GREV ZİRVESİ SONA ERDİ! ANLAŞABİLDİLER Mİ?

    Çok beğenilenler

  • ONURUMUZ İÇİN 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:00:36 ÇOCUKLARIMIZA, TORUNLARIMIZA ANLATACAK ONURLU BİR DİK DURUŞUMUZ OLACAK.. 7
    • Tabi tabi 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:41:51 Eskilerde öyle anlattı bize zaten.Nasıl onerilen zammı bile alamadıklarını,bin pişman olduklarını... 39
    • aynen katılıyorum 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:46:11 İnsan ne için yaşarkii 1
    • Bile Bile 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:41:00 Babam eski sendikacı (senikalı değil sendikacı) şu anda sabah her gün sabah 4 te kalkıyor akşam 8 de eve geliyor. Ay içinde boş günü yok, yıllık izni yok, her çalışmadığı gün maaşından kesiliyor. Benin aldığım maaşın yarısını bile almıyor dil biliyor yıllarca onuruyla bizi büyüttü, okuttu. Ben işçi çocuğuyum ama kalkıp daha dün uçuşta araban var mı,markası ne ki mutlaka iyi bir markadır o yada of amerikam geldi deyip amerikada deli gibi alışveriş yapan markadan aşağı giymeyen vs. vs. arkadaşlarımın şimdi birden bire işçiyiz demeleri üzücü. Kanunen işçi olabiliriz fakat kendimizi asla gerçek bir işçi olarak görmedik demedik. Maaş artışı 305 kişi için değil birdahaki sözleşmenin olayacağını kabin aş.nin kurulacağını bile bile greve gidiyorum sadece birkaç günde işçi olduklarını hatırlayan arkadaşlarım için umarım bidaha işçi olduklarını unutmazlar. 1
  • flyman 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:54:33 iki tarafa da helal olsun ya maymun ettiniz bizi !!! 9
  • Tüm yorumlar

  • grevdesiniz 14 Mayıs 2013, Salı 12:13:40 Grevdesiniz çünkü size 5 yıldızlı otellerde kalmak, kaliteli bir ekiple keyifli bir iş süreci geçirmek, gittiğiniz yerde güzel bir cep harçlığı almak, çoğu üni. mezununun ulaşamicağı bir maaşa sahip olmak sizi tatmin etmiyor. Hiç iş bulma derdiniz olmamış ki, şuanki iş durumlarını çalışma saatlerini ve maaş durumlarını bilmiyorsunuz. 305 arkadaşınıza sorarsanız zaten gerekli bilgiyi alabilirsiniz. burun kıvırdığınız şirketinize dönmek isteyen arkadaşlarınız için greve çıktığınızı da unutmayın lütfen 11
  • thy 14 Mayıs 2013, Salı 11:56:55 Sendikanın menfaatlerine alet olacak herkes,çok yazık.Güvenmeyin Atilay'a,herzamanki gibi yarı yolda bırakacak sizi.Hepimiz ekmek yiyoruz bu şirketten. 9
  • Grevdeyiz 14 Mayıs 2013, Salı 10:27:08 Grev hakkı kutsaldır 1
  • .... 14 Mayıs 2013, Salı 10:18:38 Dr.olmakla adam olunmuyormus....Grevin genel amaci,bazilarinin gecici olarak magdur edilerek,calisanin hakkini almasidir.Sonucta alinan haklar,gecici olarak magdur olanlara ,hizmet olarak geri donecektir dr.Emniyetli ucus istiyorsan bencil olmayacaksin.... 1
  • friend 14 Mayıs 2013, Salı 09:16:54 grev hakları destekliyorum 305 kişide bence işe geri alınmalı, ama madem durum bu söyleseler uçuşlar iptal olacak diye bizde planımızı yapsak ona göre 0
  • emekçi 14 Mayıs 2013, Salı 09:06:04 Şirkette 15. senem..part time girdim..5 sene sonunda sözleşmeli olabildim ki o da % 50..8.seneye girdiğimde % 100 e eşitlenmişti maaşım..girdiğimden beri de hep sorun hep sıkıntı..geçmişten günümüze bu şirketi yönetenlere ve sendika ağalarına hakkım helal değil...hepsi sırtımızdan geçindiler hepsi sayemizde kaymak yediler bizler de cefa çektik..şimdi düşünüyorum da keşke zamanında işi bırakıp başka bir yerde başka bir sektörde çalışsaymışız ..bu kadar para kazanmazdık belki ama daha az stresli,sorunlu bir iş hayatımız olurdu...sinirli,agresif,şüpheci insanlar olmazdık...hakkımız bu kadar adice yenmezdi...ben 8 sene sonunda %100 e eşitlenirken şimdi 23-24 yaşındaki gençler işe direk %100 ile başlıyorlar!! tabii uzman olarak!!! kimi işe giriyor 3-5 ayda müdür oluyor!! kimi işe giriyor 1 ayda tayin oluyor!! ve bunların büyük çoğunluğu havacılıktan gelmeyen,tecrübesiz,bilgisiz ama torpilli insanlar!! ve biz hala bu kafalarla bu ülkenin ve thy gibi kurumların ileri gideceğini zannediyoruz!! 1
  • firsatci 14 Mayıs 2013, Salı 09:00:10 grevler guzeldir, katilanlar isten atilir issizlere firsat dogar... Arkadaslar greve katilin da isten cikartilin boylece benim gibi issizlere de gun dogar sayenizde ayda min. 4bin-5bin kazanacagim isim olur... Sendika iyi ki varsin. Greve katilanlar iyi ki varsiniz sizi cok seviyoruz :) 15
    • cok beklersin 14 Mayıs 2013, Salı 10:28:24 Öyle bir işin hiçbir zaman olmayacak bu kafayla çok beklersin 0
    • firsatci 2 14 Mayıs 2013, Salı 10:50:42 haftaya THY Genel Merkezde gorusuruz... mulakatta olurum ;) 0
    • buyur 14 Mayıs 2013, Salı 11:36:29 ahaha greve katılanları niye işten çıkarsın ki şirket? tazminat ödemek için mi? greve katılmayanı işten çıkarıp bir kuruş bile tazminat ödememek ve işe iade davaları ile uğraşmamak varken neden greve katılanları çıkarsın? Herkes sizin kadar sığ değil :) 0
    • ling'de fırsat.. 14 Mayıs 2013, Salı 12:42:26 olmuş mu? olmamış..sen yine eskisi gibi "ling" yorumları yazmaya devam et bence. 0
  • grev kırıcılara 14 Mayıs 2013, Salı 07:41:12 yarın çocuklarınıza ne yaptın bugüne kadar anne/baba dediklerinde ne diyeceksin. evin okulun taksidi için eğildim mi yoksa inandığım değerler için dik durdum mu? 3
  • yeter ayçin ağa 14 Mayıs 2013, Salı 06:30:34 Ne kadar inatçısın atilay ağa imzala artık sõzleşmeyi,yoksa biticeksin grev kırılacak sendika senin sayende bitecek bizler zaten sana hakkımızı helal etmiyoruz.Uzatmalarıoynuyorsun atilay ağa bizden sõylemesi. 1
  • Nereye uçacaz! 14 Mayıs 2013, Salı 02:50:59 Grev adı üstünde grevdir! Kimse çalışmaz! Bu nedir ya arkadaş! Ne iki yüzlü insan dolu bu şirket ya! Bide pişkin pişkin ben ekmeğimden olamam demiyolar mı?! Sen onurundan olma önce! 2
  • tyler 14 Mayıs 2013, Salı 02:28:03 los angeles li kardeşim, sanırım türkiyede yapılan doktor eylemlerinden haberin yok? mutemadiyen her sene sağlık çalışanları haklarını korumak için eylem yapar burda ve hastanelerin sadece acil servisleri çalışır. ve kimsede haklı direnişe bir şey demez. tahsil her zaman cehaleti almıyor :( kendi iş kolunuzdan haberiniz yok! havacılık sizin neyinize. SELAM OLSUN TÜM HAKKINI ARAYAN EMEKÇİLERE! YAŞASIN EMEKÇİLERİN HAKLI DİRENİŞİ! 1
  • ASAP 14 Mayıs 2013, Salı 02:17:25 Yabancı kaptanlar gibi sendikaya üye olmayan yada TİS dışı kalanlar için 23.Dönem ile aynı haklara sahip ve her personel için bireysel sözleşme imzalayacağız desinler bak ortada sendika ya da grev kalıyor mu.. çalışanlar elle tutulacak birşey istiyorlar sanırsam.. söz uçar.. çalışan %3 %5 ya da 305 in peşinde değil, herşeyi kaybetmemenin peşinde gibi geliyor bana .. bu yol en doğru yol gibi geliyor. 2
  • PATLICAN 14 Mayıs 2013, Salı 02:14:10 yarın grev dolayısıyla hiç bir uçuşun aksamadığını gördüğünüzde suratlarınızı merak ediyorum.. 2
  • tan 14 Mayıs 2013, Salı 01:44:54 Eski bir havacı olarak tüm olanları yakından takip ediyorum fakat geçen seneki karelerle karşılaşıcaz gibime geliyor. Çalışan herkesin tek bir istediği var işini yapıp hakkını alıp hayatını sürdürebilmek için çalışıyoruz. Sendika bir karar aldı ve herkesin bu karara uyması lazım evet ama geçen seneki olaylardan sonra kimler gözü kapalı olarak greve gider , bu sefer açıkçası herkesin kamuflaj yapıp kendini tanınmaz bi hale getirip öyle gidiceği düşüncesindeyim çünkü kimse kameralara öyle olduğu gibi yakalanmak istediğini zannetmiyorum. Bu sefer herkes daha temkinli olacaktır. Çıkarılan 305 kişinin elbette işe alınmalarını gönülden isteriz fakat bi 305 kişiyide işten çıkarmıcakları ne malum. Tk da çalışan arkadaşlarım çok tedirgin ve işlerine konsantre olamaz hale gelmişler çünkü boş gününden bile atılan insanları duyduktan sonra insanlar ne yapıcaklarını bilemez hale geldiler heleki gerçekten hasta olan insanlar ölüm döşeğinde bile olsa uçuşa gideriz diyolar. hayırlısı deyip görücez. 1
  • ümite 14 Mayıs 2013, Salı 01:36:25 çok güldüm sana ümit, sen hangi kafada yasıyosun? doktor olduguna emin misin? 0
  • avukat 14 Mayıs 2013, Salı 01:14:15 Doktor Umit bey, Siz ucamayacaksiniz diye bu insanlar butun haklarini mi kaybedecek? Bu nasil bir bencilliktir?? Sevgili THY Personeli greve katilin birlik olun haklarinizi kaybetmeyin. Grev kirici olursaniz ilerde butun haklarinizi kaybedeceksiniz. 0
