Flydubai uçağı düştü

    Çok beğenilenler

  • thy kaptan 19 Mart 2016, Cumartesi 10:17:22 Her divertten sonra diğer şirketler inmiş biz inemedik diye uçakta cıngar çıkaran cahil yolcular, bu haberi iyi okuyun.Bizim de çoluğumuz çocuğumuz var , elbette canımızı sokakta bulmadık.Bizler aldığımız eğitimin ve şirket standartlarımızın gerekliliklerini yapıyoruz.Kavga çıkarıp uçaktan inmeye kalkanlara bakıyosunuz çoğu bizden maalesef.Çok üzüldüm.Allah rahmet eylesin.Umarım tekrarı yaşanmaz.Sebepleri de biran evvel ortaya çıkar da alınması gereken dersleri bizler de dahil alırız. 7
    • Kesin 19 Mart 2016, Cumartesi 10:43:43 Kesin kaptansindir. Tamam ego tatmin oldu. Super. 67
    • Yaziiikkk 19 Mart 2016, Cumartesi 11:36:10 Yolcudan dayak da yiyorsundur sen. Boyle bi mecrada agladigina gore. Ayrica evet cok pimpiriklisiniz sayin thy kaptani. Sadece bu kış en az 50 tk ucusu bulurum diger sirketlerin indigi yere inemeyen. 47
    • Kesin'e cevap 19 Mart 2016, Cumartesi 11:39:48 Ego dan bahsederken , kendi ezikliğini dışa vurmuşun haberin bile yok." İnsan öldüğünde, asıl acı geride kalan yakınları yaşar.Aptallar için de durum aynıdır." İmza: Sade Vatandaş. 3
    • 737ci 19 Mart 2016, Cumartesi 14:47:46 havacılık bu uçakda düşer insanda ölür yapıcak bişey yok korkan varsa at arabasıyla devam 3
    • captain 19 Mart 2016, Cumartesi 16:47:28 yapacak bir şey yok sevgili meslektaşım, bak aynı aklı evveller gelmiş "sen dayak da yiyorsundur", "herkes iniyor thy inemiyor" minvalinde gelmiş yorum yazıyor hala, bu tür evrimini tamamlayamamışların evrilmesini beklemeye ömrümüz yetmeyeceğinden bunlarla yaşamayı öğreneceğiz, baktık olmuyor kural dışı yolcu olarak tekmeyi vurup uçaktan atacağız 3
    • Kaptan 20 Mart 2016, Pazar 16:03:04 Dostum, sen rahat ol, 75 begeni var, 5 tane de mental retardelerin begenmemesi var zaten, onlarin da yorumlari ve toplumsal seviyeleri pacalarindan akiyor. Emegine saglik, emniyetli ucuslar! 2
    • Duygusal 20 Mart 2016, Pazar 18:17:45 Hem onca para alıp hemde bir çoğunun başarılı olduğu operasyonlarda, başarısızlığı nasıl kendine kalkan yapabiliyorsun, biz de onu anlamakta zorlanıyoruz THY Kaptanı. Ne ala dünya, paraları cukkaya indir, ama inişlerde paçana doldur. Duygusallığı profesyonellikle karıştırmışsın. 5
    • Monşer 20 Mart 2016, Pazar 18:27:18 Mental Retarde!!! Güzel Türkçemizde kelime mi kalmadı da aklın sıra yabancı kelimelerle meramını anlatmaya çalışmışsın. Komikliği geçmiş Soytarılık yolunda ilerliyorsunuz Monşer (Monsieur yazılır Monşer okunur) Ayrıca THY nin kaza yapmaya hassas hale gelmiş olmasını kendi çıkarları için kullanan kurnazlar ayrı bir inceleme konusudur. 2
  • Kabin Amiri... 19 Mart 2016, Cumartesi 14:28:21 Yorumları okuyorumda. Aklım almıyor. Bu nasıl bir terbiyesizlik! İnsanlar ölmüş gitmiş.. Bu mu sizin bilginiz vizyonunuz.. Nelerle bağdaştırmışsınız.. İşte bu cahillik ön yargı bu ülkeyi hep geride bırakmıştır..birgün o uçaklardan birinde bir yakınınız olmayacağı ne malum. 3 arkadaşım o şirkette uçuyor. Birinden hala haber alamadım. Lütfen saygı gösterin.. Ama biz zaten herşeye fikrimiz var ama bilgimiz yok olan insanlarız..yorumlardan çok açık ve net anlayabiliyorum. Birde uçakta sizin gibilerle uğraşıyoruz. Yok neden inemedik! yok neden tur atıyoruz! Neden geç kaldınız vs.. 4
