşim, hiç merak etme. Sen send,kaya yeni üye olmuşsun ama sendika uğramıyor diyorsun ben de THY'de işe başladığımdan beri sendikalıyım ama bu yönetim göreve geldiğinden beri bizlere de uğramıyorlar diyorum! :) 0
  • Çava reş 27 Ocak 2016, Çarşamba 20:58:11 Haklar Nasıl alınır herkes görecek boş laflarla boş vaatlerle değil İlahi adaletle inşallah 9
  • 0-1 27 Ocak 2016, Çarşamba 20:46:52 Kesinlikle A0 olayının kalkması lazım. O kalmadığı ve hakkı alamadığı müddetçe takla atsa da boş. Personel tam performans çalışıyor ama aldığı maaş yarım adam maaşı maalesef. Tam insan, tam adam yerine bile konulmuyor. 7
    • Bedavaya mezar var? 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:44:00 Yok öyle 1 kuruşa 3 köfte 5
    • kalkacak 28 Ocak 2016, Perşembe 08:05:12 a0 kalkacak inş Allah 0
  • Puahhh 27 Ocak 2016, Çarşamba 20:46:50 Bu sirket sizlere cok bile veriyor ozeldekiler kan aglasin siz hangi arabayi alsam tatile nereye gitsem fiye dusunun 47
    • :) 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:45:37 Gücüne mi gitti!!!!Sen bu fesatlıkdan daha çok söylenirsinnn.Rabbim paramızı senin gibi fesatlar dillendikçe arttırsın inşallah 3
    • :) 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:53:36 Ya bişey daha.Merak ettim hangi charter dansın.Niye göz koyacağına,gönül koyup sende girmeyi denemiosun.Hem kendine yararsın,hem lokmamıza ortak olursun. 4
    • etmezsiniz 28 Ocak 2016, Perşembe 00:37:08 Daha fazla etmezsiniz zaten. Hak verilmez alınır. Siz pısırık pısırık oturun, sendika deyince kaçacak yer arayin, sendikalı olan arkadaşlarınızı gambazlayip arkadan vurun sonrada botarafinizdan çatlayın. Kendinizi yukari cekeceginize, yukaridakileri aşağı cekmek için uğraşın. 1300 tl asgarî ucret neyinize yetmiyor. Hadi naş başka kapiya..... 3
  • kabin 27 Ocak 2016, Çarşamba 20:36:31 Helal olsun işte budur .Sendikamızı tebrik ediyoruz. 12
  • Yurtiçi Şeflere Yine Birşey Yok 27 Ocak 2016, Çarşamba 20:20:51 Ali Kemal eski bir yurtiçi şef olmasına rağmen şeflik tazminatı hakkında birşey göremedik. Yurtiçi şefler maddi olarak haksızlığa uğruyor. Şeflik tazminatı iş tazminatının en az %50 si olmalı. Yurtiçi şeflerle ilgili bir talep olmamasını esefle kınıyorum. 12
    • Sef 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:04:39 Iyi oku. Brut 2500 tl diyor sef tazminayi icin. 3
    • Şef 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:07:53 2500 brüt istemiş ya görmedin mi? 1
    • Özür diliyorum 27 Ocak 2016, Çarşamba 23:46:50 Tüm unvanlarda aylık brüt 2.500 TL şeflik makam tazminatı yer alıyor. Bu sebeple hatalı yorumum için özür diliyorum. Sendikamızı tebrik ederim. 2
    • taslakçı 28 Ocak 2016, Perşembe 00:49:31 şefler için brüt 2500 tl teklif yaptık kardeş. 2
    • Seflik 28 Ocak 2016, Perşembe 02:42:44 İyi incelememissiniz veya ekler kısmına bakmamissiniz. Yurt içi şefler için sabit 2500 TL makam tazminatı talep edilecek. 1
    • Yurt içi çoban 28 Ocak 2016, Perşembe 06:56:24 Sana şeflik fazla gelmiş.. 2
  • Yabancılar 27 Ocak 2016, Çarşamba 20:08:54 Yabancılar olmasa, hiç zam yapmasa nereye Gidecek bu millet?? Yabancıların hatırına bizede Zam yapılıyor bizde seviniyoz:)) 2
  • Baskan 27 Ocak 2016, Çarşamba 19:55:51 Yuru be serdar baskan, kemal baskan .. Vur vur inlesin yonetim dinlensin.. Arkasinda durun, sizinleyiz 12