  • Purser 14 Mayıs 2013, Salı 00:56:19 Uçsakta uçmasakta iki durumda bizim icin dezavantaj zaten bizi yollayacaklardı..başı dik onurlu bir sekilde haklarımı alarak gitmeyi tercih ederim yönetim ..sıkıştınız artık ..hiçbir sözünüze güvenmiyorum ..15 Mayıs'ta grevdeyim ..hayırlısı olsun 0
  • Operations Center 14 Mayıs 2013, Salı 00:43:42 THY 'DE YER İŞLETME , UÇUŞ İŞLETME , TEKNİK BİLİMUM TÜM YER BİRİMLERİ GREVE KATILMAYACAK HERKES GÖREV BAŞINDA OLACAK.KAPTANLARIN ÇOĞU UÇUŞA GELECEK , KABİN MEMURLARININDA ÖYLE.BUNLARIN GERÇEKLEŞİCEĞİNE BİLE BİLE 305 KİŞİ İÇİN 16.000 KİŞİNİN EKMEĞİ İLE OYNADINIZ.ŞİRKET HODRİ MEYDAN DEDİ , HERKES GÖREVİNİN BAŞINDA , GREVE KATILANLARIN İŞTEN ÇIKARILACAĞI KESİNLEŞTİ.HENÜZ ELİNİZDE SON BİR ŞANŞ VAR İKEN KAZANILMIŞ HAKLARIMIZI KORUYARAK MAKUL BİR ÜCRET ARTIŞINA ANLAŞIN DİĞER TÜRLÜ REZİL OLACAĞIZ , GREV BAŞARISIZ OLACAK , UÇAKLAR KALKACAK , HAVALİMANINDA DAHA ŞİMDİDEN YÜZLERCE SİVİL POLİS VAR ONLARCA GİZLİ KAMERA MONTE ETTİLER HEPİMİZ GÖRDÜK...İNAT ETMENİN ANLAMI YOK ANLAŞIN YOKSA GREV YALAN OLACAK 15 MAYIS SABAHI TÜM ŞİRKET İŞ BAŞINDA OLACAK DEMEDİ DEMEYİN...BAŞINIZI YAKMAYIN ... HAVA-İŞ TEMSİLCİLERİNİN GAZINA GELMEYİN 305 KİŞİYİ YANLIŞ YÖNLENDİRİP İŞTEN ATTIRDIKLARI YETMİYORMUŞ GİBİ YÜZLERCE KİŞİYİ DAHA İŞTEN ATTIRICAKLAR...VE AYÇİN AĞA BIRAK ARTIK MAHFETTİN TÜM EMEKÇİLERİ... 5
    • arigato 14 Mayıs 2013, Salı 13:02:25 ling yüzde kaç olmuş? 0
    • LINK 14 Mayıs 2013, Salı 13:25:41 Linke tıklama oranı yüzde 92 arkadaşlar yani yüz kişiden 92 si greve katılmıyor.Şimdi ne olacak? 0
  • yabanci 14 Mayıs 2013, Salı 00:42:48 benim anlamadigim bir olay var bu sendika sadece bir kisi üzerindenmi yürütülüyor sadece atilay aycin mi bu islerin pesinde kosuyor??? neden sendikanin baska yötecileri bu görüsmelere katilmiyor?? Bence sendika baskani kendi cikarlarina göre hareket ediyor thy calisanlarin degil adam akilli bir baskan secilse belki bu durumlara düsülmezdi.. yazik cok yazik tek bir kisinin kafasina göre hareket etmek.... 0
  • KESIN ÇÖZÜM 14 Mayıs 2013, Salı 00:40:18 KOKPİTTEN CANIM KADAR SEVDİGİM ATATÜRKÇÜ KAPTANLARIM VAR BİZ BİR AİLEYİZ TİS YOKSA BİZDE YOKKUZ BİZ BİR EKİBİZ EKİPTE BİRİNE BİŞEY OLSA BENİMDE İÇİM ACIYOR KAPTANLARIM SİZ OKUMUŞ BİLGİLİ GORLULU İNSANLARSINIZ İSTEDİGİNİZ YERDE BU PARALARA YAKIN UÇARSINIZ GELIN AİLEMIZ ICIN SAGLIGIMIZ ICIN EMNIYETIMIZ ICIN BIZIM BIR AİLE OLDUGUMUZU BAŞTA TURKİYEYE DAHA SONRA DÜNYAYA GOSTERELIM TÜRKLER İN KİM OLDUĞUNU ONCELIKLERIMIZI HERKES GÖRSÜN BIZ VARIZ GREVDE SIZINLE EKSIK OLAN YARIMIZ TAMAMLANACAK ... 0
  • tarih 14 Mayıs 2013, Salı 00:35:28 20.08.2013 305 kabin memuru daha işten çıkartıldı, yerlerine yeni yetişen part time lar alındı. Sendika'nın bu olay üzerine grev kararı almak istediği ancak çalışanların yoğun baskısı sonucu, 305 kişi için 15.000 kişinin ekmeği ile oynamayın görüşünün ağır bastığı bildirildi. 21.09.2013 KABİN A.Ş. kuruldu, 1500 TL ye eleman alımı ilanı verdi 07.10.2013 305 kabin memur ve amirinin daha işine son verildi. Yıllardır görev yapan pek çok kabin amirine TİS kapsamında olmadıkları için tazminat ödenmediği belirtildi. 27.12.2013 bin 305 kabin memurunun işine daha son verildi. Kabin A.Ş. büyümeye devam ediyor. 12.04.2014 KOKPİT A.Ş. kuruldu. Sendikadan yapılan açıklamada 500 pilot için 9000 kişinin ekmeği ile oynamayı düşünmüyoruz denildi. 19.06.2014 Son kalan 305 kabin memuru da çıkartılarak kabin operasyonu tamamen KABİN A.Ş. ye devredildi. Sendika 305 kişi için 4000 kişinin ekmeğiyle oynayamayız açıklaması yaptı. DUR DEYİN! Tarihin kırılma noktası: 15.05.2015 Saat:03:00 GREV! 1
  • 777 crew 14 Mayıs 2013, Salı 00:33:48 Greve hayir diyoruz... 2
  • ak koyun kara koyun 14 Mayıs 2013, Salı 00:31:36 sendika ve thy yönetimi kapalı kapılar ardında yapılan görüşmeler yerine kabinden, kokpitten, teknikten de temsilcilerin izleyici olarak katılacağı saydam bir görüşme yapmalı; böylece kimin hangi konularda direndiği, kimin sözünün eri olduğu net bir şekilde anlaşılabilir. kimin yanımızda olup, kime güveneceğimizi tayin edebiliriz ve ak koyun kara koyun çıkar ortaya. bu yöntem uykusuz geçen gecelere, çalışanların iç huzursuzluğuna da çözüm olacaktır. 0
  • noname 14 Mayıs 2013, Salı 00:26:13 hamdinin yaptiklarini bir geriye dogru dusunun.insanin gozunun icine bakarak soyledigi yalanlari hatirlayin.serefim icin diyorum ki GREVE EVET.ne demisler .CAMI DURURKEN MESCITTE NAMAZ KILINMAZ.grev kiricili yapan bindigi dali keser. 0
  • Tıklıyim mi 14 Mayıs 2013, Salı 00:20:33 Ne oldu LİNKçiler...Hani % 95 "çalışacağım" diyordu...Link muhabbeti birden kesiliverdi. Başka bir fanteziniz varsa daha 1 gününüz var...Bekliyoruz...Başlatın da görelim... 0
  • Uzulecegımız sey 14 Mayıs 2013, Salı 00:19:50 Cok cok cok saglam bır kaynaktan gelen son bılgı su: linki tıklamayanlar listeye gırmıştir.geri sayım basladı onlar için. Ciddi olamaz dıyordum maalesef oldu korktugum cıktı... İlerleyen tarihlerde kıyım olacakmış gercekmiş bu.dedikodu degil yani ve linki tıklamayanlarla yolları bir bahane bulup ayırmaya kararlıymıs thy yonetımı :(( 1
    • probleminiz 14 Mayıs 2013, Salı 13:07:04 cahilsiniz,milleti de kendiniz gibi sanıyosunuz :)) 0
  • AZiz nesin 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:47:36 Arkadaslar lufthansa grevını bu sene nısan altındaki Internet'ten araştırın !!!!700 uçaktan sadece 32 sı kalkmış !!!!!!!!gunde!!!!adamlar ıstedıgını 3 günde almışlar ne atılma ne fıslenme olmadı!!!!yasal haklarını kullandılar yasalar cercevesınde haklı mucadelenıZı sonuna kadar savunun !!!cocuklarınız gelecegımız ıcın!!!!!!emeklı olan ger kokpıt üyesını kanserden kaybedıyoruz!!!!!lufthansa uçuş limit suresı 50 saat er donuslerı 4 gün off .bızım kaptanlarımızın kanserden ölmesi normal dır bu calışma şartlarında .yorgun bıtkın bı sekilde uçmak uçuş güvenliğini tehlike ye atmıyormu?soruyorum?saygılar grev e KOCAMAN EVET 0
  • İsim / Rumuz 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:46:47 Gücünüzün farkına varın 16.000 Kişi gucunuzden korkmayın bırlıkte kenetlenın. Bırakın kokpıt uçuyorsa uçsun teknık garıbım böle böle bır avuç bıraktılar bırakın onlarda onay VERSIIN. Kabıne gelınce evet garson dıye aşağılayan yonetım bu yonetım uçsun emrine lım amır hamdı topçu arka bır numara selametle yolunuz açık olsun. Bu uçakları ındırdıgımız gıbı kaldıracak olan yıne bızlerız zarar edılıyorsada bu zararı hepımız telafı etmesınıde bılırız yonetım bızı 305 kısıye kader bırlıgı yaptığımız dostlarımıza elımızı uzatmamızı engelledıler sırket ıcerısınde yapılan hıc bır sözü unutmadık samımıyetsızlıgınızı görüyoruz artık. Bızı bolemıyeceksınız. 0
  • Karadeniz airlines 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:43:10 15 Mayis da sülalece is basi yaparlar,, nede olsa THY Rizelilerin aile sirketi olmus......Havaciligi bilmeyen müdür ve sef pozisyonunda görev yapan akraba lari babalarinin çiftligi gibi paralari cukka yapip keyif lerini sürdürüyorlar.... Olan yillarini vermis, sirketin zor durumda kalmamasi için bir çok fedakarligi yapan uçucu ekiplere oluyor... . 15 mayis ta Hamdi bey akrabalarini uçusa göndersin, 3 kare JFK yapmalaini tavsiye ediyorum!!! Amerikaya çarsamba günu gidip cuma gunu dönmek nasil oluyormus görsünler.....grev devam ediyorsa, cumartesi dinlenip pazar gunu da japonya ya bi gitsinler bi zahmet!!! Hamdi amca/dayi/enistelerine selamlar....BIZ GREVDEYIZ!!! 0
  • F O 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:37:01 Konustuğum en az 50 tane arkadaşım gereve katılacak. Bu neyin deli yürekliği anlamış değilim, part time pilot aldılar da bizim mi haberimiz yok acaba:) Part time demişken yeni alınan part timel ara uzuluyorum yazık gariplerim neyin ne olduğunu bilmeden maşa konumuna düştüler. Zaten yaptıkları işi o paralara yapıyorlarsa tutunacak dalları kalmamış belli. Muhtemelen gelin asgari ücret vercez deseler yine çalışırlar. Görürüm ben sizi 2 sene sonra:) yapılmaz bu iş kaptanım diye aglasır durursunuz:) Kalite git gide düşüyor bakalaım 5 sene sonra THY diye bir şirket olacak mı ? 0
