GÖKÇEN HAVACILIK PİLOT ADAYLARINA KAPILARINI AÇTI

    Çok beğenilenler

  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 00:34:51 hic bisey olmadiysaniz pilotta olamazsiniz 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 14:53:33 Eğitim kaç para??? 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 13 Ekim 2011, Perşembe 10:28:58 peki, ingilizce seviyeniz ve tahsil durumunuz nedir ve type eğitimi aldınız mı ? 0
  • Misafir 12 Ekim 2011, Çarşamba 09:54:07 Arkadaşlar yapılan negatif yorumların hepsi ne yazık ki doğrudur. Ben atpl lisansı olan bir pilotum. Bir süre önce mezun oldum ve aylardır işsizim. Bu durum beni maddi ve manevi sıkıntıya sokmakta. Pilotum ama günlük işler yaparak harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum. Şu an itibariyle sektör hakkındaki bildiklerimle tekrar sıfırdan bu işin başında olsaydım. Kesinlikle başlamazdım. Lütfen bu ticari kaygılarla gözü dönmüş olan uçuş okullarının oyununa gelip hayallerinizi ve paranızı yakmayın. Evet iyi bir meslek sahibi olma hayaliniz var. Fakat işin içeriği hiç de size gösterilen gibi değil. Tamamen olumsuzluklarla ve çok ciddi parasal harcamalarla dolu bir süreçten bahsediyoruz ve sonunda işsiz kalma ihtimaliniztorpiliniz yok ise%95 Saygılarımla 0
  • Misafir 10 Ekim 2011, Pazartesi 20:45:16 cevabınız için teşekkür ederim...çok haklısınız bencede o kadar para riske atılmaz...bu ülkede amca dayı baba torpilleri döndüğü sürece çookk şeyler kaybederiz çookkkk 0
  • Misafir 10 Ekim 2011, Pazartesi 18:21:18 yani sonuçda elini veren kolunu kaptırır durumu vardır bu uçuş egitimi işinde 100 bin euro harcarsınız bir şirkete gidersiniz yüzünüze bile bakmazlar. çok ihtiyaçları olucakta size işe alcaklar durum şimdilik budur ve daha da kötüye gidicegi kesin gibi ... 0
  • Misafir 10 Ekim 2011, Pazartesi 18:18:21 şimdi uçuş okulları para tuzagı demek haksızlık olur ama şu gerçek bu işin içine girmeden tam anlamı ile ögrenemezsiniz işte sorunda tam bu noktada başlar ppl safhasına bi şekilde gelirsiniz sınavlarıda bi şekilde halledersiniz diyelim ama o kadar para ve emek den sonra aradıgınızı bulmanız çok zor çünkü sektörün çok problemi var ben şimdiki aklım olsa girmezdim bu para ile dünyanın her yerinde çok kaliteli üniversite egitimi alınır. 0
  • Misafir 10 Ekim 2011, Pazartesi 00:56:37 thk öğrencilerini kibarca misafirhaneden kovmak için misafirhane ücretlerine %100 zam yapıyor. 0
  • Misafir 09 Ekim 2011, Pazar 13:36:34 siz iş bulabildinizmi acaba? bize bilği verebilirmisiniz? bu tip uçuş okulları yazıldığı gibi para tuzağımı acaba? bende bu okullardan birine yazılacağım...lütfen bizi aydınlatın 0
  • Misafir 09 Ekim 2011, Pazar 12:45:28 iş bulma konusunda eski mezunlarla görüşün bişeyleri netleştirmek isterseniz sonuç da numaraları var herkeste iyi şeyler de söylerler kötüde ama benim söyleyeciğim çok para harcamanınız ve sabır göstermeniz lazım şansınızda varsa olur ama oran %50 hesabınızı ona göre yapın. 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 17:29:48 Arkadaslar siz kendi numaranizi yada isminizi yazin onlar sizi arasinlar? Belki burada mezun olan pilotlrin isimlerini aciklamak istemezler. Burada kimse birbirine hakaret etmiyor sadece yorum yapiliyor... Benim tanidigim 3 kisiden sadece biri pilot digerleri halen daha acikda. Iclerini bilemem ondan neden biri girebildi digerleri giremedi bilemem ama giren arkadasimin ne babasi pilot nede dayisi saglam. Cocuk yurt disinda master yapti ve suanda Etihad havayollarinda F/O olarak ucuyor. Diger arkadaslar ise 8 aydir issizler. 