    • ucan-memeliye 19 Mart 2016, Cumartesi 15:08:10 Tabii bizle ugrasicaksin,adamin asabini bozma tamam mi haa.. 28
    • lafa bak. 19 Mart 2016, Cumartesi 15:08:39 Ya git isine..Ugrasmayalim seninle..O kadar para aliyorsun,calis kole gibi. 42
    • Tarafsız 19 Mart 2016, Cumartesi 15:43:05 Siz de çalışın siz de alın o parayı. Herkes takmış paraya. Sanki uçağı inderebilseler indirmeyecekler. Zaten herkes işi bitse de evine gitse diye bakarken çalışanlara sitem etmeniz anlamsız. Türk milleti olarak çok aceleciyiz ve hep bu yüzden trafik kazaları meydana geliyor. 5dk 10dk 30dk geç git ama sağ salim git gideceğin yere. Bu yüzden pilotları yada kabin memurlarını da suçlamayın. Eğer bu kadar önemliyse geç gitmek daha hızlı gitmek istiyorsanız bir daha o şirketi boykot ederek o şirketle uçmazsınız ve şikayet edersiniz hakkınızı ararsınız. Sadece durumu suistimal etmeye çalışan bazı şirketlerin yöneticilerine tepkinizi gösterin. 2
    • 737ci 19 Mart 2016, Cumartesi 15:53:25 korkuyorsun sanırım havacılık cesaret işidir kardeşşşşş 5
    • Kazanc 19 Mart 2016, Cumartesi 15:54:43 Senden fazla kazaniyorum haklsn :)) 4
    • Tarafsız 19 Mart 2016, Cumartesi 16:40:13 Havacılık cesaretten ziyade güvenlik işidir 737ci eğer havacıysanız bunu bilirsiniz bilmiyorsanız havacı olamamışsınız demektir. Daha fazla kazanan arkadaş inşallah siz de ben de ve herkes inşallah daha fazla kazanır :) 1
    • 737ci ye 19 Mart 2016, Cumartesi 16:45:16 Çok cesaretliysen git asker ol da o zaman görelim cesaretini. Uçak uçurmakla cesaretin alakası yok. Kafanın üzerinden mermi akmıyor. işin riskli ama cesaret gibi ibare kullanman kime göre. Bende yamaç ve paraşütle atlıyorum hangimiz daha cesaretliyiz???? 8
    • para mevzusu 20 Mart 2016, Pazar 15:49:02 Ben sana maasimin yarisini vereyim bissküvit, olur mu? 0
    • Tarafsıza 20 Mart 2016, Pazar 18:29:44 Konunun uçağı indirip indirememek ile bir alakası yoktur. 20.000 saatten fazla uçuşu olup ta kaza yapan pilota bunca uçuşu var ama uçağı indireniyor mu diyeceksiniz? Çelişki... 0
  • Tüm yorumlar

  • Esra 21 Mart 2016, Pazartesi 16:46:05 herkezin basi sagolsun 0
  • URRR 20 Mart 2016, Pazar 18:37:27 Rostov Na Donu Meydan irtifası 282 feet. Minimum sektör irtifası 2300 feet, karar irtifası 440 feet. Nasıl oluyor da 4000 feet irtifadan 10 saniyede yere çakılabiliyor, anlayamadık. Serbest düşüşte bile daha uzun sürer. 0
    • microburst 21 Mart 2016, Pazartesi 01:33:37 ruzgar kaymasi dedigimiz olay 0
  • Yuhhh 20 Mart 2016, Pazar 01:20:34 Gerçekten yuh.kadın kız muhabbeti yapan yaratıklar.sizinde birgün karınız kızınız ananız bacınız böle ağıza düşerse iyimi olur.ülkenin her tarafında bomba patlıyor.trende otobüste vapurda mesela.onlar ne yapıyor olurdu?biraz empati yapın empati.gerçi yitip giden Canların arkasından böle konuşan yaratıklara empati yapın demek benim cahilliğim.umarım hakettiğinizi yaşarsınız. 2
