Hava İş Kooperatifi üyeleri parayı ikiye katladı

    Çok beğenilenler

  • Praze 06 Şubat 2017, Pazartesi 09:55:09 Aman dikkat. TR'de maketten ev alınmaz yazacagım ama yine de alacaksınız ve burada magdur edebiyatı yapacaksınız. Insallah yapılır da yuzumuz kara cıkar. 3
  • no subject 06 Şubat 2017, Pazartesi 10:24:05 1) Satin alinan araziler, emlakci komisyonlari vs. tam olarak eldeki para kadar tuttu, ne tesaduf degil mi? Gecen gun yolda yururken 2 adam konusuyordu; - Abi arsa kac para? + 45 lira - Tamam, 45'e aliyorum. Ama satis yaparken 50'den gostericez. 2 lira sana, 2 lira bana, emlakciya da 1 lira. + Anlastik. - Vee arkadaslar, arazilerimizi aldik, ucu ucuna paramiz yetti, ama kredi cekmek zorunda kalmadik?!! 2) Gelen mail'de "Ankette cikmasi ongorulen 250 kisi cikarsa ve belediye imari iki katina cikarirsa, boylece 500 tane ev yapabiliyoruz" yaziyordu. Soru; Ya imar yasasi gec cikarsa? Ya hic cikmazsa? Hadi imar yasasi gecti, aldigi yerin bu derece degerlendigini goren insanlar ya uyelikten cikmaktan vazgecerse? Ankette "cikmak istiyorum" diyen insanlari zorla cikaramayacaginiza gore.. Kisaca uye sayisi 750, aldiginiz araziye ise su an icin 250 ev yapilabiliyor, siz insanlarla dalga mi geciyorsunuz? 8
    • on subject 06 Şubat 2017, Pazartesi 11:01:21 1) 3. havalimanı yakını bölgede hiç arsa fiyatlarına baktın mı? 2) hayatında hiç arsa pazarlığı yaptın mı? 3) imarlı yazıyor zaten. yazıyı okudun mu? 4) amacın ne? 6
    • Yağcı 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:32:18 Şiracinın şahidi bozacı. 5
  • Tüm yorumlar