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 17:25:07 Ben o arkadasin dediklerinde kotu birsey gormuyorum ve siz neden parliyorsunuz? Orada kisisel bir tercihdir diyor ve bencede. Sana kursa baslarken is garantisi yok deniliyor. Bende bas vurmak istedim ve arastirdim ama ise girme oranin cok dusuk. Yok diye birsey yok ama malesef cok dusuk. Alinacak pilotlarin babalari pilotsa oncelik taniniyordur bunu bende biliyorum bu turkiyede olan bir durum. Sadece sunu merak ettim ucan turk pilotlarin hepsinin mi babasi pilot yada arkasi saglam? Evet tanidik varsa ise girme olayin kolaylasir ama yoksa cok zor ama bence imkansiz degil... Mezun olan pilotlar yorum yapsa yada onlarin goruslerini alabilsek aslinda cok daha yardimci olabilir... Adaylara cok iyi arastirin ve pilotlarla gorusun derim... 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 15:40:55 arkadaşım eğer burada yazılanlar konusuda kafanda hala sorunlar varsa ver tel numaranı sana bu işi içinde olup işsiz gezen arkadaşlarla görüştürelim...çok acı ama gerçekler bunlar...bir nasihat bin musibetten iyidir derler 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 14:58:24 buraya pilot olmak isteyipte olamamış birkaç kişi sırf kötülük olsun diyemi yorum yapıyor, yoksa bu insanların söyledikleri gerçekten doğrumu bilmiyorum. ama pilot olmak için yanıp tutşan bir üniversite öğrencisi olarak bütün umutlarımı yerle bir edebiliyorsunuz. eğer yapılmaya çalışsan buysa bu çok yanlış sonuçta herkes pilot olamaz bu benim içinde geçerli. ancak söyledikleriniz doğruysa ve ben bunu acı tecrübeler sonucu öğrenirsem dünyam başıma yıkılır. Allah bana ve benim gibilere yardım etsin. iyi günler, iyi çalışmalar. 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 14:42:20 aman sivil pilotlar gelsin asker pilotların geldiği her yerede ya zemin altından döküman çıkar yada irilerinin kuyusunu kazarlar sonrada içine kendileri düşerler....sivil her zaman iyidir 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 14:30:40 öncelikle gökçen işi iyice ticarete dökmüş çok adam işsiz ha bulan var falan diyecekler ama hepsi parasını ödemiştir de girmiştir arada birkaç torpilli vardır onları örnek gösterirler zaten buraya ilan vermeleri için talep sorunu yaşıyorlar demek ki 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 13:56:38 THY tüm kritik yerlere sivil pilotlar gelmeye başladı ve asker pilotların daha önceki THY deki kaza geçmişlerinden dolayı askei pilotlara kapı kapandı.Ama dikkat et de Ali Sabancı M.Yazıcıoğlu kazasından içeri alınmasın.Sonra fikirleri değişebilir pekala. 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 13:51:20 Valla arkadaş , THY akademiye girebilirsem girerim.Arkadaşlardan duyuyorum tüm uçuş okulları söğüşleme makinesi gibi sadece kazanacakları paraya bakıyorlarmış.Bir tek THY akademi de işiniz garanti.Orası da torpil istiyor ama şansımı denerim.Olmuyorsa da bu uçuş okullarına para kaptıracak kadar zengin değilim. 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 13:43:35 Ustam iyi hoş söylemişsin de benim babam da senin gibi teknisyen ve bizim evde de havacılık muhabbeti eksik olmaz ancak pilot çocukları kadar başvurularda neden o kadar şansımız olmuyor?Demek ki olay havacılık kültürü içinde yetişmek değil, bir zümreye mensup olmakla açıklanabilir. 