    • Tebrikler 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:44:46 Süper yaa 1
  • TGS 27 Ocak 2016, Çarşamba 19:52:59 TGS ye ne vericekler peki? Bugun ogrendigimiz bir haber uzerine mudur ve seflere ozel saglik sigortasi yapilmis. Mudur sef öz evlat, memur isci uvey evlat. Bunu okuyan TGS yoneticileri, ekiplerin icerisi cadi kazani. Ozel sagliktan sonra calisanlar tepki gosterecekler. Bu haksizlik hukuksuzluk ne zaman son bulacak, ne zaman haklarimiza kavisacagiz? 9
    • TGSye 28 Ocak 2016, Perşembe 10:38:35 Sendikaya uyemisiniz yoksa bu satirlara icini mi dokuyorsun 0
    • Tgs 28 Ocak 2016, Perşembe 10:38:56 Sana hıcbısı yok sen thy personelimisin?seni ne bağlar bu sozlesme !!! 1
  • A-340 27 Ocak 2016, Çarşamba 19:23:56 Bakalım sözleşme sonunda ki rakamlar ne olucak.zam , sosyal yardım ve diğerleri..içerisi zam haberleri ile kaynıyor.%10 tatmin edici..ama gorucez bakalım.. 12
  • Komik 27 Ocak 2016, Çarşamba 19:02:26 Burakamlar sanki thy insan kaynakları tarafından hazırlanmış pazarlık sonrası rakamlarıda yazsaydınız bari 2
    • Yorum 28 Ocak 2016, Perşembe 02:44:27 Neyini beğenmedin? Pazarlık daha başlamadı ki sonucu belli olsun... 2
  • pilot 27 Ocak 2016, Çarşamba 19:00:21 Oranlar biraz fazla orta yol bulunur. 8
  • maaşa zam 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:49:38 maaşa zam işe son arkadaşlar. 10
  • Namus 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:44:43 %55 ile basliyan personellerin bir an once bu surenin kisaltilmasi gerekiyor. 2,5 yil uzun bir sure. Hic adaletli olmuyor. Yani %100 olmasi icin 5 yil beklemenin bir anlamı yok. Daha makul bir sureye cekilmesi dileğiyle. 7
    • !!!! 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:47:45 Başta kabul edip,koşa koşa imza atmasaydın keşke.Sonra insan nankör oluo 7
  • DANIŞIKLI DÖVÜŞ 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:39:56 Arkadaşlar SARI Sendikamızın bu göstermelik teklifini yediniz mi ? BİZ YEMEDİK...Yönetimin direkt atama usulü görev verdiği bu arkadaşların ne 1 tane fazladan mazeret izni nede yukarıda yazan zam oranlarını nede 7500 lira temettü alabileceğini hiç kimse bu şirkette inanmıyor...Hadi bizi utandırında sözünüzde durun yukarıda yazanların hepsini yapın...O zaman anlaşılır sizin sarı sendikamı yoksa gerçek sendikamı olduğunuz...Haydi buyurun bakalım kendinizi kanıtlamanız için size bir şans , utandırın bizi alında görelim tüm hakları ! ! ! 7
    • Vay çoban vay 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:56:52 Evde cips kola yaparken mi yazdın bunları Dünyayı Kurtaran Adamın Oğlu :)) 9
  • Yaşar 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:39:46 Çok merak ediyorum, şirket bu teklife karşılık %1 veriyorum, beğenmezseniz imzalamayın derse ne yapacaklar ? Grev yapmayacağını, hiç bir uçağı yerde bırakmayacağını aylar öncesinde ilan eden bir sendika hangi talebine karşılık alabilir ki ? Dünya'nın neresinde görülmüş bu. Kendi kendilerine sendikacılık yaparak oyun oynuyorlar işte. Şirket bu zamları düşen petrol fiyatlarının da etkisiyle rahatlıkla verebilir bu arasa ama tabii ki vermeyecek. 6