  • Cpt 737 ye !!!!! 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:32:07 Grev de kabine adam bulursunda uçağı kim uçuracak demissin!!!! Çay Ocağına cayci bulmuyorlar arkadasım önce mesai arkadaşına saygılı olacaksın sonra da grev kanunlarını bileceksin,greve çıkan personelin yerine başka bir personel çalıştırmak olmaz yasada suçtur. Her personel için 150 bin tl cezası vardır .... 0
  • Kaptan 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:28:45 Arkadaşlar bu greve şu anki TİS görüşmeleri için gitmiyorsunuz. Bundan sonra yapılacak olan TİS görüşmeleri için gidiyorsunuz. Şu an göstereceğiniz kararlılık size bundan sonra yapılacak olan muameleyi belli edecek. Şu an greve gitmeme kararı olarak "Sendika 305 çalışanın işten çıkarılmasından kaynaklanan sorumluluğunu bize çözdürüyor" diyorsan, yanılıyorsun. Bunun çözümü Sendikaya başka bir aday gösterirsin yapılanır sendika seçimlerinde yönetimi değiştirsin. Elmayla armutu birbirine karıştırma. Yönetim, hükümet işçileri almayın dediği için alamıyor. Göreceksin aradan üç ay geçince televizyonda verilen sözler unutulacak, veya biz öyle dedik ama böyle demedik deyip kuralların arkasından bir dolanma yolu mutlaka bulunup yine Ali Cengiz oyunları ile sana saçma sapan mesailer, uygulamalar sunulacak. Şu an olabilecek en güçlü durumundasın. Greve git ama beğenmiyorsan ilk fırsatta da Sendika Yönetimini değiştir. Ama senin için masaya oturacak adamı itibarsızlaştırıp, güçsüzleştirme. 0
  • Grev 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:15:03 ARTIK KILIMI YİYECEĞİM KARDEŞİM NE YAPACAĞINI ŞAŞIRMIŞ TAVUK GİBİYİM ama ağır yanım greve evet diyor galiba grevde olacak artık çok şaşkınım hayırlısı olsun hakkımızda greve evetttttttttttttt 4
  • Grevciler foss 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:06:42 Evet işten atılacakları anı dört gözle bekliyorum. Vesselam. 39
    • ... 14 Mayıs 2013, Salı 01:56:02 yarın aynı saatte görüşelim! 1
  • umit los angeles 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:02:05 gecen grev yapildiginda ucagim ertelendigi icin 1 haftalik seyahat programim ertelendi sebebi ne olursa olsun kimin ne hakki var vatandasi magdur etmeye.. Hepiniz okumus insanlarsiniz boyle grev olmaz o zaman biz doktorlarda greve cikalim ise gitmeyelim yada itfaiyecilerde is biraksin grev yapsin peki magdur olan insanlar ne olacak bide buna cevap verin.. Tekrar soruyorum biz doktorlar da greve gidelim is birakalim yada yavaslatalim sizinde esiniz kiziniz bi sekilde bundan magdur olsun ne yaparsiniz doktorlar hakkini ariyor canlari sagolsun mu diyeceksiniz.. Grev demek is birakmak demek degildir kilik kiyafet yonetmeligine uymayin pankart acin aclik grevi yapin ama bu yapilan yanlistir... Grev yapacaz diye yol kesip vatandasi magdur etmeyle bunun hic bir farki yok. Baskasi magdur edilerek yani baskasinin helede vatandasin hakki yenerek hak aranmaz... 55
    • fo 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:24:29 doktorla ucagı kıyaslıyor:)) zekana hasta oldum. Eskıden ucak mı vardı gitme. Saglıkla seyahat aynı zaten ıkısıde s ile baslıyor:) 4
    • dr 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:28:37 doktorlar bu ulkede greve gitmedi sanki 0
    • grev nasıl olur 14 Mayıs 2013, Salı 00:17:40 böyle grev olmaz demişsin ya... grev nasıl olur? sen de gitmeyiver tatile doktor bey... kaldı ki doktorlar da eylem yapıyor... insanların haklarına saygılı olun... devletin anayasası kanunları var, uluslararası antlaşmalar var... 0
    • Gören duyan da... 14 Mayıs 2013, Salı 01:25:31 Gören duyan da doktorlar, öğretmenler fln hiç eylem, iş yavaşlatma yapmıyor zannedecek. Madem bu kadar hakka hukuka önem veriyorsun grev yapacakların yasal haklarını kullanarak hak ettiklerini alma eylemlerine neden karşı çıkıyorsun? Bu kadar bencil olmayın lütfen, seyahat programınız 1 hafta ertelenmiş ama buraya yazabildiğinize göre sıhhatiniz yerinde çok şükür. Demek ki neymiş? Ölüm kalım meselesi değilmiş. Başkalarının haklarını elde edebilmeleri için bazen fedakarlık etmemiz gerekiyormuş. Sen bu fedakarlığı yapmazsan, ben yapmazsam kim yapacak? Unutmayın ki hak verilmez alınır. Bugün THY çalışanlarına yarın siz "doktorlara"... 0
    • pes 14 Mayıs 2013, Salı 01:40:09 Ozaman uçakla değil otobusle gideceksin yada başka hava yolu şirketiyle gidersin... Greve gidilmesi zoruna mı gitti...Sen mağdur olma biz olalımm nasıl mantık bu yaa!... 0
    • pes 14 Mayıs 2013, Salı 01:44:47 Ayrıca sen de havada uyuklayan suratı asık kokpit ve kabin ekibiyle ve de uçağın neresinde bir arıza çıkacağı belli olmayan bir uçakla seyahat etmekten çok keyif alırsın sanırım. Oyle hiç magdur olmazsın sanırım.Senin de hayatın değerli değil tabii bu yorumu yaptığına göre... 0
    • tech 14 Mayıs 2013, Salı 06:31:03 doktor kardeşim sağlık sektöründe özeli var devleti var isteyen grev yapsın hepsi aynı anda yapmasında... bizde de öyle illa thy ile uçmak zorundamısın o gün başka firmayla uç ne olacak... havaalanını kapatmıyoruz sonuçta. aklıma gelmişken benim ameliyatıma tedavime uykulu yorgun gelecegine hiçç gelme daha iyi.. peki sen istermisin teknik uykulu uykulu bakım yapsın pilot kafası sözleşmede gözü uçak ekranlarında uçsun .. hostes arkadaşım sana ikram yaparken bir karış suratla yarın işten atılacakmıyım tereddütüyle ikramın yapsın.. bu uçuşun cehenneme dönmesin diye grevdeyiz.... 0
    • banane 14 Mayıs 2013, Salı 08:03:23 losangeles a münih aktarmalı lufthansa ile gidebilirsin. banane senin seyahatinden ya. bu nasıl sığ bir düşüncedir. madur olacağız greve gitmeyin. grevin amacı budur zaten sahte doktor. işçinin emeğinin değerinin ortaya çıkarılmasıdır. 0
    • Sevgili sektör :) 14 Mayıs 2013, Salı 08:10:00 Havacılık sektöründeki arkadaşlar, Ben Doktora katılıyorum. Ama sizde çok sert tepki veriyorsnuz be kardeşim. Sektör önemsiz demiyorum tabiki ama Bütün Dünyanın geleceği sizlerin elinde de değil yani!! 1
    • vatandaş 14 Mayıs 2013, Salı 08:40:05 Grev ne zaman, niçin yapılır haberin var mı?????Greve gitmek iyi bir şey olsaydı aylar öncesinden gelin anlaşalım diye çağrı yapılırmıydı????? Bu çağrıya duyarsız kalıp SANKİ en iyi kendileri biliyormuş gibi işi buraya getirenlere niçin bir şey söylenmiyor. Çalışanın herzaman haksızmış gibi görüldüğü için, grev yapanlar SUÇLU gibi gösterilmeye çalışılıyor. Koskoca şirketi grevin eşiğine getirenlere ........ olsun. Deve kesmekle, 100 adet otobüsü, halkı mağdur ederek yönetmekle, uçak şirketi yönetilmez. 0
    • doktor? 14 Mayıs 2013, Salı 08:51:27 sen bu kafayla sakın hasta tedavi etme. ha bademcik ha beyin deyip bademcik yerine beyni alırsın sen. kardeşim hayatında hiç mi bir şey okumadın nasıl doktor oldun. doktorlar ve itfaiyeciler askerler devlet memurları polisler bankacılar GREV YAPAMAZ! YAPAMAZ! bilmem kafan alır mı ama yapamazlar. ayrıca senin grev yerine önerdiğin bütün eylemler YASA DIŞI! bizim grev ise YASAL! Seni mağdur eden de çalışanlar değil şirket. Sen git şirkete anlat derdini. Seni bilgilendirmeyen o. Sana bileti satarken seni uçuracağını garanti eden o. Ama siz alışmışsınız uçal rötar yapğınca kabin memurlarına çemkirmeye. Susuyoruz diye haklı mı sandınız kendinizi. 0
  • HT 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:01:56 - Calisanlar olarak o kadar degerliyiz ki tüm uçaklarda resimlerimiz varmış! !! - çok tutuğum ve en güldüğüm GAFI .. :)) 2
  • KA 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:50:08 Greve insan gibi yaşamak ve uçmak için EVET! 3
    • Yazık 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:27:13 Biz sizi tutmayalım .muhakkak sizi işe almak için bekleyenler vardır.1/2 ve +++ sosyal haklarla.Baska arzunuz? 14
  • Cabin 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:47:18 Haklarımız için Greve evet fakat ardından sendika greve katılmayanları özellikle Kokpiti ve bazı KM'leri TİS kapsamına alınması için bir hüküm eklerse işte o zaman Ayçin ve yönetiminin yatacak yeri kalmaz bu böyle biline!!! Kendimizi asla kullandırtmayız aksi durumda bedeli ağır olur,saygılar.. 1
    • ... 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:02:54 o dediğin kesinlikle olmayacak zaten.için rahat olsun.greve gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz 2