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 12:22:59 Aslında bu konuya bir açıklık getirmek istedim; Havayollarında tandığınız var ise veya 'Baba' iş bulmanız konusunda elbetteki size yardımcı olacaktır. Ancak birşey daha söylemek istiyorum, şu anda uçuş okullarında eğitim alan öğrencilerin %60 ı sadece para için seçenler.İşe girme oranlarında baktığımız geriye kalan %40 yani (tanıdığı veya bu iş için gerçekten isteyerek yapanlar) hepsi hak ettiği yerdedir. Yani arkadaşlar sonuç olarak bu işi gerçekten 'Havacılık' olduğu için istiyorsanız ozaman çok fazla düşünmeden başlayın derim. Elbet hak ettiğiniz yere geleceksinizdir!Son olarak ta babası pilot olanları da boşa atmayın onlar doğdukları günden itibaren her an havacılık muhabbeti olan ortamlarda büyüyorlar.Teknisyn 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 12:02:46 American Airlines ın batması konuşuluyor siz ise yabancı pilotların Türkiye den gitmesini hala konuşuyorsunuz.Kusura bakmayın ama o kapı bir kere açılmış arkası artarak gelecek.Zamanında Türk pilotları JFK de ve diğer olaylarda alınlarının akı ile çıkmış olsalardı , Türkiye yabancı pilot ödününü vermezdi.A340 JFK de pistten çıktığında THY nin ABD'de uçma yetkisinin alınması dedikodu olarak konuşuluyordu.Ne oldu da o yetki iptali olmadı?Yabancı pilotlar sağolsun , tüm yabancı havacılık otoriteleri artık Türk bayraklı uçaklara kendi pilotları da uçtukları için SEMPATİ ile bakıyorlar.SHGM ne yapıyor? Sadece BAKIYOR. 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 11:24:31 30.000 eu pilot olarak uçmaya devam etmenin de garantisi değil. 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 11:17:10 Yabancı pilotlar ayrılmayacak aksine artacak.AB nin ABD nin bu ekonomisi ortada iken TİPTE 10.000 lerce saati olan pilotlar işsiz kalmaya devam edecek ;bırakın Türkiye dekilerin gitmesini , yabancı pilot sayısı artacak.Sen ve gürühun hala insanlara umut pompalamaya devam et, olan kredi çekip evini ipotek ettirenlere olacak.Sen mi ödeceksin işsiz kalanların ipotek borcunu da çıkmışın ortya ahkam kesiyorsun. 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 11:05:41 iyi bir universiteden mezun degilseniz,ingilizceniz yoksa veya kotuyse bu ise kalkismayin.sayisal bilimlere egilimi olanlar sinavlari kolay yapacaklar digerleri biraz fazla calisacaklardir fakat yer dersleri muhendislikle felan kiyas edilecek zorlukta degil; kolay yani.Is bulmaya gelince; bahsedilen zorluklar dogru ,line icin buyuk ihtimalle para gerekir, type aldiginizda is bulma ihtimaliniz daha yuksek.fakat tum bunlara ragmen is bulamama ihtimaliniz var. 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 10:59:27 yabanci pilotlar yasin shgm yi arkadaslar türkiye disinda okadar türk kökenli vatandaslarimiz var bunlara neden kapilar acilmiyor? ya devlet olarak cikar kararini al ise atp veya cpl var ise ile JAR koclarim siz resmen ingilizin oyununa geldiniz.Avupa gülüyor size 0
  • Misafir 08 Ekim 2011, Cumartesi 02:54:01 Evet arkadaşlar aslında sektör doydu ama neden doydu,şirketteki yabancı pilot larıın çalıştırılmasından dolayı doydu.Yabancı pilotlar havayollarından ayrılsalar bakın neler oluyor: 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 23:31:04 Sizin ailenin torpili sağlam veya dur tahmin edeyim bu arkadaşların babalarıda kaptan ne dersin? 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 23:28:27 bence tek suçlu ayjet.. 