  • Uzman 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:38:56 Temettü bir kereye mahsus bir gelir. Peki dil tazminatı oranları, %55 ile çalışan arkadaşlarımızın daha adil bir seviyeye çekilmesi, ödenmeyen mesailer.. Bunlar konusunda bir talepte bulunulmuş mu? Yoksa herkes 7500TL temettü diye kafayı takıp, talepte bulunabilir. Amaç günü kurtarmak mıdır? 4
    • Yorum 28 Ocak 2016, Perşembe 02:47:15 Eklerde kademeli dil tazminatı ve A0'ın kaldırılması talebi var. Top artık şirket yönetiminde... 0
    • 25. Donem TIS 28 Ocak 2016, Perşembe 02:56:17 Arkadaşlar sendikamızın talepleri bunlar. Şirkete ulaştı. Artık top şirkette. Taleplerin hepsi olmayabilir. Ama en iyisinin olması için çalışılacağından şüpheniz olmasın. Sendika bizim için çalışanlar için var. Köstek yerine destek olmak lazım. Bazı talepler ek maddelerde belirtilmiş, onları da iyi incelemek lazım. A0 ve A1'in kaldırılması talebi var mesela. Kimse yazmamış ama taslaktaki gibi sosyal yardım 1. Yıl için 750, 2. Yıl için 850 olursa seyyanen zam talepleri de karşılanmış olacak. 3
    • Cahillik 28 Ocak 2016, Perşembe 10:22:23 Arkadaşlar, hepiniz mi yeni personelsiniz yoksa eski TİS'i okumadınız mı? A0 diye bir skala 2007'deki TİS'te kaldırılmıştı zaten. Bunu yine eskiye döndüren ve yeni başlayanları %55'ten başlatan TİS'i 2013'te imzalayan bu Hava-İş yönetimi zaten. Verdiklerini alıp kazndık havası mı yaratacaklar akılları sıra? Komikler :) 0
  • haluk 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:33:03 yuzde 55 işkencesi son bulsun! 11
  • Versinler 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:30:08 Cay kahve dagitana versinler pilotlara versinler onlar bu sirketin herseyi teknik uvey evlat teknik pislik teknige de saat versinler ama dikkat etsinler o saatler kuruldu istifalar geliyo hat bakimda ozellikle hazir olun Can Sasmaz geri donsun teknige gozunu diksin tekrar yatacak yeriniz yok yatacak 18
    • Herkes kendi işine 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:13:15 Teknik arkadaşlarımın ne denli zor bir iş yaptığının farkındayım.Fakat hakkınızı bu şekilde aramayın 1
    • yazik 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:15:52 O cay kahve dagitan kadar tas dussun kafana, kabini kokpiti ilgilendiren her haberin altinda sizin bu sacma sapan laflarinizi gormekten biktik. Baskasinin parasina goz dikene kadar git ara hakkini yapabiliyorsan. Herkes kalbinin ekmegini yer ama unutma bunu, baskasinin hakkina boyle goz dikersen daha cok aglanirsin. 4
    • uvey evlat 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:52:17 sana saat fazla bile 2
  • System 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:27:37 10+9 iyidir. Bu zam talebinde ısrar edilmeli. 6+5 sadece ve ancak enflasyonu karşılar. Bunun altı zarar olur. Üstü ise bir miktar zam sayılır. Son iki senedir alınan maaşlar enflasyonun 2,5 altındaydı zaten. Hadi hayırlısı 4
    • enflasyon 28 Ocak 2016, Perşembe 10:17:26 son 6 ay zaten enflasyon altında kaldığı için %4.8 yapmak zorunda kaldılar,zam hiçbir zaman enflasyon altında kalmaz,en kötü eşit olur,zaten 2015te öyle oldu 1
    • İyi Hesaplayın 28 Ocak 2016, Perşembe 13:45:47 Arkadaşlar, %10+9 isteyip %8+7 aldıkları zaman başarılı olduk mu denilecek? Sen %20 iste %10 al. İstemeye de limit mi var? ama sen personele yaptığın TİS anketinde bile %15 üst limit koyarsan bu da beklenir zaten! Burada önemli olan reel enflasyon. İçine teniz topu konulan enflasyon sepetinden elde edilen resmi enflasyon değil. Ben cebimden çıkan paraya bakarım. Bu kadar zam 3 senedir aldığımız gibi %3 mü yapılıyor Allah aşkına?! Kimse kimseyi enayi yerine koymaya çalışmasın. Özellikle yandaş değilse karşınızdaki. 0