    • bendika.org 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:06:30 endişelenmeyin,izleyin: youtu.be/jMA7zq-DRK4 hayatım pahasına da olsa imzalamam diyor adam 1
    • ..... 14 Mayıs 2013, Salı 08:07:41 senin o dediğini sendika istese, işveren kabul etmez çünkü bu gerevin ana amacı budur. işverenin binlerce tis dışı çalışana sahip olması. yoksa 305 falan hikaye. büyük oynuyor şirket. 0
  • K/A 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:39:52 Hadi TSK emeklisi kaptanlarim bizimle olun ve haklarimizi evet hepimizin haklarini alalim.Yonetimin adami olan bizlerin acigini kollayan parttimeci yeni memurlara imkanda vermeyelim... 3
    • Part Time 14 Mayıs 2013, Salı 00:11:03 İnşallah bir acil durum yaşayıp da o beğenmediğin part time memurların yardımına muhtaç olmazsın. Sizin gibi sığ fikirli insanlarla aynı üniformayı giydiğim için üzülüyorum. Umarım "giyme o zaman git" diye geçirmezsin aklından pratik zekalı, çözüm odaklı amirim. 0
    • yanılıyorsun 14 Mayıs 2013, Salı 01:47:08 Bende part time mım ve sonuna kadar greve evet ancak sen boyle yaparsann seninle greve evet değill 0
    • GREVE EVET 14 Mayıs 2013, Salı 13:17:16 Aramıza hoşgeldiniz yarı zamanlı adı altında,bizler kadar çalıştırılan arkadaşlar.Grev sizin için de kurtuluşun tek yoludur.Ortalığı karıştırmaya çalışanların kimler olduğu bellidir.Onlara kanmayın,haklarınızı arayın.Hepimize yetecek ekmek var. 0
  • Hamdi topçu beye 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:34:14 Sayın başkan bugün TV'de ben profesyonel bir yöneticiyim dediniz tamam olabilir....ama bir dünya markasını zarara uğratmak bu profesyonelliğin neresinde kalabilir ki,çalışanda grev istemiyor ama mecburuz neden mi....çünki yasa açık ve anlaşılır yazmış zaten bir iş yerinde grev varsa o iş yerinde çalışılmaz grev kırıcılarda tis'ten faydalanamaz diye bende işte bu yüzden greve evet diyorum haklarım için evet sayın başkanım...greve evet diyorum 15 Mayıs sabahı herkes boyunun ölçüsünü alacak bekleyip görücez 2
  • Aycin agaaa 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:33:02 sabah olsuuun greve gidelim,sabah olsuun greveee gidelim,grevede gidemezsin aycin agaaaaaa,yalancisin yapamazsin aycin agaaaaaa,haydi sana gule gule aycin agaaaaaa 20
    • .? 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:03:40 deli midir nedir aa. 1
    • yazıkk 14 Mayıs 2013, Salı 01:49:33 Kafası bulanmış garibiminn! 0
    • çocuk 14 Mayıs 2013, Salı 12:50:50 bilgisayarı açık bırakınca çocuğu yazmış herhal 0
  • Yatı ekipleri 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:27:26 İki uc gun yatıya başlayan ekipler brifinglerde grev zamanı geldiğinde greve başlayacaklarını bildirdiler bile geçmiş olsun yönetim 1
    • tipis tipis 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:40:21 tipis tipis 7
    • tıpış'a 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:55:24 he boyle yaz iyi oluyo,iyice bilensin insanlar,uçacağı varsa da uçmasın :))az kaldı hepsini yalayıp yutacaksınız bu lafların. 2
  • ac goz 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:19:10 Sirketimizi seviyoruz, greve kesinlikle hayir, BINDIGI DALI KESEN, BINDIGI DALI BILMEYENDIR... Saygilarimla.. 23
    • tokgöz 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:52:09 düzeldin mi kaçacaksın,yoksa o zevke girer 1
    • sss 14 Mayıs 2013, Salı 06:33:41 genel müdürlük çalışanı detected :)) 0
  • misafir 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:19:04 bazı arkadaşlar bakıyorum grev için çok heyecanlanmışlar 305 kişi eylem yaparken sen nerdeydin yine bir yerlerden hele hele( grevdeyiz) diyen NİCK arkadaşa şunu soruyorum eylemde sen nerelerdeydin yoksa bir kenarda millete gaz verip kenara çekilenlerdenmisin sendika yaktı 305 i hak almanın yolu eylem yaparak değil kurarsınız bir dernek yönetimle görüşürSÜNÜZ sorunlarınızı anlatırsınız sendika hemen ama hemen neden greve gittiğin bunca çalışanına açıklamak zorunda işverende çalışma şartlarını uluslar arası standartların altına düşürdüğü zaman allah göstermesin doğacak en ufak uçak kazasında şu andaki yönetim bunun hesabını verebieleckmi hükümetin bu konuya acilen çözüm bulması gerekirse bakanlar kurulunun grevi ertelemesi (GREVDEYİZ ) Diyen nickli arkadaş yoksa ssen grevden muafta millet ne kazanırsa ben hazıra oturayımmı diyenlerdensin 15
    • ... 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:09:47 iyi misin?neyse misafirliğin kısası makbulbuş,yine bekleriz. 1
  • Km 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:18:36 Yeter artık yaa geceleri uyuyamıyorum. Rüyalarima giriyo. Kimse bizim ne istediğimizi sormuyor. Biran önce anlaşılsın. Çünkü Greve Gitsek de gitmeSek de birilerinin canı yanacak.bu kadar insanın vebali taşıyabilmek nasıl bi duygu nasıl bir vicdan çok merk ediyorum. Allah hakkımızda hayırlısı ni versin. 1
    • misfair 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:57:25 Km seni çok iyi anlıyorum bu Türkiyede bir sendika ağaları vardır altlarında som model arabalar,birde hükümetin atadığı adamlar filler dövüşür çimler ezilir sendika bu olayı bir an önce uluslarası basınada duyurmalıki tr ye gelecekler en azından THY secmememey başlar sendaikacınız çok boş adam 10
  • 737 kaptan 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:17:43 Arkadaşlar artık ok yaydan çıkmıştır,herkes kararını iyi ölçüp tartsın ben 15 Mayıs sabahı uçağımı kaldırmayacağım...burdan devrelerede bir çift lafım olacak ATATÜRK'ÜN ASKERLERİ O GÜN DİK DURACAKTIR HERKESE SAYGILAR SUNAR İYİ GECELER DİLERİM...greve evet artık yeter 4
    • trafik 14 Mayıs 2013, Salı 09:50:30 Hocam bu işin Atatürkle ne alakası var.sendika gecen sene iş bilmezlikle 305 kişiyi işinden etti.Sıra bizde mi? Böyle hak savunulmaz.Aldığımız ücretler Türkiye şartları düşünüldüğünde hangi şirkette var.Bu güne kadar ekmeğini yediğimiz şirkete böyle mi teşekkür edeceğiz.Kim ne derse desin 305 kişi için 16.000 personelin geleceğiyle oynanmaz.THY çalışanlarının hakkı satılmaz.Grevi onaylamamız imkansız.Ne olursa olsun çalışacağız bunu da kimse engelleyemeyecek.Lütfen herkes geleceğini düşünerek hareket etsin bu yolla sadece başımıza gelecek olayların sürecini hızlandırırız.Ha bu arada sendika da Ana muhalefet partisi gibi davranmayıp daha akılcı yollarla sendikacılık yapsın.Sn ayçin artık zaman doldu koltuğunuzu bi zahmet bırakın. Bu kadar huzursuzluk, gerginlik çıkarmanın kimseye faydası yok. 15 MAYIS SABAHI MESAİ DE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE....... 2
  • Grev e evet 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:09:05 Burada tek sorunun 305 mevzusu olmadı açık adamlar resmen söke söke alınan hakların peşinde akıllı olun yoksa aklınızı başınızdan alırlar uçaktan ailenizi sevdiklerinizi göremezsiniz bu düzen değişecek almaya çalıştığınız haklar geri verilmeyecek bunu böyle bilin 0
  • TEHLİKE 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:08:39 uçuşları yapacak da hangi şartlar altında,toplama ekip ne olduğu belli olmayan uçuşu vs.tutmayan türlü rezillikler.Yahu Allah korusun bir kazadan da mı korkmuyorsunuz?kime nasıl hesap vereceksiniz.olaz diye bir şey var mı?yüzde yüz suçlu çıkacaksınız.o kokpitin ekibin zan altında kalacağı da kesin.siz düşünün.iyi düşünün thy 1
  • GREVDEYİZ 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:00:05 Arkadaslar biz GREVDEYİZ ama 305 icin değil , O yönetime Kabin A.Ş. yi kurdurmamak , ilerde 3 kuruş paraya yorgun argın çalışmamak , Yatılardaki istirahlerimizi BI dan saydırmamak , haftada 36 saat uçmamak , Greve gitmedigimizde TİS den mahrum kalıpta , Tazminatsız atılmamak , Grev bitipte TİS imzalandıgında kazanılan haklardan mahrum kalmamak icin , gelecekte şuan ki şartlardan daha kötü koşullarda uçupta , Tazminatımızı bile alamadan istifa etmemek icin BİZLER 15 MAYIS ta GREVDEYİZ... 4
    • yemekteyiz 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:09:14 bu gun ne giyseeeem 3