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 23:25:02 Ortalık işsiz pilotla dolu sakın böyle bir hataya düşmeyin yabancı pilotlar gitmedikçe sektör normale dönmez yazık olur emeklerinize 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 23:11:15 thy haricinde tip eğitimi karşılayan havayolu kalmadı arkadaşlar..onur air 35 bin, pegasus 27 bin ve sunexpress 30 bin euro istiyor..corendon sadece line eğitimi veriyor orası içinde tip eğimi alıp gitmeniz gerekiyor..sky bildiğim kadarıyla hava kuvvetlerinden ayrılaları alıyor şimdilik..ileride ne olur bilemem ama onlarda 25 bin euro istiyordu yanlış hatırlamıyorsam...atlasla ilgili net bir bilgim yok ama onlarda ücret alıyolar ve herkesi almıyolar nedense(!) thy haricinde tip eğitimi ücret i vermden linea başlayabileceğinizhavayolu kalmadı artık..ewet şu an için alım yapiyolar ama ortalama 30 bin euroyu daha gözden çıkarmak lazım.. 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 23:08:00 Sun ekspress 'e f/o olarak basvurdum ama hala cevap yok acaba alımlar bittimi ya haberi olan varmı çok rica etsem yazarmısınız? cok tesekurler 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 21:41:32 yahu ben Sun express'e 3600 saatim ile basvurdum hala bir cevap yok haberi olan varmı arkadaşlar? bittimi alımlar acaba? 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 21:36:45 Yorumlara güldüğünü söyleyen arkadaş, sen kesinlikle bu işten para kazanacaklardan birisin kesin!! Benim geçen Sene AĞUSTOS'ta THY ye giren arkadaşım daha YENI base Chek e girdi.. Sunexpress ve Onur Air.. yazmıyorum bile.. Sen nasıl bir hain bir adamsın kardeşim.. İnsanları yalan yere umutlandırıyorsun?? Erkeksen yaz adını buraya!!! Hadi ??!! Senin gibiler yüzünden umuduna yatırım yapıp borç içinde başka işlere yönelenler var.. Ya da Sen Babanın parasıyla dans edenlerdensindir kesin!! Ama adam olmadığın kesin!! Aksini iddia ediyorsan da yaz adını ver numaranı herkes arasın bilgi alsın senden.. madem bu kadar kolay, bizlere de yardım et.. Burası öğüt köşesi değil, burası insanların birbirlerini doğru yönlendirdikleri bir site.. Bozma.. Y 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 21:18:34 Allah yollarını açık etsin, şirketlerimize de hiç sıkıntı vermesi. Unutmamak lazım ki, HERKES SEÇİMLERİNİ YAŞAR. 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 21:15:23 yalancının? sallama fazla fırlar gidersin.... 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 20:25:09 Hangi sektörde iş garantisi söz konusu bunu betimleyerek başlarmısınız iş garantisi yok diye bu meslekte... Eğitim ücretlendirmesi oldukça dolgun günümüz şartlarında olsa dahi normal bir vakıf üniversitesinde 0 (sıfır) maliyetli eğitimlere istenilen paraları düşünelim... Oldukça zorlu bir eğitim süreci söz konusu (ki 4 yıllık bir mühendislik için çalıştığını ki daha fazlasını 1.5sened çalışıyosun) bunu alnının akıyla yapılması gerektiği şekilde yapan herkesin iyi yerlerde olduğunu gayet net görüyorum ben... Retake'lere kalırsan, 4 yıllık iyi bir mezuniyetin yoksa, dilin kıtsa, disiplinli değilsen, pasifsen, uçuşun iyi değilse, yeterli bilgi birikimine sahip değilsen tabiki açıkta kalırsın... Bu şartlar baştan üstüne basıla basıla söyleniyo 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 20:23:42 arkadaşlar gökçenden eğitim alıp 2 yıldır işsiz gezen arkadaşlarım var...yine gençlerin hayallerini sömürmek için kurulmuş bir kumpas..piyasa gün geçtikçe işsiz pilotlarla doluyor...bakın sadece atpl ile iş bitmiyor.bu işin en basit kısmı..eğer babanız kaptan değilse inanın kapınıza haciz memuru gelince ne olduğunu anlarsınız...akıllı olun bu oyuna gelmeyin...umut tacirlerini kınıyorum 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 19:38:31 Uyduruktan yorum yazdığın o kadar