  • Kokpit-Kabin 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:18:19 Simdi kabin ile kokpit ayni kefede mi degerlendiriliyor. Bir maas yerine 7500 tl olark mi belirlendi sendikanin talebi. Sorumlu kaptan ile son numaranin ayni degerlendirilmesi dusundurucu 26
    • Yuh 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:10:42 Allah gözünü doyursun, sanki kaptan pilotla aynı maaşı alıyor da batmış adama memurun alacağı zam. Senden alıp ona veriyorlar dimi zamları? Al onun zammını temettüsünü de al, belki doyarsın. 0
    • Ufffff bi bitmediniz 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:14:15 Ne olmuş yani ne olmuş 1
    • Sercan 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:14:59 Saçma sapan bir yprum zorunuza mı gitti aynı olması neyine yetmiyor aldığın el insaf 1
    • Paşa 27 Ocak 2016, Çarşamba 23:11:44 Sorumlu kaptanlar ilk önce kızlarını oğullarını kendi kontenjanlarından ced bilette öncelikli uçurmayarak adil sisteme katkıda bulunabilir. Biz de işimize gücümüze yetişmeye ailemizi görmeye çalışıyoruz ama saatlerce harap oluyoruz havaalanlarında 0
    • İşin Zaten Bu 28 Ocak 2016, Perşembe 06:06:02 Herkes mesleği gereği yaptığı işin karşılığını zaten alıyor. Bu temettü olayı ayrı bir durum. Kokpit kabin ayrımcılığını bu konuda yapmanın anlamı ne? Sen zaten yaptığın işin karşılığını şirketten alıyorsun! 0
    • astronot 28 Ocak 2016, Perşembe 08:44:04 pilotumuzun seviyesi...para+para+para... 3
  • Haha 27 Ocak 2016, Çarşamba 18:04:06 Ambleme bak kus haha oysa celik is oyle mi ? Cark .. Adeta bir isvicre saati dakikligi ince ayarinda bir carka sahip 4
  • iPhone Uygulaması 27 Ocak 2016, Çarşamba 17:52:04 bu zam verilir ama sadece yabancılara,yerlilere yine %3 bir parmak bal,eski tad eski hamam 12
    • 55li 27 Ocak 2016, Çarşamba 21:42:56 evet biliyorduk ama %100 lerle aynı işi yapacağımızı sanıyorduk. nasılsa hakedişi az diye yükleniliyor %55lere . Anca ayın yarısını sağda solda geçirirsek sizinkinden 300 500 az alabiliyoruz. ya 55 i düzeltsinler ya da eşit çalışma saatleri. Ama belli ki sendika biz bol keseden atalım etliye sütlüye karışmayalım demiş. 0
    • davut doğrucu 27 Ocak 2016, Çarşamba 22:42:48 valla dogru Bak Celik bizede aynısından verdi 0
  • Bravo Sendika 27 Ocak 2016, Çarşamba 17:28:48 Ha sendika bastır kopar şu zamları taviz yok dibine kadar pazarlık.. 8
  • eski tis diyen 27 Ocak 2016, Çarşamba 17:10:56 Eski tis'te simdiki yonetim yoktu yalniz. Bekleyip gorecegiz 3
  • :) 27 Ocak 2016, Çarşamba 17:08:06 Daha önce bi yorum okumuştum 7 bin temettü diye. Diyen doğru demiş. Mesailer kotu yonde değişir, 7500 temettü verilir,%7 zamla anlaşırlar 6
  • zor 27 Ocak 2016, Çarşamba 17:07:29 ilk 6 ay 1% ikinci altı ay 2% verirler çayı içirip yollarlar!! 5
  • guven 27 Ocak 2016, Çarşamba 17:05:46 sendikamiza guvenimiz % 100. cok yerinde talepler sendikamizi tebrik ederiz. 14
  • eski tis 27 Ocak 2016, Çarşamba 16:58:59 geçen görüşmelerde 6+3+3+3+3+3 gibi bir utanca imza atıp 3 yılımızı mühürleyenler şimdi 10+9 diyor, güldürmesinler. olacak en iyi şey 6+5 olur. 7