    • grevdesiniz çünkü 14 Mayıs 2013, Salı 12:02:28 Grevdesiniz çünkü size 5 yıldızlı otellerde kalmak, kaliteli bir ekiple keyifli bir iş süreci geçirmek, gittiğiniz yerde güzel bir cep harçlığı almak, çoğu üni. mezununun ulaşamicağı bir maaşa sahip olmak sizi tatmin etmiyor. Hiç iş bulma derdiniz olmamış ki, şuanki iş durumlarını çalışma saatlerini ve maaş durumlarını bilmiyorsunuz. 305 arkadaşınıza sorarsanız zaten gerekli bilgiyi alabilirsiniz. burun kıvırdığınız şirketinize dönmek isteyen arkadaşlarınız için greve çıktığınızı da unutmayın lütfen. 3
  • kalkacak 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:59:35 15 mayıs da uçaklar kalkacak.Hodri meydan biz uçacağız nasıl engel olacaksınız bakalım.Atilay ağa gider dertler biter. 27
    • MİSAFİR 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:21:59 TEBRİKLER GÜZEL BİR TESPİT ATLAY YAKTI 305İ 14
    • zor dostum 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:12:49 engel olan yok,grevci olarak çok isterim kırıcıların tis dışı kalıp tazminatsız atılmalarını 0
  • F/o 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:55:58 Greve evet arkadaşlar yalnız değilsiniz 5
  • Aklin yolu 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:50:56 Haklarimiza sahip cikalim arkadaslar bakin dinlenme surelerimiz bos gunlerimiz hepsini azaltmaya calisiyorlar gitgide. Bu halde yorgunluktan bitmisken ben yeni CCM le nasil uculur dusunmek istemiyorum.Olan sagliigimiza olacak kimse paranin pesinde degil bu nedenle aklin yolu bir. 0
  • Cpt 737 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:50:18 Bugüne kadar hep sabrettim sustum,ama artık bitmiştir...yasalara kanun ve nizamlar çerçevesinde bende GREVE EVET DİYOR 15 Mayıs sabahı uçağımı kaldırmıycamı açıklıyorum herkese saygılar sunarım iyi akşamlar 2
  • kokpit 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:48:47 305 inadını anlamış değilim fakat haklarımızın gün geçtikce geriye doğru gittiği aşikar. Bu yüzden YASAL HAKKIM OLAN GREVE EVET. Operasyonları ayarlamış olabilirler ama en fazla yarım gün sürer. 1 günün üzerini kaldıramaz THY. Kimseyi de işten falan çıkaramaz rahat olun. Keske çıkarsa da emirates e gecsem yanında aldığım 2 ev parası da cabası olur. Diyelim ki 6 ay bekletti uyandırmamk için sonrasında çıkardı. Sonuçta taşlar ortaya dokulunce sebep ortaya çıkacak ve binlerce kişi için mahkemelerde suruncek.Bunu göze aldırmazlar adama. Babanın çiftliği değil burası anandan emdiğin sütü burnundan getirirler adama. 3
    • Haksızlık 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:08:39 Greve evet fakat burası babalarının çiftliği o gün eylem yapan birçok kişiyi tanıyorum resimlerini gördüm hatta arayıp eylemden naklen yayın yaptılar sonuç uçuyorlar atılan 305 kişinin içinde değiller. Burası torpil alanı olup çıkmış durumda. 0
  • hayırrrrrrr 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:47:04 Ayçin ağa uzatmaları oynuyor.Greve hayır 18
  • ATAM İZİNDEYİZ 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:45:23 15'İNDE GREVE,19 MAYIS'TA ALNIMIZ AÇIK BAŞIMIZ DİK ANITKABİR'E. 1
  • EMEKLİ 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:43:54 Grevden ne kazandınız diyen arkadaşa sormak lazım kaç yıldır bu şirkette ?? Grev ekonomiye/havacılığa zarar ama bunu sadece çalışan mı düşünmeli ? İşveren de göz önüne almalı bütün bunları ama büyük ihtimalle hükümet nasıl olsa grev yaptırtmayacak diye ayak diretiyor..90 yılında grev gerçekten çalışana kazanç olarak dönmüştür .. 0
    • kazanc? 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:57:54 o donemı hatırlamıyorum ama grevden once sırketın verdıgınden daha az bır zamma anlasılmıs dıye abılerımız anlatır. ve calısanlar sırketı gelın anlasalım dıye cagırmıs. sendıka aracılıgıyla olabılır ama calısan grev bıtsın cagrısı yapmıs.. 5
  • cpt 737 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:41:20 Para istemiyoruz insan gibi yasamak istiyoruz. Hadi kabine adam bulursun da 16 sındakı benım ucagı sen mi kaldırcan ? Bu kadar aymazlık olmaz kardesim yeter ya. Greve sonuna kadar evet en fazla 1 gun dayancaksınız sonra hepiniz gidicisiniz. Basbakan da bır yere kadar arka cıkar adama. 1
  • Kokpit 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:37:26 Yeter ARTIK ! Kendinize gelin, 305 sadece bir mazeret, şirket televizyonda ne söylüyor, sonuçta ne yapıyor. Adam olun, onurlu olun, hakkınızı savunun, bu son şansınız. Şirketin 2 gün kala yaptığı vaadlere inanıyor musunuz? Gerçekten bu kadar saf mısınız? Şirket aylardır neredeydi, niye içimizi rahatlatan açıklamalar yapmadı, niye yönetim kurulu karar alıp yayınlamadı? 2 gün kala bir şahıs çıkmış konuşuyor, yarın o şahıs giderse ne olacak, bunlar yargı kararına saygılıyız demedi mi? Ne oldu verdikleri sözü tuttular mı??? Aklınızı başınıza toplayın, geleceğiniz için birlik olun. 1
  • 320 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:35:16 çalışanlara atılan yeni mesajı neden haber yapmıyorsunuz airporthaber.com. Şirket alenen baskı yapıyor. Şirket işçi ile arasındaki bağ olan sendikayı çıkardığı anda bütün dengeler değişir. Sendika örgüttür, yani tek başına alamayacağın hakları topluca almanı sağlayan kurumdur. Şirketin sendikayı hiçe sayıp doğrudan işçiye "greve katılıp katılmayacağını" sorması alenen baskıdır!!! 1
  • Greve Hayır 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:33:55 Grev şak şakçıları şimdiye kadar grev ile ne aldınız, grev ile olacak tek şey biraz daha özelleştirmedir. Hele bu Atilay Ayçin'in daha önceki grevlerinde, Sabiha Gökçen'de ISG'ye çalışanlarına yaptıklarından sonra biraz daha mantıklı düşünmenizi tavsiye ederim. Bu adamın ipiyle kuyuya inenler o kuyuda ancak boğulur. Bu adamın kafası ancak greve çalışır, o da istihdamı azaltmaktan başka işe yaramaz. Grevcilere yazık, atilaya hayır. 20
    • isg yi biliyormusun 14 Mayıs 2013, Salı 08:15:04 adamlar 800tl maaşla günde 12 saat çalışıyordu. ayçin buna dur dedi. atılanlar bile pişman değiller. ama sana göre suçlu dimi atila. nelerine yetmiyor 800tl maaş. 0
    • bakınız 14 Mayıs 2013, Salı 10:54:47 tec grevi http://www.airporthaber.com/havacilik-haberleri/grev-oylama-sonucu-ne-oldu-31928h.html 0
  • illaaa 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:22:28 illa grev yine grev evet evet evet 2
  • Kokpit 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:22:08 320 olarak ben 15 Mayıs'ta kabindeki kardeşlerimle omuzomuza olucam o gün benim uçağım kalkmayacak insanca yaşamak için kanunların bana tanımış olduğu çerçevede greve katılacağım saygılar herkese...pek grevin kırılacağınıda ummuyorum sevgili kader birliği kardeşlerim..YÜCE ÖNDERİN DEDİĞİ GİBİ MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR...ATAM İZİNDEYİZ.... 1
  • GOOD MANAGEMENT 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:20:23 Şu düştüğümüz hale bakın. Hem şirketimiz hemde sendikamız bizi çeşitli yollarla tehdit ediyor. Ne kadar güzel yönetildiğimizin bir göstergesi. 0
  • GREVE EVET 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:00:51 Bekle bizi yönetim senin bizlere vermedigin o hakları söke söke almak icin,kendi gelecegimizi güvence altına almak icin , insan gibi calısmak icin GREVE EVET... 6
  • 37 13 Mayıs 2013, Pazartesi 20:56:07 Dunya size kalacak ya bukadar insani ilgilendiren biseyde bu inat nedir anlamak mümkün degil birakin artik isimizi yapalim mahvettiniz herseyi bizide 305 kardesimizi de bir umutlanip bir husrana ugramak cok zor arik ne olacaksa olsun artik yeteeeeeeerrrrrrrrrrr 1
  • doğRucu 13 Mayıs 2013, Pazartesi 20:53:37 Helal olsun sendikaya, bugün sana yarın bana, 305 kişi haklıydı, grev süreci sıkıntılı ama gerekiyorsada yapılmalı. THYyi düşünüyormuş yönetim hahha, inat uğruna. ..herkes işinin başında olsunmuş, diyor ya Temel bey, kendisi bizzat ankaraya gitmedimi yasa için, unutmayın bunları, yusuf yusuf 4
  • M.Akif ERSOY 13 Mayıs 2013, Pazartesi 20:48:02 ''Aldanma insanların samimiyetine!/Menfaatleri gelir herseyden önce.../vaat etmeseydi ALLAH cenneti/O'na bile etmezlerdi secde!... 1
    • cehennem = 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:57:41 tis'sizlik 0