  • Android Uygulaması 19 Mart 2016, Cumartesi 23:09:31 Yorumlari gorunce no comment nasil cikmis anladim. 1
  • Geçmiş olsun 19 Mart 2016, Cumartesi 22:53:12 Çok üzücü gerçekten. Eklemek istediğim birşey var. Burada meslektaşlarımız dışında kimse havacılık uzmanı değil zaten. İnsanların da kazanın nedenleri hakkında düşündükleri var ve burada paylaşmak istiyorlar. Saygı göstermek gerekli diye düşünüyorum. Emniyetli uçuşlar. 0
  • TOKMAK 19 Mart 2016, Cumartesi 22:38:22 Yorumları okuyunca dehşete düştüm .Bu yorumları yazanlarla aynı milleti paylaşmaktan hicap duyuyorum , yazıklar olsun sizlere !!! böylesine üzüntü verici bir olayda yazılan yorumlara bakın ... Editörden ricam her yazılan yoruma da yer vermemesi. Lütfen yazılanları iyi okuyup yayınlayınız !!! 2
  • yanlis,dusus. 19 Mart 2016, Cumartesi 15:17:25 Pilot bye-bye diyip ucagi yere cakmasin? Bari rostovun havalimaninin icine direkt caksaydi..Nasil olsa Putin denen irkci .. Turk insaat sirketlerine proje vermiyordu,ve Rostov havalimani projeside vardi icinde.. 28
    • isim ? 19 Mart 2016, Cumartesi 22:13:47 Sen nasıl bir malukatsın ki bu kadar bencil olabiliyorsun ölen insanları düşün ve beynini kullanmayı dene. İnsan dışı malukat. 3
    • 20 Mart 2016, Pazar 18:30:47 Nasssı yani? 0
  • Yazik 19 Mart 2016, Cumartesi 15:14:16 Olan 33 bayana oldu.Bu ulkede zaten Turk bayanlarindan cekiyoruz,tam Rusya ile bayan takasi yapalim derken,33 tane bayanin bu sekilde can vermesi....Rus kizlari nimettir bir Turk erkeginin kutsal gorevi. 39
    • Evet 20 Mart 2016, Pazar 01:23:42 Çok yazık.baban seni israf etmiş.kazara oluşmuşsun. 0
    • kazara olusan insansi 20 Mart 2016, Pazar 15:46:36 sen "kaza kursunu"nun vucut bulmus halisin. Her halinle tam manasiyla bir BAMYA oldugun acik. Eminim baban olacak adam sirf sen ona " baba " diyemeyesin diye senin telefonlarina bile cevap vermiyordur, sapik. 0
  • Muhtemel. 19 Mart 2016, Cumartesi 15:12:44 Bu ucagin ucus nedenleri dikkatsizlik..Belkide pilotun akli arkadaki esmer hostesdeydi.Belki klasik bizim yatilarda yaptigimiz gibi romantik bir kac tastisma yasandi...Neden olmasin..Ise konsantre meselesi bu. 29
  • Önce insan ! 19 Mart 2016, Cumartesi 12:49:42 Kazada insanlar vefat etmiş canlar gitmiş ve sırf siyasi yöneticilerin yaptıkları yanlışlardan dolayı ohh iyi olmuş dercesine yorum yapan akıldan yoksun insanlar. Azcık kulağınızı ve gözünüzü açın. 1. İnsan canı her şeyden önemlidir. İlk önce bunu bilin ona göre yorum yapın. 2. Bizim ülkede de gördüğünüz üzere son aylarda bazı kötü olaylar yaşanıyor bombalar patlıyor. Ohh iyi oluyor değil mi??? Aldığımız bazı yanlış kararlardan dolayı suçu günahı olmayan insanlar vefat ediyor. Ama siz kalkmış bu olayların altına taziyelerinizi belirteceğinize saçma sapan yorumlar yazıyorsunuz. Devam edin böyle belki bir gün insanlığınızın farkına varırsınız. 1
  • emrah 19 Mart 2016, Cumartesi 12:46:14 Sondakika denen dingil orada atsa ohmu diyecektik halk var ne yani amerikada türkiyeye salak sizin ebyniniz milliyetçilik faşistliği ile dolu 0