belli ki. Palavra armişsin. Yardımcı pilot diye bir tabir de yoktur. Önce bunu öğren. İs yok iissss. Anlamıyor musunuz. Sektör şişti. Pilotlar işsiz. Zorlamayın bosuna. Sen o iki kuzenin adını yaz ben sama işsiz 10 arkadaşımın ismini yazıcam buraya. Belgelerle konuşalım. Uydurma 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 19:30:02 Arkadaşlar bu iş geleceğin mesleği, buradan cebinde bu iş için ayıracak parası olmayan bir kaç kişi dikkatli okuyun birkaç kişi sürekli yorum yapıp milletin kafasını karıştırmaya çalışıyor. Pilot olupta işssiz kalan yok.. Duymadımda.. Kesinlikle herkez bir iş buluyor. Ama işte bizim milletimiz kendisi ulaşamayınca başkasınında miğdesini bulandırmakta üstüne yok.Bakın yorum yapanların IP numaralarını araştırın 1 kişi farklı tarzlarda 3 yada 5 mesaj atıyor.. :)) 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 19:22:04 Akıllı olan hava yolu şirketi kadrosunu öncelikle hava kuvvetlerinin tecrübeli pilotlariyla doldurur... Zaten Ali Sabancı'da boyle yapıyor...:) 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 19:02:33 1 tane yeni alinan ucak icin 5 kaptan 5 ikinci pilot alinir.Kaptanlar yabanci ulkelerden bulunuyor bolca buna gore hesap ortada.Ancak 1000 ucak alinsa issizlere gun dogar 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 18:23:16 Yol yakınken geri dönün.. 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 18:09:13 Bazi arkadaslari cok iyi anliyorum, o kadar para verip is garantisi yok vs gibi. Evet haklisiniz ona yorumum yok ama is bulamazsin diyenlere de cok guluyorum. Benim kuzenim THYlarina gecen sene bas vurdu ve suanda yardimci pilot olarak gorev aliyor. Diger kuzenim onur Airde yardimci pilot ve bir arkadasim 5 ay once Sun express havayollarina bas vurdu ve suanda orada yardimci pilot olarak gorev aliyor. THYlarindaki kuzenim yurt disindan diger ikiside THKundan mezun oldukdan sonra girdiler. Suanda Sunexpress havayollari pilot alimi yapiyor vede diger firmalarda ara ara aliyorlar. Bu kisisel bir gorus saygi gosteririm ama birseye yorum yaparkende bilincli olmak lazim. 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 18:08:26 Geleceğin işsiz aynı zamanda gırtlağına kadar borca batmış pilotlarına söğüşlenmek için çağrı. 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 17:04:02 Artik Turkiyede alacaginiz egitimin sonunda issiz kalmak kaderiniz arkadaslar,binlerce saat havayolu ucusu olan pilotlar bile issizken sizin sansiniz bile yok malesef ,bu islere girerken iyi arastirin her soylenene inanmayin,sektor doydu ve paraniz bosa gider benden soylemesi 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 16:54:29 Yüksek maliyetlerle alınan bir eğitim ve sonrasında iş garantisi yok. Lisansımı aldıktan sonra sisteme girebilmek için 5 yıl beklemem gerekti. O arada diğer mesleğimi yaptım ve geçimimi sağlıyabildim. Bu işe girecek arkadaşlar bunu göze almalı. Zevkli ve getirisi iyi olan bir meslek ama lisansı almakta iş bitmiyor. İş bulmak ve type rating almak işin ikinci ve önemli biir safhası. Şu an piyasa belli bir doygunluğa ulaşmış durumda, dolayısıyla FO arayan şirket sayısı düşük. Yurtdışından yabancı pilot getirip uçumak çoğu şirket için daha kolay ve ucuza geliyor. Bu da TR'de lisansı olup iş bulamayan bir kitle yaratıyor. Devlet büyüklerimiz gerçek milliyetçilik gösterip TC vatandaşının haklarını korumadıkça, öncelik vermedikçe iş bulmak zor. 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 15:59:45 line eğitimim de var 750 saat tipte uçuşum da ama hala işsizim... tek fark babam kaptan değil... 