  • İsim / Rumuz 13 Mayıs 2013, Pazartesi 20:32:13 Rahat bırakın bizi de işimizi yapalım , kimsenin aklı yerinde değil artık ... sendikanın salakça politikaları ;Thy nin çalışanlara olan düşmanlığı yüzün den ne hale geldik ... Biz sadece insan gibi uçup insan gibi yaşamak istiyoruz tek derdimiz bu ... amlaşın artıkda rahat bi uyku uyuyalım.. 2
  • Ayçin 13 Mayıs 2013, Pazartesi 20:29:49 Ayçin bu grev olacak ama bir sonraki dönemde sen olmayacaksın ayçin şirketi değiştiremeyiz ama sendika bizim sendikamızı size bırakmayacağız!! 3
  • yeter yahu 13 Mayıs 2013, Pazartesi 20:26:39 hem yönetimden hem de sendikadan nefret ettik artık. yeter ya; kişisel ego savaşına döndü bu artık. 3
  • vatandaş 13 Mayıs 2013, Pazartesi 20:09:25 hamdi topcu 305i gönderdin bir.sıra kazım çalışkana geldi oda gitti allahı izniyle oldu iki e şimdide temel kotil onunda ayağını kaydırdın şimdilik saklanıyor başka bir kaos çıkmasın diye etti üç kafalı adamsın vesselam senden korkulur sen başbakanda olursun mazallah. 1
  • GERi adim atmadilar 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:59:58 SAYIN TOPCU,HALA ULUSLARARASI STANDARTLARDA CALISIYOSUNUZ DIYE ISRAR ETMEKTE.BIR ARASTIRSIN YADA ARASTIRTSIN SEVGILI UZMANLARINA.ER BOSLARI,DINLENME SURELERI,SUREKLI ORNEK ALDIGI LUFTHANSA PERSONELI AYDA KAC GECE UCUSU,DAR GOVDELI UCAKLARDA KAC SAAT MESAI YAPABILIYORMUS.INTERNETTEN OGRENDIKLERI HAVACILIGI IYICE BIR ARASTIRSINLAR.BENIM DEGERLI ARKADASLARIMDA BIR KEZ OLSUN GOLGELERINDEN KORKMAYIP,KANUN YASA NE DIYORSA ONU UYGULASINLAR.ISVERENIN BU KOTU TAVRINA YAPABILECEGIMIZ TEK SEY KANUNLADA DESTEKLENEN GREV HAKKIMIZI KULLANMAKTIR.ISINDEN HAKLI YADA HAKSIZ ATILAN 300 ARKADASIMIZIN YARGI SURECLERINDE SONA GELEN VE KAZANAN ARKADASLARIMIZI,SAYIN TOPCU ISTEN CIKARMALAR SIRASINDA KANUNA UYUCAZ SEKLINDE BIR ACIKLAMA ILE YORUMLAMISTI.KENDISININ SAMIMIYETINE INANABILMEMIZ ICIN ONCE SOZLERINI YERINE GETIRMESI GEREKIR.SAYIN KOKPIT SAKINLERI BIR KEZ OLSUN ONCESINDE VE SONRASINDA KOKPITTE SOYLENMEK YERINE,SIZDE TAVRINIZI ORTAYA KOYUN..SONRA COK GEC OLACAK HEPIMIZ ICIN 0
  • ayıp 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:58:49 hamdi topçu;sen mi şirketi seviyorsun,biz çalışanlarmı? biz diyoruz ki artık bu kavga bitsin,daha fazla gözyaşı akmasın,ocaklara ateş düşmesin.nedir bu inadın?hadi diyelim grev başarısız oldu.her şey süt-liman mı olacak? bu ortamdan mutlu mu oluyorsun,zevk mi alıyorsun? şu an her çalışan 2 gün sonrasını düşünüyor.herkes tedirgin.neden bu kin?neden bu inat? yazık değilmi çalışana?bu kadar kötü insanlarmıyız biz de bize bu eziyeti yapıyorsunuz? gerçekten kocaman bir ayıp.sadece sana değil,bu duruma sağır-kör olanlara da..yazıklar olsun 0
  • K/A 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:57:36 Ben demiştim 1
  • Zorbalık ve hukuk 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:55:27 Artık bazılarının söylemeye korkutuğunu ben söyleyebilrim. Hiçbir zaman 305 kişinin işe dönmesi ön koşul olmamalıydı. Thynin işe iade kararlarına uymaması ne kadar hukuksuzsa, sendikanın görüşmelerin ön koşulu okarak 305 kişiyi göstermesi zorbalıktır. Resmi bir karar olmamasına rağmen işe gitmeyip protesto gösterine gidenlere üzülmüyorum. Ama olan içlerinde hakkı yenen güzel insanlara oldu, üzgünüm. tutunaklarını okuyun, thy 23. Tisi aynen kabul edip 6 aylık periyotlar halinde %3 öneriyor. Sendika %10 istemiş, elinizi vicdanınıza koyun, asgari ücrete %2 zam gelirken, memurlar %3 alırken tamamen başka nedenlerle bu yapıldı. Şimdi kim 23. Dönem tis ve %3 zamla çalışmak istemiyor. 305 arkadaşımız için gerekirse imza toplar talebimizi dile getiririz. Ama çok yıprandılar bence onlar da artık tazminatlarını alıp hayatlarına devam etmek istiyordur. Greve gelince, eğer başarısız bir grev süreci olursa artık sendikanın bir anlamı kalmayacak, dolayısıyla tis de yalan olacak. Asıl önemli bu 6
    • sarı öküz 14 Mayıs 2013, Salı 01:06:09 onlar 1. 305 Grev başarılı olmazsa eğer yarın 2. 305 olacak 3. 305 de muhtemelen sen de olacaksın belki de 4. 305'te olacaksın... ama mutlaka olacaksın... o "Sarı Öküz" ü verirsen eğer KABİN A.Ş. kazanında sen de yanacaksın! 0
  • Ya maaş.Ya tazminat 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:55:22 Greve gidenler bir yıl içerisinde sudan sebeplerle işten çıkartılacaklar. Uçuşa gidenler tis'den çıkartılacaklar hiç bir hakları olmadan yönetimin kucağına düşecekler. Şirket şimdiden ikiye bölündü bile. Sonuç gene yönetimin lehine.Bu kadar kişiyi nasıl çıkarır derseniz hala parttime alınımı yapılmakta hatta yeni alınanlar için oran elvermediği için bu ay bir kısmı sözleşmeye geçirildi. Ayrıca neredeyse her 2 ayda bir toplu çıkarım yapılmakta. Kısaca yönetim için km harcamak çok kolay. Ya maaş Ya tazminat durumuna getirdin bizi sendika çok teşekkürler. 3
  • Memuroglumemur 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:55:14 Filler ve Çimen .. Başka bir şey değil. 1
  • Km 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:53:20 Bunların bedelini ödiceksin hamdi topcu... 2
  • yeter artk 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:51:54 rahat bir uyku uyuyalim artk .. 0
  • Özelleştirin 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:50:27 Kabin Kısmını Özelleştirin Olsun Bitsin... 14
  • grev 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:39:43 yönetim neden bu tutumunuz?içeridekilerin uçuşlarına gitmeyecekleriini bile bile göz göre göre şirketi tehlikeye atmanızın anlamı var mı.lütfen şu inatçı ve hiç bir mantığa sığmayan tutumunuzdan vazgeçin ve anlaşın 1
  • gerisi yalan 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:37:51 biz uçuşa gitmiyoruz okadar... 5
  • km 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:37:03 Bu grev başarılı olmazsa hepimizi dürüm yapacak bu Hamdi.Rize ye gidip çay toplarsınız artık.Aklınızı başınıza toplayın arkadaşlar.Bu son şansınız.Yoksa her zamanki gibi geçiren sağ kalacak... 4
  • Ravenclaw 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:35:12 Kobra her zaman çalışana malesef....... 0
  • Yusuf.c 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:35:10 Neler istenmiş bir açıklayın. Bu gerilim yüzünden sektör mahvodu. Turizm sektörü dolayısıyla da Türkiye kaybediyor. Sendika ideolojik davranmaktan, yönetimde inatçı birilerine guvenmekten vazgeçmeli. 5
  • Mimli 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:26:41 Behey deve tüccarları aklınızı başınıza devşirin artık çıkıp televizyonda konuşacaksın ondan sonrada öyleydi böyleydi deyip kıvıracaksın... Adam olun imzalayın artık verin işçinin hakkını yoksa 15 Mayıs sabahı görürsünüz aynayı konyayı..... 1
  • yorum yok 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:22:51 bence artık kimse yorum felan yapmasın.. 15' inde isteyen greve çıksın isteyen çalışma hakkını kullansın.. 0
  • Hazırız 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:18:12 Yahu biz kabin olarak greve hazırız 15 nde kargalar gülecek kalkan uçaklara 2
  • Awacs 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:17:48 Grev tarihinin Başbakan'ın Amerika ziyaretiyle alakası varmı? 1
  • teknik 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:14:23 Gözlemlediğim kadarıyla grevi yaparsa kabin yapar.Ne teknik hele de kaptanlardan katılan dahi olmaz.Atılanlarda kabinden olur. 11
    • hadi be! 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:53:38 PENSE TUTMADIĞIN BELLİ.TEKNİK GÖZLEM YAPMAZ.TEKNİK DENEMEZ.TEKNİK UYGULAR!!! 0
  • sevgili arkadaslar 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:13:45 Kiminiz bu stresten geceleri(ya da gündüzleri) doğru dürüst uyku uyuyamıyor. Sendikaya da kızıyorsunuz. Ancak sendika sizden ayrı bir canlı değil. Sendika sizlerin haklarını, dinlenme zamanlarını, özlük haklarınızı, 305 üzerinden yeni 305 lerin olmaması pazarlığını yapıyor. Konu 305 konusu değil, konu işverenin kafasına göre çıkarttığı çalışanları geri almaya zorlanması... Bunları geri almazsa yarın yeni 305 ler olacak. Bu işten çıkartmalar grev sırasında olmayacak çünkü çok yüklü tazminatlar ödemek durumunda kalır THY, ama zamanla mutlaka olacak. Kabin A.Ş. yi kuracaklar... Kabini taşeronlaştıracaklar... Sizleri de ya dinlenmelerinizi kısarak ya da istifaya zorlayacak ya da doğrudan çıkartacaklar süreç içerisinde. Şirketin amacı giderlerinin kısmak çünkü. Sizlerin yerlerine çok düşük ücretlerle çalışacak çaresiz insanları alacaklar. Bunu bir zaman süreci içinde yapmak zorundalar. Grevin nedeni sizlerin iş güvencesi... Ne 305 ne de zam oranı değil... Kabin A.Ş. yi kurdurtmamak... 0