    • yorum? 20 Mart 2016, Pazar 15:50:04 Turkce yazmadigin icin ne yorum yazacagini bilememistir insanlar. 0
  • Muhtemel sonuc 19 Mart 2016, Cumartesi 12:39:00 Kokpitten kadin sesleri gelmis deniliyor.Kesin rus yolculardan bir hatun ile .neden olmasin? Ornek :Trakya ucagi...Adana'daki.Kokpitteki pilot, Turk yavru hostesle fingir fingir) 41
    • Terbiyesiz! TK Kptn 19 Mart 2016, Cumartesi 14:29:53 O kazada uçak boştu ve ekipten biri kokpitte kalkmıştı zaman zaman ferry uçuşlarda kabinden arkadaşlar arka jump seatlerde iniş kalkış yapabilir..kalkmış nelerden bahsediyorsun sen! 2
    • sapik bamya 20 Mart 2016, Pazar 15:51:39 standart abazan birinden olma mezopotamyali sapik bir faresin. 0
  • Değişmek yok! 19 Mart 2016, Cumartesi 12:38:17 1,5 yıldır airport haber'i iş yoğunluğumdan dolayı takip edemiyorum fakat hiçbir şey değişmemiş. Görüyorum ki hala asker/sivil atışması devam ediyor. Yazık size! 3
    • kim atisiyor? 20 Mart 2016, Pazar 15:53:35 Hangi sirkette calistigi veya calismis oldugu belli olmayan, adini bile vermekten korkan, hatta kendi golgesinden bile korkan 3-5 tane ham karakterli sig insanlar kendilerini pilot diye tanitiyor sen de bu zokayi yutuyor musun? 1
  • İnsaf 19 Mart 2016, Cumartesi 12:21:32 Hakikaten insaf yahu size. Ne kadar manyak bir milletsiniz siz kan emici pislikler. İnsan ölmüş hala yok yüzde 50 yok rus hatun yok arap ... Utandım yemin ederim. 0
  • Utandım. 19 Mart 2016, Cumartesi 11:51:07 Yorumları okuyunca kendimden utandım. İnsanlık kalmamış bizde. Ruslara, Araplara iyi olmuş diyen kişiler insanlıktan nasibini almamış yaratıklar. Rusları, Arapları sevmesen bile insanlık bu mudur, masum insanların ölmesine sevinen nasıl bir insan olabilir. Yazıklar olsun. Kaza ile ilgili konuşabilmek için ortada hiçbir bilgi yokken sonuç çıkarmak mümkün olamaz. Gerçekler uçağın kontrolü kaybedilmiş ve kaza oluşmuş. Nasıl olduğu konusu uçuş ve ses kayıtları incelendikten sonra anlaşılabilir. 2
    • Mezuniyet 20 Mart 2016, Pazar 15:55:09 Senin fakulteden, Es.Si.Fakultesi, Yuksekten planorle ucus okulu, nasil, cakma 37ci? 0
  • 737ci 19 Mart 2016, Cumartesi 11:37:11 pilotlar nereden mezun olmuş bilen biliyo 9
    • 737 cpt 19 Mart 2016, Cumartesi 12:15:24 Bi laf söyleceğim ama terbiyem musade etmiyor. Anladın sen onu. 1
    • 737ci 19 Mart 2016, Cumartesi 14:39:40 sen anladın onu 6
  • Son dakika 19 Mart 2016, Cumartesi 11:33:21 Taksim'de bomba patlamis beyler,bayanlar..Siz ruslarla ugrasin.Yapilmasi gereken belli.Guneydoguya atom bombasi Suriye ve Iragi kapsayacak sekilde.. 4
  • off off 19 Mart 2016, Cumartesi 11:32:33 Yahu yapma be, gerçekten çok üzüldüm. off offf , ailelerin başları sağ olsun, keşke tekrar denemese idi. keşke farklı bir havayoluna inse idi. 3
  • yorumlara gel 19 Mart 2016, Cumartesi 11:30:33 İnsanlık nerede? 3
  • Rizeden 19 Mart 2016, Cumartesi 11:30:24 Bu ucagin direksiyonunda ben olacaktim ki , bu ucak ne dusmezdu , rus kizlarini yavrumlarim benim 25
    • tum rize 20 Mart 2016, Pazar 15:56:48 Allah'tan hala Rize'mde kafasi calisan 3-5 tane ampulkafa olmayan insanevladi var da senin gibi sapik bamyalari genelleyip Rizelileri gomdurmuyoruz. 0