  • sivaslı 07 Şubat 2017, Salı 12:16:25 Sendikamızdan Allah razı olsun.Güzel bir proje olacak,bizler sendikamız sayesinde uygun fiyatlara ev sahibi oacağız.Bizler kimlerin nasıl çalıştığını biliyoruz geçmiş yıllardaki sendikayıda biliyoruz.Tüm komşularımıza hayırlı olmasını diliyorum. 3
  • Cavit 07 Şubat 2017, Salı 11:58:04 Çok kıskanıyorum! Keşke benim de olsa...Kıskanıyorum. Henüz 13 yaşında bir kardeşim vaar..seni ondan bile kıskanıyorummmm...(Sorulara verilen cevaplar ve kooperatifin seviyesi) :)) 0
  • emphaty 07 Şubat 2017, Salı 07:17:06 nedense emphatyde yer alan ilanlarda Hava İş Yapı Koop. Hissesi 70-75'ten satılmaya çalışılıyor da alan yok. 4
    • emphaty 'ye 07 Şubat 2017, Salı 11:15:44 Kooperatife girememenin ezikliğini yaşıyan birisin o belli.kedi misali uzanamadığın ciğere...... ezik seni 3
  • Önemli Not 07 Şubat 2017, Salı 01:13:01 Bu projeye giren arkadaşlara tavsiyem kooperatif konutları teslim edip tapular verildikten sonra kesinlikle yönetimi kooperatife vermeyin kat malikleri genel kurulunu oluşturun sonra bir daha gönderemezsiniz ömür boyu çıkmaz ordan onlar tapuyu aldığınız anda genel kurulu toplayıp yönetimi oturanlar yapsın 4
    • Önemli Not'a 07 Şubat 2017, Salı 11:22:35 Orada oturacak olan kişiler zaten Koperatifi yöneten insanlardan oluşuyor.Şimdiye kadar bu birlik beraberlik kooperatifi bu noktalara getirdi.Bu yorumu üye değilmişsin gibi yapmak pek inandırıcı gelmedi ama bu çekememezliğini anlıyoruz.Kooperatif arsa alamayacak,İnşaat başlamayacak ve evler teslim edilmeyecek deyip hisse kovalayan tiplerdensin sen kereta :) 3
  • hisseli 06 Şubat 2017, Pazartesi 21:56:42 Umarım yönetim bu eve maaşının çoğunu verip kıt kanaat yaşayan insanlara umut verdiğini hiç bir zaman unutmaz! bu vebale girmeyin bence.. herşeyin iyi olacağına inancımız devam ediyor, satma kâr etme umrumuzda değil, başımızı sokacak ev istiyoruz. haydi bakalım mevlam görelim neyler neylerse güzel eyler 0
  • Hadi ordan 06 Şubat 2017, Pazartesi 21:49:36 Fetöcülerin reklamı.... başta fetöcülüğü kanıtlanmış şahsiyetler varken bedava versen alınmaz... 5
    • Talip'e 07 Şubat 2017, Salı 11:26:33 Fetöcü olmayan birine fetöcü demek en buyuk alçaklık.git o insanların yüzüne söylesene ama sende nerde o yürek diyemezsin değilmi ? 2
  • Yorum 06 Şubat 2017, Pazartesi 20:06:47 Yahu paranizi dolara cevirseydinizde o kadar kazanirdiniz,arsa yer neresidir bilemiyorum ama koperatif evinden kalite beklemek biraz dusundurucu arti bunca zaman bir kurek atilmamis..ilkinc:) 4
  • Hissedar 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:26:53 Bu süreçde başkanımız Serdar Bey yönetim kurulu ve havaiş sendikamıza göstermiş oldukları özverili çalısmalarından dolayı teşekkür ederim. Kedi uzanamadıgı çigere mındar dermiş misali yine kediler dolasıyor ayak altında pişt pişt kaybolun taş atıcam yoksa :)) 8
  • infothy 06 Şubat 2017, Pazartesi 16:23:49 hisse devretmek isteyen 130000 den infothy'ye koysun. iki günde bak nasıl gidiyor hisse. 5
  • mühürdar defterdar 06 Şubat 2017, Pazartesi 15:05:23 hey gidi memleketim kimler nerelerde ne oldu... 0
  • Emlak Degeri 06 Şubat 2017, Pazartesi 14:36:19 Bolgedeki emlakcilardan fiyat alinsin lutfen, arsa pahali ya da ucuz demiyorum. Ancak uyeler bir komisyon kurup fiyat uygunlugunu sorgulasin boylece spekulasyonlarin onune gecilir.. 0
    • Dogrucu Davut 06 Şubat 2017, Pazartesi 18:40:35 Bence de arkadas hakli fiyat uygunlugu arastirilmali 1
    • DD 06 Şubat 2017, Pazartesi 20:41:18 Guzel fikir... 1
  • ev? 06 Şubat 2017, Pazartesi 13:36:38 ya müteahhitler batmak üzere bu devirde kim ev alır!!!! 2
  • Prim! 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:38:01 Hadi simdi satmak isteyen buyursun,odedigini alabilirse opsun basina koysun!kriz daha taze,Su evet olayiniz bitsin gorucez krizin agababasini,batanlari,aglayanlari,zamlari 4
  • üye 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:37:37 Hayır ben anlamıyorum, adamlara güvenmiyorsunuz, üyeyseniz karla çıkma şansı tanındı, çıksaydınız. Yok değilseniz size ne arkadaşım. 5
  • 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:20:36 Geldiği gün boyunca eşini bir yeregetirmeye çalışan , korumayla gezen, tuvalet kapatan, kabadayı kılıklı bir başkana ve yaptıklarına güveni olyan bir başkana nasıl rant konusunda güvenelim? Önce başkana güvenmeliyiz, biz bizi satanlara güvenmeyiz.Örnekmi...... hangibir örnek 2
  • Sendika 06 Şubat 2017, Pazartesi 12:15:03 Sen asli vazifen olan sendikacılığı önce bir yap sonra rant???? getirici işlere bak.Rant inşallah üyeye gelir. 3
  • Çava reş 06 Şubat 2017, Pazartesi 10:23:47 İstanbul'daki kan emici müteahhitlere İnat mazlumun yanında olan sendika tebrikler 19
    • Sendika 07 Şubat 2017, Salı 15:21:21 En ufak bir anlaşmazlıkta üyesini satan,terkeden bir başlandan üyelerinin kar edeceği bir projeyi hayal derim ancak 1