  • Greve hayiiiiiiir 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:12:19 Chp ve aycin cark etti,greve katilim olmayacagi anlasilinca chp aycin i kurtarmak icin telasa dustu,elvesa aycin sonun geldi artik 19
  • KM1 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:11:39 Ayıp gerçekten bu kadar insanin emeğini, düzenini, yaşamını hiçe sayarak o "305" kişiye endekslemek her şeyi yazık ediyorsunuz insanlara. Artık atın şu imzayı da herkes rahatlasın. 8
  • Fahri 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:10:29 Personeli arada bırakıyorsunuz. Bu inatlaşma neden???? 1
  • Workman 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:06:19 İki tarafında çalışan umurunda değil.bir prestij tutturmuşlar gidiyor.çalışanların hakları sorunları kimsenin umurunda değil 2
  • Pilot 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:04:09 Thy de çalışan arkadaşlar Bu topçuya kesinlikle güvenilmez greve katılmasanız bile haklarınızı vereceğiz diyor. yalancıya güven olmaz madem sözünün erisin yalancı değilsin o zaman söz verdiğn halde 305 kişiyi niye işe geri almadın yargıya kesinlikle uyacağız diyordun Yargıtay da işe iade etti ama sen sözünü tutmadın yalan dolan talan işte thy yönetimi GREV GREV GREV 0
  • Serseniş 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:02:50 Bu nedir ya bizi bu şekilde tedirgin etmeye kimsenin hakkı yok... Yapmayın artık bi anlaşın da... 0
  • kabin 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:02:00 haklarımız için, yorgun uçmamak için greve gidiyoruz 1
  • K/a 13 Mayıs 2013, Pazartesi 19:00:01 Anlaşma olmayacağı belliydi arkadaşlar sonuç greve evet diyorum 15 Mayıs bizim günümüz katılım büyük olacak greve evet 1
  • nane 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:58:54 umarım yarın çalışma bakanı yada ulaştırma bakanı duruma el koyar. Yoksa halimiz harap:( 6
  • 141 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:58:33 2 tarafın bu kadar ınatcı tutumları artık bır kenara bırakıp orta yolu bulmaları gerek!Hamdı bey degılmıydı yargıtay kararını beklıyoruz dıyen al sana kapı gıbı kararlar daha ne ıstıyorsun sırf prestij kaybedıcem ıstedıgım olmayacak dıye kısısel ınatlar yuzunde şirketımızın geldıgı duruma bakın.Artık her 2 tarafıda sag duyuya davet edıyorum olan çalısanlara olucak.Umarım hersey 15mayıs 03:00 lokale kadar hallolmus olur ve arkadaslarımız işlerine kavusur kabınde huzuruna.. Emnıyetlı ve huzurlu ucuslar dılegıyle.. 0
  • Sn. Topçu 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:58:12 sizden çok büyük birşey istemiyor sendika..... sadece verdiğiniz sözü tutun. ne demiştiniz? bundan sonra son sözü yargı söyleyecek demiştiniz. e söyledi yargı son sözünü. onandı bütün mahkeme kararları. neden bekliyorsunuz???? affetmek büyüklüktür. küçülmezsiniz. çalışanın gözünde saygınız değeriniz artar..... size başkan değil baba gözüyle bakar insanlar. anneler eşler çocuklar dua ederler. HERKES BİLİYOR BU İNSANLARIN İŞİNDEN EDENİN AYÇİNİN KABAHATİ OLDUĞUNU. VE İNANIN SİZ AFFEDİN AYÇİNİN ESERİ BİLE KALMAZ SENDİKADA, İLK SEÇİMLERDE ŞUTU YER. affetmek tükürdüğünü yalamak değildir sn topçu. affetmek büyüklüktür. bırakıniçinizdeki kini bir kenara. GELİN AFFEDİN ANLAŞIN VE DEFEDELİM BU POSBIYIĞI SENDİKANIN BAŞINDAN, BERABER MALUP EDELİM BU POSBIYIĞI. 4
    • ling'ciye 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:55:33 O da siz de kendinizi bağışlayın 0
  • Panik yok 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:58:12 Anlasma yarina 3
  • yazik olur 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:57:49 Sadece şunu söyleyeyim. Tüm planlar yapıldı. gerekli uçuş ekibi ve hat teknisyeni planlamaları yapıldı. Sendika greve çıksada uçuşlar aksamayacak şekilde devam edecek. Sendikaya yazık olacak. Ve tabiiki greve katılanlara... 10
    • 2.gün?? 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:20:59 hehehehehe..komiksin adamım. 1
    • hiişbişey olmaz 13 Mayıs 2013, Pazartesi 21:58:35 sen daha burda mısın.şu hep bahsettiğiniz fast food çalışanlarıyla uçarsınız.kokpite de iett'den..yallah 1
  • topcu 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:57:31 Hani 305 disindaki istekleri kabul etmeye hazirdiniz. Dinlenme surelerine niye karsi ciktiniz? Rev3 israriniz yuzunden olacak bu grev. Yazin bunu bir kenara sayin topcu. Inandiriciliginiz da kalmadi. 1
  • technic 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:55:22 iyi yapmış sendika helal olsun grev şart bu yonetimin tutumuna karşı 0
  • km 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:53:53 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 4
  • k/m 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:49:16 Ya boyle bisey olamaz.bitirdiniz bizide kendinizide.ayip ayip.illa greve mi gidelim thy bunumu istiyosun.15 inde ucusum var ama bu kadar yalana dolana tv programinda soylenenlere ragmen biraz umudum vardi oda kalmadi.15 mayista ucusuma gitmeyecegim.greve evet.uzgunum thy . 0
  • Crew 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:46:32 Yaticak yeriniz YOK sayin yoneticiler!!!koltuklar kalici degil kimse kazik cakmiyo bu dunyaya bukadar insanin hakkini nasil odiyeceksiniz???yeter artik su yasattiginiz stress sikinti!!!!tvlere cikip yalan soylemekle olmuyo bu isler avrupadaki havayollari ile kiyasla bakalim bizim ucus saatlerimizi!!!!onümuze iki kazik koydular biri sirketin biri sendikanin hangisine oturmak istersiniz??? 0
  • Oku bakiiim 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:46:13 Türk Hava Yolları kanadının, dinlenme sürelerini de kapsayan idari maddeler, geçtiğimiz yıl işten çıkartılan 305 kişi ve maaş artışları konusunda geri adım atmadığı öğrenildi. Neymiş?? Herşey süt liman değilmiş.. Lafa değil icraata bakcakmışız. Hadi verdim dediği şeyleride vermemii.. 0
  • Grevdeyim 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:44:45 Thy yönetimi sözüm sana bu güne kadar bir karar vermemistim ancak bugünde gördüm ki sen beni yani calısanını sukadarcık bile düsünmüyorsun!!!bizi 3 kare LAX a 3 kare GRU ya gönderdiginde hic halimizi düsünmedigin gibi bugünde benim dertlerimi hic düsünmeden masayı terkettin.Biz o ucusları yaparken daha birinci bacagın yorgunlugunu üzerimizden atamadan geri dönmek zorunda kaldık bizi hic düsünmedin, siz yöneticiler o ucusa yolcu olarak geldiniz ,bizler calısarak geri dönmek zorunda kalırken, sizlerden bitanesi bile o ucusa yolcu olarak bile gelmediniz dinlenip bir sonraki seferle döndünüz.Görülen o ki siz bizi hic düsünmüyorsunuz bende artık sizi düsünmüyorum GREVE EVET SONUNA kadar EVET !!!! 0
  • İsim / Rumuz 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:39:00 2 tarafinda adim atmayacagi belli gorusmeye gerek yok sanirim artik 0
  • grev kesinlesdi.... 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:38:21 Grev olucak arkadaslar...ben sizlerleyim.bunu bilin eyer grev ilmazsa kokpit a.s. ve kabin a.s. kacinilmaz olur... 0
  • Madem 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:35:13 Madem anlasmayacaksnz ne diye tvden insanlari cagiriosun kimi kandiriyorsunuz nasil oyunlar bunlar! 0
  • Gözlemci 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:33:51 Gene bi çuval inciri.. 5
  • grev kacinilmaz . 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:33:04 Yeni memur partimecilara ragmen o gun gece 00: 00 kadar en az 50 ucus olmuyacak.kaptanlarimiz hadi birlik beraberlige... 0
  • vatandaş 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:33:03 anlaşmayın anlaşmak medeni insanların işidir geçen senede bu inadınız yüzünden 305in başını yediniz yazıklar olsun size. 1
  • Komedi2 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:31:41 Sevgili thy, 15 mayista egitimi olan insanlari su anda arayip rm yapmakla bi yere varamazsiniz.Egitime gitmeyecek insan tabiki de ucusa da gitmeyecek.Tirstiniz tabi. Grev olacak yeter artik! 0