  • kac kisi? 19 Mart 2016, Cumartesi 11:24:33 Ucagin icinde kac rus kizi var acaba? 32
  • Putin 19 Mart 2016, Cumartesi 11:17:55 Rusya'nin son zamanlarda dusen ucaklardan cektigi ne arkadas...:) 13
  • alper 19 Mart 2016, Cumartesi 11:17:12 Unutmayin ki, Ruslar bu olayi 1 gune unutur. Adamlari havalimaninda burada gorun,dunya umurlarinda mi?Beter olsunlar.... 14
    • .. 20 Mart 2016, Pazar 01:40:08 Rus mu öptü seni ? :) 0
  • 1905 19 Mart 2016, Cumartesi 11:14:53 Boeing'ler guvensiz..Bir kere daha anladik.Airbus olsa en azindan sarhos rus milleti olmemisti bugun.Neyse ruslar oldur oldur bitmez.. 26
  • maalesef 19 Mart 2016, Cumartesi 11:13:46 % 50 ve paralel yapinin getirdigi sonuclar.. 19
    • Boş 19 Mart 2016, Cumartesi 11:16:19 Ya boş boş konusmayın be kardeşim az sağduyulu olun yahu insan ölmüş burda insan hala yok %50 falan filan, her dakika troll troll yeter be 2
  • Boeing 19 Mart 2016, Cumartesi 11:12:50 Bogazlarda omzunda roketatarla gecen Rusya..Boyle canini alirlar canikom...Gecmis olsun diyemicem sahsen....rusca nasil : paka paka.. 18
  • crease 19 Mart 2016, Cumartesi 11:11:23 Yazik olmus..Neyse 3.dunya ulkeleri,beter olsunlar banane ne aman. 22
  • yarımdeli 19 Mart 2016, Cumartesi 11:09:47 microburst'e girmiş olabilir sanki. 1
  • pyre 19 Mart 2016, Cumartesi 11:08:03 arkadaşlar insanlığınızı unutmayın. 0
  • begum 19 Mart 2016, Cumartesi 11:04:08 Rusya'nin kaderi boyle..Ugursuz ulke. 8
  • banane 19 Mart 2016, Cumartesi 11:02:54 Ben bassagligi dilemiyorum IRKCI-FASIST Ruslara..Beter olsunlar. 26
    • katiliyorum... 19 Mart 2016, Cumartesi 11:18:19 yorumuna katiliyorum...son derece dogru. 13
    • Fasist 19 Mart 2016, Cumartesi 12:42:54 Senin yaptığın yorumda ırkçı ve faşist ne yapıcaz şimdi? 1
    • fırat 19 Mart 2016, Cumartesi 13:56:10 ölen insansa, ve böyle bir yorum yapıyorsanız, sizin insanlığınız da ölmüştür. 0
    • banane denmez! 19 Mart 2016, Cumartesi 21:44:59 o uçağın iniş yapmaya çalışırken düştüğü saatlerde thy ninde bir uçağı var istanbula divert eden düşen uçak oda olabilirdi 0
  • Kader 19 Mart 2016, Cumartesi 11:02:25 Bu ucagi Allah dusurdu. Rusya'da ucaklar dusen dusene.Turkiye bir yandan,Suriye'de helikopterler bir yandan.Masallah:) 22
  • XXX 19 Mart 2016, Cumartesi 11:01:01 DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ ŞEYE BAK İNSANLAR ÖLMÜŞ CANLAR GİTMİŞ SİYASİ POLİTİKA İZLİYORSUNUZ 1
  • THY 19 Mart 2016, Cumartesi 10:53:09 Flydubai emirates in şirketi. Bu kaza THY ye yarayacak. Yabancı haber sitelerine baktım hiç emirates adı bild geçmiyor. Allah korusun Anadolujet yapsaydı direk THY uçağı diye haber yaparlardı. 15
    • Anadolujet 19 Mart 2016, Cumartesi 11:13:21 Anadolujet jet diye bir firma yok Allah korusun öyle birşey olsa tabii ki THY diyecek. Milliyetçilik iyi ama atmadan önce bir bakmak gerek. 4
    • cani ve sapik zihniyet 20 Mart 2016, Pazar 15:59:45 Sapik. Bir elim kaza, sanirsin ki yolculari baska havayollarina mi kaydiracak? Boylesi bir mutalaayi yapabilmek bile kandan para/oy cikarma cabasidir, ki bu da ampulkafalarin isidir. 0