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 15:40:17 benim bildigim Avrupa'da bu isin rayici 100.000 Euro sonra bir ucuz havayoluna kapagi belki atarsiniz. Bunun icinde tip mip dahil. Varsa 100.000 Euro'un pilot olabilirsin. Is garantisi kimse veremez nasil versin? niye versin? Bu bir kisisel yatirim ve risk yonetimidir. Diyelim is garantisi verilde 3 sene sonra atilmayacagin ne malum? Devlet dairesi ki havayollari. Paran varsa egitimi al dunyanin en guzel seyi. Paran yoksa hiiic konusma. 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 15:38:28 pilot olmak istiyen genç arkadaşlarıma arkadaşlar şimdi internetten baktım 2012 şubat ayına kadar ayjet uçuş okulunda kayıtlar dolu mutlaka diğer okullardada durum aynıdır eğitim bedeli bankadan kredi kullanırsan 22500 tl +30000 yuro tip eğitimi sayın hamdi topçu bir televizyon kanalında thy nin elinde300 pilotadayının olduğunu bunlar eğitimleri ne devam ettiğini dışarıdan f/o pilot almayacaklarını söyledi böyle olunca diğer uçak şirketleri toplam kaçtane alır sonuç yüzlerce işşi z pilot lütfen özel okulların dolduruşuna gelmeyin hepiniz ünüversite mezunusunuz okula vereceğiniz paranın ufak bir kısmıyla dışarıda master yapın 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 15:35:49 Type Rating + Line Training olmadan ATPL sahibi bir hiçsiniz... Siz o makul dediğiniz fiyatlara bir 30.000EURO ve 6 ay daha ekleyin. Ondan sonra yorum yazın. Görüşmeye gittiğinizde eğitim sonrasından siz sormadıkça bahsetmezler. 18+6 = 24 AY 65.000USD+30.000EUR HESABINIZI BÖYLE YAPIN ! ! ! 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 15:32:40 2012 Temmuz ayından önce sizi okula ders için alamıyorlar çünkü 2012 temmuz ayına kadar tüm kontenjan dolu !! Ben şahsen merak ediyorum taaaa 9 ay sonraki sınıfın bile kontenjanı dolduysa bu kadar pilot nasıl olucakta iş bulacak piyasada ? Bu kadar insanın emeği parası ne olacak ? Pilot üretme makinesi gibiler her ay yeni sınıf açıyorlar..Kim verecek bunların hesabını bu gençlere biri bana bunu açıklasın... 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 15:32:40 2012 Temmuz ayından önce sizi okula ders için alamıyorlar çünkü 2012 temmuz ayına kadar tüm kontenjan dolu !! Ben şahsen merak ediyorum taaaa 9 ay sonraki sınıfın bile kontenjanı dolduysa bu kadar pilot nasıl olucakta iş bulacak piyasada ? Bu kadar insanın emeği parası ne olacak ? Pilot üretme makinesi gibiler her ay yeni sınıf açıyorlar..Kim verecek bunların hesabını bu gençlere biri bana bunu açıklasın... 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 15:12:02 bende kariyerimi pilotluk mesleğinde sürdürmek istiyordum, iş bulma oranı yada diğer konularda gökçen havacılık uçuş okulu yetkilileri sorularımı yönelttiğimde o kadar ilgiliydiler ki sorularıma, aklımdaki soru işaretlerinin hepsini giderdiler.... 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 15:03:24 Bende geçenlerde görüşmeye gittim.ordaki eğitim şartları çok olumlu geldi bana fiyatıda diğer uçuş okullarına göre daha uygun.. 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 15:02:52 Ve eğitimden sonra? Gerçekten bu kadar paraya değiyor mu? Gerçekten bu sektörde iş bulmak kolay mı? 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 15:01:43 adanada okul açılacagını duydum gökçen havacılıgın doğrumu acaba 0
  • Misafir 07 Ekim 2011, Cuma 14:58:38 Ben THK uçuş okulları ile göürşmüştüm ,eğitim ücreti 66,500 dolarmış... kitap ve kıyafetlerle birlikte... 0