  • Ey kokpit ve kabin 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:30:52 Sesini çıkarmayanların hali ortada. Çoğu şu anda evinde ya da başka bir yerde çalışıyor. Bana bir şey olmaz paraysa alıyoruz haksa en iyisine ya da yeterine sahibiz diyorsunuz ya nasıl kazanıldığını unutmayın. Bu son direniş olmayacak belki ama sizin için en kritik olanı. Siz şimdi keyfinize bakın gönlünüzden nasıl geçiyorsa öyle davranın. Yarın da düşünün ama yarından sonrası herşeyden daha önemli olmalı sizin için. Çünkü hedeftesiniz ve o kadar güçlüsünüz ki. Ama farkında mısınız. İşi siyasi yöne çekenlere kanmayın ki sizinle ilgili yapılan planları boşa çıkarın. Karar sizin yarın da sizin şirkkette sizin, yalancıların değil. 0
  • Kokpit 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:30:46 Bu kadar çalışanın kaderi için iki kişi biraraya gelerek nasıl konuşuyor kardeşim bir yönetim kurulunuz yokmu?ne güzel iki adam hepimiz hakkında karar veriyor yazıklar olsun!!! 0
  • THY-sendika 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:28:40 ıkı tarafta ınatcı kecı gıbı... onlara bırsey olmayacak. ıkı tarafında tuzu kuru.olan arada olan calısana olacak. ıkı tarafta (bence ozellıkle sendıka) yapıcı degıl. ve sahsi kanaatim grev olmayacak. birileri birseyin ispatını yapmaya calısıyor ama calısanın dusunuldugunu kesınlıkle dusunmuyorum. bu bence siyasi bir catışma... 3
  • Cafer 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:28:26 Olay cafer durumlarına vardı korkarım ki :( 0
  • S 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:27:03 Yeter ya!! Greve falan gitmiyorum! Gidecektim, gitmiyorum. Bu sendika böyle saçma sapan davrandikca, herkes grev istemiyorum derken kafasının dikine gittikçe, calisanlarin hakkını korumak yerine " bana ne bana ne" diyen şımarık cocuk rollerine büründükçe iyice nefret ettim. Al çok merakliysan yap grevini. Attır yine binlerce suçsuz işçiyi! Artık havaalani kapısında isten çıkarılanlara rekor denemesi yaparsın "dunyada en çok kişiyle çekilen halay" diye!! Umarım sendika secimleri oncesi aksam yatağında dört donersin huzursuzluktan kaç gündür bizim yaptığımız gibi! 9
  • K/A 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:24:46 hani sadece 305 konusunda anlasma saglanamiyordu? 0
  • Geriye, 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:24:00 Anayasal hakkımız olan grev hakkımızı kullamak kalıyor. 0
  • inadci aycin 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:23:56 Takti 305 e diger taraftan 16bin kisinin gelecegiyle oynuyorsun ya imzala yada sonun olur aycin aga.yeter artik istemiyoruz seni 6
    • ... 13 Mayıs 2013, Pazartesi 23:01:48 Doğrusu "inatçı" olacak.Zaten Türkçeyi doğru kullanan yandaş çıksa şaşırıcam.Tesadüf olduğunu da hiç sanmıyorum. 1
    • 305 14 Mayıs 2013, Salı 02:11:54 O 305 kişi için tabiii direnecek sendika.. Sen kendi yerinden olma korkusuyla yüz yüze gelmek isteme senin yerin sağlam olsun o 305 kişi için birşey yapılmasın.Bu ne bencilliktir ya! Allah affetsin seni!... 0
  • Sahipsiz 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:23:21 ARTIK KARAR ALINDI GREVE GİDİYORUZ GREVE EVETTTTTT 1
  • kokpit 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:23:18 ayçin ateşle oynadın greve çıkmayacağız işimizin başındayız 10
  • Kokpit 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:23:02 Yeter ya ayçin misin nesin insanların kaderiyle oynama!! Lütfen ortak noktada uzlaşın!! 6
  • Tek Yol Grev ! 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:22:31 Hani anlaşmaya hazırdınız ? Hani çalışanı düşünüyordunuz ? Hani iç huzur sizin için önemliydi ? Neredesin THY Yönetimi ? İşimizi seviyoruz, ama siz bizi, çalışanlarınızı sevmiyorsunuz. Medyaya şov yapacağınıza oturduğunuz tis masasında dürüstçe verdiğiniz sözleri tutsaydınız bu kadar insan size karşı taraf olmazdı. 1
  • ZİYA PAŞA 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:21:32 NUS İLE USLANMAYANI ETMELİ TEKDİR,TEKDİR İLE USLANMAYANIN HAKKI GREVDİR 1
  • Başka yol kalmadı 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:20:42 Greve gidiyoruz... 2
  • İsim / Rumuz 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:19:56 NE OLUR EL ATSINLAR KLIMI YIYCEM İŞE GELSEM BIR TÜRLÜ GELMESEM BIR TÜRLÜ BU İŞİN SONU KÖTÜ NEIR SORUM 305 ALIN GITSIN BU SAYFADA KAPASIN MEDYADA THY ARTIK BU SORU SORULMASIN SEN SONRA BILDIGINI YAPARSIN THY BÜYÜK DUŞUN KÜÇÜK AYRINTILARA GIRME GELECEK 200 UÇAK VAR KÜÇÜLMEK ZARAR ETMEK MANTIKSIZLIK HAMDI TOPÇU EMINIM IYI BIR KALBE SAHIPTIR SADECE ANLAYIŞ EMPATY BU İŞİ ÇÖZER BU ŞİRKETE HERKES BUNU BORÇLU GREV GUNÜ BUTUN DUNYA BIZIM IZLIYCEK POLISLER KAPININ ÖNÜNDE BUMUDUR REKLAM BU MUUR THY NE OLUR ANLAŞİN YONETICILERIM VE SENDIKA BITSIN ARTIK DÜNYAM TERSINE DONMUŞ DURUMDA 1
  • Selam olsun 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:19:53 Haydi GREVE 1
  • Misafir 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:19:16 Yav Faruk Çelik ne yapabilecek hemşerim, Hamdi Topçu THY'deki tüm süreçlerde Başbakan'dan full yetkilidir. Bu ülkede Hamdi Topçu'nun aldığı kararı Başbakan'dan başkası bozamaz, o da zaten bozmaz anlayın artık şunu. 2
  • Grev kırıcıları! 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:19:06 305 için greve gidildiğini sananlar iyi okuyun. "Ancak yapılan görüşmeler sonrası Türk Hava Yolları kanadının, dinlenme sürelerini de kapsayan idari maddeler, geçtiğimiz yıl işten çıkartılan 305 kişi ve maaş artışları konusunda geri adım atmadığı öğrenildi." 2
  • GREVVV 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:18:36 BİR GREV HALLEDER HERŞEYİ,,USLANMAYANIN HAKKI KÖTEKTİR,,SİZ VERMESENİZ BİZ HAKKIMIZI ALMAYI BİLİRİZ,,ÇOĞUNLUK BİZİZ, KORKMUYORUZ, GÜÇLÜYÜZ, HAKLIYIZ,,HAMDİ TOPÇU GİTMEDİLCE UÇUCULARA RAHAT YOK,,SON ŞANSINIZ,,ÇALIŞMA ŞARTLARINIZI DÜŞÜNÜN ONA GÖRE KARAR VERİN,,HADİ BİSMİLLAH,,SÖZ BİTTİ,, 1
  • ertelensin 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:18:00 Bakanlar Kurulu şu grevi yaz sonuna ertelese de hepimiz rahat bir nefes alsak. Önceki sözleşmeler zaten 1.5 sene geç yapılıyordu,varsın bu da öyle olsun,kafamız rahat olsun. 6
  • Ç@RŞI GREVDE 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:17:59 İKİ GELİYOOOR İKİ YALELE YAALELE!!!!!!!!!!!!!!! 1
  • isim 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:17:11 greve EVET diyoruz.... 1
  • HANI 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:15:16 CHP'li Süleyman Çelebi aracılığıyla gerçekleşen görüşmede THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu ve Hava-İş Sendikası Genel Başkanı Atilay çözüm için masaya oturdu. Ancak yapılan görüşmeler sonrası Türk Hava Yolları kanadının, dinlenme sürelerini de kapsayan idari maddeler, geçtiğimiz yıl işten çıkartılan 305 kişi ve maaş artışları konusunda geri adım atmadığı öğrenildi. MAAŞ ARTISI YAPACAGINI DUYURDU HANI SADECE 305 KISI IDI SORUN YAPILAN NIYE VERILEN SOZLER DAHA GUN GECMEDEN TUTULMAZKIIIII YAZIKLAR OLSUN... 1
  • Tek gerekçe 305 mi? 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:15:16 - Prosedürlerin işverence tek taraflı ve keyfice yayınlanması ve değiştirilmemesi için sendikanın onayının alınması - Ceza ya da aksaklıklar kesinleşmeden ücret kesintisi yapılamaması - Hastalık raporlarının işten çıkarma için bir neden oluşturamayacağı - RM görevlerinin ayda 4 tane ile sınırlandırılması - ER dinlenme sürelerinin minimum 36 saat olarak düzenlenmesi - İlave ekip ve tam ekip sayılarının yeniden ve açık şekilde belirlenmesi - Dinlenme sürelerinin boş günlerden net şekilde ayrılması - Azami uçuş görev sürelerinin kısıtlanması - Ev nöbetlerinin mesaiden sayılması - Art arda iki gece uçuşu planlanmasının engellenmesi - Eski part time, belirli süreli çalışanların çalıştıkları sürelerin şirket kıdemine eklenerek ücret intibaklarının yapılması, yeni toplu iş sözleşmesindeki öne çıkan talepler. 1
  • geri adım atmayın 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:15:01 gördüğünüz gibi tutuştular. kesinlikle geri adım atılmasın. grev yapılsın ki bu zorba yöneticiler boylarının ölçüsünü alsınlar... 1
  • K/A 13 Mayıs 2013, Pazartesi 18:14:24 Aynen dediğim gibi oldu.. 0