  • Allah'in gucu 19 Mart 2016, Cumartesi 10:52:40 Ruslar hala Turkiye'ye Turizm boykotu yaparlar mi acepppp?) Hahahaha :))) 15
  • Aaa 19 Mart 2016, Cumartesi 10:47:39 55 yolcu az değil mi yahu? Koskoca 737-800 3
    • B.T. 19 Mart 2016, Cumartesi 11:01:53 Konfigurasyona gore 189 koltuga kadar cikabilen bir ucak aslinda ama bu ucus icin iyi ki de fazla yolcu yokmus... 0
  • sonuc 19 Mart 2016, Cumartesi 10:38:59 Rus ve Arap'in yaptigi is bu kadar olur..:) 18
    • B.T. 19 Mart 2016, Cumartesi 11:04:10 Ortada aci bir sekilde vefat eden 55 yolcu 7 crew var, sen burada gulen yuz cizmissin. Birisi senin aile yakinlarindan birinin cenazesinde siritsa ne hissedersin? 2
    • bi noktada 19 Mart 2016, Cumartesi 22:16:41 yapılmaması gereken bi yorum olsa da bi nokta da haklı diğer uçaklar inmezken neden 2 saat havada dolanıp ısrarla aynı meydana inmiş 0
  • Boing bide 19 Mart 2016, Cumartesi 10:37:06 Boing guvenilir degilmiydi 3
  • Iste bu 19 Mart 2016, Cumartesi 10:27:10 Turkiye ile yok Turizm gondermem soyle boyle yapmam diyen ulkenin sonu bu...Turkiyeye Turist gondermessen allah boyle sinar Rusya.. 45
    • ! 19 Mart 2016, Cumartesi 10:37:03 Çocukken damdan mı düştün sen ? 1
    • allah belanı versin 19 Mart 2016, Cumartesi 10:38:07 düşen uçağın firması dubai base'li.bu durumdan bile siyaset yaptın ya.inşallah seninde başına gelir... 1
    • Dam üstünde saksağan... 19 Mart 2016, Cumartesi 10:48:29 Allah böyle sınayacaksa gelmesin arkadaşım hiç bir turist ülkeme. Giden bir tane canı bile geri getiremez kimse. Çok cahil cahil konuşuyorsun. Allah rahmet eylesin ölen yolcu ve mürettebata. 3
    • Retrowing 19 Mart 2016, Cumartesi 10:59:22 Allahın işi gücü yok senin turizm portföyünle mi ilgilenecek?? Şu yapılan yorumlardan türkiyenin durumu apaçık ortaya çıkıyor. 0
    • Kemiksiz Dil 19 Mart 2016, Cumartesi 10:59:37 Ayip yaw, ettigin laflara bak... 1
    • mantikli 19 Mart 2016, Cumartesi 10:59:46 Bana kalirsada iyi oldu.Rusya'nin zaten son 6 aydir ya ucagi dusuyor, ya da insanlari oluyor...Putin Rus halkinin ensesinde.Turkiye'de ayni sekilde..Patlayan bombalar..rte ve Putin gitmeden bu 2 ulkede acilar,olaylar bitmez. 4
    • Millet 19 Mart 2016, Cumartesi 13:50:06 Herkes kafayi yemis, yapilan yorumlara bakiyorum da, tam klinik durumlar/ 1
    • klinik vaka 20 Mart 2016, Pazar 16:00:30 sap 0
  • Moscow 19 Mart 2016, Cumartesi 10:25:16 Rus televizyonlarinda pilotlarin SIVIL oldugu ve Askeri kokenli olmadiklarindan dolayi dustugu belirtildi. Su hava sartlarinda Airbus olcakti canavar gibi..Bu meslek Askeri pilotlarin isi..Siviller siz gidin kizlarla gezin. 49
    • Moscow'a 19 Mart 2016, Cumartesi 10:46:00 Kuyruk acın var galiba. Sen kızlarla gezemiyor musun yoksa? Dert etme bu gibi sıkıntılar için parayla üye olabileğin siteler var. Malum hayat sadece uçak kaldırmaktan ibaret değil. Anladın sen onu :) 4
    • Retrowing 19 Mart 2016, Cumartesi 11:02:32 Adam ince bir gönderme yapmış ama anlamamışsın. Herkes kaldırmayı da indirmeyi de biliyor merak etme. 0
    • Nasil yani?? 19 Mart 2016, Cumartesi 11:33:02 Yani asker kaynaklilar airbus ucuruyor, siviller boeing oyle mi? Dostum ne ictiysen bana da lutfen. Bu kafada olmak icin yillardir bekliyorum. 0
  • kızgınız 19 Mart 2016, Cumartesi 10:04:04 gerçekten çok yazık, pilotlar arkalarında 500 kişi taşıdığını unutmasınlar, artık f16 kullanmıyorlar, ben de uzman değilim ama iyi kötü bu konular hakkında okuyorum ve fs oynuyorum: 10 saniyede 4000 feet kaybettiğine göre muhtemelen yüksek kalıp kayış yaparak (ters pedal-levye) hızlı alçalmaya çalışmışlar ama düşük görüşten ötürü pisti göremeyip piste çarpmışlar, bence görünen bu yani %100 pilotaj. ben de arkada yolcuyken hissediyorum bu kayış manevralarını ve korkuyorum, millet anlamadığından rahat. yüksek kaldıysanız pas geçin, heleki böyle havalarda. 32
    • isim 19 Mart 2016, Cumartesi 10:09:49 Bu FS oynamaya benzemez kocum , 737 de kayis yapilmaz. 1
    • yakit 19 Mart 2016, Cumartesi 10:12:03 Flydubai gibi lowcost bir firma ilk denemesinde pas geciyor , havada 2 saat tur attiktan sonra ikinci denemesinde inmeye calisiyor. Ucak hafif ama benim bildigim FlyDubai o hatta tankering yapmaz , o kadar yakit almaz. Ya haber yanlis ya baska birsey var. 5
    • Cahil 19 Mart 2016, Cumartesi 10:30:40 Cahilsin. Üstelik bunun farkında da değilsin. Bari sus da anlaşılmasın 4
    • Ters pedal 19 Mart 2016, Cumartesi 10:34:03 Evet dostum, pilot öyle ameleymiş ki 400 km hızla çakmak için uğraşmış. Tıpkı filmlerdeki gibi. 1
    • sadi 19 Mart 2016, Cumartesi 10:40:06 tankering ile ilgili yorum yapana cevaben ; kalkışta 8.5 saatlik yakıtla kalkmış. Kaza uçuşun 6.02 'sinde meyadana gelmiş. 0
    • Pilot 19 Mart 2016, Cumartesi 11:28:44 Siz çok film izlemişsiniz galiba ... ben eski savaş pilotuyum , fighter uçaklarında (f-16 vs) o manevra var ama yolcu uçaklarında öyle bişi yok , arkada yolcu olarak otururken hissettiğiniz o his uçağın gaz kollarının rölantideyekn Alçalışa başlamasıdır ( level Change mode at boeing) bilgilerinize... 1
    • Ne kayışı 20 Mart 2016, Pazar 07:34:26 Benve sende bi kayış kopma durumu var . 0
  • Sd 19 Mart 2016, Cumartesi 09:55:17 Stall 1
  • Tk283 19 Mart 2016, Cumartesi 09:50:28 Az önce kamera görüntüsünü izledim, kontrolden çıkarak piste çarpmış görünüyor, bence başka bir şey var 2
    • Anlayışına sağlık 19 Mart 2016, Cumartesi 11:20:16 Nerden anladın hemen? 2
  • f/o 19 Mart 2016, Cumartesi 09:48:08 dün gece aynı saatlerde sabihadan kharkive gittik..hava berbattı ve windshear ikazı aldık yüksek ihtimalle ani bi hava depresyonu sonucunda bu vahim kaza meydana geldi allah rahmet etlesin.. 2
    • Pilot 19 Mart 2016, Cumartesi 11:32:04 Evet whindshear Yada microburst ama bence whindshear gibi..... 3
    • 737 cpt 19 Mart 2016, Cumartesi 12:14:18 yaklaşmada sürekli soruyorlar windshear war mı diye.Allah yardımcımız olsun. 1
  • sivil 19 Mart 2016, Cumartesi 09:42:19 havacılık meraklısıyım. uzman değil sadece fikrim budur. go around'dan sonra yükselirken aniden vertical speed 21000feet/min ile düşmüş. aklıma microburst geliyor.. 3
  • Rostov-on-don 19 Mart 2016, Cumartesi 09:37:23 Rostov Havalimanı yeterliydi. Rostov-on-don, İngilizce haberden alıntı olunca böyle oluyor. Şehrin Rusça ismi de Rostov na donu = Don nehri üzerindeki Rostov'dur. Bu tip şehir isimleri inglizcede ve Rusça'da var. İngilterede içinden Avon nehri geçen Stratford-upon-Avon, içinden Tyne nehri geçen Newcastle-upon-Tyne şehirleri vardır ama sadece / kısaca Stratford ve Newcastle denir ve öyle bilinir. Bu yüzden sadece Rostov Havalimanı denmesi yeterliydi. 8
    • Alakaya maydonoz 19 Mart 2016, Cumartesi 09:57:14 Habere bak adamin yorumuna bak, bizi aydinlattigin icin sagol. 2
    • Uzman degilim 19 Mart 2016, Cumartesi 10:00:50 Ben de uzman degilim ama aklima bir soru takildi, 4 bin feet ten 10 sn icinde yere dusuyor ve dustugu yer pist basi nasil olabiliyor? Cok yuksek bir final aproach degil mi? 5
    • maydanoz zerzavat 19 Mart 2016, Cumartesi 23:32:57 beğenmediysen o maydanozlardan bir salata yap da ye, beynine gider de belki biraz bilgilenirsin.. belli mi olur.. yorum yapmış!!! 1
  • kadir 19 Mart 2016, Cumartesi 09:29:24 pat diye düşmüş gibi görünüyor acaba rüzgar vb doğa olayı mı tetikledi. geçmiş olsun. 2
  • Kıymetimizi anlasın şimdi ruslar 19 Mart 2016, Cumartesi 09:23:37 4 tanede cocuk varmis uzuldum Buraya uzmanlar toplanicak yazmis arkadas fakat herkes yorum yapabilir bu olay farkli 6
  • hollanda kazasi gibi 19 Mart 2016, Cumartesi 08:26:36 thy nin 2009 da hollanda da radio altimeter arizasindan bir b737 800 u benzer sekilde dusmustu. bu olayda yine bir radio altimeter arizasi ve onun tetikledigi flight idle ground idle karisikligi olabilir. diger ihtimal ise windshear. sorusturma nasil sonuclanacak merak ediyorum. bu arada Tuna Ismail Beken i de unutmadim sayin thy. yeni canlar yakmazsin umarim. kimileri yasatir, bunlar oldurur. 7
    • Oha!!!! 19 Mart 2016, Cumartesi 11:08:41 O anki metarı biliyo musun? Fly dubai sop biliyo musun? Fdr da ne var cvr da ne var biliyo musun? Dizi izleyip kaza uzmanı olanlarimiz eksikti oda oldu. Türk havacılık tarihi en üst noktaya ulaştı. 3
    • ohacı 19 Mart 2016, Cumartesi 15:54:34 neyi bilip bilmediğimden sana ne. ama senden çok bildiğim kesin. ne İngilizce terimleri doğru dürüst yazabilmişsin ne de Türkçe yi. mosat ajanı gibisin. 4
  • SU1166 19 Mart 2016, Cumartesi 08:26:21 Aynı zaman diliminde Aeroflot SU 1166 3 kez inmek icin approach yapmis fakat sonunda divert etmis. Keske FLY Dubai de divert etseymis. Cok yazik oldu. Allah rahmet eylesin. 1
    • fırat 19 Mart 2016, Cumartesi 13:57:43 divert edilmesi çok aşikar durumlarda, divert etmezseniz sonucu bu işte. 0
  • . 19 Mart 2016, Cumartesi 08:26:14 Birazdan uzmanlar toplanır buraya. 0
    • Uzmanlar 19 Mart 2016, Cumartesi 11:22:26 Toplanmışlar bile 0
  • MissPilotKorea 19 Mart 2016, Cumartesi 08:24:12 Allah rahmet eylesin.Al Maoktoum Emirates'e gösterdiği ilgiyi yatırımı keşke Fly Dubai'ye de göstersen.Umarım sorun teknik değildir... 6
  • Emin 19 Mart 2016, Cumartesi 08:19:15 Çok yazık olmuş neden kapalı havada inmeye çalışırlar divert etsin birçok kişinin canı yandı. 1
    • b737cpt 19 Mart 2016, Cumartesi 13:19:59 kapalı hava da inilmez diye birşey yok güzel kardeşim. Limit dışı hava varsa inilmez. 0